Ο χυδαίος κ. Τζήμερος

Ενώ δεν είπε κουβέντα για την εξωφρενική καθυστέρηση της δίκης! [«Ο Φύσσας ήταν ένας φασίστας, ίδιος κι απαράλλαχτος με τους δολοφόνους του. Η μόνη διαφορά ήταν ότι αυτοί κρατούσαν το μαχαίρι»]

tzimeros

Διαβάστε τα παρακάτω κατάπτυστα:

«ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΥΣΣΑΣ ΕΙΠΑΜΕ;

Αφού του έστησαν άγαλμα, το επόμενο βήμα είναι να ονομαστεί και δρόμος προς τιμήν του. Γιατί; Διότι τον δολοφόνησαν οι φασίστες. Και τι είσαι όταν σε δολοφονούν οι φασίστες; Είσαι θύμα των φασιστών. Είσαι αυτομάτως και αντιφασίστας; Όχι βέβαια. Η ιδιότητα του θύματος δεν συνεπάγεται αυτόματα καμία άλλη. Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι ήταν ο αυτοαποκαλούμενος Killah P (δηλαδή δολοφόνος, στην αργκό) και μέλος του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Φύσσας, οι επόμενοι στίχοι του μπορούν να τους διαφωτίσουν.

Αυτοί αναφέρονται στην εσωτερική του πολιτική:

«Πουτάνας γέννα, καλά κατάλαβες αυτό είναι για σένα. Διάλεξε θέλεις κρεμάλα ή τρεχάλα; Γαμιέται κάθε είδους φασίστας, μαλάκα και πάμε γι’ άλλα. Γάμα τους, πάτα τους, γάμα τους, κατούρα τους τα μούτρα και γάμα τους τη φάρα τους.»

Κι αυτοί στην εξωτερική:

«Άγκελα θάθελα, μία μέρα σε ένα ρετιρέ, να σε γαμήσω, ναι πάνω στα κάγκελα να σε κρατάω απ’ τα μαλλιά και ξαφνικά, στην κορύφωση επάνω να σου χώσω μια κλωτσιά. Άγκελα, μάθε το, πως από τα ψηλά εδώ είσαι μια οπτασία χυμένη έτσι στο κράσπεδο, θέλω να κατουρήσω πάνω στον κιμά σου και να παίξω ρέγκε μπάσο με τα άντερα σου, να πάρω τα μυαλά σου και να ζωγραφίσω πάνω στον τοίχο…»
(Σε όσους αρέσει να ακούτε ποιοτική μουσική το βράδυ μπορείτε να το κάνετε από δω: https://www.youtube.com/watch?v=fHGuvefMloQ)

Θα ήθελα όσοι τον χαρακτηρίζουν «τροβαδούρο της ειρήνης» να μπουν στον κόπο να κάνουν μια ανάλυση της ποιητικής του, όπως κάναμε στο σχολείο, για να δούμε πώς την εννοούσε την ειρήνη ο ποιητής εν μέσω κατουρημένου ανθρώπινου πτώματος, εντέρων και χυμένων μυαλών.

Προτείνω στον Δήμαρχο Κερατσινίου να σκαλίσει τους στίχους σε μάρμαρο και να τους βάλει σε κάποια περίοπτη θέση στον ομώνυμο από μεθαύριο δρόμο κοντά στο άγαλμα ώστε οι επόμενες γενιές να μπορούν να θαυμάσουν την πνευματική παρακαταθήκη του Φύσσα. Και γιατί όχι, ο Φίλης φαντάζομαι δεν θα είχε αντίρρηση να ενταχθούν στην διδακτέα ύλη των σχολείων.

Ο Φύσσας ήταν ένας φασίστας, ίδιος κι απαράλλαχτος με τους δολοφόνους του. Η μόνη διαφορά ήταν ότι αυτοί κρατούσαν το μαχαίρι.»

pontiki.gr

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

26 απαντήσεις στο Ο χυδαίος κ. Τζήμερος

  1. Ο/Η doulosofos λέει:

    Ο Τζήμερος είναι μια μικρή όαση, χαμένη μέσα στην απέραντη έρημο του πατερναλιστικού μας συστήματος.
    Ένας γνήσιος εκφραστής του πνεύματος του Διαφωτισμού, και ως εκ τούτου κόκκινο πανί για όλους όσους λιγουρεύονται την γλυκιά θαλπωρή της αγκαλιάς του Θεού, του Κράτους, του Κόμματος, της Αγέλης.

    • Ο/Η skolymos λέει:

      Την περίοδο που ξεκίνησε ο κ. Τζήμερος το κίνημά του και ενόσω ακόμα είχε ανοικτες θεματικές σελίδες στον διαδικτυακό τόπο «Δημιουργία Ξανά», έγραψα διάφορες απόψεις και σκέψεις για το θέμα χωρισμού (ορθόδοξης) Εκκλησίας – Κράτους. Οι σελίδες κατέβηκαν εν τέλει, κάθε σχετική συζήτηση έκλεισε, ενώ οι θέσεις του κόμματος-κινήματος επί του θέματος όχι μόνο του διαχωρισμού αλλά γενικότερα των σχέσεων κράτους-εκκλησίας κάθε άλλο παρά το «γνήσιο πνεύμα του Διαφωτισμού» εκφράζουν… Αυτά για να μη γενικεύουμε… Προσωπικώς, με κριτήριο το συγκεκριμένο θέμα, επαψα έκτοτε να ασχολούμαι με τον εν λόγω κύριο και το όλον του εγχείρημα. Η δε μετέπειτα πορεία του θεωρώ ότι δικαίωσε την επιλογή μου αυτή. Το ίδιο και η τελευταία του παρουσία, παρά την κατ’ αρχάς λογικοφανή επιχειρηματολογία του και εδώ, ίδια σε κάθε θέμα με το οποίο καταπιάνεται και η οποία τον καθιστά αρχικώς ενδιαφέροντα για τον ανυποψίαστο και λιγότερο ψαγμένο.

      • Ο/Η doulosofos λέει:

        Δεν ξέρω τους λόγους που αισθάνεσαι απογοητευμένος από την Δημιουργία Ξανά και μάλιστα σε θέματα εκκλησίας – κράτους.
        Προσωπικά αυτά που διαβάζω στην ιστοσελίδα τους, με βρίσκουν σύμφωνο και επιμένω ότι εκφράζουν προοδευτικές απόψεις.
        http://www.dimiourgiaxana.gr/el/θεσεις/κρατος-εκκλησιες?showall=&start=3
        Βέβαια το κοπιράιτ του προοδευτισμού το κατέχει η αριστερά και από αυτήν την άποψη υπάρχει ένα θέμα.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ομολογώ πως δεν ήξερα τους συγκεκριμένους στίχους του μακαρίτη, που τους βρίσκω κάπως σοκαριστικούς.
    Οι στίχοι είναι κακόγουστοι, αλλά ο Φύσσας δεν ήταν φασίστας, κάθε άλλο ήταν ένας επαναστατημένος κατά της κοινωνικής αδικίας νέος με καλλιτεχνικές ευαισθησίες. Ήταν θύμα των φασιστών. Πρέπει μάλιστα να δούμε τους στίχους του μέσα από το συγκεκριμένο μουσικό ρεύμα της ρέγκε που εκπροσωπούσε, ένα είδος οργισμένο, που προέρχεται από το λαό, από τα γκέτος και τα τόσο άδικα βάσανα των φτωχών.
    Ο κ.Τζήμερος να πάψει να μιλάει σαν Αμερικανός ευαγγελικός ιεροκήρυκας της εποχής του Ρήγκαν. Οφείλει να ανακαλέσει και να σέβεται έναν νέο άνθρωπο που ολότελα άδικα δολοφονήθηκε από ένα ναζιστικό κτήνος.
    Ας του ασκήσει όση κριτική θέλει επί του αισθητικού πεδίου, η Μέρκελ όμως δεν κινδύνευε να πάθει τίποτα από το μακαρίτη, που προφανώς στο πρόσωπό της έβλεπε-άδικα κατ’εμέ-μια γυναίκα που απειλούσε την ελληνική φτωχολογιά.
    Δεν φταίει αυτός, φταίνε όλοι αυτοί, οι πολύ υψηλά ιστάμενοι σήμερα, που έβριζαν και στοχοποιούσαν την καγκελάριο.

    • Ο/Η Patrakos Nikos λέει:

      Κε laskaratos, ζώ στο τουριστικό νησί της Ρόδου που εφέτος η τουριστική κίνηση είναι στα μαύρα χάλια της.
      Σήμερα επικοινώνησε τηλεφωνικά η κόρη μου, που έχει ζήσει στην Φραγκφούρτη, με την γερμανίδα καθηγήτρια της, που είχε αποφασίσει να έρθει στην Ρόδο για διακοπές όπως και κάθε χρόνο έρχεται στην Ελλάδα.
      Της είπε με λύπη ότι πρόκειται εφέτος να πάει στην Σαρδηνία για δύο λόγους:
      1) Φοβάται ότι οι έλληνες μισούν τους γερμανούς και δεν θα ήθελε , όπως είπε, να την χτυπήσει κάποιος έλληνας.
      2)Θέλει να περάσει ανέμελες διακοπές χωρίς να βλέπει γύρω της πεινασμένους και ρακένδυτους μετανάστες.
      Για έναν τόπο που ζει αποκλειστικάαπό το τουριστικό εισόδημα ,όπως γράφετε «η Μέρκελ δεν κινδύνευε να πάθει τίποτα απο τον μακαρίτη» , ο μακαρίτης όμως «φρόντισε» και αυτός να πεινάσει κόσμος φέτος στην Ρόδο.
      Φαντάζομαι ότι πολλοί «ήρωες δημοκράτες» αναγνώστες σας θα με περάσουν για «φασίστα» κλπ κλπ. αλλά αυτά που σας γράφω είναι η μαύρη αλήθεια.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Ήρωες αναγνώστες δεν έχουμε, οι ήρωες είναι σπανιότατο είδος.
        Θα μου επιτρέψετε να σας πω πως αυτοί οι Γερμανοί που ενοχλούνται από τους «ρακένδυτους μετανάστες», πάντως όχι η καγκελάριος που έκανε ότι μπορούσε για να δώσει άσυλο σε όσους περισσότερους γινόταν, σίγουρα δεν είναι ούτε Προτεστάντες ούτε Καθολικοί, γιατί αυτές οι δυο Εκκλησίες βλέπουν με στοργή τους ξένους, πιστές σε αυτό το σημείο στη γνωστή αυστηρή εντολή του Χριστού, αρκεί να δείτε με πόση ευκολία ανοίγουν τους ναούς τους στους ορθόδοξους ιερείς και τους παραχωρούν για τελετές (κάτι που καμιά Ορθόδοξη Εκκλησία δεν κάνει χάριν των ετεροδόξων). Νομίζω πως οι μόνοι Γερμανοί που θα δήλωναν κάτι τέτοιο θα ήταν η αισχρή και ελάχιστη μειοψηφία των Ναζιστών που δολοφόνησαν μάλιστα Τούρκους και Έλληνες μετανάστες
        http://gr.euronews.com/2013/05/08/greek-murdered-by-neo-nazis-in-germany/
        τα πρόσφατα χρόνια.
        Οι υπόλοιποι ξέρουν πως όλοι μας ή τα παιδιά μας μπορούμε να βρεθούμε ρακένδυτοι ή ασθενείς ή ξένοι στο έλεος των άλλων ανθρώπων.

        Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τα τραγούδια του Φύσσα που δεν έχουν ενοχλήσει την εξαιρετικά ανεκτική και δημοκρατική Μέρκελ, ενοχλούν κάποιους Γερμανούς. Εγώ οι Γερμανοί που ξέρω και είναι αρκετοί, Φιλελεύθεροι, Σοσιαδημοκράτες και οπαδοί της Μέρκελ, ενοχλούνται αφόρητα από την ανοχή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στη ναζιστική συμμορία, της οποίας στην ουσία ο υπουργός Δικαιοσύνης παρακωλύει τη δίκη.
        Γενικά στη δημοκρατική Ε.Ε. που τόσο μισούν οι Λαφαζάνης και Κασιδιάρης, υπήρχε από παλιότερα μεγάλη ανησυχία, ακόμη και από συντηρητικούς παράγοντες για την ανοχή των ελληνικών κυβερνήσεων, της Αστυνομίας και της Δικαιοσύνης απέναντι στα εγκλήματα των ελληνικών ναζιστικών συμμοριών,
        http://www.skai.gr/player/Radio/?mmid=239775
        την ασυλία των οποίων, την έλλειψη στοιχείων που να τους ενοχοποιούν και την κρατική χρηματοδότηση, υποστήριζαν προκλητικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (Κωνσταντοπούλου, Γλέζος, Βούτσης κλπ).
        Νομίζω λοιπόν πως αν ανησυχείτε για τον τουρισμό, ενδιαφερθείτε για την διεξαγωγή της δίκης της Χ.Α που καθυστερεί προκλητικά, γατί με αφορμή την κρατική αρνησηδικία, ανασφάλεια και ανυποληψία βαραίνουν τη χώρα μας στα μάτια των πολιτισμένων ανθρώπων της Δύσης.

      • Ο/Η Πάρης λέει:

        Με βάση τα στοιχεία των τελευταίων χρόνων ο αριθμος των τουριστών (και Γερμανών) αυξάνονταν απο χρόνο σε χρόνο.

    • @ laskaratos

      Μια διορθωση και μερικες πληροφοριες για το κοινωνικο πλαισιο του θυματος και του φονια .

      1. » Πρέπει μάλιστα να δούμε τους στίχους του μέσα από το συγκεκριμένο μουσικό ρεύμα της ρέγκε …»

      Επιτρεψτε μου μια διόρθωση ραπ και οχι ρέγκε.

      Το κοινωνικο πλαισιο

      1. Παύλος Φύσσας

      Το θύμα της δολοφονίας, ο Παύλος Φύσσας (καλλιτεχνικό όνομα Killah P), γεννήθηκε στις 10 Απριλίου 1979 και ήταν καλλιτέχνης της ραπ.

      Ο πατέρας του δούλευε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος. Ο Φύσσας μετά το σχολείο είχε δουλέψει και αυτός σε παρόμοιες εργασίες από το 1998 μέχρι το 2003 και ανήκε στο Συνδικάτο του Μετάλλου, ενώ στη συνέχεια είχε ασχοληθεί πιο ενεργά με τη μουσική. Από την ηλικία των 18 ετών είχε γνωριστεί με μέλη της Freestyle Productions, εταιρείας παραγωγής low bap μουσικής με έδρα το Πέραμα. Το καλλιτεχνικό του όνομα Killah P σήμαινε σύμφωνα με τον ίδιο «Killah Past – Δολοφόνος του παρελθόντος» και το πήρε όταν έφυγε από την Freestyle Productions. Είχε συμμετάσχει σε δισκογραφικές συλλογές και είχε κάνει αρκετές ζωντανές εμφανίσεις στην Αθήνα και την περιφέρεια. Συνεργάστηκε με γνωστούς hip-hop καλλιτέχνες όπως ο Δημήτρης Μεντζέλος από τα Ημισκούμπρια, μαζί με τον οποίο δημιούργησε βίντεο με τίτλο «Κρίση», και τον Λόγο Απειλή[3]. Το Φεβρουάριο του 2012 είχε εμφανιστεί σε τηλεοπτική εκπομπή σχετικά με παρουσίαση μουσικής εκδήλωσης.»

      Μέσω της μουσικής του μιλούσε για πρόσφυγες, μετανάστες, για τη βία του κατεστημένου, για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και του Κάρλο Τζουλιάνι, διαδηλωτή στη Γένοβα το 2001. Δεν ανήκε σε καμία παράταξη, αλλά είχε αναπτύξει αντιφασιστική δράση.Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα εμφανιζόμενος σε τηλεοπτικό σταθμό, δήλωσε θυμωμένος πως ο γιος του δεν ανήκε ποτέ πουθενά πολιτικά, καταγγέλλοντας την πολιτική του εκμετάλλευση….»

      2.Γιώργος Ρουπακιάς
      Ο άμεσος αυτουργός της δολοφονίας, ο 45χρονος Γιώργος Ρουπακιάς, γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε με τη γιαγιά του και την ετεροθαλή αδερφή του, μακριά από του γονείς του που ήταν μετανάστες στη Γερμανία. Ο ίδιος δεν σπούδασε και δεν απέκτησε ιδιαίτερη κατάρτιση. Με τη σύζυγό του Μαργαρίτα είχαν μία κόρη και έναν γιο, που το 2013 ήταν πάνω από 15 ετών. Ο Ρουπακιάς απασχολούνταν σε μαγαζί φίλου του στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου σε βαριές δουλειές, κυρίως μεταφορικές. Τον τελευταίο καιρό εργαζόταν σε εταιρία υγρών καυσίμων, από όπου είχε απολυθεί.

      […]
      Η Χρυσή Αυγή αρνήθηκε ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με τον 45χρονο. Από έρευνες όμως φέρεται να είχε στενή σχέση με ηγετικά στελέχη της Χρυσής Αυγής, και συμμετείχε σε πολλές δραστηριότητές της. Καταθέσεις στους ανακριτές εντάσσουν τον Ρουπακιά στην ηγετική ομάδα της τοπικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής Νίκαιας. Σε κατάλογο των «πυρηναρχών» και των υπεύθυνων των οικονομικών των τοπικών οργανώσεων της ΧΑ που βρέθηκε τον Οκτώβριο του 2013 μετά από έρευνα του ΣΔΟΕ στο σπίτι της λογίστριας της ΧΑ ο Ρουπακιάς αναφέρεται ως αναπληρωτής οικονομικός υπεύθυνος της οργάνωσης της Νίκαιας δίπλα στο Γιώργο Πατέλη, επικεφαλής των «ταγμάτων εφόδου» στην περιοχή, ενώ σε τηλεφωνική του συνομιλία δυο μέρες μετά τη δολοφονία ένα στέλεχος της ΧΑ ανέφερε ότι εκείνος είχε βάλει το Ρουπακιά «στις ομάδες ασφαλείας». Ο ίδιος σε άλλη συνομιλία του ανέφερε ότι ο Ρουπακιάς λάμβανε μισθό 600 ευρώ από τη Χρυσή Αυγή.

      Πηγη Βιπαιδεια

      Τολμω να πω οτι ειναι ενα επεισοδειο της παλης για επικρατηση του λουμπεν μικροαστικου στοχειου (μικρεμποροι, ταξιτζηδες,…) με δυναμεις κρουσης απο το ημι-λουμπεν προλεταριατο της Χ.Α. εναντια στο ραπ ημι-προλεταριατο στις φτωχογειτονιες των γειτονικων δημων του Πειραια. Η μεγαλη διαφορα ειναι ο νεκρος. Συνθηκες που θυμιζουν πολυ τον μεσοπολεμο στην Γερμανια.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Eυχαριστώ για τη διόρθωση, ραπ η μουσική του θύματος.

    • Για την μουσικη ραπ

      1. Η ραπ (rap) είναι κυρίως αφροαμερικανικό μουσικό είδος που ξεκίνησε να γνωρίζει άνθιση στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Έχει τις ρίζες της στην αφρικανική μουσική την οποίαν έφεραν με τη βίαιη εκδούλευση και μετέπειτα μετακίνηση τους οι μαύροι στην Αμερική. Ετυμολογικά η λέξη «rap» σημαίνει «χτυπώ».

      Πρόκειται για είδος που δίνει έμφαση στους στίχους (ρίμες) και στο περιεχόμενο αυτών και η μουσική συνήθως είναι συνοδευτική και δευτερεύουσας μέριμνας. Οι στίχοι, αυτοσχέδιοι στην καθημερινή έκφραση αλλά επεξεργασμένοι στις παραγωγές, δεν τραγουδιούνται, αλλά απαγγέλλονται με ιδιαίτερο, ρυθμικό, τρόπο ενώ η μουσική δανείζεται στοιχεία από τη soul, τη τζαζ όσο και από άλλα ποικίλα μουσικά ρεύματα. Αρκετοί καλλιτέχνες της ραπ έχουν υιοθετήσει λυρικό και ποιητικό ύφος γραφής. Ωστόσο η σύγχρονη ποπ ραπ βασίζεται πλέον πολύ και σε τραγουδιστά ρεφρέν και δίνεται περισσότερη έμφαση στον ρυθμό και την παραγωγή σε σχέση με τους πρωταρχικούς δίσκους του είδους, κάτι που βρίσκει αντίθετους τους οπαδούς της street rap (ραπ του δρόμου).

      Η rap είναι ένα από τα 4 στοιχεία της κουλτούρας hip hop.

      Οι ρίμες (στίχοι), οι οποίοι εκτείνονται στο μεγαλύτερο τμήμα του κομματιού και είναι στατιστικά περισσότεροι ανά κομμάτι σε σχέση με άλλα είδη, εκφράζουν κατά κανόνα καθημερινά βιώματα και εμπειρίες. Στους στίχους της ραπ ενυπάρχουν ως βασικά θέματα η βία, η οπλοχρησία, τα ναρκωτικά, ο ελευθεριακός ερωτισμός αλλά και πολιτική θεματολογία. Πηγή έμπνευσης της ραπ είναι η καθημερινή ζωή στα γκέτο των περιθωριοποιημένων μαύρων των Ηνωμένων Πολιτειών.

      Με τον όρο Low Bap (προφέρεται λόου μπαπ) αναφερόμαστε σε μια μουσική σκηνη που ξεκίνησε στην Ελλάδα και αποτελεί ένα νέο αυτοσχέδιο μόρφωμα, κοινωνικό και μουσικό. Ως τόπος δημιουργίας του θεωρείται το Πέραμα, ένα παραθαλάσσιο εργατικό προάστιο του Πειραιά. Κυριολεκτικά Low Bap δεν σημαίνει κάτι συγκεκριμένο. Είναι μια λέξη που αποτυπώνει μέσα από τη μουσική και συγκεκριμένα μέσα από το hip hop την άποψη που έχουν τα άτομα που ανήκουν στο κίνημα αυτό για την ζωή, την κοινωνία, την πολιτική. Γύρω από το low bap έχει αναπτυχθεί ένα γενικότερο ρεύμα, με την ύπαρξη βιβλιοπωλείων, κέντρων νεότητας και εξειδικευμένων περιοδικών. Έχουν γίνει κινηματογραφικά εγχειρήματα, συναυλίες, φεστιβάλ, και πολλοί πειραματισμοί με νέα συγκροτήματα και μουσικές.

      Αν προσαρμοσετε τα παραπανω στους «μαυρους λευκους» των φτωχογειτονιων της Αθηνας και του Πειραια, τοτε σχηματιζετε μια σχετικα καλη αποψη για την κακοηχη ‘μουσικη» με τους εμπρηστικους και εξαιρετικα βιαιους στιχους των περιθωριοποιημενων και των ημι-αποκληρων.

  3. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Εμετός από τον Τζήμερο!

  4. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Κατάπτυστος! Εδώ η γυναίκα έχει τρελαθεί από τον πόνο και την κοροιδία του κράτους και των δολοφόνων. Ξεκοίλιασαν το παιδί της, και γελάνε κοιτώντας την στα μάτια! Μα τόσο ηλίθιος είναι? Αν ήταν αυτός στη θέση της θα έριχνε μαύρη πέτρα και θα έλεγε «η ζωή συνεχίζεται»? Έλεος δηλαδή!

  5. Ο/Η Liberal λέει:

    Για λόγους αντικειμενικότητας φίλοι του μπλογκ να απολογηθεί και ο Τζήμερος. Δική μου γνώμη, πως πρέπει να ζητήσει συγνώμη από τη μάνα και να απαιτήσει να διεξαχθεί η δίκη της Χ.Α.

    Thanos Tzimeros

    Για να έχετε όλη την πληροφορία μαζεμένη: οι δικηγόροι της οικογένειας Φύσσα εξέδωσαν την εξής ανακοίνωση:

    «Η αυτοταπείνωση και ο εξευτελισμός συντελείται ενίοτε και υπό το μανδύα της ελευθερίας του λόγου. Η έκφραση συγκεκριμένης κρίσης -που εν προκειμένω συνιστά και αξιόποινη πράξη-διαστρεβλώνει χυδαία και δόλια την αλήθεια.
    Η χρήση του ονόματος του Παύλου Φύσσα και της μητέρας του Μάγδας, γίνεται σε μία προκλητική προσπάθεια να αποκτήσει ο υβριστής τους υπόσταση. Μην έχοντας κανένα άλλο τρόπο να έλθει στην επικαιρότητα, προσπαθεί ανεπιτυχώς να εξισώσει τον θύτη με το θύμα. Εσκεμμένα δε, παραλείπει -σε μία αποτυχημένη προσπάθεια marketing του εαυτού του- να αναφέρει ποίοι εκπαίδευσαν και όπλισαν το χέρι του δολοφόνου.»

    Να απαντήσω λοιπόν στους δικηγόρους της οικογένειας, γιατί φαίνεται ότι ο λειτουργικός αναλφαβητισμός έχει χτυπήσει κόκκινο:

    – Το χέρι του δολοφόνου το εκπαίδευσαν και το όπλισαν οι φασισταράδες της Χρυσής Αυγής. Έχω αναφερθεί εκαντοντάδες φορές στο εγκληματικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής και θεωρώ ότι ούτε αυτοί αλλά ούτε και το ΚΚΕ θα έπρεπε να συμμετέχουν στις εκλογές, καθώς δεν σέβονται τους κανόνες του κοινοβουλευτισμού και δηλώνουν ευθέως ότι σκοπός τους είναι να τον καταλύσουν και να εγκαταστήσουν μαύρη οι μεν, κόκκινη οι δε, δικτατορία. Άρα το “εσκεμμένα”, δεν παίζει, παλληκάρια, σε λάθος λίμνη ψαρεύετε.

    – Δεν εξισώνω τον θύτη με το θύμα διότι δεν εξισώνονται. Λέω το εξής που το αντιλαμβάνεται και παιδί του δημοτικού: Φύσσας = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφονημένος. Ρουπακιάς = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφόνος. Βρείτε εσείς τώρα την εξίσωση.

    – Γιατί υβριστής; Διαφήμιση των στίχων του κάνω. Περιέργως, δεν έχω δει κανέναν από όσους εκτιμούσαν την Τέχνη του να τους διαδίδει. Γιατί συντρόφια; Να μείνει τέτοια υψιπετής δημιουργία στο περιθώριο; Κρίμα είναι. Να τους επαναλάβουμε λοιπόν:

    «Πουτάνας γέννα, καλά κατάλαβες αυτό είναι για σένα. Διάλεξε θέλεις κρεμάλα ή τρεχάλα; Γαμιέται κάθε είδους φασίστας, μαλάκα και πάμε γι’ άλλα. Γάμα τους, πάτα τους, γάμα τους, κατούρα τους τα μούτρα και γάμα τους τη φάρα τους.»

    «Άνγκελα θα ‘θελα, μία μέρα σε ένα ρετιρέ, να σε γαμήσω, ναι πάνω στα κάγκελα να σε κρατάω απ’ τα μαλλιά και ξαφνικά, στην κορύφωση επάνω να σου χώσω μια κλωτσιά. Άγκελα, μάθε το, πως από τα ψηλά εδώ είσαι μια οπτασία χυμένη έτσι στο κράσπεδο, θέλω να κατουρήσω πάνω στον κιμά σου και να παίξω ρέγκε μπάσο με τα άντερα σου, να πάρω τα μυαλά σου και να ζωγραφίσω πάνω στον τοίχο…»

    Προφανώς έχουν ένα κρυμμένο ειρηνιστικό μήνυμα που αδυνατώ να αντιληφθώ. Θα ήταν χρήσιμο να αναλάμβαναν οι δικηγόροι της οικογένειας να μας το αναλύσουν. Μέχρι τότε διατηρώ το δικαίωμα σε μια δημοκρατία που επέτρεπε στον Φύσσα να τραγουδάει για κατουρημένα μυαλά και άντερα να θεωρώ αυτούς τους στίχους κήρυγμα μίσους και τον δημιουργό τους φασίστα. Το ότι υπήρξε θύμα δολοφονίας από το χέρι ενός άλλου φασίστα, δεν τον καθιστά αυτομάτως αντιφασίστα. Δεν χρειάζονται ανώτερα μαθηματικά για να το αντιληφθείς. Περιττό να πρσθέσω ότι είμαι φανατικά εναντίον της βίας και είναι αυτονόητο ότι καταδικάζω κάθε πράξη βίας αλλά και κάθε ιδεολογία που υμνεί τη βία ως μέσο “επίλυσης” διαφορών, πολιτικών, κοινωνικών ή οποιουδήποτε άλλου είδους. Προφανώς δεν εξισώνω την ανθρωποκτονία με τη στιχουργική βία, θεωρώ όμως ότι βρίσκονται στην ίδια πλευρά του ποταμού, εκεί που η ανυπαρξία επιχειρημάτων στοχοποιεί ανθρώπους και όχι ιδέες.

    Δεν έχω καμιά διάθεση “να έλθω” στην επικαιρότητα. Ποτέ δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου κι ούτε θα είναι. Αν ήθελα να το κάνω, είχα άπειρες ευκαιρίες στη ζωή μου, δεν θα περίμενα τώρα, και με τέτοιο γεγονός. Θέλω όμως να συμβάλω, με τις μικρές δυνάμεις του σχολιαστή στα social media και του περιφερειακού συμβούλου Αττικής στην κατάλυση του μύθου της ηθικής υπεροχής της αριστεράς που παγίωσε τον “καλό” αριστερό φασισμό. Τα μεγαλύτερα εγκλήματα, και στον κόσμο και στη χώρα μας, έχουν διαπραχθεί υπό το πρόσχημα ενός ανώτερου αριστερού ιδανικού. Είσαι αριστερός; Μπορείς να σπάζεις και να καις. Περιουσίες και ανθρώπους. Να εκτελείς εν ψυχρώ αθώους και να κηρύττεις το μίσος εναντίον οποιουδήποτε με τις ιδέες τού οποίου διαφωνείς. Δεν είσαι αριστερός; Ακόμα και η έκφραση διαφορετικής γνώμης σε καθιστά de facto “φασίστα”.

    Θα θέλατε να δημοσιοποιήσω, αγαπητοί συνήγοροι, τα εκατοντάδες υβριστικά μηνύματα με ευθείες απειλές κατά της ζωής μου, που έχω δεχθεί από χθες το βράδυ; Θα αναλαμβάνατε την δίωξη των υβριστών και απειλούντων ή τυγχάνουν ασυλίας επειδή δηλώνουν “φίλοι του Παύλου;” Διότι ο αριστερός φασισμός έχει πάντα στο «πακέτο» και μια εκστρατεία κατατρομοκράτησης είτε εκ μέρους των απρόσωπων τραμπούκων του διαδικτύου, είτε εκ μέρους του πολιτικού, δημοσιογραφικού και νομικού του βραχίονα. Σ’ αυτήν εντάσσεται προφανώς και η σαφής δικηγορίστικη απειλή της ανακοίνωσης: “…που εν προκειμένω συνιστά και αξιόποινη πράξη.” Ήγουν, μαζέψου Τζήμερε γιατί θα σε τραβάμε στα δικαστήρια. Αλλού αυτά, παλληκαράκια, σε μένα δεν πιάνουν.

    Όσο για τη μάνα δεν έχω κανένα πρόβλημα να της ζητήσω συγγνώμη αν την αδίκησα. Θα τη ρωτούσα όμως: όταν άκουγε τους στίχους του γιου της τι του έλεγε; Τι είναι αυτά που τραγουδάς, αγόρι μου; Δεν λύνεται τίποτε με τη βία; Δεν σου φταίει καμιά Ανγκέλα που οι Έλληνες ψήφιζαν φαύλες κυβερνήσεις που τους καταχρέωναν πουλώντας διορισμούς και αγοράζοντας ψήφους; Αυτά του έλεγε; Ή καμάρωνε για τον επαναστατικό του οίστρο; Αν τον συμβούλευε να σταματήσει την τέχνη του μίσους, χίλια συγγνώμη, έκανα λάθος στην εκτίμησή μου, κι έχει όλη τη συμπάθειά μου για τη τραγωδία που ζει. Αν ήταν fan των φασιστικών του εμπνεύσεων, έχει πάλι όλη τη συμπάθειά μου για τη τραγωδία που ζει, αλλά, λυπάμαι, συνέβαλε κι εκείνη στο να περπατήσει ο γιος της στους δρόμους του μίσους. Κι αυτή η στρούγκα, αυτό το γάλα έχει, λένε στο χωριό μου.
    Αν λοιπόν η τοποθέτησή μου διαστρεβλώνει χυδαία και δόλια την αλήθεια, να η ευκαιρία, αγαπητοί συνήγοροι, να το αποδείξετε με επιχειρήματα και όχι με απειλές. Γιατί από τέτοιες ξέρω κι εγώ, αλλά δεν τις χρησιμοποιώ. Ας πούμε το ότι με αποκαλείτε χυδαίο και δόλιο συνιστά επίσης αξιόποινη πράξη και φαντάζομαι ότι έχετε σκεφθεί επιχειρήματα να το υποστηρίξετε στο δικαστήριο. Επειδή όμως έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, υποθέτω κι εσείς, σας δίνω κάθε ευκαιρία να παραθέσετε τη συλλογιστική σας, ακόμα και εδώ στους προσωπικούς μου λογαριασμούς στα social media. Ίσως μάθουν έτσι μερικοί τι σημαίνει αντιπαράθεση ιδεών και όχι απειλών και ύβρεων. Θα είναι καλύτερα για όλους μας – και για τη δημοκρατία επίσης.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      1. @Έχω αναφερθεί εκαντοντάδες φορές στο εγκληματικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής και θεωρώ ότι ούτε αυτοί αλλά ούτε και το ΚΚΕ θα έπρεπε να συμμετέχουν στις εκλογές, καθώς δεν σέβονται τους κανόνες του κοινοβουλευτισμού…

      Διαφεύγει στον κ.Τζήμερο, που δεν αντιλαμβάνεται πόσο ενοχλεί την κοινή λογική και το περί δικαίου αίσθημα με αυτά που λέει, πως η χιτλερική Χ.Α. δηλώνει οπαδός της ναζιστικής γερμανικής Κατοχής «σπορά των ηττημένων» Ελλήνων προδοτών συνεργατών της, που στην συντριπτική πλειοψηφία τους έμειναν ατιμώρητοι, ενώ το ΚΚΕ πήρε μέρος μαζικά και ηρωικά στην Εθνική Αντίσταση, έδωσε για την πατρίδα το αίμα χιλιάδων οπαδών του και οι οπαδοί του διώχτηκαν με βάρβαρο τρόπο από το μετεμφυλιοπολεμικό Κράτος. Η εκλογική εξίσωση ΚΚΕ =ΧΑ είναι αυταπόδεικτα πανάθλια.

      2. @Λέω το εξής που το αντιλαμβάνεται και παιδί του δημοτικού: Φύσσας = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφονημένος. Ρουπακιάς = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφόνος. Βρείτε εσείς τώρα την εξίσωση.

      Η εξίσωση είναι στο «Φύσσας φασίστας» και το να βρίζεις δολοφονημένο άνθρωπο αγγίζει τα όρια της ύβρεως. Δολοφονήθηκαν και δυο νεαροί της Χ.Α. (όχι μάλιστα με την παρουσία της αστυνομίας θεατού-με την εξαίρεση μιας νεαρής αστυνομικού), δεν θα βρείτε παρ’όλα αυτά πουθενά σε όλο το δημοκρατικό τόξο δηλώσεις στις οποίες να αποκαλούνται φασίστες, αν και ήταν, κατά τεκμήριο, με επιλογή τους, από σεβασμό στον πόνο των δικών τους, που μάλιστα ένας από αυτούς εκλέχτηκε μετά και βουλευτής με τη Χ.Α. Το τι σημαίνει φασίστας οφείλει να το ξέρει ο κ.Τζήμερος, όπως και τον οφειλόμενο σεβασμό στη μάνα ενός δολοφονημένου. Οι φασίστες δολοφονούν και ξυλοκοπούν βάναυσα σε βαθμό κτηνωδίας ανυπεράσπιστους μετανάστες. Ο Φύσσας έβρισε με όντως καπηλικό τρόπο μια ισχυρή καγκελάριο που δεν κινδύνεψε ποτέ ούτε μια τρίχα της από αυτόν και για την οποία η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών καθοδηγημένη από ΣΥΡΙΖΑ-Χ.Α.-ΛΑΕ-Κωνσταντοπούλου-ΑΝΕΞΕΛ, πιστεύει πως είναι υπεύθυνη για την οικονομική τραγωδία τους. Ο Τράγκας, τρόφιμος των καραμανλικών κρατικών διαφημίσεων, έχει φερθεί-τηλεοπτικά μάλιστα, όχι μπροστά σε μικρό νεανικό κοινό-με απίστευτη χυδαιότητα στην κα Μέρκελ. Ο Τράγκας όχι μόνο δεν έχει κληθεί αυτός και ο πρωθυπουργός του από κανένα Εισαγγελέα να εξηγήσουν για ποιο λόγο αυτή η προνομιακή και κοστοβόρα μεταχείρησή του σε βάρος της λογικής και των φορολογούμενων, αλλά συνομιλούσε φιλικά με τη Χ.Α. και τον κ.Τσίπρα (στον ενικό με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο οποίος έδειχνε με χίλιους τρόπους ποια ήταν η αγωγή του, ποιος ήταν ο σεβασμός του στο αξίωμα που εκπροσωπούσε και ποιες ήταν οι προθέσεις του).
      Ο κ.Τζήμερος, που προς τιμήν του δεν έχει συνομιλήσει με τον Τράγκα, δεν έχει βρει μισή λέξη να τον καταδικάσει, αν και απευθύνει τηλεοπτικά τις ασχήμιές του στο σύνολο των πολιτών, τον πείραξαν όμως οι στίχοι ενός δολοφονημένου νέου ανθρώπου που ζούσε σε μια φτωχή συνοικία και αγωνιζόταν για το μεροκάματο.
      Δεν έχει βρει επίσης μισή λέξη να καταδικάσει τις μεθόδους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που τόσο προκλητικά αποφεύγει να διευκολύνει την γρήγορη και ομαλή διεξαγωγή της δίκης των φονιάδων και των κατ’ομολογίαν τους πολιτικά υπεύθυνων.

      • Ο/Η Διεθνιστής λέει:

        Αν και δεν σχολιάζω, όταν συμφωνώ, οφείλω να σας συγχαρώ για την στάση σας.

  6. Γιορτάζουμε τά τριακόσια χρόνια μετα τήν γέννηση τού Ρουσώ, διανοητή, φιλόσοφου, εμπνευστή τού Διαφωτισμού. Μεταξύ άλλων είχε πεί. «Η βαρβαρότητα θά επανέλθει μέ τήν μορφή πολιτισμού». Φοβού, λοιπόν, τούς ειρηνοποιιούς τού πολιτισμού τής βαρβαρότητας. Η Τέχνη δέν είναι βία, δέν κηρύττει βία. Η Τέχνη διαμαρτύρεται, παρουσιάζει τήν βία, δέν τήν προτείνει ως μέσον επίλυσης κακών κοινονικοπολιτικών συνθηκών. Η Τέχνη έχει τόν τρόπο της νά σου θυμίζει πως αυτό που κανεις είναι κακό καί πρέπει νά αλλάξεις συμπεριφορά πρός το καλύτερο. Η Τέχνη καταπολεμά τήν βία, τήν βαρβαρότητα, μέ τό νά σου εξευγενίζει τήν ψυχή. Μήπως, θά πρέπει νά αναθεωρήσουμε κάποια ηθικά καί κοινωνικά μας κριτήρια καί νά δούμε κάποια πράγματα μέ μιά άλλη οπτική χωρίς τόν φόβο τού στιγματισμού? Συμβαίνει κάποιες αξίες νά ακολουθούνται χωρίς νά τίς ερευνούμε καί διότι αποτελούν πλέον μιά κατεστημένη συμπεριφορά.
    Αναρωτιέμαι, μήπως τελικά, η προφητεία τού Ρουσώ πραγματοποιείται σήμερα καί η βαρβαρότητα είναι παρούσα μέ τήν μορφή πολιτισμού?

  7. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Κάθε φόνος, προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα και είναι δυνατόν να συμβάλει σε πόλωση του κλίματος, στην καχυποψία, σε υποβόσκουσα εμφύλια ένταση και εκμηδένιση της σύμπλευσης της κοινωνίας, ως ενιαίος οργανισμός ( ο πολιτικός φόνος). Προσωπικά δεν με γοητεύει κανένα κόμμα. Ούτε θεωρώ πως η τέχνη, μπορεί να έχει σχέση με κόμματα, πολιτική, επαναστάσεις, ταξικά συμφέροντα, δικαιοσύνη και άλλα τέτοια. Πολύ δε περισσότερο, με στίχους ανάλογους με αυτούς του Φύσσα. Όμως, θέλω να σταθώ στην φράση: «Η μόνη διαφορά ήταν ότι αυτοί κρατούσαν μαχαίρι». Δεν ήταν η μόνη διαφορά. Υπάρχει και μια άλλη. Αυτοί τα χρησιμοποίησαν και αφαίρεσαν την ζωή του Φύσσα και ενώ αυτοί ζούνε, ο Φύσσας, δεν ζεί, και ούτε θα ζήσει ποτέ πιά. Αλλά η αλήθεια, απαιτεί να θυμηθούμε, ένα άλλο λυπηρό συμβάν. Τους δύο φόνους που ακολούθησαν, δύο νεαρών, για τους οποίους από όσο ξέρω, δεν βρέθηκαν οι ένοχοι. Τέτοια λυπηρά γεγονότα, πρέπει να μας προβληματίσουν, στην κατεύθυνση κατανόησης των αιτιών που προκαλούν αυτές τις αρνητικές καταστάσεις και σπέρνουν την διχόνοια στην κοινωνία. Νομίζω, πως η σοβαρότερη αιτία μπορούμε να την εντοπίσουμε, σε πολιτικά δόγματα και αντιλήψεις, που μέσα τους, σπερματικά υπάρχει η πρακτική της βίας ως ύψιστη τακτική, για την επίτευξη μιάς…ιδεώδους κοινωνίας. Είναι μια πρακτική που την συναντούμε διαχρονικά, σε πολιτικά θεωρήματα ή θρησκείες, που μας διαβεβαιώνουν πως κατέχουν την ..μία και μοναδική αλήθεια.

  8. Ο/Η doulosofos λέει:

    Ο Ρουπακιάς προέρχεται από την ίδια μήτρα που βγάζει και τον κόκκινο και τον μαύρο ολοκληρωτισμό.

    Τύποι σαν τον Ρουπακιά με την ίδια ευκολία στοιχίζονται πίσω από τα λάβαρα του κομουνισμού ή του φασισμού.
    Αλλά ενώ για τον μαύρο ολοκληρωτισμό υπάρχει καθολική άρνηση, για τον κόκκινο υπάρχει μονίμως ένα…ναι μεν, αλλά.
    Σε ένα τοίχο κοντά στην γειτονιά μου διάβασα:
    » -Τόσους και τόσους Φασίστες άνοιξα, δεν βρήκα μέσα τους παρά μόνο σκατά.»
    Αυτό το σύνθημα για τους προοδευτικούς διανοούμενούς μας δεν είναι παρά μια κακόγουστη υπερβολή κάποιου νεαρού που έχει βιώσει την κτηνωδία του καπιταλισμού και εκφράζει έτσι την οργή του.
    Αν ο τοίχος έγραφε:
    » -Τόσους και τόσους αριστερούς άνοιξα, δεν βρήκα μέσα τους παρά μόνο σκατά.»
    θα είχαν γραφτεί άπειρες αράδες που θα έκρουαν τον κώδωνα κινδύνου για τον επερχόμενο εκφασισμό της κοινωνίας μας.

  9. Ο/Η doulosofos λέει:

    Δεν ξέρω αν ο δαίμων η ο «δαίμων» ‘εβαλε την ουρά του, αλλά το βίντεο που ανάρτησα σχετικά με το πολιτικό παρελθόν του Ρουπακιά είναι αυτό:

  10. Ο/Η Ντροπή! λέει:

    Ντροπή!

  11. Ο/Η doulosofos λέει:

    Ok παραδίδομαι!!!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Δουλόσοφε,
      δεν ξέρω που κάνετε λάθος βάζοντας λινκ για άσχετο βίντεο.
      Είναι προφανές πως έχετε επιλέξει κάποιο βίντεο που μιλάει για πραγματική ή υποθετική παλιότερη σχέση του δολοφόνου Ρουπακιά με το ΚΚΕ.
      Ιδού ένα:
      «Άδωνις Ο Ρουπακιάς ήταν στέλεχος του ΚΚΕ»

      Δεν ξέρω αν σας ικανοποιεί.
      Ιδού και σχετικό ρεπορτάζ:
      http://www.spirospero.gr/index.php/politiki/78332-perissotero-organomenos-sto-kke-para-sti-xrysi-avgi-parousiastike-stous-anakrites-o-roupakias
      …………..
      Για το ΚΚΕ
      Είπε χαρακτηριστικά: «Η σχέση μου με τη ΧΑ ήταν πραγματικά χαλαρή. Εγώ είχα στρατολογηθεί στο κόμμα του ΚΚΕ από την ηλικία των 13 ετών και παρέμεινα ενεργό στέλεχος της ΚΝΕ μέχρι την ηλικία των 17 ετών. Υπήρξαν σύνεδρος του 3ου συνεδρίου της ΚΝΕ, στην ηλικία των 16 ετών, περίπου το 1984 και μέλος τομεακού συμβουλίου στην οργάνωση του Ταύρου της ΚΝΕ. Υπάρχουν φωτογραφίες που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές και επιφυλάσσομαι να τις προσκομίσω»………
      ___________________
      Eπιτρέψτε μου τώρα να πω μερικά αυτονόητα:
      1.Οι φωτογραφίες που λέει, από ότι ξέρω δεν προσκομίστηκαν ποτέ
      2.Είναι ιστορικά διαπιστωμένο πως οι φασίστες λένε απίστευτα ψέματα προκειμένου να υπερασπιστούν τον εαυτό τους και αποκηρύσσουν πανεύκολα τις «ιδέες» τους για να σώσουν το τομάρι τους, αντίθετα από τους Κομμουνιστές που δίνουν και τη ζωή τους γι’αυτές.
      3.Οι μόνες φωτογραφίες που προσκομίστηκαν-άφθονες-ήταν αυτές που αποδεικνύουν την απόλυτη ένταξη του δολοφόνου στην προδοτική χιτλερική συμμορία των μαχαιροβγαλτών-διαψεύδοντας με τον πιο πανηγυρικό τρόπο τις «διαψεύσεις» των κασιδιάριδων πως ο ρουπακιάς δεν ήταν δικός τους και ούτε που τον ήξεραν. Από όσο ξέρω μόνο ο Τσίπρας ανταγωνίζεται τους χρυσαυγίτες στην ψευτιά
      https://jailgoldendawn.com/2015/11/10/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BB%CE%B1%CE%B3/
      Όταν Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης και Λαγός οργάνωναν το σχέδιο “δεν ξέρουμε τον Ρουπακιά”
      jailgoldendawn / 10/11/2015
      4. Άντε να δεχθώ για τις ανάγκες της συζήτησης, πως ήταν ο ρουπακιάς κάποτε μέλος ή φίλος του ΚΚΕ ή της ΚΝΕ.
      Σημαίνει κάτι αυτό;
      Απολύτως τίποτα.
      Το έγκλημα το έκανε ως μεταλλαγμένος Ναζιστής όχι ως Κομμουνιστής.
      Από πότε ευθύνεται ένα κόμμα, μια οργάνωση ή μια ομάδα για τα όσα κάνει ένας προδότης ή αποστάτης τους;
      Αν προσπαθείς να μας πεις πως και το ΚΚΕ και η Χ.Α. στρατολογούν από τη φτωχολογιά, δες την προφανή απόλυτη αντίθεση του αγωνιστικού κοινωνικού, εργατικού, διεθνιστικού και πατριωτικού ήθους των κομμουνιστών και της εγκληματικής μισάνθρωπης και προδοτικής συμπεριφοράς των χρυσαυγιτών.
      Προσωπικά αντιπαθώ το ΚΚΕ για πάρα πολλά ζητήματα τακτικής και δογματικής ιδεοληψίας και το κατηγορώ κυρίως για την άρνησή του να καταδικάσει τα σοβιετικά εγκλήματα, για τον πολιτικό του αναχωρητισμό από την πραγματικότητα και για τοποθετήσεις του όπως αυτή του συμφώνου συμβίωσης, αλλά οποιαδήποτε σύγκρισή του με τους ναζιστές είναι ανιστόρητη και απόλυτα άδικη.

      • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

        Αὐτὸς δηλαδὴ ψέμματα γράφει;

        http://www.pare-dose.net/3544
        http://www.pare-dose.net/4990
        http://www.pare-dose.net/4999

        Ἐὰν οἱ κομμουνιστὲς εἶναι τέτοιοι «Σπαρτιᾶτες» ἢ «ἁγιογραφίες», γιατί οἱ ἡγεσίες τους εἶναι τὸ ἴδιο διεφθαρμένες μὲ τὶς καπιταλιστικὲς καὶ τὶς δεξιὲς παντῶν τύπων; Ἐν τέλει μὲ τέτοιους ἀνθρώπους ὁ κομμουνισμὸς θὰ εἶχε πετύχει. Τὸ πολυδιαφημισμένο ΚΚΕ ἐσωτ. μὲ τὰ ὑποτίθεται τόσο μορφωμένα στελέχη, συνεργάστηκε ἀπὸ τὸ 1977, ἀπὸ τότε, μὲ Χριστιανοδημοκράτες γιὰ νὰ μπῇ στὴν Βουλή. Πῶς γίνεται οἱ τόσο ἐνάρετοι κομμουνιστὲς νὰ ἐξελίσσονται σὲ αὐτοὺς ποὺ βλέπουμε; Οἱ κομμουνιστὲς δὲν βγάζουν τρομοκράτες; Οἱ κομμουνιστὲς εἶναι ἀπολύτως ἀφοσιωμένοι στὸ Κόμμα. Πῶς μποροῦν νὰ διατηροῦν κάποιο ἦθος; Ναί, συγκρίνων Χρυσῆ Ἀυγὴ καὶ ΚΚΕ. Ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ θὰ μὲ βάλει σὲ στρατόπεδο συγκεντρώσεως ὡς «Ἑβραῖο» καὶ τὸ ΚΚΕ σὲ γκουλὰγκ ὡς πράκτορα τῆς διεθνοῦς μπουρζουαζίας, επειδὴ εἶμαι Ἕλληνας Ἐθνικός. Στὴν καθημερινή μου ζωὴ δὲν εἶδα κανέναν ἄξιο ὡς πρότυπο νὰ εἶναι κομμουνιστής (οὔτε χριστιανό, οὔτε δεξιό).

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αριστοκλή,
        το ΕΑΜ και το ΚΚΕ μάζεψαν γύρω τους κόσμο με το όραμα της ελεύθερης και κοινωνικά δίκαιης πατρίδας. Άλλη πάστα αυτός ο κόσμος, άλλη πάστα οι Γερμανοτσολιάδες. Ακόμη και ο χρυσαυγίτης βουλευτής Αλεξόπουλος, χρησιμοποιεί ως επιχείρημα πως δήθεν ο παππούς του κουβαλούσε τρόφιμα στους αντάρτες και δεν ήταν ταγματασφαλίτης.
        http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0ahUKEwiJk4GCrdLNAhVlOMAKHfvfCKkQFgguMAM&url=http%3A%2F%2Fistoriakatoxis.blogspot.com%2F2014%2F03%2Fblog-post_17.html&usg=AFQjCNHIyDymivJugTeU6cNJC_cLSj5w7A&sig2=3dXjNsVOYoFEWyC-cTX3PA&bvm=bv.126130881,d.ZGg

        Από εκεί και πέρα και ο ΕΛΑΣ και ο ΕΔΕΣ και ο Εθνικος Στρατός έκαναν εγκλήματα, φοβερά εγκλήματα.

  12. Απρίλιος 2016

    Με λένε Μήτσο και είμαι πλέον λαθρέμπορος. Μην κάνετε γκριμάτσες, είμαι και μηχανικός από το ΕΜΠ. Είχα , δηλαδή ακόμη έχω, δικό μου γραφείο επί 30 χρόνια. Το γραφείο το κράτησα για βιτρίνα, αφού πέταξα όλη την σαβούρα και το περιεχομενο απο τους τους φακέλους των μελετών, γιατί είναι πεντάρι στο κέντρο και έχει πολύ χαμηλό νοίκι. Ξεκίνησε με 350 νέες δραχμές και ανέβηκε στις 700, μετά από ένα χρόνο.

    Κάνω και καμιά μελέτη για τα ψυχιατρικά τμήματα σε Νοσοκομεία και στα Κέντρα Υγείας που δημιουργούνται συνεχώς με το νέο πρόγραμμα «Παναγιώτης ΚΟ..πλης» το ονοματεπώνυμο του υπουργού μας της Υγείας….

    Πάντα το λεγα ότι αν πτωχεύσουμε θα γινω λαθρέμπορος, αφού εκτός από τις 4 πράξεις (που είναι ουσιαστικά 2 ,δηλ. πρόσθεση και πολλαπλασιασμός) γνωρίζω δυνάμεις, λογαρίθμους, εκθετικούς αριθμούς και ότι άλλο μπορώ να θυμηθώ από τις σπουδές μου, λογιστικά ,…,γνωρίζω αρκετά καλά την ζωή, με ζ μικρό χωρίς παρεξηγήσεις, την ματαιοδοξία των ανθρώπων, πόσο μάλλον των γυναικών.

    Είχα αποταμιεύσει κάποια λεφτά μέχρι το 2005 για να χτίσω ένα πανωσηκωμα στο πατρικό μου για την κόρη μας, άλλα το 2009 που είχα καλό τζίρο άρχισε η κρίση και ευτυχώς με απέτρεψαν 2 συμφοιτητές μου με την ηχηρή παρέμβαση τους « καλά που πας να χτισείς τώρα που ξεσπά η κρίση !!« όταν τους εξομολογήθηκα τις προθέσεις μου . Έτσι αν και οι δουλείες του γραφείου μειώθηκαν κατακόρυφα περάσαμε σχετικά καλά μέχρι σήμερα.

    Α, έβγαλα και από 3 καλά μηνιάτικα το 2012 και 2013 από το χρηματιστήριο με αγοραπωλησίες μετοχών. Αγορά στα χαμηλά πριν τις δίπλες εκλογές , στις 500 μονάδες και πώληση αμέσως μόλις το κέρδος έφτανε το 70%, όπως έχει διδάξει ο μέγας Γουόρεν Μπαφετ.

    Όπως σας είπα και πιο πριν, γνωρίζω αρκετά καλά την ζωή, και την ματαιοδοξία των γυναικών. Λυπών σκέφτηκα ότι πρέπει να βρω εμπόρευμα μικρό και ακριβό. Απέκλεισα τα τσιγάρα , τα ποτά , γιατί εμπλέκονται επικίνδυνες μαφίες και μπορούσα να πάθω μεγάλη ζημιά και αποφάσισα να ασχοληθώ με γυναικείο εμπόρευμα δηλ. εσώρουχα, καλλυντικά, αρώματα,….

    Με τα λεφτά που μου περίσσεψαν αγόρασα ένα κλειστό βανακι και έβαλα φάμε τζάμια στο SUV μου (δεκαπενταετίας). Αγόρασα αμέσως μεγάλες ποσότητες με τις νέες δραχμές, διότι στα εισαγόμενα θα διπλασιάζονταν οι τιμές πολύ γρήγορα, με την υποτίμηση του νομίσματος και στόκαρα το εμπόρευμα στο γραφείο . Τα πιο ακριβά τα ασφάλισα στο πατάρι πάνω από το δωμάτιο υπηρεσίας του γραφείου (παλιά αστική πολυκατοικία της δεκαετίας του 30), αφού πίσω από την ξύλινη θύρα του παταριού τοποθέτησα ο ίδιος εσωτερικά ατσάλινη πόρτα ασφάλειας που παρήγγειλα σε συνάδελφο μου που είχε μηχανουργείο.

    Η δουλειά πάει πολύ καλά. Με μεγάλη μυστικότητα παίρνω τις παραγγελίες από τις πελάτισσες και τις στέλνω έναν ξάδελφο της γυναίκας μου.

    Το top five των γυναικείων αρωμάτων παραμένει το ίδιο, όπως διαπίστωσα στο διαδίκτυο ίδιο όπως το 2012.
    1) Channel No. 5 Eau de Toilette
    2) Beautiful Eau de Parfume Este Lauder
    3) Paris Yves Saint Laurent
    4) Tendre Poison Dior
    5) J`adore Eau de Parfume Dior

    Φέρνω και στο σπίτι τις παραγγελίες που εξασφαλίζει η σύζυγος και η κόρη μας, γιατί είμαστε κοινωνικοί και έχουμε μεγάλο κύκλο γνωριμιών. Νομίζω ότι μάλλον είχα υποτιμήσει το εμπόριο.

    Ζήτω η κρίση, ο πληθωρισμός, η υποτίμηση της νέας δραχμής!!!

    Α, ξέχασα να σας πω ότι ξαναέγινα οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ.

    ΥΓ Το πρώτο μικροδιηγημα μου της πτώχευσης, πριν αυτή συντελεσθει, γραμμενο τις 25-6-2015.

  13. Μια παρατηρηση και μια απαντηση

    @Δύτης των νιπτήρων

    “(το διήγημά σου, Αφώτιστε, θα μπορούσε μια χαρά να διαδραματίζεται και χωρίς πτώχευση, χωρίς δημοψήφισμα, τι λέω, χωρίς καν Σύριζα)”

    Μα φυσικα. Αυτη ειναι η ιστορια ενος μερους της παραοικονομιας (του 30% + του ΑΕΠ), της light, χωρις πιστολια και κουμπουρια ομως. Η παραοικονομια ειναι η εκδικηση μεγαλου μερους των κυνηγημενων του εμφυλιου των δυτικων προαστειων προς τους συντηρητικους-εθνικοφρονες που εγιναν ΔΥ. Απο Ελευσινα, Περαμα, Αγ. Βαρβαρα, Πειραια, Μανιατικα, Νικαια, Κορυδαλλο, Αιγαλεω, Περιστερι, Πετρουπολη, Ιλιον,…Αλλα και του εμπορικου κεντρου της Αθηνας των παιδιων της πιατσας (εμπορων, βιοτεχνων του στυλ “απο εγω η γυναικα μου κι απο δω το αισθημα μου”). Του ξαδελφου, του αδελφου του ηρωα της κινημ. ταινιας “Μεχρι το πλοιο”. Ισως ο ξενητεμενος ηρωας να ξαναγυρισε ματσωμενος απο την Αυστραλια και εκανε μπιζνες στα μεσα της δικτατοριας,…
    Στο διηγημα (γραμμενο με αυτοματη γραφη σε μια ωρας), απλως περιγραφω εναν προικισμενο ανθωπο που -υπερνικωντας τον πνευματικο του ελιτισμο και τις αναστολες του λογω των πεποιθησεων του για το “καλο” και το “τιμιο”-γινεται λαθρεμπορος με βιτρινα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s