Αρχ. Ιερώνυμος «Η περιουσία είναι δική μας, δεν ανήκει στο Κράτος, δεν πωλείται, δεν υποθηκεύεται» (τι λες καλέ;)

[Στη Νέα Μάκρη, δεν υπάρχει οικόπεδο για να χτιστεί δεύτερο Λύκειο. Ο Δήμος Μαραθώνα αναζητά χρόνια λύση, αλλά η Μονή Πεντέλης που κατέχει χιλιάδες στρέμματα στην περιοχή, δεν παραχωρεί ένα μικρό κομμάτι γης. Τι πρέπει να γίνει, λοιπόν, με το κράτος εν κράτει στη χώρα μας;]

Είναι δική σας η περιουσία Μακαριότατε;

Του ©Ανδρέα Ζαμπούκα στο protagon.gr

Jeronymo, ο αρχηγός των Απάτσι -εξαγριωμένος

Jeronymo, ο αρχηγός των Απάτσι -εξαγριωμένος

Αυτή είναι μία από τις χιλιάδες περιπτώσεις που απασχολούν συχνά την επικαιρότητα, όταν προκύπτει ζήτημα με δημόσιους χώρους, όπου εμπλέκεται η Εκκλησία. Και κάθε φορά, εγείρεται θέμα με την ερμηνεία της προσφοράς κοινωνικού έργου που η ίδια επικαλείται. Από τη μία, εμφανίζονται πολίτες, φορείς ή και θεσμοί του κράτους που ζητούν τη συνδρομή της και από την άλλη, οι διαχειριστές της θεωρούν ότι η ανθρωπιστική προσφορά της στην κοινωνία αποφασίζεται μόνο από την ίδια την Εκκλησία και από κανέναν άλλον.

Πρόσφατα, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μιλώντας στην έναρξη των εργασιών της 1ης Πανθεσσαλικής Ιερατικής Σύναξης τόνισε μεταξύ άλλων: «Η περιουσία είναι δική μας, δεν ανήκει στο Κράτος, δεν πωλείται, δεν υποθηκεύεται. Η ίδια η Εκκλησία θα την διαχειριστεί…». Αναφέρθηκε επίσης, στο σύνολο της περιουσίας που διέθεσε η Εκκλησία, από την παλιγγενεσία και μετά. Και εκδηλώνοντας την ανησυχία του για το μέλλον – φαίνεται έχει πληροφόρηση για τις προθέσεις των δανειστών…- κατέληξε: «Δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε περισσότερες δυσκολίες, ξέρουμε όμως, ότι η Εκκλησία πάντοτε νικά, όπως θα πράξει και τώρα».

Το βασικό επιχείρημα της Εκκλησίας σχετικά με την περιουσία της είναι ότι η ίδια η πολιτεία έχει αποδειχθεί εντελώς αναξιόπιστη για να την διαχειριστεί. Πράγματι, δεν έχει πολύ άδικο σ΄αυτό. Μολονότι η τύχη της δημόσιας περιουσίας στα χέρια του ελληνικού κράτους δεν είναι πολύ χειρότερη από την διαχείριση που κάνει η ίδια η Εκκλησία στην δική της περιουσία. Εν τω μεταξύ, το κράτος έχει από δεκαετίες παραχωρήσει σε δήμους, περιφέρειες και φορείς το δικαίωμα μιας αναπτυξιακής πολιτικής που άλλοτε επιτυγχάνει και άλλοτε όχι. Στην Εκκλησία όμως, τι ακριβώς συμβαίνει; Ο ελληνικός λαός που επωμίζεται την μισθοδοσία των ιερωμένων και στο όνομα του οποίου εισπράττονται τεράστια ευρωπαϊκά κονδύλια για την ελληνική Εκκλησία δεν πρέπει να ξέρει;

Πέρα όμως, από αυτό, γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος συνεχίζει να μας θυμίζει την διαχρονική τοποθέτηση σχετικά με την παραχώρηση του μεγαλύτερου μέρους της  περιουσίας στο κράτος μετά την παλιγγενεσία; Μακαριότατε, αν η Εκκλησία κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, κατείχε τη μισή Ελλάδα, ευνοούμενη όπως ήταν από τον Σουλτάνο, τι έπρεπε να κάνει μετά την απελευθέρωση; Nα συνεχίσει να την  κατέχει η ίδια και την άλλη μισή οι Τσιφλικάδες; Το ελληνικό κράτος και οι υπόλοιποι Ελληνες τι θα κατείχαν για να επιβιώσουν;

Αλλά δυστυχώς, η ελληνική ιστορία γράφεται στα σχολεία, με την τελική επίβλεψη του κειμένου από την Ιερά Σύνοδο! Διαφορετικά, θα ήξερε ο πολύς κόσμος  το «Ανάθεμα» κατά του Ελευθερίου Βενιζέλου στις 12 Δεκεμβρίου 1916. Θα γνώριζε για τις κατάρες και τα πλήθη των εξαγριωμένων Αθηναίων που κατέβασε στους δρόμους η ηγεσία της Εκκλησίας, γνωρίζοντας τις προθέσεις του για την Αγροτική Μεταρρύθμιση του 1917. Θα ήταν επίσης πολύ χρήσιμο να ενημερωθεί για την στάση της στο Εθνικό Διχασμό και τον ρόλο της στις εκλογές του 1920 και την ήττα των Φιλελευθέρων. Η κοινή γνώμη μπορεί να μην ήξερε γιατί ακριβώς μισούσε τον Βενιζέλο. Ηξεραν όμως καλά οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας… Δεν την παραχώρησε η Εκκλησία την περιουσία της στο Δημόσιο. Την πήραν κάποιοι γενναίοι πολιτικοί με αγώνες και προσωπικές θυσίες!

Σε κάθε περίπτωση, η εκκλησιαστική περιουσία στην Ελλάδα, είναι ένα ακανθώδες ζήτημα που μόνο η συνεννόηση μπορεί να επιλύσει. Η χώρα χρειάζεται ανάπτυξη και δημοκρατία. Εχει μία πολιτεία, ένα κράτος και μία κυριαρχία ενταγμένη στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Δεν νοείται να υφίσταται κανένα «κράτος εν κράτει» στο εσωτερικό της. Ούτε από Εκκλησίες ούτε από συνδικάτα ούτε και από συμφέροντα που κρύβονται πίσω από τα ένστικτα, τα πάθη και τις ανάγκες τους ελληνικού λαού.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 Responses to Αρχ. Ιερώνυμος «Η περιουσία είναι δική μας, δεν ανήκει στο Κράτος, δεν πωλείται, δεν υποθηκεύεται» (τι λες καλέ;)

  1. Ο/Η doulosofos λέει:

    Ας σταματήσει το πολιτικό κατεστημένο να «διορίζει» εκτός των δημοσίων υπαλλήλων ΚΑΙ τους πλούτακες του τόπου, ας αποδείξει προηγουμένως ότι μπορεί να διαχειριστεί ένα περίπτερο χωρίς να το φουντάρει, ας μας δώσει πρώτα εγγυήσεις ότι το δημόσιο χρήμα είναι δημόσιο και όχι λάφυρο, και κατόπιν τα ξαναλέμε για την περιουσία της εκκλησίας.

  2. Ο/Η eklag λέει:

    9:32-Ακριβώς!

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Οι ιερές απάτες και «αυταπάτες» Τσίπρα

    Πέρσι, στις 15 Απρίλη του 2015 ο κ.Τσίπρας, σαν άλλος Γλέζος που τάχα είχε πιστέψει ότι ο φιλοχρυσαυγίτης Κύπριος αρχιεπίσκοπος θα δωρίσει την εκκλησιαστική περιουσία στο Κράτος, είχε κι αυτός δήθεν ενθουσιαστεί από μια πρόταση του κ.Ιερώνυμου, η οποία βρισκόταν μόνο στο πεδίο της φαντασίας του.

    Η προδήλως ανύπαρκτη αρχιεπισκοπική γαλαντομία, αφορούσε ξεκάθαρα, όπως από τότε είχαμε επισημάνει, την πάγια αρπακτική διεκδίκηση από την Εκκλησία εκτάσεων και κτιρίων που δεν της ανήκουν, για τις οποίες ο γενναιόδωρος αρχιεπίσκοπος πρότεινε συνεκμετάλλευση με το Κράτος, όπως πάντα μη ξένα κόλλυβα δηλαδή, με το πρόσχημα του σπορ της φιλανθρωπίας. Η πρωθυπουργική επιστολή ευγνωμοσύνης προς τον αρχιεπίσκοπο, μνημείο βλακείας ή υποκρισίας, την οποία η αμείλικτη δοκιμασία του χρόνου την έχει καταστήσει γελοία (όχι μόνο για το γλοιώδες ύφος της), υπάρχει ολόκληρη εδώ.
    http://tvxs.gr/news/ellada/epistoli-tsipra-se-ieronymo-amesa-i-aksiopoiisi-tis-ekklisiastikis-perioysias

    Παραθέτω την αρχή της: «Μακαριότατε, Χριστός Ανέστη. Σας μεταφέρω τις θερμότερες ευχές μου για την μεγάλη γιορτή της Ορθοδοξίας της οποίας το χαρμόσυνο μήνυμα Αγάπης … να Σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την πολύ σημαντική αναφορά Σας σχετικά με την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας προς όφελος του Ελληνικού Δημοσίου….».

    Έκτοτε, μετά από αυτό το κείμενο που θυμίζει σφουγγοκωλαριάδα Βυζαντινού ευνούχου, σκότος και σιωπή. Ο πρωθυπουργός δεν αισθάνθηκε ποτέ την ανάγκη να εξηγήσει τι συνέβη και πήρε το ποτάμι κι αυτό το ενθουσιαστικό νεανικό του ξέσπασμα, μαζί με δεκάδες άλλες ξεχασμένες φανφάρες για απλές αναλογικές, φορολόγηση βουλευτών, μυστικά κονδύλια, λίστες Λαγκάρντ, χωρισμούς Κράτους-Εκκλησίας, παροπλισμού του πρωθυπουργικού αεροπλάνου, κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων κλπ, για να μην αναφερθώ στις κουρελο-«αντιμνημονιακές» υποσχέσεις, που είναι και οι μόνες που η αθέτησή τους αφυπνίζει τον πατριωτισμό (της προσωπικής τσέπης) των Νεοελλήνων. Εμείς ξανά (7.12.2015) είχαμε ρωτήσει για την ξεχασμένη επιστολή:
    https://roides.wordpress.com/2015/12/07/7dec15-2/
    «Πέρασαν οχτώ μήνες, οι εντυπώσεις έμειναν βεβαίως και επενδύθηκαν εκλογικά στο υποσυνείδητο των συλλογικών προσδοκιών, νομίζω πως έχουμε πλέον κάθε δικαίωμα να ρωτήσουμε: «Ενεργοποιήθηκε» (sic) η «Επιτροπή» (sic); Ακούστηκε κάτι; Έγινε τίποτα; Ξεκίνησε κάποια διαδικασία; Ανακοινώθηκε έστω πως θα ξεκινήσει; Τόση κοροϊδία; Από την άλλη τόση απουσία δημοσίου ελέγχου; Ούτε ένας βουλευτής, ούτε ένα κόμμα, ούτε μια εφημερίδα να μην ρωτάει τι απέγινε; Που βρίσκονται αυτές οι εκατέρωθεν βαρύγδουπες υποσχέσεις και μεγάλες κουβέντες; Τόσο ατιμώρητα μπορούν οι υψηλά ιστάμενοι να κοροϊδεύουν;».

    Ενάμιση χρόνο μετά (24.5), ο Αρχιεπίσκοπος Κατάρ, Λαυρεντιάδη, ‘Ελεύθερης Ώρας’, Βουλιαγμένης, Σιβιτανιδείου, Γιοσάκη και Βοιωτοπεδίου, μιλώντας στην έναρξη των εργασιών της «Πανθεσσαλικής Ιερατικής Σύναξης», διέλυσε και αυτήν την εκκρεμή αυταπάτη: «Η περιουσία είναι δική μας, δεν ανήκει στο Κράτος, δεν πωλείται, δεν υποθηκεύεται. Η ίδια η Εκκλησία θα την διαχειριστεί…».

    Φταίει ο ρασοφόρος άρπαγας ή ο αυταπατώμενος πολιτικός απατεώνας πρωθυπουργός;

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Οι κατηγορίες είναι πολύ σοβαρές, η πηγή τους δεν είναι η εγκυρότερη, αλλά θα πρέπει να δοθούν πειστικές απαντήσεις, που μέχρι στιγμής δεν δόθηκαν.
    Το λιγότερο θα είναι να ελεγχθεί η γνησιότητα των μαγνητοφωνήσεων, χωρίς βεβαίως αυτό να σημαίνει ότι αν είναι γνήσιες δεν είναι επίτηδες στημένες.
    Σε κάθε περίπτωση πρέπει ο πρωθυπουργός να κάνει μηνύσεις αλλά και η Δικαιοσύνη να επέμβει αυτεπάγγελτα κι αν χρειαστεί να αποταθεί στη Βουλή για άρση ασυλίας όποιου πολιτικού εμπλέκεται.

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/06/blog-post_48.html

    Τα…βιβλία των ηρώων του τρόμου (ηχητικό).

    Από askordoulakos , Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2016 | 1:55 μ.μ.

    Για το ποιόν του… «Ζούγκλα», όπως γνωρίζουν οι αναγνώστες μας, το blog δε διατηρεί καμία αμφιβολία. Παραθέτουμε αυτούσια τη σημερινή του αποκάλυψη (την είχε προαναγγείλει από χτες), για την οποία σας ενημερώσαμε σε χτεσινή μας ανάρτηση.

    Αναμένοντας τη διασταύρωση της προαναγγελθείσας αποκάλυψης και τις πρώτες αντιδράσεις (οι οποίες-έως τώρα- είναι ανύπαρκτες, παρότι, έχουν περάσει σχεδόν 5 ώρες από την ανάρτηση του«Ζούγκλα»), θα επανέλθουμε με το σχολιασμό της υπόθεσης.

    Από: zougla.gr

    Ρεπορτάζ: Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

    Εμπρηστικό το περιεχόμενο της τηλεφωνικής συνομιλίας, μεταξύ του εκδότη της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» Τάσου Καραμήτσου και του εφοπλιστή και προέδρου του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη.

    Κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας τους, εμπλέκεται ο σημερινός πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ως αποδέκτης 30 τόμων «βιβλίων», για συναλλαγή της οποίας το περιεχόμενο παραμένει άγνωστο προς το παρόν.

    Η κουβέντα μεταξύ των δύο γίνεται κατά τη διάρκεια του Ιουνίου του 2012, περίοδο κατά την οποία διεξήχθησαν εκλογές, με τον ΣΥΡΙΖΑ να καθίσταται ισχυρός…Συγκεκριμένα ο Τάσος Καραμήτσος καλεί τηλεφωνικώς τον Μαρινάκη και του ανακοινώνει, ότι τα τριάντα πρώτα «βιβλία» εκ μέρους του φίλου του «γιατρού» είναι έτοιμα προκειμένου να του τα αποστείλει για να δοθούν εκεί που πρέπει.

    Ο Μαρινάκης χωρίς καμία επιφύλαξη ρωτάει επί λέξη: «Τριάντα βιβλία για τον Τσίπρα;» κι αμέσως μετά αναφέρεται στην συναλλαγή, θέλοντας να πληροφορηθεί τις απαιτήσεις του αποστολέα των «βιβλίων».

    «Εντάξει θα τα πούμε αυτά μετά» είναι η απάντηση του εκδότη για να συνεχιστεί η κουβέντα.

    Από το ύφος του διαλόγου που ακολουθεί, εύκολα μπορεί να αντιληφθεί ο αναγνώστης, ότι τα περί βιβλίων είναι κώδικας όπως επίσης και ο όρος «γιατρός».

    Ο «γιατρός» και αποστολέας των «βιβλίων», με μεταφορέα τον κ. Καραμήτσο, παραλήπτη τον κ. Μαρινάκη και τελικό αποδέκτη τον κ. Τσίπρα, κατά τα λεγόμενα των δύο συνομιλητών, είναι το μοναδικό άτομο του οποίου η ταυτότητα δεν αποκαλύπτεται, όπως επίσης δεν γίνονται γνωστά τα αιτήματα του «γιατρού», τα οποία όπως προκύπτει από τη συνομιλία πρόκειται να γνωστοποιηθούν αργότερα. Αντίθετα αποκαλύπτεται με άνεση το όνομα του παραλήπτη, ο οποίος σύμφωνα με όσα ακούγονται είναι ο Αλέξης Τσίπρας.

    Πιο συγκρατημένος ο κ. Καραμήτσος κατά τη διάρκεια της συνδιάλεξης, παρ’ όλη την οικειότητα μεταξύ των συνομιλητών, αποφεύγει να αναφερθεί στο όνομα του τελικού αποδέκτη του πακέτου των τριάντα «βιβλίων», κάτι που κάνει με μεγάλη άνεση ο κ. Μαρινάκης, ο οποίος αφού αναφέρει το όνομα του κ. Τσίπρα, φαίνεται να γνωρίζει εκ των προτέρων τι πρόκειται να παραλάβει και για ποιον λόγο. Όταν μάλιστα ο εφοπλιστής λέει στον Καραμήτσο να μεταφέρει το πακέτο στο γραφείο του, ο τελευταίος επιλέγει ως ασφαλή λύση το σπίτι του εφοπλιστή, κάνοντας αναφορά και στη σύζυγό του Μαρινάκη: «Θα τα πάω εγώ στη Σούλα, σε μισή ώρα…».

    Σημειωτέον ότι η κουβέντα μεταξύ των δύο, που ως γνωστόν διατηρούν φιλική σχέση, ο Καραμήτσος είναι μόνιμος θαμώνας της σουίτας του κ. Μαρινάκη στο γήπεδο του Ολυμπιακού, γίνεται κατά τη διάρκεια του Ιουνίου του 2012, περίοδο κατά την οποία διεξήχθησαν εκλογές, με τον ΣΥΡΙΖΑ να καθίσταται ισχυρός, καταλαμβάνοντας τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ένα βήμα πριν από την εξουσία.

    Τον Απρίλιο του 2013 ο Αλέξης Τσίπρας είχε επισκεφθεί τα γραφεία του ‘Πρώτου Θέματος’, η φωτό δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα: Από αριστερά, Τάσος Καραμήτσος, Πάνος Σκουρλέτης, Αλέξης Τσίπρας, Θέμος Αναστασιάδης

    Ακούστε τον διάλογο αυτούσιο, όπως κατεγράφη από τον περίφημο «υπερκοριό» της ΕΥΠ και περιήλθε σε γνώση μας.

    Ακολουθεί απομαγνητοφωνημένη η συνομιλία:………………….

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/06/blog-post_48.html

    • Ο/Η Θεώνη Σφιγξ δημοσιοκάφρος ΡΤ-3 λέει:

      είναι αποσπασματικά καλέ, ξεύρετε τώρα, θα αποδειχθεί από την δικαιοσύνην.

      http://rigillis18.blogspot.gr/2016/06/blog-post_8.html
      Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει ο Βαγγέλης Μαρινάκης για τα «βιβλία» του Τσίπρα

      Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη απαντά στις αποκαλύψεις Τριανταφυλλόπουλου ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλης Μαρινάκης.
      Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, εξέδωσε ανακοίνωση , σημειώνοντας πως όλα αυτά είναι ψέματα και πως εκτοξεύεται για μια ακόμα φορά λάσπη κατά του Ολυμπιακού.
      Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός
      Για άλλη μια φορά η αποσπασματική χρήση υποκλαπεισών τηλεφωνικών συνομιλιών από συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων καταλήγει
      σε σκόπιμη παραποίηση του περιεχομένου τους προκειμένου να κατασκευαστούν «παραμύθια για αγρίους» με πολύ λάσπη και ψέμματα. Η φαιδρότητα της ιστορίας δεν επιδέχεται καν διάψευσης, απλώς προκαλεί θυμηδία σε όποιον τη διαβάσει.
      Η χρήση και αναπαραγωγή μάλιστα ηχητικού υλικού από ερευνώμενη δικογραφία εκθέτει τους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς που χειρίστηκαν και χειρίζονται την υπόθεση και καταδεικνύει τη σκοπιμότητα της μεθοδευμένης άρσης του τηλεφωνικού απορρήτου.
      Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός θα προσφύγει για μια ακόμη φορά ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, όπως έχει πράξει σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν και έχει δικαιωθεί, προκειμένου να λογοδοτήσουν για μια ακόμη φορά ο κ. Αλαφούζος, ο κ. Θωμαίδης και ο «γνωστός» κ. Τριανταφυλλόπουλος.

  5. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Oι εθνικές και κρατικές Εκκλησίες στη δίνη ανταγωνισμών και εχθροπάθειας

    http://www.liberal.gr/arthro/55286/amyna–diplomatia/2016/i-panorthodoxi-sunodos-metatrepetai-se-geopolitiko-efialti.html
    Η Πανορθόδοξη Σύνοδος μετατρέπεται σε γεωπολιτικό εφιάλτη!

    Δευτέρα 06 Ιουνίου 2016, 00:05 – Τελευταία ενημέρωση: 21:12

    Η Πανορθόδοξη Σύνοδος μετατρέπεται σε γεωπολιτικό εφιάλτη!

    (Φωτ.: Στιγμιότυπο από την προηγούμενη Πανορθόδοξη Σύνοδο που έλαβε χώρα στην Ελβετία τον Γενάρη.)

    Του Βασίλη Κοψαχείλη*

    Φέτος, από τις 16 έως και τις 26 Ιουνίου, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί όλου του κόσμου ετοιμάζονται να βιώσουν μια «ευλογία», μια πραγματική θρησκευτική γιορτή! Την Πανορθόδοξη Σύνοδο που θα συγκληθεί στην Ορθόδοξη Ακαδημία της Κρήτης με τη συμμετοχή όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, για να συζητήσουν, για πρώτη φορά, κοινά θέματα και προβληματισμούς. Είναι μια πραγματική «ευλογία» που έχει χαιρετήσει ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης, κ. Βαρθολομαίος, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, Ειρηναίος Α’, καθώς και ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας, Αναστάσιος, με πρόσφατες δηλώσεις τους.

    Τριγμοί…

    Η αρχική χαρά όμως επισκιάστηκε από προβλήματα που δεν άργησαν να φανούν.

    Η Εκκλησία της Γεωργίας έθεσε θέμα, ασκώντας κριτική στα κείμενα που αφορούν την επικοινωνία με τα υπόλοιπα θρησκευτικά δόγματα, χαρακτηρίζοντάς τα ως εφεκτικά. Η ίδια είναι υπέρμαχος μιας σκληροπυρηνικής στάσης απέναντι σε αλλόθρησκους.

    Τα Πατριαρχεία Αντιόχειας και Ιεροσολύμων βρίσκονται σε σύγκρουση μεταξύ τους, διεκδικώντας δικαιοδοσία επί του Κατάρ. Στην προσπάθεια του Φαναρίου να μεσολαβήσει προκειμένου να βρεθεί λύση στη μεταξύ τους διένεξη απλά η κατάσταση χειροτέρεψε, προκαλώντας τη δυσαρέσκεια του Πατριαρχείου Αντιοχείας.

    Μεγάλο αγκάθι για τη Σύνοδο αναδεικνύεται η αρνητική και αναθεωρητική στάση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, η οποία ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στην Πανορθόδοξη Σύνοδο. Οι λόγοι που επίσημα επικαλέστηκε είναι αστείοι, ωστόσο δεν είναι καθόλου αστεία τα πραγματικά αίτια της απόφασής τους.

    Με την απόφασή της αυτή, η Εκκλησία της Βουλγαρίας απαντά ουσιαστικά στο αίτημα του Οικουμενικού Πατριάρχη για επιστροφή των κλαπέντων κειμηλίων των Μοναστηριών της Βορείου Ελλάδος από τον βουλγαρικό στρατό, αξιώνοντας την επιστροφή των οστών του Βουλγάρου Βασιλιά Σαμουήλ από το Βυζαντινό Μουσείο της Θεσσαλονίκης, δίχως ανταλλάγματα. Επίσης προσπαθεί να γίνει αρεστή στο Πατριαρχείο Μόσχας με το να συντάσσεται μαζί του πάνω σε θέματα κανονικότητας (που αφορούν άλλες εποχές και συνθήκες) και χωροταξίας των θέσεων των προκαθημένων, των παρατηρητών και ζητημάτων που αφορούν τα έξοδα της Συνόδου.

    Τέλος, το Πατριαρχείο Μόσχας, με αφορμή την ακύρωση της συμμετοχής της Εκκλησίας της Βουλγαρίας θέτει ζήτημα ακύρωσης όλης της Συνόδου, αφού δεν θα συμμετέχουν σε αυτή όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες, αμφισβητώντας έμμεσα και την ίδια την Οικουμενική αποδοχή του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης ως μη ικανού να γεφυρώσει τις διαφορές και να επιτύχει μια πραγματική Πανορθόδοξη Σύνοδο.

    …και πολιτικά παιχνίδια οδηγούν την Ορθοδοξία σε επικίνδυνα μονοπάτια

    Τα προβλήματα ωστόσο δεν περιορίζονται στο θρησκευτικό-γεωπολιτικό πλαίσιο, αλλά παίρνουν και πολιτική διάσταση με την εμπλοκή και των κυβερνήσεων στη διαμάχη ή αν θέλετε σε μια προσπάθεια οι πολιτικοί ηγέτες να παίξουν και αυτοί ρόλο κλέβοντας την παράσταση από τους θρησκευτικούς ηγέτες ή ικανοποιώντας δικές τους πολιτικές φιλοδοξίες.

    Τη στιγμή που στη Μέση Ανατολή μαρτυρούν καθημερινά Ορθόδοξοι Χριστιανοί στα χέρια τζιχαντιστών και υπάρχει μια παγκόσμια έκπτωση ηθικών αρχών και αξιών, το Οικουμενικό Πατριαρχείο έλαβε μια ιστορική και γενναία απόφαση να συγκαλέσει μια Πανορθόδοξη Σύνοδο για να συζητήσει με όλους τους Ορθόδοξους θρησκευτικούς ηγέτες και με τους παρατηρητές των υπολοίπων θρησκευτικών δογμάτων τα προβλήματα του κόσμου και τον ρόλο της Ορθοδοξίας στον 21ο αιώνα.

    Το γεγονός ότι μερίδα Ορθόδοξων ηγετών βρίσκεται πνευματικά μακριά από αυτήν την προσπάθεια σύγκλισης και διαλόγου, καθώς επίσης προωθεί –άμεσα και έμμεσα, φανερά και ύπουλα– άλλους αλλότριους σχεδιασμούς και στρατηγικές επιδιώξεις καταδεικνύει το σε πόσο επικίνδυνα μονοπάτια οδεύει η Ορθόδοξη Εκκλησία συνολικά!

    Το Πατριαρχείο Μόσχας συστηματικά προωθεί αναθεωρητικά σχέδια και συστηματικά προσπαθεί να καλύπτεται πίσω από Εκκλησίες δορυφόρους, όπως αυτές της Γεωργίας και της Βουλγαρίας. Αντικειμενικός του στόχος είναι ο έλεγχος του Οικουμενικού θρόνου, αντί της εποικοδομητικής παρουσίας της Ορθοδοξίας στον κόσμο και στα προβλήματα των λαών στις δύσκολες εποχές που ζούμε.

    Η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία μένει μακριά από… σχεδιασμούς και διεκδικήσεις

    Αντίθετα από άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία έχει πείσει διεθνώς για τον καθαρά πνευματικό ρόλο που διαδραματίζει και για τη μη εμπλοκή της σε πολιτικά και γεωπολιτικά παιχνίδια. Και αυτό έχει λειτουργήσει προς όφελος όλων των Ορθοδόξων. Μια αλλαγή στο χαρακτήρα της Ορθοδοξίας στον κόσμο θα πλήξει την ίδια την Ορθοδοξία και αυτό θα πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους όσοι προωθούν αναθεωρητικά σχέδια και στρατηγήματα.

    Τα παιχνίδια εξουσίας και η εμπλοκή της πολιτικής στην Πανορθόδοξη Σύνοδο θα έχουν ως θύμα την ίδια την Ορθοδοξία.

    * Ο κ. Βασίλης Κοψαχείλης είναι διεθνολόγος, σύμβουλος εκτίμησης γεωπολιτικών κινδύνων.

  6. Ο/Η Λευκάδιος Χερν λέει:

    Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από την Λευκάδα…

    Δημοσιεύτηκε στις 5 Ιουνίου 2016 από K. T.

    ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ.ΤΖΟΥΜΑ

    Η μέρα της εορτής της Παναγίας της Φανερωμένης πλησιάζει! Η εορτή -σύμβολο για το νησί της Λευκάδας πλησιάζει. Εφέτος όμως, ο εορτασμός δε θα είναι ίδιος. Μία μεγάλη θλίψη και απογοήτευση επικρατεί απ´άκρου εις άκρον σε όλο το νησί,εξαιτίας των νέων γεγονότων που έλαβαν χώρα στην ιστορική Μονή της Φανερωμένης, εξ αφορμής της νέας τάξης πραγμάτων που θέλει να επιβάλλει στην Μονή ο Μητροπολίτης Λευκάδος Θεόφιλος , από την πρώτη στιγμή που εγκαταστάθηκε στο νησί.

    Από το 2008 που εξελέγη και εγκαταστάθηκε στην Λευκάδα, έχει επιχειρήσει με διάφορους τρόπους και μεθοδεύσεις να καταργήσει το αυτοδιοίκητο της Μονής και να την καταστήσει προσκύνημα, χωρίς εκλεγμένο Ηγουμενοσυμβούλιο , για να μπορεί να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.

    Το θέμα αυτό όπως είναι φυσικό ταλανίζει και ταλαιπωρεί την Ιερά Μονή Φανερωμένης οκτώ συναπτά έτη και έχει γίνει πρόβλημα ολόκληρου του νησιού.

    Εξαιτίας αυτού δημιουργούνται συχνά διάφορες καταστάσεις και επεισόδια , στις οποίες πρωταγωνιστικό ρόλο κατέχει πάντα ο Μητροπολίτης Θεόφιλος και ο Ηγούμενος της Μονής Αρχιμ. Νικηφόρος Ασπρογέρακας είναι δυστυχώς, εκ της θέσεως που κατέχει, ο σάκκος του μπόξ που δέχεται τα φανερά και τα κρυφά χτυπήματα.

    Πρόσφατα μάλιστα κατά την διάρκεια ενός Κατανυκτικού εσπερινού στην Μονή, στον οποίο χοροστατούσε ο Μητροπολίτης Θεόφιλος ,συνέβη ένα επεισόδιο μπροστά στα έκπληκτα μάτια των πιστών για το οποίο ακόμη συζητά το νησί. Και δεν έμεινε το θέμα εκεί. Υπήρξαν και άλλες παρενέργειες οι οποίες απέδειξαν με τον πιο περίτρανο τρόπο πόσο..” όμορφος ηθικός και αγγελικά πλασμένος” είναι ο κόσμος της Εκκλησίας μας και μάλιστα των κληρικών μας.

    Ο Μητροπολίτης Λευκάδος Θεόφιλος, με τον αέρα και τη δύναμη της εξουσίας, που αντλεί από το δεσποτοκρατικό αξίωμά του, όχι μόνο δεν αναγνώρισε το λάθος και την ανοησία που διέπραξε μεσούσης της Μεγάλης Τεσσαρακοστής και δεν έκανε ούτε ένα βήμα πίσω — όπως μπορούσε να κάνει διδάσκοντας το ποίμνιό του ταπείνωση και με αυτό τον τρόπο–αλλά συνέχισε να ασκεί και να εξασκεί τον διαβολικό και διχαστικό άθλημα του κομπλεξισμού !

    Έρριξε στον Ηγούμενο την Μονής Αρχιμ. Νικηφόρο Ασπρογέρακα,όλο το φταίξιμο,όλο το βάρος του δικού του θυμού, αλλά και για το παιδαριώδες και ανώριμο ξέσπασμά του, μπροστά στον κόσμο, κατά τον Κατανυκτικό Εσπερινό — τότε που απαιτούσε χτυπώντας το μπαστούνι του …”να φέρουν το κουτί του Δεσπότη”, για να πέφτει εκεί το χρήμα των πιστών– και τιμώρησε τον Ηγούμενο της Μονής εκδίδοντας φιρμάνι με το οποίο του αφαιρούσε τα οφίκκια του Επιστήθιου Σταυρού και του Επιγονάτιου–οφίκκια που δύσκολα αφαιρούνται από έναν Ιερομόναχο και μάλιστα εκλεγμένο Ηγούμενο. Δεν είχε αυτό το δικαίωμα ο Μητροπολίτης Λευκάδος και το ξέρει.

    Του ρίχνει, τώρα, χωρίς αιδώ όλο το φταίξιμο για την δική του συμπεριφορά στη Μονή κατά τον Κατανυκτικό Εσπερινό, παρουσία των πιστών που είχαν πάει να προσευχηθούν και έφυγαν κατασκανδαλισμένοι από τις …τσιρίδες του Μητροπολίτη που φώναζε :

    — “Πάρτε το αυτό και φέρτε το κουτί του Δεσπότη…”

    Και αυτή τη φορά τα είπε όλα απέξω, χωρίς να τα διαβάζει( θαύμα, θαύμα),αφού ως γνωστόν, ούτε το όνομά του δεν μπορεί να πεί χωρίς να το διαβάζει!

    Δυστυχώς δεν διδάχθηκε τίποτα ο Θεόφιλος από τον Γέροντά του αείμνηστο Χριστοφόρο Παπαδόπουλο, που ήταν συχνά θύμα του παραλογισμού και των απαιτήσεων της Δεσποτοκρατίας! Και παρά το κυνηγητό και τους διωγμούς που υπέστη ποτέ δεν του αφαίρεσε κανείς — ούτε ο τότε Πειραιώς Καλλίνικος– τα οφίκκια του επιστηθίου Σταυρού και του Επιγονατίου!

    Όλα ξεκίνησαν αμέσως μετά την ενθρόνιση του Θεοφίλου και την ανάληψη των καθηκόντων του!

    Μπορεί να είναι από την Λευκάδα και να την αγαπά( κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό) αλλά δεν υπηρέτηςε ποτέ εκεί ως κληρικός, μέχρι που πήγε ως Μητροπολίτης και συνειδητοποίησε τότε οτι η Μητρόπολη Λευκάδας είναι μία μικρή Μητρόπολη και πως όλη η δύναμη και η αίγλη της συγκεντρώνεται και πηγάζει από την Ι. Μονή της Φανερωμένης, ακριβό και πολύτιμο κόσμημα για το νησί !

    Έτσι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση!
    Ο πολυπράγμων και παμπόνηρος διάβολος βρίσκει πάντα τρόπο να εισχωρεί και να ταράζει τα γαλήνια νερά της Εκκλησίας μας και να δηλητηριάζει τη ζωή αλλά και τις σχέσεις των κληρικών μας.

    Ο νέος Μητροπολίτης Λευκάδος Θεόφιλος — κρίμασιν οίς οίδεν Κύριος– έβαλε με το καλημέρα σας,στο μάτι την Μονή Φανερωμένης και τα όσα οικονομικά οφέλη απορρέουν εξ αυτής!

    Και στην διαχείριση αυτή δεν ήθελε κανένα συμμέτοχο ή συνδιαχειριστή, αλλά αντιθέτως ήθελε να είναι ολομόναχος– αυθέντης και δεσπότης που λένε, στην κυριολεξία!

    Όπως ήταν φυσικό η Μονή αμέσως αντέδρασε! Κάθε σωστός Μοναχός που είναι ολοκληρωμένος ως άνθρωπος και συνειδητοποιημένος ως Μοναχός, θα είχε αυτή την αξιοπρεπή συμπεριφορά με την οποία αντέδρασε ο Γέροντας Νικηφόρος και οι συν αυτώ Μοναχοί.

  7. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Η εν πολλαίς αμαρτίες περιπεσούσα «Αλληλεγγύη»

    Την πρώτη περίοδο διακυβέρνησης από τη Ν.Δ η «Αλληλεγγύη» έλαβε 3.000.000 ευρώ,προκαλώντας την αντίδραση άλλων ΜΚΟ!!!

    Η πρόσκληση προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας της οργάνωσης «Αλληλεγγύη» συνεχιζόταν και χθες, τρεις ημέρες μετά την απόφαση για την εκκαθάριση της εταιρείας. «Γίνε τώρα εθελοντής – Μπορείς και εσύ να βοηθήσεις», αναβόσβηνε η «ετικέτα» της πρώτης σελίδας, στο http://www.solidarity.gr.

    Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Εκκλησίας ύστερα από 8 χρόνια λειτουργίας «κατέβασε ρολά», καθώς τα ελλείμματα και τα χρέη ανάγκασαν την Ιερά Σύνοδο να αποφασίσει να προχωρήσει σε εκκαθάριση. Η ιδέα της σύστασης της ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» ξεκίνησε μετά την ίδρυση της Υπηρεσίας Διεθνούς Ανάπτυξης και Συνεργασίας (ΥΔΑΣ) του υπουργείου Εξωτερικών. Η ΥΔΑΣ με στελέχη της προετοίμασε εξάλλου το 2002 την ίδρυση της «Αλληλεγγύης» που εμφανίστηκε ως πρωτοβουλία τού τότε αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου.Η ΜΚΟ της Εκκλησίας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα εξαπλώθηκε αρπάζοντας κυρίως από το 2004 και μετά τη μερίδα του λέοντος από τα προγράμματα του υπουργείου Εξωτερικών.

    Την πρώτη περίοδο διακυβέρνησης από τη Ν.Δ., δηλαδή το διάστημα 2004-2007 η «Αλληλεγγύη» φαίνεται, σύμφωνα με στοιχεία να έλαβε μόνο από την ΥΔΑΣ περίπου 3.000.000 ευρώ, προκαλώντας την αντίδραση άλλων ΜΚΟ.Το πρώτο γραφείο της «Αλληλεγγύης» βρισκόταν στο Κολωνάκι. Ενα δυαράκι στον ημιώροφο μιας πολυκατοικίας. Εκεί δούλευαν 3-4 υπάλληλοι με επικεφαλής τον Δημήτρη Φουρλεμάδη.

    Εχοντας σπουδάσει Ιατρική στη Ρουμανία και με προσωπικές γνωριμίες στην ιεραρχία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρουμανίας, ο Δημήτρης Φουρλεμάδης επελέγη προσωπικά από τον Χριστόδουλο για να αναλάβει τη διεύθυνση της εκκλησιαστικής ΜΚΟ, η οποία αν και εξασφάλισε πολλά χρήματα αλλά και την προσφορά εθελοντικής εργασίας για 8 χρόνια, έφτασε στην εκκαθάριση.Σε λιγότερο από δύο χρόνια, από το δυαράκι η «Αλληλεγγύη» μετακόμισε σε ιδιόκτητα γραφεία ενός εξαώροφου κτιρίου στην Κυψέλη. Και το 2006, δε, σε πολυτελή γραφεία που προκάλεσαν την απορία πολλών επισκεπτών τους. «Πού βρήκαν τόσα χρήματα;» αναρωτιούνταν πολλοί, ενώ λίγοι γνώριζαν ότι τα περισσότερα έργα γίνονταν κατ’ αρχήν με τη συνδρομή του υπουργείου Εξωτερικών και άλλων υπουργείων, όπως του υπουργείου Υγείας και του υπουργείου Εργασίας. Και οι λίγοι υπάλληλοι ξεπέρασαν τους 100.Σε μία πενταετία η ΜΚΟ της Εκκλησίας δημιούργησε -πάντα με τη χορηγία του κράτους- υποδομές, έργα και προγράμματα που πολλοί θα ζήλευαν. Τη «Στοργή», για τις κακοποιημένες γυναίκες, τη «Μέριμνα», για τη φιλοξενία συγγενών και συνοδών ασθενών στην Αθήνα, την «Αγάπη», ένα ίδρυμα στην Κομοτηνή για πρόσφυγες και παλιννοστούντες, και την «Πρόνοια» για τετραπληγικά παιδιά. Δημιούργησε επίσης την «Ανακούφιση» στον Πειραιά και ένα οικοτροφείο που ονόμασε «Επανένταξη». Λειτούργησε «κέντρα ημέρας» και κινητές ομάδες ψυχικής υγείας. Από τα παραπάνω λειτουργούν μόνο τέσσερα ιδρύματα. Η «Αλληλεγγύη» εμφανίστηκε να υλοποιεί την κατασκευή του σχολείου που καταστράφηκε ολοκληρωτικά, από Τσετσένους τρομοκράτες, στο Μπεσλάν της βόρειας Οσετίας, τον Σεπτέμβριο του 2004. Εκεί είχαν χάσει τη ζωή τους δεκάδες μαθητές.Mέχρι και μακέτα του έργου είχε βγει, που όμως ποτέ δεν έγινε πράξη.Εμφανίστηκε να δραστηριοποιείται σε χώρες όπως Αιθιοπία, Αλβανία, Αρμενία, Αφγανιστάν, Βουλγαρία, Γεωργία, Ερυθραία, Ζιμπάμπουε, Ιορδανία, Ιράκ, Καζακστάν, Λίβανο, Μαυροβούνιο, Νότια Αφρική, Ουζμπεκιστάν, Ουκρανία, Πακιστάν, Παλαιστίνη, Ρουμανία, Σερβία και Κόσοβο, Συρία, Τσεχία και στην περιοχή της ΝΑ Ασίας. Ολες αυτές οι δραστηριότητες, που άλλες ολοκληρώθηκαν και άλλες έμειναν στη μέση προκάλεσαν τους «ανταγωνιστές». Ετσι η «Αλληλεγγύη» βρέθηκε στο στόχαστρο πολλές φορές για σειρά πρωτοβουλιών όπως για την έκδοση εβδομαδιαίας free press εφημερίδας, με τον τίτλο «Αλληλέγγυος Πολίτης». Για όλες τις πρωτοβουλίες τόσο μητροπολίτες όσο και «ανταγωνιστικές» ΜΚΟ άσκησαν κριτική και ζήτησαν πολλές φορές… τον λογαριασμό.Το 2005 με αφορμή το τσουνάμι στη νοτιοανατολική Ασία, η ΜΚΟ βρέθηκε στο στόχαστρο άλλων οργανώσεων. Τότε είχαν γίνει καταγγελίες από εκπροσώπους Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων ότι αντί για τον αναγκαίο ρουχισμό, στα κιβώτια της «Αλληλεγγύης» βρίσκονταν… στρινγκ και γούνες. Στις καταγγελίες έσπευσαν να απαντήσουν εκπρόσωποι της «Αλληλεγγύης». Η αντίστροφη μέτρηση για την ΜΚΟ της Εκκλησίας ξεκίνησε όταν τον Απρίλιο του 2007 βρέθηκαν 340 τόνοι σάπιων κοτόπουλων σε αποθήκες ψυγείων. Τα κοτόπουλα είχαν αγοραστεί μέσω ενός προγράμματος του υπουργείου Εξωτερικών. Το πρόγραμμα επισιτιστικής βοήθειας δεν ολοκληρώθηκε στις προθεσμίες που είχαν προβλεφθεί. Τα χρήματα στη συνέχεια ζητήθηκαν έντοκα, ενώ όταν τον Ευριπίδη Στυλιανίδη διαδέχτηκε στο υπουργείο ο Θόδωρος Σκυλακάκης δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη. Και παρά το γεγονός ότι δημοσιοποιήθηκε πως το υπουργείο Εξωτερικών ζητούσε τα χρήματά του πίσω, σε ενημερωτικό σημείωμα της «Αλληλεγγύης» τον Ιανουάριο του 2008 αναφερόταν: «Αξίζει να επισημάνουμε ότι η υπουργός κ. Ντόρα Μπακογιάννη, σε πρόσφατη συνάντησή της με τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, αναγνωρίζοντας τις αγαθές προθέσεις της «Αλληλεγγύης», διαβεβαίωσε τον ίδιο προσωπικώς ότι το περί ου ο λόγος θέμα θα διευθετηθεί από εκείνη κατά τρόπο δίκαιο και ευνοϊκό για την εταιρεία μας». Με λίγα λόγια «έχουμε συμφωνήσει» με το υπουργείο Εξωτερικών.Υστερα απ’ όλα αυτά και ενώ η διεύθυνση της ΜΚΟ στη μετά Χριστόδουλο εποχή δεν πέτυχε τους στόχους της, το έλλειμμα έφτασε ή παρέμεινε στα 12.000.000 ―. Το ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί είναι τι θα γίνει με τα χρήματα που οφείλει η Εκκλησία στο ΥΠΕΞ και σε τι εξυπηρετεί η ίδρυση των δύο νέων ΜΚΟ: «Αγάπη» που θα έχει έδρα την Ιερά Σύνοδο και «Αποστολή» που θα εδρεύει στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών.

    enet

    epirusgate.blogspot.com/2010/09/blog-post_2417.html

  8. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Μητέρα στην Πάτρα «πούλησε» το κορμί της για να ταΐσει τα παιδιά της
    Μία ακόμη άνεργη μητέρα συγκλόνισε με τα λόγια της τους υπευθύνους του Συλλόγου «Το Φωτεινό Αστέρι». Πρόκειται για μια 35χρονη γυναίκα από την Πάτρα η οποία όπως υποστηρίζει βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική και συνάμα οικονομική κατάσταση. Μάλιστα όπως η ίδια αποκάλυψε στα μέλη του συλλόγου, έφτασε σε σημείο να «πουλήσει» το κορμί της για να ταΐσει τα παιδιά της. «Έκανα έρωτα με ξένο άνδρα, θέλω να πεθάνω, ντρέπομαι πολύ γι αυτό» τόνισε η 35χρονη μεταξύ άλλων.

    Όπως αναφέρει ο επικεφαλής του Συλλόγου «Το Φωτεινό Αστέρι», Χρήστος Σπηλιόπουλος, η γυναίκα δεν εργάζεται, είναι διαζευγμένη, μην μπορώντας να θρέψει τα ανήλικα παιδιά της ηλικίας τριών και τεσσάρων χρονών αντίστοιχα.
    http://www.topontiki.gr/article/175013/mitera-stin-patra-poylise-kormi-tis-gia-na-taisei-ta-paidia-tis

    *****************

    Ο π. Αλέξανδρος Καρλούτσος ανακοίνωσε ότι ο προυπολογισμός της Μεγάλης Συνόδου θα ανέλθει στο ουχί ευκαταφρόνητο ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Βεβαίως δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος ότι η επί δεκαήμερο παραμονή σε ξενοδοχεία των πέντε αστέρων πολλών εκατοντάδων μελών της Συνόδου και της ακολουθίας τους ανεβάζει τον προυπολογισμό.

    Σε ανώνυμο σχόλιο ανάρτησης του ιστολογίου “Ρωμαίικο οδοιπορικό” εντοπίσαμε το ακόλουθο κείμενο την ακρίβεια των ισχυρισμών του οποίου δεν μπορούμε να διασταυρώσουμε.

    Αναφέρει συγκεκριμένα:

    “Κρίθινα ταρτάκια με τομάτα και μυζήθρα

    Φάβα με καραμελωμένο κρεμμύδι

    Φρέσκα παντζάρια με γιαούρτι

    Σπιτικά ντολμαδάκια

    Επιλογή κρητικών τυριών

    Σκιουφικτά μακαρόνια, με κρεμμυδάκι φρέσκο και τοματίνια

    Δροσερή σαλάτα με μαρούλι, ρόκα και σταμναγκάθι

    Γραβιέρα κρητική κρουτόν, λιαστή ντομάτα

    Αρνί οφτό με πατάτες

    Τυροπιτάκια με μυζήθρα και μέλι

    Φρέσκα φρούτα εποχής κομμένα

    Καλή όρεξη

    Το μενού των Αγίων της Πανορθόδοξης συνάντησης.”

    Αν όντως αυτό ήταν το μενού των Αγίων συνοδικών και της συνοδείας τους δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος γιατί ο προυπολογισμός της Μεγάλης Συνόδου ανέβηκε στο ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.

    Αλλά επιτέλους! Δεν θα θέλαμε πια τα μέλη της Μεγάλης Συνόδου να πέθαιναν από ασιτία.!!!
    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_805.html?m=1

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s