Να απολυθούν και να διωχθούν ποινικά οι 2.500 πλαστογράφοι του Δημοσίου

Υπογράφουμε μαζικά ε δ ώ

[Με εξετάσεις νομιμοποιεί ο «σ.» Φίλης 2.500 δημοσίους υπαλλήλους με πλαστά πτυχία!]

Nomimopoiisseis

Το ι κ α ν ό τ α τ ο πελατειακό δημόσιο δεν μπορεί να ξεχωρίσει… τους παράνομους από τους παράτυπους

Από την «Αυγή» διαβάζουμε:
Εξετάσεις πιστοποίησης για όσους έχουν εντοπιστεί στο Δημόσιο με παράτυπους τίτλους σπουδών προγραμματίζει μέσα στους επόμενους μήνες το υπουργείο Παιδείας, αφού σύμφωνα με υψηλόβαθμη πηγή τα περιστατικά απολυτηρίων λυκείου που χρήζουν εκ νέου νομιμοποίησης ξεπερνούν τις 2,5 χιλιάδες!

«Έχουμε ψάξει το θέμα και έχουμε βρει ήδη τόσα απολυτήρια. Μετά τις Πανελλαδικές προσανατολιζόμαστε να γίνουν οι εξετάσεις αυτές«(!!!), ανέφερε η ίδια πηγή στην «Α».

Πρόκειται για απολυτήρια που δίνουν διάφορα ιδιωτικά σχολεία σε «εικονικούς» μαθητές. Σχετικά περιστατικά, όπως αυτά που αφορούν ναυτικά, επί το πλείστον, λύκεια του Πειραιά, έχουν ήδη δει το περασμένο διάστημα το φως της δημοσιότητας.

Την Τετάρτη η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) κατήγγειλε στον ΑΣΕΠ και τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστ. Βερναρδάκη είκοσι διορισμούς που έγιναν την ίδια ημέρα στο Δημόσιο, κάνοντας λόγο για «σκάνδαλο διορισμών» κατόχων απολυτηρίων ιδιωτικών ΤΕΕ της Άρτας.

Στην επιστολή προς τον ΑΣΕΠ, η ομοσπονδία θυμίζει ότι: «Σύμφωνα με το Αρ. Πρωτ.: Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347 πόρισμα της τριμελούς Επιτροπής Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που εκδόθηκε ύστερα από εντολή του τότε αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλου, όσοι εκ των κατόχων των παράνομων τίτλων εργάζονται αυτή τη στιγμή στο Δημόσιο, αλλά και όσοι περιμένουν να διοριστούν, θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις προκειμένου να αποκτήσουν νόμιμα τίτλο σπουδών για να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η ισονομία».

Χθες η ομοσπονδία ζήτησε συνάντηση με τον Χρ. Βερναρδάκη επί του θέματος, ενώ την ίδια ώρα ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής ζήτησε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να «του γνωρίσουν τον αριθμό των μαθητών που μετεγγράφηκαν, κατά το τρέχον σχολικό έτος, από δημόσια σε ιδιωτικά λύκεια σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους στην τελευταία τάξη του λυκείου ανά σχολική μονάδα (προέλευσης και υποδοχής)».

Αυτά τα περιστατικά φέρνουν στην επιφάνεια ολοένα και πιο εμφατικά την ανάγκη για άμεση ρύθμιση στην ιδιωτική εκπαίδευση και για την επαναφορά των εργασιακών σχέσεων υπό τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας. [Αυγή 21.05.16] – οι υπογραμμίσεις δικές μου.

***

«Μεγάλη δικαίωση»(!!!), χαρακτηρίζει την κίνηση του υπουργείου Παιδείας η ΟΙΕΛΕ . Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία τουλάχιστον 20 κάτοχοι παράνομων-πλαστών τίτλων βρίσκονται σε λίστα διοριστέων του ΑΣΕΠ και η πρόσληψή τους στο Δημόσιο ήταν θέμα ημερών. Η Ομοσπονδία ενημέρωσε με επιστολές της για το ζήτημα τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χρ. Βερναρδάκη και το ΑΣΕΠ.

Την ίδια ώρα, ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων τονίζει σε ανακοίνωσή του: «Έκπληξη και αλγεινή εντύπωση προκαλεί η είδηση ότι «το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να διενεργήσει επανεξέταση για τους 2.500 περίπου κατόχους παράνομων και πλαστών τίτλων σπουδών από ιδιωτικούς φορείς εκπαίδευσης. Είναι δυνατόν κάτοχοι «παράνομων και πλαστών τίτλων σπουδών» να μένουν στη θέση τους και το πρόβλημα να «κρύβεται κάτω από το χαλί» με μια διαδικασία εξετάσεων που δήθεν θα πιστοποιεί τις γνώσεις τους; Είναι δυνατόν οι ένοχοι απάτης που εμπίπτει στη δικαιοδοσία του ποινικού νόμου να εξαγνίζονται, επειδή θα επανεξεταστούν από επιτροπή του δημοσίου;».

***

Η Θέση μας: Να σταματήσουν τα παιχνίδια με τα χρήματα των φορολογουμένων:

Μαζεύουμε υπογραφές: Προς Ελληνική κυβέρνηση-Υπουργείο Παιδείας, Να απολυθούν και να διωχθούν ποινικά οι 2.500 πλαστογράφοι του Δημοσίου.

Γιατί είναι σημαντικό;

Είναι σημαντικό για την κατάσταση της αξιοκρατίας στην Ελλάδα , για το αίσθημα δικαίου του Έλληνα πολίτη , γιατί όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι ίδιοι και κάποιοι κατάφεραν με τον κόπο τους να χτίσουν την καριέρα τους και γιατί τουλάχιστο 1.000.000 άνεργοι μεταξύ αυτών και πολλοί πτυχιούχοι βλέπουν να εκτυλίσσεται μία από τις χειρότερες αδικίες εις βάρος τους. Για αυτούς τους λόγους και πολλούς ακόμα είναι αναγκαίο να προσθέσουμε τη φωνή μας εδώ. Επόμενο βήμα μας , η νομική οδός.

Υπογράφουμε μαζικά ε δ ώ

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

18 απαντήσεις στο Να απολυθούν και να διωχθούν ποινικά οι 2.500 πλαστογράφοι του Δημοσίου

  1. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Κανονικά θα έπρεπε να επιστρέψουν και τους μισθούς που πήρανε.
    Στέρησαν τη θέση από άλλους που την δικαιούνταν.
    Νομιμοποιείται έτσι η απάτη και ρίχνεται το σύνθημα:
    Πλαστογραφήστε, στο τέλος θα βρεθείτε κερδισμένοι, ένας υπουργός Παιδείας που δεν πήρε πτυχίο, θα σας σώσει.
    Το μόνο που θα δεχόμουνα είναι να τους κρατηθούν σταδακά μισθοί δυο χρόνων και να μεταταχθούν ως οδοκαθαριστές, σκουπιδιάρηδες, νυχτοφύλακες κλπ σε άλλες υπηρεσίες.

    • Ο/Η Po λέει:

      Κανονικά θα έπρεπε να επιστρέψουν και τους μισθούς που πήρανε.

      αυτό μάλιστα, αλλά έχουμε κράτους… δικαίου.

  2. Ο/Η gazakas λέει:

    Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ αυτή την κυβέρνηση, με την οποία με χωρίζει τεράστια ιδεολογική απόσταση, τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς: https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/20581-25-05-16-oi-energeies-tou-yp-p-e-th-gia-tin-apokatastasi-tis-nomimotitas-sto-xoro-ton-idiotikon-sxolon-texnikis-epaggelmatikis-ekpaidefsis

    • Ο/Η Po λέει:

      ξέρετε πόσοι απλά πλήρωσαν αυτά τα ιδιωτικά σχολεία για ένα χαρτί;
      προσωπικά δεν ξέρω.
      ούτε και το δημόσιο.
      Τα πλαστά είναι πλαστά.
      Τα αμφιλεγόμενα πτυχία παραμένουν αμφιλεγόμενα.
      Σε βάρος των υπολοίπων που εισήχθησαν νομότυπα μέσω ΑΣΕΠ.

      Εκκρεμούν πολλά ακόμη, όπως για παράδειγμα αυτοί που δεν μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ αλλά όλοι ξέρουμε Πως.
      Λυπάμαι, αλλά κανένα ελαφρυντικό, προσωπικά, δεν αναγνωρίζω.

      • Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

        Ξέρετε πόσοι απλά …………..
        Προσωπικά δεν ξέρω.
        Ούτε και το δημόσιο.
        ………………….
        ………… αυτοί που δεν μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ αλλά όλοι ξέρουμε Πώς.

    • Ο/Η Po λέει:

      Φίλε gazakas, διάβασε όλο το παρακάτω του Παντελή Μήτσιου:

      ΣΤΑΔΙΑΛΑ
      1. Πιάστηκα από τη μύτη. Εξηγούμαι: Το 2005, έπειτα από έλεγχο καταγγελιών της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ελλάδας, διαπιστώθηκαν σωρεία παραβάσεων σε μια σειρά από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που παρείχαν Τεχνική Εκπαίδευση ανά την Ελλάδα. Όταν ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι, αρκετοί μαθητές, ήδη πτυχιούχοι των παραπάνω σχολών, είχαν διοριστεί στο δημόσιο χρησιμοποιώντας τους τίτλους αυτούς.

      Οι σχολές αυτές, μέχρι τον έλεγχό τους, λειτουργούσαν νόμιμα και οι πελάτες – μαθητές τους, νόμιμα αγόραζαν τις υπηρεσίες τους. Οπότε προέκυψε ένα νομικό και κοινωνικό ζήτημα που έπρεπε να λυθεί. Ευθύνη των μαθητών για την κακή-παράνομη λειτουργία των σχολών δεν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί, εκτός αν κατά περίπτωση αποδεικνυόταν ότι συναίνεσαν σε παρανομίες. Για να λύσει το θέμα, η κ. Γιαννάκου εισηγήθηκε άρθρο σε Νομοσχέδιο, με το οποίο προέβλεπε ότι οι απόφοιτοι όσων Τεχνικών Σχολών ή Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων στα οποία έχουν επιβληθεί ή θα επιβληθούν ποινές ή πρόστιμα για μη νομότυπη λειτουργία, θα επανεξεταστούν σε ειδικές πτυχιακές εξετάσεις και μόνο ο βαθμός αυτών των εξετάσεων θα είναι ο βαθμός του πτυχίου τους, εφόσον επιτύχουν.

      Από το 2007 που ψηφίστηκε αυτός ο νόμος μέχρι τώρα, οι εξετάσεις που προβλεπόταν δεν έγιναν ποτέ, με αποτέλεσμα 2.500 άτομα να είναι όμηροι του κράτους. Το 2016, το Υπουργείο Παιδείας, μελετά την διεξαγωγή των εκκρεμουσών επί μια δεκαετία σχεδόν εξετάσεων.

      Φυσικά, μιλάμε ΜΟΝΟ για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις και ΟΧΙ για τους κατόχους πλαστών πτυχίων ΤΕΙ ή ΑΕΙ ή μεταπτυχιακών ή ακόμα και απολυτηρίων λυκείου.

      2. ΜΟΝΟ; Το άρθρο 24 του Ν. 3577/2007 προέβλεπε εξετάσεις για όσους πήραν πτυχίο το σχολικό έτος 2004-2005 μέχρι και το έτος 2007-2008 και αυτό γιατί οι παραβάσεις διαπιστώθηκαν από τότε και σίγουρα θα επηρέαζαν και όσους ήδη φοιτούσαν, Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται να καταργήσει τον χρονικό αυτό περιορισμό και να καθιερώσει ειδικές πτυχιακές εξετάσεις για όλες τις περιπτώσεις, ανεξαρτήτωςς χρόνου που Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός Οργανισμός συλλαμβάνεται παρανομών και προκύπτει θέμα εγκυρότητας των τίτλων τους οποίους εξέδωσε.

      3. Το παραπάνω, ουδεμία μα ουδεμία σχέση έχει με νομιμοποίηση πλαστών τίτλων σπουδών.

      4. Ελπίζω τα όσα μελετά το Υπουργείο να είναι έτσι όπως τα λέει. Μέχρι να αποδειχτεί, κρατάμε τις επιφυλάξεις μας

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Φαίνεται, κρατώντας όλες μας τις επιφυλάξεις, πως το υπουργείο πάει να διορθώσει μια μεγάλη παρανομία που κληρονόμησε από τις προηγούμενες αμαρτωλές κυβερνήσεις, χωρίς να αδικήσει αθώους, γιατί καλόπιστα πρέπει να υποθέσουμε πως μεταξύ των πτυχιούχων βρίσκονται και άνθρωποι που νόμιζαν πως όλα γίνονταν σωστά.

      • Ο/Η gazakas λέει:

        Όπως γράφει λοιπόν ο Παντελής Μήτσιος και συμφωνεί και ο Λασκαράτος, τα πράγματα όντως δεν είναι όπως ακριβώς τα περιγράφει το αρχικό ποστ.

      • Ο/Η Po λέει:

        το ποστ δεν πρόκειται να κατέβει ή να αλλάξει διότι θέμα υπάρχει ανεξαρτήτως αριθμού πλαστογράφων…

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Επειδή είναι πολύ εύκολο να κάνω τον καλό εκ του ασφαλούς, κράτησα όπως είδατε επιφυλάξεις οι οποίες είναι οι εξής δυο.
        Η μια αυτή που βάζει και ο κ.Ροϊδης, να μην ευεργετηθούν όσοι πλαστογράφησαν και πληρώθηκαν για ποιότητα έργου που δεν την παρήγαγαν, αφού δεν είχαν τα τυπικά προσόντα (ούτε το ουσιαστικό της εντιμότητας και του σεβασμού των νόμων).
        Το λέω αυτό γιατί δεν άκουσα να τιμωρήθηκε ούτε ένας «τυφλός», «ανάπηρος» κλπ ούτε οι γιατροί που τους απένειμαν τον σχετικό προσοδοφόρο τίτλο (ο ένας μάλιστα τ.βουλευτής της ΝΔ), ούτε άκουσα να επέστρεψαν όσα αχρεωστήτως τους κατεβλήθησαν.

        Η δεύτερη επιφύλαξη είναι η ενδεχόμενη ενσυνείδητη φοίτησή τους σε σχολές απατεώνων και η επί πληρωμή απόκτηση πτυχίου. Δεν ξέρω πως μπορεί να λυθεί αυτό, ελπίζω ο αναξιόπιστος υπουργός Παιδείας να το φροντίσει σωστά, αν και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι καθαρά πελατειακών αντιλήψεων κόμμα.

  3. Ο/Η Κλαζομενεύς λέει:

    Οι μισθοί πληρώνονται για το έργο που καταβάλει ο κάθε εργαζόμενος. Αυτοί παρότι είναι πλαστογράφοι δεν μπορεί να τους αφαιρεθεί αναδρομικά ο μισθός, γιατί ακριβώς πρέπει να επικρατήσει το κράτος δικαίου, εφόσον εργάστηκαν κατά το επίμαχο διάστημα. Κατά τ’άλλα πρέπει να απολυθούν και να διωχθούν ποινικά. Εξάλλου η πλαστογραφία είναι αυτεπάγγελτο αδίκημα.

  4. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Για εκείνους που τους προσέλαβαν ΔΕΝ θα πρέπει να γίνει κάτι;;!!

  5. Ο/Η Νέρων λέει:

    Ως συνήθως βιάζεστε κε Ροϊδη να καταδικάσετε το ΣΥΡΙΖΑ….

    Σε μακροσκελή του δήλωση κάνει λόγο για τρεις μύθους και μια ύποπτη απόκρυψη (δηλαδή ότι η νομοθεσία για την αντιμετώπιση του θέματος μέσω εκ νέου απολυτηρίων εξετάσεων ψηφίστηκε από τη ΝΔ επί υπουργίας Γιαννάκου το 2007).
    Ο πρώτος μύθος, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, είναι ότι τα «πλαστά πτυχία» δόθηκαν την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.

    Όπως αναφέρει, πρόκειται για απολυτήριους τίτλους σπουδών από ιδιωτικές σχολές τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΤΕΕ) που χορηγήθηκαν πριν 10-15 χρόνια επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ «από συγκεκριμένα κυκλώματα στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, με πλάτες και πολιτική προστασία από τα κόμματα του δικομματισμού».

    Ο δεύτερος μύθος, πάντα κατά τον κ. Φίλη, είναι ότι 2500 κάτοχοι αυτών των πτυχίων έχουν διοριστεί στο δημόσιο.

    Επ’ αυτού σημειώνει ότι «πρόκειται για ψεύδος και τερατώδες κατασκεύασμα ορισμένων μέσων μαζικής ενημέρωσης και κύκλων της αντιπολίτευσης, που αντί να απολογούνται για τις παραλείψεις τους και την επί μια δεκαετία αδιαφορία τους, τολμούν, να επιτίθενται στη σημερινή ηγεσία του ΥΠΠΕΘ ότι δήθεν καλύπτει και νομιμοποιεί τους κατά φαντασία 2500 διορισμούς στο δημόσιο».

    Ο υπουργός Παιδείας υποστηρίζει ότι ο τρίτος μύθος είναι ότι «ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης αντιμετώπισε το συγκεκριμένο θέμα. «Η αλήθεια είναι», συμπληρώνει, «ότι όλοι οι υπουργοί Παιδείας και Δημόσιας Διοίκησης των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, συμπεριλαμβανομένου του κ. Μητσοτάκη, δεν έπραξαν τίποτα για την αντιμετώπιση του θέματος μετά το 2007».
    Ακόμη τονίζει ότι «σήμερα, ο πρώην υπουργός απολύσεων και διωγμών χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων κ. Μητσοτάκης τολμά να κάνει λόγο για πρόκληση και φαυλότητα» για να καταλήξει: «Αιδώς Αργείοι!».

    Κέρδος online 26/5/2016 17:10

    http://www.kerdos.gr/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1/165361-%CE%BD-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%80%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC-%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1?utm_source=KerdosNLetterApp&utm_medium=email&utm_campaign=html_newsletter

  6. Ο/Η Red λέει:

    Πλαστά πτυχία: «Ζήτω η ιδιωτική Παιδεία και ο μπάρμπας στην Κορώνη» (Ηχητικό)

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016 | 10:07 μ.μ.

    Ο τίτλος της ανάρτησής μας είναι απ’ τα λεγόμενα του Νίκου Μπογιόπουλου στην ραδιοφωνική εκπομπή που παρουσιάζει μαζί με τον Μανώλη Κοττάκη, το σχετικό απόσπασμα της οποίας παραθέτουμε σε ηχητικό.

    Ξεχειλίζει υποκρισία η αντιπαράθεση που υπάρχει μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης γι’ αυτό το θέμα που δεσπόζει στην σημερινή ειδησεογραφία.
    «Ελπίζω η κυβέρνηση να μην φτάσει στο ακραίο σημείο φαυλότητας να επιτρέψει με οποιονδήποτε τρόπο σε υπάλληλους με παράνομους τίτλους σπουδών να παραμένουν στο Δημόσιο» μας λέει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με το υπουργείο Παιδείας να κάνει λόγο για φαυλότητες που έχουν τη ρίζα τους «στην εποχή της παντοδυναμίας ΝΔ και ΠΑΣΟΚ».

    Δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τίποτα εμείς παρά να παραθέσουμε μόνο την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) η οποία πολύ σωστά τονίζει ότι επιχειρείται «ωμή και κυνική απόπειρα διαστρέβλωσης των γεγονότων και παραπλάνησης της κοινής γνώμης» από τα δυο μεγάλα αστικά κόμματα για ένα θέμα για το οποίο είχαν «ενημερωθεί εδώ και μια δεκαετία με αναλυτικά υπομνήματα, όμως αρνήθηκαν να πράξουν το παραμικρό», προφανώς γιατί εξυπηρετούσε τους κομματικούς τους σχεδιασμούς, αφού «στελέχη των κομμάτων αυτών που προσποιούνται σήμερα τους αρχάγγελους της κάθαρσης ήταν αναμεμιγμένα στο σκάνδαλο της έκδοσης των παράνομων αυτών τίτλων», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ΟΙΕΛΕ.

    «ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΘΕΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/05/blog-post_972.html

  7. Ο/Η Left λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/nikos-filhs-gia-plasta-ptyxia-h-nomimothta-einai-o-nomos-ths-k-giannakoy-binteo

    Νίκος Φίλης για «πλαστά» πτυχία: Η νομιμότητα είναι ο νόμος της κ. Γιαννάκου

    http://www.koutipandoras.gr/article/h-marietta-giannakoy-apanta-gia-ta-plasta-ptyxia

    Η εμπνεύστρια του νόμου για τα «πλαστά» πτυχία Μαριέττα Γιαννάκου, απαντά στο koutipandoras.gr

    Τη διαφορά μεταξύ παράτυπων και πλαστών τίτλων σπουδών επεσήμανε μιλώντας στο koutipandoras.gr η Μαριέττα Γιαννάκου, η οποία το 2007 υπέγραψε νόμο που προβλέπει ότι τα πτυχία των μαθητών ιδιωτικών ΤΕΕ που τους αφαιρέθηκε η άδεια λειτουργίας λόγω διαπιστωμένων παρανομιών θα έπρεπε να χορηγηθούν εκ νέου κατόπιν ειδικών πτυχιακών εξετάσεων.

    Όπως εξήγησε η πρώην υπουργός Παιδείας, αν η σημερινή απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διενέργεια νέων εξετάσεων, αφορά μόνο παράτυπους τίτλους σπουδών, δηλαδή απολυτήρια που δόθηκαν από εκπαιδευτήρια, όπως αυτά της Άρτας, που για κάποιον λόγο ανακλήθηκε η άδειά τους, τότε η μόνη λογική λύση είναι να γίνουν νέες εξετάσεις.

    Αντιθέτως αν από τις έρευνες έχει προκύψει ότι ανάμεσα σε αυτούς τους τίτλους σπουδών υπάρχουν και πλαστοί, τότε η αρμοδιότητα δεν ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά στο Διοικητικής Μεταρρύθμισης το οποίο πρέπει να απομακρύνει τους κατόχους τους από τις θέσεις που πιθανώς κατέχουν στο Δημόσιο και στην Εισαγγελία που είναι αρμόδια ώστε να κινηθούν οι νομικές διαδικασίες και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

    Από το Υπουργείο Παιδείας πάντως, διευκρινίζουν ότι η πρόθεση να πραγματοποιηθούν νέες εξετάσεις αφορά αποκλειστικά και μόνο παράτυπους τίτλους και σε καμία περίπτωση πλαστούς.

  8. Ο/Η Νέρων λέει:

    Και βιαστικός και αδιάβαστος κε Ροϊδη….

    Του Στράτου Στρατηγάκη
    Mαθηματικού – ερευνητή
    Η περίπτωση είναι πιο δύσκολη από όσο φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Ας προσπαθήσουμε να την αναλύσουμε. Πτυχία όχι Πανεπιστημίου, αλλά ΤΕΕ. Τα ΤΕΕ ήταν πρόγονος των σημερινών Επαγγελματικών Λυκείων, αλλά ένα σκαλοπάτι πιο κάτω. Δεν χορηγούσαν απολυτήριο λυκείου αλλά πτυχίο ειδικότητας, τίτλο κατώτερο του απολυτηρίου λυκείου. Πρόκειται δηλαδή για ανθρώπους που έχουν την ειδικότητα του βοηθού νοσηλευτή, για παράδειγμα.
    Τα πλαστά πτυχία χορηγούσε ένας αριθμός ιδιωτικών ΤΕΕ, σε διάφορες επαρχιακές πόλεις. Εξ όσων θυμάμαι και στη δεκαετία του 70 αλλά και στις επόμενες υπήρχαν ιδιωτικά σχολεία που ειδικεύονταν στους μαθητές που δεν μπορούσαν να περάσουν την τάξη. Η φοίτηση σε αυτά τα σχολεία τους εξασφάλιζε το απολυτήριο λυκείου. Κάτι αντίστοιχο πρέπει να συνέβαινε και στην περίπτωσή μας, αν και δεν μπορώ να φανταστώ μαθητή να μην μπορεί να τελειώσει το δημόσιο ΤΕΕ. Το πρόβλημα είναι ότι οι συγκεκριμένοι αποφοιτούσαν με 20 και έτσι όταν υπέβαλαν τα χαρτιά τους σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη βοηθών νοσηλευτών, για το παράδειγμά μας, υπερτερούσαν των υπολοίπων.
    Διαπιστώθηκε μετά από ελέγχους που έγιναν επί υπουργίας της κας Γιαννάκου ότι στα σχολεία αυτά συνέβαιναν παρατυπίες. Υποθέτω σβήνονταν απουσίες, αλλά συνέβαιναν και πιο σοβαρά παραπτώματα. Κάποιοι δεν φοιτούσαν καθόλου, μόνο πλήρωναν έπαιρναν πτυχίο ΤΕΕ με 20 και έπαιρναν τη θέση στον ΑΣΕΠ που έπρεπε να καταλάβει ένας άλλος. Τα σχολεία αυτά έκλεισαν όλα. Τα πτυχία που χορήγησαν έμειναν, συνεπώς γνωρίζουμε πόσοι και ποιοι τα κατέχουν.
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε από όσους κατέχουν αυτά τα πτυχία πόσοι τα απέκτησαν με τίμιο τρόπο και πόσοι όχι. Υποψιαζόμαστε ότι για να πληρώσουν ιδιωτικό ΤΕΕ κάτι συνέβαινε. Με υποψίες, όμως, δεν μπορούμε να καταδικάσουμε ανθρώπους. Ατομική έρευνα δεν έγινε ποτέ για το συγκεκριμένο θέμα. Για μια ολόκληρη δεκαετία δεν ασχολήθηκε κανείς με το θέμα. Τώρα που ανέδειξε το θέμα το Υπουργείο Παιδείας άρχισαν οι κραυγές. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι δεν γνωρίζουμε πόσοι από τους κατόχους των πτυχίων το απέκτησαν με δόλιο τρόπο, ώστε να τιμωρηθούν. Αν γνωρίζαμε θα έπρεπε να απολυθούν όλοι άμεσα. Ακόμη πρέπει να πούμε ότι δεν διορίστηκαν όλοι στο δημόσιο.
    Το πρόβλημα δεν είναι μόνο Ελληνικό. Στη Γερμανία είναι πολύ υψηλοτέρου επιπέδου. Ο πρώην Υπουργός Άμυνας κ. Γκούτεμπεργκ αποκαλύφθηκε ότι είχε πλαστό διδακτορικό και παραιτήθηκε άμεσα. Αν θυμάμαι καλά το ίδιο συνέβη και με ένα πρόεδρο της Γερμανικής Δημοκρατίας, δεν είμαι σίγουρος, όμως για το δεύτερο. Ας μην ξεχνάμε τις εργασίες που γράφονται για φοιτητές, φαινόμενο που ξεκίνησε από την Αμερική και επεκτάθηκε σε όλο τον κόσμο.
    Επειδή το φαινόμενο είναι διεθνές και γίνεται όλο και πιο μαζικό η μόνη λύση για όλες τις χώρες είναι να γίνονται αυστηροί έλεγχοι στους τίτλους σπουδών, το αντίθετο, δηλαδή, από τη σύγχρονη τάση…

    http://www.naftemporiki.gr/story/1109902/ta-plasta-ptuxia

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s