Δόξες του πελατειακού κράτους: Μικρό χρονικό του «ράβε-ξήλωνε» στην εκπαίδευση

[Οι διορισμοί των εκπαιδευτικών και η μικροϊστορία]

panepistimio11.5.16

Η μικροϊστορία είναι η μεθοδολογία που ανέπτυξε τις δεκαετίες του 1970 και του 1980 μια ομάδα ιταλών ιστορικών, σύμφωνα με την οποία, σε γενικές γραμμές, προσπαθούμε να ανασυνθέσουμε και να κατανοήσουμε το «όλον», μελετώντας διεξοδικά και πλήρως το «ένα». Τυπικό παράδειγμα αποτελεί το βιβλίο του Κάρλο Γκίνζμπουργκ «Το τυρί και τα σκουλήκια», όπου ο συγγραφέας μελετά τα τεκταινόμενα στην Ιταλία του 16ου αιώνα, μέσα από τη δίκη και την καταδίκη σε θάνατο στην πυρά του Μενόκκιο, ενός αιρετικού μυλωνά από το Φρίουλι.

Μία από τις πλουσιότερες σε δεδομένα μελέτη περίπτωσης από την ελληνική πραγματικότητα, η οποία αν αντιμετωπιστεί «μικροϊστορικά» μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για να κατανοήσουμε το ελληνικό «όλον», είναι η διαδικασία διορισμών μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο Δημόσιο.

  • Το 1985 (Ν. 1566) ορίστηκε η διαδικασία της επετηρίδας. Εδειχνες το πτυχίο σου, έπαιρνες ένα αριθμημένο χαρτάκι και περίμενες… με τη βεβαιότητα ότι, έστω και λίγο πριν τη σύνταξη, θα κατάφερνες να «τρουπώσεις» στο Δημόσιο. (σημ. μπλογκ Ρο: Η επετηρίδα διορισμού των εκπαιδευτικών πρωτοκαθιερώθηκε το 1937 με τον ΑΝ 692, που θέσπιζε μοναδικό κριτήριο την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για εγγραφή σε αυτήν).

  • Το 1997 (Ν. 2525) ο, αείμνηστος πια, Αρσένης θεσπίζει τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς. Ξυλοδαρμοί και λιντσαρίσματα σε όσους δοκίμασαν να συμμετάσχουν, αφού παραβίαζαν την ουρά, αλλά τελικά ο διαγωνισμός έγινε. Για τα επόμενα πέντε χρόνια θα υπήρχε μεταβατικό στάδιο, όπου θα ίσχυαν και τα δύο συστήματα πρόσληψης με συγκεκριμένα ποσοστά.
  • Ακολουθούν οι απόπειρες φαλκίδευσης: ο Ευθυμίου (Ν. 3027/2002) παρατείνει το μεταβατικό στάδιο, ορίζοντας ότι το 25% των προσλαμβανόμενων θα είναι εκτός του διαγωνισμού, η Γιαννάκου (Ν. 3255/2004) δίνει νέα παράταση με ποσοστό εκτός διαγωνισμού 40%, ο Στυλιανίδης (Ν. 3687/2008) δίνει προτεραιότητα σε όσους είχαν προϋπηρεσία και άφηνε ελάχιστες θέσεις για τους επιτυχόντες των διαγωνισμών. Κανείς από αυτούς δεν ήταν στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ή οπαδός του εθνολαϊκισμού. Αντιθέτως, υποτίθεται, ότι βρίσκονται στο στρατόπεδο των φιλοευρωπαϊστών, είναι εκσυγχρονιστές, αντίπαλοι των συντεχνιών και οπαδοί της «αριστείας».
  • Το 2010 έρχεται ένας ακόμα, ο «νόμος Διαμαντοπούλου»: ο 3848. Δεκατρία χρόνια μετά τον νόμο Αρσένη, ορίζεται ότι πλέον, όλοι οι εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και αναπληρωτές, θα προσλαμβάνονται μέσα από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, με ταυτόχρονη μοριοδότηση των υπόλοιπων προσόντων τους.

«Ενα άρθρο σε έναν νόμο», που θα έλεγε και ο Πρωθυπουργός.

Το νομοθέτημα που τολμούσε να αντιμετωπίσει την Ελλάδα ως κανονική χώρα, έγινε κόκκινο πανί για σωματεία, ομοσπονδίες, ενώσεις και λοιπές «προοδευτικές δυνάμεις»: νεοφιλελεύθερο, άδικο, ανάλγητο, το χαρακτήριζαν μαινόμενοι οι «αδικημένοι», διαλύοντας με εφόδους όλες τις εκδηλώσεις του υπουργείου Παιδείας.

Από κοντά και η Διαμαντοπούλου: αντιμετωπίστηκε περίπου σαν «το τέρας των αγορών» που δοκίμασε να καταστρέψει τη Γη της Επαγγελίας της ελληνικής εκπαίδευσης. Τελικώς, έπεσε η κυβέρνηση, έγιναν τα γνωστά, και ο νόμος, με τη σιωπηλή ανοχή όλων, δεν εφαρμόστηκε.

Η συνέχεια της ιστορίας έχει δικαστήριο. Μετά από προσφυγή επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, το συμβούλιο της Επικρατείας εκδίδει την 4303/2015 απόφασή του, με την οποία, πολύ απλά, ορίζει ότι καμία διαδικασία πρόσληψης, είτε μόνιμου είτε αναπληρωτή, δεν είναι αποδεκτή, εκτός αν γίνεται με βάση τα άρθρα 1-3 του 3848/2010. Τελεία και παύλα. Οι δικαστές μάλιστα, με ψήφους 29-0, δηλώνουν ότι το μοναδικό σύστημα που εναρμονίζεται πλήρως με τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας είναι αυτό που προσδιορίζουν τα συγκεκριμένα άρθρα.

Μήπως εκτός από τη Διαμαντοπούλου είναι νεοφιλελεύθερο και το ΣτΕ;

Πώς απαντούν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ στην απόφαση του ΣτΕ; Καταγγέλλουν σε όλους τους τόνους τον υπουργό Παιδείας, διότι θέλει να την εφαρμόσει (με το γνωστό σκηνικό «τραβάτε με και ας κλαίω») και με παρρησία απαιτούν την κατάργηση του 3848 (αγνοώντας φυσικά ότι πλέον η γνωμάτευση του ΣτΕ αποτελεί νομολογία και δεσμεύει τελεσίδικα τον νομοθέτη).

Αυτή είναι η μικρή ιστορία της χώρας μας. Η συντεχνία, μιλώντας δήθεν εξ ονόματος της κοινωνίας, απαιτεί να καταργηθεί ο νόμος που κατά τους θεματοφύλακες της συνταγματικής νομιμότητας είναι ο μόνος που υπηρετεί την αξιοκρατία, τη διαφάνεια και την ισότητα. Τις αξίες δηλαδή τις οποίες οι εκπαιδευτικοί είμαστε – υποτίθεται – ταγμένοι να υπηρετούμε με όλες τις δυνάμεις μας, προκειμένου να διαπαιδαγωγούμε τους αυριανούς πολίτες.

Το δράμα είναι ότι έτσι λειτουργούν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας μας. Θέλουμε την αξιοκρατία, αλλά αφού διορίσουμε τα παιδιά μας, θέλουμε τη διαφάνεια, αλλά όχι όταν ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι ο δικός μας μπάρμπας, θέλουμε να πληρώνονται οι φόροι, αλλά «των άλλων», θέλουμε να διασωθεί η χώρα, αλλά το τίμημα να το καταβάλει ο «άλλος». Ποιος άλλος;

«Αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος, είναι ευεργέτης μου μεγάλος», όπως έλεγε και ο Νίκος Γούναρης.

[του εκπαιδευτικού ©Κωστή Κοντογιάννη, διευθυντή στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας. ©Το Βήμα]

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 απαντήσεις στο Δόξες του πελατειακού κράτους: Μικρό χρονικό του «ράβε-ξήλωνε» στην εκπαίδευση

  1. Ο/Η Grand Guignol λέει:


    ΑΣΕΠ 1998 Αρσένης και Ανθόπουλος


    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ « ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΛΑ » ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Δ ΑΡΣΕΝΗΣ , ΟΜΙΛΙΑ κ. ΑΡΣΕΝΗ

  2. Ο/Η Καθηγητής Μ.Ε. λέει:

    Δεν έχετε άδικο αλλά υπάρχει ένα μομέντουμ συνδικαλιστικής αριστερής σκέψης με γερά θεμέλια στην κοινωνία. Κάνει τεράστια λάθη το συνδικαλιστικό κίνημα, έχει όμως ένα κοινωνικό ρόλο που δεν είναι και για πέταμα. Η διαχωριστική γραμμή αντιλήψεων είναι η εξής Το Κράτος οφείλει να εξασφαλίζει σε όλους δουλειά, άλλοι το έχουν αυτό δόγμα, άλλοι σου λένε κάνε τα κουμάντα σου κύριε.
    Χρειάζεται ένα μίγμα κάπου στη μέση.
    Εκεί είναι το ζητούμενο.

    Με κάταγμα ο Γρ. Καλομοίρης και χημικά στους καθηγητές από τα ΜΑΤ

    Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 11 Ιανουάριος, 2014

    Δυνάμεις των ΜΑΤ έδιωξαν βίαια τους εκπαιδευτικούς από τα διόδια χτυπώντας τους και ρίχνοντας χημικά. Ο αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Γρηγόρης Καλομοίρης υπέστη κάταγμα στο δεξί του χέρι και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

    Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονται στα διόδια του Πυργετού σταμάτησαν πριν από λίγο τα λεωφορεία με τους εκπαιδευτικούς από την Θεσσαλονίκη που κατευθύνονται στα Τέμπη για να συμμετάσχουν στην πανελλαδική διαμαρτυρία της ΟΛΜΕ γαι τις απολύσεις και την διαθεσιμότητα.Τα ΜΑΤ έριξαν χημικά και χτύπησαν τους εκπαιδευτικούς

    Σύμφωνα με τηλεφωνική επικοινωνία του ThessToday με εκπαιδευτικούς, δυνάμεις των ΜΑΤ σταμάτησαν τα πούλμαν στα διόδια.

    Οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ βρίσκονται σε επικοινωνία με τον επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων για να τους επιτρέψουν την διέλευση προς τα Τέμπη.

    Από την άλλη πλευρά των διοδίων βρίσκονται λεωφορεία με εκπαιδευτικούς από Λάρισα και Αθήνα.

    Μαζί με τους εκπαιδευτικούς από την Θεσσαλονίκη υπάρχουν και σχολικοί φύλακες που μετέβησαν με Ι.Χ

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Ἡ Σοβιετικὴ Ἕνωσις ἔπεσε καὶ δὲν ἔπεσε οὔτε γιατί ἔχασε κάποιο πόλεμο, οὔτε γιατί ἔγινε κάποιο πραξικόπημα, ἀλλὰ ἐπειδὴ τὰ δόγματά της ἦταν οὐτοπικὰ καὶ ἡ οἰκονομία της κατέῤῥευσε.
      Ὅσοι λένε ‘κάνε τὰ κουμάντα σου΄ ἡ ἀπάντησις εἶναι ‘Κάνε ἐσὺ τὰ δικά σου᾿.

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    και στα δικά σου κουτοπόνηρε, και στα δικά σου

    https://left.gr/ntilma-roysef
    Βραζιλία: Η Ρουσέφ καταγγέλλει «δικαστική και πολιτική παρωδία»

  4. Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

    Δεδομένου του ρόλου της Παιδείας σε μια Κοινωνία, εξηγούνται πολλά για τη θλιβερή διαχρονική κατάσταση της Ελλαδάρας όταν εξετάσει κάποιος την ιστορία της «Παιδείας» της.

    Η ιστορία αυτή καθορίστηκε σε μεγάλο βαθμό και από την ποιότητα και νοοτροπία των «εκπαιδευτικών», που τις τελευταίες δεκαετίες έχει καταλήξει στο «τόσα παίρνω, τέτοιο μάθημα κάνω», στις υποκινούμενες συνεχείς καταλήψεις σχολικών κτιρίων και στην καλοπληρωμένη παραπαιδεία που οργιάζει εις γνώση όλων, δείχνοντας ότι η διαφθορά έχει διαποτίσει τα πάντα.

    Μια χώρα δεν χρειάζεται να είναι πάμπλουτη για να ευημερεί. Χρειάζεται να έχει πολίτες που να έχουν κάποιες ανθρώπινες αξίες και αλληλεγγύη μεταξύ τους (όχι του τύπου της «εισφοράς αλληλεγγύης», υπάρχουν κι άλλοι).

    Παρόλο που οι κάτοικοι της Ελλαδάρας συχνά βλογάνε τα γένια τους, επαιρόμενοι και βαυκαλιζόμενοι για το «ανώτερο επίπεδό» τους και τον «πολιτισμό που έδωσαν στον Κόσμο», η πραγματικότητα τους διαψεύδει, κάνοντάς τους τον περίγελω όλου του κόσμου από τότε που ιδρύθηκε το νεοελληνικό «κράτος». Ακόμα και αν τους αναγνωριστεί το ελαφρυντικό ότι όταν ιδρύθηκε το νεοελληνικό «κράτος» στη χώρα υπήρχε ένα απίθανο συνονθύλευμα εθνικοτήτων που έπρεπε κάπως να βαφτιστούν «Έλληνες» και να αποτελέσουν συντεταγμένη κοινωνία, θα έπρεπε μετά από διακόσια χρόνια να έχουν βρει τον δρόμο τους. Κάτι άλλο φταίει που δεν κατέστη αυτό δυνατό.

    Ίσως ότι εξαρχής το νεοελληνικό «κράτος» είναι βασισμένο σε ψεύδη διαφόρων τύπων και ειδών, που ακόμα και σήμερα κανείς δεν έχει το θάρρος να υποδείξει και να διορθώσει. Ίσως ότι ό,τι και να κάνει κανείς, δεν μπορούν εύκολα οι Δυτικές αξίες να αντικαταστήσουν την Ανατολίτικη, δουλοπρεπή νοοτροπία του ρωμιού. Ίσως ότι τα συμπλέγματα που κουβαλάει ο «υπερήφανος Έλληνας» είναι πολλά και δεν φτάνουν μόνο πέντε – έξι γενιές για να ιαθούν.

    Πάντως, έχει φθάσει η εποχή που πρέπει αυτή η δύσμοιρη γωνιά της Ευρώπης να κάνει είτε θαρραλέα βήματα προς τα εμπρός, προς κάποιον Διαφωτισμό, μακριά από τη θεοκρατία και το ανατολίτικο μοντέλο, είτε να αποφασίσει ότι η Ιστορία της θα συνεχίσει αιώνια στο ίδιο βιολί: Ήττες και αποτυχίες κάθε λογής, κυρίως ηθικές και κοινωνικές και κατά δεύτερο λόγο οικονομικές.

    Πρέπει κάποτε να κατανοήσει ο «περιούσιος λαός του Κυρίου» ότι θαύματα δεν γίνονται, παρά μόνο στα αφορολόγητα παγκάρια της Εκκλησίας Α.Ε. Ότι οι άλλοι λαοί δεν προοδεύουν κοροϊδεύοντας τον εαυτό τους, αλλά δουλεύοντας και παράγοντας.

    Επίσης, ότι το πολυτιμότερο αγαθό που διαθέτει μια Κοινωνία είναι η Παιδεία της, η οποία π.χ. θα πρέπει (επιτέλους!!) να διδάξει σωστά τη Θεωρία της Εξέλιξης των Ειδών του Δαρβίνου στους μαθητές, και να απορρίψει δια παντός τις θεολογικές ανοησίες.

  5. Ο/Η eklag λέει:

    «Το τυρί και τα σκουλήκια»-
    Καταπληκτικό βιβλίο για την προδιαγεγραμμένη πορεία των «μυλωνάδων»αυτού του Κόσμου.
    Των «ανώνυμων» π.χ. μάχιμων στην τάξη εκπαιδευτικών οι οποίοι έντιμα και αθόρυβα διεκπεραιώνουν την «βρόμικη» δουλειά προκειμένου οι εγκάθετοι λουφαδόροι να περνάνε ζάχαρη και να αφήνει το ένδοξο στίγμα του ο εκάστοτε ανίκανος σφουγγοκωλάριος Υπουργός Παιδείας.
    Ευτυχείτε!

  6. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Τὸ θέμα εἶναι ὅτι οἱ περισσότεροι νομίζουν ὅτι ὡς μαθηματικοί, φυσικοὶ καὶ πληροφορικοί, μποροῦν νὰ γίνουν μόνον καθηγητὲς εἴτε στὴν μέση, εἴτε στὴν ἀνωτέρα καὶ ἀνωτάτη.
    Πόσοι Ἕλληνες ἔχουν βγάλει προγράμματα ἐξομοιώσεως γιὰ παραγωγή; Δὲν χρειάζονται πρῶτες ὗλες, ἀλλὰ γνώσεις προγραμματισμοῦ, μαθηματικῶν καὶ φυσικῆς. Βεβαίως πρέπει τὰ ἀποτελέσματα νὰ ἐπαληθεύωνται στὸ ἐργαστήριο, ἂν καὶ ὑπάρχουν προγράμματα ποὺ δὲν εἶναι φημισμένα γιὰ αὐτήν τὴν ἰδιότητα καὶ ὅμως ἔχουν ἐπιτυχία γιὰ κάποιο ἄλλο λόγο.

  7. Ο/Η Κάποιος λέει:

  8. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Η φασιστοφυλλάδα επιμένει ισχυριζόμενη ότι ο Χιώτης υποχρεώθηκε για ευνόητους λόγους να τα μαζέψει.

    Ερώτηση που δεν έχει απαντηθεί

    α/ Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού;

    Τόσο απλό.
    Είναι ο αυτοκτονήσας, είναι η αδελφή του Αλέξη, είναι κάποια εταιρεία μυστήριο;
    Κάθε δημοσιογράφος μπορεί να το βρει πανεύκολα.
    Όμως κανείς δεν λέει κάτι πάνω σε αυτό.
    Βρε αδελφέ, δεν είναι κανείς από αυτους είναι ο Φ.Φ.Μ. εισπράκτορας των ΚΤΕΛ ή βιομήχανος πλαστικών ειδών ή κηπουρός του εθνικού κήπου

    http://www.makeleio.gr/?p=614686
    .
    14|05|2016 14:14
    /Makelaris

    ΣΑΠΙΕ ΚΑΙ ΨΕΥΤΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ: ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΑΘΩΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΛΟΓΩ ΧΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΧΤΙΣΕΣ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΕΙ ΟΛΟΥΣ. Ο ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ

    Τα τρωκτικά του δημοσίου βίου, δεν ξεκάηκαν με τις απανωτές ξεφτίλες που τρώνε και με τα χαστούκια που διαδέχονται, το ένα το άλλο.

    Μετά το ρεζίλεμα του υπερυπουργού Παππά(δες συνέντευξη του στον κοκαϊνομανή δημοσιογράφο της DW), γιου του αγωνιστή της κομμουνιστικής συμμορίας που πάτησε γερά στα αλησμόνητα τζάκια της γενιάς του Πολυτεχνείου που ισοπέδωσε την Ελλάδα και γκρέμισε κάθε αξία και φιλοδοξία της ΜΕΣΟαστικής τάξης για ένα καλύτερο αύριο το οποίο καταχράστηκαν τα κοράκια των ψευτοεπαναστατών, τώρα επιχειρούν, τις τελευταίες μέρες, να βαφτίσουν το ψάρι κρέας και αντίστοιχα.

    Δημοσιογράφος του ΔΟΛ, επιχείρησε θεαματικά να αποκαθηλώσει το παλιόπαιδο του Μαξίμου αλλά το άφησε στη μέση. Πήγε κάτι να ψελλίσει με τη μεζονέτα των 250 τμ που η οικογένεια Τσίπρα βούτηξε από έναν από τους μεγαλύτερους έλληνες επιχειρηματίες που πάλευε να επιβιώσει σε επιχείρηση στο Γαλάτσι αλλά τελικά πιεζόμενος, βγήκε και ζήταγε συγγνώμες στο καθεστώς.

    Η αλήθεια όμως δεν κρύβεται, κύριε Τσίπρα, όσους υπερασπιστές και τζάμπα μάγκες συνηγόρους βάλετε στα καθεστωτικά ΜΜΕ που νομίζετε ότι ελέγχετε, με απειλή να μην τους δώστε άδεια για τηλεοπτική συχνότητα.

    Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ και η εφημερίδα μας(που κάποτε ελοιδωρείτο από το σύστημα της σαπίλας με τη δικαιολογία ότι λέει ψέμματα και διαδίδει συκοφαντίες)θα σας λιώσει και θα στείλει στον αγύριστο.

    Και αυτή τη φορά, πρώτοι αποκαλύψαμε ότι ο επιχειρηματίας του οποίου το σπίτι σουφρώσατε σαν τους χειρότερους κλέφτες, αυτοκτόνησε λόγω χρεών. Το σπίτι που μένεις- αξιότιμε πρωθυπουργέ- υποθηκεύτηκε από τις τράπεζες και οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να το παραχωρήσουν σε κάποιον ένοικο για να επιβιώσουν. Και αυτός ο ένοικος ήσουν εσύ. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μετέπειτα πρωθυπουργός. Η γειτονιά όμως του ανθρώπου που τίναξε τα μυαλά του στον αέρα λόγω μνημονίου, άλλα λέει στο σημερινό μας ρεπορτάζ. Ότι το σπίτι δεν νοικιάστηκε αλλά παραχωρήθηκε. Να πας λοιπόν εκεί στη γειτονιά που μένεις και να βρεις τους γείτονες σου(που δεν σε έχουν σε καμία υπόληψη γιατί σε σιχαίνονται και σένα και την κουστωδία σου)και να τους ρωτήσεις: Γιατί λέτε ότι το αγόρασα; Μα εγώ το νοίκιασα.

    Δηλαδή, ξεδιάντροπε: Νοίκιασες ένα σπίτι που υποθηκεύτηκε στις τράπεζες λόγω χρεών, ήξερες ότι ο ιδιοκτήτης του αυτοκτόνησε και εξακολουθείς και μένεις μέσα. Εσύ, ο αριστερός που φώναζες με την ντουντούκα, κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη.

    Ρωτάμε λοιπόν: Είτε το νοίκιασες όπως λένε τα τσιράκια σου είτε το αγόρασες είτε στο παραχώρησαν με leasing ώστε δίνοντας ενοίκιο να περιέλθει στην κατοχή σου είτε το βούτηξε η αδερφή σου(με την ίδια αδερφή που κάνεις όλες τις δουλίτσες για να μην φαίνεσαι ξεδιάντροπε αριστερέ), θέμα δεν υπάρχει;

    Ποιος ψυχικά και πνευματικά υγιής άνθρωπος, πόσω μάλλον εσύ, θα έχτιζε σπιτικό πάνω στο αίμα ενός ακόμα θύματος του μνημονίου;

    Άντε να χαθείτε από κει σάπιοι που θα επιχειρήσετε να μας πείσετε ότι δεν υπάρχει θέμα.

    ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s