O Αρχηγός Άγιο Φως θα μας έρθει V.I.P με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος

Τυχοδιωκτικός Πατριωτισμός [Η «πρώτη φορά-my ass» αριστερή κυβέρνηση φέρνει το Αγιο Φως με το πρωθυπουργικό Embraer]

φωτο: Κατωμέρης Κώστας/EUROKINISSI

φωτο: Κατωμέρης Κώστας/EUROKINISSI

(Η δημοκρατία του Πολάκη)

Με το αεροσκάφος Embraer-209 της Πολεμικής Αεροπορίας θα γίνει η μεταφορά του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα στο Μετόχι του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα, λίγες ώρες πριν από την Ανάσταση.

Το αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας θα απογειωθεί από την 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα στις 7 το πρωί μεταφέροντας μεταξύ άλλων, την κυβερνητική εκπρόπσωπο Ολγα Γεροβασίλη, τον υφυπουργό Εξωτερικών Γιάννη Αμανατίδη και εκπροσώπους και του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα, με προορισμό το Ισραήλ.

Το Embraer-209 είναι προγραμματισμένο να απογειωθεί από το Ισραήλ στις 4 το απόγευμα και θα προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου θα γίνει η επίσημη υποδοχή του Αγίου Φωτός, κατά την οποία, άγημα των Ενόπλων Δυνάμεων θα αποδώσει τιμές.

Πηγή

This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

21 απαντήσεις στο O Αρχηγός Άγιο Φως θα μας έρθει V.I.P με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Είχαμε από πολύ παλιά επισημάνει τον θρησκευτικό τυχοδιωκτισμό του Αλέξη Τσίπρα και την αφόρητη θρησκευτική του υποκρισία.
    https://roides.wordpress.com/2009/12/10/10dec09-2/

    Ούτε στη Ρωσία του Πούτιν δεν γίνονται αυτά τα ρεζιλίκια.
    (Πρόσφατα το Ισραήλ εξέδωσε στη Ρωσία Ρώσο ορθόδοξο παπά κατηγορούμενο για παιδεραστά ακόμη και στο ελληνικό νησί της Κως)
    http://www.ibtimes.com.au/israel-arrests-russian-priest-child-abuse-charges-extradition-home-country-soon-1372445

    Το καθεστώς Τσίπρα που δεν έχει εγκαταλείψει την ανόητη και αδιανόητη φιλοδοξία του να εγκαθιδρύσει μετά από μια ασύμμετρη χρεοκοπία ένα αυταρχικό καθεστώς ρωσικού τύπου με τη βοήθεια της ακροδεξιάς και της Εκκλησίας, γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερο.

    Με πρωθυπουργικό αεροπλάνο φέτος, πέρυσι η «πρώτη φορά» το μετέφερε για οικονομία με την τακτική πτήση της Aegean, αλλά οι επιβάτες αντέδρασαν στο ρεζιλίκι της καθυστέρησης, επιτιθέμενοι στον τότε λαφαζανικό υπουργό του Άνθιμου, Αμανατίδη.


    Παλιότερα ερχόταν με ειδική πτήση της Ολυμπιακής όπως το καθιέρωσε για πρώτη φορά το 1988 (έως το 1988 το Άγιο Φως έφτανε στην Ελλάδα με πλοίο μια βδομάδα μετά το Μεγάλο Σάββατο), η ευσεβής αεροσυνοδός (με την παρέα της από παπάδες-Τιμόθεος Ηλιάκης της Αγίας Ζώνης, ευλαβικές φιλενάδες και χαρτορίχτρες) και τότε άτυπη πρωθυπουργός Μιμή Λιάνη, και το συνέχισε η ΝΔ. Φέτος, μετά τα capital controls υπάρχουν λεφτά και ο Αλέξης το δείχνει.

    Τα αισχρά σκάνδαλα του ρατσιστικού και χουντικού πατριαρχείου Ιεροσολύμων όπως αποκαλύφθηκε ένα μέρος τους urbi et orbi
    http://www.smh.com.au/news/Middle-East-Conflict/Jerusalem-land-sale-scandal-rocks-Greek-Orthodox-church/2005/03/24/1111525293481.html
    http://www.theguardian.com/world/2005/mar/20/greece
    http://www.haaretz.com/greek-fugitive-increases-pressure-on-patriarch-over-jerusalem-land-scandal-1.154262
    http://www.theguardian.com/world/2005/feb/19/religion.uk
    http://www.eurekaencyclopedia.com/index.php/Category:Greek_Orthodox_Abuse
    http://www.trincoll.edu/depts/csrpl/rinvol8no1/WhatAthens%20Has%20to%20Do.htm
    http://www.bishop-accountability.org/news2005_07_12/2005_07_20_Walsh_WhatAthens.htm
    https://www.reddit.com/r/OrthodoxChristianity/comments/3z0d3p/shocking_interview_of_corruption_in_the_greek/

    το 2005 έχουν λησμονηθεί και ο Μέγας Σταυροφόρος του Παναγίου Τάφου Αλέξης δείχνει μια ακόμη φορά πόσο αδίστακτος είναι.
    Την ευσέβεια των φετεινών αεροσυνοδών της μαγικής φωτιάς Γεροβασίλη-Αμανατίδη είχαμε επισημάνει έγκαιρα και ατομικά:
    https://roides.wordpress.com/2014/08/05/5aug14/
    https://roides.wordpress.com/2015/04/15/15apr15/

    και των δυο μαζί:

    https://roides.wordpress.com/2015/07/20/20july15/

  2. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου που συνοδεύει το Φως

    http://www.inewsgr.com/61/ki-alli-fotografia-me-ton-exarcho-tou-panagiou-tafou.htm

    Κι άλλη φωτογραφία με τον Έξαρχο του Παναγίου Τάφου…
    φωτογραφήθηκε να κάνει διακοπές με …βερμούδα και γυναικεία συντροφιά!

    http://xairete.blogspot.gr/2009/01/blog-post_5587.html
    Ποια τα προσόντα του νέου Έξαρχου του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα;

    http://www.paron.gr/v3/article_print.php?id=56077&colid=&catid=26&dt=2010-07-04%200:0:0

    Κάτω από τη μέση
    Άρχισαν τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Με διαρροές και φήμες ροζ απόχρωσης (πάγια τακτική στους εκκλησιαστικούς χώρους παγκοσμίως…) οι αντίπαλοι του νυν Έξαρχου του Παναγίου Τάφου, όπως λένε φήμες, προσπαθούν να τον βγάλουν έξω από το παιχνίδι με αφορμή ένα ταξίδι του στο εξωτερικό. Καταγγελίες που έφτασαν στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων από «ευαισθητοποιημένο πιστό» (έπειτα από… παραίνεση κληρικού του Πατριαρχείου, όπως κυκλοφορεί!) υποστηρίζουν ότι ο έξαρχος, που έχει τοποθετηθεί λίαν προσφάτως στη συγκεκριμένη θέση, έκανε διακοπές μαζί με μια φίλη του (αφήνοντας να αιωρούνται τα σχετικά υπονοούμενα) στην Ταϊλάνδη. Και μάλιστα στην επιστολή επισύναψαν και σχετικές φωτογραφίες του κληρικού με αθλητική περιβολή (βερμούδες, μπλουζάκια μακό κ.λπ.). Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος σιωπά, καθώς γνωρίζει τα παιχνίδια που παίζονται γι’ αυτήν τη θέση που πολλοί εζήλεψαν όμως μόνο ο συγκεκριμένος κληρικός κατέχει. Να υπενθυμίσουμε ότι η Εξαρχία του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στην Αθήνα διαχειρίζεται μια τεράστια ακίνητη περιουσία (διαμερίσματα, θέατρα κ.λπ.) και κάποιοι κληρικοί δεν «χώνεψαν» ότι άλλος κατέλαβε αυτό το σημαντικό πόστο. Ποια από τις δύο πλευρές έχει το δίκιο δεν είναι και τόσο εύκολο κανείς να το διαπιστώσει. Αποδεικνύεται ότι οι «βυζαντινισμοί» δεν λένε να εκλείψουν από τον χώρο της Εκκλησίας και ποτέ δεν λείπει το ροζ χρώμα. Δεν ξέρουμε πάντως αν θα πρέπει να χαίρεται ο νεαρός έξαρχος, αλλά είναι από τις… εξαιρέσεις ιερέας να «κατηγορείται» για σχέση με άτομο του αντίθετου φύλου! Παρηγοριά στον άρρωστο…

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ρουμάνες καμπαρετζούδες καλόγριες, οικονομικά σκάνδαλα, εξαγορές μητροπολιτών, η Δήμητρα Λιάνη, μια δολοφονία, οικονομικές καταχρήσεις, «έκλυτοι βίοι» ιεραρχών…

    Ο Υπόνομος που λέγεται πατριαρχείο Ιεροσολύμων και περιφρονεί πραξικοπηματικά και αντιευαγγελικά το ίδιο του το παλαιστινιακό ποίμνιο

    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ:
    http://www.kathimerini.gr/96780/article/epikairothta/ellada/olo-to-paraskhnio-sta-ierosolyma

    22.07.2001
    Ολο το παρασκήνιο στα Ιεροσόλυμα

    Του Γρηγόρη Καλοκαιρινού

    Είναι γνωστή σε όλον τον ορθόδοξο κόσμο η περιπέτεια στην οποία έχει εμπλακεί το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, στην προσπάθειά του να εκλέξει νέο Πατριάρχη. Εχουν περάσει 8 μήνες από την εκδημία του Διοδώρου και ακόμη ο θρόνος μένει κενός. Σε αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται αφ’ ενός ουσιαστική παρέμβαση των κυβερνήσεων Ισραήλ, Ιορδανίας, Παλαιστίνης και Ελλάδος, ενώ κάτι παραπάνω από εντονότατο εμφανίζεται το ενδιαφέρον της Ρωσίας και της ρωσικής Εκκλησίας. «Παρατηρητές» με ανάλογη «διάθεση» παρεμβάσεως, το Βατικανό και σλαβόφωνες ορθόδοξες Εκκλησίες όπως η Ρουμανία. Κι όλα αυτά, γιατί το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων που είναι ιστορικά ελληνορθόδοξο, το εποφθαλμιούν όλοι, εδώ και αιώνες. Και τώρα τους δίδεται η «χρυσή ευκαιρία» να επιτύχουν τους σκοπούς και στόχους τους. Η εικοσάχρονη Πατριαρχία του Διοδώρου, δυστυχώς αλλά αληθώς, αποδυνάμωσε από κάθε άποψη και πλευρά την Αγιοταφιτική Ελληνορθόδοξη Αδελφότητα, η οποία παρουσιάζεται τώρα ευάλωτη έναντι πιέσεων, πραγματικών ή κατασκευασμένων.

    Το γεγονός ότι «κάτι συμβαίνει» στην Εκκλησία της Αγίας Σιών, επιβεβαιώνεται τώρα με τις διαγραφές υποψηφίων από τον κατάλογο των εκλογίμων εκ μέρους του Ισραήλ και συμφωνούντων σιωπηρώς των κυβερνήσεων Αθηνών, Αμμάν και Παλαιστίνης. Στην πραγματικότητα όμως, απλώς, τώρα το πληροφορούνται οι πολλοί. Μέχρι χθες ο «βίος και η πολιτεία» εντός του Πατριαρχείου, ήταν κτήμα των ολίγων. Δεν είναι τυχαίο ότι χώρες με διαφορετικά συμφέροντα και αντίπαλες μεταξύ τους, συμπίπτουν στις διαγραφές των «πέντε», ενώ «εξωγενείς» παράγοντες προσπαθούν να ανατρέψουν τις συγκεκριμένες εξελίξεις.

    Μπροστά σε αυτήν την αλήθεια -που τόσο γλαφυρά παρέθεσε με άρθρο του πριν από καιρό στην «K» ο πρώην πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και υπουργός κ. Νικόλαος Θέμελης, ανιψιός Πατριάρχου Ιεροσολύμων, ζητώντας κάθαρση- η Αγιοταφιτική Αδελφότητα, αδύναμη, αλληλοσπαράσσεται.

    Για να αντιληφθεί όμως ο όποιος ενδιαφερόμενος τη σημερινή πραγματικότητα θα πρέπει να γνωρίσει το «χθες» που τη δημιούργησε. Και αυτό το «χθες», είναι τα 20 χρόνια που κάθησε στον θρόνο ο Διόδωρος. Αυτήν την «εστία» θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε, μέσα από συγκεκριμένα γεγονότα, καταστάσεις και μαρτυρίες. Είναι βέβαιο, ότι η «συνέχεια» θα γίνει αμέσως κατανοητή από τον αναγνώστη, ο οποίος, χωρίς γρίφους πλέον, θα ερμηνεύσει το «προβληματικό σήμερα» του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.

    Η «Πολιτεία» Διόδωρου

    Ο Πατριάρχης Διόδωρος -ο επιλεγόμενος «Βούδας» από τους αρχιερείς των ελληνορθοδόξων εκκλησιών- ανέβηκε στον θρόνο το 1981, έπειτα από ένα παζάρι συναλλαγών, πολιτικών και οικονομικών. Ηταν Μητροπολίτης Αμμάν, είχε σώσει λέγεται τη ζωή του μακαρίτη Χουσεΐν της Ιορδανίας και απολάμβανε της υποστηρίξεώς του. Εκτός από τη βοήθεια Χουσεΐν, για να γίνει Πατριάρχης ο Διόδωρος, «έταξε» και αρκετά «πακέτα» δολάρια στους μητροπολίτες. Η επιστολή του Μητροπολίτη Διοκαισαρείας Ιακώβου προς τον Ανδρέα Παπανδρέου, το 1983, αποκαλύπτει πολλά και λέγεται ότι την έχει η κ. Δήμητρα Λιάνη στο αρχείο της.

    Διάκονος του Πατριαρχείου, πρώην γνωστός τραγουδιστής -έστειλε έχει πει, μάλιστα και σχετική επιστολή στο Οικουμενικό Πατραρχείο με αποκαλύψεις- πολλές φορές περιέγραψε δημοσίως και σε εκκλησιαστικούς κύκλους, τον καβγά Διοδώρου – Ιακώβου για τα «υπόλοιπα» που χρωστούσε ο πρώτος και τα είχε «ταμένα» στον δεύτερο για να τον ψηφίσει Πατριάρχη. Μόλις, λοιπόν, κάθησε στον θρόνο ο Διόδωρος, φαίνεται να έβαλε δύο στόχους, την συσσώρευση πλούτου και την… καλοπέραση. Περνούσε πολλούς μήνες τον χρόνο στην πατριαρχική βίλα του Αγίου Κωνσταντίνου Καμένων Βούρλων, όπου τον υπηρετούσαν Ρουμάνες καλόγριες. Μία από αυτές είχα μάλιστα, κακό τέλος. Στο μοναδικό προσκύνημα του Τάφου της Παναγίας στη Γεσθημανή ήταν κενή η θέση ηγουμένου. Ο αρχιμανδρίτης Συνέσιος ζητεί την τοποθέτησή του εκεί και ο Διόδωρος δίνει τη συγκατάθεση, έναντι… 80.000 δολαρίων, τα οποία και κατέβαλε ο Συνέσιος (άραγε πού βρίσκουν Αγιοταφίτες μοναχοί τόσο μεγάλα ποσά;). Ομως, ο Πατριάρχης, και τα χρήματα πήρε και τη θέση δεν του έδωσε. Θυμωμένος ο αρχιμανδρίτης, ήλθε στην Ελλάδα, πήγε στη βίλα Καμένων Βούρλων και επειδή γνώριζε «καλά» τα κατατόπια -είχε υπηρετήσει διάκονος εκεί- προσπάθησε να κλέψει χρήματα από το χρηματοκιβώτιο.

    Τον αντελήφθη η Ρουμάνα μοναχή Λάικα και εκείνος αναγκάστηκε για να διαφύγει να την χτυπήσει στο κεφάλι με ένα βαρύ αντικείμενο. Οταν διαπίστωσε ότι την είχε σκοτώσει, έβαλε φωτιά για να χαθούν τα ίχνη. Η δολοφονία, όμως, αποκαλύφθηκε και ο Συνέσιος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 28 ετών από τα ισραηλινά δικαστήρια. Ο φάκελος «Λάικα» βρίσκεται στα αρχεία της Μοσάντ, ενώ ο Συνέσιος δεν «μίλησε»ποτέ, παρά τις παροτρύνσεις, ακόμη και Ισραηλινών να κάνει αποκαλύψεις.

    Οι Ρουμάνες

    Φαίνεται ότι ο Διόδωρος είχε ιδιαίτερη αδυναμία στις Ρουμάνες. Λέγεται ότι πήγαιναν στα Ιεροσόλυμα να υπηρετήσουν από μοναστήρια τις πατρίδας τους και πολλές από αυτές το πρωί φορούσαν το σχήμα και προσεύχονταν και το βράδυ «εργάζονταν» σε καμπαρέ στο Τελ Αβίβ. Εντονες φήμες, που συζητείται, ότι και γι’ αυτές οι Ισραηλινοί έχουν στοιχεία, αναφέρουν πως ορισμένες από τις καλόγριες εκ Ρουμανίας «ετύγχανον της ιδιαιτέρας ευνοίας» του Πατριάρχου. Η τελευταία μάλιστα -συμπληρώνουν οι πληροφορίες- έφυγε από το Ισραήλ λίγες ώρες μετά το θάνατο του Διοδώρου με 6 εκατομμύρια δολάρια στη βαλίτσα της, με τα οποία άνοιξε επιχείρηση στην πατρίδα της. Λέγεται δε, ότι οι ισραηλινές αρχές γνώριζαν την περίπτωση, αλλά την άφησαν να φύγει, για να μην δημιουργηθεί διπλωματικό επεισόδιο, κάτι που το έχουν μετανοήσει τώρα.

    Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση μεγάλης Ελληνίδας καλλιτέχνιδος, η οποία πέρασε άσχημες ώρες με την υγεία της. Οταν οι Ισραηλινοί γιατροί τη διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει καλά, ιδιαίτερα συγκινημένη, πήγε στον Πανάγιο Τάφο να προσκυνήσει. Εκεί θέλησε, να αφιερώσει ακριβό κόσμημα που είχε στον λαιμό της. Τότε παρενέβη κληρικός Αγιοταφίτης που τη συνόδευε και της είπε: «Κυρία…, αν πράγματι αισθάνεσθε ότι πρέπει να αφιερώσετε το κόσμημά σας στον Χριστό, ως ευγνωμοσύνη που σας έσωσε, καλύτερα πουλήστε το και δώστε τα χρήματα σε φτωχούς. Εάν το αφήσετε εδώ, σε δυο – τρεις ημέρες θα κοσμεί τον λαιμό κάποιας Ρουμάνας».

    Το χρήμα

    Η σχέση με το χρήμα, φαίνεται να ήταν επίσης ξεχωριστά έντονη για τον Διόδωρο. «Ο Χιώτης ήταν παραδόπιστος», μας είπε χαρακτηριστικά Αγιοταφίτης. Είχε «ιδιαίτερες σχέσεις» με Μητροπολίτες που διαχειρίζονταν προσκυνήματα και περιουσιακά στοιχεία του Πατριαρχείου. Από παντού έπαιρνε «μίζες». «Νοίκιασε» για 90 χρόνια μεγάλες εκτάσεις στους Ισραηλινούς, κάτι που εξόργισε τους Παλαιστινίους, ενώ δεν δίστασε να κάνει και πλαστογραφίες εις βάρος Εβραίων, υπογράφοντας συμβόλαια που τελικά δεν ίσχυαν, αφού όμως πρώτα είχε εισπράξει τα χρήματα. Σε αυτές τις «ιστορίες» συμμετείχαν και Αγιοταφίτες. Υποθέσεις τέτοιες βρίσκονται στα ισραηλινά δικαστήρια, όπως και η τελευταία με την εξαφάνιση τεράστιων ποσών ακόμη και από τράπεζες της Ελβετίας, μετά το θάνατό του. Εχει αρχίσει ειδική έρευνα για 20 περίπου εκατομμύρια δολάρια. Είναι επίσης γνωστή στους Ελληνες πολιτικούς η περίπτωση που συνελήφθη ο Διόδωρος από την αστυνομία του Ισραήλ, με πλάκες λαθραίου χρυσού. Επενέβη η ελληνική κυβέρνηση και έκλεισε το θέμα. Ομως ο φάκελος έμεινε στα αρχεία της Μοσάντ, όπως και εκατοντάδες άλλοι φάκελοι.

    Κλείνοντας τη «σταχυολόγηση» των έργων και του βίου Διοδώρου, θα καταθέσουμε, ίσως την πιο χαρακτηριστική μαρτυρία, που φανερώνει το μέγεθος της εξαρτήσεως του εκδημήσαντος Πατριάρχου με το χρήμα.

    Βαριά άρρωστος τα τελευταία 2 χρόνια -ήταν περίπου 140, 150 κιλά, με μειωμένη όραση, είχε υψηλό σάκχαρο, καρδιά και υπεβάλλετο σε αιμοκάθαρση- ενώ μιλούσε, έγερνε το κεφάλι και κοιμόταν αφήνοντας τον συνομιλητή του αμήχανο, ειδικά όταν δεν υπήρχε άλλος μπροστά και μάλιστα Αγιοταφίτης. Ακόμη και δημοσιογράφοι που του έχουν πάρει συνέντευξη, είχαν γίνει μάρτυρες αυτού του γεγονότος. Ομως το να ξυπνούσε ο Διόδωρος και να συνέχιζε τη συζήτηση ήταν απλό και το συνέστηναν στους συνομιλητές του Αγιοταφίτες: «Την ώρα που τον παίρνει ο ύπνος, ρώτησέ τον, πόσο πάει σήμερα η τιμή του δολαρίου Μακαριότατε; Αμέσως θα ξυπνήσει και θα σου απαντήσει οπότε και θα συνεχίσετε να μιλάτε, μέχρι να επαναληφθεί η ίδια σκηνή».

    Οι συνέπειες

    Από τα λίγα -γιατί είναι λίγα μέσα στα 20 χρόνια Πατριαρχίας του Διοδώρου- που αναφέραμε, καθίσταται σαφές, ότι επί των ημερών του το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο έπεσε σε μαρασμό. Ικανοί κληρικοί απομονώθηκαν ή απογοητεύθηκαν και έφυγαν, ή εκδιώχθηκαν. Οσοι προσπάθησαν να αντισταθούν, απειλήθηκε η ζωή τους. Εμειναν όσοι αναγκάστηκαν να συνεργαστούν μαζί του, αφού -βάσει του ισχύοντος καθεστώτος- ο Πατριάρχης κάνει ό,τι θέλει και δεν δίδει λογαριασμό σε κανέναν, γιατί στα Ιεροσόλυμα δεν ισχύει η Συνοδικότητα. Εμειναν επίσης οι πιο υπομονετικοί που περίμεναν επί χρόνια «καλύτερες μέρες». Ομως, οι «καλύτερες μέρες» δεν είναι μια εύκολη υπόθεση να γίνουν πραγματικότητα, γιατί τα πάντα έχουν «ξεχαρβαλωθεί», παράλληλα με την όποια μορφή διαφθοράς ενδημεί πλέον εκεί, στον Τάφο του Χριστού. Γι’ αυτό και σήμερα παρατηρείται το φαινόμενο, να αλληλοκατηγορούνται οι Αγιοταφίτες, να επεμβαίνουν στα εσωτερικά τους ξένες δυνάμεις και να γίνεται λόγος για κάθε είδους και μορφής συναλλαγές για την εκλογή Πατριάρχου. Το γεγονός ότι επί 20 χρόνια, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων «χώνευε» κάθε αποδιωγμένο κληρικό ή μοναχό από οποιαδήποτε ελληνική εκκλησία, έχει, δυστυχώς, το κόστος του. Η ευθύνη όμως, δεν ανήκει μόνον στον Διόδωρο, αλλά και σε όλες τις ελληνικές κυβερνήσεις από το 1981, οι οποίες όχι μόνον «γνώριζαν», αλλά και τον βοηθούσαν να ξεπερνά τις όποιες «κακοτοπιές».

    Οι «επίγονοι»

    Είναι λοιπόν, πολύ φυσικό, οι «επίγονοι» του Διοδώρου, να αντιμετωπίζουν τώρα προβλήματα και τα κράτη που έχουν συμφέροντα στον ευαίσθητο αυτό, ιστορικό χώρο της Ιερουσαλήμ, να προσπαθούν να τα διαφυλάξουν, το καθένα βλέποντας από τη δική του σκοπιά.

    Το Ισραήλ δεν θέλει φιλοάραβα Πατριάρχη, ούτε φιλορώσο, ενώ επιθυμεί να ξεκαθαρίσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς που ανήκει στο Πατριαρχείο, ώστε αυτό να μην περιέλθει στους Παλαιστινίους, αλλά να παραμείνει στους Ελληνες Αγιοταφίτες, οι οποίοι όμως -με καθαρά χαρτιά- θα το νοικιάζουν σε Ισραηλινούς. Δεν θέλει επίσης οι κληρικοί του Πατριαρχείου να έχουν «άλλα ενδιαφέροντα», να ασχολούνται με επιχειρήσεις και να συνεργάζονται με ξένους ή Αραβες, για λόγους ασφαλείας. Ετσι επέβαλε τον αποκλεισμό πέντε, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα γενικότερο μήνυμα ισχύος. Η Ιορδανία, που δεν κατέχει τώρα τα Ιεροσόλυμα, δεν θα επιθυμούσε να περιέλθουν αυτά στους Παλαιστινίους, ούτε επίσης εγκρίνει την παρουσία ρωσόφιλων, λόγω αρίστων σχέσεων με τις ΗΠΑ. Γι’ αυτό και σιωπηρώς εγκρίνει τις διαγραφές του Ισραήλ, κάτι που κάνουν και οι Παλαιστίνιοι, οι οποίοι αφού απέτυχαν να προωθήσουν τώρα αραβόφωνο Πατριάρχη, ελπίζουν με την απομάκρυνση από τα «πόστα» ανθρώπων που έχουν γαλουχηθεί με το πνεύμα του Διόδωρου, να έχουν την ευκαιρία και συναλλαγές γαιών στο μέλλον να κάνουν, αλλά και χειροτονίες ορθόδοξων Αράβων να πραγματοποιηθούν.

    Η Ελλάδα, τέλος, επιθυμεί να παραμείνει ελληνορθόδοξο το Πατριαρχείο και συνεργαζόμενο με τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως και Αλεξανδρείας, καθώς και την Εκκλησία της Ελλάδος, γι’ αυτό και βλέπει με «καλό μάτι» έναν «ελληνοκεντρικό» νέο Πατριάρχη.

    Με βάση λοιπόν τις ανωτέρω «διαθέσεις» των εμπλεκομένων έμμεσα ή άμεσα, διεγράφησαν 5 Μητροπολίτες, εκ των οποίων οι δύο, Βόστρων Τιμόθεος και Ιεροπόλεως Ειρηναίος, ήσαν από τους φερόμενους ως διεκδικητές του θρόνου. Αξίζει επομένως να εξετάσουμε τα υπέρ και τα κατά του καθενός.

    ΒΟΣΤΡΩΝ ΤΙΜΟΘΕΟΣ: Ιδιαίτερα ικανός, έξυπνος, μορφωμένος και νέος στην ηλικία Ιεράρχης. Επειδή όμως σπούδασε στο Κίεβο και έχει άριστες σχέσεις με τη ρωσική Εκκλησία, θεωρείται «ρωσόφιλος». Μεσολάβησε στην εξεύρεση χρημάτων για την αποκατάσταση προκυνημάτων στα Ιεροσόλυμα από Ρώσους επιχειρηματίες, πίσω από τους οποίους, λέγεται, ότι «κρύβεται»το Πατριαρχείο Μόσχας. Και επειδή το Ισραήλ έχει πρόβλημα με τους Ρώσους εποίκους δεν θέλει άλλους «Ρώσους» στο κεφάλι του. Ομως τον κ. Τιμόθεο δεν επιθυμούν και οι Παλαιστίνιοι Ορθόδοξοι, οι οποίοι, μαζί με Ισραηλινούς, τον έχουν κατηγορήσει «διά έκλυτον βίον». Ασεμνες φωτογραφίες του με νεαρό έχουν δημοσιευθεί σε ισραηλίτικες και παλαιστινιακές εφημερίδες.

    Ο ίδιος μίλησε για σκευωρία και κατασκευασμένα φωτομοντάζ και ζήτησε πραγματογνωμοσύνη, κάτι που έκανε και ένας φίλος του, από τα παιδικά χρόνια, Μητροπολίτης Τιβεριάδος κ. Αλέξιος, του οποίου φωτογραφίες είδαν επίσης και το φως της δημοσιότητος. Τον κ. Τιμόθεο όμως έχουν στο «μάτι» οι Εβραίοι και για το γεγονός ότι υπήρξε επί χρόνια εκλεκτός του Διοδώρου και Αρχιγραμματέας μέχρι τώρα της Ιεράς Συνόδου θέση-κλειδί από την οποία φέρεται να αντλεί τη δύναμή του, αφού «γνώριζε τα πάντα», ενώ Ισραηλινοί διαδίδουν ότι δεν γνώριζε μόνον αλλά «συμμετείχε» κιόλας. Σε Παλαιστίνη και Ισραήλ μιλούν για εκατομμύρια δολάρια που έχουν περάσει από τα χέρια του κ. Τιμόθεου, αλλά αυτό το διαψεύδει.

    ΙΕΡΑΠΟΛΕΩΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ: Εξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα επί 20 περίπου χρόνια. Ελέω Διοδώρου. Υπόδικος στην Ελλάδα για θέματα που αφορούν μισθώσεις ακινήτων του Πατριαρχείου, όπως θέατρα και άλλα. Γνωστός ευρύτερα από την περίπτωση του Θεάτρου «Κώστας Χατζηχρήστος». Ενθερμος φίλος των Παλαιστινίων, κάτι που δεν θα ενοχλούσε -λέγεται- τους Ισραηλινούς, εάν μέσα στις επαφές του δεν ήσαν περίεργα κινούμενοι -κατά τη Μοσάντ- Αραβες και Παλαιστίνιοι, όπως στην Αθήνα ο Χάλακ, φίλος του Ανδρέα Παπανδρέου. Πολύ καλός στις δημόσιες σχέσεις ο κ. Ειρηναίος, δεν πέτυχε τελικά όμως να πείσει τον κ. Μπερνς ότι είναι «δικός» τους, δηλαδή φίλος και των ΗΠΑ, γιατί και η Αμερική δεν θα επιθυμούσε έναν Πατριάρχη που θα ήταν «με όλους». Πάντως Ισραηλινοί διαδίδουν ότι είναι αυτός, γενικά, «φακελωμένος».

    ΚΥΡΙΑΚΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ: «Κόπηκε»… δικαίως, γιατί είναι παλαιστινιακής καταγωγής και για το γεγονός δεν διαμαρτυρήθηκαν ούτε οι… Παλαιστίνοι…

    Τέλος, οι Καπιτωλιάδος Ησύχιος και Ιόππης Δαμασκηνός, βρέθηκαν εκτός καταλόγου εκλογίμων, με το γενικό αιτιολογικό «για λόγους ασφαλείας», λόγω φιλοαραβικών διαθέσεων, ενώ στο γενικό απορριπτικό του υπουργού Δικαιοσύνης που διαβιβάστηκε στον τοποτηρητή Μητροπολίτη Πέτρας κ. Κορνήλιος αγγίζει και αυτούς η επιθυμία του Ισραήλ για «κάθαρση» κάθε μορφής του Πατριαρχείου Ιεροσλύμων, στην οποία συμφωνούν, Τελ Αβίβ, Αμμάν, Παλαιστίνη και Αθήνα, με αφανώς αντιδρώσα τη Μόσχα και παρατηρητή -έτσι φαίνεται τουλάχιστον- το Βατικανό.

  4. Ο/Η massilia λέει:

    Μαζεμένα οι παράτες φέτος: Προχτές η «ιερή φλόγα» της Ολυμπίας και αύριο το «άγιο φως» των Ιεροσολύμων. Περισσότερες φλόγες, πιο πυκνό το σκοτάδι

  5. Ο/Η Dimitri the happy student λέει:

    Aυτό που μου αρέσει με την Αριστερά, είναι πως εκτός που έσκισε τα μνημόνια, δάμασε τις Αγορές, επανέφερε με ένα άρθρο το βασικό μισθό, ξεσήκωσε το Νότο, έφερε και έναν αέρα Ορθολογισμού, Δημοκρατίας και Eντιμότητας στη χώρα.

  6. Ο/Η Nikolaow λέει:

    Εντάξει, με αριστερή κυβέρνηση έχουμε μόνο δύο επισκέψεις αρχηγών κρατών τους τελευταίους 15 μήνες, το Άγιον Φώς και την Αγία Βαρβαρα. Και επίσημη πρόσκληση του πρωθυπουργού μας στο Ιράν όπου η πρώτη μας Κυρία δεν χορταινε να αλλάζει μαντιλες. Αλλοπροσαλλες καταστάσεις.

  7. Ο/Η Συριζαίος χρυσαυγίτης λέει:

    Ότι κωλοτούμπες και να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ η Χ.Α. είναι η ορίντζιναλ Ορθόδοξη

    http://www.efsyn.gr/arthro/oi-tzihantistes-toy-hristoy

    Οι «τζιχαντιστές» του Χριστού

    Ο ορθόδοξος φανατισμός πολιορκεί και πάλι την εκκλησία της Ελλάδας
    Συντάκτης:

    Δημήτρης Ψαρράς
    .

    Η σκηνή στο κέντρο της Αθήνας πριν από λίγες βδομάδες. Χιλιάδες ορθόδοξοι χριστιανοί έχουν συγκεντρωθεί από όλες τις περιοχές της χώρας για να διαδηλώσουν με βυζαντινά λάβαρα, σταυρούς και συνθήματα εναντίον της κυβέρνησης. Ο λόγος δεν είναι τα μέτρα που επιβάλλει το τρίτο μνημόνιο. Η διαμαρτυρία των πιστών στρέφεται ενάντια στην «κάρτα του πολίτη», η οποία θεωρείται «όργανο του διαβόλου», άλλο ένα «χάραγμα του Αντιχρίστου» και εφαρμογή του «σατανικού αριθμού» 666.

    Για το πνεύμα της εκδήλωσης αρκεί το παρακάτω απόσπασμα από την ομιλία του κ. Μεθόδιου, ηγουμένου της περιβόητης αγιορείτικης μονής Εσφιγμένου: «Αγαπητοί μου αδελφοί, εάν οι Εβραίοι παραπονιούνται ότι βρέθηκε ο Χίτλερ και τους σκότωσε, ας προσέξουν αυτή τη φορά, γιατί μπορεί να βγει κάνας Ελληνας Χίτλερ. Ας προσέξουν πάρα πολύ! Γιατί δεν μας χρειάζονται τα χρήματά τους». Ενθουσιασμένοι στην πρώτη σειρά των συγκεντρωμένων επευφημούν τον ομοϊδεάτη τους οι υπόδικοι χρυσαυγίτες Παππάς, Λαγός, Μίχος, Μπαρμπαρούσης και Παναγιώταρος.

    Δυστυχώς δεν πρόκειται για απλή σύναξη ακραίων θρησκόληπτων και ναζιστών συνοδοιπόρων. Στη συγκέντρωση αυτή δεν καλούσαν μόνο περιθωριακές ομάδες όπως το «Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας», η «Πανελλήνια Κληρικολαϊκή Επιτροπή», η «Εστία Πατερικών Μελετών», αλλά και μητροπολίτες όπως ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος ή ο Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κύριλλος, ο Καισαριανής κ. Δανιήλ, ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ (με εκπρόσωπό του), αλλά και το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ)! «Η Κάρτα του Πολίτη είναι ο πρόδρομος της εφαρμογής αυτού, που ονομάζεται Σφράγισμα του Αντιχρίστου», έλεγε η πρόσκληση του κ. Αμβρόσιου: «Σας παρακαλώ και σας ικετεύω, όσοι μπορείτε, Κληρικοί και Λαϊκοί, να συμμετάσχετε στην εκδήλωση αυτή. Διατίθεται λεωφορείο για την μεταφορά των επιθυμούντων».

    Οσο για τον ίδιο τον κ. Μεθόδιο, μπορεί να θεωρείται «σχισματικός» και παράνομος «καταληψίας» της μονής του από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά γνωρίζει ότι ο Πάνος Καμμένος είχε δηλώσει δημόσια ότι είναι ο «πνευματικός» του και δεν είχε διστάσει να εισβάλει στο Αγιον Ορος με ιδιωτικό σκάφος, μόνο και μόνο για να επισκεφτεί τη «σχισματική» αδελφότητα, χωρίς την άδεια της «Ιεράς Κοινότητος».

    Ζούμε, λοιπόν, μέρες της δεκαετίας του ’80, τότε που λίγες οργανωμένες παραθρησκευτικές οργανώσεις ξεσήκωναν σάλο για τον ΕΚΑΜ (Ενιαίο Κωδικό Αριθμού Μητρώου); Ή μήπως μέρες του 2000, όταν η επίσημη Εκκλησία, με επικεφαλής τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, οργάνωνε με τη συνεργασία της Νέας Δημοκρατίας τις «λαοσυνάξεις» και συγκέντρωνε υπογραφές κατά των νέων ταυτοτήτων;

    Ο πολιτικός χαρακτήρας αυτών των κινητοποιήσεων δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Συνοδεύονται εξάλλου από ευθεία αμφισβήτηση της κυβέρνησης, καθώς και από συντονισμένες επιθέσεις σε υπουργούς της και κυρίως στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη. Παρά το γεγονός ότι ο κ. Φίλης κρατά χαμηλούς τόνους και αποφεύγει κινήσεις που θα μπορούσαν να ερμηνευτούν ως διατάραξη της εύθραυστης ισορροπίας μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας, έχει ήδη γίνει στόχος σειράς συκοφαντικών επιθέσεων, στις οποίες πρωτοστατεί ο Τύπος της Δεξιάς.

    Ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος δεν είναι βέβαια Χριστόδουλος. Ο κ. Ιερώνυμος πιστώνεται μάλιστα με την αποκατάσταση της ηρεμίας στις σχέσεις Εκκλησίας της Ελλάδας και Οικουμενικού Πατριαρχείου, καθώς και με τη φαινομενική τουλάχιστον απόσυρση της Εκκλησίας από την άμεση ανάμειξη στην τρέχουσα πολιτική. Δεν πρέπει επίσης κανείς να λησμονεί ακόμα ότι με δική του πρωτοβουλία αποθαρρύνθηκαν οι πιο ακραίοι ιεράρχες μετά τις εκλογές του 2012 να αναπτύσσουν ιδιαίτερες σχέσεις με τη ναζιστική Χρυσή Αυγή. Ομως από τη στιγμή που σχηματίστηκε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ., ο Αρχιεπίσκοπος εμφανίζεται υποχρεωμένος να ακούει τις πιο συντηρητικές φωνές της Συνόδου, εκείνους οι οποίοι κατά την έκφραση του Χριστόδουλου εκπροσωπούν τη «Δεξιά του Κυρίου».

    Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που κυκλοφορεί

  8. Ο/Η WS λέει:

    Από: Ένωση Αθέων.

    Προς: 1. Υπουργεία
    1.1 Οικονομικών (Υπουργό, Γενικές Γραμματείες: Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης, Οικονομικής Πολιτικής, Δημοσιονομικής Πολιτικής),
    1.2 Εξωτερικών (Υπουργό, Διευθύνσεις: Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών, Θρησκευτικών & Εκκλησιαστικών υποθέσεων),
    1.3 Εθνικής Άμυνας (Στρατιωτικό Γραφείο Υπουργού Εθνικής Άμυνας, Γενική Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης),
    1.4 Παιδείας, Θρησκευμάτων, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
    2. Πολιτικά κόμματα

    Κοινοποίηση: Βουλή των Ελλήνων, κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι κομμάτων, ΜΜΕ.

    Θέμα: Ποιού κράτους αρχηγός είναι άραγε το υποτίθεται «άγιο» φως;

    Τα τελευταία χρόνια κάθε Σάββατο πριν την Κυριακή του χριστιανικού Πάσχα μεταφέρεται αεροπορικώς στην Ελλάδα το λεγόμενο «άγιο φως» από την Ιερουσαλήμ και γίνεται δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους.
    Πέρυσι, αποστείλαμε ερωτήματα προς τα εμπλεκόμενα υπουργεία σχετικά με το κόστος αυτής της παράλογης πολυτέλειας για τους ήδη σκληρά δοκιμαζόμενους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες. Με μεγάλη ικανοποίηση είδαμε μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης να προβληματίζεται και μια ομάδα βουλευτών να ανταποκρίνεται υποβάλλοντας σχετική ερώτηση (δυστυχώς μόνο για το 2015) προς τους Υπουργούς: Εθνικής Άμυνας, Εξωτερικών, Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων. Στην ερώτηση αυτή τέθηκαν προβληματισμοί που έθιγε και η δική μας ερώτηση όπως το γεγονός να αποτελεί “όψιμη και αποκλειστικά Ελληνική και προκλητικά δαπανηρή ιδιοτυπία” μια τέτοια μεταφορά («κανένα από τα κράτη με μεγάλο ποσοστό ορθόδοξων πιστών δεν ναυλώνουν αεροσκάφος για τη μεταφορά του α.φ. ούτε το υποδέχονται ως αρχηγό κράτους.»), που δεν “συνιστά ούτε θρησκευτική υποχρέωση, ούτε καν μακραίωνη παράδοση” καθώς και αυτό που επιτάσσει η κοινή λογική: η μεταφορά υποτίθεται αγίου φωτός και λειψάνων “με τιμές αρχηγού κράτους αφενός απαντώνται μόνο σε θεοκρατικά κράτη και αφετἐρου μπορούν να λογιστούν ως περιττές δαπάνες που δεν αρμόζουν στις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις στις οποίες βρίσκεται η χώρα”.
    Οι απαντήσεις (όσες δόθηκαν) από τα υπουργεία, μόνο ικανοποιητικές δεν μπορούν να θεωρηθούν, μόνο μία πρόταση για την μεταφορά από Ιερουσαλήμ χωρίς καμία αναφορά στα παράπλευρα κόστη και βέβαια η ίδια η ερώτηση αφορούσε μόνο το 2015.

    Θα θέλαμε λοιπόν να επαναλάβουμε τα ερωτήματα όχι μόνο για την προηγούμενη χρονιά αλλά από την έναρξη αυτής της παράλογης δαπάνης για το Ελληνικό Δημόσιο και συμπεριλαμβάνοντας (όπως και πέρυσι) το υπουργείο που οφείλει να γνωρίζει τις απαντήσεις, το υπουργείο Οικονομικών.
    Ζητάμε από τα αρμόδια υπουργεία να ενημερώσουν τους Έλληνες φορολογούμενους πόσο κοστίζει και πόσο έχει κοστίσει στο Ελληνικό Κράτος η μεταφορά του ονομαζόμενου «αγίου φωτός» στην Ελλάδα και η διανομή του στις ανά τη χώρα Μητροπόλεις από το 2002 μέχρι σήμερα. Ειδικότερα για:
    1. Το κόστος μετάβασης επίσημης αντιπροσωπείας του Ελληνικού Κράτους προς την Ιερουσαλήμ και πίσω.
    2. Το κόστος διαμονής των παραπάνω και άλλα έξοδα διαβίωσης.
    3. Το κόστος μεταφοράς αγημάτων και το κόστος των τελετών και εκδηλώσεων κατά την υποδοχή του «αγίου φωτός» Ενδεικτικά: μικροφωνικές εγκαταστάσεις, στολισμοί κλπ.
    4. Το κόστος των ειδικών πτήσεων (με αεροπλάνα της πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας) για τη διανομή του «αγίου φωτός» στις Μητροπόλεις της χώρας, το κόστος των καυσίμων των σκαφών του Ναυτικού, το κόστος των ταξί που ναυλώνονται.
    5. Το κόστος άλλων σχετικών με τη μεταφορά και διανομή του «αγίου φωτός» εξόδων.
    6. Το κόστος των αποζημιώσεων που λαμβάνουν για τις μετακινήσεις τους οι εμπλεκόμενοι στα παραπάνω, το κόστος απασχόλησης εκτός ωραρίου και λοιπά έξοδα που σχετίζονται με επιπλέον αμοιβές προσωπικού.

    Θα θέλαμε ακόμη να ζητήσουμε από όλα τα πολιτικά κόμματα να τοποθετηθούν ως προς τα παρακάτω:
    Σύμφωνα με την απάντηση του τότε ΥΠοΠαι: Ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους αποτελεί στρατηγικό στόχο της κυβέρνησης αλλά είναι διαδικασία μακρόχρονη και σύνθετη και απαιτεί συνετούς χειρισμούς. Υπάρχει κάποιος προγραμματισμός και αποσαφήνιση αυτών των χειρισμών που θα ήθελε το υπουργείο να ανακοινώσει, και πόσοι από αυτούς έχουν πραγματοποιηθεί εδώ κι ένα χρόνο; Προλαβαίνουμε ακόμα να δώσουμε τέλος από εφέτος;
    Ακόμη κι αν δεν υπήρχε επιβάρυνση του δημοσίου, που βέβαια ουδόλως πιστοποιείται από τις μέχρι τώρα απαντήσεις, ένας από τους παραπάνω χειρισμούς δεν θα μπορούσε να είναι η, έστω συμβολική, κατάργηση της επίσημης υποδοχής και διανομής αυτού του λυχναριού;
    Περιποιεί τιμή για την Ελληνική Πολιτεία και όποιον εκπρόσωπό της το να υποδέχονται σαν αρχηγό κράτους την τουριστική ατραξιόν κάποιου πατριαρχείου;
    Ποιά είναι η σαφής θέση του κάθε κόμματος για αυτήν την σκανδαλωδώς πολυέξοδη, οπισθοδρομική και υποτιμητική για χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρακτική;

    Απαντήσεις-Τοποθετήσεις κομμάτων

    25-04-2016, σχόλιο από την «Δημιουργία, Ξανά», στην facebook σελίδα μας:
    Ορθολογική και πλήρης η ερώτησή σας προς τα αρμόδια υπουργεία, ελπίζουμε να απαντηθεί άμεσα (αν και είναι απίθανο με την σημερινή κυβέρνηση).
    Πράγματι δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος για την εμπλοκή της Πολιτείας στο χριστιανικό αυτό έθιμο, που όσο και παραδοσιακό να είναι, αφορά καθαρά την Εκκλησία και τους πιστούς της. Ιδιαίτερα στην σημερινή οικονομική κατάσταση, κάποιος θα περίμενε να υπάρχουν δεύτερες σκέψεις, τόσο από την Πολιτεία, όσο και από την Εκκλησία όσο αφορά σε τέτοια έξοδα.
    Σίγουρα κάποιος θα σπεύσει να πει «εδώ τόσα έξοδα υπάρχουν, η διανομή του Αγίου Φωτός σας ενόχλησε;» Δεν τίθεται θέμα και δεν μας ενοχλούν οι θρησκευτικές πρακτικές (εφ όσον είναι νόμιμες φυσικά). Μας αφορά όμως όλους το κάθε έξοδο του Κράτους μέχρι και το τελευταίο Ευρώ, διότι προέρχεται από φορολογία όλων των πολιτών, οι οποίοι μάλιστα είναι ήδη υπερφορολογημένοι εδώ και χρόνια. Εάν δεν υπάρχει βούληση για αλλαγές και εξορθολογισμό όλων ανεξαιρέτως των δαπανών, δεν πρόκειται ποτέ να ορθοποδήσει οικονομικά η χώρα μας.
    Τέλος, ο διαχωρισμός Κράτους-Εκκλησιών και η αποδέσμευση του Κράτους από τις δαπάνες της Εκκλησίας είναι πάγια θέση μας από την ίδρυση του κόμματος το 2011: «Καταργούνται όλοι οι νόμοι που προβλέπουν άμεση ή έμμεση οικονομική ενίσχυση της Πολιτείας προς οποιαδήποτε Εκκλησία.»
    Δείτε την πλήρη ανάλυση των θέσεών μας στον σύνδεσμο.

    28-04-2016, σχόλιο από την «Φιλελεύθερη Συμμαχία» στην facebook σελίδα μας:
    To κράτος δεν έχει κανένα ρόλο σε μια θρησκευτική τελετή και διαδικασία. Η θρησκεία αποτελεί προσωπική υπόθεση του κάθε ατόμου και το κράτος δε θα πρέπει να παρεμβαίνει υπέρ της μιας ή της άλλης θρησκείας, να την υποβοηθά ή να την παρεμποδίζει. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το οικονομικό κόστος δεν είναι το κυριότερο πρόβλημα (αν και αυτά τα χρήματα σίγουρα θα ανακούφιζαν πολλούς από τους συμπολίτες μας που υποφέρουν από την οικονομική κρίση. Το συγκεκριμένο θέμα είναι περισσότερο συμβολικό αφού υποδηλώνεται πως το ελληνικό κράτος είναι ένα χριστιανικό κράτος. Αυτό πρέπει να αλλάξει.
    Πάγια θέση της Φιλελεύθερης Συμμαχίας είναι ο διαχωρισμός κράτους -θρησκειών/θρησκευτικων οργανισμών, ξεκινώντας από το Σύνταγμα.

    http://union.atheia.gr/ποιού-κράτους-αρχηγός-είναι-άραγε-το-υ/

  9. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὅταν οἱ Κομμουνιστὲς καὶ οἱ Ἀναρχικοὶ δηλώνουν ἄθρησκοι, δηλώνουν Χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι, γιατί ἡ Ὀρθοδοξία (δηλαδὴ ὁ Χριστιανισμὸς τῆς Νέας Ῥώμης, ὅπως διαμορφώθηκε στὴν τελική του μορφή τὸ 1351 μ.α.Χ.Χ.) δὲν εἶναι θρησκεία, ἀλλὰ ἡ Ἀλήθεια (ἄλλο τὸ ὅτι ὁ Ἰησοῦς ὁ Ναζαρηνὸς τὸ ἔκρυβε ἀπὸ τὸν Πιλᾶτον στὸ λογοτεχνικὸν ἔργον »Καινὴ Διαθήκη»).

  10. Ο/Η Πρωθυπουργική απάτη λέει:

    Μοναχός βεβαιώνει την απάτη του αγίου φωτός!

    Ο παπα-Μεταλληνός παραδέχεται την απάτη του αγίου φωτός!

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αυτά που κορόιδευαν οι απατεώνες, τα εφαρμόζουν και επηυξημένα, όχι με πτήση της Ολυμπιακής αλλά με το πρωθυπουργικό.

    Ήταν σκληροί διαπραγματευτές, η Ευρώπη τους έτρεμε, αρειμάνιοι και ορεσίβιοι, πριν να πολιτευτούν δούλευαν σκληρά, στο γιαπί, ως γκαρσόνια, τέτοια πράγματα, ήταν «φίλοι του λαού», δεν ήθελαν να τον επιβαρύνουν, αντί για το (δεξιό) πρωθυπουργικό αεροπλάνο, πήγαν στη Μέρκελ με στρατιωτικό:
    Ήταν εκεί και ο Γαβριήλ (αξύριστος υπουργός), ο Τσακαλώτος (μεγαλοκαταθέτης εξωτερικού) με το σακίδιο με τα σάντουιτς και ο απαραίτητος Παππάς.

    ΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΤΑΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ!
    http://www.parapolitika.gr/article/173987/aneto-stayropodi-toy-tsipra-sto-stratiotiko-c130

    Με το στρατιωτικό C130 ταξίδεψε ο Αλέξης Τσίπρας στη Ρίγα της Λετονίας για τη σημερινή Σύνοδο Κορυφής των Ευρωπαίων ηγετών. Ο Αλέξης Τσίπρας παρόλο που επέβαινε σε στρατιωτικό αεροπλάνο έδειχνε το ίδιο άνετος με την πτήση στο κανονικό αεροπλάνο, σε σημείο να κάθεται και σταυροπόδι.

    Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες ο Αλέξης Τσίπρας, συνομιλούσε συνεχώς με τους συνεργάτες του, Νίκο Παππά, Ευκλείδη Τσακαλώτο και Γαβριήλ Σακελλαρίδη , ενώ παράλληλα διάβαζε εφημερίδες.

    Ο Αλέξης Τσίπρας μιλάει με τον Ευκλείδη Τσακαλώτο την ώρα που ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών πάει να φάει κάτι από ένα αλουμινόχαρτο.

    Στη συνέχεια πήρε μπροστά του τον μπλε φάκελο, μελετώντας προσεχτικά τις σημειώσεις που βρίσκονταν μέσα σε αυτόν.

    • Ο/Η Κεντροδεξιός λέει:

      Πόση ξεφτίλα καταπίνει η Αριστερά;

      http://dexiextrem.blogspot.gr/2016/04/blog-post_5701.html
      Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

      Ρόμπα κάνει ο Άδωνις τον Παππά: Τι θα πεις φέτος στη γυναίκα σου;

      Με αφορμή την είδηση ότι το Άγιο Φως θα έρθει από τα Ιεροσόλυμα με τον Πρωθυπουργικό αεροσκάφος, ο Άδωνις Γεωργιάδης θυμίζει στον Νίκο Παππά ένα παλαιότερό του tweet από την εποχή της ανέμελης αντιπολίτευσης το 2012:

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Το Αγιο Φως θαυματούργησε:
    __________________________________________

    Απο την αρμόδια επιτροπή της Βουλής

    Στο αρχείο η υπόθεση με το πόθεν έσχες του Τσίπρα

    28/04/2016

    Τσίπρας: Είχα εταιρεία με τον Παππά, αλλά τη δήλωσα το 2010

    «Τα Νέα» προς Τσίπρα: Η εταιρεία δεν είναι δηλωμένη στα «πόθεν έσχες» του 2010 και του 2011

    Αποφασίστηκε την ημέρα της απεργίας των δημοσιογράφων γράφει ο Γ. Παπαχρήστος στα ΝΕΑ
    Στο αρχείο μπήκε, όπως γράφουν σήμερα τα ΝΕΑ, η υπόθεση με το πόθεν έσχες του Αλέξη Τσίπρα.

    Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα η απόφαση ελήφθη την περασμένη Παρασκευή, 22 Απριλίου, όταν δηλαδή ήταν σε εξέλιξη η απεργία των δημοσιογράφων.

    Το δημοσίευμα από τη στήλη του Γιώργου Παπαχρήστου έχει ως εξής:

    «Μπορεί έξω να μην τα πηγαίνει καλά ο λαοπρόβλητος Πρωθυπουργός μας (όπως αποδείχθηκε χθες με το άδοξο τέλος της εμπνευσμένης πρωτοβουλίας του να απαιτήσει έκτακτη σύνοδο κορυφής) αλλά μέσα όπως θα εξηγήσω στη συνέχεια, τα πάει μια χαρά! Δηλαδή τι μια χαρά; Τα πάει τέλεια…!

    Συγκεκριμένα όπως είμαι σε θέση να γνωρίζω, το μικρό «πρόβλημα» που είχε με το πόθεν έσχες του, και το οποίο είχαν αναδείξει κατά τρόπον εντυπωσιακού προ δεκαπενθημέρου και πλεον ΤΑ ΝΕΑ, δεν υπάρχει πια. Ανελήφθη. Όχι στους ουρανούς (πώς θα μπορούσε άλλωστε; Αυτά μόνον ο Κύριος τα έκανε… ) αλλά στο αρχείο.

    Ο σχετικός φάκελος τοποθετήθηκε μαζί με τους άλλους των κυρίων Φλαμπουράρη, Σταθάκη κλπ. πασπαλίστηκε με χοντρό αλάτι Αιτωλικού (όπου και εκλέγεται ο φίλος μου ο Γιώργος Βαρεμένος, πρόεδρος της σχετικής επιτροπής ελέγχου) για να παστωθεί δια παντός και πέραν πάσης αμφισβητήσεως.

    Η σεμνή όσο και συγκινητική τελετή έλαβε χώραν, πληροφορούμαι, την περασμένη Παρασκευή που ο μήνας είχε 22, με τα μέσα ενημέρωσης σε απόλυτη σιωπή, εξαιτίας της γνωστής απεργίας της γεροντοπαρέας των συνδικαλιστών που ηγείται του ευπαθούς κλάδου μας.

    Κατά τις πηγές μου, τη σχετική εισήγηση περί της τοποθέτησης του φακέλου με το προβληματικό πόθεν έσχες του λαοφιλούς προέδρου Αλέξη έκανε πρόσωπο πέραν πάσης αμφισβητήσεως – ήτοι δικαστικός, μέλος της επιτροπής, ο οποίος διέγνωσε ότι επί της ουσίας δεν υφίσταται θέμα. Διότι, όπως εξήγησε με τις νομικές γνώσεις που διαθέτει, έχει επέλθει παραγραφή για την περίοδο εκείνη, όπου ο «ξεχασιάρης», θα τον χαρακτηρίσω, Πρωθυπουργός μας είχε παραλείψει, όντας πρόεδρος του Συνασπισμού πια, να δηλώσει τις εταιρείες που διέθετε με τον «κολλητό» υπουργό Παππά και με τον ξάδερφο Γιώργο. Ο εισηγήτης υποστήριξε ακόμη ότι τούτου δοθέντος κρίνει πως το θέμα είναι καθαρά πολιτικό, άρα η Επιτροπή δεν έχει άλλη επιλογή από το να θέσει την υπόθεση στο αρχείο.

    Με στεναγμούς ανακούφισης υποδέχθηκε η ομήγυρις την εισήγηση, έτσι που εν συνεχεία, όταν εκλήθη εις έκαστος εκ των συμμετεχόντων να τοποθετηθεί, απεφάνθησαν ομοφώνως, πλην ενός, «στο αρχέιο… στο αρχείο».

    Ο εις διαφωνών ήταν ο Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος, τελών εν συγχύσει – είναι η καλύτερη εκδοχή που μπορώ να δώσω – περιέργως πώς, απέφυγε να ενημέρωσει τον πρόεδρο του κόμματός του Κυριάκο για αυτή την ωραία εξέλιξη, που αποδεικνύει πέραν οποιασδήποτε αμφιβολίας ότι ο πρόεδρος Αλέξης, όπως προανέφερα, «μέσα πάει καλά»…»

  13. Ο/Η Στρουθίον μονάζον επί δώματος λέει:

    http://www.ierakatixisis.com/2016/04/blog-post_29.html#more

    Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

    Ο «κολλητός» των «αγίων», Υπουργός Επικρατείας, Νικολάκης Παππάς.


    Ο Κηφισίας Κύριλλος σε προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ, με τα συντρόφια και τον Παππά.

    Ο Παππάς ήταν «πρώτη μούρη στο Καβούρι» σε διάφορες σεμνές εκδηλώσεις των «αγίων», και όπως σας έχω δείξει και στο παρελθόν κάποιοι από αυτούς επικαλούνται μάλιστα τη φιλία τους και ενώπιον των Αρχών. Τον δε Κηφισίας Κύριλλο τον θυμόμαστε να συνομιλεί με τα συντρόφια και τον Παππά σε προεκλογική εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Κηφισιά. Είναι μεγάλη τους τιμή φαίνεται να έχουν την εύνοια του Υπουργού Επικρατείας, δεδηλωμένου εχθρού του Χριστιανισμού αλλά και της Ελλάδας Νίκου Παππά.


    Απόσπασμα από Δικόγραφο Μητροπολίτη όπου ο «άγιος» επαίρεται για την παρουσία του Παππά στην ενθρόνισή του… (…)

  14. Ο/Η Προσπάθησε ο Τσίπρας λέει:

    Προσπάθησε ο Τσίπρας όχι σαν τους άλλους, αμ δε

  15. Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

    Κύριοι Ροϊδη και Λασκαράτε,

    Ίσως εσείς και οι αναγνώστες του ιστολογίου σας να ενδιαφερθείτε για το προσεχές πρώτο συνέδριο Μυθικιστών στην Αθήνα, στις 22 Μαΐου: http://mythcon.gr/

    Αντιγράφω από το site:

    Οι Έλληνες Μυθικιστές

    Τον Νοέμβριο του 2013 μια ομάδα Ελλήνων ανεξάρτητων ερευνητών αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσα από την ιστοσελίδα mythikismos.gr, κάνοντας μια απόπειρα να προσφέρουν μια περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα του θεματικού πεδίου που ονομάζεται Μυθικισμός.

    Δυόμιση περίπου χρόνια αργότερα και το ερευνητικό αυτό πεδίο έχει ξεκινήσει να γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές στην ελληνική κοινωνία, προκαλώντας το ενδιαφέρον των απανταχού ερευνητών, ανεξαρτήτως κοσμοθεωρητικών πεποιθήσεων, αποφασίσαμε να πάμε τα πράγματα ένα βήμα πιο πέρα διοργανώνοντας σε συνεργασία με την ομάδα των Μυθικιστών του Μιλγουόκι (Mythicist Milwaukee), στις 22 Μαΐου του 2016 και στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50, αίθουσα «Αντώνης Τρίτσης»), το 1ο Πανελλαδικό Συνέδριο του είδους, με ελεύθερη είσοδο στον κάθε ενδιαφερόμενο (το πλήρες πρόγραμμα θα αναρτηθεί εντός του Απριλίου).

    Στόχος του πρωτότυπου αυτού συνεδρίου είναι να αναδειχθούν οι ποικίλες εκφάνσεις των Μυθικιστικών ιδεών, μέσα από την ιδιαίτερη ματιά Ελλήνων αλλά και ξένων ερευνητών, που δεν ασπάζονται απαραίτητα τις ίδιες φιλοσοφικές κατευθύνσεις. Ο διεθνής χαρακτήρας της ημερίδας, προσδίδει, δίχως αμφιβολία, επιπλέον αξία στο όλο εγχείρημα.

    Ο Μυθικισμός αποτελεί ένα εν πολλοίς άγνωστο στην Ελλάδα ρεύμα ιδεών που έχει τις ρίζες του στα τέλη του 18ου αιώνα, στην Ευρώπη του Διαφωτισμού. Με λίγα λόγια, εξετάζει την ιστορία των θρησκειών και μέσα από τη χρησιμοποίηση μιας σειράς επιστημονικών εργαλείων και θεματικών πεδίων (ιστορία, αρχαιολογία, συγκριτική μυθολογία, εθνολογία κ.α) επιχειρεί να διαχωρίσει τον μύθο από την ιστορική πραγματικότητα.

    Είναι γεγονός ότι οι εκπρόσωποι του Μυθικιστικού ρεύματος έριξαν εξ’ αρχής το μεγαλύτερο βάρος των ερευνών τους στο πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού, την αμφισβήτηση δηλαδή της ιστορικής παρουσίας της πρωταγωνιστικής φιγούρας του χριστιανισμού επί της γης και τα κοινά αρχετυπικά στοιχεία που παρουσιάζει στις ευαγγελικές εξιστορήσεις με μια σειρά από μυθικές και ιστορικές φιγούρες από τις παραδόσεις της Μεσογειακής λεκάνης (και όχι μόνο).

    Το ίδιο το ρεύμα του Μυθικισμού αποτελείται από διάφορες σχολές σκέψης και προσεγγίσεων που έχουν διαμορφωθεί στο πέρασμα των αιώνων. Τις τελευταίες δεκαετίες το Μυθικιστικό ρεύμα παρουσιάζει εντυπωσιακή άνθηση στο εξωτερικό.Κυκλοφορούν δεκάδες σχετικά βιβλία κάθε χρόνο, πραγματοποιούνται αμέτρητες διαλέξεις, debates και συνέδρια για το θέμα, ενώ ολοένα και περισσότεροι ακαδημαϊκοί καταπιάνονται με την προβληματική γύρω από την ιστορικότητα του Ιησού και άλλα συναφή με την ιστορία των θρησκειών θέματα.

    _____________

    (Ήδη η ανακοίνωση του Συνδερίου έχει ταράξει τους Ορθόλοξους!)

    • Ο/Η Μυθικιστής λέει:

      http://news247.gr/eidiseis/afieromata/mythikismos-posa-krithria-plhroi-o-ihsous-gia-na-einai-o-idanikos-hrwas.3213193.html

      Ο Μυθικισμός, το ζήτημα της ιστορικότητας του Ιησού και τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία δημιουργείται ο ιδανικός Ήρωας

      Παρακάτω δημοσιεύουμε το υποκεφάλαιο του 2ου κεφαλαίου του βιβλίου «Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού: Το ρεύμα των Μυθικιστών» (εκδ. Δαιδάλεος) του δημοσιογράφου Μηνά Παπαγεωργίου, τον οποίο και ευχαριστούμε για την παραχώρηση των δικαιωμάτων δημοσίευσης. Το εν λόγω βιβλίο πρόκειται μάλιστα να κυκλοφορήσει και στα αγγλικά τον Μάρτιο του 2015 υπό τον τίτλο «Jesus Mythicism: An Introduction».

      Χρήσιμα links:

      Βρείτε το βιβλίο: «Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού: Το ρεύμα των Μυθικιστών», εδώ

      Η ιστοσελίδα των Ελλήνων Μυθικιστών

      Η δημοσιογραφική έρευνα του Μηνά Παπαγεωργίου αποτελείται από δεκαεννιά συνεντεύξεις μελετητών και πανεπιστημιακών που απαντούν με εμπεριστατωμένα στοιχεία και σοβαρά επιχειρήματα στο ερώτημα: ήταν ο Ιησούς ιστορικό πρόσωπο ή όχι;

      Στην έρευνα αυτή, συμμετέχουν με αποκλειστικές συνεντεύξεις οι: Δρ. Robert Price (θεολόγος), Δρ. Richard Carrier (ιστορικός), Δρ. Maria Dzielska (ιστορικός), Δρ. Gerd Ludemann (θεολόγος), Δρ. Gunnar Samuelsson (θεολόγος), Δρ. Lena Einhorn (βιολόγος και ιστορική ερευνήτρια), Δρ. Payam Nabarz (συγγραφέας και αναβιωτής του ναού του Μίθρα), Raphael Lataster (θρησκειολόγος), Earl Doherty (ιστορικός), D.M. Murdock / Acharya S (συγγραφέας και ερευνητής συγκριτικής μυθολογίας), Kenneth Humphreys (συγγραφέας και ερευνητής), Joseph Atwill (συγγραφέας και ερευνητής), Neil Godfrey (συντονιστής του Μυθικιστικού blog Vridar), Fritz Heede (σκηνοθέτης), Fransesco Carotta (γλωσσολόγος και ερευνητής), Daniel Unterbrink (συγγραφέας και ερευνητής), Ιωάννης Μπουσίου (ερευνητής και τελετάρχης των «Κήπων του Αδώνιδος»), Χρήστος Μόρφος (συγγραφέας και ερευνητής), και Χαρίτα Μήνη (φιλόλογος και συγγραφέας).

      Δημιουργώντας τον ιδανικό Ήρωα

      Το αρχέτυπο του ήρωα

      Το 1909 ο Αυστριακός ψυχολόγος και συγγραφέας, Otto Rank (1884-1939), στενός συνεργάτης του Σίγκμουντ Φρόυντ, δημοσίευσε μια μονογραφία με τίτλο «The Myth of the Birth of the Hero» (Ο Μύθος της γέννησης του ήρωα). Σε αυτή παρέθεσε τις ιστορίες 15 συνολικά χαρακτηρων από την παγκόσμια μυθολογική παράδοση, στην προσπάθειά του να αναζητήσει τη φόρμουλα των στοιχείων που συνθέτουν έναν πρότυπο ήρωα, το λεγόμενο «hero pattern». Χρησιμοποίησε βιογραφίες προσώπων όπως αυτές του Μωυσή, του Οιδίποδα, του Πάρη, του Ηρακλή, του Ιησού, του Γκιλγκαμές, του Περσέα κ.α.

      Η μελέτη αυτή του Rank άνοιξε το δρόμο για ένα νέο πεδίο έρευνας για τους φολκλοριστές.

      Το 1934 ο Lord Raglan (1885-1964) δημοσίευσε μια νέα μελέτη υπό τον τίτλο «The Hero of Tradition» (Ο ήρωας της παράδοσης), που αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα σημείο αναφοράς για τους ερευνητές του είδους.

      Ο Raglan αύξησε τον αριθμό των ηρώων του στους 21–συμπεριλαμβάνοντας και θεούς αυτή τη φορά-, παρ’ όλα αυτά η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι παρουσίασε ταυτόχρονα και έναν κατάλογο 22 συνολικά μοτίβων/κριτηρίων, τα οποία συναντώνται με μεγάλη συχνότητα στις ιστορίες των χαρακτήρων της λίστας του.

      Αξίζει να αναφέρουμε πως στη λίστα αυτή των 21 ονομάτων, ο Raglan δεν συμπεριελαβε τον Ιησού, καθότι, όπως ο ίδιος παραδέχτηκε αργότερα, ήθελε να αποφύγει τυχόν συγκρούσεις με τον εκδότη του!

      Τα κριτήρια αυτά είναι:

      1) Η μητέρα του είναι παρθένα

      2) Ο πατέρας του είναι βασιλιάς

      3) Ο πατέρας σχετίζεται με τη μητέρα

      4) Ο τρόπος σύλληψης του ήρωα είναι ασυνήθιστος

      5) Ο ήρωας προορίζεται να γίνει υιός του θεού

      6) Γίνεται απόπειρα να θανατωθεί ο ήρωας

      7) Ο ήρωας φυγαδεύεται μακριά

      8) Ανατρέφεται από θετούς γονείς σε περιοχή μακριά από τον τόπο καταγωγής του

      9) Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τα παιδικά του χρόνια

      10) Επισκέπτεται το μελλοντικό του βασίλειο

      11) Νικά τον βασιλιά της περιοχής, έναν τεράστιο δράκο ή ένα τέρας

      12) Παντρεύεται μια πριγκίπισσα

      13) Γίνεται βασιλιάς

      14) Για μια περίοδο βασιλεύει σε καθεστώς ηρεμίας

      15) Καθορίζει νόμους

      16) Αργότερα χάνει την εύνοια των θεών ή του περιβάλλοντός του

      17) Απομακρύνεται από το θρόνο του και την πόλη

      18) Πεθαίνει με έναν τρόπο που αναδύει μυστήριο

      19) Κάτι τέτοιο γίνεται στην κορυφή ενός λόφου

      20) Τα παιδιά του, αν υπάρχουν, δεν τον διαδέχονται

      21) Το άψυχο σώμα του δεν μένει στο χώμα

      22) Έχει έναν ή περισσότερους ιερούς τάφους

  16. Ο/Η Liberal λέει:

    Δεν είναι «δηλώσεις», είναι απόσπασμα από τα ‘Άτακτα’, αλλά ενδιαφέρει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s