Θέση: Φασιστική η πράξη των «Αλληλέγγυων» η κατάληψη του City Plaza. Ντροπή.

[Για την κατάληψη του City Plaza: Ντροπή στους «Αλληλέγγυους»]

cityplaza

φωτο από e-radio.gr

Από την Αλίκη Παπαχελά, ιδιοκτήτρια του City Plaza
Αναγκάζομαι να κάνω δημοσίευση που δεν θα ‘θελα,  επειδή μαθαίνω ότι έχει γίνει και σελίδα καλέσματος αλληλέγγυων στο facebook για να στηρίξουν την κατάληψη του ξενοδοχείου CITY PLAZA στην Αχαρνών.

To ξενοδοχείο είναι ιδιοκτησίας μου, δεν είναι εγκαταλελειμένο, προσπαθώ εδώ και χρόνια να το πουλήσω. Τα τελευταία χρόνια των μνημονίων με τους ανήκουστους φόρους δε, έχουν φθάσει τα χρέη πάνω απ’ τον ουρανό.

Το να καταλαμβάνεις ιδιωτικό χώρο, να αρνείσαι να τον εγκαταλείψεις όταν στο ζητάει ο ιδιοκτήτης, να τον ξεφτιλίζεις λεκτικά και να του λες ότι τα δικαιώματά του είναι τίποτα μπροστά στων προσφύγων δεν είναι ούτε αλληλεγγύη ούτε δικαιοσύνη ούτε χτύπημα του καπιταλισμού. Αν σκοτώνοντας εμένα νομίζετε ότι θα έρθει παγκόσμια ειρήνη, δικαιοσύνη και ανθρωπιά, είστε μακριά νυχτωμένοι.

Ντροπή μόνο και μετάνιωμα για πολλά που πίστεψα στην ζωή μου…

***

Eκτός του χλευασμού που υπέστην απ’ τους «αλληλέγγυους» σ’ ότι και να έλεγα στην προσπάθειά μου να τους πείσω να φύγουν χωρίς παρατράγουδα μόνοι τους, άκουσα κι απ’ τον μεσήλικα «αρχηγό» τους ότι «θα μου χώσει μία» και να ξεκουμπιστώ. Εκείνη την ώρα που με χλεύαζαν και έβριζαν, ήρθε και μεσίτης με πελάτη να το δεί και ακούγοντάς με να του μιλάω στο τηλέφωνο λέγοντάς του ότι έχουν κάνει κατάληψη και να φύγει, άρχισαν να γελάνε λέγοντας «Kοίτα η μαλ… νομίζει ότι μας κοροϊδεύει» και άλλα όμορφα! Μαθαίνω επίσης, απ’ ευθείας απ’ τον ΟΗΕ, ότι υπάρχουν ανάμεσα στους «αλληλέγγυους» μέλη ΜΚΟ.

***

Ροσινάντε, ΑΡΑΝ, ΛΑΕ είναι οι»Αλληλέγγυοι» καταληψίες στο City Plaza; 20 ευρώ το κεφάλι κόβετε για να τους βάλετε μέσα; Με ξένα κόλλυβα;

Και για πείτε μου, ποιοί είστε και με τι δικαίωμα ορίζετε τη δική μου ζωή; Πήγα να ορίσω εγώ την δική σας; Ήρθα να κάνω κατάληψη στο σπίτι σας και να βάλω όποιον θέλω και να σας προπηλακίσω κιόλας; Έδειρα κανέναν όπως προπηλακίσατε και δείρατε την επί χρόνια γραμματέα της εταιρίας και προσωπική μου φίλη, που ήρθε και σας φώναζε να φύγετε γιατί είναι ιδιωτικός ο χώρος; (Παρεμπιπτόντως και 35 χρόνια πληρωνόταν κανονικά η συγκεκριμένη γραμματέας, και το εφάπαξ της πήρε από μένα και την σύνταξή της απ το 2010.)

Επειδή ξέρω, λοιπόν, ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω σας κι επειδή το πράγμα είναι στημένο εδώ και καιρό, κι επειδή δεν ενδίδω σε ορέξεις, μια και καλή και για τελευταία φορά:

Το κτίριο δεν είναι εγκαταλελειμένο, ούτε κατασχεμένο, ούτε δημευμένο. Δεν έχει υποθήκες και τα χρέη του αφορούν τα ΕΝΦΙΑ και τα πανωτόκια του τα τελευταία χρόνια που δεν υπήρχαν έσοδα για να πληρωθούν οι μνημονιακοί φόροι, και τα ταμεία που αφορούν αποκλειστικά εμένα, γιατί είμαι η μόνη εργαζόμενη της εταιρίας μου. Αλλοι εργαζόμενοι που να τους χρωστάω δεν υπάρχουν ούτε πιστωτές. Αρκετά με τα ψέμματα που διαδίδετε.

Αν δεν καταλαβαίνετε πόσο φασισμό κρύβουν οι συμπεριφορές σας και πόσο ΤΙΝΑ κάνετε τα πράγματα, κακό του κεφαλιού σας.

Α ρε Κουτσούμπα πόσο δίκιο είχες!

***

Ο κύριος παρακάτω, δίνει πληροφορίες λεπτομερειακές για το ξενοδοχείο. Που τα ξέρει; Μήπως κάποιοι απ τους «αγοραστές» που έχουν φάκελο με τα στοιχεία τον ενημερώνουν; Καταλάβατε τώτρα ποιός «στήνει παιχνίδι» κι έχει συμφέροντα; Πόσα σας δίνει ρε «αλληλέγγυοι»;

Chric (@chric23) | Twitter

Senaste Tweets från Chric (@chric23): «»ρατσισμός είναι να μισείς κάτι που τυχαία δεν είσαι». #toixos #antinazigr http://t.co/b4pj7QjG8i

Να διαβάσετε ολόκληρό το κείμενο της κας Παπαχελά ΕΔΩ—>>> https://goo.gl/luALiw

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 Responses to Θέση: Φασιστική η πράξη των «Αλληλέγγυων» η κατάληψη του City Plaza. Ντροπή.

  1. Ο/Η eklag λέει:

    «Μετάνιωμα για πολλά που πίστεψα στη ζωή μου»

    Συμπάσχουμε Αγαπητή Κυρία.
    Στους δε «αλληλέγγυους» αφιερώνουμε Πεσσόα,
    Τον ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ συγκεκριμένα.
    Καλές και αγωνιστικές εορτές!

  2. Ο/Η Elias λέει:

    Το δράμα της αφορά το μεγαλύτερο μέρος των αριστερών που πίστεψαν ότι ο Τσίπρας θα ήταν ο αριστερός ηγέτης των ονείρων τους. Και μετά ξύπνησαν (οι περισσότεροι από αυτούς )

  3. Ο/Η stostomasoy λέει:

    ο χριστοδουλος φταιει!

  4. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Κατάληψη στέγης προσφύγων στο ξενοδοχείο City Plaza

    Σε κατάληψη του ξενοδοχείο City Plaza, στο κέντρο της Αθήνας, προχώρησε η «Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους Οικονομικούς και Πολιτικούς Πρόσφυγες» προκειμένου, όπως αναφέρει να στεγαστούν πρόσφυγες και να λειτουργήσει «ως ένα εγχείρημα αυτοοργάνωσης και αλληλεγγύης, ως ένα κέντρο αγώνα» – Το ξενοδοχείο δεν είναι εγκαταλειμμένο αναφέρει η ιδιοκτήτρια
    13010802_10154806435538761_5168308146206502975_n.jpg

    Η ανακοίνωση της κατάληψης:
    [….]

    https://left.gr/news/katalipsi-stegis-prosfygon-sto-xenodoheio-city-plaza

    Από σήμερα, Παρασκευή 22 Απριλίου 2016 στις 10 το πρωί, το εγκαταλειμμένο ξενοδοχείο City Plaza, στο κέντρο της Αθήνας, μετατράπηκε σε Χώρο Στέγασης Προσφύγων. Οι πρώτες προσφυγικές οικογένειες, από διαφορετικές εθνικότητες μαζί με εκατοντάδες αλληλέγγυους/ες εργάζονται ήδη συλλογικά στην καθαριότητα, τις επισκευές και την οργάνωση του χώρου, ώστε να λειτουργήσει σύντομα κανονικά ως ένα εγχείρημα αυτοοργάνωσης και αλληλεγγύης, ως ένα κέντρο αγώνα. Για πρακτικούς λόγους, για τις επόμενες ημέρες και όσο διαρκούν οι πρώτες εργασίες, δεν είναι δυνατή η φιλοξενία περισσότερων προσφύγων. Για επικοινωνία: solidarity2refugees@gmail.com.

    https://left.gr/news/katalipsi-stegis-prosfygon-sto-xenodoheio-city-plaza

    ΥΓ Κατω τα χερια απο την παλια μου γνωστη Αλικη αποφοιτο της σχολης Μωραϊτη *! Η κυβερνηση να νοικιασει το ξενοδοχειο για να διαμενουν προσφυγες πολεμου. Ολα τα αλλα ειναι ηρωισμοι των «αλληλεγγυων » ΒΠ εκ του ασφαλους.

    Εχουνε πολεμο!! Οι αστοι και οι αυτρχικοι εγωπαθεις εξουσιαστες. Εμενα, τον φιλελληνα 🙂 δεν με νοιαζει.

    Η αστικη ταξη των ακινητων εναντιον των γονων της «αριστερης» αστικης ταξης.

    *οπως και πολλες αλλες των οποιων οι γονεις πλουτισαν ή αυξησαν τα πλουτη τους επι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ λ.χ. Μαριλενα Κατσιμη Νεφελη Λυγερου, Αρης Δαβαρακης,…
    http://www.protothema.gr/greece/article/432796/sholi-moraiti-78-eponumoi-apofoitoi-tassodai-uper-tou-nikou-romanou/

  5. Ο/Η Liberal λέει:

    ΣΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
    Aνθολόγιο

    http://www.iefimerida.gr/news/200387/soti-triantafylloy-i-kyvernisi-poy-horeyei-tsamika-filaei-heria-papadon-hairetaei-ta#ixzz46kNMH36X

    Η κυβέρνηση που χορεύει τσάμικα, φιλάει χέρια παπάδων, χαιρετάει τα τεθωρακισμένα…

    Σώτη Τριανταφύλλου: Η κυβέρνηση που χορεύει τσάμικα, φιλάει χέρια παπάδων, χαιρετάει τα τεθωρακισμένα…

    07|04|2015
    Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει, αναμφίβολα, ευρεία αναγνώριση και μεγάλη δημοτικότητα. Ακόμη κι αν αποτύχει σε όλα, υπεύθυνοι θα θεωρηθούν οι εσωτερικοί και εξωτερικοί της εχθροί, γράφει στην Athens Voice η Σώτη Τριανταφυλλου.

    Το άρθρο της έχει τίτλο «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία και Iακωβινισμός»:

    Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει, αναμφίβολα, ευρεία αναγνώριση και μεγάλη δημοτικότητα. Ακόμη κι αν αποτύχει σε όλα, υπεύθυνοι θα θεωρηθούν οι εσωτερικοί και εξωτερικοί της εχθροί – ακριβώς όπως για τις ελλείψεις και τα εγκλήματα του υπαρκτού σοσιαλισμού ευθυνόταν, σύμφωνα με τη διεθνή αριστερά, ο καπιταλιστικός κλοιός.
    Η σημερινή κυβέρνηση καθρεφτίζει τον ελληνικό λαό: την αμορφωσιά του, τον εθνικισμό του, την προσκόλληση στις ρίζες, τους στενούς ορίζοντες, τον αντι-ευρωπαϊσμό, τον αντι-δυτισμό, την ψευτο-σοφία, το γλεντζέδικο πνεύμα, την αλαζονεία, το σύμπλεγμα κατωτερότητας, τη μανία καταδιώξεως, την τάση για εύκολες (πλην όμως επιπόλαιες) λύσεις. Τα έχουμε ξαναπεί. Το ζήτημα μετά τη συγκρότηση της ακροαριστερής-ακροδεξιάς κυβέρνησης Αλέξη Τσίπρα είναι ότι η τέλεια αντιπροσωπευτικότητά της θεωρείται αρετή: να, επιτέλους, μια κυβέρνηση που είναι απολύτως εξομοιωμένη με τις μάζες.
    Έχω σχολιάσει πολλές φορές την πολιτική αγραμματοσύνη της ελληνικής αριστεράς η οποία δεν φαίνεται να κατανοεί τι σημαίνει αντιπροσωπευτική δημοκρατία, τι σημαίνει άμεση δημοκρατία (που παραμένει το όνειρό της), τι σημαίνει συμμετοχικότητα. Η ιδεοληψία και ο εγγενής λαϊκισμός της την οδηγούν στην ταύτιση κυβερνώντων και κυβερνωμένων, δηλαδή σε χονδροειδές θεωρητικό σφάλμα με σοβαρές πολιτικές και κοινωνικές συνέπειες.
    Για να προχωρήσουν οι κοινωνίες, οι ηγεσίες τους πρέπει να βρίσκονται σε κάποιου είδους πρωτοπορία: να έχουν, λόγου χάρη, οράματα και προγράμματα που δεν μπορούν, εκ των πραγμάτων, να έχουν οι μάζες. Στον πλανήτη του υπερπληθυσμού και των ΜΜΕ, ο πολίτης είναι το ανενημέρωτο μέλος μιας τεράστιας, δυσκίνητης, συχνά απαθούς μάζας: όταν αναδεικνύουμε στην ηγεσία ανθρώπους της μάζας –όχι πολιτικούς με προωθημένα οράματα και προγράμματα – οι κοινωνίες ακινητοποιούνται ή οπισθοχωρούν………..

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1

    Επιβίωση και αυτοκτονία

    Η αμέριμνη επιβιωτικότητα της κυβέρνησής μας οφείλεται, νομίζω, στο ότι αντιπροσωπεύει τη σημερινή Ελλάδα – εμάς. Ο υπουργός Άμυνας πηγαίνει στο γραφείο του με τρίχρωμη στολή, μεταμφιεσμένος σε καταδρομέα· ο υφυπουργός Υγείας καθυβρίζει δημοσίως τους δημοσιογράφους χρησιμοποιώντας χυδαίους νεολογισμούς· ο αναπληρωτής Οικονομικών, είτε δεν κατανοεί το προσφυγικό πρόβλημα, την επίδραση των capital controls στην οικονομία και άλλα πολλά, είτε μας κοροϊδεύει. Βρισκόμαστε μπροστά στον καθρέφτη μας: στρατόκαυλοι, τσαμπουκάδες, ανίδεοι, ανάγωγοι και αυτοκτονικοί. Μεταξύ μας κινούνται καλοκάγαθες θείες με υπέροχα αισθήματα και ταλέντο στα λαϊκά φαγητά.

    Έχουμε μπλέξει άσχημα σε δύο επίπεδα: στο εθνικοτοπικό –επιμένω στην εκτίμηση της χειριστοκρατίας…………..

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/564/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82

    06/04/2016

    Περί κράτους

    η κυβέρνησή μας λειτουργεί σαν μη κυβερνητική οργάνωση· τέτοια είναι η ρητορική της και η βαθύτερη ιδεολογία της. Απεχθάνεται το κράτος όπως το απεχθάνονται οι αντιεξουσιαστές του γλυκού νερού: δεν έχουν όλες οι αναρχικές θεωρίες την ίδια απορριπτική αντίληψη για το «κράτος», ούτε είναι όλες εξίσου απλοϊκές – ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται ότι εμφορείται από τις πιο απλοϊκές.

    Χωρίς συγκροτημένη θεωρία για το κράτος η άσκηση της πολιτικής γίνεται αδύνατη. Φοβάμαι ότι η ελληνική αριστερά (και το σύνολο της σύγχρονης αντικαπιταλιστικής, ελευθεριακής αριστεράς) έχει μείνει πολύ πίσω στη θεωρία του κράτους, όπως και στη θεωρία του εμφυλίου πολέμου: είναι, νομίζω, χαρακτηριστικό το ότι αριστεροί ιστορικοί σαν τον Κρίστοφερ Χιλ και τον Χόμπσμπομ θεωρούσαν, για παράδειγμα, τους αγγλικούς εμφυλίους πολέμους «επανάσταση», ταξική επανάσταση την οποία υποτίθεται ότι κατέπνιξε το «κράτος», ο τρομερός Λεβιάθαν που ανέλυε ο Χομπς. Η αλήθεια ήταν πολύ διαφορετική και πολύ πιο σύνθετη από τον αγώνα μεταξύ Καλού και Κακού – και, εκτός από τις οικονομικές σχέσεις, έπαιζαν καθοριστικό ρόλο μια σειρά πολιτισμικοί παράγοντες.

    Το κράτος είναι μια προϋπόθεση του πολιτισμού: χωρίς κράτος, οδηγούμαστε στο δίκαιο του ισχυροτέρου. Η επινόηση και η δημιουργία του κράτους –η οποία οφείλεται σε μεγάλους νομοθέτες, όπως ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης, ο Σόλων– οδήγησε σε μια κατάσταση που είναι μοναδική στη φύση: στην ειρήνη και στη δικαιοσύνη. Όποιος αμφισβητεί σήμερα την αναγκαιότητα του κράτους δεν κατανοεί ούτε την ιστορία της φύσης, ούτε την ιστορία του ανθρώπου – και για να κατανοήσει αυτή την ιστορία πρέπει να ερευνήσει τι συνέβαινε στην ανθρώπινη κοινωνία πριν από το κράτος και τι συμβαίνει σε χώρες χωρίς κράτος: απολυταρχία, αυθαιρεσία, βία.

    Η αριστερά και οι αναρχικοί κάνουν λόγο για «ταξικό κράτος». Πολλοί, όσοι έχουν διαβάσει λιγουλάκι τις μαρξιστικο-λενινιστικές γραφές, αναφέρονται στο «Κράτος και επανάσταση» του Λένιν όπου αναλύεται η προοπτική του «μαρασμού του κράτους» στο απώτερο κομμουνιστικό μέλλον. Το βιβλίο, μια πραγματεία περί αταξικής ουτοπίας, γράφτηκε το φθινόπωρο του 1917, λίγο πριν από την Οκτωβριανή Επανάσταση και μέσα σ’ έναν κόσμο που δεν είχε γνωρίσει τα ολοκληρωτικά συστήματα του 20ού αιώνα – έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από τον δικό μας και χωρίς τη δική μας συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία. Το μόνο που μπορεί κανείς να μάθει σήμερα από το «Κράτος και επανάσταση» είναι οι εσωτερικές αλληλεπιδράσεις των μεγάλων κινημάτων του 19ου αιώνα, από τον μηδενισμό μέχρι τη σοσιαλδημοκρατία……………

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5

    21/03/2016
    Ποιοι είστε;

    Καθώς κυλάει ο καιρός, ανεξάρτητα από το αν η κυβέρνηση κάνει «καλά» ή «κακά» πράγματα, εντείνεται η αίσθηση του ανοίκειου: Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Τι σκέφτονται; Σε τι πιστεύουν; Μερικοί από αυτούς είναι κομμουνιστές, κάνω λάθος; Οραματίζονται μια κοινωνία σοβιετικού τύπου που θα επέλθει μετά από επανάσταση μπολσεβικικού τύπου αλλά «με ανθρώπινο πρόσωπο» – όχι; Μερικοί είναι σοσιαλδημοκράτες: τι ακριβώς πρεσβεύουν οι σοσιαλδημοκράτες, μπορεί να μου το υπενθυμίσει κάποιος; Και πώς συνδυάζονται οι σοσιαλδημοκράτες με τους κομμουνιστές; Τι είναι, μέσες-άκρες, οι σοσιαλιστές το 2016; Γνωρίζω τι ήταν παλιότερα, φέτος όμως δεν γνωρίζω. Ποιο είναι το κοινό σχέδιο όλων αυτών των καλών ανθρώπων; Οι μεταρρυθμίσεις; Ποιες μεταρρυθμίσεις; Σε ποια κατεύθυνση; Στην ίδια κατεύθυνση ή σε αντίθετες κατευθύνσεις;

    Μερικοί, που κινούνται στους κυβερνητικούς κύκλους, προέρχονται από τον τροτσκισμό, από τον αναρχισμό, από τον μαοϊσμό, από τον ζαμανφουτισμό: ποιο είναι σήμερα το σύνολο των ιδεών που τους εκπροσωπεί; Πιστεύουν στη διαρκή επανάσταση; Πιστεύουν ότι η Πολιτιστική Επανάσταση στην Κίνα ήταν μεγαλειώδης; Πιστεύουν ότι ο Στάλιν διέπραξε μερικά «λάθη»; Ποιοι είναι οι φίλοι και ποιοι είναι οι εχθροί αυτών των πολιτικών παραγόντων μέσα στον ευρύτερο κόσμο, στην υφήλιο; Ποια είναι η θέση τους για την Ευρωπαϊκή Ένωση, για το ΝΑΤΟ, για το βέλτιστο οικονομικό και κοινωνικό καθεστώς; Ποιες είναι οι απόψεις τους περί ατομικής ελευθερίας, επιχειρηματικότητας, ατομικής ευθύνης; Ή δεν παίζουν ρόλο όλα αυτά εφόσον βουλιάζουμε όπως βουλιάζουμε; Τι παίζει ρόλο;

    Έχω σειρά ερωτήσεων, υπομονή……….

  6. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

    Πόση καλοσύνη έχουν στη σπηλιά του Λαφαζάνη της Σρεμπρένιτσα όπως το λέτε στο μπλογκ σας να κάνουν τον καλό με ξένα κόλλυβα.
    Kαι βέβαια η Εκκλησία με τα εκατοντάδες αφορολόγητα ακίνητά της που υποτίθεται ότι ανήκουν στους φτωχούς, στο απυρόβλητο των ψευτοεπαναστατών.
    Να διαθέσει το σπίτι του ο αρχηγός των καταληψιών και η ιδιοκτήτρια ας προχωρήσει στα νόμιμα.
    Οι πειρατές, οι υποκινητές και οι υποστηρικτές τους έχουν ονοματεπώνυμο.

  7. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «Μια καποια λυσις» το ΑΤΤΙκο ΚΙνημα ΠΕΡιφερειακης ΑΝαπτυξης και ΠΑΡαγωγικης Ανασυγκροτησης (ΑΤΤΙΚΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΡΑ) σε συνεργασια με το Θεσσαλονικιο αντιστοιχο κομμα.

    Σχεδιο εκλογικης διακηρυξης 🙂 :

    αξιοκρατια (πιο ισες ευκαιριες μεταξυ ισοδυναμων υοποψηφιων ), ισονομια

    οικονομικη δημοκρατια

    βιωσιμη περιφερειακη αναπτυξη και παραγωγικη ανασυγκροτηση

    ενισχυση των καινοτομικων προϊόντων και υπηρεσιων (συμπεριλαμβανομενων των πολιτιστικων)

    ιατρικος και θεματικος τουρισμος

    διαφημιση σε βορειους οτι στην ν. ελλεδα μπορεις να ζησεις με τα εξοδα θερμανσης που πληρωνεις στη χωρα σου το χειμωνα (ενα ακομη Μαϊαμι της Ευρωπης)

    αστικη και αγροτικη οικιακη οικονομια (μεταποιηση αγροτικοκτηνοτροφικων προϊοντων, χειροτεχνια τουριστικων ειδων, κοινοτικα αγροκτηματα και ποιμνιοσταστια, ….) για υποβοηθηση εισοδηματων

    παροχη κινητρων για την αποκεντρωση των μετοικων στην γενέθλια γη. Θα εξαιρεθουν κρισιμες ειδικοτητες οπως νοσοκομοι/ες, νευροχειρουργοι, ψυχιατροι,…

    Στοχος της επομενης δεκαετιας ειναι να μετακινηθει μεγαλο μερος των -ουτως ειπειν- επαρχιωτων με ακινητη περιουσια στην υπολοιπη Ελλαδα* , να δραστηριοποιηθει παραγωγικα και να ερχεται το ΣΚ για τις εκαστοτε αναγκες του (γυναικες:-) , μπουζουκια, θεατρο οι κουλτουριαρηδες ,….)

    * δεν γραφω επαρχια για να τα εχω καλα με ολους, ως φερελπις πολιτικος:-)

    ΑΦ ιδρυτικο και μοναδικο -προς το παρον- μελος της ΑΤΤΙΚΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΡΑ

    ΥΓ Παντως εμπειρικη ερευνα – στο δρομο- εδειξε οτι τοσο οι Αθηναιοι οσο και οι υπολοιποι ενδεχεται να ψηφισουν ΑΤΤΙΚΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΡΑ.
    Οι μεν διοτι δεν μπορει να περιμενουν τις εορτες κια τον Αυγουστο για να ανασανουν
    Οι δε (οι μετοικοι) διοτι προσπαθουν να μην φανερωσουν τον επαρχιωτη:-) που κρυβουν μεσα τους και με την αποκεντρωση θα απελευθερωθουν.
    ΥΓ2 Με το ΑΤΤΙΚΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΡΑ ευκολα κατανουμε οτι ειναι το κινημα υπερανω, δηλ. πανω απο τους παραδες, τα ευρω και τις δραχμες.

  8. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Η ιδιοκτητρια προερχεται απο οικογενεια old money .
    To Ξενοδοχειο ειναι σχετικα μεγαλο 175 κλινων * τριων αστερων ανακαινισμενο για το 2004. Καταλληλο για επαρχιωτες (κοντα στην Ομονοια), πλασιε και ….μεταναστες. Ιδανικο για να το νοικιασουν για φιλοξενια προσφυγων πολεμου ωστε η ιδιοκτητρια να πληρωσει το ΕΝΦΙΑ της.

    *12 οικονομικά μονόκλινα δωμάτια., 90 δίκλινα ,18 τρίκλινα δωμάτια τα οποία αποτελούνται από τρία ενωμένα μονά κρεβάτια και 5 σουίτες, οι οποίες αποτελούνται από ένα δίκλινο δωμάτιο κι ένα ξεχωριστό καθιστικό

    http://www.athenscityplaza.com/greek/accommodation.php

  9. Ισχυουν οι σχεσεις

    IQ+EQ =const. για υψηλης ευφυιιας

    IQ + Income = const. για μη υψηλης ευφυιιας

    Προσθετοντας κατα μελη:-) προκυπτει

    IQ+EQ + Income =const. για μεσης ευφυιιας

  10. Συνέντευξη με την Αλίκη Παπαχελά, ιδιοκτήτρια του υπό κατάληψη ξενοδοχείου City Plaza

    Η ιδιωτική περιουσία και δη στην εποχή που διανύουμε, προστατεύεται και νομικά κι είμαι αντίθετη αν γίνεται χωρίς την συναίνεση του ιδιοκτήτη. Το σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους που ζούμε, έτσι κι αλλιώς είναι αυτά και προστατεύουν την ιδιωτική περιουσία όλων.

    26/04/2016 Συντακτική ομάδα του PD.

    Πρόσωπο των ημερών η κα Αλίκη Παπαχελά δέχτηκε αμέσως να απαντήσει στις ερωτήσεις που της κάναμε. Η κα Παπαχελά κατέχει το 100% των μετοχών της ΑΜΑΖΩΝ ΑΕ, στην οποία ανήκει το υπό κατάληψη κτήριο που στεγάζεται το ξενοδοχείο, και δεν είναι η ιδιοκτήτρια της επιχειρήσεως όπως λανθασμένα διέρρευσε. Την ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο που διέθεσε.

    Άρης Κτενάς: Πριν από το περιστατικό ήσασταν από τους ανθρώπους που στεκόσασταν βαθιά αλληλέγγυα στο μεταναστευτικό ρεύμα και στους Έλληνες που το υποστηρίζουν (ΜΚΟ, αυτόνομοι). Άλλαξε καθόλου αυτό το περιστατικό αυτό τις σκέψεις σας;

    Αλίκη Παπαχελά: Βεβαίως και όχι. Δεν αλλάζουν οι πεποιθήσεις των ανθρώπων ανάλογα με τα προσωπικά τους θέματα.

    Κοσμάς Ιατρίδης: Έχετε παρατηρήσει άτομα ή οργανώσεις που εκμεταλλεύονται μετανάστες & πρόσφυγες ή με τις προτροπές τους (όπως π.χ. στην Ειδομένη) θέτουν σε κίνδυνο ακόμα και την σωματική τους ακεραιότητα, για το κέρδος ή για ιδεολογική αυτοεπιβεβαίωση; Κατά την άποψή σας μπορεί ο ρόλος κάποιων εξ’ αυτών να ταυτιστεί με αυτού των διακινητών;

    Αλίκη Παπαχελά: Δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί δεν έχω ανακατευτεί μαζί τους και δεν γνωρίζω κάτι που να μου δείχνει σ αυτήν την κατεύθυνση.

    Άρης Κτενάς: Μεγάλη συζήτηση έγινε, για το αν πατήσατε «μου αρέσει» στην ανάρτηση για την κατάληψη του ξενοδοχείου, μη γνωρίζοντας ότι είναι δικό σας; Ισχύει αυτό το γεγονός και ποια η αλήθεια;

    Αλίκη Παπαχελά: Αν και έχει απαντηθεί πολλαπλώς και δημοσίως, ξανααπαντώ. Καθ οδόν για το ξενοδοχείο όταν ειδοποιήθηκα ότι κάποιοι είχαν σπάσει λουκέτα και κλειδαριές και είχαν εισβάλλει στον χώρο και μη ξέροντας τι και ποιός ήταν και με ποιό σκοπό, ειδοποιήθηκα τηλεφωνικά ότι έχει ανέβει σελίδα στο facebook που αναγγέλλει την κατάληψη από ομάδα αλληλέγγυων και καλεί σε συμπαράσταση. Μου είπαν και ποιός Φίλος το είχε ανεβάσει. Μπήκα λοιπόν απ το κινητό μου για να δω και να ενημερωθώ, εν γνώσει μου ότι αφορά το δικό μου ξενοδοχείο. Και έκανα like για να έχω ευκολότερη πρόσβαση ειδοποιήσεων απ το κινητό. Και μάλιστα το πρώτο μου σχόλιο για την υπόθεση το είχα κάνει σε κείνην την ανάρτηση. Όταν γύρισα σπίτι μου την νύχτα αφαίρεσα το like διότι δεν είχε πλέον καμιά λειτουργική χρησιμότητα.

    Κοσμάς Ιατρίδης: Καταδικάζετε ενέργειες όπως η κατάληψη και η εγκατάσταση μεταναστών & προσφύγων σε δημόσια κτήρια (δηλαδή όλων μας) ή ιδιωτικά, όπως το δικό σας; Ποια ήταν και ποια είναι η άποψη σας;

    Αλίκη Παπαχελά: Εφ όσον υπάρχουν ο ΟΗΕ και άλλες παγκόσμιες ενώσεις προσφύγων και κρατικές δομές που δεν χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια, όφειλε το ίδιο το κράτος να τις οργανώσει αφού έτσι κι αλλιώς υπάρχουν χρηματοδοτήσεις για το ζήτημα και να τις λειτουργήσει ως ανθρώπινες δομές φιλοξενίας κι όχι βέβαια εγκλεισμού.. Η ιδιωτική περιουσία και δη στην εποχή που διανύουμε, προστατεύεται και νομικά κι είμαι αντίθετη αν γίνεται χωρίς την συναίνεση του ιδιοκτήτη. Το σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους που ζούμε, έτσι κι αλλιώς είναι αυτά και προστατεύουν την ιδιωτική περιουσία όλων. Είναι παράνομο να καταπατείται. Όσο για την δημόσια, που ουσιαστικά ανήκει σε όλους μας, δεν είναι δουλειά μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων να την καταπατούν για να την χρησιμοποιούν κατά βούλησιν.

    Κοσμάς Ιατρίδης: Εάν για την παραμονή ανθρώπων στο κτήριό σας θεωρείται πως έπρεπε να ερωτηθείτε, πιστεύεται πως και η κοινωνία έπρεπε να ερωτηθεί για την παραμονή προσφύγων και μεταναστών σε μέρη που ανήκουν στο κράτος ή στους δήμους (δηλαδή στην κοινωνία);

    Αλίκη Παπαχελά: Δεν συσχετίζεται η ιδιωτική με την δημόσια περιουσία σε επίπεδο χρήσης. Ναι, η δημόσια περιουσία είναι όλων μας, αλλά καλά ή κακά την διαχειρίζονται εκείνοι που διαχειρίζονται το κράτος που εμείς τους επιλέξαμε μέσω εκλογών να το κάνουν. Εν ολίγοις τους εξουσιοδοτήσαμε. Πέραν τούτου ένα τόσο βαθιά σοβαρό ζήτημα όπως είναι το προσφυγικό δεν γίνεται να μπαίνει σε πλαίσια δημοψηφίσματος.

    http://www.politicaldoubts.com/society/item/1057-synentefksi-me-tin-aliki-papaxela-idioktitria-tou-ypo-katalipsi-ksenodoxeiou-city-plaza

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s