Τα πρόωρα, της Θεολογικής Σχολής, παιδάκια γερασμένα…

Νέοι άνθρωποι = [Φοιτητές θεολογικής σχολής ικετεύουν μετά δακρύων(!) να ακυρωθεί η επίσκεψη του Πάπα]

patriarxis-papas14apr16

Η θεία πρόνοια παραθέτει ημίν ως επιδόρπιον παν ό,τι δύσπεπτον και αηδές, τας ρυτίδας, την ποδάγραν, την πλήξιν και την εγκατάλειψιν.
Εμμανουήλ Ροΐδης

Ο μητροπολίτης Άνθιμος φαίνεται πως έχει ρίξει βαριά τη σκιά του, στους φοιτητές του τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ. Μετά τον Μητροπολίτη Γλυφάδας που προσεύχεται στον Θεό για να αναβληθεί η επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκουστην Ελλάδα, τώρα και οι εν λόγω φοιτητές ικετεύουν – μετά δακρύων – για την ακύρωσή της. Και προειδοποιούν ότι διαφορετικά: «οι συνέπειες θα είναι ολέθριες…»

Η συντέλεια του κόσμου που επικαλούνται οι φοιτητές της θεολογικής σχολής του ΑΠΘ (Φοιτητικός Σύλλογος του οσίου Πορφυρού) θα επέλθει επειδή ο Πάπας είναι ένας αιρετικός από τον οποίο προφανώς κινδυνεύει η «υπερευλογημένη μας Ελλάδα». Καλούν δε τον Αρχιεπίσκοπο να μετανοήσει για την πρόσκληση στον Πάπα. «Αμήν».

Η ανακοίνωση του φοιτητικού συλλόγου: 

«Με αφορμή την επίσκεψη του αιρετικού πάπα Ρώμης στην υπερευλογημένη μας Ελλάδα, μια επίσκεψη που ικετεύουμε με δάκρυα να ακυρωθεί διότι αλλιώς οι συνέπειες θα είναι ολέθριες, καλεσμένος μάλιστα του ιδίου του Μακαριωτάτου, ήρθε στο νου μας ένας άλλος αρχιεπίσκοπος, ο οποίος μάλιστα εκοιμήθη την 10 Απριλίου 1998, ο Μακαριώτατος Σεραφείμ Τίκας.

patriarxis-papas14.4.16Θεωρήσαμε χρέος μας εις μνημόσυνον αιώνιον να αναφέρουμε κάποια γεγονότα, τα οποία έχουν να μας πουν πολλά και σήμερα. Αρχικά όπως όλοι γνωρίζουμε ο Σεραφείμ ήταν πάντα κατά του αιρετικού πάπα, τον οποίο κυριολεκτικά απεχθανόταν, λόγω των αιρετικών δοξασιών του. Στο περιοδικό Παρακαταθήκη [Μάρτιος, Απρίλιος 2014], σε σχετικό άρθρο στη σελ.23, με τίτλο «Θα τρίζουν τα κόκκαλα του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ», γράφει στη σελ.95 «που είσαι αρχιεπίσκοπε Σεραφείμ, να επαναφέρεις στην τάξη τους καλαμαράδες της εκκλησιαστικής διπλωματίας, με την ορθόδοξη χωριάτικη ντομπροσύνη σου, όπως το είχες κάνει και τότε, που πελαγοδρομούσαν οι φραγκοσπουδασμένοι καθηγητάδες σε ένα θεολογικό συνέδριο στην Αθήνα. Τους ρώτησες κουνώντας το χέρι ‘‘πείτε μου, είναι ο πάπας εκκλησία;’’ τσιμουδιά οι καθηγητάδες, αλλά χάλασε ο κόσμος από τα χαρούμενα χειροκροτήματα. Και φώναξαν ‘‘όχι’’, με μια φωνή όλοι οι φοιτηταί.

Και ένα ακόμη περιστατικό που αναφέρει η εξαίρετη κυρία Σωτηρία Νούση στο βιβλίο της «Μακαριστος αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ Τίκας. «Κατά την διάρκεια μιας συζήτησής τους», αναφέρει η κ. Νούση, «τον παίρνουν τηλέφωνο από τα γραφεία της Αρχιεπισκοπής και του λένε: «ο εκπρόσωπος του πάπα βρίσκεται στην Αθήνα και σας παρακαλεί να τον δεχθείτε να μιλήσετε. Τότε άστραψε και βρόντηξε. Νευριασμένος του λέγει, «αφού ξέρεις ότι δεν θέλω να τους βλέπω αυτούς, δεν αντέχω βρε παιδί μου». Μακαρι, ειλικρινά το ευχόμαστε, να τον μιμούνταν και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος, αλλά μάλλον δεν το θέλει.

Λυπούμαστε βαθύτατα, ο Θεός να τον φωτίσει. Πριν φτάσουμε στο τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ένα απόσπασμα ενός άρθρου του σεβαστού μας πατρός Γεωργίου Μεταλληνού, το οποίο είχε δημοσιευθεί εις τον Ορθόδοξον Τύπον, αρ.φ.1735 στις 16-5-2008, με τίτλο «Πώς έζησα τον μακαριστόν αρχιεπίσκοπον Σεραφείμ». Εκεί λοιπόν ο πατέρας Γεώργιος αναφέρεται στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις που έδινε υπέρ της Ορθοδοξίας μας και κατά του πάπα. Και συνεχίζει ο ίδιος, «κάθε φορά που συναντούσα τον αείμνηστο αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, χαμογελώντας μου έλεγε, παπα-Γιώργη, σε άκουσα στην τηλεόραση. Μπραβο. Συνεχισε να τα λες ελεύθερα και χωρίς φόβο. Εγώ ως Αρχιεπίσκοπος δεν μπορώ να τα πω. Να τα λες εσύ». Και συνεχίζει ο πατέρας Γεώργιος «όλες οι παρουσίες μου ήξερα ότι είχαν την επιδοκιμασία και την ενίσχυση του αρχιεπισκόπου μου. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι κάποτε θα αντιμετώπιζα εμπόδια, λόγω του ενσκήψαντος κατόπιν φιλοπαπικού και οικουμενιστικού πνεύματος.

Νομίζουμε, κατακλείοντας, ότι τα παραπάνω περιστατικά, φανερώνουν πολλά. Δεν αρνούμαστε με κανέναν τρόπο ότι ο μακαριστός Σεραφείμ έκανε μεγάλα λάθη, όπως διώξεις αγίων Ιερέων π.χ. του μακαριστού, ταπεινού και αγιασμένου πατέρα Μάρκου Μανώλη, όμως μετανόησε και αυτό είναι αλήθεια και μάλιστα εξομολογούμενος στον αγαπημένο μας προστάτη, άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος τον φώτισε να καταλάβει τα λάθη του, να κλάψει για αυτά και με λίγα λόγια τον ετοίμασε για την ουράνια Βασιλεία, στην οποία βρίσκεται, σύμφωνα με τον αείμνηστο άγιο επίσκοπο Αντώνιο Σιατίστης. Ας έχουμε λοιπόν την ευχή του και ας ικετεύσουμε όλοι μαζί, ο νυν Αρχιεπίσκοπος να τον μιμηθεί και να μετανοήσει. Αμήν. Αμήν. Αμήν.

Μετά βαθυτάτου σεβασμού.

Φοιτητές της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ (Φοιτητικός Σύλλογος του οσίου Πορφυρού)»

πηγή: http://goo.gl/vC7ASP

 

This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, Ασμοδαίος, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Τα πρόωρα, της Θεολογικής Σχολής, παιδάκια γερασμένα…

  1. Ο/Η γιαν λέει:

    Ελλαδισταν 2016

  2. Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

    Το γεγονός ότι στα Πανεπιστήμια της Ελλαδάρας υπάρχουν ακόμα «Θεολογικές Σχολές», οι οποίες λειτουργούν ως συνέχεια και τελείωση του προσηλυτισμού που υφίστανται οι μαθητές στα σχολεία με πολλούς τρόπους, καταντώντας νέους ανθρώπους να «σκέφτονται» όπως φαίνεται από το κείμενο που συνέταξαν οι «φοιτητές» εκείνοι, παράγοντας τελικά τους επόμενους προσηλυτιστές, δείχνει με τον πιο σαφή τρόπο ότι αν δεν φύγει η ασφυκτική σκιά του αισχρότατου ράσου πάνω από τους κατακαημένους αποβλακωμένους ρωμιούς, δεν θα δουν ποτέ τους προκοπή και πραγματική πρόοδο. (Εκείνος ο απίθανος Άνθιμος, τι θλιβερό ανθρωπάριο!…)

    Πίσω από την καταστροφική νοοτροπία, τη φρικτή δουλοπρέπεια και την κωμικοτραγική κουτοπονηριά των κατοίκων της Ελλαδάρας βρίσκεται απαρέγκλιτα η Ορθοβλακεία. Αυτή είναι ο πραγματικός ζυγός που δεν κατάφεραν ποτέ να αποτινάξουν οι ρωμιοί και που τους έχει σύρει ως πρόβατα επί σφαγή σε όλες σχεδόν τις πολυάριθμες καταστροφές που έχουν πάθει. Οι δυστυχείς, υμνούν και προσκυνούν γονυπετείς εκείνους ακριβώς που τους έχουν καταντήσει τον περίγελω της Υφηλίου!

    Η χυδαία κάστα των απερίγραπτης θρασύτητας ρασοφόρων που κινεί τα νήματα προς όφελός της πίσω από κάθε εξέλιξη στην Ελλαδάρα επιβάλλει εκείνο που τη συμφέρει, μετατρέποντας ακόμα και «αριστερές» κυβερνήσεις σε αξιοθρήνητες μαριονέττες του Πινόκιο που ελέγχει, σαλαγάει και ποδηγετεί με όποιο τρόπο την εξυπηρετεί.

    Αυτό αποδεικνύεται από το ότι καμία πραγματική πρόοδος δεν έγινε στον από διακοσίων ετών επιβεβλημένο χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας από την «αριστερή» κυβέρνηση του καταληψία νεανία που τρις έφερε ο πάνσοφος ρωμιολαός στην εξουσία, και της οποίας ο αποκρουστικά αμόρφωτος υπουργός Παιδείας των πεντάστερων ξενοδοχείων προβαίνει σε αηδή προσκυνήματα του γκλιτσοφόρου Αρχιτσομπάνου, ενορχηστρωτή της αποβλακωτικής εκστρατείας του Χριστούλη, για να διατηρήσει την άξια κερδισμένη καρέκλα κάτω από τα ευμεγέθη οπίσθιά του.

    Το τελευταίο οχυρό της θεοκρατίας στην Ευρώπη λέγεται Ελλαδάρα. Είναι μια ευσεβής, θεοφοβούμενη «αριστερή» χώρα, όπου η βλακεία έχει ανυψωθεί στην υπέρτατη αξία και όπου η δουλοπρέπεια είναι συμπεριφορά που ευλογεί σαλιαρίζοντας υπερήφανες εθνικιστικές ανοησίες ο κάθε γλίσχρος Άνθιμος.

  3. Ο/Η pestooposthes λέει:

    Reblogged στις blog it και σχολίασε
    ωιμε της συμφορας…καμμια ελπιδα πια…(το κομματοσκυλο στην πολιτικη ειναι ο ιδεοληπτικος…ε! το ιδιο ειναι στην θρησκεια ο θρησκοληπτος)

  4. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Κατηχητικόπουλα. Ἐκπαιδευμένα νὰ διαμαρτύρωνται, ὅταν οἱ καθηγητὲς καὶ οἱ δάσκαλοι θέλουν νὰ μάθουν κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὴν χριστιανικὴν προπαγάνδα, νὰ κουτσομπολεύουν σὰ κακιασμένες γραῖες ἀπὸ τὰ δέκα τους χρόνια καὶ νὰ κάνουν τὶς χείριστες βλακεῖες, ὅταν ξεφεύγουν τῆς ἐπιτηρήσεως῀

  5. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Δεν υπάρχει άλλη οδός. Είτε συμφωνείς μαζί τους είτε είσαι ύποπτος να έχεις σχέσεις με τον αντίχριστο. Στην πραγματικότητα οι διαφορές της Ορθοδοξίας και του Καθολικισμού, είναι ασήμαντες. Φαντασιώνονται, πως ο Θεός τους δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ασχολείται μαζί τους προσωπικά, και να επιβραβέυει τον αγώνα τους υπέρ της Ορθοδοξίας, αφού όπως είναι γνωστό, ο Θεός είναι Ορθόδοξος! Τελικά αντί να υπηρετούν τον Θεό τους, τους υπηρετεί αυτός..

    • Ο/Η Po λέει:

      υπηρετούν την ευρωστία εξουσίας τους.
      καμία διαφορά δεν υφίσταται μεταξύ των.

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Σωστά. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η εξασφάλιση της εξουσίας τους και ότι συνεπάγεται από αυτήν. Επειδή δεν υφίσταται καμία διαφορά μεταξύ των, κάποιοι που πάσχουν έντονα από βυζαντινές μνήμες, έχουν τον φόβο μήπως η Ρώμη γίνει το μοναδικό κέντρο του Χριστιανισμού. Στο παρελθόν, προτίμησαν να παραδώσουν την Πόλη στους Μωαμεθανούς, παρά να δηλώσουν υποταγή στην Ρώμη.

  6. Ο/Η Φραγκοσυριανή λέει:

    Σε ποιόν Μεσαίωνα ζουν αυτοί οι κακογερασμένοι νέοι;

  7. Ο/Η Nikolaow λέει:

    Με συγχωρείτε, σίγουρα τα έχουν γράψει αυτά φοιτητές Πανεπιστημίου, δηλαδή Ανώτατου Εκαιδευτικού Ιδρύματος? Εμένα το ύφος μου κάνει για γριούλες που έβγαλαν το δημοτικό.

  8. Ο/Η του κώλου λέει:

    Δεν αρνούμαστε με κανέναν τρόπο ότι ο μακαριστός Σεραφείμ έκανε μεγάλα λάθη, όπως διώξεις αγίων Ιερέων π.χ. του μακαριστού, ταπεινού και αγιασμένου πατέρα Μάρκου Μανώλη, όμως μετανόησε και αυτό είναι αλήθεια και μάλιστα εξομολογούμενος στον αγαπημένο μας προστάτη, άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος τον φώτισε να καταλάβει τα λάθη του, να κλάψει για αυτά και με λίγα λόγια τον ετοίμασε για την ουράνια Βασιλεία, στην οποία βρίσκεται, σύμφωνα με τον αείμνηστο άγιο επίσκοπο Αντώνιο Σιατίστης.

    https://roides.wordpress.com/2010/11/27/27nov10/
    Ο χουντικός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ [2]
    Η απόπειρα ξεπλύματός του με τη συνενοχή της Αριστεράς
    MEΡΟΣ 2ο

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/08/blog-post_96.html
    Αρχιεπίσκοπος με αποθήκη όπλων!
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014 | 5:49 μ.μ.
    Πηγή: Του Αναγνώστη Λασκαράτου – Ροϊδη και Λασκαράτου Εμμονές
    Θα κάνει η Αριστερά την αυτοκριτική της;

  9. Ο/Η elias λέει:

    Τι σημασία έχει τι λεν κάποιοι χριστιανοί για κάποιους άλλους χριστιανούς? Ενδοοικογενειακά μουτράκια.

  10. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.avgi.gr/article/5523920/to-anotato-stadio-tou-anorthologikou-kai-skotadistikou-ethnikolaikismou

    Το ανώτατο στάδιο τού ανορθολογικού και σκοταδιστικού εθνικολαϊκισμού
    Βούλγαρης Κώστας
    |
    10.05.2015

    ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

    Ας το δηλώσουμε εξ αρχής: ο εθνικολαϊκισμός αποτελεί ένα ιδεολόγημα και όχι μια εκδοχή, μια πολιτική έκφραση της λαϊκότητας. Μάλιστα, αποτελεί μια στρεβλή, εν τέλει ακυρωτική, ιδεοληπτική αφήγηση της λαϊκότητας. Επιπλέον, ο εθνικολαϊκισμός δεν είναι μια εκδοχή χειραφετητικού ριζοσπαστισμού. Αντίθετα, εμπεδώνει τις πιο συντηρητικές αντιλήψεις για το «κοινωνικό ζήτημα», γιατί μεταθέτει τις κοινωνικές αντιθέσεις, εντάσσει και υπάγει τους κοινωνικούς προσδιορισμούς σε μια υπερταξική, υπερβατική ιδεοληψία. Ο εθνικολαϊκισμός είναι βαθιά αντιθεσμικός, και γι’ αυτό αντιπολιτικός, γιατί προτάσσει μια φαντασιακή «ουσία» έναντι της κοινωνικής οργάνωσης, της πολιτικής πάλης, του κοινωνικού μετασχηματισμού. Τέλος, ο εθνικολαϊκισμός, παρ’ ότι ομνύει στο έθνος, αποτελεί μια ιδεοληπτική, στρεβλωτική αφήγηση αυτής της νεωτερικής κατασκευής/συνθήκης, καθώς και των νεωτερικών επαναστάσεων οι οποίες εγκαθίδρυσαν τα έθνη – κράτη, γιατί προσδίδει μια υποστασιακή «ύπαρξη» σε ένα ιστορικό φαινόμενο των νεώτερων χρόνων.

    Είναι σωστές, και διαχρονικές, οι επισημάνσεις της αριστεράς, ότι δεν έχει καμιά σχέση με την τρομοκρατία. Όπως σωστή ήταν η δικαστική και όποια άλλη ανθρώπινη συνδρομή των υποδίκων, όπως επίσης σωστές είναι οι νομοθετικές πρωτοβουλίες, αλλά και οι κινηματικές παρεμβάσεις, που αφορούν τα δικαιώματα των κρατουμένων, αδιακρίτως και αυτών που έχουν καταδικαστεί για τρομοκρατικές πράξεις. Όμως, δεν πρόκειται για «πολιτικούς κρατούμενους». Έστω κι αν η παρέα της 17 Νοέμβρη αυτοχαρακτηρίζεται έτσι. Μια πολιτικά αφελής, πρωτόγονη, σέχτα στυγνών κουμπουροφόρων είναι.

    Και επιπλέον, ακραιφνείς εθνικολαϊκιστές. Αν κάποιος ανατρέξει στον λόγο των προκηρύξεων, αλλά και των καταθέσεων και των συνεντεύξεων των μελών της 17 Νοέμβρη, θα δει την αντίληψη του κόσμου, της κοινωνίας, της πολιτικής, ιδιαίτερα την ανάλυση των «εθνικών θεμάτων», της ποιότητας και του χαρακτήρα των εγχώριων ελίτ, αλλά και την αντίληψη της ιστορίας: «Εμείς οι Έλληνες, ανέκαθεν…», δηλαδή, ως αέναο εθνικολαϊκό ασκέρι (ενδεικτικές οι απόψεις του Κουφοντίνα για το 1821, οι οποίες, μέσα στη βαθιά του άγνοια και την ιδεοληψία του, απηχούν την ιστορική ανάγνωση της επανάστασης από τη χούντα. (Οι ιστορικοί της περιόδου μπορούν να το αναλύσουν καλύτερα).

    Επίσης, οι καθ’ ημάς τρομοκράτες είναι και χριστιανοί. Γιατί ο καθ’ ημάς εθνικολαϊκισμός, στην πιο «αυθεντική» και διαρκέστερη εκδοχή του, από τις μακρυγιαννικές απαρχές του μέχρι σήμερα, έχει πάντα ως βασική του συνιστώσα και πίστη, μια εξιδανικευμένη, «ανατολική» χριστιανοσύνη.

    Ε, λοιπόν, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, που τόσο τον έχουν επικαλεστεί τα μέλη της 17 Νοέμβρη, χρησιμοποιούσε την επίνευση της Παναγίας κατά το δοκούν, π.χ. σύμφωνα με την ειλημμένη απόφασή του να δώσει ή να αποφύγει μία μάχη. Και επρόκειτο για έναν αναγκαστικό χειρισμό, για έναν τρόπο ένταξης σε μια χειραφετητική διαδικασία, των θρησκόληπτων ορεσίβιων που είχε για στράτευμα: αυτός ο χειρισμός προϋπέθετε τη συντελεσμένη νεωτερική χειραφέτηση του ίδιου του Κολοκοτρώνη. (Τα περιγράφει έξοχα ο Φωτάκος).

    Είναι ενδεικτικό, ότι ο κ. Σάββας Ξηρός δεν απέρριψε το «βραχιολάκι» ως βιοπολιτική αναίρεση των ανθρώπινων και πολιτικών δικαιωμάτων, δηλαδή της θεμελιώδους συνθήκης της νεωτερικότητας, αλλά για λόγους «θρησκευτικών πεποιθήσεων», ήτοι του περιβόητου 666. Άνθρωπος του Διαφωτισμού λοιπόν ο Κολοκοτρώνης («δεν είναι ίδιον ορθού λόγου», είναι ένα από τα επιχειρήματά του σε μια επιστολή του προς τη Διοίκηση), ρέκτες και συνεχιστές του φεουδαρχικού ανορθολογισμού οι αυτοσχέδιοι επαναστάτες της 17 Νοέμβρη.

    Αυτή είναι η βασικότερη διαφορά, ανάμεσα στην αριστερά και τον κ. Σάββα Ξηρό. Δεν είναι μόνο η χρήση βίας που μας χωρίζει από τον «παραστρατημένο σύντροφο». Μέσα στην ιστορία, η βία όντως υφίσταται ως ενδεχόμενος τρόπος επίλυσης ανυπέρβλητων πολιτικών αντιθέσεων. Καλώς ή κακώς. (Αν και στην ιστορία δεν νοείται το καλώς και το κακώς…)

    Όμως, ακόμα κι εκεί, η βία υπάρχει ως θεσμισμένη ή θεσμιζόμενη βία, ως επιλογή πολιτικών και κοινωνικών υποκειμένων που αντιπαλεύουν για την κοινωνική προοπτική. Όχι ως σέχτες, αλλά ως κοινωνικοί θεσμοί. Κορυφαίο παράδειγμα η -τόσο λοιδορηθείσα στην αριστερά- επιμονή τού Ζαχαριάδη να φτιάξει Προσωρινή Δημοκρατική Κυβέρνηση και να μετατρέψει το «δεύτερο αντάρτικο» σε τακτικό Δημοκρατικό Στρατό: επιχειρούσε να μετατρέψει έναν μηχανισμό κι ένα «άτακτο» σύμφυρμα σε ευρύτερο κοινωνικό θεσμό. Θεσμική υπόσταση και οργάνωση επιχειρούσε να δώσει, σε μια διαπάλη που ήταν βίαιη και αιματηρή (καλώς ή κακώς…). Γνωστά τα ιστορικά αδιέξοδα της παραδοσιακής αντίληψης της αριστεράς, γι’ αυτό έχουμε και τη σύγχρονή μας απάντηση, με την εξαντλητική επιμονή του υποδιοικητού Μάρκος, να μην αφήσει ούτε την παραμικρότερη εκδοχή αυτονόμησης, ως μηχανισμού, της ένοπλης συνιστώσας των Ζαπατίστας απ’ το κοινωνικό σώμα, απ’ τη δημοκρατική θέλησή του.

    Άλλωστε, και η αστική επανάσταση βιαίως επικράτησε. Αλλά είχε απελευθερωτικό πρόταγμα, μαζική συμμετοχή, και θέσμιζε τον λαό ως δημοκρατικό υποκείμενο. Ενώ το πρόταγμα του κ. Σάββα Ξηρού είναι απολύτως σκοταδιστικό, τοποθετεί τον λαό στη θέση της άμορφης και αμέτοχης μάζας, της εκστασιαζόμενης από την επιδεξιότητα των επ’ ονόματί της αυτόκλητων τιμωρών και σωτήρων. Αυτή είναι η «πολιτική τεχνική» του εθνικολαϊκισμού. Αυτή και η ιστορικά ανυπέρβλητη διαφορά τής αριστεράς με τον κ. Σάββα Ξηρό.

    Ας την αναδείξουμε.

  12. Ο/Η Πειραχτήρι λέει:

    Η επιστολή των φοιτητών θα ήταν για γέλια, αν δεν επρόκειτο για μελλοντικούς καθηγητές των παιδιών μας…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s