The Athens Review of Books (72ο τεύχος)

[Περιεχόμενα 72ου τεύχους, Απρίλιος 2016]

ARB_72-cover-Web

κλικ στην εικόνα

Μάικλ Σκάμελ (Michael Scammell), Έχει διαβάσει κανείς «Tο Μηδέν και το Άπειρο» του Καίσλερ;
Πέτρος Μαρτινίδης, Έπος ή δράμα;
Ιωάννης Πολέμης, Σκότωσε ο Μιχαήλ Παλαιολόγος τον Ιωάννη Λάσκαρι;
Νάσος Βαγενάς, Επιστρέφοντας στην κριτική
Διάλογος (Γιάννης Η. Παππάς – Χ. Λ. Καράογλου), Λαπαθιώτης και ανορθόγραφες συνωμοσιολογίες
ARB, Εμμανουήλ Ροΐδης: οδηγίες κρίσεως
Δημήτρης Δημηρούλης, Ο Αταίριαστος Εγκώμιο για τον Εμμανουήλ Ροΐδη
Ο όνος δικαστής. Ονολογίαι και Νομολογίαι
Μια άγνωστη απόφαση του Αρείου Πάγου για τον Εμμ. Ροΐδη (επιμέλεια: Εμμανουήλ Βασιλάκης)

Μανώλης Βασιλάκης, Η εφημεριδοσύνη στα χρόνια του Ροΐδη
Μποέμ (Δημήτρης Χατζόπουλος), Μια συνέντευξη του Εμμανουήλ Ροΐδη
Αθηνά Γεωργαντά, Διαβάζοντας τον Ροΐδη. Τολμηρές σκέψεις και σοφοί στοχασμοί
Σωτήρης Τσέλικας, Η πολιτική αρθρογραφία του Εμμανουήλ Ροΐδη
Σταύρος Κρητιώτης, Επεμβάσεις του Ροΐδη στις εκδόσεις της «Πάπισσας Ιωάννας»
Σταύρος Κρητιώτης, Διονύσιος Σουρλής: ο Σιληνός του Ροΐδη
Νίκος Μαυρέλος, Η Ελλάδα εκτός «πνευματικού σάλου»
Απόπειρα ανίχνευσης της νεοτερικής ιδεολογίας στο έργο του Ροΐδη
Ζαχαρίας Βαλσάμης (Εμμανουήλ Ροΐδης;), Προσοχή εις την ψήφον σας!
Μαρκ Λίλα (Mark Lilla), Γαλλία: Υπάρχει διέξοδος;

Σχέδιο εξωφύλλου: ο Εμμανουήλ Ροΐδης από τον Κωνσταντίνο Παπαμιχαλόπουλο.

Advertisements
This entry was posted in βιβλία/ανάγνωση. Bookmark the permalink.

4 απαντήσεις στο The Athens Review of Books (72ο τεύχος)

  1. Ο/Η eklag λέει:

    «…ήρχισε να δέρη την γυναίκα.Κρίμα τω όντι ότι αι γυναίκες δεν είναι εύθραυστοι όσον αι φιάλαι…»

    Καμμένος κι ο Αγαπητός ως φαίνεται…

  2. Ο/Η Κλαζομενεύς λέει:

    Την άποψη σας για τη Θάνου τη γνωρίζουμε…για την κ. Τσατάνη ποια είναι η άποψή σας….;;;

    Eπί τριάντα πέντε έτη εισαγγελική λειτουργός, άνευ οιασδήποτε μομφής εις βάρος του προσώπου μου, και της υπηρεσίας, την οποίαν ευλαβικώς και με ευλογίαν Κυρίου, απωθήσασα πάσαν μέριμναν βιοτικήν, διακονώ σε όλην την ζωήν μου, αφοσιωμένη στο ύψιστο έργο της Δικαιοσύνης…

    οπότε καλώς έβαλε την υπόθεση Βγενόπουλου στο αρχείο…την συμβούλεψε ο Θεός…

    http://www.naftemporiki.gr/story/1091093/aitima-gia-eksairesitis-b-thanou-apo-tin-ereuna-se-baros-tis-upebale-i-g-tsatani

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν έχω αντιληφθεί να έχουμε υπερασπιστεί πουθενά αυτήν την κυρία.
      Αλλά η κα Τσατσάνη είναι τέκνο του υπάρχοντος δικαστικού συστήματος, για το οποίο έχουμε επανειλημμένα εκφραστεί, το οποίο δεν αλλάζει βεβαίως με μοχλούς τους Παπαγγελόπουλο και Θάνου.

  3. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    http://www.naftemporiki.gr/story/1091093/aitima-gia-eksairesitis-b-thanou-apo-tin-ereuna-se-baros-tis-upebale-i-g-tsatani

    «Eπί τριάντα πέντε έτη εισαγγελική λειτουργός, άνευ οιασδήποτε μομφής εις βάρος του προσώπου μου, και της υπηρεσίας, την οποίαν ευλαβικώς και με ευλογίαν Κυρίου, απωθήσασα πάσαν μέριμναν βιοτικήν, διακονώ σε όλην την ζωήν μου, αφοσιωμένη στο ύψιστο έργο της Δικαιοσύνης…»

    ἡ ἄνω κυρία καὶ οἱ ὁμοίως σκεπτόμενοι, τί γνώμη ἔχουν γιὰ τὸ παρακάτω;

    http://www.rassias.gr/1112.html
    «… όταν προσφάτως το ψευδεπίγραφα «ελληνικό» κράτος απέρριψε το αίτημά μας για χορήγηση θρησκευτικής νομικής προσωπικότητας στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία, και μας υποχρέωσε να καταφύγουμε στο Εφετείο, δηλαδή σε πρόσθετη ταλαιπωρία και πρόσθετα έξοδα. Ο ισχυρισμός ωστόσο του πρωτοδίκη πως τάχα ο προσδιορισμός «Ελληνική Εθνική» θα προκαλέσει στο κοινό την σύγχυση ότι η θρησκεία μας είναι η επίσημη κρατική, εκτός από την θυμηδία που μας προκάλεσε … »

    ὅπως ἐπίσης τί θὰ κάνουν σὲ περίπτωσιν ὀποὺ ὑπάρξει σχίσμα Ἑλλαδικῆς καὶ Νεορωμαϊκῆς Ἐκκλησίας καὶ πρέπει νὰ ἀντιδράσουν συμφώνως μὲ τὸ ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματος. Δὲν εἶναι ἀπίθανο, ὡς Οἰκουμενιστὴν τὸν χαρακτηρίζουν τὸν Πατριάρχην οἱ Ἑλλαδικὲς χριστιανικὲς ἱστοσελίδες.

    «’Αρθρο 3: (Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας)

    1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Eίναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία Aρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης της Eκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Tόμου της κθ΄ (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
    2. Tο εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του Kράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
    3. Tο κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. H επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Aυτοκέφαλης Eκκλησίας της Eλλάδας και της Mεγάλης του Xριστού Eκκλησίας στην Kωνσταντινούπολη.
    »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s