Ζάβαρακατρανέμια: «Η Αγία Τριάδα ως επαναστατικό κάλεσμα» (ομιλητής Μανώλης Γλέζος)

[Μαρξιστής]

agia-trias

Μὲ θέμα «Ἡ Ἁγία Τριάδα ὡς ἐπαναστατικὸ κάλεσμα» γίνεται ἐκδήλωση τῆς ἐφημερίδας «Χριστιανικὴ» τὴν Δευτέρα 21 Μαρτίου καὶ ὥρα 18.30 στὴν αἴθουσα τῆς ΕΣΗΕΑ, Ἀκαδημίας 20.

Ὁμιλητὲς θὰ εἶναι ὁ πρώην βουλευτὴς καὶ εὐρωβουλευτὴς Μανώλης Γλέζος καὶ ὁ διευθυντὴς τῆς «Χριστιανικής» Κώστας Μπλάθρας.

πηγή: http://goo.gl/zjgnoi

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

20 Responses to Ζάβαρακατρανέμια: «Η Αγία Τριάδα ως επαναστατικό κάλεσμα» (ομιλητής Μανώλης Γλέζος)

  1. Ο/Η Παλιός λέει:

    H Eπανάσταση είναι εδώ. Να τρέμει το κατεστημένο!

    Γκουγκλάροντας βρήκα την είδηση εδώ:

    http://www.xristianiki.gr/anexartetes-enotetes/ekdeloseis/agia_triada.html

  2. Ο/Η Zωζώ ντε Σαπουνάκ, κονσοματρίς λέει:

    Ελάτε καλέ τώρα!
    Που το περίεργον;
    Φοριούνται αυτά σε Σφύριζα/Λαέ

  3. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Γνωστός στην εκκλησιαστική πιάτσα

    http://news247.gr/eidiseis/politiki/sygxarhthria-manwlh-glezoy-ston-arxiepiskopo-kuproy.2175618.html
    Συγχαρητήρια Μανώλη Γλέζου στον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου
    Τον επικροτεί για την απόφαση του να θέσει την περιουσία της Κυπριακής Εκκλησίας στη διάθεση του κράτους

    news247

    Μάρτιος 20 2013

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Mόνο γνωστός;
      Διάσημος!
      Με αυτά και με πολλά ακόμη.
      Πάρα πολλά, τέτοια και χειρότερα, έως χείριστα και ασυγχώρητα (Μιλόσεβιτς, Κάρατζιτς, Χόντζα, Στάλιν, κρατική χορηγία στη Χ.Α. κλπ κλπ κλπ κλπ).
      Μόνο που ξεχνάει πως το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας, έχει χαρακτηρίσει κάποια, επιδεικτική μάλιστα και κόντρα στις προγραμματικές δεσμεύσεις της Αριστεράς, (χωρισμός Κράτους Εκκλησίας, ανεξιθρησκεία, ισότητα των πολιτών κλπ) πράξη του «εκ του πονηρού»:
      «Εγώ δε λέγω υμίν μη ομόσαι όλως …έστω δε ο λόγος υμών ναι ναι, ού ού, το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού εστί…»

      • Ο/Η Θεολόγος λέει:


        Η φυγή στην Αίγυπτο

        (Μπλογκ φιλικό στους ΑΝΕΛ, ο διαχειριστής του προσελήφθη σύμβουλος σε υπουργείο)
        http://olympia.gr/2011/05/17/glezos/
        Η συνέντευξη – κόλαφος του Μανώλη Γλέζου: «Η Αριστερά δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της απέναντι στα αποβράσματα των μεταναστών».

        Posted by olympiada στο Μαΐου 17, 2011

        «Η Αριστερά δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της απέναντι στα αποβράσματα των μεταναστών» Την έδωσε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» και είναι η απόδειξη ότι ο Πατριώτης είναι πάνω από κόμματα και ιδεολογίες. Όπως επίσης ότι ο άδολος πατριωτισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης.

  4. Ο/Η Cato λέει:

    Να τον προλογίσει ο συγκυβερνήτης καμένος, ή κάποιος σ υ γ κ α μ έ ν ο ς , έστω.

  5. Ο/Η Σαρακοστιανό λέει:

    Μπόρχες κατά Γλέζου
    Ο αγώνας είναι άνισος
    1000-0

    http://agrimologos.com/2016/03/20/20-3-16/

    Μπόρχες: Θεωρώ τη θεολογία ως έκφανση της φανταστικής λογοτεχνίας

    20/03/2016

    Εξαιρετικά αφιερωμένο στο: «Καλή Σαρακοστή»

    Μπόρχες: Σκέφτομαι πως ολόκληρη η ιστορία της ανθρωπότητας μπορεί να ξεκίνησε με τρόπο τετριμμένο, από την ψιλοκουβέντα των καφενείων, από τέτοια πράγματα. Τι λέτε κι εσείς:

    Σάμπατο: Με συγχωρείτε, αλλά έχω μείνει στο απόφθεγμα που αναφέρατε προηγουμένως. Ας μην ξεχνάμε τις φρικαλεότητες που έλαβαν χώρα εν ονόματι του Ευαγγελίου. Και τις βαναυσότητες που διέπραξε ο Στάλιν στο όνομα του Κομμουνιστικού Μανιφέστου.

    Μπόρχες: Τι παράξενο! Τίποτε απ’αυτά δε συνέβη, λόγου χάρη, με το βουδισμό.

    Σάμπατο: (Σκεφτικός) Πείτε μου, Μπόρχες, στ’ αλήθεια σάς ενδιαφέρει ο βουδισμός; Ως θρησκεία θέλω να πω. Ή μήπως σας απασχολεί μόνο ως λογοτεχνικό φαινόμενο;

    Μπόρχες: Μου φαίνεται κάπως λιγότερο απίθανος από το χριστιανισμό. (Γελάνε) Ίσως και να πιστεύω στο κάρμα. Αλλά ότι υπάρχει παράδεισος ή κόλαση δεν το πιστεύω.

    Σάμπατο: Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχουν, θα πρέπει να ‘ναι δύο οικήματα με εντελώς απροσδόκητους ενοίκους.

    Για μια στιγμή, τα γέλια μπερδεύονται με τα λόγια. Οι δυο τους διασκεδάζουν.

    Μπαρόνε: Και ποια η γνώμη σας για τον Θεό, Μπόρχες;

    Μπόρχες: (Σε εμφανώς ειρωνικό τόνο) Πρόκειται για την κορυφαία επινόηση της φανταστικής λογοτεχνίας. Τα γεννήματα της φαντασίας του Γουέλς, του Κάφκα ή του Πόε ωχριούν μπροστά στο επινόημα της θεολογίας. Η ιδέα ενός τέλειου, παντοδύναμου όντος είναι κατεξοχήν φανταστική.

    […]

    Σάμπατο: Πείτε μου όμως, Μπόρχες, αφού δεν πιστεύετε στον Θεό, γιατί γράφετε τόσες ιστορίες θεολογικού χαρακτήρα;

    Μπόρχες: Θεωρώ τη θεολογία ως έκφανση της φανταστικής λογοτεχνίας. Πρόκειται για την εντελέστερη μορφή του είδους. […] Και, προπάντων, για ένα βιβλίο όπως το Summa Teologika(*). Πρόκειται για ένα φανταστικό έργο πολύ ανώτερο από εκείνα του Γουέλς. (Χαμογελάει)

    __________
    (*) Πρόκειται για το γνωστότερο έργο (1266-1273) του θεολόγου και αγίου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας Θωμά Ακινάτη (1225-1274).

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Γλέζος φαίνεται πιο άθεος ακόμη και από τον ίδιο τον αρχιεπίσκοπο.
    Υπενθυμίζω πως δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη για την ενθουσιώδη συμμετοχή του στην κηδεία του σκληρού διώκτη των Ορθόδοξων, των Καθολικών και των Μουσουλμάνων πιστών της Αλβανίας.
    Ούτε η υποστήριξη στα καθάρματα που είναι υπεύθυνα για τη σφαγή της Σρεμπρένιτσα, δείχνει κάποια θρησκευτική πίστη.
    Ούτε η βλάσφημη επιλογή του να δίνει θρησκευτικό όρκο.
    Ούτε η συστηματική υποστήριξη προς τους σατανιστές της Χ.Α. δείχνει χριστιανικά αισθήματα.

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=550024
    Συντριπτικό ναι της Βουλής σε αναστολή χρηματοδότησης Χρυσής Αυγής
    Κατά την ονομαστική ψηφοφορία τριχοτομημένη εμφανίστηκε η Κ.Ο. των ΑΝ.ΕΛΛ.,
    «Όχι» από τον Μ. Γλέζο – Απούσα η Ζωή Κωνσταντοπούλου

    http://goo.gl/7CAuPj
    Δια πυρός και σιδήρου το «ναι» ΣΥΡΙΖΑ για άρση ασυλίας της ΧΑ: Αντίθετοι Κωνσταντοπούλου, Γλέζος, Μητρόπουλος
    _____________________

    Η πίστη των ανθρώπων είναι σεβαστή, όμως υπόκειται σε κριτική.
    Περί Τριάδος:

    1. Από άρθρο μας δημοσιευμένο το 2007:

    https://roides.wordpress.com/2007/12/26/xnnwn_pnevma261207/
    Ω ιερά απλοϊκότης!»
    (Ο Τσέχος Ιωάννης Χους, ανεβαίνοντας στην εκκλησιαστική πυρά)
    ……………………………………………
    Οι άμωμες συλλήψεις, οι βρεφοκρατούσες θεομήτορες, η ανάσταση πεθαμένων θεών, οι ημίθεοι και οι θεάνθρωποι, οι τριάδες και όλα τα θαυμαστά της χριστιανικής θεολογίας απαντώνται (βάσει σατανικού σχεδίου όπως θα δούμε) στις αρχαίες θρησκείες που μερικές είχαν την τάση να λατρεύουν θεότητες σε τριάδες. Σε ένα ακιδογράφημα που βρέθηκε στην Χάτρα της Μεσοποταμίας, γίνεται επίκληση σε τρεις παγανιστικές θεότητες που ονομάζονται κατά σειράν «Ο κύριός μας, η Δέσποινά μας, ο Υιός τους«. Στην Ν.Συρία αποκαλύφθηκε μια τριαδική θεότητα με κύριο θεό τον Δούσαρη των Ναβαταίων, πλαισιωμένο από τον Άρη και τον Θεάνδριο, λέξη που σημαίνει θεάνθρωπος. Ο καθηγητής G.W.Bowersock («Ο Ελληνισμός στην ύστερη αρχαιότητα». Μτφρ. Μ.Γιόση. Μορφ. Ίδρ. Εθν. Τραπέζης), αναφέρει αρκετά ακόμα ανάλογα παραδείγματα, σημειώνοντας πως οι ιστορικοί της πρώϊμης Εκκλησίας, είχαν την τάση να αγνοούν τις «σαφείς μαρτυρίες σχετικά με παγανιστικές τριαδικές θεότητες«. Στην Ινδία έχουμε την Τριάδα των Βράχμα, Σίβα και Βισνού και στην Αίγυπτο την Τριάδα των Όσιρι, Ίσιδας και Ώρου. Η παρθένος που συνευρίσκεται με την θεότητα και γεννά ημίθεο, είναι συνηθέστατη στην ελληνική και στις αρχαίες ανατολικές μυθολογίες. Απλώς η Σεμέλη, η Λήδα και η Τυρώ δεν ήταν χωριατοπούλες σαν την Μαρία της Ναζαρέτ και βέβαια δεν συνέλαβαν με κρίνους αλλά με πιο ρεαλιστικές μεθόδους. Οι αρχαίοι φιλλανδικοί ύμνοι καταγράφουν την γέννηση του θεού-ήρωα από την παρθένα Ιλμάταρ. Η βρεφοκρατούσες θεές Αθώρ και Ίσις όπως και οι Ινδές θεομήτορες στερούν την πρωτοτυπία από την χριστιανική εικονογραφία.
    ……………………………………….
    2. και από άλλο του 2013:
    https://roides.wordpress.com/2013/01/07/7jan13/
    Το κίνημα των οπαδών του Τολστόι…

    …………………
    Γιατί ο Τολστόι ήταν πιστός στο Ευαγγέλιο και στη χριστιανική διδασκαλία, ένας αναγεννημένος πρώην άσωτος αξιωματικός που πολέμησε στην Κριμαία, που η καλλιέργειά του, η αρετή του και η ευφυΐα του τον οδήγησαν στην απόρριψη της φοβερής κρατικής εθνικής Εκκλησίας. Περιφρονούσε τα “μυστήρια”, έτσι που περιβλήθηκαν με μαγική ομίχλη, αρνήθηκε να δεχθεί την κεντρική πλάνη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, την τριπρόσωπη θεότητα της Αγίας Τριάδας, που ο κλήρος της έκλεψε από τις αρχαίες ανατολικές παγανιστικές θρησκείες, ειρωνικά την αποκαλούσε αγιοπνευματική, αναφερόμενος στο ταχυδρομικό περιστέρι-θεό που επινόησε η ενιαία Καθολική Εκκλησία: «Πιστεύω στα παρακάτω: Πιστεύω στο Θεό, που τον οποίο αντιλαμβάνομαι ως πνεύμα και πηγή των πάντων. Πιστεύω ότι είναι μέσα μου και είμαι μέσα του. Πιστεύω ότι η θεία θέληση βρίσκεται πολύ καθαρά και καταληπτά στη διδασκαλία του ανθρώπου Χριστού, τον οποίο το να θεωρούμε Θεό και στον οποίο να προσευχόμαστε το θεωρώ τη μέγιστη βλασφημία». Αυτή ήταν η κεντρική ιδέα της απάντησής του στο συνοδικό Έδικτο που τον αναθεμάτιζε το 1901. Ο Τολστόι ασφαλώς δεν προσέφερε κάποια έτοιμη συνταγή Σωτηρίας όπως η Εκκλησία, ούτε αναγνώριζε την εξουσία της, απλά εργαζόταν για μια κοινωνία ευαγγελικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης, με αυτό το ευαγγελική, να είναι προαιρετική και όχι μοναδική επιλογή, επιβαλλόμενη μάλιστα από το Κράτος.
    —–Ο Τολστόι ερμήνευε χωρίς παρωπίδες το Ευαγγέλιο, από το οποίο δεν προκύπτει με βεβαιότητα, μέσα από τις συμβολικές και αμφίσημες εκφράσεις του ή και πονηρές αλλοιώσεις του από βέβηλα χέρια, πως ο «υιός του ανθρώπου», ο Χριστός, είναι Θεός, γιατί έτσι κι αλλιώς «υιοί Θεού κληθήσονται» όλοι οι δίκαιοι άνθρωποι. Το γεγονός ανάγκασε το παπαδαριό να καταφύγει στον Παύλο και στους «εκκλησιαστικούς πατέρες» και να εφεύρει ένα δεύτερο θεό, γιό του πρώτου και να θεοποιήσει το πνεύμα του Θεού, ως μια τρίτη θεότητα, ενωμένη σαν την Ίσιδα με τον Όσιρι και τον Ώρο σε ένα θεό, με θηλυκό όνομα: Αγία Τριάδα. Επιστράτευσε μάλιστα ανέντιμα η Ι.Σύνοδος ακόμη και αυτό που αποδείχθηκε ως μεταγενέστερη προσθήκη στην Α΄επιστολή του Ιωάννη, το comma Johanneum: «εν τω ουρανώ, ο Πατήρ, ο Λόγος και το Άγιον Πνεύμα…». Ο Τολστόι δεν ήταν ο πρώτος πιστός που αμφισβητούσε τη θεότητα του Χριστού, είχαν προηγηθεί ο Άρειος και ο πατριάρχης Νεστόριος, οι οπαδοί του οποίου μέχρι σήμερα συγκροτούν την πολυάριθμη Ασσυριακή Εκκλησία, ενώ την αποκλειστικά ανθρώπινη φύση του Χριστού και την απόρριψη της τριαδικότητας ασπάστηκαν κορυφαίοι Άγγλοι λόγιοι και επιστήμονες που άνοιξαν τα μάτια της ανθρωπότητας στις αλήθειες της φύσης, όπως οι Νεύτων και Πρίστλεϋ, που πίστευαν στο Θεό και συνέβαλαν σε ένα ολόκληρο χριστιανικό κίνημα, που επιβιώνει πολύχρωμο μέχρι σήμερα.
    ……………………..

  7. Ο/Η διορίστηκε κι αυτός λέει:

    http://makpress.blogspot.com/2016/03/blog-post_83.html

    «Συμμετείχε στην εξέγερση του Δεκέμβρη το 2008 »
    Ο Νίκος Τρευλάκης δεν εξελέγη βουλευτής στο Ηράκλειο, «βολεύτηκε» όμως στο γραφείο του Αλέξη Τσίπρα

    «Ξεμπερδεύουμε με το παλιό κερδίζουμε το αύριο» ήταν το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα του ΣΥΡΙΖΑ που συνόδευε και όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των υποψηφίων. Όπως και του κ. Νίκου Τρευλάκη που αν και δεν κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής στο νομό Ηρακλείου, βολεύτηκε ως μετακλητός υπάλληλος στο γραφείο του κ. Αλέξη Τσίπρα στην Βουλή.

    Πρόκειται για ακόμα ένα στέλεχος της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ που με βεβαιότητα μπορεί να ισχυριστεί για τον εαυτό του ότι «ξεμπέρδεψε» με το παλιό και κέρδισε τουλάχιστον το «παρόν». Υπενθυμίζεται ότι σε θέση μετακλητού έχει διοριστεί, ο πρόεδρος της νεολαίας του κόμματος Ιάσονας Σχινάς – Παπαδόπουλος, ο αδελφός του και η μητέρα του όπως επίσης και πλήθος αποτυχημένων πολιτευτών, συγγενών, ανιψιών και κομματικών στελεχών.

    Σύμφωνα με το βιογραφικό, ο κ. Τρευλάκης γεννήθηκε το 1988 στο Ηράκλειο Κρήτης, έχει εργαστεί «σαν βοηθός λογιστή», ενώ όπως δηλώνει συμμετείχε στην «εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008»!

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Που θα κατέληγε η προσπάθεια της Κωνσταντοπούλου και των Γλέζου-Αλ.Μητρόπουλου (όλων ευτυχώς, ευτυχέστατα εκτός Βουλής τώρα, η περίεργη συμπάθειά τους προς την οργάνωση-και όχι μόνο αυτών στον ΣΥΡΙΖΑ- εκδηλώθηκε κάμποσες φορές), για την «μη ποινικοποίηση της (τάχα μόνο) πολιτικής δράσης», της Χ.Α. και για την αντιμετώπιση της εχθρικής προς το ανθρώπινο είδος, προδοτικής εγκληματικής χιτλερικής οργάνωσης (Μιχαλολιάκος σε βίντεο: «είμαστε η σπορά των ηττημένων του 1945»), μόνο με «πολιτικά μέσα».

    [ http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=550024
    Συντριπτικό ναι της Βουλής σε αναστολή χρηματοδότησης Χρυσής Αυγής
    Κατά την ονομαστική ψηφοφορία τριχοτομημένη εμφανίστηκε η Κ.Ο. των ΑΝ.ΕΛΛ.,
    «Όχι» από τον Μ. Γλέζο – Απούσα η Ζωή Κωνσταντοπούλου

    http://goo.gl/7CAuPj
    Δια πυρός και σιδήρου το «ναι» ΣΥΡΙΖΑ για άρση ασυλίας της ΧΑ: Αντίθετοι Κωνσταντοπούλου, Γλέζος, Μητρόπουλος ]

    Διαβάστε στην «Εφ.τ.Συντακτών»:
    https://www.efsyn.gr/arthro/na-apodothei-dikaiosyni

    Να αποδοθεί δικαιοσύνη
    18.03.2016
    Θανάσης Καμπαγιάννης*
    δικηγόρος της πολιτικής αγωγής στη δίκη της Χ.Α. για λογαριασμό των Αιγύπτιων αλιεργατών
    ………………..

    Τι θα ήθελαν, λοιπόν, οι υπερασπιστές της Χρυσής Αυγής, υπό το φως και της παραπάνω παρέμβασης; Μα, βέβαια, ένα δικαστήριο που στο εδώλιο θα καθόταν μόνον ο Ρουπακιάς, ο φυσικός αυτουργός των δολοφονικών χτυπημάτων, χωρίς καμία διερεύνηση όσον αφορά τους συνεργούς του και χωρίς καμία τιμωρία για τους ηθικούς αυτουργούς της πράξης του.

    Πρόκειται για την εκδοχή της Χρυσής Αυγής και κάποιων κυρίαρχων ΜΜΕ από το βράδυ κιόλας της δολοφονίας Φύσσα: επρόκειτο περί «συμπλοκής», «μονομαχίας ενός με έναν», «καβγά για το ποδόσφαιρο» κ.ο.κ.

    Η αναφορά μάλιστα σε 7-10 συνεδριάσεις μόνο τυχαία δεν είναι: Tόσο διήρκεσε στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας η δίκη των δολοφόνων του Σαχζάτ Λουκμάν. Χωρίς άνοιγμα των τηλεφώνων τους, χωρίς διερεύνηση των σχέσεων των δραστών με τη Χρυσή Αυγή (προεκλογικό υλικό της οποίας βρέθηκε στο σπίτι του ενός κατηγορουμένου), με ένα βούλευμα που προωθούσε την εκδοχή του «διαπληκτισμού διά ασήμαντον αφορμήν»:

    Aυτό ήταν το «μοντέλο» που θα επιθυμούσε η ναζιστική οργάνωση για τη δολοφονία Φύσσα. Η παρέμβαση της οικογένειας Λουκμάν και του αντιφασιστικού κινήματος κατόρθωσε τελικά να ανατρέψει τη μεθόδευση και να αποδείξει και δικαστικά τον ρατσιστικό χαρακτήρα της δολοφονίας του Πακιστανού εργάτη.

    Η εκκίνηση της ποινικής δίωξης για την «εγκληματική οργάνωση» και η απόφαση συνεκδίκασής της με τη δολοφονία Φύσσα, αλλά και η συσχέτιση δεκάδων άλλων δικογραφιών, είναι καρπός της μαζικής αντιφασιστικής έκρηξης του Σεπτέμβρη του 2013.

    Για πρώτη φορά το κράτος αναγκάστηκε δειλά (όπως φαίνεται από το λειψό κατηγορητήριο) να συνομολογήσει αυτό που το αντιφασιστικό κίνημα έλεγε επί δεκαετίες: η Χρυσή Αυγή είναι μια ναζιστική εγκληματική οργάνωση μαχαιροβγαλτών, όχι ένα νόμιμο πολιτικό κόμμα, και οι επιθέσεις των μελών της είναι κεντρικά οργανωμένες και καθοδηγημένες.

    Δεν είναι τυχαίο ότι οι υπερασπιστές της Χρυσής Αυγής χτυπούν αυτό ακριβώς το σημείο τής σε βάρος τους ποινικής δίωξης, τη συνένωση δηλαδή των επίμαχων δικογραφιών. Οπως είπε άλλωστε και η Μάγδα Φύσσα:

    “Θέλω να σας διευκρινίσω ότι η δίκη αυτή δεν αφορά μόνο εμάς, αυτή τη στιγμή δεν δικάζεται μόνο ο δολοφόνος του Παύλου, δικάζεται όλη η Χρυσή Αυγή και θα ήθελα να το καταλάβουν αυτό, μας αφορά όλους”

    Ας έχουμε καρφωμένα στο μυαλό μας τα λόγια αυτά της μητέρας του Παύλου, σαν πυξίδα για το τι θα συνιστά απόδοση δικαιοσύνης στο τέλος αυτής της δύσκολης μάχης.

  9. Ο/Η του κώλου λέει:

    5 Οκτώβρη 2015

    Ιερώνυμος: Ο Γλέζος μου ζήτησε θρησκευτική κηδεία

    «Όταν πεθάνω θα αναλάβετε εσείς υπεύθυνα και θα κάνετε εκκλησιαστική κηδεία. Δεν θα αφήσετε άλλους ανθρώπους να αναμιχθούν σε αυτό το θέμα». Ο κ. Γλέζος συνέχισε λέγοντας πως αγαπά και σέβεται τη θρησκεία των πάτερων του (το ίδιο και οι Αφγανές με τη μπούργκα).

  10. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/agkaze-me-ton-nazismo-ta-kommata-oi-ekloges-kai-i-hrysi-aygi

    ΕΚΛΟΓΕΣ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015

    …..τα κόμματα, οι εκλογές και η Χρυσή Αυγή

    ΣΥΡΙΖΑ

    Απέναντι στο φαινόμενο της Χ.Α. δεν λείπουν ούτε οι αριστερές παραφωνίες. Το μπέρδεμα για την Αριστερά άρχισε να προκύπτει από τη στιγμή που μια δεξιά και «μνημονιακή» κυβέρνηση ευλόγησε τη δικαστική διερεύνηση της οργάνωσης, κάτι που δεν συμβάδιζε με την παλιά μηχανιστική αντίληψη ότι οι φασιστικές οργανώσεις είναι «το μακρύ χέρι» του κράτους και του καπιταλισμού. Κάποιοι αριστεροί αναλυτές αδυνατούσαν να αντιληφθούν ότι οι διώξεις άρχισαν μόνο όταν η δράση των Ταγμάτων Εφόδου στράφηκε και εναντίον της Δεξιάς (στον Μελιγαλά) και όταν είχαμε τον πρώτο Ελληνα νεκρό από τη δράση της οργάνωσης που προκάλεσε παλλαϊκό αντιφασιστικό ξέσπασμα.

    Από μερίδα της Αριστεράς καλλιεργείται και η άλλη παρανάγνωση της Ιστορίας, με βάση την οποία οι ποινικές διώξεις των ναζιστών μπορούν να συγκριθούν με τις πολιτικές διώξεις των αριστερών στα μετεμφυλιακά χρόνια και ενδέχεται να καταλήξουν σε «ηρωοποίησή» τους. Βέβαια ήδη βλέπουμε ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Κάτω από το βάρος των διώξεων, τα μεν μέλη της οργάνωσης έχουν πλήρως αποστρατευτεί, ενώ τα στελέχη της αδειάζουν το ένα το άλλο και ο Αρχηγός αποκηρύσσει τη δράση των Ταγμάτων Εφόδου ως «λάθος» και «υπερβολή». Πώς μπορεί να γίνει ήρωας ο Ρουπακιάς ή ο Πατέλης και για ποιον;

    Ενα τελευταίο επιχείρημα που ακούστηκε από την πλευρά της Αριστεράς ήταν ότι οι διώξεις μπορεί να επεκταθούν και στον δικό της χώρο. Αλλά αυτό θα ήταν το καλύτερο επιχείρημα όσων διακονούν τη θεωρία των δύο άκρων.

    Οσο ο ΣΥΡΙΖΑ βρισκόταν στην αντιπολίτευση, δόθηκαν αρκετές ευκαιρίες να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους αυτές οι παραφωνίες στην ενιαία αντιφασιστική γραμμή. Ηδη από το 2013, όταν τέθηκε το ζήτημα της αναστολής χρηματοδότησης της ναζιστικής οργάνωσης και παρά το γεγονός ότι η τελική νομοθετική ρύθμιση διατυπώθηκε με τη συμβολή του εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Βούτση, διαφοροποιήθηκε η Ζωή Κωνσταντοπούλου (απείχε) και ο Μανώλης Γλέζος (διαφώνησε). Βέβαια ο κ. Γλέζος ήταν εκείνος που είχε συμβάλει αποφασιστικά στις αρχικές διώξεις, παραδίδοντας στον Νίκο Δένδια αναλυτικό κατάλογο για την εγκληματική δράση της οργάνωσης επί μια εικοσαετία («Εφ.Συν.», 25.9.2013).

    Τον Ιανουάριο του 2014 ο Αλέξης Μητρόπουλος έστειλε επιστολή στον Αλέξη Τσίπρα δηλώνοντας ότι «η Χρυσή Αυγή δεν είναι ναζιστική» και ότι η δίωξη της ηγεσίας της ήταν «πολιτική, εσπευσμένη και απολυτοποιημένη». Ο εργατολόγος ζητούσε να αναθεωρηθεί ως «λανθασμένη» η αντιφασιστική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ. Η δυσκολία ορισμένων στελεχών του κόμματος να αποδεχτούν τις διώξεις επανεμφανίστηκε τον Μάρτιο του 2014, όταν ζητήθηκε από τη Βουλή η άρση της ασυλίας ορισμένων χρυσαυγιτών βουλευτών.

    Μάλιστα χρειάστηκε η προσωπική παρέμβαση στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα ώστε να καταλήξει το κόμμα σε ομόφωνη απόφαση υπέρ της άρσης των ασυλιών. Και πάλι η κυρία Κωνσταντοπούλου διατύπωσε τις διαφωνίες της. Την ίδια περίοδο, κάποια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύτηκαν να κατανοήσουν την προβοκάτσια του Ηλία Κασιδιάρη με το βίντεο Μπαλτάκου και έσπευσαν αρχικά να ζητήσουν την παραίτηση των υπουργών Αθανασίου και Δένδια, αποδεχόμενα δηλαδή εμμέσως την ερμηνεία Κασιδιάρη.

    Μετά τον σχηματισμό της κυβέρνησης Τσίπρα και την εκλογή της Ζωής Κωνσταντοπούλου στην προεδρία της Βουλής οι παραφωνίες αυτές πήραν και τη μορφή της θεσμικής σύγκρουσης μεταξύ της προέδρου και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Νίκου Φίλη. Η πρόεδρος έφτασε στο σημείο να θεωρήσει άκυρα τα «μνημονιακά» νομοσχέδια που ψηφίστηκαν χωρίς τους προφυλακισμένους χρυσαυγίτες, εντάσσοντας το ναζιστικό μόρφωμα στο αντιμνημονιακό μέτωπο. Η Ρ. Μακρή συντάχθηκε μαζί της.


    Αγκαζέ με τον ναζισμό: τα κόμματα, οι εκλογές και η Χρυσή Αυγή Κατερίνα Παπακώστα, Ραχήλ Μακρή και άλλοι βουλευτές παρηγορούν τον Στάθη Μπούκουρα στη Βουλή (7.5.2014) |

    Πάντως ο Αλέξης Τσίπρας, σε μία από τις πρώτες προεκλογικές δηλώσεις του, ξεκαθάρισε την περασμένη βδομάδα την απόλυτη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στο φλερτ της Ν.Δ. με τη Χ.Α., ειδικά στην αντιμετώπιση του προσφυγικού ζητήματος.

    ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Τα περισσότερα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που διατηρούσαν αμφιβολίες για τη δίωξη της Χρυσής Αυγής έχουν μεταπηδήσει στη Λαϊκή Ενότητα, με πιο χαρακτηριστική την περίπτωση της «συνεργαζόμενης» Ζωής Κωνσταντοπούλου και της Ραχήλ Μακρή. Αλλά υπάρχουν και άλλα προβεβλημένα στελέχη της ΛΑ.Ε., τα οποία διατυπώνουν την πλήρη αντίθεσή τους στις διώξεις, όπως ο νομικός Δημήτρης Μπελαντής ο οποίος υποστηρίζει πως «η θέση ότι το πολιτικό κόμμα είναι ο μανδύας ή η παρένδυση της εγκληματικής οργάνωσης είναι μια θέση πολιτικά ακατανόητη και νομικά έωλη και επικίνδυνη».

    Για να είναι αποδεκτές οι διώξεις «θα έπρεπε όλο το κόμμα ή και όλοι οι ψηφοφόροι να σχετίζονται οργανωτικά με την εγκληματική δραστηριότητα». Σύμφωνα μ’ αυτή την άποψη, η Αριστερά κινδυνεύει από την ποινικοποίηση της φασιστικής δράσης, ενώ οι χρυσαυγίτες δεν εγκληματούν ως οργάνωση, «απλώς έχουν βίαιο φρόνημα ή μιλούν βίαια και πολιτικά ακραία ή ασπάζονται και διακινούν μια βίαιη ιδεολογία, έστω και με οργανωμένο τρόπο».

  11. Ο/Η ο Καστοριάδης λέει:

    http://agrimologos.com/2016/03/21/21-3-16/

    Κορνήλιος Καστοριάδης:

    Όχι, δεν πρόκειται για τον μαρξισμό. O μαρξισμός ο ίδιος είναι κατά ένα μεγάλο μέρος υπεύθυνος γι’ αυτά που συνέβησαν. Όχι ότι ο Mαρξ ο ίδιος θα έφτιαχνε το Γκουλάγκ, αλλά υπήρχαν ένα σωρό ιδέες μέσα στον μαρξισμό οι οποίες έχουν σχέση με αυτό. Παραδείγματος χάρη υπάρχει μία και μόνο, μία ορθή θεωρία. Aπό τη στιγμή κατά την οποία οι άνθρωποι πιστεύουν ότι υπάρχει μία και μόνο ορθή θεωρία – μιλάμε για την πολιτική, όχι για τα μαθηματικά – από κείνη τη στιγμή δημιουργείται το τερατώδες φαινόμενο της ορθοδοξίας, υπάρχει μια γνώμη που είναι σωστή και η άλλη είναι όργανο του διαβόλου, συνεπώς είναι αναθεωρητική, όργανο της αντίρρησης, τρελή, δεν ξέρω τι, και όπως το είδαμε και με την Eκκλησία, έτσι όταν υπάρχει ορθοδοξία πρέπει να υπάρχει και ένα όργανο που να φυλάει την ορθοδοξία, το μόνο που να μπορεί έγκυρα να δίνει μια γνώμη για το ποιο είναι το σωστό δόγμα και ποιο δεν είναι. Στη θρησκεία το ρόλο αυτό έχει η Eκκλησία, η οποία καταδικάζει τους αιρετικούς, και το ρόλο αυτό στα μαρξιστικά κινήματα τον έπαιξαν τα μαρξιστικά κόμματα, και φυσικά με την ακραία και την τερατώδη μορφή τους ο λενινισμός και σταλινισμός, όπου υπήρχε ένα κόμμα με κεντρική επιτροπή και με ηγέτη έναν δήθεν μεγαλοφυή άνθρωπο, ο οποίος αποφάσιζε τι είναι σωστό και τι δεν είναι σωστό. Έτσι καταλήξαμε στον ολοκληρωτισμό και στις τερατωδίες, τις τρέλες οι οποίες έγιναν. Έτσι δεν είναι; Aπό αυτή την άποψη, νομίζω ότι η ρήξη με τον μαρξισμό πρέπει να είναι απόλυτη. Πρέπει να ξαναβάλουμε τον Mαρξ στη θέση του, σαν έναν από τους μεγάλους στοχαστές της ανθρωπότητας, αλλά όχι σαν προφήτη, όχι σαν Θεό, όχι σαν έναν άνθρωπο που έγραψε τα εμπνευσμένα βιβλία, την καινούρια Aγία Γραφή, τις μεταρρυθμίσεις της κοινωνίας.

  12. Ο/Η Αδ.Κοραής λέει:

    2014, αλλά επίκαιρο

    http://www.kathimerini.gr/776001/opinion/epikairothta/politikh/de3ios-kai-aristeros-e8nikismos
    ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Δεξιός και αριστερός εθνικισμός

    Ο Εθνικισμός είναι η αναγκαστική συνύπαρξη με τα κατακάθια της πατρίδας σου. Αν δεν κάνω λάθος ο αφορισμός ανήκει στον Καρλ Κράους. Ο εθνικισμός απέχει από τον πατριωτισμό όσο απέχουν τα στερεότυπα από τα βιώματα. Ο εθνικισμός στηρίζεται σε ένα σύμπλεγμα στερεοτύπων. Αν είσαι Ελληνας πρέπει να μισείς τους Τούρκους, να περιφρονείς τους Σκοπιανούς, να είσαι αντισημίτης και να πιστεύεις ότι η μετανάστευση είναι ένα διεθνές σχέδιο του τραπεζικού κεφαλαίου για να μολύνουν τη γνησιότητα των Ελλήνων με πακιστανικό αίμα. Αν δεν τα πιστεύεις όλα αυτά, αν δεν πιστεύεις ότι οι Αμερικανοί υπάρχουν για να βομβαρδίζουν τον κοσμάκη και τη Σερβία, οι Γερμανοί για να δανείζουν, να καταχρεώνουν τον κόσμο και να ταπεινώνουν τη Βραζιλία στο ποδόσφαιρο –γιατί ναζί γεννήθηκαν ναζί θε να πεθάνουν– αν δεν είσαι βέβαιος ότι υπάρχει μια εβραιομασονική συνωμοσία που καταστρέφει την ωραιότερη και πλουσιότερη γλώσσα του κόσμου –λες και δεν φτάνει ο ηλίθιος συμπατριώτης σου που την κακοποιεί– τότε δεν δικαιούσαι να λες ότι ανήκεις στον σοφό αυτό λαό που επινόησε ακόμη και τον μουσακά, όπως λέει ο Πλάτων στην Πολιτεία του. Εννοείται πως δεν το λέει αλλά είναι σαν να το έχει πει. Ο πατριωτισμός στηρίζεται σε βιώματα. Είναι η παιδική σου ηλικία, οι γονείς σου, το τοπίο που έκανες τα πρώτα σου βήματα, η γλώσσα στην οποία ψέλλισες τις πρώτες σου λέξεις. Ο εθνικιστής εξιδανικεύει την πατρίδα του για να υπηρετήσει τον δικό του ναρκισσισμό, για να εξιδανικεύσει τον εαυτό του. Ο πατριώτης την αγαπάει, ακόμη κι αν αισθάνεται ξένος σ’ αυτήν, κι αν θέλει να την διορθώσει, ακόμη κι αν την σαρκάζει ή την ειρωνεύεται το κάνει επειδή την αγαπάει. Ο Ροΐδης δεν ήταν λιγότερο πατριώτης από τον Παπαρρηγόπουλο.

    Ο εθνικισμός, ως εμμονή και ιδεολογική αγκύλωση, καλύπτει πολύ ευρύτερο φάσμα κοινωνικών συμπεριφορών από όσο καλύπτει η πολιτική του έκφραση. Στην Ελλάδα του 2014 το μόνο κόμμα που αυτοαποκαλείται εθνικιστικό είναι η Χρυσή Αυγή. Ομως το λεγόμενο αντιμνημονιακό μέτωπο ενεργοποιεί τα εθνικιστικά συμπλέγματα, υποδόρια, αν και όχι πάντα υποδόρια. Ο αντιγερμανισμός ίσως είναι το δημοφιλέστερο. Τον ενσαρκώνει η βιβλική μορφή του Μανώλη Γλέζου, χαλκογραφία ενός ηρωικού παρελθόντος το οποίο διακτινίζεται στο παρόν. Οσοι τον ψήφισαν αισθάνθηκαν ότι πήραν κάτι από τη δόξα του. Ο αντιευρωπαϊσμός είναι χαρακτηριστικό επίσης του σημερινού εθνικισμού. Για την αριστερά στηρίζεται στο γεγονός ότι η Ευρώπη είναι το κάστρο του καπιταλισμού και το ορμητήριο του φιλελευθερισμού. Για τη Χρυσή Αυγή η Ευρώπη πήρε λάθος δρόμο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν ηττήθηκαν οι υγιείς δυνάμεις του γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού. Κάνουν τατουάζ με αγκυλωτούς σταυρούς αριστερόστροφους, σαν αυτούς που έβρισκε ο Σλίμαν χαραγμένους στα ερείπια της Τροίας, και παίζουν με τις λέξεις ότι δήθεν δεν έχουν σχέση με τους δεξιόστροφους των ναζί γιατί τώρα έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως ο εθνικισμός τους, αν απαλλαγεί από τα ξυρισμένα τους κεφάλια και τη ναζιστική βλακεία, μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση. Ισως όμως να είναι αργά. Μπορεί και ναι μπορεί και όχι.

    Υπάρχει μία ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στον ελληνικό εθνικισμό, για παράδειγμα, και τον γαλλικό εθνικισμό. Ο Γάλλος εθνικιστής, οπαδός του Εθνικού Μετώπου, μπορεί να είναι αντιγερμανός, λόγω ιστορικού παρελθόντος, μπορεί να είναι ευρωσκεπτικιστής και να είναι εναντίον της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όμως αν και Γάλλος εθνικιστής δεν παύει να είναι Ευρωπαίος. Δεν αρνείται βασικά κεκτημένα του ευρωπαϊκού πολιτισμού, το Εθνικό Μέτωπο αποδέχεται την κληρονομιά των «ανθρωπιστικών παραδόσεων» και γι’ αυτό έχει αποκοπεί προ πολλού από κάθε αναφορά και σχέση με τον νεοφασισμό ή με το παρελθόν των συνεργατών των Γερμανών, των λεγομένων «collabos», παράδοση που μέσω του OAS αποτέλεσε και τον πρώτο του πυρήνα. Ο Ελληνας εθνικιστής όμως, όταν αμφισβητεί την ευρωπαϊκή ένταξη της Ελλάδας στην πραγματικότητα αμφισβητεί την ευρωπαϊκή υπόσταση της χώρας. Μιλούν, σε πείσμα της παιδείας μας, για μια Ελλάδα που γυρίζει την πλάτη της στη Δύση για να βρει τον εαυτό της, αυτόν τον φαντασιακό ανατολίτη που πάντα κυκλοφορούσε σαν φάντασμα ανάμεσά μας, στην πραγματικότητα όμως, ακόμη και οι Ελληνες της Σμύρνης ή της Πόλης ήθελαν να του γυρίσουν την πλάτη. Ολη η πνευματική ελληνική παράδοση, από τον Σολωμό ως τον Σεφέρη, είναι μια συνεχής συνομιλία με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Είναι και η διαφορά της Χρυσής Αυγής από τη δικτατορία των συνταγματαρχών, οι οποίοι ποτέ δεν αμφισβήτησαν την ένταξη της Ελλάδας στον δυτικό κόσμο.

    Υπάρχει και ένας αριστερόστροφος εθνικισμός. Αναφέρθηκα πριν στον Μανώλη Γλέζο και τον αφηρωισμό του εν ονόματι του αντιγερμανικού αγώνα. Αυτός τον ενσαρκώνει με τον πιο γραφικό τρόπο, όμως πίσω του ακολουθεί η χορωδία του αριστερού εθνικισμού που αμφισβητεί την ευρωπαϊκή ένταξη της Ελλάδας. Δεν ξέρω τι ευρωπαϊκή εμπειρία έχουν άνθρωποι σαν τον κ. Λαφαζάνη και τον κ. Στρατούλη, θέλω να πω ποιες εικόνες και ποιοι συνειρμοί δημιουργούνται στο μυαλό τους όταν ακούν την λέξη Ευρώπη. Εκείνο που είναι βέβαιο όμως είναι πως ένα από τα μεγάλα προβλήματα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι δεν έχει ξεκαθαρίσει τη θέση του απέναντι στο ζήτημα. Και δεν αναφέρομαι μόνον στο ευρώ. Αναφέρομαι στην πολιτική Ευρώπη, την οποία έβαλε στο στόχαστρο ο αντιμνημονιακός αγώνας. Η διφορούμενη θολούρα δεν θα του επιτρέψει ποτέ να δημιουργήσει πλειοψηφικό ρεύμα, παρά τις έντιμες προσπάθειες που καταβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση η συγκυβέρνηση.

    (….)

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

    Συνωμοσίες παντού.
    Ο σοφός λαός να είναι σε επιφυλακή.
    Όβερ!

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5076493/glezos-to-systhma-afhse-eleythero-ton-xristodoylo-kshro/

    Γλέζος: «Το σύστημα άφησε ελεύθερο τον Χριστόδουλο Ξηρό»

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/01/2014 13:10 |

    Τη θέση ότι το σύστημα άφησε ελεύθερο τον Χριστόδουλο Ξηρό, προκειμένου να αποπροσανατολιστούν οι πολίτες, εξέφρασε ο βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Γλέζος.

    «Ποιον συμφέρει η διαφυγή του δολοφόνου της 17 Ν;», διερωτάται ο κ. Γλέζος και απαντά: «Το σύστημα και μόνο, διότι αποπροσανατολίζει από την τραγωδία του λαού, και είναι αυτό που τον άφησε ελεύθερο».

    Σχολιάζοντας το βίντεο του Ξηρού, κάνει λόγο για «απόπειρα του αυτόκλητου δικαστή και τιμωρού να βρει κοστούμι για να δικαιολογήσει το μίσος και τις δολοφονικές προθέσεις του». Όπως αναφέρει, «μια είναι η απάντηση. Η αφαίρεση της ανθρώπινης ζωής δεν έχει ιδεολογική επένδυση».

  14. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ο Γλέζος έδειξε στον Ιερώνυμο το δώρο που του είχε κάνει ο Χριστόδουλος – ΦΩΤΟ
    12/04/2016
    Πηγή: romfea.gr

    Τέλος ο κ. Γλέζος έδειξε στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ένα βιβλίο που του είχε προσφέρει ο Προκάτοχός του μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος με σχετική αφιέρωση.

  15. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://www.xristianiki.gr/anexartetes-enotetes/nea-apophaseis/lae_xd.html

    Συνάντηση ἀντιπρoσωπειῶν ΛΑ.Ε.-Χ.Δ.

    Έχει γραφτεί από ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ

    Τρίτη, 07 Ιούνιος 2016

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Αντιπροσωπεία της «Λαϊκής Ενότητας» (ΛΑ.Ε.) αποτελούμενη από τον Παναγ. Λαφαζάνη επικεφαλής της παράταξης και τους Δημ. Στρατούλη και Νίκο Γαλάνη μέλη της Γραμματείας της ΛΑ.Ε. συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της «Χριστιανικής Δημοκρατίας» (Χ.Δ.) αποτελούμενη από τους Μανώλη Μηλιαράκη επίτιμο Πρόεδρο της Χ.Δ., Γιάννη Ζερβό Πρόεδρο της Χ.Δ. και Δημήτρη Πισίνα, μέλος του ΠΓ της Χ.Δ.

    Κατά τη συνάντηση, η οποία έγινε σε θερμό κλίμα, οι δύο αντιπροσωπείες αντάλλαξαν απόψεις για τις τρέχουσες εξελίξεις και την κρίσιμη συγκυρία που διανύει η χώρα.

    Οι δύο πλευρές εξέφρασαν τη ριζική τους αντίθεση στα αντιλαϊκά μνημονιακά μέτρα της κυβέρνησης και συμφώνησαν ότι έχει επείγουσα σημασία μια δημοκρατική ανατροπή στη χώρα.

    Οι δύο πλευρές καταδίκασαν, επίσης, την τρομοκρατία που συνεχίζουν να ασκούν οι κυρίαρχοι κύκλοι σε βάρος οποιασδήποτε πρότασης εξόδου από την κρίση έρχεται σε ρήξη με τους νεοφιλελεύθερους κανόνες της Ε.Ε. που επιβάλλονται ως μονόδρομος στους λαούς της Ευρώπης, καθώς και σε βάρος οποιασδήποτε αμφισβήτησης της παρουσίας της χώρας στην Ευρωζώνη και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Με τον τρόπο αυτο υπονομεύεται οποιαδήποτε μορφή υπεύθυνου διαλόγου σε σχέση με την πορεία της χώρας.

    Τέλος, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην σημασία της κοινής δράσης, πρώτα απ’ όλα στους κοινωνικούς αγώνες, όλων των δυνάμεων που, από δημοκρατική και προοδευτική σκοπιά, αντιτάσσονται στη μνημονιακή κηδεμονία και στην ανάγκη διαλόγου για ένα μέτωπο και ένα ριζοσπαστικό πρόγραμμα που θα διεκδικήσει να βάλει τη χώρα σε ένα νέο αντιμνημονιακό δρόμο διεξόδου και προοδευτικών μετασχηματισμών.

    Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία της Χ.Δ., στα πλαίσια της απόφασης του 8ου Συνεδρίου της για ανάληψη πρωτοβουλίας στην κατεύθυνση της συγκρότησης ενός ισχυρού και αξιόπιστου δημοκρατικού πατριωτικού αντιμνημονιακού κινήματος.

    7.6.2016

    • Ο/Η Po λέει:

      χεχε η ΛΑΕ κι ο μέγας Λαφαζάνης είναι επαναστατικά πράγματα, εκεί που έχεζ@ ο Μαρξ βγήκαν οι τοιούτοι!
      🙂

      • Ο/Η Ρωσίδα oρθόδοξη εκδιδόμενη εν Ελλάδι λέει:

        http://www.xristianiki.gr/anexartetes-enotetes/nea-apophaseis/apotimese-tes-khd-gia-ten-episkepse-poutin.html

        Αποτίμηση της Χ.Δ. για την επίσκεψη Πούτιν

        Έχει γραφτεί από ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ

        Σάββατο, 04 Ιούνιος 2016

        Αναφορικά προς την επίσκεψη του προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλ. Πούτιν, το Γραφείο Τύπου της Χ.Δ. εξέδωσε κατά την 04/06/’16 την ακόλουθη ανακοίνωση:

        Η επίσκεψη του προέδρου Πούτιν κατά το διήμερο 27-28 Μαΐου είναι ένα γεγονός που πρέπει, στα πλαίσια μιας έντιμης κριτικής στάσης και παρά επιμέρους ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν, να αποτιμηθεί ως κίνηση με θετικό πρόσημο και για τις δύο χώρες. Αυτή την προοδευτική πορεία των ελληνορωσικών σχέσεων διαπίστωσε και ο ίδιος ο πρόεδρος Βλ. Πούτιν σύμφωνα με δηλώσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης.

        Η αλληλεγγύη του ρωσικού έθνους και λαού από την αρχή της επιλογής ψήφισης του Μνημονίου(2010) από το ΠΑΣΟΚ υπήρξε πολύ σπουδαία. Τόσο ο τουρισμός όσο και οι εξαγωγές στην Ρωσία πολλαπλασιάστηκαν. Τον Μάρτιο του 2016, ενδεικτικά, αυξήθηκε ο τουρισμός κατά 523%. Διαφορετική πορεία ακολούθησαν οι διακρατικές σχέσεις. Με σταθμό την ακύρωση του αγωγού Νοβοροσίσκ-Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη κατά την πρώτη μνημονιακή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, κενό γράμμα έμεινε ακόμη, παρά τις διαρροές που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο, και ο περίφημος αγωγός Turkish Stream(αρχές 2015) όσο και πιθανές ευεργετικές προ-πληρωμές που τυχόν θα προέκυπταν από την ολοκλήρωση μιας τέτοιας συμφωνίας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s