Φαιδρότητες. Αστειότητες. Μακεδονία

[και Ποια τα ελάχιστα εθνικά μας προβλήματα]

Vergina_1

Τα εθνικά μας προβλήματα είναι αναρίθμητα, η χώρα τελεί υπό διάλυση.

Στην παιδεία μηδέν. Στην Υγεία υπό το μηδέν. Το ασφαλιστικό σύστημα διαλυμένο και καταχρεωμένο. Στη περιβαντολλογική πολιτική κυριαρχούν οι χωματερές και η βρωμιά του αστικού και υπαίθριου τοπίου. Δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις αποχωρούν. Δεκάδες χιλιάδες νέοι μεταναστεύουν. Τα κάπιταλ κοντρόλ συνεχίζουν να ρυθμίζουν μια ήδη κουτσουρεμένη οικονομία. Η αγοραστική δύναμη των ολίγων που (ακόμα) εργάζονται μειώνεται για 6η ή 7η συνεχή χρονιά. Ο αριθμός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει συρρικνωθεί, ο αριθμός τους σε λίγο θα συγκρίνεται με αυτό της κατοχής. Η ανεργία παραμένει επισήμως εδώ και χρόνια πάνω από 26%. Οι συνταξιούχοι καταδικασμένοι. Οι εργαζόμενοι δίχως εργατικά δικαιώματα, δίχως εθνικές συλλογικές συμβάσεις μες στην βασιλεία της «ελαστικής» απασχόλησης. Χιλιάδες ΜΚΟ που δεν δημοσιοποιούν ισολογισμούς. Μία εκκλησιαστική εξουσία που αλωνίζει στην «παιδεία», που αλωνίζει με Ναοδομίες, φοροαπαλλαγές, καταχρήσεις και φιλανθρωπίες με κρατικά πάντα χρήματα ενός κράτους υπό οικονομική κατάρρευση. Το πελατειακό κράτος ζει και βασιλεύει. Οι διορισμοί ακατάπαυστοι και με αριστερό πρόσημο. Η κυριαρχία αλαλαγμών και του παράλογου παντού. Τα ΜΜΕ στη μάχη για το κρατικό παντεσπάνι. Κολακείες, γλειψίματα, λοιδορίες και καταδίωξη της αντίθετης άποψης. Οι ΑντιΕξουσιαστές-Χούλιγκαν-Διαρρήκτες τραπεζών-Σκοτάδι-Μηδενισμός όλα σαλάτα, όλοι ΑντιΕξουσιαστές στα γήπεδα στους δρόμους και καταλήψεις για μια πορδή, όλοι επιχαίρουν την αντιστασιακή τους κακόγουστη φάρσα. Όλα κι Όλοι, στο όνομα του λαού.

Μηνύσεις από αρεοπαγίτες, μηνύσεις από πολιτικούς και υπουργούς. Μηνύσεις-μηνύσεις-μηνύσεις. Διώξεις-διώξεις-διώξεις. Ο εκφασισμός σε όλο του το εθνικό μας μεγαλείο.

Τα παραμύθια περί σχισμένων μνημονίων και κάλπικων ανθρωπισμών και συμπόνιας για το προσφυγικό. Στρατηγική ανύπαρκτη στα Πάντα. Μεσοπρόθεσμες προοπτικές ανύπαρκτες. Μακρόπνοες ελπίδες το ίδιο. Άθλια όλα. Απελπισία.

Το μόνο εθνικό μας πρόβλημα ένα:  «το Μακεδονικό»

Εξοντώστε. Καταδικάστε τους Μουζάλες απ’ όπου και αν προέρχονται.

Καθάρματα. Γεια σας.

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Θεωρίες Συνωμοσίας, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

26 Responses to Φαιδρότητες. Αστειότητες. Μακεδονία

  1. Ο/Η του κώλου λέει:

    Του κώλου τα 9μερα!

  2. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Εἶναι τὸ ἴδιο πρόβλημα. «Ἕλα μωρέ, αὐτὸ εἶναι τὸ προβλημά μας;»
    Ὅλα εἶναι ἕνα πρόβλημα. Καὶ ἡ ἐξωτερικὴ καὶ ἡ εσωτερικὴ πολιτική, Καὶ ἡ οἰκονομία καὶ ἄμυνα καὶ ἡ παιδεία. Δὲν ἔχουμε δικαίωμα νὰ κληροδοτοῦμε προβλήματα στοὺς ἑπομένους λόγῳ ὀκνηρίας.
    Ὁ Ἑλληνοχριστιανισμὸς εἶναι ἕνα πρόβλημα, ὅπως καὶ ὁ Τουρκοθωμανισμός, ὁ Σκοπιανοχριστιανισμὸς καὶ τέλος ὁ Νεορωμαιοκαλβινισμὸς (Οἰκονομισμός) τῶν ΗΠΑ.

    Στοὺς παρακάτω συνδέσμους τὸ γενικότερον πρόβλημα.

    http://www.rassias.gr/1082.html
    http://www.rassias.gr/9035.html

  3. Ο/Η Nτένης ο τρομερός λέει:

    http://www.protagon.gr/scripta/editorial/ta-adelfia-tsipras-kammenos-tha-pesoun-sfixtagkaliasmenoi-44341083516

    Τα «αδέλφια» Τσίπρας – Καμμένος θα πέσουν σφιχταγκαλιασμένοι…Ο Γιάννης Μουζάλας δεν παραιτήθηκε και ο Πάνος Καμμένος έβαλε καθώς φαίνεται την ουρά στα σκέλια. Σε αυτό μοιάζει με τον Αλέξη Τσίπρα. Κοινός στόχος η διατήρηση της εξουσίας

    Γιώργος Καρελιάς

    Γίνεται τη μια μέρα να απειλείς θεούς και δαίμονες και την άλλη να βάζεις την ουρά στα σκέλια; Oταν πρόκειται για τον Πάνο Καμμένο, όλα γίνονται. Το μόνο που δεν γίνεται είναι να αφήσει την υπουργική του καρέκλα.

    Αυτός ο ογκόλιθος της πολιτικής συνέπειας απαίτησε χτες (Τετάρτη) να παραιτηθεί ο συνάδελφός του Γιάννης Μουζάλας, επειδή αποκάλεσε Μακεδονία τα Σκόπια. Μάλιστα είχε θέσει ως χρονικό όριο την ενάτη πρωινή ώρα σήμερα (Πέμπτη). Αυτό εδώ το απειλητικό tweet του δεν άφηνε κανένα περιθώριο για άλλη ερμηνεία.

    Η ώρα αυτή παρήλθε, η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του συνεδρίασε, ο κ. Μουζάλας δεν παραιτήθηκε, αλλά η απειλή πήγε περίπατο. Ο Καμμένος ψέλλισε διάφορα ακατάληπτα περί διαπλοκής και πήγε να ξανακαθήσει στην άνετη υπουργική καρέκλα του. Οπως είχε πει ο ίδιος παλιότερα για τους αντιπάλους του, «στα τέσσερα». Αυτή τη φορά έπεσε ο ίδιος.

    Ο σανός του Τσίπρα είναι «αριστερός» και του Καμμένου… «κεντρώος», όπως έχει πει ο νυν Πρωθυπουργός

    Φυσιολογική εξέλιξη. Οταν είδε ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν ήταν σε θέση να ικανοποιήσει το αίτημά του καρατομώντας τον κ. Μουζάλα, ο κ. Καμμένος έκανε άλλη μια μεγαλειώδη τούμπα.

    Δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά. Από τότε που έλεγε ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει Μνημόνια και να συνεργαστεί («ούτε νεκρός») με όσους έχουν ψηφίσει (εδώ) δεν έχει περάσει πολύς καιρός. Ετσι και τώρα. Ο κ. Καμμένος εντάσσεται στους μετρ της πολιτικής εξαπάτησης, για έναν και μοναδικό λόγο: την κατάληψη και διατήρηση της εξουσίας. Χωρίς καρέκλα δεν κάνει και θα κινδυνεύσει να εξαφανιστεί.

    Σε αυτό μοιάζει με τον κ. Τσίπρα. Και ο νυν Πρωθυπουργός για την εξουσία τα έκανε όλα (περισσότερα εδώ). Παρά τα κατά καιρούς πρόσκαιρα σύννεφα στις σχέσεις τους, θα μείνουν μαζί. Τους δένουν πολλά. Και αφού είναι -κατά Καμμένο- «αδέλφια» (εδώ), θα μείνουν -και θα πέσουν- σφιχταγκαλιασμένοι.

  4. Ο/Η Red λέει:

    http://enosy.blogspot.gr/2016/03/blog-post_16.html

    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

    της Ελένης Πορτάλιου

  5. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

    Ψήφισε το σύμφωνο συμβίωσης και τώρα πάλι προκαλεί το χοντρό:
    Ζουράρις (ΑΝΕΛ): Ο Μουζάλας δεν χρειάζεται ούτε να παραιτηθεί, ούτε να ζητήσει συγγνώμη

  6. Προς….. Αλέξιον….:
    …..για την ονομαστική -σου εορτή…., ω «Κάτθρωπε του Σατανά»…., Αλέξιε…., Αλ εξεξ έξιε….,
    «σπαρτό» και νοικιασμένο ανδρείκελο Πρωθυπουργέ της….. Ελ λάαος….,
    ήτοι, της πέτρας – λάαος – γης – χώρας – λαού του Ελ : Ελωεί – Ελωχείμ…., σαφώς, εδώ και ‘’2016’’ έτη….,
    να έχεις την, ουδέτερη, Ευχή – Κατάρα -μου…., να βρεις ό,τι, έστω, καλό κι ό,τι κακό μας έκανες/κάνεις….!
    …..Αξιομίσητε Αλ έξιε….,
    κατέστρεψες, ανεπανόρθωτα, έναν…., έστω κι ‘’ως έλεγες’’, εκφυλισμένο από τους πρίν -σου…., λαό….,
    και, εσύ…., μαζί με την ‘’τέτοια’’ παρέα -σου….,
    και, εσύ…., ο….. με, στη μάσκα -σου, αθώα….. μάτια, λόγια, χαμόγελα,….. ω αλλόλογε κι αλλόπρακτε….,
    για….. ‘’τριάκοντα αργύρια’’ – χρήμα : μνήμα, ένα Βάθρο – Βόθρο, λίγη δόξα – λόξα,…..
    και, εσύ, ω ‘’«Χρυσοστοΐτη»’’ του ‘’«Χρυσού Σούρουπου»’’, που αποκαλούσες τους προκατόχους –σου ….:
    άλλους, «Γερμανοτσολιάδες και Γερμανόφρονες»…., άλλους, «Αμερικανοτσολιάδες κι Αμερικανόφρονες»….,
    άλλους, ‘’«Χ΄’’τέτοιους’’ και Χ΄όφρονες»’’…., άλλους, ‘’«Ψ΄’’τέτοιους’’ και Ψ΄όφρονες»’’….,…..
    νααααα, ως ανήκοντες σε….. Γερμανοΐδρυτα, Αμερικανοΐδρυτα,….. Κόμματα….!
    …..Εσύ…., κι εσύ, λοιπόν…., τί….. «…..-όφρων» και εκ τίνος «…..-ΐδρυτου» Κόμματος ‘’παραφυάς’’ είσαι…!;
    Ποίοι…., εχ, οξαποπαντεξωστέοι…., ίδρυσαν…., ως κι όλα και παντού της Γης τα ‘’τοιούτως’’ : Ελ ικώς….,
    εμ, στη Θεσσαλονίκη…., το ‘’πυρο’’φόρο Κόμμα εκ του οποίου προέρχεσαι….,
    που, κι αυτό, ‘’«ρυπαρό»’’, ‘’τελικά’’, το απεκάλεσες….,
    ω και ‘’«πυράγκαλε Τάλω’’…., που, τελικώς και διά σού, η Ελλάς εάλω….,
    ω Λα πέρση και εκλαικαστή της πατρίδας -μου συν Εκλαικαστρία ‘’«Ευρωπαϊκή Ενώσει»’’ : Ε. Ε….,
    τάχα, Λα έρτη και ‘’«λάϊον : λήιον πυρ»’’….. ω ‘’«Αδαμοκαδμόφρονα»’’ ψευδολαοσσόε και λα,ρα,δύτη εσύ….,
    τάχα, κι εσύ, λαός : ύδωρ και δη «λάλον : λίαν αύον ύδωρ»…., και, εσύ ο με λύσσα : ‘’υδρο’’,λαο,φοβία…!;
    …..Ποίου….. κι απεσπάσθης εξ αυτού…., στημένα κι ‘’ωρίμου της ώρας’’ και γι’ αυτά που ζούμε….. εμείς….,
    ως, δήθεν, ‘’««καθαρός δαυλός αποσπασθείς εκ του ‘’«ρυπαρού»’’ Πυρός»»’’….. και μας ‘’έκαψες’’….,
    ω ‘’εξακοσιοστή εξηκοστή έκτη’’ : ‘’χξς΄’’ ‘’μετεμψύχωση – μετενσάρκωση’’
    του….. ‘’«Μύιου / «μυγο»,προσφυγο,φέρτη / Ελ διός»’’….. και ουχί του, έστω, «Ξένιου Διός»….,
    σαφώς, ούτε και του, έστω, ‘’«Απομύιου / «μυγο»,προσφυγο,διώχτη / Διός»’’…!;
    …..Και…., έι, «άθεε»…., χμ, ‘’του χρόνου’’…., στην ‘’«Εορτή….. των Θεοφανείων»’’ : των Σατανοφανείων….,
    ρε «λαο,νερο,κάθιστε»….. ωσεί «λα ικάστρια» Βαβυλών….,
    αντί να πετάξεις γλαύκαν, σώρρυ, κόρακαν, εχ, σώρρυ, περιστεράν εις τον….. ‘’αέραν’’….,
    να πετάξεις τον σταυρό
    […..κι όχι να τον ρίξεις στη Δεξαμενή του Ναού του, ‘’1ου’’ Εθνοπροδότου, Διονυσίου του Αρεοπαγίτου…..
    ή στο όποιο / και….. όπου : θάλασσα, ποτάμι, λίμνη,….. / ‘’νερό’’ : «λαό και όχλο, έθνος και γλώσσα»….:
    Αποκάλυψις Ιωάννου : κεφ. 17, εδ. 15….,
    ή, άλλως και εις άλλην ταξεωστρωμάτωσιν, στις όποιες/όποιους πεδιάδες, λόφους,….. ε δ ώ….. ]
    στα άνωθεν του λαού : καθελογής, ‘’αέρια’’ και νεφέλας – εξαϋλωμένα νερά ζάπλουτους και πλούσιους
    ή, άλλως και εις άλλην ταξεωστρωμάτωσιν, στα καθελογής βουνά και όρη…., προς τρ αγιασμόν αυτών….!
    …..Ννναι…., αυτά/αυτές…., κι ο όχι ο λαός : ‘’Σίμων ο Κυρηναίος’’…., να ‘’αρπάξουν’’, ‘’τότε’’, τον σταυρό….,
    αυτά/αυτές…., ντόπια/ντόπιες ή μη…., που, ιδίως, ευθύνονται γι’ αυτό κι ακόμα κερδοσκοπούν με αυτό….,
    να ξεπληρώσουν, ή κι «ακυρώσουν», το εξωτερικό ή μη χρέος ‘’μας’’….,
    «το καρφωμένον εις τον σταυρόν χρεωστικόν ‘’μας’’ έγγραφον με τας διατάξεις του,
    το οποίον είναι εναντίον -μας•…..»….: Παύλου : Προς Κολοσσαείς : 2 : 14….,
    τον…., κι εδώ, ως και στο κατά ‘’Χριστόν’’ Μνημονιόπληκτο : Διαθηκόπληκτο Ισραήλ…., έχοντα ‘’τέτοιο’’….!

    ……’’Shalom, Αλέκου μ’», σώρρυ, ‘’Shalom aleichem’’ …..
    και προσοχή, ω ‘’«ευγενές αέριον»’’ και σούπερ αριθμολογοφακίρη κι Αλχημιστή….,
    μη -σου γίνει, μη χημιστί : αλληγοριστί, το ‘’«αγενές»’’ ύδωρ : λαός : Η2Ο ‘’«κροτούν αέριον»’’ : Ο2Η και….:
    Στέργιος (Αλέξανδρος) Z….: http://www.stergios888.gr

  7. Ο/Η Po λέει:

    Από την κοινή συνεδρίαση των προεδρείων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: «Αυτά που μας ενώνουν είναι απείρως πολύ περισσότερα από αυτά τα λίγα που μας χωρίζουν και για τα οποία θα βρούμε λύση»

    Φάτε ακροδεξιά Αριστερά να χορτάσετε.

    • Ο/Η Παλιός λέει:

      Ρατσισμός, εθνικισμός, ομοφοβία, αντισημιτισμός, θρηκοληψία, αντιευρωπαϊσμός, αυτά είναι των ΑΝΕΛ τα χαρακτηριστικά.
      Αυτά τους ενώνουν;
      Α ναι και λίγο παρελθόν

      http://www.iospress.gr/search.htmΤα μυστήρια του φιλοκουρδικού λόμπι

      http://www.iospress.gr/mikro1999/mikro19990320.htm

      20 Μαρ. 1999 … «Στις 8.30 το βράδυ, η εκπρόσωπος του PKK στην Αθήνα ενημερώνει τον Π. Καμμένο. Λίγο αργότερα επικοινωνεί ο κ. Καμμένος με τον αρχηγό …

      .

      Επάγγελμα: κυνηγός κεφαλών τρομοκρατών

      http://www.iospress.gr/mikro2002/mikro20020119.htm

      19 Ιαν. 2002 … Καμμένος δεν αρκείται στις παλιές εκείνες αντιτρομοκρατικές του δάφνες. Ξεσπαθώνει τώρα και δηλώνει ότι γνωρίζει τα ονόματα 4 τρομοκρατών.

      .

      Σε γνωρίζω απ’ την κουκούλα

      http://www.iospress.gr/mikro1997/mikro19970201.htm

      1 Φεβ. 1997 … (Πάνος Καμμένος, Θεσσαλονίκη, 7.3.1996) Κλήθηκαν χθες να απολογηθούν στην Εισαγγελία της Θεσσαλονίκης 8 νέοι της πόλης, εναντίον των …

      1, 2, 3, πολλά δεκαεξάχρονα

      http://www.iospress.gr/ios2009/ios20090125.htm

      25 Ιαν. 2009 … της Ενωσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Συνήγοροι των αστυνομικών ήταν ο βουλευτής Πάνος Καμμένος και ο επιχειρηματίας νυχτερινών …

      .

      SAS εναντίον Ναξάκη – α

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010414a.htm

      14 Απρ. 2001 … … Οτζαλάν» με όλους της τους πρωταγωνιστές (Ναξάκης, Καλεντερίδης, Δαμιανάκου, Καμμένος) σε ένα ιστόρημα παραπολιτικής φαντασίας.

      .

      Το φιάσκο της Στάζι – α

      http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020922a.htm

      22 Σεπτ. 2002 … Καμμένο. Ο πρώτος, βρήκε κατάλληλο κλίμα για να διεκδικήσει την υστεροφημία του. Προβάλλει τον ισχυρισμό ότι εκδιώχθηκε από το υπουργείο …

      .

      Ψυχραιμία παιδιά…

      http://www.iospress.gr/…/paraskinio20020928.htm

      28 Σεπτ. 2002 … Στην ίδια εκπομπή καλεσμένοι (στο Star και τον Μανώλη Καψή), οι δυο ειδικοί τρομοκρατολόγοι, Κακαουνάκης και Καμμένος, επιτέθηκαν την …

      .

      Η δημοσιογραφία της κουκούλας – β

      http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020915b.htm

      15 Σεπτ. 2002 … Την εγκυρότητά του ο κ. Καμμένος αντλεί από τη «μελέτη» του «Τρομοκρατία, θεωρία και πράξη» (Ελληνική Ευρωεκδοτική, 1992). Πρόκειται για …

      Στριγάς

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010401a.htm

      1 Απρ. 2001 … Κεντρικός ιστός της «σκέψης Καμμένου», πάντως, είναι η στενή σχέση του ΠΑΣΟΚ αλλά και της KGB με την εγχώρια τρομοκρατία. Σχέσεις που …

      Ο σταυρός της νέας εποχής – γ

      http://www.iospress.gr/ios1996/ios19960922c.htm

      22 Σεπτ. 1996 … Αγγελος Μπρατάκος (Ν.Δ), 33. Βάσω Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), 34. Βασίλης Κοραχάης (Ν.Δ), 35. Πάνος Καμμένος (Ν.Δ), 36. Γεώργιος Καλός (Ν.Δ) …

      Φοβού τους ειδικούς – β

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20011014b.htm

      14 Οκτ. 2001 … *Ειδικός επί θεμάτων Μπιν Λάντεν εμφανίζεται, όπως ήταν αναμενόμενο, κι ο βουλευτής Πάνος Καμμένος. Αλλά δεν είναι μόνο οι κοινότοπες …

      Αμάρτησα για την πατρίδα μου – α

      http://www.iospress.gr/ios1996/ios19960728a.htm

      28 Ιουλ. 1996 … … Σταθόπουλος, Καμμένος) να πηγαίνουν στο Πάλε (8.12.1994) και να αλληλοσυγχαίρονται με τους «αντιιμπεριαλιστές» Κάρατζιτς και Μλάντιτς.

      .

      Οι οπτικές ίνες της χούντας – γ

      http://www.iospress.gr/ios1998/ios19980419c.htm

      19 Απρ. 1998 … … επανήλθε πρόσφατα στο προσκήνιο, προσφέροντας τα φώτα του σε ανερχόμενους εθνικόφρονες όπως ο βουλευτής της ΝΔ Πάνος Καμμένος.

      Μια μέρα στον Κορυδαλλό – α

      http://www.iospress.gr/ios2004/ios20040307a.htm

      7 Μαρ. 2004 … Καμμένος ήρθε εδώ και σας παραπλάνησε ότι έχει νέα έγγραφα και μάλιστα από τη γερμανική βουλή. Ο κ. Καμμένος ζήτησε και πήρε αντίγραφο …

      Οι δικηγόροι, τα δίκτυα και τα κλιμάκια

      http://www.iospress.gr/…/megalo19990306.htm

      6 Μαρ. 1999 … … Καμμένος, Ιντζές, ο τέως πρέσβης Στοφορόπουλος, ο Φαίλος Κρανιδίωτης (με την ιδιότητα του εκπροσώπου της ΠΟΛΑΝ) και αρκετοί άλλοι.

      .

      Απόφαση-ντοκουμέντο για τα αρχεία της Στάζι

      http://www.iospress.gr/mikro2004/mikro20040403.htm

      3 Απρ. 2004 … Καμμένος, ως αυτόκλητος μάρτυρας. Το επιχείρημά του ήταν ότι διαθέτει τα αρχεία «επικυρωμένα από τη Γερμανική Βουλή». Η εισαγγελία είχε …

      Μια διαχρονική «δήλωση

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010401b.htm

      1 Απρ. 2001 … Πάνος Καμμένος «Τρομοκρατία. Θεωρία και πράξη» (Ελληνική Ευρωεκδοτική, Αθήνα 1900). Το βιβλίο που ανέδειξε τον 25χρονο διοικητή μιας …

      Ο Διάλογος του πολέμου – γ

      http://www.iospress.gr/ios1999/ios19990509c.htm.

      9 Μάιος 1999 … Πώς αισθάνθηκαν άραγε οι ίδιοι, όταν ο βουλευτής Π. Καμμένος, πριν λίγο μόλις καιρό, χαρακτήριζε τον σύντροφό τους, δημοσιογράφο στη Χίο, …

      http://www.iospress.gr/mikro2000/mikro20000401.htm

      1 Απρ. 2000 … Καμμένος έβλεπε ότι υπάρχουν παντού «πατριωτικές δυνάμεις οι οποίες δεν είναι διατεθειμένες να παίξουν τα παιχνίδια των αφεντικών του κ.

      .

      Το φιάσκο της Στάζι – α

      http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020922a.htm

      22 Σεπτ. 2002 … Καμμένο. Ο πρώτος, βρήκε κατάλληλο κλίμα για να διεκδικήσει την υστεροφημία του. Προβάλλει τον ισχυρισμό ότι εκδιώχθηκε από το υπουργείο …

      Η συμμαχία στον πάγκο – α

      http://www.iospress.gr/ios1995/ios19950723a.htm

      23 Ιουλ. 1995 … Χαρούμενοι γύρισαν από το Πάλε στις 9.12.94 οι πέντε βουλευτές μας ( Μπαντουβάς, Χατζηανδρέου, Βουνάτσος, Σταθόπουλος, Καμμένος) …

      .

      Οι γνωστοί άγνωστοι του ’95 – α

      http://www.iospress.gr/ios1995/ios19951231a.htm

      31 Δεκ. 1995 … ΤΟ ΠΛΑΝΟ: Ο Π. Καμμένος καλείται ως επαΐων να κρίνει τα γεγονότα του Πολυτεχνείου (ΣΚΑΙ 23.11.95). ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ: Η εργάτρια Μέλπω …

      .

      Το μυστικό της Ηγουμενίτσας – β

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010923b.htm

      23 Σεπτ. 2001 … … υπό την επιτήρηση των ελληνικών αρχών, ενώ ο βουλευτής Π. Καμμένος όπου να ‘ναι θα εξαρθρώσει τη διεθνή τρομοκρατία και το ΠΑΣΟΚ.

      Τα πλούτη του έθνους – α

      http://www.iospress.gr/ios1997/ios19970323a.htm

      23 Μαρ. 1997 … Χορηγός της διακομματικής αποστολής (Καμμένος, Μπαντουβάς, Βουνάτσος) στην Ιμβρο, το 1994. Λεύκωμα για τη Μακεδονία και το Αγιον …

      .

      Πολιτικό υποθηκοφυλακείο – α

      http://www.iospress.gr/ios1997/ios19970302a.htm

      2 Μαρ. 1997 … … ορισμένοι (Λιβανός, Σημίτης, Αχ. Καραμανλής, Μάνος, Βαρβιτσιώτης, Καμμένος , Γκελεστάθης κ.ο.ο.) έχουν σημαντική περιουσία. Ο Δ. Λιβανός …

      .

      Ψυχραιμία παιδιά…

      http://www.iospress.gr/…/paraskinio20020928.htm

      28 Σεπτ. 2002 … Στην ίδια εκπομπή καλεσμένοι (στο Star και τον Μανώλη Καψή), οι δυο ειδικοί τρομοκρατολόγοι, Κακαουνάκης και Καμμένος, επιτέθηκαν την …

      Η δημοσιογραφία της κουκούλας – β

      http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020915b.htm

      15 Σεπτ. 2002 … Την εγκυρότητά του ο κ. Καμμένος αντλεί από τη «μελέτη» του «Τρομοκρατία, θεωρία και πράξη» (Ελληνική Ευρωεκδοτική, 1992). Πρόκειται για …

      Στριγάς

      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010401a.htm

      1 Απρ. 2001 … Κεντρικός ιστός της «σκέψης Καμμένου», πάντως, είναι η στενή σχέση του ΠΑΣΟΚ αλλά και της KGB με την εγχώρια τρομοκρατία. Σχέσεις που …

      .

      Ο σταυρός της νέας εποχής – γ

      http://www.iospress.gr/ios1996/ios19960922c.htm

      22 Σεπτ. 1996 … Αγγελος Μπρατάκος (Ν.Δ), 33. Βάσω Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), 34. Βασίλης Κοραχάης (Ν.Δ), 35. Πάνος Καμμένος (Ν.Δ), 36. Γεώργιος Καλός (Ν.Δ) …

  8. Ο/Η יוסף אתונה λέει:

    Ξεφτιλισμένη Αριστερά

    http://www.parapolitiki.com/2014/12/nea-mpourda-kammenou-sxetika-me-ti-forologisi-tvn-ellinon-evraion.html

    Νέα μπούρδα Καμμένου σχετικά με τη φορολόγηση των Ελλήνων Εβραίων (κι όχι μόνο)

    Μιλώντας σήμερα στην πρωινή εκπομπή του Ant1, υποστήριξε ότι οι Έλληνες Εβραίοι δεν φορολογούνται(!) σε αντίθεση με τους Χριστιανούς Ορθόδοξους Έλληνες που πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους.

    Πρόκειται προφανώς για μια ακόμα ανοησία του συγκεκριμένου κυρίου. Να και η σχετική ανακοίνωση από το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος:

    – See more at: http://www.parapolitiki.com/2014/12/nea-mpourda-kammenou-sxetika-me-ti-forologisi-tvn-ellinon-evraion.html#sthash.xpS9lHRA.dpuf

  9. Ο/Η Παλιός λέει:

    Κοτζαμπάσηδες πασάδες και σεβάσμιοι δεσποτάδες καλή ώρα, παίξανε πολύ με το Μακεδονικό, τώρα παίζει και ο Πανούλης με τον Αλεξάκις

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Γελοιότητες ενός χουντοφασίστα αντικανονικού (με παράνομη μετάθεση από τη Σάμο)
      ______________
      http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010422a.htm
      [Τον μητροπολίτη Σάμου Παντελεήμονα, ο οποίος χτυπούσε τις καμπάνες όταν τον επισκεπτόταν ο Παττακός, και είχε αναρτήσει τη σημαία με το όρνιο της χούντας στη μητρόπολή του;]
      ________________________________

      μητροπολίτη, με το Λεωνίδα Κύρκο να τον ακούει, χωρίς να ντρέπεται, από τις παρυφές της συγκέντρωσης.

      Όταν η Ελλάδα αρνήθηκε τον προσφερόμενο γεωγραφικό προσδιορισμό, περιφρονώντας και προσβάλλοντας βάναυσα τις διαμορφωμένες από παλιά συνειδήσεις των ανθρώπων, η υπόθεση χάθηκε, όσοι τη συνεχίζουν, το κάνουν για ιδιοτελείς σκοπούς αποβλέποντας σε συγκεκριμένα εκλογικά ακροατήρια, τους ξέρουμε καλά κι αυτούς και το πολιτικό παρελθόν τους, που ο ΣΥΡΙΖΑ προσποιείται πως αγνοεί, καταδεχόμενος να συμμαχεί με ακροδεξιούς, που θα φύγουν από τη συγκυβέρνηση με κάποιο τέτοιο πρόσχημα, όταν το σαπιοκάραβο αρχίσει να βουλιάζει για τα καλά.

      Οι καλές σχέσεις με τους γείτονες, όλους τους γείτονες, στη βάση έντιμων αρχών και της διεθνούς νομιμότητας, είναι πράξη λογικής και εθνικού συμφέροντος.
      Η απαίτηση να αλλάξει μια περιοχή όνομα, ευθύς μόλις έγινε Κράτος, είναι άδικη και παράλογη και χωρίς ελπίδα. Αντίθετα θα ήταν δίκιο να ονομαζόταν Βόρεια Μακεδονία, όπως και είναι, αυτή η ευκαιρία όμως δυστυχώς χάθηκε με ευθύνη των Ελλήνων εθνικιστών και της δειλίας των υπολοίπων, πλην Κων. Μητσοτάκη και ΚΚΕ. Οι υποκρισίες και οι λαθροχειρίες σαν κι αυτή του Μυριβήλη που για να γίνει αρεστός αφαίρεσε από τη Ζωὴ ἐν τάφῳ» του, από την τρίτη της έκδοση (του 1955) τον χαρακτηρισμό «Μακεντόν ορτοντόξ» (Αθήνα 1924, σελ.104-5), δεν εξυπηρετούν το αληθές, που κατά τον ποιητή μας και κατά την απλή λογική πρέπει να το θεωρούμε «εθνικό»:
      «…Δε θέλουν να είναι μήτε ‘Μπουλγκάρ’, μήτε ‘Σρρπ’, μήτε ‘Γκρρτς’. Μονάχα ‘Μακεντόν ορτοντόξ’..». ,

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Αγαπητέ laskaratos, επιτρέψτε μου να πάρω θέση στον όρο «Βόρεια Μακεδονία»: 1ον κάθε λαός, κοινωνική ομάδα η άτομο, έχει το δικαίωμα να αυτό προσδιορίζεται όπως επιθυμεί. 2ον οι κάτοικοι των Σκοπίων θεωρούν τους εαυτούς τους, απογόνους του Αλεξάνδρου (μου είναι αδιάφορα αν μπορούν να το αποδείξουν η όχι με ιστορικά ντοκουμέντα). Ο γεωγραφικός όρος «Βόρεια Μακεδονία», δεν θα ανταποκρινόταν σ’ αυτήν την επιθυμία τους. Εξυπακούεται πως αν θα συμφωνούσαν μα αυτόν τον όρο, θα αποτελούσε επιλογή τους.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αγαπητέ Γιάννης,

        1. @»1ον κάθε λαός, κοινωνική ομάδα η άτομο, έχει το δικαίωμα να αυτό προσδιορίζεται όπως επιθυμεί».
        Ορθότατο, υπό την προϋπόθεση πως δεν θίγει έννομα συμφέροντα άλλων, που έχουν το ίδιο ή και σαφώς ισχυρότερο δικαίωμα, εδώ υπεισέρχεται η υποχρέωση του δίκαιου συμβιβασμού.

        2. Ο όρος Β.Μακεδονία, δεν αποκλείει καθόλου το δικαίωμα του οποιουδήποτε κατοικεί εκεί, να φαντασιώνεται εις πείσμα του Γκλιγκόροφ που δημόσια ομολόγησε υπέρ του αντιθέτου, πως είναι κατ’ευθείαν απόγονος του Αρχισταυρωτή, απλά του στερεί την προνομιακή αποκλειστικότητα, γιατί το ίδιο δικαίωμα το έχουν και οι από εδώ θαυμαστές του γιού της Ολυμπιάδας, από τα Κούκουρα της Ηλείας και άλλοθεν προερχόμενοι.

        Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς γείτονες.

  10. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    http://www.rassias.gr/1106.html

    «
    .
    .
    .

    Από την εμφάνιση του επεκτατικού μονοθεϊσμού που λέγεται Χριστιανισμός, οι εχθροί του έθνους, υπό την αυθεντική του έννοια, δεν έπαψαν ποτέ να υπάρχουν και να δρουν.

    Είναι εκείνοι που, επί αιώνες, έθαψαν όλα τα έθνη κάτω από βαριές ταφόπλακες που έφεραν τον Σταυρό ή την Ημισέληνο και εκείνοι που, συσπειρωμένοι γύρω από τον μονάρχη και τον Χριστό,

    έφτασαν να αποκαλούν «ανύπαρκτο» το έθνος όταν το επανέφεραν

    (ως την ανώτατη αρχή του δημοκρατικού πολιτεύματος) οι Γάλλοι Ιακωβίνοι και εν συνεχεία οι Ιταλοί Καρμπονάροι.

    Είναι εκείνοι που, έναν αιώνα αργότερα,

    ιδιοποιήθηκαν αυτό που αρχικά κατήγγειλαν, ναι, ναι, το έθνος, υποβιβάζοντάς το σε επινοημένη ομογενοποιητική συλλογικότητα («πολιτικό έθνος») χάριν του «εθνικισμού» και ταυτόχρονα άνοιξαν δρόμο στους υποτιθέμενους αντιπάλους τους,

    αλλά στην πραγματικότητα ομογάλακτους αδελφούς τους,

    στους λεγόμενους «διεθνιστές»,

    να κατοχυρώσουν/κλειδώσουν τον υποβιβασμό, επιτιθέμενοι στο ψευδο-«έθνος», το οποίο στο τέλος κατέληξε να αποκαλείται «φανταστική κοινότητα» και άλλα ανάλογα.

    Με χίλια δύο προσωπεία, οι καλοί στρατιώτες της Παγκόσμιας Ιερουσαλήμ συνέχισαν και συνεχίζουν τον απηνή διωγμό της αυτόνομης και συμπαγούς συλλογικής ταυτότητας, αυτού δηλαδή που όντως είναι το έθνος, του ουσιαστικά μοναδικού πλαίσιου πραγμάτωσης για τους «gentiles», τους «εθνικούς».

    Παγιδευμένα ωστόσο μέσα στο ίδιο τους το ψεύδος, τα δύο ομογάλακτα τέκνα της Παγκόσμιας Ιερουσαλήμ, υποχρεώθηκαν πολύ σύντομα σε αναπόφευκτες καταφυγές.

    Ο «εθνικισμός»,

    όταν δεν επιχειρούσε γελοιότητες τύπου ««Όσοι αυτόχθονες κάτοικοι της Επικρατείας της Ελλάδος πιστεύουσιν εις Χριστόν εισίν Ελληνες», πολύ σύντομα κατέφυγε σε ανιστόρητους φυλετισμούς, ενώ ο «διεθνισμός», εκμεταλλευόμενος ακριβώς την κραυγαλέα ανιστορικότητα του εθνοφυλετισμού, αλλά και ο ίδιος ενδεδυμένος με τον φανατισμό της αλογίας, κατέφυγε σε συλλήβδην άρνηση του έθνους, σε αρνησιπατρία και σε θεοποίηση του αυθαίρετου αξιώματος ότι όλοι όσοι είναι άνθρωποι οφείλουν να είναι ίδιοι. Ο απόλυτος ωστόσο παραλογισμός των δικών του προθέσεων,

    οδήγησε τον «διεθνισμό»

    τον τελευταίο καιρό σε πρόχειρα μασκαρέματα, όπως λ.χ. ότι ως θεωρία αποβλέπει απλώς «στην ένταξη των κρατών σε ένα ευρύτερο πλαίσιο με κοινές αρχές» ή ότι δεν πρέπει (κατ’ ουσίαν απαγορεύεται) να υπάρχουν όρια στις κουλτούρες και στους πολιτισμούς, αυτό δηλαδή που κατά τις τελευταίες δεκαετίες περιγράφεται με τον, μάλλον ευφημιστικό, όρο «πολυπολιτισμός». Το «ΨΥΧΗΣ ΑΓΑΘΗΣ ΠΑΤΡΙΣ Ο ΞΥΜΠΑΣ ΚΟΣΜΟΣ» του Δημοκρίτου όμως, επουδενί σήμαινε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν έθνη και πατρίδες ή φυσικές και ιδιοσυγκρασιακές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων. Άλλο πράγμα έλεγε ο άνθρωπος.

    Σε μασκαρέματα προχώρησε βεβαίως, ιδίως μετά τον πλήρη εξευτελισμό του φυλετισμού στα μέσα του 20ου αιώνα, και ο «εθνικισμός», λ.χ. ως θεωρία που τοποθετεί ως ύψιστη πολιτική αξία

    το ανεθνικό (χριστιανικό ή μωαμεθανικό) Εθνοκράτος

    (το προαναφερθέν «Staatsnation» του Μάϊνεκε).

    Επειδή όμως αμφότερες οι «πλευρές» εξυπηρετούν την παντοκράτειρα Παγκόσμια Ιερουσαλήμ, τους παρέχεται από αυτήν κάθε διευκόλυνση να αλλάζουν κοστούμια και προσωπεία, ώστε αυτή να εξακολουθεί να παραμένει παντοκράτειρα και τα πραγματικά έθνη, οι ταυτότητες, οι πολιτισμοί, τα αξιακά τους συστήματα και οι θρησκείες τους, να εξακολουθούν να είναι γενιτσαροποιημένα ή απροκάλυπτα υπόδουλα.
    .
    .
    .
    »

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2009/11/23/23nov09/
    «Το δάκρυ του Εθνάρχη» και άλλαι κίτς ιστορίαι
    (Από τον Μελιγαλά στα Εκβάτανα)

    ……………………….

    https://roides.wordpress.com/2009/11/25/25nov09/
    «Το δάκρυ του Εθνάρχη» και άλλαι κίτς ιστορίαι [2]
    Μέρος 2ο: Από τους Γαργαλιάνους στην Περσέπολη

    ………………………..

  12. Ο/Η Σαμ Αετός λέει:

    Καλά τα λέτε, αλλά άλλο το περιβάλλον και άλλο το περιβάντον.

  13. Βρέθηκα, χθές, στήν Κυψέλη. Οί δρόμοι στενοί, μέ αυτοκίνητα σταθμευμένα και στίς δύο πλευρές. δημιουργούσαν τήν οδήγηση πολύ δύσκολη. Πολυκατοικίες τής φρίκης ορθόνωνταν από δώ κι από κεί καί μού προκαλούσαν αισθητική ασφυξία. Εστάθμευσα στήν άκρη τής οδού Κυψέλης, (πού αλλού νά σταθμεύσω?) καί περπάτησα νά πάω στόν προορισμό μου λίγο πιό πάνω. Βλέπω μπροστά μου ένα παλλαιό καλά διατηρημένο, καταπληκτικής αρχιτεκτονικής ομορφιάς, μεγαλοπρεπές κτίριο στήν Γωνία. Εμεινα κατάπληκτος. Τί είναι αυτό τό κτίριο αναρωτήθηκα. Πλησιάζοντας διαπιστώνω πως είναι τό Λύκειο τής Κυψέλης. Δίπλα του ενας απέραντος χώρος όπου ηταν γεμάτος από μαθητές. Υπέροχο κτίριο, αλλά ο χώρος προαύλιο, άδειος καί στείρος. Λυπήθηκα γιά τά πιδιά, αλλά τί ευτυχία νά φοιτάς σέ τέτοιο ωραίο σχολείο. Φθάνοντας στόν προορισμό μου σχολιάζω τήν κατάντια τής Κυψέλης καί τήν ομορφιά τού Λυκείου. Θυμάμαι τήν Φωέίωνος Νέγρη, μέ τά γάργαρα νερά νά ρέουν κατα μήκος τού δρόμου, τό πράσινο, τίς καφετέριες καί ζαχαροπλαστεία, τόν κόσμο νά κατακλίζει αργά τήν νύχτα τά κέντρα αυτά, καί τά ωραία κτίρια τρυγύρω. Θυμάμαι ακόμη, καί τήν οδό Καληφρονά, χωματόδρομο, λέω στήν νεαρή κυρία που συνομιλούσα. «Μπά, τόσο μεγάλος είσθε? Ο, καί δέν σάς φαίνεται.» μού λέει. Μέ κάποια αλλαζονία καί οργή, αλλά καί πολύ ειρωνία, τίς απαντώ. «Πάντα είμουν μεγάλος, αλλά δέν τό βλέπατε» Ομολογώ, πως η απάντησή μου ήταν ειρωνική καί αλληγορική. Δέν εννοούσα τόν εαυτό μου, αλήθεια, αλλά τό γεγονός πως εδώ στήν Χώρα αυτήν τά μεγάλα αγνοούνται. Τής απαντώ. «Εδώ, τά μεγάλα δέν τά βλέπετε, έχετε στραβισμό. Τά μικρά σάς συγκινούν καί σάς απασχολούν.»
    Στήν οδόν Πατησίων, έχουν απομείνει κάποια λίγα παλλιά αρχοντικά. Εγκαταλημένα καί χιρταριασμένα. Βλέπω ένα παλλιο ωραίο νεοκλασσικό αρχοντικο, σέ άθλια κατάσταση. Χοτάρια φύτρωναν στούς τοίχους καί στά μπαλκόνια. Μιά τεράστεια πινακίδα μπροστα στό κτίριο, έλεγε. «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» Πόσο τό παρομοίωσα μέ τήν Ελλάδα. Η ελλάδα καταρέει, σκέφτηκα. Τό πάλαι ποτέ ωραίο κτίριο, η πάλαι ποτέ όμορφη Χώρα, σέ κατάσταση εγκατάληψης καί αποσύνθεσης, καί τώρα πρός πώληση. ¨¨Οτι πιάσουμε.
    Φοβάμαι, πως σέ αυτήν τήν Χώρα ο σύνδεσμος μέ τό παλλιό ωραίο παρελθόν έχει κοπεί. Οί νέοι δέν έχουν μνήμη. Δέν γνωρίζουν. Τό παλλιό καί τό μεγάλο δέν εκτιμούνται. Οί Μεγάλοι δέν έχουν θέση στήν Ελλάδα τού σήμερα. Δέν υπάρχει χώρος γι ‘ αυτούς. Η κατάρευση τής Ελλάδας δέν άρχισε τώρα. Εχει αρχίσει πρό πολύ πολλού. Απλά τώρα δέχεται τήν χαριστική βολή. Ποιός πολιτικός, ποιά κυβέρνηση αγάπησε ποτέ αυτόν τόν ζηλεμένο τόπο? Κανείς, ποτέ. Ο λαός έχει παραμείνει αμόρφωτος, κακοαναθρεμένος χωρίς αξίες, ανήθικός, αλλά αλλαζονικός καί ο βεντετισμός θρειαμβέβουν. (Ας μήν συνεχίσω, διότι μπορεί νά κούρασα, καί μπορεί τό σχόλιό μου σέ μορφή διηγήματος νά μήν ανταποκρίνεται στόν τρόπο σχολιασμού εδώ, αλλά η χθεσινή μου εμπειρία έγινε αφορμή νά εκφράσω τήν οργή μου, τήν απόγνωσή μου καί τήν λύπη μου γιά τήν Ελλάδα άν μή τί άλλο, αγαπώ.
    Ευχαριστώ,
    Κώστας Κοροβίλας

  14. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Αγαπητέ laskaratos,

    κανείς δεν έγραψε την ιστορία από την αρχή. Αν οι Σκοπιανοί φαντασιώνονται πως είναι απόγονοι του Αλεξάνδρου ουδόλως με ενοχλεί. Ισχύει το ίδιο και από την δική μας πλευρά, αφού αυτό που πρέπει να μας χαρακτηρίζει ως Ελληνες, δεν η φυλετική σχέση μας μαζί τους, αλλά η ικανότητα μας να είμαστε άξιοι συνεχιστές τους πνευματικά. Και εδώ υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα πολύ σοβαρό. Ομως αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Η τοποθέτηση μου σ’ αυτό το ζήτημα, ‘έχει να κάνει με μια αντίληψη που θα ευνοούσε και τα Σκόπια, αλλά και εμάς. Η αδελφοσύνη των δυο χωρών. (Όλα αυτά ανήκουν πιά στο παρελθόν και σκοπεύουν στο να καταλήξουμε σε συμπεράσματα, που ίσως χρειαστούμε στο μέλλον). Οσο για τον Ανθημο (αν σας κατάλαβα καλά), δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι μισεί τον Αλέξανδρο. Ακολουθεί την τακτική: Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το. Το ενδιαφέρον του για το Μακεδονικό είναι υποκριτικό, και έχει άλλα, ιδιοτελή κίνητρα. Αλλωστε η φράση του Αλεξάνδρου: «συγγενείς δε τους αγαθούς, αλλόφυλους δε τους πονηρούς» (Πλούταρχος), είναι εχθρική προς τον εθνικισμό του. Οπως επίσης, ο σεβασμός του προς άλλες θρησκείες. Οι καλοί λογαριασμοί είναι χρήσιμοι, αλλά είναι βραχύχρονοι και ευμετάβλητοι. Αυτό που εξασφαλίζει την καλή γειτονία, είναι τα κοινά ιδανικά και αξίες. Η αίσθηση ότι μας ενώνει ο η ιστορία, το παρελθόν, ο κοινός πολιτισμός, άρα και το κοινό μέλλον.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Για να συμπληρώσω τα πολύ ωραία που λές, από το ίδιο κείμενο έχουμε και το ιδανικό του κοσμοπολιτισμού του Ζήνωνος του Κιτιέα και των Στωϊκών: «…το μεν ελληνικόν αρετή το δε βαρβαρικόν κακία τεκμέρεσθαι…», δηλαδή ελληνικό να θεωρείται η αρετή και βαρβαρικό η κακία.
      Αυτή είναι μια ιδανική εικόνα του αντιφατικού Αλέξανδρου, που δεν είναι ψεύτικη, γιατί πράγματι είχε ένα πολύ καλό κομμάτι, μια οικουμενική και πανανθρώπινη αντίληψη (που ερχόταν σε αντίθεση με τον ανεξέλεγκτα παρορμητικό χαρακτήρα του), με τα οποία καθόλου δεν θα συμφωνούν οι Ελληναράδες που θα επέλεγαν την αριστοτελική προτροπή: «τοις μεν Έλλησιν ηγεμονικώς τοις δε βαρβάροις δεσποτικώς χρώμενος….τοις δ’ ως ζώοις ή φυτοίς προσφερόμενος».
      Όσον αφορά στον Άνθιμο, είναι αυτό που φαίνεται.
      Σε τίποτα άλλο δεν πιστεύει πέρα από την προσωπική του καλοπέραση.
      Ο Χριστιανισμός του είναι τα χρυσαφικά που φοράει και ο πλούτος και η πολιτική δύναμη της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης που την κατέλαβε αντικανονικά εγκαταλείποντας τη νύμφη του την Αλεξανδρούπολη. Από εκεί και πέρα ρατσισμός, εθνικισμός, υποκριτική ομοφοβία, φτηνιάρικη πατριωτική ρητορία, ξενοφοβία, μίσος για τους Τούρκους και για τους Σλαβομακεδόνες και μια άκριτη πατριδοκαπηλική υμνωδία προς τον Αρχισταυρωτή Μεγαλέξανδρο, στη βάση του πιο κακού εαυτού του και όχι των όποιων καλών χαρακτηριστικών του.
      Το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μέσω κυρίως του απερίγραπτου υπουργού Αμανατίδη που το έσκασε από τους Λαφαζαναραίους, έχει πολιτικές σχέσεις μαζί του, δείχνει σε τι ποταπότητα ξέπεσε η λεγόμενη Αριστερά και το γεγονός ότι ο Άνθιμος παραμένει κρατικός επίσκοπος, δείχνει τον ηθικό ξεπεσμό της πλειοψηφίας των κατοίκων αυτής της χώρας.

  15. Ο/Η Mίμης ο σιδεράς λέει:

    http://tripioevro.blogspot.gr/2016/03/je-suis-mouzalas.html

    Je suis Mouzalas ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πτώση τής κυβέρνησης…

    Αν υπάρχει κάτι ενθαρρυντικό που σχετίζεται με τον τραγέλαφο γύρω από την υπόθεση Μουζάλα είναι η κινητοποίηση που προκάλεσε, τουλάχιστον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπέρ τού υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής. Δεν είμαστε, άλλωστε, συνηθισμένοι να βλέπουμε την ουσία να κερδίζει τον τύπο σε αυτήν τη χώρα. Κι αν ο Γ. Μουζάλας μπορεί να μην είναι ο καλύτερος υπουργός στην ελληνική πολιτική Ιστορία- έχει κι εκείνος τη δική του ευθύνη για την καθυστέρηση στη δημιουργία «hot spots» για παράδειγμα- εν τούτοις κατόρθωσε να συνασπίσει περί το άτομό του όλους εκείνους που μπορούν ταυτοχρόνως να αγαπούν την πατρίδα τους και να αποδέχονται ότι ένας γείτονάς τους είναι δυνατό να αυτοαποκαλείται «Μακεδονία» και, κυρίως, να αντιλαμβάνονται ότι στη χρεοκοπημένη Ελλάδα τού 2016 ο ανθρωπισμός και η αλληλεγγύη στους πρόσφυγες έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από την πολιτικάντικη επίδειξη εθνολαϊκισμού για καθαρώς εσωτερική χρήση…

    Στην ουσία για μια ακόμα φορά και πάνω στο πολιτικό μέλλον τού Γ. Μουζάλα συγκρούονται οι δύο Ελλάδες οι οποίες ξεπροβάλλουν συχνά πυκνά χάρη στην επικαιρότητα: από τη μια η μίζερη, φοβική, με έλλειμμα αυτοπεποίθησης Ελλάδα η οποία φοβάται ακόμα και τη σκιά της, πόσω μάλλον όποιον ξένο περνά τα σύνορά της. Κι από την άλλη η πολυπολιτισμική Ελλάδα, όχι με το αρνητικό πρόσημο που της έχουν προσδώσει οι πατριδοκάπηλοι αλλά με τον κοσμοπολίτικο αέρα που της χάρισαν, άλλωστε, εκείνοι που πριν έναν αιώνα περίπου αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους-ιστορικά θύματα ενός άλλου είδους εθνικισμού ο οποίος είχε την ίδια τραγική κατάληξη με κάθε εθνικισμό, δηλαδή την τραγωδία: οι μικρασιάτες, οι κωνσταντινουπολίτες, οι πόντιοι κι άλλοι ξεκληρισμένοι Έλληνες που κάποιοι «παλιοελλαδίτες» αντιμετώπιζαν με τον ίδιο ψόγο που ορισμένοι επιφυλάσσουν σήμερα για τους Σύριους ή τους Ιρακινούς…

    Ευτυχώς και τότε και σήμερα υπάρχει μια πιο ανοιχτόμυαλη Ελλάδα, η οποία δεν αυτοπεριθωριοποιείται, δεν αντιμετωπίζει το διαφορετικό ως εχθρικό κι έτσι επεκτείνεται εκεί που η άλλη Ελλάδα δεν θα μπορούσε καν να ονειρευτεί πως είναι σε θέση να φτάσει. Είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα τής εξωστρέφειας και των ανοιχτών οριζόντων δεν κερδίζει πάντα την παρτίδα, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως οι κατά καιρούς νίκες της δεν έχουν την αξία τους. Κι αν πριν ένα χρόνο ήμασταν «Charlie» και το Νοέμβριο «Παρίσι» με αφορμή τρομοκρατικά χτυπήματα, σήμερα οι υγιώς σκεπτόμενοι Έλληνες είμαστε «Μουζάλας», ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πτώση τής κυβέρνησης. Ο Π. Καμμένος, άλλωστε, πρέπει να θυμάται πως είναι υπουργός Άμυνας κι όχι πρωθυπουργός για να υποδεικνύει ποιος θα είναι και ποιος όχι υπουργός. Ο ίδιος μπορεί να ονομάζει τη Δημοκρατία της Μακεδονίας, όπως την ξέρουν σε όλο τον κόσμο, όπως θέλει, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει το δικαίωμα να ορίζει τι επιτρέπεται και τι όχι να λέγεται από ένα συνάδελφό του. Οι ΑΝΕΛ ήταν, εξάλλου, πάντοτε ο αναγκαίος εταίρος. Αν μετατραπούν σε ύπουλο εκβιαστή, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…

  16. Ο/Η Ένας λέει:

    Συκοφαντικές οι αιτιάσεις Καμμένου για μίζες σε υποβρύχια

    http://www.iefimerida.gr/news/257405/dikastirio-dikaiose-voridi-sykofantikes-oi-aitiaseis-kammenoy-gia-mizes-se-ypovryhia#ixzz43M53Njoa

  17. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.liberal.gr/arthro/37997/apopsi/g-pantelakis/auta-pou-tous-enonouni.html

    Αυτά που τους ενώνουν…

    Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016, 00:03

    Του Γιάννη Παντελάκη

    Σκέφτομαι εκείνον τον ΣΥΡΙΖαίο……..
    Τον φαντάζομαι και σήμερα, συμμετέχω στην δυσκολία του να δεχτεί το νέο «χτύπημα», την κοινή συνεδρίαση των προεδρείων των κοινοβουλευτικών ομάδων ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ. Μια συνεδρίαση με προσχηματική αφορμή και περιεχόμενο-την προετοιμασία υποτίθεται της προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης για τις εξελίξεις στη Δικαιοσύνη. Ποια προετοιμασία; Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων και κανένας βουλευτής δεν πρόκειται να πάρει μέρος. Δεν υπάρχει λόγος για καμμιά προετοιμασία. Προφανώς η κίνηση υπαγορεύτηκε από τον Καμμένο για να στείλει το μήνυμα ότι παίρνουν στα σοβαρά το κόμμα του, επίσης προφανές πως γίνεται για ν αμβλυνθούν οι εντυπώσεις από την υποτιθέμενη ρήξη του με τον πρωθυπουργό λόγω Μουζάλα.

    Αναρωτιέμαι τι σκέψεις θα πέρασαν από το μυαλό του, όταν άκουσε τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, Κ. Ζαχαριάδης) να δηλώνουν πως «αυτά που μας ενώνουν με τους ΑΝΕΛ, είναι απείρως περισσότερα από αυτά τα λίγα που μας χωρίζουν και για τα οποία θα βρούμε λύση»! Οργή, πίκρα, θυμός, απογοήτευση; Τι να σκέφτηκε άραγε εκείνος ο ψηφοφόρος, όχι αυτός που τους ψήφισε για μια θέση μετακλητού ή ένα οποιοδήποτε ρουσφετάκι, όχι ο λαϊκιστής (συνήθως εκ μεταγραφής) που δεν τον χωρίζουν πολλά και από τους «Καμμένους». Αλλά, εκείνος που τους πίστεψε με ανιδιοτέλεια για δεύτερη φορά. Εκείνος που είναι συνειδητοποιημένος, έχει ιδεολογικές αναφορές και είναι βέβαιος πως όσα διατυπώνει στον προγραμματικό του λόγο (και όχι στην ασκούμενη πολιτική) ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται στην άλλη άκρη των ακροδεξιών θέσεων των ΑΝΕΛ. Και ακούει τώρα, πως αυτά που τους ενώνουν, είναι απείρως περισσότερα από εκείνα που τους χωρίζουν!

    ……….. Όταν Τσίπρας και Καμμένος με διάφορα φτηνά επικοινωνιακά τεχνάσματα και ελιγμούς θα επιβεβαιώσουν πως πράγματι αυτό που τους ενώνει, είναι μεγαλύτερο από αυτό που τους χωρίζει. Η εξουσία και η νομή της. Έχουν άλλωστε να οργανώσουν και τα εθνικολαϊκίστικα πανηγύρια στις 25 του μήνα, θα σπάσουν την συνεργασία τους τώρα;

  18. Ο/Η Psycho λέει:

    https://www.efsyn.gr/arthro/onoma-tis-makedonias

    Το όνομα της Μακεδονίας

    18.03.2016

    Αλέξη Ηρακλείδης *

    Με τον ατυχή κ. Μουζάλα, που εν τη ρύμη του λόγου αποκάλεσε τη γείτονα χώρα «Μακεδονία», ήρθε για μία ακόμη φορά στο προσκήνιο το περίφημο Μακεδονικό, ένα ακόμη «εθνικό θέμα» που ταλανίζει τη χώρα (μαζί με το Κυπριακό, το Αιγαίο και ορισμένα άλλα) από το 1991, δηλαδή ένα τέταρτο του αιώνα.

    Σημειώνω ότι η ονομασία της γειτονικής χώρας ως σκέτο «Μακεδονία» αναφέρεται παντού διεθνώς (στα διεθνή ΜΜΕ, από ξένους πολιτικούς και διπλωμάτες, σε επιστημονικά έργα, σε χάρτες, κ.λπ.) και με το συνταγματικό όνομά της («Δημοκρατία της Μακεδονίας») έχει αναγνωριστεί από 140 κράτη, πλην της Ελλάδας και της Βουλγαρίας (που δεν αναγνωρίζει, για δικούς της λόγους, την ύπαρξη «μακεδονικού έθνους»). Η ονομασία ΠΓΔΜ είναι η προσωρινή ονομασία με την οποία η γείτων χώρα έγινε το 1992 κράτος-μέλος του ΟΗΕ.

    Το understanding τότε ήταν ότι το θέμα της προσωρινής ονομασίας θα επιλυόταν εντός ευλόγου χρόνου. Δεν έχει επιλυθεί όμως και μετά τόσα χρόνια τίθεται από τη διεθνή κοινωνία το διττό ερώτημα:

    (1) Είναι δυνατόν ένα ανεξάρτητο κράτος να συνεχίζει να ονομάζεται «πρώην» και έως πότε;

    (2) Μπορεί ένα άλλο ανεξάρτητο κράτος να του στερεί, και μάλιστα επ’ αόριστον, το κυρίαρχο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού (που σε ατομικό επίπεδο, αυτό των ανθρώπινων και μειονοτικών δικαιωμάτων, θεωρείται αυτονόητο);

    Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις κοινής ονομασίας μεταξύ μίας χώρας και της περιοχής μίας άλλης γειτονικής χώρας, χάριν παραδείγματος: Βρετανία και Βρετάνη στη Γαλλία, Λουξεμβούργο και επαρχία του Λουξεμβούργου στο Βέλγιο.

    Υπάρχουν επίσης περιπτώσεις με σύνθετη ονομασία μεταξύ γειτόνων, όπως η Μογγολία και η Εσωτερική Μογγολία στην Κίνα, το Μπανγκλαντές (χώρα των Βεγγάλων) και η Δυτική Βεγγάλη στις Ινδίες, η Ιρλανδία και η Βόρεια Ιρλανδία στη Βρετανία, το Μεξικό και το Νέο Μεξικό στις ΗΠΑ. Διερωτώνται λοιπόν οι διεθνείς συνομιλητές μας γιατί το Μακεδονικό παραμένει από τον 1991 έως σήμερα μια έντονη και άλυτη διένεξη;

    Η απάντηση, που είναι δύσκολα κατανοητή σε ξένο ακροατήριο, είναι

    (α) οι αμοιβαίοι φόβοι για τις «πραγματικές προθέσεις» της άλλης πλευράς και

    (β) οι «σκελετοί στην ντουλάπα», για να χρησιμοποιήσω μία αγγλική έκφραση.

    Οι Ελληνες, ως γνωστόν, πιστεύουν ότι το όνομα «Μακεδονία» υποκρύπτει αλυτρωτισμό και αμφισβήτηση των συνόρων. Γι’ αυτό η Αθήνα καθυστέρησε πολλά χρόνια να αλλάξει στάση και να δεχθεί να συζητήσει τη σύνθετη ονομασία.

    Σε ό,τι αφορά την άλλη πλευρά, οι ιθύνοντες πιστεύουν ότι η Ελλάδα τούς παιδεύει και δεν τους αναγνωρίζει με το όνομα της επιλογής τους όχι επειδή φοβάται αλυτρωτισμό (μια και αυτό κατ’ αυτούς δεν ισχύει και θα ήταν άλλωστε παράλογο στη σημερινή εποχή και ειδικά στο ευρωπαϊκό πλαίσιο), αλλά επειδή η Αθήνα θεωρεί ότι η χώρα τους δεν έχει λόγο ύπαρξης και δεν διαθέτει καν εθνική ταυτότητα ή ξεχωριστή γλώσσα.

    Οπως λένε χαρακτηριστικά, θεωρούμαστε από την Αθήνα ανύπαρκτοι και ένα αυθαίρετο κατασκεύασμα και γι’ αυτό μας συμπεριφέρονται με τέτοια αλαζονεία.

    Ας δούμε τώρα τους σκελετούς στην ντουλάπα. Για την Ελλάδα η δυσκολία αναγνώρισης γλώσσας και «μακεδονικής» εθνικής ταυτότητας κρύβει τουλάχιστον δύο πράγματα:

    1ον. Τη μη αναγνώριση σλαβομακεδονικής εθνοτικής ομάδας στην Ελλάδα. Αν και οι άνθρωποι αυτοί που ζουν σήμερα στη βορειοδυτική Μακεδονία αριθμούν μόνο μερικές χιλιάδες (άρα ουδόλως απειλείται η ελληνική εδαφική ακεραιότητα) και ένα μέρος τους έχει πλέον ελληνική εθνική συνείδηση, εντούτοις η Αθήνα τρέμει την παραμικρή αναφορά σ’ αυτούς και στην αναγνώριση της ύπαρξής τους.

    Γιατί; Μεταξύ άλλων γιατί αποκρύπτεται το γεγονός ότι είχαν καταπιεστεί στον Μεσοπόλεμο, ειδικά επί Μεταξά, και όταν έφυγαν με τον ΕΛΑΣ, στον ελληνικό εμφύλιο το 1948-49, δημεύθηκε η περιουσία τους και έκτοτε δεν τους επιτρέπεται να επιστρέψουν καν στην πατρογονική τους γη.

    2ον. Το γεγονός ότι οι σημερινοί κάτοικοι της ελληνικής Μακεδονίας δεν είναι, στη μεγάλη τους πλειονότητα, αυτόχθονες, αλλά απόγονοι προσφύγων από τη Μικρά Ασία.

    Ηρθαν δηλαδή μετά τους εκδιωχθέντες Σλαβομακεδόνες, που ήταν γηγενείς κάτοικοι της Μακεδονίας επί αιώνες. Σημειώνεται ότι πριν από 100 χρόνια, στην περιοχή της μετέπειτα ελληνικής Μακεδονίας (δηλαδή στο 51% της γεωγραφικής Μακεδονίας), το 36% περίπου ήταν μουσουλμάνοι, που είχαν μητρική γλώσσα τα τουρκικά, τα αλβανικά, τα βουλγαρικά (οι Πομάκοι), τα ελληνικά (οι Βαλαάδες) ή τα ρομανί, περίπου το 28% ήταν ελληνόφωνοι χριστιανοί, το 23-25% σλαβόφωνοι (κυρίως βουλγαρόφωνοι) χριστιανοί και υπήρχαν και 9-10% Εβραίοι, και επίσης Βλάχοι κ.ά.

    Ορισμένοι από τους σκελετούς της άλλης πλευράς είναι οι εξής:
    (……)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s