Ρουβάς, Βαρδινογιάννη και μητροπολίτες στο λιμάνι

[Άνοιξε η νέα αφορολόγητη φιλανθρωπική σαιζόν]

philanth7mar16

Του Αναγνώστη Λασκαράτου
Αντιπροσωπεία της Ι.Συνόδου, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ.Πατούλης, ο δήμαρχος κ. Μώραλης, η Μ. Βαρδινογιάννη και ο Σ.Ρουβάς βρέθηκαν στον Πειραιά όπου χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες παραμένουν εγκλωβισμένοι (3.3.2016). Από την αρχή να πω πως εξαντλώντας κάθε χιλιοστό καλής πίστης, κρίνω θετική αυτήν την κίνηση, που δίνει ένα ευγενικό μήνυμα πως οι πρόσφυγες είναι συνάνθρωποί μας ή και εν Χριστώ αδελφοί, για εκείνους από τους Έλληνες πιστούς, που δεν μπερδεύουν το Ευαγγέλιο με την εωσφορική «ποίηση» του χιτλερικού Μιχαλολιάκου, με τα κηρύγματα μίσους πολλών δεσποτάδων, με τις κατασκευασμένες τουρκοφαγικές μαντείες του Παΐσιου και με την ξενοφοβία των ΑΝΕΛ.  Αυτό όμως δεν με εμποδίζει από του να εκφράσω κάποιες τεκμηριωμένες αμφιβολίες για την ποιότητα των ανθρωπιστικών αισθημάτων της φιλανθρωπικής κομπανίας που κατέβηκε στο λιμάνι, αφού θυμίσω πως κατά τον πρωθυπουργικό φίλο κ.Ν.Παππά, γνωστό και ως «αρχιμανδρίτη», «Η Εκκλησία έχει παράλληλο μήνυμα με την Αριστερά-Η Εκκλησία συγκεντρώνει χρήματα για κοινωφελείς σκοπούς» (29.1.2013).  Είναι δυστυχώς πάρα πολλοί αυτοί που τρέφονται με δημιουργικές ασάφειες.

Θα θυμίσω πως πριν τρία χρόνια είχε αποκαλυφθεί πως «ο Ρουβάς ακολουθεί τον Η. Κασιδιάρη στο Twitter»…

Θα ξεπεράσω το δήμαρχο Αμαρουσίου, με τη σημείωση πως οι πονετικοί άνθρωποι δεν πρέπει να προβάλλουν την οικογενειακή τους ευτυχία, την επίπλωσή τους και τις γούνες των γυναικών τους. Θα σημειώσω για τον Πειραιώτη δήμαρχο πως ο δημοτικός συνδυασμός του έχει παρελθόν με τη φιλανθρωπία μέσω του εντιμότατου κ.Μαρινάκη και του αγιότατου κήρυκα χολερικού μίσους κου Μεντζελόπουλου. Δεν θα πω τίποτα για την κα Βαρδινογιάννη, αλλά νομίζω πως οι σχέσεις αυτής της οικογένειας με την Εκκλησία είναι πολύ παλιές, από την εποχή της Χούντας, οπότε η Μ. Ξενοφώντος (αγαπημένο μοναστήρι του κ.Τσίπρα, που έχει επισκεφθεί και αυτήν-2014-και το γυναικείο μετόχι της-2012), είχε πουλήσει το 1973 επί Χούντας παράνομα χωρίς να έχει ιδιοκτησιακό δικαίωμα στην εταιρία ΣΕΚΑ του ομίλου τους, δασική έκταση 53.800 στρεμμάτων στη Σιθωνία, συμπεριλαμβανόμενων και πολλών νησιών, εκτάσεις δηλαδή που τις διεκδικούσαν οι γύρω χωρικοί (δικαιώθηκαν με την ιστορική 52/2015  απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Χαλκιδικής).

Θα σταματήσω εδώ με τους «λαϊκούς» philanthropists, για να ασχοληθώ με δυο από τους ρασοφόρους της φωτογραφίας. Πρώτα με τον άγιο Γερμανό, διάδοχο και πρωτοσύγκελο του αγίου Αθανασίου, μακαρίτη τώρα, που είχε κατηγορηθεί (1976) από κληρικούς του (είχε γίνει όταν ζούσε και πολύκροτη δίκη) πως τους παρενοχλούσε σεξουαλικά. Ο Ζαχάρως, Δουνέικων, Μανολάδας και πέριξ Γερμανός λοιπόν, έχει δείξει από παλιά την φιλανθρωπική του διάθεση, προσφερόμενος το 2008 να φιλοξενήσει στη μονή Δίβρης, τον τότε φυλακισμένο πορνοκλέφτη μητροπολίτη Αττικής άγιο Παντελεήμονα, για να μη υποφέρει στον Κορυδαλλό. Ευτυχώς η μνημειώδους νομολογίας απόφαση πρόωρης αποφυλάκισής του, που εκπόνησε ο ευσεβής Άρειος Πάγος (βλ.  στο «Κουτί της Πανδώρας», «Ολισθηρό πατινάζ στον Άρειο Πάγο» 30.1.2012), δεν ευόδωσε αυτά τα σχέδια. Η καλοσύνη όμως του αγίου Ηλείας έλαμψε με την αφωνία του (λόγο βαθύτατου πόνου) στα φρικτά γεγονότα της Μανολάδας και σε άλλα συναφή ρατσιστικά περιστατικά της επαρχίας του, όπως και στην περίπτωση του ασύλου παιδιών των Λεχαινών, αλλά και σε πρόσφατο «παραλήρημα μίσους» του (koutipandoras.gr, M.Νοδάρος, 29.4.2015): «…Από την πρωτοφανή για ιερωμένο κριτική δεν ξεφεύγει ούτε ο υπουργός Δικαιοσύνης τον οποίο ο Γερμανός ειρωνεύεται για την απόφασή του να καταργήσει τις φυλακές υψίστης ασφαλείας ενώ στρέφεται και κατά της κυβέρνησης για την ενδεχόμενη αποφυλάκιση του Ξηρού! Θυμίζω ότι ο λαλίστατος μητροπολίτης Ηλείας, δεν απάντησε ποτέ στα επικριτικά σχόλια σε βάρος του κατά το παρελθόν και στα ρεπορτάζ, για τις δεκάδες απολύσεις εργαζομένων στα διάφορα ιδρύματα της μητρόπολης που υπηρετεί και το λουκέτο που έβαλε σε αυτά με το πρόσχημα της οικονομικής κρίσης. Μάλιστα σε καιρό που οι συμπολίτες του έψαχναν να βρουν μέσα σε κάδους απορριμμάτων κάτι φαγώσιμο, ο ίδιος προωθούσε (και το κατάφερε με την βοήθεια του νεοδημοκράτη φίλου του βουλευτή Κώστα Τζαβάρα)  να χρηματοδοτηθεί με συνοπτικές διαδικασίες  από το ΕΣΠΑ (Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας Ανταγωνιστικότητας) η επισκευή εκκλησίας στον Πύργο Ηλείας με το ποσό των 3.900.000 ευρώ ! Την ώρα που οι βιβλιοθήκες της χώρας παρέμειναν κλειστές για ποσό 780.000 ευρώ». Φοβάμαι πως οι κακόπιστοι θα υποθέσουν πως αυτή η αντικυβερνητική στάση του αγίου, που επισημαίνει ο εξαιρετικός κ. Νοδάρος, υπαγορεύτηκε και από αισθήματα μίσους λόγω της παλιότερης επικριτικής ανακοίνωσης του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το κλείσιμο των δυο ιδρυμάτων της Μητρόπολης Ηλείας στην Βάρδα και το Πελόπιο (5.9.2012). Στον άγιο Ηλείας οι φορολογούμενοι πληρώνουν και έναν αντικανονικό και παράνομο (οι Ιεροί Κανόνες έχουν συνταγματική κατοχύρωση) βοηθό, τον χωρεπίσκοπο Θανάση Μπαχό, ίσως για δεν προλαβαίνει να συμμαζέψει μόνος του τους άτακτους παπάδες του. Άλλος δολοφόνησε συγχωριανό του στη Λάκκα Καπελίτσας (15.10.2011), άλλος κατέστρεφε χελιδονοφωλιές με νεοσσούς στον Άγ.Ιωάννη Βαρθολομιού (Μ.Νοδάρος- «Ελευθεροτυπία», 7.5.2009), άλλος οδηγήθηκε στο αυτόφωρο επειδή χαστούκισε συγχωριανό του, έπειτα από καβγά που ξεκίνησε από πολιτική συζήτηση και επεκτάθηκε σε προσωπικές διαφορές σε περιοχή της Ζαχάρως, παραμονή των εκλογών σε καφενείο της περιοχής (ilialive.gr,18/5/2014), άλλος (ilialive.gr-7.11.2014), συνελήφθη με ακατέργαστη αποξηραμένη κάνναβη βάρους 7,4 γραμμαρίων, που είχε προμηθευτεί από έναν άλλο άντρα από χωριό της Αμαλιάδας και στην έρευνα που έγινε στο σπίτι του δεύτερου, βρέθηκαν ακόμα 5,7 γραμμάρια χασίς, άλλος έκλεβε με την παπαδιά του τρόφιμα από το νοσοκομείο Πύργου (26.10.2010), άλλος (madata.gr, 17.1 2009-17:44), ένας “οξύθυμος διάκος στην Αμαλιάδα συχνά-πυκνά εμπλέκεται σε καβγάδες”. Με αποκορύφωμα την επίθεση  “σε τέσσερις Αλβανούς, την ώρα που έπιναν καφέ σε κεντρικό σημείο της πόλης, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει συμπλοκή”.

Έτερος μητροπολίτης που έτρεξε στο λιμάνι είναι ο άγιος ΣΔΟΕ και Νίκαιας Αλέξιος, στον οποίο επίσης οι φορολογούμενοι πληρώνουν παράνομο και αντικανονικό βοηθό επίσκοπο, πρώην υπηρέτη του φιλοχρυσαυγίτη Αμβρόσιου, που το ‘σκασε από τα Καλάβρυτα για να γλυτώσει από τον γνωστό για τη μαυροψυχία του προϊστάμενό του. Ο άγιος Νικαίας είναι μια από τις 10 περιπτώσεις μητροπολιτών που είχαν απασχολήσει, μαζί με τα συγγενολόγια τους, το ΣΔΟΕ, χωρίς όμως συνέχεια αντάξια των μεγάλων ερωτηματικών που ανέκυψαν από τα σχετικά πυκνά δημοσιεύματα, ίσως λόγω της μεγάλης ευσέβειας του ΣΥΡΙΖΟΝΔΣΟΚ. Διαβάστε και κρίνετε:

(lifo.gr, 9.12.2012): «Τα ‘ιερά’ ακίνητα της οικογένειας του Μητροπολίτη Νίκαιας. Το Έθνος συνεχίζει το ρεπορτάζ με φωτογραφίες και αποκαλύψεις. επικεντρώνοντας στην υπόθεση του Μητροπολίτη Αλέξιου, για τον οποίο ο οικονομικός εισαγγελέας διέταξε έρευνα. Το Έθνος συνεχίζει ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΙΝΕΣ. Το real estate της… αγίας οικογένειας»-ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ) τις αποκαλύψεις, φωτογραφίζοντας πολυτελή ακίνητα που ανήκουν στο στενό συγγενικό κύκλο του Μητροπολίτη. Ο ίδιος ο Νίκαιας Αλέξιος είχε απειλήσει με προσφυγή στη δικαιοσύνη στα πρόσφατα δημοσιεύματα, λέγοντας ότι το μοναδικό του ακίνητο βρίσκεται στον Πειραιά, όπου μένει μαζί με τη μητέρα του. Ωστόσο-κατά την εφημερίδα-απέφυγε να απαντήσει επί των καταγγελιών που αφορούν στα περιουσιακά στοιχεία του αδελφού και του ανιψιού του, οι οποίοι επίσης θα ελεγχθούν……..Ο μητροπολίτης Αλέξιος και η οικογένειά του φέρονται να διαθέτουν τουλάχιστον οκτώ ακίνητα, για τα οποία μένει να διαπιστωθεί αν δικαιολογούνται από τα εισοδήματά τους……….«είναι χτισμένο σε πλαγιά, σε ένα μεγάλο οικόπεδο με συνεχόμενα κλιμακωτά επίπεδα. Το κυρίως κτίριο, εμβαδού περίπου 150 τ.μ., ξεχωρίζει για την παραδοσιακή του αρχιτεκτονική, με λαξευτή πέτρα και σχιστόλιθο, ενώ στις λεπτομέρειές του έχει χρησιμοποιηθεί αρκετή ξυλεία. Η κατοικία προστατεύεται από πλήθος μεταλλικών κιγκλιδωμάτων, ενώ στην κεντρική βεράντα δεσπόζουν οι μεγάλες τζαμαρίες. Υπάρχουν επίσης στεγασμένοι με κεραμοσκεπές χώροι στάθμευσης, ενώ στο οικόπεδο βρίσκονται και μικρότερα βοηθητικά κτίρια. To ακίνητο εμβαδού περίπου 300 τ.μ. στα σύνορα Ν. Ερυθραίας και Εκάλης, που φέρεται ως έδρα του αδελφού και του ανιψιού του μητροπολίτη, είναι εξίσου πολυτελές με τη βίλα στη Γραβιά, περιβάλλεται από ψηλά δέντρα και έχει δύο εισόδους. Η έρευνα του ΣΔΟΕ, εκτός από τα ακίνητα, αναμένεται να εξετάσει και σειρά καταγγελιών που αναφέρονται στα οικονομικά της μητρόπολης. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο ανιψιός του μητροπολίτη καταγγέλθηκε από ιερείς ότι ορίστηκε ως ελεγκτής των λογιστικών βιβλίων στους 40 ενοριακούς ναούς (περιοχή Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αιγάλεω, Χαΐδαρίου, Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου και Περάματος), απ’ όπου συνολικά κατακρατεί περί τις 4.000 ευρώ, χωρίς αποδείξεις, για έξοδα ελέγχων κάθε μήνα! «Στις καταγγελίες που εξετάζει το ΣΔΟΕ περιγράφεται μια ζοφερή κατάσταση με τους ιερείς να δεινοπαθούν λόγω των «υπερβολικών και παράλογων οικονομικών απαιτήσεων του Αλέξιου», γράφει στο ρεπορτάζ του το Έθνος”.

Μπαίνω στον πειρασμό να πω στον ευσεβή άθεο αριστεροακροδεξιό πρωθυπουργό το αυτονόητο. Πως οι ιερές φιλανθρωπίες που αποδίδουν τεράστια κέρδη στους ανθρώπους της Εκκλησίας, πρέπει να φορολογούνται και τουλάχιστον τα κλεμμένα τους να επιστρέφονται και οι δράστες να δικάζονται.  Τα άπλυτα της ιερής «Αλληλεγγύης-Αποστολής», η περίεργη πώληση της Βουλιαγμένης στον οδοκαθαριστή, τα ανεξέλεγκτα και αφορολόγητα παγκάρια, οι ιερές αρχαιοκαπηλίες, τα ιερά παραδικαστικά, τα διάφορα «Βατοπέδια» κλπ και ο παράνομος πλουτισμός πολλών δεσποτάδων και του κύκλου τους, δεν έγιναν με λεφτά του πατέρα του, για να τους τα χαρίζει. Και πότε; Τώρα που η χώρα αιμορραγεί;

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

13 απαντήσεις στο Ρουβάς, Βαρδινογιάννη και μητροπολίτες στο λιμάνι

  1. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/14742/olisthiro-patinaz-ston-areio-pago

    Ολισθηρό πατινάζ στον (Άρειο) Πάγο

    30 Ιανουαρίου 13:30 2012

    Τι συμβαίνει στον Άρειο Πάγο; Γιατί το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας λειτουργεί σαν να έχει αντικαταστήσει την τυφλότητα της Δικαιοσύνης με το πονηρό κλείσιμο του ματιού σε πολύ συγκεκριμένες υποθέσεις και κατηγορούμενους;

    Αν παρατηρήσει κάποιος τη λειτουργία του Δικαστηρίου στο πρόσφατο παρελθόν, διακρίνει δύο παράξενα πράγματα. Το πρώτο είναι ότι υποθέσεις που έχουν κριθεί με εμπεριστατωμένο τρόπο από τα προηγούμενα δικαστήρια,(και μάλιστα με τρόπο που το Εφετείο επιβεβαιώνει πλήρως την απόφαση του Πρωτοδικείου) αναιρούνται από τον Άρειο Πάγο. Αυτές οι περιπτώσεις είναι δίκες με έντονη πολιτική χροιά.

    Ο Άρειος Πάγος αναίρεσε την καταδικαστική απόφαση δύο δικαστηρίων για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. Η καταδίκη, λένε νομικοί, ήταν πλήρως νομικά και λογικά τεκμηριωμένη.Ο πρώην Νομάρχης είχε σβήσει πρόστιμα κάποιου γνωστού του, ο οποίος κατ επανάληψη συνελήφθη να κάνει λαθρεμπόριο καυσίμων.Καθαρή περίπτωση και αποδεδειγμένη. Κι όμως ο Άρειος Πάγος «είδε» κακή νομική τεκμηρίωση σε δύο δικαστήρια

    Στην περίπτωση του Εφραίμ,του Αρσένιου και της δικαστικού Ψάλτη, ο Άρειος Πάγος έχει επίσης ζητήσει να ξαναγίνει η δίκη τους. Είχαν υπάρξει δύο καλά τεκμηριωμένες αποφάσεις δικαστηρίων,καταδικαστικές για τους τρεις.Η πρόεδρος του δικαστηρίου Ψάλτη,που δίκαζε το θέμα της κυριότητας της λίμνης Βιστωνίδας, δεν είχε καθαρογράψει την απόφαση του δικαστηρίου που δικαίωνε το ελληνικό Δημόσιο. Και όχι μόνο αυτό.Ενημέρωσε τον Εφραίμ και τον Αρσένιο για την απόφαση ώστε να κινηθούν «πολιτικά». Οι τρεις καταδικάστηκαν με τεκμηριωμένα στοιχεία. Αλλά το Ανώτατο δικαστήριο της χώρας θεώρησε πως πρέπει να ξαναγίνει η δίκη.

    Στην περίπτωση του Γιώργου Μπατατούδη όμως, πολυκατηγορούμενου και ομοτράπεζου υπουργών, του οποίου η διαχείριση από την Δικαιοσύνη είναι σκανδαλώδης, ο Άρειος Πάγος δεν θέλησε να κάνει καμία παρέμβαση. Μια σοβαρή υπόθεση του Μπατατούδη παραγράφηκε γιατί διήρκεσε πολύ η ανάκριση! Ο Άρειος Πάγος σιώπησε. Σε μία άλλη υπόθεση στην οποία καταδικάστηκε με 11 χρόνια χωρίς ανασταλτικό χαρακτήρα και διέφυγε στην Λιβύη, αποφασίστηκε πριν από λίγους μήνες να του δοθεί αναστολή. Και πάλι ο Άρειος Πάγος δεν συγκινήθηκε

    Το δεύτερο παράξενο που συναντά κάποιος στην λειτουργία του Αρείου Πάγου τα τελευταία χρόνια, είναι η συνεχής παραγωγή αντικρουόμενης νομολογίας.Ενώ δηλαδή υπάρχουν αποφάσεις του Αρείου Πάγου που αποτελούν σαφείς ερμηνείες νόμων και περιστατικών,άρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως νομική βάση,ένα άλλο τμήμα του Αρείου Πάγου, όταν εξετάζει αντίστοιχες υποθέσεις, αντί να κάνει αναφορά στην υπάρχουσα νομολογία, βγάζει μια διαφορετική απόφαση.Έτσι εμφανίζεται το τραγελαφικό, δύο κατηγορούμενοι σε δύο δικαστήρια για το ίδιο έγκλημα,ο ένας να αθωώνεται με την νομολογία ενός τμήματος του Αρείου Πάγου και ο άλλος να καταδικάζεται με την νομολογία ενός άλλου τμήματος.Είναι προφανές πως ο Άρειος Πάγος δεν μπορεί να δίνει διαφορετικές ερμηνείες για τον ίδιο νόμο και το ίδιο αδίκημα. Το κάνει όμως.

    «Εκφραστικό» παράδειγμα, είναι η περίπτωση του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου της «Ελεύθερης Ώρας». Ο Μιχαλόπουλος είχε καταδικαστεί σε 9 χρόνια κάθειρξη για εκβιασμό των επιχειρηματιών Λάτση και Αγγελόπουλου.Το 2008 ο Μιχαλόπουλος επιχείρησε να κάνει χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου γιατί ήταν πλέον υπερήλικας. Το δικαστικό συμβούλιο με το βούλευμα 1012/2008 αποφάσισε πως αυτό δεν μπορεί να γίνει γιατί με βάση τον νόμο,έπρεπε ο κατηγορούμενος να έχει εκτίσει πρώτα το ένα τρίτο της ποινής.Ο Μιχαλόπουλος προσέφυγε στο συμβούλιο εφετών Πειρειά,το οποίο με το βούλευμα 97/2009, είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα.Οπότε την σκυτάλη πήρε ο Άρειος Πάγος ,ο οποίος αποφυλάκισε τον Μιχαλόπουλο. Έχει σημασία, πως ο Άρειος Πάγος είχε αποφανθεί για το θέμα αυτό σε αίτημα άλλου κατηγορουμένου. Το 1998 ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Σταύρος Κουτελιδάκης, είχε γνωμοδοτήσει πως ο νόμος ήταν σαφής και προκειμένου να αποφυλακιστεί υπερήλικας πρέπει να έχει συμπληρώσει το ένα τρίτο της ποινής.Ο Άρειος Πάγος όμως «παρήγαγε» περιέργως νέα νομολογία για τον Μιχαλόπουλο αν και ο ίδιος ο νόμος δεν χρειάζεται καμιά ερμηνεία.Με αυτή τη νομολογία απελευθερώθηκε και ο Παντελεήμων Αττικής ο οποίος είχε καταδικαστεί σε 6 χρόνια για κατάχρηση 190.000 ευρώ από την Μονή Εφραίμ και είχε βρεθεί στους λογαριασμούς του 1,5 δις δραχμές «για τα γεράματα»

    Τι συμβαίνει λοιπόν στον Άρειο Πάγο; Γιατί παράγει ανασφάλεια Δικαίου;Γιατί παράγει νομολογία και «ερμηνείες» που δεν χρειάζονται,και γιατί αμφισβητεί συστηματικά αποφάσεις δικαστηρίων όταν πρόκειται για συγκεκριμένες υποθέσεις; Τις μοναδικές ίσως που δηλώνουν στην κοινή γνώμη πως υπάρχει Δικαιοσύνη και μπορεί να απευθύνεται προς πάσα κατεύθυνση.

    Θεσμικά υπάρχει ένα μεγάλο θέμα.Το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας ελέγχει την απονομή της Δικαιοσύνης αλλά και τον εαυτό του. Ίσως είναι αναγκαίο ένα ελεγκτικό όργανο σαν αυτά που υπάρχουν στην Ευρώπη.Μέχρι να εξεταστεί η δημιουργία του, πρέπει να σταματήσει το ολισθηρό πατινάζ. Στον Άρειο Πάγο

  2. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.lifo.gr/now/society/20259

    Τα ‘ιερά’ ακίνητα της οικογένειας του Μητροπολίτη Νίκαιας

    Δίνοντας συνέχεια στα δημοσιεύματα του για ιεράρχες με περιουσία που δεν δικαιολογείται και επικεντρώνοντας στην υπόθεση του Μητροπολίτη Νίκαιας Αλέξιου, για τον οποίο ο οικονομικός εισαγγελέας διέταξε έρευνα, το Έθνος συνεχίζει τις αποκαλύψεις, φωτογραφίζοντας πολυτελή ακίνητα που ανήκουν στο στενό συγγενικό κύκλο του Μητροπολίτη.

    Ο ίδιος ο Νίκαιας Αλέξιος είχε απειλήσει με προσφυγή στη δικαιοσύνη στα πρόσφατα δημοσιεύματα, λέγοντας ότι το μοναδικό του ακίνητο βρίσκεται στον Πειραιά, όπου μένει μαζί με τη μητέρα του.

    Ωστόσο-κατά την εφημερίδα-απέφυγε να απαντήσει επί των καταγγελιών που αφορούν στα περιουσιακά στοιχεία του αδελφού και του ανιψιού του, οι οποίοι επίσης θα ελεγχθούν.

    Το Έθνος αναζήτησε τα ακίνητα τα οποία αποδίδονται τόσο στον Δημήτρη Βρυώνη όσο και στον γιο του Αλέξη, δηλαδή στον αδελφό και στον ανιψιό του μητροπολίτη αντίστοιχα. Δύο από αυτά τα εντόπισε, το ένα στη Γραβιά Φωκίδας, στη θέση «Τζότζικας», και το άλλο στα σύνορα Ν. Ερυθραίας και Εκάλης – «αμφότερα αποτελούν λουξ κατοικίες με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, ενώ είναι προφανές ότι οι «ένοικοί» τους έχουν την οικονομική δυνατότητα να διάγουν βίο ανάλογο της αξίας των οικημάτων.»

    Τα «ιερά» ακίνητα της οικογένειας του Μητροπολίτη Νίκαιας

    Το ένα ακίνητο, «είναι χτισμένο σε πλαγιά, σε ένα μεγάλο οικόπεδο με συνεχόμενα κλιμακωτά επίπεδα. Το κυρίως κτίριο, εμβαδού περίπου 150 τ.μ., ξεχωρίζει για την παραδοσιακή του αρχιτεκτονική, με λαξευτή πέτρα και σχιστόλιθο, ενώ στις λεπτομέρειές του έχει χρησιμοποιηθεί αρκετή ξυλεία. Η κατοικία προστατεύεται από πλήθος μεταλλικών κιγκλιδωμάτων, ενώ στην κεντρική βεράντα δεσπόζουν οι μεγάλες τζαμαρίες. Υπάρχουν επίσης στεγασμένοι με κεραμοσκεπές χώροι στάθμευσης, ενώ στο οικόπεδο βρίσκονται και μικρότερα βοηθητικά κτίρια.

    To ακίνητο εμβαδού περίπου 300 τ.μ. στα σύνορα Ν. Ερυθραίας και Εκάλης, που φέρεται ως έδρα του αδελφού και του ανιψιού του μητροπολίτη, είναι εξίσου πολυτελές με τη βίλα στη Γραβιά, περιβάλλεται από

    To ακίνητο εμβαδού περίπου 300 τ.μ. στα σύνορα Ν. Ερυθραίας και Εκάλης, που φέρεται ως έδρα του αδελφού και του ανιψιού του μητροπολίτη, είναι εξίσου πολυτελές με τη βίλα στη Γραβιά, περιβάλλεται από ψηλά δέντρα και έχει δύο εισόδους.

    Τα «ιερά» ακίνητα της οικογένειας του Μητροπολίτη Νίκαιας

    «Αντίστοιχης πολυτέλειας και αξίας είναι και η εντυπωσιακή κατοικία που χρησιμοποιούν ως έδρα τους ο αδελφός και ο ανιψιός του μητροπολίτη Νικαίας. Πρόκειται για ένα ακίνητο εμβαδού περίπου 300 τ.μ. στα σύνορα Ν. Ερυθραίας και Εκάλης, τη διεύθυνση του οποίου μάλιστα δηλώνει στους τηλεφωνικούς καταλόγους ο γιος του αρχιλογιστή της μητρόπολης, Αλέξης. Πρόκειται για την περιοχή όπου έχουν τα σπίτια τους γνωστοί επιχειρηματίες και άλλοι επώνυμοι. Χαρακτηρίζεται από απόλυτη ησυχία, χωρίς πολυκοσμία και κίνηση αυτοκινήτων», σημειώνει η εφημερίδα.

    Ειδικότερα-κατά το Έθνος- αναφέρεται μια μυστηριώδης έπαυλη στην Ανοιξη, η οποία, σύμφωνα με τις περιγραφές, μοιάζει με… φρούριο (!) και ως ιδιοκτήτης κατονομάζεται ο Δημήτρης Βρυώνης. Στην κατάφυτη περιοχή του Διονύσου (Δροσιά) αναζητούνται δύο ακόμα επαύλεις, στην οδό Στρατηγού Μακρυγιάννη και στην ομώνυμη πλατεία, που οι καταγγελίες κατονομάζουν ως ιδιοκτήτη τους τον Αλέξη Βρυώνη, γιο του Δημήτρη.

    Ο μητροπολίτης Αλέξιος και η οικογένειά του φέρονται να διαθέτουν τουλάχιστον οκτώ ακίνητα, για τα οποία μένει να διαπιστωθεί αν δικαιολογούνται από τα εισοδήματά τους.

    Η έρευνα του ΣΔΟΕ, εκτός από τα ακίνητα, αναμένεται να εξετάσει και σειρά καταγγελιών που αναφέρονται στα οικονομικά της μητρόπολης.

    Τα «ιερά» ακίνητα της οικογένειας του Μητροπολίτη Νίκαιας

    Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο ανιψιός του μητροπολίτη καταγγέλθηκε από ιερείς ότι ορίστηκε ως ελεγκτής των λογιστικών βιβλίων στους 40 ενοριακούς ναούς (περιοχή Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αιγάλεω, Χαΐδαρίου, Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου και Περάματος), απ’ όπου συνολικά κατακρατεί περί τις 4.000 ευρώ, χωρίς αποδείξεις, για έξοδα ελέγχων κάθε μήνα!

    «Στις καταγγελίες που εξετάζει το ΣΔΟΕ περιγράφεται μια ζοφερή κατάσταση με τους ιερείς να δεινοπαθούν λόγω των «υπερβολικών και παράλογων οικονομικών απαιτήσεων του Αλέξιου», γράφει στο ρεπορτάζ του το Έθνος.

  3. Ο/Η eklag λέει:

    Ευθυκρισία και βιονική όπως πάντα όραση ο αγαπητός Λασκαράτος.
    Τίποτα πια δεν μπορεί να κρύψει το παπαδαριό κάτω από τις φουστίτσες του.
    Ούτε τους φιλάνθρωπους μπαμπουίνους που το στηρίζουν.
    Δύο μόνο υπενθυμίσεις:
    1 Παρά κάτι αιμομειξίες μετά φόνου αξίζει να επισκεφτεί κάποιος την Δίβρη.
    2 Αυτό το παπαδαριό ουδόλως σχετίζεται με τον Ιησού.

  4. https://www.alfavita.gr/arthron/piso-apo-tis-kameres-stimeno-tsirko-tis-apostolis-tis-vardinogianni-kai-toy-royva

    Πίσω από τις κάμερες: Το στημένο τσίρκο της «Αποστολής», της Βαρδινογιάννη και του Ρουβά

    Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 6 Μάρτιος, 2016 – 16:35Μαρτυρία απο το Λιμάνι (αλληλέγγυου που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του)

    Πολλές και διάφορες εκφάνσεις έχει αυτό το ΤΣΙΡΚΟ Ε2, όλες κάπου μεταξύ χυδαίου, γελοίου κι επικίνδυνου.

    Ιδού λοιπόν:

    «τόσες μέρες με τις κάμερες και τους δημοσιογράφους μέσα στα πόδια μας, να και το δικό μου ρεπορταζ. Behind the cameras.
    Η Αποστολή ήρθε, έστησε το βαν της εκεί που νόμιζε, έφερε 200 κουτιά για 800 ανθρώπους. Οταν ρώτησα τι θα γίνει με τους υπόλοιπους που θα μείνουν χωρίς, μου είπαν «τόσα μπορούμε, τόσα θα δώσουμε». Όταν τους πρότεινα να πάνε σε ένα πιο μικρο gate που θα τους καλύψουν όλους μου είπαν ο Αρχιμανδρίτης είπε εδώ. Τότε κατάλαβα ότι μόλις είχα αγοράσει εισιτήριο για το σημερινό Τσίρκο. Μέσα σε 5′ φτάνει ένα ακόμα βαν γεμάτο πράγματα και παρκάρει δίπλα. Ξεκινάει η πιο μεγάλη άναρχη διανομή που έχει δει η Ε2. Ενημερώνομαι ότι θα εμβολιαστούν τα παιδιά. Ρωτάω από ποιον και μου απαντάνε από την Βαρδινογιάννη. Ρωτάω αν το Χαμόγελο που έχει την παιδιατρική κλινικη στην Ε2 μέρα-νύχτα το ξέρει. Μου λένε το Χαμόγελο δεν έχει σχέση. Φεύγουν αραβόφωνοι μέσα στην αίθουσα και μέσα σε λεπτά επικρατεί ένα χάος. Ανθρωποι σπρώχνονται για τα κουτιά της Αποστολής που κανείς δεν ξέρει τι έχουν μέσα (εμένα που μου είπαν ξέρω που θα καταλήξουν μετά..) χτυπιούνται για δυο μπισκότα στο βαν και παιδιά κλαίνε γιατί δεν πρόλαβαν να πάρουν την τσάντα της Αποστολής. Αυτό που ζητάμε στους ιδιώτες να μην κάνουν απλά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Οι κάμερες παίρνουν τις ζωώδεις καταστάσεις, παραλείπουν να πουν ότι τα δημιούργησαν αυτοί που φέραν τα πράγματα. Φτάνει σήμα από την Ε1 ότι ένα μωρό 18 ημερων πρέπει να μεταφερθεί επειγόντως στο νοσοκομείο. Ρωτάω γιατί δεν μπορεί να πάει το ασθενοφόρο που έφερε η μονάδα εμβολιασμού μαζί της, αφού ακόμα δεν έχει αρχίσει ο εμβολιασμός. Δεν γίνεται. Κάμερες.

    Ο οδηγός μέσα στο ασθενοφόρο καπνίζει πούρο, το μωράκι στην Ε1 περιμένει το ΕΚΑΒ που δεν απαντάει το τηλέφωνο (!)
    Αρχίζουν τα μωρά να εμβολιάζονται κατά δεκάδες στο πίσω μέρος ενός βαν. Στους γονείς λένε απλά τα εμβολιάζουμε για όλα τα μικρόβια που κυκλοφορούν εδώ γύρω. Ουρλιαχτά και κλάματα παντού. Κάποια γιατί τελειώσαν τα πράγματα και δεν πρόλαβαν, κάποια γιατί πάνε με το ζόρι, τα υπόλοιπα από τον πόνο. Στήνεται η περήφημη φωτογραφία. Πρώτα με φόντο το πλοιο αλλά δεν βγαίνει καλή, μετακινούνται. Αν δεν ήταν τραγικό το γύρω γύρω θα ήταν για γέλια. Οι παπάδες με τα χρυσοποίκιλτα τους παίρνουν τις κάμερες και μπαίνουν μεσα στο gate. Μαριάννα και Σάκης μένουν έξω. Μετά από το τουρ έρχεται πρόσφυγας και μου λέει «φτάνει πια, μας έχετε κάνει show». Του απαντώ, κάνε υπομονή, σε δέκα λεπτά θα είμαστε πάλι μόνοι μας και θα βρούμε το ρυθμό μας.

    Τα πρωϊνά τελειώνουν, όλοι οι παρατρεχάμενοι φεύγουν, μαζί και οι κάμερες. Αρχίζουμε να μαζεύουμε σκουπίδια. Βρίσκουμε το περιεχόμενο της Αποστολής στα σκουπίδια, οι άνθρωποι διαλέγουν τι θέλουν από το κουτί και πετάνε τα υπόλοιπα. Εμείς όμως έχουμε μείνει πίσω να κάνουμε αυτή τη δουλειά και αναρωτιόμαστε ποιανού τους πόρους χρησιμοποίησε η εκκλησία για να κάνει αυτή τη σπατάλη. Εμείς έχουμε μείνει πίσω και με μια πύλη όπου τα παιδιά κλαινε παντού. Ρωτάμε τους Γιατρους του Κόσμου για τον εμβολιασμό δεν ξέρουν τίποτα ούτε το Χαμόγελο. Ρωτάμε ποιος θα έχει στο νου του 500 παιδιά σε ένα gate που μπορεί να ανεβάσουν πυρετό, τι θα γίνει με αυτά που ταξιδεύουν το βράδυ; Πώς είναι δυνατόν να γίνονται εμβολιασμοί σε ανθρώπους που δεν είναι σε σταθερό περιβάλλον; Όλοι είμαστε το ίδιο σαστισμένοι χωρίς απάντηση. Άλλοι έρχονται και μοιράζουν ανοργάνωτα κρουασαν και καταλήγουμε να δίνουμε σε παιδιά malox να συνέλθουν και άλλοι εμβολιάζουν έτσι γιατί το αποφάσισαν, χωρίς μετά.

    Αυτή είναι λοιπόν η ιστορία αυτής της φωτό. Ένα στημένο τσίρκο που αφήνει στους εθελοντές κομμάτια να μαζέψουν και στους ανθρώπους ένα απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ!

    http://twitter.whotalking.com/topic/%CE%92%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B7

    Το Μεγκα πρόβαλε το σόου της Βαρδινογιαννη στο λιμανι αλλά οχι τη συγκέντρωση τροφίμων στο Σύνταγμα. Η διαφορά φιλανθρωπίας

    Ποιος έδωσε άδεια στη Βαρδινογιάννη να εμβολιάσει ανεξέλεγκτα βρέφη κ παιδιά ? Χωρίς έρευνα ιατρικού ιστορικού ?

    Ρουβάς, Βαρδινογιάννη και μητροπολίτες στο λιμάνι

    Πηγε και η Μαριάννα Βαρδινογιάννη στους πρόσφυγες. Κανεις δεν καταλαβε αν λυπήθηκε

    Συνοψίζοντας, ο Τσίπρας συναντιόταν κρυφά πριν την εκλογή του με Ψυχάρη,Μπόμπολα,Βαρδινογιάννη,Αγγελοπούλου,Λάτση

    ΝΑΙ ΞΕΠΛΕΝΟΝΤΑΣ ΚΩΣΚΟΤΑ ,ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ,ΓΙΑΝΚΟΠΟΥΛΟΥΣ ,ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ,ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ, ΑΛΑΦΟΥΖΟ,ΜΑΡΙΝΑΚΗ ,ΜΠΙΚΜΑΚ ,ΒΟΥΛΙΝΟ

    Μαρτυρία πώς η Βαρδινογιάννη, ο Ρουβάς και η εκκλησία έστησαν επικοινωνιακό σόου στον Πειραιά

  5. Ο/Η του Πατούλη λέει:

    Ευσεβείς και φιλάνθρωποι

    http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2012/03/blog-post_1936.html

    Στο φιλανθρωπικό χορό του συλλόγου «Μέριμνα Γήρατος»

  6. Ο/Η Aρχιεπίσκοπος Μπέμπα Μπλανς λέει:

    Με το πρόσχημα της φιλανθρωπίας, στήνονται ιερές μπάζες

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=392602

    Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

    Ο μητροπολίτης Γερμανός στήνει μπίζνες με φράουλες στην Ηλεία

    Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ

    Ιερές μπίζνες με επιχειρηματίες, φραουλοπαραγωγούς και αλλοδαπούς εργάτες γης επιχειρεί να στήσει ο μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός στο «φραουλοκράτος» της Βουπρασίας (Βάρδα, Νέα Μανολάδα) χρησιμοποιώντας ένα κλειστό γηροκομείο!

    Οπως ανακοινώθηκε και επίσημα προ ημερών από τη Μητρόπολη Ηλείας, υπογράφηκε συμφωνία με επιχειρηματία από την Πάτρα για τη μετατροπή και λειτουργία του Ιδρύματος-γηροκομείου της Βάρδας (πρώην Ασυλο Ανιάτων) σε ξενώνα φιλοξενίας αλλοδαπών εργατών.

    Σημειώνεται ότι πριν από μερικούς μήνες στο συγκεκριμένο ίδρυμα η Μητρόπολη Ηλείας έβαλε λουκέτο και πέταξε στο δρόμο τους επί 24 έτη εργαζομένους, επικαλούμενη την οικονομική κρίση και τα χρέη των ασφαλιστικών ταμείων των φιλοξενουμένων προς αυτή.

    Κι όμως είχε πλεόνασμα

    Ομως μια έρευνα στην επίσημη ιστοσελίδα της Μητρόπολης Ηλείας αποκαλύπτει ότι το συγκεκριμένο ίδρυμα τα τρία τελευταία χρόνια λειτουργούσε με πλεόνασμα και όχι με παθητικό.

    Στην επίσημη ιστοσελίδα της η Μητρόπολη Ηλείας αναφέρει ότι: «Με τον τρόπο αυτό λύεται ένα χρόνιο κοινωνικό πρόβλημα, η απαράδεκτη παραμονή σε νάιλον των αλλοδαπών εργατών της φράουλας και συγχρόνως λύεται και το επείγον και επίκαιρο πρόβλημα των καλλιεργητών φράουλας στην περιοχή, που αυτές τις ημέρες απασχολεί έντονα την Ηλεία». Οπως επισημαίνεται, «με την παραπάνω συμφωνία η Μητρόπολη συνεχίζει την κοινωνική της προσφορά στην τοπική κοινωνία και λύει ένα μεγάλο κοινωνικό και εργασιακό πρόβλημα. Συγχρόνως δε ουσιαστικά συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη και τον πολιτισμό του τόπου μας»!

    Ομως δεν λέει τίποτα για τους υπόλοιπους αλλοδαπούς εργάτες γης που την καλλιεργητική περίοδο της φράουλας φτάνουν τους 5.000! Η μετατροπή του Γηροκομείου της Βάρδας σε ξενοδοχείο για τους αλλοδαπούς εργάτες γης προκάλεσε την έντονη αντίδραση των κατοίκων της Βάρδας, αλλά και πλήθος ερωτηματικών καθώς, όπως έγινε γνωστό, ο επιχειρηματίας ενοικίασε το κτήριο μόλις με 1.500 ευρώ ανά μήνα και για 40 χρόνια (!) με σκοπό να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του εκατοντάδες αλλοδαπούς εργάτες έναντι ενοικίου 4 ευρώ την ημέρα!

    «Η ενοικίαση του Γηροκομείου Βάρδας από τη Μητρόπολη Ηλείας σε ιδιώτη επιχειρηματία για κέντρο φιλοξενίας νόμιμων μεταναστών (με 4 ευρώ το κεφάλι) είναι ένα πρώτο βήμα προς την πληθυσμιακή αλλαγή των εργατών γης, δηλαδή σταδιακή μείωση των εργατών από το Μπανγκλαντές και αντικατάστασή τους από νόμιμους εργάτες γης από χώρες της ανατολικής Ευρώπης, μέλη της Ε.Ε. (Βουλγαρία, Ρουμανία κ.λπ.), μέσω διακρατικών συμφωνιών. Αποτελεί ουσιαστικά μια γκετοποίηση του ζητήματος των αλλοδαπών εργατών», ανέφερε στην «Ε» ο υπεύθυνος αγροτικών ζητημάτων του ΣΥΡΙΖΑ στην Ηλεία, Κυριάκος Μπίστας.

    Οι κάτοικοι της Βάρδας καταγγέλλουν ότι όχι μόνο δεν τους ζητήθηκε η συναίνεση, ιδιαίτερα αυτοί που μένουν δίπλα ακριβώς από το ίδρυμα, αλλά ούτε τους ενημερώνει και κανείς πώς θα λειτουργήσει, πόσα άτομα θα φιλοξενεί και πώς θα διασφαλίζεται η ασφάλεια, η δημόσια υγιεινή και η μη υποβάθμιση της περιοχής τους.

    «Σεβόμαστε τους μετανάστες, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μαζί τους, αλλά το γηροκομείο δεν πρέπει να μετατραπεί σε ξενώνα. Για τη στέγαση των αλλοδαπών θα πρέπει να φροντίσει η πολιτεία. Το γηροκομείο θα έπρεπε να παραμείνει γηροκομείο», κατήγγειλαν στην «Ε» οι κάτοικοι.

    Σε ψήφισμά τους που εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, οι φορείς της Βάρδας καταγγέλλουν ότι με την πράξη του μητροπολίτη Ηλείας αναιρείται ο κοινωνικός χαρακτήρας του ακινήτου και ζητούν να ακυρωθεί άμεσα η σύμβαση παραχώρησης του κτηρίου στον επιχειρηματία.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Με την ευκαιρία της εδώ αναφοράς μας στον φιλανθρωπότατο άγιο Γερμανό της Ηλείας (τρίτο εξ αριστερών της κας Μαριάννας-ο πρώτος είναι ο έτερος συμπρωταγωνιστής του ποστ, άγιος Αλέξιος Νικαίας), διάδοχο, πρωτοσύγκελο και στενό συνεργάτη του αγίου Αθανασίου, παραθέτω το παρακάτω αφιέρωμα:

    Ο ιερός Αθανάσιος, πρώην μητροπολίτης Δουνέικων, Ζαχάρως, Λεχαινών και Μανολάδας,

    Τρία κακά υπάρχουν στην Ηλεία, διηγόταν συχνά με αυτοσαρκαστική διάθεση ο εξαιρετικά πνευματώδης και καλλιεργημένος τ.υπουργός του Κέντρου και της ΝΔ Αθανάσιος Κανελλόπουλος: «Ο Θανάσης (εννούσε τον εαυτό του), ο Θανάσης (τον δεσπότη) και ο Θανάσης (το γνωστό χαρτοπαίγνιο, που έδινε και έπαιρνε στην αγνή ελληνική επαρχία).

    Πνευματικό τέκνο του Αγίου αυτού είναι ο αντικανονικός και παράνομος (οι ιεροί κανόνες που απαγορεύουν δεύτερο επίσκοπο στην ίδια επαρχία με ποινή καθαίρεσης, προστατεύονται από το Σύνταγμα και από τον καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας και η παράβασή τους στην διοίκηση της Εκκλησίας, παράγει παρανομία) είναι ο βοηθός επίσκοπος Ωλένης Θανάσης Μπαχός, που πήρε και το όνομά του. Στο βιογραφικό του το καυχιέται: «Την 13 Ιουλίου 1975 εκάρη Μοναχός εις την Ι.Μονήν Χρυσοπηγής Λαμπείας υπό του αειμνήστου Μητροπολίτου Ηλείας κυρού ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ονομασθείς ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ και το 1976 εχειροτονήθη Διάκονος υπό του αυτού Μητροπολίτου Ηλείας κυρού ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ».
    Όμως ο Ηλείας Αθανάσιος ήταν μια από τις ντροπές της που η Ιεραρχία δεν μπόρεσε να κρύψει, όσο κι αν το προσπάθησε. Το 1976, ο αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Κολλάς (αδελφός του μετέπειτα προέδρου του επαγγελματικού συνδικάτου των παπάδων παπά Στάθη Κολλά) κατηγόρησε τον Ηλείας Αθανάσιο, ότι του έκανε ανήθικες προτάσεις. Την ίδια κατηγορία εξέφρασε και ο διάκος Χαράλαμπος Κ. για σεξουαλική παρενόχληση. «Μην είσαι βλάκας, όλοι έτσι κάνουν…Αν δεν κοιμηθούμε μαζί θα σκάσω» ήταν ένα στιγμιότυπο από την πολιορκία που υφίστατο ο πρώτος μάρτυρας όπως την κατέθεσε στο Τριμελές Εφετείο Πάτρας, ενώ στην ίδια αίθουσα ο δεύτερος είπε «Και σε μένα ζήτησε ο αδιάντροπος σώμα (sic). Πόσες ψυχές κατέστρεψε;». Eίχα παρακολουθήσει, πολύ νέος τότε, περαστικός από την πόλη στιγμιότυπα από τη δίκη και είχα θαυμάσει τον πρόεδρο για τον υποτιμητικό τρόπο που καλούσε τον μητροπολίτη που πηγαινοερχόταν στους διαδρόμους του δικαστικού μεγάρου χτυπώντας στα πατώματα τη ράβδο του: «Βασιλόπουλοοοος!». Ο άγιος διαμαρτυρόταν επισείοντας τους τίτλους του, αλλά ο Πρόεδρος δεν πτοείτο.
    Ο δεσπότης παρά την μεγάλη δημοσιότητα που είχε πάρει το θέμα και παρά την προφανή ενοχή του αθωώθηκε από το Συνοδικό Δικαστήριο με ψήφους 8-4 και το προκλητικότερο ήταν πως ταυτόχρονα οι δυο κατήγοροί του κρίθηκε πως έλεγαν την αλήθεια (!!!), πως δεν είναι συκοφάντες, διατήρησαν το σχήμα τους και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Μεταξύ των αθωωτικών ψήφων και αυτή του Άνθιμου, τότε Τουρκοφάγου Αλεξανδρουπόλεως και νυν-με αντικανονική μετάθεση-Μακεδονομάχου Θεσσαλονίκης, που τάχα «αγανακτεί» για την «πορνεία» του πολιτικού γάμου και για το gay parade, τη στιγμή που στην Μητρόπολη του έχουν εμφανιστεί κάποια αγκάθια, ατιμώρητα βεβαίως. (Πρόκειται προφανώς για έναν ιεράρχη με σταθερή πολιτική στα ζητήματα αυτά αφού ανάλογη στάση τήρησε και στις παρόμοιες περιπτώσεις των Πρεβέζης, Λήμνου, Αττικής και Διδυμοτείχου). Ο Σπ. Καρατζαφέρης, ρώτησε σχετικά τον Περιστερίου Αλέξανδρο και πήρε μια απίστευτη απάντηση: «Δεν υπάρχει όμως μια μεγάλη αντίφαση; Και ο μητροπολίτης αθώος και ο αρχιμανδρίτης παμψηφεί αθώος, που κατηγόρησε έναν…αθώο ιεράρχη;». «Υπάρχει βρέ παιδάκι μου, αλλά πρώτη φορά συμβαίνουν αυτά τα πράγματα;» (Σ.Καρατζαφέρη «Φάκελλος Εκκλησία»). Την ίδια εποχή ο δεσπότης για να σώσει το τομάρι του τρομοκρατούσε τους χωρικούς με το κοντάρι του Αη Γιώργη, με γλώσσα χυδαία: «Με προστατεύει από παιδάκι, όποιος τολμήσει να με μαυρίσει (sic)…θα τον τρυπήσω όπως εκείνος τρύπησε το φίδι».
    Το 1981 o δεσπότης βρέθηκε νεκρός σε ξενοδοχείο της Φλωρεντίας. «Φήμες κυκλοφορούν ακόμη στην Ηλεία για «συναλλαγές με μαφιόζους», για «μπλεξίματα με τον υπόκοσμο» και για σκηνοθετημένο θάνατο» (Δ.Μιχαηλίδης, «Πρώτο Θέμα», 20.3.2005).
    Για την ιστορία να πω πως μιλώντας στον Σπύρο Καρατζαφέρη της «Ελευθεροτυπίας» ο δεσπότης (ο διάλογος μεταφέρθηκε και στο παραπάνω βιβλίο του), http://www.politeianet.gr/components/com_virtuemart/shop_image/product/132ccd8b-3d76-482b-bbb6-0f53a925c96d.jpg
    ομολόγησε μιλώντας για τον τότε χουντικό και αναξιότατο Αρχιεπίσκοπο: «..αυτή τη στιγμή δεν βλέπω αντικαταστάτη του Σεραφείμ.
    Χειρότερους βλέπω, καλύτερους δεν βλέπω. Μακάρι να είχαμε ένα φωτεινό πρόσωπο, που να ήταν δυνατό να εκλεγεί. Γιατί τα φωτεινά πρόσωπα δεν μπορούν να εκλεγούν. Πρέπει να είσαι θολός άνθρωπος για να σε εκλέγουν οι σκοτεινοί».
    Για να αντιληφθεί κανείς τι κουμάσι ήταν και ο ίδιος ο Περιστερίου, προκάτοχος του σημερινού μητροπολίτη ΣΔΟΕ Χρυσόστομου, αν και συνεργάστηκε στενά με την Χούντα, διαφημίζοντας μάλιστα το Σύνταγμά της ως το «πλέον δημοκρατικόν και φιλελεύθερον» λανσαρίστηκε μεταπολιτευτικά ως δημοκρατικός, αρθρογραφώντας μάλιστα τακτικά στο «ΒΗΜΑ», και σε ανάλογο ερώτημα του Γ.Γκίνη (Ιούλιος ’77) γιατί συνεργαστηκε με τη Χούντα απάντησε:

    «…ήταν μια ανθρώπινη αδυναμία, πέστε το δειλία την οποία όμως κατά την συνείδησίν μου την βρίσκω σωστή γιατί έπρεπε η Εκκλησία…να επιβιώσει». Ο δημοσιογράφος τον ρωτά γιατί δεν παραιτήθηκε. «Οι άλλοι επίσκοποι τι έκαναν; Γιατί να παραιτηθώ εγώ και να πάρουν αυτοί την θέση μου;» (Φάκελλλοι της ντροπής: Εγκύκλιοι, ομιλίες, ευχές, απόρρητα έγγραφα-εκδ.
    Βασδέκης, 1981 237 σελ.)..
    Τιμής ένεκεν, και με την ευκαιρία, ιδού οι πληροφορίες για άλλον μητροπολίτη:
    http://www.sporeas.gr/?p=9151
    «….Μέσα στό ιερό τήν Εκκλησίας λοιπόν, τού εν λόγω ρασοφόρου, “ξεκατινιάζονταν” ο Αρχιμανδρίτης μέ τόν Διάκο του φωνασκούντες μαινόμενοι και αποκαλώντας ό ένας στόν άλλον (ή “η μιά στήν άλλη) ώς “Κατίνα”… “μωρή τρελή”… “μωρή παλαβή” κ.λ.π. και ο Μητροπολίτης παρών, αντί νά τούς (ή “”νά τις”) καθησυχάσει, γέλαγε μέ τά καμώματά τους δείχνοντας νά απολάμβανε τό θέατρο τού παραλόγου.
    Μιλάμε γιά μιά μητρόπολη οικονομικά ανθηρή. Μέχρι καί 1 εκατομμύριο δραχμές τόν μήνα είχε έσοδα τό παγκάρι τότε, από τούς αφελείς πιστούς.
    Οικονομικές ατασθαλίες απεδείχθησαν όπου και καταγγέλθηκαν δημόσια στήν παρούσα εκπομπή. Ακούγονται γιά ποσά έως καί 200 εκατομμύρια τήν εποχή εκείνη, και ο νούς τού ανθρώπου δέν μπορεί νά τό χωρέσει…».


  8. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ποιοι μιλάνε!
    Μητροπόλεις Πειραιώς, Κυθήρων και Γόρτυνος, όπως και οι Μητροπολίτες των τριών αυτών Μητροπόλεων, Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, Σεραφείμ Στεργιούλης και Ιερεμίας Φούντας, καθώς ο αρχιμανδρίτης Σαράντος Σαράντου, τρεις πρωτοπρεσβύτεροι, μια μοναχή, δυο δικηγόροι, 21 πολίτες και η «Εστία Πατερικών Μελετών».

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/5340972/sto-ste-treis-mhtropolites-kata-toy-symfwnoy-symbiwshs/
    Στο ΣτΕ τρεις Μητροπολίτες κατά του Συμφώνου Συμβίωσης

    Μίνα Μουστάκα | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/03/2016 19:52 |

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      ΠΕΙΡΑΙΑΣ
      http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776
      Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου
      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/03/2005 00:00
      Αντωνιάδου Μαρία
      «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος.

      Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.

    • Ο/Η Po λέει:

      «του Κώλου» κ. του Κώλου ευχαριστούμε!

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Στάθης της Iskra και της ΛΑΕ θαυμάζει:

    ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
    (Δευτ. 18/4/16 – 08:50)

    Του ΣΤΑΘΗ*

    Προσωπικώς θαυμάζω τον Πάπα που καταγγέλλει την αγριότητα του καπιταλισμού, τον Οικουμενικό Πατριάρχη, στην πραγματικότητα αιχμάλωτο μιας τυραννικής εξουσίας, που έχει άξιο σθένος για ένα βαρύ καθήκον και τον Αρχιεπίσκοπο, πιστόν, ευρυμαθή και ελληνίζοντα και ταυτοχρόνως λυπάμαι για τη διαρκή τους ήττα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s