Όσο ήταν στην αντιπολίτευση, υιοθετούσαν κάθε διαμαρτυρία…

[Σήμερα οι υπουργοί, βουλευτές και οι λοιποί του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλύπτουν τον πραγματικό εαυτό τους, όταν έρχονται αντιμέτωποι με ανθρώπους που διαμαρτύρονται]

φωτo από protagon.gr

φωτo από protagon.gr

Ο κυνισμός των όψιμων εξουσιαστών

Του Γιώργου Καρελιά στο προταγκον
Στα εύκολα όλα είναι ωραία και καλά. Οταν αρχίζουν τα δύσκολα, οι άνθρωποι αποκαλύπτουν τον πραγματικό εαυτό τους.

Τα εύκολα για τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ήταν όταν βρίσκονταν στην αντιπολίτευση. Εύκολα ήταν ακόμα και στον πρώτο χρόνο της κυβερνητικής τους θητείας, τον οποίο σπατάλησαν με μια ανερμάτιστη πολιτική και δεν πήραν κανένα ουσιαστικό μέτρο.

Τώρα, που η περίοδος των φαντασιώσεων πέρασε και η κυβέρνηση αναγκαστικά παίρνει και μέτρα που θα πλήξουν πολλούς, οι υπουργοί, οι βουλευτές και τα άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ βγάζουν τον πραγματικό εαυτό τους. Οι διαμαρτυρόμενοι γίνονται «ακραίοι», «βαλτοί και υποκινούμενοι» και «θέλουν να ρίξουν την κυβέρνηση». Ξυπνάει ο εξουσιαστής μέσα τους και δεν μπορούν να τον συγκρατήσουν.

Ενα περιστατικό που συνέβη τη Δευτέρα (15/2) είναι πολύ αποκαλυπτικό. Μερικές δεκάδες απλήρωτοι συμβασιούχοι, αφού δεν μπόρεσαν να συναντήσουν την αρμόδια υπουργό, πήγαν έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, για να διαμαρτυρηθούν. Το τι συνέβη καταγράφηκε από τις τηλεοπτικές κάμερες (εδώ). Σημασία έχει ο αλαζονικός τρόπος, με τον οποίο τους αντιμετώπισε ο κομματικός εντεταλμένος. «Ηρθες εδώ για τα κανάλια», είπε σε έναν από τους διαμαρτυρόμενους. «Οχι ήρθα από τη Θεσσαλονίκη, γιατί είμαι εφτά μήνες απλήρωτος», του απάντησε εκείνος.

Η σκηνή είναι αποκαλυπτική. Και δείχνει τη μετάλλαξη των ανθρώπων. Οσο ήταν στην αντιπολίτευση, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υιοθετούσαν κάθε διαμαρτυρία, κατακεραύνωναν την αδιαλλαξία των τότε κυβερνώντων. Σήμερα, που κυβερνούν οι ίδιοι, παθαίνουν αλλεργία με τις διαμαρτυρίες, οι οποίες ακόμα είναι ήπιες, λεκτικές. Και αντιδρούν με κυνισμό και αλαζονεία, ακόμα και απέναντι σε απελπισμένους ανθρώπους, που δικαιούνται να φωνάξουν λίγο παραπάνω. Τι θα συμβεί, αν οι αντιδράσεις πάρουν άλλες μορφές, σαν κι αυτές που οι ίδιοι είχαν υιοθετήσει εναντίον στελεχών των προηγούμενων κυβερνήσεων;

Να είναι προετοιμασμένοι. Αυτά έχει η εξουσία. Και όσο πιο γρήγορα θάψουν μέσα τους τον εξουσιαστή, τόσο το καλύτερο γι’ αυτούς.

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 απαντήσεις στο Όσο ήταν στην αντιπολίτευση, υιοθετούσαν κάθε διαμαρτυρία…

  1. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    και με τι θράσος, με τι προστυχιά, πόσο ανάγωγα, ο απαίδευτος νεανίας και η τσοκαρία που τον περιτριγυρίζει, γαβριούσαν….

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Του Γιώργου Καρελιά στο πρόταγκον

  3. Ο/Η SF λέει:

    «Τώρα, που η περίοδος των φαντασιώσεων πέρασε…»

    η περίοδος ΟΛΩΝ των φαντασιώσεων πέρασε ανεπιστρεπτί, όχι μόνο της κυβέρνησης.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αρπακτικά που διόρισαν τα συγγενολόγια, που συμμάχησαν με τον καραμανλισμό και την ακροδεξιά χωρίς ντροπή, που εξαπάτησαν με ασύστολα ψέματα, που τίναξαν στον αέρα τις Τράπεζες και κάθε παραγωγική δραστηριότητα, που αντέστρεψαν την κοινή λογική με το αντισυνταγματικό και ψευδεπίγραφο δημοψήφισμά τους, που σπατάλησαν εγκληματικά πολύτιμο χρόνο, που στράφηκαν με συμπλεγματικό μίσος κατά του δυτικού κόσμου καταφεύγοντας αρχικά προς τριτοκοσμικές δικτατορίες χωρίς ευτυχώς ανταπόκριση, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια, τη διαφθορά και την απόγνωση ενός μέρους του εκλογικού σώματος.
    Τώρα αρνιούνται να κυβερνήσουν, αρνιούνται ακόμη και να αλλάξουν το παραμικρό στους θεσμούς και στο διεφθαρμένο κρατικό μηχανισμό, έχοντας διαλέξει ως συμμάχους τη σαβούρα του παλιού ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.

    • Ο/Η doulosofos λέει:

      Παρακαλώ προσθέστε σε όσα τους καταμαρτυρείτε και τον απύθμενο αμοραλισμό τους που τους καθοδηγεί σε συμφωνίες με το ΝΑΤΟ προφασιζόμενοι την αναχαίτιση των προσφυγικών ροών.
      Η εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο μόνο την Τουρκία θα ωφελήσει και σε περίπτωση γενίκευσης της σύρραξης στην Συρία θα βρεθούμε με μιας στην πρώτη γραμμή.

  5. Ο/Η Liberal λέει:

    https://nomadicuniversality.wordpress.com/2016/02/14/%ce%b2%ce%bb%ce%b1%cf%87%ce%bf%ce%bc%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b4%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b1-%ce%b9%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%b7%ce%bc/

    Βλαχομπογδανία – Ιόνιος Πολιτεία, σημειώσατε 1Χ.
    Του Άκη Γαβριηλίδη

    Μετά τη συντριπτική ήττα του στην υπόθεση του «ρατσιστή» Ρίχτερ, ο ελληνικός μακαρθισμός δεν χρειάστηκε ούτε μία μέρα μέχρι να βρει τον επόμενο στόχο της αντεπίθεσής του, την επόμενη περίπτωση προσβολής των ιερών και των οσίων του έθνους: ο βέβηλος αυτή τη φορά ήταν ο τηλεπαρουσιαστής Κωνσταντίνος Μπογδάνος, ο οποίος, σε μια τρίλεπτη παρουσίαση της ζωής τού Διονύσιου Σολωμού με αφορμή κάποια επέτειο, ανέφερε ότι ο ποιητής του εθνικού ύμνου κατά πληροφορίες ήταν εβραϊκής καταγωγής, μασόνος, αλκοολικός και ομοφυλόφιλος. Η αναφορά αυτή του στοίχισε δριμύτατες επιθέσεις από ακροδεξιά σάιτ, καθώς και μία ανακοίνωση του δημάρχου Ζακύνθου η οποία τον κηρύσσει «ανεπιθύμητο πρόσωπο» στη Ζάκυνθο.

    Το ότι οι επιθέσεις αυτές πηγάζουν από ό,τι το έθνος έχει μάθει να θεωρεί εθνικό και όχι από το αληθινό, προκύπτει μεταξύ άλλων από το εξής στοιχείο: η αναφορά του Μπογδάνου περιέχει πολλές κραυγαλέες ανακρίβειες και αστοχίες. Π.χ. ήδη από την πρώτη της πρόταση, αναφέρει ότι ο Σολωμός «έχει στιχουργήσει [sic] τον εθνικό μας ύμνο». Και συνεχίζει: «η τελευταία του στροφή είναι η 16. Δεν θυμάμαι ποια είναι η πρώτη, υπάρχουν και πολλές ανάμεσα, απλά βρήκανε δύο, κλαπ [sic] τις ενώσανε, τις μελοποίησε μετά ο Μάντζαρος». Φυσικά τίποτε απ’ όλα αυτά δεν ισχύει: ο εθνικός ύμνος αποτελείται από τις δύο πρώτες στροφές τού «Ύμνου εις την Ελευθερίαν», ο οποίος έχει πολύ περισσότερες από 16 στροφές. Αλλά και τίποτε από όλα αυτά δεν ενόχλησε τους αγανακτισμένους πολίτες (ή δημάρχους), οι οποίοι φαίνεται να είναι εξίσου άσχετοι με το έργο του ποιητή. Αυτό που τους απασχολεί είναι να μην «σπιλωθεί η μνήμη» του εθνικού τοτέμ με τέτοιες «επαίσχυντες» ιδιότητες. Στη σπουδή τους αυτή, πέφτουν και σε κωμικές αντιφάσεις ανάλογες με το ανέκδοτο της σπασμένης τσαγέρας. Π.χ. στο Youtube έχει ανεβεί το σχετικό κλιπ με τον τίτλο «ΣΟΚ ! EBΡΑΙΟΚΑΝΑΛΟ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΟΙΗΤΗ!». Ο άνθρωπος που το έγραψε δεν σκέφτηκε ότι, αν ένα «εβραιοκάναλο» αποκαλεί κάποιον «Εβραίο», τότε αν μη τι άλλο δεν είναι δυνατό να τον «υβρίζει».

    Κάτω από την ανάρτηση ακολουθεί φυσικά ο γνωστός οχετός από σεξιστικές ύβρεις και απειλές δολοφονίας.

    Αλλά και η κίνηση του δημάρχου, ο οποίος χαρακτηρίζει «ανεπιθύμητο πρόσωπο για τη Ζάκυνθο» τον Μπογδάνο (προαναγγέλλοντας μάλιστα και «απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου» με το ίδιο περιεχόμενο –χωρίς να περιμένει καν να γίνει η ψηφοφορία, προφανώς θεωρεί ότι την έχει στο τσεπάκι), εντάσσεται στην ίδια πρακτική λυντσαρίσματος. Σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο, ούτε οι δήμαρχοι, ούτε τα δημοτικά συμβούλια έχουν οποιοδήποτε δικαίωμα να απαγορεύουν σε Έλληνες πολίτες την πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο της ελληνικής επικράτειας. Ακόμη και αν η Ζάκυνθος δεν ήταν τμήμα της ελληνικής επικράτειας, π.χ. αν υπήρχε σήμερα η Ιόνιος Πολιτεία ως χωριστό κράτος και ανήκε σε αυτή, πάλι δεν θα ενέπιπτε στην αρμοδιότητα ενός δημάρχου να κηρύξει «αναστολή της Συνθήκης Σένγκεν» ως προς συγκεκριμένο άτομο με απλή διοικητική απόφαση. Η κήρυξη λοιπόν αυτή δεν παράγει κανένα έννομο αποτέλεσμα. Προφανώς όμως παράγει πολλά πρακτικά αποτελέσματα: εμπεδώνει μία αίσθηση «Φαρ Ουέστ» και δίνει ένα ημιεπίσημο άλλοθι στους Χρυσαυγίτες που απειλούν να βιάσουν, να διαμελίσουν, και γενικώς να εκδικηθούν τον δημοσιογράφο με διάφορους ευφάνταστους τρόπους.

    Αν όμως ο χώρος –οι πολλοί χώροι- του ριζοσπαστικού πατριωτισμού αντέδρασαν έτσι, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί εξ όσων γνωρίζω ούτε ένας να υπερασπιστεί δημόσια την ελευθερία της έκφρασης από αυτές τις απειλές. Αρκετοί εκδήλωσαν όχι απλώς αδιαφορία, αλλά έκδηλη –και χαιρέκακη- ικανοποίηση, με βάση το σκεπτικό ότι πρόκειται για «ενδοδεξιά διαμάχη» και ότι ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είναι αντιπαθής, αμόρφωτος, «νεοφιλελές», και «έπαθε ό,τι του άξιζε».

    Το σκεπτικό αυτό φυσικά είναι άκυρο. Η ελευθερία του λόγου είναι ένα δημόσιο δικαίωμα και ισχύει τόσο για τους ευφυείς, όσο και για τους ανοήτους. Ο καθένας από μας μπορεί να ενταχθεί σε οποιαδήποτε εκ των κατηγοριών αυτών σε διαφορετικές στιγμές ή από διαφορετικούς ανθρώπους, και δεν μπορεί τα δημόσια δικαιώματά μας να εξαρτώνται από αυτή την κατάταξη.

    Και εκεί που δεν υπήρξε πλειοδοσία, πάντως, υπήρξε τακτική Πόντιου Πιλάτου. Στη μόνη ανάρτηση –εξ όσων γνωρίζω- η οποία διαφοροποιείται από αυτό το κλίμα ηθικού πανικού, το όλο περιστατικό εισάγεται εξ αρχής υποτιμητικά ως «μια άνευ αντικειμένου διαμάχη στο ελληνικό διαδίκτυο». Το δημοσίευμα στη συνέχεια αναφέρει τις ιδιότητες που αποδόθηκαν στο Σολωμό και τις κηρύσσει αδιάφορες, με τέσσερα απανωτά «Και λοιπόν;».

    Ισχυρίζομαι ότι αυτή η τακτική «ενεργητικής αδιαφορίας» είναι κακή συμβουλή. Είναι αποτέλεσμα φόβου, και έχει ως αποτέλεσμα να μας περιορίζει σε αμηχανία και αδράνεια. Κάποιοι φοβούνται να μιλήσουν «για να μην μας ταυτίσουν με τον Μπογδάνο», άλλοι φοβούνται να μιλήσουν για να μην «ασχοληθούν μαζί του και τον κάνουν μάγκα», εφόσον «αυτό επιδιώκει». Έτσι, τελικά οι μόνοι που μιλάν είναι οι εκφραστές διαφόρων εκδοχών της αυτο-αποικιοποίησης που συνεπάγεται η ευρωκεντρική συγκρότηση του ελληνικού έθνους. Διότι αυτό είναι το διακύβευμα αυτής της διαμάχης. Η οποία λοιπόν δεν είναι καθόλου «άνευ αντικειμένου» ούτε περιορίζεται στο διαδίκτυο, αλλά διεξαγόταν ήδη από την εποχή του Σολωμού, και παλιότερα.

    Αν το θέσουμε σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε αρκετά να πούμε χωρίς να κινδυνεύουμε να μας «καταπιεί» κανένας άλλος λόγος. Κατά πρώτον: μπορεί όντως κάποιος να λέει κάτι για να προκαλέσει, και μπορεί αυτό που λέει να μην έχει καθαυτό κάποια ιδιαίτερη σημασία. Αλλά το σημαντικό ερώτημα είναι: γιατί τόσοι πολλοί πράγματι προκαλούνται από κάτι «ασήμαντο»; Προφανώς επειδή για αυτούς έχει σημασία, και η σημασία αυτή είναι ένα κοινωνικό και όχι ιδιωτικό φαινόμενο. Παράγεται από μία κοινωνική μηχανή φαλλογοκεντρικής νοηματοδοσίας, κατά την οποία κάποιες ιδιότητες είναι απαράδεκτο να χαρακτηρίζουν τους πατέρες του έθνους.

    Αλλά και ο «προκλητικός» λόγος του Μπογδάνου στις ίδιες ευρωκεντρικές προκείμενες βασίζεται. Αυτό αποτελεί έκφραση όχι κάποιας εγελιανής «διαλεκτικής αντιστροφής» και κάποιας κατοπτρικής σχέσης κυρίου και δούλου, αλλά του ανταγωνιστικού διχασμού, της διχογνωμίας (dissensus) που χαρακτηρίζει συστατικά το εθνικό υποκείμενο από κατασκευής του. Η απάντησή του στον δήμαρχο ξεχειλίζει από την ανωτερότητα του αυτοθεωρούμενου ως πολιτισμένου αποικιοκράτη απέναντι στους άξεστους ιθαγενείς. Δεν τους αποκαλεί βέβαια έτσι. Αλλά τους αποκαλεί αμόρφωτους, φυσικά λαϊκιστές (ο όρος-πασπαρτού εθνολαϊκιστής δεν υπάρχει ως τέτοιος, αλλά υπάρχει παντού το νόημά του), «πρόβατα», «τομάρια που παριστάνουν τις θιγμένες κορασίδες», «αγράμματους γκασμάδες» που είναι «ανίκανοι να συγκινηθούν από την τέχνη» κ.ο.κ. Όλη την γκάμα των χαρακτηρισμών δηλαδή από το οπλοστάσιο του μίσους για τη δημοκρατία που κατευθύνει το λόγο της αντιπολίτευσης στον λόγο-μη λόγο των μαζών, από την εποχή των Αγανακτισμένων και έπειτα. Το γεγονός δε ότι γράφει με σκοπό να προκαλέσει, τον οδηγεί να εκφράζει αυτή την αυτο-αποικιοποίηση με ανοιχτά ρατσιστικές διατυπώσεις, όπως μογγολικές ορδές (!) και οθωμανέλληνες.

    Η αφ’ υψηλού αφωνία απέναντι στη διαμάχη αυτή οφείλεται μάλλον στο ότι κατά βάθος όλοι συμμερίζονται τη μία ή την άλλη εκδοχή της αυτο-αποικιοποίησης –ή διστάζουν να διαφοροποιηθούν ανοιχτά απ’ αυτή, ιδίως σε εποχές γενικευμένης ισλαμοφοβίας. Δεν υπάρχουν πολλοί που να μη συμμερίζονται το κοινό αξίωμα του Μπογδάνου και των –πράγματι φασιστών- επικριτών του ότι οι Μογγόλοι και οι Οθωμανοί είναι συνώνυμα της βαρβαρότητας και της καθυστέρησης.

    Έτσι, οι μόνοι που είμαστε σε θέση να δούμε πόσο βάρβαρη και ανιστόρητη είναι αυτή η ομόθυμη αυτο-αποικιοποίηση, και να φρίξουμε με αυτή, μάλλον είμαστε εμείς οι έποικοι. Εμείς που υπήρξαμε πραγματικά Οθωμανέλληνες πριν από δυο γενιές, και δεν έχουμε κανένα λόγο να ντρεπόμαστε γι’ αυτό. Όπως επίσης, για διαφορετικούς λόγους, αυτοί που υπήρξαν –και εξακολουθούν να είναι- πραγματικά ιθαγενείς στα μέρη τα οποία εποικίσαμε, και που επίσης δεν έχουν κανένα λόγο να ντρέπονται για την ιθαγενικότητά τους. Ας πούμε, οι Μακεδόνες και οι Τούρκοι της Θράκης.

    Ίσως λοιπόν αυτοί –και εμείς- να είναι καλύτερα σε θέση να επικοινωνήσουν με την ελευθεριά, ακόμη και αν αυτή δεν είναι με τη στενή έννοια βγαλμένη από τα κόκκαλα των Ελλήνων. Μια έννοια η οποία απουσιάζει κραυγαλέα από το λόγο τόσο των «γιδιών» όσο και του διαφωτισμένου επικριτή τους.

  6. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/02/blog-post_415.html

    Κουβέλης: Κάποτε για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν «χρήσιμος ηλίθιος» και η νεολαία του τον έστελνε «να πάει να γαμ…». Σήμερα πιθανόν να τον δούμε υπουργό.

    Από giorgis , Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2016 | 5:46 μ.μ.

    Του Γ.Γ

    Ο Φ. Κουβέλης ένα πρεζόνι της εξουσίας, ένας τύπος με τόνους αναλγησίας, και σάπιος μέχρι το μεδούλι, βρισκόμενος σήμερα στα αζήτητα της πολιτικής ζωής, βάζει πλώρη για να εξαγνιστεί κι αυτός στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ που διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ. (Φυσικά ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος).

    Δεν είναι δυνατόν, θα σκέφτηκε, όλα τα «μπουμπούκια» που ανέδειξα από τον Πανούση μέχρι τον Νεφελούδη να έχουν παρουσία στην πολιτική πιάτσα και εγώ να είμαι στα αζήτητα.

    Αλλωστε πάει πολύς καιρός από τότε που σε συγκεντρώσεις της νεολαίας του Σύριζα κυριαρχούσε το σύνθημα «Μισθούς και συντάξεις τις κάνατε κουρέλι, άντε και γαμήσου σύντροφε Κουβέλη»και ο βασικός αρθρογράφος της «Αυγής» Θανάσης Καρτερός τον χαρακτήριζε «χρήσιμο ηλίθιο».

    Μπορεί να του απέδωσαν τον χαρακτηρισμό του «Καρατζαφέρη της αριστεράς» και να τον αποκάλεσαν «μαλάκα με γραβάτα» αλλά ο τύπος δεν είναι και χθεσινός. Ξέρει να προσαρμόζεται «τόπο και χρόνο» που λέει μια μαρξιστική ρήση.

  7. Ο/Η Antifa2 λέει:

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/protopalikaro_tou_mpoukoura_espase_to_peripoliko-64331025/

    Πρωτοπαλίκαρο του Μπούκουρα έσπασε το περιπολικό

    Πρώην χρυσαυγίτης, νυν οργισμένος αγρότης. Ο Παναγιώτης Πλασσαράς από την Κορινθία, με το χαρακτηριστικό του κούρεμα, δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητος.

    ΕΘΝΟΣ
    12:57, 14/2


    Ο Παναγιώτης Πλασσαράς ήταν ένας από τους «αγρότες» που διέλυσαν το περιπολικό στο Χαϊδάρι Φωτογραφια: BAΣΙΛΗΣ ΨΩΜΑΣ

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/oi_xrysaugites_estisan_theatro_skion_sta_mploka-64331020/
    Στα περισσότερα μπλόκα όμως οι αγρότες μαζί και με γνωστούς αγροτοσυνδικαλιστές αντέδρασαν και είτε έδιωξαν είτε απομόνωσαν τους ξενόφερτους χρυσαυγίτες, αρνούμενοι να συνδράμουν στο σκηνοθετημένο επικοινωνιακό τους παιχνίδι. Στα Τέμπη οι αρκετά έμπειροι αγροτοσυνδικαλιστές διεμήνυσαν στη βουλευτή Λάρισας της Χ.Α. Δέσποινα Σβερώνη-Χονδρονάσιου «να μη διανοηθεί να πατήσει στο μπλόκο». Αυτό όμως επιχείρησε να κάνει μετά τα… μεσάνυχτα, όταν λείπουν και οι περισσότεροι αγρότες, ο βουλευτής της Νίκος Μίχος που έφτασε από την… Εύβοια. Με μια ομάδα ομοϊδεατών του, αγνώστων στην περιοχή, έφτασε στα Τέμπη, όμως οι αγρότες τούς γύρισαν επιδεικτικά την πλάτη. Ετσι περιορίσθηκαν να στήσουν μια… αναμνηστική φωτογραφία σε μια τέντα και να φύγουν, όπως μας είπαν οι αγρότες.
    Το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν οι χρυσαυγίτες και στο μπλόκο των αγροτών στα Κοκκινόγεια της Δράμας. Οπως μας είπε ο Χρήστος Γκόντιας, μέλος της γραμματείας της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών, Κτηνοτρόφων και Αλιέων, μια πολυμελής ομάδα της Χ.Α. έφτασε από την Καβάλα αλλά οι αγρότες έσπευσαν να τους διώξουν.

  8. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Πανούσης για προσφυγικό: Ο Θεός να βάλει το χέρι του αλλά πάμε σε εθνική καταστροφή

    16/02/2016

    «Υπάρχουν πολλοί υπουργοί που θα γίνουν πρωταγωνιστές στο Δελφινάριο, είναι από «αγράμματοι», μέχρι «άξεστοι» και «πολύ κυνικοί» είπε σε συνέντευξή του ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης
    Λάβρος κατά πρώην «συναδέλφων» του στην κυβέρνηση και με πολύ αιχμηρά σχόλια για την αντίληψη του ΣΥΡΙΖΑ στην άσκηση της εξουσίας εμφανίστηκε σε σημερινή ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Γιάννης Πανούσης. «Διάφοροι σε μία νύχτα βαφτίζονται «αριστεροί». Εγώ δεν έχω καταλάβει το ηθικό πλεονέκτημα που μερικοί αντλούνε από τον παππού τους. Η ηθική δεν «δανείζεται» είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Πανούσης σχολιάζοντας τα φαινόμενα νεποτισμού και ευνοιοκρατίας που ήρθαν στην δημοσιότητα το τελευταίο διάστημα.

    Αναφερόμενος στην «κάθαρση», είπε χαρακτηριστικά: «Οι ΠΑΣΟΚογενείς του ΣΥΡΙΖΑ, που ήταν υπουργοί επί ΠΑΣΟΚ και λειτουργούσαν στο τότε σύστημα, μπορεί να ήταν διαπλεκόμενοι, να κουβαλούν αμαρτίες… πώς ακριβώς έγινε η κάθαρση και δεν το κατάλαβα; Δεν είναι 5 που τα φορολογικά τους είναι μπερδεμένα, είναι 1005. Δεν γίνεται έτσι η κάθαρση. Με το «δώσε αίμα στο λαό».

    Αναφερόμενος στο νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες ο κος Πανούσης δήλωσε: «Η διαφθορά είναι ζήτημα ποιότητας της κοινωνίας και των πολιτών. Δεν πίστευα ότι μια αριστερά θα ερχόταν να πολώσει την κοινωνία. Αν θες να κάνεις κάθαρση, κάνε πρώτα αυτοκάθαρση. Δεν θα κάνεις τα ίδια δημιουργώντας μια νέα διαπλοκή με νέο αριστερό πρόσημο και δεν θα φοβάσαι την πολυφωνία. «Διαφθορά» είναι η προδοσία του δημοσίου συμφέροντος για ιδιοτελείς λόγους ενώ «διαπλοκή είναι η υποκατάσταση του δημόσιου από κάποιους άλλους μηχανισμούς. Δεν γίνεται έτσι η τηλεοπτική κάθαρση. Άλλο να θέλουμε να τιμωρήσουμε ένα αμαρτωλό σύστημα και να απευθυνόμαστε σε ένα πιο αμαρτωλό σύστημα με μαύρο χρήμα για να αντικαταστήσει το παλιό. Αν νομίζει η Αριστερά ότι θα κάνει συμψηφισμούς, θα έχει την ίδια τύχη των προηγούμενων. Προφανώς πρέπει να φτιάξεις έναν χώρο με πολιτική σύγκλιση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταλύσεις το κράτος. Θα ακολουθήσουν τα ραδιόφωνα και τα πανεπιστήμια. Αυτές οι αντιλήψεις είναι Λαϊκής Δημοκρατίας. Πρέπει μερικοί να ξανακάτσουν στα θρανία της δημοκρατίας. Δηλαδή όλες οι άλλες χώρες της Ευρώπης είναι φασιστικές; Ανακάλυψαν την Λαϊκή Δημοκρατία του 21ου Αιώνα. Έχουμε μία ρητορική που φτάνει σε ταξική έχθρα, διάκριση».

    Αναφέρθηκε σε φιλο-κυβερνητικά ΜΜΕ λέγοντας χαρακτηριστικά: «Έχουν τα δικά τους «παπαγαλάκια» που σε «σεντράρουν». Έχω πει για δικιά τους εφημερίδα πως «εκτελεί συμβόλαια θανάτου». Θέλει γερό στομάχι και να φυλάς τα νότα σου γιατί χτυπούν πίσω από την πλάτη. Οι δικές τους εφημερίδες και τα δικά τους ραδιόφωνα τί παρουσιάζουν, την αντικειμενική ή τη δική τους πραγματικότητα; Παρουσιάζουν ότι δεν υπάρχει καμία αυτοκτονία στην Ελλάδα από όταν έγινε κυβέρνηση η Αριστερά. Ηγεμόνας είσαι για όλη την Ελλάδα, δεν μπορείς να χωρίζεις τους Έλληνες, γιατί και εφοπλιστές και βιομηχάνους έχεις δικούς σου χρηματοδότες και τα ξέρουμε»

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πρώτη φορά Αριστερά.
    Η ακροδεξιά στην κυβέρνηση και στην κοινωνία

    http://www.protagon.gr/scripta/blogs/o-antraklas-koumantadoros-sekiouritas-kai-o-afrikanos-epivatis-tou-isap-44341055172

    Οπως φαίνεται στο βίντεο, ο σεκιούριτι πλησιάζει τον μετανάστη και του ζητά να εγκαταλείψει το βαγόνι, με τη δικαιολογία ότι η βαλίτσα που φέρει μαζί του εμποδίζει, λόγω του μεγάλου μεγέθους της. Να σημειωθεί ότι το βαγόνι είναι άδειο. Ή μάλλον σχεδόν άδειο, υπάρχει μια άλλη επιβάτις, που εδώ είναι τελικά το κρίσιμο στοιχείο.

    Ο Αφρικανός, λοιπόν, αρνείται επισημαίνοντας ακριβώς αυτό, άρα κανέναν δεν ενοχλεί η βαλίτσα του, αλλά ο υπεράντρας σεκιούριτι, κάνοντας υπέρβαση των αρμοδιοτήτων του – και με ύφος «ψαρωτικού» αστυνομικού – ακούγεται να λέει, με ολόκληρα κομμάτια απουσιάζουσας ευγένειας: «Βγάλ΄ το, έλα, τελείωνε, βγάλ’ το να φύγουμε. Εγώ κάνω κουμάντο εδώ». Την ίδια στιγμή προσπαθεί ο ίδιος να πετάξει έξω από το βαγόνι τη βαλίτσα του αφρικανού μετανάστη, επικαλούμενος μάλιστα «κανονισμό» κατά τον οποίο τα «μεγάλα» αντικείμενα πρέπει να μπαίνουν στο τελευταίο βαγόνι. Μεγάλα; Ποιος κρίνει τι είναι μεγάλο και τι δεν είναι; Φυσικά αυτός. Αφού αυτός κάνει «κουμάντο» εδώ.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πρώτη φορά Αριστερά
    Η προσπάθεια φίμωσης της ελευθερίας της έκφρασης
    Οι υπάρχοντες θεσμοί, αν αφεθούν να λειτουργήσουν σύμφωνα με το νόμο, είναι υπεραρκετοί για να διασφαλίσουν τις δημοκρατικές λειτουργίες των ΜΜΕ.

    http://www.protagon.gr/epikairotita/o-kyklos-twn-xamenwn-mme-44341056204

    Ο κύκλος των χαμένων ΜΜΕ

    Η μελέτη από τη Φλωρεντία και πώς εμπλέκονται σε αυτή έλληνες δημοσιογράφοι – Τι λέει η Ολγα Γεροβασίλη για τον έλεγχο των sites – Τι απαντά η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης για το… χέρι στο Internet – Ο πόλεμος ανακοινώσεων μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Δημοκρατίας

    Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το Σάββατο το βράδυ τα κόμματα είναι σε λήθαργο, αν δεν κοιμούνται δηλαδή. Το περασμένο Σαββατόβραδο, ωστόσο, ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία ήταν σε επιφυλακή, αφού τα γραφεία Τύπου τους ήταν απασχολημένα με τη μάχη των εντυπώσεων. Βλέπετε, η μία ανακοίνωση διαδεχόταν την άλλη στον «πόλεμο» για τα ΜΜΕ και την περίφημη μελέτη από τη Φλωρεντία, η οποία αποτέλεσε τη βασική αντιπαράθεση μεταξύ του Νίκου Παππά και της αντιπολίτευσης, γενικότερα.

    Το θέμα με το Ινστιτούτο από την ιταλική πόλη είναι λίγο πολύ γνωστό. Η μελέτη που φέρει την υπογραφή του αποτέλεσε τη βάση για όλο το σκεπτικό πίσω από το σχέδιο της κυβέρνησης για τις τηλεοπτικές άδειες. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει ο Γιώργος Παπαχρήστος στα ΝΕΑ, τα άτομα που βρίσκονται πίσω από αυτή τη μελέτη μόνο άγνωστα δεν είναι στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Επικεφαλής του Ινστιτούτου είναι η Μαρία Λουίζα Στάσι, η οποία όχι μόνο έχει επαφές με τον ΣΥΡΙΖΑ και ασχολείται με τα της Ελλάδας, αλλά έχει και ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα. Η ίδια είχε πρωτοστατήσει την περίοδο του δημοψηφίσματος υπέρ του Οχι και συγκέντρωνε υπογραφές στην Ιταλία για την υποστήριξη των θέσεων της ελληνικής κυβέρνησης. Το βασικότερο, όμως, είναι πως η έκθεση στηρίζεται, όπως αποκαλύπτει ο κ. Παπαχρήστος, σε μελέτη δύο Ελλήνων! Αυτή έχει τον τίτλο «Πολιτικά Μέσα Ενημέρωσης και ανεξάρτητη δημοσιογραφία στην Ελλάδα» και παρουσιάστηκε πέρυσι τον Μάιο. Την υπογράφουν οι Πέτρος Ιωσηφίδης (City του Λονδίνου) και Δημήτριος Μπούκας (LSE), οι οποίοι για να την συντάξουν είχαν μιλήσει με έλληνες δημοσιογράφους. Ποιοι είναι αυτοί οι δημοσιογράφοι; Οι Κώστας Βαξεβάνης, Δημήτρης Τρίμμης, Μαριλένα Κατσίμη μεταξύ άλλων. Ουσιαστικά, τα όσα είπαν -δηλαδή- ορισμένοι δημοσιογράφοι αποτέλεσαν την πρωτόλεια ύλη για μία μελέτη, η οποία στη συνέχεια αποτέλεσε τη βασική πηγή για μία άλλη έκθεση, η οποία κι αυτή με τη σειρά της αποτέλεσε τον… βασικό σύμβουλο για ένα ολόκληρο νομοσχέδιο!

    Ολα τα παραπάνω έχουν αποτελέσει το αντικείμενο της κόντρας μεταξύ αντιπολίτευσης και του Νίκου Παππά -κυρίως- αλλά και της κυβέρνησης γενικότερα. Και το πράγμα όσο πάει και… γίνεται καλύτερο.

    Χαμένοι στο Διαδίκτυο

    Μετά την τροπολογία της κυβέρνησης για τον έλεγχο των τηλεοπτικών συχνοτήτων από τον υπουργό Επικρατείας, σειρά φαίνεται πως παίρνει το Διαδίκτυο. Η κυβέρνηση προετοιμάζει σχέδιο Νόμου με το οποίο θα δημιουργεί Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης που θα υπάγεται σε υπό ίδρυση κρατικό Οργανισμό υπό την επωνυμία «Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας και Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης». Το συγκεκριμένο έργο έχει ανατεθεί στον Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης, Λευτέρη Κρέτσο, ο οποίος δήλωσε πως η κυβέρνηση θέλει… να χαρτογραφήσει τον χώρο και να ελέγχει το εάν μία είδηση είναι ψευδής.

    Με το Προσφυγικό στην κορυφή της ατζέντας, τις μεταναστευτικές ροές να συνεχίζονται, τις απειλές για έξοδο από τη Σένγκεν να διαδέχονται η μία την άλλη, το Ασφαλιστικό να παραμένει αγκάθι και την αξιολόγηση να μην κλείνει, το Μέγαρο Μαξίμου ανοίγει ακόμη ένα θέμα μεγάλο

    Μέχρι σήμερα την αρμοδιότητα για το εάν κάποια είδηση ήταν ψευδής, ή αν ένα δημοσίευμα έθιγε πρόσωπα, την είχε αποκλειστικά η Δικαιοσύνη. Πλέον, με βάση τις δηλώσεις του κ. Κρέτσου, η αρμοδιότητα αυτή φαίνεται να περνάει στον κρατικό φορέα που ετοιμάζει. Ουσιαστικά, η υπαγωγή στην πλατφόρμα αυτή θα γίνει υποχρεωτική, ώστε ένα ηλεκτρονικό Μέσο να επιβιώνει μέσω της διαφήμισης.

    Το ζήτημα έχει πάρει και πολιτικές διαστάσεις, αφού το Ποτάμι τοποθετήθηκε με ανακοίνωσή του και η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας απάντησε πως η εγγραφή στο Μητρώο θα είναι εθελοντική.

    Και η Γεροβασίλη χορεύει στον ίδιο χορό

    Και δεν είναι μόνο ο κ. Κρέτσος. Στο σχέδιο νόμου για τον έλεγχο του Διαδικτύου αναφέρθηκε και η Ολγα Γεροβασίλη, η οποία επιβεβαίωσε σχετικά όλα τα παραπάνω. Αν και η κυβερνητική εκπρόσωπος αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες, επιβεβαίωσε πως υπάρχει προσανατολισμός για ένα τέτοιο νομοσχέδιο, ωστόσο δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ή ολοκληρωμένη αποτύπωσή του. «Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να μπει τάξη και στον χώρο του ραδιοφώνου και στον χώρο του Διαδικτύου», είπε σχετικά.

    Ολα αυτά, την ώρα που οι τοποθετήσεις όχι μόνο στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και υπουργών γίνονται ακόμη πιο αιχμηρές για το ζήτημα. Στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής, ο Χριστόφορος Βερναρδάκης είπε πως «βασική παθογένεια της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, στην Αμερική και στην Ευρώπη είναι η αυτονόμηση συγκεκριμένων πολικοοικονομικών κύκλων μέσω των ΜΜΕ, τα οποία δεν είναι δημοκρατικά και κάνουν κατάχρηση του δημοσίου χαρακτήρα της ενημέρωσης».

    Το επόμενο διάστημα προμηνύεται… καυτό. Με το Προσφυγικό να παραμένει στην κορυφή της ατζέντας, τις μεταναστευτικές ροές να συνεχίζονται, τις απειλές για έξοδο από τη Σένγκεν να διαδέχονται η μία την άλλη, το Ασφαλιστικό να παραμένει αγκάθι και την αξιολόγηση να μην κλείνει, το Μέγαρο Μαξίμου αποφασίζει να ανοίξει ακόμη ένα θέμα μεγάλο. Οψόμεθα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s