Ιερά Σύνοδος: Η αποτέφρωση νεκρών=ανακύκλωση απορριμμάτων=μειώνονται τα έσοδά μας

[Ιερά Σύνοδος: «με την αποτέφρωση παραβιάζεται (wow!) η θρησκευτική ελευθερία (wow!) της ορθόδοξης Εκκλησίας (wow δις!) ]

jeronymo8aug15-2

τελετή δια την αποτέφρωσιν της βουλής

Η αποτέφρωση νεκρών είναι σαν την ανακύκλωση απορριμμάτων, αναφέρει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη υπό την προεδρία του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

Η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με το νομοσχέδιο με τίτλο «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», κατά το άρθρο 21 του οποίου καθένας μπορεί να επιλέξει, μεταξύ άλλων, τον «τύπο τελετής της κηδείας» του και η δήλωση αυτή είναι υποχρεωτική για όλα τα όργανα ή υπηρεσίες «που επιμελούνται της ταφής του νεκρού», αρκεί να μην προσκρούει σε «κανόνες δημόσιας τάξης, υγιεινής ή στα χρηστά ήθη».

Σε ανακοίνωσή της, η Ιερά Σύνοδος τονίζει ότι «με την παραπάνω γενική διατύπωση παραβιάζεται η θρησκευτική ελευθερία της ορθόδοξης Εκκλησίας, οι ιερείς της οποίας δεν μπορούν διά νόμου να υποχρεωθούν να τελέσουν εξόδιο ακολουθία, εάν κάποιος ζήτησε θρησκευτική κηδεία, αλλά με την ίδια ή άλλη δήλωση είχε επιλέξει την αποτέφρωση της σωρού του».

«Υπενθυμίζεται ότι κατά την σύγχρονη διαδικασία της κατ’ ευφημισμόν «αποτεφρώσεως» μετά την καύση της σωρού σε κλίβανο, ο ανθρώπινος σκελετός ρίχνεται σε ηλεκτρικό σπαστήρα (μίξερ, cremulator), θρυμματίζεται και μετατρέπεται σε σκόνη. Η Ιερά Σύνοδος αρνείται ότι είναι αξιοπρεπές για τον νεκρό να καεί σε κλίβανο και να θρυμματισθεί σε μίξερ και δεν διακρίνει ιδιαίτερες διαφορές της σύγχρονης «αποτέφρωσης νεκρών» και της «διαδικασίας ανακύκλωσης απορριμμάτων»» αναφέρει η Ιερά Σύνοδος.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι «δυστυχώς ορισμένοι Δήμοι αντί να αντιμετωπίσουν την λειτουργική κατάσταση των κορεσμένων ή προβληματικών κοιμητηρίων τους, σπεύδουν να δηλώσουν έτοιμοι για δαπάνες αγοράς οικοπέδων και εξοπλισμού για την εγκατάσταση κέντρων αποτέφρωσης, ουσιαστικά υπονοώντας, ότι όποιος επιμένει στην παράδοση της ταφής, θα συνεχίσει να υφίσταται απαξιωτική μεταχείριση».

«Μεθοδολογία ακρωτηριασμού δηλαδή, αντί θεραπείας του προβλήματος, που διαιωνίζεται εκβιαστικά υπέρ της αποτέφρωσης, ώστε η τελευταία να διαφημίζεται ως δήθεν αξιοπρεπής για τον νεκρό και λιγότερο δαπανηρή ή μακάβρια για τους οικείους. Στο πλαίσιο αυτό, λαμβάνοντας μέριμνα για τον ορθόδοξο Λαό, η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε την σύσταση Επιτροπής, η οποία θα υποβάλλει σχετική εισήγηση, ώστε να υπάρξει διαβούλευση της Εκκλησίας με τους αρμόδιους κρατικούς και αυτοδιοικητικούς φορείς» τονίζει η Εκκλησία.

Newsroom ΔΟΛ

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Ιερά Σύνοδος: Η αποτέφρωση νεκρών=ανακύκλωση απορριμμάτων=μειώνονται τα έσοδά μας

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aξιοπρεπείς είναι μόνο οι καύσεις ζωντανών ανθρώπων (αιρετικών κλπ) που διενεργούσε η Ορθόδοξη Εκκλησία όσο της επέτρεπε η κοσμική εξουσία και η Ι.Σύνοδος αν μπορούσε θα τις επαναλάμβανε πολύ ευχαρίστως και σήμερα, απόδειξη είναι πως δεν έχει ποτέ ζητήσει συγνώμη και αποκηρύξει αυτές τις μεθόδους, ενώ τους ηθικούς αυτουργούς τους, αυτοκράτορες και πατριάρχες, τιμά ξεδιάντροπα ως Αγίους, καλώντας το ποίμνιο να μιμηθεί τις αισχρές και θηριώδεις πράξεις τους:

    https://roides.wordpress.com/2010/12/07/7dec10/

    Ορθόδοξη Ιερά Εξέταση

    07/12/2010

    Κτηνωδίες των πατριαρχείων Κωνσταντινούπολης και Μόσχας

    ………………….

    Ας δούμε με ποιο τρόπο ένας αμετανόητος μέχρι τέλους Ορθόδοξος Χριστιανός, ο πολύς Φώτης Κόντογλου, όχι μόνο περιγράφει απαθής την καύση του γιατρού Βασίλειου αρχηγού των εικονοκλαστών χριστιανών Βογόμιλων και πολλών οπαδών του (οι οποίοι τόλμησαν να έχουν Εκκλησία χωρίς επαγγελματικό ιερατείο, χωρίς λείψανα, χωρίς αγίους και δεν ήθελαν τον πόλεμο) αλλά βασιζόμενος στις ανόητες περιγραφές της κόρης του αυτοκράτορα Άννας Κομνηνής προσπαθεί με αστείες δικαιολογίες να εξωραΐσει το έγκλημα σε βάρος ενός βασανισμένου ανθρώπου, χωρίς ίχνος αποστροφής προς το ανοσιούργημα («Οι Βογόμιλοι, ένας κόσμος που χάθηκε»).

    «Από τους Βογόμιλους, άλλοι επιμένανε στις ιδέες τους, άλλοι τις αρνιόντανε. Ο αυτοκράτορας επιχείρησε να γυρίση στην Ορθοδοξία τους πλανημένους, συμβουλεύοντάς τους ο ίδιος, είτε στέλνοντας στις φυλακές κάποιους θεολόγους κληρικούς για να τους τραβήξουνε από την αίρεση. Έτσι όσοι ξαναγυρίσανε στη σωστή πίστη, ελευθερωθήκανε, κι’ όσοι επιμείνανε στην αίρεση, απομείνανε στις φυλακές, όπου δεν στερηθήκανε τίποτα από τα χρειαζούμενα, φαγητά, ρούχα και σκεπάσματα. Τον Βασίλειο τον καταδίκασε ο βασιλιάς να καή, αν δεν αρνηθή την πλάνη του. Πρόσταξε λοιπόν μέσα στον ιππόδρομο να στήσουν από μια μεριά έναν σταυρό, κι’ από την άλλη ν’ ανάψουνε μια φωτιά, ώστε ο κατάδικος να φοβηθή τη φωτιά και να βαδίση προς τον σταυρό κ’ έτσι να γλυτώση. Aλλά ο Βασίλειος πίστευε πως θα τον αρπάξουν οι Άγγελοι, και τράβηξε προς τη φωτιά. Όταν όμως πήγε κοντά στη φωτιά, δείλιασε κι’ άρχισε να γυρίζη το πρόσωπό του από δώ κι’ από κει και να χτυπά τα χέρια του και τα μεριά του. Στο τέλος στάθηκε ακίνητος. Τότε οι δήμιοι πετάξανε στη φωτιά τον μανδύα του για να δη πως κάηκε και να μην πέση μέσα. Μα ο Βασίλειος μ’ όλο που κάηκε ο μανδύας του, φώναζε πως τον βλέπει να ανεβαίνη ψηλά στον ουρανό, κ’ έτσι έπεσε κι’ ο ίδιος μέσα στις φλόγες, και κάηκε. Ύστερα κάψανε και τους «δώδεκα αποστόλους» καθώς κι’ όλους τους κορυφαίους Βογόμιλους».

    Ο ψεύτης Κόντογλου, αποφεύγει να πει πόσοι άνθρωποι εκτελέστηκαν ως Βογόμιλοι χωρίς να είναι, αρκεί να έδειχναν κάποια αποστροφή στην ειδωλολατρεία ή στην πτωματολατρεία ή προς τον πόλεμο και κουκουλώνει την ενεργή συμμετοχή του πατριάρχη Νικόλαου Γ΄Κυρδινιάτη και της Συνόδου στο έγκλημα. Αποσιωπά πως κρυμμένοι οι επίσκοποι πίσω από κουρτίνες κατέγραψαν την ομολογία της πίστης του που έδωσε ο Βασίλειος στον άτιμο αυτοκράτορα Αλέξιο Α΄, που τάχα ήθελε να ασπασθεί το δόγμα του γιατρού και τον καλόπιανε και με βάση αυτήν τον καταδίκασαν στην πυρά. Οχτώ χρόνια περίμενε φυλακισμένος ο Βασίλειος μέχρι να ψηθεί ζωντανός από τον πατριάρχη Ιωάννη Θ΄τον Ιερομνήμονα. Μια τεράστια φωτιά, ανάφτηκε στον Ιππόδρομο, και ο αχρείος όχλος των Ορθόδοξων ούρλιαζε και ζητούσε να καούν και οι υπόλοιποι Βογόμιλοι. Ο αυτοκράτορας όμως μετέφερε τους (κατά τη φανατική Κομνηνή) «άθεους» στη φυλακή, όπου μετά από πολύν χρόνο πέθαναν «μέσα στην ασέβειά τους», προφανώς από την πολύ καλοπέραση που την υμνεί ο Κόντογλου. Το πατριαρχείο που εξαγοράζει σήμερα με τα μυστικά κονδύλια του Υπ.Εξ. τη σιωπή των θυμάτων της ιερής παιδεραστίας, κρύβει τη δράση των δυο αυτών πατριαρχών που ευλογήσανε την εξόντωση χιλιάδων Βογόμιλων στη Βαλκανική, με τρόπο που πιστοποιεί τη διαχρονική ορθόδοξη συνενοχή στην αντίληψή πως η καύση των αιρετικών είναι θεάρεστη και πως όταν οι συνθήκες δεν την επιτρέπουν την κουκουλώνουμε. Μάλιστα γράφει ξεδιάντροπα για το δήμιο πατριάρχη Ιωάννη: «ὁ πατριαρχικὸς θρόνος διεποιμάνθη ἐν συνέσει».
    http://www.ec-patr.org/list/index.php?lang=gr&id=107
    http://www.ec-patr.org/list/index.php?lang=gr&id=108

    Άλλωστε την ίδια τακτική συνέχισε η Εκκλησία μέχρι πρόσφατα. Ευλόγησε όλα τα εγκλήματα της Χούντας και όταν ο Ναζιστής αρχιεπίσκοπός της ο Χουντόδουλος ξεμπροστιάστηκε, δήλωσε ψέματα πως (αν και αυλικός λακές του τότε αρχιεπίσκοπου) αγνοούσε πως γινόντουσαν βασανιστήρια γιατί «διάβαζε», προκαλώντας την αγανάκτηση των μητέρων που τα παιδιά τους βασανίστηκαν στα ελληνορθόδοξα κολαστήρια.

    …………………………

  2. Ο/Η Κ.Δ. λέει:

    http://www.ysee.gr/index.php?type=d&f=deltia&did=311

    ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΗΝΣΟΡΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ

    Ανακοίνωση 311/14.01.»2016″

    Φαίνεται ότι η λεγόμενη “Διαρκής Ιερά Σύνοδος” της (αριθμητικώς) κρατούσης Εκκλησίας έχει βάλει ως σκοπό της να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ της σε επίπεδο πρωτοφάνειας, διαφορετικά δεν εξηγείται από λογικό νου η ακραία χθεσινή ανακοίνωσή της για την αποτέφρωση των νεκρών, στην οποία συγκρίνει αυτόν τον τρόπο ταφής με… ανακύκλωση απορριμάτων!

    Αναρωτιέται κάποιος γιατί τρώγεται με την αποτέφρωση η Εκκλησία, η οποία την έχει ήδη προ ετών και με κάθε σαφήνεια και ένταση απορρίψει και έχει επιπλέον δηλώσει πως δεν θα καλύπτει με εξόδιο ακολουθία όποιον πιστό της διαπράξει την υποτιθέμενη “αμαρτία” να επιλέξει αποτέφρωση για την εξαφάνιση του νεκρού σώματός του. Και λέμε υποτιθέμενη, γιατί δεν έχουν την ίδια άποψη και εμμονή οι ομόδοξες Εκκλησίες της αλλοδαπής.

    Το τι είναι και με το τι μοιάζει η αποτέφρωση αφορά μόνον εμάς που διακαώς επιθυμούμε να επιτραπεί αυτή πρακτικά και στην χώρα μας. Επ’ αυτής της πρακτικής δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να εκφράζει αισθητικές και ηθικές τάχα ανησυχίες η (αριθμητικώς) κρατούσα Εκκλησία.

    Ας κοιτάξει τα του οίκου της η (αριθμητικώς) κρατούσα Εκκλησία και τα του ποιμνίου της και, εάν θέλει αισθητικές και ηθικές αποτιμήσεις, ας τοποθετηθεί δημοσίως για την αποτρόπαια βεβήλωση νεκρών που γίνεται καθημερινά στην πατρίδα μας με την ανατριχιαστική πρακτική της εκταφής. Για το εάν θα μας κάψει εμάς τους Έλληνες ο κλίβανος ή για το εάν θα περάσουμε από μηχανικό σπαστήρα για να γίνει η σποδός μας ομοιόμορφη, αυτό είναι αποκλειστικώς δικό μας θέμα, όχι του ορθόδοξου ιερατείου. Το μόνο που οφείλει να πράξει επί του θέματος αυτό, είναι να πάψει να εμποδίζει υπογείως την κάθε προσπάθεια δημιουργίας αποτεφρωτηρίου, όπως προκλητικότατα έχει κάνει έως τώρα.

    Το υποταγμένο στο ορθόδοξο ιερατείο νεοελληνικό κράτος έχει επαρκώς γελοιοποιηθεί με το να μην έχει αποτεφρωτήριο 10 ολόκληρα χρόνια μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου (υποτίθεται ότι η αποτέφρωση καθιερώθηκε τον Μάρτιο του 2006 με το νόμο 3448/2006, άρθρο 35). Ας μην το γελοιοποιούν κι άλλο οι αφέντες του. Αρκετό αισθητικό και ηθικό μεγαλείο απολαμβάνουμε, δεν θέλουμε άλλο!

  3. Ο/Η Oρθόδοξες καύσεις ζωντανών λέει:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_of_Kolomna

    Paul of Kolomna

    From Wikipedia, the free encyclopedia

    Burning of the recently defrocked Paul of Kolomna (1656). A 19th-century artist’s impression
    Paul of Kolomna (Павел Коломенский) was a 17th-century Russian prelate and martyr in the view of the Old Believers.

    The son of a rural clergyman, he was born in the village of Kolychevo, Nizhny Novgorod Oblast. He entered monastic orders at Makaryev Monastery, and became treasurer there. He became Bishop of Kolomna on October 17, 1652.

    An opponent of the reforms of Patriarch Nikon, he was stripped of his bishopric in 1654. He was banished to Paleostrovsky monastery, on an island in Lake Onega, moving to Khutyn Monastery in 1656. He was killed on April 16, 1656. He is regarded as a martyr by the Old Believers.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Basil_the_Physician
    Basil the Physician
    From Wikipedia, the free encyclopedia

    Basil the Physician (died 1118) was the Bogomil leader condemned as a heretic by Patriarch Nicholas III of Constantinople and burned at the stake by Byzantine Emperor Alexius I Comnenus.

    Basil first came to the attention of the emperor after imperial officers had tortured a member of the Bogomil sect, named Diblatius, to reveal the identity of their leader. He admitted that Basil was their leader and that he had selected twelve teachers to act as his apostles. This sect, noted for their Manichaean tendencies, iconoclastic principles and their detestation of the Orthodox hierarchy, had been rapidly gaining adherents throughout Alexius’ reign, and began to cause alarm among the Byzantine clergy. Eager to confront this threat, he was ordered to appear before the emperor.[citation needed]

    Basil was convicted and condemned as a heretic before the patriarchal tribunal of Nicholas the Grammarian.[citation needed] Refusing to renounce his opinions, Basil was ordered to be burnt at the stake.[citation needed] Though the sentence was passed in 1110, the execution was delayed for eight years.[citation needed] During this time, every attempt was made to convince Basil to retract his opinions, as Alexius was keen to be known as a converter of heretics.[citation needed] He failed, and eventually Alexius decided to put the man to death, especially as rumours began to circulate that Basil’s firmness was due to his belief that angels would descend from heaven to release him from the stake. He was burned as a heretic in the hippodrome of Constantinople

    https://en.wikipedia.org/wiki/Avvakum

    Avvakum
    From Wikipedia, the free encyclopedia
    (
    Avvakum Petrov (Russian: Авва́кум Петро́в; November 20, 1620/21 – April 14, 1682) was a Russian protopope of Kazan Cathedral on Red Square who led the opposition to Patriarch Nikon’s reforms of the Russian Orthodox Church. His autobiography and letters to the tsar, to Boyarynya Morozova and other Old Believers are considered masterpieces of 17th-century Russian literature.

    He was born in Grigorovo, in present-day Nizhny Novgorod. Starting in 1652 Nikon, as Patriarch of the Russian Church, initiated a wide range of reforms in Russian liturgy and theology. These reforms were mostly intended to bring the Russian Church into line with the other Orthodox Churches of Eastern Europe and Middle East.

    Avvakum and others strongly rejected these changes. They saw them as a corruption of the Russian Church, which they considered to be the true Church of God. The other Churches were more closely related to Constantinople in their liturgies and Avvakum argued that Constantinople fell to the Turks because of these heretical beliefs and practices.


    Avvakum’s Exile in Siberia (1898), by Sergey Miloradovich
    For his opposition to the reforms, Avvakum was repeatedly imprisoned. For the last fourteen years of his life he was imprisoned in a pit or dugout (a sunken, log-framed hut) at Pustozyorsk above the Arctic Circle before finally being burned at the stake.[1] The spot where he was burned is now marked by an ornate wooden cross.

    Despite his end, groups rejecting the changes persisted, and they came to be referred to as Old Believers.

    Avvakum’s colourful autobiography memorably recounts hardships of his imprisonment and exile to the Russian Far East, the story of his friendship and rupture with the Tsar Alexis, his practice of exorcising demons and devils, and his boundless admiration for nature and other works of God. Numerous manuscript copies of the text circulated for nearly two centuries before its first printed edition in 1861.[2]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Quirinus_Kuhlmann

    Quirinus Kuhlmann
    From Wikipedia, the free encyclopedia

    1689 engraved portrait of Quirinus Kuhlmann, described as «poet, chiliast, and false prophet”

    Quirinus Kuhlmann (February 25, 1651 – October 4, 1689) was a German Baroque poet and mystic. Kuhlmann insisted upon the importance of the events of his life as confirmation of his divine mission.[1]

    Known for his travels throughout Europe, Kuhlmann spent the last years of his life in Russia, where he was executed because he was considered theologically and politically dangerous.

    Martyrdom[edit]
    Kuhlmann was imprisoned in Arkangel[35] before he traveled to Moscow in 1689 in order to convince the Russian czar to join this alliance, and established himself in the German colony in Moscow.

    In Moscow Kuhlmann lived in the house of an adherent named Conrad Nordermann. Eventually, however, both men were denounced by Joachim Meinecke, the chief pastor of Moscow Lutherans, as theologically and politically dangerous, were arrested and tortured, and finally burned at the stake for heresy.[34]

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.huffingtonpost.gr/2015/02/18/story-koinonia-eklisia-_n_6703866.html

    Αυτή είναι η εικόνα του Εσταυρωμένου στον Ασπρόκαμπο Κορινθίας που δακρύζει από τις εκλογές

    Δημοσιεύθηκε: 18/02/2015 1:00 μμ

    Ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφερε ότι ο εσταυρωμένος βγάζει αυτό το υγρό από την ημέρα των εκλογών και δεν μπορεί να προσδιορίσει τι ακριβώς είναι.

    Ο μητροπολίτης Κορίνθου υπογράμμισε πως αποτελεί αντικείμενο έρευνας το γεγονός από ειδικούς επιστήμονες και πρόσθεσε ότι οι κάτοικοι του χωριού, τους οποίους επισκέφθηκε και συνομίλησε μαζί τους δεν του επιτρέπουν να πάρει τον εσταυρωμένο, ούτε επιτρέπουν σε κανένα να πάρει υγρό και να το αναλύσει στο χημείο. Μάλιστα μας ανέφερε, ότι οι κάτοικοι περιφρουρούν το ιερό της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου και δεν επιτρέπουν να περάσει κανείς και να πάρει τον εσταυρωμένο.

    Ο Μητροπολίτης Κορίνθου επισκέφθηκε τον Ασπρόκαμπο Κορινθίας

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Μὰ ὑπάρχει κάποιος ποὺ νὰ μὴν τὸν πιστεύει; Ὅτι δὲν εἶναι ἔτσι ἀκριβῶς ὅπως τὰ λέει; Τί ἔπιασε τοὺς κατοίκους -ὄχι τὸν παπὰ εἴπαμε, τοὺς κατοίκους- νὰ μὴν θέλουν νὰ δοῦμε τί γίνεται, νὰ μετανοήσῃ καὶ ὁ τελευταῖος ἄπιστος, δὲν τὸ καταλαβαίνω. Ἴσως πρόκειται γιὰ ἄκτιστον ὕδωρ, ὅπως ἔχουμε ἄκτιστον φῶς, ἄκτιστον πῦρ…

  5. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Τι καραγκιοζιλίκια!! Κάθιδρος Ο Χριστός!! Αμ πώς!!
    Κοπρόσκυλα Ιερώνυμοι και λοιποί άγιοι πατέρες!!
    Αηδία!!

  6. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Μπορεῖ κάποιος νὰ καῇ καὶ νὰ ταφῇ ὁ σκελετός του, δηλαδή!

  7. Ο/Η mitsos karanikolas λέει:

    Νομίζω Ροΐδη ότι εάν το πρόβλημα της Εκκλησίας ήταν η απώλεια εσόδων, πολύ απλά θα έλεγε ότι «κατ’ οικονομίαν» δέχεται να κάνει κηδείες σε νεκρούς που θα αποτεφρωθούν. Έτσι και μοντέρνα θα φαινόταν και λεφτά δε θα έχανε. Επομένως το τρίτο σκέλος της εξίσωσής σου (μειώνονται τα έσοδά μας) δεν νομίζω ότι ευσταθεί.

    Θυμίζω επίσης ότι με βάση τον ισχύοντα νόμο του 1968 μόνο οι Δήμοι έχουν το δικαίωμα λειτουργίας κοιμητηρίων και όχι η Εκκλησία, οι Δήμοι ή οι δημοτικές επιχειρήσεις τους κανονίζουν τις κηδείες και το παραδάκι για τα μνήματα και όχι η Εκκλησία.

    Σαν χριστιανός που προτιμώ την ταφή, δεν νομίζω ότι πρέπει να αντιμετωπίζομαι ως πολίτης β΄ κατηγορίας από τον Δήμο μου, ο οποίος έχει λεφτά για αποτεφρωτήριο, αλλά δεν έχει λεφτά για να φτιάξει νέο νεκροταφείο. Το δικαίωμα άλλων να ζητήσουν αποτέφρωση, δεν μειώνει το δικό μου δικαίωμα για αξιοπρεπή μεταχείριση στα δημοτικά νεκροταφεία, για την κατάντια των οποίων έχει ευθύνη ο κατά τον νόμο διοικητής / διαχειριστής τους, ο τοπικός Δήμος, και όχι η Εκκλησία, η οποία στην όλη διαδικασία συμβάλλει μόνο με τον ιερέα της.

    • Ο/Η Po λέει:

      προς το παρόν κύριε αποκλείεται το δικαίωμα αυτών που προτιμούν αποτέφρωση, όταν και εφόσον κάποτε αδικηθούν αυτοί που επιλέγουν ταφή, θα τα πούμε.
      Προς το παρόν, μόνον εσάς ευνοεί εκκλησία και πολιτεία.
      Να μη λέει τώρα ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, έτσι;

    • Ο/Η Antonios λέει:

      κ Καρανικολα τα σημαντικοτερα εσοδα της εκκλησιας δεν προερχονται απο την κηδεια αλλα απο τα μνημοσυνα που επονται κ γινονται στις ενοριακες εκκλησιες.
      εσοδα ειναι οχι μονο οτι πληρωνουν οι συγγενεις για την τελεση του μνημοσυνου
      αλλα κ απο οσους προσερχονται στις εκκλησιες οχι ως πιστοι που εκκλησιαζονται, αλλα απο κοινωνικη υποχρεωση προς την οικογενεια του νεκρου
      σε ενοριες πολεων καθε κυριακη μπορει να γινονται εως κ πανω 10 μνημοσυνα
      αυτο φυσικα πολλαπλασιαζει τα εσοδα της εκκλησιας (αλλα κ των παπαδων βεβαιως βεβαιως μια που παιρνουν μεριδιο των χρηματων που πληρωνουν οι συγγενεις,αλλα κ πολλαπλασια «τυχερα» οι τυχεροι!!! απο τα τρισαγια που διαβαζουν στους ταφους των νεκρων)
      που θα κανουν τρισαγια οι τυχεροι αν αποτεφρωνονται οι νεκροι;
      απο το φοβο της μειωσης των εσοδων προερχονται οι θεολογικες αρλουμπες κ οι φοβερες και οι παρασκηνιακες κινησεις της εκκλησιας, μη γινει οτι εγινε με τον πολιτικο γαμο που εφτασε να υπερβαινει σε ποσοστο τελεσης τον θρησκευτικο.
      Antonios

  8. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.thepressproject.gr/article/87749/O-Anthimos-zita-dimopsifisma-gia-stauro-sti-Rotonta

    Ο Άνθιμος ζητά δημοψήφισμα για σταυρό στη Ροτόντα

  9. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    1. Η «εκκλησία»ό,τι είχε να πει το είπε,ως εγκύκλιο της πριν από καιρό απευθυνόμενη προς το ποίμνιο και ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ το με τη μη κήδευσή του!Έδινε ένα παραθυράκι:Αν ο μητροπολίτης συναινεί να διαβαστεί τρισάγιο ΜΟΝΟ στο πτώμα!Τώρα ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΝΈΡΧΕΤΑΙ;;Για να το κάνει σημαίνει ότι ΚΑΤΙ την τσούζει!!!!!!!!!!
    2.Υποτίθεται ότι ο Διοικητής της κ.Λιάπης είναι κάπως σοβαρός και ΔΕΝ μοιάζει με τον προκάτοχό του,όπως διατείνονται οι παρατρεχάμενοί του,γιατί δεν το σταματάει το θέμα ΕΔΩ!!
    3.Το έχω ξαναπει προτιμώ το φλαμπε και το μιξερ από του να με μπαζοβγάζουν κάθε τρεις και λίγο,για να δουν,αν έλιωσα ή να με πετάνε μισολιωμένο σε μια ΠΗΓΑΔΑ!!!Αυτό ΔΕΝ πειράζει την
    «εκκλησία;»Το ότι σκυλεύονται έτσι τα σώματα δεν την ενοχλεί;;
    4.Μιας και μιλάνε για τιμή στο σώμα κ.λπ. έχουν πάει τα επισκοπίδια σε μεγάλα νεκροταφεία να δουν ΠΩΣ γίνεται η εξόδιος ακολουθία;;Πήγα μια φορά στου Ζωγράφου κι έφριξα!!10΄ κηδεία!!
    και βέβαια,αφου περιμένουν ουρά τα πτώματα,για να διαβαστουν υποχρεωτικά και μετά να οδηγηθούν στον τάφο!!Έ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ δεν το θέλω καθόλου ούτε και θα μου χρειαστεί!
    5.Το 1966 ήμουν στη Β΄λυκείου και είχαμε μια καθηγήτρια στη Φυσικοχημεία,που μας είχε πει σε επίκαιρη συζήτηση»ότι την Ελλάδα την κυβερνούν το «κουμπί»-στρατιωτικοί και το ράσο!!Οι πρώτοι μετά τη χούντα του 1967 ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΗΚΑΝ,γιατί,αν δεν συνέβαινε αυτό με τις μειώσεις,που υπέστησαν θα είχαν κάνει πραξικόπημα!Οι έτεροι όμως ΔΥΣΤΥΧΩΣ,αν δεν κυβερνούν περνάει ακόμη ο λόγος τους!!Κι αφού ούτε η πρώτη φορά αριστερά δεν τους έχει βάλει στη θέση τους,γιατί βέβαια δεν μπορεί….από ποιον περιμένουμε να τους ΦΡΕΝΑΡΕΙ;;;!!!
    6.Ο Λιάπης και η παρέα του να ΠΑΨΟΥΝ να θεωρούν τους εαυτούς τους εκκλησία,γιατί χωρίς τα κουτορνίθια,που τους ακολουθούν θα ήταν σκέτα ΜΗΔΕΝΙΚΑ!!!
    7.Αν θέλουν να μας πείσουν για τη σοβαρότητά τους ας ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ πρώτα την εσωτερική βρώμα τους και ΟΛΟΥΣ τους αρτηριοσκληρωτικούς γέροντες-τύπου Ρούσα και Λενή,ας πάψουν τις ίντριγκες στην ανάδειξη επισκόπων κι ας αναδείξουν μορφωμένους,φιλελεύθερους και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ κληρικούς κι όχι το κάθε γιδοξούρι υποτακτικό των»ισχυρών»!!Ας βάλουν
    δε ΟΡΙΟ ηλικίας για όλους τους κληρικούς κι όχι μόνο για τους ιερείς το πολύ το 75ο έτος!!
    Έτσι ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και δεν γίνονται περίγελως,χλ/ευη και εμπαιγμός στα μάτια των πιστών!!Κι ας μην αναρρωτιούνται μετά γιατί τους ΒΡΙΖΟΥΝ!!!
    Υ.Γ. Επικροτώ το σχόλιο του Αντώνη μέχρι κεραίας!!!

  10. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Και πριν «αλέκτωρ φωνήσαι»περί της στάσεως των πολιτικών απέναντι στην εκκλησία σήμερα ο «νεος»πρόεδρος της ΝΔούλας έσπευσε να λάβει την «ευλογόγία και τις ευχές»του Λιάπη!!
    Έτσι αποδείχνει ότι είναι ΝΕΟΣ,αλλά παλιάς κοπής!!!Να γιατί οι «αντιπρόσωποι του «Θεού» αισθάνονται ΔΥΝΑΤΟΙ!!!

  11. Ο/Η Αδ.Κοραής λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s