π. Βασίλειος Θερμός: «Σκληροί κατά των ομοφυλόφιλων όσοι έχουν αμφιβολίες για τον ανδρισμό τους»

[π. Βασίλειος Θερμός, ιερέας, παιδοψυχίατρος]

*
serafeimidou

Επισήμανσή της αξιότιμης Μοναχής Ανθιμούς Σεραφειμίδου της Κωλοπετεινίτσας

ιερόν λίνκιον

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

13 απαντήσεις στο π. Βασίλειος Θερμός: «Σκληροί κατά των ομοφυλόφιλων όσοι έχουν αμφιβολίες για τον ανδρισμό τους»

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Διαμαρτύρεται και η μητρόπολη Γλυφάδας

    http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=1447
    Ο μητροπολίτης Τυάνων Παΐσιος στο μητροπολιτικό ναό της Γλυφάδας
    Υπενθυμίζεται το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει επιβάλει την κανονική ποινή της αλειτουργησίας από κάθε ιεροπραξία στον μητροπολίτη Τυάνων Παϊσιο.

    ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ:
    http://www.amen.gr/article/anatrixiastikes-apokalupseis-tou-bikentiou-gia-ton-paisio
    Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις του Βικέντιου για τον Παϊσιο

    O επίσκοπος Απαμείας κ. Βικέντιος φανερά αναστατωμένος αναφέρεται με χαρακτηριστική κίνηση στα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν με τον Μητροπολίτη κ. Παϊσιο και τη Μονή Χρυσοβαλάντου.

    Σκούζει η μητρόπολη Γλυφάδας:
    http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro=%7BD0FD2217-CE96-4782-8463-97A9377A0130%7D
    Ὀρθόδοξοι κληρικοί «ἀμνηστεύουν» τήν ὁμοφυλοφιλία

    Ἔτσι λοιπόν μετά μεγάλης μας λύπης βλέπουμε ὅτι κάποιοι κληρικοί καί θεολόγοι προσπαθοῦν νά ἐξωραΐσουν καί νά «ἀμνηστεύσουν» ἀκόμη καί τό βδελυκτό, στά μάτια τοῦ Θεοῦ, πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας, οὕτως ὥστε νά προβάλλεται πλέον αὐτή ὄχι ὡς ἁμαρτία, πάθος καί ψυχιατρικό πρόβλημα ἀλλά ὡς τάση, κατάσταση, καί φυσικό ἰδίωμα.

    Ἡ θλιβερή αὐτή προσπάθεια τῶν «μοντέρνων» αὐτῶν θεολόγων καί κληρικῶν ἐντάσσεται στό γενικότερο πλαίσιο τῆς «μεταπατερικῆς» (δηλ. ἀντι-πατερικῆς) γραμμῆς καί «θεολογίας», πού ἔχει ἐκδηλωθεῖ τά τελευταῖα χρόνια.

    Αὐτή τή φορά θά παρουσιάσουμε τίς ἀπόψεις ἑνός κληρικοῦ γιά τήν ὁμοφυλοφιλία. Πρόκειται, δυστυχῶς, γιά τόν π. Βασίλειο Θερμό, παιδοψυχίατρο.

    Οἱ ἀπόψεις αὐτές εἶναι διατυπωμένες στό ἄρθρο τοῦ π. Βασ. Θερμοῦ «Ὁμοφυλοφιλία, ἕνα “Ἀσύμμετρο” Πρόβλημα», πού εὑρίσκεται στό βιβλίο «Χριστιανική ζωή καί σεξουαλικές σχέσεις», ἐκδ. «Ἐν πλῷ», Ἀθήνα, Μάρτιος 2015, σσ. 149-179. Ἐπιλέγουμε κάποια σημεῖα τοῦ ἄρθρου τοῦ π. Βασιλείου Θερμοῦ, πού δείχνουν τό γενικότερο πνεῦμα, μέ τό ὁποῖο εἶναι γραμμένο τό ἄρθρο «γιά τούς φίλους μας ὁμοφυλόφιλους» (σελ. 152):

    • «Πῶς μποροῦμε νά καταλογίσουμε ἐγωκεντρικότητα σέ ἕναν ὁμοφυλόφιλο, ὁ ὁποῖος ἀγαπᾶ τόν σύντροφό του μέ πιστότητα καί ἀφοσίωση;» (σ. 159).

    • «…Ἐδῶ ἔχουμε μία τεκμηρίωση τῆς διάχυτης ἐκκλησιαστικῆς προκατάληψης πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία πρέπει νά ἀντιμετωπίζεται ὡς πρωτίστως σεξουαλικό πάθος. Ἡ ἐσφαλμένη αὐτή ἀντίληψη εἶναι προσβλητική πρός τά ἑκατομμύρια παιδιά τοῦ Θεοῦ πού ἡ ἐρωτική τους ἀφύπνιση κατά τήν ἐφηβεία συνοδεύεται ἀπό ὁμοφυλόφιλη συναισθηματική ἕλξη» (σ. 161).

    • «Ὁ ὁμοφυλόφιλος ἐρωτεύεται ἄτομα τοῦ ἰδίου φύλου, γι᾿ αὐτό καί προχωράει σέ σεξουαλική σχέση μαζί τους. Δέν ἰσχύει τό ἀντίστροφο, ὅπως ἄλλωστε δέν ἰσχύει καί γιά τήν πλειονότητα τῶν ἑτεροφυλόφιλων… Μέ ἄλλα λόγια, τό σέξ ὑπαγορεύεται ἀπό τό συναίσθημα, ὅπως εἶναι καί ἡ φυσική τάξη. Ὁ καλός κληρικός δείχνει νά τό ἀγνοεῖ…» (σ. 161).

    • «Ἀλλά ἀπό ποῦ συνάγεται ὅτι [ἡ ὁμοφυλοφιλία] ἀποτελεῖ τό βαρύτερο ἁμάρτημα;» (σ. 162).

    • «Μέ θεολογικά κριτήρια, ὅμως, εἶναι ἀμφίβολο, ἄν εὐσταθεῖ ἡ διατύπωση [τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μίας ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας] ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι πτώση καί ἀσθένεια τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, δεδομένου ὅτι τό νά ἀνακαλύπτει κάποιος νέος τήν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καί ὄχι τοῦ προσώπου» (σ. 169).

    • «[Οἱ ἐκκλησιαστικοί] συνεχίζουν νά ἐντάσσουν τήν ὁμοφυλοφιλία στίς σεξουαλικές διαστροφές, μαζί δηλαδή μέ τήν ἡδονοβλεψία, τήν ἐπιδειξιομανία, τήν παιδεραστία, τόν φετιχισμό…» (σελ. 170).

    • «Ὅσο πιό σκληρός ἐμφανίζεται κάποιος κατά τῶν ὁμοφυλόφιλων τόσο περισσότερες ἀσυνείδητες ἀμφιβολίες τρέφει γιά τόν δικό του ἀνδρισμό. Μέ τήν ἐπίθεση καταφέρνει νά ξορκίζει προσωρινά τίς ἀμφιβολίες του» (σ. 175).

    • «…εἶναι σπάνιο ἕως ἀνέφικτο νά συναντήσει κανείς ὑψηλή ἠθική ποιότητα σέ κάποιον παιδεραστή ἤ σαδιστή ἤ ἡδονοβλεψία κ.λπ., ἐπειδή αὐτοί ὅλοι ἔχουν ὑποστεῖ μιά ἀναστολή τῆς ψυχικῆς ἀνάπτυξης μέ ἐγωκεντρικές συνέπειες, δηλαδή σοβαρότατη φθορά τοῦ γνωμικοῦ θελήματος. Ἡ διαφορά αὐτή ἀποτελεῖ ἄλλη μία ἀπόδειξη πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν πρέπει νά κατατάσσεται στίς σεξουαλικές διαστροφές (ἐπισήμως παραφιλίες) ὡς ψυχιατρική διαταραχή» (σ. 179).

    Στό ὀπισθόφυλλο τοῦ βιβλίου διαβάζουμε καί τά ἑξῆς: «Παλιότερα μιλοῦσαν γιά ”πανσεξουαλισμό”, καί ξεσπάθωναν μέ καταγγελίες γιά ”ἠθικό ἐκτραχηλισμό” καί ”πορνική ἀσυδοσία”… Αὐτή ἡ ἠθικιστική ρητορική ἔχει πιά παρέλθει, εὐτυχῶς. Ὅπου ἀπαντᾶ σήμερα, μοιάζει μέ καρικατούρα καί κατατάσσεται αὐτόματα στά κειμήλια τῆς γραφικότητας μιᾶς ἄλλης ἐποχῆς».

    Στό βιβλίο «Χριστιανική ζωή καί σεξουαλικές σχέσεις» τῶν ἐκδόσεων «Ἐν πλῷ» γράφουν οἱ ἑξῆς : Δημήτρης Καραγιάννης • π. Stephen Muse • Frederica Mathewes Green • Ἠλίας Λιαμῆς • π. Θεμιστοκλῆς Μουρτζανός • π. John Breck • π. Ἰωάννης Χρυσαυγῆς • π. Βασίλειος Θερμός • Βασίλης Ἀργυριάδης • π. Ἀθανάσιος Παραβάντσος • Χρῆστος Μακρόπουλος • π. Βασίλειος Χαβάτζας • Lyn Breck • Ἑλένη Καραγιάννη

    Τήν ἐπιμέλεια τοῦ βιβλίου (σσ. 264) εἶχαν οἱ Βασίλης Ἀργυριάδης καί Χρῆστος Μακρόπουλος.

  2. Ο/Η Μετανοούσα μοναχή λέει:

    Ευχαριστώ αδελφέ,
    νομίζω όμως πως αξίζει να κατατεθεί και εδώ το σχόλιον του σεβαστού Θεολόγου, σχετικόν με κάποιον ο οποίος γκάριζε για το «κουσούρι» των αλλονώνε

    https://roides.wordpress.com/2016/01/05/5jan16/#comment-83743

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_15.html

    Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

    Ο …ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΑΤΡΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Κύριλλος Κωστόπουλος δημοσίευσε πρόσφατα άρθρο του για την ομοφυλοφιλία, εξηγώντας, μάλιστα, γιατί παίρνει θέση:

    ‘Ἐν ὄψει τῆς συζητήσεως καὶ ψηφίσεως στὴν Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων τοῦ νομοσχεδίου περὶ τοῦ συμφώνου συμβιώσεως, συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν ὁμοφύλων «ζευγαριῶν» ὡς νομίμων, θεωρῶ ἀπαραίτητο ὡς Ὀρθόδοξος κληρικὸς καὶ θεολόγος νὰ παραθέσω τὴν ἀπὸ πάσης πλευρᾶς ἀλήθεια γιὰ τὸ ἀμφισβητούμενο ἀπὸ πολλούς, ἐπιστήμονες καὶ μή, θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας.»

    Φυσικά ο κληρικός Κύριλλος Κωστόπουλος ασχολείται από χρόνια με την ομοφυλοφιλία και δη στους κόλπους της Εκκλησίας. Το 2007 είχε αποκαλέσει τον παραιτηθέντα Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ’ «ομοφυλόφιλο» – σύμφωνα με τον πατρινό τύπο και όχι μόνο – και το 2010 άφησε σοβαρές αιχμές για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, πάλι σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα.

    Τότε απέστειλα προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος την ακόλουθη επιστολή:

    Προς τον Πρόεδρον και τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος

    Μακαριώτατε,

    Σεβασμιώτατοι,

    Στις 15 Οκτωβρίου τρέχοντος έτους [2010] η εβδομαδιαία εφημερίδα της Πάτρας Κόσμος της ενημέρωσης, κυκλοφόρησε με ένα πολύ τολμηρό κύριο θέμα στην πρώτη σελίδα.

    Ο αρχιμανδρίτης και ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Πατρών Κύριλλος Κωστόπουλος φέρεται να είπε σε ιδιωτική συζήτηση στην γυναικεία Μονή Αγίου Νικολάου Μπάλα, όπου είναι γέροντας, ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ήταν ομοφυλόφιλος (είχε το “κουσούρι” γράφει κατά λέξη το δημοσίευμα) και “προτιμούσε να χειροτονεί ιερείς που είχαν το κουσούρι” (επισυνάπτω το σχετικό δημοσίευμα).

    Η είδηση αναμεταδόθηκε από πλείστα όσα Μέσα Γενικής Ενημέρωσης και ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος δήλωσε πως θα εξετάσει σε βάθος την υπόθεση. Ακούστηκε ότι διενεργεί ανακρίσεις αλλά…

    Έκτοτε δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για το θέμα. Ο αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος δεν διέψευσε το γραφέν, η Μητρόπολις Πατρών δεν προέβη σε καμία επίσημη ανακοίνωση και διερωτάται ο κάθε σκεπτόμενος πιστός αν είναι αυτό επίπεδο εκκλησιαστικής ζωής.

    Αν ένας κληρικός λέει τέτοια πράγματα, τότε ο απλός πιστός τι θα πρέπει να κάνει; Ποιον να ακούσει και ποιον να εμπιστευθεί;

    Ο εν λόγω κληρικός είχε απασχολήσει και πάλι την κοινή γνώμη της Πάτρας (το 2007) – και όχι μόνο – με ανάλογη αναφορά του στον Πάπα Βενέδικτο.

    Με την ελπίδα πως θα επιληφθείτε του θέματος και θα ενεργήσετε τα δέοντα,

    Μετά βαθυτάτου σεβασμού

    Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776

    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/03/2005
    ……………………….

    Ο κ. Καλλίνικος όμως δεν δίσταζε να μιλάει για τους «παρδαλούς» και τους αναξίους του αρχιεπισκοπικού περιβάλλοντος και της Ιεραρχίας
    …………………

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας».
    …………………….

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2012/03/03/3mar12/
    ………………………….
    Με αφορμή τις καταγγελίες που δημοσιεύτηκαν κατά του κ.Μιχαλόπουλου για εκβιασμό επιχειρηματιών, ο «Αδ.Τύπος» Ρίζου (23-1-2003) ισχυριζόταν πως εκβιαζόντουσαν 20 μητροπολίτες και η «Ελευθεροτυπία», αποκαλύπτει: «Χρυσός Σταυρός πατριαρχείου Αλεξανδρείας, μεγαλόσταυρος πατριαρχείου Ιεροσολύμων, μέγας λογοθέτης τσεχικής και σλοβακικής εκκλησίας…πρόεδρος του τάγματος Αγίου ……Κι όμως Πολλά πρωτοσέλιδα…είχαν για πρωταγωνιστές ομοφυλόφιλους ιεράρχες» (Φ.Παπούλιας, 19-1-2003).
    …………………..
    «Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του σχετικά με την υπόθεση της εκβίασης με θύματα Μητροπολίτες μελετά ο εισαγγελέας ….. αναζητά – όπως όλα δείχνουν – στοιχεία από το περιβάλλον των κληρικών που να στοιχειοθετούν τις καταγγελίες, φαίνεται πως ακόμη δεν έχει αποφασίσει αν θα ….. μεταβεί ο ίδιος στον δικό τους χώρο, ώστε να τους προστατεύσει από τη δημοσιότητα.» («Νέα», 23.1.’05)……………

    Η εισαγγελέας στην δίκη Μιχαλόπουλου είπε: «Ο κατηγορούμενος είχε σχέσεις με την Εκκλησία και γνώριζε ότι η αχίλλειος πτέρνα των κληρικών είναι τα σκάνδαλα που αφορούν την ηθική τους υπόσταση…» («Ελευθεροτυπία», 13.4.’05)………
    ___________

    Ο πρόεδρος της Βουλής Α. Κακλαμάνης, είχε ανοίξει το στόμα του μια φορά να καταγγείλει την Ιεραρχία, σαν υπουργός Παιδείας που είχε χρηματίσει, ήξερε για το βόρβορο που επικρατούσε στις τάξεις της:

    «…. μιλούν για πατρίδα άνθρωποι που δεν πολέμησαν, ούτε πρόκειται να πολεμήσουν για πατρίδα, για θρησκεία άνθρωποι που καπηλεύονται τη θρησκεία και την πίστη, για οικογένεια άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλησαν και ούτε πρόκειται να θελήσουν να κάνουν οικογένεια. Ξέρετε πόσοι ιεράρχες σήμερα έχουν διάφορες αμαρτίες, διαχειριστικές, προσωπικές και η εισαγγελική αρχή ουδέποτε θέλησε, ουδέποτε τόλμησε να βάλει τον δάκτυλο επί τον τύπον τον ήλων και να βάλει και την καρφίτσα εκεί που υπάρχει το πύον». » (14-6-2000, Ρ.Σ. «Φλας).

    Γιατί η Σύνοδος δεν σήκωσε το γάντι ζητώντας ονόματα; Για τον ίδιο λόγο που σιωπούν στις επανειλημμένες προκλήσεις του καταδικασμένου για εκβιασμούς Γ. Μιχαλόπουλου, του εκδότη που απειλούσε και έβριζε τους κληρικούς και αυτοί πανικόβλητοι τον κολάκευαν (ακόμη συνεργάζονται με τη φασιστοφυλλάδα του)

    https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/12/27/apostoliki-diakonia-eleftheri-ora/https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/12/27/apostoliki-diakonia-eleftheri-ora/

    και τον παρασημοφορούσαν:
    https://roides.wordpress.com/2012/03/03/3mar12/https://roides.wordpress.com/2012/03/03/3mar12/

    «Περί αυτής της φωτογραφίας του εν ενεργεία μητροπολίτου (ερωτικό σύμπλεγμα) δεν ακούσαμε καμμία αντίδραση….Μήπως γιατί υπάρχει κοινό Έγκλημα; Μήπως γιατί και άλλοι υψηλόβαθμοι ρασοφόροι έχουν λερωμένη την φωλιά τους; Μήπως γιατί υπάρχουν 45 φάκελοι Ανδρών και ΜΗ Ανδρών;….» (“Νέοι Άνθρωποι.”, 24-5-2002).

  5. Ο/Η Μοναχός Ελπινίκιος λέει:

    H Aνθιμώ Σεραφειμίδου είναι μια οσία.
    Την εγνώρισα πριν χρόνια κάνοντας

  6. Ο/Η Αγησίλαος λέει:

  7. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:

    Xαβαλέ αγιασμός

  8. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://olympia.gr/2016/01/01/%ce%b7-%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%be%ce%b7-%cf%84%cf%83/

    Η πρωτοχρονιατικη κινηση του Αλεξη Τσιπρα που μας εκανε υπερηφανους

    Την επιλογή η πρωτη του δημοσια εμφανιση για το 2016 να ειναι στην δοξολογια για το νεο ετος διπλα στον Προεδρο της Δημοκρατίς Προκοπη Παυλοπουλο εκανε ο Αλέξης Τσιπρας στελνοντας ενα μηνυμα ενοτητας και παραλληλα σεβασμου στην Ορθοδοξια και την Ορθοδοξη πίστη.

    41 Σχόλια to “Η πρωτοχρονιατικη κινηση του Αλεξη Τσιπρα που μας εκανε υπερηφανους”

    1.george koympis said
    Ιανουαρίου 1, 2016 στις 12:57 μμ
    Ο εβραίος με τα 36 δις ευρώ υπερτιμολογήσεις και ο μασσώνος μας κάνανε ….
    Η προδοσία και η ανοησία δεν έχουν όριο.
    Μάλλον απευθύνονται όλοι σε κάφρους …
    οι προδότες οι μασσώνοι τα όργανα του ρότσιλντ και ο πράκτορας της σια τσίπρας μας κάνανε … περήφανους …
    ρε σα δε ντρέπεστε που πάτε να αλλοιώσετε τη γνώμη μας λαμόγια πληρωμένα …
    η μηνυση στον τσίπρα είναι έτοιμη αλλα δεν την έχω καταθέσει ακόμα για εσχάτη προδοσία.
    αλλά πούστε παιδάκια, θα δημοσιοποιηθεί στο πανελλήνιον … γιατί νομίζουν με την γκουτζαμάνη και τον αθανασίου θα γλυτώσουν …

    Απάντηση

    ΜΠΑΡΜΠΑΣ said
    Ιανουαρίου 1, 2016 στις 1:54 μμ
    Καλά κατούρα και λίγο εσύ μέρα που είναι!

    Απάντηση

    AGAINST NEW WORLD ORDER said
    Ιανουαρίου 2, 2016 στις 2:12 πμ
    George Koympis

    το σχόλιό σου με κάλυψε

    πήρε άδεια από τον ραββίνο να πάει στην εκκλησία ο τσιπράκος ο ψευταράκος

    οι ιερείς πώς τον δέχονται ;;;;;

    εγώ μπορώ να μπω στην συναγωγή;;;;

    Απάντηση

    2.sos said
    Ιανουαρίου 1, 2016 στις 1:23 μμ
    Τα μεζεα του τα επιανε αυτη την φορα………………….

  9. Παράθεμα: Βυζαντινή Αρχοντιά [1] | Ασμοδαιος

  10. Παράθεμα: Ομοφοβικός δεσπότης «δεν ξέρει» τίποτα για τους ομοφυλόφιλους κληρικούς | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s