Μητροπολίτες και υπουργοί στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

[Ερωτήματα που δεν παίρνουν ποτέ απάντηση]

Ανώμαλες πολιτικές σχέσεις που ευλογεί η Εκκλησία

Ανώμαλες πολιτικές σχέσεις που ευλογεί η Εκκλησία

Του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ενώ η τραβεστί Τζένη Χειλουδάκη ξεμπρόστιαζε συκοφαντικά τον ευσεβέστατο πατριώτη εντιμότατο κ.Ψωμιάδη, ο οποίος απάντησε πως πρόκειται για καταγγελία «ψευδή και συκοφαντική και βάρβαρα και βάναυσα υβριστική, που προσβάλλει την προσωπικότητα και την αξιοπρέπειά του κατάφωρα» (προσωπικώς τον πιστεύω απολύτως),  σχολίασε ο κ.Άρης Δημοκίδης (Lifo) για τον ψεκασμένο κυβερνητικό συνέταιρο του ΣΥΡΙΖΑ: «Ξεκίνησε κλασικά, λέγοντας ΄δεν είμαι ομοφοβικός’ και συνέχισε αποδεικνύοντας το αντίθετο συγκρίνοντας τους γκέι με κτηνοβάτες και με ζώα, λέγοντας: ‘Καλά, ο Ομπάμα μπορεί και να τους παντρεύει αν θέλει. Και στη Γερμανία έχουν αποφασίσει να κάνουν οίκο ανοχής για κτηνοβάτες, θέλει ο άλλος να πηγαίνει με σκύλο με γάτα, με καμήλα, με καμηλοπάρδαλη. Επειδή λοιπόν το κάνουν στη Γερμανία, θα θέλω εγώ να παντρεύεται ο άλλος καμήλα;’. Ο άνθρωπος που είπε ζωντανά στην τηλεόραση (στο debate του Σεπτεμβρίου) ότι δεν έχει καμία καταδικαστική απόφαση εναντίον του, ενώ έχει επειδή είχε συκοφαντήσει χωρίς αποδείξεις, και που επίσης παρουσίασε τρολ έκθεση μαθητή στο ντιμπέιτ ως πραγματική, χτες χρησιμοποίησε το ψεκασμένο επιχείρημα της ‘νομιμοποιημένης κτηνοβασίας’ που διακινείται από διάφορα ρατσιστικά, πατριωτικά σκουπιδομπλογκ…».

Τόσο ρατσιστικό, ομοφοβικό, αντιγερμανικό και ακροδεξιό σκουπίδι συγκεντρωμένο σε λίγες γραμμές, θέλει μπόλικο θράσος και μυθομανία για να ξεφουρνιστεί. Ο υπουργός Στρατιωτικών, που κολακεύει συστηματικά το παπαδαριό, το οποίο ανυψώνει σε διαιτητή του νομοθετούμενου οικογενειακού δικαίου, δείχνει για πολλοστή φορά πως διαθέτει τα προσόντα, το ερώτημα είναι τι άνθρωποι είναι ο πρωθυπουργός και οι «αριστεροί» του ΣΥΡΙΖΑ, που συγκυβερνούν μαζί του;

Το ποιοι ακριβώς συγκροτούν την Ιεραρχία της Εκκλησίας η οποία καθοδηγεί πολλές πολιτικές αποφάσεις του τραγελαφικού δίδυμου Αλέξη-Πάνου, το είχε ομολογήσει σε κρίση πανικού, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, ο Χουντόδουλος, όταν το πράγμα δεν μπορούσε να κουκουλωθεί με συνηθισμένες μεθόδους, γιατί οι εκκλησιαστικοί υπόνομοι είχαν ξεχειλίσει και έτρεχαν στους δρόμους: «Είμαστε ένοχοι για φιληδονία και φιλαργυρία….μετατρέψαμε τις μητροπόλεις μας σε θερμοκήπια αθλιοτήτων» (‘Απογευματινή’, 19.2.2005). Σήμερα ένα από τα πρωτοπαλλήκαρά του, ο Σιατίστης Παύλος, γραμματέας, επί Χριστόδουλου, των (κατά την ταπεινή μου γνώμη, εκκλησιολογικά ελέγξιμων) Συνοδικών Υποεπιτροπών «επί των Ολυμπιακών Αγώνων» και «της χρηματοδοτήσεως των χριστιανικών οικογενειών της Θράκης για την απόκτηση του τρίτου παιδιού», έβαλε ακόμη ψηλότερα τον πήχη του ρατσισμού, «απαντώντας» δήθεν στο μίσος του φιλοχρυσαυγίτη ρασοφόρου χωροφύλακα των Καλαβρύτων, ενός κληρικού τον οποίο τρέμει και κολακεύει από παλιά ο κ.Τσίπρας, ενός ευκαιριακού υμνητή του πρωθυπουργού («Γεια σου, Πρωθυπουργέ κ. Τσίπρα λεβέντη!»),  αλλά και του δολοφόνου Ντερτιλή και των βασανιστών της Χούντας, αφού η κυβερνητική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί και χωνεύει, με δημιουργική ασάφεια, πολλές ντροπές του παρελθόντος. Δήλωσε λοιπόν ο κ.Παύλος τα παρακάτω τραγελαφικά και κακοηθέστατα: «…γίνεται λόγος γιά τό σύμφωνο ἐλεύθερης συμβίωσης … Κατ’ἀρχήν ἡ Πολιτεία ἀκούγεται ὅτι τό προωθεῖ. Ἐδῶ ἴσως θά ταίριαζε τό ἄλλο ἀπόφθεγμα τοῦ λαοῦ μας. « Ἐδῶ ὁ κόσμος καίγεται καί ἡ γριά ξεροχτενίζεται». ….Ἔτσι μποροῦν νά βαπτίσουν τήν ἀποτυχία σάν «διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολοισμό». ….Μήπως κύριοι τῆς Ἐξουσίας θά πρέπει ἡ Ἐκκλησία νά προσαρμοστεῖ αὕριο καί μέ τήν παιδοφιλία ἤ τήν κτηνοβασία; Κάποιοι περιμένουν μετά τό πέρασμα τῆς σχετικῆς νομοθεσίας νά ἀρχίσουν νά σᾶς ἐνοχλοῦν καί γιά τήν νομιμοποίηση καί τῆς παιδοφιλίας.Θά ἀρχίσει ἴσως νά σᾶς πιέζει ἡ Εὐρώπη. Ἐσεῖς εἶσθε ἱκανοί γιά ὅλα. Μήπως πρέπει καί πάλι νά συμβιβαστοῦμε;…κ. Πρωθυπουργέ, κ. Ὑπουργέ τῆς Δικαιοσύνης μποροῦν οἱ γονεῖς, οἱ δάσκαλοι στό σχολεῖο νά διδάξουν στά παιδιά ὅτι μποροῦν πλέον νά δημιουργήσουν τίς ὁποιεσδήποτε σχέσεις, ἀπό ὁποιαδήποτε ἡλικία, ὅτι πλέον τούς προστατεύει ὁ νόμος νά δημιουργήσουν τόν ὅποιο δεσμό καί τήν ὁποιαδήποτε σχέση, μπορεῖ ὁ καθένας ἀφοῦ πλέον καλύπτεται ἀπό τό νόμο νά διδάσκει στά παιδιά ὅτι μποροῦν ἄνετα νά ἔχουν τόν ὁποιοδήποτε σεξουαλικό προσανατολισμό ἤ γιά τήν ἀκρίβεια νά τούς καλλιεργοῦν τόν σεξουαλικό προσανατολισμό τῆς ἀρεσκείας τους καταστρέφοντας τίς ἀνώριμες παιδικές ψυχέ; Θά τό διδάξετε ἐσεῖς κ. Πρωθυπουργέ στά παιδιά σας καί σεῖες κ. Ὑπουργέ στά ἐγγόνια σας καί θά φυλακίσετε τόν πατέρα ἤ τήν μάνα πού θά ἐπιχειρήσουν νά ἀποτρέψουν τά παιδιά τους….Σκέφθηκα σάν ὑπότιτλο τοῦ παρόντος κειμένου νά ἔθετα τίς λέξεις «Αἰδώς Ἀργεῖοι» πληροφορήθηκα ὅμως ὅτι ἔχει γίνει πρόταση πού πρόκειται νά ψηφισθεῖ ἀπό τήν Βουλή ὅτι ἡ λέξη «Αἰδώς» θά ἀπαλειφθεῖ ἀπό τό ἑλληνικό λεξιλόγιο»».

Στο σπίτι του κρεμασμένου όμως, στο σπίτι του παπαδαριού που στρατολογεί αγοράκια σε μοναστήρια, αδελφότητες και κατηχητικά, στο σπίτι που το κουκούλωμα των πολυάριθμων σκανδάλων είναι κανόνας, δεν μιλάνε για σχοινί. Αυτές λοιπόν τις κινδυνολογικές γελοιότητες και τις συκοφαντίες κατά της Ευρώπης και κατά των ανθρωπιστικών πολιτικών της στα ζητήματα των ατομικών δικαιωμάτων, που δεν αντέχουν στη βάσανο της κριτικής,  τις λέει ένας άνθρωπος του οποίου κι αν ψάξετε δεν θα βρείτε μισή δήλωση που να στηλιτεύει τα σκάνδαλα της ιερατικής ομοφυλοφιλίας και τα κακουργήματα της ιερής παιδεραστίας, ούτε μισή διαμαρτυρία για τη συστηματική τους συγκάλυψη από την εκκλησιαστική ηγεσία.

Τα δημοσιεύματα που πιστοποιούν το τι κρύβεται κάτω από τα δεσποτικά ράσα και που μπορούν κάλλιστα να χρησιμεύσουν ως μέτρο της ειλικρίνειας των «ανησυχιών» του αγίου Παύλου,  είναι εκατοντάδες, χωρίς ίχνος υπερβολής στο μέτρημα. Σταχυολογώ ελάχιστα, παραλείποντας πάρα πολύ περισσότερα:  «Γεμίσαμε από ομοφυλόφιλους μητροπολίτες», είχε δηλώσει ο συνδικαλιστής Ευστάθιος Κολλάς, μέλος της διοίκησης του συνδικάτου κρατικών παπάδων (‘Εσπρέσσο’-17/1/2007). Αλλά και ο αντιπρόεδρος του συνδικάτου τους (Ι.Σ.Κ.Ε), ο πρωτοπρεσβύτερος Δ. Κλούτσος, μιλώντας στο “Τηλετώρα” δήλωσε ότι υπάρχουν στην Ελλάδα 35 “κίναιδοι” (sic) Δεσποτάδες και πέταξε στον Χουντόδουλο (υπόθεση «κουσούρι») το γάντι: “Να με καλέση ο Αρχιεπίσκοπος να του παραδώσω τα στοιχεία” (“Νέοι Άνθρωποι”, εβδ. εφημ.Γρ.Μιχαλόπουλου”, 26-6-’98). Ο ίδιος σε επιστολή του προς όλα τα Μ.Μ.Ε., με ημερομηνία 7/12/’98 καταγγέλλει: “Δεν υποφέρεται κληρικοί και ιδίως άγαμοι, να κάνουν “πιάτσες” εις διάφορα σημεία της Αττικής και το χειρότερον, να διατηρούν πορνεία” (“Ν. Α.”, 18-12-’98).

«Χιονοστιβάδα θυμίζουν πλέον οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για επίορκους κληρικούς, που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας ταλανίζοντας το χώρο της ελλαδικής Εκκλησίας. Οι νέες καταγγελίες έγιναν δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος μιλώντας στη ΝΕΤ 105,8 αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να τον ακούσει, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών» (10.2.2005).

Η «Αυγή» (30/6/2007), αναδημοσίευσε το παράνομο φύλλο της του Αυγούστου του 1970, όπου καταγγελλόταν ο τότε αρχιμανδρίτης και τώρα αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος πως «Αποκαλύφθηκαν ενέργειαι από μακρού χρόνου και κατ’εξακολούθησιν, ασελγών πράξεων, επί των νεαρών τροφίμων του ιδρύματος στο οποίο τον διόρισε διευθυντή ο παπαευθύμ Ιερώνυμος..’.», σημειώνοντας πως «για την υπόθεση δεν έχουν γίνει ποτέ δηλώσεις του τότε αρχιμανδρίτη και νυν αρχιεπισκόπου… Ούτε ξεκαθαρίστηκε το όλο θέμα…». Η απάντηση ήταν η εκκωφαντική σιωπή.

Την 28.1.05 ο «Ορθόδοξος Τύπος» δημοσίευσε άρθρο του Καθηγητή κ. Ιωάννη Κορναράκη, όπου  ανεφερόντουσαν και τα εξής: «Η μέχρι σήμερα αρχιεπισκοπική θητεία του κ. Χριστοδούλου έχει ήδη εμπεδώσει στον κοινωνικό χώρο μια θλιβερή πραγματικότητα: τη βεβαιότητα ότι προστατεύει και στηρίζει συνεχώς, με τη σιωπή του, την ομοφυλοφιλία στον εκκλησιαστικό χώρο. Επανειλημμένες προκλήσεις και προτροπές του δημοσιογραφικού κόσμου (και όχι μόνον) για κάθαρση της Εκκλησίας, από σπιλωμένους λειτουργούς της, πέφτουν συνεχώς στο κενό. «Αργεί (σήμερα) ο νόμος και το Ευαγγέλιο», γιατί έχει μπει λουκέτο στα εκκλησιαστικά δικαστήρια! Οι γνωστές υποθέσεις φτάνουν σπανίως εκεί, αλλά και αν φτάσουν, δεν εκδικάζονται! Η εκκλησιαστική δικαιοσύνη σιωπά, γιατί σιωπά ο Μακ. κ. Χριστόδουλος!». Στην ίδια εφημερίδα διαβάζουμε: «Βράζει» εξάλλου, ο αρχιεπισκοπικός περίγυρος από υποκείμενα έχοντα το «κουσούρι»! (23-12-05)

Υπάρχει και ένα ειρωνικό δημοσίευμα του ΒΗΜΑΤΟΣ (6.3.2007) για τον “παχύ διάκο” του Χριστόδουλου με τον οποίο φέρεται πως κοιμήθηκε στο ίδιο κρεβάτι στο Φορ Σίζονς Μιλάνου.

Υπάρχει το σκάνδαλο του Αττικής Παντελεήμονα, υπάρχουν τα χωρίς κατάληξη δημοσιεύματα και οι φωτογραφίες κατά του αγίου Στέφανου, τότε μητροπολίτη Τριφυλίας, υπάρχουν οι (αναγκαστικές) προσχηματικές παραιτήσεις, χωρίς άλλες συνέπειες, των ιερών Καλλίνικου Πειραιώς και Θεόκλητου Θεσσαλιώτιδος,  υπάρχει και μια καταγγελία του Θεολόγου και καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Χρ. Γιανναρά στην «Καθημερινή» (27.02.2005): “Σεραφείμ K…., ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιεροσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του ιδιαιτέρου γραφείου του αρχιεπισκόπου Αθηνών. Αν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. Ανάστημα και επιστήθιος του Θεσσαλιώτιδος, δωρήθηκε στον αρχιεπίσκοπο για να καταλάβει την πιο υπεύθυνη θέση κοντά του. Οι διαψεύσεις που συνόδευσαν την απόπειρα αυτοκτονίας του ήταν ελάχιστα πειστικές, όχι σοβαρές”.

Να θυμίσω τις κωμικοτραγικές περιπτώσεις του εκβιασμού της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, του μητροπολίτη Καρπενησίου από κάποιον άντρα (εφημ. «Ημέρα»- lamiareport, 31 Μαΐου 2013): «.. ο εισαγγελέας της έδρας και αντιεισαγγελέας Εφετών κ. Κουκούτσης .. στην αγόρευσή του μίλησε για μια φήμη η οποία είχε απλωθεί σε όλο το Καρπενήσι, μια φήμη για πακτωλό χρημάτων που πάει σε περίεργες κατευθύνσεις, μία φήμη για «ακολασίες στις δεσποτικές αυλές» όπως χαρακτηριστικά τόνισε..»; Να θυμίσω και τις καταγγελίες για ιερωμένο του σημερινού αρχιεπισκοπικού περιβάλλοντος («Συνεργάτης του αρχιεπισκόπου «ψάρευε» παλικάρια στο διαδίκτυο olympia.gr,  9.7.2011») οι οποίες υποτίθεται ότι διερευνούνται εδώ και χρόνια («Σχετικά με κληρικό της Ι.Αρχιεπισκοπής Αθηνών, για την περίπτωση του οποίου έγινε αναφορά στο πλαίσιο τηλεοπτικής εκπομπής, ο Μακαριώτατος διέταξε την άμεση διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης ….»-iaath.gr/, «Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Κυριακή, 10 Ιούλιος 2011 17:01»); Όλα αυτά σύσσωμος ο κλήρος προσποιείται ότι τα έχει ξεχάσει. Να θυμίσω την προκλητικότατη ατιμωρησία του καταδικασμένου σε 20 χρόνια φυλακή για παιδεραστίες πρωτοπρεσβύτερου Πέτρου Παπουτσάκη; Θα σταματήσω εδώ διότι οι ιερές ροζ σελίδες, ακόμη και σχετικές με κακουργήματα, δεν έχουν τελειωμό.

Έχουν να πουν κάτι πάνω σε αυτά ο άφωνος δεσπότης της Σιάτιστας, πλην λαλίστατος τερατολόγος για την ομοφυλοφιλία των μη κληρικών, ο ψηφοθήρας των βυζαντινών υπονόμων κ.Καμμένος ή ο ευσεβής άθεος αριστεροακροδεξιός κληρικαλιστής πρωθυπουργός, που ζητάει την άδεια του Αρχιεπισκόπου Λαυρεντιάδη, Κυριακίδη και Βουλιαγμένης πριν καταθέσει με τόση προκλητική κωλυσιεργία το κουτσουρεμένο σύμφωνο συμβίωσης, που τι να κάνουμε Μακαριότατε, δείξτε κατανόηση και ελεήστε μας, μας αναγκάζει η Ευρώπη;

*
ΥΓ
Ιδού ο κ.Καμμένος, υπουργός της ριζοσπαστικής ανατρεπτικής βαλκανικής κυβέρνησης, η οποία παραδίδει μαθήματα ήθους και προόδου στους Κουτόφραγκους:

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

18 Responses to Μητροπολίτες και υπουργοί στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

  1. Ο/Η Luther λέει:

    ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ AΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ

    http://www.tyxikos.gr/06-1-19.html

    ΤΟ “ΚΟΥΣΟΥΡΙ”, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ

    Σε μεγάλο πρόβλημα έχει αναχθεί η αγαμία του κλήρου στις εκκλησίες που την επιβάλλουν στα μέλη της (κλήρος, οργανώσεις κ.λπ.), επειδή συχνότατα επιφέρει την εκδήλωση διαστροφών όπως η παιδεραστία, η μοιχεία και η ομοφυλοφιλία.

    Με αφορμή την έκδοση από τον πάπα Βενέδικτο, ειδικής εγκυκλίου για τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» (23-12-05) καταγγέλλει πολλά και σημαντικά, τα οποία μεταξύ άλλων ομολογούν την ύπαρξη προβλήματος και στην Ελλαδική Εκκλησία, το οποίο ο Αρχιεπίσκοπος καλύπτει. Ιδού ένα απόσπασμα:
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Την ώρα που ο Aρχιεπίσκοπος Xριστόδουλος χαρακτήριζε την ομοφυλοφιλία «κουσούρι», κατακρίνοντας με σφοδρότητα τον γάμο μεταξύ ατόμων ιδίου φύλου, η Iερά Σύνοδος επιχειρούσε να νομιμοποιήσει τα κρούσματα ομοφυλοφιλίας στις τάξεις των μητροπολιτών. Πρόσφατα, το νομικό τμήμα της Iεράς Συνόδου υπέβαλε αίτηση στην Aρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, προκειμένου να μη θεωρείται η ομοφυλοφιλία εμπόδιο στην άσκηση του δημόσιου λειτουργήματος των μητροπολιτών.

    Όμως, κατά πάσα πιθανότητα, οι επίσκοποι με τις ιδιαίτερες προτιμήσεις θα περιμένουν για πολύ ακόμα, έως ότου «εγκριθούν» και τυπικά τα κρούσματα ομοφυλοφιλίας που ενδημούν στους κόλπους της Eκκλησίας…

    Στις 12 Aπριλίου 2005 η Aρχή εξέδωσε την υπ’ αριθμόν 25 απόφασή της, «περί του δημοσιεύειν τα σκάνδαλα των κληρικών». (…) Στην απόφαση αναφερόταν ρητά ότι «η δημόσια γνώμη δικαιούται να γνωρίζει αν ένας μητροπολίτης που προβάλλει εαυτόν ως στερούμενο προσωπικής ζωής και ως παράδειγμα αρετής, αγνότητας, αγαμίας, πενίας κ.λπ. και ζητεί από το ποίμνιό του να μιμηθεί το παράδειγμά του, διάγει πράγματι βίο άκρως αντίθετο και σκανδαλώδη».

    Λίγους μήνες ύστερα από τη γνωμάτευση της ανεξάρτητης αρχής, για το αν είναι ή όχι οι κληρικοί και οι επίσκοποι δημόσια πρόσωπα, το νομικό τμήμα της Iεράς Συνόδου, στις 2/6/2005, απέστειλε αίτηση με την οποία ζητούσε να μη συμπλέκεται η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ενός μητροπολίτη με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματός του. Aντιγράφουμε αποσπάσματα από την «αίτηση θεραπείας περί ανακλήσεως της Iεράς Συνόδου»:

    «Eιδικώς ως προς τα προσωπικά δεδομένα του μητροπολίτου (τάδε), τα οποία έτυχον επεξεργασίας υπό του ως άνω τηλεοπτικού σταθμού εν ουδεμία περιπτώσει δύνανται να θεωρηθούν ότι συνδέονται με την άσκηση δημόσιου λειτουργήματος, διότι πρόκειται περί δεδομένων αναφερόμενων εις αυστηρώς προσωπικήν (ομοφυλοφιλικήν) συμπεριφοράν, παντελώς άσχετον προς την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος».

    «Συνεπώς και αν εισέτι γίνει δεκτόν ότι ο μητροπολίτης είναι δημόσιον πρόσωπον, αυτό ακριβώς το οποίο εμείς αρνούμαστε[,] και πάλι η επεξεργασία των συγκεκριμένων προσωπικών δεδομένων (ότι δηλαδή είναι ομοφυλόφιλος) είναι μη νόμιμος, διότι τα δεδομένα αυτά (ομοφυλοφιλική συμπεριφορά) δεν συνδέονται με την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος».

    Η νομοθεσία προβλέπει πως αν κάποιος είναι δημόσιο πρόσωπο, τότε είναι θεμιτή η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων του. Γι’ αυτό το νομικό τμήμα της Iεράς Συνόδου «έχτισε» στην επιχειρηματολογία ότι οι μητροπολίτες δεν είναι δημόσια πρόσωπα. Για να αποφύγει τη μετάδοση προσωπικών τους δεδομένων.

    Η πράξη αυτή, όπως εύστοχα παρατηρεί ο εκκλησιαστικός δημοσιογράφος κ. Δ. Μακρής στην εφημερίδα «Στύλος Ορθοδοξίας» (29-12-05), «πέραν του ότι είναι θεολογικά αστήρικτη και επιεικώς δύναται να χαρακτηρισθεί απαράδεκτη ουσιαστικά, επαναφέρει στην Μητρόπολη Αττικής τον Μητροπολίτη Παντελεήμονα Μπεζενίτη και ανατρέπει διά της πλαγίας την απόφαση της Ιεράς Συνόδου τον Φεβρουάριο του 2005. Διότι είναι προφανές ότι με την γνωμάτευση αυτή αποδυναμώνονται οι λόγοι αποπομπής του, αφού διαχωρίζεται ως παντελώς άσχετη η «αυστηρώς προσωπική (ομοφυλοφιλική) συμπεριφορά προς την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος»!!!
    ……………..
    ………………..
    ………………….

  2. Ο/Η ataktos λέει:

    Μεϊμαράκης: Αν θελήσει ο Θεός και γίνουμε κυβέρνηση, θα στηρίξουμε με δύναμη την εκκλησία
    http://www.lifo.gr/now/politics/84013

  3. Ο/Η ataktos λέει:

    Η νομοθεσία Σόλωνα για την Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ήταν κάτι το φυσιολογικό;
    Τι ακριβώς συνέβαινε στην αρχαία Ελλάδα και τι προέβλεπαν οι νόμοι για όσους προέβαιναν σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις;
    Οι νόμοι στην αρχαία Ελλάδα ήταν ξεκάθαροι.

    «Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω».

    Δηλαδή:
    αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:
    1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων
    2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας
    3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού
    4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
    5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
    6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος – ανισόρροπος)…7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς
    8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες
    9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς
    όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!
    http://www.eglimatikotita.gr/2014/09/blog-post_25.html

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Εἶναι ἡ ἑτεροφυλοφιλία φυσιολογική; Ὄχι οὔτε αὐτὴ κατὰ τοὺς χριστιανούς. Τὸ σὲξ εἶναι μόνον γιὰ τεκνοποίησιν καὶ ὄχι γιὰ εὐχαρίστησιν. Τὰ φιλιὰ καὶ τὰ χάδια, ὅλα ἀνωμαλίες εἶναι.

      https://el.wikisource.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC_%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85#p21

      «μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι», ἀλλὰ ἐκεῖ οἱ ἀρχαῖοι εἶναι κακοί.

      https://el.wikisource.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC_%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85#p52

      «οὐκέτι δήπου φανεῖται μόνον ἡταιρηκώς, ἀλλὰ (μὰ τὸν Διόνυσον οὐκ οἶδ᾽ ὅπως δυνήσομαι περιπλέκειν ὅλην τὴν ἡμέραν) καὶ πεπορνευμένος·»

      http://www.lexigram.gr
      «ἑταιρέω, μέλ. -ήσω (ἑταίρα), κρατώ συντροφιά, κάνω παρέα, συναναστρέφομαι, εκδίδομαι, λέγεται για εταίρες, σε Αισχίν. κ.λπ.»

      «πορνεύω, I. παρέχω τον εαυτό μου, εκδίδομαι — Παθ., λέγεται για γυναίκα, είμαι ή γίνομαι πόρνη, σε Ηρόδ., Δημ. κ.λπ. ΙI. αμτβ. στην Ενεργ., = Παθ., σε Λουκ. »

  4. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἡ παιδεραστία καὶ ἡ κτηνοβασία ἀπαγορεύονται στὴν Γερμανία, ἀλλὰ τὸ κάθε ψέμμα ὀνομάζεται ἄποψις καὶ πίστις καὶ ὁ καθένας μπορεῖ νὰ τὸ διαδίδῃ.
    Καλύτερα νὰ ἔχῃ ἕναν σύντροφο ὁ κάθε ὁμοφυλόφιλος, παρὰ νὰ ἐξωθεῖται σὲ ῥὸζ τουρισμό, κατάχρησιν ἐξουσίας, παιδεραστία κτλ.

  5. Ο/Η Kάσυ Διάρη, θεούσα λέει:

    Και ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές και ομοφοβικοί και υποκριτές και φασίστες και φιλάργυροι

    Το δημοψήφισμα που ξέχασαν να κάνουν οι Χριστόδουλος- Καραμανλής

    SOS Φασισμός:
    Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: «Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν.»
    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο «Στόχος» ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον «συνήθη» οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι «συμμορφώθηκαν».

    http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19980919.htm
    Προβατόσχημες λυκοφιλίες

    «Προσοχή, γιατί μέσα στο μαντρί υπάρχουν προβατόσχημοι λύκοι.»
    (Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, 15/9)

    Μετά την ανάρρησή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, έγιναν γνωστές από τις δικές μας στήλες, αλλά και από άλλες εφημερίδες, οι ειδικές σχέσεις που αναπτύσσει ο κ. Χριστόδουλος με στελέχη του ακροδεξιού χώρου, και ιδιαίτερα με τον εκδότη του ναζιστικού και φιλοχουντικού «Στόχου» Γεώργιο Καψάλη. Από τον περασμένο Μάιο δημοσιεύθηκαν στο «Εψιλον» τα θερμά συγχαρητήρια που είχε απευθύνει ο τότε Μητροπολίτης Δημητριάδος στον Καψάλη, με χαρακτηρισμούς και ευχές που πρόδιδαν στενή φιλία και συναγωνιστική συγγένεια: «Θέλω να συγχαρώ για άλλη μια φορά τον κ. Καψάλη, εκδότη και διευθυντή της γνωστής εφημερίδας «Στόχος» των Αθηνών, που είναι γνωστός Ελληνοκεντρικός και Ελληνόψυχος και, ταυτόχρονα Χριστιανοκεντρικός και Ορθόδοξος. Επιτέλους, έχουμε ανάγκη από τέτοιους ανθρώπους, από ανθρώπους που θα βάλουν σε ίδια μοίρα τα θρησκευτικά μας και τα εθνικά μας ιδεώδη.»
    Μετά την εκλογή του κ. Χριστόδουλου, ο Καψάλης έσπευσε, όπως ήταν αναμενόμενο, να οικειοποιηθεί την ανάδειξη του φίλου του σε νέο ποιμενάρχη και ξεκίνησε μια καμπάνια -που κρατά ακόμα- για την προβολή των «ελληνοχριστιανικών» αρετών του νέου αρχιεπισκόπου, του «Αρχιεπισκόπου-Κεραυνού». Και πλάι στη γνωστή ύλη της εφημερίδας που νοσταλγεί τη χούντα, ζητάει την εκτέλεση των πολιτικών και καλλιεργεί το εθνικιστικό και το φυλετικό μίσος, προβάλλονται ως μοναδική διέξοδος οι αρετές του νέου Αρχιεπισκόπου. Ο Καψάλης και ο Χριστόδουλος αποδίδουν ο ένας στον άλλο την ίδια ιδιότητα, του «Ελληνόψυχου». Στο γλωσσικό ιδίωμα της σύγχρονης ακροδεξιάς πρόκειται για τη μετάλλαξη του εμφυλιοπολεμικού και χουντικού όρου «Εθνικόφρων».
    Ο κ. Χριστόδουλος, ο οποίος δεν αφήνει ούτε καρφίτσα να πέσει κάτω, δεν θεώρησε σκόπιμο σε κάποια από τις δεκάδες (ή μήπως εκατοντάδες;) πολιτικές ομιλίες του, να δώσει κάποιες εξηγήσεις γι’ αυτή τη στενή του σχέση με τον «Στόχο». Δεν τον αδικούμε, λοιπόν, αν θεωρήσουμε ότι γι’ αυτόν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Ο «Απατεώνας» που έγινε «Κεραυνός»

    Φαντασθείτε λοιπόν την έκπληξή μας, όταν διαπιστώσαμε ότι ο κ. Καψάλης δεν συγκαταλέγεται καθόλου στους παλιούς υποστηρικτές του κ. Χριστόδουλου. Το αντίθετο μάλιστα. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ο «Στόχος» είχε βαλθεί να πείσει το κοινό του ότι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος είναι «ψεύτης», «αριβίστας», «μπλεγμένος σε σκάνδαλα», κλπ.
    Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα της 27ης Σεπτεμβρίου 1990. Στην πρώτη σελίδα της φασιστικής φυλλάδας, ο τίτλος είναι εύγλωττος: «Σκάνδαλο: Η ‘Λίλιαν’ τρώει τον Χριστόδουλο. Με ψευτιές προσπαθεί να καλύψει το μεγάλο σκάνδαλο ο Δημητριάδος. Ποιοι κινούν τα νήματα στον ‘Δούρειο Ιππο’ του Εθνους». Το μεγάλο ρεπορτάζ της τελευταίας σελίδας τιτλοφορείται «Η ‘Λίλιαν’ τρώει τον Χριστόδουλο που μπλέχτηκε σε μέγα βρωμερό σκάνδαλο» και έχει υπέρτιτλο «Με χίλια δυο ψέματα ο Μητροπολίτης προσπαθεί να καλύψει το αίσχος». Το κείμενο είναι ανυπόγραφο, όπως όλα τα κείμενα της χουντικής εφημερίδας και είναι γραμμένο στο γνωστό επιθετικό ύφος: «Σε φοβερό σκάνδαλο -του οποίου κανένας δεν ξέρει ακόμα τις διαστάσεις- είναι μπλεγμένος ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος, ο φιλόδοξος εκείνος Αρχιερέας ο οποίος κάνει τα πάντα για να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο και ν’ ακούγεται το όνομά του!»
    Στη συνέχεια ο «Στόχος» καταγγέλλει τον κ. Χριστόδουλο επειδή «για να φανεί ‘ηγέτης’ της Εκκλησίας (μια και όνειρό του είναι η Αρχιεπισκοπή) πρωτοστάτησε στο να κατεβούν -για το θέμα της Εκκλησιαστικής περιουσίας- στους δρόμους οι Πιστοί, τους οποίους μετά (όταν αυτός συμβιβάστηκε) αποκαλούσε αλήτες, επειδή εξακολουθούσαν να φωνάζουν γι’ αυτά που τους έβαλε εκείνος να λένε!»
    Το υβρεολόγιο συνεχίζεται: «Από καιρό, λοιπόν, ο αριβίστας αυτός Ιεράρχης δημοσιογραφεί στον «Δούρειο Ιππο» του Εθνους (την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος») «συμπτωματικά», δε, η σελίδα που γράφεται το «κομμάτι» του βρίσκεται ΜΕΣΑ στις σελίδες που ο «Δούρειος Ιππος» βάζει γυμνές φωτογραφίες που συνοδεύονται από απαράδεκτα κείμενα.» Στη συνέχεια ο «Στόχος» παραθέτει κάποιο κείμενο της «Ελευθεροτυπίας» με ερωτήματα προς το Ιδρυμα «Λίλιαν Βουδούρη» και καταλήγει: «Με χοντροκομμένες ψευτιές και με έντεχνες αποκαλύψεις, λοιπόν, ο εκδότης του «Δούρειου Ιππου» του Εθνους, Μητροπολίτης (!) Χριστόδουλος, προσπάθησε να εξαπατήσει την κοινή γνώμη, για να αποφευχθεί η επέμβαση στην πορνοεφημερίδα που -μόνη απ’ όλο τον Τύπο- εξαπέλυσε χυδαία επίθεση κατά της αποφάσεως να γίνεται έπαρση σημαίας και προσευχή στα Σχολεία! Η «Λίλιαν» αποτελειώνει -τώρα που είναι νεκρή- τον Χριστόδουλο, που άρχισε να τον τρώει όταν ήταν ζωντανή. Το «στρίμωγμα» είναι μεγάλο και δεν μπορεί να ξεφύγει ο φιλόδοξος.»
    Ανάλογα υβριστικά δημοσιεύματα για τον Χριστόδουλο βρίθουν στον «Στόχο» εκείνης της περιόδου. Αρκούμαστε στην αναφορά ενός ακόμα σχετικού πρωτοσέλιδου άρθρου, με τίτλο «Υπουργοί και δεσποτάδες κουκουλώνουν κλεφταράδες»: «Στη ρεμούλα που γίνεται στο «Ιδρυμα Βουδούρη» είναι συνυπεύθυνοι ο υπουργός Προεδρίας Εβερτ, ο υπουργός Οικονομικών Παλαιοκρασάς, ο υπουργός Εθνικής Αμύνης Βαρβιτσιώτης, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος. Οι τέσσερεις αυτοί -μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος- είναι «συνυπεύθυνοι» στις απάτες. Και όταν ένας είναι «συνυπεύθυνος» σε κάποια απάτη, είναι, φυσικά, απατεώνας! Απατεώνες, λοιπόν, οι τρεις υπουργοί και ο Μητροπολίτης!»
    Στη συνέχεια εγκαλείται ο κ. Χριστόδουλος που δεν έχει μιλήσει για την υπόθεση: «Οι άλλοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του Διοικητικού Συμβουλίου του «Ιδρύματος» γιατί δεν μίλησαν; Γιατί δεν μίλησες Μητροπολίτη Δημητριάδος Χριστόδουλε, που θες να γίνεις και Αρχιεπίσκοπος και κλείνεις τα μάτια μπροστά σε τέτοια λεηλασία που σημειώνεται και, μάλιστα, σε φιλανθρωπικά ιδρύματα; (…) Ντροπή! Και σε σας υπουργοί, και σε σένα Μητροπολίτη και σε σένα Εισαγγελέα. Τα ξευτελίσατε όλα και τα ρημάξατε.»

    Το ΜΑΒΗ μας φέρνει πιο κοντά

    Πώς είναι λοιπόν δυνατόν αυτός ο οχετός της λάσπης να μεταμορφώνεται μέσα σε λίγα χρόνια σε ύμνους προς τον προκαθήμενο της Εκκλησίας; Πώς είναι δυνατόν ο «απατεώνας» να μεταμορφώνεται σε «Αρχιεπίσκοπο Κεραυνό»; Και πώς είναι δυνατόν το ίδιο το θύμα αυτής της επίθεσης, να έχει μόνο καλά λόγια να πει για τον υβριστή του;
    Η μεταστροφή του «Στόχου» δεν μας πολυαπασχολεί. Τα έντυπα αυτού του είδους και τα άτομα που τρέφουν παρόμοιες ιδέες δεν φημίζονται για την εμμονή σε αρχές και απόψεις. Αν κρίνουν ότι κάπου αλλού φυσάει ο άνεμος, προσαρμόζονται αμέσως, με την ίδια ευκολία που το φαιό χρώμα προσαρμόζεται στο εξωτερικό περιβάλλον. Και είναι πράγματι χαμένος χρόνος να αναζητά κανείς τα κίνητρα που οδηγούν αυτά τα άτομα να χτυπούν τη μία ή την άλλη προσωπικότητα του δημόσιου βίου.
    Εκείνο που είναι ανεξήγητο είναι η μεγαθυμία του κ. Χριστόδουλου. Απ’ όσο γνωρίζουμε δεν υπάρχει κανένας χριστιανικός κανόνας που σε υποχρεώνει να εξυμνείς όποιον σε αποκαλεί «απατεώνα, κλέφτη, ψεύτη». Το πολύ πολύ να τον συγχωρήσεις και να ζητήσεις και από το Θεό να τον συγχωρήσει. Ομως εδώ συνέβη μια πραγματική «υπέρβαση». Ο τότε Μητροπολίτης, λίγα χρόνια αργότερα, συστρατεύεται με τον υβριστή του και τον επαινεί δημοσίως.
    Τη λύση στο γρίφο την ανακαλύπτουμε και πάλι στον «Στόχο». Είναι γνωστή η σκοτεινή υπόθεση της δολοφονικής επίθεσης στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής, τον Απρίλιο του 1994, που οδήγησε τη χώρα μας στα πρόθυρα πολεμικής σύρραξης με την Αλβανία και μας εξέθεσε διεθνώς. Η δικαστική διερεύνηση δεν τελεσφόρησε. Οι συλληφθέντες ως μέλη του προβοκατόρικου ΜΑΒΗ τελικώς έπεσαν στα μαλακά και καταδικάστηκαν απλώς ως λαθρέμποροι όπλων. Την ενέργεια του τρομοκρατικού κομάντο είχε καταδικάσει τότε σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος και ο Τύπος. Μοναδική εξαίρεση -ποιος άλλος;- ο «Στόχος», αλλά από κοντά και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος. Ο μεν Καψάλης πρόβαλε από την εφημερίδα του ως «εθνικό έργο» τη δράση του ΜΑΒΗ, και ο Χριστόδουλος ανέλαβε από τη δική του -το δελτίο της Μητρόπολής του- την υπεράσπιση των συλληφθέντων «λαθρεμπόρων»:
    «Εξ όσων γράφονται στον Τύπο φαίνεται πως οι συλληφθέντες μέλη της οργάνωσης ΜΑΒΗ, που δρα με στόχο την απελευθέρωση της Β. Ηπείρου, προσφέρονται ως εξιλαστήρια θύματα στο βωμό της βελτίωσης των ελληνοαλβανικών σχέσεων, προφανώς ύστερα από σχετική αξίωση του καθεστώτος Μπερίσα. Και βέβαια δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους (σ.σ.: άντε πάλι η «στοχική» ορολογία) εκείνους που κατηγορούνται για το σαμποτάζ της Επισκοπής, όμως οι συνθήκες σύλληψης, φυλάκισης και διαπόμπευσής τους, δείχνουν μια έσχατη υποτέλεια απέναντι στους Αλβανούς.» (τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1995). Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: «Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν.»
    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο «Στόχος» ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον «συνήθη» οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι «συμμορφώθηκαν».
    Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο «Στόχος» άρχισε να προβάλλει την υποψηφιότητα Χριστόδουλου, και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος άρχισε τις φιλοφρονήσεις προς τον Καψάλη και την εφημερίδα του. Τα «σκάνδαλα» και οι ύβρεις λησμονήθηκαν. Μεταξύ «Ελληνοψύχων»…

    (Ελευθεροτυπία, 19/9/1998)

  6. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Υπάρχει ένα κείμενο του Σιατίστης με κριτική στο Αρχιερατείο, οι λέξεις ομοφυλοφιλία και κυρίως παιδεραστία, εκεί δεν λέγονται, μόνο αόριστοι και ακίνδυνοι υπαινιγμοί για άλλοθι, «εγώ καλέ τους τα είπα».
    Για τον δεσπότη που παριστάνει τον ηθικολόγο κριτή της κοινωνίας και πολεμάει το σύμφωνο συμβίωσης, η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία του κλήρου ούτε επισημαίνονται καθαρά ούτε ονοματίζονται οι πασίγνωστοι ένοχοι. Συριζέικη δημιουργική ασάφεια κι εδώ. Μόνο πίσω από τις γραμμές αχνοφαίνεται η αποτροπιαστική πραγματικότητα στο χώρο του αρχιερατείου.
    Υπαινιγμοί για τα μαφιόζικα αλληλοκουκουλώματα, με τις συνοδικές αθωώσεις κεκραγμένων μητροπολιτών και αρχιμανδριτών:
    ###Προκρίναμε, με αποφάσεις των οργάνων μας, το «φιλάδελφον» εις βάρος του φιλόθεου και του φιλάνθρωπου###

    http://ahdoni.blogspot.gr/2010/10/blog-post_9305.html
    Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013
    Σιατίστης Παύλος «Τα αίτια της σύγχρονης ποικιλόμορφης κρίσης»
    {……}
    Ταλαιπωρήθηκε πολύ και επί πολύ χρόνο η Εκκλησία μας με θλιβερές υποθέσεις. Έχουμε τεράστια ευθύνη για τον πολυκαιρισμό τέτοιων θλιβερών και δυσωνύμων καταστάσεων. Κάναμε άτολμες κινήσεις, πήραμε περίεργες αποφάσεις, οχυρωθήκαμε πίσω από δικονομικούς όρους, δημιουργήσαμε περίεργα δικαστικά τετελεσμένα και εκτεθήκαμε, αρνηθήκαμε ένα γενναίο ξεκαθάρισμα, αφήσαμε επί μήνες οχετούς βρωμιάς δια της τηλοψίας να μολύνουν τις ακοές και τις συνειδήσεις του πληρώματος, προκαλέσαμε με αποφάσεις που γέμισαν οργή τον πιστό λαό μας και χλεύη τους εναντίους, για να φθάσουμε στα γνωστά αδιέξοδα. Δεν είχαμε καθαρό λόγο. Προκρίναμε, με αποφάσεις των οργάνων μας, το «φιλάδελφον» εις βάρος του φιλόθεου και του φιλάνθρωπου. Είναι σκληρά τα λόγια, αλλά αυτά μας καταμαρτυρούν οι δικοί μας άνθρωποι. Αφήσαμε απροστάτευτη την Εκκλησία του Χριστού να κατηγορείται από τους εναντίους.

    Δεν προσέξαμε τις χειροτονίες των κληρικών μας. Κυκλοφορούν δυστυχώς θαρρετά και προκλητικά, όχι μόνο στους δρόμους αλλά και στον κυβερνοχώρο, κληρικοί που αδιάντροπα προσβάλλουν το τίμιο ράσο και τύπτουν την συνείδηση του λαού. Δείχνουμε ανοχή σε ποικίλες εκτροπές κληρικών μας και με τον τρόπο αυτό αποθαρρύνουμε σοβαρούς ανθρώπους που θέλουν να διακονήσουν την Εκκλησία.

  7. http://www.lifo.gr/now/greece/84205

    Η gay κοινότητα απαντά στις ροχάλες του Αμβρόσιου με φιλιά έξω από τη Μητρόπολη .

    Η ομάδα Queerborg καλεί σε διαμαρτυρία αγάπης κατά των ομοφοβικών δηλώσεων της εκκλησίας

    http://www.iefimerida.gr/news/183412/i-hrysi-aygi-prospathei-na-prosvalei-ti-mnimi-toy-koymantarea-poy-i-athina-thelei-na
    18.12.2015 | 15:06

    ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ

    Η Χρυσή Αυγή προσπαθεί να προσβάλει τη μνήμη του Κουμανταρέα που η Αθήνα θέλει να τιμήσει -Ζητά να φυτευτούν συκιές

  8. Ο/Η Aκραίος Κεντρώος λέει:

    https://www.facebook.com/petros.tatsopoulos

    Petros Tatsopoulos

    Kοίτα να δεις. Εγώ είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Εσύ είσαι ΑΝΕΛ. Εγώ πιστεύω ότι τα ομόφυλα ζευγάρια δικαιούνται όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από το οικογενειακό δίκαιο. Εσύ πιστεύεις ότι τα πουσταριά δεν θα ησυχάσουν αν δεν παντρευτούν καμήλες. Απόψεις, βρε αδερφέ. Απόψεις. Δημοκρατία έχουμε. Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Άντε εβίβα. Άσπρο πάτο.

    σχόλιο
    Η δευτερη επιλογη των περισσοτερων ψηφοφορων των ΑΝΕΛ ειναι να ψηφιζουν Χρυση Αυγη. Ετσι για να ξερουμε για ποιους μιλαμε και με ποιους συνεργαζεται ο Συριζα

  9. Ο/Η Αρχιμανδρίτης Κωλοσούζας λέει:

    http://www.vouliwatch.gr/%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%8e%ce%bd-%cf%83%cf%85%cf%81%ce%b9/#.VnQpsWZullZ

    Κλειστά τα στοματα των βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ στο ομοφοβικό παραλήρημα του Κατσίκη των ΑνΕλ

    16-12-2015

    Προσκρούει στις πατριωτικές και θρησκευτικές αντιλήψεις της κοινωνίας. Η ομοφυλία παραπέμπει σε μικρή ομάδα σεξουαλικά παρεκτρεπομένων», είπε ο κ. Κατσίκης.

  10. Ο/Η του κώλου λέει:

    ότι να ‘ναι, όπου κάτσει, όποιος το πιστέψει

  11. Ο/Η Voltaire-philosophe des lumières λέει:

    http://www.o-klooun.com/anadimosiefseis/emeis-oi-papades-ehoume-polles-nevroseis-shetika-me-ton-erotismo#.VnEGO0-EZWc.facebook

    Εμείς οι παπάδες έχουμε πολλές νευρώσεις σχετικά με τον ερωτισμό”

    12.12.2013

    «Η Πολιτεία ορθώς πράττει και προωθεί το Σύμφωνο. Το ερώτημα όμως είναι αν η Ελλάδα είναι μια κοινοβουλευτική δημοκρατία ή μια θεοκρατία τύπου «Χομεϊνί». Φαίνεται πως σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό η Ελλάδα είναι θεοκρατία. Είναι χαρακτηριστικό πως υποψήφιοι βουλευτές, δήμαρχοι και άλλοι πολιτευόμενοι πριν ξεκινήσουν την προεκλογική τους εκστρατεία πρέπει να περάσουν να φιλήσουν το χέρι του Δεσπότη.

    Και θα φροντίσουν οι κάμερες να το απαθανατίσουν αυτό, για να τους δουν οι ψηφοφόροι τους γιατί αλλιώς δεν έχουν ελπίδες…», λέει ο π. Φιλόθεος Φάρος. Χωρίς περιστροφές δηλώνει στην «Κ» αντίθετος με το πνεύμα της πρόσφατης αυστηρής απόφασης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου που χαρακτήριζε «πορνεία» κάθε συζυγική σχέση εκτός του ορθοδόξου γάμου.

    «Δείχνει την ουσιαστική απομάκρυνση από το πνεύμα του Ευαγγελίου.

  12. Ο/Η Iερέας Χ λέει:

    Ο Μιχαλόπουλος επιτίθεται πλήρης υπαινιγμών

  13. Ο/Η Iερέας Χ λέει:

    http://www.kalami.net/2005/ellada/ekkl_ellad_skandala.html

    Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση

    Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος

    Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία.
    Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι:
    • Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ.

  14. Ο/Η ataktos λέει:

    Ποιοι θέλουν να γίνουμε πολυπολιτισμικοί;

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Ἡ Σουηδία εἶναι πολυτισμική. Εἰς τὸν Νότο ὁ Βόρειος Γερμανικὸς Πολυθεϊσμὸς καὶ εἰς τὸν Βοῤῥᾶν ὁ Λαπωνικὸς Πολυθεϊσμός.
      Οἱ Ἰουδαῖοι, οἱ Χριστιανοὶ καὶ οἱ Μωαμεθανοὶ ἀνήκουν εἰς τὸν ἴδιον ἀβρααμικὸν πολιτισμόν.
      Ἡ Εὐρώπη τοῦ Διαφωτισμοῦ εὑρίσκεται ἀνάμεσα εἰς τὰς πολυθεϊστικὰς καὶ εἰς τὴν μονοθεϊστικὴν παράδοσιν.

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://theshadesmag.wordpress.com/2015/12/19/kkesimfonosimviosis/

    Το ΚΚΕ απέναντι στο σύμφωνο συμβίωσης

    Posted on December 19, 2015 by shadesmag
    1 Comment

    Μια δοκιμασία που αναδεικνύει τον ολοκληρωτισμό του

    του Λ.

    Η κατάθεση και η συζήτηση του νομοσχεδίου για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στο ίδιο φύλο, έστω και λειψού, έστω και χρονικά πολύ καθυστερημένου λόγω των υπόγειων συναλλαγών ΣΥΡΙΖΑ-εκκλησιαστικής Ιεραρχίας, αποτελεί δοκιμασία για το ΚΚΕ και τη ΝΔ καθώς και για την παρανοϊκή και αφύσικη συγκυβέρνηση της αριστεροακροδεξιάς. Η ΝΔ θα λύσει το πρόβλημα πιθανότατα με ψήφο κατά συνείδηση, που θα ικανοποιήσει και την αστικοφιλελεύθερη πτέρυγα της (ο Κ.Μητσοτάκης έχει ήδη ταχθεί υπέρ) και το κομμάτι της λούμπεν λαϊκής μάζας που την ακολουθεί. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα λύσει για μια ακόμη φορά (το Νομοσχέδιο για την ιθαγένεια ήταν η πρώτη) το πρόβλημά του στη Βουλή, με τις ψήφους των συγγενών κομμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και Ποτάμι. Θα κάνει πως δεν καταλαβαίνει πόσο παρά φύσιν είναι η κυβερνητική συνεύρεσή του με τη φασίζουσα, ρατσιστική, ομοφοβική και ψευδοευλαβή άκρα Δεξιά, με την οποία το μόνο που τον συνδέει, τώρα που έληξε η άσφαιρη αντιμνημονιακή δημαγωγία, είναι η κούφια και τυχοδιωκτική πατριωτική ή εθνικιστική ρητορία. Η δικιά του παραμένει ήπια, των ΑΝΕΞΕΛ όμως, που θυμίζω πως διαχειρίζονται το καίριο υπουργείο του Στρατού, είναι ανεξέλεγκτα παρανοϊκή και συνωμοσιολογική.

    Το ΚΚΕ απέδειξε για μια ακόμη φορά πως παραμένει ένα κόμμα ολοκληρωτικών νοοτροπιών, ανίκανο να αντιληφθεί το ιστορικό γίγνεσθαι, την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης προσωπικότητας, τις ανάγκες και τις αγωνίες των ανθρώπων, πέρα από τα εργατικά ζητήματα που παραμένουν σχεδόν το μοναδικό θέμα του κι αυτό πάλι ιδωμένο μέσα από την οπτική ενός παντοδύναμου κράτους-εργοδότη και ταυτόχρονα αστυνόμου και κατασκόπου της ιδιωτικής ζωής των πολιτών, «των ζωών των άλλων». Οι δηλώσεις του γ.γ. του κόμματος για το «σύμφωνο», είναι κυριολεκτικά για τα πανηγύρια, όζουν αφόρητου μικροαστισμού, αντιδραστικού συντηρητισμού και κωμικοτραγικής μικρόνοιας. Με μια έννοια προσεγγίζουν την ψευτοηθική της Εκκλησίας των υποκριτών επισκόπων με την σκοτεινή ιδιωτική ζωή. Ασφαλώς στο ΚΚΕ δεν φυτρώνουν τα άνθη του κακού που γιγαντώνονται στους εκκλησιαστικούς Παραδείσους (http://www.pokrov.org/) ή στη ναζιστική κόλαση (https://oapatris.wordpress.com/2012/08/30/julus_streicher_a_goldendawns_hero/). Τα χιλιάδες κρούσματα παιδεραστίας της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τα πολύ υψηλά ποσοστά της, που έχουν αποκαλυφθεί στην ανατολική ορθόδοξη παραφυάδα της, όπου η συνύπαρξή της με τον κρατικό μηχανισμό (Ελλάδα-Ρωσία κλπ) εμποδίζει σε ένα βαθμό την αποκάλυψη της γυμνής αλήθειας, αναδεικνύουν και το μέγεθος της υποκρισίας των φανατικών θρησκευόμενων που θέλουν να ρυθμίζουν τις ζωές των άλλων, έχοντας ρημάξει τις δικές τους, που είναι πνιγμένες στην προσποίηση, στη στέρηση ή στην διαστροφή. Αυτή είναι μια αρνητική ιδιαιτερότητα του κλήρου, που απλά γιγαντώνει το μέγεθος και τη πρόκληση της υποκρισίας του, δεν αφορά στο ΚΚΕ για το οποίο το μόνο που θα μπορεί κανείς να πει σχετικά είναι πως στεγάζει και κάποιους ομοφυλόφιλους καλλιτέχνες, νομίζω και βουλευτές-βουλευτίνες κλπ, που ενώ η ομοφυλοφιλία τους είναι τούμπανο και για το ΚΚΕ κρυφό καμάρι, ενώ έχουν προχωρήσει και σε τεκνοθεσία, θα καταψηφίσουν το σύμφωνο συμβίωσης, χωρίς τύψεις για την προκλητική ασυνέπειά τους. Αυτό μου θυμίζει κάποιον ομοφυλόφιλο αρχιεπίσκοπο βαλκανικής χώρας, που αποκαλούσε υβριστικά την ομοφυλοφιλία «κουσούρι».


    H Έμμα Γκόλντμαν σε επιστολή της στον Γερμανοεβραίο σεξολόγο δρα Magnus Hirschfeld, με ημερομηνία Βερολίνο, Μάρτιος 1923, γράφει: «…Αισθάνομαι πως είναι μια τραγωδία, ότι οι άνθρωποι με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό είναι δεσμευμένοι σε έναν κόσμο που δείχνει τόσο λίγη κατανόηση για τους ομοφυλόφιλους, που είναι τόσο χονδροειδώς αδιάφορος για τις διάφορες διαβαθμίσεις και παραλλαγές του φύλου και τη μεγάλη σημασία που έχουν στη ζωή..».. (Στην εικόνα το πρώτο τεύχος του περίφημου περιοδικού της «Μάνα Γη»)

    Ο κ.Κουτσούμπας αντιλαμβάνεται τη συνύπαρξη δυο ανθρώπων όπως και η Εκκλησία. Ως αιτία για τη δημιουργία οικογένειας και για την τεκνογονία. Αδυνατεί να αντιληφθεί τις έννοιες της συντροφικότητας (!), της αίσθησης ασφάλειας, της συναισθηματικής κάλυψης, τα δικαιώματα συμμετοχής των ανθρώπων στην κοινωνική ζωή, με ειλικρίνεια και καθαρότητα, το δικαίωμα όλων στην ισοτιμία, τη νομική διάσταση μιας αναγνωρισμένης συμβίωσης που εξασφαλίζει ένα σωρό οικονομικές και πρακτικές καθημερινές διευθετήσεις. Αλλά και στενά να δει κανείς το γάμο, ως μηχανισμό κοινωνικής επίδειξης και ομογενοποίησης ή αναπαραγωγής και ανατροφής, η άποψη του κ.Κουτσούμπα πως δυο αξιοπρεπείς, ώριμοι και καλά συγκροτημένοι ομόφυλοι σύντροφοι δεν δικαιούνται, ασφαλώς κάτω από τη θεσμοθετημένη εποπτεία που ισχύει και για τους υπόλοιπους πολίτες, να υιοθετήσουν ένα παιδάκι, που δεν έχει στον ήλιο μοίρα, τη στιγμή που ένα ετερόφυλο ζευγάρι, εγκληματιών κάθε λογής, ακόμη και ναζιστών, παιδεραστών, ναρκοεμπόρων, κλπ έχει κάθε δυνατότητα να το γεννήσει, δεν αντέχει στο φως της κριτικής. Ο κ.Κουτσούμπας κάνει τη χάρη στους ομοφυλόφιλους να τους επιτρέπει να υπάρχουν, με ένα τρόπο απαράδεκτα άδικο, που τον αποκαλύπτει μέσα στην ανοησία του, χωρίς να το αντιλαμβάνεται: «Εμείς συμφωνούμε να μην υπάρχει ρατσιστική συμπεριφορά απέναντι σ’ αυτούς τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει να ζήσουν μαζί, αυτό θεωρούμε ότι είναι προσωπική υπόθεση. Δεν είναι δημόσια και ούτε πρέπει να γίνει και με τέτοια νομοθετική ρύθμιση όπως είναι το σύμφωνο συμβίωσης..».

    Ούτε που του περνάει από το μυαλό πως ο δικός του κομμουνισμός ήδη έχει δεχτεί πως θα υπάρχει στην κοινωνία που ονειρεύεται, μια κατηγορία ανθρώπων υποδεέστερων, των οποίων η συντροφικότητα, θα θεωρείται δεύτερης κατηγορίας, ιδιωτική υπόθεση, χωρίς νομική κάλυψη, χωρίς δημόσια δικαιώματα. Επιτρέπει μεγαλόψυχα το ΚΚΕ σε αυτούς τους ανθρώπους να επιβιώνουν, δεν θα τους αποκεφαλίζει ή απαγχονίζει όπως το νέο Χαλιφάτο ή η Σαουδική Αραβία, αλλά θα πρέπει να κρύβονται. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν ξέρουμε καν αν το επιτρέπει, διότι η πρακτική των ομοϊδεατών του όπου κυβέρνησαν, ακόμη και στην Κούβα, πρακτική από την οποία δεν έχει αποστασιοποιηθεί ούτε με στοιχειώδη άσκηση κριτικής, δεν μας βεβαιώνει για κάτι τέτοιο. Η πρώτη ψηφοφορία στην σχετική επιτροπή της Βουλής αποκάλυψε και εμπέδωσε μια αλήθεια, πως ΚΚΕ, ΧΑ, ΑΝΕΛ, Εκκλησία, βρίσκονται σε κάποια ζητήματα στην ίδια σκοτεινή πλευρά του λόφου, στον ένα ή στον άλλο βαθμό. Η αδυναμία του ΚΚΕ να αντιληφθεί αυτήν του την αυτοκατάταξη, γεμίζει με θλίψη κάθε προοδευτικό πολίτη, που αναλογίζεται πόσες χιλιάδες άνθρωποι θυσίασαν την ελευθερία τους, την ευτυχία τους, τη ζωή τους την ίδια για κάτι που κατέληξε ένα κομματικό μικρομάγαζο, μαυσωλείο επαγγελματικών στελεχών και εμπορίου μουχλιασμένων ιδεών.

    ..
    1 Comment on Το ΚΚΕ απέναντι στο σύμφωνο συμβίωσης

    laskaratos // December 19, 2015 at 2:23 pm

    77% των ψηφοφόρων του ΚΚΕ διαφωνούν με το κόμμα τους:

    Έρευνα ΠΑΜΑΚ για ΣΚΑΪ- 18/12/2015
    …………..
    Σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών
    Για το σημαντικό αυτό ζήτημα που απασχολεί την επικαιρότητα, οι μισοί και πλέον των ερωτηθέντων (55,5%) απάντησαν ότι συμφωνούν απόλυτα ή μάλλον συμφωνούν με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια. Ωστόσο ένα υψηλό ποσοστό 31,5% δηλώνει απόλυτα ή μάλλον αντίθετο.

    Στον απόηχο όσων συνέβησαν κατά την ψήφιση επί της αρχής του ν/σ στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η έρευνα καταγράφει ότι οι πλέον θετικοί είναι οι ψηφοφόροι του Ποταμιού (80%), του ΚΚΕ (77%), της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (75%), εν συνεχεία του ΣΥΡΙΖΑ (66%), ακολουθούν με 43,5% οι ψηφοφόροι της ΝΔ και 35% της Ένωσης Κεντρώων. 28,5% των ψηφοφόρων των ΑΝΕΛ απάντησε θετικά ….

    http://www.skai.gr/news/greece/article/302303/ereuna-pamak-gia-skai-perimenoun-barytera-metra/#ixzz3umCik6Is

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s