Λειτουργία Κυριακής: Μητρ. Σεραφείμ vs Σύμφωνο Συμβίωσης

[Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος]

Serafeim-Chips666

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Ἐν Πειραιεῖ τῆ 11ῃ/11/2015

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἀπέστειλε τήν ἀκόλουθη ἐπιστολή πρός τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέ ἀφορμή τήν προώθηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο Δικαιοσύνης πρός διαβούλευση τοῦ σχεδίου Νόμου περί συμφώνου συμβιώσεως ζητώντας τήν ἔκτακτη σύγκλιση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

ΕΚ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 11ῃ Νοεμβρίου 2015
«᾿Αριθμ. Πρωτ. 1253

Πρός τήν
Ἱεράν Σύνοδον
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰω. Γενναδίου 14
115 21 ΑΘΗΝΑΙ

Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Σύνεδροι,
Mετά πολλῆς ὀδύνης καί θλίψεως παρακολουθῶ τήν προώθησι ὑπό τῆς παρούσης Κυβερνήσεως τῆς θεσμοθετήσεως τοῦ σαπροτάτου πάθους τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς γενετησίου δῆθεν προσανατολισμοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού δεῖται ἐννόμου προστασίας καί πού πρέπει νά παράγῃ ἔννομες συνέπειες ἐξομοιούμενο μέ τήν κατά φύσι ἀνθρωπίνη σεξουαλικότητα, ἐμφανιζόμενο ὡς δῆθεν ἀνθρώπινο δικαίωμα, τήν στιγμήν πού οὐδεμίαν σχέσι ἔχει μέ τήν ἀνθρώπινη φύσι ἀλλά ἀποτελεῖ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἀπό αὐτήν, συνεχίζουσα τό «καλό» ἔργο τῆς προηγουμένης Κυβερνήσεως πού μέ τόν γνωστό ἀντιρατσιστικό νόμο θεσμοθέτησε καί ἕτερο «γενετήσιο προσανατολισμό». Θεσμοθετεῖται ἑπομένως ἡ ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας, θεσμοθετεῖται ἡ παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ, θεσμοθετεῖται ἡ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἐκ τῆς θεοσδότου ἀνθρωπίνης σεξουαλικότητος πού ἀποτελεῖ ἱερό ἐφαλτήριο γιά τήν συνδημιουργία μετά τοῦ αἰωνίου Θεοῦ κτιστῶν μέν ἀλλά ἀθανάτων ἀνθρώπων, θεμελιώνεται ἡ ἀποδόμησι τοῦ πανιέρου θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας καί ἐφαρμόζεται μεθοδικότατα ὁ σχεδιασμός τοῦ διεθνιστικοῦ σιωνιστικοῦ παράγοντα γιά μία μεταχριστιανική Ἑλλάδα.

Ἡ ἀνάρτησι καί ἡ διαβούλεσι τοῦ πολυνομοσχεδίου τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων γιά τή νέα μορφή τοῦ Συμφώνου Συμβίωσης ὅπου ἐξομοιώνεται πλέον ὁ «κολοφών» τῶν κακῶν κατά τόν ἱερό Χρυσόστομο, τό αἴσχιστο καί ἀτιμωτικό πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας μέ τόν κατά φύσι γενετήσιο προσανατολισμό καί προβλέπονται ἔννομα δικαιώματα καί ἔννομες συνέπειες ἀπό τήν δικαιοπρακτική αὐτή συμβίωση, θέτει μεῖζον ἠθικό καί πνευματικό θέμα.

*
Ευχαριστούμε τον γενναίο ορθόδοξο σχολιαστή (που κρύβει ευλόγως το όνομά του, μέλος της Ιεράς Συνόδου, τακτικός αναγνώστης του ιστολογίου μας) Gay bishop

*

Προαιρετικά Επιμορφωτικά αναγνώσματα

1) Μητρ. Σεραφείμ vs Enton John…
2) Επιστολή Μητρ. Σεραφείμ προς Μεγαλειοτάτην
3) Επιστολή Μητρ. Σεραφείμ προς Εξοχώτατον Πρέσβη
4) Επιστολή Μητρ. Σεραφείμ προς Μουαμάρ Καντάφι
5) Επιστολή Μητρ. Σεραφείμ προς Πρωθυπουργόν
6) Ο Μητρ. Σεραφείμ δια Μουσουλμανικήν προσευχήν
7) Μητρ. Σεραφείμ vs Stephen Hawking
8 ) Ένωση Ουμανιστών vs Καθηγητού Φυσικής Αγωγής (fitness professor)
9) Μητρ. Σεραφείμ vs Πρακτόρων της Σιών 
10) Ο μητρ. Σεραφείμ κατά Διεθνούς Σιωνισμού
11) + Μητρ. Σεραφείμ vs Γενετήσιων Σεξουαλικών προσανατολισμών (ποικίλων)
12) Μητρ. Σεραφείμ vs τηλεοπτικός ΣΚΑΪ
13) Μητρ. Σεραφείμ κατά Λέσχης Μπίλντερμπεργκ
14) Μητρ. Σεραφείμ κατά Νεκροτάτου Λεωνίδος Κύρκου
15) Ο Μητρ. Σεραφείμ προς κα Α.Παπαρήγα κ’ λοιπές Αθεϊστικές Δυνάμεις 
16) Μητρ. Σεραφείμ vs Σατανικού Μποζονίου Χίγκς 
17) Λειτουργία Κυριακής: Μητρ. Σεραφείμ κατά Στοματικού Έρωτος
18) Επιστολή Mητρ. Σεραφείμ εις πρωθυπουργόν

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Μητρ. Σεραφείμ vs Σύμφωνο Συμβίωσης

  1. Ο/Η Φρόσω Μπουζουκλερή λέει:

    έχει και συνέχεια, μιλάμε για επιστημονικό μεγαλείο, ο gay bishop σας έκανε μισές δουλειές

    http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/4325-epistoli-mitropoliti-peiraios-pros-tin-iera-sunodo

    Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὡς Σῶμα Χριστοῦ, εἶναι τό ἰατρεῖο τῶν ψυχικῶν καί σωματικῶν παθῶν καί ἡ χώρα τῶν μεταποιουμένων ἁμαρτωλῶν, καί ὄχι τῶν σατανικῶς καί ἀμετανοήτως ἐμμενόντων στήν διαστροφή τῆς ἀληθείας καί τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας καί ὀντολογίας.

    Διαχρονικά, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ, ἀγωνιζομένη ἐπί τῆς Γῆς, στηλιτεύει τήν πολυποίκιλη τραγικότητα τῆς εἰδεχθοῦς ἁμαρτίας, ὡς ἀποκοπῆς καί σχάσης ἀπό τήν κοινωνία μέ τόν Ζῶντα Θεό, τόν Δημιουργό τῆς ζωῆς, καί ὄχι τόν ἁμαρτωλό ἄνθρωπο, τόν ὁποίο περιθάλπει διά τῶν εὐχῶν καί τῶν ἱερῶν μυστηρίων της καί περιβάλλει μέ ἄφατη στοργή καί συμπάθεια, ἐφαρμόζοντας κατά περίπτωση καί τήν οἰκονομία, μέσω τῆς ὁποίας ρυθμίζει τήν ἐπιστροφή καί ἀνάνηψή του.

    Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει δικαιώματα καί ἐλευθερίες.

    Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων.

    Ἡ ἀθώωση, ὑποστήριξη καί παρουσίαση τῶν αἰσχρῶν καί ἀτίμων παθῶν ὡς φυσιολογικῆς καταστάσεως καί ὡς ἁπλῆς διαφορετικότητος προσκρούει εἰς τήν πανανθρώπινη συνείδηση, ἡ ὁποία ἀνά τούς αἰῶνες γνωρίζει ὡς φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις ἀνάμεσα στόν ἄνδρα καί τήν γυναίκα, στό ἄρσεν καί τό θῆλυ. Αὐτή εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φυσιολογία καί ὀντολογία.

    Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοῦ Σιωνιστικοῦ συστήματος.

    Ἰδιαίτερα ἡ Ἁγία Γραφή, πού ἐκφράζει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, τοῦ Δημιουργοῦ τοῦ ἀνθρώπου καί σοφοῦ Γνώστη τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως, καταδικάζει τήν ὁμοφυλοφιλία ὡς πάθος, ἀτιμία καί ἀσχημοσύνη, τό ὁποῖο τιμωρήθηκε αὐστηρά μέ φωτιά καί θειάφι στήν πόλη τῶν Σοδόμων καί Γομόρων.

    Γιά τό σύνολο τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι τό πιό σιχαμερό καί ἀκάθαρτο ἁμάρτημα καί ἀποτελεῖ μεγάλη ἀσέβεια πρός τόν Θεό – Δημιουργό τοῦ ἀνθρώπου σέ ἄρσεν καί θῆλυ καί βλάσφημη κατάργηση τοῦ Εὐαγγελίου.

    Ἡ δημόσια προβολή τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἐκτός τοῦ ὅτι προσβάλλει τήν δημόσια αἰδώ καί τήν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρός τούς νέους μηνύματα ἀνώμαλης σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς καί ἀποτελεῖ τορπίλλη στά θεμέλια τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καί τῆς κοινωνίας, ἀλλά καί αἰτία ψυχοπαθολογικῶν διαταραχῶν εἰς τά παιδιά, πού θά ἀνατραφοῦν ἀπό ὁμοφυλόφυλα ζεύγη, ὅπως ἐπιδιώκεται.

    Στὸν νέο αἰώνα τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ποὺ πραγματοποιεῖται μέσα στὴν ἱστορικὴ πορεία καὶ ζωὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐγκαταλείπονται τὰ παλαιὰ πάθη, τὰ γήϊνα, τὰ σαρκικά, καὶ βιώνεται ἀπὸ τώρα, κατὰ τὶς δυνατότητες κάθε πιστοῦ, εἴτε μέσα στὸν εὐλογημένο θεσμὸ τοῦ γάμου ὡς ἐγκράτεια καὶ σωφροσύνη, εἴτε στὸν ἰσάγγελο βίο τῶν μοναχῶν μὲ τὴν ἀρετὴ τῆς παρθενίας, ἡ πορεία ἀπὸ τὸ «κατ᾽ εἰκόνα» στό «καθ᾽ ὁμοίωσιν», ἡ νίκη τοῦ πνεύματος ἐπὶ τῆς σάρκας, ἡ ἀγγελοποίηση τοῦ ἀνθρώπου στὴ θέση τοῦ φθονεροῦ καὶ ἐκπεσόντος ἀπὸ τὴν ἀγγελικὴ τάξη Ἑωσφόρου.

    Ἀναφερόμενος ὁ Χριστὸς στὴν αἰφνιδιαστικὴ ἔλευση τῆς ἡμέρας τῆς κρίσεως, ποὺ θὰ ξαφνιάσει ὅσους ἀνέμελα καὶ ἀφρόντιστα ζοῦν μέσα εἰς τὶς ὑλικὲς καὶ σαρκικὲς ἀπολαύσεις, λέγει ὅτι θὰ πάθουν αὐτὸ, ποὺ ἔπαθαν πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ οἱ ἄνθρωποι, δίνοντάς μας ἔτσι ἀκριβέστατη εἰκόνα τῆς ὑλιστικῆς καὶ σαρκικῆς ζωῆς τους: «Ὥσπερ γὰρ ἦσαν ἐν ταῖς ἡμέραις τοῦ Νῶε ταῖς πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ τρώγοντες καὶ πίνοντες, γαμοῦντες καὶ ἐκγαμίζοντες, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν, καὶ οὐκ ἔγνωσαν ἕως ἦλθεν ὁ κατακλυσμὸς καὶ ἦρεν ἅπαντας, οὕτως ἔσται καὶ ἡ παρουσία τοῦ Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου».

    Ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς προσθέτει καὶ τὸν τρόπο ζωῆς τῶν Σοδομιτῶν, ὅμοιο πρὸς τὴν ζωὴ τῶν ἀνθρώπων πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ: «Καὶ καθὼς ἐγένετο ἐν ταῖς ἡμέραις Νῶε, οὕτως ἔσται καὶ ἐν ταῖς ἡμέραις τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου· ἤσθιον, ἔπινον, ἐγάμουν, ἐξεγαμίζοντο, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν, καὶ ἦλθεν ὁ κατακλυσμὸς καὶ ἀπώλεσεν ἅπαντας. Ὁμοίως καὶ ὡς ἐγένετο ἐν ταῖς ἡμέραις Λώτ· ἤσθιον, ἔπινον, ἠγόραζον, ἐπώλουν, ἐφύτευον, ᾠκοδόμουν· ᾗ δὲ ἡμέρᾳ ἐξῆλθε Λὼτ ἀπὸ Σοδόμων, ἔβρεξε πῦρ καὶ θεῖον ἀπ᾽ οὐρανοῦ καὶ ἀπώλεσεν ἅπαντας».

    Ὁ ἴδιος Εὐαγγελιστὴς παρουσιάζει τὸν Σωτῆρα Χριστὸ νὰ ἐξαγγέλλει τὸν νέο αἰώνα τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ὅπου οἱ ἄνθρωποι ἐγκαταλείπουν τὰ σαρκικὰ καὶ ζοῦν ὡς ἄγγελοι˙ «Οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου γαμοῦσι καὶ ἐκγαμίζονται· οἱ δὲ καταξιωθέντες τοῦ αἰῶνος ἐκείνου τυχεῖν καὶ τῆς ἀναστάσεως τῆς ἐκ νεκρῶν οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται… ἰσάγγελοι γάρ εἰσι καὶ υἱοί εἰσι τοῦ Θεοῦ τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ ὄντες».

    Μέσα, λοιπὸν, εἰς τὴν καινὴ κτίση τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ ὁ καινὸς, ὁ νέος ἄνθρωπος, ποὺ κτίσθηκε ἐν Χριστῷ, θάπτει τὸν παλαιὸ ἄνθρωπο, νεκρώνει τὰ πάθη καὶ τὶς ἁμαρτίες καὶ πραγματοποιεῖ τὸ θαῦμα τῆς μεταμορφώσεώς του κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ κατ᾽ εἰκόνα Χριστοῦ. Ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ζοῦμε αὐτὸ τὸ θαῦμα· ἡ ἄγονη πρὶν καὶ στεῖρα ἀνθρωπότητα γέννησε καὶ καρποφόρησε ἑκατομμύρια ἁγίων ἀνθρώπων, ὁσίων, ἀσκητῶν, παρθένων, νέων καὶ νεανίδων, ποὺ κατόρθωσαν μὲ τοὺς πνευματικούς τους ἀγῶνες ὄχι νὰ ἀποφύγουν ἁπλῶς τὸ παρὰ φύσιν καὶ νὰ μείνουν στὸ κατὰ φύσιν, ἀλλὰ νὰ φθάσουν καὶ στὸ ὑπὲρ φύσιν, ἐκπλήττοντας ἀκόμη καὶ τοὺς ἀγγέλους, ποὺ ἔβλεπαν ἀνθρώπους συνδεδεμένους μὲ σάρκα νὰ κατανικοῦν τὸν ἄσαρκο Σατανᾶ καὶ νὰ συναγωνίζονται τοὺς ἀγγέλους.

    Οἱ ὕμνοι πρὸς τοὺς ὁσίους ἀσκητές αὐτὰ τὰ κατορθώματα ἐξυμνοῦν. Διδάσκουν οἱ ὅσιοι ἄνδρες καὶ οἱ ὅσιες γυναῖκες «ὑπερορᾶν μὲν σαρκός, παρέρχεται γάρ, ἐπιμελεῖσθαι δὲ ψυχῆς πράγματος ἀθανάτου».

    Ἔζησαν ὡς «ἄσαρκοι» ἐπὶ τῆς γῆς, ὡς «ἐν σώματι ἄγγελοι», «τῶν δαιμόνων ὤλεσαν τὰς φάλαγγας, τῶν ἀγγέλων ἔφθασαν τὰ τάγματα, ὧν τὸν βίον ἀμέμπτως ἐζήλωσαν».

    Οἱ σαρκικές πράξεις, ἐκτός τοῦ ἱεροῦ μυστηρίου τοῦ Γάμου, χωματοποιοῦν ἀναπόδραστα τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου καί καταστρέφουν τίς πνευματικές του ἐφέσεις, σκοτίζοντας τόν ἀνθρώπινο νοῦ, καί καταλύουν τήν δυνατότητα κοινωνίας μέ τόν Πανάγιο Θεό, πού διασαλπίζει διαχρονικά «οὐ μὴ μείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας».

    Ἡ σχέση μέ τόν Θεό εἶναι βέβαια θέμα ἐλευθέρας ἐπιλογῆς, κατά τήν διάρκεια τῆς ἐπιγείου ζωῆς. Ὁ Πανάγιος, ὅμως, Θεός, εἰς τό ἐπέκεινα, εἰς τήν ἄλλη, τήν αἰώνια ζωή, ὅταν ἅπασα ἡ ἀνθρωπότης θά ὑποστεῖ τήν κοινή καί καθολική κρίση, ὅπου «οὐκ ἔστι μετάνοια», θά στηλιτεύσει, ὅπως ἀποδεικνύεται μέσω τῶν Ἱερῶν Γραφῶν, τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, καί τήν ἁμαρτία καί τόν ἁμαρτωλό.

    Οἱ φρικώδεις λόγοι τοῦ Σαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου, «Πορεύεσθε ἀπ’ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τό πῦρ τό αἰώνιον τό ἠτοιμασμένο τω διαβόλῳ καί τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ», ἀποδεικνύουν τά πράγματα.

    Δέν ἔχει καμμία θέση εἰς τήν Ὀρθόδοξη Θεολογία ἡ Ὠριγενιστική θεωρία περί ἀποκαταστάσεως τῶν πάντων, μέ τήν ὁποία ἐρωτοτροποῦν καί μερικοί σύγχρονοι «ὀρθόδοξοι» θεολόγοι. Σύμφωνα μ’αὐτή, ὁ Θεός εἶναι ὁ δημιουργός τοῦ καλοῦ.

    Τά πάντα δημιούργησε «καλά λίαν». Τό κακό δέν ἔχει τή βάση του εἰς τόν Θεό, γιατί ὁ Θεός «οὐκ ἔστιν τῶν κακῶν αἴτιος».

    Τό κακό ἐμφανίσθηκε μεταγενεστέρως. Δέν εἶναι δημιούργημα τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἄνθρωπος, ἐξ αἰτίας τῆς κτιστότητος καί τῆς τρεπτότητός του, κάνοντας κακή χρήση τοῦ αὐτεξουσίου του, ἐπινόησε καί ἐπέλεξε τό κακό.

    Πρωταίτιος καί ἐφευρέτης τῆς κακίας εἶναι ὁ διάβολος, καί συναίτιος, θύμα τῆς κακίας εἶναι ὁ ἄνθρωπος.

    Ἄρα, τό κακό δέν ἔχει ὑπόσταση, εἶναι παρυπόσταση˙ δέν ἔχει ὀντολογία, δηλ. δέν εἶναι δημιουργός τοῦ κακοῦ ὁ Θεός. Τίποτε, ὅμως, δέν νικᾶ τήν δύναμη τοῦ Θεοῦ καί τό ἔλεός Του.

    Ἑπομένως, οὔτε καί τό κακό μπορεῖ νά ὑπερισχύσει τοῦ Θεοῦ. Ἔτσι, στό τέλος τῆς ἱστορίας θά ἐπικρατήσει μόνο τό καλό, δηλ. ὁ Θεός, ἐνῶ τό κακό θά ἐξαφανισθεῖ παντελῶς.

    Ἀκόμη καί τό πῦρ τῆς κολάσεως, κατά τόν Ὠριγένη, εἶναι καθάρσιο καί ἰαματικό καί ὄχι τιμωρό.

    Ἑπομένως, κι αὐτή ἡ κόλαση ὑπάρχει ὡς θεραπευτήριο καί δέν εἶναι ἀπέραντη. Ἐφ’ ὅσον τό κακό θά σταματήσει νά ὑπάρχει, δέν θά εἶναι αἰώνιο, οὔτε καί ἡ κόλαση θά εἶναι αἰώνια.

    Ὅμως, θά πρέπει νά σημειώσουμε ὅτι ὁ Ὠριγένης ἔχει ἀναθεματισθεῖ καί καταδικασθεῖ ἀπό τήν Ε΄ Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδο (653) γιά τά μισαρά δόγματα, πού φλυαροῦσε, ἀνάμεσα εἰς τά ὁποία ἦταν ἡ θεωρία περί ἀποκαταστάσεως τῶν πάντων καί ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος.

    Ἡ Σύνοδος ἐπίσης ἐξέθεσε εἰκοσιπέντε ἀναθεματισμούς ἐναντίον τῶν Ὠριγενιστῶν. Ἄρα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δι’ ἀλαθήτου ἀποφάνσεως Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἔχει ἀπορρίψει καί καταδικάσει αὐτή τήν θεωρία.

    Ἄλλωστε, ἡ ἐσφαλμένη ἄποψη ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος, ἔρχεται σέ σφοδρή σύγκρουση μέ ἁγιογραφικά χωρία, ὅπου ὀφθαλμοφανῶς κηρύττεται ὅτι ἡ κόλαση εἶναι αἰώνια, ὅπως τά Mτθ. 25,46, Μρκ. 3,29, Β΄ Θεσ. 1,9 καί Ἀποκ. 14,11 διότι εἶναι καθαρά θέμα ἐλευθέρας προσωπικῆς ἐπιλογῆς!!!

    Καί ἑπομένως ὁ σεβόμενος πλήρως τήν ἐλευθερία τῶν κτισμάτων Του Θεός, θά ἀνέτρεπε τήν θεόσδοτη ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου παρεμβαίνων καί ἀνατρέπων τήν προσωπική ἐπιλογή.

    Ὅλα τά προαναφερθέντα ἔχουν ἄμεση καί ἄρρηκτη σχέση μέ τήν σωτηρία, τόν ἐξαγιασμό, τήν κατά χάριν θέωση τοῦ ἀνθρώπου. Ἔχουν δηλ. σωτηριολογικές συνέπειες. Εἶναι θέμα ζωῆς καί θανάτου, μετοχῆς τοῦ Παραδείσου ἤ τῆς κολάσεως.

    Ὅποιος διακατέχεται ἀπό τά αἰσχρά καί ἄτιμα πάθη καί δέν τά καταπολεμᾶ ἐν μετανοία, ἀλλά ἀντιθέτως ὑπερηφανεύεται γι’αὐτά καί προσπαθεῖ νά τά νομιμοποιήσει ἐπίσημα καί θεσμικά ὡς φυσιολογικά, δέν σώζεται, χάνει τόν Παράδεισο.

    Ὁ λόγος τοῦ Ἀπ. Παύλου, πού εἶναι τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, εἶναι σαφέστατος, καθαρός καί ξάστερος˙ «μή πλανᾶσθε˙ οὔτε πόρνοι, οὔτε εἰδωλολάτραι, οὔτε μοιχοί, οὔτε μαλακοί, οὔτε ἀρσενοκοῖται, οὔτε πλεονέκται, οὔτε κλέπται, οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδωροι, οὐχ ἄρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι».

    Ἀπό τά ἀνωτέρω ἀποδεικνύεται πασίδηλα ὅτι ἡ δῆθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εὐαισθησία, τά δῆθεν σχετικά «ἀνθρώπινα δικαιώματα» καί ὁ δῆθεν ἐλεύθερος αὐτοπροσδιορισμός καί προσανατολισμός περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί τήν ταυτότητα τοῦ φύλου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἡ καταβαράρθρωση καί ὁ καταποντισμός τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας καί ἀξιοπρέπειας καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τῆς ἐννοίας «ἄνθρωπος», πού εἰς τήν ἑλληνική γλώσσα σύγκειται ἀπό τό ἐπίρρημα «ἄνω» καί τό ρῆμα «θρώσκω», πού σημαίνει «ἄνω βλέπω, ἄνω φέρομαι».

    Εἶναι ἐνδεικτικό τῆς τραγελαφικῆς αὐτῆς ψευδοπροόδου ὅτι ἱστορικῶς μιμεῖται τά ὁμοειδῆ ἐγκλήματα τοῦ παράφρονος Ρωμαίου Αὐτοκράτορος Νέρωνος πού ἀναφέρονται εἰς τήν ἔγκριτη Ρωμαϊκή Ἱστορία τοῦ Κασίου Δίωνος, κατά τήν ὁποία ὁ ἀνισόρροπος αὐτός ἐγκληματίας συνῆψε «γάμο» μέ δύο Ἕληνας ἀπελευθέρους τόν «ἀνδρώδη» Πυθαγόρα καί τόν «γυναικώδη» Σπόρο, τόν ὁποῖο κατέστησε ἐκτομία καί ὀνόμασε Σαβίνα. Τόση πρόοδος λοιπόν!

    Ὅσα καί ἄν διανοοῦνται διεστραμμένα οἱ ἄνθρωποι, ὅσες καί ἄν εἶναι οἱ δαιμονικῆς ἐμπνεύσεως ἀστάθειές τους, καί ὅποια θέση κι ἄν ἔχουν στόν κόσμο τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου, σύντομα ὁ καθένας μας θά βιώσει τήν Ἀλήθεια τοῦ Ζῶντος Θεοῦ, καί ἤδη ἀπό αὐτῆς τῆς ζωῆς προγεύεται τοῦ Παραδείσου καί τῆς Κολάσεως, ὅπως μαρτυρεῖ ἡ φωνή τῆς συνειδήσεως.

    Ἐπιπροσθέτως, θά πρέπει νά ληφθεῖ ὑπ’ ὄψιν ὅτι γιά τόν κάθε ἄνθρωπο ἡ Δευτέρα Παρουσία δέν θά ἐπισυμβεῖ σέ ἕνα ἀπώτατο ἀπροσδιόριστο μέλλον, ἀλλά στήν ὁριακή στιγμή τοῦ θανάτου του, ὁ ὁποῖος ὡς κλέπτης ἔρχεται «ὀψέ ἤ μεσονυκτίου ἤ ἀλεκτροφωνίας ἤ πρωΐ».

    Ἀντιλαμβανόμενοι ὅτι ἡ παροῦσα Κυβέρνησις ἄρχεται τῆς ὑλοποιήσεως τοῦ σχεδιασμοῦ διά τήν μεταχριστιανική Ἑλλάδα, θέτουσα ἤδη καί τό θέμα τοῦ δῆθεν «ἀναστοχασμοῦ» περί τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν εἰς τήν ἐκπαίδευση, ταπεινῶς φρονῶ ὅτι μετά τήν σταθεροποίηση τῶν οἰκονομικῶν τῆς χώρας θά ἀρχίσει ἡ κατά μέτωπον ἐπίθεση κατά τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας διά τόν κατά τούς κυβερνώντας «σοσιαλιστικό μετασχηματισμό» τῆς κοινωνίας.

    Εἰς αὐτόν τόν ἀποδομητικόν τους ρόλο πού ἔχει ὡς ἐφαλτήριο τό ἀθεϊστικό τους ἰδεολόγημα συναντῶνται μέ τήν βούλησι τοῦ Διεθνοῦς Σιωνιστικοῦ τέρατος καί τῶν διαφόρων μισθάρνων ἰνστρουκτόρων του στά ΜΜΕ, στήν διανόηση, στήν πολιτική δράση, στίς διάφορες ΜΚΟ, ἀκόμη καί ἐντός τῆς Θεολογικῆς ἐπιστήμης, καθώς καί μέ τή βούλησι τῶν κομματικῶν σχηματισμῶν τῆς Δημοκρατικῆς Συμπαράταξης καί τοῦ Ποταμιοῦ.

    Μέ δεδομένο ὅτι ἡ ὁμόδοξος Ἐκκλησία τῆς Μολδαβίας μέ ἀφορμή ἀνάλογη νομοθετική πρωτοβουλία τῆς Πολιτείας, προέβη εἰς τόν κατά τούς ἱερούς Κανόνας καί τόν Εὐαγγελικόν Λόγον ἀναθεματισμόν τῶν αὐτουργῶν τῆς ἐγκληματικῆς αὐτῆς ἀνατροπῆς τοῦ θείου καί τοῦ ἀνθρωπίνου δικαίου, ἵνα διασώση τό ποίμνιόν Της ἐκ τῆς πνευματικῆς αὐτῆς λαίλαπος καί τῆς ἀμβλύνσεως τῆς ἠθικῆς συνειδήσεως τῶν ἀνθρώπων καί τοῦ φρικώδους διαμονικῆς ἐμπνεύσεως πανηδονισμοῦ, ταπεινῶς ὑποβάλλω τήν αἴτησι ἵνα ἐν τῇ ἔμφρονι Ὑμετέρᾳ κρίσει ἀποφασίσητε τήν ἔκτακτον σύγκλησι τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διά τήν ἐπίσημον κατάγνωσι τοῦ ἐπιχειρουμένου ἀνοσιουργήματος, διά τό ὁποῖο ἤδη ὁ πνευματικός νόμος ἤρχισε νά λειτουργῆ διά τόν πρωταίτιο κ. Ὑπουργό ὁ ὁποῖος «ἄρχεται λαμβάνων τήν ἔνδικον μισθαποδοσίαν» Του ὅπως ἡ σοβαρή καταγγελία τοῦ τέως ὁμοτέχνου του Ὑπουργοῦ κ. Γ. Πανούση ἀποδεικνύει.

    Ἐν ταὐτῷ ταπεινῶς ἀναφέρω τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ ὅτι ἐνῷ διά τοῦ φυλλαδίου «Πρός τόν λαόν» γνωστοποιήθηκαν αἱ ἀποφάσεις τῆς ΙΣΙ τοῦ Ὀκτωβρίου 2014 διά τόν πανίερο θεσμό τῆς οἰκογενείας δέν ἔχει εἰσέτι ὑλοποιηθεῖ ἀπόφαση τῆς ΔΙΣ περί ἀποδοκιμασίας τοῦ σήμερον ἐπιχειρουμένου τολμήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί παρίσταται εὐλόγως φρονῶ ἄμεσος ἀνάγκη ὑλοποιήσεως τῆς ὡς εἴρηται Ὑμετέρας Σεπτῆς Ἀποφάσεως.

    Κατασπαζόμενος τάς Ὑμετέρας Σεπτάς Δεξιάς διατελῶ,
    +ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ»

    • Ο/Η Σιωνιστής, μασώνος και ομοφυλόφιλος λέει:

      Ουάου!

      http://news.in.gr/greece/article/?aid=601354
      Δημοσίευση: 13 Φεβ. 2005, 20:10

      «Η κυβέρνηση δεν έχει δικαίωμα»

      Αποκλειστική υπόθεση της Εκκλησίας η κάθαρση, δηλώνει ο μητροπολίτης Πειραιώς

      http://www.kalami.net/2005/ellada/ekkl_ellad_skandala.html

      Mε αφορμή τα σκάνδαλα στην Εκκλησία της Ελλάδος
      Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση

      Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος

      Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία.
      Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι:
      • Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ. Επομένως, ας μην απορούμε τώρα, απλώς βγήκε ένα σκάνδαλο και ακολούθησαν αποκαλύψεις για τα άλλα που σοβούσαν επί χρόνια. Τα θύματα μιλήσανε, έστω και καθυστερημένα. Πρόκειται για αναπαλαίωση.
      • Είναι άνανδρο να λέει ο Καλλίνικος ότι τον πολεμούσε ο Σεραφείμ, όταν εκείνος ανέδειξε την τρόικα της Χρυσοπηγής.
      Ειπώθηκε σε μία τηλεοπτική εκπομπή ότι μας έκανε το 1982 μήνυση για δημοσιεύματα και ένα βιβλίο με τίτλο «Αρσενοκοίτης;», πράγμα που δεν έκανε αργότερα στον κ. Τούμπα. Ουδέν αναληθέστερον. Ο κ. Καλλίνικος μας έκανε μήνυση όταν πρώτοι εμείς του κάναμε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση. Εκείνος και η τρόικα δεν θέλανε να γίνει δικαστήριο, που κόστισε, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, την εκλογή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, όπως ήταν το σχέδιο της Χρυσοπηγής. Η απόφαση του δικαστηρίου δεν αφορούσε το περιεχόμενο του βιβλίου –όπου ένας νεαρός κατήγγειλε στη Σύνοδο ότι τον χάιδευε στη διάρκεια της εξομολογήσεως, αλλά για το εξώφυλλο του βιβλίου, που είχε τη φωτογραφία του. Η σύνθεση του δικαστηρίου ήταν στημένη με ανθρώπους των εκκλησιαστικών οργανώσεων και πιέσεις από την Ασφάλεια, για αποδυνάμωση των μαρτύρων. Ένας δικαστικός λ.χ. είναι ψάλτης στη μητρόπολη Αθηνών, από τότε κιόλας! Όσο για την καταγγελία στη ΔΙΣ μπήκε μέσα σε μία ώρα στο αρχείο, όπου ήρθε και η απάντηση του Καλλίνικου από τον Πειραιά, μεριμνεί του αρχιγραμματέα της ΔΙΣ επισκόπου Ταλαντίου Αμβροσίου, σημερινού Αιγιαλείας!
      • Η σύνδεση των ανθρώπων της Τρόικας και της Χρυσοπηγής γενικά με ύποπτα πρόσωπα με ακραίες ιδεολογικές αντιλήψεις, είναι γνωστή σ΄ όσους τους γνωρίζουν.

      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=27825

      ΕΘΝΟΣ
      «E» 4/2/2006

      Αποχώρηση Καλλίνικου με… σκιές σκανδάλων

      Ως δικαιολογία παρουσιάστηκε η επιδείνωση της υγείας του αλλά την απομάκρυνσή του συνοδεύουν καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα

      TOY ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

      O μητροπολίτης Πειραιώς κλήθηκε τον Mάιο του 2005 να απολογηθεί για τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης που διατύπωσε σε βάρος του ο θεολόγος και ιεροψάλτης Hλίας Pεδιάδης – Tούμπας. Tην ανάκριση είχε αναλάβει ο μητροπολίτης Eλασσώνος κ. Bασίλειος, ο οποίος τηρούσε διακριτικές αποστάσεις από το γενικότερο κλίμα προστασίας υπέρ του «παππού» που επικρατούσε. Tο ανακριτικό υλικό που συνέλεξε ο κ. Bασίλειος παρέπεμπε τον κ. Kαλλίνικο σε δίκη.

      H δίκη διεξήχθη στο εκκλησιαστικό δικαστήριο και ο μητροπολίτης Πειραιά αθωώθηκε. Tο ανακριτικό υλικό όμως παρέμεινε για να θυμίζει ότι, εκτός από την επιστολή που είχε αποστείλει ο κ. Pεδιάδης – Tούμπας στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για ηθικά παραπτώματα του μητροπολίτη Πειραιά, υπήρξαν και άλλες τέσσερις επιστολές ανάλογου περιεχομένου. Oι επιστολές αυτές για τις οποίες ποτέ δεν έγινε γραφολογική εξέταση γνησιότητας φέρονται να τις απέστειλαν στην εκκλησιαστική διοίκηση, σύμφωνα με το ανακριτικό υλικό, ο μακαριστός καθηγούμενος της Mονής Πετράκη αρχιμανδρίτης Xριστόφορος Παπαδόπουλος, ο αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Nικολάκης, ο Iωάννης Nικολίτσης ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε τον ιερατικό δρόμο και πήρε το σχήμα του αρχιμανδρίτη με το όνομα Nικόδημος και ο λαϊκός Σπυρίδων Mικελάτος.

      http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/22507/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%BD%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1

      Ο Πειραιώτης ρασοφόρος με τις αδυναμίες
      Σε αργία ετέθη από τον μητροπολίτη Μονεμβασιάς και Σπάρτης κ. Ευστάθιο ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης που συνελήφθη για συμμετοχή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας. Αν και ο ίδιος δήλωσε στους αστυνομικούς ότι το υλικό αυτό το είχε από τους πιστούς που εξομολογούσε, δεν έγινε πιστευτός. Ο 44χρονος κληρικός που κατάγεται από τον Πειραιά και ο φάκελος του οποίου βρίσκεται ήδη στην Ιερά Σύνοδο για τα περαιτέρω, είναι παιδί κληρικού. Ο πατέρας του π. Φωτίου ιερουργούσε στον Πειραιά και ο μητροπολίτης πρώην Πειραιώς Καλλίνικος χειροτόνησε τον Φώτιο διάκο. Στο μεγάλο λιμάνι έκανε τα πρώτα του εκκλησιαστικά βήματα. Σπούδασε Θεολογία και Φιλοσοφία (Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο βρετανικό Πανεπιστήμιο Durham). Κληρικός με υψηλή μόρφωση, αλλά και αδυναμίες, σύμφωνα με το κατηγορητήριο. Στη Μητρόπολη Μονεμβασίας βρίσκεται τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με κληρικούς που τον γνωρίζουν, «πρόκειται για περίεργο άνθρωπο που πολλές φορές νομίζαμε ότι αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα». Ο ίδιος διατηρούσε ιστοσελίδα (www.geocities.com/photiosgr).

      Κ. ΦΩΚΑΣ

      http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776

      Πού βρίσκεται η αλήθεια και πού το ψέμα για έναν από τους πλέον αμφιλεγόμενους ιεράρχες

      Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου

      Οι ψίθυροι, οι αντιπαλότητες και οι συμπάθειες του Μητροπολίτη Πειραιώς

      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/03/2005 00:00

      «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας».

      [….]

      Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.

      [….]
      Το 1959 οι κκ. Καλλίνικος, Χριστόδουλος και Αμβρόσιος εγκαταβιώνουν στο Παγκράτι στην οδό Στέντορος. Το 1961 έρχεται η ώρα της Μονής Βαρλαάμ των Μετεώρων. Το 1967 η συνεργασία με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Κοτσώνη. Το 1973 ιδρύεται με βασιλικό διάταγμα το Μοναστήρι της «Παναγίας Χρυσοπηγής» στο Καπανδρίτι, το οποίο αποτελεί το πρώτο συνοδικό μοναστήρι της Εκκλησίας της Ελλάδος. Το 1974 η «Χρυσοπηγή» συνεργάζεται με τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ Τίκκα, ο οποίος εκλέγει τον κ. Χριστόδουλο Μητροπολίτη Δημητριάδος.

      [….]
      Ξαφνικά όμως το 1991 ένας ιεροψάλτης καταγγέλλει τον κ. Καλλίνικο για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ιεροψάλτης με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ περιγράφει τέσσερις στιγμές σεξουαλικής παρενόχλησής του από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, μία εκ των οποίων καταγγέλλει ότι εκτυλίχθηκε μπροστά στην Αγία Τράπεζα.

      * Οι καταγγελίες

      Ο κ. Τούμπας περιγράφει τις δύο από τις τέσσερις σκηνές ως εξής: «Στα μέσα Σεπτεμβρίου εκλήθην στο Επισκοπείον πρωινήν ώρα, όπου μου επρότεινε ιεροψαλτικήν θέσιν εις τον Πειραιά και μου εζήτησε να του προτείνω το ποσόν (…). Κατόπιν (…) μου εξεδήλωσε τον θαυμασμόν του για τις πνευματικές μου ικανότητες και εκ νέου προέβη σε θωπείες. Με εφίλησε εις την περιοχήν των χειλέων και μου επρότεινε να κανονίσουμε ραντεβού το απόγευμα της Πέμπτης για να κουβεντιάσουμε καλύτερα. (…) Προφασιζόμενος εργασίαν αρνήθηκα εκ νέου, υποσχόμενος τηλεφωνικήν επικοινωνίαν περί καθορισμού απογευματινού «ραντεβού». Πράγματι, επήγα, όπου αντιμετώπισα ένα απροκάλυπτο ερωτικό μένος, εκ μέρους του σεβασμιωτάτου, ο οποίος μου επρότεινε να με οδηγήσει στο ιδιαίτερο δωμάτιο, όπου εγκαταβιούσε εντός του Επισκοπείου. Αντέτεινα τη φυσιολογική σεξουαλική μου ταυτότητα και το γεγονός της αναζητήσεως στο πρόσωπό του πνευματικού πατρός και ουχί προσώπου προς τέρψιν σεξουαλικήν».

      Ο κ. Τούμπας όμως με νέα επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ αναίρεσε τις καταγγελίες του οι οποίες δημοσιοποιούνται ξανά σήμερα. Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος αποδίδει αυτή την υπόθεση στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, σε έναν ανώτερο κληρικό και στη μάχη που έδινε εκείνη την περίοδο ο ίδιος υπέρ της αποκαταστάσεως των ιερωνυμικών μητροπολιτών. «Δεν θα πεθάνω αν δεν φάω τον Πειραιώς» δηλώνει ότι είχε πει τότε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.

    • Ο/Η IK λέει:

      Όλα ωραία και καλά είναι τα αναφερόμενα, αλλά αφορούν τους χριστιανούς τους εντός Εκκλησίας. Πλην όμως δεν αφορούν τους χριστιανούς τους εκτός Εκκλησίας (χλιαρούς) ή τους μη χριστιανούς, τους άθρησκους, τους άθεους, τους μουσουλμάνους κ.λπ. Γι’ αυτούς δεν θα πρέπει να απιτούμε να ακολουθούν τα λόγια του Ευαγγελίου, όπως οι τζιχαντιστές τα λόγια του Κορανίου, γιατί και εμείς μετατρεπόμαστε έτσι σε τζιχαντιστές. Για όλους αυτούς τα λόγια αυτά είναι εις ώτα μη ακουόντων.

      Επίσης δεν θα πρέπει να έχουμε απαίτηση από τις κυβερνήσεις, που είναι εξ ορισμού θεραπαινίδες του Αντιχρίστου να πορεύονται σύμφωνα με τον ευαγγελικό λόγο.
      Έτσι, γι’ αυτές και το σύμφωνο συμβίωσης έχει ισχύ και η καύση των νεκρών και η ομοφυλοφιλία και ο σοδομισμός.

      Εξ άλλου ο Θεός άφησε τον άνθρωπο να διαλέξει μεταξύ του δένδρου της ζωής και του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού και αυτός διάλεξε το δεύτερο. Ο Θεός αυτό το σεβάστηκε και επέτρεψε στον άνθρωπο ακόμη και να τον βρίζει.

      Προέχει λοιπόν η ελευθερία στον άνθρωπο, την οποίαν ο Θεός σέβεται απόλυτα. Από εκεί και πέρα η κάθε επιλογή είναι στο χέρι του ανθρώπου και οι συνέπειες γνωστές.
      Στο χέρι λοιπόν του ανθρώπου είναι να διαλέξει τον Παράδεισο ή την Κόλαση, με τις όποιες συνέπειες και σ’ αυτή την επιλογή ο Θεός δεν έχει καμία ανάμειξη.

      ΙΚ

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/04/blog-post_2740.html

    Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

    Από τον Μάκη Βραχιολίδη

    Αγιορείτης Μοναχός για θάνατο Χριστόδουλου, Ιερώνυμο, Βαρθολομαίο, διπλωματία Επισκόπων,Μεταμοσχεύσεις, Σαμαρά

    Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες».

    Γέροντα, η κρίση όλο και βαθαίνει και οι πιστοί επιζητούν από τον εκκλησιαστικό τους ηγέτη τη φωνή εκείνη που θα τους συνεγείρει. Αισθάνονται όμως ότι δεν την ακούν από τον Ιερώνυμο και νοσταλγούν τον μακαριστό Χριστόδουλο.

    π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος ήταν τέκνο του Καλλινίκου τότε Μητροπολίτη Πειραιώς, της «Χρυσοπηγής» . Ήταν διαβεβλημένος όμως και αυτός και ο γέροντάς του.

    Με ξαφνιάζετε! Σε ποιο επίπεδο, σε ηθικό;

    π. Νικόδημος: Και σε ηθικό.

  3. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    http://www.torontosun.com/2015/05/06/priest-exploited-position-to-sexually-assault-women
    Priest exploited position to sexually assault women

    By Sam Pazzano, Toronto Sun

    http://storage.torontosun.com/v1/dynamic_resize/sws_path/suns-prod-images/1297697346517_ORIGINAL.jpg?quality=80&size=420xIoan Pop

    http://www.pokrov.org/romanian-priest-gets-jail-for-sex-assault-on-parisioners/
    Romanian priest gets jail for sex assault on parisioners

    Author: Sam Pazzano

    Date Published: 12/08/2015

    Publication: Toronto Sun (Toronto ON Canada)

    Sentencing hearing for Scarborough priest who admitted to sex assault

    Related Stories
    Priest’s new sex assault charges include alleged funeral home incidents
    Romanian Orthodox priest faces more sex assault charges
    Romanian priest gets jail for sex assault on parisioners

    TORONTO – A disgraced Romanian Orthodox priest has admitted to sexually assaulting 10 women, exploiting his position to victimize them in church, during confessions and in other places.

  4. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Ένσ πράγμα θα ήθελα να μας πει ο»φτύστε»τους:Πώς εγινε νεότατος μητροπολίτης, ποιοι τον προώθησαν και με ποιους συναγελάζετο!!Γιατί, όπως ομλογεί ο ένας της τρόικας,ο διαβεβλημένος:
    Ο Θανάσης ήταν ο πιο ζωηρός και σφριγηλός από άλλους!!ΣΕ ΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;!!Να ξέρει επίσης αυ-
    τός ο «κύριος»ότι κάποτε θα βγουν τα άπλυτά του στη φόρα,τα οποιαδήποτε και τότε θα τον στήσουν σε καμιά πλατεία και θα τον μουσκεψουν με τις ροχάλες!!

  5. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Δεν ξέρω ΤΙ ήταν ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος,αλλά ό,τι είχε μέσα του το έβγαζε και ήξερε κανείς
    με ΠΟΙΟΝ είχε να κάνει!!Τώρα έχουμε στο τιμόνι της εκκλησίας έναν κατά πάντα και δια πάντα ύ-
    πουλον άνθρωπο-βάσει άλλωστε και της καταγωγής του-που ποτέ δε φανερώνει τα μύχια της σκέψηςτου!!Τον άκουσα χτες-δε θέλω να τον χαρακτηρίσω σεβόμενος το αξίωμά του- να τοποθετείται στο θέμα της καύσης!Είπε λοιπόν ότι οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να καούν,αλλά ΔΕΝ
    είπε ΤΙ θέση έχει πάρει έναντι των επιθυμούντων ότι δηλαδή δε θα τους διαβάζουν-που να τους διαβάσουν…και ΓΡΗΓΟΡΑ!!-Αυτό δεν είναι μια ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΗ πίεση προς τους πιστούς;;Όχι δηλαδή πως έχω ανάγκη το διάβασμά τους,που στα μεγάλα νεκροταφεία μάλιστα γίνεται ούτε το
    ΜΙΣΟ,αλλά να μας αφήσουν ήσυχους να απολαύσουμε τη φωτιά μας και να γίνουμε στάχτη!!Μιας κι αυτοί θα ταφούν με πολλά διαβάσματα-και ΠΡΩΤΟΙ οι αρχιερείς-αλλά θα καίωνται ΑΙΩΝΙΩΣ στο πύρ το εξώτερον τω ητοιμασμένω τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού!!

  6. Ο/Η του Φίλη λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=44235

    Κώστας Γιαννακίδης

    Η χώρα με τους Αμβρόσιους

    Ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος αναφέρεται στους ομοφυλόφιλους και διανέμει αγάπη όπως το αντίδωρο στην εκκλησία: «αυτούς τους ξεφτυλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους! Δεν είναι άνθρωποι! Είναι εκτρώματα της φύσεως!»

    Αν η Δικαιοσύνη επιδείκνυε ευαισθησία αντίστοιχη των αντανακλαστικών που εξεδήλωσε έναντι του Γερμανού καθηγητή Ρίχτερ, τώρα ο σεβασμιότατος θα ήταν τυλιγμένος σε ένα δικόγραφο, διωκόμενος βάσει του αντιρατσιστικού νόμου. Ανοησίες. Ο Αμβρόσιος θα συνεχίσει να απολαμβάνει θεσμικών και μισθολογικών προνομίων, όπως του χορηγούνται από το κράτος, με τη δαπάνη των φορολογουμένων, ακόμα και όσων δεν διατηρούν σεξουαλικό προσανατολισμό εγκεκριμένο από τον σεβασμιότατο.

    Ο Αμβρόσιος μας προσβάλλει όλους. Και ακόμα περισσότερο αυθαδιάζει έναντι όσων κοινωνούν την αγάπη του χριστιανισμού. Εντάξει, αυτό δεν είναι απόλυτο. Άλλωστε εντός του χριστεπώνυμου πλήθους υπάρχουν πολλοί που συμφωνούν με την αηδιαστική γραφικότητα του Αμβρόσιου και άλλων ιεραρχών. Δικαίωμα τους. Όμως ο υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν έχει δικαίωμα στη διακριτικότητα, δεν μπορεί να παραμένει σιωπηλός, ανεκτικός. Με την υπογραφή του, άλλωστε, εκταμιεύονται κονδύλια από τα οποία εισπράττει το μισθό του ο Μητροπολίτης. Και όσο, με νύχια και με δόντια, ζούμε σε ένα κοσμικό κράτος, ο Αμβρόσιος, ο Σεραφείμ, ο Άνθιμος, όλοι αυτοί οι σταρ του αναχρονισμού, θα είναι πρώτα δημόσιοι λειτουργοί, μισθοδοτούμενοι από τον κρατικό προϋπολογισμό που πληρώνουμε όλοι, straight και gay, χριστιανοί και άθεοι, μουσουλμάνοι και Εβραίοι. Αν πάρουν το στόμα από το μαστό της Πολιτείας, μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, απευθυνόμενοι σε αυτούς που τους συντηρούν.

    Ο Φίλης, λοιπόν, δεν θα πάρει τον Αμβρόσιο από το αυτί ή τα γένια. Το πολύ, αν ερωτηθεί, να ψελλίσει κάτι στρογγυλεμένο. Αλλά τι να κάνει και ο Φίλης; Δεν διαβάσατε την αιτιολογική έκθεση για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων; Στην πραγματικότητα είναι δικαιολογητική: τα πρόστιμα που αντιμετωπίζει η χώρα, η υιοθέτηση του συμφώνου από την Ευρώπη και η διαβεβαίωση πώς δεν απειλούνται τα ήθη, οι παραδόσεις και η οικογένεια. Λες και μετά θα πάει το υπουργικό συμβούλιο για εξομολόγηση ζητώντας άφεση αμαρτιών. Και όμως, για φανταστείτε, τα μεσαιωνικά αντισώματα ενεργοποιούνται απέναντι σε μία από τις ελάχιστες διοικητικές πράξεις που έχουν να κάνουν με την αγάπη. Την απλή, άδολη αγάπη μεταξύ δύο ανθρώπων. Διότι, μεταξύ μας, την αγάπη και τα βασικά γύρω από αυτήν επιβεβαιώνει το σύμφωνο. Αν είχε πρόβλεψη για ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές καλύψεις ίσως να σήκωνε περισσότερη κουβέντα -στην Ελλάδα ζούμε, ο πειρασμός της απάτης θα ήταν μεγάλος.

    Που λέτε σε μία ευρωπαϊκή χώρα με αριστερή, προοδευτική διακυβέρνηση, ο πρωθυπουργός θα έκανε τις σχετικές ανακοινώσεις του πίνοντας τσάι με ένα gay ζευγάρι. Βέβαια η διακυβέρνηση δεν είναι προοδευτική και ο ευρωπαϊκός χαρακτήρας της χώρας παίρνει συχνά σκιές επάνω του. Ο πρωθυπουργός δεν θα τολμήσει να υπερασπιστεί με σθένος τη νομοθετική πρωτοβουλία που πήρε.

  7. Ο/Η Κάποιος λέει:

  8. Συμβαίνουν καί αλλού.Στήν τόσο απελευθερωμένη καί πρωτοπορα σέ θέματα ισότητας Αγγλία, gay κληρικός στερήθηκε τού δικαιώματος του νά λειτουργεί διότι παντρεύτηκε τόν σύντροφό του

    http://www.theguardian.com/society/2015/dec/13/jeremy-davies-gay-clergyman-banned-from-taking-services-after-marrying-partner?utm_source=esp&utm_medium=Email&utm_campaign=GU+Today+main+NEW+H&utm_term=143485&subid=9808336&CMP=EMCNEWEML6619I2

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, ηγουμένη μονής Κωλομερίου λέει:

      ενώ αν τον είχε σπιτωμένο κωλοσούζα ανιψάκι παπαδάκι κι ο κόσμος τόχε τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι, όλα θάταν μια χαρά,
      αναντάμ παπαντάμ.

  9. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Πεσ’ τα χρυσόστομη!!Ο Λενής ΟΦΕΙΛΕΙ να θυμηθεί τη νεότητά του και να αυτοροχαλιστεί!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s