Δημ. υπάλληλος Αμβρόσιος για ομοφυλοφίλους: «Είναι σιχάματα, φτύστε τους» (οι ιερείς ομοφυλόφιλοι είναι ΟΚ)

[Απίστευτο παραλήρημα Αμβρόσιου: «Φτύστε τους πολιτικούς που στηρίζουν τους ομοφυλόφιλους, είναι εκτρώματα»!]

ambrosiosambrosiosambrosios

Με απίστευτες φράσεις «στόλισε» ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, όσους «τόλμησαν» να στηρίξουν το σύμφωνο συμβίωσης και τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, με αφορμή τον θάνατο του Μηνά Χατζησάββα.

Κατά τον «άνθρωπο του Θεού» είναι : «Αποβράσματα της Κοινωνίας, περι- θωριακοί άνθρωποι, ελαττωματίες, εξευτελισμένοι, άνθρωποι του σκότους οι οποίοι τώρα πιά με την ευκαιρία της υπεροχής της αριστερής πτέρυγας σήκωσαν πια κεφάλι!»

Και συνεχίζει: « Μη τους πλησιάζετε! Μη τους ακούτε! Μη τους εμπιστεύεσθε! Είναι οι κολασμένοι της Κοινωνίας! Δικαίωμά τους, βέβαια, είναι κρυφά -ιδιωτικά- να ζούν όπως θέλουν! Αλλά κάποιοι ξεφτυλισμένοι δεν μπορούν να υπερασπίζωνται δημοσίως τα πάθη της ψυχής των! Την Ελλάδα μας διοικούν σήμερα πια άθεοι άνθρωποι! Σας υπενθυμίζω, λοιπόν, τα λόγια του Λεχ Βαλέσα της Πολωνίας: «άνθρωπος χωρίς Θεό είναι επικίνδυνος!»

Ε, λοιπόν, αυτούς τους ξεφτυλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους! Δεν είναι άνθρωποι! Είναι εκτρώματα της φύσεως! Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν! Είναι άτομα με νοητική διαταραχή! Δυστυχώς, αυτοί είναι τρις-χει-ρότεροι και πολύ πιό επικίνδυνοι από κάποιους, που ζούν στα τρελλοκομεία!»

Δείτε αναλυτικά τι έγραψε στο προσωπικό του blog

[To Ποντίκι]

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, φασισμός, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

20 Responses to Δημ. υπάλληλος Αμβρόσιος για ομοφυλοφίλους: «Είναι σιχάματα, φτύστε τους» (οι ιερείς ομοφυλόφιλοι είναι ΟΚ)

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.kalami.net/2005/ellada/ekkl_ellad_skandala.html

    Mε αφορμή τα σκάνδαλα στην Εκκλησία της Ελλάδος
    Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση

    Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος

    Συγκλονίζεται καθημερινά η κοινή γνώμη με αποκαλύψεις για ιεράρχες, δικαστικούς και άλλους παράγοντες της δημόσιας ζωής. Φυσικά τα σκάνδαλα στην Εκκλησία, ηθικής τάξεως και οικονομικά, ενοχλούν το λαό και τους πιστούς. Σκέφτονται πάρα πολύ τώρα οι εκκλησιαζόμενοι να αφήνουν χρήματα στα κουτιά των ναών. Γιατί διαπίστωσαν ότι τα χρήματα του λαού γίνονται βίλες, επενδύσεις στην Καραϊβική και σε τραπεζικά ομόλογα. Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία.
    Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι:
    • Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ. Επομένως, ας μην απορούμε τώρα, απλώς βγήκε ένα σκάνδαλο και ακολούθησαν αποκαλύψεις για τα άλλα που σοβούσαν επί χρόνια. Τα θύματα μιλήσανε, έστω και καθυστερημένα.
    ……………
    Ειπώθηκε σε μία τηλεοπτική εκπομπή ότι μας έκανε το 1982 μήνυση για δημοσιεύματα και ένα βιβλίο με τίτλο «Αρσενοκοίτης;», πράγμα που δεν έκανε αργότερα στον κ. Τούμπα. Ουδέν αναληθέστερον. Ο κ. Καλλίνικος μας έκανε μήνυση όταν πρώτοι εμείς του κάναμε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση. Εκείνος και η τρόικα δεν θέλανε να γίνει δικαστήριο, που κόστισε, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, την εκλογή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, όπως ήταν το σχέδιο της Χρυσοπηγής. Η απόφαση του δικαστηρίου δεν αφορούσε το περιεχόμενο του βιβλίου –όπου ένας νεαρός κατήγγειλε στη Σύνοδο ότι τον χάιδευε στη διάρκεια της εξομολογήσεως, αλλά για το εξώφυλλο του βιβλίου, που είχε τη φωτογραφία του. Η σύνθεση του δικαστηρίου ήταν στημένη με ανθρώπους των εκκλησιαστικών οργανώσεων και πιέσεις από την Ασφάλεια, για αποδυνάμωση των μαρτύρων. Ένας δικαστικός λ.χ. είναι ψάλτης στη μητρόπολη Αθηνών, από τότε κιόλας! Όσο για την καταγγελία στη ΔΙΣ μπήκε μέσα σε μία ώρα στο αρχείο, όπου ήρθε και η απάντηση του Καλλίνικου από τον Πειραιά, μεριμνεί του αρχιγραμματέα της ΔΙΣ επισκόπου Ταλαντίου Αμβροσίου, σημερινού Αιγιαλείας!
    • Η σύνδεση των ανθρώπων της Τρόικας και της Χρυσοπηγής γενικά με ύποπτα πρόσωπα με ακραίες ιδεολογικές αντιλήψεις, είναι γνωστή σ΄ όσους τους γνωρίζουν
    ………………..

    http://atithaso.blogspot.com/2011/03/blog-post_5395.html#ixzz3tqFxWRnc
    Αίγιο

    Παπας και Αλβανός συζούσαν και άδειαζαν σουπερ μαρκετ

    Άφωνη η τοπική κοινωνία από τις αποκαλύψεις που διαδέχονται η μία την άλλη – Ο ιερέας που είχε κινήσει υποψίες, συνελήφθη σε σούπερ μάρκετ. Το θέμα αποκαλύπτει η εφημερίδα «Κόσμος». Κληρικός της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας συνελήφθη πριν από λίγες μέρες στο σούπερ μάρκετ «Βασιλόπουλος» του Αιγίου, επειδή έκλεβε προϊόντα.

    Οι υπεύθυνοι του εν λόγω καταστήματος, τον είχαν παρακολουθήσει επισταμένως για πάνω από τέσσερις φορές και είχαν διαπιστώσει να γεμίζει ένα καλάθι και στη συνέχεια να φεύγει δίχως να περάσει από το ταμείο, μαζί με έναν αλλοδαπό που πάντοτε είχε μαζί του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες ο ιερέας διάλεγε τα προϊόντα, έφευγε και το δύσκολο έργο της κλοπής των προϊόντων αναλάμβανε ο αλλοδαπός. Όταν κλήθηκε η αστυνομία συνέλαβε τον κληρικό και τον αλλοδαπό και τους πήγε στο τμήμα. Μάλιστα, όπως λέγεται στην πόλη του Αιγίου μένει μαζί του στο σπίτι!

    http://aigio.org/2011/04/show_11.html

    Ο κ. Θεόκλητος Κουμαριανός φιλοξενούμενος του Καλαβρύτων: Show προσφορά στους Αιγιώτες

    Πριν λίγες μέρες δημιουργήθηκε σκάνδαλο στο Αίγιο, όταν συνελήφθη αρχιμανδρίτης και ο συνοδός του (που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη!), ότι έκλεψαν από σούπερ μάρκετ! (εφημ. «Αιγίοχος»). Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων παρενέβη με μακροσκελή δημοσίευση στον αιγιώτικο Τύπο και εξήγησε ότι, πράγματι, διεπιστώθη η κλοπή, αλλά όχι από τον ιερέα αλλά από νεαρό φοιτητή που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη ως… φιλοξενούμενος(!) με την άδεια του κ. Αμβρόσιου («Τύπος Αιγιάλειας», 10/3/2011). Το όνομα του αρχιμανδρίτη δεν αποκαλύφθηκε (το απέκρυψαν και ο Τύπος και ο μητροπολίτης), αλλά οι πληροφορίες λένε ότι πρόκειται για αρχιμανδρίτη, που μετετέθη στο Αίγιο από την Μητρόπολη Καρδίτσας, όταν εκεί μητροπολίτης ήταν ο κ. Θεόκλητος Κουμαριανός.

    Και τώρα μαθαίνουμε, από την εφημ. «Φιλόδημος» Αιγίου, ότι ο πρώην μητροπολίτης Καρδίτσας κ. Θεόκλητος Κουμαριανός έρχεται στο Αίγιο (προσκεκλημένος από τον κ. Αμβρόσιο) για να …«κοσμήσει την περίοδο του Πάσχα τους Ιερούς Ναούς της Μητρόπολης κατά τις Άγιες μέρες του Πάσχα»!!! Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Μήπως προλειαίνεται ο κ. Κουμαριανός για βοηθός του κ. Αμβρόσιου και κατοπινός μητροπολίτης Αιγιαλείας;

    Το http://aigio.org/2011/04/show.html μιλά για «Πασχαλινό show προσφορά της Εκκλησίας ΑΕ» στους Αιγιώτες και για άλλη «μια σκανδαλιστική ενέργεια του Αμβροσιου» και θυμίζει τις δραστηριότητες του νυν Βρεσθένης κ. Κουμαριανού, εξ αιτίας των οποίων αναγκάστηκε σε παραίτηση (και όχι σε εκκλησιαστική δίκη και πιθανή καθαίρεση, όπως νομοθετούν οι Κανόνες της Εκκλησίας, χάρη στον προστάτη του τότε, αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.

    Γράφει το «aigio.org»: «Εκτός όλων των άλλων είναι νωπές οι μνήμες από την εμπλοκή του Θεόκλητου στο παραδικαστικό, στις κατηγορίες για κιναιδισμό, εμπλοκή σε υποθέσεις ναρκωτικών αλλά και στον ξεσηκωμό τοπικών κοινωνιών όταν ο Χριστόδουλος αποπειράθηκε να τον αποκαταστήσει τοποθετώντας τον στην μητρόπολη Μεσσηνίας.

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3.html

    .
    Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

    Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΓΝΩΜΗ» ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ …»ΚΟΥΣΟΥΡΙ»…

    Η Ιδιωτική Οδός ασχολήθηκε στο παρελθόν με δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΟΣΜΟΣ της Πάτρας, σύμφωνα με το οποίο ο ιεροκήρυξ της Μητροπόλεως Πατρών Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος φέρεται να είπε ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε το «κουσούρι» και χειροτονούσε ανάλογης ποιότητας κληρικούς.
    Μετά από τρία και πλέον χρόνια η εφημερίδα Πρωϊνή Γνώμη της Πάτρας επανέρχεται στο θέμα το οποίο έχει μάλλον …»κουκουλωθεί…», με δημοσίευμα της 31ης Ιανουαρίου
    Δημοσιεύουμε εδώ το σχετικό κείμενο και παραπέμπουμε στις σχετικές αναρτήσεις της Ιδιωτικής Οδο
    ………

    – Αναμένοντας την αποκατάσταση της μνήμης Χριστοδούλου
    ……
    – Οι κατά Κύριλλον Πάπας Βενέδικτος και Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος
    – «Οχι κουκούλωμα» στην υπόθεση Κύριλλου Κωστόπουλου για το «κουσούρι»
    – Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ και Αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος
    – Επιστολή προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη για την σπίλωση Χριστόδουλου
    – Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο
    – ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΑΤΡΩΝ: «Παρακαλούμεν διά τα καθ’ υμάς»
    – Το επάρατον «κουσούρι»…
    -…………

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας».

  2. Ο/Η Po λέει:

    Μία περίεργη υπόθεση κληρονομιάς πολλών εκατομμυρίων ευρώ, στην οποία εμπλέκεται ο μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος και ο αρχιλογιστής της Μετόχι A.E., στενός συνεργάτης του μητροπολίτη κ. Ελ Καραμαλάκης, «έφθασε» χθες στον Αρειο Πάγο. Ειδικότερα, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Ελένη Κούρκουλα κατέθεσε στοιχεία στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Δ. Λινό για την κληρονομιά που φέρεται να κληροδότησε η θεία της, Δήμητρα Μερτικοπούλου στον μητροπολίτη και τον συνεργάτη του. H κ. Κούρκουλα εγείρει ερωτήματα ακόμη και για τις συνθήκες θανάτου της θείας της, ενώ δηλώνει αποφασισμένη να προσφύγει στη Δικαιοσύνη, καθώς θεωρεί περίεργο το γεγονός ότι δεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, δεν έγινε νεκροτομή και η οικογένειά της ενημερώθηκε για το συμβάν ύστερα από 12 ώρες. Στη διαθήκη της εκλιπούσας ορίζονταν κληρονόμοι ο κ. Αμβρόσιος και ο κ. Καραμαλάκης, τον οποίο γνώρισε ένα χρόνο πριν από τον θάνατό της. Κατά την κ. Κούρκουλα, πρώτα ενημερώθηκε ο κ. Αμβρόσιος, ο οποίος βρέθηκε αμέσως στο διαμέρισμα της Μερτικοπούλου, όπου και άλλαξε τις κλειδαριές. Απαντώντας στις αιτιάσεις της βουλευτού, ο μητροπολίτης σε δήλωσή του, υπό τον τίτλο «η σιωπή των φρονίμων», αναφέρει με νόημα ότι «ήρθε και η σειρά του», αποδεχόμενος, όμως, ότι υπάρχει διαθήκη που τον καθιστά κληρονόμο σε ποσοστό 50%. «Οι συκοφαντίες δεν με αγγίζουν» δηλώνει λέγοντας ότι: «Δεν μπορώ να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας. H σιωπή των φρονίμων δεν είναι αδυναμία. H διαθήκη με ονομάζει κληρονόμο, αλλά πρέπει να φροντίσω να αγορασθεί ένα διαμέρισμα 100 τ.μ. για την οικονόμο της θανούσης, να βοηθηθούν οικονομικώς ο οδηγός της, ο νεωκόρος του ναού Ταξιαρχών, ο θυρωρός και μέρος των χρημάτων θα δοθεί σε φτωχές οικογένειες πολυτέκνων».

    http://www.kathimerini.gr/213134/article/epikairothta/ellada/ston-a-p-gia-mia-megalh-klhronomia

  3. Ο/Η του Τσίπρα λέει:

    http://blogoperatispentaras.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9.html
    Ο ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ
    9 Ιανουαρίου 2014

    Αλεξ. Τσίπρας: Πιστεύουμε ότι η αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο αλλά και η αλλαγή της μεταναστευτικής πολιτικής είναι δύο σημεία στα οποία συμπλέουν οι θέσεις της Ευρωπαϊκής Αριστεράς με τις αξίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    Δεκέβρης του 1999 και στην Αθήνα ψιλοχιονίζει και κάνει φοβερό κρύο! Σε μία πάροδο της Μητροπόλεως, υπάρχει μία εκκλησία (δεν γνωρίζω όνομα). Κάτω απ το υπόστεγο της εισόδου έχουν στρώσει κάτι χαρτόκουτες δύο άστεγοι και προσπαθούν να ζεσταθούν. Καθως περνώ έξω απο τον περίβολο, στέκομαι και παρατηρώ! Την ώρα εκείνη, βγαίνει ο παπας απο την εκκλησία, σβήνει τα φώτα, κλειδώνει την πόρτα και αφού ρίχνει μία ματιά σιχαμάρας στούς άστεγους, διασχίζει τον μικρό περίβολο και βγαίνει στο δρόμο! Ρε παπά, του λέω! Τι ψυχή κουβαλάς; Με τέτοιο κρύο αφήνεις τους ανθρώπους έξω; Άνοιξε την πόρτα, βάλε να δουλέψει το θερμαντικό (που σίγουρα σου έχουν εγκαταστήσει οι ενορίτες με τον οβολό τους)! Οι άνθρωποι μπορεί να πεθάνουν απόψε! Τι λες χριστιανέ μου; Μου απαντά! Η εκκλησία είναι ιερός χώρος! Και φεύγει…

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ «ΑΡΙΣΤΕΡΟ» ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΕΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ!!! Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, Ο ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ, Ο ΑΝΕΡΜΑΤΙΣΤΟΣ!

  4. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    1) The Holy Quran Experiment (ἔχει ἀγγλικοὺς ὑποτίτλους)

    2) Γάμοι ὁμοφυλοφίλων τὴν ἐποχὴ τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας
    http://www.pare-dose.net/4524#ixzz3tqvwN5FH
    «Παρ’ ότι στην σύγχρονη εποχή, η ομοφυλοφιλία αποτάσσεται -υποκριτικά- από την χριστιανική Εκκλησία, ως κάτι ανόσιο και μιαρό, εν τούτοις δεν ήταν ανέκαθεν αυτή η στάση της…

    Στο Βυζάντιο, η ιδιαιτερότητα αυτή, όχι μόνο ήταν ανεκτή, αλλά είχε ουσιαστικά και την εκκλησιαστική κάλυψη, καθώς η νόμιμη συμβίωση ή και γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων, δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο.

    Καθώς, η ομοφυλοφιλία, δεν ήταν -ούτε και είναι- άγνωστο φαινόμενο στις τάξεις της Εκκλησίας (τουναντίον μάλιστα), για να δώσει μια νομιμοφάνεια στις σχέσεις αυτές, επινόησε την λεγόμενη «αδελφοποίηση» (ή «αδελφοποιία»). Με την ορολογία αυτή, νοείται η με θρησκευτική τελετή -δήθεν πνευματική- ένωση δύο ανδρών, για την οποία γράφτηκε και επίσημη ευχή «εις Αδελφοποιίαν πνευματικήν», που διαβαζόταν από τον ιερέα μπροστά από το Ευαγγέλιο. Η «Ακολουθία της Αδελφοποιίας» όμως, είναι ολόιδια με την Ακολουθία του –γνωστού ετερόφυλου- Γάμου (ζευγάρι εμπρός από τον ιερέα, Ευαγγέλιο, κεριά, κουμπάρος, συγγενείς κ.τ.λ.).

    Διαβάστε περισσότερα: Γιατί οι ομοφυλόφιλοι ονομάζονται και «αδελφές»; | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/4524#ixzz3tqvwN5FH
    »

  5. Ο/Η massilia λέει:

    Βέβαια υπάρχει νόμος (4285/14 αν δεν κάνω λάθος) που προβλέπει ότι:

    Οποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 – 20.000) ευρώ.

    Δεν είμαι νομικός, αλλά φαντάζομαι πως όλο το ζουμί είναι η βαλβίδα ασφαλείας «κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων». Επομένως, αφού το φτύσιμο δεν ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα «των ως άνω προσώπων» ούτε γάτα ούτε ζημιά. Και εναρμονίσαμε τη νομοθεσία με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και προφυλάξαμε την ελευθερία έκφρασης κάθε ρατσιστή. Ποιος είπε ότι η ελληνική νομοθετική εξουσία δεν είναι ικανή να παράγει θαύματα;

  6. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Ο σάλος που έχει προκύψει μετά το αχαρακτήριστο λεξιλόγιο που χρησιμοποίησε ο Φαήλος Κρανιδιώτης για τον Κώστα Φαλελάκη, τον επί 25 χρόνια σύντροφο του Μηνά Χατζησάββα, τις επικρίσεις που δέχτηκε και τις νέες του δηλώσεις, έπεσε στο τραπέζι προς συζήτηση, στην εκπομπή NaMaSte. Η Ναταλία Γερμανού πήρε τον λόγο και ανέφερε τα εξής:
    «Αυτό που νομίζω ότι δεν έχει καταλάβει ο κύριος Φαήλος Κρανιδιώτης είναι ότι τα σχόλια που δέχτηκε δεν είναι για την άποψή του αν του αρέσουν οι ομοφυλόφιλοι ή δεν του αρέσουν ή αν τους προτιμά σε χαμηλή φωτιά βραστούς ή ψητούς με πατάτες… δεν είναι εκεί το πρόβλημά μας. Όλοι όσοι θυμώσαμε πάρα πολύ με αυτή την ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό του ήταν η γλώσσα η οποία χρησιμοποίησε δύο μέρες μετά τον θάνατο του Μηνά Χατζησάββα γράφοντας τη φράση «τι φταίμε να τρώμε στη μάπα την αξύριστη χήρα του», μιλώντας για τον σύντροφο του εκλιπόντως, εξαιρετικό ηθοποιό και αξιοπρεπέστατο άνθρωπο, τον Κώστα Φαλελάκη. Χρησιμοποιεί τη λέξη «χυδαιότητα» για τα σχόλια που του έγραψαν όταν εκείνος πρώτος έκανε λάβαρο τη χυδαιότητα. Η χυδαιότητα δεν έχει φύλο».

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Με απόλυτη ξεδιαντροπιά η κυβέρνηση αποκαλεί το σύμφωνο συμβίωσης «παράλληλο πρόγραμμα», λες και την εμπόδιζε το ΔΝΤ ή η ΕΕ να το είχε καταθέσει από το Φλεβάρη όπως όφειλε, λες και δεν είναι το ευρωπαϊκό δικαστήριο αυτό που την υποχρεώνει, με πρόστιμα μάλιστα, να κάνει τα αυτονόητα που αρνείται.
    Αυτή η τυχοδιωκτική παρέα βλέπει τα πάντα κάτω από το πρίσμα του τακτικισμού και των αντιπερισπασμών. Αυτό που δεν σκέφτηκε, αν τελικά το ψηφίσει πράγματι το νομοσχέδιο τώρα και δεν ακολουθεί απλώς τη γνωστή τακτική του χότζα, είναι πως χαλάει την υποκριτική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα των Φαρισαίων φίλων της και πως τους δίνει επιχειρήματα για να απευθυνθούν στα θρησκόληπτα ταλιμπανικά σκουπίδια που τρέφονται με μίσος.
    Με την ευκαιρία:
    http://www.kathimerini.gr/841577/article/epikairothta/ellada/sth-voylh-to-symfwno-symviwshs-gia-ta-omofyla-zeygaria—antidrash-ieras-synodoy
    αντίδραση Ιεράς Συνόδου
    ______________
    και κάτι σχετικό, με μια υπόθεση που παρά την ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής, ακόμη «διερενάται».
    Από μπλογκ των ΑΝΕΞΕΛ
    http://olympia.gr/2011/07/09/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%88%CE%AC%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%B5/

    Συνεργάτης του αρχιεπισκόπου «ψάρευε» παλ ικάρια στο διαδίκτυο!
    Posted by olympiada στο Ιουλίου 9, 2011

    Το Μακελειό απόψε αποκαλύπτει

    -Βίντεο ντοκουμέντο με στενό συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου την ώρα που επιδίδεται σε cyber sex με νεαρούς στο διαδίκτυο.
    __________________
    http://tvxs.gr/news/ellada/ieronymos-kata-symfonoy-symbiosis

    Ιερώνυμος κατά συμφώνου συμβίωσης

    Αφορισμοί
    ________________
    http://tvxs.gr/news/ellada/poinikes-diokseis-kata-anthimoy-gia-koykoyloma-biasmoy-anilikoy-sto-papafeio
    Ποινικές διώξεις κατά Άνθιμου για το «κουκούλωμα» βιασμού ανηλίκου στο Παπάφειο

  8. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Σημαντικὸ ἔσοδο τὰ … μυστήρια. Αὐτὸ οὔτε ὁ Τζίμης Πανούσης, ὁ δῆθεν ἀντιεξουσιαστὴς ὄχι μόνον δὲν τὸ ἀκουμπᾷ, ἀλλὰ καὶ προπαγανδίζει ὑπέρ των.

  9. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Τί ἔγινε δὲν ἔχει κράξιμο στὸν Ἀμβρόσιο Λένη; Μόνο τὸ σαμάρι τὸν Γαρουφαὴλ Κρανιδιώτη κράζουν; Κάποια κοινότητά τους, εἶπε ὄτι θὰ μηνύσει τὸν παπαδάρχη, ἀλλὰ οἱ ἄλλοι οἱ ἑτεροφυλόφιλοι συμπαθοῦντες; Ἡ δὲ κοινότητα ἐλπίζω νὰ πάῃ μέχρι τέλους. Δὲν γίνεται ἕνα πρότυπο τοῦ 31.8% τῶν Ἑλλαδιτῶν, νὰ συμπεριφέρεται ἔτσι, ἐπειδὴ καὶ ἐκεῖνο συμπεριφέρεται ὁμοίως, ἀφ’οὗ εἶναι …θέλημα Γιαχβέχ.

  10. http://www.fthis.gr/article/427153/stefanidoy-apisteyti-entasi-sto-plato-gia-tin-epi8esi-ambosioy-kabgas-comiadi–tatsopoyloy–video

    Πεμ 10 Δεκεμβρίου 2015 19:00
    ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
    Στεφανίδου: Απίστευτη ένταση στο πλατό για την επίθεση Αμβρόσιου. Καβγάς Ψωμιάδη – Τατσόπουλου – VIDEO
    Δείτε τί συνέβη

    Στεφανίδου: Απίστευτη ένταση στο πλατό για την επίθεση Αμβρόσιου. Καβγάς Ψωμιάδη – Τατσόπουλου – VIDEO
    FLATEST
    Νίκος Μουτσινάς: «Αποκαλύπτεται η αλήθεια και το χαστούκι είναι πολύ γερό»

    «Καρφάρα» για Μενεγάκη: «Ας ανάψει το καλοριφέρ, τόσα βγάζει! Είναι δυνατόν να στριμώχνει τα παιδιά της;» – VIDEO

    Πολύ γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει: «Μένω με τη μαμά, τη θεία μου και την αδελφή μου»

    «Η Μενεγάκη απάντησε στους δημοσιογράφους γιατί δεν της έκαναν ερωτήσεις που την εκνεύρισαν»

    Είναι επίσημο! Το ζευγάρι της showbiz αρραβωνιάστηκε

    Ξανθιά παρουσιάστρια αποκαλύπτει: «Νόμισα πως θα πέθαινα. Δεν ένιωθα το σώμα μου»

    Η Ελληνίδα τραγουδίστρια κάνει πρόβα νυφικού λίγο πριν το γάμο της!

    Λαμπεροί προσκεκλημένοι σε εγκαίνια στο κέντρο της Αθήνας

    Σίσσυ Χρηστίδου: Άκρως εντυπωσιακή με ripped skinny jeans στον αέρα εκπομπής!

    Παρουσιάστρια ειδήσεων σοκάρει: «Δεν μπορούσα να βγω από το αυτοκίνητο, είχε αρχίσει να παίρνει φωτιά»

    Θύελλα αντιδράσεων και οργή έχει ξεσπάσει μετά τα σχόλια του Αμβρόσιου για τους ομοφυλόφιλους μέσα από επιστολή του στο προσωπικό του blog. Το θέμα συζητιέται από το πρωί σε πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές και το ίδιο συνέβη και στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου το απόγευμα της Πέμπτης 10 Δεκεμβρίου. Η Τατιάνα Στεφανίδου φιλοξένησε στο πλατό της εκπομπής τον Χρήστο Σιμαρδάνη, την Κατερίνα Διδασκάλου και τον Πέτρο Τατσόπουλο, ενώ ζωντανή σύνδεση έγινε και με στούντιο όπου βρισκόταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Τα πνεύματα δεν άργησαν να οξυνθούν και όπως θα δείτε και στο video οι δύο άνδρες ήρθαν σε αντιπαράθεση.

  11. Ο/Η ataktos λέει:

    Πατήρ Φιλόθεος Φάρος: «Εμείς οι παπάδες έχουμε πολλές νευρώσεις σχετικά με τον ερωτισμό»

    http://www.kar.org.gr/2015/12/12/%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%8C%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%82-%CF%86%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%B4%CE%B5/

  12. Ο/Η Gay bishop λέει:

    Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος

    Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

    Ἐν Πειραιεῖ τῆ 11ῃ/11/2015

    Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἀπέστειλε τήν ἀκόλουθη ἐπιστολή πρός τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέ ἀφορμή τήν προώθηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο Δικαιοσύνης πρός διαβούλευση τοῦ σχεδίου Νόμου περί συμφώνου συμβιώσεως ζητώντας τήν ἔκτακτη σύγκλιση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

    ΕΚ ΤΗΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

    ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 11ῃ Νοεμβρίου 2015

    «᾿Αριθμ. Πρωτ. 1253

    Πρός τήν

    Ἱεράν Σύνοδον

    τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος

    Ἰω. Γενναδίου 14

    115 21 ΑΘΗΝΑΙ

    Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,

    Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Σύνεδροι,

    Μετά πολλῆς ὀδύνης καί θλίψεως παρακολουθῶ τήν προώθησι ὑπό τῆς παρούσης Κυβερνήσεως τῆς θεσμοθετήσεως τοῦ σαπροτάτου πάθους τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς γενετησίου δῆθεν προσανατολισμοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού δεῖται ἐννόμου προστασίας καί πού πρέπει νά παράγῃ ἔννομες συνέπειες ἐξομοιούμενο μέ τήν κατά φύσι ἀνθρωπίνη σεξουαλικότητα, ἐμφανιζόμενο ὡς δῆθεν ἀνθρώπινο δικαίωμα, τήν στιγμήν πού οὐδεμίαν σχέσι ἔχει μέ τήν ἀνθρώπινη φύσι ἀλλά ἀποτελεῖ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἀπό αὐτήν, συνεχίζουσα τό «καλό» ἔργο τῆς προηγουμένης Κυβερνήσεως πού μέ τόν γνωστό ἀντιρατσιστικό νόμο θεσμοθέτησε καί ἕτερο «γενετήσιο προσανατολισμό». Θεσμοθετεῖται ἑπομένως ἡ ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας, θεσμοθετεῖται ἡ παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ, θεσμοθετεῖται ἡ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἐκ τῆς θεοσδότου ἀνθρωπίνης σεξουαλικότητος πού ἀποτελεῖ ἱερό ἐφαλτήριο γιά τήν συνδημιουργία μετά τοῦ αἰωνίου Θεοῦ κτιστῶν μέν ἀλλά ἀθανάτων ἀνθρώπων, θεμελιώνεται ἡ ἀποδόμησι τοῦ πανιέρου θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας καί ἐφαρμόζεται μεθοδικότατα ὁ σχεδιασμός τοῦ διεθνιστικοῦ σιωνιστικοῦ παράγοντα γιά μία μεταχριστιανική Ἑλλάδα.

    Ἡ ἀνάρτησι καί ἡ διαβούλεσι τοῦ πολυνομοσχεδίου τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων γιά τή νέα μορφή τοῦ Συμφώνου Συμβίωσης ὅπου ἐξομοιώνεται πλέον ὁ «κολοφών» τῶν κακῶν κατά τόν ἱερό Χρυσόστομο, τό αἴσχιστο καί ἀτιμωτικό πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας μέ τόν κατά φύσι γενετήσιο προσανατολισμό καί προβλέπονται ἔννομα δικαιώματα καί ἔννομες συνέπειες ἀπό τήν δικαιοπρακτική αὐτή συμβίωση, θέτει μεῖζον ἠθικό καί πνευματικό θέμα.

  13. Ο/Η Gay and hypocrite bishop λέει:

    http://agonasax.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7926.html
    «Φιλορθόδοξος Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»

    καὶ «Ὀρθ. Χριστ. Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος “Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης”»

    ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ
    (…….)

    Μετὰ ἀπ’ αὐτά, πρέπει οἱ ἐκλέκτορες «δεσποτικῷ δικαίῳ» Μητροπολίτες καὶ Ἀρχιεπίσκοπος, γιὰ νὰ διασώσουν καὶ τὸ τελευταῖο ἴχνος ἀξιοπρέπειας ποὺ τοὺς ἀπέμεινε, νὰ λάβουν ὑπ’ ὄψιν ὅσα ἔγραψαν τότε οἱ ἐφημερίδες καὶ δὲν μπόρεσε νὰ διαψεύσει ἡ ἔρευνα, ὅσα εἶπαν δημόσια ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, οἱ μητροπολίτες Καλαβρύτων καὶ ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος γιὰ τὸν κ. Κουμαριανό.

    1. Ὁ μὲν ἀρχιεπ. Χριστόδουλος εἶχε πεῖ γενικὰ γιὰ τὰ σκάνδαλα, στὴν περίοδο τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ “τσουναμιοῦ”:

    «Εἴμαστε ὑπεύθυνοι (ἐμεῖς οἱ ἐπίσκοποι, γιατὶ) ὄχι μόνον ἐπροστατεύσαμε, ἀλλὰ καὶ ἀνεχθήκαμε νὰ ὑπάρχουν “ἐπίορκοι” Μητροπολῖται ποὺ κατελήφθησαν ἀπὸ “φιληδονία”, καὶ μετατρέψαμε τὶς Μητροπόλεις μας σὲ θερμοκήπια ἀθλιοτήτων…».

    Ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ τότε ὁμολογημένα σκάνδαλα, κανεὶς δὲν τιμωρήθηκε, παρὰ μόνο ὁ κ. Κουμαριανὸς «ἀναγκάσθηκε» σὲ παραίτηση γιὰ νὰ μὴ δικασθεῖ, ὅπως ἔγραψε ὁ Τύπος.

    2. Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ἐπίσης, εἶχε μιλήσει πιὸ συγκεκριμένα:

    α) Τὴ δεκαετία τοῦ 1990 εἶχε χαρακτηρίσει τὸν κ. Κουμαριανὸ ὡς «πρόσωπο ἀκατάλληλο» γιὰ νὰ γίνει Ἐπίσκοπος! Καὶ φαίνεται κάτι ἤξερε, γιατὶ εἶναι γνωστὸ πὼς τὰ κωλύματα ἱερωσύνης εἶναι συγκεκριμένα. Καὶ ἔκανε αὐτὴ τὴ δήλωση, παρόλο ποὺ ὁ τότε μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος ἦταν αὐτάδελφός του στὴν «Χρυσοπηγή», καὶ εἶχε ἐκφρασθεῖ ὑπὲρ τῆς ἐπισκοποιήσεως τοῦ κ. Κουμαριανοῦ, ἀφοῦ τὸν γνώριζε καλὰ ὡς πνευματικό του τέκνο. Πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ὅτι τὰ στοιχεῖα τοῦ Καλαβρύτων ἦσαν τόσο ἰσχυρά, ὥστε οὔτε ἡ μαρτυρία τοῦ ἀδέλφοῦ του Χριστόδουλου τὸν ἔπεισαν γιὰ τὴν καταλληλότητα τοῦ κ. Κουμαριανοῦ!

    Καὶ β) Ὁ κ. Ἀμβρόσιος, τὴν περίοδο τοῦ 2005 εἶχε ἀποδεχθεῖ ὅτι ὁ «Σεβασμιώτατος κ. Θεόκλητος εἶχε ἀναμειχθῆ εἰς τὸ ἐπικληθὲν “παραδικαστικὸν κύκλωμα”». (Βέβαια ἀργότερα, μὲ τὴν ἴδια εὐκολία ποὺ τὸ εἶχε παραδεχθεῖ, τὸ ξε-παραδέχτηκε, ποιός ξέρει γιὰ ποιούς λόγους. Ὅμως, οἱ ὑποψίες παραμένουν, ἡ ἔξωθεν καλὴ μαρτυρία ἀπέδρασε!

    Ἀλλὰ ἔχουμε καὶ δεύτερη σκληρὴ ἐπιβεβαίωση γιὰ τὴν δράση τοῦ κ. Κουμαριανοῦ ἀπὸ τὸν πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομο. Μὲ ἐπιστολή του (11/3/2007) τάσσεται κατὰ τῆς ἐκλογῆς τοῦ κ. Θεοκλήτου Κουμαριανοῦ ὡς μητροπολίτου τότε Μεσσηνίας, θεωρώντας «ἀδιανόητο θράσος» οἱ ἔνοχοι καὶ οἱ σκανδαλοποιοὶ νὰ νομίζουν πὼς τὰ σκάνδαλα ξεχάστηκαν. Ἂν ὑποκύψουμε (γράφει πρὸς τοὺς συνεπισκόπους του) καὶ τὸν ψηφίσουμε γιὰ ἐπίσκοπο «δικαίως» ὁ λαὸς θὰ ἐπιρρίψει καὶ σὲ μᾶς τὶς ἴδιες ρετσινιὲς καὶ θὰ μουρμουρίζει φωναχτὰ πλέον «Ἄστους μωρέ, ὅλοι τους τὰ ἴδια εἶναι».

    «Ὁ Ζακυνθινὸς Ἱεράρχης ὑποστηρίζει συγκεκριμένα ὅτι ὁ Μητροπολίτης Βρεσθένης καὶ διατελέσας Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εἶχε παραιτηθεῖ «ἐξαιτίας τῶν σκανδάλων, τὰ ὁποῖα ξεσπάσαν καὶ ταλάνισαν ἐπὶ μακρὸν τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Σᾶς ὑπενθυμίζω ὅτι πρόκειται περὶ τοῦ κέντρου τοῦ ‘τσουναμιοῦ’, τὸ ὁποῖο ἔπληξε ἀποκλειστικῶς τὸ περιβάλλον τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστόδουλου…», προσθέτει» (Θ. Τσάτση, Ἐλευθεροτυπία, 12/03/2007).

    http://www.thepressproject.gr/article/85788/Neo-oxeto-eksapeluse-o-Ambrosios

    Νέο οχετό εξαπέλυσε ο Αμβρόσιος

    Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος, συνεχίζει να προκαλεί. Μετά το πρώτο ξέσπασμα μίσους κατά των ομοφυλόφιλων, επανήλθε χαρακτηρίζοντας τους αποβράσματα της κοινωνίας
    «Χαίρομαι γιατί έγινε μεγάλος ντόρος, όχι για το όνομά μου -ας με βρίζουν δεν με νοιάζει. Ο κόσμος άκουσε ότι υπάρχει και ένας ιεράρχης ο οποίος μιλάει κατά της ομοφυλοφιλίας.

  14. Ο/Η Κάποιος λέει:

  15. Ο/Η του ΚΚΕ λέει:

    ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΚΥΛΛΑΚΟΣ (Ειδικός Αγορητής Κ.Κ.Ε.):

    Είναι υπαρκτό το πρόβλημα ότι
    αυξάνει ο αριθμός των ζευγαριών που θέλουν να διαβιούν ελεύθερα, χωρίς να προχωρούν σε
    γάμο. Συμβαίνει και στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Το ερώτημα είναι ποια είναι η βασική
    αιτία που οδηγεί τα ζευγάρια αυτά στο να συμβιώνουν και να μην παντρεύονται; Είναι ίσως
    κάποιες αντιλήψεις ότι έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, όταν είναι πιο χαλαροί οι
    δεσμοί της, να μην μπουν κάτω από τις διατάξεις αναγκαστικού δικαίου και τις ρυθμίσεις, οι
    οποίες είναι πιο αυστηρές και αφορούν το γάμο, διότι έτσι αποφάσισαν και επέλεξαν.
    Υπάρχουν, όμως, οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι, όπως είναι οι δυσκολίες από τις
    εφαρμοζόμενες επί χρόνια πολιτικές και στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Εδώ τώρα για να
    παντρευτεί ένα παιδί, για να πιάσει δουλειά, φτάνει κατά μέσο όρο στα 29-30 χρόνια ηλικίας,
    δηλαδή αυξάνει και το όριο ηλικίας για να φτάσουν σε γάμο τα παιδιά. Οπότε εξ ανάγκης και
    επειδή δεν μπορούν να μένουν συνεχώς στο σπίτι του πατέρα ή της μητέρας, αρχίζει η
    συμβίωση και πρέπει να ρυθμιστεί αυτή η συμβίωση. Είναι και ζήτημα αντιλήψεων, αλλά είναι
    και ζήτημα λόγω της σκληρής οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής σε βάρος των λαϊκών
    στρωμάτων και των νέων οικογενειών, γι’ αυτό και μειώνεται και ο αριθμός των παιδιών που
    γεννούν τα καινούργια ζευγάρια, διότι δεν μπορεί να τα βγάλουν πέρα.
    Εάν το δούμε αυτό το νομοσχέδιο στο πλαίσιο μιας πολιτικής, η οποία είναι σε βάρος
    της οικογένειας τελικά ή καθυστερεί την οικογένεια στο πότε θα αποφασίσει ο άλλος να κάνει
    οικογένεια, είναι ένα αποσπασματικό μέτρο, το οποίο, κατά τη γνώμη μας, έχει θετικές
    διατάξεις, τις οποίες θα τις ψηφίσουμε, αλλά δεν μπορούμε να χειροκροτήσουμε το
    νομοσχέδιο, όταν είναι ένα αποσπασματικό νομοσχέδιο στα πλαίσια μιας άδικης οικονομικής
    και κοινωνικής πολιτικής. Γι’ αυτό εμείς θα ψηφίσουμε «παρών» στο νομοσχέδιο. Υπάρχουν
    και αρκετές διατάξεις, τις οποίες θα τις καταψηφίσουμε.
    Επίσης, υπάρχει και ένας άλλος λόγος. Άκουσα τον κ. Πρωθυπουργό, με αφορμή τα
    ποσοστά που δίνουν οι δημοσκοπήσεις, να καλεί τους Υπουργούς να δουν σε κάθε
    Υπουργείο ποιο κοινωνικό μέτρο θα πάρουν, ώστε να αλλάξει η εικόνα της Κυβέρνησης. Είναι
    και αυτό το νομοσχέδιο που πράγματι πρέπει να αντιμετωπίσει ένα κοινωνικό πρόβλημα και
    έχει τον επικοινωνιακό σκοπό του ο χρόνος που έρχεται για συζήτηση και ψήφιση το
    νομοσχέδιο.
    Επί της ουσίας του νομοσχεδίου, ότι υπάρχει ανάγκη να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα
    και να μπουν κανόνες, είναι σωστό. Δεύτερον, θα μπουν οι ίδιοι κανόνες, όπως και στο γάμο;
    Βλέπω ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κινείται στην κατεύθυνση των ίδιων ρυθμίσεων. Αν είναι ίδιες
    ρυθμίσεις, τότε γιατί δεν προχωράει ο άλλος στο γάμο; Όταν κάποιος συζεί για ένα χρονικό
    διάστημα και μετά σκέφτεται ίσως να παντρευτεί, είναι συνειδητή η απόφαση του. Δεν
    μπορούμε, λοιπόν, να μεταφέρουμε όλους τους κανόνες και ιδιαίτερα όλους τους κανόνες του
    γάμου στο σύμφωνο συμβίωσης, διότι τότε δεν πρόκειται για σύμφωνο, δεν πρόκειται για τη
    θέλησή τους να συμβιώσουν ή προσωρινά ή μόνιμα. Άρα, λοιπόν, δεν συμφωνούμε με αυτή
    τη λογική. Μπορεί να ακούγεται καλά σε αυτούς που συμβιώνουν, σε αυτούς που αισθάνονται
    ότι μπορεί και να χωρίσουν και να μην πάρουν τη σύνταξή του άντρα τους ή μπορεί να
    πάρουν λιγότερο ποσοστό από την κληρονομιά εξ αδιαθέτου κ.λπ., να αποκτήσουν πλήρως
    τα δικαιώματα, αυτό ακούγεται καλά, αλλά δεν συμφωνούμε ότι θα πρέπει να είναι το ίδιο
    πράγμα. Θα πρέπει να είναι μικρότερη η όποια προστασία και οι όποιες ρυθμίσεις
    αναγκαστικού δικαίου. Δεν μπορεί να υπάρχει τέτοια ευρύτητα κανόνων αναγκαστικού δικαίου
    όπως είναι στο γάμο. Εάν θέλουν, ας παντρευτούν.
    Με την ευκαιρία, θα ήθελα να επαναλάβω τις παλιότερες θέσεις μας ότι επιτέλους
    πρέπει να προχωρήσει η Ελλάδα στην κατοχύρωση σαν νόμιμου γάμου απέναντι στην
    Πολιτεία -όχι απέναντι στην ηθική ή στη θρησκεία- να είναι μόνον ο πολιτικός γάμος. Όποιος
    θέλει να κάνει και θρησκευτικό. Το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και με την ονοματοδοσία των
    παιδιών, το ίδιο να γίνεται και με την κηδεία. Αυτά θα πρέπει να είναι απέναντι στην πολιτεία,
    διότι έχουν πολιτικό χαρακτήρα.
    Σχετικά με το εάν συμφωνούμε να ενταχθούν οι ομοφυλόφιλοι στις ρυθμίσεις αυτές.
    Εμείς είμαστε ενάντια στο γάμο των ομοφυλόφιλων. Δεν έχουμε καμία προκατάληψη ή
    ρατσιστική διάθεση. Ίσα-ίσα, υπάρχουν πρακτικές και συμπεριφορές, οι οποίες θα έπρεπε να
    βρεθεί τρόπος να μην αντιμετωπίζονται στην κοινωνία ή στην εργασία σαν άτομα δεύτερης
    κατηγορίας αυτοί που έχουν άλλη σεξουαλική προτίμηση. Άλλο αυτό και άλλο να
    εφαρμοστούν ίδια μέτρα και ίδιες ρυθμίσεις με γάμο με το ελεύθερο σύμφωνο συμβίωσης.
    Είμαστε αντίθετοι για τον εξής λόγο: Διότι είτε πρόκειται για γάμο είτε για ελεύθερη συμβίωση.
    Ο θεσμός του γάμου προέκυψε από την ανάγκη της προστασίας των παιδιών και της
    γυναίκας και της εξασφάλισης της αναπαραγωγής και της διαιώνισης του είδους. Αυτή είναι η
    βασική λογική. Με αυτή την έννοια, λοιπόν, ξεκινώντας και από πού ξεκινά ιστορικά η
    λειτουργία του γάμου, δεν συμφωνούμε ότι πρέπει να κάνουμε δεκτή την άποψη να
    προχωρήσει και η Ελλάδα στην κατεύθυνση που είπα πριν. Αυτές είναι οι γενικές μας θέσεις
    επί του νομοσχεδίου και όταν θα έρθουμε στα άρθρα, θα μιλήσουμε συγκεκριμένα. Θα
    ψηφίσουμε «παρών».

  16. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Να λοιπόν γιατί θα μείνουν νυν και αεί στο 5.5%!Η ιδεολογία τους είναι κατά των ομοφυλοφίλων!!
    Κρύβονται τώρα με μισόλογα και τσιριμόνιες!!Ας μας ΠΟΥΝ,αν τολμούν, ΠΩΣ στα κομμουνιστικά υπάρξαντα κράτη,που κατέρρευσαν συμπεριφέρονταν απέναντι στο πρόβλημα αυτών των ανθρώπων και πόσοι πέθαναν ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ σε καταναγκαστικά έργα στη Σιβηρία,αν γλύτωναν το θάνατο!!ΜΚαι σήμερα ακόμη στη νεολαία τους ΔΕΝ δέχονατι ομοφυλόφιλους!!Κατά τα άλλα οι γνωστές ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ τους!!!!!!!!!!!

  17. Παράθεμα: Δημ. υπάλληλος Αμβρόσιος για ομοφυλοφίλους: «Είναι σιχάματα, φτύστε τους» (οι ιερείς ομοφυλόφιλοι είναι ΟΚ) | Ασμοδαιος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s