Ο Ισλαμοφασισμός και οι ναι-μεν-αλλάδες

[Ευτυχώς μαζί με τα «Ναιμεναλλά» ειπώθηκαν και σοβαρότερα πράγματα, υγιείς αντιδράσεις]

φωτο από Athens Voice

Του Δημήτρη Ραυτόπουλου στο Athens Voice

Η επίθεση του Ισλαμοφασισμού στην Ευρώπη δεν περιορίζεται, βέβαια, στην άνανδρη σφαγή της παρισινής νεολαίας στις 13 Νοεμβρίου, ούτε στην αγγελία νέων σφαγών και χημικής-βιολογικής επίθεσης. Οι απειλές και οι συνέπειες φαίνεται να είναι πολύ ευρύτερες: αποσταθεροποίηση της Ευρώπης, προοπτική πολεμικής εμπλοκής και, πάντως, ανθρωπιστική και πολιτιστική υποχώρηση. Από τη διαρκή ειρήνη, την πορεία προς την ομοσπονδιοποίηση, την ευημερία και την ελευθερία κυκλοφορίας περνάμε στην ταυτοτική σύσπαση, στα «κλειστά» σύνορα, στην έξαψη εθνολαϊκισμών, στην αναβίωση ρατσισμού και φασισμού.

Αυτά δεν απασχολούν την αριστερή νομενκλατούρα του πολιτισμού, τη μακάρια ταμπουρωμένη στο ιδεολογικό της μπούνκερ. Κάποιοι εκλεκτοί εκπρόσωποί της όμως αισθάνθηκαν την ανάγκη να μας χαρίσουν τον ακριβό τους λόγο, τουλάχιστον για τη σφαγή των νέων. Εξέφρασαν την πολύτιμη συμπάθειά τους στα θύματα αλλά δεν ξέχασαν και τη βαριά ευθύνη της Ι.Α.Η. (Ιστορίας, Αλήθειας, Ηθικής – με κεφαλαία αρχικά) που σηκώνουν στους πνευματικούς τους ώμους. Ισορρόπησαν λοιπόν τα συλλυπητήρια με βαθιές υποκλίσεις στην «πολιτική ορθότητα» που θέλει τη Δύση δήμιο, άρπαγα, κλέφτη, και τον Τρίτο κόσμο –ιδιαίτερα τον μουσουλμανικό– θύμα εκμετάλλευσης, αγνό, ηθικά ανώτερο. Και τι δεν ακούσαμε πάλι… Από το «καλά να πάθουν» (της 11/9/2001) –τώρα επί το λαϊκότερον «όπως έστρωσαν…»– ως τις μπακαλιαρίλες* περί Μπους-Μπλερ και περί Σταυροφοριών!

Η Δύση, στο ιδεολογικό τους αμάλγαμα, είναι περίπου η «ντροπή του ανθρωπίνου γένους»· ο πλούτος της δεν είναι προϊόν εργασίας, ευφυΐας, εφευρετικότητας, είναι κλεψιμέικα, πλιάτσικο, αίμα και δάκρυα της υπόλοιπης ανθρωπότητας. Και η σημερινή της υπεροχή είναι μόνο τεχνολογική, άρα και στρατιωτική. Απέναντί της λοιπόν ορθώνεται η εξέγερση των φτωχών, ληστευμένων και καταπιεσμένων, που μετατρέπονται σε εκδικητές, με την ηθική υπεροχή της αυτοθυσίας για ιδανικά!…

Ένας από τους διανοητές μας βρίσκει ότι φταίνε ο Σιράκ, ο Σαρκοζί που έκανε λίμπα τη Λιβύη και αρπάχτηκε από τη Συρία, φταίει ο Ολάντ…. αυτοί κήρυξαν τον πόλεμο, ενώ στη Συρία του Άσαντ συμβαίνει κάθε μέρα αυτό που συνέβη μια μέρα στο Παρίσι! Αλλά οι τζιχαντιστές, συνεχίζει, είναι «armee de l’ombre», «δεν τους πιάνουν σφαίρες». Εδώ ο συγγραφεύς παραβάλλει τους τρομοκράτες σφαγείς με τους «παρτιζάνους» της Αντίστασης κατά της ναζιστικής κατοχής, αυτοί ονομάστηκαν «l’ armee de l’ ombre»: ο στρατός της σκιάς. Ένας άλλος το μόνο που φοβάται, λέει, είναι μπας και την πληρώσουν οι μουσουλμάνοι του Παρισιού, μήπως δημιουργηθεί «ακόμα μεγαλύτερος ρατσισμός» στο Παρίσι. Μια τρίτη, συγγραφεύς δοξασμένη και πολυμεταφρασμένη, αναδεικνύεται σε ισλαμολόγο της ευκαιρίας μέσω της ιστοσελίδας των τζιχαντιστών, αναπαράγοντας με δέος και ευλάβεια την ιταμή ανακοίνωσή τους μετά το ομαδικό τους έγκλημα: «…σε μια επίθεση ευλογημένη από τον Αλλάχ, χτυπήσαμε την πρωτεύουσα της βδελυγμίας και της διαστροφής». Εν συνεχεία ανασκάπτει βαθυστόχαστα «τις δικές μας ευθύνες» (των δυτικών, δηλαδή), «πολύ πιο πίσω από τον πόλεμο στο Ιράκ και τα κλεμμένα του Μπους-Μπλερ» φταίει η κατάργηση του Χαλιφάτου** και η ταπείνωση του Ισλάμ που ζητάει εκδίκηση, όπως και για το Παλαιστινιακό! Κλείνοντας αυτό το ατζέμ πιλάφ, η συγγραφέας τα ψάλλει στη σάπια (δυτική) κοινωνία, απέναντι στην οποία η Τζιχάντ είναι «όχημα αλήθειας» και «θεματοφύλακας ενός ιδανικού» ελκυστικού για τους εύθραυστους και τους απελπισμένους!

Τόση κατανόηση, τόση αλληλεγγύη (μαζί με ιστορική εμβρίθεια)! Μπορεί, βέβαια, να αντιτείνει κανείς ότι οι παλαβοί τζιχαντιστές μακελάρηδες ούτε «αποκλεισμένοι» ήταν, ούτε «απελπισμένοι»· ήταν απλώς αφιονισμένοι, από θρησκευτικό μίσος και περιφρόνηση στη ζωή και επίσης αποθρασυμένοι από την ανοχή της δημοκρατίας, την οποία ονειρεύονται να καταλύσουν, όπως οι ολοκληρωτισμοί του 20ού αιώνα.

Προφανώς οι πολιτισμοί δεν έχουν τις ίδιες αξίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει εξίσωση: δεν είναι όλοι εξίσου ανθρώπινοι, δεν ευνοούν το ίδιο το σεβασμό στο πρόσωπο, την ατομική ελευθερία, την πολιτική ελευθερία, την ανάπτυξη και την ευημερία ατόμων και κοινωνιών.

Ο δυτικός πολιτισμός έχει στο ενεργητικό του την Αναγέννηση και τον Διαφωτισμό, το κράτος δικαίου, το λαϊκό κράτος, την ελευθερία, την ισότητα (την εφικτή, βέβαια, όχι την ουτοπική) και πραγμάτωσή του είναι η μεγάλη τέχνη, η λογοτεχνία, η μουσική.

Υπάρχει το ιδεολόγημα ότι οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί είναι φτωχοί εξαιτίας της αποικιοκρατίας, γι’ αυτό καταφεύγουν στο θρησκευτικό φανατισμό. Αλλά το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει: η θρησκεία τους, ο τρόπος ζωής τους, ο πολιτισμός τους τούς κρατούν σε υπανάπτυξη, ακόμα και όταν κολυμπούν στα πετροδολάρια. Η συμβολή της θρησκευτικής μεταρρύθμισης στην ανάπτυξη του καπιταλισμού στην Ευρώπη είναι το αντίθετο ακριβώς παράδειγμα στην ιστορία.

Σ’ αυτό τον πολιτισμό, της Δύσης και της δημοκρατίας, έχουν αναπτύξει τα υπαρκτά ή υπερτιμημένα ταλέντα τους οι «ναι-μεν-αλλάδες» μας. Ανήκουν στο είδος ακριβώς που έχει επωφεληθεί (νομίμως, βεβαίως βεβαίως) από τα περισσεύματα του καπιταλισμού, από τα μπερεκέτια του φιλελευθερισμού, της αγοράς, από το δημοκρατικό Μαικήνα της πολιτιστικής βιομηχανίας, από τους οργανισμούς, τους θεσμούς, τις χρηματοδοτήσεις, τα βραβεία και τις διακρίσεις –ακόμα και για τα ανατρεπτικά, αντισυστημικά έργα τους–, από τα πόστα και τις αργομισθίες, τα ταξίδια και τις φιλοξενίες και τις σχετικές εκροές… Η κακή Δύση τους παρέχει τα μέσα ακόμα και να τη φτύνουν!  (δικές μου οι υπογραμμίσεις)

Ίσως όμως προκρίνουν ως καταλληλότερο για τις κατώτερες φυλές τον ισλαμικό νόμο, τη Σαρία, που, μεταξύ άλλων, υποβιβάζει τη γυναίκα σε κατάσταση πράγματος, ιδιοκτησία του αφέντη αρσενικού (πατέρα, συζύγου, αδελφού). Γιατί αν μια γυναίκα αρρωστήσει και στο χωριό της δεν υπάρχει γιατρός-γυναίκα, τότε μπορεί να αφεθεί να υποφέρει και να πεθάνει αβοήθητη. Και αν μια γυναίκα βιαστεί, όχι μόνο δεν βρίσκει ποτέ το δίκιο της (απαιτούνται πέντε αυτόπτες μάρτυρες, άντρες!) αλλά κινδυνεύει και να καταδικαστεί στη διά λιθοβολισμού θανάτωση, αν είχε την ατυχία, ανύπαντρη ούσα, να μείνει έγκυος. Σε διά λιθοβολισμού θάνατο και το έμβρυο!

Ευτυχώς ειπώθηκαν, μαζί με τα «Ναιμεναλλά» και σοβαρότερα πράγματα, υγιείς αντιδράσεις, ταυτόχρονες. Σημειώνω εκείνες της Ελένης Καραΐνδρου, του Αλέκου Φασιανού και ιδίως την παρέμβαση του Ριχάρδου Σωμερίτη, ο οποίος καταδίκασε ακριβώς τη μεσοβέζικη στάση του ναι μεν… Και υπήρξαν, στο ίδιο φύλλο της εφημερίδες και αλλού, σοβαρές αναλύσεις και εύστοχες παρατηρήσεις. Μεταξύ αυτών των τελευταίων, ο Δημοσθένης Κούρτοβικ, στην τακτική επιφυλλίδα του, που δεν είναι ποτέ αδιάφορη, δίνει αποστομωτική απάντηση σ’ εκείνους που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί, για το μίσος τους κατά του δυτικού πολιτισμού. Σε όλες τις εποχές και σε όλους τους πολιτισμούς, εξηγεί, έχουν διαπραχθεί εγκλήματα, και φέρνει το παράδειγμα της Αθήνας του 5ου αιώνα π.Χ. «Η Αθήνα εκείνη μας κληροδότησε έναν πολιτισμό που υπερβαίνει τα εγκλήματά της, μεταξύ άλλων επειδή οι αξίες του μας κάνουν να τα αναγνωρίζουμε ως εγκλήματα και να τα καταδικάζουμε». Η Δύση, συνεχίζει ο Δ. Κούρτοβικ, έχει εγκληματήσει και κατά του εαυτού της, με τις ενοχές της και τη σχετικοποίηση των αξιών της στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας, με την ανοχή της απέναντι στην προπαγάνδα του μίσους, μέσα στην όλη στρέβλωση των αξιών, όπου το αγαθό της ελευθερίας εκφυλίζεται σε δικαιωματισμό!

Υπάρχει «ισλαμοφασισμός»; Μπορεί να χαρακτηριστεί με αυτό το θρησκευτικό-πολιτικό συνθετικό ο θρησκευτικός φανατισμός και ο τρομοκρατικός του βραχίονας; Δεν εκφράζεται ομοφωνία στο θέμα αυτό. Ενστάσεις προβάλλουν και σοβαρότατοι σχολιαστές, στη Γαλλία, ο Μαρσέλ Γκοσέ. Θεωρώ ανύπαρκτες τις θεωρητικές επιφυλάξεις και θα επιμείνω στον όρο. Υπενθυμίζω ότι και οι δυο μεγάλοι ολοκληρωτισμοί του περασμένου αιώνα, και ο Ναζισμός και ο Σταλινισμός, είχαν έντονο θρησκευτικό χαρακτήρα, φαντασιακή διάσταση, τελετουργίες, συνθήματα, παρορμήσεις έξω από τις λογικές κατηγορίες και τη γνώση, όπως οι θρησκείες. Οι θεωρίες του αίματος και της ράτσας ήταν αντιεπιστημονικές, έκαναν επίκληση στο υπερβατικό, στον τρόμο, στο άσπρο/μαύρο, στη διαβολοποίηση της Δημοκρατίας και των δυτικών αξιών. Και οι δυο ολοκληρωτισμοί είχαν μεσσιανικό περιεχόμενο και ύφος και οι δυο επαγγέλλονταν τη δημιουργία του «νέου ανθρώπου». Άλλωστε ο τζιχαντισμός ανακηρύσσεται σε κρατική οντότητα, ελέγχει μεγάλες περιοχές και επιδιώκει την παγκόσμια επικράτηση. Ως τέτοια πολιτική οντότητα, και όχι μόνο θρησκευτική, κήρυξε τον πόλεμο στη Δύση.

###
* Η λέξη οφείλεται στον αρθρογράφο της σελ.2 της «Καθημερινής» Στέφανο Κασιμάτη (Φαληρέα), τη βρίσκω απόλυτα ταιριαστή.

**Ας σημειωθεί ότι το αρχικό Χαλιφάτο το είχαν διαλύσει οι Μογγόλοι τον 13ο αιώνα. Στους επόμενους αιώνες υπήρξαν ένα σωρό αντίπαλα Χαλιφάτα αλληλομισούμενα, με τελευταίο αυτό των Οθωμανών σουλτάνων, που το διέλυσε ο Κεμάλ το 1924. Οικογενειακή υπόθεση.

###

ΥΓ: το παρόν άρθρο εκφράζει απολύτως και τις απόψεις του ιστολογίου μας

Advertisements
This entry was posted in Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

18 Responses to Ο Ισλαμοφασισμός και οι ναι-μεν-αλλάδες

  1. Ο/Η eklag λέει:

    Η κατάντια των Βαλκανίων τον 18ο αιώνα,μετά την επέλαση του οθωμανικού Ισλαμοφασισμού, είναι ενδεικτική του κόσμου που οραματίζεται ο Ερντογάν με την ευρωπαΐκή του Τουρκία και οι λαλημένοι που του πουλάνε πετρέλαιο.
    Ο Πούτιν μόνο καταλαβαίνει;

  2. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Πολύ καλό άρθρο. Ντρεπόμαστε για την Αριστερά.

    • Ο/Η Left λέει:

      Ποια αριστερά; Αυτή της Δούρου που απαντάει μέσω «κύκλων» η ίδια δεν καταδέχεται, πως δεν διόρισε 4 συγγενείς της αλλά 3 και ο Κούλογλου το λέει αυτό αιχμηρή απάντηση;

      Δούρου κατά Ποταμιού για τους «διορισμούς συγγενών της»

      16:14 | 20 Νοε. 2015

      Αιχμηρή απάντηση δίνουν κύκλοι της Ρένας Δούρου στις καταγγελίες του Ποταμιού, ότι «τρία συγγενικά της πρόσωπα μισθοδοτουνται από το κράτος».

      http://tvxs.gr/news/ellada/doyroy-kata-potamioy-gia-toys-diorismoys-syggenon-tis

      «Όπως και σε άλλη περίπτωση στο πρόσφατο παρελθόν, όταν επιχειρήθηκε η σπίλωση της Ρένας Δούρου, έτσι και σήμερα η μόνη απάντηση είναι : αξιοπρέπεια, διαφορετικό ήθος, νομιμότητα. Οι πολίτες γνωρίζουν τον βίο όλων μας και είναι οι τελικοί κριτές» ανέφεραν κύκλοι της Περιφέρειας Αττικής, σχολιάζοντας τις καταγγελίες.

      Το Ποτάμι, σε ανακοίνωσή του, επικαλούμενο δημοσίευμα της ιστοσελίδας liberal.gr, υποστήριξε ότι «τέσσερα μέλη της οικογένειας της Ρένας Δούρου, συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας, μισθοδοτούνται πλέον από το κράτος».

      «Ο πρώτος», σύμφωνα με το Ποτάμι, «είναι ο σύντροφος της περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννης Μπεσίνης, ο οποίος τοποθετήθηκε το καλοκαίρι διευθύνων σύμβουλος στην ΕΥΔΑΠ. Ο δεύτερος, ο αδελφός της κυρίας Ρένας Δούρου, Πάνος Δούρος, φέρεται να εισπράττει «ενάμιση μισθό» ως απασχολούμενος στο Υπουργείο Πολιτισμού και στο Φεστιβάλ Αθηνών.

      Στην κρατικοδίαιτη οικογένεια προστέθηκε και η σύζυγος του αδελφού, η οποία ως δικηγόρος άρχισε να αναλαμβάνει υποθέσεις του Περιφερειακού Ταμείου Αττικής», αναφέρει το Ποτάμι,προσθέτοντας: «Το ηθικό πλεονέκτημα του ΣΥΡΙΖΑ σε όλο του το μεγαλείο».

      Οι ίδιοι κύκλοι της Περιφέρειας, ωστόσο, ανέφεραν ότι η Ρένα Δούρου όχι μόνον δεν διόρισε τη νύφη της, αλλά αντιθέτως την απέλυσε. ‘Οπως λένε, η Ρένα Δούρου έδιωξε τη νύφη της, που εργαζόταν ως δικηγόρος με μπλοκάκι στην Περιφέρεια, από τη στιγμή που εκείνη παντρεύτηκε στα τέλη Αυγούστου.

      • Ο/Η Po λέει:

        «δεν διόρισε 4 συγγενείς της αλλά 3 και ο Κούλογλου το λέει αυτό αιχμηρή απάντηση;»
        έξοχα, παίρνω ιδέες.
        Πρωτοποριακά αιχμηρή απάντηση!

  3. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὁ Χριστιανισμὸς καὶ τὸ Μωαμεθανισμὸς εἶναι ἀδελφάκια. Καὶ οἱ δύο κατέστρεψαν παραδόσεις καὶ ἀπέτυχαν νὰ φτιάξουν δική τους. Ἀπέτυχε ὁ Παναραβισμός, μήπως ἐπειδὴ δὲν εἶναι ὅλοι οἱ ἀραβόφωνοι Ἄραβες; Προσπαθοῦν μὲ τὸν Πανισλαμισμὸ καὶ δὲν θὰ τὰ καταφέρουν, ὅπως δὲν τὰ κατάφεραν οἱ Χριστιανοί! Ἡ Δύσι ὅτι ἔκανε τὸ ὀφείλει στὶς δύο ἐπαναστάσεις της, ὅταν στράφηκε στὴν ἀρχαιότητα, καὶ οἱ δύο πολεμήθηκαν ἐκ τῶν ἔσω. Μὴ ξεχνοῦμε τί γινόταν πρὶν τὸν Διαφωτισμὸν καὶ τὴν Γαλλικὴ Ἐπανάστασιν. Ἐνδιαφέρον τὸ ὅτι σημαντικὸ σημεῖο γιὰ τὴν παρακμὴ τῶν Ἀράβων εἶναι ἡ καταστροφὴ τῆς Βιβλιοθήκης τῆς Βαγδάτης ἀπὸ ἕνα Μογγόλο μὲ Χριστιανὴ γυναῖκα. Ὁ Χάνος ἦταν κρυπτοβουδιστής.

    https://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Wisdom
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hulagu_Khan

    Ναί, τὰ δάκρυα τῆς Ἀριστερᾶς (Μαρξιστικῆς) εἶναι κροκοδείλια.

  4. Ο/Η Nomorecoal λέει:

    Είστε μια Ελληνική φωνές που πάντα λέει αυτά που πρέπει να ειπωθούν. Εύγε

    Προσθέτω 3 άρθρα που πρέπει να διαβαστούν.

    * http://new.spectator.co.uk/2015/01/religion-of-peace-is-not-a-harmless-platitude/
    * http://www.frontpagemag.com/fpm/260978/logic-islamic-intolerance-raymond-ibrahim
    * http://www.snouts-in-the-trough.com/archives/14906

    Για όσους δεν το ξέρουν, ένα portal με διαρκή updates, άρθρα και ενημέρωση σχετικά με το θέμα (αν και από Αμερικάνικη και Βρετανική κυρίως σκοπιά, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον)

    * http://www.thereligionofpeace.com/

  5. Ο/Η είσαστε Κακός άνθρωπος κ Τσίπρα λέει:

    mrkk2 13:28 σε 30 Νοεμβρίου 2015

    https://toparatiritirio2012.wordpress.com/2015/11/30/%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B5-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1/

    Είστε Κακός Άνθρωπος Κύριε Τσίπρα

    Τόση αλαζονεία, τόση αναίδεια, τόση έπαρση, τόση περιφρόνηση δίκην υπάτου άρχοντος προς υποτελείς. Και η ερώτηση έρχεται αυτοδικαίως και αυτοβούλως από όλο και περισσότερους: Τι σόι άνθρωπος είσαστε κύριε Τσίπρα; Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να φέρεστε έτσι; ο «λαός» που ξεγελάσατε;

    Βέβαια εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι σίγουρα όλοι οι πρωθυπουργοί της μεταπολίτευσης δεν ήταν άγιοι. Και ο Άνδρέας Παπανδρέου, και ο Σημίτης πολύ λιγότερο, και ο Ανύπαρκτος Κωστάκης, και ο τακτικιστής Σαμαράς των Ζαππείων, και ο αγαθός «λεφτά υπάρχουν» Γιωργάκης, όλοι τους έχουν σκελετούς στην ντουλάπα τους οποίους ο μικρός καταληψίας βρήκε και εκμεταλλεύτηκε δεόντως.

    Ναι, όλοι αυτοί και ενδεχομένως και ο Μητσοτάκης τον οποίο ξέχασα να αναφέρω ήταν ανήθικοι. Άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο είχαν και ένα βαθμό ανηθικότητας πάνω τους.

    Να σας πω όμως κάτι; Εγώ δεν πιστευω ότι εσείς είσαστε ανήθικος. Η μάλλον, δεν πιστεύω ότι είσαστε απλά ανήθικος. Ο ανήθικος όσο ανήθικος και να είναι, έχει μια ετεροαναφορική σχέση με την ηθική. Μια σχέση υπέρβασης. Αναγνωρίζει την ύπαρξή της αλλά κάνει την επιλογή να την ξεπεράσει. Και που και που, με φόβο Θεού, τύψεις, δεν ξέρω τι, μπορεί να έχει παλινδρομήσεις, να κοιτάξει πίσω. Να ανακαλύψει ότι υπάρχουν και όρια. Όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1986. Η ο Σαμαράς το 2012. Η ακόμα και ο Κωστάκης (όταν είπε πως «λεφτά δεν υπάρχουν») και ο Γεωργάκης («λεφτά υπάρχουν» αλλά δεν μπορώ να τα πιάσω οπότε πάμε Καστελόριζο).

    Όλοι αυτοί όμως, με όλα τα ανομήματα τους, δείλιασαν μπροστά στην Άβυσσο, αν όχι εγκαίρως, τουλάχιστον πριν κλείσουν τις τράπεζες. Και κόστισαν σε 40 χρόνια μόνον τρεις φορές περισσότερα από όσα κοστίσατε εσείς σε μόλις δέκα μήνες.

    Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, πολλοί ισχυρίζονται ότι εσείς κύριε Τσίπρα δεν είστε ανήθικος. Διότι δεν αναγνωρίζετε την συγκεκριμένη έννοια ώστε να προσπαθήσετε να την υπερβείτε. Διότι απλά για εσάς, μπροστά σε αυτά που έχετε στο μυαλό σας Ηθική δεν υπάρχει.

    Η δύναμή σας είναι άλλη: Είναι η αγνή Κακία σε όλες τις εκφάνσεις της. Δεν ξέρω αν μέσα στην προϊούσα δυστυχία και την παραληρηματική τρικυμία εν κρανίω σας αντιλαμβάνεστε τη σημασία αυτού που σας λέω. Η που αυτό μπορεί να σας οδηγήσει αν δεν το σταματήσετε. Σίγουρα όμως τα αποτελέσματα και πάνω σε εσάς αλλά και για τη χώρα είναι ήδη εμφανή και θα γίνουν εμφανέστερα.

    Διότι είσαστε απλά ένας Κακός άνθρωπος, Κύριε Τσίπρα. Και τίποτα παραπάνω.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Μια Αριστερά που διαπλέκεται με τους πιο διεφθαρμένους μεσαιωνικούς κύκλους του παπαδαριού, που εμποδίζει το ΣΔΟΕ να ασκήσει έλεγχο στις μονές, στους ναούς και στις μητροπόλεις, μια Αριστερά που καλύπτει συστηματικά τη φοροκλοπή και τη διαφθορά, που προστατεύει τα προνόμια, που λέει συνεχώς ψέματα που συχνά ανατρέπονται την ίδια μέρα, που δεν θέλει να αλλάξει τίποτα, που τάζει συνεχώς χωρίς αντίκρυσμα, που μισεί με συμπλεγματικό τρόπο τη Δύση, το Διαφωτισμό, τις όποιες κατακτήσεις της αστικής Δημοκρατίας, ειδικά στα ανθρώπινα δικαιώματα, μια Αριστερά που χαϊδεύει τον αντισημιτισμό και νιώθει κοντά στη Χαμάς, στον Πούτιν, στα ευρασιατικά παραληρήματα των Ρώσων ναζιστών και στο Ρώσο πατριάρχη, στην οικογενειακή δικτατορία του Αζερμπαϊτζάν, στο Ιράν, μια Αριστερά που συμμαχεί με την απερίγραπτη ακροδεξιά του Καμμένου, που προστατεύει με σκανδαλώδη τρόπο τη Χ.Α. πρέπει να πέσει ο γρηγορότερο, αλλά με τέτοιο τρόπο που να μην παρασύρει και τη χώρα στην άβυσσο.
      Μετά θα πρέπει να λειτουργήσει επιτέλους το ειδικό δικαστήριο.

      Με την ευκαιρία, δείτε:
      Το δράμα των Εβραίων της Θεσσαλονίκης στην Κατοχή
      http://www.iefimerida.gr/news/238908/oi-tainies-tis-evdomadas-premiera-gia-ton-apagoreymeno-erota-toy-oyzeri-tsitsanis

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Mε την ευκαιρία, άλλο ένα κατόρθωμα των Ελληναράδων :

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/%CF%81%CE%AF%CF%87%CF%84%CE%B5%CF%81-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BF%CE%BD-%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D

    ΑΛΕΞΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
    Ρίχτερ εναντίον ρατσισμού

    Την περασμένη εβδομάδα ξεκίνησε η δίκη του Γερμανού καθηγητή Ιστορίας, Χάιντς Ρίχτερ, κατηγορούμενου για παραβίαση του λεγόμενου «αντιρατσιστικού» νόμου. Ποιο είναι το αδίκημα; Ότι επιδοκιμάζει, ευτελίζει ή κακόβουλα αρνείται την ύπαρξη εγκλημάτων πολέμου των Γερμανών στη Μάχη της Κρήτης. Με αυτή την έννοια είναι ρατσιστής και πρέπει να καταδικαστεί από τα ελληνικά δικαστήρια.

    Για να δούμε τι γράφει ο Ρίχτερ στο βιβλίο του, τουλάχιστον στα επίμαχα σημεία. Εν ολίγοις, με βάση τις ιστορικές του πηγές, αναφέρει ότι κατά την απόπειρα κατάληψης της Κρήτης από αέρος τον Μάιο του 1941, οι αντάρτες Κρητικοί υπέπεσαν σε εγκλήματα κατά των Γερμανών. Βεβήλωσαν τις σoρούς νεκρών και εκτέλεσαν τραυματίες, κλιμακώνοντας την ένταση των εχθροπραξιών και πυροδοτώντας βίαιες αντιδράσεις εκ μέρους των Γερμανών.

    Αυτού του είδους η άποψη αμβλύνει ελαφρώς τη στάση ότι οι φύσει κακοί και φιλοπόλεμοι Γερμανοί εξαπέλυσαν ανηλεή βία ενάντια στους φιλειρηνικούς Κρητικούς. Ο ίδιος ο Ρίχτερ τονίζει ακριβώς ότι «η προσπάθεια να παραγνωριστούν ή και να αγνοηθούν εντελώς οι επιθέσεις των ανταρτών, για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, με ισχυρισμούς όπως για παράδειγμα ότι για τους ακρωτηριασμούς ευθύνονται τα κρητικά γεράκια ή και το ότι τα ασυνήθιστα τραύματα (π.χ. από μαχαίρι) οφείλονται στη χρήση ασυνήθιστων όπλων, είναι μεν κατανοητή και έχει ως στόχο την αθώωση της μιας πλευράς αλλά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».

    Η συμπόρευση με τη θέση του Ρίχτερ θέτει εν αμφιβόλω τη μανιχαϊστική άποψη ότι εμείς, οι Έλληνες, είμαστε οι απολύτως καλοί και οι άλλοι, οι Γερμανοί, είναι οι απολύτως κακοί. Αυτή η άποψη προβάλλεται ως αντιρατσιστική, αν και το ακριβές αντίθετο ισχύει………………

    • Ο/Η Nomorecoal λέει:

      Στην Ελλάδα έχουν την τάση να μπερδεύουν την ιστορία της Αντίστασης με ταινίες του Τζαίημς Πάρις, του Φώσκολου κτλ, η θεωρούν pulp ιστορίες όπως τον «Μικρό Ήρωα» ως ντοκουμέντο κ.τ.λ. Έχουν κατηγορηθεί οι Αμερικάνοι ότι καταβροχθίζουν μυθοπλασίες με λειψή ιστορία και προπαγάνδα, κι εμείς δεν είμαστε καλύτεροι.

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Τί ἔπαθε ἕνας Γερμανὸς θεολόγος στὴν Γερμανία, ἐκφράζων τὴν ἄποψίν του, περὶ τῆς ἱστορικότητος τῶν λόγων τοῦ Ἰησοῦ τοῦ Ἰωσὴφ καὶ τῆς Μαρίας στὴν Καινὴ Διαθήκη.

      Γιὰ κάθε ἕναν ἀξιόλογο Γερμανὸ ἐπιστήμονα ὐπάρχουν καὶ 10 «Γερμανοῥωμῃοί» (τὸ δέκα δὲν βγῆκε μὲ στατιστικὲς μεθόδους) μὲ ὅτι αὐτὸ συνεπάγεται.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Gerd_L%C3%BCdemann

      «Gerd Lüdemann (born 5 July 1946 in Visselhövede, Lower Saxony), is a German New Testament scholar. He taught this subject from 1983 to 1999 at the Faculty of Theology of the University of Göttingen. Since 1999 he has taught there with a special status as Chair of History and Literature of Early Christianity. He is married with four children and seven grandchildren.

      After periods of teaching and research at McMaster University (1977–79) and Vanderbilt University (1979–82), he was appointed in 1983 to the Chair in New Testament Studies in the Theological Faculty of the University of Göttingen. Following a series of historically critical publications culminating in the publication of his book Der große Betrug: Und was Jesus wirklich sagte und tat (The Great Deception: And What Jesus Really Said and Did) in 1999, in which he argued that only about five per cent of the sayings attributed to Jesus are genuine and the historical evidence does not support the claims of traditional Christianity, the Confederation of Protestant Churches in Lower Saxony called for his dismissal from the Chair of New Testament Studies. Lüdemann stated that his studies convinced him that his previous Christian faith, based as it was on Biblical Studies, had become impossible: ‘the person of Jesus himself becomes insufficient as a foundation of faith once most of the New Testament statements about him have proved to be later interpretations by the community’.[1]

      Although the call for his dismissal was rejected by the state government of Lower Saxony, the members of the faculty, under pressure from the Church, complained to the University President that Professor Lüdemann had «fundamentally put in question the intrinsic soundness of Protestant theology at the University». As a result the Chair of New Testament was renamed the Chair of History and Literature of Early Christianity, his research funding was cut and his teaching was no longer part of the curriculum. Lüdemann complained that ‘most of my colleagues have long since left the principles of the Church behind them yet still seek to attach themselves to this tradition by symbolic interpretation and by other interpretative skills’.[2]

      In 2002, he debated William Lane Craig over the Jesus’ resurrection.[3]»

  7. Ο/Η Τσίπρας για γιατρό λέει:

    http://www.athensvoice.gr/article/%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B5%CF%82-web/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82/%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CE%BD-%CE%BF-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%8D
    ΜΑΝΟΣ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΣ
    02/12/2015 15 Σχόλια
    Κι αν ο Τσίπρας είναι του γιατρού;

    Στην αρχή νόμιζα πως ήταν οι κλασικοί απατεώνες (με την πολιτική έννοια του όρου, καθώς για να γίνεις απατεώνας με τη νομική χρειάζονται και κάποιες ικανότητες). Οι συνήθεις κυβερνήτες της χώρας που υπόσχονται πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν, καταφέρνουν να πείσουν τους πιο αφελείς και τους πιο υστερόβουλους συμπολίτες μας και μετά κάνουν την κωλοτούμπα τους τόσο αργά ώστε όταν την ολοκληρώσουν κανείς να μη θυμάται τι ακριβώς είχαν υποσχεθεί.


    Η μόνη ρεαλιστική πρόταση για τη Φρουτοπία, μάλλον

    Οι 7 μήνες διακυβέρνησης και η προκήρυξη του δημοψηφίσματος με έκαναν να σκεφτώ πως μπορεί να έχουμε να κάνουμε με επικίνδυνους ιδεοληπτικούς αρπακολατζήδες, αλλά η κατάθεση του 3ου μνημονίου, του αριστερότερου, με επανέφερε στην αρχική διαπίστωση. Μόνο που πια η απάτη έμοιαζε τόσο μεγάλη που έκανε τις κυβερνήσεις της πρώτης 8ετίας του ΠΑΣΟΚ να μοιάζουν ειλικρινείς και έντιμες. Όλα αυτά μέχρι πρόσφατα.


    Το πραγματικό δίλημμα τελικά ήταν το «θεότρελος» ή «απατεώνας»

    Τις τελευταίες εβδομάδες, η εκδοχή των αδίστακτων απατεώνων που θα ήταν ικανοί να διαγράψουν και τις τρεις γενιές της οικογένειας Παπανδρέου από τη Λέσχη της Απάτης δεν μου είναι πια αρκετή. Προφανώς έχουμε να κάνουμε και με αδίστακτους και με απατεώνες, αλλά φοβάμαι πως αυτές οι δύο λέξεις δεν αρκούν πια για να περιγράψουν τον Αλέξη τον Τσίπρα και την κυβέρνησή του. Κι ακόμα κι αν προσθέσουμε άλλες λέξεις, όπως τη λέξη «ανίκανοι» ή τη λέξη «σκιτζήδες» ή τη λέξη «τρόμπες» και πάλι η περιγραφή δεν μοιάζει να είναι ολοκληρωμένη.


    Η καλύτερη, μέχρι τώρα, προσπάθεια για ένα βαλκανικό ριμέικ του SOS Πεντάγωνο καλεί Μόσχα

    Όσο αδίστακτος, όσο απατεώνας, όσο ανίκανος κι αν είσαι, δεν αυτοπαρωδείσαι με τη συχνότητα που το κάνουν τα στελέχη της κυβέρνησης και ο πρωθυπουργός. Δεν φέρεσαι σαν ήρωας ενός σατιρικού έργου που προσπαθεί να περιγράψει, με πρωτοφανή υπερβολή, τη γελοιότητα της εξουσίας. Και σίγουρα δεν διακινδυνεύεις να δημιουργήσεις ένα σοβαρό διπλωματικό επεισόδιο τουιτάροντας μπούρδες που δεν συγκινούν ούτε τον πιο ανόητο χρυσαυγίτη για να τις σβήσεις μετά, αλλά μόνο από το λογαριασμό που έχεις για να γράφεις κάτι που μοιάζει με αγγλικά, την ίδια στιγμή που διαρρέεις ότι η ανάρτηση ήταν λάθος, αλλά η ανάρτηση εξακολουθεί να κοσμεί το λογαριασμό που έχεις για να γράφεις κάτι που μοιάζει με ελληνικά. Για να τα κάνεις όλα αυτά κάτι άλλο συμβαίνει και νομίζω πως ήρθε αυτή η τρομακτική στιγμή. Η στιγμή που αρχίζω να σκέφτομαι πως υπάρχει μια κάποια πιθανότητα οι άνθρωποι που κυβερνούν τη χώρα στην οποία κατοικώ να μην είναι απλώς απατεώνες αλλά και κανονικοί τρελοί. Να είναι παρανοϊκοί, να είναι θεοπάλαβοι, να έχουν λαλήσει, να είναι του γιατρού, να χρωστάνε της Μιχαλούς κ.ο.κ.

    Παγκοσμοιοποίηση, Ίντερνετ, το Χάραγμα του Θηρίου… Καλά που υπάρχει και η αντικαπιταλιστική-επαναστατική σχολή Χιλλ, μπας και βρουν τα παιδιά τους το κλεμμένο μέλλον τους.

    Καταλαβαίνω πως σε κάποιους –νομίζω πως όσο περνούν οι μέρες σε όλο και λιγότερους– αυτή η εκδοχή φαίνεται κάπως υπερβολική. Σας καταλαβαίνω. Και εγώ δεν θέλω να την πιστέψω. Δεν είναι και πολύ ευχάριστο να φοβάσαι πως όχι απλώς ένας πρωθυπουργός αλλά μια ολόκληρη κυβέρνηση θα ήταν πιο ταιριαστοί πλάι σε κάποιον που μιλάει σε μια πατάτα παρά στα υπουργικά έδρανα. Από την άλλη, μπορεί το να μιλάς σε μια πατάτα να είναι πολύ πιο λογικό από όλα όσα ακούγονται από τα συγκεκριμένα έδρανα και μπράβο τους.

    Ένα κόμμα, μία κυβέρνηση, μία διάγνωση: κλασικές περιπτώσεις φροϊδικού ολισθήματος.

  8. Παράθεμα: Αιχμηρή απάντηση ‘κύκλων’ σ.Δούρου: «Δεν διόρισε 3 συγγενείς της αλλά 2» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  9. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Εμπρός για τον πόλεμο των πολιτισμών, όπως επιτάσσουν τα think tanks του Πενταγώνου και η ανάγκη του καπιταλισμού για όλο και μεγαλύτερο πόλεμο, θάνατο και καταστροφή.
    Υπάρχουν και μερικές λογικές φωνές, στις κυρίαρχες ιμπεριαλιστικές χώρες, αλλά ακούγονται σαν «φωνή βοώντος εν τη ερήμω».
    http://www.huffingtonpost.co.uk/john-wight/syria-air-strikes_b_8675192.html
    Εδώ, η δική μας διανόηση εθυγραμμίζεται, είτε με τον χυδαίο στυλ Τράγκα, Σώτης κλπ, είτε με το πιο «μετριοπαθές» του Ραυτόπουλου, είτε χειρότερα, τάχαμου «ανατρεπτικά» , με των εμετικών αριστερών του unfollow*, που δικαιώνουν τους πρώτους. Όλοι άλλωστε (one way or another) συμμετέχουν στους μηχανισμούς ευθυγράμμισης, που τόσο περιεκτικά περιγράφει ο Δ.Ρ., στην παράγραφο που τονίσατε. (Απο παλιά, το ίδρυμα Φορντ και τις υποτροφίες του).

    * http://unfollow.com.gr/print-edition/to-islamiko-kratos-einai-diafotismos/
    Όσοι αντέχουν να το διαβάσουν, ας το κάνουν πριν το φαγητό.

  10. Ο/Η K λέει:

    Χυδαιότατος λίβελος όπως σχεδόν όλα τα κείμενα των νεοσυντηρητικών «ισλαμολόγων της ευκαιρίας» (της συμφοράς, καλύτερα) που ξαφνικά έγιναν media darlings με ψευτοτσιτάτα του Μάρκο Πόλο που αλίευσαν σε χρυσαυγίτικα sites και με αναλύσεις για τους Πακιστανούς που μιλούν αραβικά. Εξίσου χυδαίος λόγος με διάφορες φαιδρότητες αυτών της άλλης όχθης που πενθούν για την κατάλυση του Χαλιφάτου και βλέπουν τους τζιχαντιστές σαν της γης τους κολασμένους.
    Ώστε η Δύση είναι απλώς γενέτειρα της μεγάλης τέχνης και της Αναγέννησης… Οι ολοκληρωτισμοί του 20ου αιώνα που τόσο βδελύσσεται ο Ραυτόπουλος τίνος προϊόν ήταν; Ή μήπως ήταν μια παραφωνία, διότι οι σοβαρότεροι μελετητές τους θεωρούν (απο)παίδια του διαφωτισμού.
    Όσο για τη Σαρία, θα ήθελα να πληροφορηθώ σε ποια κράτη εφαρμόζεται, πέραν της επικράτειας των τζιχαντιστών. Να το πω, να το πω; Στη Σαουδική Αραβία, τη μόνη μεσανατολική χώρα που δεν έχει Σύνταγμα, δεν έχει Βουλή, δεν έχει κάνει ποτέ εκλογές και – εντελώς συμπτωματικό – τη μεγαλύτερη πετρελαιοπαραγωγό χώρα της χώρας και – νέα σύμπτωση – τη μεγαλύτερη φίλη της Δύσης στην περιοχή.
    Και, για να είμαστε ξηγημένοι, η αποικιοκρατία δεν είναι υποσημείωση της ιστορίας, είναι γενοκτονία στη νιοστή. Η πρώτη γενοκτονία του 20ου αιώνα έγινε από τους σοκολατοφάγους Βέλγους στο Κογκό που μακέλεψαν μερικά εκατομμύρια. Και όσοι σχετικοποιούν ή παρουσιάζονται απολογητές ενός από τα τρομερότερα μαζικά εγκλήματα που γνώρισε η ανθρωπότητα για μένα είναι Κασιδιάρηδες και αρνητές ολοκαυτωμάτων.
    Ας στείλει η Athens Voice το Ραυτόπουλο στη Γάζα να τους πει ότι η φτώχεια είναι προϊόν του «πολιτισμού» των Παλαιστινίων, πως έχουν ηλεκτρικό 4 ώρες την ημέρα επειδή έχουν αργία την Παρασκευή και δεν έχουν ελευθερία μετακίνησης γιατί είναι θρησκευτικά καθυστερημένοι.
    Είναι ανιστόρητο να χαράσσεις μια γραμμή συνέχειας από την εποχή των Σταυροφοριών ως την 11/9/2001 κάνοντας ένα άλμα αιώνων στο ενδιάμεσο και παραμελώντας οτιδήποτε συνέβη στη διάρκεια αιώνων στο ενδιάμεσο. Και είναι ηθικά αισχρό να μην καταδικάζεις την τυφλή δοφολονική βία του ISIS όποιον κι αν στοχεύει: γιατί στην ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τους τα θύματα των «ισλαμοφασιστών» ήταν και είναι μουσουλμάνοι. Για το χτύπημα στο Λίβανο, δεν συγκινήθηκε κανείς, για το Κομπάνι μόνο οι γραφικοί.

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://toparatiritirio2012.wordpress.com/2015/12/05/%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B6%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AC-unfollow-2/

    Ο κύριος Καθηγητής 10:44 σε 5 Δεκεμβρίου 2015

    Έλληνες τζιχαντιστές; Μπα,απλά Unfollow
    ……………………………

    Έτσι λοιπόν το unfollow ,γνωστό για τις μάχες του κατά του καπιταλισμού μας ενημέρωσε πριν λίγες μέρες πως Το Ισλαμικό Κράτος είναι Διαφωτισμός .Ναι καλά ακούσατε!Η συνταγή είναι γνωστή.Μπορεί στο Παρίσι να σκοτώθηκαν 130(!) άνθρωποι και να τραυματίστηκαν εκατοντάδες αλλά ελάτε να πούμε λίγο για την ιμπεριαλιστική δύση και «τα βαθύτερα αίτια».

    Οι «πολέμιοι του καπιταλισμού» έχουν σαν βάση την αντίληψη πως οι αραβικές χώρες είναι φτωχές όχι εξαιτίας της κουλτούρας τους και του τρόπου ζωής τους αλλά εξαιτίας της «ιμπεριαλιστικής Δύσης» που τους άρπαξε τον πλούτο και τους καταδίκασε στην φτώχεια.

    Έτσι λοιπόν οι Δυτικές χώρες απολαμβάνουν μια ευημερία που δεν τους αξίζει.Δεν οφείλεται στην δημοκρατία,στον σεβασμό των ανθρωπίνων αξιών και στους θεσμούς της δημοκρατίας που σφυρηλατήθηκαν στους αιώνες αλλά στην αρπαγή και στην καταπίεση των αραβικών χωρών.Είδατε τι εύκολα εξηγούνται όλα;

    Πάντα οι «πολέμιοι του καπιταλισμού» ψάχνουνε τα βαθύτερα αίτια.Σύμφωνα με τους συντάκτες του άρθρου μαθαίνουμε πως «υπάρχει μια καταστατική άρνηση του ότι ο φασισμός είναι σάρκα από τη σάρκα της νεωτερικής δημοκρατίας, ότι είναι αδιανόητος δίχως την εγγραφή του σώματος του ανθρώπου στο έθνος-κράτος».Με λίγα λόγια οι τζιχαντιστές δεν είναι φασίστες γιατί ο φασισμός είναι καπιταλιστικό αποκύημα συνδέεται μόνο με τον εθνικισμό.

    Ακολουθεί μια μακροσκελέστατη ανάλυση βασισμένη σε μαρτυρία επιζώντα του Bataclan για να μας αποδείξει πως η Γαλλική επανάσταση βασίστηκε στην βία για να πετύχει τους σκοπούς της λες και δεν είναι γνωστό.Αυτός ο κρετινικός συμψηφισμός όμως δεν είναι τυχαίος.

    Στη συνέχεια ακολουθεί το γνωστό αυτομαστίγωμα μπολιασμένο από μπόλικη φιλοσοφία.Τέτοιες μπούρδες ακούσαμε από διάφορους μετά την επίθεση στο Παρίσι.Το νόημα είναι το κλασσικό πια «Αυτά είναι καθημερινότητα στις αραβικές χώρες και εσείς χύνετε κροκοδείλια δάκρυα μόνο για το Παρίσι».Στην προφανή απάντηση πως θα μπορούσε ο καθένας μας να είναι στη θέση των θυμάτων προτάσσεται η έλλειψη προσωπικότητας.Συγκεκριμένα το κείμενο την αναφέρει σαν «έλλειψη προσωπικότητας σε κοινωνίες μαζικής παραγωγής ανθρωπότυπων».

    Ακολουθεί ένα κανονικό ξέπλυμα των τζιχαντιστών οι οποίοι διαβάζουμε πως «έχουν θεσπίσει διοίκηση,τρέχει το νερό,υπάρχουν παροχές υγείας για όλους και δικαστικό σύστημα».Γιατί αυτό;Γιατί σύμφωνα με τους πεφωτισμένους συντάκτες το Ισλαμικό Κράτος δεν κάνει τίποτα λιγότερο από όσα κάνει ένα έθνος-κράτος,η Γαλλία ας πούμε.Το γεγονός πως η διακυβέρνηση έχει ως βάση την Σαρία λίγο απασχολεί τους «πολέμιους του καπιταλισμού».

    Καταλήγουν μάλιστα στο εξής καταπληκτικό συμπέρασμα: «Κανένας δυτικός «προοδευτισμός», ωστόσο, δεν διανοείται να φτάσει στο σημείο να δει τον Άλλον ως το πολιτικό υποκείμενο εκείνο που μέσα από τον πόλεμο που διεξάγει και τον Τρόμο που προκαλεί και διαχειρίζεται, μετέχει ο ίδιος σε μια διαδικασία παραγωγική του ίδιου του εαυτού.»Προτείνουν μάλιστα και αναγνώριση της πολιτικής συνθήκης που γέννησε το Ισλαμικό Κράτος.

    Κάπως έτσι τεκμηρίωναν την υποστήριξη τους στον Khomeini οι αντικαπιταλιστές πριν 40 χρόνια.Κάπως έτσι υπερασπίζονται άκριτα όλες τις τρομοκρατικές οργανώσεις που πνίγουν στο αίμα πρωτίστως αυτούς για τους οποίους αγωνίζονται.Πίστευαν και πιστεύουν οι αφελείς πως ένας ισλαμιστής ηγέτης ή μια ισλαμιστική οργάνωση μπορούν να υπηρετήσουν την καπιταλιστική τους ονείρωξη.Διαβάστε εδώ μια ενδιαφέρουσα ιστορία για το θέμα.Δεκαετίες μπορεί να πέρασαν από τότε αλλά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.Οι κάθε λογής «αντικαπιταλιστές» θα νιώθουν πάντα πιο κοντά στους Τζιχαντιστές παρά στην «κακούργα Δύση».

    Και ναι,φυσικά και έχει ευθύνες ο Δυτικός κόσμος για την άνοδο των τζιχαντιστών.Φυσικά οι χειρισμοί στην περιοχή ήταν προβληματικοί.Είναι όμως τελείως διαφορετικό να προχωράει κάποιος σε έναν αναίσχυντο συμψηφισμό της πορείας που είχε η Δύση από την απαρχή του Διαφωτισμού με την φρίκη του Ισλαμικού κράτους που επιθυμεί να βυθίσει όλο τον κόσμο στο σκότος.

    Νεολίμπεραλ

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Να θυμηθούμε ποιοι ψήφισαν τον άθλιο «αντιρατσιστικό» νόμο με τον οποίο δικάζεται ο Ρίχτερ, νόμο που αρνείται να αλλάξει ο ΣΥΡΙΖΑ:

    Υπέρ του επίμαχου άρθρου για τις γενοκτονίες τάχθηκαν 54 βουλευτές των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και ανεξάρτητοι, κατά τάχθηκαν 42 βουλευτές (ΣΥΡΙΖΑ, KKE, Μ. Ρεπούση, Π. Τατσόπουλος) και για εντελώς διαφορετικούς λόγους οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή, και οι Χρ. Αηδόνης, Β. Καπερνάρος, Γ. Κασαπίδης και Γ. Κουράκος, ενώ «παρών» δήλωσαν οι ανεξάρτητοι βουλευτές Πολύδωρας, Ανδρουλάκης και Δ. Ψαριανός.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s