Αλέξιος, Ιππότης στο Τάγμα των Μεγάλων Σταυροφόρων

[Εύθυμα ‘αριστερά’ μεγαλομανή σούργελα, στον καιρό της κατάρρευσης]

O tempora o mores

O tempora o mores

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Το τι ακριβώς εκπροσωπεί το ρωμέικο πατριαρχείο των Ιεροσολύμων των 12χρονων Ρωμιών φτωχοδιαβόλων που ροβόλησαν στα ξένα, στρατολογήθηκαν σε μια σκοτεινή σκανδαλοποιό, αποικιοκρατική και ρατσιστική αδελφότητα και κατσικώθηκαν από το 1534 πραξικοπηματικά (με τη βοήθεια της οθωμανικής τυραννίας) στο σβέρκο των Παλαιστινίων Ορθοδόξων, διώχνοντας και αποκλείοντας τους από το φυσικό τους χώρο με τρόπο εκκλησιολογικά απαράδεκτο, μπορεί να το δει όποιος αντέχει την αηδία, εντελώς ενδεικτικά , δια στόματος μάλιστα του συντηρητικού πρέσβη Άγγελου Βλάχου («Μια φορά κι ένα καιρό ένας διπλωμάτης», τ. Δ΄- 1985) εδώ, σε ένα από τα πολλά ρεπορτάζ-άρθρα της «Καθημερινής» (22.7.2001, «Ολο το παρασκήνιο στα Ιεροσόλυμα»-Γρ. Καλοκαιρινός, περιλαμβάνει ακόμη και δολοφονία μοναχής από αρχιμανδρίτη), εδώ, αλλά και σε δυο δικά μας ποστ, εδώ (το ιστορικό πλαίσιο της μαφιόζικης οθωμανικής «ελληνοποίησης» στα 1534 του ανέκαθεν παλαιστινιακού πατριαρχείου) και εδώ (σκάνδαλα κάθε είδους).

Οι ντροπιαστικές μαρτυρίες είναι πιο πολλές από τα χαλίκια του Ιορδάνη κι εγώ στο τέλος θα παραθέσω μια που τη θεωρώ ιδιαίτερα επεξηγηματική και αντιπροσωπευτική μιας πολύ σάπιας κατάστασης, έτσι για να αντιληφθούμε σε ποιο σκουπιδοτενεκέ των απορριμμάτων της κρατικής Εκκλησίας ευτύχησε να παρασημοφορηθεί το θρασύτατο πουλέν της Παναγιωταρέα και του Αλαβάνου, που θα ξεσήκωνε τη Νότια Ευρώπη, στο όνομα του ρωμέικου «αριστερού» πολιτικού πολιτισμού του φραπέ, του «ντάξει μωρέ» και του «μην την ψάχνεις δικέ μου». Όσο πιο σύντομα μπορώ θα αναφέρω πως το κακόφημα αυτό ίδρυμα των φακίριδων και ταχυδακτυλουργών των διεθνώς γνωστών ρεζιλοκλωτσοπατινάδων του Αγίου Φωτός, που ένα μικρό μέρος από τα άπλυτά του ξεχείλισε από ατύχημα στο ιερό «τσουνάμι» του 2005 πετώντας πολλούς υποκριτές «από τα σύννεφα» (οι υποθέσεις που άνοιξαν, κουκουλώθηκαν μέρα μεσημέρι, όλες), παρασημοφορεί συστηματικά όποιον παράγοντα της ρωμέικης εξουσίας περάσει από το αρχοντοχωριάτικο πατριαρχικό σαλονάκι, ξεκινώντας από τους Παπαδόπουλο, Παττακό, Μακαρέζο, Βοβολίνη(1968) και σία, περνώντας μέσα από ΓΑΠ, Σαμαρά, Καμμένο, Διαμαντοπούλου, διεθνούς φήμης καθηγητή Κοτζιά, Αναστασιάδη της Κύπρου, χωρίς να τσιγκουνεύεται και στο (υπόδικο ή φυγόδικο) ευλαβικό δίδυμο των Λαυρεντιάδη-Κυριακίδη και καταλήγοντας στον σύζυγο της καθηγήτριας των Πολυτεχνείων Πατησίων και Κοζάνης. Ο τελευταίος λοιπόν, αρπάζοντας το παράσημό του, δεν έχασε την ευκαιρία να δείξει για χιλιοστή φορά στον «αθώο, προδομένο κλπ» λαό, που καταπίνει οτιδήποτε δεν θίγει την τσέπη του, τι ακριβώς καπνό φουμάρει.

Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας επισκεφθεί τους παραπάνω προτεινόμενους συνδέσμους, εγώ θα κλείσω με μια σκαμπρόζικη ειδησούλα (ποινικής υφής όμως) και με ένα από τα πάρα πολλά χαριτωμένα βιντεάκια των Ελληναράδων παπάδων της αγίας πόλης, που έχρισαν ιππότη της ελεεινής μορφής τον Αλέξι, απλά για να δείξω τα τενάγη της υποκρισίας στα οποία εν γνώσει όλων των ευσεβών πολιτικάντηδων, «πιστών» και άθεων, τσαλαβουτά αυτό που κρύβεται πίσω από το βαρύγδουπο τίτλο «Αδελφότητα του Παναγίου Τάφου», η οποία στρατολογεί και ανήλικους φτωχοδιάβολους, τραγικές φιγούρες παιδιών της αγνής ελληνικής υπαίθρου. Δεν θα μεταφέρω και εδώ το όνομα του πρωταγωνιστή της ροζ ποινικής περιπετειούλας Αρχιεπισκόπου, γιατί δεν έχει κάποιο νόημα, το έχει γράψει η πρώτη σε κυκλοφορία τότε κυριακάτικη εφημερίδα, το έγραφε και ο ευσεβέστατος ακροδεξιός εκδότης Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και όλοι έκαναν πως δεν το διάβασαν, όποιος θέλει να δει και άλλα συναφή, ας επισκεφθεί εδώ:
«Οι εβδομαδιαίοι ‘Νέοι Άνθρωποι’ του Μεγάλου Σταυροφόρου κλπ Γρ.Μιχαλόπουλου (9 χρόνια φυλακή για απόπειρα εκβιασμών επιχειρηματιών) τον ρωτούσαν-χωρίς να παίρνουν απάντηση-σε αλλεπάλληλα τεύχη τους …. ‘αν είχε κάποιο περιστατικό πριν χρόνια στον κινηματογράφο της οδού Αθηνάς ΑΡΙΩΝ’ (12-10-2001). Ο κ. Θεόφιλος ευθύς ως εξελέγη, προήγαγε σε αρχιεπίσκοπο τον ‘γνωστό από τη γνωστή υπόθεση στο ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΡΙΩΝΑ…’, προκαλώντας την αντίδραση του μητροπολίτη Πέτρας Κορνήλιου (σημ.Λασκ.: υποψήφιου πατριάρχη, χολωμένου που δεν πήρε κάποια επιτελική θέση): ‘Θα μας πάρουν με τα γιούχα. Θα αρχίσει ο Τύπος…να θυμάται’ (‘Ν.Άνθρωποι’, 9.12.2005). Την ίδια πληροφορία, πως ο Πέτρας παρουσίασε καταδίκη 7μηνης φυλάκισης ‘για ανήθικη συμπεριφορά μέσα σε σινεμά της Αθήνας’ του αρχιεπισκόπου ….επιβεβαίωσε μετά από καιρό και το ‘Πρώτο Θέμα’ (22.1.’06). Για την ιστορία ο ‘Αρίων’ ήταν πορνοκινηματογράφος, και το καταγγελθέν και μη διαψευσθέν, μου θυμίζει ανάλογη περιπέτεια πανσεβάσμιου επισκόπου του Οικ.Πατριαρχείου στον πορνοκινηματογράφο ‘Αλάσκα’ τη δεκαετία του 1980 (προσβολή δημοσίας αιδούς κλπ- ηθωώθη, το αστυνομικόν όργανον που τον συνέλαβεν, είχε παρεξηγήσει)».

___________
ΥΓ:
Ιδού το σεπτόν ιερατείον της παρασημοφορούσας Αδελφότητας (μούτζες, αισχρές βρισιές κλπ, υπάρχει και σχετικό ρεπορτάζ της «Κυρ. Ελευθεροτυπίας» (3/4/2005): “… μέλος της Ιεράς Συνόδου, ο Φώτιος, που διακονεί τον Πανάγιο Τάφο, …μπροστά στις κάμερες καταράστηκε μία δημοσιογράφο. … Ιδού, λοιπόν, τι γράφει (ο απόφοιτος δημοτικού) Φώτιος σε μητροπολίτη: «Μωρή πατσαβούρα τακουνού, που έκανες αίτηση ότι ο μισθός είναι λίγος για να πάρεις αύξηση, για να πληρώνεις εκεί που γυρίζεις, στις αγορές, και δεν ντρέπεσαι που έδωσες τα κειμήλια του Αγίου Τάφου στον… Πώς θα βγει η ψυχή σου; Αλλά και αυτός δεν έχει φιλότιμο που τα πήρε. …Να εξηγήσουμε ότι στο κείμενο της επιστολής δεν κρατήσαμε την ορθογραφία του».

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

28 Responses to Αλέξιος, Ιππότης στο Τάγμα των Μεγάλων Σταυροφόρων

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Από μικροί στην αγιότητα
    14 χρονών, 15, 14, 12.

    Βενέδικτος (κατά κόσμον Βασίλειος Παπαδόπουλος) ήταν Πατριάρχης Ιεροσολύμων.
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Γεννήθηκε το 1892 στο χωριό Τσεσνείρο της Προύσης. Το 1906, σε ηλικία 14 ετών, μετέβη στα Ιεροσόλυμα, όπου αφιερώθηκε και σπούδασε στην τοπική Ιερατική Σχολή.

    Διόδωρος Α΄ Ιεροσολύμων
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Ο Διόδωρος Α’, κατά κόσμον Δαμιανός Γ. Καρίβαλης (14 Αυγούστου 1923 – 20 Δεκεμβρίου 2000) ήταν Πατριάρχης Ιεροσολύμων από το 1981 ως το θάνατό του το 2000.
    Γεννήθηκε στη Χίο, στις 14 Αυγούστου 1923. Μετά την περάτωση του δημοτικού, τον Οκτώβριο του 1938, μετέβη στο Γυμνάσιο της Ιερουσαλήμ,

    Ειρηναίος Α΄ Ιεροσολύμων
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Ο Ειρηναίος Α΄ (κατά κόσμον Εμμανουήλ Σκοπελίτης) γεννήθηκε στις 17 Απρίλιου του 1939 στη Σάμο. Το 1953 πήγε στα Ιεροσόλυμα

    Πατριάρχης Θεόφιλος Γ΄ Ιεροσολύμων
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Ο Θεόφιλος Γ΄ (κατά κόσμον Ηλίας Γιαννόπουλος) είναι Πατριάρχης Ιεροσολύμων από τις 22 Αυγούστου 2005.
    Γεννήθηκε στις 4 Απριλίου 1952 στους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας, ανήκει σε πολύτεκνη οικογένεια. Σε ηλικία 12 ετών πήγε στα Ιεροσόλυμα και εντάχθηκε στην Αγιοταφική Αδελφότητα.

  2. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ο Φίλης στην Βασιλεύουσα

    και ο Αλέξης στην άγια πόλη.

  3. Ο/Η Λεβέντικα λέει:

    Petros Tatsopoulos

    Από το στήριγμα Καμμένου στο στήριγμα Λεβέντη. Λαμπρά. Όχι, δεν θέλω να με παρεξηγήσετε. Δεν θεωρώ γελοίο τον πρωθυπουργό που βασίζει την κυβερνητική του επιβίωση σε αυτά τα γελοία στηρίγματα. Γελοίους θεωρώ ΕΜΑΣ που αυτόν τον γελοίο πρωθυπουργό με αυτά τα γελοία στηρίγματα ΔΕΝ μπορούμε να τον ξαναστείλουμε στην αντιπολίτευση. Ούτε συζήτηση. Εμείς είμαστε μακράν οι πιο γελοίοι από όλους.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ενδεικτικά ένα ρεπορτάζ του έγκριτου Παλαιστίνιου δημοσιογράφου και φωτορεπόρτερ Ahamd Melhem του έγκυρου «Al Monitor»: «Palestinians push to end Greek ‘occupation’ of patriarchate», 20.1.2015),
    «Οι Παλαιστίνιοι πιέζουν να τελειώσει η ελληνική «Κατοχή» του πατριαρχείου:
    http://www.al-monitor.com/pulse/originals/2015/01/arab-orthodox-accuse-patriarch-selling-church-land-israel.html

  5. Ο/Η Gothic λέει:

    http://www.paron.gr/v3/new.php?id=72335&colid=&catid=26&dt=2011-11-27%200:0:0
    27/11/2011

    Όπως αποκαλύπτουν τα Wikileaks

    Πλεκτάνες και εκατομμύρια για να γίνει Πατριάρχης Ιεροσολύμων ο Θεόφιλος!

    (…..)

    Δωροδοκία 13 εκατ. δολαρίων στους Ισραηλινούς για να συναινέσουν την ανατροπή του, καταγγέλλει ο Ειρηναίος!

    Σημεία και τέρατα φαίνεται ότι έγιναν για να καταφέρει ο σημερινός Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος να πάρει τη θέση του Ειρηναίου και να αναγνωριστεί από το Ισραήλ και την Ιορδανία.

    Σύμφωνα με έγγραφα του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών, που αποκάλυψε ο ιστότοπος Wikileaks, ο τότε αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα Τσάρλς Ρις προσκλήθηκε στο υπουργείο Εξωτερικών από τον γενικό γραμματέα Χαραλάμπη Ροκανά, κατ’ εντολήν της τότε υπουργού Ντόρας Μπακογιάννη, και του ζητήθηκε να μεσολαβήσουν οι ΗΠΑ στον βασιλέα της Ιορδανίας Αμπντάλα για να μην υπογράψει την άρση αναγνώρισης του Θεόφιλου και να πιέσουν την κυβέρνηση του Ισραήλ να τον αναγνωρίσει!

    Αφορμή για την ενεργοποίηση της ελληνικής διπλωματίας ήταν η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου της Ιορδανίας στις 12 Μαΐου να αποσύρει την αναγνώρισή της από το πρόσωπο του Θεόφιλου.

    Το υπουργείο Εξωτερικών θορυβήθηκε μετά και την απροθυμία του Ισραήλ να αναγνωρίσει τον Θεόφιλο, τον οποίο εκείνο είχε επιβάλει αφού ήθελε σώνει και καλά να… καρατομήσει τον Ειρηναίο…

    Σε εκείνη τη συνάντηση ο κ. Ροκανάς, σύμφωνα με τα έγγραφα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, είπε στον αμερικανό πρέσβη ότι η Ιορδανία αποφάσισε να άρει την αναγνώρισή της στον Θεόφιλο επειδή δεν έκανε επίσκοπο έναν άραβα ορθόδοξο Αρχιμανδρίτη και επειδή δεν κατάφερε να πάρει πίσω τη γη της Ανατολικής Ιερουσαλήμ, που είχε πουλήσει ο προκάτοχός του Ειρηναίος στο Ισραήλ.

    Βάσισε δε όλο του το διπλωματικό «οικοδόμημα» στο ότι αν οι ΗΠΑ στηρίξουν τον Θεόφιλο και φροντίσουν να ενδυναμωθεί το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, θα αποδυναμωθεί η παρουσία της Ρώσικης Ορθόδοξης Εκκλησίας που επιδίωκε τη θρησκευτική ηγεμονία στην περιοχή!

    Ο κ. Ροκανάς είχε πει επίσης στον αμερικανό πρέσβη πως οι Ιορδανοί απέσυραν την υποστήριξή τους προς τον Θεόφιλο και για έναν άλλο λόγο: Επειδή εναντιώθηκε στην επιθυμία του ιορδανού πρίγκιπα Gazi να μεταβληθεί ο Ιορδάνης ποταμός σε τουριστική ατραξιόν που θα την εκμεταλλευόταν ο ίδιος προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα από τον θρησκευτικό τουρισμό!

    Ο αμερικανός πρέσβης, στο σημείωμά του προς το Στέιτ Ντιπάρνμεντ, χαρακτηριστικά ανέφερε:

    «Ο Ροκανάς ζητούσε τη βοήθεια των ΗΠΑ εξαιτίας της πρόσβασης που πίστευαν ότι είχαμε στον βασιλιά. Επιπρόσθετα, οι Έλληνες κατάλαβαν ότι η πρεσβεία μας στο Αμμάν είχε ειδική πρόσβαση στον αρχηγό πληροφοριών της Ιορδανίας Dhahabi. Οι Έλληνες δεν ζητούσαν από εμάς να εξασφαλίσουμε σε αυτούς ή τον Θεόφιλο ακρόαση από τον βασιλιά.

    Περισσότερο ήθελαν από εμάς να συζητήσουμε την κατάσταση με τον βασιλιά σιωπηλά. Ζήτησαν επίσης από εμάς να συζητήσουμε με τους Ισραηλινούς την αποτυχία τους να αναγνωρίσουν τον Θεόφιλο.

    Το μόνιμο επιχείρημα για την εμπλοκή της ΗΠΑ ήταν ότι με την αναγνώριση του Θεόφιλου θα αναχαιτιζόταν η αυξανόμενη τάση της ρωσικής Εκκλησίας για ηγεμονία στην περιοχή του Πατριαρχείου και θα έμενε έξω από τη διαμορφούμενη κατάσταση η Χαμάς».

    Φαίνεται δηλαδή ότι είχε στηθεί μια «ιερή πλεκτάνη» για να στηριχτεί ο Θεόφιλος και να χάσει κάθε ελπίδα επιστροφής στον Πατριαρχικό Θρόνο ο Ειρηναίος, με επιχειρήματα που μάλλον ως… απλοϊκά και έωλα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν.

    Πάντως το ότι «επιστρατεύθηκαν» ακόμα και οι ΗΠΑ για να στηριχθεί ο Θεόφιλος δείχνει πως η τότε υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη είχε πολλούς λόγους -άγνωστο ποιους- για να «καρατομήσει» τον Ειρηναίο.

    Στο μεταξύ αίσθηση έχει κάνει το δημοσίευμα μεγάλης κυκλοφορίας ισραηλινής εφημερίδας που στην πρώτη σελίδα ανέφερε ότι η αστυνομία διερευνά καταγγελία του Ειρηναίου προς το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, σύμφωνα με την οποία ο Θεόφιλος, για να αναγνωριστεί από την κυβέρνηση του Ισραήλ ως Πατριάρχης Ιεροσολύμων, πλήρωσε στην ισραηλινή κυβέρνηση 13 εκατ. δολάρια! Τα χρήματα αυτά προέρχονταν από κεφάλαια του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων!

    Να σημειώσουμε ότι ο Ειρηναίος παραμένει «υπό περιορισμόν», περίπου «φυλακισμένος» δηλαδή, σε αίθουσα του Πατριαρχείου από τις 11 Φεβρουαρίου 2008, ενώ υπάρχουν καταγγελίες ότι πολλές φορές του στερούν και το φαγητό! Περιττό να πούμε βέβαια ότι απαγορεύεται να δεχθεί επισκέψεις…

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται για το πως και γιατί της ανίερης «ελληνοποίησης» του πατριαρχείου:

    Τον Δωρόθεο Β΄ Αττάλα, τελευταίο Άραβα ιθαγενή πατριάρχη μιας μακράς σειράς Παλαιστινίων επισκόπων, με πρώτον τον αδελφόθεο Ιάκωβο, τον διαδέχθηκε ο παρείσακτος Πελοποννήσιος (!) Γερμανός με την παρέμβαση του πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης Ιερεμία Α΄, ο οποίος γνώριζε το χώρο αφού στα 1526 τον είχε επισκεφθεί. Ο Ιερεμίας ήθελε να έχει τα ηνία της Ορθοδοξίας στην Οθωμανική αυτοκρατορία, ιδιαίτερα μετά από μια προσωπική του περιπέτεια. Ενώ βρισκόταν σε επίσκεψη στη Μέση Ανατολή, είχε καταλάβει πραξικοπηματικά το θρόνο του ο Ιωαννίκιος Α΄, τον οποίο κατάφερε να καθαιρέσει τελικά και με Σύνοδο που έγινε στα Ιεροσόλυμα. Στην προσωπικότητά του οι εθνικιστές ανακαλύπτουν το αντιευαγγελικό πρότυπο της εθναρχούσας επεκτατικής Εκκλησίας, αλλά τότε το μόνο Έθνος που αναγνώριζε η τελευταία ήταν το Ρουμ μιλλέτ των Ορθοδόξων. Καμία ελληνική «ιδέα», δεν είχε η τότε αυθαίρετη «ελληνοποίηση» μέσα στον αραβικό χώρο της οθωμανικής επικράτειας (όχι πως αν είχε θα νομιμοποιούνταν ηθικά), το στρατηγικό κίνητρο δεν ήταν οι ανεξέλεγκτες τοπικές προσωπικές και παρεϊστικες καλογερικές χρησιμοθηρίες, αλλά ο έλεγχος από την Κωνσταντινούπολη του αραβικού ποιμνίου (που αργότερα θα το διεκδικούσαν και οι Ρώσοι) και των προσκυνημάτων. Τα τελευταία τα διεκδικούσαν από τότε και οι Δυτικοί και η επιτόπια παρουσία ελληνόφωνου πατριάρχη και επισκόπων, ισχυροποιούσε το πατριαρχείο στην Ιστανμπούλ. Τον Γερμανό, μετά από μακρόχρονη πατριαρχία 45 χρόνων, στη διάρκεια της οποίας υπερέβη κάθε προσδοκία και πραξικοπηματικά διόριζε σε όλα τα πόστα Ρωμιούς πιστούς στην Κωνσταντινούπολη, διαδέχθηκε ο ανιψιός του (!!!) Σωφρόνιος Δ΄ (νεΟποτισμό θα το έλεγε αυτό ο κ.Τσίπρας). Αυτός στην επίσης μακρά (29χρονη) πατριαρχεία του εξασφάλισε από το Σουλτάνο Μουράτ Γ΄ την επικύρωση των πατριαρχικών του δικαιωμάτων, και των δικαιωμάτων της ρωμέικης Αδελφότητας, η οποία σήμερα διαδίδει ανεπίσημα το θεομπαιχτικό μύθο πως μόνο στο περιούσιο «ελληνικό έθνος» δόθηκε θεόθεν η δυνατότητα της αγυρτίας της «θαυματουργής» αφής του Φωτός και για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα διαχέει υπόγεια τον κωμικό ισχυρισμό πως οι Παλαιστίνιοι Ορθόδοξοι είναι απόγονοι (κι αυτοί) των αρχαίων Ελλήνων. “Κρητικοί Φιλισταίοι” (!) είναι οι ντόπιοι, λέει η εθνικιστική παραφιλολογία, σύμμαχος της καλογερικής αδιαντροπιάς, ακατάλληλοι παρά ταύτα να διοικήσουν ακόμη και ως τέτοιοι το πατριαρχείο τους.

  7. Ο/Η Gothic λέει:

    http://dimpenews.com/2014/06/30/%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%B9/

    Ένα βήμα πριν από το σχίσμα

    ανθρώπινη αλυσίδα για να υπερασπιστούν τον άραβα αρχιμανδρίτη Χριστόφορο που το Ιεροσολύμων θέλει να πειορίσει στο Πατριαρχείο
    Πορφύρης Δ Σταφυλά Π

    Ένα βήμα πριν από το σχίσμα βρίσκεται το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.Τελευταίες πληροφορίες φέρουν την παλαιστινιακή αραβική ορθόδοξη κοινότητα να βρίσκεται στις παραμονές ιστορικών αποφάσεων χωρίς προηγούμενο.Ουσιαστικά επιδίδει τελεσίγραφο στον Θεόφιλο.Είτε θα ικανοποιήσει τα αιτήματα τους είτε να επιστρέψει στην Ελλάδα.Οι παλαιστίνιοι αισθάνονται ότι έχουν πέσει θύματα διακρίσεων στον ίδιο τον καταματωμένο τους τόπο.Σκέφτονται μέχρι και την διακοπή κοινωνίας και την μη μνημόνευση του Πατριάρχη κατά την λειτουργία που ισοδυναμεί με σχίσμα.

    ο επίσκοπος Χάννα

    Ο επίσκοπος Σεβάστειας Α.Hanna ο κατ΄εξοχήν εκπρόσωπος της παλαιστινιακής ορθόδοξης χριστιανικής κοινότητας παραχώρησε συνέντευξη στο παναραβικό δορυφορικό τηλεοπτικό κανάλι almayadeen. Ισχυρίζεται ότι ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος και οι λοιποί έλληνες επίκοποι του πατριαρχείου υπό την πίεση των ισραηλινών αρχών επιχειρούν να πουλήσουν ακίνητη περιουσία που ανήκει στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Παλαιστίνης στους ισραηλινούς.

    Τονίζει ότι η ελληνική εκκλησιαστική αρχή δεν θέλει οι ορθόδοξοι Άραβες να ηγηθούν του χριστιανισμού στην περιοχή. Εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στην απόφαση των ισραηλινών αρχών οι άραβες χριστιανοί να υπηρετούν στον ισραηλινό στρατό.Απαιτεί μεταρυθμίσεις στο εσωτερικό της εκκλησίας για να διαφυλαχθεί ο πνευματικός της ρόλος και να μην εκπέσει σε αυτόν ενός μεσιτικού γραφείου ακινήτων.Διαβεβαιώνει ότι δεν είναι εχθρός του ελληνικού κράτους ούτε κανενός άλλου και ότι θα συνεχίσει μαζί με τους συναδέλφους του να μάχεται κατά της απόπειρας εκκένωσης της Ανατολής από χριστιανούς.Χαρακτηριστικά τόνισε ότι οι τιμωρίες και τα αντίποινα όπως η αναστολή κι περικοπή μισθοδοσίας των αράβων ορθόδοξων χριστιανών κληρικών και οι λοιπές διώξεις δεν θα κάμψουν το φρόνημα τους και δεν θα λυγίσουν στην πίεση των ισραηλινών.Ο επίσκοπος Hanna κατέληξε: «Αρνούμαστε τη λογική να έρχονται κληρικοί από την Ελλάδα και να μας αντιμετωπίζουν ως ξένους στον τόπο μας « .

    τα ορθόδοξα χριστιανόπουλα αποφασιμένα σε κινητοποίηση

    Ανεξάρτητες πηγές υποστηρίζουν ότι στην πράξη δεν λειτουργεί το Συνοδικό σύστημα και ότι ουσιαστικά ο πατριάρχης είναι μονοκράτορας.Δεν υπάρχει ιερατική σχολή για να ανατροφοδοτεί με άραβες χριστιανούς γηγενείς το κλήρο.Υπάρχει ένας συγκεντρωτισμός εξουσίας στην πατριαρχική έδρα.Όλοι οι επίσκοποι είναι στην Ιερουσαλήμ.Τα μοναστήρια τους είναι κλειστά.Δεν χειροτονούνται παρά μόνο έγγαμοι ιερείς ώστε να μην επανδρώνονται οι μονές με γηγενείς και να μην υπάρχουν υποψήφιοι για επισκοπικές έδρες.Έχουν μόνο 5 αρχιμανδρίτες και 2 επισκόπους 1 στα Ιεροσόλυμα κι έναν στην Ιορδανία.

    Η φατριοποίηση εθνικοοικοπεδοποίηση της Εκκλησίας ο υπερκερασμός της ευρύτερης έννοιας εκκλησίας από αυτόν του έθνους περιορίζει την δυναμική της την συρρικνώνει και την καθιστά ευάλωτη σε κάθε επιβουλή.Χαρακτηριστικό παράδειγμα προς αποφυγή αυτό της ουκρανικής εκκλησίας.

    dimpenews.com

  8. Αναπληρωματική Μις Ορθοδοξία 2015:

  9. Ο/Η Voltaire λέει:

    http://www.geocities.ws/modernjopa/En-Greek-Introduction.htm


    Part one

    The Greek Orthodox Patriarchate
    …..
    The Ottomans conquered Palestine in AD 1516. From the political standpoint, Mamluk sovereignty was replaced with that of Turks. From the religious standpoint, Arab sovereignty was replaced with that of the Greeks. Following the Ottoman conquest of Constantinople, the Patriarch of Constantinople became the head of the Orthodox Millet in the Sultanate. The Ottomans used the millet system to rule non-Islamic peoples. They viewed the Patriarch of Constantinople as the representative of all the Orthodox subjects in the Sultanate. Thus, the Patriarchate of Constantinople, and through it, the Greek clergy controlled all the Orthodox Patriarchates that were under the jurisdiction of Istanbul. Therefore, the Jerusalem Patriarchate was hellenized[1] in the sixteenth century, and Greek Patriarchs replaced the Arabs in the St. James Jerusalem See. Germanos, one of the clergy of the Ecumenical Patriarchate of Constantinople, was enthroned as the Patriarch of Jerusalem to succeed the last Arab Patriarch Dorothaos, or Atallah. “It is, therefore, no coincidence that the successor to the Arab Patriarch of that time, Atallah, was a Greek, Germanos, from the Morea, who instituted the custom of nominating a Greek successor and not living in Jerusalem but in Constantinople as a member of the Ecumenical Patriarchate’s court”.[2]

    Arab ecclesiastical literature points out that: “the Greek Germanos gained a perfect command of Arabic and that among the many visitors who came to the city of Jerusalem, there was a young man from Morea, called Germanos, who had spent several years in Egypt and learned Arabic there. He gained a good command of Arabic to the point that he was not suspected of being of Greek origin. He mixed with the monks and proved his ability and skills. He was ordained by Patriarch Atallah as a deacon and continued to advance in the clerical hierarchy until he was enthroned as Patriarch in AD 1534 at the resignation of Patriarch Atallah.”[3] Germanos was nominated to his new post by the Patriarch of Constantinople Jeremiah I, who recommended him to the Ottoman rulers for the post of the Patriarch of Jerusalem.[4]

    The Orthodox Arabs call this era of the history of the Jerusalem Patriarchate the “Age of Usurpation.”[5] In other words, the Greeks usurped the patriarchal post from the Arabs. Qazaqya narrates the story of the arrival of the Greek clerics to Jerusalem and describes them as the “dignified guests.”[6] These guests included Ioakim and Germanos, the first was appointed Patriarch of Alexandria and the second was appointed Patriarch of Jerusalem.

    But what was the influence which Germanos left in the Jerusalem Church? “Germanos was the first Greek Patriarch, who with great resolve and shrewdness, devised the system and nature of the Jerusalem Church and turned it into a Greek entity, once and for all.”[7] As the new Patriarch, Germanos enforced practical steps in his bid to control the Patriarchate. “He reserved the high ecclesiastical posts to his Greek kinsmen and gave them the holy shrines, such as the churches, monasteries and property as a booty.”[8] Germanos founded a congregation of monks and empowered it to run the Jerusalem Church. It came to be known as the Brotherhood of the Holy Sepulcher. Germanos ruled the Jerusalem Patriarchate for 45 years (1534-1579) during which he enabled the Greeks in the Patriarchate to exclude the Arabs. “He restricted the rank of bishop to the Greeks, and every time an Arab bishop died, he appointed a Greek bishop in his place. In fact, the status of the Greek bishops of Jerusalem during the long reign of Patriarch Germanos and before his death, became codified and is still in force to date. In other words, no bishop could be ordained unless he was Greek.”[9] These facts are confirmed by other sources than Arab historians, “The Church of Jerusalem lost its natural independence and self-control. During a Patriarchate of forty five years, he filled all the Episcopal sees with his fellow Grecians.”[10]

    Arab and Greek writers offer contradicting information on the story of Germanos and the control of the Greek Brotherhood of the Holy Sepulcher of the Jerusalem Patriarchate. It is very difficult to gain access to the old documents at the library of the Orthodox Patriarchate in Jerusalem. There is no doubt that the two reports of Anton Bertram of 1921 and 1925 are closer to historical objectivity. Bertram was a British judge appointed by the British mandate authorities to investigate the difference, which erupted between Patriarch Damianos and the Synod[11] and the Arabs and Greeks. Bertram studied and revised several documents and met with several Arab and Greek figures. He explained the views of the two sides in an objective manner. He sometimes gives his own views. Therefore, we can depend on the views of Bertram to reach a result that is relatively objective on the issues that are raised by this study. Otherwise, our discussion would be held in a vicious circle. In his comments on the Germanos story, Bertram says the following: “There can be no question that, considered from this point of view, the Patriarchate of Germanos marks a turning-point in the history of the Church. Gregorios Palamas, who published a history of the Church of Jerusalem in the year 1862, speaks of him as commencing the glorious and up to to-day unbroken succession of Greek Patriarchs on the throne,”[12] Another writer believes that the Greeks came to Palestine “under the slogan of Orthodoxy.”[13] In other words, the Arabs accepted Germanos as their own Patriarch because he was Orthodox like them. As a result of the hellenization of the Patriarchate, many of the Orthodox converted to the Latin denomination, particularly in the nineteenth century. A conflict erupted between the Latins and the Greeks over the proprietorship of the Holy Places, while both parties were alien to the country. Had power remained in the hands of the locals, the Latins would not have dared to demand rights on the Holy Places[14]. It should be recalled that the Catholic Church represented by the Franciscan Fathers established permanent rights on the Holy Places since the fourteenth century during the rule of the Mamlukes, at the end of the Crusades.

    Greek historians call the Palestinian Arabs “Arabophones”[15],[16] according to the theory, which says that the Orthodox Palestinians are ethnic Greeks by origin and that over time; these ethnic Greeks lost their identity and became Arabs. Some Greek historians do not deny that the Patriarchs of Jerusalem before the Ottoman conquest were from these Arabophones. However, since these Arabophones are originally Greek, the succession of Greek Patriarchs to the Jerusalem See did not stop at all, even in the period when the Arabophones were exercising the patriarchal jurisdiction. Farid Kassab, a contemporary of the Arab-Greek conflict answers by assuming the authenticity of the Greek theory which says: “people can belong to an ethnic group by their own will and emotions more than by belonging to this group by virtue of blood.”[17] Bertram estimates that the Patriarchs of Palestine before the Ottoman conquest were Arabs, not Arabophones, including Patriarch Atallah (1505-1553), whom Greek sources call Dorotheos, or Atallah in Arabic, “there seems no reason to doubt that a Patriarch who at this period ordinarily bore an Arabic name was himself of local extraction.”[18]

    The successors of Germanos remain Greek until this very day. Germanos made arrangements for his successor to be a Greek. “As a result of one of these tours (in Orthodox countries) he brought back his nephew, Sofronios, to the monastery and ultimately nominated him as his successor. In 1579 Germanos after a laborious patriarchate, being an old man decided to retire and asked that his nephew should take his place.”[19] The Arabs believed that the enthronement of Sofronios as Patriarch was done through shrewdness, trickery, and deception[20]. The Arab-Greek conflict which dates back to the era of Germanos was not clear or tangible at the beginning and did not take the explosive form which it reached in the second half of the nineteenth century and the early twentieth century. “Another point to notice is the complete harmony between all elements in the Church. There is no indication that Germanos was considered as initiating a new Hellenic dynasty of Patriarchs. There would appear to have been no conscious distinction between a Patriarch who came from Greece and one, like Dorotheos, was of native origin.”[21] However, the Patriarchate was gradually hellenized and a difference could be detected between an Arab and Greek: “There can be no doubt, however, that during the last four centuries the Patriarchate, by a gradual and almost inevitable development, has become more Greek in character. It was during this period, moreover, that it assumed the form with which we are now familiar as a continuous and active institution. The Patriarchate, as we know it, may be said to date from the time of Germanos. From the first years of his patriarchate it became involved in a series of continuous struggles with the Latins which did not cease till after the Crimean war.”[22]

    Thus the Patriarchate was hellenized with the Brotherhood of the Holy Sepulcher from which Patriarchs and bishops who run the holy shrines were elected. The Brotherhood of the Holy Sepulcher, “is the most ancient and powerful institution of the Patriarchate, its president is the Patriarch himself, and its principal function is to act as the guardians of the sacred shrines.”[23] In the last four centuries, the Brotherhood of the Holy Sepulcher became more Greek. In fact, it became almost purely Greek, although some of its members were Arabs and some of them became Patriarchs, such as Sofronios (1771-1775) and Anthimos (1788 – 1808). Historians say that Germanos was not the founder of the Brotherhood but only reorganized it. The Brotherhood was only the old group of monks, which existed in the Holy Places ever since it was established and is called the monks of Spoudaei or the Zealots. Its main task was to supervise the Holy Places and to guide the pilgrims. The Spoudaei, according to Moschopoulos, are the founders or the origin of the Brotherhood of the Holy Sepulcher[24]. There may have been a relationship between the old group of monks and the Brotherhood, but it cannot be viewed as a constituent relationship.

    There is no doubt that Germanos was the real founder of the Brotherhood, which governs the Jerusalem patriarchal diocese today. According to Bliss, the Brotherhood “under the present rules dates back from the Patriarchate of Dositheos, which began in the year 1662[25].” The Brotherhood includes among its members bishops with the rank of metropolitan[26] bishops and archimandrites,[27] deacons and monks. The Patriarch is the head of the Brotherhood, and his Synod is formed from its members. Its central monastery is located next to the Patriarchate. The Central Monastery has other affiliated monasteries such as St. Savvas Monastery (Mar Saba Monastery), Mont Temptation Monastery (Qarantal Monastery), Monastery of St. George and John the Hozevites (Wadi Kelt Monastery), and the Cross Monastery (al-Musallabah). The Brotherhood owns 18 monasteries in Jerusalem inhabited by monks and the families of the Orthodox community. It also had 19 monasteries outside Palestine, in Istanbul, Athens and Crete, which have the status of agencies for the Patriarchate. Among the unique characteristics of the Brotherhood, which makes it different from the Western Catholic orders, is that the monks are paid a salary from the Patriarchate (from 12 to 75 pounds in 1925). They also hold Church jobs and own, lease or invest in real estate. They are not forced to live a collective life, some of them live with their families. All of the 120 members of the Brotherhood are from Greece, with the exception of one member from Bulgaria, who was admitted in 1925[28]
    ……

  10. Ο/Η Ένας λέει:

    Αραβορθόδοξοι αποδοκιμάζουν τον Θεόφιλο στη Βηθλεέμ

  11. Νετά τήν απονομήν τού Τιμίου Σταυρού στόν πρωθυπουργόν Αλέξην Τσίπραν εστήθηκε μεγάλο γλέντι καί εχορεύθη πρός τιμήν του η Καραγκούνα, καί εδόθη παράσταση Καραγκιόζη, Ο Καραγκιόζης Δημαρχος καί άλλαι τρίχαι κατσαραί.

  12. Ο/Η Παλιός λέει:

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων παρασημοφορεί τον πρώην Πειραιώς Καλλίνικο

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776
    ΤΟ ΒΗΜΑ
    Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου

    Οι ψίθυροι,…..

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος………

    Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες……….

    Ξαφνικά όμως το 1991 ένας ιεροψάλτης καταγγέλλει τον κ. Καλλίνικο για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ιεροψάλτης με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ περιγράφει τέσσερις στιγμές σεξουαλικής παρενόχλησής του από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, μία εκ των οποίων καταγγέλλει ότι εκτυλίχθηκε μπροστά στην Αγία Τράπεζα.
    «Στα μέσα Σεπτεμβρίου εκλήθην στο Επισκοπείον πρωινήν ώρα, όπου μου επρότεινε ιεροψαλτικήν θέσιν εις τον Πειραιά και μου εζήτησε να του προτείνω το ποσόν (…). Κατόπιν (…) μου εξεδήλωσε τον θαυμασμόν του για τις πνευματικές μου ικανότητες και εκ νέου προέβη σε θωπείες. Με εφίλησε εις την περιοχήν των χειλέων και μου επρότεινε να κανονίσουμε ραντεβού το απόγευμα της Πέμπτης για να κουβεντιάσουμε καλύτερα. (…) Προφασιζόμενος εργασίαν αρνήθηκα εκ νέου, υποσχόμενος τηλεφωνικήν επικοινωνίαν περί καθορισμού απογευματινού «ραντεβού». Πράγματι, επήγα, όπου αντιμετώπισα ένα απροκάλυπτο ερωτικό μένος, εκ μέρους του σεβασμιωτάτου, ο οποίος μου επρότεινε να με οδηγήσει στο ιδιαίτερο δωμάτιο, όπου εγκαταβιούσε εντός του Επισκοπείου. Αντέτεινα τη φυσιολογική σεξουαλική μου ταυτότητα και το γεγονός της αναζητήσεως στο πρόσωπό του πνευματικού πατρός και ουχί προσώπου προς τέρψιν σεξουαλικήν»……….

    Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος αποδίδει αυτή την υπόθεση στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, σε έναν ανώτερο κληρικό και στη μάχη που έδινε εκείνη την περίοδο ο ίδιος υπέρ της αποκαταστάσεως των ιερωνυμικών μητροπολιτών. «Δεν θα πεθάνω αν δεν φάω τον Πειραιώς» δηλώνει ότι είχε πει τότε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ………..
    .
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=27825
    ΕΘΝΟΣ

    Αποχώρηση Καλλίνικου με… σκιές σκανδάλων

    Ως δικαιολογία παρουσιάστηκε η επιδείνωση της υγείας του αλλά την απομάκρυνσή του συνοδεύουν καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα
    ……………
    Oι καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα, τα διαδοχικά μηνύματα εκκλησιαστικών παραγόντων που προέτρεπαν τον «παππού» «να αποχωρήσει πριν ξεσπάσουν και άλλα σκάνδαλα»….
    H δίκη διεξήχθη στο εκκλησιαστικό δικαστήριο και ο μητροπολίτης Πειραιά αθωώθηκε. Tο ανακριτικό υλικό όμως παρέμεινε για να θυμίζει ότι, εκτός από την επιστολή που είχε αποστείλει ο κ. Pεδιάδης – Tούμπας στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για ηθικά παραπτώματα του μητροπολίτη Πειραιά, υπήρξαν και άλλες τέσσερις επιστολές ανάλογου περιεχομένου. Oι επιστολές αυτές για τις οποίες ποτέ δεν έγινε γραφολογική εξέταση γνησιότητας φέρονται να τις απέστειλαν στην εκκλησιαστική διοίκηση, σύμφωνα με το ανακριτικό υλικό, ο μακαριστός καθηγούμενος της Mονής Πετράκη αρχιμανδρίτης Xριστόφορος Παπαδόπουλος, ο αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Nικολάκης, ο Iωάννης Nικολίτσης ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε τον ιερατικό δρόμο και πήρε το σχήμα του αρχιμανδρίτη με το όνομα Nικόδημος και ο λαϊκός Σπυρίδων Mικελάτος.
    Ανακάλεσαν
    Oι φερόμενοι αποστολείς των τεσσάρων επιστολών ανακάλεσαν, αλλά ποτέ δεν διεξήχθη γραφολογικός έλεγχος για να διαπιστωθεί αν συντάχθηκαν από αυτούς. Oύτε και ασκήθηκε δίωξη εναντίον εκείνων που υποτίθεται ότι τις συνέταξαν……….

  14. Ο/Η Psycho λέει:

    http://www.haaretz.com/print-edition/features/the-patriarch-and-his-property-1.115355
    The Patriarch and His Property

    After two-and-a-half years of red tape, Israel approved Bishop Irineos’ appointment as Greek Orthodox Patriarch of Jerusalem. However, court petitions are now holding up the official go-ahead.

    Danny Rubinstein | 
    Feb 29, 2004 12:00 AM

    «Other charges accused Irineos of criminal offenses during his election campaign, including the publication of forged photographs of one of his rivals engaged in an act of sodomy».

  15. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.patris.gr/articles/200177#.Vl58FvnhDIU

    Εφημερίδα Κρήτης «Πατρίς»

    Ο Χριστός ήταν Έλληνας – Η καταγωγή του, το όνομά του, ντοκουμέντα –
    Σταράτες κουβέντες

    γʼ Ο Χριστός ήταν Φιλισταίος, όπως θα ιδούμε παρακάτω. Οι Φιλισταίοι ήταν Κρήτες άποικοι. Από την αρχαία εποχή –τότες που οι πολεμοχαρείς Δωριείς κατέβηκαν στην Ελλάδα και στην Κρήτη- πολλοί Μινωίτες με αρχηγό το Φίλιστο έφυγαν από τη Φαιστό με τα πλοία τους, τράβηξαν ανατολικά και μετοίκησαν σε μια χώρα στα παράλια της Μέσης Ανατολής. Η χώρα αυτή και οι κάτοικοί της, Κρήτες και ντόπιοι, από τότε πήραν το σημερινό όνομά τους από το όνομα του Φίλιστου.

    Από το Φίλιστος, η χώρα Φιλιστίνη και μετά από παράφραση Παλαιστίνη.

    Από το Φιλισταίοι, μετά από παράφραση, οι κάτοικοι Παλαιστίνιοι.

    http://greeknation.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1637.html

    Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012
    Φιλισταίοι, οι «ξεχασμένοι» Έλληνες της Παλαιστίνης

    Η προέλευση της ονομασίας της Παλαιστίνης είναι πολύ παλαιά, στην πραγματικότητα είναι πάνω από τριών χιλιάδων χρόνων. Το όνομα Παλαιστίνη προέρχεται από τους Φιλισταίους που είναι ελληνικό φύλο με καταγωγή από τους Αχαιούς από τη Μικρά Ασία και τα νησιά του αιγαίου πελάγους.

    http://o-nekros.blogspot.gr/2014/07/blog-post_29.html

    Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014
    Τι γίνεται στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων;

    5 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε…
    Δεν έχουν οι Άραβες την ωριμότητα να κρατήσουν το Πατριαρχείο. Όσο ικανοί είναι στα πολιτικά και στρατιωτικά θέματα άλλο τόσο είναι και στα θρησκευτικά. Είδαμε τί έκαναν και που πήραν το Πατριαρχείο Αντιοχείας. Ο Θεός θέλει Έλληνες να έχουν το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου, είπε ο ΧΡΙΣΤΟΣ και δεν το είπε τυχαία. Και στην Αφρική και στις άλλες χώρες, όπου έφυγαν οι Έλληνες, χειρότερα πήγαν τα πράγματα.
    31/7/14 11:39

  16. ΤΡΙΧΕΣ
    Η απονομή τού τιμίου σταυρού στόν κατέχοντα τήν θέση τού πρωθυπουργού σήμερα, Αλέξη Τσίπρα, είναι ένα κακόγουστο ψεύτικο θέατρο μέσα σέ ένα ακόμη πιό κακόγουστο καί ψεύτικο θέατρο μέ ένα κοινό πολιτών, κενό καί ψεύτικο. Μιά παράσταση κίτς σέ μιά κοινωνία κίτς. Μιά δήθεν τιμιτική διάκριση χωρίς αντίκρυσμα, χωρίς νόημα. Μία τρίχα μέσα στίς τρίχες τού τριχοειδούς κοινωνικού καί πολιτικού συστήματος τών τριχών που ζούμε σήμερα. Τρίχες! Εάν είσθε αλλεργικός στίς τρίχες, πρέπει νά φύγετε από αυτήν τήν κοινωνία τών τριχών καί νά αναζητήσετε μιά άλλη κοινωνία, έναν άλλον κόσμο. Ψάξτε, αναζητήστε, κάτι θά βρήτε. Κι άν δέν βρήτε κατι, δημιουργείστε εσείς τόν κόσμο που σάς ταιριάζει. κι άν δέν τόν βρήτε, αξίζει που ψάξατε που αναζητήσατε.

  17. Ο/Η Μαρκήσιος ντε Σαντ λέει:

    https://toparatiritirio2012.wordpress.com/2015/11/30/%ce%b5%ce%af%cf%83%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%ac%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%ce%bf%cf%82-%ce%ba%cf%8d%cf%81%ce%b9%ce%b5-%cf%84%cf%83%ce%af%cf%80%cf%81%ce%b1/

    30 Νοεμβρίου 2015

    Είστε Κακός Άνθρωπος Κύριε Τσίπρα

    Βέβαια εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι σίγουρα όλοι οι πρωθυπουργοί της μεταπολίτευσης δεν ήταν άγιοι. Και ο Άνδρέας Παπανδρέου, και ο Σημίτης πολύ λιγότερο, και ο Ανύπαρκτος Κωστάκης, και ο τακτικιστής Σαμαράς των Ζαππείων, και ο αγαθός «λεφτά υπάρχουν» Γιωργάκης, όλοι τους έχουν σκελετούς στην ντουλάπα τους οποίους ο μικρός καταληψίας βρήκε και εκμεταλλεύτηκε δεόντως.

    Ναι, όλοι αυτοί και ενδεχομένως και ο Μητσοτάκης τον οποίο ξέχασα να αναφέρω ήταν ανήθικοι. Άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο είχαν και ένα βαθμό ανηθικότητας πάνω τους.

    Να σας πω όμως κάτι; Εγώ δεν πιστευω ότι εσείς είσαστε ανήθικος. Η μάλλον, δεν πιστεύω ότι είσαστε απλά ανήθικος. Ο ανήθικος όσο ανήθικος και να είναι, έχει μια ετεροαναφορική σχέση με την ηθική. Μια σχέση υπέρβασης. Αναγνωρίζει την ύπαρξή της αλλά κάνει την επιλογή να την ξεπεράσει. Και που και που, με φόβο Θεού, τύψεις, δεν ξέρω τι, μπορεί να έχει παλινδρομήσεις, να κοιτάξει πίσω. Να ανακαλύψει ότι υπάρχουν και όρια. Όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1986. Η ο Σαμαράς το 2012. Η ακόμα και ο Κωστάκης (όταν είπε πως «λεφτά δεν υπάρχουν») και ο Γεωργάκης («λεφτά υπάρχουν» αλλά δεν μπορώ να τα πιάσω οπότε πάμε Καστελόριζο).

    Όλοι αυτοί όμως, με όλα τα ανομήματα τους, δείλιασαν μπροστά στην Άβυσσο, αν όχι εγκαίρως, τουλάχιστον πριν κλείσουν τις τράπεζες. Και κόστισαν σε 40 χρόνια μόνον τρεις φορές περισσότερα από όσα κοστίσατε εσείς σε μόλις δέκα μήνες.

    Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, πολλοί ισχυρίζονται ότι εσείς κύριε Τσίπρα δεν είστε ανήθικος. Διότι δεν αναγνωρίζετε την συγκεκριμένη έννοια ώστε να προσπαθήσετε να την υπερβείτε. Διότι απλά για εσάς, μπροστά σε αυτά που έχετε στο μυαλό σας Ηθική δεν υπάρχει.

    Η δύναμή σας είναι άλλη: Είναι η αγνή Κακία σε όλες τις εκφάνσεις της. Δεν ξέρω αν μέσα στην προϊούσα δυστυχία και την παραληρηματική τρικυμία εν κρανίω σας αντιλαμβάνεστε τη σημασία αυτού που σας λέω. Η που αυτό μπορεί να σας οδηγήσει αν δεν το σταματήσετε. Σίγουρα όμως τα αποτελέσματα και πάνω σε εσάς αλλά και για τη χώρα είναι ήδη εμφανή και θα γίνουν εμφανέστερα.

    Διότι είσαστε απλά ένας Κακός άνθρωπος, Κύριε Τσίπρα. Και τίποτα παραπάνω.

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Βιομηχανία παρασήμων στους Καίσαρες
    Πάρε κόσμε:

    Τήν πρωΐαν τοῦ Σαββάτου, 26ης Ἰουνίου /9ης Ἰουλίου 2016, ὁ Πρόεδρος τῆς Νέας Δημοκρατίας καί Ἀρχηγός τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολιτεύσεως κ. Κυριᾶκος Μητσοτάκης, εὑρισκόμενος εἰς ἐπίσκεψιν αὐτοῦ εἰς τό Ἰσραήλ καί τήν Παλαιστινιακήν Αὐτονομίαν, ἐπεσκέφθη τό Πατριαρχεῖον.
    Εἰς τήν ἐπίσκεψιν αὐτοῦ ταύτην ὁ κ. Κυριᾶκος Μητσοτάκης συνωδεύετο ὑπό τῆς ἐριτίμου συζύγου αὐτοῦ, ………..Τόν κ. Μητσοτάκην ἐδέχθη ἐνθέρμως ἡ Α.Θ.Μ. ὁ Πατήρ ἡμῶν καί Πατριάρχης Ἱεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος μετά Πατέρων Ἁγιοταφιτῶν…..Ἐνημερωθείς λεπτομερῶς ὁ κ. Μητσοτάκης παρά τῆς Α.Θ.Μ. περί τοῦ ἐπιτελουμένου ἔργου τῆς ἀποκαταστάσεως τοῦ Ἱεροῦ Κουβουκλίου, ἐξεδήλωσε τήν ἐπιθυμίαν αὐτοῦ νά ὁμιλήσῃ εἰς οἰκονομικούς παράγοντας, οἱ ὁποῖοι θά δείξουν ἐνδιαφέρον καί θά συμβάλουν οἰκονομικῶς….Διά τήν συμπαράστασιν τοῦ κ. Μητσοτάκη καί τῆς οἰκογενείας αὐτοῦ εἰς τό Πατριαρχεῖον, ἰδίᾳ εἰς τήν ὑπέρβασιν τῆς πρό ἐτῶν ταλανισάσης τό Πατριαρχεῖον κρίσεως ὁ Μακαριώτατος ἀπένειμεν εἰς αὐτόν τήν τιμητικήν διάκρισιν τοῦ Μεγαλοσταύρου τοῦ Τάγματος τῶν Ἱπποτῶν τοῦ Παναγίου Τάφου.

  19. Ο/Η του κώλου λέει:

    ROMFEA.GR

    Ο Τέρενς Κουίκ στον Πατριάρχη Ιεροσολύμων

    28 Αύγουστος 2016

    Εἰς τό πλαίσιον τῆς συναντήσεως ταύτης, ὁ Μακαριώτατος ἐνημέρωσε τόν κ. Κουΐκ περί τῆς ἐπικρατούσης διαθρησκειακῆς καταστάσεως εἰς Ἱεροσόλυμα, περί τοῦ ἐξισορροπητικοῦ καί εἰρηνευτικοῦ ρόλου τοῦ Πατριαρχείου καί περί τοῦ ἐπιτελουμένου ἔργου, τῇ προσωπικῇ συμπαραστάσει τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος τῆς ἀνακαινίσεως τοῦ Κουβουκλίου τοῦ Παναγίου Τάφου, ἐργασιῶν καί δωρητῶν διά τήν ἐπιτέλεσιν αὐτοῦ.

    Ο Τέρενς Κουίκ για τις εργασίες αποκατάστασης του Παναγίου Τάφου:

    Οι εργασίες γίνονται από κλιμάκιο καθηγητών και τεχνικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με επικεφαλής την καθηγήτρια, Τόνια Μοροπούλου.

    Για την αποκατάσταση στο κουβούκλιο του Πανάγιου Τάφου, έχει δείξει προσωπικό ενδιαφέρον, δίνοντας συγκεκριμένες οδηγίες, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει επισκεφτεί δύο φορές το Πατριαρχείο εδώ στα Ιεροσόλυμα».

    «Δεν είμαι πρόχειρος να δώσω όλες τις λεπτομέρειες για τη συνδρομή της ελληνικής κυβέρνησης στο πολύ σημαντικό αυτό έργο, αλλά αυτό που γνωρίζω είναι ότι από τις αρχές καλοκαιριού στην ομάδα Μοροπούλου εντάχθηκαν δύο Συντηρητές, που έστειλε ο υπουργός Πολιτισμού, Αριστείδης Μπαλτάς, μετά από συνεννόηση με τον πρωθυπουργό».

    Ο κ. Κουίκ είπε ότι επισκέφθηκε το εργοτάξιο, όπου η κ. Μοροπούλου του εξήγησε τις «τεράστιες δυσκολίες του εγχειρήματος, που γίνεται πέτρα – πέτρα, κομμάτι – κομμάτι, καθώς ο χρόνος και η διάβρωση είχαν «φουσκώσει» το κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου, με άμεσο κίνδυνο την πλήρη κατάρρευσή του, καθώς και τα εξωτερικά σιδερένια υποστυλώματα που είχαν βάλει οι ‘Αγγλοι το 1948, ήταν ζήτημα αν θα άντεχαν, μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια.»

    Ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος παρακάλεσε τον κ. Κουίκ να μεταφέρει στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, «τις άπειρες ευχαριστίες του, για τα όσα πράττει η ελληνική κυβέρνηση και ο ίδιος προσωπικά, στο εγχείρημα του Παναγίου Τάφου».

  20. Ο/Η του ξέκωλου λέει:

    Πάλι, ξανά τα ίδια

    http://www.iefimerida.gr/news/306093/oles-oi-fotografies-poy-anevase-o-tsipras-mesa-apo-ton-panagio-tafo-eikones#ixzz4SGPZolkY
    08|12|2016

    Ολες οι φωτογραφίες που ανέβασε ο Τσίπρας μέσα από τον Πανάγιο Τάφο [εικόνες]

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      http://www.iapopsi.gr/%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%89%CF%84%CE%AC/

      Θυμήθηκαν ακόμα και τον… Κοσκωτά
      Θ. Π. 21 Μάρτιος 2014, 15:45 Πολιτική 426 Προβολές

      «Αυτός ο ΣΥΡΙΖΑ είναι άλλος. Δεν είναι ο δικός μου. Αυτός ο ΣΥΡΙΖΑ δεν με χωρά». Η απόφαση ειλημμένη για τον συνομιλητή μας. Μετά από 10 και πλέον χρόνια αγώνα για τη δημιουργία του χώρου, αποχωρεί. Οι κινήσεις σε διάφορα επίπεδα των οργάνων, εκτιμά πως, έρχονται σε αντίθεση με τις βασικές αρχές του κόμματος όπως αυτές είχαν διατυπωθεί.

      Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Παπανδρέου

      Οι λάθος επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζονται. Τελευταίο κρούσμα οι εκλογές στο ΤΕΕ. Πρόταση της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ για πρόεδρος της αντιπροσωπείας ήταν η Τώνια Μωροπούλου. Και σε όσους το όνομα δεν λέει τίποτε, θα πρέπει να πάνε αρκετά χρόνια πίσω, σε εκείνα της παντοκρατορίας του Γιώργου Κοσκωτά. Η κα Μωροπούλου, σύμφωνα με τα σχόλια της εποχής, είχε προσωπικές σχέσεις με τον επιχειρηματία μέχρι που εκείνος βρέθηκε στη φυλακή.

      Εκείνη συνέχισε τη ζωή της κυρίως μέσα από το σύστημα του ΠΑΣΟΚ με πορεία συνδικαλιστική και ακαδημαϊκή, μέχρι τη στιγμή που η κα Πέρκα από τον ΣΥΡΙΖΑ (σύζυγος του γραμματέα της ΚΕ του κόμματος Δημήτρη Βίτσα) είδε στο πρόσωπό της την ιδανική υποψήφια και την πρότεινε.

      Μάλιστα, η κα Μωροπούλου στηρίχθηκε ανεπίσημα και από τη Νέα Δημοκρατία στην πρώτη απόπειρα… συγκυβέρνησης των δύο κομμάτων. Παρ’ όλα αυτά, απέτυχε να εκλεγεί, αλλά πέτυχε να δημιουργήσει νέους πονοκεφάλους στην Κουμουνδούρου. Η κα Μωροπούλου ανήκε στο παρελθόν στην ΠΑΣΚ, Μηχανικών, από χρόνια όμως έχει ανεξαρτητοποιηθεί και δραστηριοποιείται στο πλαίσιο της παράταξης ΔΗΠΑΜ.

      Μάλιστα η κα Μωροπούλου κατά το παρελθόν και μέχρι το 2006, οπότε διαχώρισε τη θέση της, είχε επιχειρήσει αρκετές φορές να ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησα. Μόνο που οι αντιπάθειες που είχε σε τοπικό επίπεδο δεν επέτρεψαν ποτέ να δοκιμαστεί η τύχη της σε εκλογές.

      Διετέλεσε μέλος της αντιδικτατορικής ΕΦΦΕΕ, ……………..

  21. Ο/Η του ξέκωλου λέει:

  22. Ο/Η laskaratos λέει:

    Θα μας σώσει το Κουβούκλιο.
    Ο Πρωθυπουργός υποκρίνεται και η χώρα βυθίζεται

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=866333
    Η κοινωνία υποφέρει, ο πρωθυπουργός προεδρεύει…

    Μια αγανακτισμένη γυναίκα περίμενε τον κ.Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη για να του εκφράσει την οργή της, ζητώντας του να απαντήσει αν μπορεί να ζήσει με 400 ευρώ.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΦΚΑ περίπου 600.000 εργαζόμενοι αμείβονται με μέσο μικτό μισθό 393 ευρώ! Κι αυτά τα στοιχεία αφορούν μόνο αυτούς που έχουν κάποιας μορφής ασφάλιση,γιατί υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άλλοι με ανάλογο μισθό χωρίς ασφάλιση…

    Δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι παίρνουν επίσης μέρος ή και το σύνολο των όποιων γλίσχρων αποδοχών τους σε κουπόνια για σούπερ μάρκετ…

    Μια κοινωνία μιζέριας, με όλο και περισσότερα κοινωνικά στρώματα να οδηγούνται στη φτωχοποίηση. Η πάλαι ποτέ ανθηρή μεσαία τάξη, που αποτελούσε τον κορμό της κοινωνίας,τείνει σχεδόν να εξαφανιστεί.

    Κι όμως μπροστά σε αυτό το σκηνικό η κυβέρνηση, αντί να τρέχει να κλείσει την αξιολόγηση μήπως και δημιουργηθούν επιτέλους συνθήκες σταθερότητας στη χώρα, συντηρεί την αβεβαιότητα, επιμένοντας στις ψευδαισθήσεις που καλλιεργούσε. Ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του αντί να αντιληφθούν ότι και οι ίδιοι είναι πλέον μέρος της κρίσης,προσπαθούν με τεχνάσματα και μικροπολιτικές να συντηρούν τις φρούδες ελπίδες που επί χρόνια προπαγάνδιζαν.

    Με ευχολόγια όμως δεν έρχεται η ανάπτυξη. Ούτε βέβαια με ιδεοληψίες ή με την πιστή αναπαραγωγή των χειρότερων παθογενειών του παρελθόντος. Όσο κι αν ελέγξουν τα μέσα ενημέρωσης, όσο κι αν προσπαθούν να διαστρέψουν την πραγματικότητα με τα διάφορα κυβερνητικά φερέφωνα,το ζόφο που βασιλεύει στην κοινωνία θα τον βρουν μπροστά τους, αργά ή γρήγορα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s