Λειτουργία Κυριακής: Ο ομοφοβικός-τρανσφοβικός καθηγητής Δ. Πατέλης, ένας αστέρας μαρξιστής-ελοχίμ σε Πολυτεχνείο (που είσαι Σεραφείμ!)

[Στη διάλεξή ο μαρξιστής-ελοχίμ μας λέει, ούτε λίγο ούτε πολύ ότι: Η ανάγκη για την αγάπη και το σεξ μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου δεν υπήρχε, αλλά «φτιάχτηκε» μόλις τους τελευταίους αιώνες απ’ τον καπιταλισμό]

patelis29.11.15

(Διδάσκει και Ιστορικό Υλισμό!) 7 Απλά Μαθήματα Μαρξισμού #02 Ιστορικός Υλισμός, Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014 // Για τη διαλεκτική – υλιστική αντίληψη της Ιστορίας (γραπτή εκδοχή του μαθήματος) Tα απλά μαθήματα μαρξισμού συνδιοργανώνουν ο ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ, ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ‘Γ.ΚΟΡΔΑΤΟΣ’ & οι ΟΜΙΛΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.

Τα ίσα δικαιώματα για όλους τους ανθρώπους σύμφωνα με τον κο Πατέλη τα προωθούν οι ΗΠΑ που θέλουν να μας επιβάλλουν τις γκέι παρεκκλίσεις. Άρα, κακώς δίνονται ίσα δικαιώματα σε όλους, δεν είναι προοδευτικό αυτό. «Άλλο η ανάγκη κι άλλο η επιθυμία»

«ο άνθρωπος που θα υποστεί αυτήν συνειδησιακή ασυνείδητη μετάλλαξη, λόγω αυτού του τύπου της χειραγώγησης, και θα προσπαθήσει να έχει αντίστοιχη κατασκευή με παρεμβάσεις ιατρικού και παραϊατρικού τύπου πάνω στο σώμα του, θα είναι τόσο καταρρακωμένος, που δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα. Μα τίποτα! Είναι αδύνατο να σηκώσει κεφάλι ως προς τα επαναστατικά θεμελιώδη προτάγματα.»

«Κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο να δείτε ποιος τα χρηματοδοτεί» λέει, και για να μας γλιτώσει απ’ τον κόπο, προσθέτει: «Την έκανα εγώ». Λογικό. Αν πρόκειται για ψάξιμο στο ίντερνετ, ο κύριος Πατέλης είναι πρώτος και καλύτερος. Τα βασικά μονοπώλια λοιπόν, η Microsoft, η IBM τα χρηματοδοτούν. Υπάρχουν και ειδικά πακέτα ταξιδιωτικά για τους LGBTQ! «Όλα αυτά είναι βέβαια πρωτεύουσα επιλογή των πιο επιθετικών κύκλων της σημερινής ολιγαρχίας χρηματιστικής του κεφαλαίου!» μαθαίνουμε.

Δείτε, αν αντέχετε, το ιερόν βίδεον.


Η ρητορική του Εισηγητή αν. Καθ. Πολυτεχνείου Κρήτης Δημήτρη Πατέλη στο 4ο μάθημα από τη σειρά «10 απλά μαθήματα Σύγχρονης Επαναστατικής Θεωρίας. Κλασικός μαρξισμός και Λογική της Ιστορίας.» Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Νοέμβριος του 2015. Πηγή: http://www.lifo.gr

________
ΥΓ1: Το δημοφιλέστερο σχόλιο στο YouTube:
«Την επόμενη φορά που θα κάνουμε καμία ανωμαλία, μην ξεχάσουμε να πάρουμε τηλέφωνο τον Πατέλη, γιατί μπορεί να μην πρόκειται για καύλα, αλλά για εκτατική ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων του καπιταλισμού!»

ΥΓ2: Φαντάζομαι ότι ο συγκεκριμένος «κύριος καθηγητής» είναι υπέρμαχος της Αξιολόγησης του διδακτικού προσωπικού των ΑΕΙ.

Κυριότερη πηγή: Lifo.gr

Advertisements
This entry was posted in φασισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Λειτουργία Κυριακής. Bookmark the permalink.

18 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Ο ομοφοβικός-τρανσφοβικός καθηγητής Δ. Πατέλης, ένας αστέρας μαρξιστής-ελοχίμ σε Πολυτεχνείο (που είσαι Σεραφείμ!)

  1. Ο/Η Μητροπολίτης Ζωζώ λέει:

    Προέρχεται από το ευλαβικό Αριστερό ΕΠΑΜ, από το οποίο αποχώρησε, ίσως διατηρεί κάποιες ελληνορθόδοξες αρχές. Σήμερα πολεμά στα αντιδυτικά ταμπούρια της Ανταρσύας.

    http://flashnews.gr/post/71629/krhth-apoxwrei-o-patelhs-kai-alloi-14-apo-to-epam

    Κρήτη: Αποχωρεί ο Πατέλης και άλλοι 14 από το ΕΠΑΜ

    Την αποχώρησή τους από το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο του Δημήτρη Καζάκη ανακοίνωσαν με επιστολή τους στελέχη από την Κρήτη και μάλιστα προερχόμενα από τον πυρήνα του κόμματος που είχε δημιουργηθεί στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Συνολικά 15 στελέχη, κατά κύριο λόγο φοιτητές του Πολυτεχνείου αλλά και ο επίκουρος καθηγητής Φιλοσοφίας Δημήτρης Πατέλης καταγγέλλουν φαινόμενα αυταρχισμού και μεθοδεύσεις αποκλεισμού από το 1ο Συνέδριο του ΕΠΑΜ ενώ δηλώνουν την κάθετη διαφωνία τους με την επιλογή συνεργασίας με το κόμμα του Στέλιου Παπαθεμελή «Δημοκρατική Αναγέννηση».
    http://vathikokkino.gr/archives/72975

    22 στελέχη της Αριστεράς απευθύνουν κάλεσμα για μετωπική σύμπραξη ΑΝΤΑΡΣΥΑ -ΣΧΕΔΙΟΥ Β”
    14.Πατέλης Δημήτρης

  2. Ο/Η Ιμάμης Μπαϊλντί, όξω οι πούστιδοι της Δύσης λέει:

  3. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    Το πάθημα του lenin reloaded
    πήγε να υπερασπιστεί την αν.γερμανία πως δεν ήταν ομοφοβική αλλά ένας επισκέπτης τον τάπωσε μεταφράζοντας άρθρο του Ινντεπέντεντ.
    δείτε το άρθρο στα αγγλικά
    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/film-exposes-the-homophobic-truth-behind-progressive-east-germany-8919841.html

    και την μετάφραση του επισκέπτη

    http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3365.html
    Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

    Η ομοφυλοφιλία στο Βερολίνο, Δυτικό και Ανατολικό

    Στο σημερινό «Β(λ)ήμα» υπάρχει δημοσίευμα με τίτλο «Ο ομοφοβικός κόσμος της πρώην Ανατολικής Γερμανίας», το οποίο κάνει λόγο για «διώξεις των ομοφυλοφίλων και των λεσβιών υπό τον κομμουνισμό.»

    Το ποιες ακριβώς ήταν αυτές οι διώξεις δεν μπόρεσα να καταλάβω από την ανάγνωση του άρθρου

    […….]

    Χέρμαν4 Νοεμβρίου 2013 – 8:13 μ.μ.

    The former East German leader Erich Honecker loved kissing fellow communist bigwigs on the lips – a famous photo shows him locked in a “fraternal” mouth-to-mouth embrace with his Soviet counterpart, Leonoid Brezhnev.

    Ο πρώην ηγέτης της Ανατολικής Γερμανίας Εριχ Χόνεκερ φιλούσε συχνά στο στόμα άλλους κομμουνιστές ηγέτες – μια διάσημη φωτογραφία τον δείχνει να δίνει ένα τέτοιο «αδελφικό» φιλί στα χείλη του Σοβιετικού ομολόγου του, του Λεονίντ Μπρέζνιεφ.

    But when it came to the reality of gay sex behind the Berlin Wall, official attitudes were markedly different.

    Αλλά πίσω από το Τείχος του Βερολίνου, η επίσημη πολιτική για το ομοφυλοφιλικό σεξ ήταν πολύ διαφορετική.

    The wholesale persecution of gays and lesbians under communism is exposed in a documentary just released in Germany. Out in East Berlin by the filmmakers Jochen Hicks and Andreas Strohfeldts shows how they were systematically ostracised by a totalitarian regime which pretended to the outside world that it was tolerant of homosexuality.

    Οι διώξεις των ομοφυλόφιλων και των λεσβιών υπό τον κομμουνισμό αποκαλύπτονται στο νέο ντοκιμαντέρ «Εξω στο Ανατολικό Βερολίνο». Οι σκηνοθέτες Γιόχεν Χικς και Αντρέας Στρόφελντς δείχνουν τον συστηματικό εξοστρακισμό των γκέϊ από ένα ολοκληρωτικό καθεστώς που υποκρινόταν στον έξω κόσμο ότι ήταν ανεκτικό προς την ομοφυλοφιλία.

    Lesbians and gays in the former German Democratic Republic were constantly harassed and spied on by the Stasi secret police. They were denounced and encouraged to emigrate to the West. Even high ranking communists were kicked out of the party if their homosexuality became known.

    Η μυστική αστυνομία Στάζι παρενοχλούσε συνεχώς, και κατασκόπευε λεσβίες και γκέι στην πρώην Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας. Τους κατήγγειλαν και τους ενθάρρυναν να μεταναστεύσουν στη Δύση. Ακόμη και υψηλόβαθμοι κομμουνιστές αποβάλλονταν από το κόμμα, αν γινόταν γνωστή η ομοφυλοφιλία τους.

    To ostensibly show how “progressive” socialism could be, East Germany formally legalised gay sex in 1968 – five years before homosexuality was fully decriminalised in West Germany. But as Christian Pulz, one of 13 East German gay and lesbian people interviewed in the film, puts it: “We never considered East Germany to be left-wing or progressive. It was ultra-conservative.”

    Για να δείξει προς τα έξω πόσο «προοδευτικός» ήταν ο σοσιαλισμός, η Ανατολική Γερμανία νομιμοποίησε επίσημα το ομοφυλοφιλικό σεξ το 1968 – πέντε χρόνια προτού αποποινικοποιηθεί πλήρως η ομοφυλοφιλία στη Δυτική Γερμανία. Αλλά, όπως λέει ο Κρίστιαν Πιλτς, ένας από τους 13 γκέι και λεσβίες που δίνουν συνέντευξη στην ταινία, «εμείς ποτέ δεν πιστέψαμε ότι η Ανατολική Γερμανία ήταν αριστερή ή προοδευτική. Ηταν εξαιρετικά συντηρητική».

    Pulz explains how he spent most of his life until the 1989 fall of the Berlin Wall feeling guilty about his sexuality and being terrified that it would be used against him.

    Ο Πιλτς εξηγεί πώς πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μέχρι το 1989 όταν έπεσε το Τείχος του Βερολίνου νιώθοντας ενοχές για τη σεξουαλικότητά του, και φόβο ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εναντίον του.

    Απάντηση

    Χέρμαν4 Νοεμβρίου 2013 – 8:13 μ.μ.

    That is what happened to the communist party member Klaus Laabs. The son of high-ranking officials, he was sent to Moscow to study in preparation for a job as a diplomat. But when his superiors discovered he was gay, he was kicked out of the party and his career ambitions were instantly dashed.

    Αυτό συνέβη στον Κλάους Λάαμπς, ένα μέλος του κομμουνιστικού κόμματος. Γιος υψηλόβαθμων αξιωματούχων, είχε σταλεί στη Μόσχα για να σπουδάσει προκειμένου να ενταχθεί στο διπλωματικό σώμα. Αλλά όταν οι ανώτεροί του ανακάλυψαν ότι ήταν ομοφυλόφιλος, τον έδιωξαν κακήν κακώς από το κόμμα.

    Marina Krug, whose father taught Marxist-Leninism, suffered a similar fate. As a student at East Berlin’s Humboldt university, she was also earmarked for success. But when she founded a lesbian rights group, she was pressured by the regime into emigrating to the West.

    Η Μαρίνα Κρουγκ, ο πατέρας της οποίας δίδασκε μαρξισμό- λενινισμό, υπέστη μια παρόμοια μοίρα. Ως φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο Χούμπολντ του Ανατολικού Βερολίνου προοριζόταν επίσης για μια επιτυχημένη καριέρα. Αλλά όταν ίδρυσε μια ομάδα για τα δικαιώματα των λεσβιών, το καθεστώς την πίεσε να μεταναστεύσει στη Δύση.

    The Stasi also used “Romeos” – gay informants who would form intimate relationships with other gays and then report on their activities. Eduard Stapel, a Romeo victim, recalls how he discovered the extent of the Stasi’s surveillance of gays only when he read his secret police file after the fall of the Berlin Wall.

    Η Στάζι χρησιμοποιούσε τους λεγόμενους «Ρωμαίους» – γκέϊ πληροφοριοδότες που αποκτούσαν στενές σχέσεις με άλλους γκέι, και στη συνέχεια υπέβαλαν εκθέσεις σχετικά με τις δραστηριότητές τους. Ο Εντουαρντ Στάπελ, θύμα ενός τέτοιου «Ρωμαίου», λέει ότι συνειδητοποίησε την έκταση των παρακολουθήσεων των γκέι από την Στάζι, μόνο όταν διάβασε τον απόρρητο φάκελό του στην αστυνομία, μετά την πτώση του Τείχους.

    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/film-exposes-the-homophobic-truth-behind-progressive-east-germany-8919841.html

    • Ο/Η παρανομος λέει:

      A Timeline of Gay Rights and Laws in Germany

      1871—Paragraph 175 adopted, criminalizing sexual acts between two males.

      1897—Magnus Hirschfeld drafts a petition to repeal Paragraph 175.

      1898—petition to abolish Paragraph 175 founders in the Reichstag (German parliament).

      1908—Reichstag considers expanding Paragraph 175 to include women.

      1929—a Reichstag Committee votes to repeal Paragraph 175 with the votes of the Social Democrats, the Communist Party and the German Democratic Party. However, the rise of the Nazi party prevents implementation of the repeal.

      1935—Nazis broaden the law to cover any lewd act, even those involving no physical contact. Maximum penalty is increased from six months to five years. Convictions multiplied to about 8,000 per year (ten times the previous rate). The Gestapo transports suspected offenders to concentration camps (even if they had been acquitted or already served their sentence.) Between 5,000 and 15,000 men were sent to the camps and identified by the pink triangle. The majority die there.

      1945—World War II ends. Concentration camps are freed, but homosexual prisoners are made to serve out their sentences.

      1950—East Germany abolishes Nazi amendments to Paragraph 175. West Germany keeps them and confirms them through their Constitutional Court. Between 1945 and 1969 approximately 100,000 men are implicated in legal proceedings. About 50,000 are convicted (if they had not already committed suicide).

      1957—East Germany ceases to enforce Paragraph 175.

      1968—East Germany repeals Paragraph 175 and adopts a law criminalizing sexual acts between adults and those of the same sex under 18.

      1969—West Germany eases Paragraph 175 to an age of consent of 21.

      1973—West Germany lowers age of consent to 18 (compared to 14 for heterosexual sex.)

      Late 1980s—Shortly before the collapse of the iron curtain, the East German government opens a state-owned gay disco in Berlin.

      1988—East Germany repeals all criminal laws relating to homosexuality.

      1989—Fall of the Berlin Wall. Reunification of Germany begins.

      1994—West Germany repeals Paragraph 175. It now has an age of consent law of 14 years old.

      2000—While homosexuals were not banned from military service, a lawsuit removed the “glass ceiling” policy which had prevented them from becoming officers.

      2001—Legal recognition of civil unions in Germany. Berlin’s mayor, Klaus Wowereit, announces, “I am gay, and that is a good thing.”

      2004—Gay couples are allowed to adopt stepchildren.

      2006—Germany passes the Equal Treatment Act, including sexual orientation in its employment and discrimination laws.

  4. Ο/Η Γιάννα Ρίτσου Κανέλλη, θεούσα λέει:

    Υπάρχει ένα ολόκληρο ρεύμα στην Αριστερά θρησκευτικής υποκρισίας, φασισμού και ομοφοβίας.

    http://to-lagoniko.blogspot.gr/2010/09/blog-post.html
    Διαβάζω εδώ στο in.gr ότι ο Φιντέλ Κάστρο μετάνιωσε και ζήτησε συγνώμη για τις διώξεις που δέχτηκαν (και ακόμα δέχονται συμπληρώνω εγώ) οι ομοφυλόφιλοι στην Κούβα κατά τα χρόνια της επανάστασης.

    Τώρα πως να το σχολιάσει κανείς αυτό;;
    – Η ζημιά έχει ήδη γίνει. Τόσα χρόνια προπαγάνδας και κυριγμάτων μίσους ξεριζώνονται με μια απλή συγνώμη από το μυαλό των ανθρώπων;;
    – Κάλλιο αργά, παρά ποτέ;;
    – Φροντίζει ο Φιντέλ για την υστεροφημία του;;
    – Να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι;;

    Να δω τον Φιντέλ σε Pride στην Αβάννα και τι στον κόσμο.
    http://news.in.gr/world/article/?aid=1231057375

    «Mea culpa» λέει ο Φιντέλ Κάστρο για το κυνήγι των ομοφυλόφιλων στην Κούβα

    Μία ακόμα παρέμβαση του «αναγεννημένου» Φιντέλ Κάστρο, αυτή τη φορά με συνέντευξη στη μεξικανική εφημερίδα La Jornada.

    Ο ιστορικός ηγέτης της Κούβας αναγνώρισε ότι μετά την επανάσταση στο νησί οι ομοφυλόφιλοι εκδιώχθηκαν με ιδιαίτερη σκληρότητα. «Ήταν λάθος μου που δεν έδωσα τη δέουσα σημασία στο θέμα» είπε.

    Ο Κάστρο εξήγησε ότι την περίοδο αμέσως μετά την επανάσταση, «τα σαμποτάζ ήταν πολλά. Το ίδιο και οι ένοπλες επιθέσεις. Είχαμε τόσα πολλά θέματα να χειριστούμε.»

    Υπενθυμίζεται ότι η ομοφυλοφιλία αποποινικοποιήθηκε το 1979 και τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες για τη νομιμοποίηση των ατόμων του ιδίου φύλου

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/apantisi-paraskeyopoyloy-ston-ieronymo-gia-symfono-symviosis

    Επιστολή του Αρχιεπισκόπου στον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Ν. Παρασκευόπουλο για την προτεινόμενη επέκταση του «συμφώνου συμβιώσεως» (12/6/2015).
    (…..)
    Πέραν τοῦ γεγονότος ὅτι τό σύμφωνο συμβιώσεως ἀποτελεῖ ὀπισθοδρόμηση σέ ἔθιμα καί θεσμούς εἰδωλολατρικῶν ἐποχῶν, ὀφείλουμε, ἐκ λόγων ἀγάπης γιά τόν Ἄνθρωπο, νά προειδοποιήσουμε τήν Πολιτεία ὅτι τό ἐπίμαχο «συμφωνητικό» παρασύρει σέ ἀπατηλή διέξοδο
    (…)

    † Ὁ Ἀθηνῶν Ι Ε Ρ Ω Ν Υ Μ Ο Σ, Πρόεδρος
    Ὁ Ἀρχιγραμματεύς
    † Ὁ Μεθώνης Κλήμης

    Η απάντηση Νίκου Παρασκευόπουλου:

    Προς την Αυτού Μακαριότητα
    Τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος
    κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ Β’

    Μακαριώτατε,

    (…..)
    Επιτρέψτε μου καταρχάς να Σας βεβαιώσω ότι η Πολιτεία σέβεται τη διαχρονική πρόταση ζωής που έχει η Εκκλησία για τον άνθρωπο και την προάσπιση εκ μέρους της μόνο του χριστιανικού γάμου.

    (…..)
    Συμμερίζομαι επίσης την ανησυχία της Εκκλησίας για τον ατομικισμό που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες κοινωνίες και που μπορεί να ευθύνεται για την ψυχική και κοινωνική απομάκρυνση των προσώπων από την κοινοτική και οικογενειακή συνύπαρξη και αλληλεγγύη. (…..)

    Αναφορικά δε με τη θέσπιση της δυνατότητας σύναψης γάμου ανεξαρτήτως φύλου και μιας μεταρρύθμισης του θεσμού της υιοθεσίας, η σοβαρότητα αυτών των ζητημάτων επιβάλλει να μην υπάρξει βιασύνη. Προφανώς θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο μιας συνολικής επανεξέτασης του οικογενειακού δικαίου, όπου η Εκκλησία και όλοι οι εμπλεκόμενοι κοινωνικοί φορείς θα μπορέσουν να εκθέσουν αναλυτικά τις απόψεις τους. Αντιλαμβάνομαι ότι για την Εκκλησία η επαφή των ομοφύλων συνιστά αμαρτία, γνωρίζω όμως επίσης καλά ότι για την έννομη και δη τη συνταγματική τάξη συνιστά δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και στη διαφορά.

    (…..)
    Κλείνοντας, θα ήθελα να Σας ευχαριστήσω ξανά για τους προβληματισμούς που μου κάνατε την τιμή να εκθέσετε και να εκφράσω την ελπίδα η δημόσια επικοινωνία να αποτελεί πάντοτε τη βάση των αρμονικών σχέσεων της Πολιτείας με την Εκκλησία.

    Με σεβασμό,
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ

    Λιαγκας To 50 τοις εκατο των Παπάδων είναι Ομοφυλόφιλοι

    Entertv: Λιάγκας κατά Άνθιμου για τους ομοφυλόφιλους

    http://www.pokrov.org/
    Addressed issues related to victims of abuse within the Orthodox Church

    HOTDOC #88: Λαθρεμπόριο χρυσού και εκβιασμοί – Η εμπλοκή Εκκλησίας και ΣΔΟΕ
    .

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η δεξιά κυβέρνηση της υπερσυντηρητικής Κύπρου όπου αρχιερατεύει ο αγαπημένος της Χρυσής Αυγής και του Γλέζου, του φίλου των Σέρβων ορθόδοξων φονιάδων ή ηθικών αυτουργών των σφαγών της Σρεμπρένιτσα, αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας των κρυφοομοφυλόφιλων κ.Χρυσόστομος,
    _______________________
    BBC
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1022871.stm
    Tuesday, 14 November, 2000, 12:51 GMT
    Sex scandal divides Cyprus Church

    Greek Cypriot churchgoers have been appalled by row
    Greek Orthodox clergy are meeting in Cyprus to discuss allegations of homosexuality that have divided the island’s church.
    …………………………..
    ______________________________________

    ψήφισε ήδη το σύμφωνο συμβίβωσης, στην Ελλάδα τα σούργελα της πρώτης φοράς Αριστεράς φοβούνται μην ενοχλήσουν τους αρχιφαρισαίους της Εκκλησίας και τον κ.Ιερώνυμο που θα κηδέψει το Γλέζο

    http://www.theguardian.com/world/2005/feb/19/religion.uk

    Sex and fraud woe for Greek church

    Embattled Orthodox archbishop calls emergency meeting and asks for forgiveness over lurid claims

    Helena Smith in Athens

    Saturday 19 February 2005 00.03 GMT

    Greece’s Orthodox church, buffeted by sex and corruption scandals, met in emergency session yesterday amid lurid claims that have included one newspaper publishing photographs of a 91-year-old bishop naked in bed with a nubile young woman.
    Scrambling to resolve the worst crisis in the church’s modern history, the embattled spiritual leader, Archbishop Christodoulos, convened the rare meeting as allegations of skulduggery, sexual improprieties, trial rigging, drug and antiquities smuggling engulfed the institution.

    «I humbly ask for forgiveness from the people and the clerics who, for the most, honour… the cassock they wear,» he said addressing the 102-member Holy Synod, the church’s ruling council.

    «There is a lot that must be done to put our house in order,» he conceded before proposing a series of reforms.

    Greeks have watched dumbfounded as allegations of their priesthood’s dissolute lifestyle have unfolded on their television screens.

    Snatched tape-recordings, aired nightly, have revealed rampant homosexuality among senior clerics who, unlike ordinary priests, are under oaths of chastity.

    The alleged debauchery has not been limited to monastic cells. Last week, claims emerged that Metropolitan Theoklitos of Thessaly, a leading churchman, had been arrested on suspicion of drug dealing in a police raid on a notorious nightclub in Athens.

    The priest was reportedly rounded up with Seraphim Koulousousas, the archbishop’s former private secretary, also implicated in another «unholy affair» involving gay sex with a bishop.

    In a setback for Archbishop Christodoulos, Mr Koulousousas announced this week that he was leaving the church to embark on a career as a fashion designer in Paris.

    The Greek Orthodox church sees homosexuality as an «abomination,» with the archbishop recently describing it as a «blatant, crying sin».

    The revelations follow the suspension of two high-ranking clerics for «ethical misconduct» earlier this month.
    ……………………….

  7. Ο/Η SF λέει:

    Μας βομβαρδίζουν και με μηνύματα από την αμερικάνικη πρεσβεία, που να στα λέω κύριε καθηγητά 🙂
    https://pbs.twimg.com/media/CU-KJchWIAArdBp.jpg:large

  8. Ο/Η Lesbian girl λέει:

    KOYBA

    Αυτή είναι η ιστορία του Κουβανού συγγραφέα Raynaldo Arenas από τη γέννησή του μέχρι και το τραγικό του τέλος. Ο Arenas γεννήθηκε σε μια επαρχία της Κούβας το 1943, και σε νεαρή ηλικία έφυγε από το σπίτι του, πηγαίνοντας προς την Αβάνα και τους επαναστάτες. Η έκδοση της πρώτης του νουβέλας «Singing from the Well», τραβά το ενδιαφέρον. Ο Raynaldo Arenas ήταν ομοφυλόφιλος και αντεπαναστάτης, δυο χαρακτηριστικά ιδιαίτερα ανεπιθύμητα στην Κούβα των 60s. Τα χαρακτηριστικά του αυτά τον κάνουν στόχο από το καθεστώς. Συλλαμβάνεται και φυλακίζεται στο El Morro όπου η παραμονή του δεν είναι ότι πιο ευχάριστο

    Το Before Night Falls είναι ποιητικό, ευαίσθητο αλλά και σκληρό. Η γλώσσα του φιλμ δεν είναι πάντα η Αγγλική. Σε πολλά σημεία χρησιμοποιείται και η ισπανική αφήνοντας να φανεί η δύναμη των στίχων του ποιητή. Η παρουσία στον πρώτο ρόλο του ηθοποιού Javier Bardem είναι καθοριστική. Είναι πειστικός στο ρόλο του, βγάζοντας ευαισθησία αλλά και εκρηκτικότητα. Η προφορά του και η χρήση της φωνής του, μας βάζει για τα καλά στην ομορφιά των Ισπανικών και στην μουσικότητα που κρύβουν μέσα τους. Πολύ καλή είναι και η αναπαράσταση της Κούβας των 60s. Σε αυτό βοηθά και η χρήση αυθεντικών σκηνών από επίκαιρα και δελτία ειδήσεων της εποχής. Τι συναίσθημα που βγαίνει από την ταινία είναι αδύνατον να μην αγγίξει τον θεατή ενώ δεν λείπουν και οι μικρές χιουμοριστικές ανάπαυλες. Χωρίς φανφάρες και με τη δύναμη της ερμηνείας και του λόγου το Before Night Falls κερδίζει το θεατή από τα πρώτα λεπτά.

  9. Ο/Η Lesbian girl λέει:

    https://roides.wordpress.com/2010/10/08/8oct10/
    Η παρά φύσιν σχέση Αριστεράς-Εκκλησίας

  10. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    ANAKOIΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΥΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ

    http://antarsya.gr/node/3621

    Ανακοίνωση Ομάδας Φύλου : Το κήρυγμα μίσους του Δ. Πατέλη και ο ρόλος της αριστεράς

    Τις τελευταίες ώρες κάνει το γύρο του Διαδικτύου ένα βίντεο που απεικονίζει τον Δημήτρη Πατέλη, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, να δίνει μια ανοιχτά ομοφοβική και τρανσφοβική διάλεξη. Στο πλαίσιο μαθήματος με τίτλο «Σύγχρονη Επαναστατική Θεωρία. Κλασικός μαρξισμός και Λογική της Ιστορίας», συκοφαντεί επί 12 συναπτά λεπτά τα ΛOAT+ άτομα. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος όχι μόνο δεν είναι στέλεχος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν είναι καν μέλος της. Παρόλα αυτά, τα ζητήματα που θίγει διαπερνούν κομματικές και μετωπικές ταυτότητες και χρήζουν απάντησης που θα έπρεπε να δώσει οποιαδήποτε πολιτική ή ΛΟΑΤ+ οργάνωση.

    Ο Δ.Π. επιστρατεύει μια σειρά από απαράδεκτα και αντιεπιστημονικά επιχειρήματα, τα οποία καμιά σχέση δεν έχουν με τις αυθεντικές παραδόσεις του μαρξισμού και της αριστεράς. Μεταξύ άλλων, παρουσιάζει τους εξής απίστευτους ισχυρισμούς:
    •Υπερασπίζεται τους κοινωνικούς ρόλους όπως υποτίθεται ότι καθορίζονται από το βιολογικό φύλο και ξορκίζει όσους/ες τους διαταράσσουν αποκλίνοντας από αυτό. Έτσι αναμασά τις χειρότερες θεωρίες βιολογικού ντετερμινισμού –ας μην ξεχνάμε ότι τέτοιες θεωρίες κατά καιρούς έχουν χρησιμοποιηθεί για να τεκμηριώσουν την υποτιθέμενη «κατωτερότητα» του γυναικείου φύλου.
    •Η ενοχοποίηση και ο στιγματισμός των ΛΟΑΤ+ ατόμων ως μη ικανών να αντιμετωπίσουν τα μείζονα προβλήματα της κοινωνίας στην εκάστοτε εποχή, λόγω της «διάθλασης» της κατάστασής τους στην καθημερινότητα, αποτελεί την συνέχεια της δικής του ανάγνωσης για την καταπίεση. Αυτή η προσωπική του ερμηνεία για τον συγκεκριμένο όρο ολοκληρώνεται με την απεικόνιση των ΛΟΑΤ+ ατόμων και περισσότερο των τρανς ατόμων σαν «υλικά» που έχουν προκύψει από πολιτικά και γεωστρατηγικά συμφέροντα και σαν ιδεολογικά «προϊόντα της επίθεσης της κυρίαρχης προπαγάνδας».
    •Χρησιμοποιεί κακοποιητικούς όρους ονοματίζοντας την επέμβαση επαναπροσδιορισμού φύλου «χειραγωγήσιμη μετάλλαξη και υλικό», «διαστρέβλωση φυσιολογικής οντολογικής ανάπτυξης», και «τεχνολογία αλλαγής φύλου». Φράσεις όπως «ορμονικό και ανατομικοφυσιολογικό πρόβλημα», «ερμαφρόδιτα», «καταρρακωμένο άτομο» και «προσθαφαιρετικές χειρουργικές, ορμονικές ή άλλες παρεμβάσεις» έρχονται να συμπληρώσουν και να επιβεβαιώσουν το σεξισμό και την φοβία του απέναντι στους ανθρώπους που δεν χωρούν στα κυρίαρχα πρότυπα. Μέσα στα πολλά λάθη που κάνει είναι και το ψεύδος σχετικά με τις επεμβάσεις επαναπροσδιορισμού φύλου σε ανήλικα άτομα στις ΗΠΑ, καθώς οι συγκεκριμένες απαγορεύονται από το νόμο. Μιλάει για «επιβολή γονεϊκής ορμονικής παρέμβασης με εισαγγελική απόφαση», αποσιωπά όμως ότι αυτό αφορά την αντίστροφη διαδικασία, δηλαδή την επαναφορά του ατόμου στα κοινωνικά καθορισμένα πρότυπα.
    •Θεωρεί ότι οι ΛΟΑΤ+ άνθρωποι όχι μόνο έχουν διαφθαρεί από το καπιταλιστικό σύστημα αλλά και ότι ούτε καν έχουν παρεκκλίνει από αυτό. Τέτοιες θεωρίες στοχοποίησής μας έχουν γίνει πιο οικείες στα αυτιά μας τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον κύριο καθηγητή «κανονικά» δεν θα έπρεπε να υπάρχουμε, καθώς «εκφυλίζουμε» και προκαλούμε την «γενοκτονία του ανθρώπινου είδους»!
    •Αγνοεί εσκεμμένα ότι οι ομοερωτικές συμπεριφορές αλλά και η πολυμορφία του κοινωνικού και του βιολογικού φύλου αποτελούν φαινόμενα διαχρονικά, τα οποία εμφανίζονται σε ποικίλες χρονικές περιόδους και σε πολύ διαφορετικές κοινωνίες. Ο όρος «ομοφυλόφιλος» είναι δημιούργημα του καπιταλισμού. Επινοήθηκε σαν ψυχιατρικός όρος στα τέλη του 19ου αιώνα για να στιγματίσει όχι μόνο μια ομοερωτική πράξη αλλά και το ίδιο το άτομο που την ασκεί. Αυτό τον τρόπο επέλεξε τότε η κυρίαρχη τάξη για να καταστείλει τη διαφορετικότητα. Ο στόχος της ήταν να περιθωριοποιήσει τους ανθρώπους που δεν χωρούσαν στα στενά πλαίσια του «ετεροφυλόφιλου μονογαμικού ζευγαριού». Η ύπαρξή τους και μόνο έθετε σε αμφισβήτηση τον «ιερό θεσμό» της οικογένειας – η πυρηνική μορφή της είναι άλλο ένα δημιούργημα του 19ου αι.
    •Ξεπέφτει στα χειρότερα ομοφοβικά και τρανσφοβικά κλισέ που θέλουν τους ΛΟΑΤ+ ανθρώπους αλλοτριωμένο προνομιούχο στρώμα το οποίο εξαγοράζεται με πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικά αγαθά. Ξεχνάει ο κύριος καθηγητής ότι η αλλοτρίωση μέσα στον καπιταλισμό αγκαλιάζει την εργατική τάξη και την κοινωνία ολόκληρη. Η «ροζ οικονομία», την οποία επικαλείται, δεν είναι παρά μια μόνο όψη της γενικότερης αλλοτρίωσης. Άλλωστε, η «ροζ οικονομία» δεν απευθύνεται καν σε όλα τα ΛΟΑΤ+ άτομα αλλά σε ένα συγκεκριμένο στρώμα, το οποίο έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

    Ουσιαστικά ο Δ.Π. αγνοεί ότι ΛΟΑΤ+ είναι ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, το οποίο καταπιέζεται επειδή δεν χωράει στα κυρίαρχα πρότυπα σεξουαλικότητας και φύλου. Παραβλέπει επίσης τους αγώνες που έχουν δώσει τα πιο πρωτοπόρα τμήματα αυτού του κομματιού. Καρπός αυτών των συνεχιζόμενων μαχών είναι τα δικαιώματα που έχουν κερδίσει τα ΛΟΑΤ+ άτομα σε μια σειρά από χώρες.

    Ξεχνάει ο κύριος καθηγητής ότι ένα σημαντικό τμήμα της αριστεράς στάθηκε πλάι σ’ αυτούς τους αγώνες εδώ και δεκαετίες – από την εξέγερση του Stonewall μέχρι την απεργία των ανθρακωρύχων στη Βρετανία και το ΑΚΟΕ στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Θα περιμέναμε από έναν αυτοαποκαλούμενο μαρξιστή να γνωρίζει ότι η Ελεωνόρα Μαρξ, κόρη του Καρλ Μαρξ, υπήρξε ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ+ ανθρώπων. Ή τουλάχιστον θα έπρεπε να ξέρει ότι η επαναστατημένη Ρωσία έκανε τα πιο τολμηρά βήματα προς την κατεύθυνση της ερωτικής ελευθερίας – βήματα που συντρίφτηκαν στη συνέχεια από αντιδραστικές δυνάμεις.

    Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους απανταχού επίδοξους δημαγωγούς που μιλάνε στο όνομα της αριστεράς ότι τα «καταρρακωμένα άτομα» σε συνεργασία με την εργατική τάξη μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο – κι αυτό είναι «ιστορικά» και «εμπειρικά» αποδεδειγμένο, για να χρησιμοποιήσουμε τις ίδιες τις λέξεις του Δ.Π. Εμείς, ως Ομάδα Φύλου και Σεξουαλικότητας LGBTQ ΑΝΤΑΡΣΥΑ, έχουμε θίξει επανειλημμένα τέτοιου είδους ζητήματα. Όμως, ο κύριος καθηγητής δεν φαίνεται να τα έχει προσέξει, ίσως γιατί δεν υπήρξε ποτέ μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Εκφράζουμε τη λύπη μας για την άγνοιά του, όμως είμαστε υπερήφανες/οι για τις μάχες που έχουμε δώσει. Η αντικαπιταλιστική αριστερά είναι πλάι μας στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας, στην πάλη ενάντια στον σεξισμό, την ομοφοβία και την τρανσφοβία.

    Μας στενοχωρεί ότι κάποια άτομα χρησιμοποίησαν τα παραληρήματα του Δ.Π. για να ρίξουν φαρμακερά βέλη ενάντια στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά και γενικότερα ενάντια στην αριστερά και το μαρξισμό. Ωστόσο, θεωρούμε ότι αυτό το πρόσφατο από καθέδρας κήρυγμα μίσους δίνει σε ολόκληρη την αριστερά μια θαυμάσια ευκαιρία: να συνεχίσει άφοβα τη συζήτηση για τα ΛΟΑΤ+ θέματα και να καταδικάσει τα όποια αντιδραστικά, απαρχαιωμένα και αντιεπιστημονικά ιδεολογήματα. Θυμίζουμε ότι η γνήσια μαρξιστική παράδοση είναι αυτή που υπερασπίζεται απερίφραστα τα δικαιώματα όλων των καταπιεσμένων. Εμείς γι’ αυτό το σκοπό παλεύουμε μέσα από τις τάξεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

  11. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.ierakatixisis.com/2015/11/blog-post_30.html#more

    Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

    Ο Άνθιμος ξαναθυμήθηκε τον γάμο των ομοφυλοφίλων…

    …ενώ ξέχασε εν μία νυκτί τον βιασμό του ανήλικου στο Παπάφειο.

    Τι είχες Γιάννημ, τι ΄χα πάντα.

    Από τη μια οι Τζιχαντιστές του Ισλάμ, και από την άλλη, οι Ταλιμπάν της Κρατικής Εκκλησίας Α.Ε..

    Μ΄ ένα νέο ρεσιτάλ υποκρισίας, για γέλια και για κλάματα συγχρόνως, ο παράνομος ( εκ μεταθετού ) Μητροπολίτης της συμπρωτεύουσας αναφέρθηκε και πάλι στο ζήτημα που τον καίει πιότερο απ΄ όλα: τους ομοφυλόφιλους! Τον Άνθιμο τον ενοχλούν πολύ οι ομοφυλόφιλοι, ενώ οι Κίναιδοι της Ιεραρχίας με τα γυναικεία υποκοριστικά, τους εκβιασμούς και τις στημένες με μίζες εκλογές Μητροπολιτών όχι! Οι ίδιοι τα λένε, και μάλιστα υπερηφανεύονται γι΄ αυτά.

    Ο Μητροπολίτης γνωρίζει περισσότερα από κάθε άλλον για το θέμα και έτσι ενδιαφέρεται δεόντως. Οι Κίναιδοι εξάλλου της Ιεραρχίας δεν είναι και λίγοι. Ωστόσο, οι περισσότεροι εξ αυτών είναι και διεφθαρμένοι ως Δημόσιοι Λειτουργοί και υπάλληλοι, αφού τσεπώνουν μαύρο χρήμα και ζουν σα Μαχαραγιάδες, την ώρα που οι Έλληνες βογκάνε από τα ληστρικά δημοσιονομικά μέτρα των «δημοκρατικών» ανθελληνικών Κυβερνήσεων.

  12. Ο/Η Imagine a world of peace λέει:

    Imagine a world of peace
    Φαντάσου έναν κόσμο ειρήνης χωρίς θρησκείες

  13. Ο/Η Περαστικά στους Θατσεριστές λέει:

    «Οι υπερβολές στη σεξουαλική ζωή είναι ένα σημάδι της αποσύνθεσης της μπουρζουαζίας.» Λένιν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s