Η βρωμιά μας, οι ΑντιΕξιουσιοΕτσι μας, αλλά και κάποια Καλά νέα από ΑΕΙ…

[Τα χάλια του Ωδείου Αθηνών, οι masturbaters ΑναρχοΕτσι και ευτυχώς επιχειρηματικά σχέδια ορισμένων ΑΕΙ]

wdeion18nov15

1 . Σχόλιο του ©Κostas Pittas
«Δεν είναι προχθεσινές φωτογραφίες απο το Παρίσι…
Ωδείο Αθηνών
Σήμερα το πρωί, Δευτέρα,.16 Νοεμβρίου 2015
Ντρέπομαι…
Είμαστε Λαός βρωμιάρηδων.
Δεν αξίζουμε (τα) Ωδεία.
Είμαστε μονο (για να βαζουμε) φρου-φρου και αρώματα λιγο πριν παμε στο Μεγαρο Μουσικής… [και σε λιγο καιρό στη Νέα Λυρική Σκηνή στο Φάληρο… ]
Η πόλη (η Αθήνα αλλα και κάθε πόλη στον Κόσμο) δεν ειναι ζωντανή, δεν αναπνέει…
Αυτές είναι «διαπιστώσεις/εκφράσεις» κατάλληλες για το μάθημα της Πολεοδομίας/Χωροταξίας στο Πολυτεχνείο…
Η πόλη αργοπεθαίνει…
Ξυπνήστε!!!

ΥΓ:Δεν γίνονται οικοδομικές εργασίες στο χώρο…» n(Περισσοτερες φωτογραφιες στα σχολια) — in Athens, Greece.

***
2. Επειδή οι… επαναστατικές συνθήκες είναι ώριμες από καιρό, τις έχουμε άλλωστε συνηθίσει, είχαμε και τα κοινότοπα των βαθυστόχαστων ηλιθίων:
Επεισόδια στα Εξάρχεια: Πετροπόλεμος και μολότοφ μεταξύ ΑντιΕξιουσιοΕτσι και ΜΑΤ

φωτογραφία: © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

φωτογραφία: © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Μετά το πέρας της ειρηνικής πορείας του Πολυτεχνείου, ομάδα αντιεξουσιαστών ξεκίνησε «ανταρτοπόλεμο» με άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. Αρχικά επιτέθηκαν με πέτρες και μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ στην οδό Στουρνάρη, στα Εξάρχεια αλλά τα επεισόδια γρήγορα επεκτάθηκαν.Συντεταγμένα, μέσω της Λ. Αλεξάνδρας κατέβηκαν στα Εξάρχεια όπου μια μεγάλη ομάδα αντιεξουσιαστών άρχισε να σπάει πεζοδρόμια με βαριοπούλες, να βάζει φωτιές σε κάδους και να επιτίθενται σε διμοιρίες των ΜΑΤ με πέτρες και μολότοφ. Οι άνδρες των ΜΑΤ απαντούν με ρίψεις κρότου λάμψης.
Τα επεισόδια έχουν επεκταθεί σε όλη την περιοχή των Εξαρχείων (Στουρνάρη, Μπουμπουλίνας και γύρω δρόμους).
Οι αντιεξουσιαστές πετούν ό, τι βρουν μπροστά τους τόσο εναντίον των αστυνομικών, αλλά και των δημοσιογράφων και των τεχνικών που βρίσκονται στο σημείο.
Ενας δημοσιογράφος τραυματίστηκε στο στήθος κατά τη διάρκεια του πετροπόλεμου.
Από τα επεισόδια προκλήθηκαν εκτεταμένες ζημιές σε πολυκατοικίες και επιχειρήσεις.

(συνηθισμένα πράγματα από ανθρώπους που συνεχίζουν κατέχουν το απόλυτο δίκιο, κυρίως την απόλυτη αλήθεια)

3. Τα καλά νέα (ευτυχώς τα προαναφερόμενα δεν πτοούν δημιουργικούς ανθρώπους, ναι υπάρχουν κι αυτοί) :

κλικ για μεγέθυνση ©Καθημερινή

Τα πρώτα ΑΕΙ με… επιχειρηματικό σχέδιο (του ©Απόστολου Λακασά)
Κατάρτιση business plan, αξιοποίηση του ονόματος του ιδρύματος ως εμπορικό brand name, αναζήτηση χορηγιών, ίδρυση τεχνοβλαστών, δυναμική διεκδίκηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Πρόκειται για ορισμένες από τις κινήσεις –σε συνδυασμό με τις προσπάθειες για μείωση των δαπανών– που σχεδιάζουν τα μεγάλα πανεπιστήμια της χώρας για να αναζητήσουν πόρους που θα τα βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να στηρίξουν το εκπαιδευτικό και ερευνητικό τους έργο. Αλλωστε, η ανάπτυξη των ΑΕΙ διαχέεται σε όλη την κοινωνία, καθώς το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ΕΜΠ και το Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης είναι από τους μεγαλύτερους «εργοδότες» της χώρας: περίπου 15.000 επιστήμονες εργάζονται, ως εξωτερικοί συνεργάτες, στα προγράμματα των τριών ΑΕΙ.
Ωστόσο, οι κινήσεις αυτές συνοδεύονται πάντα από το αίτημα –είτε ρητά διατυπωμένο είτε υπονοούμενο– για την κρατική στήριξη της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Η σωρευτική μείωση της χρηματοδότησης των ΑΕΙ/ΤΕΙ την τελευταία πενταετία φθάνει το 60%, ενώ για το 2016 έχει εξαγγελθεί νέα μείωση της τάξης του 10% με 20%.

Η περιουσία
Από την άλλη, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να προχωρήσει στην έκδοση ακόμα και Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου προκειμένου να αντιμετωπιστούν κατεπείγοντα ζητήματα των ΑΕΙ, μεταξύ αυτών και αλλαγές στον χαρακτήρα της εταιρείας αξιοποίησης περιουσίας που έχει κάθε ΑΕΙ, ώστε να ασκεί εμπορική δραστηριότητα προς όφελος του ιδρύματος.
Την ίδια στιγμή, τα ΑΕΙ επαναφέρουν το αίτημα για εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου περί κληροδοτημάτων ώστε να αξιοποιούνται στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Ενδεικτικά, το ΕΚΠΑ έχει 102 κληροδοτήματα, εκ των οποίων πολλά είναι ειδικού σκοπού, κάποια παραμένουν μπλοκαρισμένα από τους δήμους και σε άλλα υπάρχουν αντιδράσεις για την αξιοποίησή τους.
«Τα ΑΕΙ ξυπνούν από τον λήθαργο της κρατικής στοργής» δηλώνει στην «Κ» ο πρύτανης του ΑΠΘ κ. Περικλής Μήτκας, τονίζοντας ότι «τα ιδρύματα πρέπει να αξιοποιήσουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: εκπαίδευση και έρευνα». Στο ΑΠΘ ήδη προγραμματίζονται τέσσερα νέα αγγλόφωνα μεταπτυχιακά προγράμματα με δίδακτρα (σε δημοσιογραφία, οικονομικά, ιατρική, θεολογία), τα οποία θα απευθυνθούν σε ενδιαφερόμενους από όλο τον κόσμο. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα της Θεολογικής Σχολής απευθύνεται σε μελετητές της Ορθοδοξίας από τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Ουκρανία. Αντίστοιχα, το πρόγραμμα της Ιατρικής θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο, απευθυνόμενο σε διεθνές κοινό, και όχι μόνο βαλκανικό.
Σήμερα, το ΑΠΘ, εκτός από το μόνιμο προσωπικό του –περίπου 4.000 καθηγητές και λοιπό προσωπικό–, απασχολεί περίπου 3.300 συμβασιούχους επιστήμονες στα προγράμματά του. «Πρόκειται για ανθρώπους με υψηλά προσόντα που μένουν στην Ελλάδα και δεν μεταναστεύουν» λέει ο κ. Μήτκας και προσθέτει: «Θα καταρτίσουμε κατάλογο έργων που πρέπει να γίνουν και θα ζητήσουμε τη συνδρομή χορηγών από την Ελλάδα και το εξωτερικό». Ενδεικτικά αναφέρει ότι «η Κτηνιατρική και η Γεωπονική –και όχι μόνο φυσικά– παράγουν εξαιρετικά προϊόντα, τα οποία μπορούν να διατεθούν στην αγορά. Το ΑΠΘ είναι ένα ισχυρό brand name, που θα αξιοποιήσουμε». Την ίδια στιγμή, υπάρχει ένα μικρό κομμάτι εμπορικής δραστηριότητας με ενοικίαση αιθουσών προς τρίτους, διαχείριση των κυλικείων και των καταστημάτων που πουλούν αναμνηστικά του πανεπιστημίου.

Business plan
Ακαδημαϊκό business plan σχεδιάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», και στο ΕΜΠ. Το ίδρυμα έχει 5.000-6.000 εξωτερικούς συνεργάτες στο πλαίσιο των ερευνητικών προγραμμάτων και των έργων παροχής υπηρεσιών που εκτελεί. Το business plan θα έχει συγκεκριμένους στόχους και χρονοδιάγραμμα των έργων, καθώς το ίδρυμα οφείλει να μεγιστοποιήσει τις εισροές του. Χαρακτηριστικά, θα υπογραφεί συμφωνία με το υπουργείο Πολιτισμού (η παρουσία του Αριστείδη Μπαλτά, ομότιμου καθηγητή του ΕΜΠ, στην ηγεσία του υπουργείου διευκολύνει τα πράγματα) για τη δημιουργία εταιρείας-τεχνοβλαστού με στόχο την πολλαπλή αξιοποίηση του Τεχνολογικού Πολιτιστικού Πάρκου Λαυρίου, που αποτελεί οργανισμό επιστημονικής έρευνας, εκπαίδευσης, επιχειρηματικής δραστηριότητος και πολιτισμού.
Την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου Ευρωπαίοι ειδικοί θα ενημερώσουν τους πανεπιστημιακούς του ΕΚΠΑ πώς να διεκδικούν ανταγωνιστικά προγράμματα απευθείας από ευρωπαϊκούς οργανισμούς, και όχι μέσω ΕΣΠΑ. Από την άλλη, προ ημερών διοργανώθηκε ημερίδα ώστε να ενημερωθεί η πανεπιστημιακή κοινότητα για τις δυνατότητες χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020. Το εντυπωσιακό είναι ότι η προσέλευση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, στο αμφιθέατρο δεν έπεφτε… καρφίτσα, με αποτέλεσμα η ημερίδα να αναμεταδοθεί σε διπλανό αμφιθέατρο και σε όλο το ίδρυμα μέσω της ιστοσελίδας του ΕΚΠΑ.
Το ΕΚΠΑ απασχολεί κατά μέσο όρο 6.000 συμβασιούχους επιστήμονες ετησίως –κατά περιόδους έως 11.000– και είναι από τους μεγαλύτερους δημόσιους εργοδότες, μετά τα υπουργεία Παιδείας και Δημόσιας Τάξεως, με 130.000 εντάλματα πληρωμών ετησίως. «Τα πανεπιστήμια οφείλουν να φέρουν κονδύλια από το εξωτερικό στην Ελλάδα» τονίζει μιλώντας στην «Κ» ο πρύτανης του ιδρύματος Θάνος Δημόπουλος. Το 2014 τα έσοδα του Ειδικού Λογαριασμού Ερευνας ήταν πολλαπλάσια της κρατικής χρηματοδότησης, με το μεγαλύτερο κονδύλι να προέρχεται από έργα του ΕΣΠΑ και δημόσιων φορέων. Στον αντίποδα, όπως ανέφερε στην «Κ» ο αναπληρωτής πρύτανης Θωμάς Σφηκόπουλος, η κρατική χρηματοδότηση από τα 40 εκατομμύρια ευρώ το 2009 μειώθηκε στα 10 εκατ. το 2015 και θα πέσει στα 8 εκατ. το 2016 ― «όσο μια μετεγγραφή ενός ξένου ποδοσφαιριστή» σχολιάζει σκωπτικά ο κ. Δημόπουλος.

Brand name
Εκτός από την εξοικονόμηση πόρων –π.χ. με περιορισμό των ενοικίων, καθώς σήμερα το ίδρυμα πληρώνει 1,7 εκατ. ετησίως σε ενοίκια– το ΕΚΠΑ θα δημιουργήσει δίκτυο αποφοίτων ώστε να ενισχύσει το brand name του σε Ελλάδα και εξωτερικό αναζητώντας χορηγίες, θα προωθήσει προϊόντα (μπλούζες, καπέλα, κούπες) με το έμβλημά του, ενώ θα δώσει βάρος στη διά βίου μάθηση (θα αξιοποιήσει κτίριο στην οδό Χαλκοκονδύλη) και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ελληνικά και σε άλλες γλώσσες, δημιουργώντας e-learning ξενόγλωσσα προγράμματα για φοιτητές του εξωτερικού.
«Οφείλουμε να αναπτύξουμε τον τομέα διά βίου μάθησης και να οργανώσουμε το κομμάτι των υπηρεσιών που προσφέρει το ΑΕΙ. Οχι άτακτα, αλλά με συνέργειες ώστε να έχουμε αποτελεσματικότητα, δημιουργώντας συνθήκες βιωσιμότητας και ανάπτυξης» λέει ο κ. Σφηκόπουλος. Και ο κ. Δημόπουλος καταλήγει: «Με δεδομένο ότι τα πανεπιστήμια παίρνουν ψίχουλα από το κράτος, είναι άθλος η θέση τους στο διεθνές στερέωμα. Εχουμε ανθρώπινο δυναμικό εξαιρετικό, που γίνεται περιζήτητο στο εξωτερικό. Και αυτό διότι έχουμε πολύ δομημένα προγράμματα σπουδών. Δεν θα ανοίξουμε θυγατρικές, δεν θα γίνουμε επιχειρήσεις, αλλά θα αξιοποιήσουμε τη δυναμική μας στην εκπαίδευση και την έρευνα».

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

31 Responses to Η βρωμιά μας, οι ΑντιΕξιουσιοΕτσι μας, αλλά και κάποια Καλά νέα από ΑΕΙ…

  1. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    @
    «ανθρώπους που συνεχίζουν κατέχουν το απόλυτο δίκιο, κυρίως την απόλυτη αλήθεια»

    Η οποία είναι;

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, μελετήτρια του Φρόυδ. λέει:

      Εσείς την γνωρίζετε αλάθητε πάπα του Βατικανού της μπαχαλοκρατίας και της επανάστασης του φανταστικού προλεταριάτου στη χώρα των μικροαστών, αγροτών, λαμογιών και φραπεδίαιτων.

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, αιωνία έφηβη. λέει:

      My pleasure maître.

    • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

      Έλα ρε, ξέχασες τους βλαχόμπατσους και τους νεοναζί συνεργάτες τους! Τυχαίο;

      • Καλέ Σαλταδόρα μου, εσύ κι αν κατέχεις το απόλυτο πράμα.
        Φτου Σου! να μη σε ματιάξω.
        Ατούτοι δωνά εν κατέχουν πράμα!

      • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, αιωνία έφηβη. λέει:

        Mon cher crétin égoïste Salta dore, αυτοί, όπως και οι τραγόπαπες που επίσης δεν ανέφερα, σίγουρα δεν ανήκουν στη λίστα των κατά φαντασίαν επαναστατών σου. Δεν σε θεωρώ τόσο κουτό.
        Φιλάκια
        υμετέρα τελώ
        Ζωζώκα, τέως εταίρα της Αριστεράς και της προόδου, νυν ανέστια πολιτικά.

  2. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «Ανδρέας Εμπειρίκος, «Πολλές φορές τη νύχτα» (απόσπασμα)

    […..]
    «Γαμώ, γαμώ σε, ως τα έγκατα της γης! Γαμώ σε, ως τ’ αστέρια!».

    Και εις απάντησιν από τον ίδιον χώρον, με οίστρον καταφάσεως, με οίστρον ταυτίσεως απολύτου με το θείον:

    «Ναι! Ναι! Γάμα με! Γάμα με, αδελφέ! Του Παραδείσου νοιώθω γλύκα!».

    Και ξαφνικά, στο γύρισμα ενός δρόμου- ω εσίς που νύκτωρ διασχίζετε τις πόλεις, προσέχετε και συχνά θα ακούσετε να αναπηδά, σαν σίφουνας από έναν λαιμό σε καρμανιόλα, που όλος κόκκινος με ορμήν τα αίματα ξερνά, εκεί που λίγο πριν βρισκόταν η κεφαλή του καρατομημένου, προσέχτε, ω εσείς που νύχτα διαβαίνετε στις πόλεις, προσέχτε και σίγουρα θα ακούσετε συχνά, όχι των υπογείων καφωδείων τα «Αμάν!» που με αυταρέσκεια μικρά ή ψεύτικα σεκλέτια γλυκερά σταλάζει, μα το διάτορον, το τρομερόν, το μη περαιτέρω, το εκ βαθέων του απελπισμένου ανθρώπου «ΑΜΑΝ!» που τους βαρύτερους, τους πλέον ασήκωτους καημούς, σαν αίμα ψυχής μες στο σκοτάδι αδειάζει.

    (Ανδρέας Εμπειρίκος, Οκτάνα, εκδ. Ίκαρος)

    Τοιαύτα ελάλησαν οι ποιητές και αμαρτίαν ουκ έχω….»

    https://itzikas.wordpress.com/2011/04/18/%CE%B4%CF%85%CE%BF-%C2%AB%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%89%CE%BB%CE%AC%C2%BB-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%BB/

  3. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «…σε ένα κείμενό του για έναν μαθητή του Βάρναλη, ο οποίος, όταν του ενεχείρισε μια ερωτική ποιητική συλλογή, εισέπραξε την ιδανική απάντηση: «Παιδί μου, βρες μια γυναίκα να γαμήσεις». …»

    Πηγή: http://www.lifo.gr/mag/features/4227

  4. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Μια απαραιτητος επαναληψις

    Τ’ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ

    Στο σταυροδρόμι
    Ζ. Πηγής και Ακαδημίας
    αναρχοπουλα και μπατσοπουλα
    τον πετροπόλεμο παίζουν.

    Σαν δεκάχρονα παιδιά του ‘60
    οι μπάτσοι απαντούν με δακρυγόνα
    πετώντας -στη λούφα- και τις πέτρες
    που’ φθασαν απ’ τα αριστερά.

    Κάτω απ’ την Ζ. Πηγής
    ο μπαζωμένος χείμαρρος
    τώρα αστική χαράδρα
    σκουπίδια κατεβάζει
    μετά την καταιγίδα…

    Στα μονοπάτια της γερο-Αθήνας
    κάδοι φωτίζουν την ασχήμια της
    Μολότοφ καίνε αυτοκίνητα κατοίκων
    η ζευγαριών στο “ΕΛΛΗ”
    καμιά φορα κι ανθρώπους.

    Στις όχθες του χειμάρρου
    στο πάρκο την νυχτιά
    η νεολαία ξενυχτά
    γύρω από κοκκινόμαυρη φωτιά.

    “O άνεμος ελευθεριακά φυσά…”
    παντού σκορπά την ρήξη
    μέχρι το μυαλό να πήξει
    να βρείτε κάποια γιατρειά…

    Το πρώτο σύμπτωμα οι εμμονές
    ζωή κυνηγημένη απ’ τις αρχές :
    σπίτι, σχολείο και σπουδές..
    ματαίωσις υπερβολικών προσδοκιών

    Ακαλλιέργητες γενέθλιες εκτάσεις,
    των κοντινών προγόνων: των παππούδων
    ασπαστείτε αρχές αναρχο-οικολογικές
    αγροτο-κτηνοτροφικές βιολογικές..

    Ελλάς με πλήθος μικροκλιμάτων
    ημι-μυριάδες ποικιλίες κλημάτων
    μεθύστε με το προϊόν αμπέλου
    απ΄ τη Ζίτσα ως το Μυραμπέλου

    Πάρε και το κοριτσάκι δίχως σκέρτσο
    με θειική μορφή, φωνή σαν mezzo
    μετά την δουλειά, δείπνο να ετοιμάζει
    και με γλυκό κρασί μαζί σου να πλαγιάζει
    να κάνει το άλφα ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

    T’ άνθη του καλού, αυτά σου λέω
    με κόπο κι αγάπη θα φυτρώνουν
    άνθη απ’ την άσφαλτο δεν βλασταίνουν
    πέτρες δεν θα πετάς, αυτές πηγαίνουν
    για πεζούλες με ξερολιθιές
    αμπέλια θα βλασταίνουν.

    Τώρα κανείς δεν σε κυνηγά
    θα λες :
    “πόσο αυθαίρετα κραυγάζουν
    τ’ άνθη στην πέτρα δεν φυτρώνουν!”

    5/9/2011

    Αφώτιστος Φιλέλλην

    ΥΓ Ειναι η απαντηση μου στα παρακατω ελευθεριακα ποιηματα, ενος ποιητικου εκπροσωπου του αντιμνημονιακου – «αναρχικου» μετωπου

    Για περισσοτερα
    http://www.poiein.gr/archives/13570/index.html

    ΑΣΦΥΞΙΑ

    (Το κλίμα μπορεί να ξεγελά
    μα ο συγκεκριμένος προορισμός
    κάθε άλλο παρά ενδείκνυται για ασθματικούς)

    Οι πόρτες κλείνουν

    Τα πρόσωπα στο μετρό ανέκφραστα ως είναι Aρνούνται να δώσουν πνοή
    Μεταφέροντας από τις ψυχές
    Το ξηρό μήνυμα της στειρότητας.

    Οι πόρτες ανοίγουν.

    Και τα σώματα στο δρόμο ακέφαλα φαντάζουν
    Πεισματικά απρόθυμα να εκτελέσουν το κενό
    του νου
    Αποθνήσκουν κάθε δευτερόλεπτο στην ρουτίνα
    της μητρόπολης.

    Το ένα πίσω απ’ τ’ άλλο διατεταγμένα,
    Ομοιόμορφα, με τάξη και σεμνά,
    Ασφυκτιούν σε βήμα στρατιωτικής παρελάσεως
    καθώς οδηγούνται στο χώμα.

    Τα κουφάρια τους θα θρέψουν τα κτήνη που
    κινούν τα νήματα

    ΑΙΞΥΣΦΑ

    Στα ζείδωρα μονοπάτια της τσιμεντούπολης
    κρύβεται η ομορφιά.
    Εκεί φωλιάζει η ζωή κυνηγημένη.

    – στο πάρκο τα βράδια-
    -ο άνεμος ελευθεριακά φυσά…-

    Καθώς το κοριτσάκι με σκέρτσο
    δείχνει το άλφα σε κύκλο,
    τ’ άνθη αυθαίρετα φυτρώνουν
    στην πέτρα και σκίζουν την πέτρα…

  5. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Ζουζούκα, ζαίρομαι που παραδέζεσαι ότι στη λίστα σου της «χώρας του φανταστικού προλεταριάτου στη χώρα των μικροαστών, αγροτών, λαμογιών και φραπεδίαιτων», «ξέχασες» να περιλάβεις ευϋπόληπτους πολίτες σαν τους μπάτσους και τους νεοναζί. Η εσπευσμένη κατόπιν εορτής διόρθωσή σου (που μάλιστα δεν θα την είχες κάνει άνευ της δικής μου επισήμανσης) σε εκθέτει ακόμα περισσότερο. Ανταποδίδω τη φιλοφρόνηση αφού ούτε εγώ σε θεωρώ κουτή. Αντιθέτως είσαι μια κλασική περίπτωση κουτοπόνηρης στρεψόδικης ρωμιάς κατινίτσας που «μένει Ευρώπη».
    Δώσε τα χε-ρετίσματά μου στον Μπουμπούκο σου και στα γουρούνια με τα κράνη και τα ροπαλάκια αντί πέους.

    • Ο/Η Chevalier Lafayette λέει:

      τσού ρε Λάκη, τώρα σε θυμήθηκα ποιος είσαι, καθάριζες την καλλιόπη στο στρατό και τραγουδούσες τα βράδια στη λέσχη αξιωματικών

      • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκ, comtesse λέει:

        Ιππότα σχολιαστά Μίμη σιδερά, σας αναγνώρισα και σας ευχαριστώ. Ακούς εκεί «ρωμιά κατινίτσα» ο μπαχαλολούλης.
        C’est tres, tres terrible!!
        je suis la nouvelle comtesse du Barry

  6. Ο/Η ανώνυμος λέει:

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aγαπητέ Ανώνυμε,
    όταν αρχίσει ο χορός της τυφλής βίας θα σπάσουν δεκάδες τζαμαρίες αθώων, θα καούν κινηματογράφοι που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν δουλειά σε ανθρώπους, ψυχαγωγία σε άλλους (καλά ο ιδιοκτήτης, που μπορεί να τον κρατούσε με το αίμα του, είναι θα μας πουν εκμεταλλευτής), θα λαμπαδιάσουν ΙΧ και θα καταστραφούν οι γωνίτσες και τα κουρέλια των άστεγων για χάρη της Μεγάλης Επανάστασης των μαστροχαλαστών που δεν θα έλθει ποτέ και που στηρίζει, αναπαράγει, πολλαπλασιάζει, δικαιολογεί στο μεταξύ τους πιο σκληρούς κατασταλτικούς μηχανισμούς και τις πιο αντιδραστικές ιδέες του βαθέος κράτους και των ηλιθίων.
    Και να τους πλήρωνε το αστυνομικό Κράτος τους μπαχαλάκηδες, δεν θα έκαναν άλλο καλύτερα τη δουλειά τους.

    Και να σκεφτείς πως είχαμε υποστηρίξει τα δικαιώματα του Ρωμανού και καλά κάναμε
    https://roides.wordpress.com/2014/12/07/7dec14/

    • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

      Ο χορός της τυφλής βίας έχει αρχίσει εδώ και κάμποσα χρόνια αγανακτισμένε νοικοκύρη. Απλά για τους βολεμένους σαν και σένα δεν τρέχει τίποτα.

      Θρηνείς, υποκριτάκο, για ΙΧ, κινηματογράφους και … πολιτισμό (ξέχασες … τις τράπεζες και τα περιπολικά) και κάνεις πως δεν βλέπεις την καθημερινή κτηνωδία και βαρβαρότητα που συμβαίνουν ακριβώς δίπλα σου. Ο αφ΄υψηλού «λόγος» σου είναι η κλασική σεμνότυφη γλώσσα των βολεμένων αφού δεν διαθέτει τίποτα το βιωματικό (εκτός από μικροαστική «αγανάκτιση»).
      Σκίζεις από «αγανάκτιση» το καλσόν σου υποκριτάκο, για τους «μπαχαλάκηδες» διαδηλωτές που «καταστρέφουν τις γωνίτσες και τα κουρέλια των άστεγων» και «ξεχνάς» ποιοί δημιούργησαν τους αστέγους και τους άνεργους και ποιοί έκαναν μπάχαλο κάθε έννοια κοινωνίας (ακόμα και αυτές τις προσχηματικές που υπήρχαν).
      Κάνεις πως ανησυχείς για τους «σκληρούς κατασταλτικούς μηχανισμούς και τις πιο αντιδραστικές ιδέες του βαθέος κράτους και των ηλιθίων» και σου «διαφεύγει» ότι αυτά είναι ήδη εδώ για κάποιους.

      Και ποιός σου είπε ρε κακομοίρη ότι όλα γίνονται για τη «Μεγάλη Επανάσταση των μαστροχαλαστών που δεν θα έλθει ποτέ»; Τη φράση «Επανάσταση για την κάβλα της» την έχεις ακούσει ποτέ; Τις λέξεις «αυτοδικία» και «αυτοάμυνα» τις έχεις ακούσει ποτέ; Αντέδρασες ποτέ στα χαστούκια που έφαγες μικρός ή μεγάλος; Ή επειδή είσαι θρασύδειλος ταυτίστηκες με τους βιαστές σου και κομπλεξάρεσαι με όποιον έχει τον αυτοσεβασμό που δεν είχες ποτέ εσύ; Και, προκειμένου να καθησυχάσεις τη μετριότητα που είσαι, παριστάνεις εκ του ασφαλούς τον «Λασκαράτο» και τον αντισυμβατικό (ενώ είσαι πιο γραφικός κι απ’ τον Πορδοσάλτε).

      Όσο για τον Ρωμανό τον «υπερασπίστηκες» σαν παραστρατημένο έφηβο, εσύ ο άτεκνος σεμνότυφος ανέραστος δασκαλίσκος του παλιού καιρού. Ακόμα κι ένας οποιοσδήποτε παπάς θα τον υπερασπιζόταν καλύτερα.

      «Λασκαράτε» του κώλου.

      • Ο/Η Po λέει:

        κοινότοπα γραφικά τσιτάτα περί «νυκοκυραίων κλπ.»
        κάτι φρέσκο; κάποια πρωτότυπη ιδέα ή άποψη;

        Όταν πήγαινες εσύ, εμείς ερχόμασταν κε Σαλαμούρη.

        ΥΓ: κάντε κάτι αληθινά επαναστατικό, δείτε (με δικά σας λόγια):»την καθημερινή κτηνωδία και βαρβαρότητα που συμβαίνουν ακριβώς δίπλα σου» που γι αυτά δε λέτε κουβέντα, καθότι ο πολιτισμός σας είναι, κυριολεκτικά του κώλου: http://goo.gl/svCxMz

      • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

        Με κάνεις και κοκκινίζω αλτρουιστή των «κουρελιών των αστέγων». Το μόνο που δεν είπες (αλλά βγαίνει από τα συμφραζόμενά σου) είναι ότι πρέπει να προστατέψουμε και την εκκλησία που οργανώνει τα συσσίτια της ντροπής.
        Στα σκουπίδια της φωτογραφίας που με παραπέμπεις είναι «οι γωνίτσες και τα κουρέλια των αστέγων» κακομαθημένε δημοδιδάσκαλε της εποχής του Μεταξά. Το θράσος σου είναι μεγαλύτερο κι απ’ αυτών που -ισχυρίζεσαι ότι- πολεμάς.
        Αν ο Ρωμανός ήταν παιδί μου θα ήμουν περήφανος. Αλλά, τί σου λέω τώρα…

      • Ο/Η Po λέει:

        δεν διαφέρεις φίλε μου από τους φονταμενταλιστές φανατικούς μουλάδες.
        μη πας σε γιατρό, ενδεχομένως να σου αφαιρέσουν τον όγκο της ευτυχίας του αλάνθαστου παντογνώστη.

      • Ο/Η Nomorecoal λέει:

        προς Σαλταδόρο
        Από την άλλη όμως κι εσύ δεν λες κάτι «βιωματικό», κάτι επί της ουσίας. Γενικολογίες, πιο πολύ σαν αντάρτης χωρίς αιτία ακούγεσαι, από αυτούς που πουλάνε μαγκιά και επανάσταση καθισμένοι σε καναπέ ρουφώντας το γάρο κάτω από την αφίσα του Τσε και βλέποντας South Park, παρά σαν κάτι «σοβαρό». Αυτό το «επανάσταση για τη κάβλα της» είναι ίσως η μεγαλύτερη μαλακία που έχω δει σε σχόλιο μέσα στη βδομάδα.

      • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

        @
        «Αυτό το «επανάσταση για τη κάβλα της» είναι ίσως η μεγαλύτερη μαλακία που έχω δει σε σχόλιο μέσα στη βδομάδα.»

        Τόσα ξέρεις τόσα λες. Το «Revolution for the hell of it» είναι βιβλίο αγράμματε ελληνόφωνε «ευρωπαίε». Κι αν ο τίτλος δεν σου φαίνεται βιωματικός από μόνος του, είναι γιατί απλώς είσαι αγράμματος.
        «Επανάσταση για την κάβλα της» καραγκιόζη, σημαίνει ότι δεν ενεργείς εν ονόματι κανενός, αλλά στο όνομά σου και αυθόρμητα κι ότι δεν σκοπεύεις να παραστήσεις τον εθνοσωτήρα και τον κάτοχο της απόλυτης αλήθειας σαν κάτι «Ροΐδηδες» και «Λασκαράτους» (» πιστεύουμε στην τεράστια δύναμη του Λόγου και του Διαφωτισμού […] Η αστική Δημοκρατία είναι το μόνο μέχρι στιγμής πολίτευμα […]» κλπ, κλπ. https://roides.wordpress.com/2015/11/15/15nov15/#comment-82624 – κάποιος πρέπει να εξηγήσει στους νεόκοπους αυτούς κατόχους εθνοσωτήριων μαγικών συνταγών ότι ο Διαφωτισμός έχει ολοκληρωθεί με τον θάνατο του Φρόυντ το 1939 και ότι σήμερα διανύουμε τη λεγόμενη Μετανεωτερική εποχή. Επίσης πρέπει να τους εξηγήσει ότι η επαναστατική αμφισβήτηση του κοινοβουλευτισμού, ο αναρχισμός κλπ. ανήκουν επίσης στην παράδοση του Διαφωτισμού… Επίσης ότι σήμερα το αντι/εξωκοινοβουλευτικό κίνημα εκφράζεται κατεξοχήν από τον μετα-αναρχισμό και τη σκέψη του Καστοριάδη, που οι αγράμματοι «Λασκαράτοι’ και «Ροΐδηδες» τον παρουσίασαν σαν απολογητή της κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας https://roides.wordpress.com/2015/11/15/15nov15/#comment-82624 ).

        Προφανώς τα δακρύβρεχτα υποκριτικά ρεπορτάζ του Πορδοσάλτε και τα επίσης δακρύβρεχτα και υποκριτικά περί «κουρελιών των αστέγων» των κατά φαντασίαν «Λασκαράτων» σου φαίνονται πιο βιωματικά.
        Απ’ ό,τι καταλαβαίνω, για το επίπεδό σου, γνωστικό και συναισθηματικό, πολλά σου είναι.

      • Ο/Η Po λέει:

        Λέτε:
        Το «Revolution for the hell of it» είναι βιβλίο αγράμματε ελληνόφωνε «ευρωπαίε»

        Κύριε Σαλαμούρα,
        1. Ό,τι γράφεται σε βιβλίο αποκτά εγκυρότητα; από πότε.
        2. Εδώ σε αυτό το χώρο, δεν μας ενδιαφέρουν ρομαντικές, ανεδαφικές φαντασιώσεις περί επανάστασης κ.α. όπως «Revolution for the hell of it». μας ενδιαφέρει αυτό που μπορεί να εφαρμοστεί, απολύτως δημοκρατικά, τώρα ή βραχυπρόσθεσμα, για μετά βλέπουμε.
        3. Ό,τι είναι να επιτευθεί από τον άνθρωπο και την κοινωνία του, ή θα επιτευχθεί με ειρηνικά δημοκρατικά μέσα, με ταυτόχρονη Ελευθερία Έκφρασης και Άποψης, ή δεν θα επιτευχθεί ποτέ.

        Είστε οπαδός του απόλυτου (δεν μας αφορά το χρώμα της φανέλας που φοράτε) Ολοκληρωτισμού.
        Εμείς όχι.

        Υγ: Ο Δυτικός πολιτισμός, με όλες τις αδυναμίες του (ακόμα και τα εγκλήματα που λέτε), είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει, έως τώρα, η ανθρωπότητα.

        (δεν απαντώ ουσιαστικά σε σας κε Σαλαμούρα, ό,τι γράφω, το γράφω προς εκτίμηση του ανώνυμου περαστικού ή και πιστού αναγνώστη μας -δεν είστε κατάλληλος/ικανός για πολιτισμένο διάλογο, κανείς άλλωστε φανατικός φονταμενταλιστής δεν είναι)

      • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

        Ο δυτικός πολιτισμός όντως είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει ως σήμερα η ανθρωπότητα.
        Ένα όμως απ’ τα μεγαλύτερα σημερινά προβλήματά του είναι ότι αυτοί που έχουν αυτοκλήτως αναλάβει την «υπεράσπισή» του είναι οι μεγαλύτεροι κάπηλοί του, ή/και έχουν μαύρα μεσάνυχτα απ’ αυτόν. Παράδειγμα εσύ που ταυτίζεις με σκοταδιστική άγνοια (ή με νεοφιλελελεύθερη κουτοπονηριά;) τον δυτικό πολιτισμό με … τον κοινοβουλευτισμό («φιλελεύθερη ολιγαρχία» τον αποκαλούσε ο Καστοριάδης και «αριστοκρατία συναίνεσης» ο Αριστοτέλης). Με τη παντελή σου άγνοια, η αστική «αντιπροσωπευτική» δημοκρατία είναι … η πεμπτουσία του δυτικού πολιτισμού, ενώ οι -ιδρύτριες του δυτικού πολιτισμού- αρχαιοελληνικές δημοκρατίες (στις οποίες είναι παντελώς άγνωστη η έννοια της αντιπροσώπευσης και της κυβέρνησης) είναι «μπαχαλάκηδες της Μεγάλης Επανάστασης των μαστροχαλαστών που δεν θα έλθει ποτέ». Επίσης οι αγαπημένοι σου Πορδοσάλτε, Σ. Θεοδωράκης και τα διάφορα βλαχαδερά που «μένουν Ευρώπη» είναι πιο δυτικοί π.χ. από … τους Αριστοτέλη και Καστοριάδη. Αλλά και οι αρχαίοι Έλληνες είναι τζιχαντιστές μπροστά στην «Ευρώπη» των («εκλεγμένων») οικονομιστών γραφειοκρατίσκων:
        http://oikonomouyorgos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_13.html

        Εγώ πάλι απαντώ σε σένα, αστοιχείωτε σεμνότυφε δημοδιδάσκαλε, όσο κι αν είσαι θλιβερά ανεπαρκής για να καταπιάνεσαι με τέτοια θέματα. Η ανάδειξη της κουτοπονηριάς σου και η επανοικειοποίηση των εννοιών απάνω στις οποίες ασχημονείς, είναι η προϋπόθεση για το ξεβράκωμα αυτού που αντιπροσωπεύεις.
        Δεν απευθύνομαι «γενικώς» και στα «πλήθη» σαν πολιτικάντης.

      • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

        ΥΓ. Και κάτι ακόμα, ηθικολόγε δημοδιδάσκαλε: «ξεχνάς» ότι η εναρκτήρια πράξη του Διαφωτισμού ήταν μια επανάσταση κι ότι οι ιδέες του Διαφωτισμού δεν επεκράτησαν «με ειρηνικά δημοκρατικά μέσα, με ταυτόχρονη Ελευθερία Έκφρασης και Άποψης» και λοιπές φαντασιώσεις.
        Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τις αρχαίες ελληνικές δημοκρατίες, οι οποίες επικράτησαν μετά από αιματηρότατες ταξικές συγκρούσεις.

        Όσο για το ποιό είναι αυτό «που μπορεί να εφαρμοστεί, απολύτως δημοκρατικά, τώρα ή βραχυπρόσθεσμα, για μετά βλέπουμε» δεν θα το κρίνεις εσύ αλλά αυτοί που επείγονται. Ειδικά το «πόσο μετά» καθώς και το αν κάποιοι έχουν την πολυτέλεια των βολεμένων (σαν κι εσένα) να περιμένουν μέχρι το 2033 που -εκτιμάται ότι- θα μειωθεί η ανεργία (http://www.matrix24.gr/2013/09/to-2033-tha-pesi-i-anergia-kato-tou-10/)

  8. Ο/Η eklag λέει:

    Από άλλον δρόμο προφανώς,διαφορετικά όλο και κάποιος θα είχε συναντηθεί με κάποιον βρε αδερφέ.
    Ένα πάντως είναι βέβαιο:στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
    Την νύφη πληρώνει όπως πάντα ο δασκαλάκος!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s