Τρομοκρατία είναι -Είτε σκοτώνουν για το μετά-θάνατο παράδεισο, είτε για τη «μέλλουσα» ιδανική κοινωνία… #ParisAttacks

[La France frappée par des attentats sans précédent]

paris-attacks14.11.15

Une victime, boulevard Voltaire, dans la nuit du 13 au 14 novembre (AP Photo/Jerome Delay). ©Le Monde

Le Monde

Le point des évènements de la nuit à 7 h 45 : 

– Six attaques simultanées ont frappé la capitale, vendredi 13 novembre

– Bilan : Au moins 120 personnes sont mortes. Huit des assaillants seraient morts, dont sept se seraient fait exploser.

– Chronologie : trois explosions ont d’abord retenti à Saint-Denis aux abords du stade de France, au cours du match France-Allemagne. Les trois assaillants auraient fait sauter des ceintures d’explosifs, faisant une victime.

– Cinq autres lieux parisiens sont touchés mais la chronologie des faits est imprécise : rue de la Fontaine au Roi (5 morts) ; rue Bichat (12 morts) ; boulevard Voltaire (un terroriste mort) ; rue de Charonne (19 morts) ; le Bataclan (plus de 70 morts).

This entry was posted in σκέψεις, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

19 Responses to Τρομοκρατία είναι -Είτε σκοτώνουν για το μετά-θάνατο παράδεισο, είτε για τη «μέλλουσα» ιδανική κοινωνία… #ParisAttacks

  1. Ο/Η Ντόρα Μπόρα λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/235474/romanos-o-grigoropoylos-den-itan-ena-athoo-paidi-epitethike-se-peripoliko#ixzz3rS2YXej1

    ΟΥΤΕ Ο ΚΟΡΚΟΝΕΑΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΣ-ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ

    Ρωμανός: Ο Γρηγορόπουλος δεν ήταν ένα αθώο παιδί, επιτέθηκε σε περιπολικό

    12|11|2015 23:48

    Το κείμενο του Νίκου Ρωμανού από τις φυλακές, με το οποίο εκτόξευσε απειλές για «μαύρο Δεκέμβρη», περιλαμβάνει και ένα ενδιαφέρον απόσπασμα για τον αδικοχαμένο Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο.

    Το κείμενο αυτό, που δημοσιεύτηκε στο «Indymedia» και το οποίο συνυπογράφουν οι κρατούμενοι στις φυλακές Κορυδαλλού Νίκος Ρωμανός και Παναγιώτης Αργυρού, ξεκινά από τον Δεκέμβρη του 2008 και τα επεισόδια που συντάραξαν όχι μόνο την Αθήνα, αλλά το πανελλήνιο. Η δολοφονία του εφήβου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον αστυνομικό Επαμεινώνδα Κορκονέα στα Εξάρχεια προκάλεσε κοινωνικό ηλεκτροσόκ και απίστευτα επεισόδια, δημιουργώντας εικόνα χάους.

    Ο Ρωμανός όχι μόνο ήταν μαζί με τον Γρηγορόπουλο το μοιραίο βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου, αλλά τον είδε να ξεψυχά στα χέρια του. Συμμαθητές στο ιδιωτικό σχολείο, είχαν αναπτύξει στενή φιλία.

    Ως εκ τούτου, η μαρτυρία του αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Περιγράφει λοιπόν ο Ρωμανός τι έγινε εκείνο το βράδυ:

    «Όχι, δεν επρόκειτο για ένα αθώο παιδί και έναν παρανοϊκό μπάτσο, που βρέθηκαν σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή, αλλά για έναν εξεγερμένο νεαρό σύντροφο, που επιτέθηκε σε ένα περιπολικό, σε μια περιοχή όπου οι συγκρούσεις με τις δυνάμεις καταστολής ήταν συχνές, και για έναν μπάτσο που περιπολούσε στην ίδια περιοχή και, από μια προσωπική του αντίληψη για την τιμή και την υπόληψη της αστυνομίας, αποφάσισε να αντιμετωπίσει τους ταραξίες μόνος του».

    «Όχι, δεν επρόκειτο για ένα αθώο παιδί και έναν παρανοϊκό μπάτσο, που βρέθηκαν σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή, αλλά για έναν εξεγερμένο νεαρό σύντροφο, που επιτέθηκε σε ένα περιπολικό»

    Οπως εξηγεί ο Ρωμανός, «ήταν μια σύγκρουση μεταξύ δύο αντίρροπων δυνάμεων: από τη μία η Εξέγερση κι από την άλλη η Εξουσία, και οι βασικοί πρωταγωνιστές της σύγκρουσης αυτής εκπροσωπούσαν ο καθένας τη δική του πλευρά».

    Και ο Ρωμανός συνεχίζει: «Η δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον μπάτσο Επαμεινώνδα Κορκονέα και οι μεγάλες ταραχές που ακολούθησαν, προκάλεσαν ένα ισχυρό κοινωνικό ηλεκτροσόκ πολλών βαθμών, καθώς θρυμματίστηκε η εικόνα της “κοινωνικής ειρήνης” και έγινε ορατή η ύπαρξη αυτών των δύο αλληλοσυγκρουόμενων κόσμων, με τον πλέον έκδηλο τρόπο, προκαλώντας καταστάσεις απ’ τις οποίες δεν υπήρχε εύκολη επιστροφή, χωρίς τουλάχιστον να δημιουργηθούν και να εκδηλωθούν γεγονότα, τη δυναμική των οποίων κανείς δε θα μπορούσε πλέον να υποκριθεί ότι δεν αντιλήφθηκε, ότι δεν είδε, ότι δεν άκουσε, ότι δεν έλαβε υπόψη του».

    Ενώ λίγο παρακάτω σημειώνει:

    «Θέλουμε να θυμηθούμε το νεαρό μας σύντροφο, που ήταν ένοχος για τον αυθορμητισμό του, κάτι που πλήρωσε με τη ζωή του. Ίσως να ήμασταν εμείς στη θέση του, κάτω από άλλες συνθήκες, καθώς ο ίδιος εξεγερτικός ενθουσιασμός μάς διακατέχει από τότε, και καλό είναι να θυμούνται ΟΛΟΙ τις καταβολές τους και όχι να τις ξορκίζουν».

    Οπως υπογραμμίζει ο ίδιος ο Ρωμανός, «υπάρχουν πολλά ακόμα να ειπωθούν για το Δεκέμβρη του ’08 και της εξεγερτικής κληρονομιάς του, όπως αυτή εκδηλώθηκε απ’ τις δεκάδες ομάδες άμεσης δράσης, που πολλαπλασιάστηκαν εκρηκτικά σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας ένα μέτωπο εσωτερικής απειλής».

    • Ο/Η Αριστείδης Καρατζόγλου λέει:

      Αυτό ακριβώς που λέει η κοινή λογική και ο Κορκονέας. Εφόσον οι δημοσιογράφοι επέλεξαν να προβάλουν την εκδοχή της πλευράς Γρηγορόπουλου και οι αριστεριστές την εκμεταλεύτηκαν, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

  2. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=444281

    ΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑΤΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ

    Αγριοι και δολοφόνοι

    Είναι συνήθως αυτοκράτορες, επίσκοποι ή πατριάρχες και γυναίκες σύζυγοι ή μητέρες αυτοκρατόρων που εξαγόρασαν την αγιοποίησή τους με «υπηρεσίες», όπως δωρεές, ανέγερση εκκλησιών, ευνοϊκούς νόμους

    Του ΝΙΚΟΥ ΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ……..
    Ωστόσο πίσω από τα εικονίσματα κρύβονται μερικές φορές δολοφόνοι και εγκληματίες κατά συρροήν που όμως… μετανόησαν ή έγιναν «χορηγοί» της Εκκλησίας που τους αγιοποίησε.

    Οι «άγιοι-δολοφόνοι» είναι συνήθως αυτοκράτορες, επίσκοποι ή πατριάρχες και γυναίκες σύζυγοι ή μητέρες αυτοκρατόρων που εξαγόρασαν την αγιοποίησή τους με «υπηρεσίες» όπως δωρεές, ανέγερση εκκλησιών, ευνοϊκούς νόμους. Ο Μέγας Κωνσταντίνος είναι ένας κατά συρροήν δολοφόνος αφού σκότωσε γαμπρό, γιο, εγγονό και τη σύζυγό του μαζί με χιλιάδες θύματα στους πολέμους του. Ο Μέγας Θεοδόσιος βαρύνεται ανάμεσα σε άλλα και με τη Σφαγή του Ιππόδρομου στη Θεσσαλονίκη το 590 μ.Χ. με επτά έως δεκαπέντε χιλιάδες θύματα, όταν μεταξύ των άλλων απαγόρευσε την ομοφυλοφιλία.

    Πολλές αγίες, όπως η Ειρήνη η Αθηναία, έχουν σκοτώσει ακόμα και τα παιδιά τους, αλλά έγιναν εικονίσματα. Ο Ιουστινιανός και η Θεοδώρα με μια άλλη σφαγή τριάντα πέντε χιλιάδων στη Στάση του Νίκα είναι επίσης άγιοι. Ακόμα και ο Κύριλλος, ο ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της Υπατίας που κομμάτιασαν και έκαψαν «χριστιανοί παρακρατικοί» στην Αλεξάνδρεια.

    Αλλοι είναι άγιοι με το σπαθί τους, όπως ο Νικηφόρος Φωκάς που έσφαζε αλλά στο όνομα του Κυρίου. Φυσικά υπάρχουν και… καλοί άγιοι, όπως είναι οι χιλιάδες μάρτυρες, αλλά όπως στη Γη έτσι και στον Παράδεισο δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Η αγιοποίηση εγκληματιών πολέμου και «βασανιστών» την εποχή του χριστιανικού «Ιερού Πολέμου» δεν γίνεται δεκτή πάντα από το πλήθος που ξεχωρίζει τους καλούς και τους… κακούς αγίους. Μάλλον κανένας δεν ασχολείται με τον Αγιο Πορφύριο ή τον Αγιο Μεθόδιο και δεκάδες άλλους αγίους της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας που δεν θα διστάσουν πολλές φορές να ξεθάψουν τα κόκαλα των αντιπάλων τους για να τα αναθεματίσουν, να τα μαστιγώσουν και να τα κάψουν.

    Η αναγνώριση των αγίων στην αρχή είχε τοπικό χαρακτήρα. Αρκούσε η αναγραφή των αγίων στα μαρτυρολόγια – αγιολόγια, μηνολόγια. Αλλες φορές γινόταν με συνοδική πράξη της Εκκλησίας. Οι προϋποθέσεις κατά τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Νεκτάριο ήταν «Ορθοδοξία άμωμος, αρετή και πίστις μέχρις αίματος και η παρά Θεού επίδειξις σημείων υπερφυών τε και θαυμάτων».

    Η «αγιοποίηση» από τη ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία του εκτελεσθέντος από τους μπολσεβίκους τσάρου Νικολάου Β’ της δυναστείας των Ρομανόφ δημιούργησε πολλά ερωτήματα. Η αγιοποίηση του Αγίου Νεκταρίου, σαράντα χρόνια μετά το θάνατό του το 1961, προκάλεσε σχόλια και αντιδράσεις. Ποιος αποφασίζει για το ποιος είναι άγιος;

    Πολύ συχνά η αγιοποίηση συνδέεται και με άλλα θέματα, όπως το παγκάρι, καθώς η αξία του αγίου είναι ανεβασμένη. Ο περίφημος μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων -που βρέθηκε πάμπλουτος στη φυλακή- ενεπλάκη σε διαμάχη με τις μοναχές του γυναικείου μοναστηριού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στη Νέα Μάκρη. Το θέμα δεν ήταν η διαχείριση των λειψάνων του θαυματουργού Οσίου Εφραίμ. Ηταν τα έσοδα από τον οβολό των πιστών που προσέρχονται αθρόως καθημερινά στο μοναστήρι προκειμένου να προσκυνήσουν τα λείψανα που αποκαλύφθηκαν έπειτα από όραμα που είδε η άλλοτε ηγουμένη του μοναστηριού.

    Η ανακομιδή των λειψάνων είναι απαραίτητη όπως και η πράξη ανακήρυξης ή μια ιδιαίτερη ακολουθία. Αλλά δεν είναι πάντα άγιοι όσοι εμφανίζονται ως άγιοι. Ανάλογα με τον τίτλο τους, άγιος, όσιος, οσιομάρτυς, μέγας, ισαπόστολος, οι χιλιάδες άγιοι ακολουθούν μια διαβάθμιση ανάλογα με τα… αστέρια τους. Αλλά οι πραγματικοί άγιοι -όπως λέει και το σχετικό άσμα- δεν παριστάνουν τον άγιο. Είναι ακόμα και χωρίς φωτοστέφανο.

    ***

    Μέγας Κωνσταντίνος και Αγία Ελένη
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=444281

  3. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Αγαπητοί μου,
    είμαι ο Γαλλικός Ιμπεριαλισμός δηλαδή το γαλλικό μονοπωλιακό στάδιο του καπιταλισμού και συγκρούομαι με διεθνείς μονοπωλιακές ενώσεις και η εξαγωγή κεφαλαίων είναι το καλύτερό μου. Επίσης, το εδαφικό μοίρασμα είναι αναγκαίο στοιχείο της φύσης μου και ευχαριστώ το ΝΑΤΟ που το κατανοεί. Τώρα αυτό που έγινε χθές, το μακελειό… υπερβολές, στην πρωτεύουσά μου, Παρίσι νομίζω λέγεται, έχει άμεση σχέση με την γαλλική ιμπεριαλιστική μου φύση αλλά τα κατάφερα να μην το παίρνει είδηση κανείς. Υπάρχουν κάτι κομμουνιστές που μυρίζονται την κατάσταση και τα λένε από ‘δώ κι από ‘κέι άλλα ποιός τους ακούει. Ο φασισμός μου, είναι ότι καλύτερο για να έλεγχει την κατάσταση. Λίγο άγριοι αλλά σιγά σιγά το κανα και μόδα χα χα. Α, να μην ξεχάσω και τα αστικά ΜΜΕ, αυτοί κάνουν πολύ καλή δουλεία.
    Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την κατανόησή σας.
    Τα λέμε
    Ο Γαλλικός Ιμπεριαλισμός

  4. Ο/Η Stewart Harding λέει:

    Nice blog. I’m glad that I stumbled across this by chance on Twitter. 🙂

  5. Ο/Η Ραχήλ Βαξεβάνη λέει:
  6. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    «Αραβικές χώρες του Κόλπου καταδίκασαν σήμερα απερίφραστα τις χθεσινοβραδινές τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι, με την Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα να τάσσονται υπέρ μιας διεθνούς συνεργασίας για την εξάλειψη αυτής της «επικίνδυνης και καταστροφικής μάστιγας» που απειλεί όλες τις χώρες.»

    http://www.ert.gr/katadikazoun-tis-tromokratikes-epithesis-i-aravikes-chores/

    Είναι καπως σαν το Συριζα, που καταδικαζει το μνημονιο…

    • Ο/Η Καμμένος λέει:

      Δεν έχει σημασία η ορθότητα του λόγου εδώ μέσα, αρκεί να είναι ενάντια στους Έλληνες, μην παιδεύεσαι άσκοπα

  7. Παράθεμα: «Infowar = O αντι-ιμπεριαλισμός των ηλιθίων.» | ΒΗΜΑ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

  8. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὅλοι κάτω ἦταν ὅταν ὀ πολὺς κόσμος δὲν ἦταν στόχος. Τώρα μὲ ὅτι ἔχουμε.

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CF%81%CF%81%CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%97%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%BF%CF%85

    «Ο Πύρρος, βλέποντας την απελπιστική κατάσταση, αφαίρεσε τα διακριτικά του από το κράνος του και βασιζόμενος στο άλογό του όρμησε ανάμεσα στους εχθρούς που τον καταδίωκαν. Τότε δέχτηκε χτύπημα από ένα ακόντιο που τρύπησε την πανοπλία του στο θώρακα. Το τραύμα δεν ήταν σοβαρό και στράφηκε ενάντια στο στρατιώτη που του είχε επιτεθεί, κάποιον άνδρα από το Άργος, που ήταν γιος μιας φτωχής ηλικιωμένης γυναίκας. Εκείνη είχε καταφύγει στη στέγη ενός οικήματος από όπου είχε θέα της μάχης. Όταν είδε τον κίνδυνο που διέτρεχε ο γιος της, σήκωσε έντρομη ένα κεραμίδι και το εκσφενδόνισε κατά του βασιλιά με τα δύο της χέρια. Ο Πύρρος δέχτηκε το χτύπημα κάτω από το κράνος, με αποτέλεσμα να σπάσουν οι σπόνδυλοι στη βάση του τραχήλου του. Έχασε τις αισθήσεις του και τα χαλινάρια τού έφυγαν από τα χέρια. Έτσι έπεσε ανάμεσα στους μαχόμενους που δεν αντιλήφθηκαν ποιος είχε πέσει.»

  9. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    ΔΟΙΑΔΩΣΤΑΙ !!!!!! ΑΠΟ ΤΟ 1979 Η ΔΥΑΦΙΜΗΣΤΕΣ ΩΡΓΑΝΟΝΑΝ ΤΟ ΧΤΙΠΙΜΑ ΣΤΟΥΖ ΔΥΔΥΜΟΥΣ !!!!!!!!!

    http://imgur.com/1H1kWXI

Αφήστε απάντηση στον/στην Ντόρα Μπόρα Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.