Κάλεσμα ΣΥΡΙΖΑ σε μαζική συμμετοχή στη σημερινή Γενική Απεργία (της Αυγέως)

[Eνάντια στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της κυβέρνησης ΣυριζΑνέλ]

SYRIZA-ORTHO_c

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!

Το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής  του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωση του, καλεί τους/ις εργαζόμενους/ες, τους/ις άνεργους/ες, τους/ις συνταξιούχους, τους νέους και τις νέες να συμμετέχουν μαζικά στην 24ωρη Γενική Απεργία που προκήρυξαν τα συνδικάτα την  Πέμπτη 12 Νοέμβρη.

Οι αγώνες απέναντι στις αντιλαϊκές, ακραία νεοφιλελεύθερες πολιτικές συνεχίζονται ακόμα πιο δυναμικά. Διεκδικούμε τα θεμελιώδη δικαιώματά μας στην εργασία, την ουσιαστική επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων, τη διατήρηση του κοινωνικού και αναδιανεμητικού χαρακτήρα της Ασφάλισης, την προστασία της πρώτης κατοικίας,  αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις, υγεία και παιδεία για όλους.

Σήμερα, εν μέσω διαπραγματεύσεων, τα αιτήματα των εργαζομένων και συνολικά η εργατική κινητοποίηση, αποκτούν ιδιαίτερη κρισιμότητα που θα πρέπει να αξιοποιηθεί ενάντια στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές και τους εκβιασμούς οικονομικών και πολιτικών κέντρων εντός και εκτός Ελλάδας.

Οι αγώνες για εργασιακά δικαιώματα, αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις, οι αγώνες για την υπεράσπιση των κοινωνικών αγαθών, κεκτημένων και αναγκών ενάντια στην κερδοσκοπία, όχι μόνο δεν αναστέλλονται αλλά συνεχίζονται.

Οι εργαζόμενοι, με τις κινητοποιήσεις τους μπορούν να αποτελέσουν τον καταλυτικό παράγοντα για την αλλαγή των συσχετισμών, προκειμένου το κοινωνικό μέτωπο να κάμψει αξιώσεις και προαπαιτούμενα, διαμορφώνοντας ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες την δική του αδιαπραγμάτευτη ατζέντα.

SYRIZANEL10.2.15

ξανά: ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!

Το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ καλεί τους/ις εργαζόμενους/ες, συνταξιούχους, άνεργους/ες, νέους και νέες να συμμετάσχουν στην κεντρική απεργιακή συγκέντρωση της Αθήνας στις 11.00 στην Πλατεία Κλαυθμώνος και στις αντίστοιχες κινητοποιήσεις και συγκεντρώσεις των εργαζομένων σε όλη τη χώρα.

Τους καλεί  να δώσουν τη δική τους δυναμική απάντηση σε όλους αυτούς που με κάθε μέσο προσπαθούν να επιβάλλουν τη συνέχιση των πολιτικών που οδήγησαν στην ισοπέδωση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, τη φτωχοποίηση της κοινωνίας, τη διάλυση του κοινωνικού κράτους, την αύξηση της ανεργίας και οδήγησαν σε απόγνωση χιλιάδες συμπολίτες μας.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΗ

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ

ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ

Ιερόν Λίνκιον της Αυγέως

 

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

20 απαντήσεις στο Κάλεσμα ΣΥΡΙΖΑ σε μαζική συμμετοχή στη σημερινή Γενική Απεργία (της Αυγέως)

  1. Ο/Η atheofobos λέει:

    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι !

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Η κόπρος του Αυγεία!!

  3. Ο/Η Σαλαμούρας Ευρυμέδων, φρενολόγος λέει:

    Κεκτημένη ταχύτητα με τεράστιες δόσεις σχιζοφρενικού ιδεασμού.

  4. Ο/Η François-Marie Arouet, Voltaire λέει:

    http://agrimologos.com/2015/11/12/12-11-15/

    Οι κακοί ιμπεριαλιστές και η καλή προοδευτική μας Αριστερά

    1. Ο εκλεγμένος (μαύρος) πρόεδρος των ΗΠΑ κ. Ομπάμα φιγουράρει στο εξώφυλλο του μηνιαίου περιοδικού ομοφυλοφίλων Out. Η συντακτική ομάδα του εντύπου αποτίνει φόρο τιμής στον επικεφαλής του αμερικανικού κράτους με μια ασπρόμαυρη φωτογραφία και τίτλο: «Ο πρόεδρός μας – Σύμμαχος, ήρωας, ίνδαλμα» και υπογραμμίζεται: «Για κάποιον που, στην αρχή, έμοιαζε να υπεξέφευγε –ή ακόμα και να ενοχλούνταν– για το ζήτημα αυτό, η εξέλιξη του προέδρου Ομπάμα στο θέμα του δικαιώματος του γάμου για όλους είναι κάτι που αξίζει το σεβασμό»

    2. Στα δεξιά ο πρωθυπουργός μας ασπάζεται για νιοστή φορά (ρεκόρ ασπασμών, συναντήσεων και δείπνων) τον αρχιεπίσκοπο και από κάτω τα εθνόσημα των προστατών αγίων που θα κοσμούν τις στολές των ενόπλων μας δυνάμεων μετά από απόφαση του σεβάσμιου προέδρου των Ανεκδιήγητων Ελλήνων, Πάνου Καμμένου.

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Έχουν ξανασυμβεί αυτά στον κόσμο της λογοτεχνίας.
    Διχασμός προσωπικότητας, νομίζω πως ο ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται ψυχίατρο, εκτός κι αν η περίπτωση παραπέμπει στο ΠΑΣΟΚ («οι βάσεις φεύγουν» κλπ):
    DR JEKYLL AND MR HYDE

  6. Ο/Η Ακραίος Kεντρώος λέει:

  7. Ο/Η του κώλου λέει:

    μας έπεισες καραγκιοζάκο

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες του koutipandoras.gr, ο κ. Τσίπρας σε υψηλούς τόνους ανέφερε ότι «δεν μπορεί πρώην υπουργοί να μοιράζουν απόρρητα έγγραφα ή έγγραφα που άπτονται λειτουργιών κρατικών μηχανισμών, όπως η ΕΥΠ, σαν να είναι φυλλάδια», ενώ κατέληξε λέγοντας πως «θα μπουν κανόνες λειτουργίας. Άνθρωποι τους οποίους εμπιστεύτηκε το κράτος και το διέψευσαν, θα πληρώσουν το τίμημα».

  8. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἐφαρμόζουν τὴν πολιτικὴ τοῦ καλοῦ Τσιπρούλη, ποὺ ὁ κακὸς κύριος Σόιμπλε τὸν βάζει νὰ κακουργῇ. Ὁ Τσίπρας σὲ ῥόλο Ὄλιβερ Τουῒστ καὶ ὁ Σόιμπλε σ’αὐτὸν τοῦ Φέιγκιν. Ἡ Ἱεραρχία μάρτυράς του, τοῦ Τσιπράκου.

  9. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

  10. Ο/Η του κώλου λέει:

  11. Ο/Η Πίσω και από Κολομβία λέει:

    Στο Τσιπροκαμενιστάν πότε;

    http://www.skai.gr/news/lifestyle/article/298145/istoriki-apofasi-tis-kolomvias-gia-ta-dikaiomata-ton-gay-kai-tin-uiothesia-/

    Ιστορική απόφαση της Κολομβίας για τα δικαιώματα των gay και την υιοθεσία

    «Ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή το φύλο ενός ατόμου δεν καθορίζουν την ηθική του ατόμου, ή την σωματική, ψυχική του καταλληλότητα για υιοθεσία» δήλωσε η επικεφαλής δικαιοσύνης του Συνταγματικού Δικαστηρίου.

  12. Ο/Η Liberal λέει:

    Πανούσης: Ο Έλληνας ζει με ψευδαισθήσεις

    Και μετά την κρίση, τα ίδια θα κάνει

    Σ΄ ένα άκρως απαισιόδοξο άρθρο του στα «Νέα» της Πέμπτης, ο πρώην υπουργός κ. Γιάνης Πανούσης, αφού αναφέρεται αρχικά στο πολιτικοϊδεολογικό «κουβάρι» που έχει επικρατήσει τόσο στη γενική πολιτική, όσο και στην Αριστερά ειδικά, προβλέπει ότι και μετά το τέλος της κρίσης οι Έλληνες πάλι τα ίδια θα κάνουν:

    «Μην έχοντας πλέον ταυτότητα ο Έλληνας, θα γραπωθεί πάνω σ΄ αυτόν που θα του προσφέρει τις καλύτερες ψευδαισθήσεις. Μην ελπίζουμε σε μεταμνημονιακή αυτογνωσία ή σε κανονικότητες. Ο μέσος Έλληνας περιμένει να φύγει η κρίση, να διώξει όσους πολιτικούς δεν τον στήριξαν και να συνεχίσει ‘να κάνει τα ίδια’, να ζει δηλαδή με τον ίδιο άνομο και έκνομο τρόπο. Ο Διαφωτισμός δεν πέρασε από τον τόπο μας και οι περισσότεροι ‘πεφωτισμένοι’ κινούνται με δανεικές μπαταρίες».

  13. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:

  14. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Για το ξεχασμένο σύμφωνο συμβίωσης

    http://www.lifo.gr/articles/lgbt_articles/80563
    11.11.2015 | 20:50

    Οι 16 χειρότερες παρεμβάσεις πολιτών στη Δημόσια Διαβούλευση για το Σύμφωνο Συμβίωσης .

    (Και η μία καλύτερη)
    Μια όαση λογικής μέσα στην παραδοξολογία

    Από τον
    ΑΡΗ
    ΔΗΜΟΚΙΔΗ

    Το πολυαργοπορημένο νομοσχέδιο για την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης ανέβηκε ονλάιν, για Δημόσια Διαβούλευση: στο σάιτ του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, και συγκεκριμένα στον Δικτυακό Τόπο Διαβουλεύσεων.

    Έχω μεγάλη απορία για το αν κάποιος υπουργός ή πρωθυπουργός έχει ποτέ διαβάσει τις παρεμβάσεις των πολιτών, και ακόμα περισσότερο αν τις έχει λάβει υπόψη του. Πιθανολογώ ότι η δυνατότητα δημόσιας διαβούλευσης στέλνοντας σχόλιο όπως θα έστελνες στο Facebook, σε μας, στο Left.gr ή στο Makeleio.gr, προσφέρει μια ενδιαφέρουσα επίφαση δημοκρατικότητας, ώστε να εκτονωθούν και οι πολίτες. (Και ευτυχώς: Φανταστείτε επειδή θα έμπαιναν πχ. 10.000 μέλη της Χρυσής Αυγής στη διαβούλευση ενός νομοσχεδίου και θα ζητούσαν να το αποσύρει ο Υπουργός, αυτός να έπρεπε να το κάνει.)

    Τα σχόλια της διαβούλευσης στο Open Gov είναι γεμάτα ανενημέρωτους πιστούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Να μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα από παρεμβάσεις.

    [*Πώς ορίζω το «χειρότερες παρεμβάσεις»; Αυτές που δεν έχουν ανθρωπιά και αγάπη για τον πλησίον, παρότι υποτίθεται πως εκκινούν από θρησκευτικό πλαίσιο. Αυτές που δεν βασίζονται στη λογική ή τα αισθήματα αυθύπαρκτων ανθρώπων, αλλά στο τι (νομίζουν) ότι είπε κάποια θρησκεία που την ακολουθούν πιστεύοντας ότι αλλιώς θα καούν στην κόλαση.]

    (…….)

    Γιατί τόση φασαρία για το αυτονόητο;

    ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να σεβόμαστε την προσωπική ζωή των άλλων ακόμα και αν διαφωνούμε εφόσον δεν βλάπτει τους υπολοίπους

    ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ οτι η εκκλησία ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το στηρίξει εφόσον συμβολίζει την αγάπη και την δικαιοσύνη.

    ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι μπορεί να κάνει μια οικογένεια όπου θα μπορεί να δώσει τις σωστές αρχές στα παιδιά του.

    ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι είναι κάτι αξιοπρεπέστατο.

    Πολλοί ενοχλούνται με το δικαίωμα του συμφώνου συμβίωσης ή της υιοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια καθώς θεωρούν ότι δεν είναι ικανά να κάνουν οικογένεια
    ΑΛΛΑ δεν ενοχλούνται ιδιαίτερα οταν:

    – ένα παιδί ζει στο δρόμο και καθαρίζει τζάμια στα φανάρια για να μπορέσει ζήσει
    – ένα παιδί δέχεται βία από αλκοολικούς γονείς ή χρήστες ναρκωτικών ουσιών
    – ενα παιδί εκδίδεται από τους ίδιους του, τους γονείς
    – ένα παιδί βιάζεται από τους ίδιους του, τους γονείς
    – ένα παιδί ζει σε ένα ορφανοτροφείο
    – ενα παιδί ζει στο δρόμο
    – ένα παιδί δέχεται βία
    – και αλλά πολλά!

    Το νομοσχέδιο αυτό είναι ένα πρώτο βήμα για την εξασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σχετικά με την LGBT κοινότητα και θα έπρεπε όλοι μας να τον στηρίξουμε, στηρίζοντας το, δεν στηρίζεις μόνο μια μειονότητα, στηρίζεις και την δημοκρατία!

  15. Ο/Η Επί των επάλξεων λέει:

    Κουρής μαχόμενος υπέρ Aλέκσις

    • Ο/Η Παλιός λέει:

      http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/546/%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%C2%AB%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B7%CF%82%C2%BB

      Ο Γιάννης Πανούσης και η «σκοτεινή πλευρά της Σελήνης»

      ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

      Όλοι οι παλιοί πολιτικοί πρόσφυγες, τουρκικής ή κουρδικής καταγωγής, που έφθασαν στην Ελλάδα μετά το πραξικόπημα του Εβρέν το 1980 θυμούνται πως στις μυστικές κουβέντες που είχαν να κάνουν με τη διακίνηση των ανθρώπων από τη μία άκρη του Αιγαίου έως την άλλη, ένα όνομα επανερχόταν διαχρονικά. Ήταν εκείνο ενός μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ το οποίο ανέλαβε και υπουργικά χαρτοφυλάκια. Το χρήμα και τότε όπως και τώρα έρρεε άφθονο, οι βάρκες ήταν ξύλινες και όχι φουσκωτές, την οργάνωση ωστόσο της διακίνησης – έκδοσης εγγράφων, απόδοσης του καθεστώτος πολιτικού ασύλου κ.λπ. όπως και σήμερα, την είχε αναλάβει ο συγκεκριμένος «ιστός» ΕΥΠ – Αστυνομία – Αλλοδαπών – δικηγόρων.

      Τα χρόνια πέρασαν, η προέλευση των προσφύγων ή των μεταναστών άλλαξε, οι ροές διογκώθηκαν δραματικά λόγω των πολλαπλών εξελίξεων από το Αφγανιστάν έως τη Συρία, αλλά ο «Ιστός» παρέμεινε ο ίδιος με τις δικαιολογημένες αλλαγές προσώπων λόγω συνταξιοδότησης.

      Αν μία καταγγελία από τις πολλές στις οποίες προέβη ο Γιάννης Πανούσης έχει ιδιαίτερη σημασία είναι εκείνη που αφορά τον «ιδιώτη» που είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ με ισχυρή επιρροή στον κομματικό μηχανισμό και ο οποίος φέρεται να διασφαλίζει το απυρόβλητο για τα στελέχη της Αστυνομίας, της ΕΥΠ, του κρατικού μηχανισμού και των απαραίτητων δικηγόρων – μαϊντανών, που εντάσσονται στο οργανόγραμμα του «Ιστού».

      Οι άλλες καταγγελίες για τους δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και τον «Πέτρο που πάει παντού», όπως διατείνεται το «Μεγάλο Κανάλι», είναι σοβαρές μεν, αλλά η μικρή αλλά πικρή τους ιστορία θα εξαντληθεί ανάμεσα σε ιδεολογικά πυροτεχνήματα και θεωρητικές προσεγγίσεις του ζητήματος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ζήτημα κολοσσιαίο μεν αλλά όχι για το πολιτικό και θεωρητικό διαμέτρημα των «αριστεριστών της Κουμουνδούρου». Η ουσία των καταγγελιών Πανούση βρίσκεται στο μεδούλι της έρευνας που διεξάγει η Ράικου και αφορά τον «Ιστό».
      Ο κ. Πανούσης μπορεί να άργησε ως προς την επιλογή της χρονικής στιγμής για την αποκάλυψη των πληροφοριών του, άλλωστε ήταν πάντα επιρρεπής ως προς την επικοινωνιακή μεγιστοποίηση οφέλους από τη διαχείριση των δραστηριοτήτων του, πολιτικών και ακαδημαϊκών (έχει ως εκ τούτου απόλυτο δίκιο ο κ. Βέλτσος στο «Βήμα»). Πρόκειται για ένα σύνδρομο που κατατρέχει τους «εραστές» του Δημοκρατικού(ης) Σοσιαλισμού – Αριστεράς.

      Παρόλα αυτά οι καταγγελίες ως τέτοιες, από τη στιγμή μάλιστα που διαθέτουν την τεχνολογική και αναλυσιακή υποστήριξη του Τεμένους της Κατεχάκη και προσωπικά του κ. Ρουμπάτη, Διοικητή της ΕΥΠ, συνιστούν εύρημα. Τα «βαλιτσάκια» έκαναν τη δουλειά τους, δηλαδή. Τι συνέβη ωστόσο ώστε να θρυμματιστεί το κέλυφος προστασίας του «Ιστού» και να δουν το φως της δημοσιότητας στο πολύ πρόσφατο παρελθόν σειρά δημοσιευμάτων σε έγκυρα και έγκριτα ΜΜΕ περί της δραστηριότητας του κυκλώματος διακίνησης μεταναστών-προσφύγων, με στοιχεία για τον κολοσσιαίο τζίρο του, τη διαμάχη μεταξύ ηγετικών κλιμακίων της Αστυνομίας και της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων και όλα αυτά υπό την προστασία πολιτικών και επιχειρηματικών στελεχών, ταβερνιάρηδων από την Αγία Βαρβάρα και το Χαϊδάρι κ.λπ.

      Η κατάθεση του κ. Πανούση στο γραφείο της Ράικου δεν είναι παρά η απαραίτητη θεσμική σταγόνα που ξεχειλίζει το «Άγιο Δισκοπότηρο» του θεσμικού υποκόσμου που δεκαετίες τώρα, με αλλαγή φάσεων και προσώπων, πλουτίζει από τον ανθρώπινο πόνο, την απελπισία και την απόγνωση, χτίζοντας στεγανά και ασφαλές καταφύγιο εντός του κράτους υπό την υψηλή εποπτεία πολιτικών μηχανισμών οι οποίοι εναλλάσσονται και αυτοί ανάλογα με τα αποτελέσματα των εκάστοτε εκλογικών αναμετρήσεων. Αυτό προκύπτει τόσο από το περιεχόμενο όσο και από το πνεύμα της κατάθεσης Πανούση αλλά και των «κατά καιρούς» δημοσιευμάτων που, άγνωστο πώς, διοχετεύτηκαν επιλεκτικά σε ΜΜΕ τους μήνες που μας πέρασαν. Προφανώς κάποιος ή «κάποιοι» τα έσπασαν στη μοιρασιά. Το «κράτος» ξέρει πάντα να επαναφέρει την ανισορροπία σε κατάσταση αρμονίας. Έστω και με απώλειες. Ο τζίρος είναι τεράστιος, το χρήμα άφθονο και άρα η ισχύς, πολιτική και κοινωνική, που εκπορεύεται από τη διαχείριση αυτού του χρήματος, είναι απαραίτητη σε κάθε κονκλάβιο εξουσίας.

      Περί τρόμου ο λόγος

      Κανείς δεν αμφισβητεί πως η ιδιότυπη Τρομοκρατία που συναντάται στην Ελλάδα έχει να κάνει με την ιδεολογική διαπλοκή της με τους δύο πυρήνες της πρόσφατης σχετικά ιστορίας της. Ο ένας, ο σημαντικότερος, έχει γονιδιακή σχέση με την Αριστερά μέσα από τους μηχανισμούς που διαρθρώθηκαν κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο – την Αντίσταση, τον Εμφύλιο, το μετεμφυλιακό καθεστώς του φόβου και της απελπισίας, την αντίσταση κατά τη Χούντας. Ο δεύτερος έχει να κάνει με τη δομή του ίδιου του ελληνικού κράτους, την αναπαραγωγή παρακρατικών μηχανισμών, τη διαμόρφωση συνθηκών επιβίωσης των δωσιλόγων, την προστασία των «Φρουρών του Έθνους», την ατιμωρησία του θεσμικού υποκόσμου που λυμαίνεται τον εθνικό πλούτοι κ.λπ. Στη Μεταπολίτευση τα όρια μεταξύ της αριστερής άποψης περί βίας και του εθνοκρατικού παρακράτους παραβιάστηκαν, ενίοτε ταυτίστηκαν και στη συνέχεια και πάλι χωρίστηκαν, πάντως η διαπλοκή μεταξύ τους ήταν και είναι διαχρονική. Σε αυτή τη παράμετρο βασίζεται και η για πολλούς «αδιανότητη» σχέση μεταξύ ποινικού και πολιτικού εγκλήματος, οργανωμένου ή λιγότερο οργανωμένου.

      Οι αποκαλύψεις Πανούση περί δύο βουλευτών, όνομα και μη χωριό, και ενός μέλους της Πολιτικής Γραμματείας, προκαλούν μειδιάματα στους χώρους της «ρευστής Αριστεράς» που κατοικοεδρεύει στα καφενεία των Τεμπέληδων της Εύφορης Κοιλάδας του αστικού κέντρου της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, του Βόλου και της Πάτρας. Όταν πριν από λίγα χρόνια δημοσιεύτηκε εκείνη η δημοσκόπηση με το συμπέρασμα ότι το 1/3 της ελληνικής κοινωνίας «προασπίζεται» τη «17η Νοέμβρη», ορισμένοι αριστεροί και ψιλοαριστεροί διανοητές(;) εξερράγησαν και διατύπωσαν την οργή τους σε έντυπα και τηλεπαράθυρα. Ξέχασαν πως μία Αριστερά και ένα κρατικό υβρίδιο, το Ακροδεξιό Παρακράτος του θεσμικού υποκόσμου, είχαν οριοθετήσει, από διαφορετικές αφετηρίες προερχόμενοι, τη βία ως «Μαμή της Ιστορίας». Το φαινόμενο έγινε σαφέστερο με την όσμωση της Πάνω και της Κάτω Πλατείας στα χρόνια των «Αγανακτισμένων». Τώρα πια η βία ως εργαλείο αποτελεί καθημερινό θέαμα στην τηλεόραση, που σημαίνει ότι εισήλθε για τα καλά στην καθημερινότητα του πολίτη.

      Οι αποκαλύψεις Πανούση, αυτές που δημοσιοποιούνται, αφορούν ένα μέρος αυτής της κοινωνικής κατάντιας. Υπάρχουν και εκείνα που δεν δημοσιοποιούνται, που επιβιώνουν στη σκοτεινιά της διαπλοκής. Ένα μεγάλο τμήμα της Ελλάδας μοιάζει με τη σκοτεινή πλευρά της Σελήνης. Την αποκαλούμε «σκοτεινή» γιατί απλά δεν τη βλέπουμε. Εκείνη λάμπει, ωστόσο, αντανακλώντας το φως του Ήλιου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: