Η προκλητική δήλωση Φίλη για τον πρωθυπουργικό μισθό

[Να μειωθούν στο μισό οι πρωθυπουργικές απολαβές]

misthos-tsipra2noe15του Αναγνώστη Λασκαράτου
Στριμωγμένος από μια σπάνια, πραγματικά δημοσιογραφική, ερώτηση (26.10), σχετικά με τα ιδιωτικά σχολεία των γιών του ζεύγους Tσίπρα-Μπαζιάνα, ο χωρίς πτυχίο (όχι από βιοπάλη ή από χαμηλή οικογενειακή μορφωτική προέλευση) υπουργός παιδείας και Ορθοδοξίας, Φίλης, απάντησε ως εξής: «Φτωχός είναι; Ο πρωθυπουργός της χώρας δεν είναι εύπορος; Τι ερώτηση είναι αυτή που μου κάνετε. Με μία έννοια είναι στους προνομιούχους οικονομικά. Έχει εισόδημα 70-80.000 ευρώ τον χρόνο. Δουλεύει και η γυναίκα του».

Όμως το οικογενειακό εισόδημα του στοργικού πατέρα είναι πολύ μεγαλύτερο, τόσο που τεχνηέντως απέφυγε να το πει ο κομματικά εξαρτημένος υπουργός (δημοσιογράφος της ‘Αυγής’ στο επάγγελμα), ο οποίος προσαρμόστηκε πολύ εύκολα στα ήθη του αφεντικού του. Ογδόντα πέντε χιλιάδες ευρώ ετησίως («Καθημερινή», 2.4.2015-Eurostat: ‘Στη 15η θέση ο μισθός του Τσίπρα’) είναι ο μισθός του πρωθυπουργού, συν το λιγότερο 20.000 υποθέτω της διπλοθεσίτισσας συζύγου του, η οποία εγείρει πάρα πολλά αδιευκρίνιστα ερωτήματα σχετικά με τις δυο, και μάλιστα χιλιομετρικά πολύ απομακρυσμένες, κρατικές θέσεις της. Άρα το επίσημο κρατικό εισόδημα της πρωθυπουργικής οικογένειας ξεπερνάει τις 100.000 σίγουρα, αλλά μην περιμένετε από υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ να πει έντιμα ολόκληρη την αλήθεια. Αυτό είναι ολότελα έξω από την πρόωρα διαμορφωμένη εξουσιαστική τους κουλτούρα. Το ίδιο απίθανο είναι να περάσει από το μυαλουδάκι τους η ιδέα πως ο μισθός του πρωθυπουργού δεν προέρχεται από ιδιωτική εργασία, αλλά από τους φόρους των φτωχών (που ζουν κι αυτοί μια «ανύποτη»-η ορθογραφία είναι πρωθυπουργική-τραγωδία), που τον ψήφισαν ελπίζοντας στις ψεύτικες υποσχέσεις του και πως στην αριστερή αντίληψη (η οποία πρέπει να αποδεικνύεται στην «πράξει»-πρωθυπουργική ορθογραφία κι αυτό το ει που βγάζει μάτι), που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν δικαιολογείται αυτή η ψαλίδα μεταξύ του σχεδόν μηδενικού μισθού του ιδιωτικού τομέα και του μηνιαίου εισοδήματος ενός μεγάλου υπεύθυνου γι’αυτήν την κατάντια. Το να αναφερθώ στις περί δημόσιας Παιδείας αξιακές θέσεις της Αριστεράς, όπως και στον αυτονόητα υποχρεωτικό σχολικό συγχρωτισμό των τέκνων ενός από κούνια (ο πατέρας του έχει δηλωθεί ως αριστερός) ανατροπέα πολιτευόμενου, με τα μεταναστόπουλα και με τα παιδιά των φτωχών, ως δείγμα ελάχιστης συνέπειας λόγων και έργων, το θεωρώ μεγάλη πολυτέλεια για αυτόν τον (τζαμπατζή κλπ) κύριο και για την παιδιόθεν επαναστατημένη (κατά των κοινωνικών αδικιών) σύζυγό του, κόρη αριστερής οικογένειας κατά τα επιμόνως γραφόμενα και καταλλήλως διαφημιζόμενα. Η επιλογή του είδους του σχολείου των παιδιών τους για τους συνειδητούς αριστερούς-πολύ περισσότερο για έναν πρωθυπουργό- δεν έχει να κάνει μόνο με την τσέπη τους. Το αξιοπερίεργο είναι πως ο βουλευτής του Δ.Σεβαστάκης, δεν ντράπηκε να δηλώσει με ωμότητα που ξενίζει: «Ο ΦΠΑ στα ιδιωτικά δεν αφορά τους ψηφοφόρους μας», δείχνοντας έτσι περιφρόνηση προς τους πολίτες που δεν ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και λησμονώντας πως ο πρώτος εκπρόσωπος αυτών των ψηφοφόρων, έχει εξασφαλίσει σε βάρος τους τέτοιο μισθό, που να μπορεί να στέλνει τα δικά του παιδιά σε ιδιωτικά, μακριά από τα βέβηλα βλέμματα των παιδιών τους. Νομίζω πως ο ριψοκίνδυνα αυτο-εκτειθέμενος (δεν ξέρω ποια θα ήταν η μετοχή του πρωθυπουργικού ρήματος «εκτίθω») αγγλομαθής έχει σαν άλλη Κίρκη μεταμορφώσει δραστικά τα στελέχη του, ώστε να του μοιάζουν.

Τέλος πάντων το ερώτημα είναι το εξής: Είναι δίκαιο και ηθικό ο πρωθυπουργός αφηρημένων υπουργών που λησμονούν να δηλώσουν τα εισοδήματά τους και ο οποίος κατέστρεψε την οικονομία της χώρας με κινήσεις πολιτικής παράνοιας (ψεύτικες υποσχέσεις, δημιουργία κλίματος ανασφάλειας, μακρόχρονη εικονική διαπραγμάτευση, φυγή κεφαλαίων, παραπλανητικό δημοψήφισμα, διάλυση τραπεζικού συστήματος, νομοθετική απραξία και συγκάλυψη σκανδάλων), να έχει τόσες υψηλές απολαβές τη στιγμή που αύξησε ραγδαία των αριθμό των επιχειρήσεων που έκλεισαν και των υπαλλήλων που έχασαν τη δουλειά τους και στενάζουν οικονομικά μαζί με τους περισσότερους Νεοέλληνες; Ασφαλώς όχι, αλλά ποιος έχασε τη ντροπή του για να τη βρει ο προστατευόμενος της κας Αγγελοπούλου και θαμώνας της Αρχιεπισκοπής, που το λιγότερο που όφειλε να κάνει με μια εμβληματική χειρονομία τεράστιας ηθικής αξίας και πηγή έμπνευσης για τους πολίτες, ήταν να μειώσει από την πρώτη μέρα της πρωθυπουργίας του το μισθό του στο μισό. Στο κάτω-κάτω τα μορφωτικά προσόντα του είναι πολύ μέτρια και δεν δικαιολογούν τέτοιες απολαβές. Αλλά ζητάω ορθογραφία από τα οπίσθια της μυλωνούς, από τον παλιό καταληψία, που χρησιμοποίησε τον μαθητικό του «ακτιβισμό» του χαβαλέ σαν εφαλτήριο, που και σήμερα υποστηρίζει στα λόγια το δημόσιο σχολείο, αλλά θεωρεί τα παιδιά του πριγκηπόπουλα που δεν κάνει να συγχρωτίζονται με τα φτωχόπαιδα ή όπως λένε «κι η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες».

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

42 απαντήσεις στο Η προκλητική δήλωση Φίλη για τον πρωθυπουργικό μισθό

  1. Ο/Η Αδ.Κοραής λέει:

    Οι καταλήψεις στα δημόσια τον ανάγκασαν να στείλει τα παιδιά του στα οιδοιοτοικά.

  2. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

    Δημόσιο ήθος:

    http://www.protothema.gr/politics/article/497133/filis-o-varoufakis-ehei-pei-polles-mlkies/
    Ένταση στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ

    Φίλης: Ο Βαρουφάκης έχει πει πολλές μ@λ@κίες

    Ανδρέας Μπελεγρής 30/07/2015

    Αν ίσχυαν όσα λέει θα έπρεπε να πάει στο ειδικό δικαστήριο, είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ – «Αλλά δεν ισχύουν» πρόσθεσε – Μυστικό plan B σημαίνει πραξικόπημα – «Αίσχος» φώναξε μικρή μερίδα στελεχών – Παραίτηση Ρινάλντι από την ΚΕ
    Επίθεση κατά του Γιάνη Βαρουφάκη εξαπέλυσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι ο Γιάνης Βαρουφάκης έχει πει πολλές… μαλακίες και πρόσθεσε ότι εξαιτίας αυτών που λέει μετατρέπεται σε πρόβατο επί σφαγής μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ. Συμπλήρωσε λέγοντας πως αν ίσχυαν αυτά που λέει θα έπρεπε να είναι η πρώτη δίκη σε ειδικό δικαστήριο, «αλλά δεν ισχύουν», πρόσθεσε προκαλώντας την αντίδραση μια ολιγάριθμης μερίδας στελεχών που φώναζαν «αίσχος». Επίσης ο κ. Φίλης εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο χάρτης δεν επιτρέπει στην Ελλάδα να βρίσκεται έξω από την «κακή» ευρωζώνη. Ανέφερε ότι το μυστικό Ρlan B σημαίνει πραξικόπημα. Μιλώντας για τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ στην ελληνική κοινωνία τόνισε ότι η ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ δεν δόθηκε με συνείδηση αριστερής ψήφου, είναι ψήφος αναζήτησης εμπιστοσύνης στο νέο. Εκτίμησε πως ο λαός επιμένει ως πρώτη επιλογή του να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.

  3. Ο/Η Παλιός λέει:

    Κάτι είχε πει προεκλογικά ο τρίχας τον Αύγουστο για φορολόγηση των βουλευτών αλλά το πήρε το ποτάμι.
    Τώρα λέει το σκέπτεται ο Βούτσης. Λένε.
    Καλά κρασιά δεν προλαβαίνουν λέμε, κουβέντα να γίνεται

    http://newpost.gr/politiki/479712/oi-boyleytes-tha-forologoyntai-ws-fysika-proswpa-ti-problepei-to-nomosxedio
    10 Αυγούστου 2015
    Οι βουλευτές θα φορολογούνται ως φυσικά πρόσωπα – Τι προβλέπει το νομοσχέδιο
    «Πετσοκομμένες» αποδοχές για βουλευτές, υπουργούς αλλά και γραμματείς των υπουργείων, φορολόγηση της μηνιαίας αποζημίωσης βουλευτικής αποζημίωσης, αλλά και καθορισμό κατώτατου ορίου στις αποδοχές των διοικητών περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στην Βουλή

    http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/poso-mas-kostizei-enas-voyleyths-polu-perissotero-apo-ton-mistho-toy.3276997.html

    Σεπτέμβριος 19 2015 08:11

    Πόσο μας κοστίζει ένας βουλευτής; (Πολύ περισσότερο από τον μισθό του)

    Τα επιδόματα,οι μετακινήσεις, οι ενισχύσεις και τα «τυχερά» των βουλευτών.

    Και ο λογαριασμός γράφει…

    Αν χαθήκατε ή ζαλιστήκατε ανάμεσα στα νούμερα το συνολικό ανώτερο κόστος για ένα βουλευτή ανέρχεται σε 15.051 ευρώ ανά μήνα. Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται και οι μισθοί των δύο επιστημονικών συνεργατών. Δεν συμπεριλαμβάνονται στο παραπάνω ποσό οι αποζημιώσεις για συμμετοχή σε επιτροπές, στα θερινά τμήματα ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα της Βουλής καθώς και τα ποσά για πρόσωπα και μέσα που αφορούν την ασφάλεια τους (αστυνομική φύλαξη ή συνοδεία).

    Εν κατακλείδι σε ετήσια βάση ένας βουλευτής μας στοιχίζει 180.612 ευρώ

  4. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Η ΓΑΛΗΝΗ ΤΩΝ ΠΑΧΥΔΕΡΜΩΝ

    Κοντά στον αρχιεπίσκοπο ο πρωθυπουργός βρίσκει γαλήνη.
    Τρεις ώρες συζήτηση δεν είναι και λίγες. Ο Πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος συνέφαγαν το μεσημέρι της Τετάρτης και συζητούσαν επί τρίωρο, επιβεβαιώνοντας έτσι την θερμή και λειτουργική σχέση που έχουν οι δύο άνδρες από το 2011: «Κοντά στον Αρχιεπίσκοπο ο Πρωθυπουργός βρίσκει γαλήνη», μου έλεγε ένας εκ των στενών συνεργατών του κ. Τσίπρα. Το μενού πλούσιο (για Τετάρτη). Λευκό φρέσκο ψάρι (φαγκρί), πράσινη σαλάτα, θαλασσινά και λευκό κρασί πρόσφερε ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας στον Πρωθυπουργό και στον υπουργό Επικρατείας Ν. Παππάς που τον συνόδευε. Αν και ο κ. Τσίπρας είχε πει ότι θα συναντήσει τον Αρχιεπίσκοπο για να λύσουν όλα τα θέματα δεν συζητήθηκε το θέμα των θρησκευτικών και του τρόπου διδασκαλίας στα σχολεία και το θέμα της απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα. Αποφασίστηκε όμως ότι όλα τα ζητήματα που ανακύπτουν να επιλύονται με συναίνεση και διάλογο, γιατί, όπως ειπώθηκε, προέχει το συμφέρον του λαού και κατά δεύτερον η Εκκλησία να συνεχίσει το κοινωνικό και φιλανθρωπικό της έργο με συσσίτια και άλλες δράσεις προς τις ευπαθείς ομάδες.
    (από το ΒΗΜΑ )

    Πόσο παχύδερμο πρέπει να είσαι για να αναζητάς (και να βρίσκεις!) γαλήνη εν μέσω δυόμισυ εκατομμυρίων πραγματικών ανέργων (=»εγγεγραμμένων» και μή), ή ενός εκατομμυρίου «απασχολουμένων» σε συνθήκες γαλέρας και κάμποσων ακόμα εκατοντάδων χιλιάδων εγχωρίων ξεριζωμένων (αστέγων, νεομεταναστών κλπ.), την κατάσταση των οποίων διαιωνίζεις;
    Τί γαλήνη σου εξασφαλίζουν οι ρασοφόροι, αριστερέ νεοφιλελεύθερε κωλοπαιδαρά; Σε γαληνεύουν, ας πούμε, τα υποκριτικά και επαίσχυντα συσσίτια των αφορολόγητων θεοκρατών πλασιέ της φιλανθρωπίας προς τις … «ευπαθείς ομάδες» (όπως αποκαλείς προσβλητικά τα μερικά εκατομμύρια των εργασιακώς τελειωμένων, των λιμοκτονημένων, των ανασφάλιστων, των χωρίς ρεύμα, των αστέγων, των απελπισμένων, των χωρίς μέλλον, των ζωντανών νεκρών);

    Αλήθεια: από τί κινδυνεύει η γαλήνη σου; Μήπως από τους επικείμενους πλειστηριασμούς κατοικιών των «κοκκινισμένων» δανειοληπτών που σε ψήφισαν; Και στ’ αρχίδια σου για τους «μαλάκες», που δεν είχαν ποτέ σταθερή δουλειά, που δεν πήραν στεγαστικό την εποχή της «ισχυρής Ελλάδας» του Σημίτη, που δεν φέσωσαν κανέναν, που έμειναν άστεγοι επειδή δεν είχαν να πληρώσουν το ενοίκιο (και που φυσικά απείχαν από την εκλογική φάρσα, αφού το όποιο «μέλλον της χώρας» δεν τους περιλαμβάνει); Θα διαταραχτεί η νιρβάνα σου, ψευτοευαίσθητε φλώρε, αν γίνει η Ελλάδα «αρένα κατασχέσεων πρώτης κατοικίας», λες και δεν είναι ήδη αρένα αστέγων και εξώσεων ανέργων νοικάρηδων, γαλέρα εργασιακή ή νεκροταφείο των εργασιακώς τελειωμένων (που δεν θα ξαναβρούν ποτέ δουλειά), αιματοβαμένη αρένα εξευτελιστικής επιβίωσης, κιμαδομηχανή καθημερινής απελπισίας και χρόνιας ψυχικής καταρράκωσης, κοιλάδα των δακρύων των ζωντανών νεκρών; Δηλαδή κουτοπόνηρε υποκριτάκο «όσοι πέθαναν, πέθαναν», οπότε ας σώσουμε τουλάχιστον όσους έχουν κάτι ακόμα να χάσουν (βλ. τους χεσμένους από τρόμο πασοκο-νοικοκυραίους, μια και αυτοί αποτέλεσαν εξαρχής το ψηφοπελατειακό target group μας); Αν θέλεις στ’ αλήθεια υποκριτάκο να μην γίνει η Ελλάδα «αρένα κατασχέσεων πρώτης κατοικίας», δεν θα φροντίζεις μόνο για όσους έχουν κοκκινισμένο στεγαστικό στην τράπεζα, αλλά και να επιδοτηθούν με 100% του ενοικίου όσοι δεν έχουν να το πληρώσουν, καθώς και να στεγαστούν οι άστεγοι και να επαναπατριστούν οι ξεριζωμένοι. Θα φροντίσεις ώστε να έχουν όλοι οι δικαιούχοι μία ΠΡΩΤΗ κατοικία, είτε με στεγαστικό, είτε με ενοίκιο.
    Τί είπες; Δεν υπάρχουν λεφτά για παροχή στέγης παρά μόνο για συσσίτια; Τότε, κουτοπόνηρε εξυπνάκια, ας επιτάξεις τις εκατοντάδες χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα κτιρίων που διαθέτει η ευννοούμενή σου Εκκλησία Α.Ε., ώστε να καλυφθούν όλοι οι σημερινοί άστεγοι και όλοι όσοι δεν έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο. Ή ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ή ΚΑΜΜΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ! Ή ΟΛΟΙ ΘΑ «ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΥΡΩΠΗ» Ή ΚΑΝΕΝΑΣ! Το κατάλαβες τώρα καραγκιόζη με τα κροκοδείλια δάκρυα, που αναζητάς «γαλήνη» στα ράσα των σκοταδιστών;

    Μήπως διαταράσσεται η γαλήνη σου στη σκέψη, ότι η επισημοποίηση τής χρεωκοπίας του ψευδοκράτους και μια έξοδος από το ευρώ θα έφερναν δικαιότερη κατανομή των συνεπειών της κοινωνικής καταστροφής, δια της επέκτασής τους σε αυτούς που θέλεις να διασώσεις (δηλαδή στο δημοψηφισματικό 1/3 που «μένει Ευρώπη»); Σε τρομάζει η σκέψη ότι σε αυτή την περίπτωση το ψευδοκράτος δεν θα έχει να μιζοδοτήσει την κρατικοδίαιτη ελίτ του, ούτε να μισθοδοτήσει τον -εργασιακώς εξασφαλισμένο μέχρι σήμερα- πελατειακό στρατό του; Κι ότι όλοι αυτοί που σήμερα σηκώνουν αδιάφορα τους ώμους μπροστά στα κορμιά που πέφτουν δίπλα τους, θα καταντήσουν όπως η υπόλοιπη -δηλαδή η πραγματική- κοινωνία;
    Τί είπες; Ότι «θα γινόταν εμφύλιος αν φεύγαμε απ΄το ευρώ» κι ότι «προέχει το συμφέρον του λαού»; Ποιού «λαού» ρε γραφικέ αντιγερμανέ κουραδόμαγκα και πρωθυπουργέ παντός καιρού; Του 1/3 βολεμένων που «μένουν Ευρώπη»; Ή των 2/3 που ψήφισαν υπέρ της χρεωκοπίας του ψευδοκράτους και της εξόδου από την Ο.Ν.Ε., την ετυμηγορία των οποίων «μαγείρεψες» όπως σου υπαγόρευσαν οι κρατικοδίαιτοι εργοδότες σου (Σ.Ε.»Β»., μηντιάρχες, μεγαλοεργολάβοι, τραπεζίτες, Εκκλησία Α.Ε., εγχώρια καρτέλ κλπ.);

    Διαταράσσεται η γαλήνη σου στη σκέψη ότι η «κοινωνική ειρήνη» (των βολεμένων) μπορεί να πάει περίπατο αν οι ζωντανοί νεκροί δεν τσιμπήσουν στο ψευτοδίλημμα «νεοναζισμός ή νεοφιλελευθερισμός»; Αν αποφασίσουν να μην μπουν ησύχως στον ομαδικό κοινωνικό τάφο που τους σκάβεις (όπως πολύ θα ήθελες) και απαιτήσουν κοινωνική εξίσωση προς τα κάτω (αφού δεν μπορεί να υπάρξει προς τα πάνω); Φρικάρεις στο ενδεχόμενο να στηθούν γκιγιοτίνες στην πλατεία Συντάγματος για τα κεφάλια της εγχώριας κρατικοδίαιτης παρασιτικής ελίτ (και των ευνοουμένων της πελατοστρωμάτων που «μένουν Ευρώπη»); Σε τρομάζει η σκέψη του κοινωνικού πολέμου (του σεμνότυφα αποκαλούμενου και «εμφυλίου») και τής προς τα κάτω ανακατανομής του πλούτου (ή έστω τής προς τα πάνω ανακατανομής των οικονομικών βαρών); Σε τρομάζει η σκέψη της αποσταθεροποίησης της κοινωνικής «ομαλότητας» των βολεψοκωλάκηδων που «μένουν Ευρώπη» ενώ γύρω τους μαίνεται ένας εγχώριος Τρίτος Κόσμος; Σε αναστατώνει η σκέψη ότι μπορεί η Κοιλάδα των Δακρύων να μετατραπεί σε «αρένα» Κοινωνικής Δικαιοσύνης;

    Ή μήπως σε ταράζει η σκέψη ότι αν απλώς η Εκκλησία Α.Ε. (και όλη η εγχώρια κρατικοδίαιτη ελίτ που «μένει Ευρώπη») πλήρωνε φόρους, δεν θα υπήρχε σήμερα «ανάγκη» για τα συσσίτια της ντροπής, που τα πλασάρεις ως φιλανθρωπική χάρη; Από αυτές τις σκέψεις αναζητάς φυγή και γαλήνη, σεμνότυφε σοσιαλδημοκρατίσκε;
    Ζητάς γαλήνη (=»άφεση αμαρτιών») από τούς μαυροφορούντες μεσαιωνιστές, όπως ακριβώς έκαναν οι βυζαντινοί αυτοκράτορες (Κωνσταντίνος, Θεοδόσιος κ.α.) για τις μαζικές σφαγές που διέπρατταν; Ζητάς την εσωτερική σου ηρεμία, ύπουλο κρυφοσταλινικό κατάλοιπο, για τις σφαγές που διεκπεραιώνεις και για τις νέες που πρόκειται να διαπράξεις (και μάλιστα επί των ιδίων και ιδίων);
    Το έχεις συνειδητοποιήσει, ρε νούμερο, ότι μερικά εκατομμύρια άνθρωποι σε αυτή τη χώρα δεν θα ξαναβρούν ποτέ δουλειά, ή δεν θα ξαναμείνουν ποτέ σε σπίτι, ή θα έχουν μείνει χωρίς δόντια πριν τα πενήντα πέντε τους, ή δεν θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν στα παιδιά τους γιατί τα έφεραν στον κόσμο; Τί συγκεκριμένο έχεις να προτείνεις σε όλον αυτόν τον κόσμο, εκτός από νηστεία και προσευχή; Τίποτα; Γι’ αυτό ανταλλάσσεις με τον πιο στυγνό τρόπο ολόκληρα κομμάτια της κοινωνίας για τη γαλήνη σου; Και ζητάς την ευλογία εκείνων των οποίων τα συμφέροντα προστατεύεις; Και μετά μπορείς να περιδρομιάζεις μαζί τους, να χωνεύεις και να ρεύεσαι μακάρια, ομοτράπεζε της φιλάνθρωπης βυζαντινής σαπίλας, και γκουρμέ λιγούρη της παντός καιρού πρωθυπουργίας; Κι οι ζωντανοί νεκροί ας βολευτούν με τα συσσίτια και τις «ιερές» φιλανθρωπίες, ή ας πάνε να πεθάνουν ησύχως; Ή ας κλωσήσουν το αβγό του νεοναζιστικού φιδιού;
    Σε «χαλαρώνει» το ότι καθημερινά θυσιάζεις την πραγματική κοινωνία για να διασώσεις το δανειοεπιδοτούμενο ψευδοκράτος (που υπάρχει αποκλειστικά χάρις στον εξωτερικό δανεισμό), την κρατικοδίαιτη ψευδοαστική του ελίτ, τον ψηφοπελατειακό στρατό του, τον «εθνικό κορμό» των χαμερπών πασοκο-νοικοκυραίων του και τα λοιπά βολεμένα ψευδομεσοστρώματά του, που «μένουν Ευρώπη»; Ψάχνεις π.χ. για «ισοδύναμα» (που φυσικά θα τα φορτώσεις στους συνήθεις μαλάκες) για να αποφύγεις να βάλεις Φ.Π.Α. 23% στην παραπαιδεία των βολεμένων νοικοκυραίων που σε ψήφισαν;

    Κι αφού «βρίσκεις γαλήνη κοντά στον αρχιεπίσκοπο» (=εξομολογείσαι), μπορείς μετά να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια εν μέσω μιας τόσο επιλεκτικής κοινωνικής υπερεκατόμβης, κακομαθημένε τσογλαναρά της Ρίτσας («στενοχωριέμαι που πιέζεται τόσο ο Αλέξης» – αχ!) και του Παύλου (ευσεβούς κρατικοδίατου εργολάβου επί χούντας);
    Γι’ αυτό στέλνεις τα παιδιά σου σε βαρβάτο ιδιωτικό σχολείο (σχολή Χιλλ στην Πλάκα); Για να μην «ταραχτούν» από την επαφή με την πραγματική κοινωνία; Αυτό το αδίστακτα γαλήνιο θράσος θα διδάξεις στα παιδιά σου, αληταρά, για να γίνουν αρχομανή Ισοδύναμα του Καραγκιόζη, σαν κι εσένα (και σαν το συντεχνιακό αδελφάτο που έχεις περιμαζέψει, τη Φωτίου, τον Βούτση, τη Σβίγκου, τη Γεροβασίλη, τον Φλαμπουράρη και Σία);
    Και η πραγματική κοινωνία πότε και πού θα βρει γαλήνη, ευσεβή αριστερέ νεοφιλελεύθερε καραγκιόζη; Ή μήπως τής συνιστάς να πάει κι αυτή να γλείψει το χέρι του αρχιεπίσκοπου, όπως κάνεις εσύ; Ή μήπως προκειμένου να μην της μπαίνουν σκέψεις για «εμφυλίους», ας συνεχίσει να κατηχείται υποχρεωτικά στη χριστιανική μοιρολατρεία και παθητικότητα, στα μή ιδιωτικά σχολεία; Για να τη βρουν αύριο έτοιμη για καβάλημα τα βλαστάρια σου, που θα τα ‘χεις κάνει σαν τα μούτρα τα δικά σου και της Περιστέρας;
    «Βοήθειά σου», παχύδερμο…

    (http://hypnovatis.blogspot.gr/2015/11/blog-post.html)

  5. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Η ιστορία της στολής (και της γραβάτας)

    Πριν από λίγες εβδομάδες, το αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και ο αποκλεισμός του ΣΥΡΙΖΑ από τους διοργανωτές, στάθηκε αφορμή για τους Συριζαίους (νυν και πρώην) να κάνουν ένα πρώτο ταμείο. Λίγες ημέρες μετά, η απόσταση ολοένα και μεγαλώνει, με τους πρώτους να δείχνουν πλέον να μην ενοχλούνται και τόσο. Σημεία των καιρών ή απελευθέρωση;
    Ότι και να είναι, ο καιρός που περνάει και τα όσα φέρνει, απαιτούν πλέον σοβαρές αποφάσεις για τον καθένα. Αναγκαστικά, ο καθένας παίρνει τον δρόμο του, μαζί με την ευθύνη της επιλογής του.
    Η όλη ιστορία της στροφής του ΣΥΡΙΖΑ (και των Συριζαίων) στον ρεαλισμό και την υπευθυνότητα, καθώς και οι σημαίες που επιμένει να θέλει να κρατάει παρά την αυτοακύρωση, μου θυμίζει την ιστορία του Άκη και της Νένης.
    Ανεκτίμητη και άκρως διδακτική για τις παρενέργειες της εξουσίας, σίγουρα θα θυμίσει σε πολλούς και πολλές, ανάλογες ιστορίες που θα έχετε συναντήσει.
    Ο Άκης ήταν καλό παιδί. Εργατικός και φιλότιμος. Δούλευε δύο δουλειές. Το πρωί στην αποθήκη, το βράδυ στο περίπτερο.
    Παιδί του μεροκάματου. Δηλωμένος κομμουνιστής, μέσα στις πορείες και τους αγώνες. Τον γνώρισε η Νένη, τον αγάπησε, τον παντρεύτηκε.
    Ο καιρός και για τους δύο περνούσε όμορφα, μα δύσκολα. Κούραση, λίγα λεφτά από τρεις δουλειές και οι ελπίδες για οικογένεια μετρημένες.
    Ένας οικογενειακός φίλος προσφέρθηκε να βοηθήσει. Βάζει δυο γνωστούς, αυτοί άλλους δύο και ο Άκης βρίσκει δουλειά με σταθερό μισθό και ασφάλεια. Ο Άκης θα γινόταν ειδικός φρουρός στην Ελληνική Αστυνομία.
    Κάτι που οι εποχές ήταν δύσκολες, λίγο που «η δουλειά δεν είναι ντροπή». Έτσι ο Άκης έκανε στην άκρη τις ιδεολογικές του απόψεις για ένα καλύτερο μέλλον.
    Ο καιρός περνούσε, όπως και ο Άκης πέρασε γρήγορα από την εκπαίδευση στη δουλειά. Όλοι ξέρουν άλλωστε πόσο βαθιά και σοβαρή ήταν η εκπαίδευση των ειδικών φρουρών. Σύντομα μάλιστα, το υπουργείο αποφάσισε πως η εκπαίδευσή τους ήταν τόσο άρτια που θα μπορούσαν να γίνουν κανονικοί μπάτσοι.
    Έτσι, ο Άκης φόρεσε στο πέτο το αστέρι.
    Η σχέση του με την Νένη γρήγορα βυθίστηκε σε κρίση. Η συμπεριφορά του άρχισε να αλλάζει, οι συγκρούσεις έγιναν καθημερινό φαινόμενο και ο καιρός που το ζευγάρι ήταν ευτυχισμένο άνηκε στο παρελθόν.
    Μάλιστα, το αποκορύφωμα ήρθε όταν ο Άκης, ο κομμουνιστής, έφτασε στο σημείο να τσακωθεί στο οικογενειακό τραπέζι με τους υπόλοιπους, υπερασπιζόμενος κάποιο βιβλίο του Πλεύρη που του είχε χαρίσει κάποιος συνάδελφος. Του πατέρα, αφού ο γιος δεν ξέρει να γράφει ακόμα.
    Σύντομα, η Νένη τον εγκατέλειψε και ακόμα πιο σύντομα πήραν διαζύγιο. Εκείνη συνέχισε την ζωή της και ο Άκης την υπηρεσία του.
    Την τελευταία φορά που τον είδα, ήταν στην πλατεία Συντάγματος. Ήταν μια μέρα μετά την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, το βράδυ της 6η Δεκέμβρη.
    Ο Άκης φύλαγε το δέντρο για να μην ξανακαεί.
    Όσο και αν αυτό φαίνεται δύσκολο για κάποιους να το καταλάβουν, μετά τις εκλογές ακόμη παραμένουν στη χώρα εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, νέοι και νέες, άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι, μετανάστες, που την καλύτερη ημέρα την ζητούσαν στ’ αλήθεια, κι όχι ως δικαιολογία για να ανέβει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία και να ανοίξει εκείνος τον δρόμο επάνω από τα πτώματά τους.
    Υπάρχουν άνθρωποι που συνεχίζουν να θαυμάζουν το θάρρος και το θράσος της Ισλανδίας που έβαλε τους τραπεζίτες και τους κυβερνώντες στη φυλακή, που αδυνατούν να δεχτούν ως μοιραίες τις εξώσεις και την δημιουργία μίας νέας τάξης, των νεοάστεγων, που ακόμη επιθυμούν τον αποφασιστικό διαχωρισμό της Εκκλησίας-Κράτους, που θεωρούν πως τις μεγαλύτερες ευθύνες για την κρίση την έχουν οι τραπεζίτες και πρέπει να πληρώσουν γι’ αυτήν, που θυμούνται τις μεθοδεύσεις κάτω από τις οποίες η χώρα μπήκε κάτω από τον ζυγό του ΔΝΤ και των «θεσμών».
    Άνθρωποι που δεν ζητούσαν τον Τσίπρα πρωθυπουργό, απλώς για να είναι εκείνος που θα τους θυσιάσει. Όπως και πολίτες που ήταν αντίθετοι στο ξεπούλημα της χώρας, ανεξαρτήτως πλασιέ.
    Όσο και αν η ανάγκη σπρώχνει πολλές φορές σε λύσεις απευκταίες, αυτό που βλέπουμε πλέον μπροστά μας δεν μοιάζει και πολύ με εκβιασμό.
    Ούτε τα γελάκια και τα πανηγύρια της Βουλής, ούτε οι υποκλίσεις στους ανά τον κόσμο εμπόρους όπλων, ούτε οι τεμενάδες και τα χαρίσματα στους λαθρέμπορους, ούτε η οικειοποίηση της ρητορικής του ΠΑΣΟΚ και των χειρότερων παλαιοκομματικών, ούτε τα γεύματα και τα γήπεδα με τους νταβατζήδες, ούτε η καταστολή της ελευθερίας της πληροφορίας (όπως του gamato), ούτε η εγκατάλειψη εξεταστικών για το δημόσιο χρέος και τις μίζες, ούτε οι φιλίες με τους σύγχρονους Ναζί της Μέσης Ανατολής.
    Κανένας δεν θυμίζει εκβιαζόμενο.
    Όσο κι αν η αλλαγή, η περίφημη «ωρίμανση» του Αλέξη, έδωσε την γραμμή και σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου να «ωριμάσει» δια της βίας, δυστυχώς, υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι που παραμένουν ανώριμοι.
    Δε λέω, είναι πολύ κουλ να μην φοράς γραβάτα, αφού ως γνωστών, «εμείς δεν θέλουμε να μας πιάνει κανείς από τον λαιμοδέτη». Όμως τι να το κάνεις άμα σε πιάνουν κατευθείαν από τον κώλο;
    Σήμερα, το δέντρο το φυλάει ο ΣΥΡΙΖΑ. Κι αυτό, το κάνει χωρίς στολή. Χωρίς γραβάτα. Χωρίς αιδώ.
    Όσοι φυλάνε μαζί του, θα πρέπει να γνωρίζουν πως ο Άκης δεν ξαναείδε τους παλιούς του συντρόφους. Δεν τον πλησιάζουν πια.
    Φοβούνται μήπως θα τους συλλάβει.

    Από Ρεμπελίσκος
    https://rebeliskos.wordpress.com/2015/10/23/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82/

  6. Ο/Η eklag λέει:

    Αυτό το πολιτειακό σύστημα επιθυμείτε οπότε…πληρώστε τους και εκτονωθείτε με σχόλια!
    Το παιδί μόνο μην μου στενοχωρείτε κι έχει κι έρπητα και κοτζάμ φακλάνα pardon Μπαζιάνα
    στο κεφάλι του.
    Σοβαρά τώρα!
    Δεν βλέπετε το βλέμμα του;
    έχει θέμα…
    Πιάστε καλύτερα όλους τους άλλους που τα ‘χουν σίγουρα και 400!

  7. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    … υποθέτω της διπλοθεσίτισσας συζύγου του …

  8. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Aχ βρε τι μου θυμίσατε με την εικόνα. Ο μπαμπάς μου το είχε αγοράσει Κλασσικό Εικονογραφημένο!

  9. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    http://www.europeanbusiness.gr/page.asp?pid=1827#.Vg0ZT8PShn4.facebook

    Ένας διασυρμός που λέει πολλά

    Όλο και περισσότερο, η διεθνής κοινή γνώμη μαθαίνει live τι σημαίνει Ελλάδα και γιατί τελικά η χώρα αυτή βρίσκεται στα μαύρα της τα χάλια
    Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2015

    Στην ελληνική εσωστρεφή και αντιφιλελεύθερη κοινωνία η ευημερία δεν νοείται ως προϊόν της παραγωγικής εργασίας και της ορθολογικής σκέψης, αλλά ως αποτέλεσμα αρπαγής. Σήμερα, λοιπόν, ένα μεγάλο μέρος του κοινωνικού σώματος δεν ενδιαφέρεται για επενδυτικά σχέδια και παραγωγικές δραστηριότητες αλλά για νέους τρόπους δανεισμού, που να δημιουργούν και νέες δυνατότητες λεηλασίας.

    του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

    Όχι, ο Αλέξης Τσίπρας δεν είναι τόσο γελοίος όσο ήταν ο Ούγκο Τσάβες. Ούτε είναι απωθητικός, όπως ο Ιρανός πρώην πρωθυπουργός Μ. Αχμαντινετζάντ. Δεν προκαλεί την οργή και την απέχθεια που προκαλούσαν δικτάτορες τύπου Μουαμάρ Καντάφι.

    Απλώς, ο Έλληνας πρωθυπουργός είναι το υποπροϊόν μίας δήθεν αστικής τάξης η οποία, επειδή σήμερα βρίσκεται σε πλήρη κατάρρευση, μόνον αυτόν θα μπορούσε να έχει διεθνή εκπρόσωπό της.

    Κατά συνέπεια, η αδυναμία του Έλληνα πρωθυπουργού να καταλάβει τι τον ρωτούσε ο πρώην Αμερικανός πρόεδρος Μπιλ Κλίντον στην μεταξύ τους τηλεοπτική συνομιλία δεν χρήζει βαθύτερης ανάλυσης.

    Εξάλλου, ελάχιστοι από αυτούς που ψήφισαν τον κ. Αλ. Τσίπρα θα παρακολούθησαν το σόου που διοργάνωσε η κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου, η οποία χρηματοδοτεί εν μέρει το Ίδρυμα Κλίντον και όχι μόνον. Συνεπώς, στο εσωτερικό μέτωπο η μορφωτική και παιδευτική αδυναμία του πρωθυπουργού μάλλον δεν θα έγινε αντιληπτή. Αλλά, και αν γινόταν, κανέναν δεν θα ενοχλούσε. Αντιθέτως, μία κοινωνία που δεν διαβάζει και θεωρεί την απαιδευσιά προτέρημα, βλέπει ως «δικό της παιδί» τον κύριο πρωθυπουργό.

    Από την άλλη μεριά, γιατί αυτή η κοινωνία να ενοχληθεί που ο κ. Αλ. Τσίπρας εξευτέλισε την χώρα του στα μάτια κάποιων ξένων επενδυτών; Ενδιαφέρθηκε ποτέ η ελληνική κοινωνία για την προσέλκυση επενδύσεων; Αστεία πράγματα. Κατανάλωση με δανεικά, αρπαγή και εκβιασμοί είναι το «όραμα» των αποκαλούμενων «μη προνομιούχων» Ελλήνων, που σε ποσοστό πάνω από 90% σιτίζονται από το Δημόσιο. Γιατί λοιπόν οι Έλληνες αυτοί να θέλουν επενδύσεις; Τα δανεικά τούς ενδιαφέρουν και γι αυτά τούς μιλούσαν και τούς μιλάνε ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης.

    Υπό αυτές τις κοινωνικές συνθήκες, ο πρωθυπουργός του 22% των Ελλήνων συνολικά που μπορούν να ψηφίζουν δεν θέλει ούτε επενδύσεις, ούτε βέβαια ανάπτυξη. Διότι, για να υπάρξουν οι πρώτες και να προκύψει η δεύτερη, πρέπει να σπάσουν αν αναξιοκρατικές γραφειοκρατικές δομές, να ισοπεδωθούν ιδεολογικές αγκυλώσεις, να ανοίξουν κοινωνικά στεγανά, να προχωρήσουν εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, να αλλάξουν παραγωγικές δομές.

    Παρόμοιες εξελίξεις, όμως, φέρνουν τον πρωθυπουργό αντιμέτωπο με αυτούς που τον ψήφισαν. Πολύ σωστά, λοιπόν, προβάλλοντας διεθνώς την παιδευτική του ανεπάρκεια, ο κ. Αλέξης Τσίπρας απέτρεψε τους ξένους επενδυτές να ενδιαφερθούν για την Ελλάδα. Αυτό ήθελε, και το πέτυχε διασύροντας την χώρα του.

  10. Ο/Η παρανομος λέει:

    Ανεξαρτητα απο τυπικα προσοντα, ειναι προεδρος της επιτροπης διαχειρισης των γενικων υποθεσεων της ελληνικης αρχουσας ταξης, που λεγεται «κυβερνηση», αρα δικαιουται τον μισθο του, συμφωνα με τους κανονες της πιατσας, με βαση τα ποσα που διαχειριζονται (και εμμεσα), οι υφισταμενοι του η/και αυτος προσωπικα.
    Το ιδιο ισχυει βεβαια και για τους προηγουμενους κατοχους της θεσης, για τους οποιους δεν ειδα τετοια ευαισθησια, απο το ιστολογιο, εκτος αν μου διεφυγε η αυτοι ειχαν τα «τυπικα προσοντα»;

    • Ο/Η Po λέει:

      μάλλον σας διαφεύγουν πάρα πολλά.
      ιδιαίτερα το τι έχουμε γράψει για τους προηγούμενους.
      και σας διαφεύγει επίσης το γεγονός ότι «Αυτοί» για τους οποίους γράφουμε (πάντα!) πολύ συχνότερα είναι Αυτοί που κυβερνούν.
      οι εκάστοτε.

      • Ο/Η παρανομος λέει:

        Δεν λεω γενικα, αλλα για το συγκεκριμενο θεμα του μισθου του Σαμαρα η του ΓΑΠ.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Νομίζω πως επίσης του διαφεύγει το γεγονός πως εμείς πιστεύουμε στα ιδανικά της δημοκρατικής ουμανιστικής Αριστεράς, δηλαδή σε μια αντίληψη πως ο πρωθυπουργός υπηρετεί με ανιδιοτέλεια το γενικό συμφέρον και πως οφείλει με το παράδειγμά του να εμπνέει στους πολίτες το αγαθό, κατά το ελληνικό «Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν».

  11. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Και μετά την προκλητική δήλωση Φίλη, ας πάμε…

    Στο «μυαλό» του Τάσου Τέλλογλου.

    Ο Τάσος Τέλλογλου είναι καλός ερευνητής δημοσιογράφος. Μερικά από τα ρεπορτάζ του θα μπορούσαν να διδάσκονται σε μια αντίστοιχη σχολή για την ενδελεχή τους τεκμηρίωση. Επίσης ο Τάσος Τέλογλου είναι μαλάκας.
    Στο τελευταίο του κείμενο στο protagon βάζει εισαγωγικά στη λέξη «λαθρομετανάστες» αλλά επιχειρηματολογεί χυδαία υπέρ της χρήσης του όρου όταν μας εξηγεί ότι «Αυτοί που έχουν ανάγκη προστασίας από τον νομικό και πολιτικό πολιτισμό της Ευρώπης θα χωριστούν από τους άλλους που , επειδή έχουν διαβεί λαθραίως τα σύνορα, είναι λαθρομετανάστες. Λαθραία έχουν κάνει τη διάβαση των συνόρων και οι πρόσφυγες. Αλλά αυτοί δεν είναι μετανάστες καθώς πολιτικά ήταν τα κίνητρα που τους κίνησαν και μήπκαν στο δρόμο για την Ευρώπη».

    Καταρχάς ο Τέλλογλου θα πρέπει να ενημερωθεί ότι νομικά δεν υπάρχει ο όρος του λαθρομετανάστη. Ακόμα και το ευρωπαϊκό συμβούλιο έχει αποφανθεί σχετικά. Σε κάθε περίπτωση όμως η ίδια η λέξη έχει πια μια συγκεκριμένη φόρτιση και δεν υπάρχει λόγος να γίνει ξανά αυτή η συζήτηση.

    Την ίδια ώρα που σχεδόν κάθε 2 ώρες η θάλασσα ξεβράζει στις ελληνικές ακτές άλλο ένα παιδάκι ο Τέλλογλου κάνει λόγο για νομικό και πολιτικό πολιτισμό της Ευρώπης. Γράφει «Συνάντησα πολλούς ανθρώπους από τη Συρία που μου είπαν ότι φεύγουν γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα ή την τροφή τους. Αυτοί θα προστατευθούν από το σύστημα μας ως πρόσφυγες πολέμου». Ο Τέλλογλου λοιπόν κάνει μια διάκριση θεωρώντας ότι σε αυτούς που δεν έβαλε ένας ταλιμπάν το όπλο στον κρόταφο θα πρέπει να επιστρέψουν στην πόλη τους και να πεθάνουν από ασιτία. Χωρίς καμία ανάλυση. Χωρίς να υπολογίσει γιατί δεν έχουν πια χρήματα οι Σύριοι για να βάλουν ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι τους.

    Οι πρόσφυγες που φοράνε στα τρίχρονα παιδιά τους μπρατσάκια μίκι μάους και ένα σωσίβιο γεμάτο με άχυρα, επειδή δεν έχουν να πληρώσουν τα ακριβά που επιπλέουν και ξεκινάνε σε μια τρικυμισμένη θάλασσα για να περάσουν στην Ευρώπη μπορούν να διαχωριστούν σε πρόσφυγες και λαθρομετανάστες μόνο από έναν μαλάκα. Τον Τάσο Τέλλογλου.

    http://www.thepressproject.gr/article/83750/Sto-mualo-tou-Tasou-Teloglou

    Τάσος Τέλλογλου: και διακεκριμένο μέλος του ΠΟΤΑΜΙΟΥ (προσωπικού κόμματος της δυναστείας Μπόμπολα) και νεοφιλελεύθερος και (κρυφο)χρυσαυγίτης και προπάντων «ΜΕΝΕΙ ΕΥΡΩΠΗ».

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ακούστε,
      ο Τέλογλου ζει στον εγωιστικό του μικρόκοσμο και ούτε που του περνάει από το μυαλό πως διαπράττει ύβρη και πως μπορεί αυτός ή τα παιδιά του να βρεθούν σε μια ανάλογη κατάσταση, δεν είναι ανάγκη να είναι προσφυγιά, στον καθένα μας μπορεί να τύχει κάποια μεγάλη δυστυχία.
      Όμως το προσφυγικό δεν λύνεται με τα ψεύτικα λόγια του Τσίπρα που επιτίθεται στους φράχτες της Ευρώπης καβάλα στο φράχτη του Έβρου και τις κούφιες αριστερές πλειοδοσίες, χρειάζεται στρατιωτική επέμβαση κατά των φανατικών ισλαμιστών, αλλά η Αριστερά θα την πει αμέσως ιμπεριαλιστική επέμβαση και θα αρχίσουν τα συνθήματα κανείς Έλληνας στρατιώτης στον πόλεμο κλπ.
      Εδώ θα ήθελα τη γνώμη σας.

      • Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

        Ο Τέλογλου ζει στον κόσμο των βολεμένων μικροαστικών βλαχαδερών που «μένουν Ευρώπη». Επιπλέον είναι έμμισθος γραφιάς και διακεκριμένο μέλος ιδιόκτητου μηντιακού κόμματος δυναστείας κρατικοδίαιτων εργολάβων (ΠΟΤΑΜΙ – Μπόμπολας). Στον ίδιο ακριβώς κόσμο μένει κι ο Τσίπρας (έστω κι αν ανήκει σε «άλλο» κόμμα).
        Κανείς απ’ τους δύο δεν θέλει στρατιωτική επέμβαση στη Συρία γιατί έτσι θα θιγούν τα συμφέροντα της «Ε.» Ε., η οποία συνέβαλε στη δημιουργία του προβλήματος, παίζοντας το επικίνδυνο παιχνιδάκι των «ισορροπιών (δηλ. στηρίζοντας πότε δικτάτορες σαν τον Άσαντ και πότε ενδυναμώνοντας τους τζιχαντιστές).
        Το να ζητάμε επέμβαση (και μάλιστα … της «Ε.» Ε.) στη Συρία, είναι σαν να ζητάμε απ’ τον λύκο να φυλάξει τα πρόβατα. Αντιθέτως η διάλυση της πολεμοβόρας «Ε.» Ε. θα ήταν μια μεγάλη συμβολή εναντίον της αποικιοκρατίας και της προσφυγιάς.

        ΥΓ. Δεν ήμουν ποτέ αριστερός, επομένως το να μου φέρνουν ως «επιχείρημα» τις διάφορες αριστεράντζες («ευρωπαϊστικές» και μή) αποτελεί υπεκφυγή.

  12. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Kαθε περιπτωση σιτιζομενου απο το Δημοσιο πρεπει να εξεταζεται κεχωρισμενως. Ενταξει θεωρω υπερβολικη την κριτικη για το υψος του μισθου του Πρωθυπουργου, ομως οι αποδοχες των Υπουργων, βουλευτων και λοιπων αξιωματουχων καθως και ο τροπος φορολογησης ειναι θεματα προς αμεση συζητηση , νομοθετηση και εφαρμογη των αποφασεων.

    Ομως οι αποδοχες κια ο τροπος φορογησης των βουλευτων κια των δικαστικων αλληλοεμπλεκονται και υπαρχει καποια δυσσκολια σε αλλαγες προς τα κατω.

    Η κρατουσα αντιληψη, δεξιων αλλα και αριστερων ήταν/ειναι η εξης.
    Αφου προκειται για δουλεια (δηλ. για διορισμο στο δημοσιο, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ,..), τοτε το πραγμα αλλαζει.

    Δηλαδη η κυνικη εξαγορα των ψηφων της οικογενειας ως ανατλλαγμα για διορισμο επικαλυπτεται με ενα ευθραστο στρωμα υποκρισιας, το οποιο για τους ευαισθητους πολιτες ειχε ρηγματωθει προ εικοσαετιας και βαλε.

    Διοτι μονον δημοσιοι λειτουργοι δεν ηταν οι περισσοτεροι/ες.

    Και αυτοι/αυτες τακτοποιηθηκαν και εμεις μειναμε, με τα οποια προσοντα μας ελευθεροι επαγγελματιες, αγερωχοι, σχεδον ταπι και ψυχραιμοι…

    Τι να θυμηθουμε;

    Οταν ο Μιτεραν ειπε στον Ανδρεα Παπανδρεου «εμεις παλευουμε για το 35-ωρο, του απαντα εμεις εχουμε ηδη κατακτησει το 5-ωρο στο δημοσιο, που μετα εγινε 4-ωρο Μηχανικου ΔΥ

    Την -πολλες φορες- αναιδεστατη συμπεριφορα των ΔΥ, τις καθυστερησεις για δωρακι,.το οτι επαιζαν πασιετζες στον Η/Υ εως το 2000,…

    1/3 κουτοπονηροι, τεμπεληδες και χαμηλων προσοντων, 1/3 μικρολαμογια και το υπολοιπο 1/3 να βγαζει την δουλεια.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      ‘Όταν η χώρα έχει χρεοκοπήσει και η Βουλή νομοθετεί μεγάλες θυσίες, φόρους και περικοπές μισθών και συντάξεων, ο πρωθυπουργός οφείλει να δίνει το παράδειγμα.
      Να θυμίσω πως κοροϊδεύει προκλητικά εξαγγέλλοντας προεκλογικά κατάργηση των βουλευτικών φοροαπαλλαγών, το ξεχνάει μετεκλογικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

  13. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ο Αγώνας Συνεχίζεται…
    1958 ViewsΝοεμβρίου 02, 2015 Αρθρογραφία
    Ο Αγώνας Συνεχίζεται…

    της Ιωάννας Διακογιάννη

    Η πιο θλιβερή ημέρα είναι η σημερινή 31 / 10 του 2015 για την ιστορία του Ν. Ηρακλείου και του κόμματος.

    Έκαναν έξωση στην ιστορική κλινική « Σωτήρ» του Γιώργου Γρηγοριάδη!

    Του συντρόφου, του φίλου, του γιατρού των φτωχών, του αγωνιστή της δημοκρατίας στη χούντα!

    Καταδικασμένος στη δίκη των ηγετών της αριστεράς Δρακόπουλου – Παρτσαλίδη κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, ιστορικό μέλος του ΚΚΕ εσωτερικού και πρώτος δήμαρχος της μεταπολίτευσης του Ν. Ηρακλείου Αττικής, υπήρξε απόλυτα συνυφασμένος με την ιστορία του κόμματος, και είχε αποτελέσει πανελλαδική πρωτοτυπία το γεγονός ότι στηρίχθηκε από το ΚΚΕ και ΚΚΕ εσωτερικού μαζί, αφού ακόμη και Ο Φλωράκης δεν μπορούσε να ισχυριστεί ότι δεν υπήρξε καλός κομμουνιστής!

    Και η τραγική ειρωνεία; Με κυβέρνηση για πρώτη φορά αριστεράς και με εκτελεστές της έξωσης τους γερμανούς ιδιοκτήτες Βάγγερ που ο Όθωνας έφερε για πρώτη φορά στη Ελλάδα και τους παραχώρησε τις ιδιοκτησίες!!!

    Μια κλινική που αποτελούσε από τη μεταπολίτευση και μετά τόπο σύναξης όλων των καταφρονημένων, των πονεμένων, των φτωχών, όχι μόνο κατοίκων της περιοχής αλλά οποιουδήποτε τον είχε ανάγκη, προσφέροντας αφιλοκερδώς όχι μόνο τις υπηρεσίες του αλλά ακόμη και τα φάρμακα, έως και σήμερα που είδε τους τελευταίους ασθενείς του! Γιατί ήταν και είναι ο γιατρός των φτωχών!

    Όποιος είχε οποιοδήποτε πρόβλημα, απευθυνόταν στο Γρηγοριάδη! Ο Γρηγοριάδης ήταν εκεί για όλους, συντρόφους και μη, αλλά και για το κόμμα!

    Εκτός από ιστορικό μέλος του ΚΚΕ εσωτ. υπήρξε δύο τετραετίες δήμαρχος Ν. Ηρακλείου, και κατά τη διάρκεια της θητείας του παραχώρησε την αποζημίωσή του σε ειδικό ταμείο όπου μοιραζόταν σε απόρους! Ήταν ο πρώτος δήμαρχος που έβαλε στο σχέδιο πόλεως πολιτιστικές εκδηλώσεις, ακόμη και εκδηλώσεις για την παλαιστίνη όταν κανείς δεν τολμούσε, καταδεικνύοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την κουλτούρα της αριστεράς, και πρόβαλε το σχέδιο ΚΙΝΟΥΣΑ που είχε δημιουργηθεί από στελέχη του ΚΚΕ εσωτερικού για την τοπική αυτοδιοίκηση.

    Ιδρυτικό μέλος της πρώτης κομματικής οργάνωσης στη μεταπολίτευση μαζί με τους Σωτήρη Αναστασιάδη και Τρύφωνα Κόρμπη επίσης αγωνιστών της χούντας, του οποίου τελευταίου τη διαγραφή είχαν ζητήσει πριν δύο χρόνια από το συντονιστικό τμήμα της τοπικής οργάνωσης, γιατί δεν συμμετείχε τακτικά στις συνελεύσεις!!!!!

    Αναρωτιέμαι, αυτή την αριστερά οραματιζόμασταν σύντροφοι με συμπεριφορές εξουσίας;

    Πιστοί όλοι μας και πρώτος ο ίδιος ο Γρηγοριάδης, στο εγχείρημα αυτής της πρώτης αριστερής διακυβέρνησης, με σκοπό να μη μείνει όνειρο αλλά να αποτελέσει μια νέα πραγματικότητα που θα διατηρηθεί για πολλά πολλά χρόνια.

    Και πόσο ειρωνικό, να βιώνουμε πρώτοι τις συνέπειες!

    Πρώτη ημέρα εξώσεων και έγινε έξωση στην κλινική των φτωχών. Του συντρόφου, του αγωνιστή, που δεν τόλμησε να κάνει ούτε η κυβέρνηση της ΝΔ του Καραμανλή, όταν όλοι ήμασταν στοχοποιημένοι !

    Δεν μπορούσε να γίνει τίποτα για να διασωθεί σύντροφοι; Αναρωτιέμαι….

    Πόσο κοστολογούνται οι ανθρώπινες ψυχές 40 εργαζομένων και όλων όσων νοσηλεύονταν εκεί απόρων και μη; Αυτού του είδους οι εξελίξεις σύντροφοι δεν μπορούν να βγάλουν τη χώρα από τα αδιέξοδα!

    Ανταποκριθείτε στις εκκλήσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας ξανά όπως παλιά, χτυπήστε μας φιλικά στην πλάτη! Το έχουμε ανάγκη για να αντέξουμε! Το έχουμε ανάγκη για να παλέψουμε!

    Δε θα ξεχάσω ποτέ την εικόνα του συντρόφου Γρηγοριάδη που ενώ του έκαναν την έξωση παρακινούσε τον κόσμο ν’ ακούσει την τελευταία ομιλία του συντρόφου Τσίπρα για το προσφυγικό, φορώντας την κόκκινη κονκάρδα με το λογότυπο Revolution στο πέτο!

    Συγκινήθηκα, δεν άντεξα άλλο, και βγήκα από την κλινική δακρυσμένη….

    Ο αγώνας συνεχίζεται είπα… Όχι μόνοι μας όμως πάλι σύντροφοι…. Βοηθήστε μας!

    Ιωάννα Διακογιάννη – ένα ασήμαντο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ

    http://www.ecoleft.gr/2015/11/02/%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%87%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9/

  14. Ο/Η massilia λέει:

    Για ποια αμορφωσιά μιλάτε τώρα κ. Λασκαράτε; Εδώ στη σημερινή διάψευση του Υπουργείου για το θέμα με τα δίδακτρα και κατάφεραν οι πνευματικοί ταγοί, σε 3 αράδες, να χωρέσουν ένα χοντρό συντακτικό λάθος κι ένα ελαφρύτερο γραμματικό («την βελτίωση της Δημόσιας Παιδείας» πανάθεμά τους!). Πόσοι φιλόλογοι είναι αποσπασμένοι στο Γραφείο Τύπου του Υπουργείου; Ποιος ξέρει; Ποιος νοιάζεται;

  15. Ο/Η ΕΡΤ-ΝΑΖΙ λέει:

    ΚΚΕ κατά ΕΡΤ για την μετάδοση της ομιλίας του Μιχαλολιάκου

    02 Νοε. 2015

    Αιχμές κατά της ΕΡΤ αφήνει με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ αναφορικά με τη μετάδοση της ομιλίας του αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Νίκου Μιχαλολιάκου.

    «Με το βήμα που του παρείχε η κρατική τηλεόραση, ο Μιχαλολιάκος προχώρησε σε ένα νέο εμετικό παραλήρημα ναζιστικής, φασιστικής προπαγάνδας, πρωτόγονου αντικομμουνισμού και επικίνδυνου ρατσισμού» αναφέρει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του.

    «Σε μια περίοδο που το ΚΚΕ βρίσκεται επικεφαλής στην οργάνωση του αγώνα ενάντια στη συνολική χρεοκοπία του λαού μας για τα συμφέροντα του κεφαλαίου, ειδικά η επίθεση στο ΚΚΕ δείχνει ποια ταξικά συμφέροντα υπηρετεί η ναζιστική εγκληματική Χρυσή Αυγή και η ηγεσία της» σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

  16. Ο/Η Πέρδικα Μπάζου λέει:

    Σιγά μην πλήρωσε τα δίδακτρα στη Χιλ το ζεύγος, θα επικαλέστηκε τη διαφήμιση που κάνουνε στο ιδιωτικό, όπως έγινε στο Ιασώ.

    Eμπιστευτείτε το δημόσιο σχολείο λέει τώρα, αυτήn th stigma;h, this very moment, ο χοντρoφίλης στο δημοσιογράφο γιό του υπουργού της ΝΔ, στο star αλλά ο δημοσιογράφος δεν τον ρωτάει γιατί δε την εμπιστεύεται ο πρωθυπουργός. Κανάλια είναι αυτά κύριε Παππά μου, ξεύρετε εσείς.

  17. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://info-war.gr/%CE%B8%CE%B1-%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CE%BF-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB/

    Θα έδινε ο Λένιν αυτοκίνητα στους βουλευτές;

    29/03/2015

    «Για να εκµηδενιστούν οι πολιτικοί τυχοδιώκτες, πρέπει να γίνει αδύνατο οι δηµόσιες υπηρεσίες να χρησιµοποιηθούν ως βάθρο για να πηδούν στις επικερδείς θέσεις των τραπεζών και των μετοχικών εταιρειών»
    Β.Ι. Λένιν

    Οι κλασικοί του μαρξισμού έχουν περιγράψει με αρκετή ακρίβεια τους μισθούς, τα επιδόματα και τα προνόμια που θα πρέπει να λαμβάνουν οι ανώτατοι δημόσιοι λειτουργοί. Πόσοι όμως τους έχουν διαβάσει προσεκτικά;

    Εάν κάποια στιγμή σάς φέρει ο δρόμος σας προς το Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης, ενδέχεται να συναντήσετε έναν αχτένιστο, μεσήλικα κύριο να οδηγεί έναν μπλε σκαραβαίο της συμφοράς – η ηλικία του οποίου συναγωνίζεται αυτή του ιδιοκτήτη του.

    Είναι ο πρώην πρόεδρος της χώρας Χοσέ Μουχίκα – γνωστός και ως ο «πρόεδρος των φτωχών». Η λιτή ζωή του έγινε σύμβολο σε όλο τον κόσμο και απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν ορισμένοι πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να την αποτιμήσουν και να την εξαγοράσουν: ένας Αραβας σεΐχης τού πρόσφερε ένα εκατομμύριο δολάρια για να αγοράσει τον σκαραβαίο του, αλλά αυτός αρνήθηκε την πρόταση. Ο πρώην μαχητής των τουπαμάρος ανέβασε τόσο ψηλά τον πήχη ώστε αρκετοί πολιτικοί στην Ευρώπη και την Αμερική προτίμησαν να τον αντιμετωπίζουν ως γραφικό, παρά να υποχρεωθούν να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.

    Ομολογουμένως η νέα ελληνική κυβέρνηση, ίσως για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες, έκανε ορισμένα βήματα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Η κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων αλλά και αρκετών επιδομάτων που προανήγγειλε η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά ακόμη και οι φωτογραφίες των Τσίπρα και Βαρουφάκη να κάθονται στις οικονομικές θέσεις αεροπλάνων ή ακόμη και σε δημόσια μέσα μεταφοράς έδωσαν έναν διαφορετικό τόνο διακυβέρνησης (σημ.Λασκ. εδώ νομίζω πως ο αρθρογράφος μπερδεύει τις επιθυμίες του με την πραγματικότητα ή βιάστηκε πολύ να μιλήσει)

    Ακόμη και εδώ όμως ορισμένες από τις περικοπές των προνομίων των πολιτικών είτε αμφισβητήθηκαν από βουλευτές και υπουργούς του κυβερνώντος κόμματος είτε έγιναν με σχετική αμηχανία. Κάτι σαν η νέα κυβέρνηση να αναζητούσε το εγχειρίδιο της σεμνότητας και της ταπεινότητας αλλά να μην το έβρισκε. Και όμως ήταν μπροστά στα μάτια της τουλάχιστον από το 1871, τη χρονιά της παρισινής Κομμούνας.

    Τους τελευταίους μήνες το info-war.gr παρακολούθησε και κατέγραψε τα «επτά απλά μαθήματα μαρξισμού» που συνδιοργανώνουν ο Ομιλος Μαρξιστικών Ερευνών, ο Σύλλογος Μαρξιστικής Σκέψης Γ. Κορδάτος και οι Ομιλοι Μελέτης Επαναστατικής Θεωρίας.

    Πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και συγγραφείς παρέδιδαν δωρεάν διαλέξεις για τις αρχές του μαρξισμού σε εκατοντάδες άτομα που κατέκλυσαν τα αμφιθέατρα ή παρακολούθησαν τις ομιλίες από το Ιντερνετ. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ακόμη και ασυναίσθητα οι ομιλητές με τις εισηγήσεις τους έδιναν απαντήσεις σε καθημερινά ερωτήματα που σχετίζονται με την τρέχουσα πολιτική κατάσταση. Και ανάμεσα στα πολλά που μάθαμε ήταν και το όραμα του Μαρξ, του Ενγκελς αλλά και του Λένιν για τους μισθούς και τα προνόμια των ανώτατων δημοσίων υπαλλήλων.

    Συγκεκριμένα ο Δ. Καλτσώνης, επίκουρος καθηγητής Θεωρίας Κράτους και Δικαίου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, μας υπενθύμισε και το παρακάτω απόσπασμα από το «Κράτος και Επανάσταση» του Λένιν, ο οποίος αντλεί τα συμπεράσματά του από παλαιότερα έργα των Μαρξ και Ενγκελς για την παρισινή Κομμούνα: «Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι το μέτρο της Κομμούνας, που το υπογραμμίζει ο Μαρξ: η κατάργηση κάθε επιχορήγησης για έξοδα παραστάσεως, κάθε χρηματικού προνομίου στους δημοσίους υπαλλήλους, η ελάττωση της πληρωμής όλων των λειτουργών του κράτους ώς το επίπεδο του “μισθού του εργάτη”. […] “Συνηθίζουν” να το αποσιωπούν, λες και πρόκειται για μια “απλοϊκότητα” που ξεπεράστηκε, – όπως οι χριστιανοί, από τότε που ο χριστιανισμός ανυψώθηκε σε επίσημη θρησκεία του κράτους, “λησμόνησαν” τις “απλοϊκότητες” του πρωταρχικού χριστιανισμού με το δημοκρατικό – επαναστατικό πνεύμα του. […] Η πλέρια αιρετότητα, η ανακλητότητα σ’ οποιαδήποτε στιγμή όλων χωρίς εξαίρεση των δημόσιων λειτουργών, η ελάττωση του μισθού τους στον συνηθισμένο “μισθό του εργάτη”, αυτά τα απλά και “αυτονόητα” δημοκρατικά μέτρα, που συνδυάζουν πέρα για πέρα τα συμφέροντα των εργατών και της πλειονότητας των αγροτών, αποτελούν ταυτόχρονα το γεφυράκι, που οδηγεί από τον καπιταλισμό στο, σοσιαλισμό».

    Το πρόβλημα βέβαια, όπως εξήγησε και ο Δ. Καλτσώνης, είναι ότι ακόμη και στη Σοβιετική Ενωση της δεκαετίας του ’30 η αναλογία του εργατικού μισθού και των μισθών των ηγετικών κρατικών στελεχών είχε φτάσει στο ένα προς δέκα και αργότερα και ένα προς δεκαπέντε.

    Η πραγματικότητα έδειξε ότι οι συγκεκριμένες αρχές των κλασικών του μαρξισμού είτε αποσιωπήθηκαν είτε αγνοήθηκαν συνειδητά από αριστερές κυβερνήσεις με πρόσχημα την ανάγκη εξεύρεσης των «καλύτερων δυνατών στελεχών» για τις ανάγκες της διακυβέρνησης. Ας μη φτάσουμε όμως στο σημείο να υποστηρίξουμε ότι δεν διατυπώθηκαν ποτέ.

    Άρης Χατζηστεφάνου για την Εφημερίδα των Συντακτών 28/03/2015
    http://www.efsyn.gr/arthro/tha-edine-o-lenin-aytokinita-stoys-voyleytes

  18. Ο/Η eklag λέει:

    Η έγνοια του Φίλη είναι να πούμε εθνοκάθαρση την γενοκτονία των Ποντίων,
    μη και υποβαθμίσουμε την γενοκτονία των ΑΡΙΕΛ.
    Δεν φταις εσύ Τζιτζιφιόγκο.
    Δεν φταις εσύ!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Χρειάζεται θάρρος για να πει κανείς αυτά που είπε ο Φίλης και του το αναγνωρίζουμε.
      Δεν μπορεί η Βουλή των Ελλήνων να αποφαίνεται για το ποια ήταν γενοκτονία και ποια όχι και πολύ περισσότερο να επιβάλει με νόμο τη δίωξη όσων διαφωνούν. Με την ίδια λογική δικαιούται και η τουρκική Βουλή να επιβάλει το αντίθετο.
      Το πράγμα είναι απόλυτα διαφορετικό για το ολοκαύτωμα των Εβραίων όπου υπάρχει παγκόσμια αναγνώριση των Ιστορικών και μια συστηματική εγκληματική ναζιστική προσπάθεια να αμφισβητηθεί το μεγαλύτερο ίσως έγκλημα της Ιστορίας της ανθρωπότητας, το οποίο είχε βαθιές ρίζες στο παρελθόν μέσω του συστηματικού διωγμού των Εβραίων.
      Το δειλό και αγράμματο μειράκιο δεν τόλμησε να υποστηρίξει τον υπουργό του. Αναμενόμενο και αντάξιο του αγοραίου πολιτικαντισμού του.

      Με την ευκαιρία να θυμίσω πως υπάρχουν και άλλες απόψεις για την ελευθερία του επιστημονικού λόγου και για την Ιστορία πέραν αυτής των Χ.Α.-ΑΝΕΞΕΛ-ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ. Προσωπικά διαφωνώ μόνο σε ότι αφορά στο Ολοκαύτωμα. Είναι μια απολύτως ιδιαίτερη περίπτωση και για λόγους που αφορούν τον πόλεμο της ανθρωπότητας κατά των πιο σκοτεινών εχθρών της, των πιο φρικτών δαιμόνων που εμφανίστηκαν ποτέ, νομίζω πως πρέπει να υπάρχει ποινικοποίηση:

      http://www.tovima.gr/society/article/?aid=627759

      Ιστορικοί τάσσονται κατά του άρθρου 2 του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου

      Υποστηρίζουν ότι πλήττει το δικαίωμα ελευθερίας του λόγου

      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/09/2014 22:39

      Ιστορικοί τάσσονται κατά του άρθρου 2 του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου

      Κατά του άρθρου 2 του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου το οποίο προβλέπει την ποινικοποίηση των αρνητών γενοκτονιών, εγκλημάτων πολέμου, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και του Ολοκαυτώματος τάσσονται με κείμενό τους δεκάδες ιστορικοί από πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και άλλους επιστημονικούς φορείς.

      Οι ιστορικοί ζητούν να μην ψηφιστεί το επίμαχο άρθρο, καθώς -όπως τονίζουν- πλήττει το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου, και ταυτόχρονα δεν είναι αποτελεσματικό για την καταπολέμηση του ρατσισμού, του ναζισμού και του μισαλλόδοξου λόγου.

      Αναλυτικά, στο κείμενο αναφέρουν:

      «Όσοι και όσες υπογράφουμε αυτό το κείμενο, ιστορικοί από πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και άλλους επιστημονικούς φορείς, παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον και αγωνία την τύχη του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου, το οποίο, έπειτα από πολλούς μήνες αναμονής, θα συζητηθεί στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα. Κι αυτό επειδή θεωρούμε ότι ο ρατσισμός και η ρατσιστική βία είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας και ότι μια κατάλληλη αντιρατσιστική νομοθεσία συνιστά ένα σημαντικό όπλο για την αντιμετώπισή τους.

      »Δεν θέλουμε εδώ να εκφράσουμε την άποψή μας για επιμέρους διατάξεις, για τα θετικά σημεία και τις αδυναμίες του συγκεκριμένου νομοσχεδίου· άλλωστε, σε πολλά από αυτά οι απόψεις μας ενδεχομένως διαφοροποιούνται. Θέλουμε ωστόσο να εκφράσουμε την έντονη κοινή μας ανησυχία για ένα ζήτημα το οποίο κυριαρχεί στη δημόσια συζήτηση και συνδέεται με το επιστημονικό αντικείμενό μας.

      »Το άρθρο 2 του νομοσχεδίου προβλέπει την τιμωρία όποιου «με πρόθεση, προφορικά ή διά του Τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιαδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, επιδοκιμάζει, ευτελίζει ή κακόβουλα αρνείται τη σοβαρότητα εγκλημάτων γενοκτονιών, εγκλημάτων πολέμου, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, του Ολοκαυτώματος και εγκλημάτων του ναζισμού και η συμπεριφορά αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, ή την αναπηρία, κατά τρόπο που μπορεί να υποκινήσει βία ή μίσος ή ενέχει απειλητικό, υβριστικό ή προσβλητικό χαρακτήρα κατά μίας τέτοιας ομάδας ή μέλους της».

      »Μάλιστα, με ρητή δέσμευση του υπουργού Δικαιοσύνης (20.8.2014) η διάταξη θα διευρυνθεί συμπεριλαμβάνοντας και την «κακόβουλη άρνηση ή ευτελισμό» γενοκτονιών που έχουν αναγνωρίσει το ελληνικό Κοινοβούλιο, καθώς και «διεθνή ή ελληνικά δικαστήρια με αμετάκλητες αποφάσεις».

      »Εκφράζουμε τη ρητή αντίθεσή μας με μια τέτοια διάταξη. Είμαστε αντίθετοι στη δίωξη όλων των «αρνητών», ακόμη και εκείνων του φριχτότερου εγκλήματος του 20ού αιώνα, του Ολοκαυτώματος.

      »Η στάση μας αυτή δεν πηγάζει από οποιαδήποτε ανοχή στους «αρνητές» απεχθών εγκλημάτων, ούτε από την άρνηση τιμωρίας εγκληματικών πράξεων, αλλά από την πεποίθηση, ότι, όπως έχει αποδείξει και η διεθνής εμπειρία, τέτοιες διατάξεις οδηγούν σε επικίνδυνες ατραπούς: πλήττουν καίρια το δημοκρατικό και αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου, ενώ ταυτόχρονα δεν είναι διόλου αποτελεσματικές, όσον αφορά την καταπολέμηση του ρατσισμού και του ναζισμού, του ρατσιστικού και μισαλλόδοξου λόγου.

      »Συχνά μάλιστα οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα, επιτρέποντας οι εχθροί της δημοκρατίας να παρουσιάζονται στην κοινή γνώμη ως «θύματα» λογοκρισίας και αυταρχισμού. Οι προϋποθέσεις που θέτει το νομοσχέδιο καθώς ενέχουν μεγάλη απροσδιοριστία και ρευστότητα δυστυχώς δεν αποτελούν εγγύηση.

      »Επιπλέον, η προβλεπόμενη διεύρυνση του άρθρου όχι μόνο δεν θεραπεύει αλλά μεγεθύνει το πρόβλημα. Θεωρούμε ότι ο χαρακτηρισμός και η προσέγγιση μαζικών εγκλημάτων ως γενοκτονιών, εθνοκαθάρσεων ή σφαγών πρέπει να είναι αντικείμενο επιστημονικού και νηφάλιου δημόσιου διαλόγου και όχι νομοθετικής ρύθμισης και ποινικής τιμωρίας, με κίνδυνο να φιμώνεται κάθε αντίθετη στην κυρίαρχη άποψη, ακόμα και αυτή η ιστορική έρευνα και διδασκαλία. Επειδή η ελευθερία του λόγου και της γραπτής έκφρασης –ακόμη και των πιο λανθασμένων απόψεων– είναι σύμφυτη με τη δημοκρατία, καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει το παραπάνω άρθρο».

      Το κείμενο υπογράφουν οι:

      Εφη Αβδελά (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Χριστίνα Αγριαντώνη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Σία Αναγνωστοπούλου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Αντώνης Αναστασόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελένη Ανδριάκαινα (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Κωνσταντίνα Ανδριανοπούλου (υπ. δρ Παντείου Πανεπιστημίου), Μανόλης Αρκολάκης (ΕΑΠ), Φωτεινή Ασημακοπούλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Σπύρος Ι. Ασδραχάς, Στέφανος Βαμιεδάκης (υπ. δρ. Πανεπιστημίου Κρήτης), Μάνος Αυγερίδης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Ελένη Βαρίκα (Πανεπιστήμιο Paris VIII), Δήμητρα Βασιλειάδου (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Λίνα Βεντούρα (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Θάνος Βερέμης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ιόλη Βιγγοπούλου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών, ΣΚΙ), Πολυμέρης Βόγλης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Κώστας Γαβρόγλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Γαγανάκης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Θανάσης Γάλλος (ΑΣΚΙ), Αλκη Γαρμπή (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών – ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Γιάννης Γιαννιτσιώτης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Ελένη Γκαρά (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Σάκης Γκέκας (Πανεπιστήμιο York, Τορόντο), Γλαύκη Γκότση (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Κατερίνα Δαλακούρα (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Κατερίνα Δέδε (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Μαρίνα Δημητριάδου (υποψήφια δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Δημήτρης Δημητρόπουλος (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Αντα Διάλλα (Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών), Χάρης Εξερτζόγλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Ελευθερία Ζέη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Παναγιώτης Ζεστανάκης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Βάσω Θεοδώρου (Πανεπιστήμιο Θράκης), Νίκος Θεοτοκάς (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Πολίνα Ιορδανίδου (ΑΣΚΙ), Παναγιώτης Ιωάννου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελένη Καλαφάτη (ΕΜΠ), Σπύρος Καράβας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Αννυ Καρακατσούλη (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Βαγγέλης Καραμανωλάκης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Βίκυ Καραφουλίδου (δρ Πανεπιστημίου Αιγαίου), Βασίλης Καρδάσης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Κωστής Καρπόζηλος (Princeton University), Αγλαΐα Κάσδαγλη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Σοφία Κατόπη, ιστορικός τέχνης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Κώστας Κατσάπης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Βαγγέλης Κεχριώτης (Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου, Τουρκία), Αντωνία Κιουσοπούλου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Γιάννης Κοκκινάκης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ηλίας Κολοβός (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελσα Κοντογεώργη (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Χαρά Κούκη (υπ. δρ. Πανεπιστήμιο Λονδίνου), Χριστίνα Κουλούρη (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δημήτρης Κουσουρής (Πανεπιστήμιο Κωνσταντίας, Γερμανία), Μαρία Κοτζάμπαση, Ελένη Κυραμαργιού (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Αγγελική Κωνσταντακοπούλου (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Κατερίνα Κωνσταντινίδου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Κωστής (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Τάσος Κωστόπουλος (υπ. δρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), Σοφία Λαΐου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Δήμητρα Λαμπροπούλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ιωάννης Λημνιός-Σέκερης, Aντώνης Λιάκος (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Λίνα Λούβη (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Χρήστος Λούκος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ανδρέας Λυμπεράτος (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών-ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Αννυ Μάλαμα (Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου), Βασίλης Μανουσάκης (υπ. δρ. ΑΠΘ), Ικαρος Μαντούβαλος (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο), Σπύρος Μαρκέτος (ΑΠΘ), Πελαγία Μαρκέτου, Παρασκευάς Ματάλας (δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Αννα Ματθαίου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Σοφία Ματθαίου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Ευγένιος Ματθιόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Νίκος Μελίστας, Ζαχαρίας Μουτούκιας (Παν. Paris VII, Παρίσι), Ιλεάνα Μορώνη (δρ. Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociale, Παρίσι), Λάμπρος Μπαλτσιώτης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δημήτρης Μπαχάρας (ΜΙΕΤ-ΕΛΙΑ), Ρίκα Μπενβενίστε (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Στρατής Μπουρνάζος, Ειρήνη Νάκου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Αγγελος Παληκίδης (Πανεπιστήμιο Θράκης), Μαρία Πάλλα (δρ Πανεπιστημίου Paris VII), Κώστας Παλούκης (υπ. δρ. Πανεπιστημίου Κρήτης), Στέφανος Παπαγεωργίου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δέσποινα Παπαδοπούλου (δρ Ιστορίας), Γιάννης Παπαδόπουλος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Νικόλας Παπαζαρκάδας (Πανεπιστήμιο Berkeley), Ιωάννα Παπαθανασίου (ΕΚΚΕ – ΑΣΚΙ), Μαρία Παπαθανασίου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κατερίνα Παπακωνσταντίνου (δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Πάρις Παπαμίχος-Χρονάκης (Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, Σικάγο), Λήδα Παπαστεφανάκη (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Αλεξάνδρα Πατρικίου (ΚΕΝΙ-Πάντειο Πανεπιστήμιο), Ελένη Πασχαλούδη (δρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας), Στάθης Παυλόπουλος (ΑΣΚΙ), Στέφανος Πεσμαζόγλου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Σωκράτης Πετμεζάς (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Πέτρος Πιζάνιας (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Πόπη Πολέμη (Βιβλιολογικό Εργαστήρι Φίλιππος Ηλιού- Μουσείο Μπενάκη), Αλέξης Πολίτης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ράνια Πολυκανδριώτη (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Νίκος Ποταμιάνος (δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Μαρία Πρέκα (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Βάλλια Ράπτη (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Ράπτης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Σωτήρης Ριζάς (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Τάσος Σακελλαρόπουλος (Μουσείο Μπενάκη), Νίκος Σιγάλας (CNRS, IFEA Κωνσταντινούπολη), Κική Σακκά (σχολική σύμβουλος φιλολόγων, δρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου), Αιμιλία Σαλβάνου (δρ Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Μαρίνος Σαρηγιάννης (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών – ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Βάσω Σειρηνίδου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ηλίας Σκουλίδας (ΤΕΙ Ηπείρου), Μαρία Σπηλιωτοπούλου (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Παναγιώτης Στάθης (υποψήφιος δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Δημήτρης Σταματόπουλος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), Γιάννης Στεφανίδης (Νομική ΑΠΘ), Αθηνά Συριάτου (Πανεπιστήμιο Θράκης), Αλεξάνδρα Σφοίνη (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Γιώργος Τζεδόπουλος (δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Δημήτρης Τζιόβας (Πανεπιστήμιο Birmingham), Γιάννα Τζουρμανά (δρ Παντείου Πανεπιστημίου), Γιώτα Τουργέλη (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Λάμπρος Φλιτούρης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Ελένη Φουρναράκη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Χρύσα Τζαγκαρουλάκη (ΚΕΝΙ – Πάντειο Πανεπιστήμιο), Νίκος Χατζηνικολάου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Mαρία-Χριστίνα Χατζηιωάννου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Κωνσταντίνος Κ. Χατζόπουλος (Πανεπιστήμιο Θράκης), Αγγελική Χριστοδούλου (ΑΣΚΙ), Αγγέλικα Ψαρρά, Μιχάλης Λυμπεράτος (Πάντειο Πανεπιστήμιο)

      • Ο/Η Tιμολέων Δρακομανωλάκης, ανθυπασπιστής. λέει:

        http://www.newsit.gr/politikh/Dysforia-Tsipra-gia-Fili-Yparxei-apofasi-tis-Voylis-gia-tin-Genoktonia-ton-Pontion/442567

        Δυσφορία Τσίπρα για Φίλη! «Υπάρχει απόφαση της Βουλής για την Γενοκτονία των Ποντίων!»

        Δυσφορία Τσίπρα για Φίλη! «Υπάρχει απόφαση της Βουλής για την Γενοκτονία των Ποντίων!»

        – Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδας στο newsit.gr: «Αντίστοιχη επιχειρηματολογία με του κ. Φίλη για το θέμα της γενοκτονίας συναντούμε δυστυχώς μόνο στους γκρίζους λύκους»
        – Άδειασμα στον Φίλη και από τον Πρόεδρο της Βουλής που δήλωσε πως η Βουλή τιμά τη γενοκτονία των Ποντίων
        – Η θέση της κυβέρνησης είναι γνωστή δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Αμανατίδης
        – Διαφωνώ με το Νίκο Φίλη, είναι προσωπικές οι απόψεις του, δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Παναγιώτης Κουρουμπλής
        – Αντιδράσεις και στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ – Αποδοκίμασαν και οι κυβερνητικοί εταίροι οι ΑΝΕΛ
        – Οργίλες αντιδράσεις από τη Νέα Δημοκρατία – 45 βουλευτές ζητούν την αποπομπή του

      • Ο/Η του κώλου λέει:

        Η παλιά καλή Δεξιά βρυκολάκιασε

        Αποπομπή του Φίλη ζητούν 45 βουλευτές της ΝΔ – Κάνουν λόγο για ποινική δίωξη

        «Οι δηλώσεις του Υπ. Παιδείας προκαλούν αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη». H επιστολή των 45 βουλευτών αναλυτικά.

        Πηγή: http://www.skai.gr/news/politics/article/297915/tin-apopobi-tou-nikou-fili-zitoun-45-vouleutes-tis-nd-/#ixzz3qSouYbqc

  19. Ο/Η Nomorecoal λέει:

    Μας τρολάρουν, δεν εξηγείται αλλιώς…

  20. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    Τατσόπουλος: Ο Φίλης έχει δίκιο, δεν ήταν γενοκτονία αλλά εθνοκάθαρση


  21. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=43707

    Ανδρέας Πετρουλάκης

    Το δίκιο του Νίκου Φίλη
    Είναι λυπηρό που έχουμε χωριστεί σε στρατόπεδα. Που δεν δίνουμε μάχες ιδεών αλλά αταβιστικές μάχες εναντίον αντιπάλων. Που δεν γράφτηκε ούτε μία λέξη υπέρ του Νίκου Φίλη από ανθρώπους που περίμενε κανείς να τον υπερασπιστούν γιατί πιστεύουν τα ίδια με εκείνον.
    Ο Νίκος Φίλης έχει δίκιο. Ή έστω θίγει το θέμα από τη σκοπιά μιας μεγάλης ομάδας ιστορικών της χώρας μας οι οποίοι δεν μίλησαν σήμερα αλλά έχουν μιλήσει στο παρελθόν.

  22. Ο/Η του κώλου λέει:

    ΛΑΕ, ΧΑ, ΝΔ, ΑΝΕΛ επί των εθνικών επάλξεων:

    Ραχήλ Μακρή: Θλίψη προκαλούν οι θέσεις του ανιστόρητου υπ. Παιδείας

    «Βέλη» κατά του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη εξαπέλυσε η πρώην βουλευτής Ραχήλ Μακρή, με αφορμή την αναφορά του υπουργού Παιδείας για τη Γενοκτονία των Ποντίων.

    Σε ανακοίνωσή της, η Ραχήλ Μακρή αναφέρει: «Θλίψη προκαλούν οι θέσεις του ανιστόρητου υπουργού Παιδείας που εξυπηρετεί από βλακεία ή σκοπιμότητα την Τουρκική προπαγάνδα».

  23. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.protothema.gr/politics/article/524122/sto-pleuro-fili-i-repousi-ta-koinovoulia-den-boroun-na-apofainodai-gia-tin-istoria/

    «Μόνο ο ΟΗΕ και διεθνή φόρα μπορούν να το κάνουν», είπε

    Στο πλευρό Φίλη η Ρεπούση: Τα κοινοβούλια δεν μπορούν να αποφαίνονται για την Ιστορία

    04/11/2015

  24. Ο/Η eklag λέει:

    Κυρα-Μάρω συμφωνούμε!
    Τα κοινοβούλια μουζίκων δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να αποφαίνονται για τίποτε.
    Επιβάλλεται μόνο να γλείφουν τον Πατέρα σου δηλ. τον Γεροδιάολο.
    Σλουουρπ!

  25. Ο/Η eklag λέει:

    Μερικές μόνο;;;
    Προβαίνω πάραυτα σε διορθωτικές κινήσεις…

  26. Ο/Η laskaratos λέει:

    Με δεδομένο πως οι εκλογές δεν είναι κοντά και αν δεν κρύβεται κάτι άλλο-καταντήσαμε να γίνουμε καχύποπτοι-μια πολύ γενναία απόφαση. Τουλάχιστον να υπάρχει κάποιο κόστος, όχι δημαγωγίες εκ του ασφαλούς

    http://www.iefimerida.gr/news/236519/paraitithike-o-gavriil-sakellaridis-apo-voyleytis-diafonei-me-ta-metra#ixzz3rx9Upxy9

    Παραιτήθηκε ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης από βουλευτής -Διαφωνεί με τα μέτρα

    • Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/stathhs-panagoulhs-fimwnoun-thn-chrush-augh-thn-trith-politikh-dunamh-tou-t

        Στάθης Παναγούλης: Φιμώνουν την Χρυσή Αυγή, την Τρίτη πολιτική δύναμη του τόπου!
        Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015 – 22:33

        http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=583784

        Βούτσης-Παναγούλης:Διαψεύδουν κάθε συνομιλία με τη Χρυσή Αυγή
        Μετά τις δηλώσεις Κασιδιάρη την Παρασκευή σε ραδιοφωνικό σταθμό
        ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/04/2014 13:31

        Ο κ. Παναγούλης το μόνο που είπε είναι ότι λέει ένα «γεια» με τον κ. Κασδιάρη και τίποτα άλλο: «Όποιος μου πει γεια στη Βουλή του λέω και εγώ» είπε συγκεκριμένα και αρνήθηκε ότι ο κ. Κασιδιάρης του πρότεινε να είναι μάρτυρας: «Ποτέ δεν μου ζήτησε να είμαι μάρτυρας. Κι αν μου το ζητούσε, αν πίστευα ότι θα μπορούσα να πάω, θα πήγαινα, δεν δέχομαι ποτέ κομματικές πιέσεις», είπε συγκεκριμένα.
        Σε ερώτηση εάν στις συναντήσεις που είχε με τον κ. Κασιδιάρη, έγινε αναφορά για τους ισχυρισμούς της Χρυσής Αυγής περί σκευωρίας κτλ, ο κ. Παναγούλης είπε: «Δεν θα έλεγα τίποτα που να θίγει την προσωπικότητά μου και τον ΣΥΡΙΖΑ».
        ______________________________

        Σιγά που θα παραιτείτο
        Απέχω από τη σημερινή ψηφοφορία για τους πλειστηριασμούς, συνεχίζω να στηρίζω τον Αλ.Τσίπρα» αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής Β’ Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος διεγράφη από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Είχε προηγηθεί η άρνηση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη να ψηφίσει με αποτέλεσμα να παραιτηθεί μετά από αίτημα του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.

  27. Ο/Η του κώλου λέει:

    Φαντάσου να έλεγε υπουργός της ΝΔ πως δίνει λογαριασμό στη Δεξιά και στη νεολαία

    http://tvxs.gr/news/ellada/nikos-filis-dino-logariasmo-sti-n-aristera-kai-ti-neolaia

    Νίκος Φίλης: Δίνω λογαριασμό στην Αριστερά και τη νεολαία
    TVXS Συνέντευξη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s