Μπορεί ο Πρ. τ. Δημοκρατίας να λέει ανοησίες;

[Σχετικά με τον Αγ.Δημήτριο]

proedros29oct15

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ο κ.Παυλόπουλος υπήρξε επιλογή του κ.Τσίπρα στα πλαίσια των υπόγειων, προσωπικής επένδυσης με προοπτική, επαφών του με τον σύζυγο μίας επιστήμονος (εκ Νηπιαγωγείων) αντάξιας της κας Μπαζιάνα (εκ Δημοτικών). Έγινε ομόφωνα αποδεκτός από όλους τους επαγγελματίες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, παρά το παρελθόν του (συντηρητική πολιτική τοποθέτηση, αντιδημοκρατικός εκλογικός νόμος που κάποτε ο ΣΥΡΙΖΑ τον καταδίκαζε, εκτεταμένοι αναξιοκρατικοί κομματικοί διορισμοί), με εξαίρεση την κα Γαϊτάνη. Διαβάζω σε άρθρο του κ. Τάκη Καραγιάννη («Ο Παυλόπουλος έπαθε Καμμένο»), στο «protagon»:
«…..Δηλαδή, τι έκανε ο κ. Παυλόπουλος; Πήγε στην έδρα του Άνθιμου και συνέδεσε μια μεγάλη θρησκευτική γιορτή της Ορθοδοξίας με ένα θέμα εθνικό που κατά το παρελθόν έχει προκαλέσει διπλωματικά επεισόδια. Ο πολιτειακός ηγέτης του έθνους σε περίεργα μονοπάτια, προς τέρψη της αγαπημένης συνήθειας του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης για παρέμβαση σε εθνικά θέματα: ‘…Ο Θεσσαλονικεύς και Μακεδόνας Άγιος Δημήτριος, ένας από τους ενδοξότερους και λαοφιλέστερους Αγίους της Ορθοδοξίας, δίδαξε και διδάσκει πάντοτε πολλαπλώς, με τη ζωή του, το μαρτύριό του και την επέκεινα μνήμη του. Δύο διδάγματά του είναι σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, επίκαιρα για τον Ελληνισμό, και όχι μόνον: Πρώτον, το δίδαγμα της αυταπόδεικτης και, γι’ αυτό, αυτονόητης ελληνικότητας της Μακεδονίας. Την οποία η σκέπη του Αγίου Δημητρίου προστατεύει, διαχρονικώς, ιδίως έναντι των Σλάβων, ήδη από τον 6ο μ.Χ. αιώνα. Με κορύφωση της προστασίας αυτής την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους 1912-1913, την ημέρα της εορτής του. Και, δεύτερον, το δίδαγμα της ‘εν τω σταδίω’, ύστερα από την ευλογία του φυλακισμένου Αγίου Δημητρίου, νίκης του Νέστορος επί του Λυαίου. Δίδαγμα που εμπνέει το Έθνος μας να μην υπολογίζει το μέγεθος της δύναμης αλλά την πίστη στα ιδανικά του και την μέχρις αυτοθυσίας υπεράσπιση της Πατρίδας..’».

Οι Ορθόδοξοι Βούλγαροι χάσανε τη Θεσσαλονίκη όταν στις 27 του Οκτώβρη ο στρατός μας μπήκε στην πόλη. Κι εμείς για να τους πικάρουμε γιορτάζουμε την κατάληψή της στις 26 ανήμερα του Αγίου, όπως κάνουμε και με τις 25 Μαρτίου αντί για τις 23, για να σκάνε οι οχτροί μας. Δεν ξέρω από ποιες ιστορικές πηγές αντλεί ο κ.Πρόεδρος και καθηγητής τις πληροφορίες του για την ύπαρξη και την «εθνικότητα» αυτού του μυστηριώδη ελληνόφρονα Αγίου, που βεβαίως η όποια αγιοσύνη του, αφορά όλους τους Ορθόδοξους, τους Σλάβους, που είναι και πολύ περισσότεροι και τους Νεοέλληνες, άσχετα από τη φυλετική τους αυτοκατάταξη και την εθνική τους συνείδηση. Πολύ περισσότερο αναρωτιέμαι αν θα τολμούσε να αναφέρει ποτέ μπροστά σε σοβαρό πανεπιστημιακό κοινό πως ένα φάντασμα ενός που φέρεται ότι θανατώθηκε το 303, όπως τον μνημονεύει κάποιος ανώνυμος και αναξιόπιστος συναξαριστής για να τον παραδώσει μετά στον γόνιμο και φιλοχρήματο καλογερικό μυθοποιητικό οίστρο, ο φιλόπολις άγιος, που ζήλεψε τη δόξα της θεάς Αφροδίτης πολιούχου της Τροίας, έσωσε το 597 τη Θεσσαλονίκη από τους Αβαροσλάβους, χωρίς να γίνει καταγέλαστος. Το 597 αυτοκράτορας της Ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας ήταν ο Φλάβιος Τιβέριος Κωνσταντίνος (Flavius Tiberius Constantinus Augustus), που δολοφονήθηκε αργότερα από τη συμβασίλισσά του Σοφία, δηλαδή κάποιος με τρία ονόματα που ούτε ένα τους δεν είναι ελληνικό. Επίσης δεν ξέρω με ποια επιστημονικά κριτήρια θεωρεί τη Θεσσαλονίκη, μια πόλη της τότε πολυ»εθνικής» «βυζαντινής» αυτοκρατορίας, ως πόλη με κατοίκους που είχαν τότε ελληνική (εθνική!) συνείδηση, τη στιγμή που είναι ευρέως γνωστή η πολυπολιτισμικότητα και πολυεθνικότητα των κατοίκων αυτής της πόλης ακόμη και στις αρχές του 20ου αιώνα, οπότε μέχρι το 1912 οι Ελληνες ήταν η τρίτη σε μέγεθος εθνότητα της πόλης, μετά τους Εβραίους και τους Τούρκους. (Χρ.Ζαφείρης: «Θεσσαλονίκη, η παρουσία των απόντων. Η κληρονομιά Ρωμαίων, Μουσουλμάνων, Εβραίων, Ντονμέδων, Φράγκων, Αρμενίων και Σλάβων», εκδ. Επίκεντρο, 2014).

Νομίζω πως ο Πρ.τ.Δημοκρατίας οφείλει να είναι Πρόεδρος όλων των Ελλήνων και να αποφεύγει θρησκευτικού τύπου αναφορές από την φτηνή προπαγάνδα του ελληνορθόδοξου παπαδαριού, η οποία συχνά ξεπερνάει και τα όρια του ποινικού κώδικα, όταν διαφημίζει ψευτοθαύματα χάριν ιερής αφορολόγητης κερδοσκοπίας και αν απαιτηθεί από την κυρίαρχη κρατική πολιτική υπηρετεί και τη διασπορά θρησκευτικού και φυλετικού μίσους, μέσα από αστείους και ανιστόρητους συνειρμούς. Αντιγράφω από παλιότερο ποστ μας για τον άγιο Δημήτριο:

«O Cyril Mango είναι καθηγητής βυζαντινής και νεοελληνικής γλώσσας στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Στο βιβλίο του «Βυζάντιο, η αυτοκρατορία της Ν.Ρώμης»-(Μορφ.Ίδρ.Εθν.Τραπέζης-1999), αμφισβητεί το θαύμα (σ.188 ) και ισχυρίζεται πως υπάρχει τριπλή απάτη της δήθεν μυροβλησίας, του δήθεν πτώματος, του δήθεν Αγ.Δημητρίου. ….. «Ήταν κι αυτός προσωπικότητα ομιχλώδης, που υποτίθεται πως έπεσε θύμα διωγμού του Διοκλητιανού. Αρχικά μάλιστα δεν ανήκε στη Θεσσαλονίκη αλλά στο Σίρμιο. Το 442-3 που η πρωτεύουσα του Ιλλυρικού μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη μετανάστευσε και η λατρεία του Δημητρίου…..Η απουσία λειψάνων του-τον 7ο αι. δεν είχαν εμφανιστεί ακόμη-σιγά σιγά ξεχάστηκε ή αποκρύφτηκε. Όχι μόνο εμφανίστηκε ένας τάφος, αλλά τον έκαναν με ένα απατηλό σύστημα σωλήνων να αναβλύζει μύρο κι έτσι μοιράστηκε μαζί με τον Νικόλαο τον επίζηλο τίτλο του Μυροβλήτη. Αφού μεταμορφώθηκε σε στρατιωτικό ενώ αρχικά ήταν διάκος, με μορφή κατσαρομάλλη νεαρού, υπερασπίστηκε επανειλημμένα την πόλη». Δηλαδή θέλει να μας πει πως η Ορθοδοξία χρησιμοποιεί τρυκ για τα μαγικά της, σαν αυτά που κατασκεύαζε με σωλήνες και γρανάζια για τα θαύματα του αιγυπτιακού ιερατείου ο Ήρων ο Αλεξανδρέας!».

Τα λόγια αυτού του κορυφαίου Αγγλορώσου επιστήμονα έρχεται να επιβεβαιώσει και ένα υπεράνω κάθε υποψίας πρόσωπο, ο κ.Νίκος Ζαχαρόπουλος ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, που παραδέχεται, πως με αγωγό έστελναν το μύρο στον δήθεν μυροβλύτη άγιο. «Κρείττον το σιγάν» λοιπόν κ.Πρόεδρε. Είμαστε σκληρά φορολογούμενοι πολίτες που εκπληρώσαμε και εκπληρώνουμε στο ακέραιο και με το παραπάνω, όλες τις υποχρεώσεις μας. Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου το προσωπικό σας κύρος που ταλαιπωρείται, μας ενδιαφέρει όμως πάρα πολύ το κύρος του προεδρικού θεσμού, κύρος που καθόλου δεν φαίνεται να απασχολεί τον τυχάρπαστο νεαρό που σας «διόρισε»:

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

23 απαντήσεις στο Μπορεί ο Πρ. τ. Δημοκρατίας να λέει ανοησίες;

  1. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    5 Το Πρωτόκολλο παραδόσεως της Θεσσαλονίκης, ενώ υπογράφηκε την 01.30 ώρα της 27ης
    Οκτωβρίου 1912 από τους δύο Αξιωματικούς εκπροσώπους του Αρχιστρατήγου Διαδόχου
    Κωνσταντίνου και τον Ταχσίν Πασά, έφερε ως χρονολογία την 23.00 (11 μ.μ.) ώρα της 26ης
    Οκτωβρίου 1912, κι αυτό έγινε όχι μόνο για τούς λόγους πού αναφέρει στα απομνημονεύματα
    του ο Βίκτωρ Δούσμανης, αλλά γιατί ο Λοχαγός Ιωάννης Μεταξάς κατάφερε να πείσει τον Ταχσίν
    πασά να μπει ή χρονολογία αυτή, για να τιμηθεί ο προστάτης και πολιούχος της Θεσσαλονίκης
    Άγιος Δημήτριος, πού γιόρταζε την 26η Οκτωβρίου και τον όποιον σέβονταν πολύ ο Ταχσίν
    πασάς. Ό ουσιαστικός όμως λόγος ήταν άλλος: Για να τεκμηριωθεί και με επίσημο έγγραφο, ότι
    ο Ελληνικός Στρατός κατέλαβε την Θεσσαλονίκη κατά μια μέρα ενωρίτερα, στοιχείο πού
    απετέλεσε και τον καταπέλτη στις παράλογες απαιτήσεις των Βουλγάρων για συγκυριαρχία της
    πόλεως. πηγή: http://www.pathfinder.gr Κωνσταντίνος Ε. Νούσκας, Υποστράτηγος Ε. Α.

    (PDF) σελίδα 3, σημείωση 5
    http://goo.gl/4MuT9B

    ——-
    ΑΝΑΓΝΩΣΗ online εδώ

    26 Οκτωβρίου 1912: Το πρωτόκολλο παράδοσης της Θεσσαλονίκης στον Ελληνικό στρατό
    -Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργάνωσε στις 25 Οκτωβρίου 2010
    εκδήλωση για τις επετείους της Απελευθέρωσης της
    Θεσσαλονίκης και της 28ης Οκτωβρίου 1940.
    -Την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα
    Τελετών του Ιδρύματος χαιρέτισε ο Πρύτανης του
    Πανεπιστημίου Μακεδονίας Καθηγητής Ιωάννης Χατζηδημητρίου.
    -Τον πανηγυρικό λόγο εκφώνησε η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
    του Τμήματος Εφηρμοσμένης Πληροφορικής κ.Ευγενία Αλεξανδροπούλου – Αιγυπτιάδου.

    ——-
    http://www.egolpion.com/etsi_phrame_8essalonikh.print.el.aspx

  2. Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

    Στη χώρα όπου η κουτοπονηριά είναι η υπέρτατη αρετή και η ορθόδοξη βλακεία κυβερνά, κύπτει τον αυχένα στο ρυπαρότατο ράσο ακόμα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Λέει κι αυτός τα συνηθισμένα χαζά που επιθυμεί διακαώς να ακούει ο «ευσεβής» (= βλάκας) λαός…

    Εδώ που τα λέμε, δεν ξέρω τι άλλο θα έπρεπε να προσδοκά κάποιος από τον συγκεκριμένο άνδρα, τα έργα και οι ημέρες του όλο τέτοια δείγματα είναι. Εκείνος δεν είναι π.χ. που διόρισε τη μισή Ελλάδα στο Δημόσιο, για να ανταγωνιστεί η ΝΔ επάξια το ΠΑΣΟΚ στην εκ των κομματόσκυλων ολοκληρωτική καταστροφή του Κράτους;…

  3. Ο/Η Μητροπολίτης Σοδόμων και Γομόρρας λέει:

    Η σύμπτωση της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης με τη γιορτή του πολιούχου της είναι ενδεικτική του πώς κατασκευάζεται η ελληνοχριστιανική μας μυθολογία. Υπάρχει μόνο μία σύμπτωση σε αυτή την ιστορία και αυτή είναι «διαβολική», δηλαδή, ενώ η εξέλιξη των γεγονότων ήταν τέτοια που επέτρεπε η Θεσσαλονίκη να απελευθερωθεί ανήμερα του Αγίου Δημητρίου, τελικά αυτό έγινε μία ημέρα μετά. Ήταν ο Ιωάννης Μεταξάς και ο Βίκτωρ Δουσμάνης που εκπροσωπώντας την ελληνική πλευρά ζήτησαν από το φιλέλληνα Ταχσίν Πασά μια μικρή παραποίηση στοιχείων ως προς την ημερομηνία που θα έφερε το πρωτόκολλο παράδοσης της πόλης κι αυτό για να προκύψει μια συμβολική σύμπτωση. Με πολύ σπρώξιμο, λοιπόν, επιτυγχάνεται η συμπόρευση έθνους και θρησκείας. Όσον αφορά τον Άγιο Δημήτριο και την επισφαλή ιστορικότητά του, μάλλον αποτελεί μαζί με τον Άγιο Γεώργιο τη χριστιανική συνέχεια της θεότητας του «Θρακός Ιππέως». Και οι δύο γιορτάζονται ένα μήνα μετά τις ισημερίες χωρίζοντας το γεωργικό έτος σε δύο πλήρη εξάμηνα, χειμερινό και θερινό, και η λατρεία τους σχετίζεται με τις αγροτικές εργασίες, όπως και τα ονόματά τους.

    • Ο/Η ανώνυμος λέει:

      Ε, μέχρι να ψηθεί ο Τούρκικος στη χόβολη, μέχρι να ‘ρθούνε οι μπακλαβάδες, να ανάψουνε τον αργιλέ, να χορέψουν οι χανούμισες και να ραχατιάσουνε πέρασε η μέρα 🙂

  4. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Νομίζει ἄραγε ὅτι ἔγινε Βυζαντινὸς Αὐτοκράτορας;

    http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=305
    «
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ή ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ;

    Ανακοίνωση 305/19.10.»2015″
    Η δουλική υποταγή των πολιτικών ανδρών αυτού του άτυχου τόπου στην ορθόδοξη θεοκρατία είναι κάτι το προ πολλού εγνωσμένο και οπωσδήποτε προκαλεί αποστροφή και αηδία σε οποιονδήποτε πολίτη που δεν τυγχάνει οπαδός των θεοκρατών. Το πράγμα όμως, όταν ξεπερνάει τους κομματικούς ηγετίσκους και τα κυβερνητικά στελέχη και φθάνει στον ανώτατο πολιτειακό άρχοντα, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, από αηδιαστικό γίνεται ανατριχιαστικό.

    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο κάθε Πρόεδρος της κάθε Δημοκρατίας (ακόμα και μιας «προεδρευομένης» και όχι «προεδρικής»), εφόσον δεν κοροϊδεύει καμμία από τις δύο λέξεις, οφείλει να ξέρει ότι επί της θητείας του παύει προσωρινά να είναι ο,τιδήποτε το μερικό προηγουμένως ήταν, και γίνεται ανώτατος πολιτειακός άρχων ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των πολιτών. Είναι κάτι το αυτονόητο, όχι όμως καθώς φαίνεται και στην Νεοελλάδα, όπου για άγνωστους λόγους, ο νυν Πρόεδρος ξεπερνάει όλους τους προγενεστέρους του σε εκδήλωση δουλικότητας προς την ορθόδοξη θεοκρατία, μεταβιβάζοντάς τους εμμέσως αλλά κατ’ ουσίαν την αρχή.

    Το τελευταίο κρούσμα ήταν η σημερινή δήλωση του κ. Παυλόπουλου ότι «το Σπήλαιο και η Φάτνη της Βηθλεέμ δεν συμβιβάζονται ιδίως με μια Μεσόγειο, που εξ ορισμού συμβολίζει ιστορικώς το Φως και την Ειρήνη, η οποία μετατρέπεται σε χωνευτήρι αθώων ψυχών. Μπροστά σ’ αυτήν την άφατη τραγωδία ουδεμία ορθόδοξη συνείδηση μπορεί να κοιμάται ήσυχη».

    Θυμίζουμε πρωτίστως στον κ. Πρόεδρο ότι στην χώρα όπου προεδρεύει δεν υπάρχουν μόνον οι ορθόδοξες συνειδήσεις, αλλά και πολλές άλλες, διαφόρων θρησκευτικών, πολιτικοκοινωνικών και βιοφιλοσοφικών αποχρώσεων. Και μετά, εάν θέλει, τον παροτρύνουμε να συγκρίνει ποιες συνειδήσεις είναι πιο φιλάλληλες, φιλάνθρωπες και υγιείς. Τουλάχιστον για να δικαιούται τον τίτλο του ανώτατου πολιτειακού άρχοντος των Ελλήνων και όχι μόνον των ορθοδόξων Ρωμιών, που, αποδεδειγμένα μετά την εξαντλητική καταμέτρηση που έγινε επί αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, δεν ξεπερνούν το 1/3 του συνολικού πληθυσμού.

    Θα τον παροτρύναμε και σε άλλες χρήσιμες ενέργειες, όπως λ.χ. γιατί θεωρεί ότι πρέπει υποχρεωτικά να έχει ολόκληρο εικονοστάσι πίσω από το γραφείο του, τι σχέση πιστεύει ότι έχει η έννοια της Δημοκρατίας (του «πολιτεύματος του Διαβόλου» κατά τους Βυζαντινούς) με την χριστιανική διδασκαλία, σε ποιο σημείο των «ιερών» βιβλίων του Χριστιανισμού ή έστω μερικά της Ορθοδοξίας, γίνεται λόγος περί δημοκρατίας, πατρίδος, πολιτικής αρετής και άλλα τέτοια αναγκαία, όμως δεν είναι δική μας δουλειά. Εμείς ενδιαφερόμαστε να υπερασπισθούμε απλώς τα αυτονόητα και το δικαίωμα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και των Ελλήνων Εθνικών να υπάρχουν εν ισοτιμία και ισονομία στην προαιώνια πατρίδα τους. Τα υπόλοιπα ας τα διερευνήσει η «ορθόδοξη συνείδηση» του σεβαστού κ. Προέδρου.

    ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

    http://www.ysee.gr
    »

  5. Ο/Η Πύργος όχι λευκός λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/153035/koysoyri-toy-anthimoy

    Το κουσούρι του Άνθιμου

    Του Κώστα Βαξεβάνη

    Δεν του αρέσει η δημοσιότητα του Άγιου Πατέρα. Όχι η δική του, του σκανδάλου. Ο ίδιος ξεροσταλιάζει στα τηλεπαράθυρα, ακίζεται με τους παρουσιαστές, έχει άποψη για όλα (κυρίως για τους ομοφυλόφιλους) και είναι ο μόνος από την αγία τηλεοπτική τριάδα της Θεσσαλονίκης που δεν έχει καταδικασθεί (ακόμη) σε φυλάκιση όπως ο Ψωμιάδης και ο Παπαγεωργόπουλος.

    Η απέχθεια του Άνθιμου στη δημοσιότητα αφορά το βιασμό ενός 7χρονου στο Παπάφειο ίδρυμα του οποίου είναι Πρόεδρος . Δεν την καταλαβαίνει όπως λέει η ανακοίνωση που έβγαλε, ούτε τη δικαιολογεί τη δημοσιότητα. Μεμονωμένο περιστατικό για μια ακόμη φορά.

    Είναι γνωστά όσα γίνονται στα άγια ιδρύματα από την εποχή που η Φρειδερίκη έστελνε παιδάκια να πλέκουν την προίκα της Πριγκίπισσας στα ορφανοτροφεία της. Είναι καταγεγραμμένη ιστορικά η υποκρισία, οι κακοποιήσεις παιδιών και τα βουβά βογγητά στα ιδρύματα της “φιλανθρωπίας”.

    Καθωσπρέπει χριστιανοί, σε όλα τα πλάτη της γης κρύβουν τις άρρωστες ορέξεις τους και τη βίαιη φύση τους μέσα στην καλοσύνη των ιδρυμάτων. Και όταν υπάρχει κάποια αποκάλυψη, είτε πρόκειται για τα άδυτα του Βατικανού, είτε για τα ιδρύματα που στέκονται υπό την χρυσή πάντα επισκοπική μήτρα της δικής μας εκκλησίας, τότε γίνεται επίκληση στη σιωπή. Μη μιλάτε, μην αποκαλύπτετε βλάσφημοι γιατί κινδυνεύουν παιδιά. Μόνο που τα παιδιά τα κακοποιούν ή τα μαθαίνουν να κακοποιούν οι ίδιοι, μέσα στα φριχτά δωμάτια των ιδρυμάτων. Το ίδιο φριχτά με τα μυστικά που κρύβουν.

    Ναι ξέρω, θα βρεθούν πολλοί να πουν δεν είναι όλα τα ιδρύματα έτσι και δεν είναι όλοι φριχτοί και υποκριτές της καλοσύνης. Ναι σίγουρα δεν είναι. Μόνο που πρέπει να το δείχνουν κιόλας. Όχι με προσευχές, αλλά αφήνοντας την αλήθεια να ακουστεί.

    Ο Άνθιμος προσπαθεί να την κρύψει, να την κάνει εσωτερική διοικητική υπόθεση, να την αποδυναμώσει από αυτό που είναι: ένα σκάνδαλο βιασμού κάτω από την απέραντη αγάπη της Εκκλησίας και κυρίως τη σιωπή της. Γιατί άραγε; Γιατί παιδιά βιάζουν παιδιά στα ιδρύματα των αγίων; Θα μάθουμε ποτέ;

    Η ομοφοβία, οι ακρότητες του Άνθιμου, ο χομεϊνικός του λόγος δεν είναι παρεκτροπή και επικίνδυνη έστω γραφικότητα. Είναι η εικόνα που κρύβει μια πραγματικότητα. Ίσως ήρθε η ώρα να τη φωτίσουμε μαζί με το κουσούρι του Άνθιμου.

    http://www.iefimerida.gr/news/200056/friki-fernoyn-anilika-agoria-me-trena-apo-voylgaria-gia-na-kanoyn-piatsa-sti#ixzz3pxdJfRJ7

    ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ

    Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία για να κάνουν πιάτσα στη Θεσσαλονίκη

    Ο «κύριος με τα ράσα και τον χρυσό σταυρό» που «ψαρεύει» δύο-δύο τα πιτσιρίκια

    Σοκαριστική είναι η περιγραφή του νεαρού κατοίκου που έγινε αυτόπτης μάρτυρας περιστατικού «ψαρέματος».

    «Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση που είδα ένα βράδυ και με αηδίασε. Επιστρέφοντας σπίτι μου, επί της οδού Αφροδίτης σταμάτησε ένα VW Eos μαύρο, που οδηγός του ήταν ένας ιερέας! Φορούσε ράσα κανονικά και ένας τεράστιος χρυσός σταυρός κρεμόταν από τον λαιμό του Αναβόσβησε τα φώτα και βγήκαν τρέχοντας από τη στοά τρία αγοράκια 13-14 ετών. Ισως μάλιστα και μικρότερα! Τα δύο παιδάκια τελικά επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητο και έφυγαν μαζί του! Γενικά, στα στενά γύρω από τον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης κάθε βράδυ γίνεται το ίδιο πράγμα».

    http://viotiarecords.blogspot.gr/2009/07/20.html
    Σάββατο, 25 Ιουλίου 2009

    Ιερέας αποπλάνησε 20χρονο με διανοητικά προβλήματα

    Σοκ στη Στυλίδα. Ιερέας από τη Θεσσαλονίκη κατηγορείται ότι αποπλάνησε 20χρονο αγόρι, το οποίο έχει διανοητικά προβλήματα, με στόχο να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες ορέξεις του. Οι γονείς του παιδιού κατήγγειλαν το περιστατικό στο αστυνομικό τμήμα της Στυλίδας. Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν, ο παπάς οδήγησε τον 20χρονο σε ερημική περιοχή, όπου επιχείρησε να τον βιάσει.

    Μετά από έρευνα, ο ιερέας εντοπίστηκε σε ξενοδοχείο της Στυλίδας, συνελήφθη και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του. Το μεσημέρι, ο… άνθρωπος του Θεού, οδηγήθηκε στον εισαγγελέα της Λαμίας, ο οποίος άσκησε δίωξη σε βάρος του για κακουργηματικές πράξεις και παραπέμφθηκε στον ανακριτή απ’ όπου πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Τρίτη.

  6. Ο/Η Προκόπης Τσίπρας λέει:

    https://omadeon.wordpress.com/2015/10/27/oxi-sto-pseudos/
    Δείτε το πλήρες «ντοκιμαντέρ που «δεν πρέπει» να δείτε«, με τίτλο «Grèce, le jour d’après» (Ελλάδα, η επόμενη μέρα) με ελληνικούς υπότιτλους, το οποίο προβλήθηκε από το κανάλι ARTE, και αναδεικνύει στοιχεία που δεν παρουσιάστηκαν ποτέ από τα ελληνικά ΜΜΕ:

    Aλέξης Τσίπρας:
    «Πολλές φορές τα ΌΧΙ στην ιστορία έχουν οδηγήσει σε εξελίξεις υπαναχώρησης. Το ΌΧΙ του 1940 ακολούθησε μια τετράχρονη κατοχή»!!!

    Η δήλωση έγινε στις 26 Αυγούστου στον ALPHA στην συνέντευξη στην Παπαϊωάννου… με σκοπό να δικαιολογηθεί η κατάπτυστη συμφωνία που υπέγραψε.

  7. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Μπράβο στους δυο Ορθόδοξους καθηγητές που τράβηξαν την μάσκα της απάτης της δήθεν μυροβλυσίας του αγ.Δημήτριου, διακονώντας τον λόγο της Αληθείας. Ο πρώτος αμφισβήτησε και την ιστορική υπόσταση ενός αγίου που το πρόσωπό του χάνεται μέσα στην ομίχλη των ανίερων μηχανεύσεων των θεομπαιχτών του κλήρου.

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BB_%CE%9C%CE%AC%CE%BD%CE%B3%CE%BA%CE%BF

    Σύριλ Μάνγκο

    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

    Ο Σύριλ Αλεξάντερ Μάνγκο (Cyril Alexander Mango) (γεννημένος στις 14 Απριλίου του 1928 στην Κωνσταντινούπολη, ένας από τους τρεις γιους μιας εύπορης αγγλορωσικής οικογένειας), είναι Βρετανός λόγιος σε θέματα ιστορίας, τέχνης, αρχιτεκτονικής της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, Είναι πρώην καθηγητής του Βασιλικό Κολέγιο Λονδίνου και του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης στο μάθημα της Βυζαντινής και Σύγχρονης Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Είναι ο αδελφός του διάσημου συγγραφέα Ανδρέα Μάνγκο.

    Ένα από τα σπουδαιότερα έργα του περιγράφει την ιστορία των μωσαϊκών στην Αγία Σοφία: Μάνγκο, Σύριλ (1962). The Mosaics of St. Sophia at Istanbul. Ουάσινγκτον.: Dumbarton Oaks.

    Βιβλιογραφία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
    Mosaics of St.Sophia at Istanbul (1962)
    The Art of Byzantine Empire (1972)
    Byzantine Architecture (1976)
    Byzantium. The Empire of New Rome (1980) ISBN 0-684-16768-9
    Byzantium and its Image: history and culture of the Byzantine Empire and its heritage (1984)
    Le développement urbain de Constantinople (IVe – VIIe siècles) (1985)
    Studies on Constantinople (1993)

    http://www.nup.ac.cy/gr/prof-nikos-gr-zaxaropoulos/

    Ο καθ. Νίκος Γρ. Ζαχαρόπουλος είναι Καθηγητής Θεολογίας και Διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος Θεολογίας στο Νεάπολις Πανεπιστήμιο στην Κύπρο

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Ο καθηγητής Νίκος Γρ. Ζαχαρόπουλος σπούδασε θεολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι, Ρωσικό Ινστιτούτο Ορθοδόξου Θεολογίας, Institut Catholique, École Pratique des Autes Études, Σορβόνης. Η εξειδίκευσή του επικεντρώθηκε στην Εκκλησιαστική Ιστορία. Υπηρέτησε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ως εντεταλμένος υφηγητής και καθηγητής, όπου δίδαξε τα μαθήματα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας και του Κανονικού Δικαίου (κατ΄ ανάθεση), σε κύκλους προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών.
    Ως κοσμήτορας, πρόεδρος και μέλος διαφόρων επιτροπών του Πανεπιστημίου επιλήφθηκε διοικητικών και οργανωτικών ζητημάτων του Πανεπιστημίου. Διετέλεσε πρόεδρος ή μέλος επιτροπών οργάνωσης διεθνών συνεδρίων, στα οποία μετείχε, κατά κανόνα, με εισηγήσεις. Έλαβε μέρος σε διάφορα προγράμματα έρευνας. Εργάστηκε επί σειρά ετών αυτοτελώς ή ως μέλος επιτροπής έκδοσης χειρογράφων, της οχτάτομης Ιστορίας της Ορθοδοξίας και της μεγάλης Χριστιανικής Ορθοδόξου Εγκυκλοπαιδείας.
    Μαζί του εκπόνησε μεταπτυχιακή μελέτη και διδακτορικό σεβαστός αριθμός πτυχιούχων θεολογίας και άλλων επιστημών.
    Διετέλεσε Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας και προήδρευσε της Επιτροπής Εκκλησιαστικών Θεμάτων του ΥΠΕΠΘ καθώς και μέλος άλλων Επιτροπών του ίδιου υπουργείου, του ΥΜΑΘ του ΥΠΕΞ, της Β΄ Διεύθυνσης. Είναι πρόεδρος της Εταιρείας Οικουμενικών Μελετών και Διορθόδοξης Ενημέρωσης καθώς και αντιπρόεδρος του Ομίλου Μελετών «Κύριλλος και Μεθόδιος».
    Ήταν υπεύθυνος έκδοσης του κοινωνικοθεολογικού περιοδικού «Καθ΄οδόν», στο οποίο περιλήφθηκαν πολλά άρθρα και βιβλιοπαρουσιάσεις του.
    Είναι άρχων έκδικος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας.
    Δέχθηκε τιμητικές διακρίσεις μεταξύ των οποίων και το παράσημο των εξαιρέτων πράξεων από τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Γερμανίας και εκείνο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Έγραψε ιστορικές μελέτες και άρθρα μεταξύ των οποίων τα εξής:
    Δωρόθεος Βουλησμάς επί τη βάσει των ανεκδότων αυτού επιστολών, διατριβή επί διδακτορία, Θεσσαλονίκη 1969
    Γρηγόριος Ε΄. Σαφής έκφρασις της εκκλησιαστικής πολιτικής επί Τουρκοκρατίας, Θεσσαλονίκη 1974
    Η παιδεία στην Τουρκοκρατιά, Θεσσαλονίκη 1983
    Η Εκκλησία στην Ελλάδα κατά τη Φραγκοκρατία, Θεσσαλονίκη 1984
    Η πνευματική κίνηση του ΙΗ΄ αι. στον ελληνικό χώρο μέσα από τη χειρόγραφη παράδοση, Θεσσαλονίκη 1984
    Ιστορία των σχέσεων Εκκλησίας-Πολιτείας στην Ελλάδα, Θεσσαλονίκη 1985
    Κινδυνολογία για τα εκκλησιαστικοπολιτικά πράγματα της Ελλάδος των μέσων του ΙΘ΄ αι. Δυο ανέκδοτες επιστολές του Κοσμά Φλαμιάτου, Ανάτ., Θεσσαλονίκη 1988
    Η διαμάχη Δωροθέου Βουλησμά-Στέφανου Δούγκα. Έκδοση ανέκδοτων χειρογράφων, Θεσσαλονίκη 1990
    Θεσσαλονίκη. Ιστορική προσέγγιση (1900-1920), Θεσσαλονίκη 1995
    Το Ισλάμ στα σχολικά βιβλία της ιστορίας στην Ελλάδα…, Θεσσαλονίκη 1996
    Ο Ελευθέριος Βενιζέλος στη Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη 1997
    Η απαρχή της οργάνωσης της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Βόρειο και Νότιο Αμερική με πρωτεργάτη τον Μελέτιο Μεταξάκη, Ανάτ., Θεσσαλονίκη 2002
    Ιστορικο-θεολογικά Λεξικό, Θεσσαλονίκη 2003

    • Ο/Η Μητροπολίτης Σοδόμων και Γομόρρας λέει:

      Μα δεν είναι πλέον αξιοσημείωτη η αμφισβήτηση της ιστορικότητας κάποιων αγίων και των λειψάνων από τον ακαδημαϊκό χώρο, αντίθετα είναι κοινός τόπος. Στο δυτικό κόσμο μάλιστα οι Χριστιανικές Εκκλησίες, πλην Ορθοδόξων, έχουν λάβει υπόψιν αυτές τις επιστημονικές διαπιστώσεις και έχουν αναθεωρήσει τη θέση κάποιων αγίων στο εορτολόγιο υποβαθμίζοντάς τους έμμεσα. Αξιοσημείωτα είναι τα λογικά και θεολογικά άλματα που επιχειρούν οι εκφραστές της Ελληνορθοδοξίας ακόμη και αν οι ίδιοι έχουν υπάρξει ακαδημαϊκοί. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μιλάει σαν επίτροπος εκκλησίας και δάσκαλος σε κατηχητικό.

  8. Ο/Η that's Greece λέει:

    Bοήθειά σας καλιέ
    Ο Εφραίμ με φουλ εξάρτηση και εξοπλισμό στο Μπραχάμι σίτυ

  9. Ο/Η that's Greece λέει:

    ΠΑΡΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ

    Ο Φλαμπουράρης είχε μπει και στη ρύθμιση των 100 δόσεων

    29|10|2015 14:18

    Μετά το δημόσιο έργο των 3,9 εκατ. ευρώ που ανέλαβε η εταιρεία ΔΙΑΤΜΗΣΗ ΑΤΕ του Αλέκου Φλαμπουράρη από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το προβληματικό πόθεν έσχες του υπουργού Επικρατείας, αλλά και τη διαγραφή χρέους 4.000 ευρώ από τον δήμο Αίγινας για κατανάλωση νερού, τώρα προκύπτουν ερωτηματικά για την ένταξη του υπουργού Επικρατείας στη ρύθμιση των 100 δόσεων.

    Όπως επισημαίνει σήμερα ο Γιώργος Παπαχρήστος στη στήλη του στα «ΝΕΑ», «το ερώτημα μετά και τις τελευταίες αποκαλύψεις περί τα οικονομικά της εταιρείας του σε συνδυασμό με τη γενικότερη οικονομική του κατάσταση, είναι αν έπρεπε να ενταχθεί στη ρύθμιση ή αν εκπρόκειτο για μια χαριστική πράξη».

    Με βάση την αρχική ρύθμιση που είχε συντάξει η Νάντια Βαλαβάνη, η οποία ήταν ιδιαίτερα χαριστική για πολλές κατηγορίας οφειλετών καθώς δεν έθετε κανένα περιορισμό, ο κ. Φλαμπουράρης μπορούσε να ενταχθεί στις 100 δόσεις. Με τις διορθώσεις που έγιναν αργότερα, το πιθανότερο, όμως, είναι ότι ο υπουργός Επικρατείας δεν θα μπορούσε να ενταχθεί στη ρύθμιση.

    Πηγή: Ο Φλαμπουράρης είχε μπει και στη ρύθμιση των 100 δόσεων | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/233267/o-flampoyraris-eihe-mpei-kai-sti-rythmisi-ton-100-doseon#ixzz3pytdrXNm

  10. Ο/Η eklag λέει:

    Γιατί να μην λέει ανοησίες;
    Κι ο πρωθυπουργός λέει.
    Άκου «ντρέπομαι για την Ευρώπη»!
    Επειδή δηλαδή δυσκολεύει λίγο-για τα μάτια των ευρωπαίων-τα στίφη από την Ανατολή;
    Δεν προσαρμόζει ήδη τις διατροφικές διατάξεις της-η Ευρώπη-για να νιώσουν πιο άνετα οι ορδές των Ασιατών;
    Θα επιτρέπονται γκουρμέ γατάκια,σκυλάκια και όσα τέλος πάντων σκατάκια αρέσκονται να καταναλώνουν οι εκλεπτυσμένοι μας φιλοξενούμενοι και οσονούπω γηγενείς.
    One step at the time ρε παιδια!

    • Ο/Η παρανομος λέει:

      «τα στίφη από την Ανατολή», «οι ορδές των Ασιατών»
      Ο ρατσισμος του «ευρωπαιου» χωρις περικοκλαδες.

  11. Οταν ο πρόεδρος τής δημοκρατίας ( ποιάς δημοκρατίας) ο ίδιος καθ΄εαυτού ή καί ο ίδιος ο πρωθυπουργός, (σιγά τόν πρωθυπουργό) είναι οί ίδιοι καθεαυτοί ανοησίες, έχουν τό δικαίωμα νά λένε ανοησίες. Γιατί τί άλλο μπορούν νά πούν όταν απο τήν φύση τους είναι ανόητοι? Ανθρώπινα καί δημοκρατικά δικαιώματα. Ο βλαάξξξξ καί ο διανοούμενος στήν δημοκρατία έχουν ίσα δικαιώματα, Ο μεν βλάξξξξ νά αμολάει τίς ανοησίες του καί ο διανοούμενος νά εκφέρει ορθόν λόγον. Ποτ Πουρί καί Τούτι Φρούτι δημοκρατία έχουμε. Ας τήν απολαύσουμε. Ας κρατηθούμε τουλάχιστον σέ κάποιο επίπεδο καί άς μήν περιπέσουμε στό επίπεδο τού νά αναρωτιώμαστε «Μπορεί ο πρόεδρος……?» Πως δέν μπορεί? Αλλιώς δέν είναι πρόεδρος. Ο πρόεδρος καί θέλει καί μπορει νά λέει……. ανοησίες καί μπούρδες.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η απόλυτη υποκρισία, πραγματική πολιτική αλητεία.
    Η κυβέρνηση καλεί τον κόσμο να κινητοποιηθεί ενάντια στην κυβέρνηση.

    https://www.efsyn.gr/arthro/kalesma-kai-toy-syriza-enantia-ston-frahti-toy-evroy
    Κάλεσμα και του ΣΥΡΙΖΑ ενάντια στον φράχτη του Έβρου

    30.10.2015.

    Το κόμμα της Κουμουνδούρου στηρίζει την κινητοποίηση που οργανώνει το Συντονιστικό Ενάντια στον Φράχτη του Έβρου, το Σάββατο 31 Οκτωβρίου καλώντας σε μια πανευρωπαϊκή κινητοποίηση ενάντια στους φράχτες, τον ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία.

    «Ο αγώνας ενάντια στους φράχτες και τους αποκλεισμούς, ενάντια στην Ευρώπη-φρούριο, ενώνει ένα ευρύ φάσμα κινημάτων και ανθρώπων σε όλη την Ευρώπη. Και, ασφαλώς, ο αγώνας ξεκινάει από την ίδια μας τη χώρα» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του.

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/e.html

    Eπίδειξη αμορφωσιάς από το ανάλγητο ανθρωπάκι!
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015 | 2:41 μ.μ.

    Κι άλλη επίδειξη αμορφωσιάς, θρασύτητας και υποκρισίας από τον Ηγετίσκο τον Ασήμαντο!
    Για τη γέννηση του «ευρωπαϊκού οράματος», βρε κακομοίρη, μιλούσαν ήδη οι ιδρυτές της ΕΟΚ από το 1958! Αλλά τόσα ξέρεις τόσα λες!

    Η πτώση του τείχους του Βερολίνου, βρε αστοιχείωτε, όσο κι αν έπρεπε να γίνει, όσο κι αν παλιότερα ελπίζαμε πως κάτι άλλο θα σηματοδοτούσε, δεν εξέφρασε κανένα «ευρωπαϊκό όραμα» που θα το ζηλεύαμε. Ο δρόμος για την Ε.Ε. του Μάαστριχτ και της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας άνοιξε τότε.

    Όσο για τα νέα τείχη και τα συρματοπλέγματα, άσ’ το καλύτερα! Τον φράχτη του Έβρου εσύ τον κρατάς όρθιο. Ανάλγητο ανθρωπάκι!

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/blog-post_605.html

    Δεν σηκώνει φτηνές πλακίτσες, βρε απατεώνες!

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015 | 9:49 μ.μ.

    Του Γιώργου Αλεξάτου

    «Καλούμε όλους τους δημοκρατικούς πολίτες, τις οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και το αντιρατσιστικό κίνημα, να κινητοποιηθούν ενάντια στον φράχτη της ντροπής».

    Ο ΣΥΡΙΖΑ μάς καλεί ν’ αγωνιστούμε ενάντια στον φράχτη! Ο ΣΥΡΙΖΑ ως κόμμα. Γιατί ως κυβέρνηση μας καλεί να αναγνωρίσουμε την αναγκαιότητά του!

    Σας βλέπουνε, ρεεεε! Και θα γέλαγε ο κόσμος μαζί σας, αν δεν ήταν τόσο οργισμένος. Για παιδιά που πνίγονται, μιλάμε, βρε απατεώνες. Δεν σηκώνει φτηνές πλακίτσες, τύπου Τσέκερη-Κυρίτση, το ζήτημα…

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/blog-post_437.html
    Όταν η υποκρισία βαράει κόκκινο, μπορεί και η «Αυγή» να «νοιάζεται» για το παιδί…

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015 | 3:35 μ.μ.

    Του Γιώργου Αλεξάτου

    Όταν η υποκρισία βαράει κόκκινο, μπορεί και η «Αυγή» να «νοιάζεται» για το παιδί…

    Η εφημερίδα η οποία στηρίζει την κυβέρνηση που διατηρεί τον φράχτη στον Έβρο και τον υπερασπίζεται, μάλιστα, με δηλώσεις του ίδιου του αρμόδιου υπουργού, υποστράτηγου Τόσκα.
    Η εφημερίδα που στηρίζει την κυβερνητική πολιτική της εγκληματικής αναλγησίας και της πλήρους αδιαφορίας για το αυτονόητο: τη δρομολόγηση πλοίων σε συνεννόηση με την Τουρκία για την ασφαλή μεταφορά των προσφύγων.

  13. Ο/Η του Μπαρουφά λέει:

    http://www.protothema.gr/politics/article/522119/o-varoufakis-paradehetai-pliromes-24000-kai-28800-euro-gia-omilies/

    Σφοδρή κριτική στη RAI για τις 24.000 ευρώ που κατέβαλε στον πρώην ΥΠΟΙΚ

    Σάλος στην Ιταλία: «Πληρώσαμε τον Βαρουφάκη 1.000 ευρώ το λεπτό!»

    28/10/201521:3029/10/201509:17 (upd) 91
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Βαρουφάκης: Παίρνω 60.000 ευρώ για ομιλίες μόνο από τράπεζες και πολυεθνικές92

    Βαρουφάκης σε «Αυγή»: Δεν μου πληρώνουν ούτε το ταξί στις ομιλίες μου8

    Η Αυγή «καρφώνει» Βαρουφάκη για τα 55.000 ευρώ που ζητά για κάθε διάλεξη 32

    Corriere Della Sera και La Stampa καρφώνουν τον πρώην ΥΠΟΙΚ για τις αμοιβές του – Το «Πρώτο ΘΕΜΑ» είχε αποκαλύψει ότι για μία ομιλία σε συνέδριο τράπεζας στη Νέα Υόρκη αξίωνε 60.000 δολάρια
    Παρά τις διαψεύσεις του τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με τα ποσά που πληρώνεται για τις διαλέξεις που έχει πραγματοποιήσει το τελευταίο διάστημα, ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, με νέα απάντησή του αποφάσισε, αυτή τη φορά, να διαψεύσει… τον εαυτό του.

    Ο κ. Βαρουφάκης, μετρ των διαψεύσεων από τότε που βρισκόταν στο τιμόνι της ελληνικής οικονομίας, επιβεβαίωσε (προς το παρόν…) ότι έχει πληρωθεί για μία τηλεοπτική εμφάνιση και μία ομιλία που έχει πραγματοποιήσει με τα ποσά των 24.000 και 28.800 ευρώ, αντίστοιχα.

    Συγκεκριμένα ο ίδιος, μετά τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις, πλέον παραδέχεται ότι, στις 27 Σεπτεμβρίου 2015, για συμμετοχή σε τηλεοπτική εκπομπή της RAI3, με τίτλο «Che Tempo Che Fa», έλαβε αμοιβή 24.000 ευρώ και ταξίδεψε στην πρώτη θέση.

    Πέραν αυτού, επιπλέον παραδέχτηκε πως, στις 21 Οκτωβρίου 2015, για ομιλία στη Σιγκαπούρη, οργανωμένη από το ίδρυμα Abraaj, έλαβε αμοιβή 28.800 ευρώ, ταξιδεύοντας με business.

    Το «κουβάρι» των αποκαλύψεων για τις πληρωμές του κ. Βαρουφάκη άρχισε να το ξετυλίγει, πριν από περίπου μία εβδομάδα, γαλλικό κανάλι και όχι κάποιο ελληνικό μέσο ενημέρωσης που τον… κυνηγά, όπως ο ίδιος υποστηρίζει στην τελευταία απαντητική επιστολή του.

    Να σημειωθεί ότι το γαλλικό κανάλι αναφερόταν σε ρεπορτάζ του σε αμοιβές διαφόρων προσωπικοτήτων, οι οποίες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν ομιλίες, πληρώνονται αδρά. Εκτός του Έλληνα πρώην υπουργού Οικονομικών, το ρεπορτάζ αφορούσε τους Ντανιέλ Κον Μπεντίτ, Φρανσουά Φιγιόν, Γκέρχαρντ Σρέντερ, Τόνι Μπλερ και Γκόρντον Μπράουν.

    Η αναπαραγωγή του ρεπορτάζ στην Ελλάδα φαίνεται ότι ενόχλησε και έτσι, για μια ακόμη φορά, παίχτηκε η ίδια φάρσα των αυτοδιαψεύσεων. Ο κ. Βαρουφάκης τα έβαλε ακόμα μια φορά με τα ελληνικά Μέσα, σε μια προφανή προσπάθεια να δημιουργήσει εσωτερικούς εχθρούς, λίγες ημέρες πριν από την παρουσίαση της νέας του Κίνησης, για την οποία χρειάζεται να τονώσει τη φθαρμένη δημοφιλία του.

    Αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση του ρεπορτάζ από ελληνικά ΜΜΕ, ο «Βηματοδότης», επικαλούμενος πηγές από τη Μαδρίτη, όπου βρισκόταν εκείνες τις ημέρες ο Γιάνης Βαρουφάκης, έγραψε πως ο πρώην υπουργός υποστήριξε ότι εισέπραττε για όλες τις ομιλίες του περίπου 1.100 ευρώ: «Ως τώρα από τότε που έφυγα από την κυβέρνηση έχω κάνει 10 ομιλίες και 30 διαλέξεις. Και εισέπραξα για όλες περί τα 1.100 ευρώ. Ούτε τα ταξί μου δεν πληρώνουν. Τι είναι αυτά που έγραψαν ότι παίρνω για κάθε ομιλία μου 55.000 ευρώ…».

    Οι παραπάνω πληροφορίες του «Βηματοδότη» δεν διαψεύστηκαν από τον κ. Βαρουφάκη. Τουλάχιστον προς ώρας…

    Την προηγούμενη Κυριακή δημοσίευμα του «ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑτος» αποκάλυψε πως ο κ. Βαρουφάκης όχι μόνο δεν παίρνει το… ευτελές ποσό των 1.100 ευρώ, αλλά, αντίθετα, το ρεπορτάζ της γαλλικής τηλεόρασης ήταν απολύτως ακριβές. Σε απαντητικό ηλεκτρονικό μήνυμα της υπεύθυνης του γραφείου, το οποίο τον εκπροσωπεί, για μία ομιλία του πρώην υπουργού ζητήθηκε το ποσό των 60.000 δολαρίων, ήτοι 53.000 ευρώ περίπου.

    Το ΘΕΜΑ επικοινώνησε με το γραφείο που διαχειρίζεται τα συγκεκριμένα «πάρε-δώσε» του κ. Βαρουφάκη, ζήτησε τον τιμοκατάλογό του και προέκυψε πως για ένα συνέδριο τράπεζας στη Νέα Υόρκη, αξίωνε 60.000 δολάρια και για μία παρουσία του σε εκδήλωση ενός πανεπιστημίου στην Κύπρο 1.500 δολάρια.

    Από το ρεπορτάζ επίσης προέκυψε πως επιθυμεί αεροπορικό ταξίδι με business class, διαμονή σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων, πληρωμένα όλα τα γεύματα και τις μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο.

    Όπως αποδεικνύεται -και εφόσον αυτή τη φορά ο κ. Βαρουφάκης είναι ακριβής- προφανώς το γραφείο που κλείνει τις ομιλίες ζητάει 55.000 ευρώ και ακολουθεί ένα είδος παζαριού. Έτσι εξηγείται (για κάποιον καλόπιστο…) και το γιατί τελικά η τιμή πέφτει σχεδόν στο μισό

  14. Ο/Η του Μπαρουφά λέει:

    «ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ»

    Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας δεν θα τα καταφέρει -Είμαι περήφανος για τη Μέρκελ

    30|10|2015 11:01

    Μακριά πλέον από τα κυβερνητικά πόστα, αλλά και από τα φώτα της κομματικής σκηνής, ο Γιάνης Βαρουφάκης δεν δείχνει να περιορίζεται μόνο στα συγγραφικά ή πανεπιστημιακά ενδιαφέροντά του, αλλά επεκτείνει τα σχέδια του.

    Στο μεταξύ, δεν σταματάει να δίνει συνεντεύξεις σε ξένα ΜΜΕ όπου δηλώνει αποστασιοποιημένος από τις αποφάσεις του Αλέξη Τσίπρα και μάλιστα φτάνει στο σημείο να προβλέψει ότι το τρίτο Μνημόνιο δεν πρόκειται να επιτύχει.

    Στην τελευταία του μακροσκελή συνέντευξη στην Deutsche Welle, σημειώνει ότι θέλει να δώσει το δικό του στίγμα για το μέλλον της Ευρώπης, «μιας Ευρώπης που πρέπει να αλλάξει».
    Ο πρώην υπουργός Οικονομικών μίλησε για τον Έλληνα πρωθυπουργό, ο οποίος κατά τη γνώμη του θα αποτύχει και το ξέρει, ενώ εξέφρασε την υπερηφάνεια του για την Ανγκελα Μέρκελ αναφορικά με την στάση της στο προσφυγικό.

    «Ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα πετύχει και το ξέρει. Παραιτήθηκα γιατί δεν ήμουν προετοιμασμένος να υπογράψω ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων που ήταν αδύνατο να εφαρμοστεί», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Γ. Βαρουφάκης και πρόσθεσε: «Ο Τσίπρας το είπε ξεκάθαρα ότι αναγκάστηκε να το αποδεχτεί, αν και δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να εφαρμοστεί. Και τώρα βρισκόμαστε στην ανόητη θέση που όλες οι δυνάμεις στην Ευρώπη – συμπεριλαμβανομένων του ΔΝΤ, της ΕΚΤ, των Γερμανών και της ελληνικής κυβέρνησης – παριστάνουν ότι θα εφαρμοστεί το πρόγραμμα το οποίο όλοι ξέρουν ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Αρνήθηκα να συμμετέχω σε αυτές τις γελοιότητες κι έτσι παραιτήθηκα».

    Στη ερώτηση, «πώς είναι οι σχέσεις σας τώρα με τον Έλληνα πρωθυπουργό;», ο Γ. Βαρουφάκης υποστήριξε ότι ουδέποτε έχει ανταλλάξει κουβέντα με τον Αλέξη Τσίπρα. Τέλος, αναφερόμενος στην Ευρώπη είπε για μία ακόμη φορά ότι πρέπει να αλλάξει. Για την Γερμανίδα καγκελάριο, Ανγκελα Μέρκελ, ο Γ. Βαρουφάκης «στάζει μέλι», λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι ιδιαίτερα περήφανος για την πολιτική της Γερμανίδας καγκελαρίου απέναντι στους πρόσφυγες. «H στάση της Μέρκελ απέναντι στους πρόσφυγες μπορεί να είναι προάγγελος καλών πραγμάτων στην Ευρώπη», υποστήριξε ο Γ. Βαρουφάκης.

    Πηγή: Βαρουφάκης: Ο Τσίπρας δεν θα τα καταφέρει -Είμαι περήφανος για τη Μέρκελ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/233408/varoyfakis-o-tsipras-den-tha-ta-kataferei-eimai-perifanos-gia-ti-merkel#ixzz3q5SIVrYe

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πολλοί ανακαλύπτουν την αμορφωσιά ενός τυχοδιωκτη που έγινε πρωθυπουργός, με μεγάλη καθυστέρηση.
    Κάλλιο αργά κλπ

    Εμείς την είχαμε υποδείξει πολλές φορές:

    https://roides.wordpress.com/2015/01/07/7dec15b/

    Κακεντρεχής πραγματεία περί νεΟποτισμού

    07/01/2015
    Αφιερωμένη σε ευσεβή και πατριώτη νεαρό, επίδοξο πρωθυπουργό

    https://roides.wordpress.com/2015/06/06/%CE%BF-%CE%B1%CE%BB-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%89%CF%82-%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CF%89%CE%BD/

    Ο Αλ.Τσίπρας, ως ηθοποιός και επιστήμων,…
    6.6.2015
    _________________

    Τώρα:
    http://politika-gr.blogspot.gr/2015/10/blog-post_450.html

    Αμόρφωτο βούρλο ΣΥΡΙΖΑ – Το «εκτίθουν» και τα «συμπαθή νεκρά παιδιά» του Τσίπρα «πάγωσαν» τη Βουλή
    __________
    Γιατί εκείνο το ανύποτη!!!!

    _____________

    Petros Tatsopoulos
    .
    Μετά τα «συμπαθή νεκρά παιδιά», που ξεστόμισε σήμερα ο στόμας του Αλέξη, θα είχα να του προτείνω -με όλη μου την αγάπη- να μην μιλάει για λίγο καιρό. Για την ακρίβεια, να μην διαβάζει αυτά που του δίνουν να διαβάσει. Να κοντοστέκεται και να σκέφτεται: «Στάσου, ρε μαλάκα. Τι γράφει εδώ; Τα ¨συμπαθή νεκρά παιδιά¨; Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι ένας μαλάκας για να μου δώσει να πω αυτή τη φράση; Και πόσο μαλάκας πρέπει να είμαι εγώ για να την πω;». Δεν εγγυώμαι πως έτσι θα έχουμε έναν καλύτερο πρωθυπουργό. Θα έχουμε όμως έναν λιγότερο μαλάκα.

    http://www.iefimerida.gr/news/233443/aisthisi-prokalese-i-ataka-tsipra-gia-ta-sympathi-nekra-paidia-vinteo#ixzz3q5Z5MkGv

    Πολλές αντιδράσεις προκάλεσε η φράση του πρωθυπουργού στη Βουλή «είναι σε όλους μας συμπαθή τα νεκρά παιδιά».

    Κατά τη διάρκεια της πρωτολογίας του ο πρωθυπουργός είπε από το βήμα της Βουλής: «Είναι σε όλους μας συμπαθή τα νεκρά παιδιά και μας προκαλούν θλίψη, αλλά τα άλλα προσφυγόπουλα που ζουν δεν είναι συμπαθή», προκαλώντας αίσθηση τόσο μέσα στο Κοινοβούλιο, όσο και εκτός. Ενδεικτικές ήταν οι πρώτες αντιδράσεις στο Τwitter.

    Ωστόσο, η φράση «τα συμπαθή νεκρά παιδιά» δεν ήταν η μόνη που προκάλεσε ψίθυρους στα κοινοβουλευτικά έδρανα, αφού στην αρχή της ομιλίας είπε «δεν κάναμε δηλώσεις που εκτίθουν τη χώρα», αφήνοντας άφωνους όσους γνωρίζουν ελληνικά. Οι βουλευτές που ήταν από κάτω άρχισαν να σιγοψιθυρίζουν για αυτό που είπε: «Ακούσαμε καλά;».

  16. Ο/Η eklag λέει:

    Τι λε ρε Φούφη;
    Για να μην μας πεις ρατσιστές θα πρέπει να αποδεχθούμε τον διά ροπάλου
    -και για αυτούς και για μας-
    αποικισμό της Ευρώπης;
    Το να μην τους βάζουν να σκοτώνονται μεταξύ τους βάση σχεδίου,απαγορεύεται να το σκεπτόμαστε,πόσο μάλλον να το συζητάμε ε;

    p.s.
    Θα βάλουμε πάντως τη γάτα μας να κλαίει για τον χαρακτηρισμό,
    τουλάχιστον μέχρι να καταλήξει και αυτή και εμείς στο πιατάκι κάποιου λεπταίσθητου Ταλιμπάν.

  17. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/blog-post_359.html
    Ακούστε τον αείμνηστο Βασίλη Ραφαηλίδη να μιλάει τον Κ. Καραμανλή

    και επίσης διαβάστε το πολύ καλό κείμενο του «Ιού» που τιτλοφορείται: «Ο σκοτεινός «εθνάρχης» -Βίος και Πολιτεία Κωνσταντίνου Καραμανλή».
    http://vathikokkino.gr/archives/52494

    και βγάλτε τα συμπεράσματα σας για τον Τσίπρα και την»αγιογραφία» που κάνει στον πατριάρχη της δεξιάς, στο παρακάτω βίντεο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s