Λειτουργία του Ιερώνυμου: Βάλτε πλάτη στη κυβέρνηση Τσίπρα

έμπειρη και πάντα καθεστωτική Εκκλησία έχει δίκιο, δεν γίνεται να είσαι ηλίθιος την προηγουμένη των εκλογών και μετά να βγαίνεις παραπονούμενος!]

sipras-jeronymo

Με παρέμβασή του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος σχολίασε την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης.

«Είναι δύσκολα, αλλά δεν έχουμε και κάτι καλύτερο να κάνουμε. Το καλύτερο που είναι να κάνουμε να βάλουμε όλες μας τις πλάτες, ενωμένοι, να βοηθήσουμε και ο λαός δεν πρέπει να αγανακτεί, με ποια έννοια: του δίνεται η δυνατότητα στο χέρι του να αποφασίσει. Δεν μπορεί να ψηφίζει τη μία ημέρα και την άλλη ημέρα να λέει ότι επαναστατώ. Εχει στα χέρια του όλη τη δύναμη. Ποιος άλλος θα του πει “κάνε έτσι ή διαφορετικά;”. Δεν είναι υπεύθυνος ο λαός;» τόνισε ο κ. Ιερώνυμος μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega.

Και πρόσθεσε: «Επομένως πρέπει αυτά να τα σκεφτούμε καλύτερα και γενικότερα να σοβαρευτούμε και να δούμε τα πράγματα με την εικόνα που έρχονται, με την πραγματική διάσταση που έχουν, αλλά και με την σκέψη πως θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε από αυτή την κατάσταση τη δύσκολη. Προσωπικά συνιστώ να μην μας πιάσει πανικός. Δυσκολίες περάσαμε πάρα πολλές φορές και κρίσιμες εποχές σε αυτόν τον τόπο. Λίγο αγώνα περισσότερο, μια προσπάθεια όλων μας, με υπομονή περισσότερη, πιστεύω ότι και τώρα θα ξεπεράσουμε τις δυσκολίες».

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

20 απαντήσεις στο Λειτουργία του Ιερώνυμου: Βάλτε πλάτη στη κυβέρνηση Τσίπρα

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aυτό έκανε πάντοτε η εκκλησιαστική ηγεσία. Στήριζε το καθεστώς, πάντα με το αζημίωτο (οικονομικά και θεσμικά), σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος, καθηλώνοντας τη χώρα σε μεσαιωνικές καταστάσεις.
    Για αυτοκράτορες, τσάρους, σουλτάνους, δικτάτορες, ακόμη και για τον ίδιο το Στάλιν, για εκλεγμένους πρωθυπουργούς, αστούς ή μικροαστούς της «πρώτη φορά αμάρτησα κι εγώ», για όλους είχε και έχει η σφηκοφωλιά του μαύρου δεσποτικού ράσου.
    Αυτά βέβαια με το ένα πόδι, με το άλλο και με τα δυο χέρια και με το βλέμμα έχει το νου της στην ακροδεξιά, ακόμη και στην πιο διαβολική, την απροκάλυπτα σατανιστική και χιτλερική, που αποτελεί τον κυριότερο σύμμαχό της και τη φυλάει σαν πολύτιμη ρεζέρβα:
    https://theshadesmag.wordpress.com/2015/10/24/oantisimitismostinmitropolisspartis/

    • Ο/Η IK λέει:

      Ο πολυχρονισμός των αυτοκρατόρων ξεκίνησε από τον Μ. Κων/νο με τις ευλογίες της Εκκλησίας.

      Κανόνες της Εκκλησίας καταγράφουν, ότι ο αυτοκράτορας είναι ο μόνος λαϊκός που εισέρχεται στο ιερό βήμα, άνευ αδείας του ιερέως. Επίσης κοινωνεί εντός του ιερού, ο ίδιος αυτοπροσώπως, όπου η θ. κοινωνία τίθεται σε τράπεζα πλησίον της αγίας Τράπεζας.

      ΙΚ

  2. Ο/Η Psycho λέει:

    Tα φυσικά τέκνα διαμαρτύρονται ευγενικά στον πατέρα τους που τα εγκατέλειψε για χάρη μιας παστρικιάς

    http://www.antinews.gr/action.read/antitheseis/i-deksia-tou-kuriou-egine-aristeri-/10.102798
    22/10/2015 16:30

    8 ΣΧΟΛΙΑ

    Η… Δεξιά του Κυρίου έγινε… Αριστερή;

    Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, που δεν έλαχε ευρείας δημοσιότητας λόγω γενικότερων γεγονότων, είναι αυτό της παρέμβασης του Αρχιεπισκόπου. Όπως ίσως γνωρίζετε ο κ. Ιερώνυμος είπε για την κρίση που περνάμε:“Ο λαός είναι κυρίαρχος και αποφασίζει και δεν μπορεί τη μια μέρα να ψηφίζει και την άλλη να λέει ότι επαναστατεί. Είναι δύσκολα. Αλλά δεν έχουμε και κάτι καλύτερο να κάνουμε. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να βάλουμε όλες μας τις πλάτες ενωμένοι να βοηθήσουμε και ο λαός δεν πρέπει να αγανακτεί με ποια έννοια, του δίνεται η δυνατότητα, στο χέρι του, να αποφασίσει. Δεν μπορεί να ψηφίζει τη μια μέρα και την άλλη μέρα να λέει επαναστατώ. Έχει στα χέρια του όλη τη δύναμη. Δεν είναι υπεύθυνος ο λαός».

    Και πρόσθεσε: «Επομένως πρέπει όλα αυτά να τα σκεφτούμε καλύτερα και γενικότερα να σοβαρευτούμε και να δούμε τα πράγματα με την εικόνα που έρχονται, με την πραγματική διάσταση που έχουν, αλλά και με τη σκέψη πως θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε από αυτή την κατάσταση τη δύσκολη. Προσωπικά, συνιστώ να μην μας πιάσει πανικός. Δυσκολίες περάσαμε πάρα πολλές φορές και κρίσιμες εποχές σε αυτό τον τόπο. Λίγο αγώνα περισσότερο, μια προσπάθεια όλων μας, με υπομονή περισσότερη πιστεύω ότι και τώρα θα ξεπεράσουμε τις δυσκολίες».

    Θα έλεγε κανείς ότι ο σεβάσμιος και πάντα προσεκτικός αρχιεπίσκοπος, έχει απόλυτα δίκαιο. Δεν μπορεί πριν έναν μήνα να ψηφίζουμε τον ΣΥΡΙΖΑ και τον ψεκασμένο, να γνωρίζουμε για το Μνημόνιο και τι μας περιμένει και στη συνέχεια να βγαίνουμε στο δρόμους και να βρίζουμε τον Τσίπρα και τον Καμμένο. Όπως ξέρουμε από την απομάκρυνση από την κάλπη και το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

    Ως εκ τούτου η παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου θα μπορούσε να θεωρηθεί ορθή και να γίνει δίδαγμα προς γνώση και συμμόρφωση. Τα θέλαμε και τα πάθαμε. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και δεν μας φταίει κανείς. Άλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, συνδικαλιστές διαφόρων κλάδων που πάνε σε υπουργούς για να διαμαρτυρηθούν για τα μέτρα παίρνουν την εξής απάντηση: «Μας ψηφίσατε, δεν μας ψηφίσατε; Τώρα τι ζητάτε;»

    Όμως, η παρέμβαση του κ. Ιερώνυμου έχει και μια άλλη, πολύ κακή ερμηνεία. Με τον τρόπο αυτό «ξεπλένεται» ο Τσίπρας και η παρέα του για τα μέτρα που μας φέρνει. Διότι ναι μεν το μνημόνιο το ξέραμε αλλά τον ψηφίσαμε για να κάνει καλύτερη διαχείριση της κατάστασης κι όχι για να καταστρέψει τον κόσμο. Τον ψήφισε ο ελληνικός λαός γιατί αν θυμάστε προεκλογικά είχε πει ότι θα βρει ισοδύναμα από φοροφυγάδες, λαμόγια, λίστες και διάφορες άλλες ανοησίες. Είχε ή όχι υποσχεθεί ότι δεν θα μειωθούν οι συντάξεις; Τη λαίλαπα ΣΥΡΙΖΑ ο κόσμος δεν την περίμενε, κάτι καλύτερο περίμενε όσο μπορεί να ξεφύγει κανείς από το μνημόνιο. Ο κ. Ιερώνυμος είναι σα να λέει στο κόσμο «σκάστε και κολυμπήστε. Αποδεχθείτε ότι σας λέει ο Τσίπρας. Ραγιάδες σκύψτε το κεφάλι στο αφεντικό αφού κάνατε το λάθος».

    Δεν είναι έτσι αγαπητέ Αρχιεπίσκοπε. Δεν μπορεί η Εκκλησία και εσείς προσωπικά να γίνεστε «Κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για τα εγκλήματα που σχεδιάζει και υλοποιεί ο κ. Τσίπρας και η παρέα του. Αφήστε δε που πρόκειται για ωμή παρέμβαση της Εκκλησίας στα πολιτικά πράγματα;

    Αναρωτιόμαστε αν η παρέμβαση έγινε κατόπιν συνεννόησης με το Μαξίμου που το βολεύει μια τέτοια τοποθέτηση του ποιμενάρχα. Όπως θυμόμαστε πριν μερικά 24ωρα Τσίπρας και Ιερώνυμος τα είπαν επί αρκετές ώρες και φέρεται να συμφώνησαν σειρά θεμάτων, όπως η Εκκλησιαστική περιουσία και η αξιοποίηση αυτής; Μήπως λοιπόν τα ιερά deals που έκλεισαν είχαν ως αντάλλαγμα την παρέμβαση τύπου «ελληνικέ λαέ, σκάσε και μην αμφισβητείς τον μεγάλο ηγέτη Αλέξη;»

    Θέλουμε να ελπίζουμε ότι δεν μπορεί η Εκκλησία για… υλικούς λόγους να κλείνει τέτοιες συμφωνίες. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η… Δεξιά του Κυρίου δεν έγινε… Αριστερή.

  3. Ο/Η Red λέει:

    Όμοιος στον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα…

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/blog-post_701.html

    Επιδόσεις» Φλαμπουράρη – Σταθάκη (Βίντεο) – Ποιο ηθικό πλεονέκτημα;

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015 | 9:16 μ.μ.

    «Κάρφωσε» στην τηλεόραση του Mega, ο δεξιός πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος τις μεθοδεύσεις του υπουργού Επικρατείας Φλαμπουράρη με τις οποίες επιχείρησε να αντικρούσει τα όσα κατηγορείται με την κατασκευαστική – εργολαβική εταιρεία του.
    Συγκεκριμένα αποκάλυψε ότι μόλις χτες, 23 Οκτώβρη, μια μόλις μέρα δηλαδή πριν αρχίσει στην βουλή ο έλεγχος για το πόθεν έσχες του, η Περιφέρεια Αττικής σε χρόνο ρεκόρ ενέκρινε τα πρακτικά της συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας Φλαμουράρη καθώς και την αντικατάσταση του υπουργού Επικρατείας από τον γιό του στο Δ.Σ της εταιρείας.

    Να συμπληρώσουμε, επίσης, ότι η επιτροπή Πόθεν Εσχες της Βουλής έχει δώσει εντολή ελέγχου σε ορκωτούς λογιστές να ελέγξουν εκτός των άλλων για τυχόν ύπαρξη «μαύρων ταμείων» στα λογιστήριά της εταιρείας Φλαμπουράρη μετά από τις σχετικές καταγγελίες στην βουλή του βουλευτή του «Ποταμιού» Χ. Θεοχάρη, ενώ εντολή ελέγχου υπάρχει και για τον υπουργό Οικονομίας Γ. Σταθάκη για το ενδεχόμενο παράνομου πλουτισμού του.

    Δεν έχουμε καμιά αυταπάτη ότι θα προκύψει κάτι ουσιαστικό απ’ αυτούς του ελέγχους. Όπως μας έχει δείξει και το παρελθόν η μόνη αποστολή τέτοιων διαδικασιών είναι το κουκούλωμα.

  4. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Η κυβέρνηση εξαίρεσε την εκκλησία από τα capital controls (διαβάστε στην εγκύκλιο)
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113794074

  5. Ο/Η eklag λέει:

    Ο μεγαλόσχημος παπάρας στηρίζει τον συγκαμμένο μπουλούκο ο οποίος έκανε κάποτε λόγο για χωρισμό εκκλησίας-κράτους .
    ΟΥΣΤ!

  6. Ο/Η eklag λέει:

    p.s.
    Ας εξηγήσει κάποιος στον robe-noire ότι οι κρετίνοι ψήφισαν τον αρχικρετίνο ακριβώς για τα αντίθετα από τα οποία πράτει.

  7. Ο/Η eklag λέει:

    «πράττει» να πάρει!
    Καλλιγραφίες στον κ***ο των μα’ι’μούδων!

  8. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Πῶς δὲν γίνεται; Ἐὰν ὁ ἐκλεχθεὶς δὲν τηρεῖ τὶς ὑποσχέσεις, πρέπει νὰ γίνεται ἄμεσα ἀνακλητός.
    Θυμόμαστε βεβαίως τὸ τρίωρο δεῖπνο καὶ βλέπουμε τί συζητήθηκε. Ὁ καιρὸς θὰ δείξει καὶ τὰ ἀνταλλάγματα· καὶ δὲν θὰ εἶναι μόνο τὰ θρησκευτικὰ καὶ μερικοὶ διορισμένοι παπάδες. Ἡ ἱστορία ἀποδεικνύει ὅτι ἡ Χριστιανικὴ Ἐκκλησία κερδίζει πάντοτε ὑπέρογκα ποσὰ ἀπὸ τὴν Ἐξουσία.
    Τὴν πλάτη νὰ τὴν βάλει μόνος του, τόσα ἀμύθητα πλούτη ἔχει ἡ Ἐκκλησία, ὁ λαὸς δὲν ἔχει πιὰ τίποτα.

    Καὶ γιὰ τὴν Ρωμαίϊκη Ἀριστερὰ καὶ Δεξιά, σὺν
    «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» (Ἡ Δεξιὰ εἶναι τὸ δουλικό της)

  9. Ο/Η ανώνυμος λέει:
  10. Ο/Η του Τσίπρα λέει:

    http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3075221/tha-psaxnoun-na-paradosoun-tin-kubernisi-kai-den-tha-briskoun

    Θα ψάχνουν να παραδώσουν την κυβέρνηση και δεν θα βρίσκουν…

    Του Κώστα Στούπα

    1) Θα ψάχνουν να παραδώσουν την κυβέρνηση και δεν θα βρίσκουν…

    Αν εξαιρέσει κανείς τον ορυμαγδό των διάφορων μνημονιακών δεσμεύσεων τις οποίες η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα τρέχει να προλάβει «ασμένως» με αντιφατικές κινήσεις είναι αλήθεια (εν μέσω του εύλογου χάους που δημιουργεί η αριστερή ιδεολογική θολούρα), τα μόνα δείγματα δικού της προγράμματος είναι τα παρακάτω και είναι αποκαρδιωτικά για το μέλλον της και το μέλλον της χώρας:

    Είναι ο νέος νόμος για τα ΜΜΕ.

    Και η προσπάθειας άλωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων μέσω της απομάκρυνσης της κας Σαββαΐδου.

    Στις δημοκρατίες των ανεπτυγμένων δυτικών κοινωνιών οι ανεξάρτητες αρχές αποτελούν τις ασφαλιστικές δικλείδες αποκέντρωσης της εξουσίας από τα κόμματα και τις «παρέες» που βρίσκονται στην κορυφή της κυβερνητικής πυραμίδας.

    Στις μπανανίες και τις δικτατορίες ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί είναι και αντιβασιλείς και αρχηστράτηγοι και θησαυροφύλακες και αρχηγοί της αστυνομίας γιατί ως άρπαγες (και όχι ως διαχειριστές) της εξουσίας δεν εμπιστεύονται άλλους, παρά κάποιους συγγενείς και κυρίως τους συνενόχους στα εγκλήματα και τις αυθαιρεσίες.

    Η πρώτη ανεξάρτητη αρχή που δημιουργήθηκε έστω και τύποις στη χώρα ιδρύθηκε το 1989 και ήταν το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο.

    Σύμφωνα με την αναθεώρηση του Συντάγματος του 2001 κατοχυρώθηκαν συνταγματικά οι αρμοδιότητές του και το νομικό καθεστώς των μελών του, ζητήματα που μέχρι τότε ρυθμίζονταν με νομοθετικές διατάξεις.

    Οι βασικές αρμοδιότητες του Ε.Σ.Ρ. αφορούν στη χορήγηση των αδειών λειτουργίας στους ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς και στον έλεγχο τήρησης της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας από το σύνολο των ιδιωτικών και δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών…

    Ο νόμος που προωθεί η κυβέρνηση για τα ΜΜΕ δίνει στον Υπουργό Επικρατείας την ευχέρεια να επιλέγει τον αριθμό των τηλεοπτικών καναλιών που θα λειτουργούν στη χώρα και ορίζει τον κατώτατο αριθμό των εργαζομένων που πρέπει να απασχολούνται σε καθένα από αυτά. Ορίζει επίσης και το τίμημα των αδειών.

    Όταν υπάρχει μια συγκεκριμένη πίτα διαφημιστικής δαπάνης και ένας συγκεκριμένος κατώτατος υποχρεωτικός αριθμός εργαζομένων πλήρους απασχόλησης, όποιος ορίζει τον αριθμό των καναλιών, ορίζει επί της ουσίας το πότε και με ποιες προϋποθέσεις οι επιχειρήσεις αυτές μπορούν να είναι κερδοφόρες και ανεξάρτητες από την εξουσία και πότε υποθηκευμένες στην εκάστοτε εξουσία, μέσω θαλασσοδανείων από φιλικές τράπεζες.

    Αυτός είναι ο λόγος που γίνεται ο καυγάς για τα ΜΜΕ και δεν είναι η πρώτη φορά στην μπανανία του βαλκανικού νότου που ονομάζεται Ελλάδα. Όλες οι κυβερνήσεις, τουλάχιστον της μεταπολίτευσης προσπαθούσαν να ελέγξουν τον τύπο και να εξασφαλίσουν μια επαρκή με αμοιβαία συμφέροντα διαπλοκή με την οικονομική ολιγαρχία σε βάρος του συνόλου της κοινωνίας.

    Αρκεί να θυμίσουμε τις περιπτώσεις Πώποτα και Κοσκωτά οι οποίες ήταν οι αντίστοιχες κινήσεις του πρώιμου ΠΑΣΟΚ να ελέγξει τον τύπο και να δημιουργήσει φιλικά επιχειρηματικά τζάκια.

    Οι μαθητευόμενοι μάγοι του Μαξίμου δείχνουν να ξεχνούν πως αμφότερες οι περιπτώσεις των αχυρανθρώπων της 4ης εξουσίας βρέθηκαν στη φυλακή και η κυβέρνηση που τους ανέδειξε κλονίστηκε, οδηγώντας το κράτος για πρώτη φορά επί οικουμενικής, μετά από πολλές δεκαετίες σε στενότητα καταβολής και αυτών των λίγων, συγκριτικά τότε, μισθών και συντάξεων.

    Η περίπτωση Σαββαΐδου…

    Ο πόλεμος που έχει ανοίξει τις τελευταίες μέρες η κυβέρνηση με την κα Σαββαΐδου δεν είναι καινούργιος. Με ανάλογο τρόπο η κυβέρνηση του κ. Σαμαρά απομάκρυνε τον κ. Χάρη Θεοχάρη και νωρίτερα είχε απομακρυνθεί ο κ. Διομήδης Σπινέλης.

    Στην Κολομβία των Βαλκανίων που ονομάζεται Ελλάδα η εκάστοτε κυβέρνηση ενδιαφέρεται κυρίως να ελέγχει το διεφθαρμένο φοροεισπρακτικό μηχανισμό προκειμένου να χαρίζει φόρους στους φίλους ολιγάρχες και πελάτες και να καταδιώκει μέσω οικονομικών ελέγχων τους αντιπάλους.

    Μια από τις μεγαλύτερες προόδους που επέβαλε η Τρόικα και τα μνημόνια ήταν η δημιουργία ανεξάρτητης από το Υπουργείο Οικονομικών Γενικής Γραμματείας Εσόδων…

    Η επικράτηση της βούλησης της κυβέρνησης στα δυο μέτωπα που έχει ανοίξει, ουσιαστικά σημαίνει πως η Ελλάδα δεν αλλάζει και η τυπική απομάκρυνσή της από το σκληρό πυρήνα των ευρωπαϊκών κοινωνιών θα είναι θέμα χρόνου.

    Φυσικά ούτε ο έλεγχος της ΓΓΔΕ και η επιρροή στα ΜΜΕ που επιδιώκει η κυβέρνηση μπορεί να αντιστρέψει το ρολόι που έχει αρχίσει να μετρά το χρόνο αντίστροφα γι’ αυτήν αλλά και τη χώρα. Καμία κυβέρνηση δεν διασώθηκε όσο και να ήλεγχε ασφυκτικά τον τύπο και να υποστηριζόταν από την κρατικοδίαιτη οικονομική ολιγαρχία.

    Η οικονομία πνέει τα λοίσθια και πρωτοβουλίες σαν τις παραπάνω δεν ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης που χρειάζεται. Τα έσοδα υπολείπονται ήδη και των αναθεωρημένων στόχων και σε λίγους μήνες το κλίμα στην κοινωνία θα είναι τέτοιο που η κυβέρνηση θα αναζητά προθύμους να αναλάβουν ή να μοιραστούν το κόστος της διακυβέρνησης και δεν θα βρίσκει.

    2) Τα αριστεία της χρεοκοπίας μας…

    Από τον τοίχο του Vagelis Palmos στο φ/β…

    Επειδή τυγχάνει να έχω γιο στη ΣΤ Δημοτικού έχει γούστο να σας ενημερώσω για τα εξής:

    α) Στο Δημοτικό μας όλοι οι μαθητές είναι αριστούχοι! Πιθανολογείται πως το ξηρό κλίμα του Υμηττού και ο καθαρός αέρας συμβάλλουν στην αυξημένη ευφυΐα των παιδιών και στη μετατροπή τους σε αριστούχους μαθητές! Προφανώς εμείς που πήγαμε σχολείο στα Βαρδάνια, μέσα στο βούρκο, θα’ πρεπε να’ μαστε όλοι στούρνοι (μπορεί να’ μαστε κιόλας)…

    β) Ο συνωστισμός αριστούχων, έχει ως αποτέλεσμα τη δυσκολία διαλογής σημαιοφόρων και παραστατών. Γι’ αυτό, το Ελληνικό Κράτος, εξέδωσε σχετικό Προεδρικό Διάταγμα (το 201/1998),με το οποίο περιγράφει τη σχετική διαδικασία!

    Επαναλαμβάνω: το σχολείο αδυνατεί να επιλέξει τους άριστους (σωστότερα: κρίνει τους πάντες ως αριστούχους!) και προστρέχει στο Κράτος, το δε Κράτος δαπανά χρόνο και χρήμα για να εκδώσει σχετικό Προεδρικό Διάταγμα (!) και φυσικά, αντίστοιχες ερμηνευτικές εγκυκλίους!

    Μετά απ’ όλα αυτά, δεν είναι να απορεί κανείς για τη δυσκολία που έχουν οι Έλληνες να προσλάβουν την πραγματικότητα όπως τους παρουσιάζεται και να αναζητούν από μηχανής Θεούς (Σώρους, Κινέζους, Ρώσους, Μπρικς, εξωγήινους, Yani, Αλέξη κλπ).

    Ελευθερία σημαίνει ανάληψη ευθύνης!

    Κοινωνία ανεύθυνων, είναι κοινωνία δούλων.

  11. Ο/Η DANY λέει:

    Παλαιά συνταγή: «όποιος πηδάει τη μάνα σου, μπαμπά να τον λες»

  12. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    «Είναι δύσκολα, αλλά δεν έχουμε και κάτι καλύτερο να κάνουμε»

    Αφού κι εσύ συμφωνείς απολύτως με τον παπά, γιατί χτυπιέσαι;

  13. Ο/Η πολύ Τρίκαλο λέει:

    http://www.stagonnews.gr/sakis-papadopoulos-vouleftis-trikalon-siriza-sigcharitirio-minima-ston-neo-mitropoliti/

    Σάκης Παπαδόπουλος Βουλευτής Τρικάλων ΣΥΡΙΖΑ – Συγχαρητήριο μήνυμα στον νέο Μητροπολίτη

     9 Οκτωβρίου, 2015

    Τις θερμότερες ευχές στον νέο Μητροπολίτη Τρίκκης και Σταγών αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο Νάση για κάθε επιτυχία στο έργο του. Η συνεισφορά της Εκκλησίας στην τοπική κοινωνία και η συνέχιση και ενίσχυση του κοινωνικού της έργου είναι απολύτως αναγκαίο να υποστηριχθούν από όλους και να βρουν μιμητές σε όλους τους κοινωνικούς χώρους. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό γεγονός ότι σε μία δύσκολη συγκυρία η θρησκευτική εξουσία του τόπου μας περνά στα χέρια ενός νέου κληρικού και επιστήμονα. Θα είμαστε αλληλέγγυοι σε κάθε προσπάθειά του για αντιμετώπιση της φτώχειας, της αδικίας και για την ανακούφιση των πιο ευάλωτων συνανθρώπων μας από όπου κι αν προέρχονται.

    Σάκης Παπαδόπουλος
    Βουλευτής Τρικάλων ΣΥΡΙΖΑ

  14. Ο/Η Μαζί σου Αλέξη λέει:

    Όλος ο καλός ο κόσμος ευγνωμονεί για τις φοροαπαλλαγές και τις άλλες μλκς του συριζα
    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=748894

    Ανθιμος:Με εμπιστοσύνη στη κυβέρνηση και με τη βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε

    Ενωτικό μήνυμα από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης μετά την δοξολογία

  15. Ο/Η Ο θείος λέει:

    Είναι πράγματι ο θείος;

    http://www.iplus.gr/index.php/2014-10-17-17-31-30/2015-01-21-08-30-47/8003-2015-10-25-14-23-51

    Χαμός έχει ξεσπάσει στο διαδίκτυο με την συγκεκριμένη φωτογραφία.

    1) Ο γεννημένος στην Άρτα το 1934 Παύλος Τσίπρας, υπήρξε συνιδρυτής (με τον Ίωνα Παράσχη) της τεχνικής εταιρείας «Σκαπανεύς ΑΤΕ» που μαζί με την «ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ» και την «ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ» ήσαν οι τρείς εταιρείες που έπαιρναν ΟΛΑ τα Μεγάλα Έργα επί 21ης Απριλίου.

    Ο Στυλιανός Παττακός (Έγινε 100 ετών την προσεχή Πέμπτη 8 Νοεμβρίου!) είχε απαγορεύσει στον πολιτικό μηχανικό γαμπρό του σύζυγο της κόρης του) να παίρνει δημόσια έργα επί Χούντας. Στον Παύλο Τσίπρα επέτρεπε, με αποτέλεσμα ο μπαμπάς του Αρχηγού του Σύριζα να γίνει πάμπλουτος επί 21ης Απριλίου.

    2) Η οικονομική άνεση του «καλού χριστιανού» Παύλου Τσίπρα επί Χούντας, τον έκανε να χρηματοδοτεί τις δράσεις της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με αποτέλεσμα να τον εκτιμήσει ιδιαιτέρως ο Χουντικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Κοτσώνης. Ο Παύλος Τσίπρας μπαινόβγαινε επί Χούντας στην Αρχιεπισκοπή και βοηθούσε οικονομικά τον «Αγαπισμό» του Κοτσώνη και το Ιεραποστολικό Έργο του (νύν Αλβανίας) Αναστάσιου Γιαννουλάτου στην Αφρική, όπου έπαιρνε έργα ο «Σκαπανεύς»! Εκεί στην Αρχιεπισκοπή (όπου τότε ήταν Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου) πρωτογνώρισε ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Λιάπης τον μπαμπά του Τσίπρα, γι’ αυτό και σκίστηκε να πάει στην προχθεσινή κηδεία του Παύλου στον Διόνυσο, χωρίς να τον καλέσει η οικογένεια Τσίπρα!

    3) Μέσω του χουντικού Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Κοτσώνη, ο Παύλος Τσίπρας συνδέθηκε με την «χριστιανικώτατη» οικογένεια των Αλαβάνων (Κοτσώνης και Αλαβάνοι ήσαν Τήνιοι), η οποία διαχειριζόταν επί 100 χρόνια το χρυσοφόρο Προσκύνημα της Τήνου. Έτσι έμαθε τον μικρό Αλέξη (γεννήθηκε το 1974) ο Αλέκος Αλαβάνος, και γι’ αυτό τον πρότεινε για την Αρχηγία του Συνασπισμού τον Φεβρουάριο του 2008. Όλα εξηγούνται σε αυτή την ζωή: Για μία ακόμη φορά, επιβεβαιώνεται η θεωρία της Στήλης ότι όλο το σημερινό Αντιρατσιστικό Κίνημα προήλθε από τον Χουντικό Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Κοτσώνη…

    Είναι μέγα ψεύδος ότι ο Παύλος Τσίπρας ήταν Αντιστασιακός και τον είχε συλλάβει η Χούντα. Η Αλήθεια έχει ως εξής: Ο μεγαλύτερος αδελφός του Παύλου και θείος του Αλέξη, μακαριστός Ηρακλής Τσίπρας, υπήρξε την δεκαετία του 1950 στέλεχος της ΕΔΑ, όπως πάρα πολλοί άλλοι καλοί χριστιανοί. Όταν ήρθε η 21η Απριλίου, οι Αξιωματικοί προσπάθησαν να βρούν και να συλλάβουν τον Ηρακλή, διότι ήταν φακελωμένος ως στέλεχος της ΕΔΑ. Δεν τον βρήκαν και γι’ αυτό συνέλαβαν τον Παύλο Τσίπρα, τον οποίο και άφησαν ελεύθερο σε λίγες ημέρες!
    Αυτή ήταν η περίφημη αντιστασιακή δράσις του μπαμπά του Αλέξη, ο οποίος τσάκωνε ΟΛΑ τα Μεγάλα Έργα της Χούντας δια του «Σκαπανέως ΑΤΕ»!..

    Όσο για τον Ηρακλή Τσίπρα, έσπευσε αμέσως να τα βρεί με την 21η Απριλίου, σε τέτοιο σημείο μάλιστα, που το 1968 ανέλαβε Γενικός Αρχηγός της Ποδοσφαιρικής Ομάδος του Παναθηναϊκού!
    Όταν το 1971, μεσούσης της Χούντας, ο Παναθηναϊκός έκανε την θρυλική εποποιΐα που τον οδήγησε (2 Ιουνίου 1971) στο Γουέμπλεϋ με τον Άγιαξ, Γενικός Αρχηγός του ήταν ο θείος του Αλέξη Τσίπρα και… Μέγας Αντιστασιακός, Ηρακλής Τσίπρας!!..
    Θα τελειώσω με κάτι που ξέρουν ελάχιστοι:

    Στις 28 Απριλίου 1971 στην Λεωφόρο, ο Παναθηναϊκός νίκησε με 3-0 τον Ερυθρό Αστέρα και προκρίθηκε στον Μεγάλο Τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών του Γουέμπλεύ, αν και είχε χάσει με 4-1 στο Βελιγράδι. Ήταν η πιο θρυλική νίκη στην 104χρονη Ιστορία του ΠΑΟ.
    Στην κερκίδα των Επισήμων του γηπέδου της Λεωφόρου βρισκόταν ο Αντιπρόεδρος της Εθνικής Κυβερνήσεως Στυλιανός Παττακός, έχοντας στα αριστερά του την τότε Πρώτη Κυρία, Δέσποινα Παπαδοπούλου και δεξιά του τον Ηρακλή Τσίπρα! Το 3ο γκόλ του Καμάρα για την Πρόκριση αργούσε και η σύζυγος του Δικτάτορα ανησυχούσε και στριφογύριζε στη καρέκλα της.
    Ο ανεπανάληπτος Παττακός για να την καθησυχάσει, γυρίζει και της λέει:

    «Μην ανησυχείς. Το έχουμε αγοράσει το παιχνίδι και θα προκριθούμε εμείς»!.. Πράγματι, μετά από λίγα λεπτά, ο Αριστείδης Καμάρας πετυχαίνει το 3ο γκόλ, ο Παναθηναϊκός προκρίνεται στο Γουέμπλεϋ και ο χιουμορίστας Παττακός γυρίζει και της λέει: «Είδες που στο είπα;»!
    Την συνομιλία Παττακού – Δέσποινας την άκουσαν κάποιοι βρωμεροί αθλητικοί συντάκτες οι οποίοι και έβγαλαν την φήμη πως η Χούντα διά του Ωνάση αγόρασε τους ψωμολυσσώντες Γιουγκοσλάβους του Ερυθρού Αστέρα, οι οποίοι έκατσαν να χάσουν! Μάταια ο αντιστασιακός Ηρακλής Τσίπρας που ήταν παρών, τους διαβεβαίωνε για πολλά χρόνια με όλη την δύναμη της ψυχής του ότι ο Παττακός αστειευόταν: Η φήμη έμεινε κι όλοι σήμερα πιστεύουν ότι ο ΠΑΟ προκρίθηκε στο Γουέμπλεϋ με δωροδοκία της Χούντας!..

  16. Ο/Η Zack Papadakis λέει:

    http://www.ierakatixisis.com/2015/10/blog-post_80.html

    Ο Τρις Χειρότερος: Δείτε τι σκαρφίστηκαν. Υποψήφιοι για Όσκαρ…
    …θεομπαιξίας και λαμογιάς!!!

    «Κορδελίτσες ευλογίας» για τις άτεκνες!

    Φαίνεται πως ο παραδοσιακός τρόπος τεκνοποιίας ανήκει στο παρελθόν. Μετά τις «τακτικές ευλογιές» που λάμβανε Μητροπολίτης ( σίγουρα κι άλλοι ) της Δυτικής Ελλάδας, τώρα η κάθε πικραμένη μπορεί με τις μαγικές κορδελίτσες που κυκλοφορούν στη συσκευασία «δώρου» εφημερίδας εκκλησιαστικού περιεχομένου να μείνει έγκυος.
    Οι κορδελίτσες είναι πραγματικά «ευλογημένες», αφού προέρχονται από την Ιερά Μονή Βατοπεδίου του Αγίου Όρους, όπου κάποιοι έχουν ανάγει τη θεομπαιξία και το Χριστεμπόριο σ΄ επιστήμη.

    Μετά τα «Ιερά Λείψανα» της Αγίας Βαρβάρας του Βατικανού, απ΄ τα οποία τα λαμόγια έκαναν τρελές μπάζες, τώρα ήρθε η ώρα της «ευλογημένης κορδελίτσας», η οποία υπόσχεται πραγματικά θαύματα! Ο «άγιος» Γέροντας Εφραίμ ( μάνατζερ και χρηματοδότης υποψηφίων δεσποτάδων ) εμφανίζεται από το πουθενά με την Τίμια Ζώνη στα χέρια, περιφέροντάς την από πόλη σε πόλη, χαμογελώντας σατανικά στα κορόιδα που τον ακολουθούν. Στο τέλος, δίνει «ευλογίες» στο πεινασμένο ποίμνιο το οποίο βελάζει ασταμάτητα, πάντοτε με το αζημίωτο.

    Αυτή είναι η Εκκλησία που ευαγγελίζονται οι άθλιοι θεομπαίκτες, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με έργα αγάπης και αλληλεγγύης. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το κέρδος, μέσα από ένα ασταμάτητο εμπόριο το οποίο στηρίζεται στον πραγματικό πόνο των συνανθρώπων τους.
    Που είναι τώρα οι σύντροφοι Συριζαίοι οι οποίοι φώναζαν για την «αγία» παρακρατική Εκκλησία της λαμογιάς και του «μαύρου» εμπορίου;

  17. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/thriskeia-kai-eksoysia-ii-krisi-kai-apeleytherosi?fb_action_ids=10203094734163918&fb_action_types=og.likes

    Θρησκεία και Εξουσία ΙΙ. Κρίση και Απελευθέρωση

    14:16 | 09 Μαρ. 2015

    Κώστας Λάμπος

    (Η ‘ιερή’ διαπλοκή μεταξύ ιερατείου, οικονομικής και πολιτικής εξουσίας)

    «Είναι πράξη αρετής να εξαπατάς και να ψεύδεσαι, όταν με τέτοια
    μέσα μπορεί να προωθηθεί το συμφέρον της Εκκλησίας» Ευσέβιος, Επίσκοπος Καισαρείας

    Από την τρέχουσα συστημική κρίση, που συγκλονίζει το καπιταλιστικό κοινωνικο-οικονομικό σύστημα σε επίπεδο ηθικής, φιλοσοφίας, θεσμών, δομών και λειτουργιών, η οποία συντελείται τόσο σε επίπεδο εποικοδομήματος, όσο και στο ίδιο το θεμέλιο του καπιταλιστικού οικοδομήματος και ταλανίζει ολόκληρη την ανθρωπότητα δεν μπορεί να μας βγάλει καμιά συστημική δύναμη, κανένα ενσωματωμένο στο σύστημα της θεοκρατικής κεφαλαιοκρατίας πολιτικό κόμμα που διαπλέκεται με την οικονομική ολιγαρχία και την παγκόσμια πατρωνία, με το σκοταδιστικό ιερατείο και την Εκκλησία.

    Αλλά και κανένας πονηρός ή αφελής πολιτικός ‘ηγέτης’ που περιμένει εκλογική βοήθεια και πολιτική σωτηρία από την υποκριτική παγανιστική εικονολατρία. Και φυσικά από την κρίση του καπιταλισμού δεν μπορεί να μας βγάλει καμιά κοινοβουλευτική ‘αριστερή πρωτοπορία’, ούτε ο όποιος αυτόχριστος απελευθερωτής-μεσσίας ‘πολιτικός ηγέτης’ που από τη μια αλιεύει ψήφους άθεων και μη θρησκευόμενων και από την άλλη για να του ανατεθεί η πολιτική διαχείριση της κεφαλαιοκρατίας ικετεύει να του δώσουν την ευλογία τους διαπλεκόμενοι με την κεφαλαιοκρατία προκαθήμενοι Εκκλησιών, με την πονηρή σκέψη να τον ψηφίσουν και ‘οι δούλοι του θεού’.

    Καταδικασμένη είναι επίσης κάθε προσμονή σωτηρίας από μια, στην αποφασιστική της πλειοψηφία, δουλικά ενσωματωμένη στην οικονομικά και πολιτικά άρχουσα ελίτ, ‘πνευματική ηγεσία’, η οποία εκπορνεύεται στα σαλόνια της οικονομικής ολιγαρχίας και φλυαρεί σε κάποια έδρα, ή έδρανα και στα ΜΜΕ ως ιδεολογικός ινστρούχτορας της κεφαλαιοκρατικής εξουσίας έναντι κάποιου είδους ‘τριάκοντα αργυρίων της προδοσίας’.

    Την πνευματική απελευθέρωση των ανθρώπων, των κοινωνιών και της ανθρωπότητας από τους σκοταδιστικούς μύθους που χτίστηκαν πάνω στο συνειδητό ψέμα, μπορεί να την φέρει μόνο ένα Νέο Κίνημα Διαφωτισμού, αλλά αυτή τη φορά από τα κάτω, με πρωτεργάτες τις μορφωτικά προχωρημένες, συνειδησιακά ώριμες και ηθικά-κοινωνικά αφοσιωμένες δυνάμεις της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, που ως κοινωνικοί καταλύτες, ως λαϊκοί επιμορφωτές και όχι ως εξουσιαστικές-κομματικές πρωτοπορίες, θα καταστήσουν ανενεργούς τους σκοταδιστικούς θρησκευτικούς μύθους και τις εξουσιαστικές ιδεολογίες.

    Πράγμα που σημαίνει, ότι θα καταστήσουν ικανούς τους Πολίτες, τις κοινωνίες και την ανθρωπότητα συνολικά να διεκδικήσουν το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της αυτοδιεύθυνσής τους σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και οικουμενικό επίπεδο. Για να συμβεί αυτό πρέπει άμεσα εδώ και παντού να ξεκινήσει η αγωνιστική διεκδίκηση για τον άμεσο χωρισμό της Εκκλησίας από το κράτος και την πλήρη αποθρησκειοποίηση της παιδείας και της δημόσιας ζωής στο πλαίσιο ενός ανοιχτού δημόσιου διαλόγου με ταυτόχρονη τη διάχυση, σε όλα τα επίπεδα και κύτταρα της κοινωνίας, της επιστημονικά έγκυρης και κοινωνικά χρήσιμης Γνώσης για τον κόσμο, τη ζωή, τον άνθρωπο και την κοινωνία του.

    Βέβαια η απελευθέρωση της κοινωνίας από τους σκόπιμα κατασκευασμένους ψευδείς, ανελεύθερους και καταπιεστικούς θρησκευτικούς μύθους που λειτουργούν ως εξουσιαστικές ιδεολογίες δεν θα στερεί την ελευθερία της όποιας ενδεχόμενης θρησκευτικότητας από κανέναν, μόνο που αυτή, για να είναι αυθεντική και γνήσια δύναμη αναζήτησης, θα πρέπει να γίνεται σεβαστή ως αποκλειστικά προσωπική υπόθεση που θα προστατεύεται από την εμπορική, οικονομική, πνευματική και πολιτική εκμετάλλευσή της και από την καταχρηστική εξουσιαστική χρησιμοποίησή της. Οι ‘θεοί’, οι θρησκείες και τα ιερατεία θα πρέπει να πάψουν να λειτουργούν ως εργαλεία της απάνθρωπης και καταστροφικής κεφαλαιοκρατικής εξουσίας, δηλαδή ως κρατική θεοκρατία που παρεμβάλλεται ως δίκαιος και ηθικός διαμεσολαβητής μεταξύ του κεφαλαίου και της κοινωνίας και σε βάρος της κοινωνίας-ανθρωπότητας.

    Την πραγματική ελευθερία της όποιας μεταφυσικής ανησυχίας ή ακόμα και της υποτιθέμενης αυθεντικής ατομικής θρησκευτικότητας δεν μπορεί να την εγγυηθεί καμιά εξουσία και καμιά αυθεντία. Όλες οι αυθεντίες και οι εξουσίες κρύβονται πίσω από κάποιο από τις ίδιες κακοκατασκευασμένο μυστήριο και δήθεν μεταφυσική δύναμη για να την επιβάλλουν και να εκμεταλλευτούν αισχρά και μέχρι θανάτου τους ‘πιστούς’.

    Πνευματική ελευθερία χωρίς οικονομική και κοινωνική ισότητα, χωρίς κοινωνικές και πολιτικές ελευθερίες, χωρίς Γνώση και κριτική σκέψη δεν μπορεί να υπάρξει. Και ακριβώς για να μην υπάρξει πραγματική πνευματική ελευθερία, οι εκάστοτε οικονομικές και πολιτικές εξουσίες σκαρώνουν εκτυφλωτικούς θρησκευτικούς μύθους, σκοτεινούς εκκλησιαστικούς θεσμούς, χρυσοποίκιλτους ναούς και στρατολογούν για την αποβλάκωσή μας στρατιές άχρηστων, τεμπέληδων και συμβιβασμένων ρασοφόρων που άλλα πιστεύουν, άλλα λένε και άλλα κάνουν, πνιγμένοι στον πλούτο, στην πολυτέλεια, στην υποκρισία και στην ακολασία.

    Οι ελάχιστες εξαιρέσεις έχουν να κάνουν με μετανοιωμένους θύτες που προσπαθούν, κόντρα στην ιεραρχία και σ’ αυτό που σηματοδοτούν, να αντικρίζουν ως άνθρωποι και όχι ως παπάδες τα θύματά τους. Οι περισσότεροι, όμως, όπως είναι ολοφάνερο, κουνάνε το δάκτυλο στους πολιτικούς που θα διανοηθούν να μιλήσουν για ‘χωρισμό κράτους και εκκλησίας’ και αποσύρουν τα ‘ψηφαλάκια του ποιμνίου τους’ από αυτούς και το κόμμα τους και τους στέλνουν να «γράψουν ιστορία».

    Γι’ αυτό σε συνθήκες καπιταλισμού η πολιτική θα μυρίζει πάντα μίσος, χτικιό, ουσίες και μεθυστικό λιβάνι που θα εκφράζεται με λιγότερα και άθλια σχολεία που θα εκπαιδεύουν πιστούς και δούλους της εξουσίας, με περισσότερες επιβλητικές και πολυτελείς εκκλησίες, αλλά και με περισσότερες φυλακές που θα εκπαιδεύουν υποκριτές και εγκληματίες.

    Μόνο ένα πραγματικό Κίνημα Επαναστατικής Γνώσης, Διαφωτισμού και Κοινωνικής Δύναμης μετουσιωμένο σε κίνημα κοινωνικής απελευθέρωσης μπορεί από τη μια μεριά να οδηγήσει στην οριστική κατάργηση της κεφαλαιοκρατίας, η οποία εμφανίζεται ως ιουδαϊκή, χριστιανική, ισλαμική, ινδουιστική, βουδιστική κ.λπ. ‘θεοκρατία’, η οποία διαιρεί, αποδυναμώνει, παραπλανά με το ψέμα και την παραπληροφόρηση και υποτάσσει για να μπορεί το κεφάλαιο να αντιμετωπίζει, με τη βοήθεια του ιερατείου των ‘θρησκευτικών, εκκλησιαστικών τσομπαναραίων’, τους πιστούς ως ‘ποίμνια’ και να εκμεταλλεύεται πνευματικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά τους αφελείς θρησκευόμενους και μαζί με αυτούς ολόκληρη την εργαζόμενη κοινωνία-ανθρωπότητα.

    Από την άλλη μεριά, μπορεί αυτό το κίνημα κοινωνικής απελευθέρωσης να αχρηστέψει το ιδεολογικό οπλοστάσιο του κεφαλαίου, το οποίο κάθε φορά που οι κοινωνίες αποπειρώνται να ανασυνταχθούν αντικαπιταλιστικά με στόχο την άμεση δημοκρατία και την κοινωνική ισότητα, επιστρατεύει πότε το φασιστικό και το νεοφιλελεύθερο και πότε το σοσιαλδημοκρατικό και το τριτοτεταρτοδιεθνιστικό μοντέλο κυριαρχίας, για να ανακόψει την κοινωνική αφύπνιση που θα πυροδοτήσει τους ακηδεμόνευτους αγώνες για την οριστική υπέρβαση της κοινωνικής ανισότητας και του καπιταλισμού τώρα και παντού και για πάντα.

    Καταλήγοντας, είναι ρεαλιστικό και χρήσιμο να συμφωνήσουμε ότι η αταξική συγκρότηση της κοινωνίας δεν είναι ουτοπία, αλλά και δεν μπορεί να είναι δώρο ανύπαρκτων θεών, ούτε αποτέλεσμα δράσης πολιτικών μεσσιών και ‘επαναστατικών πρωτοποριών’ που υπάρχουν και δρουν ως υπάλληλοι της μιας ή της άλλης μερίδας του κεφαλαίου.

    Μπορεί όμως να είναι αγωνιστική κατάκτηση των ίδιων των ακηδεμόνευτων και συνειδητοποιημένων κοινωνιών που αγωνίζονται για την αποκαπιταλιστικοποίηση της οικονομίας και την αποθρησκειοποίηση της παιδείας και της δημόσιας ζωής και έχουν ως οδηγό τους το διαχρονικό τους όραμα για την κοινωνική ισότητα και την άμεση δημοκρατία, για την αταξική κοινωνία και τον οικουμενικό ουμανιστικό πολιτισμό.

    Γιατί η αγάπη προς τον πλησίον δεν είναι μεταφυσική υπόθεση κανενός σκοταδιστικού-εξουσιαστικού ιερατείου, αλλά υπόθεση οικονομικής-κοινωνικής ισοτιμίας, δηλαδή, πραγματική σχέση ισοτιμίας μεταξύ των ανθρώπων και ισότιμη εμπράγματη σχέση των ανθρώπων με τη φύση, τα μέσα παραγωγής, τα παραγόμενα αγαθά και τον πολιτισμό.

    Σημειώσεις:

    1. Λάμπος Κώστας, Παρηγοριά σε ένα φίλο που πενθεί τον Χριστόδουλο Παρασκευαϊδη, http://www.epithesh.blogspot.gr/2008/01/blog-post_28.html,

    2. «Εάν διά τoυ ψεύδoυς μoυ η αλήθεια τoυ Θεoύ κατεδείχθη μεγάλη πρoς δόξαν τoυ, γιατί ακόμη κατακρίνoμαι ως αμαρτωλός;», Παύλος προς Ρωμαίους Επιστολή.

    3. Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Άμεση Δημοκρατία και Αταξική Κοινωνία. Η μεγάλη πορεία της ανθρωπότητας προς την κοινωνική ισότητα και τον ουμανισμό, ΝΗΣΙΔΕΣ, Θεσσαλονίκη 2012.

    4. Λάμπος Κώστας, Καπιταλισμός και ιερατείο. Διαπλοκή και έγκλημα, http://epithesh.blogspot.gr/2008/12/blog-post.html,

    5. Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Αμερικανισμός και παγκοσμιοποίηση. Οικονομία του Φόβου και της παρακμής, ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ, Αθήνα 2009, σελ. 132-175

    6. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του πρώην αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου Παρασκευαϊδη: «Eπιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου, άνοιξε το σφραγισμένο δωμάτιό στην κατοικία του στο Παλιό Ψυχικό και κατέγραψε τα παρακάτω αντικείμενα:
    • 600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα.
    • Απ’ αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια.
    • Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας.
    • Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια. Πολλές αρχαίες εικόνες.
    • 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.
    • Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο.
    • Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυό ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.
    • Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.
    • Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά.
    • Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.
    • Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church’ s, απ’ αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκιπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ (Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα).
    • Τρεις δεκάδες σετ με καθημερινά δεσποτικά άμφια.
    • 50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.
    • 12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολυτίμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα. Κυρίως έχουν διαμάντια.
    • 100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.
    • 200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.
    • 25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία.
    • 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.
    • Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.
    • Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).
    • Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους.
    • Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.
    • Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.
    • Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας.
    • Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.
    • Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβότερη στον κόσμο.
    • Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.
    • Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες.
    • Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.
    • Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές πιτζάμες.
    • Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.
    • Τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.
    • Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο ΜουσείοΠάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβότερες φίρμες στον κόσμο.
    • Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του μεγάλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.
    • Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ), για να κτιστεί ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγονται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζί και με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου …;» Πηγή: i-rm.blogspot.com, (Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Σεπτεμβρίου 2008).

    Πηγή: http://www.infonewhumanism.blogspot.com

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/mparaz-epafwn-tsipra-ierwnumou-apo-ti-deksia-stin-aristera-tou-kuriou

    Μπαράζ επαφών Τσίπρα-Ιερώνυμου: Από τη Δεξιά …στην Αριστερά του Κυρίου

  18. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ημέρες εθνικής ενότητος και πατριωτικού μεγαλείου
    Καρδίτσα Καρδίτσα

    11/02/2015

    Και στην Καρδίτσα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση συμπαράστασης για τις διαπραγματεύσεις που άρχισαν στις Βρυξέλλες.
    Το παρών στο πλευρό της Ελληνικής αντιπροσωπείας έδωσαν ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κκ Τιμόθεος, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ , Ν.Μιχαλάκης,Σ.Κατσαβριά,Σ Λάππας υποψήφιοι βουλευτές των ΑΝ.ΕΛ.

    Ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης κκ Τιμόθεος με τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ν.Μιχαλάκη,των επικεφαλή της δημοτικής κίνησης ΚΑΡΠΟΣ Βάϊο Βαρελά και τον γγ νομαρχιακής ΣΥΡΙΖΑ Σ.Αναστασόπουλο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s