Στον Αρχιεπίσκοπο βρίσκει γαλήνη ο κ.Τσίπρας;

[Η τρίωρη συνάντησή τους και ο ευσεβέστατος Ν.Παππάς]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

O κ.Τσίπρας ενώ προσέρχεται στην Αρχιεπισκοπή.

O κ.Τσίπρας ενώ προσέρχεται στην Αρχιεπισκοπή.

Δεν ξέρω σε ποια χώρα του κόσμου ο πρωθυπουργός έχει τόσο στενό πάρε δώσε με τον Αρχιεπίσκοπο ή με το Μεγάλο Μουφτή. Στην Ελλάδα της αριστεροακροδεξιάς η Εκκλησία αρπάζει όλο και περισσότερα προνόμια από έναν λαό που βουλιάζει. Αντιγράφω από το ‘Βήμα’: (ΒΗΜΑτοδότης 15/10/2015-«Η γαλήνη του Τσίπρα»).
«Τρεις ώρες συζήτηση δεν είναι και λίγες. Ο Πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος συνέφαγαν και συζητούσαν επί τρίωρο, επιβεβαιώνοντας έτσι την θερμή και λειτουργική σχέση που έχουν οι δύο άνδρες από το 2011: ‘Κοντά στον Αρχιεπίσκοπο ο Πρωθυπουργός βρίσκει γαλήνη’, μου έλεγε ένας εκ των στενών συνεργατών του κ. Τσίπρα. Το μενού πλούσιο (για Τετάρτη). Λευκό φρέσκο ψάρι (φαγκρί), πράσινη σαλάτα, θαλασσινά και λευκό κρασί πρόσφερε ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας στον Πρωθυπουργό και στον υπουργό Επικρατείας Ν. Παππά που τον συνόδευε.
Αν και ο κ. Τσίπρας είχε πει ότι θα συναντήσει τον Αρχιεπίσκοπο για να λύσουν όλα τα θέματα δεν συζητήθηκε το θέμα των θρησκευτικών και του τρόπου διδασκαλίας στα σχολεία και το θέμα της απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα. Αποφασίστηκε όμως ότι όλα τα ζητήματα που ανακύπτουν να επιλύονται με συναίνεση και διάλογο, γιατί, όπως ειπώθηκε, προέχει το συμφέρον του λαού και κατά δεύτερον η Εκκλησία να συνεχίσει το κοινωνικό και φιλανθρωπικό της έργο με συσσίτια και άλλες δράσεις προς τις ευπαθείς ομάδες».

Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε κάποτε ποιες είναι αυτές οι «δράσεις» της Εκκλησίας, που και πότε γίνονται τα συσσίτιά της, πόσοι και ποιοι επωφελούνται, αλλά το κυριότερο ποιος πληρώνει το μάρμαρο και τι αφορολόγητα κέρδη βγάζει από αυτήν τη βιομηχανία φιλανθρωπίας η Εκκλησία. Θα ήταν χρήσιμο να βλέπαμε από τις κινήσεις των λογαριασμών της αν βάζει έστω και μισό ευρώ από την τσέπη της ή αν όλα γίνονται με προσφορές επιχειρηματιών, δωρεές αφελών πιστών και κυρίως κρατικές χορηγίες ή ευρωπαϊκά κονδύλια. Η Εκκλησία τρώει με δέκα στόματα, αρπάζει με δέκα χέρια, δεν πληρώνει τους αναλογούντες φόρους, το Κράτος καταβάλλει τους μισθούς των κληρικών της, η ίδια διακινεί μαύρο χρήμα από τα παγκάρια και τις πωλήσεις των «μυστηρίων» της, νέμεται τις περιουσίες μοναχικών ανθρώπων που έπεσαν στα νύχια της και της τις κληροδοτούν, θεωρώντας πως έτσι δωροδοκούν τον ελληνορθόδοξο θεό για μια θέση στον Παράδεισο, τα συγγενολόγια δεσποτάδων πλουτίζουν υπέρμετρα, το ΣΔΟΕ ολιγωρεί σκανδαλωδώς ακόμη και σε δημοσιοποιημένες κραυγαλέες καταστάσεις και ο Αρχιεπίσκοπος θέλει με το πρόσχημα της φιλανθρωπίας να βάλει τη δεξιά του χερούκλα σε ακίνητα φιλέτα που διεκδικεί η Εκκλησία από το Κράτος.

Τι είδους γαλήνη βρίσκει ο κ.Τσίπρας στην Αρχιεπισκοπή; Δεν είναι κάποια υστερική βυζαντινή βασίλισσα από αυτές που δολοφονούσαν ακόμη και τα παιδιά τους ή τύφλωναν τον άντρα τους και μετά έτρεχαν στον (διορισμένο με ίντριγκες από αυτές) πατριάρχη Τέρπανδρο τον 69ο για να τους δώσει (με το αζημίωτο) συγχώρηση, αλλιώς θα τον έτρωγε το σκοτάδι. Είναι βέβαια ένας σκανδαλωδώς περιορισμένων γνώσεων νέος άνθρωπος, που δεν έχει εμπειρία προσωπικής εργασίας και έχει μάθει να κινείται στο ημίφως και στο παρασκήνιο. Αν η συνείδηση του λειτουργούσε στοιχειωδώς, θα έπρεπε να είχε το λιγότερο αποσυρθεί ύστερα από τόση εξαπάτηση, από τόσο άθλιες μεθόδους όπως ένα αντεστραμμένο δημοψήφισμα, μετά από την καταστροφή του τραπεζικού συστήματος και κάθε σοβαρής παραγωγικής διαδικασίας ενεργής ή προσδοκώμενης. Ασφαλώς μερίδιο ενοχής έχουν και οι προκάτοχοί του, αυτοί όμως το έχουν μοιρασμένο σε πολλούς και σε βάθος μακρού χρόνου, κανείς άλλος πολιτικός δεν προκάλεσε μόνος του, με τόση ταχύτητα, με τόση άγνοια κινδύνου, με τόση υποκρισία, τόσο μεγάλη συμφορά. Δεν δείχνει να έχει τέτοιο πρόβλημα, δεν νομίζω πως ανήκει σε αυτό το είδος ανθρώπου που τον κυνηγούν οι Ερινύες του, προς το παρόν δηλαδή, γιατί αυτές δεν έρχονται μετά από πρόσκληση του ενδιαφερόμενου. Να παραιτηθεί είναι βέβαια μια κουβέντα, είναι πολύ δύσκολο αυτό για έναν άνθρωπο που έχει μάθει να ζει άνετα, να επωφελείται από τη θέση του για να καλοπερνάει και να απολαμβάνει τόσο αναπάντεχα προνόμια και τιμές και δεν έχει επαγγελματικό μέλλον εκτός πολιτικής. Αλλά ακόμη κι αν τον είχε καταλάβει πανικός απέναντι σε αυτά που προκάλεσε και σε αυτά που έρχονται, δεν νομίζω πως είναι τόσο ανόητος ώστε να νομίζει πως ο έμμισθος χρυσοφόρος κρατικός δεσπότης Λαυρεντιάδη, Κυριακίδη, Βουλιαγμένης, «Αλληλεγγύης-Αποστολής» και Βοιωτοπεδίου, είναι σε θέση να του προσφέρει οποιαδήποτε παραμυθία. Ύστερα η μεταξύ τους συζήτηση, έστω και με τη βοήθεια ενός αμφιλεγόμενου προσώπου, του κ.Ν.Παππά, δεν μπορεί να είναι ισότιμη. Ασφαλώς ο κ.Ιερώνυμος, που είναι ένα μορφωμένος κληρικός, δεν μπορεί να συζητήσει στα σοβαρά φιλοσοφικά ή θεολογικά θέματα με έναν λειτουργικά αγράμματο και με τον πανούργο φίλο του. Σίγουρα όμως θα του είναι πολύ εύκολο να τουμπάρει τα δυο κοκκοράκια με τις μπουρδολογίες που χρησιμοποιούν οι ρασοφόροι, όταν συζητούν με τις πλούσιες ξεμωραμένες γριές που ξεπουπουλιάζουν, γεγονός που μας προκαλεί ανησυχία για το δημόσιο συμφέρον. Τίποτα καλό δεν προοιωνίζονται αυτές οι συναντήσεις, είτε έχουν το χαρακτήρα που τους αποδίδει η εφημερίδα, ο εστί μεθερμηνευόμενο ένας πρωθυπουργός που ναυάγησε και ταράχτηκε, καταφεύγει σε έναν πανούργο ρασοφόρο που ξέρει τον τρόπο να τον εντυπωσιάζει και να τον ηρεμεί με παπαδίστικες σαπουνόφουσκες, είτε κάποιο ιερό αλισιβερίσι, καθόλου καλό για τον τόπο, απεργάζεται με τον κουφιοκεφαλάκια πρωθυπουργό και τον φίλο του, ο διάδοχος του Χουντόδουλου. Θυμίζω πως ο ευσεβέστατος κ.Ν.Παππάς, που έχει δηλώσει πως «Η Εκκλησία έχει παράλληλο μήνυμα με την Αριστερά» (29.1.2013) και που τρέχει από την ενθρόνιση του ευνοούμενου του Αρχιεπισκόπου στην Ν.Ιωνία, σε συνάντηση με τον μητροπολίτη Κορίνθου, είχε συνοδεύσει τον κ.Τσίπρα στην επίσκεψή του στον «κομιστή» εκδότη, ενώ υπάρχουν γι’αυτόν δημοσιεύματα, που δεν ξέρω αν τον αδικούν, πάντως έχουν μείνει αναπάντητα και δεν τον κολακεύουν ιδιαίτερα. Παραθέτω ενδεικτικά αποσπάσματα από τέσσερα, τα οποία νομίζω, αν αληθεύουν, πως αποκλείουν το ενδεχόμενο ο κ.Τσίπρας να έχε μεταμορφωθεί σε τρομαγμένη θεούσα, που τη γαληνεύει ο εξομολόγος της, με τον κ.Παππά να λιβανίζει για να δημιουργήσει ατμόσφαιρα. Νομίζω πως μάλλον ενισχύουν την εκδοχή των ιερών και ανίερων μπίζνες, συνοδευόμενων από θεμελιώδεις δημοκρατικές θεσμικές υποχωρήσεις της Πολιτείας, που σχεδιάζονται παρασκηνιακά:

Α. «Ν. Παππάς: Οταν η εξουσία σε διαβρώνει μέχρι το μεδούλι» (16. 8. 2015)
«…Στόχος του υπουργού Επικρατείας είναι η ΕΡΤ ΑΕ μέσω θυγατρικής της να γίνει πάροχος δικτύου, …αλλά αυτή προβλέπεται να συνδυαστεί και με την τοποθέτηση νέων ιδιωτικών κεφαλαίων που θα στηρίξουν το εγχείρημα. Αυτό σε απλά ελληνικά ονομάζεται «αναδιανομή της πίτας»…Να υποθέσουμε ότι αυτή την «αναδιανομή της πίτας» σε μια αγορά με συμφέροντα δισεκατομμυρίων ο Ν. Παππάς την κάνει με αντικειμενικά κριτήρια;…».
Ένα άλλο δημοσίευμα αποκτάει ιδιαίτερη βαρύτητα μετά την περίεργη απομάκρυνση του κ.Νικολούδη

Β. «Περιμένοντας μια διάψευση από τον υπουργό Ν. Παππά» (16.6.2015).
«Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε αλλά οι πηγές μας από έγκυρους κυβερνητικούς κύκλους περιορίζουν ασφυκτικά τα περιθώρια αμφισβήτησης. Αναφερόμαστε στην είδηση ότι ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τη διαφάνεια, Παν. Νικολούδης διέταξε δικαστική έρευνα με αφορμή ότι στην περιβόητη λίστα Λαγκάρντ εντοπίστηκε μεγαλοδημοσιογράφος του ΔΟΛ να έχει βγάλει στο εξωτερικό πάνω από δυο εκατομμύρια ευρώ, «μαύρο χρήμα» που δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ύπαρξη του. Και όμως ο συνάδελφος του υπουργός Ν. Παππάς –και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού- .. έδωσε … «άφεση αμαρτιών» στον μεγαλοδημοσιογράφο του ΔΟΛ κάνοντας παρασκηνιακή παρέμβαση ώστε να μπει φρένο στην εξέλιξη αυτής της δικαστικής έρευνας….».

Γ. Καθημερινή 17.6.2015 «Χρεώνουν» στον Ν. Παππά τη διάταξη για φυσικό αέριο»
«Το Μαξίμου και τον υπουργό Επικρατείας, Ν. Παππά, δείχνουν τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος ως υπεύθυνο για την διάταξη στο μίνι φορολογικό, που προέβλεπε απαλλαγή από τον ΕΦΚ στο φυσικό αέριο για τη βιομηχανία και χαρακτηρίστηκε φωτογραφική, κυρίως για ΒΦΛ. Η Ν. Βαλαβάνη την απέσυρε τελικά, μετά τις αντιδράσεις των βιομηχανιών. Είχαν προηγηθεί διαρροές από πλευράς κ. Βαλαβάνη ότι δεν είναι η ίδια, ούτε το υπουργείο Οικονομικών υπεύθυνοι. Δεν ήταν, όμως, πρωτοβουλία ούτε του αρμόδιου υπουργού Π. Λαφαζάνη. Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η διάταξη προωθήθηκε από τον Ν. Παππά, που είχε διαβεβαιώσει τον κ. Λαφαζάνη, λένε οι ίδιες πηγές, ότι η διάταξη αφορά μεγάλο κομμάτι της βιομηχανίας».

Δ. «Παρασκηνιακά παζάρια για το μοίρασμα των τηλεοπτικών αδειών».
«……Λ. Χαραλαμπόπουλος, Ερρ.Σωμερίτης – “Unfollow”. Στην τελική φάση μπαίνει το μεγάλο παρασκηνιακό παζάρι για τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες αφού μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα κατατεθεί στην βουλή το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδεις που συντάσσει το δεξί χέρι του Τσίπρα, ο Ν.Παππάς και το στενό περιβάλλον του. Ο Ν. Παππάς, απολαμβάνει της πλήρους εμπιστοσύνης του Αλ. Τσίπρα αφού κατόρθωσε το … ακατόρθωτο. Να δημιουργήσει έναν τέτοιο επικοινωνιακό μηχανισμό ώστε να στηρίζεται η κυβέρνηση από το συγκρότημα ΜΜΕ του Κουρή μέχρι τον ΔΟΛ. Κάτι ανάλογο δεν έχει συμβεί σε όλα τα χρόνια μετά την μεταπολίτευση. Και ο υπουργός Επικρατείας που φαίνεται ότι η εξουσία τον έχει διαβρώσει μέχρι το μεδούλι, δίνει την αίσθηση ότι απολαμβάνει την αποστολή του. Ειδικά τώρα που παρουσιάζεται προνομιακός συνομιλητής με όλα τα «τζάκια» της εγχώριας πλουτοκρατίας, τα οποία δημοσιογραφικές πληροφορίες παρουσιάζουν ότι επιδιώκουν να αποκτήσουν μια τηλεοπτική συχνότητα. (Γιάννα Αγγελοπούλου, Δ.Γιαννακόπουλος, Σωκ. Κόκκαλης, Δημ. Μελισσανίδης)…».

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

25 Responses to Στον Αρχιεπίσκοπο βρίσκει γαλήνη ο κ.Τσίπρας;

  1. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Το «εκσυγχρονιστικό» μνημόνιο (βλ. δανειστές), σε αγαστή συνεργασία με τους ελληνόφωνους «ευρωπαϊστές» του κρατιδίου, προστατεύει τη φοροδιαφυγή

    Ας κάνουμε μια πρόβλεψη: Η νέα ελληνική κυβέρνηση, όποια κι αν είναι αυτή, θα υποσχεθεί να πατάξει τη φοροδιαφυγή και θα αποτύχει. Ο λόγος δεν θα είναι (μόνο) η πιθανή έλλειψη αποφασιστικότητας, αλλά …το τρίτο μνημόνιο. Η εφαρμογή των μνημονιακών «μεταρρυθμίσεων» στη φορολογική διοίκηση, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, θα έχει ως αποτέλεσμα δεκάδες χιλιάδες υποθέσεις φοροδιαφυγής να περάσουν ουσιαστικά στο αρχείο, στερώντας από το ελληνικό κράτος εκατοντάδες εκατ. ευρώ που θα μπορούσε να εισπράξει άμεσα. Και δεν είναι μόνο αυτό…

    http://www.thepressproject.gr/article/81552/To-mnimonio-prostateuei-ti-forodiafugi

  2. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    «Ένα άλλο δημοσίευμα αποκτάει ιδιαίτερη βαρύτητα μετά την περίεργη απομάκρυνση του κ.Νικολούδη».
    Δημήτρης Παπαγγελόπουλος (Νέα Δημοκρατία).
    ΚΥΠατζής ήταν και ΚΥΠατζής παραμένει!!!

  3. Ο/Η eklag λέει:

    Οι μεγάλοι μουφτήδες,οι μεγάλοι χεχε ραβίνοι,οι μεγάλοι ρασπούτιν και τα εντεταλμένα κρατίδια είναι μια παλαιά ιστορία όπως εξάλλου και τα συσσίτια ως κριτήριο φοροαπαλλαγών.
    Θα παρακαλούσαμε-εκτός από το να συγκαλύπτουν βιασμούς παιδιών-να πετάνε τουλάχιστον κανέναν μεζέ και στους αναξιοπαθούντες που μας βγάζουν-και αυτοί-την ψυχή στο τρένο,μήπως και καταφέρουμε επιτέλους να τελειώσουμε το άρθρο με την αποδόμηση του εξελληνισμού στο Βυζάντιο(ο καθένας με τον πόνο του).

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
    Από το 2010, πριν η κρίση διογκωθεί.
    Μία δημοσκόπηση:
    Εξαφανίστηκε σχεδόν από το διαδίκτυο και έκτοτε το ερώτημα «απαγορεύτηκε»

    Με συντριπτική πλειοψηφία 84% οι πολίτες εμφανίζονται υπέρ της περαιτέρω φορολόγησης της Εκκλησίας έναντι ποσοστού 15,1% που δηλώνει αντίθετο» (Δημοσκόπηση της MRB δημοσίευσε η εφημερίδα REAL NEWS 6.4.2010).
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=148277
    http://agrimologos.com/2011/07/21/21-7-11/
    http://ellkno.blogspot.gr/2010/04/107-mrb-real-news.html

    enet.gr, 11:05 Σάββατο 3 Απριλίου 2010
    σύμφωνα με δημοσκόπηση της MRB που δημοσιεύει η εφημεριδα Real news….
    Φορολόγηση εκκλησίας

    Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης στο ερώτημα εάν η Εκκλησία της Ελλάδας θα πρέπει να φορολογηθεί περαιτέρω. Με συντριπτική πλειοψηφία 84% οι πολίτες εμφανίζονται υπέρ της περαιτέρω φορολόγησης της Εκκλησίας έναντι ποσοστού 15,1% που δηλώνει αντίθετο.

    Ακόμη, όσον αφορά το φιλανθρωπικό έργο της εκκλησίας και για το κατά πόσον υπερτερεί ή υστερεί των οικονομικών δυνατοτήτων της, το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε πως υστερεί, το 15,3% πως είναι όσο ακριβώς της επιτρέπουν οι δυνατότητες της, το 11,1% ότι υπερτερεί και το 8,6% απάντησε οτι δεν γνωρίζει.

    Και μια πρόσφατη επί διακυβέρνησης της παρέας του Τσίπρα. Ο δημοσιογράφος στον υπέρτιτλο, μετριάζει το συντριπτικό ποσοστό και το κόβει κατά 4,5% , γιατί όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ είναι 74,5. Το εκπληκτικό είναι πως μόνο 19,7 διαφωνεί, που σημαίνει πως πάνω από τους μισούς ψηφοφόρους της Χ.Α. των ΑΝΕΞΕΛ και της ΝΔ αθροιστικά, δεν διαφωνούν με τον χωρισμό:

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=695927
    ΤΟ ΒΗΜΑ
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2015 05:45
    Χιώτης Βασίλης

    Δημοσκόπηση Κάπα Research: 7 στους 10 θέλουν χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας
    Φλερτ Αρχιεπισκόπου-Πρωθυπουργού αλλά προβλήματα στη «συνεκμετάλλευση της εκκλησιαστικής περιουσίας – Η σημαντική υποχώρηση του ρόλου της Εκκλησίας προβληματίζει την Ιεραρχία
    …………………….

    Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Κάπα Research που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του «Βήματος» (το κυρίως μέρος της παρουσιάστηκε την περασμένη Κυριακή) το 74,5% της κοινής γνώμης τάσσεται υπέρ του διαχωρισμού Κράτους – Εκκλησίας, με μόνο ένα ποσοστό 19,7% να διαφωνεί.
    Ταυτόχρονα ένα ποσοστό 63,9% δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο από τη δραστηριότητα της Εκκλησίας, επειδή προφανώς δεν θεωρεί ότι αρκεί για τον ρόλο τον οποίο έχει στην ελληνική κοινωνία μόνο η κοινωνική δράση που αναπτύσσει.

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΝΕΟ ΙΕΡΟ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΕ ΥΠΟΠΤΗ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (δεν το πιστεύω, αν είναι δυνατόν!):

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=745986
    Ψάχνουν παρεμβολή «φιλανθρωπικών παραγόντων» στη δίκη για το «Noor 1»
    Προς την πρώτη πρόεδρο – Νέος κύκλος υποκλαπεισών συνομιλιών
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/10/2015 06:00
    Λαμπρόπουλος Βασίλης Γ.

    Το ενδεχόμενο απόπειρας προσέγγισης της προέδρου του δικαστηρίου που θα εκδίκαζε την υπόθεση του «Noor 1» από ιδιώτες «εκκλησιαστικούς παράγοντες» ερευνούν τα τελευταία 24ωρα οι αστυνομικές και οι δικαστικές αρχές. Η δικαστική λειτουργός αποχώρησε λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της δίκης, επικαλούμενη «περιστασιακά προβλήματα υγείας» και έχει ακολουθήσει έρευνα της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για τη διερεύνηση της επιλογής της -με το δεδομένο της εντιμότητάς της- και για άλλες παραμέτρους της υπόθεσης.

    Η περαιτέρω έρευνα φέρεται να βασίζεται σε αναφορές ότι βασικό κατηγορούμενο της υπόθεσης της μεταφοράς των δύο τόνων ηρωίνης που αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο του 2014 επισκεπτόταν στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατείτο, επιχειρηματίας του Πειραιά μαζί με αστυνομικό που υπηρετεί στην Κρατική Ασφάλεια στον Πειραιά. Όπως και ότι από αυτά τα «παράτυπα επισκεπτήρια» είχε προκύψει η προσπάθεια πίεσης της ορισμένης τότε προέδρου του δικαστηρίου.

    Για τα επισκεπτήρια στον Κορυδαλλό έχει ξεκινήσει σχετική έρευνα η αρμόδια εισαγγελέας για το σωφρονιστικό ίδρυμα κυρία Σταματίνα Περιμένη, η οποία συνεργάζεται και με άλλους κρατικούς αξιωματούχους.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη των αρμοδίων αρχών ερευνούν τον τυχόν ρόλο που μπορεί να είχαν υπάλληλοι της Μητρόπολης Πειραιά και άλλοι ιδιώτες που γνώριζαν την έμπειρη δικαστική λειτουργό και από την ιδιότητά της ως διοικητικού στελέχους σε μεγάλο φιλανθρωπικό ίδρυμα του Πειραιά το οποίο είχε «ανοιχτή γραμμή» με τη συγκεκριμένη Μητρόπολη.

    Οι ενδείξεις σχετικής «διασύνδεσης» φαίνεται να ενισχύονται και από το γεγονός ότι οι εν λόγω υπάλληλοι της Μητρόπολης Πειραιά ή στενοί συγγενείς τους (ανάμεσά τους και πρώην στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών) είχαν αναπτύξει πολυετή συνεργασία με τον επιχειρηματία από τον Πειραιά που επισκεπτόταν τον κρατούμενο για το «Noor 1». Συνεκτιμάται ότι ο ίδιος επιχειρηματίας είναι δημοτικός σύμβουλος σε δήμο του επινείου που έχει επίσης συμμετάσχει σε δωρεές -με απολύτως βεβαίως ανθρώπινα και ειλικρινή κριτήρια- στο εν λόγω φιλανθρωπικό ίδρυμα.

    Ωστόσο εξετάζεται αν αναπτύχθηκε έτσι κάποιος «δίαυλος γνωριμίας» που επιχειρήθηκε να χρησιμοποιηθεί με την εν λόγω δικαστική λειτουργό.

    Νέος κύκλος παρακολουθήσεων

    Αξιοσημείωτο είναι ότι για εμπλεκόμενους στην υπόθεση του «Noor 1» και για τα ερευνώμενα επισκεπτήρια στις φυλακές Κορυδαλλού φέρεται να υπάρχει νέο υλικό με προσφάτως υποκλαπείσες συνομιλίες από διωκτική αρχή. Στις συνομιλίες αυτές υπάρχουν συνεννοήσεις κρατουμένων για το «Noor 1» με επιχειρηματίες για το θέμα της δικαστικής μεταχείρισής τους, για οικονομικές συναλλαγές τους, για την υποστήριξή τους από αθλητικούς παράγοντες και άλλους.

    Τα στοιχεία από αυτό τον νέο κύκλο παρακολουθήσεων θα παραδοθεί στις δικαστικές αρχές. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ερευνώνται και οι επαφές που είχαν στις φυλακές Κορυδαλλού κατηγορούμενοι για το «Noor 1» με βαρυποινίτες και αν από αυτές είχε προκύψει κάποια εκβίαση ή απόπειρα πίεσης σε δικαστικούς λειτουργούς – όπως είχε συμβεί σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν…
    ______________________

    ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
    http://directnews.gr/greece/6411–2.html
    Εμπλέκουν τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο στο παραδικαστικό κύκλωμα Νο2 !
    28-9-2011

  6. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    Οι δικοί μας, που είναι πάρα πάρα πάρα πολλοί, κρύβονται, υποκρίνονται ή βρίζουν τους ομοφυλόφιλους οι πιο θρασείς από αυτούς.

    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=743015

    «Είμαι ένας ομοφυλόφιλος, ευτυχής ιερέας» δηλώνει θεολόγος του Βατικανού

    Ο 43χρονος Κριστόφ Τσαράμσα αποκάλυψε ότι έχει μόνιμο σύντροφο

    03/10/2015

    «Είμαι ένας ομοφυλόφιλος, ευτυχής ιερέας» δηλώνει θεολόγος του Βατικανού

    Ο 43χρονος πολωνός υψηλόβαθμος κληρικός και θεολόγος Κριστόφ Τσαράμσα, μέλος της Επιτροπής για το Δόγμα της Πίστεως, δεύτερος γραμματέας της Διεθνούς Θεολογικής Επιτροπής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και καθηγητής στο καθολικό πανεπιστήμιο Γκρεγκοριάνα, αποφάσισε να αποκαλύψει ότι είναι «ένας ομοφυλόφιλος και ευτυχής ιερέας», με συνέντευξή του στην εφημερίδα Corriere Della Sera.

    «Ξέρω ότι θα πληρώσω τις συνέπειες της πράξης μου αυτής, αλλά η Εκκλησία πρέπει να σταματήσει να εθελοτυφλεί και να καταλάβει ότι η λύση που προτείνει στους γκέι πιστούς, η πλήρης αποχή από την ζωή της αγάπης, είναι απάνθρωπη», δήλωσε ο Πολωνός κληρικός.

    Σε σχέση με τους λόγους που τον ώθησαν να προχωρήσει στην αποκάλυψη, o Τσαράμσα εξηγεί ότι «φτάνει η στιγμή κατά την οποία κάτι σπάει μέσα σου, δεν αντέχεις άλλο. Αν ήμουν μόνος θα χανόμουν μέσα στον εφιάλτη της άρνησης της ομοφυλοφιλίας μου, αλλά ο Θεός δεν μας αφήνει ποτέ μόνους. Και πιστεύω ότι με οδήγησε στο να κάνω, τώρα, αυτή την τόσο δυνατή υπαρξιακή επιλογή, δυνατή σε ότι αφορά τις συνέπειές της. Είναι η αναγκαία προϋπόθεση για να ζήσω με συνοχή, διότι έχουμε ήδη αργήσει και δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλα 50 χρόνια».

    Ο πατέρας Κριστόφ Τσαράμσα δηλώνει, παράλληλα, ότι αποφάσισε να κάνει το βήμα αυτό «για τον εαυτό του, για την Εκκλησία και τις σεξουαλικές μειονότητες» και αναφερόμενος στην στάση της Καθολικής Εκκλησίας απέναντι στην ομοφυλοφιλία, μιλώντας στην Κορριέρε Ντέλλα Σέρα υπογραμμίζει: «Μέσα στην Εκκλησία δεν γνωρίζουμε την ομοφυλοφιλία, διότι δεν γνωρίζουμε τους ομοφυλόφιλους. Είναι σε κάθε γωνιά, αλλά δεν τους κοιτάξαμε ποτέ στα μάτια, διότι σπανίως επιλέγουν να πουν ποιοι είναι».

    Ο πατέρας Τσαράμσα αποκάλυψε ότι έχει μόνιμο σύντροφο, με τον οποίο και φωτογραφήθηκε,

    και αφιέρωσε το coming out του «σε όλους τους ομοφυλόφιλους ιερείς».

    Σχολιάζοντας την συγκριμένη συνέντευξη ο εκπρόσωπος τύπου του Βατικανού, πατέρας Φεντερίκο Λομπάρντι, τόνισε ότι ο πολωνός αυτός θεολόγος «δεν θα μπορεί να συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του στην Επιτροπή για το Δόγμα της Πίστεως και στα πανεπιστήμια του Βατικανού».

    Σύμφωνα με τον Λομπαρντι, τέλος, «η επιλογή μιας τόσο θεαματικής αποκάλυψης, παραμονή της συνόδου της Καθολικής Εκκλησίας, είναι ιδιαίτερα σοβαρή και στερείται αισθήματος ευθύνης, διότι στοχεύει στο να υποβάλει την συνοδική συνέλευση σε μια αθέμιτη πίεση των μέσων μαζικής ενημέρωσης».

  7. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/10/blog-post_231.html

    Ο «Μυστικός Δείπνος του Τσίπρα με τον αρχιρασοφόρο»

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έχει το «Εθνος της Κυριακής» υπήρξε «Μυστικός Δείπνος του Τσίπρα με τον Ιερώνυμο».
    Κι ενώ η εφημερίδα μας ενημερώνει μέχρι το μενού που περιλάμβανε ο δείπνος του πρωθυπουργού με τον αρχιρασοφόρο που έγινε την περασμένη Τετάρτη («λόγω της ημέρας επιλέχτηκε νηστίσιμο μενού, που περιλάμβανε καλαμάρι, λαβράκι και σαλάτες», μας λέει η εφημερίδα) περιορίζετε να μας πει ότι οι δυο πλευρές κατέληξαν σε ένα «ιερό συμβιβασμό».

    Δεν μαθαίνουμε κάτι ιδιαίτερο απ’ αυτό το ρεπορτάζ εκτός απ΄ το ότι στην συνάντηση Τσίπρα – Ιερώνυμου ήταν παρών και ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, (αυτό έχει την σημασία του) και του ότι «και οι δυο πλευρές ξορκίζουν ένα σενάριο ρήξης μεταξύ Εκκλησίας και πολιτείας».

  8. Ο/Η Left λέει:

    https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/12/papades-enoploi-parakratikoi/#comment-10126

    Παπάδες ένοπλοι παρακρατικοί, σε παραστρατιωτικά τάγματα θανάτου, ρασοφόρες μονάδες των ΜΑΥ.
    Posted by Βασιλική Μετατρούλου στο 2011/02/12


    Παπάδες ένοπλοι παρακρατικοί, σε παραστρατιωτικά τάγματα θανάτου, ρασοφόρες μονάδες των ΜΑΥ (ΜΑΥ = Μονάδες Ασφαλείας Υπαίθρου), στην περιοχή Γρεβενών-Τρικάλων, την περίοδο του εμφυλίου πολέμου, to 1948.
    Βρίσκονται σε σύσκεψη για να καθορίσουν την τακτική τους έναντι των κομμουνιστοσυμμοριτοΕΑΜοβούλγαρων, αυτών με τα κονσερβοκούτια.

    Στη μέση καθιστός υπάρχει και ένας βαθμοφόρος της Χωροφυλακής ή του Στρατού, ο οποίος φοράει μια μακριά στρατιωτική χλαίνη, αλλά δυστυχώς δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία.
    Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο-λεύκωμα της Μαρούλας Κλιάφα,
    http://www.biblionet.gr/author/1672

    με τίτλο «Θεσσαλία 1881-1981, Εκατό χρόνια ιστορία», εκδόσεις Κέδρος.
    http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&Titlesid=18992

  9. Ο/Η Lawyer λέει:

    http://kikiri-kou.blogspot.com/2015/10/noor-1_16.html
    Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2015
    ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΟΥ NOOR 1;

    Πως εμπλέκεται η Εκκλησία με το Noor 1 και την υπόθεση ναρκωτικών;

    Υπό έλεγχο οι υπάλληλοι της Μητρόπολης Πειραιά

    Το ενδεχόμενο απόπειρας προσέγγισης της προέδρου του δικαστηρίου που θα εκδίκαζε την υπόθεση του «Noor 1» από ιδιώτες «εκκλησιαστικούς παράγοντες» ερευνούν τα τελευταία 24ωρα οι αστυνομικές και οι δικαστικές αρχές. Η δικαστική λειτουργός αποχώρησε λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της δίκης, επικαλούμενη «περιστασιακά προβλήματα υγείας» και έχει ακολουθήσει έρευνα της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για τη διερεύνηση της επιλογής της -με το δεδομένο της εντιμότητάς της- και για άλλες παραμέτρους της υπόθεσης.

  10. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://www.kalami.net/

    »Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ (μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ), ενωμένο, δυνατό»: Πολύ χρήμα έχουν οι »σύντροφοι» της »πρώτης φοράς αριστεράς»…(Διαβάστε)

    «Η λέξη »χριστιανισμός» έχει παρανοηθεί, γιατί στην ουσία υπήρχε ένας χριστιανός, που λέγεται ότι πέθανε πάνω στον σταυρό»
    Περί του »ροζ σκάνδαλου» ‘Ελληνα κληρικού στη Νέα Υόρκη: »Δώστε τσόντα στο ποίμνιο»

    Το ότι ο »κλήρος» είναι διεφθαρμένος, δηλ. ένα…»μπορντέλο», αυτό το γεγονός »το ξέρουν και οι κότες». Από το »σεπτόν οικουμενικό Πατριαρχείο», μέχρι την τελευταία επισκοπή του στις ΗΠΑ, βρωμάει (με φιλοχρήματους-αρπακτικά, »επιβήτορες» και »αδελφές»). Ο Πασσιάς, δεν είναι η… εξαίρεση, άσχετα αν το σκάνδαλο είναι παλιό, αφού τα αίσχη είναι… κανόνας και απλά κουκουλώνονται γιά χρόνια. Η διαφορά είναι ότι το »πορνοελκόμενο θεοφοβούμενο ποίμνιο» βλέπει τώρα και τα ροζ πιπεράτα βίντεο των »πρωταγωνιστών» (ενός έγγαμου με 4 παιδιά »κληρικού» και μιάς έγγαμης με 3 παιδιά »πιστής»). Η εφημερίδα New York Post που το δημοσιοποιεί, με φωτογραφίες και βίντεο, είναι »σκανδαλοθηρικά κίτρινη». Αλλά οι δικές μας οι ελληνικές, Νέα Υόρκη και Αθήνα, είναι καλύτερες; Τα παιδιά των πρωταγωνιστών δεν τα σκέφτηκαν; Και αφού ασχολούνται με τέτοια, γιατί δεν ασχολήθηκαν (ειδικά η οσμίζουσα »ημερήσια γεροντοκόρη Αστόριας») και με τα ροζ σκάνδαλα έγγαμων μεγαλο-κληρικών, εκλεκτών του Βαρθολομαίου, με »καθώς πρέπει» έγγαμες κυρίες της »υψηλής κοινωνίας ελληνο-κροίσων» Νέας Υόρκης; Γιατί δεν ασχολούνται και με τις »ξεφωνημένες αδελφές του ελέους», τις επισκοπίνες, μητροπολίτισες και »λοιπές»;
    Σημ.: Η »επαρχιακή Σύνοδος» (αρχιεπισκοπής ΗΠΑ), που συνεδρίασε υπό την »γιαγιά», καθαίρεσε (13 Οκτ. ’15) τον »ερωτύλο-σκανδαλιάρη» Πασσιά. Αν έκανε αυτοκαθαίρεση και η όλη Σύνοδος (αρχιεπίσκοπος, μητροπολίτες), θα είμασταν πολύ καλύτερα ως Ομογένεια.

  11. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/153035/koysoyri-toy-anthimoy

    Το κουσούρι του Άνθιμου

    Του Κώστα Βαξεβάνη

    Δεν του αρέσει η δημοσιότητα του Άγιου Πατέρα. Όχι η δική του, του σκανδάλου. Ο ίδιος ξεροσταλιάζει στα τηλεπαράθυρα, ακίζεται με τους παρουσιαστές, έχει άποψη για όλα (κυρίως για τους ομοφυλόφιλους) και είναι ο μόνος από την αγία τηλεοπτική τριάδα της Θεσσαλονίκης που δεν έχει καταδικασθεί (ακόμη) σε φυλάκιση όπως ο Ψωμιάδης και ο Παπαγεωργόπουλος.

    Η απέχθεια του Άνθιμου στη δημοσιότητα αφορά το βιασμό ενός 7χρονου στο Παπάφειο ίδρυμα του οποίου είναι Πρόεδρος . Δεν την καταλαβαίνει όπως λέει η ανακοίνωση που έβγαλε, ούτε τη δικαιολογεί τη δημοσιότητα. Μεμονωμένο περιστατικό για μια ακόμη φορά.

    Είναι γνωστά όσα γίνονται στα άγια ιδρύματα από την εποχή που η Φρειδερίκη έστελνε παιδάκια να πλέκουν την προίκα της Πριγκίπισσας στα ορφανοτροφεία της. Είναι καταγεγραμμένη ιστορικά η υποκρισία, οι κακοποιήσεις παιδιών και τα βουβά βογγητά στα ιδρύματα της “φιλανθρωπίας”.

    Καθωσπρέπει χριστιανοί, σε όλα τα πλάτη της γης κρύβουν τις άρρωστες ορέξεις τους και τη βίαιη φύση τους μέσα στην καλοσύνη των ιδρυμάτων. Και όταν υπάρχει κάποια αποκάλυψη, είτε πρόκειται για τα άδυτα του Βατικανού, είτε για τα ιδρύματα που στέκονται υπό την χρυσή πάντα επισκοπική μήτρα της δικής μας εκκλησίας, τότε γίνεται επίκληση στη σιωπή. Μη μιλάτε, μην αποκαλύπτετε βλάσφημοι γιατί κινδυνεύουν παιδιά. Μόνο που τα παιδιά τα κακοποιούν ή τα μαθαίνουν να κακοποιούν οι ίδιοι, μέσα στα φριχτά δωμάτια των ιδρυμάτων. Το ίδιο φριχτά με τα μυστικά που κρύβουν.

    Ναι ξέρω, θα βρεθούν πολλοί να πουν δεν είναι όλα τα ιδρύματα έτσι και δεν είναι όλοι φριχτοί και υποκριτές της καλοσύνης. Ναι σίγουρα δεν είναι. Μόνο που πρέπει να το δείχνουν κιόλας. Όχι με προσευχές, αλλά αφήνοντας την αλήθεια να ακουστεί.

    Ο Άνθιμος προσπαθεί να την κρύψει, να την κάνει εσωτερική διοικητική υπόθεση, να την αποδυναμώσει από αυτό που είναι: ένα σκάνδαλο βιασμού κάτω από την απέραντη αγάπη της Εκκλησίας και κυρίως τη σιωπή της. Γιατί άραγε; Γιατί παιδιά βιάζουν παιδιά στα ιδρύματα των αγίων; Θα μάθουμε ποτέ;

    Η ομοφοβία, οι ακρότητες του Άνθιμου, ο χομεϊνικός του λόγος δεν είναι παρεκτροπή και επικίνδυνη έστω γραφικότητα. Είναι η εικόνα που κρύβει μια πραγματικότητα. Ίσως ήρθε η ώρα να τη φωτίσουμε μαζί με το κουσούρι του Άνθιμου.

  12. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Στὶς κόβες δὲν ἔβρισκε γαλήνη;

    Ὁ Ἱερώνυμος κάνει ὅτι ὅλοι οἱ παπάδες διαχρονικῶς. Προπαγανδίζει καὶ λέγει, ὅτι κρίνει ὅ,τι συμφέρῃ ἐκείνην τὴν στιγμήν, τὰ ὁποῖα καὶ συνήθως εἶναι καὶ αἱρετικά, γιατί σὲ μὴ Ὀρθοδόξους ἀπευθύνεται.
    Δὲν ὑπάρχει μορφωμένος ἱερέας, γιατί τέτοιος εἶναι πραγματικὸς κίνδυνος γιὰ τὴν Ἐκκλησία. Πολυμυρωδιάδες τῆς Φιλοσοφίας ὑπάρχουν γιὰ προσηλυτιστικοὺς λόγους.
    Ἔχετε δοκιμάσει νὰ συγκρίνητε τὰ λεγόμενα παπάδων; Τὸ ἀποφεύγουν καὶ παραπέμπεται ὁ καθένας στὸν κοπαδάρχη του (αὐτὸ σημαίνει ποιμένας καὶ ποίμνιο).

  13. Ο/Η Nomorecoal λέει:

    Έγραψες πάλι… «θα του είναι πολύ εύκολο να τουμπάρει τα δυο κοκκοράκια με τις μπουρδολογίες που χρησιμοποιούν οι ρασοφόροι, όταν συζητούν με τις πλούσιες ξεμωραμένες γριές που ξεπουπουλιάζουν». Το όλο θέμα με τον ευσεβή άθεο Τσίπρα θα ήταν τόσο αστείο αν δεν ήταν τόσο τραγικό, σε συνδυασμό πάντα με το μπουρδέλο (συγγνώμη) που γέννησε στη χώρα η εννεάμηνη κυβέρνηση του ΤΙΠΟΤΑ, των αριστερών βαριδίων και των ακροδεξιών περιττωμάτων… Σε ότι αφορά τα ρασοειδή, ποιος το χει πει, «Όσο κοντά στο Θεό θαρρείς πως είσαι, τόσο μακρά πρέπει να στέκεις από την Εκκλησία».

  14. Ο/Η το νομοσχέδιο Παππά λέει:

    https://toparatiritirio2012.wordpress.com/2015/10/20/%ce%bf-%ce%bd%ce%ad%ce%bf%cf%82-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%bf%cf%84%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%bf%cf%80%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%ae/

    Ο νέος νόμος για τα ραδιοτηλεοπτικά : « του Τέλη Σαμαντά

    Υπάρχει ευρωπαϊκή χώρα στην οποία τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα τελούν υπό τον άμεσο έλεγχο του εκάστοτε υπουργού; Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει στις ευνομούμενες χώρες νόμος, ο οποίος να αναθέτει σε υπουργό της κυβέρνησης τον προσδιορισμό του αριθμού των καναλιών; Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει στις χώρες όπου υπάρχει τηλεόραση, νόμος που να προσδιορίζει πόσους ακριβώς εργαζόμενους πρέπει να απασχολεί το κάθε κανάλι; Όχι δεν υπάρχει. Υπάρχει, κάπου στον κόσμο, νόμος που να επιτρέπει στον αρμόδιο υπουργό να αποφασίζει το ποιοι και τι θα εκπέμπουν; Ναι, υπάρχει: σε μερικές χώρες της Λατινικής Αμερικής και στη Β. Κορέα –αλλά εκεί,ως γνωστόν, «Νόμος είναι η Βούληση του Ηγέτη».

    Ας αφήσουμε όμως τα «αστεία». Το σχέδιο νόμου που έχει υποβάλει στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας κ. Νίκος Παππάς ένα και μοναδικό στόχο έχει: τον απόλυτο έλεγχο της πολιτικής εξουσίας επάνω στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα.

    Όχι πως, δεκαετίες τώρα, οι προηγούμενες πολιτικές εξουσίες δεν έκαναν ακριβώς το ίδιο: το να κρατάς «ομήρους» τους «ολιγάρχες καναλάρχες» -ελλείψει νόμου και σαφών διαδικασιών- ήταν πολύ βολικό. Βολικό οικονομικο-πολιτικά: έπαιρνες τηλέφωνο και υποσχόσουν «παράτηση του δανείου» και ταυτοχρόνως, «έκλεινες» τις τηλεοπτικές εμφανίσεις σου. Απλά πράγματα.
    Και τότε «ήρθε η Αριστερά» -τρόπος του λέγειν. Η οποία για να «ξεκαθαρίσει» με τους «ολιγάρχες των μίντια», πρωτοτυπεί: Στην πραγματικότητα κάνει νόμο του κράτους αυτό ακριβώς που περιγράψαμε. Με μία «μικρή» διαφορά: από δω και στο εξής δε θα χρειάζεται να παίρνει κάποιος τηλέφωνο: η διαδικασία θα είναι γνωστή εκ των προτέρων. Θα κάνεις κυβερνητική προπαγάνδα; Έχει καλώς –θα παρατείνεται το δάνειο σου. Δε θα κάνεις; θα σε κλείνουν. Ακόμη πιο απλά τα πράγματα.
    Ποιο θα είναι σε λίγο καιρό το αποτέλεσμα, αν περάσει αυτό το «πρωτότυπο», παγκοσμίως, συνονθύλευμα, που αποκαλείται « Αδειοδότηση παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης»; Οι λάτρεις των τούρκικων σειρών θα πανηγυρίζουν. Το ίδιο και όσοι έχουν υψηλότερα κριτήρια και τους αρέσουν οι ξένες σειρές. Τι θα συμβεί με την ελληνική παραγωγή και μερικές χιλιάδες που βγάζουν έτσι το ψωμί τους; Μα ακριβώς ότι γίνεται και με την «αυτοδιαχειριζόμενη» και «αυτοχρηματοδοτούμενη» κομματική ΕΡΤ: θα συμπληρώσουν τα κενά στην ουρά των ανέργων. Όσο για τον «ελληνικό πολιτισμό», στον οποίο ομνύουν κάθε λίγο και λιγάκι οι κυβερνώντες; Είπαμε: Εσμέ και ξερό ψωμί.

    • Ο/Η Po λέει:

      φοβάμαι πως συμφωνώ.

      • Ο/Η Left λέει:

        http://www.rproject.gr/article/shedio-nomoy-gia-tis-tileoptikes-adeies-maximoywagen
        Σχέδιο νόμου για τις τηλεοπτικές άδειες: Μαξίμουwagen

        Γιάννης Νικολόπουλος | 20.10.2015

        Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛΛ και ειδικότερα το Μέγαρο Μαξίμου έχουν βαλθεί να αντιγράψουν τις μεθόδους βιομηχανικής εξαπάτησης της Volkswagen, καταφεύγοντας σε αντίστοιχα τρικ πολιτικής εξαπάτησης.

        Όπως η γερ­μα­νι­κή αυ­το­κι­νη­το­βιο­μη­χα­νία απο­πει­ρά­θη­κε να πα­ρα­πλα­νή­σει ως προς τις αλη­θι­νές τιμές των ρύπων στους κι­νη­τή­ρες της, έτσι και στο Μέ­γα­ρο Μα­ξί­μου επι­χει­ρούν να πα­ρα­πλα­νή­σουν και να συ­σκο­τί­σουν ως προς την αλη­θι­νή, πο­λι­τι­κή πο­ρεία που έχουν χα­ρά­ξει για τη χώρα και την κοι­νω­νία. Τον ρόλο του πε­ρι­βό­η­του πια λο­γι­σμι­κού πα­ρα­πλά­νη­σης, συ­σκό­τι­σης και απο­προ­σα­να­το­λι­σμού κα­λεί­ται να παί­ξει σε πρώτη φάση το σχέ­διο νόμου για τις τη­λε­ο­πτι­κές άδειες, το οποίο προ­α­ναγ­γέλ­θη­κε με τυ­μπα­νο­κρου­σί­ες, «αγω­νιώ­δεις» αντί­στρο­φες με­τρή­σεις από τα φι­λι­κά, κυ­ρί­ως δια­δι­κτυα­κά, προς τον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ΜΜΕ, πρω­θυ­πουρ­γι­κές κο­ρό­νες από το βήμα της Βου­λής και φυ­σι­κά δια­βε­βαιώ­σεις ότι «έτσι μπαί­νει τάξη στο τη­λε­ο­πτι­κό τοπίο της δια­πλο­κής και της πα­ρα­νο­μί­ας». Είναι όμως… έτσι;

        Αν και κα­νο­νι­κά το νήμα πρέ­πει να το πιά­σει κα­νείς από την αρχή, εκεί κάπου στο 1989, νο­μί­ζω ότι το 2013 είναι πιο πρό­σφο­ρο, εξάλ­λου συ­ντο­μεύ­ει έτσι και η έκτα­ση αυτού του κει­μέ­νου. Και αυτό γιατί εκεί­νο το έτος συ­ντε­λέ­στη­κε το γε­γο­νός που κα­θο­ρί­ζει κα­τα­λυ­τι­κά το ρα­διο­τη­λε­ο­πτι­κό τοπίο από τότε έως το άδηλο μπρο­στά μας μέλ­λον : Το «μαύρο στην ΕΡΤ», το σα­μα­ρο­βε­νι­ζε­λι­κο­κου­βε­λι­κό λου­κέ­το στην ΕΡΤ. Όπως τότε είχε επι­ση­μά­νει ορθά ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ – όντας μα­χη­τι­κή αντι­πο­λί­τευ­ση και προ­τού γίνει κυ­βέρ­νη­ση που στρί­βει το τι­μό­νι τέρμα νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρα… – το κλεί­σι­μο της ΕΡΤ είχε γίνει πρω­τί­στως για να εκ­χω­ρη­θεί η πίτα του ψη­φια­κού φά­σμα­τος και της εγκα­τά­στα­σης ενός μο­νο­πω­λια­κού δι­κτύ­ου στον σκύλο των συ­να­σπι­σμέ­νων ιδιω­τι­κών κα­να­λιών, την DIGEA. Το λου­κέ­το, όμως άνοι­ξε την όρεξη των κα­να­λαρ­χών και για μια άλλη διευ­θέ­τη­ση η οποία ήταν – και είναι – πιε­στι­κή για τα δικά τους συμ­φέ­ρο­ντα : Την – ας τη χα­ρα­κτη­ρί­σου­με επιει­κώς – ανα­διάρ­θρω­ση του ρα­διο­τη­λε­ο­πτι­κού το­πί­ου συ­νο­λι­κά, προ­κει­μέ­νου να απαλ­λα­γούν από τα συσ­σω­ρευ­μέ­να χρέη προς τις τρά­πε­ζες χωρίς να θι­γούν ούτε οι αξιώ­σεις των τρα­πε­ζών και οι εκα­τέ­ρω­θεν εκ­δου­λεύ­σεις ούτε τα κε­κτη­μέ­να ετών στην ιδιω­τι­κή τη­λε­ό­ρα­ση, τις ισορ­ρο­πί­ες ισχύ­ος με­τα­ξύ τους και την επιρ­ροή που επι­χει­ρού­σαν να ασκή­σουν στις μάζες των πο­λι­τών, μιας και όπως λέει με­τα­ξύ άλλων και η συ­ντο­νι­σμέ­νη δια­φη­μι­στι­κή και προ­πα­γαν­δι­στι­κή κα­μπά­νια των τε­λευ­ταί­ων ημε­ρών, «(η ιδιω­τι­κή τη­λε­ό­ρα­ση) είναι δω­ρε­άν στο σα­λό­νι μας» – τί­πο­τα βέ­βαια πιο ψευ­δές από αυτό…

        Το σχέ­διο νόμου για τις τη­λε­ο­πτι­κές άδειες απο­τε­λεί την προ­σπά­θεια της συ­γκυ­βέρ­νη­σης και προ­σω­πι­κά του υπουρ­γού Επι­κρα­τεί­ας, αρ­μό­διου – να μην ξε­χνιό­μα­στε – ταυ­τό­χρο­να για τα ΜΜΕ και τις επεν­δύ­σεις – καμιά οσμή… δια­πλο­κής στα χαρ­το­φυ­λά­κια…! – να συμ­βι­βα­στούν τα φαι­νο­με­νι­κά ασυμ­βί­βα­στα : Η πίτα ενός νέου τη­λε­ο­πτι­κού το­πί­ου που πρέ­πει να μεί­νει ολό­κλη­ρη και οι σκύ­λοι της δια­πλο­κής που πρέ­πει να συ­νε­χί­σουν να είναι χορ­τά­τοι – στα πρό­τυ­πα και της DIGEA, ζη­μιώ­νο­ντας το δη­μό­σιο συμ­φέ­ρον και τη δη­μο­κρα­τία. Η κο­λο­κυ­θιά που ήδη έχει ξε­κι­νή­σει για το πόσες άδειες θα δη­μο­πρα­τή­σει ο υπουρ­γός (τρεις, πέντε, οκτώ, και αν δεν είναι τόσες, πόσες να είναι;) με το Εθνι­κό Συμ­βού­λιο Ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­σης (ΕΣΡ) σε ρόλο που θυ­μί­ζει την πρό­σφα­τη «Επι­τρο­πή Σοφών για το Ασφα­λι­στι­κό» – βο­λι­κή σύν­θε­ση ενός νέου ΕΣΡ που θα προ­κύ­ψει άμεσα από την με τη σειρά της ιδα­νι­κή σύν­θε­ση της αρ­μό­διας Επι­τρο­πής Θε­σμών και Δια­φά­νειας και κα­τό­πιν πο­ρί­σμα­τα και γνω­μο­δο­τή­σεις κομ­μέ­νες και ραμ­μέ­νες στα θέλω και τα μέτρα της συ­γκυ­βέρ­νη­σης – είναι απλώς η κο­ρυ­φή του πα­γό­βου­νου.

        Ο κύ­ριος όγκος του κρύ­βε­ται στις δια­βο­λε­μέ­νες λε­πτο­μέ­ρειες. Για πα­ρά­δειγ­μα στις δυ­να­τό­τη­τες δη­μο­πρά­τη­σης και με­τα­τρο­πής αδειών από ενη­με­ρω­τι­κού σε ψυ­χα­γω­γι­κού χα­ρα­κτή­ρα – πρα­κτι­κή που ακο­λού­θη­σαν για να προσ­δώ­σουν νο­μι­μο­φά­νεια σε απο­λύ­σεις προ­σω­πι­κού και «επα­νεκ­κι­νή­σεις» εται­ριών από μη­δε­νι­κή βάση, πολ­λοί ρα­διο­σταθ­μοί τα τε­λευ­ταία χρό­νια και θα πλημ­μυ­ρί­σει, σε πρώτη φάση, τους τη­λε­ο­πτι­κούς δέ­κτες με εκ­πο­μπές τζό­γου και στοι­χή­μα­τος, εμπο­ρί­ου κάλ­πι­κης ελ­πί­δας και φτη­νών, κί­τρι­νων προ­γραμ­μά­των και γε­νι­κευ­μέ­νης πο­λι­τι­κο­κοι­νω­νι­κής τύ­φλω­σης της κοι­νής γνώ­μης. Στις ανα­φο­ρές στην τή­ρη­ση της «οι­κεί­ας ασφα­λι­στι­κής και ερ­γα­σια­κής νο­μο­θε­σί­ας» σε ένα κλάδο ερ­γα­ζο­μέ­νων και ει­δι­κο­τή­των που έχει χάσει κάθε προ­στα­τευ­τι­κό πλαί­σιο συλ­λο­γι­κών συμ­βά­σε­ων τα τε­λευ­ταία μνη­μο­νια­κά χρό­νια, με την τρο­μο­κρα­τία των ερ­γο­δο­τών να ορ­γιά­ζει, τις ατο­μι­κές συμ­βά­σεις ημια­πα­σχό­λη­σης να πλη­θαί­νουν και την ανερ­γία να καλ­πά­ζει. Στις «διευ­κο­λύν­σεις» για τη με­τα­φο­ρά της έδρας των εται­ριών και των κοι­νο­πρα­ξιών «στην αλ­λο­δα­πή», με ό, τι αυτό συ­νε­πά­γε­ται για την πλήρη κα­ταρ­χάς φο­ρο­λο­γι­κή ασυ­λία που θα απο­λαμ­βά­νουν οι ρα­διο­τη­λε­ο­πτι­κές εται­ρί­ες, αλλά και την προ­σέλ­κυ­ση των δήθεν νέων – ξένων ή Ελ­λή­νων δεν έχει ση­μα­σία – «επεν­δυ­τών» – πει­ρα­τών – πά­ντως ήδη οι φήμες πολ­λα­πλα­σιά­ζο­νται για αρα­βι­κών συμ­φε­ρό­ντων εται­ρία που εν­δια­φέ­ρε­ται για ένα από τα με­γά­λα, ιδιω­τι­κά κα­νά­λια το οποίο υπήρ­ξε εξαι­ρε­τι­κά φι­λι­κό προς τα κόμ­μα­τα της συ­γκυ­βέρ­νη­σης στη διάρ­κεια της προ­ε­κλο­γι­κής εκ­στρα­τεί­ας. Στο θέμα της ΕΡΤ ως πα­ρό­χου και δι­κτύ­ου, μέσω θυ­γα­τρι­κής εται­ρί­ας, που μόνο αυ­το­δύ­να­μος και δυ­να­μι­κός πά­ρο­χος δεν θα είναι, αλλά φτω­χός συγ­γε­νής που θα κα­λύ­ψει τα εσκεμ­μέ­να και κο­στο­βό­ρα κενά που έχει αφή­σει στον χάρτη της επι­κρά­τειας η DIGEA, στε­ρώ­ντας νο­μι­μο­φα­νώς πάντα πε­ριο­χές στη νη­σιω­τι­κή και την ορει­νή χώρα από τη­λε­ο­πτι­κό σήμα. Στο θέμα του Μη­τρώ­ου ΜΜΕ στο Δια­δί­κτυο που και μόνο η «εθε­λο­ντι­κή», η «προ­αι­ρε­τι­κή» κα­τα­γρα­φή των εν­δια­φε­ρο­μέ­νων προ­κα­λεί θυ­μη­δία, αλλά και οργή, για έναν χώρο που απο­τε­λεί το νέο ασύ­δο­το Ελ­ντο­ρά­ντο των αε­το­νύ­χη­δων ερ­γο­δο­τών του συμ­βα­τι­κού και ηλε­κτρο­νι­κού Τύπου, με εξο­ντω­τι­κές συν­θή­κες υπα­μει­βό­με­νης απα­σχό­λη­σης για το προ­σω­πι­κό, με εκτε­τα­μέ­να φαι­νό­με­να μαύ­ρης ερ­γα­σί­ας, φο­ρο­δια­φυ­γής και ει­σφο­ρο­δια­φυ­γής και φυ­σι­κά σε ένα πε­ρι­βάλ­λον το­ξι­κής πα­ρα­πλη­ρο­φό­ρη­σης, δια­στρέ­βλω­σης και συ­γκά­λυ­ψης γε­γο­νό­των και συμ­βά­ντων.

        Με αυτά τα δε­δο­μέ­να, το σχέ­διο νόμου για τις τη­λε­ο­πτι­κές άδειες μόνο απο­κα­τά­στα­ση μιας συ­νταγ­μα­τι­κής και δη­μο­κρα­τι­κής νο­μι­μό­τη­τας δεν είναι. Βάζει τα θε­μέ­λια για την εμπέ­δω­ση ενός νέου τρι­γώ­νου δια­πλεγ­μέ­νων σχέ­σε­ων και συμ­φε­ρό­ντων, με πυ­ρή­να το Μα­ξί­μου, και πιο συ­γκε­κρι­μέ­να το γρα­φείο του υπουρ­γού Επι­κρα­τεί­ας, και τη συ­γκυ­βέρ­νη­ση ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ – ΑΝΕΛΛ, και κο­ρυ­φές του, το νέο τρα­πε­ζι­κό και ρα­διο­τη­λε­ο­πτι­κό τοπίο. Τυ­πι­κός γα­το­παρ­δι­σμός, αλ­λά­ζουν όλα, φαι­νο­με­νι­κά, για να μην αλ­λά­ξει τί­πο­τα, στην ουσία. Πα­ράλ­λη­λα όμως η εκ­στρα­τεία εξω­ραϊ­σμού του επι­κεί­με­νου νόμου καλά κρα­τεί. Το Μα­ξί­μου, επο­μέ­νως, φαί­νε­ται να έχει με­λε­τή­σει καλά το πα­ρά­δειγ­μα της Volkswagen, μόνο στην πρώτη φάση του, τη φάση της πα­ρα­πλά­νη­σης. Ας με­λε­τή­σουν και τη δεύ­τε­ρη φάση, όταν ξε­κί­νη­σε η χιο­νο­στι­βά­δα των απο­κα­λύ­ψε­ων συ­μπα­ρα­σύ­ρο­ντας την εται­ρία στα Τάρ­τα­ρα της ανα­ξιο­πι­στί­ας.

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Έκαστος εφ’ ω ετάχθη:
    Η Ρεντγκρέιβ με τους πρόσφυγες

    και η αριστεροακροδεξιά ψευτοθεούσα στον αγιασμό των νερών!

  16. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Ο Τέλης Σαμαντάς ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ;;!!Αυτό πρώτα και μετά συζητάμε για τα φληναφήματά του!!Όσο για τον Τσίπρα και τις συμπεριφορές του σχετικά με την εκκλησία ούτε ο ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ και ακροδεξιός-για την εποχή του- γεροκαραμαλής δεν τα έκανε!Τους σιχαινόταν μέχρι ΑΗΔΙΑΣ αυτούς και τα καμωματά τους!Εκλογή μακαρίτη Βαβανάτσου και πάμπολλα άλλα!!Και σε άλλο σχόλιο το έχω γράψει ΔΕΝ μας σώζει ΚΑΝΕΙΣ από τα ρασοφόρα τέρατα!!!

  17. Ο/Η Π. Ιωαννης λέει:

    Aγαπητε, δυστυχώς για σένα σου λέω ότι λες βλακειες! Ποιος σου είπε ότι ή Εκκλησία δεν πληρώνει φόρους? Ελα να σου δείξω στην ενορία μου την αγριότατη φορολόγηση και μετά να μιλάς. Το τηλέφωνο μου είναι… .

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε,
      έσβησα το τηλέφωνό σας, αφ’ενός για να σας προστατεύσω από φάρσες, αφ’ετέρου γιατί δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πως δεν πρόκειται για φάρσα.
      Σας ευχαριστώ όμως για την εμπιστοσύνη, κρίνοντας πως 90% είστε αυτός που λέτε.
      Να σας απαντήσω ευχαρίστως.
      1. Αν είσθε αυτός που δηλώνετε, βρίσκετε πως η φρασεολογία σας αρμόζει σε ιερέα και κρατικό εκπαιδευτικό;
      2. Βρίσκετε δίκαιη την κρατική διπλοθεσία σας, όταν μάλιστα υπάρχει τόση ανεργία;
      3. Στην ουσία τώρα:
      α. Πληρώνουν ΕΝΦΙΑ οι ναοί, τα μοναστήρια και τα ιδρύματά τους;
      β.Φορολογούνται τα παγκάρια μετά το 2004;
      γ.Κόβονται αποδείξεις για τα μυστήρια που τελούνται και καταβάλλεται ο αναλογούν φόρος;
      δ.Βρίσκετε σωστό να πωλούνται τα μυστήρια;
      ε.Ελέγχονται από κάποιον που διατίθενται τα έσοδα των παγκαριών και καταγράφονται κάπου αυτά για δεύτερο έλεγχο αν χρειαστεί;
      στ. Βρίσκεται σωστό ένας απόστολος του Χριστού να είναι έμμισθος υπάλληλος του Καίσαρα;
      Ελπίζω πως δεν θα φυγομαχήσετε από το πεδίο στο οποίο οικειοθελώς, φουριόζος, προσήλθατε.

    • Ο/Η Po λέει:

      πάτερ Ιωάννης, στο ποίμνιό σας αυτά, σε αυτούς που δεν γνωρίζουν
      εμείς εδώ γνωρίζουμε, δυστυχώς για σας, π ά ρ α πολλά!

  18. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Nα τους χαίρεται ο Τσίπρας τους»φίλους»του!!Μαντζουράνης,διάδοχος του Λιάπη στη Βοιωτία(είμαι κι εγώ αγροτόπαιδο!)Καλαφάτης,της Ξάνθης στη φωτό ΟΥΔΕΙΣ τον κοιτάζει ούτε ασχολείται μαζί του!Καρπαθάκης του Διδυμότειχου-παληκαράς-!ΟΛΟΙ οι παραπάνω στα μπλόκα της¨»αγροτιάς»!
    Αίσχος!!!Ποτέ άλλοτε και ΚΑΝΕΙΣ δεσπότης δεν είχε βγει στα μπλόκα!Αυτοί ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ;;!!
    Όσο για την αγροτιά καλά κάνει,γιατί ΕΤΣΙ την δίδαξαν ΟΛΑ τα κουμάσια ευρισκόμενα στην αντιπο-
    λίτευση!!!Όσο για το»δίκιο»,που έχουν,αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία κυρίως για τους Θεσσαλούς-άπιστα τα των Θετταλών-και για τους Μακεδόνες!!Σταματάω εδώ,γιατί είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΑ τα κατορθώματά τους!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s