Ιερή Παιδεραστία (μέρος Θ’): 6χρονο κοριτσάκι για €50 σε ηλικιωμένο ιερέα…

[Πολυετείς καθείρξεις για την υπόθεση παιδεραστίας στο Ίλιον]

papas-pede4oct15

Πολυετείς καθείρξεις «μοίρασαν» οι δικαστές του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων στους κατηγορουμένους για υπόθεση παιδεραστίας στο Ίλιον, με θύματα τέσσερα ανήλικα παιδιά και θύτες την μητέρα – μαστροπό, τον 44χρονο σύντροφό της, έναν εύπορο 84χρονο συνταξιούχο της ΔΕΗ και τον ιερέα της εκκλησίας της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, δικαστές και Εισαγγελέας άκουγαν τις καταθέσεις των μαρτύρων συγκλονισμένοι από τη φρίκη που έζησαν τα ανήλικα παιδιά στα χέρια των κατηγορουμένων. Οι περιγραφές από τη σεξουαλική κακοποίηση, τους βιασμούς και τα βασανιστήρια που είχαν υποστεί τα παιδιά, έκαναν πολλές φορές δικαστήριο και ακροατήριο να «παγώσουν.»

Το κουβάρι της υπόθεσης ξετυλίχτηκε όταν τον Δεκέμβριο του 2007, το 12χρονο κορίτσι τρομοκρατημένο ειδοποιεί τον δάσκαλό της ότι ο πατριός της Σπύρος Σουχλερής και ο 84χρονος επιχειρούν να την απαγάγουν, γιατί η μητέρα της την είχε πουλήσει για 2.000 ευρώ. Τρεις μέρες, αργότερα η γιαγιά της μικρής που είχε την επιμέλεια καταγγέλλει την απόπειρα αρπαγής στην αστυνομία. Μετά από ενδελεχή έρευνα των αστυνομικών, με επικεφαλής τον διοικητή Παύλο Λουκάτο, ξεσκεπάζεται η πρωτοφανής υπόθεση παιδεραστίας με πρωταγωνίστρια τη μητέρα Ειρήνη Τσονοπούλου, η οποία προωθούσε την κόρη της και άλλα δύο ανήλικα παιδιά στον 84χρονο Αθανάσιο Κανάκη και τον 62χρονο εφημέριο της εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής στο Ίλιον, Σωτήρη Παπαδόπουλο.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, η μητέρα προωθούσε την κόρη της στον 84χρονο συνταξιούχο από την ηλικία των 6 ετών. Την πρώτη φορά, ο Κανάκης ασκώντας σωματική βία ήρθε σε παρά φύσιν συνουσία με το κοριτσάκι, τα χέρια του οποίου κρατούσε η μητέρα της, για 50 ευρώ. Δύο φορές την εβδομάδα, η μητέρα και ο πατριός πήγαιναν το παιδί στο σπίτι του συνταξιούχου στα Λιόσια, ενώ από το 2002- 2005 το κοριτσάκι μεταφερόταν συστηματικά από τη μητέρα της στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής, εντός του γραφείου του ιερέα Σπύρου Παπαδόπουλου, ο οποίος την κακοποιούσε σεξουαλικά, αντί του ίδιου χρηματικού ποσού. Σεξουαλική κακοποίηση δεχόταν και από τον πατριό της Σπύρο Σουχλερή.

Στο δικαστήριο κατέθεσε ο αστυνομικός Παύλος Λουκάτος, ο δάσκαλος της ανήλικης, αλλά και η καθηγήτρια ψυχολογίας Παρσενία Παπανικολάου η οποία με απόλυτη ακρίβεια υποστήριξε ότι τα παιδιά λένε την αλήθεια και είναι κακοποιημένα.

Σε βάρος της μητέρας, Ειρήνης Τσονοπούλου επιβλήθηκε ποινή κάθειρξης 33 ετών και χρηματική ποινή 100.000 ευρώ, στον ιερέα Σωτήρη Παπαδόπουλο και στον σύντροφό της Ηλία Σουχλέρη ποινή κάθειρξης 18 ετών, ενώ για τον συνταξιούχο Αθανάσιο Κανάκη έπαυσε η ποινική δίωξη λόγω θανάτου.

Έξω πλέον από το Εφετείο Αθηνών υπήρξαν κάποιοι υποστηριχτές του ιερέα, και κάποιες γυναίκες εξαπέλυαν ύβρεις και κατάρες σε βάρος των δικαστών και της δικηγόρου, η οποία μετά τη δήλωσή της έφυγε σχεδόν τρέχοντας. [Ναυτεμπορική]

Εκπαιδευτικό ποτ-πουρί, μία προσφορά μας στην Ιερά Σύνοδο:
Πνευματικά τέκνα Παϊσίου στη δίνη κατηγοριών παιδοφιλίας 
Αργεντινή και Ελλάδα: Φασισμός και ιερή παιδεραστία 
H παιδεραστία είναι χριστιανική αξία; 
Η ιερή παιδεραστία (και) στη Δύση 
Επίσκοπος παιδεραστής, ιερείς βασανιστές ή κουμπουροφόροι….
Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για την ιερή παιδεραστία…
Τυχαία τα «Ιερά» Χριστιανικά περιστατικά Παιδεραστίας
Η Ι.Μ.Βώλου και ο κατηγορούμενος για παιδεραστία καλεσμένος της 
Βατικανό: Η Ιερή, χριστιανική παιδεραστία συνεχίζεται
O δεσπότης της NASA θα καθαιρέσει παιδεραστή παπά; 
Ιερή παιδεραστία: Αυτή τη φορά είναι Καθολικοί… 
Κατηγορίες παιδεραστίας σε βάρος (γελαστού πτώματος) Ιωσήφ Βατοπεδινού 
Ο Νόμος για τους παιδεραστές δεν ισχύει για τους ιερείς; 
ιερή παιδεραστία: η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Α) 
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Β)
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Γ)
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Δ)
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Ε)
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Στ’)
Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος H’)

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, φασισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

9 απαντήσεις στο Ιερή Παιδεραστία (μέρος Θ’): 6χρονο κοριτσάκι για €50 σε ηλικιωμένο ιερέα…

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δυο ερωτήματα: Ο επαινούμενος από τον κ.Τσίπρα «αντιμνημονιακός μητροπολίτης Λούτσας, Σπάτων, Χαρβατιού, Κάντζας κλπ Νίκος Χατζηνικολάου, έχει καθαρέσει τον ιερέα;
    Τι έχει κάνει για να βοηθήσει τα φτωχόπαιδα που βιάστηκαν από τον ιερέα και δεν έχουν την τύχη να φοιτούν στη Σχολή Χιλλ;
    Σχετικά:
    https://roides.wordpress.com/2009/08/21/21aug09/
    https://roides.wordpress.com/2010/02/27/27feb10/
    https://roides.wordpress.com/2011/02/28/28feb11/
    https://roides.wordpress.com/2009/08/06/06aug09/
    https://roides.wordpress.com/2008/09/27/corpusmania/

    και ένα σχόλιο.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση αρνιόταν να προτείνει αποζημίωση των κακοποιημένων θυμάτων της ιερής παιδεραστίας από τη ληστρική, φοροκλέφτρα, αρπακτική και ζάπλουτη κρατική Εκκλησία. Το ίδιο συνεχίζει να κάνει και τώρα ως κυβέρνηση. Στις καπιταλιστικές όμως ΗΠΑ η ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπή έχει ξεπουπουλιαστεί να αποζημιώνει τα θύματα των κληρικών της. Το ίδιο και οι άλλες εθνικές ορθόδοξες Εκκλησίες όπως και η Καθολική.
    Σχετικό:
    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=660
    http://www.bishop-accountability.org/news2008/09_10/2008_10_29_Kalmoukos_ArchdioceseTo.htm
    http://stanshinn.com/orthodoxy/essays/dallas-parishioner-challenges-church-statements/

    Στις καπιταλιστικές ΗΠΑ η Εκκλησία αποζημιώνει αδρά τα θύματά της,

    http://takeourchurchback.blogspot.gr/2007/12/think-former-fr-katinas-is-only-cover.html
    THE KALMOUKOS ARTICLE

    Mr. Kalmoukos’ front-page article was headed: “Burdened by Legal Costs, Archdiocese Owes HC/HC $500,000”. One’s first reaction might be: “Again?” The archdiocese has been late in its allocation to the college/seminary before. His article then quotes sources that say one of the reasons for the shortage of funds at the archdiocese is that payments are being made for clergy sexual misconduct settlements. (I think that most of us would agree there would still be shortages even if there were no such settlements). He does not mention that just before the Clergy-Laity Congress last year, he reported that the archdiocese had borrowed $1.5 million to pay these settlements because it no longer had insurance coverage for this. At that point, the fact that it had no such insurance was presented as “hot” news, when, actually, this had been revealed two years previously, at the 2002 Clergy-Laity Congress, but was not reported at the time by the Herald.

    στην Ελλάδα της Αριστεράς η Εκκλησία προστατεύεται και όχι μόνο δεν πληρώνει δεκάρα, όχι μόνο αδιαφορεί με κτηνωδία για τα θύματά της, αλλά δεν δικάζει σχεδόν ποτέ τους παιδεραστές κληρικούς της βασιζόμενη στην αδιαφορία όλων και στη σιωπηλή υποστήριξη της Αριστεράς (πρωτοπρεσβύτερος Παπουτσάκης σίγουρα, ιερέας του Ιλίου;), ενώ όταν πρόκειται για μητροπολίτη (Στέφανος της Τριφυλλίας) δεν έχει καμία επίπτωση.

    Δείτε πως ο αρχιεπίσκοπος Τσίπρα και Αμερικής Δημήτριος, προσπάθησε απελπισμένα να σώσει παιδεραστή παπά

    http://www.pokrov.org/fifth-greek-american-joins-in-child-molestation-suit-against-katinas/
    In spite of all this, Archbishop Demetrios tried desperately to save Katinas from being defrocked, by transferring him from the Metropolis of Denver, where he was serving, to the Direct Archdiocesan District, where he would be under the Archbishop’s direct ecclesiastical and canonical jurisdiction.
    ___________
    Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα που καταγράφει συστηματικά και ντοκουμενταρισμένα με εκατοντάδες δημοσιεύματα εφημερίδων, αποφάσεις δικαστηρίων, δημόσιες καταγγελίες κλπ τα δεκάδες θύματα της ορθόδοξης ιερής παιδεραστίας και τις συνεχείς προσπάθειες του πατριαρχείου και των Αρχιεπισκοπών να τα κουκουλώσουν.
    http://www.pokrov.org/

  2. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Γιὰ τὸν ὄχλον ἔξω ἀπὸ τὸ δικαστήριο διερωτῶμαι, ἐὰν εἶναι ἁπλῶς λοβοτομημένος ἢ ἔχει ἄλλα ὀφέλη.

  3. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    http://www.avgi.gr/article/5906275/i-aristera-apenanti-ston-sfixto-enagkalismo-kratous-ekklisias

    Η Αριστερά απέναντι στον σφιχτό εναγκαλισμό Κράτους-Εκκλησίας
    04.10.2015

    του Κωνσταντίνου Τσιτσελίκη

    •Ως πότε ακόμα;

    Η πρόσφατη συζήτηση για την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία έφερε μάλλον αναπάντεχα στο προσκήνιο ένα ζήτημα το οποίο αποτελεί προγραμματική αξίωση της Αριστεράς εδώ και δεκαετίες: την κατοχύρωση των διακριτών ρόλων μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας. Και, στην πράξη, την αξίωση για την κατοχύρωση της θρησκευτικής ελευθερίας για όλους χωρίς προνομιακή μεταχείριση της πλειονότητας, την αυτονόμηση των θρησκευτικών κοινοτήτων από το κράτος με συνέπεια την ουδετερότητα του τελευταίου, όπου βέβαια χρειάζεται, απέναντι στο θρησκευτικό φαινόμενο. Πολλές θεσμικές λύσεις μπορούν να υλοποιήσουν μια τέτοια πορεία εκκοσμίκευσης. Κάποια δειλά βήματα έχουν γίνει αλλά παραμένουν εντελώς ανεπαρκή, όπως η άρση του βέτο του τοπικού μητροπολίτη για τις άδειες ανέγερσης ευκτήριου οίκου ή ναού άλλου δόγματος ή θρησκείας, καθώς και η δυνατότητα καύσης νεκρών, η οποία όμως δεν έχει καν έχει εφαρμοστεί.

    Ο Αρχιεπίσκοπος, πριν λίγες μέρες, αναφέρθηκε στο Σύνταγμα, μιλώντας για «ελληνοχριστιανική συνείδηση» των Ελλήνων. Η διολίσθηση αυτή σε όρο που δεν υπάρχει φανέρωσε την εδραιωμένη πεποίθηση και ηγεμονική στάση της Εκκλησίας ότι οποιαδήποτε έκφανση του θρησκευτικού φαινομένου ανήκει στο χώρο της «επικρατούσας θρησκείας». Ωστόσο το άρθρο 16 παρ. 2 αναφέρεται στην υποχρέωση του κράτους να καλλιεργεί την –όποια– θρησκευτική συνείδηση των πολιτών, όχι όμως υποχρεωτικά την Ορθόδοξη. Ο Αρχιεπίσκοπος δεν διαβάζει όμως και την συνέχεια της ίδιας διάταξης, δηλαδή την αποστολή του κράτους να διαπλάθει «ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Παράλληλα, συνήθως η ρητορική αυτή παρακάμπτει την προστασία της καθολικής θρησκευτικής ελευθερίας που θεσπίζει το άρθρο 13, όχι μόνο τη «δική μας» αλλά και των «άλλων».

    Το κράτος ασφαλώς νομοθετεί και αποφασίζει ύστερα από πολιτικό διάλογο και κοινωνική διαβούλευση, ενδεχομένως με τη σταδιακή απορρόφηση των πολιτικών κραδασμών. Σε κάθε περίπτωση, όμως, νομοθετεί και αποφασίζει «μονομερώς» και χωρίς θεσμικό εταίρο όπως κακώς θεωρούμε ότι συνεπάγεται ο σφιχτός εναγκαλισμός Πολιτείας-Ορθόδοξης Εκκλησίας, αφού αυτό τον έχουμε για τα καλά εσωτερικεύσει.

    Πριν λίγες μέρες, ως Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ) στείλαμε επιστολή στον υπουργό Παιδείας, επισημαίνοντας ότι «οι προϋποθέσεις απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών είναι τόσο ελαστικές όσο τα συντηρητικά αντανακλαστικά, ιδιαίτερα των τελευταίων κυβερνήσεων, και εν τέλει συναρτώνται προς τις εξαρτήσεις των εκάστοτε κυβερνώντων από την Ορθόδοξη Εκκλησία». Με την επιστολή ζητάμε να «κατοχυρωθεί πάγια, επιτέλους, η θρησκευτική ελευθερία γονέων και μαθητών με οδηγό τους θεμελιώδεις κανόνες προστασίας της ανεξιθρησκίας (άρ. 13 Σύνταγμα, άρ. 9 και 2, του 1ου Πρ. Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου) σε όφελος του κοινωνικού συνόλου. […]. Το ζήτημα εντάσσεται ασφαλώς στον ευρύτερο κύκλο των σχέσεων Κράτους και Εκκλησίας που ταλανίζει τα δημόσια πράγματα επί μακρόν και σχετίζεται με την θρησκευτική ελευθερία και την εκκοσμίκευση της ελληνικής πολιτείας, η οποία ακόμα εκκρεμεί». Προσδοκούμε λοιπόν, «άμεση επίλυση του ζητήματος από την κυβέρνησή σας η οποία καλείται να ενσωματώσει τα θεμελιώδη δικαιώματα στις πολιτικές της και να κάνει ένα γενναίο βήμα μπροστά. Ευκαιρία και ανάγκη να θεσπιστούν τα αυτονόητα. Δηλαδή διακριτοί ρόλοι χωρίς αμοιβαίες παρεμβάσεις».

    Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου πριν δέκα χρόνια ακριβώς πρότεινε νομοθετικό πλαίσιο που θα κατοχύρωνε τους διακριτούς ρόλους. Επαναφέρουμε την πρόταση αυτή λαμβάνοντας τις μεταβολές που έχουν εν τω μεταξύ έχουν επέλθει. Επιγραμματικά αναφερόμενες, οι κυριότερες απαιτούμενες τροποποιήσεις θα πρέπει να αφορούν (H πλειονότητα των προτάσεων μας βασίζεται στο σχέδιο νόμου του 2005· βλ. goo.gl/oja5xj και goo.gl/2hLtOC. Για το κείμενο του υπομνήματος, βλ. στο enthemata.wordpress.com)

    Την επανεξέταση/κατάργηση της διδασκαλίας των θρησκευτικών με κατηχητικό περιεχόμενο, της πρωινής προσευχής και του υποχρεωτικού εκκλησιασμού των μαθητών.

    Την ριζική τροποποίηση του νόμου 4301/2014 για την «οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων και των ενώσεων τους στην Ελλάδα», προκειμένου να αρθεί το πλαίσιο διαφορετικών ταχυτήτων για τις θρησκευτικές κοινότητες και τη λειτουργία τους. Ο ορισμός της θρησκευτικής κοινότητας στο άρθρο 1 του Νόμου περιορίζει το δικαίωμα συλλογικής άσκησης της θρησκευτικής ελευθερίας στους κατοίκους «καθορισμένης γεωγραφικής περιοχής». Επίσης, επεμβαίνει αδικαιολόγητα στην αυτοδιοίκηση των θρησκευτικών κοινοτήτων. Έτσι: θα πρέπει να καταργηθεί η «διπλή ταχύτητα» μεταξύ των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ορθόδοξης Εκκλησίας, των Μουφτειών και των Ισραηλιτικών Κοινοτήτων) και υπαχθούν όλες στο ιδιωτικό δίκαιο.

    Την υπαγωγή της Ορθόδοξης Εκκλησία της Ελλάδος και λοιπών εκκλησιαστικών ν.π.δ.δ. στο ιδιωτικό δίκαιο, η οποία θα είχε τις εξής συνέπειες:

    α) Η σχέση εργασίας των έμμισθων και των άμισθων λειτουργών των θρησκευτικών κοινοτήτων που υπάγονταν στο καθεστώς του δημοσίου (Ορθόδοξοι κληρικοί και Μουφτήδες, διοικητικό προσωπικό) θα διέπεται σταδιακά από τις διατάξεις του ιδιωτικού δικαίου.

    β) Η υπό κρατικό έλεγχο εκκλησιαστική περιουσία θα αποδεσμευτεί και θα αποδοθεί κατά πλήρη κυριότητα και νομή στην Εκκλησία.

    γ) Η εκκλησιαστική περιουσία θα φορολογείται πλέον χωρίς προνομιακή μεταχείριση.

    δ) Την κατάργηση των θρησκευτικών υπηρεσιών Υπουργείων (Στρατού, Σωμάτων Ασφαλείας).

    ε) Τη μη αναγραφή του θρησκεύματος σε οιοδήποτε δημόσιο έγγραφο και την γενικότερη προστασία του δικαιώματος να μη φανερώνει κανείς τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.

    στ) Την επανεξέταση και ενδεχομένως την κατάργηση διατάξεων του Ποινικού Κώδικα που ποινικοποιούν συμπεριφορά που θίγει θρησκεύματα ή προέρχεται από θρησκευτικούς λειτουργούς στο πλαίσιο των καθηκόντων τους (βλ. άρθρα 196 ΠΚ («Κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος»), 198 Π.Κ. («Κακόβουλη βλασφημία») και 199 ΠΚ («Καθύβριση θρησκευμάτων»), παρ. 2 του άρθρου 175 ΠΚ («Αντιποίηση») κ.άλ.).

    ζ) Την απαγόρευση ανάρτησης θρησκευτικών συμβόλων στα δημόσια κτήρια, και ιδίως στα σχολεία και τα δικαστήρια (όπου η ανάρτηση σήμερα δεν έχει καν νομική βάση, δηλαδή δεν προβλέπεται από κανένα κανονισμό ή εγκύκλιο. Η πρακτική αυτή αποτελεί ίσως κορυφαία έκφραση ηγεμονίας του ιδεολογικού επί του όποιου κανονιστικού, δηλαδή της ταύτισης του κρατικού με το κυρίαρχο θρησκευτικό Ορθόδοξο μέσα από την πρακτική).

    Η ριζική μεταρρύθμιση στις σχέσεις Πολιτείας-Εκκλησίας, όπως σκιαγραφήθηκε παραπάνω, υπακούει σε βασικές αρχές εκκοσμίκευσης του δημόσιου χώρου και της θέσμισης της πολιτικής εξουσίας χωρίς προνομιακή προστασία της Εκκλησίας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία, ως θεσμός δεν χρειάζεται κάποια προστασία, αρκεί να θεσπιστεί η νομική της προσωπικότητα και τα κατοχυρωθεί η λειτουργικής της αυτονομία. Δεν θα πρέπει να την ενδιαφέρει αν αυτή η κατοχύρωση συμβαίνει σε λογική ισότητας, ότι, δηλαδή, και τα άλλα θρησκευτικά νομικά πρόσωπα θα τυγχάνουν παρόμοιας μεταχείρισης, καθώς αυτό επιτάσσουν βασικές συνταγματικές αρχές. Παρόμοια, κατοχυρώνεται η θρησκευτική ελευθερία των πιστών κάθε δόγματος και θρησκείας, με τους ενδεχόμενους περιορισμούς που ισχύουν σε μία δημοκρατική κοινωνία.

    Ο διαχωρισμός, λοιπόν, των σχέσεων Πολιτείας-Εκκλησίας προϋποθέτει τον σεβασμό του θρησκευτικού φαινομένου και της ιστορικότητάς του, της αυτονομίας της οργανωτικής λειτουργίας των θρησκευτικών κοινοτήτων, αλλά και επιβάλει την απεξάρτηση του πολιτικού από την παρεμβατική θρησκευτική ηγεμονία. Ο διαχωρισμός και προσδιορισμός των ρόλων, καθαρών και διακριτών ρόλων, υπηρετεί το αμοιβαίο συμφέρον και το όφελος του κοινωνικού συνόλου, πλειονοτήτων και μειονοτήτων. Κατοχυρώνοντας, δηλαδή, τη θρησκευτική ελευθερία όσων εντάσσονται σε θρησκευτικές κοινότητες, με όρους ισοτιμίας από τη μια πλευρά και από την άλλη καλλιεργώντας την ιδιότητα του πολίτη, όλων των ελλήνων πολιτών, όσων ανήκουν σε θρησκευτικές κοινότητες και όσων δεν ανήκουν. Ας ξεκινήσουμε τον δημόσιο διάλογο με σαφή πολιτικό προσανατολισμό και στόχο, χωρίς τον φόβο του κόστους.

    Διαφορετικά, αν η Αριστερά δεν το πράξει, κατά πόσον είναι Αριστερά;

    *Ο Κωνσταντίνος Τσιτσελίκης διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και είναι πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

  4. Ο/Η Ρόζα Λου λέει:

    Αυτούς επισκέφθηκε ο Αλέξης Τσίπρας προχτές

    Όλα από το ΒΗΜΑ

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=179840

    Καταγγελίες για βιασμούς ανηλίκων από ιερείς συγκλονίζουν την Ορθόδοξη Εκκλησία

    Η Αρχιεπισκοπή Αμερικής στη δίνη των σκανδάλων παιδεραστίας

    Ολα για όλα στη μάχη για την επόμενη μετά τον Αρχιεπίσκοπο κ. Δημήτριο ημέρα

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/03/2007 00:00

    (….)
    Φοιτητής κατήγγειλε σεξουαλική κακοποίηση και μετά αυτοκτόνησε Βιασμός στη Θεολογική Σχολή
    Στις αρχές Δεκεμβρίου, η Θεολογική Σχολή του Αγίου Βλαδίμηρου, ο Μητροπολίτης – επικεφαλής της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αμερική του Πατριαρχείου Μόσχας (OCA) κ. Γερμανός και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος ως πρόεδρος της SCOBA ­ δηλαδή του Συμβουλίου στο οποίο συμμετέχουν όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες ­ παρέλαβαν τη μήνυση συνολικού ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων που υπέβαλε ένας πρώην φοιτητής της Σχολής. Η αγωγή και η μήνυση στρέφονται κατά της Σχολής και του Μητροπολίτη Γερμανού ο οποίος προΐσταται της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας που αναγνώρισε το 1970 το Πατριαρχείο της Ρωσίας για τους Ρώσους της Αμερικής.
    (…)

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=253211

    Πώς ακόμη και άνθρωποι που έχουν αφιερωθεί στον Θεό φτάνουν ως τη σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων

    Στα πλοκάμια της παιδοφιλίας

    Οι περιπτώσεις ρασοφόρων που έχουν καθήσει τα τελευταία χρόνια στο εδώλιο του κατηγορουμένου για βιασμούς παιδιών

  5. Ο/Η Νίκος λέει:

    http://trisxeiroteros.blogspot.gr/2015/10/blogs.html

    Δίκη παρωδία τα Ασφαλιστικά Μέτρα του Γαβριήλ Παπαπανικολάου κατά της Ιεράς Κατήχησης και των φιλικών blogs.
    Αυτή τη διαπλοκή και διαφθορά θα χτυπήσεις Αλέξη; …σιγά, μην τη χτυπήσεις πολύ και πονέσει…

    Με δύο Δικηγόρους ο ταπεινός Μητροπολίτης. Παρών ως συνήγορός του και ο πρώην Γ.Γ. του Υπουργείου Δικαιοσύνης Νικόλας Κανελλόπουλος.
    Τι φοβάται ο Μητροπολίτης και θέλει επειγόντως να μας κλείσει το στόμα; Μήπως ξέρει ότι λέμε την αλήθεια;
    «Έτοιμοι» Δικαστές να ξεσκίσουν όποιον τολμήσει να πειράξει τον Ιερώνυμο και την κουστωδία του.
    Η Πρόεδρος Πρωτοδικών επικαλέστηκε ως «ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα» τη δημόσια συμπεριφορά και τον δημόσιο βίο των Μητροπολιτών. ΑΥΤΟΥΣ που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και διαχειρίζονται περιουσία που δεν τους ανήκει, και να ζουν μέσα στη χλίδα και την ανομία.
    Ας ετοιμάζονται οι απανταχού Bloggers αλλά και γενικότερα τα μέσα ενημέρωσης για τα χειρότερα!!! Ήδη πολλοί κάνουν την πάπια και σφυρίζουν αδιάφορα.

  6. Ο/Η erotica-porn-priest λέει:

    http://nypost.com/2015/10/04/kinky-orthodox-priest-brought-down-by-cake-porn-sex-tape/
    http://www.pokrov.org/kinky-orthodox-priest-brought-down-by-cake-porn-sex-tape/

    Kinky Orthodox priest brought down by ‘cake porn’ sex tape

    Author: Isabel Vincent and Melissa Klein

    Date Published: 10/04/2015

    Publication: New York Post (New York NY)

    Father George Passias and Ethel Bouzalas

    Father George Passias watches as Ethel Bouzalas crushes a baked good as part of a fetish act.

    A screenshot from their personal porn video.
    A high-ranking Greek Orthodox priest starred in kinky sex tapes with his much-younger parish-school principal and was forced to resign after the affair — which he’d denied for years — was confirmed by church elders.

    Father George Passias, the married 67-year-old pastor of St. Spyridon Church in Washington Heights, even impregnated his married lover, 45-year-old Ethel Bouzalas, according to sources. Passias was once the chancellor of the Greek Orthodox Archdiocese of America, in charge of all of the religion’s US priests.
    An adherent to a fundamentalist faction of Greek Orthodoxy led by a controversial cleric in Arizona, he took the helm of St. Spyridon nine years ago — and immediately ordered female worshippers to cover their heads during confession.
    But there was no such nod to modesty in the shocking sex videos viewed by The Post.
    The videos and photos of the pair were provided anonymously to The Post last week with a letter saying they were downloaded off a computer in Passias’ church office. The sender wrote that a private investigator had been hired to tail the couple to their rendezvous in motels in New Jersey and upstate Cold Spring.

    The scandal blew up in early September when Tom Bouzalas, Ethel Bouzalas’ husband, e-mailed Bishop Andonios Paropoulos, the chancellor of the Greek Orthodox church in the United States, and disclosed the affair, the bishop told The Post.

    The bishop, known in the church by his first name, said that both Passias and Ethel Bouzalas then came to see him and that Passias was suspended on Sept. 16 “as per the sexual-misconduct policy of the archdiocese.”

    Bishop Andonios said he had not seen the sex tapes but “learned of their existence during our meetings with both parties.”

    After a weeks-long absence from the pulpit, Passias told his St. Spyridon flock in an e-mail last week that he was leaving for “personal and health reasons,” and confessed to “multitudinous sins and shortcomings.”

    “I will now fade out of this world for a considerable time according to God’s will,” he wrote. “He has chosen for me . . . that I should retire and follow the way of silence, prayer, fasting, and ­utter devotion to our Lord.

    “Please do not ask where I am going and where I will be. Then it would not be possible for me to fulfill what is my lot.”

    But Passias, who lives in Flushing, Queens, is not in an isolated monastery self-flagellating. Instead, he went to his daughter’s home in Chicago, a church official said. Messages left there were not returned.

    He asked his parishioners to pray for him and his wife. He has four grown children. Bouzalas, who lives in Brooklyn, has three kids.

    The Post in 2013 broke the story about the unorthodox relationship between Passias and Bouzalas and alleged fiscal wrongdoing at the church, which has nearly 200 families and was established in 1931 when the neighborhood was a Greek stronghold.

    When Passias took the helm of the Wadsworth Avenue church in 2006, Bouzalas came with him as his assistant. He called her his “spiritual goddaughter,” and they arrived and left together every day. A church handyman said he once saw her sitting on the priest’s lap.

    Baptized in a bikini

    Bouzalas told parishioners that she converted to the Greek Orthodox faith and that Passias baptized her while she wore a bikini. The conversion apparently came before she was to marry her husband, a follower of the faith.

    Greek Orthodoxy has 24 million followers worldwide. The seat of the Christian church is in Istanbul, Turkey, presided over by the Ecumenical Patriarch of Constantinople. Priests can only be men but are allowed to marry.

    With his flowing black robes and oversized cross around his neck, Passias cut an imposing and authoritative figure. Bouzalas, meanwhile, favored short skirts and high heels.

    Bouzalas, who had no education credentials, was soon promoted to be the volunteer principal of the St. Spyridon Parochial School, which serves kindergarten to eighth grade and has a taxpayer-funded pre-kindergarten program. She also became church treasurer and a signatory on bank accounts.

    In addition to imposing the conservative rules, Passias ruffled longtime congregants who said he removed controls over church spending and questioned why money was being poured into repairs at the school.

    Management of four church-owned apartment buildings was given over to a company tied to Alma Bank, which also provided cash and mortgage refinancing. Renovations of the buildings was then done by two firms tied to principals at Alma Bank.

    In 2013, Passias told The Post the allegations were cooked up by a group of “evil-minded people” — parishioners who wanted him gone.

    “They have been saying I’m having a private affair with her,” he said. “She is a goddaughter to me. That’s it.”

    Steve Papadatos, the Parish Council president, at the time called the allegations against Passias “lies,” then blasted The Post for publishing a story that he said was “replete with slander” and innuendo. He called the church “eternally grateful” to the priest and Bouzalas, according to The National Herald, a newspaper that covers the Greek community.

    Papadatos last week said that he wouldn’t comment on the scandal, but that he stood by Passias and Bouzalas and wanted people to pray for them.

    The bishop said that the misconduct was brought before a “Spiritual Court of the First Degree” last week and that a council of church leaders — including the head of Greek Orthodoxy in the United States — will review the findings. Any punishment, including possible defrocking, will be decided in Istanbul.

    Re-examination

    Asked why the church had ignored the longtime allegations of the affair, the bishop said, “Lacking any concrete evidence of an affair, there was no responsible way the church could take any further action.”

    He said an audit a few years ago found no misuse of funds, but another investigation would take place “to assure that ­between that time and now, nothing has changed.”

    Bouzalas packed up her school office last week. A moving van carted off a desk, filing cabinet, table and shopping bags with her belongings. A new principal has been assigned to the school.

    Her husband refused to comment on the affair or the pregnancy but said the couple was still together. He confirmed he knew of the sex tapes.

    Passias, in his farewell note to parishioners, said he was following the direction of “my spiritual father Geronda Ephraim.” Ephraim presides over St. Anthony’s Greek Orthodox monastery in Florence, Ariz. The family of a young man who lived there and committed suicide in 2012 contends the death was the result of “six years of physical and psychological abuse” at the monastery.

  7. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

  8. Ο/Η μειοψηφία λέει:

    ποτέ ο Χίτλερ δεν είπε ή έκανε κάτι που δεν ήταν η φαντασίωση του μέσου Γερμανού, Ιταλού, Ισπανού, Νορβηγού, Σουηδού κ.λ.π. μπορεί να ακούγεται άσχετο αλλά στις κοινωνίες οι κάνοντες κουμάντο πάντα λένε και κάνουν αυτά που ο λαός αρέσκεται να ακούει και εν κατακλείδι αυτά που ο λαός πιστεύει.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s