Λειτουργία Κυριακής: Ο κ. Βασιλείου (υποψήφιος ΣΥΡΙΖΑ) υπήρξε διευθυντής του Γραφείου Τύπου και επί Χριστόδουλου

[Διαβάζουμε και το χτεσινό: Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου υποψήφιος Βουλευτής με τον… αριστερό(!) ΣΥΡΙΖΑ]

vasileiou2-13sep15

22.06.07: Συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου. Διακρίνονται, αριστερά, ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου κ. Γ. Βασιλείου, δεξιά ο διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας κ. Επιφάνιος Οικονόμου και πάνω ο εκπρόσωπος Τύπου του Αρχιεπισκόπου κ. Τιμόθεος Ανθης (φωτο και λεζάντα από Το Βήμα]

***

Ερώτηση από τον ανεξάρτητο βουλευτή, Νίκο Νικολόπουλο: «Αν ζούσε ο Χριστόδουλος δε θα είχαμε μπει στο μνημόνιο»

Ερώτηση προς τον πρωθυπουργό και έξι υπουργούς για το θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, κατέθεσε στη Βουλή ο ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος.

Μεταξύ άλλων αναφέρει: «[…]Υπό την ηγεσία του, προάγεται το έργο της Εκκλησίας σε ολόκληρο τον κοινωνικό τομέα. Ιδρύονται νέοι οργανισμοί που καλύπτουν τομείς, όπως η βιοηθική, η μέριμνα για τους τοξικομανείς, την κακοποιημένη γυναίκα, την άγαμη μητέρα. Τέλος ίδρυσε την Μη Κυβερνητική Οργάνωση “Αλληλεγγύη” (ο κ. Νικολόπουλος μιλά για την ίδια ΜΚΟ με τα σκάνδαλα €κατοντάδων €κατομμυρίων) μέσω της οποίας γίνεται μεγάλη παρέμβαση με ανθρωπιστική βοήθεια, σε παγκόσμια κλίμακα.
[…]Το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου συνδέθηκε άμεσα ωστόσο με μία μεγάλη σύγκρουση μεταξύ εκκλησίας και της Κυβέρνησης Σημίτη, που ξέσπασε το 2000, σε σχέση με την αναγραφή του θρησκεύματος στις ελληνικές αστυνομικές ταυτότητες.Στις 8 Μαΐου 2000, ένα μόλις μήνα μετά τις εκλογές, ο Υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Σταθόπουλος σε συνέντευξη στην εφημερίδα Έθνος δήλωσε ότι η αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες είναι αντίθετη με το νόμο 2472/1997 για την προστασία των προσώπων από την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Λίγες ημέρες αργότερα, στις 16 Μαΐου 2000, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων λαμβάνει μία απόφαση – σταθμό με την οποία κρίνει ότι το θρήσκευμα πρέπει να απαλειφθεί από τις ταυτότητες.
[…]Στις 8 Μαΐου 2000, ένα μόλις μήνα μετά τις εκλογές, ο Υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Σταθόπουλος σε συνέντευξη στην εφημερίδα Έθνος δήλωσε ότι η αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες είναι αντίθετη με το νόμο 2472/1997 για την προστασία των προσώπων από την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Λίγες ημέρες αργότερα, στις 16 Μαΐου 2000, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων λαμβάνει μία απόφαση – σταθμό με την οποία κρίνει ότι το θρήσκευμα πρέπει να απαλειφθεί από τις ταυτότητες.
[…]Η έντονη προσωπικότητα του Ιεράρχη Χριστόδουλου ενοχλούσε σφόδρα πολλά κέντρα διαμόρφωσης-συμμόρφωσης της Κοινής Γνώμης, εγχώρια και ξένα συμφέροντα. Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος δεν μιλούσε μόνο, ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΡΑΤΤΕ! Γι’ αυτό ακριβώς, ο άνθρωπος αυτός αποτελεί ακόμη και σήμερα Ίνδαλμα για εκατομμύρια Ελλήνων.
Ήταν αδιαμφισβήτητα ο ντε φάκτο Ηγέτης του Ελληνισμού για τουλάχιστον 10 χρόνια«.

***

Συμπέρασμα 1: Σε όσα προαναφέρονται για τον αγιατολάχ Χριστόδουλο, αλλά και μύρια όσα δεν αναφέρονται, σε όλο αυτό το διάστημα ο κ. Βασιλείου υπήρξε σταθερά ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου άρα και το ίδιου του Χριστόδουλου. Ο ίδιος κ. Βασιλείου χαίρει σήμερα της εμπιστοσύνης του συντρόφου Τσίπρα που τον επιβραβεύει με την υποψηφιότητά του στο ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ. Να θυμίσουμε ότι προεκλογικό σύνθημα του σήμερα είναι «Να διώξουμε το Παλιό»- «Να αντιπαλέψουμε τη διαπλοκή» κ.α. αμνοεριφιακά για τον λαουτζίκο.

Συμπέρασμα 2: Εάν ζούσε ο «κεραυνός» Χριστόδουλος προφανώς και θα ηγείτο του «Αντιμνημονιακού Αγώνος», θα ταυτιζόταν με ό,τι σκοτεινό αντιπροσωπεύουν όλα τα λουλούδια της ακροδεξιάς, πάντα με τον ίδιο διευθυντή του Γραφείου Τύπου κ. Βασιλείου –και νυν υποψηφίου του «αριστερού» ΣΥΡΙΖΑ.

Ευχόμαστε σε αυτή την «Αριστερά», για το καλό του τόπου και της κοινής λογικής, να γίνει σύντομα παρένθεση.

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Ο κ. Βασιλείου (υποψήφιος ΣΥΡΙΖΑ) υπήρξε διευθυντής του Γραφείου Τύπου και επί Χριστόδουλου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για τις προκλητικές και έξω από κάθε πολιτική ηθική σχέσεις και την υποστήριξη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ με και προς την Ακροδεξιά, που δεν αρχίζουν και δεν σταματούν στην παρέα του κ.Καμμένου και σε εκκλησιαστικούς ηγέτες, αλλά φτάνουν μέχρι τον προσεταιρισμό ακροδεξιών παραγόντων στο κόμμα, που αποκαλύφθηκαν με πάταγο και αναγκάστηκε να τους απομακρύνει και στην παροχή προκλητικής στήριξης στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ (Κωνσταντοπούλου, Βούτσης, Γλέζος, Αλ Μητρόπουλος, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Ηλίας Νικολόπουλος) στη Χ.Α, έχουμε γράψει επανειλημμένα και πάρα πολύ έγκαιρα έως και πρόωρα.
    Είναι κρίμα που πέθανε τόσο νωρίς ο αρχιεπίσκοπος Χουντόδουλος και έτσι χάσαμε τους βέβαιους εναγκαλισμούς του και τους κοινούς οραματισμούς του για το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας και για την απόκρουση των συνωμοσιών της Δύσης με τον κ.Τσίπρα.
    Ας αρκεστούμε τώρα σε αυτήν τη συμβολική υποψηφιότητα και στο φλερτ του Αλέξη με τους Αμβρόσιο Καλαβρύτων, Σεραφείμ Πειραιώς, Άνθιμο Θεσσαλονίκης, με το Άγιο Όρος κλπ, στις φιλικές συνεντεύξεις της κας Δούρου (που χάθηκε αυτό το κορίτσι;) στο φιλοχρυσαυγίτικο Αγιορείτικο Βημα και στις περιηγήσεις του βουλευτή Θεσσαλονίκης και ευσεβέστατου υπουργού (στο Εξωτερικών παρακαλώ) Αμανατίδη (πρώην δάσκαλου) από αρχιεπίσκοπο σε πατριάρχη, από ηγούμενο σε μητροπολίτη και από εκεί στο Άγιο Φως.
    ___________

    Για τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ να προσθέσω πως γράφτηκε από την εφημερίδα «δημοκρατία»:

    http://www.agriniopress.gr/e%CF%86-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BD/

    http://www.dimokratianews.gr/content/52640/atopima-logo-megalomanias

    «…Υπήρξε επί πολλά χρόνια δημοσιογράφος στην «Ελεύθερη Ωρα» και οι κακές γλώσσες αναφέρουν ότι μέχρι πρότινος έριχνε δίχτυα στη Χρυσή Αυγή. Οταν τον απέρριψαν, απευθύνθηκε στη Ν.Δ. αλλά και από εκεί «έφαγε πόρτα». Μάλιστα, λέγεται ότι με ύφος χιλίων καρδιναλίων αυτοπροτάθηκε για την Αιτωλοακαρνανία απαιτώντας να τον τοποθετήσουν σε εκλόγιμη θέση! Βλέποντας, όμως, ότι στη Συγγρού… έπεσαν κάτω από τα γέλια με τις απαιτήσεις του, τους απείλησε ότι θα πάει στην Κουμουνδούρου, όπως και έκανε!…».
    __________

    Να προσθέσω πως στην απάντησή του προς την εφημερίδα, δεν διαψεύδει πως δημοσιογραφούσε στην χουντική, ρατσιστική και αποκρυφιστική «Ελεύθερη Ώρα» του καταδικασμένου για εκβιασμούς ακροδεξιού Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, Άρχοντα Οφικιάλιου της Ανατολικής Εκκλησίας.
    Το σάιτ από όπου αναδημοσιεύω τις διαψεύσεις του κ.Βασιλείου για όσα του καταλογίζει η εφημερίδα «δημοκρατία», γράφει:
    «…Ο κ. Βασιλείου απαντά λέξη προς λέξη στις απροκάλυπτα εμπαθείς αναφορές του ανωνύμου συντάκτη, ο οποίος από τον τίτλο του κειμένου έδειξε τις προθέσεις του, που δεν ήταν άλλες από την κατασυκοφάντηση του υποψηφίου και την μείωση της προσωπικότητάς του….».
    Λέξη προς λέξη, αλλά οι λέξεις «Ελεύθερη Ώρα» δεν αναφέρονται στην απάντησή του
    Αλέξη αληθεύει, τι κρύβεται πίσω από τη λέξεις;
    http://www.agrinionet.gr/index.php/politiki/9350-a
    Παρασκευή, 11 Σεπτέμβριος 2015 12:42

    «…Εκτός από εμπάθεια, την οποία δεν μπορώ να ανιχνεύσω από που πηγάζει, το κείμενο, έχει και απίστευτα ψεύδη. Κάνετε λόγο για κίνηση μου προς την Χρυσή Αυγή αλλά και την Νέα Δημοκρατία, χρησιμοποιώντας μάλιστα εξόχως μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο μου. Ελπίζω να έχετε και τις σχετικές αποδείξεις για την πιστοποίηση των γραφομένων σας. Είμαι βέβαιος όμως, πως δεν έχετε την παραμικρή, για τον απλούστατο λόγο πως τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει. Πρόκειται για στυγνή συκοφάντηση η οποία συνοδεύεται με ξεκάθαρη πρόθεση μείωσης και σπίλωσης της προσωπικότητας μου για τα οποία να είστε βέβαιος πως θα αναζητήσω το δίκαιο μου εκεί που πρέπει…..».
    __________________

    Γράφει επίσης ο κ.Βασιλείου προς την ευσεβή εφημερίδα:

    «Βάλετε κατά της υποψηφιότητας μου, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την εργασιακή μου σχέση με την Εκκλησία της Ελλάδος».

    «Εργασιακή σχέση»;
    Δεν είναι καντηλανάφτης, καθαρίστρια ή απλός γραφιάς είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου, επί δυο αρχιεπισκόπων κα έχει αντίστοιχη θέση (διπλοθεσίτης;) και σε άλλη Αυτοκέφαλη Εκκλησία (!!!) στο πατριαρχείο Ιεροσολύμων.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για τον παρακαθήμενο (στην φωτ. του ποστ) του υποψηφίου του ΣΥΡΙΖΑ, τον συνεργάτη του αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Οικονόμου, για να θυμηθούμε το περιβάλλον Χριστόδουλου όπου εργάστηκε σε υπεύθυνη θέση, θα την έλεγα πολιτική και όχι ανώδυνη υπαλληλική-υπερησιακή, όπως την παρουσιάζει στην απάντησή του στην εφημερίδα «δημοκρατία», ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που φέρεται από την ίδια εφημερίδα και ως παλιότερα δημοσιογράφος της χουντικής αποκρυφιστικής φυλλάδας Ελεύθερη Ώρα»:

    http://www.iospress.gr/ios2005/ios20050612.htm
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΑΡΑΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
    Ελευθεροτυπία, Ιός-12/6/2005
    Η Espresso του μεσονυκτίου

    Δεν ξέρουμε αν η Espresso ενημερώνει την Ιερά Σύνοδο ή είναι η Σύνοδος εκείνη που εμπνέει την εφημερίδα. Το σίγουρο είναι ότι το μαύρο ράσο συμπλέει με τη ροζ δημοσιογραφία για να μας σώσουν από τους βλάσφημους καλλιτέχνες και συγγραφείς.
    ……..

    ο ενδιαφέρον είναι όμως ότι αυτή τη φορά δεν υπήρξε καμιά κινητοποίηση του οργανωμένου (παρα)χριστιανικού κυκλώματος, το οποίο μας είχε συνηθίσει να δίνει τον τόνο σ’ αυτού του είδους τις διώξεις και πολλές φορές να επιβάλλει και τις διοικητικές ή δικαστικές αποφάσεις.

    Απελπιστικά μόνος του ο μάρτυρας κατηγορίας π. Επιφάνιος Οικονόμου, ο γνωστός εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου σε αναστολή. Μοναδικός, αλλά αυτόκλητος συμπαραστάτης του ο επίσης γνωστός απόστρατος Αντώνης Ναξάκης, ο οποίος, μάλιστα, εκδήλωνε τη δυσαρέσκειά του και την απορία του που δεν υπήρξε κινητοποίηση πιστών για να στηριχτεί η λογοκριτική προσπάθεια.

    Το ίδιο σκηνικό είχαμε ζήσει και πριν από λίγες βδομάδες, όταν δικάστηκε σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση του αυστριακού κομίστα Χάντερερ. Και πάλι μόνον ένας επίσημος εκπρόσωπος της Εκκλησίας βρέθηκε στην αίθουσα του εφετείου (μαζί με έναν συνεργάτη συνοδό του) για να καταθέσει υπέρ της κατάσχεσης του βιβλίου και της καταδίκης του διάσημου δημιουργού. Ούτε ένας θιγμένος πιστός δεν βρέθηκε να προπηλακίσει τους βλάσφημους, ούτε ένα αγανακτισμένο στέλεχος του ΕΛΚΙΣ ούτε ένας παλαιοημερολογίτης καλόγερος.

    Περισσότερα για τον κ.Επιφάνιο Οικονόμου, εξαιρετικά ενδιαφέροντα, στο αρχείο του Ιού της Ελευθεροτυπίας:
    http://www.iospress.gr/search.htm

    Η Espresso του μεσονυκτίου
    http://www.iospress.gr/ios2005/ios20050612.htm
    12 Ιουν. 2005 … Επιφάνιος Οικονόμου ήταν ο άνθρωπος που ως εκπρόσωπος του … ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ: Η Εκκλησία ποτέ δεν παρασύρεται από το πνεύμα της …
    Τα θαύματα και η παράδοση
    http://www.iospress.gr/mikro2002/mikro20021228.htm
    28 Δεκ. 2002 … … Πανοσολογιότατος Αρχιμανδρίτης πατήρ Επιφάνιος Οικονόμου επικαλέστηκε την παράδοση: «Μπορεί να σημειώνονται κάποιες υπερβολές (.
    Η ελευθερία γνώμης στην πυρά – α
    http://www.iospress.gr/ios2005/ios20050130a.htm
    30 Ιαν. 2005 … Είχε φροντίσει, βέβαια, ο εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Επιφάνιος Οικονόμου να ξεκαθαρίσει τη θέση της Εκκλησίας εδώ και δύο χρόνια, …
    Η απάντηση του Ξινού Νερού
    http://www.iospress.gr/mikro2003/mikro20030315.htm
    15 Μαρ. 2003 … Με δήλωσή του ο εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου, αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου επικροτεί: «Επραξε καλώς ο εισαγγελεύς. Διότι δεν είναι …
    Ο Χριστός ξαναλογοκρίνεται – α
    http://www.iospress.gr/ios2003/ios20031116a.htm
    16 Νοεμ. 2003 … Ο εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου έσπευσε αυθημερόν να υποστηρίξει τις κατασχέσεις: «Επραξε καλώς ο …
    Το θείον πέος – α
    http://www.iospress.gr/ios2003/ios20031228a.htm
    28 Δεκ. 2003 … Επιφάνιου και της «Espresso» τη βρίσκουμε στα αριστουργήματα της … Επιφάνιος Οικονόμου διατυπώνει και την άποψη της Εκκλησίας για τη …
    Η επιστροφή του «φίλου» – α
    http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020519a.htm
    19 Μάιος 2002 … Νικόλαος, και μέλη ο αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου, ο αρχιμανδρίτης Κωνσταντίνος Παπανικολάου, η κυρία Αννα Παναγιωταρέα, ο κ.

    http://voiotosp.blogspot.gr/2012/02/blog-post_8774.html
    9.2.2012
    Επανέρχονται στη διοίκηση της Εκκλησίας Κουλουσούσας και Οικονόμου;

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=170942
    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Αντωνιάδου Μαρία

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/01/2006 00:00

    Παρά τις δεσμεύσεις, όλες οι καταγγελίες κατά ιεραρχών έχουν «παραγραφεί»
    Ο κ. Χριστόδουλος έβαλε την αυτοκάθαρση στο αρχείο
    ……………………

    Στο αρχείο ετέθη και η υπόθεση του Αρχιμανδρίτη κ. Επιφάνιου Οικονόμου, ο οποίος πριν από έναν χρόνο και ως εκπρόσωπος Τύπου του Αρχιεπισκόπου κ. Χριστόδουλου προσπάθησε να αγοράσει κασέτες που ενοχοποιούσαν τον Μητροπολίτη Ζακύνθου. Το ζήτημα διερευνήθηκε από την Αρχιεπισκοπή και ετέθη στο αρχείο. Ο Αρχιμανδρίτης έχασε τη θέση του εκπροσώπου Τύπου αλλά πριν από δύο μήνες διορίστηκε γενικός διευθυντής του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    …………………………………
    εδώ, για το περιβάλλον Χριστόδουλου, από μια κομμουνιστική εφημερίδα την «Ανασύνταξη»:
    http://anasintaxi.awardspace.com/199.htm

    Αρ. Φύλ. 199 1-15 Φλεβάρη 2005
    Πρωτοφανής σαπίλα και αποπνιχτική μπόχα της παρακμασμένης αστικής κοινωνίας και των στηριγμάτων της: Εκκλησίας-Αστικής Δικαιοσύνης
    Η ηγετική ομάδα του χουντο-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ φασιστική σφηκοφωλιά και κλωσοφωλιά παραγωγής πρακτόρων ξένων μυστικών υπηρεσιών
    Κρίση της «Δεξιάς του Κυρίου» – προκλητική απάτη η «αυτοκάθαρση»

    • Ο/Η Βολταίρος λέει:

      http://politicalreviewgr.blogspot.gr/2015/09/blog-post_29.html?spref=fb

      Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

      Αλέξης Τσίπρας: ένας κυνικός της εξουσίας

      Το επτάμηνο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ απογύμνωσε το κόμμα και τα στελέχη του. Μια ομάδα ετερόκλητων ατάκτων που ζούσαν ερήμην της πραγματικότητας, στο όνομα ιδεοληψιών περί δήθεν κοινωνικής χειραφέτησης από μια εκμεταλλευτική κοινωνία, πλαισιωμένη από άλλες ομάδες συμφερόντων, από συνδικαλιστές του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ κι από επαγγελματίες της πολιτικής επιβίωσης, διεκδίκησε και κέρδισε, τον προηγούμενο Ιανουάριο, με παραπλανητικό τρόπο την εξουσία. Το έκανε απαξιώνοντας τη μεταπολίτευση και, συλλήβδην, το κοινωνικό και πολιτικό μοντέλο πάνω στο οποίο είχε στηθεί, υπέρ ενός άλλου, υπερβατικού μοντέλου κοινωνικής οργάνωσης, «ενός άλλου κόσμου που είναι εφικτός». Προνομιακά, κατά βάσιν, κοινωνικά στρώματα, μεσαία τάξη που σε μεγάλο βαθμό έζησε υπό την αιγίδα του ελληνικού Δημοσίου, συντάχθηκαν ασμένως σε αυτό το στόχο, ο οποίος υποκινούνταν σε μεγάλο βαθμό από το ελληνικό όνειρο της προστατευμένης μονιμότητας που δεν λογοδοτεί παρά μόνο στον εαυτό της. Τα στρώματα αυτά, μάλιστα, πίστεψαν ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να είναι χρήσιμο για την Ευρώπη, την οποία φιλοδοξούσαν να αλλάξουν – να την εγκλωβίσουν, δηλαδή, στην ελληνική δήθεν αριστερή κουλτούρα της ραστώνης, την οποία οι έλληνες ριζοσπάστες της Αριστεράς προτείνουν ως αντίβαρο στην όλο και εντεινόμενη ανταγωνιστικότητα του κόσμου την εποχή της παγκοσμιοποίησης (όνειρα αντί πραγματικότητας). Για να κερδίσουν τα κρίσιμα μεγέθη, για να πείσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ψηφοφόρους, οι επιτελείς και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ είπαν ψέματα. Κραυγαλέα ψέματα, ανάκατα με συνωμοσιολογίες και αγανάκτηση, με οργή και μίσος.

      Ορισμένα από τα ψέματα αυτά ήταν πολύ χοντρά για να περάσουν απαρατήρητα. Πώς να περάσει απαρατήρητο, π.χ., ότι θα καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ, ο οποίος προφανώς και δεν καταργήθηκε; Πώς να περάσει απαρατήρητη η θρασύτατη υπόσχεση ότι θα σχιστούν τα μνημόνια με ένα νόμο κι ένα άρθρο, όταν ο Αλέξης Τσίπρας είναι εκείνος που υπογράφει το Τρίτο Μνημόνιο; Πώς να περάσει απαρατήρητη η απειλή του Αλέξη Τσίπρα στους δανειστές και εταίρους ότι εμείς (η Ελλάδα, δηλαδή) θα βαράμε τα νταούλια και οι αγορές θα χορεύουν;

      Πολύ χοντρές ήσαν και ορισμένες εκ των υστέρων δικαιολογίες. Πώς είναι δυνατόν πρωθυπουργός δυτικού κράτους να ισχυρίζεται ότι δεν είχε συναίσθηση των συνεπειών που θα έφερναν στην οικονομία τα capitalcontrols; Και πώς είναι δυνατόν αντιπρόεδρος δυτικού κράτους (ο Γιάννης Δραγασάκης) να δηλώνει ότι δεν είχαν υπολογίσει τις συνέπειες της διαπραγμάτευσης αλά ΣΥΡΙΖΑ; Εφημερίδες δεν διαβάζουν, τηλεόραση δεν βλέπουν, δυο τρεις σοβαρούς φίλους δεν έχουν να τους ρωτήσουν; Μόνο με τον Βαρουφάκη και τον Λαφαζάνη έκαναν παρέα;

      Οι υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ που, ως κυβέρνηση, έφερε νέα ύφεση, που επιβάρυνε την οικονομία της χώρας με αρκετά δισεκατομμύρια (το δημόσιο χρέος δηλαδή το οποίο επιχειρούσε υποτίθεται διά της σκληρής διαπραγματεύσεως να ελαφρύνει), που έριξε στα τάρταρα την πίστη, την εμπιστοσύνη στη χώρα, που παραλίγο να οδηγήσει στο Grexit, ήταν ψέματα. Πολλοί τα είπαν από ιδεολογική εθελοτυφλία, άλλοι από ιδιοτέλεια και κυνισμό. Προφανώς, δεν είναι ελαφρυντικό ότι, τα ψέματα αυτά έγιναν αποδεκτά και από τους πολίτες. Κι αυτοί, στην πλειονότητά τους, για τους ίδιους λόγους τα πίστεψαν και τα επιδοκίμασαν.

      Η πολιτική της παραπλάνησης, ωστόσο, δεν τελείωσε με τα πολιτικά ψέματα και τις πλάνες. Επεκτάθηκε και στην ιδεολογία. Η ιδεολογική επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί με τους ακροδεξιούς Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου, ένα κόμμα βαθύτατα εθνικιστικό, αναχρονιστικό, συνωμοσιολογικό, στο όνομα του «αντιμνημονιακού αγώνα», ήταν ολέθρια. Και από μόνη της ακύρωσε οποιοδήποτε ηθικό έρεισμα διεκδικούσαν, στο όνομα της Αριστεράς, οι θέσεις του και οι πολιτικές του. Η τυχάρπαστη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν ήταν ούτε αριστερή ούτε ευρωπαϊκή. Το αντίθετο. Ένα πολυσυλλεκτικό τυχοδιωκτικό μόρφωμα υπήρξε που, ευτυχώς, τελείωσε γρήγορα, πριν προλάβει να επιφέρει την απόλυτη καταστροφή.

      Όλα αυτά, και άλλα πολλά, ο απαλλαγμένος πλέον από τους ξεκάθαρα τοποθετηθέντες οπαδούς της δραχμής και της βαλκανικής απομόνωσης ΣΥΡΙΖΑ, δεν τα υπέστη. Τα προκάλεσε. Είναι τα έργα και οι ημέρες του αρχηγού του, του Αλέξη Τσίπρα – και του επιτελείου των στενών συνεργατών του. Το γεγονός ότι, την τελευταία στιγμή, υπέγραψε το τρίτο μνημόνιο, δεν τον απαλλάσσει από τις ευθύνες του. Ούτε η ρητορική της ήττας που υιοθέτησε για να κλέψει, ακόμα μια φορά, τις ψήφους των κορόιδων σε μια δημοκρατία της συγκίνησης (κατά τον εύστοχο, παλαιό όρο του καθηγητή Ανδρέα Πανταζόπουλου), μπορεί να παραγράψει τα ψέματα, τον κυνισμό και το μίσος που επέτρεψε να δηλητηριάσει τον ιδεολογικό και τον κοινωνικό ορίζοντα του τόπου, στο όνομα της Αριστεράς.

      Ο Αλέξης Τσίπρας, τώρα το μάθαμε καλά, είναι ένας κυνικός λάτρης της εξουσίας. Να μην επιτρέψουμε, ακόμα μια φορά, τις ελλείψεις του και, κυρίως, το ιδεολογικό έλλειμμά του στην περιοχή της αριστερής και της ευρωπαϊκής κουλτούρας, να το χρησιμοποιήσει ως στρατηγικό πλεονέκτημα.

      Αναρτήθηκε από Gustave Flaubert

  3. Ο/Η Άνθρωπος του Σκότους λέει:

    Το βίντεο έχει κατεβεί από παντού.
    Πολύ περίεργο, είναι πολύ κρίμα να μην μπορούμε να θαυμάσουμε αυτά που λέει ο εκπρόσωπος και του πατριαρχείου και της Αρχιεπισκοπής και υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ.

    http://www.orthodoxia.info/news/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%86%CF%89%CF%82/
    Παρέμβαση του εκπροσώπου Τύπου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων για το θέμα του Αγίου Φωτός

    07Απρ, 2015

    Σύνταξη: Ανδρέας Λουδάρος

    Παρέμβαση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «Ε» πραγματοποίησε ο εκπρόσωπος Τύπου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στην Αθήνα, κ. Γιώργος Βασιλείου.

    Συνομιλώντας με την παρουσιάστρια του δελτίου, Ελεονώρα Μελέτη, ο κ. Βασιλείου απέδωσε την στάση της Ένωσης Αθέων Ελλάδος σε προσπάθεια επικοινωνιακής προβολής τους ενώ τους κάλεσε όπως θέλουν οι άλλοι να σεβαστούν τα δικά τους πιστεύω, να σεβαστούν και αυτοί τα θρησκευτικά φρονήματα της πλειονότητας του ελληνικού λαού.

    Στο παραπάνω βίντεο μπορείτε να δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του σταθμού καθώς και την παρέμβαση του κ. Γιώργου Βασιλείου.

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/patriarxeio-ierosolumwn-to-agio-fws-tha-taksidepsei-kai-fetos-sthn-ellada.3399466.html

    Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων απαντά στην Ένωση Άθεων

    «Μόνο οι άνθρωποι του σκότους φοβούνται το Φως», δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος Τύπου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων Γιώργος Βασιλείου, αναφερόμενος στις ενστάσεις της Ένωσης Αθέων. Τι είπε για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός

    news247

    Απρίλιος 06 2015 16:42

    Η Ένωση Άθεων είχε χαρακτηρίσει «μη απαραίτητη πολυτέλεια» την αεροπορική μεταφορά του Αγίου Φωτός σε επιστολή της, ενώ είχε ζητήσει τα αρμόδια υπουργεία την «κατάργηση της μεταφοράς και διανομής του υποτιθέμενου «Αγίου φωτός», με έξοδα του Ελληνικού Κράτους».

  4. Ο/Η Λυκουργος λέει:

    Δεν ξερω εαν ο Χουντοδουλος θα ηταν αντιμνημονιακος.Ενδεχομενως να κολυμπουσε στα θολα νερα του αταξικου εθνολαικισμου οπως και ο ΣΥΡΙΖΑ.Το σιγουρο ομως ειναι οτι στο δημοψηφισμα θα ησασταν μαζι στους ευρωδιαιτους του ΝΑΙ μαζι με Ανθιμους,Αμβροσιους και ολο τον εσμο του χριστιανοφασισμου.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Τα λογικά σας άλματα όζουν λαϊκισμού.
      Το ότι Αμβρόσιος-Άνθιμος τάχθηκαν υπέρ του ΝΑΙ, δεν μας τσουβαλιάζει μαζί τους, για πολύ περισσότερους λόγους που δεν τσουβαλιάζει το ΟΧΙ τον ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ με τη Χ.Α. ή ο αντιευρωπαϊσμός της Χ.Α. την εγκληματική οργάνωση με το ΚΚΕ.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει σχέσεις με τους δυο αρχιερείς, σχέσεις που έχουν πάρει τις διαστάσεις σκανδάλου, τις έχουμε αναπτύξει κι αν θέλετε να σας δώσω παραπομπές.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάνει εκτός από τα βήματα φιλίας και βήματα τεράστιων εκπτώσεων από τις αρχές του, προς τις «αρχές» των δυο μητροπολιτών.
      Το ότι αυτοί οι αστέρες της εθνικοφροσύνης και του λαϊκισμού προσεχώρησαν στο ΝΑΙ, για λόγους ακριβώς αντίθετους (ευρωπαϊκά κονδύλια, υστερόβουλη σύμπλευση με ΝΔ, καπιταλιστική εκμετάλλευση) από ότι εμείς (Ουμανισμός, Διαφωτισμός, Δημοκρατία, Ανθρώπινα δικαιώματα, ΕΔΑΔ, Άσυλο, Πολιτισμός, μεταρρύθμιση, ορθολογισμός, αριστερή σοσιαλδημοκρατία, κοινωνικές παροχές, δικαιώματα μεταναστών, καταδίκη ναζισμού κλπ) που είμαστε σταθερά υπέρ της παραμονής της χώρας στην Ε.Ε. δεν τους τσουβαλιάζει προφανέστατα με εμάς που συνεχίζουμε να έχουμε μαχητικότατο ανοιχτό μέτωπο εναντίον τους και να μην στήνουμε γέφυρες φιλίας όπως ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί τους.

      Παρακαλώ να ανακαλέσετε και να μας κάνετε όση κριτική θέλετε, αλλά επί του πραγματικού.

  5. Ο/Η Iερέας Χ λέει:

    O κ.Βασιλείου, υποψήφιος της ριζοσπαστικής Αριστεράς

  6. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.orthodoxia.info/news/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9/

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΡ. ΜΠΑΛΤΑΣ: Οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την Εκκλησία -Μισθοδοσία – Χωρισμός -Θρησκευτικά

    Η διακοπή της μισθοδοσίας 10.000 ανθρώπων με μοναδικό επιχείρημα ότι είναι Ιερείς «δεν είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι συνιστά αριστερή πολιτική» ξεκαθαρίζει σε συνέντευξη του ο υπουργός Παιδείας της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και βασικός συντάκτης του προεκλογικού του προγράμματος. Ο κ. Αριστείδης Μπαλτάς, άνοιξε τα χαρτιά του στο ORTHODOXIA.INFO δίνοντας το στίγμα των προθέσεων του κόμματος του έναντι της Εκκλησίας, σε μια εποχή όπου οι βολές εναντίον της, διαδέχονται η μια την άλλη.

    Παρά το γεγονός πως παραμένει οπαδός της άποψης «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ» στο πλαίσιο της ευρύτερης συζήτησης περί χωρισμού κράτους – Εκκλησίας, τάσσεται υπέρ της διατήρησης της μισθοδοσίας του Κλήρου από το Δημόσιο, αλλά και της ανάπτυξης της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο δεν πρέπει να έχει κατηχητικό χαρακτήρα.

    «Η Αριστερά δεν έχει κρυφές ατζέντες ούτε στα θρησκευτικά ούτε σε άλλα θέματα» σημειώνει, «αδειάζοντας» εμμέσως πλην σαφώς τον μέχρι πρόσφατα συγκάτοικο του στο υπουργείο Παιδείας κ. Κουράκη για την συνάντηση του με την Ένωση Αθέων. Όσο για τις σχέσεις Οικουμενικού Πατριαρχείου με την Εκκλησία της Ελλάδος, ο κ. Μπαλτάς τονίζει πως «Τα θέματα έχουν διευθετηθεί με τρόπο οριστικό και σοφό». Ενδιαφέρουσες ήταν οι απαντήσεις του τόσο για το θέμα του Τεμένους στην Αθήνα όσο και για τα προσωπικά του πιστεύω.

    • Ο/Η Φούλα Φουφούλα, κωλόγρια λέει:

      O πονηρός συριζοανελυπουργός μπαλτάς λέει χοντρά ψέματα.
      Κανένας δεν έχει ζητήσει να κοπεί ο μισθός 10.000 παπάδων.
      Το αίτημα είναι να κοπεί ο κρατικός μισθός και η μαυρίλα του αφορολόγητου των μπαξισιών που σαβουρώνουν από το εμπόριο των γάμων, βαφτισιών, κηδειών και λοιπών τελετών.
      Μπορεί να τους πληρώνει η Εκκλησία τους και οι πιστοί τους, όπως συμβαίνει και στα 4 σημεία του ορίζοντα και να βουτάνε και τα τυχερά μπαξίσια τους τα οποία θα δηλώνονται, θα κόβουνε αποδειξη και θα φορολογούνται.
      Τα επιδέλοιπα για παγκάρια, τάματα, θάματα, δωρεές, χορηγίες, κονδύλια, βούτες, μάσες, φοροτσαλαβούτες, διαθήκες, κομπίνες, καταθεσάρες, μπαγιόκα, απάτες, οικόπεδα, δάση, ξενοδοχεία, κτίρια, ΕΝΦΙΑ, μοναστηριακά, ενοριακά, έρανοι, χορτολείβαδα, κωλοχανεία και μπλα μπλα άλλα λόγια να ‘γαπιώμαστε δεν τα ξέρει ο φιλόσοφος δάσκαλος του αλέξη.

  7. Ο/Η Κασμάς ο Ιταλός λέει:

    ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ
    ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

    http://www.rizopoulospost.com/o-tsipras-fernei-ypopshfiothta-apo-to-x/
    Ο Τσίπρας φέρνει υποψηφιότητα από το χώρο της εκκλησίας (ΒΙΝΤΕΟ)

    8 Σεπτεμβρίου, 2015 Δημοσιεύθηκε από Rizopost

    Έκπληξη αποτέλεσε το ψηφοδέλτιο αιτολοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ στο οποίο περιλαμβάνεται η υποψηφιότητα του θεολόγου και δημοσιογράφου, Γιώργου Βασιλείου, ο οποίος εργάζεται στο γραφείο τύπου της Αρχιεπισκοπής και ήταν στενός συνεργάτης του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Όπως λέει ο ίδιος, σύμφωνα με το thecaller.gr είχε σχέση Πατέρα – Γιου με τον μακαριστό αρχειπίσκοπο.

    Αποτελεί ωστόσο στενό συνεργάτη και του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και έχει και τις καλύτερες σχέσεις με τον Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Για αυτό τον λόγο πολλά τοπικά μέσα επισημαίνουν ότι αυτή η υποψηφιότητα έχει έντονο νόημα σε τοπικό επίπεδο.

    Πρόκειται για μία τολμηρή επιλογή του Α. Τσίπρα που κάνει άνοιγμα και σε άλλους χώρους; Πλην του παραδοσιακού χώρου της κεντροαεριστεράς.

    Δείτε εδώ, την ανακοίνωση του κ. Βασιλείου προς τους πολίτες της Αιτολοακαρνανίας:

    Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί για αυτό το βίντεο.
    κρίμαααααααααααααααααααααα

  8. Ο/Η +Λείψανα της Μπάρμπαρα Στάνγουικ λέει:

    http://thecaller.gr/politiki/anoigma-tsipra/#_

    Άνοιγμα Τσίπρα με υποψηφιότητα από το χώρο της εκκλησίας

    Μια υποψηφιότητα έκπληξη επιφύλασσε το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στην Αιτωλοακαρνανία. Το άνοιγμα Τσίπρα στον… κοινωνικό ΣΥΡΙΖΑ έγινε πραγματικότητα με την υποψηφιότητα του Θεολόγου και Δημοσιογράφου Γιώργου Βασιλείου ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί μια σταθερή αναφορά στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Εδώ υλοποιείται με επιτυχία το σύνθημα «ξεμπερδεύουμε με το παλιό»! Μάλιστα το τόλμημα Τσίπρα είναι ακόμα μεγαλύτερο μιας και ο κ. Βασιλείου δεν ανήκει στο χώρο της… ριζοσπαστικής αριστεράς.

    Ο κ. Βασιλείου εργάζεται στο γραφείο τύπου της Αρχιεπισκοπής και ήταν στενός συνεργάτης του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου (με τον οποίο όπως λέει ο ίδιος είχε σχέση Πατέρα – υιού, γι’αυτό και σε δημοσιεύματα της εποχής αποκαλείται ως ένα από τα παιδιά του Χριστόδουλου τον οποίο όλοι θυμόμαστε για τα ενωτικά και καθόλου διχαστικά μηνύματα του αλλά και την παντελή απουσία παρεμβατικότητας στην πολιτική ζωή) ενώ παραμένει εως σήμερα στο πλευρό και του νυν Αρχιεπισκόπου (είναι προϊστάμενος του γραφείου Τύπου της Ι.Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος) . Όπως αναφέρουν τοπικά μέσα πρόκειται για μια υποψηφιότητα με νόημα μιας και ο κ. Βασιλείου διατηρέι άριστες και στενές σχέσεις με τον Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Σήμερα ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ είναι εκπρόσωπος τύπου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων ενω έχει εκλεγεί πρόεδρος των εργαζομένων στην Ιερά Σύνοδο.

    Όπως σημειώνει το agrinionews h ανακοίνωση της υποψηφιότητας του κ. Γιώργου Βασιλείου με τον ΣΥΡΙΖΑ, αν μη τι άλλο, τάραξε τα νερά της επικοινωνιακής βιοποικιλότητας στην περιοχή. Διότι, είναι αλήθεια, υπήρξε μια υπερπαραγωγή.

    Με τη μορφή διαγγέλματος και με πολύ ψαγμένη λήψη είχε κάτι το ξεχωριστό, κάτι που κανένας άλλος υποψήφιος δεν τόλμησε στο παρελθόν. Και δεν ήταν μόνο επικοινωνία, όπως συνηθίζουν οι μεγάλοι ανά τον κόσμο(π.χ. Ομπάμα)από τα στρογγυλά, οβάλ ή τρίγωνα γραφεία τους.

    Όχι, είχε και νοήματα. Μέσα στο κυρίως κείμενο μπορούσες να διακρίνεις τον σπαραγμό της κοινωνίας για την ανθρωπιστική κρίση αλλά και για “τη ζωή του λαού που ανατράπηκε από τις επιλογές των εκπροσώπων του παλιού”, όπως λέει ο κ. Βασιλείου.(Βέβαια, αυτά που του ανέτρεψαν του λαού, οι εκπρόσωποι του παλιού, του τα είχαν δώσει οι ίδιοι εντελώς αναξιοκρατικά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

    Κάποια στιγμή όμως τα πράγματα σοβάρεψαν και το πλάνο ήρθε κοντά, πολύ κοντά, ίσως υπερβολικά κοντά. Το πρόσωπο του κ. Βασιλείου κάλυψε σχεδόν όλη την εικόνα. Ήταν η στιγμή που ο υποψήφιος εξήγησε καθαρά και ξάστερα ότι η ενασχόλησή του αυτή δεν έχει καμία-μα καμία-σχέση με την θέση που κατέχει στα εκκλησιαστικά πράγματα.Και ησυχάσαμε όλοι.

    Έτσι, ξηγημένα να μην έχει κανείς αμφιβολία και αντίρρηση…

    Ο κ. Βασιλέιου πρόσφατα τιμήθηκε από την αποστολίκη διακονία σε επίσκεψη του συλλόγου μέλη του οποίου πραγματοποίησαν προσκυνηματική επίσκεψη στο Ιερό Λείψανο της Αγ. Βαρβάρας το οποίο είχε έρθει ως γνωστό μετά από εντολή του Π. Καμμένου με τιμές αρχηγού κράτους.

    Ο ίδιος δηλώνει ετοιμος και αποφασισμένος να εργασθεί για το καλό της κοινωνίας, για την αντιμετώπιση των κρίσιμων προβλημάτων που μαστίζουν την χώρα εν μέσω συνθηκών γενικευμένης πολιτιστικής, ηθικής, πολιτικής και οικονομικής κρίσης.

    Ο κ. Γιώργος Βασιλείου ξεκαθαρίζει πως η απόφαση του να εμπλακεί με την Πολιτική είναι μια προσωπική απόφαση η οποία αφετηρία έχει το αίσθημα της προσφοράς στην Πατρίδα και τον τόπου που γεννήθηκε και μεγάλωσε. Για την αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας μάλιστα, τονίζει πως η κίνηση του αυτή είναι καθαρά προσωπική και δεν συνδέεται με την Εκκλησία η οποία παραδοσιακά στέκεται πέρα και πάνω από τα κόμματα.

    Η δήλωση του κ. Γιώργου Βασιλείου έχει ως εξής:

    «Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί αυθόρμητη απάντηση στο κάλεσμα που απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συνασπισμού της Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Αλέξης Τσίπρας για συστράτευση προσώπων, που θα μπορέσουν μέσω των εμπειριών τους να συμβάλουν στην αντιμετώπιση και στην υπέρβαση της ανθρωπιστικής κρίσης που ταλανίζει την χώρα της. Σκοπός της συμμετοχής μου αυτής είναι η συστράτευσή μου και η προσφορά μου στον δίκαιο αυτόν αγὠνα, στο ποσοστό της ευθύνης που μου αναλογεί για την αντιμετώπιση των κρίσιμων προβλημάτων που μαστίζουν την χώρα εν μέσω συνθηκών γενικευμένης πολιτιστικής, ηθικής, πολιτικής και οικονομικής κρίσης. Μία συστράτευση που επιθυμία μου είναι να δώσει ένα νέο δείγμα γραφής και νέο πολιτικό ήθος ενότητας και όχι διάσπασης του κοινωνικού ιστού της χώρας και η οποία πιστεύω ότι θα συμβάλει αποφασιστικά στην καταπολέμηση της φτώχειας και της ανεργίας, στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των αδυνάτων, στην αντιμετώπιση της δυστυχίας των θυμάτων της οικονομικής κρίσης, στην επικράτηση της κοινωνικής δικαιοσύνης, στην απαλλαγή του πόνου από τον εμπερίστατο συνάνθρωπό μας και στην υπεράσπιση των περιθωριοποιημένων συνανθρώπων μας μέσω των αναγκαίων θεσμικών μεταρρυθμίσεων και τον εκσυγχρονισμό του κράτους.

    Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω ότι η συμμετοχή μου στα πολιτικά δρώμενα του Νομού, δεν θα πρέπει επουδενί να ταυτιστεί με τις θεσμικές θέσεις που κατέχω στον χώρο της Εκκλησίας.Άλλωστε, η Εκκλησία είναι ένας θεσμός, ο οποίος πάντοτε στεκόταν και συνεχίζει να στέκεται μακριά και πάνω από κομματικές ταυτότητες, αφού σκοπός της είναι να υπηρετεί κάθε άνθρωπο.

    Θα ήθελα, τέλος, απευθυνόμενος προσωπικά πρός κάθε Αιτωλοακαρνάνα και Αιτωλοακαρνάνισσα, να υποσχεθώ ότι με όλες μου τις δυνάμεις θα αγωνιστώ για να υπερβούμε τα αδιέξοδα που έχουν προκύψει στη χώρα. Αφήνουμε λοιπόν το χθές και μαζί κερδίζουμε το αύριο. Για τον Νομό μας, για την Πατρίδα μας».

    agriniopress.gr

  9. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

    Υπάρχουν και χειρότερα

    • Ο/Η Αδ.Κοραής λέει:

      http://argolika.gr/index.php/2013-10-18-09-06-46/2013-10-18-09-07-10/2013-10-18-09-08-31/6452-to-politiko-koino-toy-k-tsipra

      Το πολιτικό κοινό του κ.Τσίπρα

      .
      Γράφει ο Αντώνης Παπαδόπουλος

      …………………………………………………

      Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να συμπυκνωθούν σε ένα υπέροχο κείμενο του Αντώνη Αντωνάκου, απόσπασμα του οποίου παραθέτω παρακάτω:

      «…Η Ελλάδα όμως δεν είχε ποτέ -κυρίως ειπείν- αστική τάξη αλλά μια δράκα κομπραδόρων μεσοαστών που λεηλατούν τον πλούτο που παράγει η εργατική τάξη, προσπαθώντας βάρβαρα να περάσουν στην αστική τάξη μέσα από την πιο χυδαία και ευτελή απάτη, νοθεύοντας τα πάντα, από τρόφιμα μέχρι ιδέες. Καίγοντας, καταστρέφοντας, μολύνοντας, κρατώντας στο λεξιλόγιό τους μονάχα το κέρδος, τις αγορές και την απόδοση…………
      Ο μικροαστός είναι ο απεργοσπάστης που προδίδει την τάξη του, γίνεται ρουφιάνος, μισάνθρωπος και κουκουλοφόρος. Είναι ο ραγιάς απεργοσπάστης που θέλει να δίνει την εντύπωση ότι όλοι είναι σαν κι αυτόν, πελάτες, τσατσόνια, γλείφτες. Είναι ο μισάνθρωπος απεργοσπάστης έτοιμος να βγάλει το μάτι του πλησίον του. Είναι το ταξικό κατακάθι, το ιερόν πτολίεθρον πάνω στο οποίο χτίστηκαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Είναι ο χρυσούς κανών της λειτουργίας του καπιταλισμού. Είναι ο ραγιάς που πιστεύει ότι πάντα υπάρχει ένας κατώτερος από αυτόν να τη πληρώσει, ο μετανάστης, ο παρίας, ο φτωχός, ο εξαθλιωμένος. Είναι το καθίκι που θέλει να εξισώνονται οι πάντες προς τα κάτω, είναι ο θησαυρός και το στήριγμα του δυνατού. Είναι το κλειδί που εξηγεί τη λειτουργία του καπιταλισμού αλλά και της εξουσίας που ασκεί πάνω μας…..»

      Συμπεράσματα
      Κακά τα ψέματα. Αυτό το 62% του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα, ήταν βγαλμένο στην πλειοψηφία του, από το ίδιο πολιτικό συνονθύλευμα του «κινήματος των αγανακτισμένων». Με τα ίδια κοινά χαρακτηριστικά, δηλαδή ένα και μοναδικό. Αυτό της ιδεολογίας της τσέπης. Ένας αποιδεολογικοποιημένος αχταρμάς, ο οποίος εξηγεί εν πολλοίς και το πρόσκαιρο του πράγματος.

      Είναι το ίδιο πολιτικό κοινό, που η πολιτική καταγωγή του που ενδεικτικά περιέγραψα παραπάνω, το κάνει να ταυτίζει τα μικροσυμφέροντά του τωρινά, και κοντόφθαλμα μελλοντικά με αυτά των Σαμαράδων, των Βενιζέληδων, των ποταμίσιων και άλλων εταίρων. Κάπως έτσι εξηγείται αυτό το παράλληλο και ταυτόχρονο με το ΟΧΙ (περίπου 75%) ΝΑΙ στο ευρώ με κάθε κόστος.

      Είναι το ίδιο πολιτικό κοινό στο οποίο στηρίχθηκε η κοινωνική σταθερότητα μετά τον εμφύλιο, του οποίου ο βασικός άξονας ήταν το βόλεμά του. Το βόλεμα αυτών δεν ήταν και πολύ δύσκολο. Χωρίς ιδεολογικό υπόβαθρο με μόνο χαρακτηριστικό τους την υλική βάση της ιδεολογίας τους, δε χρειαζόταν και πολλά. Λίγα μικρά χωράφια, μικρά σπίτια και μικρά μαγαζιά τα οποία είχαν διασωθεί από την βρώμικη περίοδο της «κατοχικής συσσώρευσης». Αυτά και η σχέση τους με το κράτος, η οποία ξεκινούσε από τις πάσης φύσεως άδειες για εξάσκηση επαγγέλματος, συνεχιζόταν στους ατομικούς διορισμούς στο δημόσιο, και κατέληγαν στον τρόπο που κατασκευάζονταν οι υποδομές στην επαρχία.

      Ο Τσίπρας λοιπόν άριστος γνώστης του κοινωνικού και πολιτικού του κοινού, επέλεξε τον δρόμο με τις λιγότερες ή καθόλου συγκρούσεις. Τον δρόμο που του επέβαλε η πλειοψηφία του πολιτικού του κοινού, όπως την περιέγραψα παραπάνω. Αυτόν του συμβιβασμού και της υποταγής. Γνωρίζει πολύ καλά ότι ο δρόμος αυτός οδηγεί στην ανακύκλωση και εξάπλωση της υποταγής και του συμβιβασμού. Γνωρίζει επίσης πολύ καλά, πως μόνο ο δρόμος της σύγκρουσης και της ρήξης μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία και τον άνθρωπο. Αλλά αυτός ο δρόμος απευθύνεται σε λίγους και ετοιμοπόλεμους.

      Οι πολιτικές, οι κοινωνικές και προσωπικές επιλογές, αναπόφευκτα προσδιορίζουν και το πολιτικό όν. Του προσδίδουν την μια ή την άλλη πολιτική ιδιότητα. Και ως έτσι, ο Τσίπρας όχι μόνο δεν λογίζεται ως αριστερός, αλλά εντάσσεται στο πάνθεον των πολιτικά δειλών και των κοινωνικά ανάλγητων.

      Η μεταφυσική του αντίληψη, όπως και πολλών άλλων στον ΣΥΡΙΖΑ, ότι χάσαμε μια μάχη, αλλά βάλαμε τον σπόρο για μελλοντικές φιλοκοινωνικές πολιτικές, εκτός από καλό άλλοθι, είναι το μέσο για τον προσωπικό του εξα-γνισμό και την πολιτική αποκατάστασή του. Όπως και οι προκάτοχοί του, έβαλε τους αριθμούς πάνω από τους ανθρώπους.

  10. Ο/Η Liberal λέει:

    http://booksjournal.gr/slideshow/item/1408-%CE%B5,-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-5-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%BD%CE%B4

    Ε, όχι και 5% η διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ!

    Γράφτηκε από τον Παναγιώτης Δημητράς

    Η Εφημερίδα των Συντακτών δημοσιεύει δημοσκόπηση εταιρείας που δεν υπόκειται στους μηχανισμούς ελέγχου του Σ.Ε.Δ.Ε.Α.

    Η Εφημερίδα των Συντακτών δημοσιεύει δημοσκόπηση εταιρείας που δεν υπόκειται στους μηχανισμούς ελέγχου του Σ.Ε.Δ.Ε.Α.

    Στις 11 Σεπτεμβρίου 2015, η Εφημερίδα των Συντακτών δημοσίευσε αποτελέσματα δημοσκόπησης της εταιρείας ProRata που εξέπληξαν αφού έδιναν στοn ΣΥΡΙΖΑ προβάδισμα 5% έναντι της ΝΔ (28,5% έναντι 23,5%). Για τα άλλα κόμματα έδινε: Χρυσή Αυγή (ΧΑ) 6,5%, ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ (γιατί όχι ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ;) 4,5%, Το Ποτάμι 4%, Ένωση Κεντρώων 3,5%, Λαϊκή Ενότητα και Ανεξάρτητοι Έλληνες (ΑΝΕΛ) 2,5%, Άλλο Κόμμα 2,5%, Αναποφάσιστοι 17,5%.

    1

    Η έκπληξη οφείλεται στο γεγονός ότι όλες οι (πάνω από δέκα) άλλες δημοσκοπήσεις που δημοσιεύθηκαν κατά το τελευταίο δεκαπενθήμερο έδιναν ισοπαλία των δύο μεγάλων κομμάτων ή οριακό προβάδισμα της ΝΔ (μόνο την προηγούμενη εβδομάδα) ή του ΣΥΡΙΖΑ που δεν ξεπερνούσε το 1%. Χαρακτηριστικότερη είναι η πιο πρόσφατη δημοσκόπηση (με εκτίμηση εκλογικής δύναμης μετά την ανακατανομή των αναποφάσιστων) της PublicIssue που δημοσίευσε η Αυγή στις 13 Σεπτεμβρίου 2015: ΣΥΡΙΖΑ 31%, ΝΔ 31%, ΧΑ 7%, ΚΚΕ 6,5%, ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ 8%, Το Ποτάμι 4,5%, Ένωση Κεντρώων 3%, Λαϊκή Ενότητα 4%, ΑΝΕΛ 2%.2

    Ο προβληματισμός με την εγκυρότητα της δημοσκόπησης βασίζεται επίσης και κυρίως στην ανάγνωση και ερμηνεία της μετακίνησης των ψηφοφόρων του Ιανουαρίου 2015. Ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα παίρνει το 64% των τότε δικών του ψηφοφόρων, 15% των ψηφοφόρων του Ποταμιού, 10% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ, 7% των ψηφοφόρων των ΑΝΕΛ¸ 5% των ψηφοφόρων της ΧΑ και 2% των ψηφοφόρων της ΝΔ. Αυτά τα ποσοστά αντιστοιχούν στο 26,4% του εκλογικού σώματος. Η ΝΔ σήμερα παίρνει το 83% των τότε δικών της ψηφοφόρων, 12% των ψηφοφόρων του Ποταμιού, 8% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ, 6% των ψηφοφόρων των ΑΝΕΛ και 2% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και της ΧΑ. Αυτά τα ποσοστά αντιστοιχούν στο 27,2% του εκλογικού σώματος. Η απόκλιση για το ΣΥΡΙΖΑ (από το 26,4% της μετακίνησης στο 28,5% της πρόθεσης ψήφου θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από εισροή ψηφοφόρων των εκτός Βουλής κομμάτων που είχαν πάρει 8,6% τον Ιανουάριο 2015). Η μείωση όμως για τη ΝΔ (από το 27,2% της μετακίνησης στο 23,5% της πρόθεσης ψήφου) δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτε ιδίως καθώς επίσης σημαίνει πως δεν υπάρχει απολύτως καμιά εισροή ψηφοφόρων από τα εκτός Βουλής κόμματα.

    Η Εφημερίδα των Συντακτών έχει και κατόπιν αυτών μεγάλη ευθύνη για τη δημοσκόπηση αυτή. Συνήθως την ευθύνη έχουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες υπόκεινται σε κανόνες δεοντολογίας και ελέγχους: «Οι εταιρίες μέλη του Σ.Ε.Δ.Ε.Α. (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς) δεσμεύονται από αυστηρούς κώδικες δεοντολογίας, για την εφαρμογή των οποίων ελέγχονται ετησίως με τακτικούς και έκτακτους ελέγχους μέσω του Π.Ε.Σ.Σ. (Ποιοτικός Έλεγχος Συλλογής Στοιχείων), δηλαδή του ελεγκτικού συστήματος αυτορύθμισης το οποίο εφαρμόζει ο κλάδος εδώ και δεκαετίες. Ο Π.Ε.Σ.Σ. έχει αναγνωριστεί από τον νόμο (Ν 3603/2007), ως σύστημα ελέγχου και ορθής επαγγελματικής πρακτικής και μάλιστα το σύστημα με απόφαση πρόσφατης έκτακτης γενικής συνέλευσης του Σ.Ε.Δ.Ε.Α. επικαιροποιήθηκε και αυστηροποιήθηκε… Υπάρχει θεσμικό όργανο. Πρόκειται για την Ελεγκτική Δημοσκοπήσεων στην οποία μπορεί να προσφύγει οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο και να καταγγείλει οποιαδήποτε δημοσιευμένη δημοσκόπηση θεωρήσει σκόπιμο.» Αυτά δήλωνε, κατά σύμπτωση την ίδια ημέρα της δημοσίευσης της δημοσκόπησης της ProRata, στη Μελπομένη Μαραγκίδου τουVice, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Δ.Ε.Α. Χριστίνα Καράμπελα.3 Μόνο που η ProRata (που ιδρύθηκε το 20144) δεν ανήκει στις 23 εταιρείες-μέλη του Σ.Ε.Δ.Ε.Α.5 άρα δεν μπορεί να ελεγχθεί από κανένα θεσμικό όργανο! Η Εφημερίδα των Συντακτών έχει λοιπόν επιλέξει να δημοσιεύει δημοσκοπήσεις ανεξέλεγκτης και για αυτό θεσμικά μη αξιόπιστης εταιρείας. Επίσης, την ίδια ημέρα της δημοσίευσης της δημοσκόπησης επισημάνθηκαν δημόσια όσα γράφονται παραπάνω με βάση τις μετακινήσεις. Μια σοβαρή εφημερίδα ή/και μια σοβαρή εταιρεία θα δημοσίευαν κάποια απάντηση ή/και εξήγηση: δεν το έκαναν άρα αποδέχθηκαν – κυρίως η Εφημερίδα των Συντακτών- την αναξιοπιστία τους.

    1 https://www.efsyn.gr/arthro/katharo-provadisma-syriza-stin-prothesi-psifoy

    2 http://metarithmisi.gr/pulse-το-απόλυτο-θρίλερ-ισοψηφούν-συριζα/

    3 http://www.vice.com/gr/read/interview-dimoskopos

    4 http://www.prorata.gr/Η-ΕΤΑΙΡΕΙΑ/Η-φιλοσοφία-μας

    5 http://www.sedea.gr/members.asp

  11. Παράθεμα: H Αποστολική Διακονία με την «Ελεύθερη Ώρα»;;; | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  12. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=435434


    04 Φεβ. 2003, 13:48

    «Καίει» και τον Γρ.Μιχαλόπουλο
    Δημοσιογράφους που φέρονται να εμπλέκονται στους εκβιασμούς κατονόμασε ο κ.Χρυσόστομος

    Συγκεκριμένα, ο μητροπολίτης Ζακύνθου κατονόμασε τον δημοσιογράφο και εκδότη της Ελεύθερης Ώρας, Γρηγόρη Μιχαλόπουλο, ……Ισχυρίστηκε, δε, ότι όλοι οι μητροπολίτες και πατριάρχες έχουν πέσει θύματα εκβίασης και τους κάλεσε να καταθέσουν ώστε να μην θεωρηθεί ύποπτη η στάση τους. Στο ερώτημα πόσοι ιεράρχες κατά τη γνώμη του έχουν πέσει θύματα εκβίασης ή απόπειρας εκβίασης, ο ίδιος απάντησε χαριτολογώντας: «Από τους 80 που είμαστε, οι 180»… …….
    «Ο αρχιεπίσκοπος τα γνωρίζει όλα»
    Ο κ. Χρυσόστομος αναφέρθηκε και στο πρόσωπο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, σημειώνοντας ότι στο ταξίδι του στη Ρωσία τον συνόδευε και ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Μιχαλόπουλος. Επισήμανε, δε, ότι στο γραφείο του Αρχιεπισκόπου προσελήφθη ο Γιώργος Βασιλείου, συνεργάτης του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου ……….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s