Λειτουργία Κυριακής: Ο Λαφαζά θέλει να μας σώσει

[Ο Αυτοδημιούργητος -Μετανοείτε!]

lafaza30aug15

φωτογραφία από Τζάμπα Νίντζα productions

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

16 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Ο Λαφαζά θέλει να μας σώσει

  1. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Μας αρέσει και ο καπιταλισμός αλλά στο πολύ μπρούταλ του. Ρωσία, Ιράν, Αζερμπαϊτζάν, Κίνα.
    Όχι μεσοβέζικες ευρωπαϊκές λεπτότητες. Λίγο κνούτο στον εργάτη που δεν εκπληρώνει τη νόρμα, εκτέλεση στον γραφειοκράτη που δεν συνεργάζεται με τον κομισάριο Πετράκο, καταναγκαστικά έργα στις παλιοαδελφές, παρελάσεις για τους μαθητές, γίνεται κομμουνισμός χωρίς βία;

  2. Ο/Η Κομμώσεις Ζωή Κωνσταντώ λέει:

    Το μαλί του κάπως άλουστο και λίγο κομοδινί ή είναι ιδέα μου;

    • Ο/Η Po λέει:

      είναι επιμελώς ατημέλητο.
      μη το κάνουμε θέμα.
      Ας εστιάσουμε στις πολιτικές του θέσεις τις οποίες θα επεξεργαστεί το βράδυ στο νομισματοκοπείο…

  3. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Το χρώμα των μαλιών είναι φτηνό θέμα αλλά σαν γυναίκα (γυναικάρα για την ακρίβεια), έχω θεματάκι με τους βαψομαλλιάδες, ιδιαιτέρως με τους τεμπελχανάδες ψευτομμουνιστές του φραπέ-Εξάρχεια-ζήτω το Έθνος-όξω η Φραγκιά-Ζωή Κωνσταντοπού, εκπομπές Τράγκα και Κουρής

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο συμπλεγματικός τυπάκος που κατάντησε να γλείφει ακόμη και τους Κυνηγούς, λέει αισχρά ψέμματα για να κλέψει ψήφους ηληθίων, όπως πως ΛΑΕ και ΧΑ θα έχουν απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή του Σεπτέμβρη.

    • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

      Οι μικροι πλανήτες (ΚΚΕ-ΜΛ, ΜΛ-ΚΚΕ, ΟΚΔΕ,….) και οι λοιποι δορυφοροι στο συμπαν της αριστερας αποτελουνται απο ατομα που περιεχουν εγωιστόνια 🙂 και ιδεοληπτόνια 🙂 στον πυρηνα τους, γυρω απο τον οποιο περιστρεφεται νεφος απο αριστερονια (βεραμαν, ροζ, κοκκινο, βαθυ κοκκινο και κοκκινο της βουργουνδιας) αναλογα με το ιδεολογικο φως που το φωτιζει (το νεφος)

      Καπου βεβαιως ισχυριζομαι οτι υπαρχει και το σωματιδιο του Marx 🙂 , αλλα μεχρι σημερα δεν εχει ανακαλυφθει.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Εγώ νομίζω πως τα αριστερά ανθυποκομματίδια συγκροτούνται από άτομα Αστατίου με χρόνο ημιζωής μερικές ώρες.

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        υπάρχει και μαρξόνιο,
        αλλά προς το παρόν
        βγαίνει μόνο σε ζιζανιοκτόνο
        🙂

  5. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὡραῖος ὁ Λαφαζάνης, ἔχει βρεῖ τὶς ἄκρες του, κοιτᾷ τὴν πάρτη του. Κοιτᾷ νὰ κονομήσῃ. Τί κανὰς μαλακός εἶναι νὰ μπλέκεται μὲ μαλακὰ πράγματα; Ἔχει καὶ γυναῖκα, παιδιά, γατιά, σκυλιὰ νὰ κοιτάξῃ. Τί γιὰ νὰ παριστάνει τὴν Μητέρα Τερέζα εἶναι; Καὶ ἂν τοῦ λένε τίποτα μαλακὰ πράγματα, στὰ τέτοια του, τοὺς γράφει ὅλους καὶ καλὰ κάνει. Ἄσε μας, ῥὲ φίλε, μάθετε λίγο τὴν ζωή… .

  6. Ο/Η sos Αντισημητισμός λέει:

    http://booksjournal.gr/slideshow/item/1368-κοσμοπολιτισμός-και-τερατογενέσεις

    Κοσμοπολιτισμός και τερατογενέσεις

    Δημήτρης Β. Τριανταφυλλίδης


    σκίτσο του Στάθη

    Για τους έχοντες στοιχειώδη γνώση της ιστορίας του παγκόσμιου κομμουνιστικού κινήματος και ιδίως του ρωσικού, είναι sinequanonη άποψη ότι οι ηγέτες αυτού του κινήματος ήταν άνθρωποι κοσμοπολίτες, οι οποίοι ταξίδευαν στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής αλλά και της Ασίας, πολλοί από αυτούς είχαν μια αξιοθαύμαστη παιδεία, ήταν πολύγλωσσοι και διακρίνονταν για τους καλούς τρόπους και την αστική τους ευγένεια. Τουλάχιστον, αυτά λένε τα κομματικά εγχειρίδια ιστορίας, πάνω από τα οποία πέρασαν πολλές νύχτες μελέτης οι ;rλληνες απόγονοί τους, στα χρόνια της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας.

    Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό, προϊόν του γεωπολιτικού χώρου στον οποίο αναπτύχθηκε αυτό το κίνημα, δηλαδή της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, ήταν ότι το κίνημα αυτό ήταν πολυεθνικής σύνθεσης. Ανάμεσα στα ιδρυτικά και επιφανή στελέχη του Ρωσικού Κομμουνιστικού Κόμματος πολλοί ήταν εβραϊκής καταγωγής. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ονόματα των μελών της πρώτης, επαναστατικής γενιάς του Ρωσικού κόμματος των Μπολσεβίκων: Γκριγκόρι Ζινόβιεφ, Μωϋσής Ουλίτσκι, Λέβ Κάμενεφ, Γιάκοφ Σβελντρόφ, Γκρικόρι Σοκόλνικοφ, Λεβ Τρότσκι. Ανεξαρτήτως από το γεγονός αν συμφωνεί κανείς μαζί τους ή όχι, οι άνθρωποι αυτοί έδωσαν ένα παράδειγμα πολιτικής, τουλάχιστον, συμβίωσης, με ανθρώπους διαφορετικής εθνικής καταγωγής, θρησκευτικής πίστης ή πολιτισμικής παράδοσης.

    Εκατό, περίπου, χρόνια αργότερα, οι ;eλληνες πολιτικοί τους απόγονοι, οι άνθρωποι που ομνύουν στο σοβιετικό πείραμα και περιλαμβάνουν στο προεκλογικό τους πρόγραμμα τις κρατικοποιήσεις των μέσων παραγωγής, την επιβολή της δικτατορίας του προλεταριάτου, τη μετατροπή της χώρας σε ένα περιχαρακωμένο βαλκανικό στρατόπεδο, το οποίο ως νέος φάρος της απόλυτης αλήθειας θα φωτίσει το λαμπρό νεοκομμουνιστικό μέλλον της ανθρωπότητας, τοποθετούν επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας έναν δεδηλωμένο αντισημίτη, εκπρόσωπο της πιο βαθιάς και συντηρητικής, ούτως ειπείν, διανόησης. Ο εν λόγω γελοιογράφος – σχολιαστής, βασικός εκπρόσωπος της «σχολής του μίσους» των τελευταίων χρόνων, έχει κατ’ επανάληψη κατακριθεί για τις αντισημιτικές, αντιεβραϊκές του, μεταξύ των άλλων, τοποθετήσεις, συμπλέοντας ουσιαστικά με τις απόψεις του άλλου άκρου του πολιτικού φάσματος και αποτελώντας κλασικό παράδειγμα της συμπόρευσης των δύο ολοκληρωτικών άκρων. Μισαλλόδοξος, εριστικός, φανατικός, κηρύσσει το μίσος ενάντια σε κάθε τι που δεν ταιριάζει στο προκατασκευασμένο από τον ίδιο ερμηνευτικό σχήμα της πραγματικότητας. Από τις ομοβροντίες δυσανεξίας δεν ξεφεύγουν ούτε οι εθνικές και θρησκευτικές μειονότητες, τα διάφορα κινήματα που δεν εντάσσονται στη δική του αντίληψη περί κοινωνίας. Κατ’ επανάληψη έχει επικριθεί για τα ρατσιστικά σχόλια κατά των Εβραίων, των φεμινιστριών ή των «γερμανοτσολιάδων». Η επιλογή του αποτελεί ένα θαυμάσιο δείγμα για τη νοοτροπία και την κοσμοθεώρηση όλων αυτών που ευαγγελίζονται την απομόνωση της χώρας από τον υπόλοιπο κόσμο και τη μετατροπή της σε ένα τεράστιο πειραματικό εργαστήριο, όπου θα δοκιμάσουν την εφαρμογή των καταστροφικών, για την κοινωνία, εμμονών τους.

    Το ιστορικό αυτό παράδοξο, οι επίγονοι να υπονομεύουν τους προπάτορες, είναι δυνατό μόνο σε τούτη τη λησμονημένη επαρχία της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, η οποία βιώνει τις τεκτονικές αλλαγές της μεταβατικής περιόδου, που συνοδεύονται από τέτοιους είδους τερατογενέσεις.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    H κυρία Φωτεινή Πιπιλή είναι βουλευτίνα της Ν.Δ.
    Υπερασπίζεται το δικαίωμα της κας Ρεπούση να λέει την επιστημονική της άποψη, καταδικάζει τις ακροδεξιές δηλώσεις μητροπολίτη (πιθανότατα του Πειραιώς), η Μακρή του ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ δεν την αφήνει να μιλήσει, της απευθύνεται με μεγάλη αγένεια, επιτίθεται στην κα Ρεπούση.
    Κουϊζ ποια από τις δυο μιλάει δημοκρατικά και ποια συμπεριφέρεται σαν ακροδεξιά;

  8. Ο/Η Κομμώσεις Λαφαζάν λέει:

    http://www.sport24.gr/Columns/kaisaris/thn-vafh-toy-lafazanh.3523589.html

    Η βαφή του Λαφαζάνη

    Επιμέλεια: Κώστας Καίσαρης

    Δημοσίευση: 12 Ιουν. 2015 12:12

    http://www.protothema.gr/politics/article/275378/h-voylh-stis-apoxroseis-toy-komodini/

    Η Βουλή στις αποχρώσεις του κομοδινί

    Με αφορμή το σούσουρο γύρω από τη νέα απόχρωση που επέλεξε για τα μαλλιά του ο κ. Καμμένος, δημιουργήθηκαν διάφορες παραφυάδες, όπως το hashtag #Panos_Vammenos, όπου άρχισαν να αποταμιεύονται οι εμπνεύσεις οποιουδήποτε ήθελε να τραβήξει στα άκρα τη διακωμώδηση της όλης υπόθεσης. Μερικά tweets είναι χαρακτηριστικά: «Ο αέρας της αλλαγής είχε χρώμα καστανό», «Ο Κίμων Κουλούρης παρέδωσε τη μυστική τσάντα με τις μπογιές», «Ληγμένη η βαφή, να παραιτηθεί τώρα ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ», «Τα χαλκεία της Συγγρού έβαψαν το μαλλί του προέδρου» κ.ο.κ. Ο κ. Γεωργιάδης προχώρησε άλλο ένα βήμα στης τρίχας τον κατήφορο, δημιουργώντας την εικόνα ενός σωληναρίου βαφής μαλλιών με το λογότυπο «ΚΑΜΑΝΕΛΛ», την οποία και τοποθέτησε στην προσωπική του ιστοσελίδα.

    Παρ’ όλ’ αυτά, η ιλαρότητα που προκαλεί το δημόσιο ξεκατίνιασμα δύο εκ των πρωταγωνιστών της ελληνικής πολιτικής ζωής δεν είναι αρκετή ώστε να κρύψει την καταρράκωση της όποιας κοσμιότητας θα έπρεπε αυτοί, πρώτοι από όλους, να τηρούν. Κι αυτή είναι η πιο μελανή από τις αποχρώσεις των κατά τα άλλα φαιδρών διαξιφισμών για τις εκάστοτε βαμμένες τρίχες.

  9. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ – ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ

    Κρίση και Εθνική Κατάθλιψη. Πρόβλημα ατομικό ή ζήτημα οικονομικό-πολιτικό;

    Ποιος ο ρόλος της κυρίαρχης Ψυχιατρικής και Ψυχολογίας; Του Κράτους αλλά και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης;

    Που μπορούμε να εναποθέσουμε τις ελπίδες μας;

    Μια συζήτηση μεταξύ του αναπληρωτή καθηγητή Ψυχολογίας του Α.Π.Θ, Κώστα Μπαϊρακτάρη και του ψυχιάτρου, τέως Διευθυντή του 9ου Ψυχιατρικού τμήματος του Ψ.Ν.Α, Θεόδωρου Μεγαλοοικονόμου. Την ειδα την ΒΟΥΛΗ-TV και σας την προτείνω.

    Σκηνοθεσία: Γιώργος Κεραμιδιώτης

    Ολη η συζητηση ειναι πολυ ενδιαφερουσα, αλλα για την κατασταση-κατάντια της αριστερας μετα το 39:16

    Σταχυολογω:
    η κριση του καπιταλιστικου συστηματος συμβαδίζει με την κριση της αριστερας
    η αριστερα ειναι μερος του συστηματος
    μια αριστερα που δεν ειναι κρατικοδίαιτη δεν ειναι αριστερα
    …..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s