Η φάρσα μιας «αριστερής» «παραίτησης»

[Νοσηρότητες που ανεπαισθήτως γίνονται καθεστώς]

tsipras-oros10aug15

«Φιλοσοφική» (!), έτσι αυτοχαρακτηρίστηκε, συζήτηση. Η ανέμελη βαλκανική παλιοπαρέα κάνει προεκλογική γυροβολιά στο μισογύνικο Όρος του Σκότους, έχοντας στοχοποιήσει, όπως κι αυτό, τον ένα και μοναδικό εχθρό: τη Δύση.

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Έχουμε ασχοληθεί εκτενώς σε δυο παλαιότερα δημοσιεύματά μας με τα καραγκιοζιλίκια του φιλόδοξου (διατηρεί και προσωπικό πολιτικό γραφείο) μαοϊκού βουλευτή Κοδέλα, ενός επαναστατημένου νέου που παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργική ζωή της τοπικής κρατικής Εκκλησίας, ιδιαίτερα μπροστά σε μαθητές, για να τους δώσει το παράδειγμα της άδολης κρατικής πίστης (οι κακόπιστοι θα την πουν προφανέστατα υποκριτική) και που δεν ντρέπεται να κάθεται σε κοινό τραπέζι τοπικής εκδήλωσης με χρυσαυγίτη βουλευτή. Είναι άξιο έρευνας, το πως ο άνθρωπος αυτός βολεύει τη δηλωμένη έμπρακτα πίστη του στην κρατική οντότητα της βυζαντινής Ορθοδοξίας, την επίσημη (ανενεργή) θέση του ΣΥΡΙΖΑ για διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας και τον μαοϊσμό, που καταδίωξε την μικρή Ορθόδοξη Εκκλησία της Κίνας, τους δυο επισκόπους της και το ιερατείο της, απαγορεύοντας τη λειτουργία της.  Υπάρχει ήδη τεράστιο θέμα, που δυστυχώς δεν έχει ιδωθεί όπως θα έπρεπε, πως μέσα στους κόλπους του ΣΥΡΙΖΑ δρα μια απροκάλυπτα ολοκληρωτική αντιδημοκρατική μαοϊκή οργάνωση, η ΚΟΕ, η οποία όχι μόνο δεν έχει αποκηρύξει τις κτηνωδίες και τα φρικιαστικά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας του μαοϊσμού, αλλά στην ιστοσελίδα της βρίσκονται εγκωμιαστικά κείμενα για τον αποκτηνωμένο δικτάτορα Μάο, για την πολιτιστική του επανάσταση (Π.Ε) κλπ («Ενδεικτική βιβλιογραφία για την Π. Ε.», «Έντγκαρ Σνόου: Συζητώντας με τον Μάο για την Π.Ε.», «35 χρόνια από το θάνατο του Μάο», κλπ).

Αν μπορούμε σχετικά εύκολα να κατανοήσουμε τον εκδηλωμένο θαυμασμό του κ.Τσίπρα για τον Κινέζο τύραννο και την απολογητική του στάση για τα εγκλήματά του, όπως αυτή εκφράστηκε το 2008 στην γνωστή του συνέντευξη στους «Schooligans», αποδίδοντάς τα στην προφανή κουτοπονηριά και στην εγνωσμένη αμάθεια του πρωθυπουργού, το πράγμα διαφέρει για την ΚΟΕ και τα μέλη της, που είναι συνειδητοί προπαγανδιστές και απολογητές των μαοϊκών εγκλημάτων. Το πρόβλημα, πέρα από την ηθική του διάσταση, που μας προκαλεί πολλή αγανάκτηση, έχει και την πρακτική του πλευρά. Τηρουμένων των αναλογιών, η ολοκληρωτική αντίληψη δεν έχει εκλείψει, η τραγωδία της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μπορεί κάλλιστα να επαναληφθεί, έστω σε πολύ μικρότερο βαθμό και σε άλλη μορφή, μέσα στην αναμπουμπούλα μιας απόλυτα χρεοκοπημένης Ελλάδας της δραχμής που έχει αποχωρήσει από την Ε.Ε. και παραδοθεί ενδεχομένως με κάποιο τρόπο στην επιρροή της ευρασιατικής συμμαχίας, που οραματίζεται ο Ρώσος ναζιστής συνομιλητής της Χ.Α. (και όχι μόνο) Ντούγκιν και κάποιοι παρόμοιων στρατηγικών προσανατολισμών (όνομα και μη χωριό), από το ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ.Κοδέλας φαίνεται πως περιφρονεί την αρχή της συνέπειας λόγων και έργων, θωρώντας την προφανώς ως αστική αξία και αντικείμενη στην «επαναστατική» του συνείδηση. Είχαμε προβλέψει, εκτιμώντας τη γενικότερη ασυνεπέστατη και αντιφατική δημόσια στάση του, πως η προαναγγελθείσα παραίτησή του, που εξαγγέλθηκε στις 13.6, θα καθυστερήσει πολύ να υποβληθεί, όπως συνέβη με την παλιότερη παραίτηση του συντοπίτη του βουλευτή Μανώλη, της λαϊκής Δεξιάς, η οποία εκδηλώθηκε μια ημέρα πριν τη διάλυση της Βουλής. Δυστυχώς δικαιωθήκαμε και ο κ.Κοδέλας δεν έχει απαλλάξει ακόμη το Κοινοβούλιο από την παρουσία του. Δεν ξέρω αν φιλοδοξεί να σπάσει το ρεκόρ του νεοδημοκράτη και μετά «Ανεξέλ»  αντιμνημονιακού ομοϊδεάτη του, ούτε θα καταδεχόμουνα ποτέ να ασχοληθώ με την αφεντιά του ξανά, αν δεν είχε δημιουργηθεί ένα πολύ σοβαρό γενικότερο ζήτημα που περνάει απαρατήρητο. Η ‘πρώτη φορά Αριστερά’, εφευρίσκοντας τη φαντασιακή όσο και τερατώδη διαχωριστική πολιτική γραμμή της μνημονιακότητας, έχει νομιμοποιήσει ένα ατελείωτο γαϊτανάκι από συμμαχίες, ιδεοληψίες και πεπραγμένα, αδιανόητα όχι μόνο για την Αριστερά, αλλά και για κάθε αστικό δημοκρατικό κόμμα. Ενδεικτικά να πω πως για πρώτη φορά, σε τόση έκταση, με τόση επισημότητα και τόσο απροκάλυπτα, το να λέει αυταπόδεικτα ψέματα ένας πολιτικός, θεωρείται στην κοινή συνείδηση απόλυτα αποδεκτό και από πολλούς και μεγάλο κατόρθωμα που κάνει τους οπαδούς του υπερήφανους για την έλλειψη αρχών του εκπροσώπου τους. Αυτό θα έχει από μόνο του καταστροφικές συνέπειες, πόσο μάλλον συναθροιζόμενο με δεκάδες νοσηρότητες που επέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ όπως η ακραία βολονταριστική άρνηση παραδοχής ακόμη και της πιο απτής πραγματικότητας, η αναβάθμιση της συνωμοσιολογίας σε μαρξιστική πολιτική ανάλυση, η ξεδιάντροπη συμμαχία με το ‘Διάβολο’ και με όλες του τις λερναίες  εκβλαστήσεις (θρησκοληψία, εθνικισμό, μιλιταρισμό), η ιεροποίηση της αυτοκαστρατοφικότητας ως μορφής εθνικού ηρωϊσμού, η καθιέρωση της πολιτικής απραξίας ως επαναστατικής διαδικασίας, που αποσαθρώνει τον παλιό κόσμο και προαναγγέλλει την εποχή των τεράτων, η οποία στα μάτια των αλλοπρόσαλων οπαδών φαντάζει ως Ουτοπία. Ένας δημόσιος άνδρας, ο κ.Κοδέλας, «παραιτείται» με θόρυβο, χωρίς να παραιτείται και κανείς δεν τον λοιδωρεί γι’αυτό, πιθανότατα μάλιστα το γεγονός να έχει αυξήσει και τη δημοφιλία του στην εκλογική περιοχή του. Η ασυνέπεια είναι μαγκιά, η Αργολίδα «κοροϊδεύει» τους «Αθηναίους», όπως ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης «κοροϊδεύανε» τους Κουτόφραγκους. Αυτό όσον αφορά στους πιο εξαχρειωμένους από τους οπαδούς. Για τους άλλους, πιθανότατα η εξαγγελία ενός γεγονότος ισοδυναμεί πλέον με την υλοποίησή του, αφού στη νέα εποχή των αντεστραμμένων αξιών το φαίνεσθαι είναι πιο αξιόπιστο από το είναι, οι εικαζόμενες προθέσεις πιο σημαντικές από το αποτέλεσμα και οι ανεδαφικές μεγαλοστομίες πιο σημαντικές από τις πράξεις.

Οι περισσότεροι θα τα βρουν όλα αυτά υπερβολικά. Ασφαλώς τίποτα δεν έχει προσχεδιαστεί, δεν είμαστε ψυχωτικοί συνωμοσιολόγοι. Οι πρωταγωνιστές της ιλαροτραγωδίας άλλωστε δεν είναι ικανοί να σχεδιάσουν τίποτα πέρα από την απόσταση της μύτης τους. Τους καθοδηγούν άθελά τους οι παλιοί φυσικοί νόμοι που παρασύρουν κάθε τυχάρπαστο και θρασύ αδαή να γκρεμοτσακιστεί στις ατραπούς της Ύβρης, παίρνοντας μαζί του στο χαμό και τους «αεί παίδας» και «αεί ψεύστας» Νεοέλληνες, σαν αυλητής του Χάμελιν. Ακόμη κι αν υπήρχαν καλές προθέσεις, εδώ προδήλως δεν υπάρχουν άλλες από τα προσωπικά συμφέροντα και την εξουσιομανία  μιας παλιοπαρέας, θα ίσχυε γι’αυτές η γνωστή ρήση για το δρόμο τους προς την Κόλαση του αγίου Βερνάρδου του Κλερβό. Η πραγματικότητα έχει επιβεβαιώσει όλες μας τις προβλέψεις, όπως πολύ έγκαιρα, εδώ και πολλά χρόνια πριν τις εκλογές, τις είχαμε συχνά διατυπώσει. Θεωρούμε λοιπόν πως η απαθής σιωπή του διαβρωμένου δημόσιου χώρου στο μασκαριλίκι Κοδέλα είναι εκκωφαντική. Ανάγκη πάσα είναι η κοινωνία να αντικρύσει αυτές τις δηλητηριώδεις καταστάσεις και να τις ξεμπροστιάσει,  πριν να γίνουν κανόνες δημόσιας αρετής σε μια Ελλάδα που οι «αρχές» του Τσίπρα, του Παππά, της Κωνσταντοπούλου, του Καμμένου, του Χαϊκάλη, σε ένα ποσοστό και του Κασιδιάρη θα είναι καθεστώς. Αν π.χ. ο κ. Κοδέλας μπορεί να εμπαίζει το πανελλήνιο, αν ο κ.Βίτσας παραδίδει αντιμνημονιακά προεκλογικά μαθήματα μαζί με τον γνωστό στο ΣΔΟΕ μητροπολίτη Περιστερίου χωρίς να σηκώνονται και οι πέτρες, αν ο πρόωρα, ελέω πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ, αποφυλακισμένος Κασιδιάρης μπορεί να στρέφεται από τηλεοράσεων, χωρίς αντίλογο, με μανιακό μίσος ενάντια στα πεινασμένα και θαλασσοπνιγμένα προσφυγόπουλα, λίγο μετά την αναμετάδοση του χαζοχαρούμενου τηλεοπτικού γέλιου (!!!) των πελαγωμένων συσκεπτόμενων υψηλών αρμοδίων του ΣΥΡΙΖΑ, τότε κάτι πάρα πολύ σάπιο κυοφορείται στην αριστερή μας Πομπηϊα, που «ανακάλυψε» τώρα (με εξαίρεση τους εν κρυπτώ αυθαίρετους συνωμότες της δραχμής), αφού πρώτα τίναξε την οικονομία στον αέρα,  πως τα μνημόνια είναι μονόδρομος και μάλιστα στη σκληρότερη μορφή τους, χωρίς ίχνος εναλλακτικής αριστερής διορθωτικής και εποικοδομητικής παρέμβασης, από τα πολλές που μπορούσαν να είχαν προταθεί και γίνει στον καιρό τους, αν υπήρχε υπευθυνότητα, εντιμότητα, πολιτική βούληση, πολιτικό θάρρος, και μυαλό.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

18 Responses to Η φάρσα μιας «αριστερής» «παραίτησης»

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Αὐτὸ θὰ εἶναι τὸ ἔργο τοῦ Μάο; Ἡ καταστροφὴ τοῦ σινικοῦ ἐθνισμοῦ γιὰ νὰ ἀνοίξῃ τὶς πύλες στὸν Προτεσταντισμό; Τὰ ἀμερικανικὰ κόμματα τοῦ τσαγιοῦ καὶ τοῦ κουλουριοῦ, ὀνειρεύονται ἤδη ἕναν καινούργιο παγκόσμιο μεσαίωνα.

  1. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

    http://www.kathimerini.gr/708957/opinion/epikairothta/arxeio-monimes-sthles/o-mao-kai-to-life-style

    Ο Μάο και το life style
    24.04.2008

    Είναι εκπληκτικό! Ολοι ενοχλήθηκαν από τις φωτογραφίες του κ. Αλέξη Τσίπρα και κανείς γι’ αυτά που είπε. Και στη συνέντευξη-ποταμό που έδωσε στο νεανικό περιοδικό «Schooligans» ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε πολλά. Κάποια από αυτά είναι ανατριχιαστικά.
    Στη συνέντευξή του, λοιπόν, ο κ. Τσίπρας είπε ότι θαυμάζει τη σκέψη του Μάο. Ο διάλογος, όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό, είναι χαρακτηριστικός:

    http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%AC%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1
    Πολιτιστική Επανάσταση: Το φαινόμενο που σάρωσε την Κίνα

    Τον Μάιο του 1966 ξεκίνησε ένα πολιτικοκοινωνικό φαινόμενο που άφησε το σημάδι του στη διεθνή ιστορία: η κινέζικη «πολιτιστική επανάσταση». Δεδηλωμένος στόχος της επανάστασης ήταν να παταχθούν τα «τέσσερα παλαιά»: οι παλαιές ιδέες, ο παλαιός πολιτισμός, οι παλαιές συνήθειες και οι παλαιές παραδόσεις.

    Όλα ξεκίνησαν όταν στις 16 Μαΐου 1966, το Πολιτικό Γραφείο του Κομουνιστικού Κόμματος εξέδωσε μανιφέστο που κατήγγειλε ως «αντεπαναστάτες» και «ρεβιζιονιστές» μια σειρά κυβερνητικών αξιωματούχων, στρατιωτικών, διανοουμένων και καλλιτεχνών. Η πολιτιστική επανάσταση βρισκόταν ήδη στα σκαριά, καθώς ήδη από τις 7 Μαΐου είχαν εκχωρηθεί στο στρατό ευρύτατες αρμοδιότητες σε θέματα κουλτούρας και εκπαίδευσης, καθώς αυτός αναγορεύθηκε στο «μεγάλο σχολείο του λαού».

    Ωστόσο, τα πράγματα έλαβαν σοβαρότερη τροπή όταν στις 3 Ιουνίου, ο δήμαρχος του Πεκίνου – και υψηλόβαθμο στέλεχος του κόμματος – Πενγκ Τσεν, καθαιρέθηκε, ενώ ταυτόχρονα «ομάδες εργασίας» του κόμματος στάλθηκαν στις επαρχίες, με εντολή να εκκαθαρίσουν τις κομματικές ηγεσίες, τον Τύπο και τα πανεπιστήμια από τους «ρεβιζιονιστές», τους δεδηλωμένους εχθρούς της επανάστασης.

    Από το χρονικό σημείο αυτό, η κατάσταση άρχισε να τίθεται εκτός ελέγχου. Τεράστιες διαδηλώσεις άρχισαν να οργανώνονται στο Πεκίνο, ενώ τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο διακόπηκαν και οι καθηγητές διαπομπεύθηκαν στους δρόμους, φορώντας τεράστιες πινακίδες που ανέγραφαν «Είμαι διανοούμενος, εχθρός του κόμματος». Ο Μάο ίδρυσε τους «ερυθροφρουρούς» – ένα σώμα που είχε πρωτοεμφανισθεί στην Οκτωβριανή Επανάσταση της Ρωσίας – και ήδη μέχρι τα μέσα Ιουνίου, τα σχολεία είχαν κλείσει επ’ αόριστον, με σκοπό να πραγματοποιηθεί μαζική προσχώρηση των μαθητών στο σώμα. Οι νεαροί εθνοφρουροί, που προέρχονταν μόνο από τις πέντε «αγνές τάξεις» – εργάτες, αγρότες, στρατιώτες, κομματικά στελέχη και «μάρτυρες της επανάστασης» – ξεχύνονταν στους δρόμους του Πεκίνου, με οδηγό το «Κόκκινο Βιβλιαράκι» με τις σκέψεις του Μάο και με στόχο να «ξεριζώσουν όλα τα έθιμα που είναι αστικά».

    Βία και παραλογισμός

    Σύντομα, ωστόσο, οι εθνοφρουροί άρχισαν να παρεκτρέπονται σε πράξεις βίας, οι οποίες – ιδίως στην επαρχία – σχετίζονταν ελάχιστα με την «πάταξη του ρεβιζιονισμού» και είχαν περισσότερο να κάνουν με παλιές αντιδικίες και διαφορές μεταξύ συμπολιτών, για θέματα όπως τα όρια της ιδιοκτησίας τους, τα δικαιώματα στη χρήση του νερού, τους οικογενειακούς τάφους και άλλα παρόμοια ζητήματα που είχαν προκαλέσει μακρόχρονες τοπικές «βεντέτες».

    Ομάδες εφήβων εισέβαλλαν σε ιδιωτικές κατοικίες και πετούσαν στο δρόμο «αστικά» αντικείμενα, όπως βιβλία, αντίκες, κοσμήματα και δυτικού τύπου ρούχα, ενώ χιλιάδες πολίτες υπέστησαν δημόσιους ξυλοδαρμούς με σχοινιά και διαπομπεύθηκαν δημοσίως. Άλλοι υπεβλήθησαν σε ξύρισμα του κρανίου ή εξευτελίσθηκαν περιφερόμενοι με επιγραφές όπως «σκυλάκι της μπουρζουαζίας», ενώ χιλιάδες άνθρωποι ξυλοκοπήθηκαν και θανατώθηκαν. Στα δέκα χρόνια που διήρκεσε η πολιτιστική επανάσταση έχασαν τη ζωή τους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, 34.776 άνθρωποι.

    Η αχαλίνωτη πορεία της εν λόγω καταστάσεως συνεχίσθηκε για μια ολόκληρη δεκαετία, με τις κινέζικες παραδόσεις, τη λογοτεχνία, την τέχνη και όλες τις παλαιές συνήθειες να τελούν υπό διωγμό. Μόνο με το θάνατο του «Μεγάλου Τιμονιέρη», στις 9 Σεπτεμβρίου 1976, κατέστη δυνατή η λήξη της «πολιτιστικής επανάστασης». Η χήρα του Μάο συνελήφθη και φυλακίσθηκε, και την εξουσία ανέλαβε ο Ντενγκ Σιαο Πινγκ.

  2. Ο/Η του κώλου λέει:

    έλα μ..νί … στον τόπο σου

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/oi-filosofikes-anazitiseis-tou-tsipra-me-monaxo

    Oι φιλοσοφικές αναζητήσεις του Τσίπρα με μοναχό

    Ο Βασίλειος Γοντικάκης, πρώην ηγούμενος της Μονής Ιβήρων μίλησε με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για τον Νίτσε και τον Ηράκλειτο, για το Θεό και τον άνθρωπο.

  3. Ο/Η efsyn@efsyn.gr λέει:

    Ομολογώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που «την πέφτετε» στον Κοδέλα. Ωστόσο, ελληνικά γνωρίζετε. Επομένως, μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική δήλωσή του, από την οποια δεν προκύπτει ότι «έκανε πίσω». Συγκεκριμένα, αναφέρει: «. Σύντομα, ύστερα από 3 χρόνια παρουσίας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα επιστρέψω στην κανονική μου ζωή.
    Μέχρι τότε, έχω υποχρέωση απέναντι στην χώρα, στον λαό της, στις νέες γενιές, να ψηφίζω “όχι” σε ότι μετατρέπει την χώρα σε ειδική ζώνη φτώχειας και λεηλασίας.» . Ο Κοδέλας γράφει «σύντομα», «μέχρι τότε» και χρησιμοποιεί μέλλοντα εξακολουθητικό στο ρήμα «ψηφίζω». Συνεπώς, δεν προκύπτει ότι δεν θα παραιτηθεί. Άλλωστε, η βασική ψηφοφορία για το ΟΧΙ δεν έχει ακόμα υπάρξει.
    Από κει και πέρα, την αντιδημοκρατική, ολοκληρωτική, φασιστική συμπεριφορά δεν τη διαβάζουμε στα βιβλία, αλλά τη νιώθουμε στο πετσί μας. Και αυτό το κηνύγι μαγισσών, οι «ερμηνείες» και δίκες προθέσεων που βιώνουμε αυτή την περίοδο στο ΣΥΡΙΖΑ κυρίως από έμμισθα στελέχη της φράξιας Τσίπρα δεν μπορεί να συγκριθεί με την ανατριχίλα που μπορεί να νιώσατε όταν διαβάσατε κάτι για την Πολιτιστική Επανάσταση στην Κίνα.
    Παράδειγμα, η σημερινή σπόντα του Δημήτρη Ψαρρά στην Εφ.Συν. για το Στρατούλη που, αφού δεν ανέφερε ό,τι ο Ψαρράς ήθελε, αποφαίνεται ότι ο…Στρατούλης δεν είναι υπέρ του «θεσμικού πλαισίου ευρωπαϊκού συστήματος δικαιωμάτων» .http://www.efsyn.gr/arthro/i-platforma
    Άλλο παράδειγμα, η χτεσινή σπόντα του Βήματος εναντίον συνεργάτη της Ζωής Κωνσταντοπούλου, εργαζόμενου στην ιδιωτική εκπαίδευση, και γνωστού παιδαγωγού: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=728279.
    Τέτοια ευτέλεια, μόνο ο δεξιός εμφυλιοπολεμικός Τύπος είχε φτάσει.
    Είναι κρίμα το μαχητικό σας μπλογκ να ταυτίζεται σε τέτοιο βαθμό με μια γκρούπα (Τσίπρα) που αργά ή γρήγορα θα έχει την τύχη της γκρούπας Κουβέλη.

  4. Ο/Η efsyn@efsyn.gr λέει:

    Ομολογώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που «την πέφτετε» στον Κοδέλα. Ωστόσο, ελληνικά γνωρίζετε. Επομένως, μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική δήλωσή του, από την οποια δεν προκύπτει ότι «έκανε πίσω». Συγκεκριμένα, αναφέρει: «. Σύντομα, ύστερα από 3 χρόνια παρουσίας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα επιστρέψω στην κανονική μου ζωή.
    Μέχρι τότε, έχω υποχρέωση απέναντι στην χώρα, στον λαό της, στις νέες γενιές, να ψηφίζω “όχι” σε ότι μετατρέπει την χώρα σε ειδική ζώνη φτώχειας και λεηλασίας.» . Ο Κοδέλας γράφει «σύντομα», «μέχρι τότε» και χρησιμοποιεί μέλλοντα εξακολουθητικό στο ρήμα «ψηφίζω». Συνεπώς, δεν προκύπτει ότι δεν θα παραιτηθεί. Άλλωστε, η βασική ψηφοφορία για το ΟΧΙ δεν έχει ακόμα υπάρξει.
    Από κει και πέρα, την αντιδημοκρατική, ολοκληρωτική, φασιστική συμπεριφορά δεν τη διαβάζουμε στα βιβλία, αλλά τη νιώθουμε στο πετσί μας. Και αυτό το κηνύγι μαγισσών, οι «ερμηνείες» και δίκες προθέσεων που βιώνουμε αυτή την περίοδο στο ΣΥΡΙΖΑ κυρίως από έμμισθα στελέχη της φράξιας Τσίπρα δεν μπορεί να συγκριθεί με την ανατριχίλα που μπορεί να νιώσατε όταν διαβάσατε κάτι για την Πολιτιστική Επανάσταση στην Κίνα.
    Παράδειγμα, η σημερινή σπόντα του Δημήτρη Ψαρρά στην Εφ.Συν. για το Στρατούλη που, αφού δεν ανέφερε ό,τι ο Ψαρράς ήθελε, αποφαίνεται ότι ο…Στρατούλης δεν είναι υπέρ του «θεσμικού πλαισίου ευρωπαϊκού συστήματος δικαιωμάτων» .http://www.efsyn.gr/arthro/i-platforma
    Άλλο παράδειγμα, η χτεσινή σπόντα του Βήματος εναντίον συνεργάτη της Ζωής Κ

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Παντού ειδησεογραφικά η δήλωση -χρησμός τιτλοφορήθηκε ως εξαγγελία παραίτησης και ο ενδιαφερόμενος δεν διέψευσε την ερμηνεία. Μια παραίτηση πάντως λίγες ημέρες πριν τις εκλογές είναι αυτονόητα γελοία.
      Το γιατί επικρίνω τον βουλευτή το λέω στην αρχή του ποστ και είμαι πολύ σαφής.
      Δεν ταυτιζόμαστε με κανέναν. Μόνο με αρχές και με προτάσεις. Και αυτό είναι σαφέστατο.

      • Ο/Η Θέκλα Φακλάνα, θα παραιτηθώ μην με πιέζετε να μείνω λέει:

        Δημιουργική ασάφεια και στην παραίτηση Κοδέλα. Δήλωσε πως δεν θα του πουν τα ΜΜΕ πότε θα παραιτηθεί.

      • Ο/Η efsyn@efsyn.gr λέει:

        «Παντού ειδησεογραφικά η δήλωση -χρησμός τιτλοφορήθηκε ως εξαγγελία παραίτησης και ο ενδιαφερόμενος δεν διέψευσε την ερμηνεία.»
        «Κοδέλας:Θα παραιτηθώ όταν το επιλέξω εγώ και όχι όποτε θελήσουν τα κανάλια. Ας…
        διαβάσουν πιο προσεκτικά τη δήλωση»
        http://nonews-news.blogspot.gr/2015/07/blog-post_8588.html
        Μήπως είστε εσείς αυτός που διαψεύδεται συνεχώς;
        Τέλος πάντων, το αν οι εκλογές θα γίνουν λίγο μετά την παραίτηση Κοδέλα, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε. Αν μας το επιτρέψει η Τρόικα, μπορεί να κάνουμε και εκλογές…Όμως, ακριβώς το γεγονός ότι ακόμα κι εσείς ο ίδιος θεωρείτε την περίοδο προεκλογική, συμβάλλει στο να εκτιμηθεί ότι το άρθρο σας έχει μια προεκλογική χροιά («λάσπης») κατά της όποιας ΚΟΕ (βασικά, αντιπάλου της ομάδας Τσίπρα), για την οποία θυμηθήκατε ποια άποψη έχει για ένα ιστορικό ζήτημα 50ετίας, για να την πλήξετε (λες και δηλώνει έτοιμη να επαναλάβει σε ελληνικό έδαφος τις όποιες ακρότητες της Πολιτιστικής Επανάστασης).
        Όσο για το αν ταυτίζεστε με την ομάδα Τσίπρα, θα μπορούσατε να είχατε προσέξει ότι αυτή την περίοδο, στοχοποιείτε ακριβώς τους ίδιους και με παρόμοια επιχειρηματολογία με τη μισητή σας κατά τα λοιπά Kontra News. Ας είστε πιο προσεκτικός.

      • Ο/Η Po λέει:

        O Κοδέλας;
        μεγάλη προσωπικότητα.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Ο κ.Κοδέλας θα παραιτηθεί όποτε θέλει κι εμείς, όσο υπάρχει αυτή έστω η κουτσή Δημοκρατία που η ΚΟΕ θέλει να καταλύσει και όχι να διορθώσει, θα ασκούμε το δικαίωμά μας να κρίνουμε τον τρόπο και το χρόνο υποβολής της παραίτησής του.
        Για τα υπόλοιπα θα σας στενοχωρήσω.
        Θα σας παρακαλέσω για τα δημοσιεύματα της Κουριάδος, ανεπίσημου οργάνου του Σύριζα, όπως από καιρό έχουμε καταγγείλει, να αποταθείτε στον κ.Κοδέλα και στην ΚΟΕ που έκαναν το κορόιδο όσο η φυλλάδα δεν τους έβριζε.
        Σε ότι με αφορά έχω στοχοποιήσει αυτό το φασιστοειδές μόρφωμα από τις 31.5.2013 με δημοσίευμα για τη σχέση των βουλευτών τηςμε το παπαδαριό και με τον κινεζικό ολοκληρωτισμό.

        http://www.roides.wordpress.com/2013/05/31/31may13

        Έχω καταγγείλει τους βουλευτές της Κοδέλα, Μεικόπουλο, Κυριακάκη, και τον βουλευτή Αχαΐα ς για τις σχέσεις τους ή την ανοχή τους ακόμη και με φιλοχρυσαυγίτες μητροπολίτες, με πάνω από 6 δημοσιεύματα. Δεν ανακάλυψα χτες το φασιστοειδές και υποκριτικό όνειδος που λέγεται ΚΟΕ.

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        Ο/Η efsyn@efsyn.gr λέει:
        10/08/2015 στο 12:18 μμ
        «… για την οποία θυμηθήκατε ποια άποψη έχει για ένα ιστορικό ζήτημα 50ετίας, για να την πλήξετε (λες και δηλώνει έτοιμη να επαναλάβει σε ελληνικό έδαφος τις όποιες ακρότητες της Πολιτιστικής Επανάστασης)».

        Pητορικό επιχείρημα του LOL.
        Καρα-LOL.
        Τα ίδια λένε και οι χρυσαβγίτες.
        Αλλά μιάς που το αναφέραμε

        αριστερά ο βουλευτής Αργολίδας Γιώργος Γαλέος (Χρυσή Αυγή)
        τέταρτος από αριστερά ο Κοδέλας.

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΣΥΡΙΖΑ-Βούτσης-Κωνσταντοπούλου και Χρυσή Αυγή
    http://www.efsyn.gr/arthro/loyfa-kai-hrysi-aygi

  6. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ναί, Τσίπρα εἶναι πολὺ ὡραῖο νὰ πεθαίνῃς φρικτὰ βασανιζόμενος, ἀπὸ ἀγάπη καὶ φιλανθρωπία· δὲν πονᾷ καθόλου καὶ πεθαίνων δὲν πεθαίνεις. Μόνον ὅταν τὰ βασανιστήρια τὰ κάνουν φεουδάρχες καὶ ἀστοὶ πονοῦν καὶ σκοτώνουν πραγματικά.

  7. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα, θα παραιτηθώ σε 3 τέρμηνα λέει:

    Κοδέλας: Σύντομα θα παραιτηθώ.
    http://www.left.gr/dimitris-kodelas

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ακόμη να παραιτηθεί ο κος Κοδέλας!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s