Γιατί δεν δίδεται άδεια για την κατασκευή των αυτοκινήτων PONY ;

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα γραφειοκρατικά εμπόδια που μπλοκάρουν την κατασκευή των θρυλικών αυτοκινήτων “PONY” στη Θεσσαλονίκη, από την ελληνική εταιρεία “NAMCO A.E”., στερώντας από την πόλη περίπου 400 νέες θέσεις εργασίας καθώς και το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέας βιομηχανικής ζώνης στην ανατολική της πλευρά, απ’ όπου η κατασκευάστρια εταιρεία θα μπορούσε να προμηθευτεί εγχώρια παραγόμενα καθίσματα αυτοκινήτου, φανάρια και ελαστικά, επαναφέρει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με ερώτηση που κατέθεσε στις 23 Ιουλίου 2015 στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Εντύπωση προκαλεί, μάλιστα, το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς να έχει ξεκινήσει ακόμα την παραγωγή ελληνικών αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας, έχει ήδη 400 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επεξεργάζεται παράλληλα πλάνο για να αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.

Το πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας, εστιάζεται στο γεγονός ότι ενώ η εταιρεία έχει καταθέσει εδώ και περίπου πέντε μήνες τον σχετικό φάκελο στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να πιστοποιηθεί από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας Α.Ε.), εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.

Η παραπάνω “ομηρία”, έχει ως αποτέλεσμα αφενός η κατασκευάστρια εταιρεία να ζημιώνεται οικονομικά για κάθε ημέρα που περνά, καθώς συντηρεί το εργοστάσιο που βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμης του Ν. Θεσσαλονίκης και τους 35 απασχολούμενους υπαλλήλους και αφετέρου να μην υλοποιείται το επιχειρησιακό πλάνο για την άμεση πρόσληψη 120 ατόμων, οι οποίοι σε εύλογο βάθος χρόνου αναμένεται να φτάσουν τους 400 εργαζόμενους.

Με αφορμή τα παραπάνω, ο κ. Καράογλου ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό για ποιούς λόγους δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία πιστοποίησης της “NAMCO A.E”. από την ΕΒΕΤΑΜ, καθώς και σε ποιές ενέργειες θα προβεί προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και να μην εξαναγκαστεί σε φυγή σε γειτονική χώρα, η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μπορεί να λειτουργήσει άμεσα εντός των ελληνικών συνόρων;

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

24 Responses to Γιατί δεν δίδεται άδεια για την κατασκευή των αυτοκινήτων PONY ;

  1. Ο/Η atheofobos λέει:

    Ένα κράτος που στάθηκε πάντα εμπόδιο στην δημιουργικότητα πολλών Ελλήνων.

    Όταν οι Έλληνες προσπάθησαν να φτιάξουν αυτοκίνητα
    http://news247.gr/eidiseis/afieromata/h-pikrh-istoria-ths-ellhnikhs-viomhxanias-aytokinhtwn.1579167.html

  2. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Η αριστερή μας κυβέρνηση κόβει το βήχα στους κεφαλαιοκράτες. Ψωμί ελιά κι Αλέξη τραλαλά!

  3. Ο/Η Αριστείδης Καρατζόγλου λέει:

    Οι Γερμανοί και ο Σόιμπλε μπλοκάρουν το εργοστάσιο, φως φανάρι.

  4. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Εἶναι μία παράγραφος συμπυκνοῦσα ὅλην τὴν κακοδαιμονία τὴν πλήττουσαν τὴν Ἑλλάδα. «Γιατί νὰ βγάλῃ αὐτὸς χρῆμα, ἐγὼ τί θὰ βγάλω ἀπὸ τὴν ἱστορία…»

    http://paganproud1.blogspot.co.uk/2012/06/blog-post_13.html

    Οι Νεοέλληνες καταστρέφονται από την θρησκεία τους. Μία πριν από αιώνες φερτή και βίαια επιβληθείσα θρησκεία, που εξουδετερώνει κάθε θετικό στοιχείο της ιδιοσυγκρασίας τους ή συχνά το στρέφει ενάντια σε αυτούς τους ίδιους. Στον εγωϊσμό, την υποκρισία, τη δουλικότητα, τον ισοπεδωτισμό, τη μοχθηρία και τη ζηλοφθονία του όλου Χριστιανισμού, εδώ προστίθεται ο απόλυτος ανορθολογισμός, η κουτοπονηριά και η διαφθορά της λεγόμενης Ορθοδοξίας, που στις ομόδοξες χώρες της πρώην Σοβιετίας υλοποίησε έκνομα κράτη και κοινωνίες πολυεπίπεδης εκπόρνευσης και πρωτογονισμού.

    • Ο/Η Ευγένιος λέει:

      Ναι τρομάρα μας για όλα φταίνε οι παπάδες και το ηλίθιο το ποίμνιο. Τι βολικό.
      Αυτή η σκέψη του στυλ έχω βρεί τον ένοχο, τον οποίο εντοπίζω παντού είναι μια ταυτολογία που επίτρεψέ μου να σου πω αποτελεί δείγμα θεώρησης που δεν μπορεί να είναι συμβατή με την δημιουργία τεχνολογίας, επιστήμης και κατ΄ επέκταση της όποιας παραγωγικής ανασυγκρότησης. Εμπεριέχει επιπλέον μια παραίτηση και ηττοπάθεια. Θέλω να πω απλά πως αναζήτησε την κακία επιρροή της θρησκοληψίας στην ίδια την top to down συλλογιστική σου. Τεχνολογία (με το Τ κεφαλαίο) είναι ο Δούρειος Ίππος και όχι οι ιερείς της Τροίας, ούτε οι αποτυχημένοι φαφλατάδες πολιορκητές ………….αν με καταλαβαίνεις.
      Αιτείται Οδυσσέας και όχι κλαψιάρηδες διαπίστωσιολόγοι με ταυτολογικά σχήματα ερμηνείας. Ο γονότυπος του Οδυσσέα αντιλαμβάνεται τόσο καλά το περιβάλλον του που στο φινάλε το έχει χεσμένο. Προσαρμόζει τον εαυτό του έτσι ώστε να μπορεί να το αλλάξει. Δηλαδή για να κάνεις τεχνολογία, επιστήμη κτλ. πρέπει να αλλάξεις πρώτα τον εαυτό σου και την θεώρησή σου. Δεν υπάρχει manual. Η ποιότητα της ερμηνείας της πραγματικότητας και ο στόχος που προκύπτει μέσα από αυτή την πραγματικότητα, τεκμηριώνεται από την αποτελεσματικότητα του τεχνήματος. Δηλαδή πάρα πολύ απλά η κοιλιά του αλόγου μπορεί να βγάλει ή σωτήρες ή πλιατσικολόγους. Όπως και να έχει όμως ο Οδυσσέας είναι ελεύθερος να γυρίσει » σπίτι» του.
      Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε.

      • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

        Οἱ παπάδες, τὸ ποίμνιο καὶ φυσικὰ οἱ παρατρεχάμενοι λαϊκοί, οἱ τελευταῖοι φυσικὰ τρῶνε καλά!
        Ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι φλυαρίες.

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Πέστο έτσι για να το καταλάβω από την αρχή πεινασμένο μου πως το θέμα είναι στομαχικό.

    • Ο/Η Τακης λέει:

      Αρχαιόπληκτε, κανε καμια δεηση στον Δια να σωσει την επιχειρηματικότητα στο ελλάντα!…..

  5. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Νέα / Ανακοινώσεις
    Τρίτη, 09 Ιουνίου 2015
    Αναγνώριση της ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε. από την Εγκριτική Αρχή (Εγκρίσεις Τύπου -ΥΜΕ) ως Τεχνική Υπηρεσία κατηγορίας Β στις Εγκρίσεις Τύπου Οχημάτων
    Με την επιτυχή αξιολόγηση μας από την Εγκριτική Αρχή (Εγκρίσεις Τύπου –ΥΜΕ: ΑΔΑ: 7ΣΦ8465ΦΘΘ-ΛΞΔ – YA Αρ. Πρωτ.: 2779/79, 2 Ιουνίου 2015), ολοκληρώθηκε η αναγνώριση της εταιρείας μας ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε., ως Τεχνική Υπηρεσία κατηγορίας Β, στις Εγκρίσεις Τύπου Οχημάτων σύμφωνα με την οδηγία 2007/46/ΕΕ.

    Σύμφωνα με την Αναγνώριση μας μπορούμε να εποπτεύσουμε ένα ευρύ φάσμα δοκιμών – ελέγχων σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις για :

    Επιμέρους (μεμονωμένες) εγκρίσεις τύπου, με αρ. πιστοποιητικού DTO-003-M
    Εθνικές εγκρίσεις τύπου μικρής σειράς, με αρ. πιστοποιητικού DTO-004
    Ευρωπαϊκές εγκρίσεις τύπου, με αρ. πιστοποιητικού DTO-002-Ε
    οχημάτων κατηγοριών Μ, Ν, Ο.

    Με την υφιστάμενη αναγνώριση μας ως Τεχνική Υπηρεσία κατηγορίας Γ για την πιστοποίηση του συστήματος παραγωγής (Παράρτημα Χ της οδηγίας 2007/45/ΕΕ) προσφέρουμε το πλήρες πακέτο υπηρεσιών στους κατασκευαστές οχημάτων στα πλαίσια των διαδικασιών της έγκρισης τύπου.

    Η ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε. (www.ebetam.gr) ως εθνικός φορέας πιστοποίησης, και ως μοναδικός αμιγώς ελληνικός οργανισμός παρέχει αυτές τις υπηρεσίες με τους βέλτιστους οικονομικούς όρους και την αμεσότερη ανταπόκριση.

    Είμαστε στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται από πλευράς σας για τις εγκρίσεις τύπου.»

    http://www.ebetam.gr/?news&news_item=658

    ΥΓ Γιατι η ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε δεν ειχε πειστοποιηθει εως την 2-6-2015
    βλ/ ως ανω ανακοινωση : Αναγνώριση της ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε. από την Εγκριτική Αρχή (Εγκρίσεις Τύπου -ΥΜΕ) ως Τεχνική Υπηρεσία κατηγορίας Β στις Εγκρίσεις Τύπου Οχημάτων

  6. Ο/Η eklag λέει:

    Ένας φίλος έκανε παλιά με ένα τέτοιο το κομμάτι του στη Σύρα.
    Μετά βέβαια που οι τότε αρμόδιοι υπουργοί έστειλαν ως το συνηθίζουν την κατασκευάστρια εταιρεία διακοπές,έβαλε μέσα κότες (plan B).

  7. Σέ αυτήν τήν Χώρα όταν οί τσογλανοκυβερνώντες καί οί παρόντες ακόμη χειρότερα, ακούσουν προτάσεις καί προγράμματα γιά βιομηχανική καί όποια ΄’αλλη ανάπτυξη τούς πιάνει ρίγος. Επιβεβαιώνεται έτσι η άποψη πως είναι βαλτοί νά καταστρέψουν τήν Χώρα. Καί μετά φταίει ο φονιάς? Παρεπιπτόντως, στόν χώρο τού πολιτισμού, ενώ δέν θά τούς κόστιζε μισό ευρώ, αλλά θά είχε η Χώρα κέρδος, δέν κάνουν τό παραμικρό. Ολόκληρο απέραντο Ζάππειον Μέγαρον παραμένει άδειο καί άχρηστο καί δέν προσφέρεται σέ εικαστικούς καλλιτέχνες νά εκθέσουν τά έργα τους καί νά προβάλει η βάρβαρη αυτή Χώρα τούς εικαστικούς της καί νά «εξάγει» Τέχνη. Αναγκάστικα νά προσκαλέσω Ιταλική διεθνή καλλιτεχνική οργάνωση μέ τούς οποίους συνεργάζομαι καί έρχονται τόν Οκτώβριο γιά νά κλείσουν αίθουσες τού Ζαπείου γιά διεθνη έκθεση μέσα στό 2016. Αίσχος! Συγνώμη, αλλά τά έχω πάρει στό κρανίο.

    http://www.pentapostagma.gr/2015/07/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b4%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%ac%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%cf%84.html

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η πολιτική αλητεία που κυβερνά περιφρονεί το πολίτευμα και αποφαίνεται πως τα 15-20 χιλιάδες μέλη του κόμματος που θα ψηφίσουν θα αποφασίσουν για το μέλλον της χώρας και όχι η Βουλή.
    Είναι τέτοιας υποκουλτούρας άτομα που ακούστηκε στην αντιδημοκρατική τους παρασυναγωγή η λέξη ‘μαλακιες’ από τον Φίλη για τα λεγόμενα μπαρουφάκη, λες και ήταν συγκέντρωση χρυσαυγιτών.

    • Ο/Η Τακης λέει:

      Όχι φιλαράκι…. δεν αποφασίζουν τα 15-20.000 μελη…. αποφασίζει ο «Σεβάσμιος» της στοάς της Σουρμελη και Αχαρνων γωνία!!! (κατόπιν υποδείξεως της αντίστοιχης μεγάλης στοας της Ουάσιγκτον….)

  9. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Κορωνάκης της κέντρο επιτροπής και τα ρέστα. 22 χρόνια φοιτητής και στρατό γιοκ. Καρατσογλάν ασκέρι.

    • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

      Ο Φλαμπουραρης ειναι ξεκουραστος, κοσμοπολιτης, σπουδαζε 15 χρονια.

      Και εγω ο αφελης ειχα τυψεις που εκανα τα πεντε ετη του Ε.Μ.Π. επτα, (ομως εκανα μαστερ στην ζωη 🙂 )

      Γεννημένος το 1938, με αρ. μητρωου ΤΕΕ που αντιστοιχει σε γεννημένο το 1948. Ο.Ε.Δ.

  10. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ενας κουκος (η παρουσα επενδυση για το ΠΟΝΥ) δεν φερνει την ανοιξη.

    Εχω γραψει πολλες φορες οτι με την συγκεκριμενη δομη της ελληνικης οικονομιας και με το δεδομενο προφιλ του ενεργου και ανεργου εργατικου δυναμικου (70% αποφοιτοι ΑΕΙ, ΑΤΕΙ κατω των 35 ετων ) , χωρις ορισμενες αυστηρες προϋποθεσεις ειναι δυσκολο να αρχισει η ανακαμψη και – φυσικα- δεν ειναι δυνατον να διατηρηθει ρυθμος αναπτυξης της ταξης του 2 με 3% για τα επομενα 10 ετη.

    Οποιος ενδιαφερεται ας διαβασει αναρτηση μους για το προβλημα του πολλαπλασιαστη ΑΕΠ με επενδυσεις δηλ. ενω αναμενεται 3 εως 4 καταληγει μικροτερος του 2.

    Στις προϋποθεσεις περιλαμβανονται

    1. μεταναστευση μεγαλου μερους των νεων ανεργων πτυχιουχων, η δραστικη μειωση των εισαγομενων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (τουλαχιστον κατα 50%) , κινητρα για διοχετευση σε υψηλου επιπεδου τεχνικες σχολες των 2/3 των αποφοιτων λυκειου,……

    2.ανηλεες κυνηγι της φοροδιαφυγης, φοροαποφυγης, φοροκλοπης, απο εφοριακους , ΣΔΟΕ,…και με ελκυστικα κινητρα στους φορολογουμενους

    3. εισπραξη βεβαιωμενων αλλα και νεων φορων επι παντος λαμογιου (χρηματα που εφυγαν εξω, που δεν δικαιολογουνται,…) με δραστικη επιταχυνση των προσφυγων στα Διοικητικα Δικαστηρια.

    4. Το ΠΔΕ να αφορα την παιδεια, υγεια, τουρισμο, αναψυχη σε αστικες περιοχες και οχι τους φαραωνικους δρομους του πουθενα.

    5. Το ΕΣΠΑ να αφορα κυριως βιωσιμες μικρομεσαιες παραγωγικες επιχειρησεις

    Αν ξεκινουσε μια κυβερνηση αυτα τα μετρα, το 2018 θα εβρισκαν δουλεια οι πρωτοι τεχνιττες, τεχνικοι,….

    Οποτε οι συζητήσεις για τα μετρα των 2 , 8, 12, 17 δις ειναι ανευ ιδιαιτερης ουσιας. Προσωπικα εχω συμπερανει οτι η μεγαλοαστικη μας ταξη δεν ειναι πατριωτικη. Οι ελληνες δεν ειναι πατριωτες, δεν εχουν ιδεολογια, οποτε….

    Σχολιάστε

  11. Παράθεμα: Γιατί δεν δίδεται άδεια για την κατασκευή των αυτοκινήτων PONY; « Κάδος Ανατύπωσης

  12. Ο/Η Τακης λέει:

    Ειναι απλο ρε παιδια…
    Με την εισοδο μας στην (τοτε) ΕΟΚ αποδεχθήκαμε και υπογράψαμε («εθνάρχης») κάποιους όρους οι οποιοι ήταν προϋπόθεση για την ένταξη μας στην ΕΕ (εκβιαστικά επι της ουσίας) να μην εχουμε βαριά Βιομηχανία! ΟΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ! Αλλιως η Ευρωπη (και ειδικά η Γερμανία) τέλιωσε…. Ο λόγος:;; Απλος: Με τα Λιμανια που εχει η Ελλαδα, η γεωγραφική της θέση, αλλα και με τον στόλο που διαθετει, όλο το ευρωπαϊκό και μεσογειακό εμπόριο θα περνουσε στα χερια της «ψωροκώσταινας», οι εξαγωγες θα παίρναν και θα δίναν! (δεν μιλαω για ορυκτό πλούτο)

    Ποιος είναι ο Κοντογούρης που θα κενει επιχείρηση??? (Σου λεει το υποταγμενο συστημα)
    Θα φήσουμε την Ελλαδα να εχει παραγωγή ? (λεει η Ευρώπη)
    Ποια είναι η Ελλάδα ? «Θα ανέβει η ψείρα στον γιακά»??? ε όχι…..
    Είναι προφανές ότι το «επιχειρείν» οι Ελληνες το κατέχουν, εν αντιθέσει με κάποιους «εσωτερικους μεγιστανες» που το μόνο που κατέχουν και το οποίο τους ξεχώρισε, είναι το «απαιτείν», το «απειλείν» και το «τρομοκρατείν» στο πλαίσιο της ακατασχετης Διαπλοκής. Και όλα αυτά στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης με έναν τραπεζικό τομέα «θεόστεγνο», ο οποίος στην ουσία σώζεται από κρατικές «ενέσεις».

    Άνθρωποι σαν τον Κοντογούρη (όσον αφορα την επιχειρηματική ικανότητά τους) «παράγονταν» μόνον στις τεράστιες οικονομίες του εξωτερικού. Από τους πρώτους εθνικούς ευεργέτες μέχρι τον Ωνάση, τον Λιβανό ή τον Λάτση, η ιστορία ήταν πάντα η ίδια. Όλοι αυτοί διακρίνονταν στο εξωτερικό και στην Ελλάδα επέστρεφαν για να πραγματοποιήσουν τον «θρίαμβό» τους, επέστρεφαν για να «δικαιωθούν».
    Ο «σοφός» ο Λάτσης έλεγε στα παιδιά του …«στην Ελλάδα κάνουμε μόνον φιλανθρωπίες και όχι μπίζνες». Κατι ήξερε….

    ΙΖΟΛΑ-ΕΣΚΙΜΟ-ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΪΚΗ-ΧΡΩΠΕΙ-ΛΥΡΑ- και άλλες βιομηχανίες έκλεισαν απο τον «λαοπατερα» Α.Παπανδρέου!
    «Θα σηκωσει κεφαλι η ΝΑΜΚΟ μετα το κλείσιμο του 1986»;;;; «Α πα πα… δεν θα το επιτρέψομε…» (λεει η μεταπολιτευτική κοπροκρατία)

    Καταλαβες τωρα ελληνακο γιατι δεν μπορείς να σηκωσεις κεφάλι ;;;;

    Η Ελλάδα τρωει τα παιδια της…. !!!

  13. Ο/Η Τάκης λέει:

    ΥΓ
    Το υπουργείο οικονομικών θέλει να κάνει το άνοιγμα επιχειρήσεων μια απλή υπόθεση, αλλά οι παλιοί «βρυκόλακες» εξακολουθούν να ζουν ανάμεσά μας.

    Υπάρχουν ένα δύο απλά πραγματάκια που εμποδίζουν τη δουλειά.

    1. Η διαμεσολάβηση των επιμελητηρίων (επαγγελματικό, βιοτεχνικό, κτλ) που ρουφάνε χρήμα και ζητούν στοιχεία και έγγραφα χωρίς λόγο

    2. Δεν λειτουργεί το διαδικτυακό σύστημα TAXIS που υποτίθεται θα έδινε πιστοποιητικά αυτόματα, ή τουλάχιστον λειτουργεί όποτε του καπνίσει, οπότε πέφτει το βάρος της δουλειάς στις εφορίες που ήδη υπολειτουργούν μπερδεμένες με τις συγχωνεύσεις και με ελάχιστους υπαλλήλους που υπερβάλουν εαυτο΄πυς για να λειτουργήσουν.

    3. Νταβατζιλίδικα λεφτά για δημοσιεύσεις, ενώ μπορεί η κάθε εταιρεία να τις υποβάλει ηλεκτρονικά στο όποιο TAXIS

    4. SOS SOS SOS
    Οι νέας μορφής εταιρείες I.K.E που υποτίθεται θα ήταν απλοποιημένες κτλ, απαιτείται να δηλώνουν τα χρήματα του κεφαλαίου τους και την διεύθυνση κατοικίας του ιδιοκτήτη ακόμη και πάνω στις αποδείξεις που εκδίδουν.

    Μήπως θέλετε να δίνει ο ιδοκτήτης και τα κλειδιά του σπιτιού τοπυ στους κλέφτες της γειτονιάς του ρε «Φωστήρες» της Βουλής;;;;;;;;;;;;;;;

    Με το μπάχαλο που επικρατεί και με τους υψηλούς σοβιετικού τύπου φόρους , ποτέ η επιχειρηματικότητα δεν θα δει προκοπή στην Ελλάδα.

    Δεν ξέρουμε αν φταίει το μνημόνιο ή η ασχετίλα εκείνων που στήνουν το σύστημα, αλλά τους κανόνες της επιχειρηματικότητας, δεν πρέπει να τους ορίζουν άνθρωποι που ποτέ δεν ήταν επιχειρηματίες.

    Ξανατονίζουμε.

    Τους κανόνες για την επιχειρηματικότητα, πρέπει να τους ορίζουν επιχειρηματίες και όχι άνθρωποι που ανέκαθεν ήταν υπάλληλοι, και να έχετε υπόψη, ότι και οι καθηγητές οικονομικών των πανεπιστηστημίων, υπάλληλοι είναι και όχι ελεύθεροι στο πνεύμα επιχειρηματίες.

  14. Ο/Η Τακης λέει:

    ΥΓ
    Aν δεν βγουν από τη μέση τα επιμελητήρια και αν επιτέλους δεν λειτουργήσει το TAXIS, ποτέ δεν θα λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις με απλό τρόπο.

    Το υπουργείο οικονομικών θέλει να κάνει το άνοιγμα επιχειρήσεων μια απλή υπόθεση, αλλά οι παλιοί «βρυκόλακες» εξακολουθούν να ζουν ανάμεσά μας.

    Υπάρχουν ένα δύο απλά πραγματάκια που εμποδίζουν τη δουλειά.

    1. Η διαμεσολάβηση των επιμελητηρίων (επαγγελματικό, βιοτεχνικό, κτλ) που ρουφάνε χρήμα και ζητούν στοιχεία και έγγραφα χωρίς λόγο

    2. Δεν λειτουργεί το διαδικτυακό σύστημα TAXIS που υποτίθεται θα έδινε πιστοποιητικά αυτόματα, ή τουλάχιστον λειτουργεί όποτε του καπνίσει, οπότε πέφτει το βάρος της δουλειάς στις εφορίες που ήδη υπολειτουργούν μπερδεμένες με τις συγχωνεύσεις και με ελάχιστους υπαλλήλους που υπερβάλουν εαυτο΄πυς για να λειτουργήσουν.

    3. Νταβατζιλίδικα λεφτά για δημοσιεύσεις, ενώ μπορεί η κάθε εταιρεία να τις υποβάλει ηλεκτρονικά στο όποιο TAXIS

    4. SOS SOS SOS
    Οι νέας μορφής εταιρείες I.K.E που υποτίθεται θα ήταν απλοποιημένες κτλ, απαιτείται να δηλώνουν τα χρήματα του κεφαλαίου τους και την διεύθυνση κατοικίας του ιδιοκτήτη ακόμη και πάνω στις αποδείξεις που εκδίδουν.

    Μήπως θέλετε να δίνει ο ιδοκτήτης και τα κλειδιά του σπιτιού τοπυ στους κλέφτες της γειτονιάς του;;;;;;;;;;;;;;;

    Με το μπάχαλο που επικρατεί και με τους υψηλούς σοβιετικού τύπου φόρους , ποτέ η επιχειρηματικότητα δεν θα δει προκοπή στην Ελλάδα.

    Δεν ξέρουμε αν φταίει το μνημόνιο ή η ασχετίλα εκείνων που στήνουν το σύστημα, αλλά τους κανόνες της επιχειρηματικότητας, δεν πρέπει να τους ορίζουν άνθρωποι που ποτέ δεν ήταν επιχειρηματίες.

    Ξανατονίζω.
    Τους κανόνες για την επιχειρηματικότητα, πρέπει να τους ορίζουν επιχειρηματίες και όχι άνθρωποι που ανέκαθεν ήταν υπάλληλοι, και να έχετε υπόψη, ότι και οι καθηγητές οικονομικών των πανεπιστηστημίων, υπάλληλοι είναι και όχι ελεύθεροι στο πνεύμα επιχειρηματίες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s