Ας απαλλάξει ο υπεύθυνος τη Βουλή από την κα Κωνσταντοπούλου

[Η πέτρα του σκανδάλου που εξευτελίζει το Κοινοβούλιο]

konstanto23july15

Η Τισιφόνη επιτίθεται στο βασιλιά Αθάμαντα

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Η κυρία Κωνσταντοπούλου ενδιαφέρεται μόνο για την προσωπική της προβολή, συμπεριφέρεται με τρόπο εξωθεσμικό, σαν το Κοινοβούλιο να είναι ιδιοκτησία της, περιφρονεί τους κανονισμούς και εργάζεται προσδοκώντας μελλοντικό αρχηγικό ρόλο, απευθύνοντας και θρασύτατες επιστολές στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Η περίπτωσή της τροφοδοτεί τους γελοιογράφους και δεν έχει προηγούμενο. Είναι μια θρυαλλίδα που πυροδοτεί συνεχείς εκρήξεις. Oργισμένη, επιθετική, εριστική, αγριεμένη εναντίον όλων, δεν μπορεί να κρύψει τη συμπάθειά της στη Χρυσή Αυγή, γοητευμένη από τον οίστρο μίσους των στελεχών της.  Αυτοαναιρείται συνεχώς υπερασπιζόμενη το γράμμα κάποιων νομικίστικων  λεπτομερειών και σοφισμάτων, τη στιγμή που ποδοπατάει την ουσία των κανόνων. Ο εξ Αθαμανίας πρωθυπουργός, οφείλει να πάψει να συμπεριφέρεται σαν τρομαγμένος μαθητής μπροστά στον τρικέφαλο Γηρυόνη, τους τρεις χείριστους του κόμματός του που κρυμμένοι πίσω από την υπογραφή του πουλούν αριστεροσύνη, συνέπεια, φιλολαϊκότητα, όπως ακριβώς έκανε και αυτός απέναντι στους προκατόχους του. Ο κ.Τσίπρας τους μίλησε απειλητικά με τη γλώσσα των κατεργαραίων που ξέρει ο ένας τον άλλο, αλλά αυτοί δεν πτοούνται αφού απευθύνονται σε ένα κοινό φανατικών, ηλίθιων και απελπισμένων, που δεν παίρνει χαμπάρι. Ιδιαίτερα η κυρία που παριστάνει χωρίς να έχει τα προσόντα τον Ιαβέρη της δημόσιας ζωής, θα τον κατασπαράξει στην πρώτη ευκαιρία που θα της δοθεί και σε κάθε περίπτωση δεν θα πάψει να αυτοεπιβεβαιώνεται προκαλώντας συνεχώς προβλήματα. Ο βεντέτος και ο συνήγορος των δολοφόνων της Σρεμπρένιτσα αποβιβάστηκαν, καιρός να κατεβεί από την κεντρική σκηνή και η σύζυγος του ναυτικού ο οποίος χυδαιολογεί στο διαδίκτυο.

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

43 απαντήσεις στο Ας απαλλάξει ο υπεύθυνος τη Βουλή από την κα Κωνσταντοπούλου

  1. Ο/Η Ραχήλ Καγκελοπούλου λέει:

    http://www.star.gr/Pages/Parapolitika.aspx?art=283013&artTitle=syzygos_konstantopoulou_gia_tsipra_alexi_echeis_kati_archdi_apo_edo_eos_tin_sigkapouri

    Σύζυγος Κωνσταντοπούλου για Τσίπρα:»Αλέξη έχεις κάτι αρχ@δι@ από εδώ έως την Σιγκαπούρη»

    Απίστευτα σχόλια στο Facebook με αφορμή το δημοψήφισμα

    http://tvxs.gr/news/ellada/potami-prosopiko-protektorato-tis-konstantopoyloy-kanali-tis-boylis

    Ποτάμι: Προσωπικό προτεκτοράτο της Κωνσταντοπούλου το Κανάλι της Βουλής

    «Το κανάλι της Βουλής μετέδωσε για 10η φορά τη συνέντευξη των δήθεν ειδικών που απαρτίζουν την προσωπική επιτροπή της κυρίας Κωνσταντοπούλου για το χρέος. Και για 10η φορά μιλούσε ο κ.Τουσέν, ανύπαρκτων επιστημονικών διαπιστευτηρίων, αλλά λάτρης και λατρευόμενος ταυτόχρονα της Προέδρου της Βουλής» τονίζει το κόμμα σε ανακοίνωσή του.

    «Η χρήση ενός δημόσιου μέσου ως προσωπικού προτεκτοράτου συνιστά διαφθορά» υποστηρίζει το Ποτάμι και στη συνέχεια λέει: «σήμερα μόνο στη δικτατορία των Κιμ χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο τα δημόσια μίντια».

    Στη συνέχεια το Ποτάμι ζητά να γνωστοποιηθεί το κόστος λειτουργίας του καναλιού της Βουλής, να δημοσιοποιηθούν όλες οι συμβάσεις με «περιθωριακούς και περιφερόμενους «δημοσιογράφους» και «σκηνοθέτες» που έχει «επιβάλει» η κυρία Κωνσταντοπούλου».

    Ζητά, επίσης, από την κυβέρνηση να εμπιστευθεί τους εργαζόμενους στο κανάλι της Βουλής και να τους αφήσει να το λειτουργήσουν με βάση της αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και της δημοκρατίας.

  2. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Μάθημα Νόμων και Δημοκρατίας.
    Μπράβο Πρόεδρε!

    Προς την
    Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων
    Κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου
    Αθήνα, 22 Ιουλίου 2015
    Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε,
    Στο πλαίσιο των κατά το Σύνταγμα καθηκόντων μου σας επισημαίνω ότι δεν έχω την θεσμική και πολιτική δυνατότητα ν’ ανταποκριθώ στο αίτημά σας περί ενημέρωσης Ομολόγων μου για το περιεχόμενο της με αρ. πρωτ. 2739/22.7.2015 επιστολής σας. Και τούτο διότι:
    · Πρώτον, η επιστολή αυτή εκφράζει προσωπικές σας απόψεις, αφού δεν έχει ληφθεί απόφαση του Σώματος προς αυτή την κατεύθυνση. Ουδεμία διάταξη του Συντάγματος, αλλά ούτε και η διεθνής και ευρωπαϊκή πρακτική εν προκειμένω, μου επιτρέπουν να ενημερώνω σχετικώς Ομολόγους μου, πολλώ μάλλον όταν έχετε, όπως καλώς γνωρίζετε ως έγκριτη νομικός, την δυνατότητα απ’ ευθείας αλληλογραφίας μαζί τους.
    · Δεύτερον, αλλά και αν ακόμη επρόκειτο για απόφαση του Σώματος και πάλιν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κατά το Σύνταγμα και την διεθνή και ευρωπαϊκή πρακτική, δεν θα είχε αρμοδιότητα και, άρα, δυνατότητα διαβίβασής της σε Ομολόγους του. Δοθέντος ότι και στην περίπτωση αυτή ουδόλως η Βουλή των Ελλήνων εμποδίζεται ν’ απευθύνεται ευθέως προς αυτούς.
    Με τιμή
    Προκόπιος Παυλόπουλος

  3. Ο/Η Ovidius poeta in terra Pontica exulat λέει:

    Η εικόνα του ποστ σας είναι του Antonio Tempesta

    Thesiphone regem, reginamqz in furorem agit pl. 38 from the series Ovid’s Metamorphoses
    Η μαινόμενη Τισιφόνη στο παλάτι του Αθάμαντα.
    Κάθε ομοιότης ασφαλώς συμπτωματική.

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    Τρα λα λα τρα λα λα

    Πάντως, ο Παναγιώτης Λαφαζάνης κινήθηκε σε διαφορετικό μήκος κύματος: «Όλα μια χαρά. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ενωμένος με τις διαφορετικότητες του» τόνισε.

    Newsroom ΔΟΛ

  5. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    εικόνες

    http://goo.gl/6QSF7g

  6. Ο/Η το βλέμμα της λέει:

    H κάτω φωτο, πανασχέτου, της προπαγάνδας, η πάνω όμως, ομιλούσα.

  7. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἀποτέλεσμα τῆς ἀριστερῆς παιδείας τοῦ Ἀνδρέα Παπανδρέου.
    Οἱ καλὲς μαθήτριες ἦταν ἢ τύπου Κωνσταντοπούλου ἢ «φυτοῦ».

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Στριμωγμένη η αριστερή φεμινίστρια και παλιά αγωνίστρια του Πολυτεχνείου κα Βαλαβάνη, δείχνει τον χαρακτήρα της και καταφεύγει στις γνωστές ακροδεξιές σεξιστικές χυδαιότητες για να (μην) απαντήσει.
    Ζήλωσε δόξα Γιώργου Καρατζαφέρη, Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, Ραχήλ Μακρή και Τράγκα.
    Αυτό είναι το κατάντημα της «Αριστεράς»:

    «Βαλαβάνη εναντίον Αυγενάκη: Νόμιζα ότι φοράς παντελόνια»

  9. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

  10. Ο/Η του κώλου λέει:

    Tσίπρας χτες vs Τσίπρα σήμερα
    Απίστευτος, περιγράφει τον σημερινό εαυτό του

  11. Η αβάστακτη ελαφρότητα τού πρωθυπουργού. ( Γιά τόν Αλέξη Τσίπρα ο λόγος)

    http://azoum.gr/2015/06/02/azoum-team-65/

  12. Συγχαρητήρια κ. Λασκαράτε για τη συνεχή, αδιάλειπτη και επίμονη αρθρογραφία σας όλα αυτά τα χρόνια της θλίψης για την πλειονότητα των συμπατριωτών μας. Πράγματι, η πένα σας αποτελεί μια σπάνια όαση ελπίδας, εμψύχωσης –ενίοτε δε και αιθέριου ονειροπολήματος για όσους ανέλπιδες και κατηφείς εξ’ ημών. Τόση ελπίδα και εμψύχωση όση υποθέτω ότι εισέπρατταν και οι Έλληνες της 4ετίας 1941- 1944 από ημερήσια φύλλα όπως το Ελεύθερον Βήμα (μετακατοχικός τίτλος «Το Βήμα» –του οποίου συχνά πυκνά φιλοξενείτε τις απόψεις), Τα Αθηναϊκά Νέα (μετακατοχικός τίτλος «Τα Νέα») και λοιπές φυλλάδες που με τη συνδρομή της Κομαντατούρ, προωθούσαν άξια και με σθένος τη ναζιστική προπαγάνδα των δυνάμεων κατοχής. Διότι όπως θα το γνωρίζετε εσείς καλύτερα, η ναζιστική προπαγάνδα είχε τέτοια δύναμη πειθούς που ήταν ικανή να πείσει πχ τον λιμοκτονούντα ότι υπάρχει τόση πληθώρα συσσιτίων γύρω του, που άρχιζε κι ο ίδιος να αμφιβάλλει αν το στομάχι του γουργουρίζει από την πείνα ή από τη χορτασίλα. Τόση ρώμη πειθούς που ήσουν βέβαιος ότι τα γερμανικά στρατεύματα προελαύνουν νικηφόρα σε όλα τα μέτωπα –την ίδια στιγμή που οι Ρώσοι έμπαιναν στα προάστια του Βερολίνου. Τέτοιες ειδήσεις θα μπορούσαν να προκαλέσουν -ίσως- ελπίδα και εμψύχωση σε μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα μαυρίλας και μιζέριας, όση ελπίδα και εμψύχωση -πιθανολογώ ότι- προκαλείται σήμερα από την αρθρογραφία πχ του κ. Μπάμπη Παπαδημητρίου, των συνεργατών του κ. Σταύρου Θεοδωράκη ή τη δική σας κ. Λασκαράτε μου, ότι έτσι και τα δώσουμε όλα στους απογόνους εκείνων των Ναζί, θα δούμε επιτέλους άσπρη μέρα ως χώρα και ως λαός.

    Η ικανότητα πειθούς των γερμανών προπαγανδιστών συνεχίζει μέχρι σήμερα να διαθέτει την ίδια ρώμη με εκείνη των άξιων παππούδων τους. Μπορεί να μην αναφέρονται τώρα πλέον στη δύναμη πυρός των πάντσερ, προπαγανδίζουν όμως και μας πείθουν ότι είμαστε όλοι τεμπέληδες και άχρηστοι, ότι πρέπει να εκποιήσουμε δημόσια και ιδιωτική περιουσία κι ότι πρέπει να μειώσουμε περαιτέρω μισθούς και συντάξεις για να… μπούμε στην ανάπτυξη, προπαγανδίζουν ότι δήθεν οι Λετονοί ή οι Σλοβάκοι κλπ ευρωπαίοι συνταξιούχοι πληρώνουν από την τσέπη τους για τις απολαβές του Έλληνα συνταξιούχου –και βρίσκουν πρόθυμους συνεργάτες όπως ο κ. Παπαδημητρίου, ο κ. Θεοδωράκης ή εσείς κ. Λασκαράτε μου να αναπαράγουν την είδηση στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας (για να μη θεωρήσετε ότι υποτιμώ τις ικανότητές σας, να τονίσω ότι σας θεωρώ το ίδιο άξιους όπως και τους παλαιούς συνεργάτες των γερμανών της περιόδου 41 – 44). Μην ξεχνούμε άλλωστε πως ό,τι ακριβώς έλεγε ο Γκαίμπελς για το όραμά του μιας ενωμένης Ευρώπης, τα ίδια ακριβώς μας λένε σήμερα τα εγγόνια του εκ Γερμανίας και τα ελληνόφωνα φερέφωνά τους για τα δικά τους οράματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Δεν θέλω να σας κουράζω. Όχι, δεν έχω να πω τίποτα για την κα Κωνσταντοπούλου που άλλωστε είμαι αρκετά φιλύποπτος απέναντί της –τόσα έχουν δει τα μάτια μας τα τελευταία 5 χρόνια. Άξιος ωστόσο ο όποιος μισθός σας όταν καλείτε να απαλλαγεί το κοινοβούλιο από την πρόεδρό του γιατί δήθεν το… εξευτελίζει, όταν δεν έχετε να πείτε απολύτως τίποτα για τον απόλυτο εξευτελισμό ενός κοινοβουλίου-βιτρίνα. Ενός κοινοβουλίου δηλ. που δεν έχει λόγο ύπαρξης αφού δεν έχει καν το δικαίωμα να νομοθετεί χωρίς έξωθεν εντολές. Όταν δεν έχετε να πείτε τίποτα για την απόλυτη καταρράκωση κάθε έννοιας εθνικής κυριαρχίας –πόσο μάλλον εθνικής αξιοπρέπειας- που αντανακλάται περίτρανα στη λειτουργία του κοινοβουλίου. Δεν σας ενοχλεί αυτό. Σας ενόχλησε που είχε το θάρρος να το διατυμπανίσει με αγωνία η πρόεδρός του.

    Προκαλεί τουλάχιστον έκπληξη αυτή η δύναμη της προπαγάνδας –η οποία διαχέεται και μέσω του παρόντος ιστότοπου- η οποία καταδικάζει απερίφραστα και ρίχνει άκριτα λάσπη σε κάθε φωνή που θα αντιταχθεί στους δανειστές έστω και στα λόγια, ενώ αντιθέτως, επικροτεί κάθε εθελόδουλη άποψη και πρακτική. Γι αυτό και σας θεωρώ –χωρίς να έχω την πρόθεση να σας κολακέψω- το ίδιο άξιους όπως και τους ιδεολογικούς σας παππούδες, δηλ. τους συνεργάτες των γερμανών της παλιάς ναζιστικής κατοχής. Ειδικά εσείς κ. Λασκαράτε μου, είστε κατά πολύ ανώτερος από τον κάθε Μπ. Παπαδημητρίου (που απευθύνεται στην πλέμπα) ή τον κάθε συνεργάτη του Στ. Θεοδωράκη (που απευθύνεται στους επιρρεπείς στο lifestyle του τίποτα). Εσείς έχετε την ικανότητα να απευθύνεστε σε ένα υποτίθεται πιο «ψαγμένο» κοινό, πιο σοφιστικέ, πιο «δήθεν» κοινό (μεγάλη υπόθεση το δήθεν, μην το υποτιμούμε), και ως γνωστόν, τέτοιο κοινό θεωρείται δύσκολο στο χειρισμό του γιατί μπορεί μεν να έχει μαύρα μεσάνυχτα σε πολλά, έχει όμως τον τουπέ του επαΐοντα και διακατέχεται από την ψευδαίσθηση της εμβριθούς ανάλυσης. Τα καταφέρνετε ωστόσο μια χαρά, έχετε τα συγχαρητήριά μου.

    Τους ιδεολογικούς σας παππούδες, εκείνους δηλ. που προπαγάνδιζαν την Ενωμένη Ευρώπη υπό το σκήπτρο της πάλαι ποτέ χιτλερικής Γερμανίας, τους ενσάρκωσαν πειστικότατα στη μεγάλη οθόνη άξιοι ηθοποιοί όπως ο Αρτέμης Μάτσας ή ο Δήμος Σταρένιος (παροιμιώδης η φράση του «Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας, θέλουν το καλό μας»). Ελπίζω να βρεθούν και σήμερα το ίδιο άξιοι καλλιτέχνες για να ενσαρκώσουν τον δωσιλογισμό και των σημερινών προπαγανδιστών της μερκελικής Γερμανίας. Τι θα λέγατε να προτείνουμε λχ τον κ. Ζαχαράτο που, συμβολικώς τουλάχιστον, μπορεί να αποδώσει και τον επαμφοτερίζων χαρακτήρα της τραβεστί προσωπικότητας των σημερινών κατοχικών συνεργατών;

    • Ο/Η Po λέει:

      (πριν σας απαντήσει δεόντως ο κ. Λασκαράτος, αν και στη θέση του, θα σας αγνοούσα, το κείμενό σας θα μείνει εδώ ως κειμήλιο-ντοκουμέντο των εν ζωή Αήττητων Ελλήνων)
      ***
      Και εσείς πιστός του μέγα αναλυτή Δημήτρη Καζάκη;
      Δεν θα γράψω κατεβατό για να αντικρούσω την… άποψή σας ότι η χώρα μας «βρίσκεται υπό κατοχή» από τρισκατάρατες γερμανικές ορδές.
      Αλλά θα σας πω ότι σε σας και στους ομοϊδεάτες σας, σας ταιριάζει απόλυτα αυτό πελατειακό κράτος της ρεμούλας, αυτό το ίδιο που υπήρχε πριν έρθουν τα μνημόνια, και συνεχίζει ακάθεκτο και με αυτά, απείραχτο.

      Γι’ αυτή τη λερναία ύδρα, κάποιοι όπως ο μέγας στοχαστής Καζάκης, αλλά και εσείς, δεν έχετε πει λέξη.
      Οι ξένοι είναι για σας η κακοδαιμονία της χώρας.
      Κι αν δεν ήταν, θα κατασκευάζατε άλλους εχθρούς, διότι πρέπει να υπάρχουν εχθροί, χωρίς αυτούς δεν έχετε λόγο ύπαρξης.

      Αύριο μπορεί να φταίνε οι κάτοικοι της Ανδρομέδας.
      Αλλά είμαι βέβαιος, θα τους εντοπίσετε εγκαίρως.

      Κύριε Φωτεινέ, το κακό είναι ότι είμαστε υποχρεωμένοι, να ζούμε ανάμεσά σας.
      Μετά τιμής.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Φωτεινέ,
        θα είμαι πολύ σύντομος γιατί ο κ.Ροίδης έχει δίκιο, κανονικά δεν θα έπρεπε να απαντήσω.
        Αρχικά να σας συστήσω να προσέχετε τις αιτιατικές σας (τον επαμφοτερίζοντα) και να δηλώσω ότι δεν έχω ιδέα τι εστί Ζαχαράτος (κάποιο ζαχαροπλαστείο νομίζω;), θυμάμαι όμως την Ανθή Ζαχαράτου.
        1. Για τον κ.Καζάκη θα αποφύγω κάθε χαρακτηρισμό. Νομίζω όμως πως το κάλεσμα του στην Ορθόδοξη Εκκλησία, τον χαρακτηρίζει αφ’εαυτού, αλλά κάποιος θα πρέπει να τον ενημερώσει πως η Ορθοδοξία δεν είχε «διαχρονικό ρόλο στην ιστορία του ελληνικού Έθνους», εμφανίστηκε πολύ καθυστερημένα και επιβλήθηκε από Ρωμαίους αυτοκράτορες με την ωμή βία.

        http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/06/blog-post_278.html

        2. Είμαι φανατικός φιλογερμανός, φιλότουρκος, φιλοαλβανός, φιλορώσος και γενικά φίλος όλων των λαών της γης.

        3. Είμαι φανατικά αντιναζιστής με όχι επιλεκτικό αντιναζισμό. Σιχαίνομαι το ίδιο τους (ελάχιστους) Γερμανούς ναζιστές και τους (πολυάριθμους) Έλληνες. Σε αυτό διαφοροποιούμαι στρατηγικά από την κα Κωνσταντοπούλου. Είναι μια από τις 69 πολιτικές διαφορές που έχω μαζί της. Η 68η είναι η εξής: Όταν το Κοινοβούλιο σε φτύνει κατάμουτρα και βασίζεσαι μόνο στην ψήφο άντε 40 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και 17 της Χρυσής Αυγής, παραιτείσαι, στοιχειώδης δημοκρατικός κανόνας για μια γυναίκα που ωρύεται για τη Δημοκρατία. Η 67η είναι πως μια μεγαλοδικηγόρος και μεγαλοκρατική αξιωματούχος, που κόπτεται υπέρ των φτωχών παραιτείται από το μισό του παχυλού κρατικού μισθού της όταν η πατρίδα έχει χρεοκοπήσει. Η 66η πως η πρόεδρος της Βουλής δεν δικαιούται ως δικηγόρος να αναβάλει συνεχώς τη δίκη του υπόδικου για βιασμό ξένων γυναικών πελάτη της…….

  13. Ο/Η Ευγένιος λέει:

    Μια επισήμανση για το τί είναι Σύριζα και τι Τσίπρας υπό μορφή ερώτησης.
    Tα συστημικά ΜΜΕ δεν είναι αυτά μετά την μνημονιακή λύσσα που τους καταλογίζει η κυβέρνηση, που λένε τώρα από το πρωί μέχρι το βράδυ ότι ο Σύριζα δεν έχει αντιπολίτευση; Ότι ο Τσίπρας είναι ο χαιλάντερ της Μαλακίας. Ο μόνος που μας έμεινε; Ο ηγέτης που θα μας συσπειρώσει; Το αγόρι που πήγε στις Βρυξέλες παιδί (σαραντα χρονών μαντράχαλος) και γυρισε άντρας; Λέει αυτό κάτι σε κανέναν; (Μάλλον σκιάστηκαν την ΕΣΗΕΑ, την επικείμενη χρεοκοπία και την γλωσσοκοπάνα ………ναι τρομάρα μου τα καημένα.)
    Ξέρει κανείς αν έχει να κάνει κάτι το παραπάνω με την επί σειρά ετών αποτυχία των ΜΜΕ με τις εκλογικές προβλέψεις; Γιατί θυμάμαι ακόμα το ντέρμπι των εκλογών του 2009 που κατάληξε με 11 περίπου μονάδες. Θυμάμαι επίσης λίγο καιρό πρωτύτερα το σάρωμα Βενιζέλου για να βγει τελικά ο ΓΑΠ στην εκλογή προέδρου ΠΑΣΟΚ -για την ακρίβεια αυτή η αναμέτρηση ήταν το πρώτο δείγμα τεράστιας διαφοράς σε εκτιμήσεις και αποτέλεσμα. Θυμάμαι επίσης το σάρωμα της Ντόρας και τελικά να βγαίνει πανηγυρικά ο Σαμαράς. Θυμάμαι εκείνο τον καιρό περίπου λίγο πριν τις εκλογές κάποιες δημοσκοπήσεις να δείχνουν τον Σύριζα να παίρνει κάτι 20άρια από το πουθενά και το Αγράμματο να αναφωνεί πήραν αέρα τα πανιά μας όχι τα μυαλά μας. Μετά τα πανιά έπεφταν λίγο και το 20αρι ξαφνικά 4αρι. Θυμάμαι ΔΗΜΑΡ με 15αρια και Φανούρη αποδοχή στο φουλ. Αυτό έχει κάποια σχέση;
    Λοιπόν ή κάποιοι χάνουν πολλά λεφτά γιατί κάποιοι άλλοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, και για καιρό μάλιστα, και μάλλον κάποτε θα θυμόσουν πραγματικά ή κάποιοι την έχουν μυριστεί εγκαίρως και συνεχίζουν να κερδίζουν οπότε το βιολί βιολάκι. Όπως και να έχει για εμάς τους υπόλοιπους ………….ουρλιάξτε άφοβα μάγκες ……τσάμπα είναι. Σε λίγο το πραγματικό μπουγιουρντί…………
    Πώς το έλεγε ο Τρότσκι εκείνο το διάσημο………
    …… «σταματάμε τον πόλεμο αλλά δεν υπογάφουμε ειρήνη»…….μόνο εμένα μου θυμίζει κάτι;

  14. Ο/Η eklag λέει:

    Ενίσταμαι!
    Ήταν και οι τύπου «γαμάτα τυπάκια» δηλ. «οι μέσα σ’ όλα».
    Επιπροσθέτως,ας μην τα ρίχνουμε όλα στον Ανδρέα,καθώς οι πριν από αυτόν-μαθητές και μαθήτριες-ήταν μόνο τύπου «φυτού».Μετά τουλάχιστον είχε ποικιλία!

  15. Λαθεύετε κ. Ροϊδη στο ότι δήθεν δεν αναφέρεται ο κ. Καζάκης στο κράτος της πελατειακής ρεμούλας αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα, είναι γεγονός ότι έτσι κι αλλιώς αδιαφορείτε εντελώς για πολιτικές απόψεις και ανθρώπους που δεν έχουν την εύνοια των κυρίαρχων ΜΜΕ.

    Έχετε όμως απόλυτο δίκιο και επικροτώ τη φράση σας πως το κακό είναι ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ζούμε ανάμεσά σας. Μην ανησυχείτε ωστόσο, θα το αντέξουμε.

    Μετά τιμής

  16. Δεν μ’ ενδιαφέρει κ. Λασκαράτε η κα Κωσταντοπούλου, το έγραψα άλλωστε πιο πάνω ότι είμαι αρκετά φιλύποπτος απέναντί της. Μ’ ενδιαφέρει όμως ο δημόσιος λόγος του καθενός, ιδίως όταν παραβλέπει τον εξευτελισμό του κοινοβουλίου από έξωθεν παρεμβάσεις και εστιάζει σε δήθεν «εξευτελισμούς» προερχόμενους από την καθεστωτική προπαγάνδα των κυρίαρχων ΜΜΕ.

    Δηλώνετε «φανατικά αντιναζιστής». Είσαστε βέβαιος; Σε μια εποχή που ο ναζισμός επανέρχεται στην Ευρώπη από την πίσω πόρτα, αφήνοντας έξω τα παλιά του σύμβολα αλλά κρατώντας την γενεσιουργό ουσία του –δηλ. την επέκτασή της γερμανικής κυριαρχίας και την απορρόφηση των ευρωπαϊκών κρατών, με στρατηγική αυτή τη φορά τη συσσώρευση χρεών και με όπλο το τραπεζικό κατεστημένο- κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι οι σημερινοί εκπρόσωποί του είναι οι καρικατούρες των παλαιοναζί που συνωθούνται στη Χρυσή Αυγή. Οι αυθεντικοί εκπρόσωποί του ναζισμού είναι ο κ. Σόιμπλε, η κα Μέρκελ και οι συν αυτώ (με τη συμβολή του διεφθαρμένου πολιτικού προσωπικού των κρατών/μελών). Με στόχο την ευρωπαϊκή ενοποίηση που προχωράει όπως ακριβώς την οραματιζόταν η χιτλερική ηγεσία και ο ίδιος ο Γκαίμπελς στις ομιλίες του και στα γραπτά του.
    Αν αυτό δεν το έχετε ακόμη αντιληφθεί, λυπάμαι αλλά δεν είσαστε «φανατικά αντιναζιστής» αλλά επιλεκτικός αντιναζιστής. Επιλέγετε δηλ. να καυτηριάζετε ως ναζιστές τις καρικατούρες, επιτρέποντας στη συνείδησή σας να δέχεται αδιαμαρτύρητα τα σύγχρονα πάντσερ που εισβάλλουν με τη μορφή νομοσχεδίων, συνταγμένων στο Βερολίνο ή τις Βρυξέλες, αλώνοντας με την υπερψήφισή τους μία άβουλη βουλή ανδρεικέλων και κατ’ επέκταση μια ολόκληρη χώρα. Για την οποία βουλή, το μόνο που έχετε να καυτηριάσετε δεν είναι ο πλήρης με αυτό τον τρόπο εξευτελισμός της, αλλά οι -φραστικές έστω- διαμαρτυρίες σ’ αυτή την εισβολή που προβάλλει η πρόεδρός της.

    Με άλλα λόγια ακολουθείτε την πεπατημένη των ΜΜΕ στην προπαγάνδα της άλωσης αυτής. Που όπως την περίοδο 41-44 εκφραζόταν με κύριο συντελεστή το συγκρότημα Λαμπράκη (το Βήμα, ΤΑ ΝΕΑ), σήμερα εκφράζεται από τους επιγόνους τους. Σ’ αυτή την προπαγάνδα της άλωσης, κατά πώς φαίνεται συμβάλλετε κι εσείς όπως μπορείτε. Άξιος!

    Σας ευχαριστώ για την επισήμανσή σας στις αιτιατικές μου, θα προσέχω περισσότερο. Δεχθείτε καλοπροαίρετα τη δική μου προτροπή να αποφεύγετε τη διασπορά της καθεστωτικής προπαγάνδας στα γραπτά σας. Φρονώ ότι θα σας άξιζε κάτι καλύτερο από τη ρετσινιά του φερέφωνου των ξένων συμφερόντων.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Φωτεινέ,
      δεν νομίζω πως ο Παύλος Φύσσας, οι μετανάστες δολοφονημένοι ή ακρωτηριασμένοι και οι γονείς τους, θα συμφωνούσαν με τον ύποπτο χαρακτηρισμό «καρικατούρες» που αποδίδετε εκ του ασφαλούς στους Χρυσαυγίτες, τις κρατικές οικονομικές απολαβές των οποίων και την προκλητική αρχική τους ατιμωρησία τόσο συγκινητικά, άλλοτε με διακριτικότητα και άλλοτε με δημόσιο πάθος, υπερασπίστηκε ο ΣΥΡΙΖΑ και πιο εξειδικευμένα, με τόση επιστημοσύνη και ζήλο κάμποσα ηγετικά του στελέχη όπως η κα Κωσταντοπούλου.
      Δεν υπάρχει κανένας Ναζισμός στη Γερμανία, στον κ.Σόιμπλε ή σε όποιον άλλο. Υπάρχει μόνο καπιταλισμός. Όχι χωρίς κανόνες, όχι χωρίς ευαισθησίες προς χώρες που οι απατεώνες πολιτικοί που ψήφιζε ο λαός τους τις χρεοκόπησαν, όχι τόσο απάνθρωπος και βάρβαρος όπως ο ρωσικός ή ο κινέζικος καπιταλισμός, όχι τόσο ανηλεής όσο οι μητροπολίτες που θαυμάζει ο κ.Καζάκης που φοράνε χρυσές μίτρες και λειτουργούν στο χρυσοφόρο ναό των ελληνορθόδοξων Αζτέκων Αγίων, την ώρα που στα σκαλοπάτια του ζητιανεύει ο Λάζαρος, όχι τόσο ανοικτίρμων όσο το ελληνικό κράτος απέναντι σε πρόσφυγες που θαλασσοπνίγονται στο Φαρμακονήσι, όταν το λιμενικό ρυμουλκεί κάπως άγαρμπα το καρυδότσουφλό τους πίσω στην Τουρκία (ξέρετε, για τους Χριστιανούς κάθε παιδάκι αυτής της πλωτής φάτνης είναι ο ίδιος ο Χριστός), όχι τόσο κτηνώδης όσο οι Σέρβοι (και Έλληνες; η Δικαιοσύνη μας ολιγωρεί) φονιάδες των αγοριών της Σρεμπρένιτσα τους οποίους υπερασπίστηκε ο κ.Λαφαζάνης και για τους οποίους κάνει το κορόιδο ο κ.Καζάκης, όχι τόσο ανηλεής και θηριώδης όσο η Χαμάς για την οποία η κα Σακοράφα, ο κ.Γλέζος, ο κ.Μ.Θεοδωράκης, ο κ.Τσίπρας, ο κ.Καζάκης και όλος ο συγκαλυμμένος αριστερός ελληνικός αντισημιτισμός δεν έχει βρει μισή λέξη καταδίκης.
      Δεν είμαστε οπαδοί του καπιταλισμού κ.Φωτεινέ. Δεν σας κρύβω ότι τρέμω στην ιδέα ότι θα μπορούσε να εφαρμοστεί κάποτε στη χώρα μας ο αρπακτικός, αυταρχικός και ηθικά διάτρητος τριτοκοσμικός καπιταλισμός των Κωνσταντοπούλου-Λαφαζάνη-Καζάκη-Καμμένου-Μαδούρο-Κάστρο-Πούτιν ή ο ροκοκό καπιταλισμός με τα φτερά και τα πούπουλα που οραματίζεται από την πισίνα του ο κ.Βαρουφάκης. Δεν αξίζουν αυτά στο πολιτισμικό μας επίπεδο που κατακτήθηκε και μέσα από τη συμμετοχή μας στην Ε.Ε. Παραμένουμε αμετακίνητοι οπαδοί της κοινωνικής Δικαιοσύνης και των αδιαπραγμάτευτων ατομικών δικαιωμάτων μιας ανοιχτής δημοκρατικής σοσιαλιστικών αντιλήψεων και κατευθύνσεων κοινωνίας, με τολμηρά οράματα που προχωράει προς τα μπρος με συνεχείς μεταρρυθμίσεις, διαπαιδαγωγώντας και διαφωτίζοντας τους πολίτες της και τη νεολαία της με οικουμενικές, ουμανιστικές και οικολογικές αξίες και όχι με τριτοκοσμικές ή βυζαντινές παραισθήσεις, από αυτές που διακινεί σε καρναβαλίστικες συνάξεις αγανακτισμένων και κρατικών ρασοφόρων της αρχισκανδαλοποιού, ζάπλουτης, ληστρικής και αφορολόγητης Εκκλησίας ο κ.Καζάκης. Σας παραπέμπω και σε σχετικό ειρωνικό δημοσίευμα του Ριζοσπάστη: «Με το «κομβοσχοίνι» και το… θείο έλεος…. Δεν μπορούσε λοιπόν να λείπει, ως ένας από τους κεντρικούς ομιλητές, από το πάνελ ημερίδας που οργάνωσε η «Εστία Πατερικών Μελετών», (εκκλησιαστική εστία), με θέμα την κρίση, και να αναπτύξει ανάμεσα σε διαφόρους ιερωμένους, «Πανοσιολογιότατους Αρχιμανδρίτες», που ανέπτυξαν θέματα όπως «Η εν Χριστώ πνευματική ζωή ως βασική προϋπόθεση υπέρβασης της κρίσεως», ή «Ο ελληνορθόδοξος πολιτισμός: το κινδυνευόμενο και το προκείμενο»,…»
      http://www.rizospastis.gr/story.do?id=6643852

      Επιτρέψτε μου επίσης να σας πω πως η συμπάθεια κύκλων που σχετίστηκαν ή σχετίζονται με το ΕΠΑΜ προς τους Ρώσους Ναζιστές συνομιλητές της Κου κλουξ κλαν, υπουργών του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής, μου προκαλεί φρίκη.
      http://www.toxwni.gr/blogosfaira/item/61182-aleksantr-doygkin-oi-rosoi-vriskontai-sto-plevro-ton-ellinon

      Δεν είναι άβουλοι, ούτε ενεργούμενα πραξικοπημάτων οι 230 βουλευτές. Ενεργούν υπό το κράτος της φοβερής ανάγκης που δημιούργησε η διακυβέρνηση των εκλεγμένων (μέσα από καλπονοθευτικούς εκλογικούς νόμους που οι πολιτικοί απατεώνες του ΣΥΡΙΖΑ καταδίκαζαν αλλά διατηρούν) Καραμανλήδων-των Παπανδρέου και των Ράλλη-Μητσοτάκη-Σημίτη-Σαμαρά-Τσίπρα. Οι υπόλοιποι κρύβονται πίσω από τις υπογραφές τους και κάνουν εκ του ασφαλούς το νταή, σαν το σκύλο που γαυγίζει όταν απομακρυνθεί ο κίνδυνος. Αν θέλετε να βρείτε όμως ναζισμό και φασισμό, αναζητείστε τον π.χ. στο εκκλησιαστικό ορφανοτροφείο που ο διευθύνων ρασοφόρος βιάζει τα απροστάτευτα ορφανά του και μετά το κρατικό σύστημα απονομής δικαίου-και δεν εννοώ μόνο τη Δικαιοσύνη-αφήνει ατιμώρητο και ελεύθερο κάτω από την προκλητική αδιαφορία των προσευχομένων στις θαυματουργές αφορολόγητες εικόνες, ιερές φωτιές και λείψανα ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΞΕΛ-Καζάκη και λοιπών αγανακτισμένων κατά της άδικης κενωνίας της Δύσης των τοκογλύφων των δανείων του 1%, που μας εκβιάζουν να πάρουμε ενώ δεν θέλουμε.
      http://davlos.interactivepixels.eu/webfiles/yearspec.php?id=7490&kod=12317&page=39
      http://www.tovima.gr/society/article/?aid=253211

      • κ. Λασκαράτε

        Θα σταχυολογήσω μόνο κάποια από τα σημεία στο κείμενο της απάντησής σας γιατί βρίθει από ένα περιβόλι όχι πολιτικών επιχειρημάτων αλλά ακατάσχετης φιλολογικής ασάφειας που, αν επιχειρούσε με επιμέλεια και εντιμότητα να απαντήσει κάποιος, θα χρειαζόταν χρόνο και χώρο άπλετο για να εξηγήσει με στοιχειώδη ανάλυση το πόσο στρεβλή παρουσιάζετε την εικόνα της γύρω μας πραγματικότητας, προκειμένου να τη χωρέσετε στις όποιες ιδεοληπτικές σας εμμονές.

        Κατ’ αρχήν δεν αποδίδω χαρακτηρισμούς «εκ του ασφαλούς», όπως μου προσάπτετε (αναφέροντας μάλιστα στην απάντησή σας τους γονείς του Παύλου Φύσσα), όταν αποκαλώ την Χ.Α. «καρικατούρες των παλαιοναζί». Δεν θα μπορούσα να το κάνω ιδίως όταν σχετίζομαι προσωπικώς με την οικογένεια Φύσσα. Το ότι κάποιος είναι καρικατούρα του αυθεντικού προτύπου του, δεν σημαίνει ότι είναι και ακίνδυνος. Καρικατούρα του Χίτλερ και του Μουσολίνι ήταν πχ ο Μεταξάς, αυτό όμως δεν τον καθιστούσε λιγότερο επικίνδυνο αφού πολύς κόσμος μαρτύρησε επί των ημερών του. Από πού κι ως που λοιπόν ερμηνεύετε ως «ύποπτο» τον χαρακτηρισμό μου «καρικατούρες των παλαιοναζί» που χρησιμοποιώ για τους χρυσαυγίτες;

        Αφού με πληροφορείτε ότι «δεν είσαστε οπαδοί του καπιταλισμού» (υποθέτω ότι ο πληθυντικός αφορά εσάς και τον κ. Ρο), αμέσως στη συνέχεια ανακατεύετε τσουβαλάτα και φύρδην-μίγδην διάφορα ονόματα ως δήθεν αντιπροσωπευτικά ενός «αρπακτικού, αυταρχικού και ηθικά διάτρητου τριτοκοσμικού καπιταλισμού» στην ιδέα εφαρμογής του οποίου –όπως γράφετε- «τρέμετε». Ονόματα ανάκατα από της Κωνσταντοπούλου και του Λαφαζάνη μέχρι του Μαδούρο και του Κάστρο, από του Καζάκη και του Καμμένου μέχρι του Πούτιν και του Βαρουφάκη. Ειλικρινά δεν είχα φανταστεί ότι έχει καταγραφεί στη διεθνή οικονομική βιβλιογραφία ένας «Κωσταντοπούλειος καπιταλισμός», «Λαφαζάνειος καπιταλισμός» ή «Μαδούρειος καπιταλισμός» κοκ.
        Αν δεχθώ ωστόσο τις αναφορές σας αυτές ως «μεταφορική» ή «λογοτεχνική παρεκτροπή», θα πρέπει να απαντήσετε –αν και αμφιβάλλω αν είσαστε σε θέση να το κάνετε- πώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιείτε τόσο οξείς χαρακτηρισμούς όπως «αρπακτικός, αυταρχικός και ηθικά διάτρητος τριτοκοσμικός καπιταλισμός» επί φανταστικών υποθέσεων (διότι είναι φανταστική υπόθεση ένας Κωσταντοπούλειος ή ένας Λαφαζάνειος ή ένας… Καζακικός καπιταλισμός), τη στιγμή που βιώνουμε ήδη στο πετσί μας έναν ΥΠΑΡΚΤΟ καπιταλισμό του Σόιμπλε και της Ε.Ε. –εκτός κι αν δεν το έχετε πάρει είδηση! Δηλαδή αυτό που ζούμε στη χώρα μας τα τελευταία 5 χρόνια και το οποίο οφείλεται στην πολιτική του Σόιμπλε, της ευρωζώνης, της ΕΚΤ και της Ε.Ε., δεν είναι «αρπακτικός, αυταρχικός και ηθικά διάτρητος τριτοκοσμικός καπιταλισμός»; Δεν σας τρομάζει αυτό που βιώνουμε τώρα και σας τρομάζει κάτι φανταστικό που –ενδεχομένως- θα ιδρύσει η… Κωνσταντοπούλου, ο Λαφαζάνης ή ο Καζάκης;

        Όμως όχι, κατά την άποψή σας δεν ούτε αρπακτικός, ούτε αυταρχικός, ούτε ηθικά διάτρητος ούτε τριτοκοσμικός ο καπιταλισμός που μας επέβαλλε και βιώνουμε ο κ. Σόιμπλε και το ευρωσύστημα. Κατά την άποψή σας, αυτό που βιώνουμε τώρα είναι «μόνο καπιταλισμός. Όχι χωρίς κανόνες, όχι χωρίς ευαισθησίες…» όπως γράφετε!

        Αυτά δηλ. που βιώνουμε όλα τα τελευταία χρόνια, προφανώς «αξίζουν στο πολιτισμικό μας επίπεδο που κατακτήθηκε και μέσα από τη συμμετοχή μας στην Ε.Ε.» όπως γράφετε! Το ότι πεθαίνουν κατά χιλιάδες συμπολίτες μας από έλλειψη στοιχειώδους φαρμακευτικού και νοσηλευτικού υλικού στις νοσοκομειακές μονάδες της χώρας ή που χιλιάδες έχουν οδηγηθεί στην αυτοκτονία, ή το προσπερνάτε ξώφαλτσα (δείγμα των… «ευαισθησιών» σας!) ή, εφόσον οφείλεται σε κάτι «που κατακτήθηκε και μέσα από τη συμμετοχή μας στην Ε.Ε.», προφανώς καλώς γίνεται!

        Πώς είναι δυνατόν κ. Λασκαράτε να ισχυρίζεστε ότι παραμένετε «αμετακίνητοι οπαδοί της κοινωνικής Δικαιοσύνης και των αδιαπραγμάτευτων ατομικών δικαιωμάτων» όταν η δικαιοσύνη στη χώρα μας είναι πλέον κενό γράμμα μαζί με τα στοιχειώδη ατομικά δικαιώματα, χάριν ακριβώς των πολιτικών που επιβάλλουν οι «εταίροι» της Ε.Ε.; Χάριν ακριβώς της συμμετοχής μας στην Ε.Ε., στην οποία δεσμεύονται οι κυβερνήσεις μας να εφαρμόσουν αυτές τις εξοντωτικές πολιτικές; Ψεύδεστε; Υποκρίνεστε;
        Πώς είναι δυνατόν να ισχυρίζεστε ότι παραμένετε οπαδοί «μιας ανοιχτής δημοκρατικής κοινωνίας σοσιαλιστικών αντιλήψεων και κατευθύνσεων», όταν η δημοκρατία πνέει τα λοίσθια στην Ελλάδα και συνεχίζουν να βιάζουν το ετοιμοθάνατο κορμί της με συνεχή κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα από το 2010 και εντεύθεν, υπό τις παραινέσεις και τις ευλογίες των ευρωπαίων εταίρων μας; Όταν το σύνταγμα της χώρας έχει ντε φάκτο αντικατασταθεί από τους όρους των δανειακών συμβάσεων, των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων; Δεν τα βλέπετε αυτά; Τα βλέπετε αλλά κάνετε τα στραβά μάτια; Σε ποιο βαθμό φτάνει η υποκρισία σας;

        Τελειώνοντας, τα περί μητροπολιτών με τις χρυσές μήτρες που δήθεν θαυμάζει ο Καζάκης δεν θα τα σχολιάσω γιατί δεν αποτελούν παρά αποκυήματα της φαντασίας σας, πασπαλισμένα με φιλότιμη προσπάθεια πρόκλησης εντυπώσεων. Οι μόνοι μητροπολίτες για τους οποίους έχει εκφράσει επανειλημμένα τον θαυμασμό του ο Καζάκης είναι εκείνοι οι ελάχιστοι που συμμετείχαν ενεργά στο κίνημα εθνικής αντίστασης 1941 – 1944 και οι οποίοι διώχθηκαν στη συνέχεια από την ιεραρχία. Τους αντιπαραβάλλει μάλιστα με το σύνολο της τότε αλλά και της σημερινής ιεραρχίας η οποία νοιαζόταν και νοιάζεται μόνο για το κομπόδεμα και τα προνόμια της. Αλλά φυσικό είναι όταν αντιμάχεστε κάποιον –ιδίως όταν αυτός αναφέρεται σε όρους που σας προκαλούν απέχθεια όπως «πατρίδα» και «πατρώα»- να κινείστε από τις εμμονές σας αλλοιώνοντας κατά το δοκούν τις απόψεις και τις θέσεις του.
        Τα σχετικά με την ομιλία του Καζάκη σε αίθουσα χριστιανικού ακροατηρίου τα ανέπτυξα προ τριετίας σε άλλο διάλογό μας, δεν τα καταλάβατε τότε γιατί επιμένατε στις εμμονές σας, δεν έχει νόημα να τα επαναλάβω και να χάνουμε και οι δυο το χρόνο μας.

        Το ποια είναι η θέση σας όπως και η θέση της παρούσας ιστοσελίδας στα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και στη σχέση της με τους δανειστές, διαφαίνεται στην τελευταία σας παράγραφο όπου αφού μπερδεύετε πρώτα σε έναν παραληρηματικό αχταρμά ρασοφόρους παιδεραστές, «ιερά» λείψανα, αφορολόγητες «θαυματουργές» εικόνες, ανακατεύοντας ανάμεσα και «αγανακτισμένους», ολίγον από ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ και (τον απαραίτητο πάντα) Καζάκη, καταλήγετε με έναν αξιοθαύμαστο ακροβατικό συλλογισμό στη απαξίωση των διαμαρτυριών μιας ολόκληρης κοινωνίας απέναντι στους διεθνείς τοκογλύφους διότι μας δανείζουν… με τόκο μόλις 1%!
        (Η έλλειψη αντικειμενικότητας που χαρακτηρίζει την ιστοσελίδα, είναι εξόφθαλμη στο άρθρο που αναρτήσατε μόλις σήμερα. Ο άσχετος αρθρογράφος ούτε καν γνωρίζει ότι λέξεις όπως «άτακτη» ή «συντεταγμένη» χρεωκοπία δεν υφίστανται ούτε στην οικονομική ορολογία ούτε στην οικονομική πραγματικότητα. Εσείς δε, ανάμεσα σε δεκάδες άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το πώς μπορούμε να βγούμε ομαλά, σύντομα και αποτελεσματικά από την κρίση, επιλέξατε να αναρτήσετε ένα άρθρο που προβάλλει –με ψευδείς ισχυρισμούς για όποιον γνωρίζει στοιχειωδώς οικονομικά- ότι ο μόνος δρόμος είναι η υποταγή στους δανειστές. Άξιος ο μισθός των διαχειριστών)!

        Μπορείτε κ. Λασκαράτε να χαίρεστε τη «δημοκρατία» σας και τη «δικαιοσύνη» σας «που κατακτήθηκαν μέσα από τη συμμετοχή μας στην Ε.Ε.». Μπορείτε να συνεχίσετε να προπαγανδίζετε αυτή την Ε.Ε., ωραιοποιώντας τη ζοφερή πραγματικότητα μέσα από την ασάφεια γενικόλογων και ανέξοδων ευχολογίων. Μπορείτε να συνεχίσετε να κλείνετε τα μάτια στην εξαθλίωση του ελληνικού λαού, η δυστυχία του οποίου δεν μπορεί να αγγίξει τις κατά τα άλλα «ευαίσθητες» χορδές σας.
        Δεν αποτελείται εξαίρεση. Όπως και τώρα έτσι και κατά την διάρκεια της ναζιστικής κατοχής, πολλοί «ευαίσθητοι» είχαν μισθωθεί από την κομαντατούρ για να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι προς το συμφέρον του να υποταχθεί ηθικά και συνειδησιακά στην ανώτερη σε όλα Γερμανία. Σας εύχομαι σύντομα να εκτιμηθούν και οι δικές σας ικανότητες από τους σύγχρονους επικυρίαρχους.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Φωτεινέ,
        θα απαντήσω μόνο στο εξής που νομίζω πως κατ’αναλογίαν απαντάει και στα υπόλοιπα του κατεβατού σας.
        Ο Κωνσταντινοπούλειος (ή τσίπρειος κλπ) καπιταλισμός είναι ο εξής.
        Είμαι κόρη (ή γιός αυτό πάει παντού από δω και πέρα) του πλούσιου ή και διάσημου μπαμπά μου, πέφτω από τον ουρανό και εκλέγομαι βουλευτίνα, με διορίζει ο αρχηγός πρόεδρο και κάνω ότι γουστάρω στη Βουλή. Ειρωνεύομαι, κωλυσιεργώ, διακόπτω, στήνω επιτροπές, γυρίζω ταινίες, δίνω συνεντεύξεις, πάω ταξίδια, οργανώνω εκδηλώσεις, κυνηγάω αστυνομικούς, με φτύνουν αλλά εγώ μένω εκεί επειδή αυτός που με διόρισε είναι ένα σχολιαρόπαιδο που δεν τολμάει να μου πει ουστ από δω.
        Ντύνομαι, ακκίζομαι και κυκλοφορώ πλουσιοπάροχα, συμπονάω τους φτωχούς όσο και ο Αρχιεπίσκοπος που ντύνεται πιο φανταιζί από εμένα, σηκώνω επανάσταση κατά της Γερμανίας που φταίει για όλα, βρίσκομαι συνεχώς στην επικαιρότητα, σκορπίζω μίσος και αντιδικία, περνάω καλά, κάνω το κέφι μου, η ζωή είναι ωραία, συμπαθώ και τη Χ.Α.
        Για όλα φταίει η Μέρκελ και ο διεθνής καπιταλισμός που θα τον ανατρέψουμε με τον Αλέξι, τον Πάνο, τη Νάντια, το Λαφαζάνη, το Βαρουφάκη και τη Ραχήλ.
        Τίποτα δεν είναι όπως χτες το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα έχει ξεσηκώσει τους λαούς, όλα είναι έτοιμα για τη μεγάλη Επανάσταση του Δαφνιού.
        Ο κ.Καζάκης να ετοιμάζεται για το υπουργείο Καρναβαλικών εκδηλώσεων στις πλατείες.

    • Ο/Η player λέει:

      Κυριε Φωτεινε,
      Υπερασπιζεσται με παθος (και πολυ καλα κανετε) την ανεξαρτησια της χωρας και του κοινοβουλιου εναντι ξενων επιβουλων.
      Δεν συμφωνω με τους χαρακτηρισμους σας προς τους εχοντες διαφορετικη αποψη, διοτι εχουν και αυτοι την δικη τους αγαπη για την πραγματικη ανεξαρτησια χωρας και κοινοβουλιου….οπως εσεις.
      Απο την αλλη, εαν δεν συμφωνησουμε τι καναμε στραβα εως το 2009, δεν υπαρχει ελπιδα οποιουδηποτε διεξοδου απο τον φαυλο κυκλο στον οποιο ειμαστε εγκλωβισμενοι. Και θεωρω σημαντικοτερο να αναζητηθουν οι πρακτικες και οι νοοτροπιες που μας εφεραν στην διαρκη κριση (και που συνεχιζουν κοντρα στα μνημονια και την εξαθλιωση να ..ευημερουν με διακομματικη ανοχη…), παρα η ονομαστικη καταδικη προσωπων και ιδεων.
      ΥΓ. Ποιος ξενοδουλος κατα την κριση σας ευθυνεται για την αναβολη συζητησης των θεματων του ασφαλιστικου και της φορολογιας(αγροτων κλπ) χθες αλλα και διαχρονικα, με αποτελεσμα να ανεβαινει κατακορυφα η αξιοπιστια της Ελληνικης Βουλης καθως αποδεικνυεται η θεσμικη ανωτεροτητα του Οργανου; Ή για να το παμε βαθυτερα, για το καθεστως των υπαλληλων βασιλικων προνομιων; Υποπτευεσται αυτους που υποπτευομαι, ή θα με αποκαλεσετε «οργανο» ξενων συμφεροντων;
      ΥΓ. Και μια και θεωρω πετυχυμενη την αναφορα σας στον ελλ.κινηματογραφο να σας θυμισω οχι προσωπο και ρολο αλλα μια θρυλικη ατακα που απαντα στην λυσσα των θιγομενων καθε φορα συντεχνιων ή οργανωμενων συμφεροντων που δυστυχως για την πλειονοτητα των θιγομενων απο τα μνημονια, εχουν γραμμενη στα τυπου …Σιγκαπουρης μεζεα των, τις αιτιασεις των αρχων της ισοπολιτειας και ισονομιας που θα επρεπε να κυριαρχουν σε μια συγχρονη ευρωπαϊκη χωρα που θα επρεπε να ειναι η Ελλαδα: ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΗ.

      • Μία-μία οι απαντήσεις και σταδιακά, ανάλογα και με το χρόνο που διαθέτω:

        Προς τον player
        Συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ player ότι απαιτείται πλήρη επίγνωση του τι έγινε στις προηγούμενες δεκαετίες, δηλ. τις πρακτικές και τις νοοτροπίες που μας έφεραν σε διαρκή κρίση και φτάσαμε στο σημείο εγκλωβισμού σήμερα. Ποιος σώφρων θα διαφωνούσε μ’ αυτό; Σαφώς και επιβάλλεται να γίνει άμεσα και δημόσια αυτή η κριτική και αυτοκριτική κατάθεση, και μάλιστα σε κεντρικό πολιτικό/κοινωνικό επίπεδο. Εκ παραλλήλου βέβαια με τον αγώνα για ανεξαρτησία και εθνική κυριαρχία, αλλιώς θα καταντήσουμε να συζητούμε ατέρμονα και ομφαλοσκοπώντας σε κουβέντες καφενείου.

        Στα ερωτήματά σου:
        α) Οι διατάξεις για την φορολόγηση των αγροτών και για το ασφαλιστικό αποσύρθηκαν -μετά από συνεννόηση με την τρόικα (κουαρτέτο τώρα πλέον)- για τους γνωστούς πάντα λόγους: για να μειωθούν οι αντιδράσεις των βουλευτών. Μην ανησυχούμε όμως, θα έρθουν για ψήφιση με το επόμενο πακέτο μέτρων στις αρχές Αυγούστου. Όπως και να έχει είναι μέτρα που επιβάλλουν οι δανειστές και ψηφίζουν άβουλα οι βουλευτές μας. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να σε αποκαλέσω «όργανο ξένων συμφερόντων» όπως γράφεις.

        β) Η διάσημη ατάκα «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη» μπορεί άνετα να αποδοθεί και για τα τεκταινόμενα των συντεχνιών και των οργανωμένων συμφερόντων, μη εξαιρουμένων και των εργατοπατέρων του κομματικού συνδικαλισμού της τελευταίας 30ετίας.

    • Ο/Η Po λέει:

      Κύριε Σκοτεινέ, λέτε για μας:
      «ακολουθείτε την πεπατημένη των ΜΜΕ στην προπαγάνδα…»

      Εδώ έχουμε γράψει μερικές χιλιάδες ολοδικές μας απόψεις για σχεδόν όλα τα ζητήματα που μαστίζουν τη χώρα και την καθημερινότητά της.
      Δεν έχουμε χαριστεί σε κανένα κόμμα ή παράταξη. ΠΟΤΕ!

      Μας προσβάλλετε δίχως πρώτα να μας έχετε διαβάσει, ή μου φαίνεται;

      Σας παρακαλώ κύριε. Να ενημερώνεστε για τον άλλον πριν τον κρίνετε -αν δηλ. έχετε τη δυνατότητα της κρίσεως.

      • κ. Ροΐδη
        έχετε όντως γράψει –ως ιστοσελίδα- μερικές χιλιάδες σελίδες με δικές σας απόψεις για ζητήματα που μαστίζουν την καθημερινότητα αυτής της χώρας.

        Και λοιπόν; Οι κρίνοντες δεν κρίνονται; Τι σημασία έχει αν εκφέρατε ορισμένες σωστές απόψεις για δευτερευούσης σημασία θέματα, όταν στο κυρίαρχο και κορυφαίο ζήτημα, την ανεξαρτησία της χώρας, προπαγανδίζετε υπέρ του ξένου παράγοντα και (με έντεχνο και συγκαλυμμένο τρόπο) υπέρ της αποικίας χρέους για τη χώρα μας;

        Δεκάδες τα άρθρα της ιστοσελίδας σας των τελευταίων χρόνων που οδηγούν τον αναγνώστη σ’ αυτή την κατεύθυνση. Να θυμηθώ το τελευταίο δημοψήφισμα όπου για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια δόθηκε –ανεξαρτήτως των προθέσεων της κυβέρνησης- το δικαίωμα στο λαό να πει ένα ναι ή ένα όχι στην καταλήστευση της χώρας του. Ποια ήταν η θέση που προβάλλατε απ’ την ιστοσελίδα σας προτρέποντας τους αναγνώστες σας να ψηφίσουν; Δεν ήταν το ΝΑΙ; «Ναι στον νεοφιλελευθερισμό, Ναι στην ταξική αλαζονεία, Ναι στην αδιαφορία για τους φτωχούς» όπως ο ίδιος γράφατε στον υπότιτλο.
        Για να χρυσώσετε το χάπι στη συνέχεια μιλώντας για «Ναι στην κοινωνική αλληλεγγύη» (αν είδατε πουθενά «κοινωνική αλληλεγγύη» στην Ε.Ε. της συνειδητής φτωχοποίησης των λαών κυρίως του νότου, πείτε μας πού είναι να τη βρούμε να την κορνιζώσουμε), «Ναι στην δημοκρατική παράδοση» (όταν η ίδια η πραγματικότητα και όλοι οι ανεξάρτητοι αναλυτές μιλούν για σταδιακό εκφασισμό της Ε.Ε., εσείς έχετε παραμείνει στις δημοκρατικές διακηρύξεις του παρελθόντος που πλέον έχουν γίνει φύλλο και φτερό; Όταν καταργούνται ντε φάκτο κοινοβούλια και λαϊκά δημοψηφίσματα, για ποια «δημοκρατία» μιλάτε;), «Ναι στη σοσιαλδημοκρατία» (τη σοσιαλδημοκρατία του ΓΑΠ, του του Σουλτς και των υπόλοιπων ξεπουλημένων σοσιαλδημοκρατών στα τραπεζικά συμφέροντα);
        Και καταλήγατε τονίζοντας: «Αυτό το άλλο ΝΑΙ πρέπει να ακουστεί δυνατά και διακριτά αυτές τις κρίσιμες μέρες».

        Δεν σας φαίνεται καθόλου αυτή η θέση σας στο δημοψήφισμα να συμπλέει με τα κανάλια των Αλαφουζαίων, των Μπομπολαίων, των Βαρδινογιάννηδων και βέβαια πρωτίστως με Γιούνγκερ, Σουλτς, Βρυξέλες κλπ;

        Βεβαίως «ήταν η γνώμη τους» μπορεί να ισχυριστεί κάποιος «και έχουν κάθε δικαίωμα να την πούνε». Δεν θα διαφωνήσω, επειδή όμως δεν σας κόβω για τόσο αφελή και εσάς και το «έτερον ήμισυ» τον κ. Λασκαράτο, και επειδή είχατε όλη την άνεση σ’ αυτά τα 5 χρόνια να πληροφορηθείτε και να ενημερωθείτε για το τι παίζετε σχετικά με τη χώρα μας, τους «εταίρους» και το χρέος, κλίνω στην άποψη ότι οι απόψεις που εκφράζετε στα χρόνια της κρίσης δεν οφείλονται ούτε σε αφέλεια ούτε σε έλλειψη πληροφόρησης. Αλλά σε συνειδητή και κατευθυνόμενη παραπληροφόρηση από πλευράς σας.
        Γνώμη μου είναι κι αυτήν εκφράζω. Με όση δυνατότητα κρίσεως μπορώ να διαθέτω.
        Ξέρω ότι δεν είμαι ευχάριστος, γι αυτό μπορείτε να με ξανα-αποκαλέσετε «Σκοτεινό».

      • Ο/Η Po λέει:

        Μα κύριέ μου, είναι γνωστό ότι χρηματοδοτούμεθα από τον κύριο (καλή του ώρα!) Σόρος…

    • Ο/Η los otros dos λέει:

      Κυριε Φωτεινε ( Σκοτεινέ κατ΄αλλους φωστηρες )
      Η περιπτωση του laskaratos εμπίπτει στην δικαιοδοσία της επιστημης της ψυχιατρικης. Ενα χαρακτηριστικο της περιπτωση αυτης ειναι το Folie à deux οπου οταν καποιος κανει παρεα με ενα παρανοϊκο – με την κλινικη ενοια ή την μεταφορικη – ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μην «κολλήσει» την παρανοια του. Κι επειδη απ οτι βλεπω , απο τις απαντησεις και τις αιτιασεις σας , και να διαβαζετε ξερετε αλλα και να ειστε εντος θεματος στις απαντησεις σας, θα ηθελα να σας παροτρύνω να μην συνεχισετε την αντιπαραθεση με τους εν λογω κυριους, γιατι κατανταει να ειναι ψυχοφθορο και μη λειτουργικο και για σας.
      Μην ξεχνατε αλλωστε οτι , «ξερει διαβαζει , μονο οποιος ξερει να ζει» .Και η πραγματικη ζωη βρισκετε εκτος πληκτρολογιου, στους καθημερινους αγωνες.
      Θερμη παρακληση λοιπον: «αφηστε τους νεκρους να θαψουν μονοι τους του νεκρους τους».
      Σε οτι αφορα εσας κυριε laskaratos δεν προκειται να ασχοληθω μαζι σας περισσοτερο , οσο κι αν το επιδιωξετε….Γιατι θα το επιδιωξετε λογω …παρανοιας ( με την κλινικη ή την μεταφορικη ενοια του ορου)

      • Ο/Η Dr Cojones λέει:

        αφού σου αρέσει η πσυχολογία αυτό για σένα,με την καλή έννοια πάντα
        https://en.wikipedia.org/wiki/Grandiosity

      • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

        Κύριε los otros dos (μπορεί και περισσότεροι),

        Τη δική σας ρωμαίϊκη «Folie à deux», από πού άραγε την κολλήσατε; Ίσως από τον κ. Φωτεινό, τον οποίο περιβάλλετε με τόση συγκινητική εκτίμηση.

        Εθαύμασα πολύ και συγκινήθηκα από το βαθυστόχαστο «ξερει διαβαζει , μονο οποιος ξερει να ζει», και το ζομπισουρεάλ «αφηστε τους νεκρους να θαψουν μονοι τους του νεκρους τους». Πού να βάζατε και κάνα τόνο, θα είχα αναλυθεί σε λυγμούς!

        Σας παρακαλώ θερμά, ασχοληθείτε κι άλλο με τον κ. Λασκαράτο! Pleeeeease! Έτσι θα έχουμε εμείς οι υπόλοιποι την ευτυχία να αναγνώσουμε κι άλλα από τα «παροιμιώδη» σας και να μάθουμε (και οι …νεκροί να θάψουν τους νεκρούς τους)!

  17. ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ
    Τρεις κορυφαίοι Ευρωπαίοι φιλόσοφοι ο Ετιεν Μπαλιμπάρ, ο Σάντρο Μεντζάντρα και ο Φρίντερ Οτο, αποκρυπτοφραφούν μέ κοινό άρθρο τους στήν Liberation, τίς συγκρουόμενες δυνάμεις στήν΅Ελληνική κρίση καί τίς επιλογές τού Αλέξη Τσίπρα.
    (Καλό είναι νά ακούγονται καί αυτές οί φωνές)

    http://www.efsyn.gr/arthro/kanoyn-tin-ellada-protektorato

    • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

      Κύριε Κοροβίλα,

      Και πότε ακριβώς δεν ήταν «προτεκτοράτο» (και μάλιστα πολύ κουτοπόνηρο και τρομερά αχάριστο και ασυνεπές) η πεντάκις χρεωκοπημένη νεοελλάδα;

      Η θλιβερή δουλοπρέπεια της μεγάλης πλειονότητας των κατοίκων της είναι τόση, που είναι πανέτοιμοι να ξεπουληθούν στον πρώτο που θα υπαινιχθεί ότι «λεφτά υπάρχουν», είτε είναι από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό, αρκεί π.χ. να τους εξασφαλίσει μια καλοπληρωμένη αργομισθία ή άλλη ρεμούλα με τα δανεικά που τώρα ο «περήφανος και αγανακτισμένος λαός» αρνείται να επιστρέψει, επειδή τα άρπαζε εντελώς «αθώα» τόσα χρόνια πέφτοντας στην «παγίδα» των Γερμανών κ.λπ. αρλούμπες όπως εκείνες του κ. Φωτεινού(λη) πιο πάνω…

      Η πραγματικότητα όμως μας κοιτάζει καταπρόσωπο και δυστυχώς δεν αλλάζει καθόλου με τις κορώνες «φιλοπάτριδων» απατεώνων που αίφνης διαπιστώνουν ότι η Ελλάδα, μόνο τώρα πια που τελείωσαν τα τσάμπα λεφτά από τα οποία έτρωγαν τόσα χρόνια, «κινδυνεύει» – κι όλα αυτά ενώ εκλιπαρούμε γονυπετείς νέα δάνεια για να εξασφαλίσουν τις παχυλές συντάξεις και τους «άξιους» μισθούς του ΔΗΜΟΣΙΟΥ (είπαμε, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι για τα κορόιδα)…

      Όλοι όμως οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, παρόλο που κάνουμε το κορόιδο, ξέρουμε πολύ καλά τον τόπο μας, τον τρόπο που τον διαχειριστήκαμε, την εν γένει καταστροφική νοοτροπία μας που μας τοποθετεί ακριβοδίκαια εδώ όπου βρισκόμαστε.

      Κι αν δεν αλλάξουν αυτά, η Ελλαδάρα δεν θα πάψει ποτέ να είναι ένα προτεκτοράτο, ο περίγελως και παρίας της Ευρώπης και του κόσμου, επειδή αυτή ακριβώς είναι η θέση που θα της αξίζει.

  18. Ο Σόϊμπλε «απειλεί» τώρα καί τήν Αυστρία.
    Σόϊμπλε – Πρώτα παίρνουμε τήν Αθήνα καί μετά τήν Βιέννη
    (Διαφορτικές φωνές)

    http://kinisienergoipolites.blogspot.gr/2015/07/first-we-take-athens-then-ew-take-wienn.html

  19. Ο/Η ολα τα μωρα στην πιστα λέει:

    http://anti-ntp.blogspot.com/2011/11/k_15.html
    Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011
    Καζάκης καλεί Καμμένο;

    «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να μην συστρατευθεί ο Καμμένος στο ίδιο στρατόπεδον με εμάς; Η Επιλογή είναι ανάμεσα σε Πατριώτες και δοσίλογους. Ο Καμμένος ήδη έχει επιλέξει να μην δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση Παπαδήμου!» Αυτά δήλωσε ο Δ.Καζάκης και ο Μ.Κακλαμάνος πριν λίγο στο ράδιο 9

  20. Ο/Η ολα τα μωρα στην πιστα λέει:

    πλατεία Συντάγματος 7 Ιουνίου 2011

  21. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://politicalreviewgr.blogspot.gr/2015/07/blog-post_24.html?spref=fb

    Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

    Αναγκαία η αποπομπή της Ζωής Κωνσταντοπούλου

    Του Σταύρου Τσακυράκη, Καθημερινή

    Τ​​όσο η κυβέρνηση όσο και η αντιπολίτευση γνωρίζουν πολύ καλά ότι η κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν μπορεί να παραμένει πρόεδρος της Βουλής. Είναι ακατάλληλη για να διευθύνει όχι τις εργασίες του νομοθετικού οργάνου αλλά οποιουδήποτε συλλογικού σώματος, ακόμη και μιας συνέλευσης ιδιοκτητών πολυκατοικίας. Τα συνεχή εριστικά και προσβλητικά σχόλιά της προς κάθε ομιλητή είναι ενδεικτικά της βαθιάς δυσανεξίας της προς τον διάλογο και τη δημοκρατία, της απόλυτης αδυναμίας της να αντιληφθεί ότι είναι δυνατόν να υφίστανται απόψεις αντίθετες με τις δικές της. Την ανικανότητά της να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του θεσμικού της ρόλου εμμέσως την παραδέχθηκε και η ίδια, αφού στις δύο τελευταίες σημαντικές συνεδριάσεις της Ολομέλειας της Βουλής αρνήθηκε (ευτυχώς) να προεδρεύσει. Εκτός από το γεγονός ότι μετατρέπει κάθε συνεδρίαση της Βουλής σε επεισοδιακή διαδικασία, η κ. Κωνσταντοπούλου παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγμα ασκώντας προσωπική πολιτική, αντίθετη με αυτήν της κυβέρνησης. Η παιδαριώδης ιστορία με το χρέος είναι το πλέον τρανταχτό παράδειγμα. Τη στιγμή που η κυβέρνηση διαπραγματευόταν για νέο δάνειο, αυτή ζητούσε να αναγνωρισθεί το χρέος ως παράνομο με βάση τα προκαταρκτικά πορίσματα μιας γελοίας επιτροπής που συνέστησε. Εχει προβεί σε δηλώσεις βαθύτατα προσβλητικές προς τους εταίρους μας, πρωτοφανείς για πολιτειακό παράγοντα δημοκρατικού κράτους, που ασφαλώς θα ήταν ικανές να δημιουργήσουν διπλωματικές διαμαρτυρίες και να δυσχεράνουν τη διεθνή θέση της χώρας, αν δεν αντιμετωπίζονταν με συγκατάβαση από τους ξένους.

    Το τελευταίο επεισόδιο ήταν η άρνησή της να παράσχει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, όπως είχε ζητήσει ο πρωθυπουργός. Στοιχειώδης συνέπεια θα επέβαλλε να συνοδεύσει αυτή την άρνηση με την παραίτησή της. Δεν νοείται πρόεδρος της Βουλής να αντιτίθεται στη βασική πολιτική της κυβέρνησης. Η κ. Κωνσταντοπούλου, όμως, όπως ακριβώς ο κ. Λαφαζάνης και οι ομοϊδεάτες του υπουργοί, δεν φαίνεται διατεθειμένη να εγκαταλείψει με τη θέλησή της τον θώκο της. Η συνταγματική τάξη επιβάλλει να κινηθεί αμέσως η διαδικασία αντικατάστασής της, με την υποβολή πρότασης μομφής εναντίον της.
    Η κυβέρνηση, άβουλη και αναβλητική, όπως με όλα τα ζητήματα, διστάζει να πράξει το προφανές. Φαίνεται να κάνει λογαριασμούς και να νομίζει ότι αναβάλλοντας τη ρήξη μπορεί κάτι να κερδίσει. Δεν καταλαβαίνει ότι η προσπάθεια συνύπαρξης δεν οδηγεί μακριά, ακόμη και με αριθμητικούς όρους. Οι δυνατότητες αύξησης της δύναμής της με την ενσωμάτωση έξαλλων και αντιδραστικών στοιχείων είναι περιορισμένες, και το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να την απομονώνουν από τα ευρύτατα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας, τη στήριξη των οποίων έχει ανάγκη.
    Λάθος λογαριασμούς κάνει και η αντιπολίτευση, η οποία διστάζει να προχωρήσει στη συλλογή των 50 υπογραφών που απαιτούνται για την κατάθεση πρότασης μομφής εναντίον της προέδρου της Βουλής.
    Πρυτανεύουν σκέψεις του τύπου: Τι θα γίνει αν η πρόταση δεν υπερψηφιστεί από τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν περάσει; Δεν θα ενισχυθεί η θέση της κ. Ζ. Κωνσταντοπούλου σε αυτήν την περίπτωση; Μήπως είναι καλύτερα να επικρέμαται η απειλή της πρότασης μομφής ώστε να αποφύγουμε ακραίες ενέργειες εκ μέρους της; Πρόκειται για σκέψεις μικροπολιτικών υπολογισμών που χάνουν τη γενική εικόνα και τη θέση που πρέπει να κρατήσει η αντιπολίτευση.
    Η αντιπολίτευση (Ν.Δ., Ποτάμι, ΠΑΣΟΚ) στηρίζει την κυβέρνηση στην εθνική προσπάθεια για παραμονή της χώρας στην Ευρώπη και το ευρώ. Το νέο μνημόνιο είναι το προαπαιτούμενο αυτής της προσπάθειας και, επομένως, η ψήφισή του είναι αυτονόητη. Οι όροι του, για τους οποίους την αποκλειστική ευθύνη φέρει η κυβέρνηση, δεν μπορούν σήμερα να αμφισβητηθούν· είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για τη χώρα. Θα γίνουν αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης στο μέλλον. Η στήριξη, όμως, αυτή προφανώς περνά μέσα από ένα αδυσώπητο μέτωπο προς τις δυνάμεις που επιδιώκουν την εξαθλίωση της χώρας.
    Η πρόταση μομφής εναντίον της κ. Ζ. Κωνσταντοπούλου αποτελεί θέμα τιμής για τον κοινοβουλευτισμό στη χώρα μας. Οποια και να είναι η τύχη της πρέπει επίσημα μέσα στη Βουλή να ακουστούν και να καταγραφούν οι καταγγελίες εναντίον της. Συγχρόνως η πρόταση μομφής δείχνει καθαρά τη θέση της αντιπολίτευσης, το μέτωπό της προς τις αντιδραστικές δυνάμεις, και θέτει τον ΣΥΡΙΖΑ προ των ευθυνών του.
    Τον βοηθά να αντιληφθεί μια ώρα αρχύτερα με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει.
    * Ο κ. Σταύρος Τσακυράκης είναι καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών

  22. Ο/Η Po λέει:

    Θεωρώ τους Αήττητους, το άλας της ζωής.
    Muito obrigado…

  23. Ο/Η Kάποιος λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=42258
    Βάσω Κιντή

    Στη χλεύη των Ελλήνων

    Έχω υπερασπιστεί δημοσίως τη Ζωή Κωνσταντοπούλου στο παρελθόν απέναντι σε σεξιστικές επιθέσεις που δεχόταν. Σήμερα θέλω να γράψω ότι η θητεία της στο υψηλό αξίωμα της Προέδρου της Βουλής αποτελεί αρνητικό πρότυπο για τις γυναίκες και δυσφημεί τον αγώνα τους για ισότιμη συμμετοχή και σεβασμό στη δημόσια ζωή.

    Η κα Κωνσταντοπούλου κακοποιεί τον θεσμικό ρόλο που της έχει ανατεθεί και καταχράται τη θέση την οποία έχει. Προσβάλλει ευθέως, χωρίς να παραιτείται, το σώμα του οποίου προΐσταται (εφόσον λέει ότι νομοθετεί υπό το κράτος εκβιασμού και καθ΄ υπαγόρευσιν ξένων κυβερνήσεων), τον πρωθυπουργό, την κυβέρνηση, τους συναδέλφους της βουλευτές και το δημοκρατικό πολίτευμα το οποίο έχει ορκιστεί να διαφυλάττει.

    Η παρουσία της στην έδρα όταν συνεδριάζει η Βουλή δημιουργεί ένα αίσθημα ασφυξίας ακόμη και στους πολίτες που παρακολουθούν από μακριά. Στον χώρο όπου κατ’ εξοχήν πρέπει να αναπτύσσεται ελεύθερα ο διάλογος, καιροφυλακτεί ώστε ανά πάσα στιγμή, με έπαρση, αυταρέσκεια και αυταρχισμό, να παρεμβληθεί, να σχολιάσει, να ειρωνευθεί, να κατακεραυνώσει, να πιάσει τους ομιλητές από τον λαιμό. (Η διαφορά φαίνεται όταν προεδρεύει οποιοσδήποτε άλλος). Υποτίθεται ότι τηρεί απαρεγκλίτως τους νόμους και τον κανονισμό της Βουλής αλλά τους μεταχειρίζεται αυθαίρετα, με ιδιοτροπίες, προς δικό της προσωπικό και(παλαιότερα) κομματικό όφελος. Τους υποτάσσει σε δικές της σκοπιμότητες ενώ χρησιμοποιεί δύο μέτρα και δύο σταθμά. Η ίδια επιτρέπει στον εαυτό της να καταστρατηγεί τον κανονισμό, ενώ τον κραδαίνει προς οποιονδήποτε άλλον. Εγκαλεί τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης για σεξισμό αλλά επικροτεί βουλευτίνα από το κόμμα της που ζητάει τον λόγο από άλλον βουλευτή επειδή νόμιζε ότι «φοράει πανταλόνια». Επιτιμά και ειρωνεύεται πολιτικούς της αντιπάλους για υπέρβαση στον χρόνο ομιλίας τους, αλλά καταχράται η ίδια τον χρόνο, χωρίς ενδοιασμούς, όταν πρόκειται για τον εαυτό της. Καθυστερεί συστηματικά, με δική της ευθύνη, την έναρξη πλήθους συνεδριάσεων εξ αιτίας δικών της προτεραιοτήτων ενώ μέμφεται όσους δεν είναι συνεπείς. Περιφρονεί αποφάσεις οργάνων του κοινοβουλίου και της κυβέρνησης και αδιαφορεί για το κρίσιμο συμφέρον της χώρας προκειμένου να εξυπηρετήσει δικούς της προσωπικούς σχεδιασμούς.

    Προσβάλλει, εκφοβίζει και απειλεί, καταχρώμενη τη θέση της, εργαζομένους (δημοσιογράφους και αστυνομικούς) που κάνουν απλώς, και καλά, τη δουλειά τους ενώ έχει μετατρέψει, με αδιαφανείς διαδικασίες, το κανάλι της Βουλής σε μέσο προσωπικής προβολής της και προβολής των απόψεων που ενστερνίζεται με αποκλεισμό όλων των υπολοίπων.

    Τα πτυχία που διαθέτει πιστοποιούν ότι έχει μόρφωση η οποία, ωστόσο, δεν της επιτρέπει να κρίνει πότε μία επιτροπή είναι έγκυρη και πότε τα μέλη της στοιχειωδώς επαρκή για να φέρουν σε πέρας οποιοδήποτε σοβαρό έργο όπως αρμόζει στο έργο ενός κοινοβουλίου. Ούτε την αποτρέπουν από το να επαναλαμβάνει, σε κάθε ευκαιρία που δημιουργεί, κοινοτοπίες εκθέσεων ιδεών, κενολογίες και συνθήματα (π.χ., επονείδιστο, παράνομο, απεχθές, αθέμιτο χρέος, εκβιαστές εταίροι, κ.λπ.) τα οποία έχουν ως στόχο, ως τέτοια που είναι, όχι να ενημερώσουν, να τεκμηριώσουν ή να διαφωτίσουν αλλά να επιβάλουν, με τη συνεχή επανάληψη, με πλύση εγκεφάλου, μία συγκεκριμένη οπτική η οποία μάλιστα συγκρούεται ευθέως με αυτή που το κόμμα της και η Βουλή έχει επιλέξει.

    Παρότι την έχουν «αδειάσει», κατά την άσκηση των καθηκόντων της, ο πρωθυπουργός, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματός της, ο πρώτος τη τάξει υπουργός, όχι μία φορά αλλά επανειλημμένα, δεν έχει την ευθιξία να παραιτηθεί ή να καταγγείλει αθέμιτη προς το πρόσωπό της μεταχείριση. Αντίθετα, παρά τις προσβολές, εξακολουθεί αμέριμνα να συνεχίζει την ίδια συμπεριφορά επικροτώντας και χειροκροτώντας μάλιστα αυτούς που καταγγέλλει.

    Η κα Κωνσταντοπούλου έχει παραδώσει τον εαυτό της και την υψηλή θέση που κατέχει στη χλεύη των Ελλήνων πολιτών κι αυτό αποτελεί ένα πολύ κακό προηγούμενο που πρέπει ειδικά οι γυναίκες να παρακάμψουν.
    ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

  24. Ο/Η Po λέει:
    24/07/2015 στο 6:04 μμ
    Μα κύριέ μου, είναι γνωστό ότι χρηματοδοτούμεθα από τον κύριο (καλή του ώρα!) Σόρος…

    Το στρίβειν δια του αρραβώνος είναι εξαίρετη παρελκυστική τακτική κ. Ρο. Δεν είμαι ντετέκτιβ, το ποιες ιστοσελίδες χρηματοδοτούνται από κέντρα εξουσίας του συστήματος θα γίνει γνωστό όταν αποκτήσουν πρόσβαση στα αρχεία του οι λαϊκές δυνάμεις ανατροπής του καθεστώτος δουλοπαροικίας.
    Εύχομαι από καρδιάς να είστε άσπιλοι ως η παρθένος Μαρία.

  25. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Γραφτείτε στο f.b.

    Πρόταση μομφής στην Πρόεδρο της Βουλής
    https://www.facebook.com/groups/banPtV/

  26. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    • Ο/Η Left and Liberal λέει:

      Petros Tatsopoulos

      Μονάχα ο Λαγός -παιδιά, ο Λαγός, ο ΛΑΓΟΣ, ο Λ-Α-Γ-Ο-Σ!- προσέφερε την κατανόησή του στην παραληρηματική Πρόεδρο της Βουλής. Είναι πλέον παραπάνω από προφανές -κυριολεκτικά, βγάζει μάτι- ότι η Χρυσή Αυγή, αποδεχόμενη τη λογική πως, μετά την αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ, θα έρθει εκείνη στην εξουσία, κρατάει στάση αναμονής και, μη χέσω, μετριοπάθειας. Ελπίζω ότι όλοι όσοι βοήθησαν και βοηθούν για την πλήρη επαναφορά των ναζιστών στην κεντρική πολιτική σκηνή και την απαξίωση κάθε άλλης κοινοβουλευτικής εναλλακτικής -από τον «δεξιό» Μπαλτάκο έως την «αριστερή» Κωνσταντοπούλου- θα δώσουν κάποια μέρα λόγο για την εγκληματική τους βλακεία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s