Αν αυτό είναι Αριστερά, του Δημήτρη Ραυτόπουλου

[Ούτε ντρέπονται ούτε παραιτούνται ούτε απολογούνται. Ζητούν και τα ρέστα. Εχουν πάντα δίκιο, ως ιδιοκτήτες της αλήθειας: δική τους είναι, ό,τι θέλουν την κάνουν· είναι ιστορική αναγκαιότητα και μαρξιστική διαλεκτική]

φωτογραφία από agrimologos.com

Α​​ν αυτό είναι Αριστερά, δεν δέχομαι την ιδιότητα του αριστερού. Εννοώ την κομμουνιστική ή ριζοσπαστική Αριστερά, που ευδοκιμεί παρ’ ημίν, ενώ αδυνατεί να υπάρξει μια σοβαρή, σύγχρονη, ρεαλιστική Αριστερά, δηλαδή σοσιαλδημοκρατική. Η αιτιολογία είναι εξαιρετικά περίπλοκη, αλλά χοντρικά πιστεύω ότι αυτό οφείλεται στον παρασιτικό χαρακτήρα της οικονομίας μας και στην ανάλογη κοινωνιοδομή, στην υπανάπτυξη, στην ασύστατη παιδεία και τη συνακόλουθη ελληνοφρένειά μας. Στην Ουγκάντα του Αμίν Νταντά, ας πούμε, θα μπορούσε να φυτρώσει ένας σταλινολαφαζανισμός, ποτέ όμως ένας δημοκρατικός σοσιαλισμός, εμπνευόμενος π.χ. από τις ιδέες του Μπερνστάιν ή του Ρόουλς.

Εδώ και τώρα. Από εδώ πέρασε η ριζοσπαστική Αριστερά και όπως λέει το όνομά της, θέρισε σύρριζα: δεν άφησε όρθια ούτε την ιδιωτική οικονομία, την οποία μισεί βλακωδώς, ούτε την πίστη ούτε την αξιοπρέπεια της χώρας. Ποτέ μια ελληνική κυβέρνηση δεν κατάφερε σε λίγους μόνο μήνες τέτοια καταστροφή, υλική και ηθική. Εννοείται, «βαθιές είναι οι ρίζες». Δεν τα έκαναν όλα μόνοι τους ο Τσιπροκαμμένος και ο Λαφαζανομπαρούφας. Ο λαϊκισμός του παπανδρεϊσμού και της λαϊκής Δεξιάς με την κομμουνιστική Αριστερά συνένοχο έχει σαμποτάρει την πραγματική πρόοδο που λέγεται μεταρρύθμιση, έχει ενισχύσει τον παρασιτισμό και την ανομία. Αλλά ετούτη η Αριστερά, που αναγγέλθηκε ως ελπίδα και ειρηνική επανάσταση, ξεπέρασε κάθε όριο αντιδραστικότητας. Επιμένω: η ελληνική Αριστερά είναι η πρώτη αντιδραστική δύναμη της χώρας, γι’ αυτό και χωρίς ενδοιασμούς συγκυβερνά με τους εθνολαϊκιστές.

Η διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ έρχεται, δυστυχώς, πολύ αργά, μετά την καταστροφή. Και διασπασμένος, όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ μένει αμετανόητος. Είναι θλιβερό και γελοίο το θέαμα των δακρύων (μου θύμισε την κατάθεση των όπλων μετά τη Βάρκιζα), της συνωμοσιολογίας, της πλήρους ανευθυνότητας και της σχιζοφρένειας. Ομολογούν ότι αναλαμβάνουν μια συμφωνία που εχθρεύονται, που κάλεσαν τον λαό να καταψηφίσει και αμέσως μετά την πρότειναν επιδεινωμένη και ταυτόχρονα την αποδοκιμάζουν και δηλώνουν ότι αδυνατούν να την εφαρμόσουν, αλλά συνεχίζουν… Ούτε ντρέπονται ούτε παραιτούνται ούτε απολογούνται. Ζητούν και τα ρέστα. Εχουν πάντα δίκιο, ως ιδιοκτήτες της αλήθειας: δική τους είναι, ό,τι θέλουν την κάνουν· είναι ιστορική αναγκαιότητα και μαρξιστική διαλεκτική.

Θέλω όμως να σταθώ στον προταίτιο. Τα μίντια, οι λιβανιστάδες, κάποιοι εμβριθείς αναλυτές κοντεύουν να τον κάνουν τραγικό ήρωα και μεγάλο πολιτικό ηγέτη, κάτι σαν Τζουζέπε Μαντσίνι. Με συγχωρείτε. Εγώ δεν είμαι πολιτικός ούτε πολιτικορθοφρονών. Ο κύριος Τσίπρας είναι ο μεγάλος υπεύθυνος για την καταστροφή. Εξαπάτησε τον ελληνικό λαό με το παπατζίδικο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, εκβίασε εκλογές, υπονομεύοντας την εύθραυστη οικονομική ανάπτυξη και τη σχέση μας με την Ε.Ε., έγινε ο εμπνευστής τού «δεν πληρώνω» και της «σεισάχθειας», κήρυξε τη νέα αντίσταση και την ευρωπαϊκή επανάσταση και έμαθε χορό στις αγορές. Και συνέχισε με την πεντάμηνη δήθεν διαπραγμάτευση. Εκεί είναι ο κόμπος. Ο ίδιος ο κ. Τσίπρας ομολόγησε ότι έπαιξε πιστεύοντας στην μπλόφα, όχι τη δική του, τη βαρουφάκεια, αλλά τάχα την μπλόφα των άλλων. Στο τέλος τρόμαξε τόσο από το φιάσκο της μπλόφας του, που συνθηκολόγησε και γύρισε πίσω με την «επιτυχία» του.

Οχι! Ο κ. Τσίπρας παραμένει ο Αλέξης ο Τσίπρας! (Η επανάληψη του άρθρου επέχει θέση μορίου ευγενείας στη συριζαίικη αργκώ). Δεν είναι ο νέος πολιτικός. Είναι το γεροντοπαίδι της παρωχημένης Αριστεράς. Αντλεί από την πιο μπαγιάτικη ρητορική της ουτοπίας της και από τα απωθημένα της εμφυλιακής ήττας. Πρόκειται για τη γνωστή ηθική υπεραξίωση της ριζοσπαστικής Αριστεράς, που αυτοαναγορεύεται σε τιμητή των πάντων και ιδιοκτήτη των αξιών, παρά τις παταγώδεις διαψεύδεις και τις συμφορές που έχει επιφέρει παντού, μα παντού στον πλανήτη, όπου δοκιμάστηκε. Η τελευταία είναι αυτή που ζούμε εμείς εδώ.
Θα πει κανείς, ωραία όλα αυτά, τώρα τι γίνεται; Ολοι πίσω από τον Τσίπρα ή χάος και εκλογές; Επαναλαμβάνω: δεν είμαι πολιτικός, δεν δέχομαι το διαχειριστικό δίλημμα. Ως πνευματικός άνθρωπος και αριστερός πολίτης αρνούμαι τη θρησκειοποίηση της πολιτικής. Δεν προσυπογράφω την ετεροδικία μιας χρεοκοπημένης ιδεολογίας και μιας πολιτικής η οποία, εκτός από το εθνικό και κοινωνικό έγκλημα που διαπράττει, χαντακώνει και την ιδέα του σοσιαλισμού, της Αριστεράς αν θέλετε. Θα συντασσόμουν κι εγώ, αν ο κ. Τσίπρας, έστω και τώρα, αργά, ζητούσε συγγνώμη από τον ελληνικό λαό που εξαπάτησε και από τους πολιτικούς αντιπάλους που συκοφάντησε και ύβρισε. Και αν καλούσε ανυστερόβουλα (παραιτούμενος) σε εθνική ανασύνταξη. Αν φορούσε γραβάτα. Θα συμφωνούσαμε εμείς οι παλιοί αριστεροί, όχι για μας, ούτε καν για τα παιδιά μας, αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα μας.

Καθημερινή

* Ο κ. Δημήτρης Ραυτόπουλος είναι συγγραφέας – και για όποιον αμφισβητεί την αριστεροσύνη του και την τεράστια προσφορά του στον πολιτισμό: Διαβάστε ποιος είναι στη biblionet

This entry was posted in σκέψεις, Για την Αριστερά, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

37 απαντήσεις στο Αν αυτό είναι Αριστερά, του Δημήτρη Ραυτόπουλου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ιδού η Αριστερά του κ.Βίτσα:
    Σύμφωνα με την Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει οι Γερμανοί συνταξιούχοι να πληρώσουν τις κλεψιές των μητροπολιτών, που το αριστερό ΣΔΟΕ κάνει πως δεν τις ξέρει κι ας έχουν αποκαλυφθεί, δημοσιευτεί (και κουκουλωθεί) από το δεξιό ΣΔΟΕ εδώ και χρόνια

    http://www.ierakatixisis.com/2015/07/blog-post_47.html

    Κυριακή, 19 Ιουλίου 2015

    Τι απέγινε ο Μητροπολίτης των εκατομμυρίων;

    Ο Μητροπολίτης Περιστερίου με τον Υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Βίτσα
    ( τότε Γραμματέα της Κ.Ε. του Κόμματος )

    Οι καταγγελίες αφορούσαν οικονομικές ατασθαλίες, σε όλους τους τομείς και τις δραστηριότητες της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου, ενώ σε ότι αφορούσε τον Μητροπολίτη αυτοπροσώπως είχαν να κάνουν με λογαριασμούς καταθέσεων εκατομμυρίων ευρώ…

    Τον Μάιο του 2005 ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος σε μια προσπάθεια εντυπωσιασμού μέσω της Ιεράς Συνόδου ζήτησε από τον μητροπολίτη Περιστερίου «εξηγήσεις» για όσα καταγγέλλονταν εκείνο το διάστημα για τον ίδιο αλλά και για την Ιερά Μητρόπολη του. Οι καταγγελίες αφορούσαν οικονομικές ατασθαλίες, σε όλους τους τομείς και τις δραστηριότητες της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου, ενώ σε ότι αφορούσε τον Μητροπολίτη αυτοπροσώπως είχαν να κάνουν με λογαριασμούς καταθέσεων εκατομμυρίων ευρώ, εταιρίες off shore των οποίων φερόταν ως ιδιοκτήτης αλλά και παράνομες μεταβιβάσεις ακινήτων, μεταφορές κεφαλαίων στο εσωτερικό και το εξωτερικό, καθώς και εκποιήσεις διαφόρων περιουσιακών στοιχείων και άλλων μη δικαιολογημένων και δηλωθέντων οικονομικών συναλλαγών . Το καθαρά οικονομικό μέρος για τον Χριστόδουλο ήταν υπόθεση που αφορούσε το Σ.Δ.Ο.Ε., και έτσι στην επιστολή της Ιεράς Συνόδου προς τον «άγιο» Περιστερίου το βάρος έπεσε στην υπηρεσιακή σχέση του μητροπολίτη με τους υφισταμένους του.

    Πέρασαν αρκετά χρόνια και το 2012 αποκαλύπτεται πως το Σ.Δ.Ο.Ε. ελέγχει δύο Μητροπολίτες της Αττικής για αδικαιολόγητο πλουτισμό και συναφείς παράνομες ενέργειες. Τα ποσά που φαίνεται ότι βρέθηκαν στους λογαριασμούς τους ήταν πάνω από πέντε εκατομμύρια ευρώ. Η ουσία της υπόθεσης ωστόσο είναι πάντα πιο σοβαρή απ΄ όσο φαίνεται ή ακούγεται, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι οι Μητροπολίτες δεν αρκούνται ποτέ στα λίγα, και πως η μία παρανομία ακολουθεί την άλλη.

    Οι δύο μητροπολίτες του Λεκανοπεδίου ήταν οι «άγιοι» Περιστερίου και Νικαίας ( καθότι και γείτονες ). Μάλιστα την ίδια εποχή αποκαλύπτεται υπόθεση και Ιερέα της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου, ο οποίος «βρέθηκε» και αυτός με τρία εκατομμύρια ευρώ σε τραπεζικούς λογαριασμούς. Ο εν λόγω Ιερέας φέρεται να πλήρωσε άμεσα φόρους και πρόστιμα ύψους ενός εκατομμυρίου, αφού βεβαίως προηγήθηκε το «ντου» του Σ.Δ.Ο.Ε.. Η υπόθεση των δύο μητροπολιτών ωστόσο φαίνεται πως «βάλτωσε» για τα καλά αφού και οι δύο συνεχίζουν το όποιο θεάρεστο έργο τους ανενόχλητοι.

    Στο γραφείο του «αγίου» Περιστερίου βρέθηκαν λίγους μήνες πριν και λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές του Ιανουαρίου και κάποιοι σύντροφοι Συριζαίοι, οι οποίοι εντελώς τυχαία υπουργοποιήθηκαν και υποσχέθηκαν πολλά. Μάλιστα τότε η «συμμορία» των τριών είχε βγάλει και κοινό ανακοινωθέν με το οποίο καταδίκαζαν τα Μνημόνια, τα χαράτσια, τους φόρους, και όλα τα καλά τα οποία ήρθαν πια και τα νομοθέτησαν, τα ψήφισαν και επιβραβεύτηκαν γι΄ αυτό λαμβάνοντας καλύτερες «συντροφικές» καρέκλες. «Κάποιοι με την μνημονιακή ασφυξία αφαίρεσαν τα όνειρα και την αξιοπρέπεια των συνανθρώπων μας. Οι υπέρογκοι φόροι, τα χαράτσια, η ανεργία οδήγησαν στην μόνη φωτεινή πλευρά της κρίσης, την αλληλεγγύη…..».

    Αυτά έλεγαν τότε, τώρα ποιούν τη νήσσα και τρώνε ως γνωστόν καλά. Το ερώτημα είναι αν ο «άγιος» Περιστερίου θα λογοδοτήσει και θα πληρώσει άμεσα ( καθότι έχει μπει στην τελική ευθεία ), για όσες «παρανομίες» έχει διαπράξει στο παρελθόν και συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Τα ίδια βεβαίως ισχύουν και για τον έτερο «άγιο» Νικαίας, αλλά και για κάποιους άλλους, οι οποίοι νομίζουν πως όλα ξεχνιούνται.

    Στα του «αγίου» Περιστερίου θα επανέλθω σύντομα, αφού δεν είναι μόνα αυτά αλλά και πολλά άλλα. Οι …..

    • Ο/Η Εωσφόρος λέει:

      http://www.ascending.gr/%CF%83%CE%B5-5-%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1/

      Σε 5 Τρισεκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται η περιουσία της Εκκλησίας !!! Γιατί δεν μας βοηθάνε ?


      Το ξέρετε ότι η εκκλησιαστική περιουσία ξεπερνά τα 5 τρις ευρώ δηλαδή δεκαπέντε φορές το ελληνικό χρέος;Το ξέρετε ότι η εκκλησία της Ελλάδος έχει στα χέρια της περίπου το 40% του ελληνικού χρέους;

      Πιθανόν κάποιοι να νομίζουν πως δεν είναι και τόσο μεγάλη η εκκλησιαστική περιουσία που να αξίζει να ασχοληθούμε και που θα έδινε λύση στο πρόβλημα της χώρας. Αν όμως μαθαίνατε πως αυτή μπορεί να ανέρχεται ως και δεκαπέντε φορές το ελληνικό χρέος, τι θα λέγατε; Όχι, η εκτίμηση δεν είναι υπερβολική και είναι απορίας άξιο γιατί κανείς, δεν ξεσηκώνει τον κόσμο να απαιτήσει αυτά που η εκκλησία εδώ και αιώνες του έχει κλέψει!!!

      H εκκλησιαστική περιουσία καλύπτεται από ένα αδιαφανές πέπλο που «υφαίνουν» περισσότερα από 10.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (μητροπόλεις, ναοί, μονές, προσκυνήματα, ιδρύματα, κληροδοτήματα και άλλα). Οι πάντες κρύβουν αποτελεσματικά την εκκλησιαστική περιουσία από τα αδιάκριτα μάτια των «αντικληρικών». Είναι δε τόσο καλά προστατευμένο το μυστικό, που ούτε η κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος μπορεί να έχει εικόνα για την περιουσία των μονών και των μητροπόλεων.

      Κάθε ένα από αυτά τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου έχει δική του ανεξάρτητη οικονομική διαχείριση, γεγονός που καθιστά το εγχείρημα για την καταμέτρηση της εκκλησιαστικής περιουσίας λίγο-πολύ ανέφικτο. Εξάλλου και για τη γνωστή ιδιοκτησία της Εκκλησίας δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα, διότι κανείς δεν μπορεί να αποτιμήσει, λόγου χάρη, την αξία των δασών, των λιβαδιών αλλά και των δεσμευμένων οικοπέδων.

      Το σύνολό της η εκκλησιαστική περιουσία πρέπει να ξεπερνά τα 5 τρις ευρώ δηλαδή δεκαπέντε φορές το ελληνικό χρέος!

      Πολύ πρόχειροι υπολογισμοί, φέρουν την περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος να ανέρχεται σε τουλάχιστον δεκαπέντε δ ι σ ε κ α τ ο μ μ ύ ρ ι α (15.000.000.000) ευρώ. Στο ποσό αυτό προστίθεται και η ανυπολόγιστη-αμύθητη περιουσία των περίπου δυόμισι χιλιάδων (2.500) μοναστηριών. Εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα γης, εκατοντάδες οικοδομικά τετράγωνα, μετοχές, αμοιβαία κεφάλαια και καταθέσεις αξίας εκατομμυρίων ευρώ αποτελούν την εκκλησιαστική περιουσία. Ωστόσο, το «ιερό» θησαυροφυλάκιο είναι τόσο βαθύ που αρκεί μία και μόνο αναφορά.

      Περιουσία Εκκλησίας 2

      Πέντε μονές που προσέφυγαν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια εναντίον του νόμου Τρίτση αποτιμούσαν τα περιουσιακά τους στοιχεία στο αστρονομικό ποσό των 8 τρισ. δρχ. (!!!). Και μάλιστα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο τους επιδίκασε το ποσό των 3 τρισ. δρχ. Μπορεί να φανταστεί κανείς ότι εάν η περιουσία των 5 μονών άγγιζε πριν μια 20ετία τα 3 ή 8 τρισ. δρχ., τότε πώς μπορεί κανείς να υπολογίσει την περιουσία των 2.500 μοναστηριών και ναών σε όλη τη χώρα; Mόνο η μοναστηριακή περιουσία υπολογίζεται περί τα 4 με 5 τρις ευρώ δηλαδή 10-12 φορές μεγαλύτερη του χρέους της Ελλάδος

      Σύμφωνα με εκτιμήσεις αλλά και στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, η συνολική έκταση της εκκλησιαστικής περιουσίας φτάνει τα 1.300.000 στρέμματα. Απ΄ αυτά 732.000 είναι βοσκότοποι, 367.000 δασικές εκτάσεις και 189.000 γεωργικές. Και περίπου 400.000 στρέμματα χαρακτηρίζονται ως «διακατεχόμενα» αφού γι΄ αυτές τις εκτάσεις δεν υπάρχουν τίτλοι ιδιοκτησίας. Έχει, επίσης, σημειωθεί ότι η Εκκλησία της Ελλάδος διαθέτει παράλληλα και ολόκληρα νησιά και βραχονησίδες (!) σε νησιωτικά συμπλέγματα, όπως π.χ στις Σποράδες και στις Κυκλάδες.

      Η Εκκλησία της Ελλάδος φέρεται μεταξύ άλλων να διαθέτει περίπου οκτακόσια (800) κτήρια με γραφεία, καταστήματα, εμπορικά κέντρα, θέατρα, ξενοδοχεία, ακόμα και μισθωμένα βενζινάδικα. Όσον αφορά δε την ρευστότητα της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπολογίζεται σε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα η Εκκλησία της Ελλάδος έχει συστήσει δύο Ανώνυμες Εταιρίες (Α.Ε.), μία για την διαχείριση κοινοτικών κονδυλίων, με την επωνυμία «Υποστήριξη Επιχειρησιακών και Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων Μελετών και Έργων, Ανώνυμη Εταιρία» και μία για την διαχείριση της περιουσίας της.

      Επίσης είναι μέτοχος στην Εθνική Τράπεζα στην Εμπορική και σε άλλες που έχουν δανείσει το ελληνικό κράτος με τοκογλυφικά επιτόκια 6% και έχουν στα χέρια τους περίπου το 40 % του ελληνικού χρέους! Και μην ξεχνάμε ότι η μισθοδοσία των κληρικών γίνεται από το τον κρατικό προϋπολογισμό, που το ετήσιο κονδύλι φτάνει στο ύψος του 1 εκατομμυρίου ευρώ ετησίως.

      Λοιπόν, είναι να αναρωτιόμαστε αν υπάρχουν λεφτά και ποιοι τα έχουν;

      Όταν τα τελευταία χρόνια όλος ο ελληνικός λαός, και το κράτος ψάχνουν να βρουν χρήματα για την αποφυγή της χρεοκοπίας, κανείς δεν διανοείται να θίξει το καυτό θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας. Λες και όλοι είναι συνεννοημένοι και το όλο θέμα το κάνουν «γαργάρα».

  2. Ο/Η Po λέει:

    Η Αριστερά της σεπτής κας Βαλαβάνη:

    Πανούσης «αδειάζει» Βαλαβάνη: Δεν παρακολουθούμε κανένα, δεν μπλεκόμαστε σε παιχνίδια εντυπώσεων

    Μετά τα όσα υποστήριξε η τέως υπουργός ότι την παρακολουθούσαν από «βαλιτσάκια» της ΕΥΠ που έχουν χαθεί – Την καλεί αν έχει στοιχεία «στο πλαίσιο οποιασδήποτε υπερασπιστικής γραμμής» να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές

    Σε μεγαλοπρεπές «άδειασμα» της Νάντιας Βαλαβάνη προχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης μετά την προσπάθεια της τέως υπουργού Οικονομικών να υπερασπιστεί την ανάληψη των 100.000 ευρώ – όπως λέει σήμερα – από τη μητέρα της λίγες ημέρες πριν επιβληθούν τα capital controls.

    Η κυρία Βαλαβάνη μιλώντας το πρωί της Τρίτης στο MEGA ζητώντας άρση του τηλεφωνικού της απορρήττου εμφανίστηκε σίγουρη ότι «με ακούνε βαλιτσάκια από τότε που έγινα υπουργός» ενώ πέταξε και τη «βόμβα» ότι λείπουν «βαλιτσάκια» με σούπερ-κοριούς της ΕΥΠ όταν έγινε η καταμέτρηση κατά την ανάληψη των καθηκόντων από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Όταν, βέβαια, ρωτήθηκε για την απουσία του εξοπλισμού αυτού είπε ότι το άκουσε ως στέλεχος της κυβέρνησης χωρίς να μπορεί να προσθέσει τίποτα περισσότερο.

    Οι αναφορές αυτές προκάλεσαν την οργισμένη αντίδραση του Γιάννη Πανούση και του διοικητή της ΕΥΠ Γιάννη Ρουμπάτη που εκφράστηκε με επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Σε αυτή αφού «καρφώνουν» την Νάντια Βαλαβάνη ότι ως υπουργός «όφειλε να γνωρίζει ότι κανείς από το επίσημο Κράτος δεν παρακολουθεί Έλληνες πολιτικούς ή πολίτες για μη-τρομοκρατικές ή εγκληματικές δραστηριότητες» ξεκαθαρίζουν εμφατικά ότι τόσο ο αναπληρωτής υπουργός όσο και ο διοικητής της ΕΥΠ «ενεργούν με βάση το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους και δεν αναμιγνύονται σε πολιτικά παιχνίδια εντυπώσεων».

    Με εμφανώς ειρωνική διάθεση, δε, καλούν την κυρία Βαλαβάνη «στο πλαίσιο οποιασδήποτε υπερασπιστικής γραμμής» αν έχει στοιχεία υποκλοπής τηλεφωνικών της συνομιλιών ως υπουργού να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές για να διερευνυθούν οι καταγγελίες της.

    Η ανακοίνωση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη έχει ως εξής:

    Η κυρία Βαλαβάνη, ως Υπουργός, όφειλε να γνωρίζει ότι κανείς από το επίσημο Κράτος δεν παρακολουθεί Έλληνες πολιτικούς ή πολίτες για μη-τρομοκρατικές ή εγκληματικές δραστηριότητες. Όφειλε επίσης να γνωρίζει ότι τόσο ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, όσο και ο Διοικητής της Ε.Υ.Π. ενεργούν με βάση το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους και δεν αναμιγνύονται σε πολιτικά παιχνίδια εντυπώσεων.

    Εάν παρά ταύτα και στο πλαίσιο οποιασδήποτε υπερασπιστικής γραμμής η κυρία Βαλαβάνη έχει στοιχεία υποκλοπής τηλεφωνικών της συνομιλιών ως Υπουργού συνιστάται να απευθυνθεί στις αρμόδιες Ανεξάρτητες Αρχές (Ε.Ε.Τ.Τ., Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών κλπ.) προκειμένου να εξετασθούν οι καταγγελίες της.

    http://www.protothema.gr/politics/article/494708/panousis-adeiazei-valavani-den-parakolouthoume-kanena-den-blekomaste-se-paihnidia-eduposeon/

  3. Ο/Η eklag λέει:

    Κατόπιν υπέρ-ωρίμου σκέψεως και δίχως καμία υστεροβουλία
    (καθώς ημείς είμεθα αλλού):
    και αυτό το Κοινοβούλιο-Σαμαράδες,Βενιζέλοι,Απίθανοι Απατεωνίσκοι «Αριστερών» Συνιστωσών και Ουγκ Χρυσής Αυγής-επιβεβαιώνει like it or not τις θέσεις του Κου Κωνσταντίνου Πλεύρη για το ανέφικτο της Δημοκρατίας ως πραγματική δυνατότητα έκφρασης πολλών σε πραγματικό χώρο και χρόνο,με γνώμονα την ευημερία μιας χώρας,σήμερα και όχι μόνο.
    Με όλες μας τις επί μέρους διαφωνίες με τον βιβλιολάθα,δεν μπορούμε παρά να του αναγνωρίσουμε ως προσόν αυτό το οποίο παντελώς απουσιάζει από τους προαναφερθέντες δηλ. τη συνέπεια.

    p.s.
    Η » μομφή» προηγούμενης ανάρτησης στο πρόσωπο του Κου Αμανατίδη θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν αφορά στην ιδιότητά του ως δασκάλου του Δημοτικού,την οποία εξάλλου δηλώνουμε αναρμόδιοι να αξιολογήσουμε,αλλά στην εμπλοκή του καθαρά με τις καλλιγραφίες του παπαδαριού.
    Το λέω για δύο λόγους:
    αφενός γιατί θεωρώ το πιο δύσκολο και υπεύθυνο έργο να μάθεις ένα παιδάκι να γράφει και να διαβάζει,αφετέρου γιατί είδαμε και αυτούς με τις έξτρα περγαμηνές(Βαρουφάκης,Βαλαβάνη κ.τλ.).

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητή eklag σεβόμαστε το δάσκαλο, τον πολιτικάντης καθόλου.

      • Ο/Η Διεθνιστής λέει:

        Για τις απόψεις του, ο Κώστας Πλεύρης έχει χαρακτηριστεί, ακόμη και από εφημερίδες του συντηρητικού πολιτικού χώρου, ως «ναζιστής», «πατέρας του ελληνικού νεοφασισμού»[10] και «θεωρητικός του φασιστικού χώρου».[11] Ο ίδιος δέχεται τον χαρακτηρισμό φασίστας, καταδικάζει όμως με απόλυτο τρόπο τις βίαιες μεθόδους της Χρυσής Αυγής, όπως τους ξυλοδαρμούς μεταναστών, και γενικά τη βιαιοπραγία ως μέθοδο πολιτικής δράσης.[2]

        Στο βιβλίο του Οι Εβραίοι – Όλη η αλήθεια καταφέρεται με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως «υπάνθρωποι», εναντίον των Εβραίων.[12] Εξαιτίας του βιβλίου αυτού οδηγήθηκε στο εδώλιο, μετά από βούλευμα εισαγγελέα, με βάση τον λεγόμενο αντιρατσιστικό νόμο (Ν.927/1979). Η επέμβαση του εισαγγελέα είχε γίνει μετά από αναφορά στελεχών του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι για τα ανθρώπινα δικαιώματα (ΕΠΣΕ). Στη δίκη αυτή που ολοκληρώθηκε στις 13/12/2007 στο εφετείο (λόγω της δικηγορικής ιδιότητας του κατηγορουμένου) καταδικάστηκε σε φυλάκιση. Αθωώθηκε [13] ύστερα από έφεσή του στον Άρειο Πάγο[14]. Για την ίδια υπόθεση εκκρεμεί μήνυση του ιδίου για ψευδή καταμήνυση εναντίον του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου και του ΕΠΣΕ.[15]

        Ο ίδιος υπεραμύνεται των θέσεων που έχει εκφράσει στα βιβλία του, ισχυριζόμενος ότι είναι ιστορικός και ότι έχει δικαιολογημένο ενδιαφέρον να γράφει «κατά των Εβραιοσιωνιστών», ενώ δημοσίως αρνείται το εβραϊκό Ολοκαύτωμα.[16] Ωστόσο αρνείται την κατηγορία ότι προτρέπει σε εξολόθρευση των Εβραίων και θεωρεί τιμή του τη συνεργασία του με το καθεστώς της Χούντας.[17]

        Να τον χαίρεστε τον «δάσκαλο» σας! (eklag & Λασκαράτος)

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        Μαλάμη αφού ξαναδιαβάσεις
        το σχόλιο της eklag από το p.s και κάτω
        και διαβάσεις επίσης πάνω αριστερά
        στην εικόνα που δημοσίευσα πιο κάτω
        (21/07/2015 στο 4:53 μμ) όπου γράφει

        Short Term : Working Memory
        – Stores the last post read
        – allows irrelevant post full quoting
        – allows out of context sentence extraction (in relevant posts)

        τότε θα ζητήσεις μισή συγνώμη.

        (για τα υπόλοιπα έρχεται ο Κοκομπίλ)

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Διεθνιστά,
        πόθεν προκύπτει η φιλία μου για Πλεύρη κλπ, από πότε έγινα ύποπτος για φιλοναζισμό, έχοντας αφιερώσει 10δες αντιναζιστικά άρθρα;
        Ζητάς από εμένα δήλωση μετανοίας;
        (Ανώνυμε ευχαριστώ)

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ένα ένα τα βγάνει η Βαλαβάνη.
    Τα παιδιά της συνδικαιούχοι της μαμάς της
    Άρση του τηλεφωνικού της απορρήτου. Δηλαδή δεν μπορούσε να την πάρει από άλλο τηλέφωνο, ξέροντας πως θα ξεσπάσει σάλος, ενόσω μάλιστα την παρακολουθούσε και ο άλλη δουλειά δεν είχε κοριός Πανουσης;

    http://tvxs.gr/news/ellada/i-balabani-o-panoysis-kai-ta-balitsakia-parakoloythiseon

    Η Νάντια Βαλαβάνη είπε επίσης πως ούτε η ίδια ούτε η αδερφή της έχουν σχέση με τους λογαριασμούς της μητέρας της, ωστόσο αποκάλυψε πως συνδικαιούχοι είναι τα δύο παιδιά της και το ένα παιδί της αδελφής της.

    Στη συνέχεια η Νάντια Βαλαβάνη, δήλωσε διατεθειμένη να ζητήσει άρση του τηλεφωνικού της απορρήτου προκειμένου να διαπιστωθεί κι επίσημα πότε ακριβώς συνομίλησε με τη μητέρα της, δηλώνοντας παράλληλα ότι είναι σίγουρη ότι την «ακούνε βαλιτσάκια από τότε που έγινε υπουργός».

  5. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἡ Σοσιαλδημοκρατία εἶναι ἀπὸ ὅτι ξέρω κεντροαριστερά.
    Ὁ Tony Blair ὡς Ἐργατικός εἶναι Σοσιαλδημοκράτης.
    Ὁ Gerhard Schröder ἦταν Σοσιαλδημοκράτης.
    Μὲ τέτοιους σοσιαλδημοκράτες δὲν χρειάζονται τὰ συντηρητικὰ κόμματα.
    Ὁ Ἀνδρέας Παπανδρέου σοσιαλδημοκράτης ἦταν καὶ διέλυσε τὴν οἰκονομία.
    Ἑδῶ ἀναρχικοὶ καὶ κομμουνιστές, ἀποδεικνύονται χριστιανοτάτοι, οἱ σοσιαλδημοκράτες θὰ ξεφύγουν;
    Οἱ διαπλεκόμενοι ἀριστερὸ παρελθόν εἶχαν.
    Ὁ ῥωμέικος λαὸς θέλει νὰ ἐξαπατᾶται. Ἔχει μάθει νὰ σκέπτεται μὲ ἀνόητα ῥητά. «Ἀς μάθουμε νὰ ζοῦμε μὲ τὸ χρέος» (δεκαετία 1980). «Ἐὰν δὲν μᾶς κάνει καὶ ὁ Τσίπρας θὰ βγάλουμε ἄλλον καὶ ἄλλον καὶ ἄλλον».

  6. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=42211
    Γιώργος Καρελιάς

    Ρούβλια, δολάρια, δραχμές: τι διδάχτηκαν;

    Η κυβέρνηση Τσίπρα και ο πρωθυπουργός προσωπικά έκαναν επί πέντε μήνες τραγικά λάθη, που οδήγησαν τη χώρα στα πρόθυρα της ολοκληρωτικής καταστροφής. Έχουν όλα καταγραφεί και έχει καταδειχθεί πόσο επικίνδυνο είναι να πιστεύεις σε φαντασιώσεις και να μην κατανοείς το διεθνές περιβάλλον και τους συσχετισμούς των δυνάμεων.

    Ο κ. Τσίπρας φαίνεται ότι φλέρταρε με την επιστροφή στη δραχμή. Το όλο σχέδιο ήταν υπό την έγκρισή του και μάλλον είναι άδικο να φορτώνονται τα πάντα στον Βαρουφάκη, ανεξάρτητα από το δικό του προσωπικό παιχνίδι. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε πει σε πολιτικούς αρχηγούς, σε όχι και τόσο ανύποπτο πολιτικά χρόνο, ότι «δεν θα είναι τόσο τραγικά τα πράγματα με τη δραχμή», επικαλούμενος γνώμες οικονομολόγων. Αλλά το σχέδιο σκόνταψε στα ανύπαρκτα ρωσικά ρούβλια, που θα στέλνονταν στην Αθήνα ως δολάρια για να γίνουν δραχμές. Και ο κ. Τσίπρας αναζήτησε ξανά τη σωτηρία εκεί που την αναζητούσαν και όλοι οι προκάτοχοί του: στα ευρώ της τρόικας.

    Αυτή η διαδρομή λογικά τους έχει κάνει σοφότερους. Θα έπρεπε να έχουν συνειδητοποιήσει ότι, αν δεν εφαρμοστεί ούτε αυτή η συμφωνία με τους Ευρωπαίους, στο προβλεπτό μέλλον η χώρα θα ξαναβρεθεί σε χειρότερο σημείο και τότε δεν θα χρειάζεται κανένα σχέδιο Σόιμπλε για να εξέλθει του ευρώ. Θα έπρεπε, λοιπόν, να έχουν πέσει όλοι πάνω στα προαπαιτούμενα, ώστε να ψηφιστούν γρήγορα και να προετοιμαστούν τα επόμενα βήματα. Αντ’ αυτού βλέπουμε τα γνωστά μπρος-πίσω ή μάλλον μόνο τα πίσω. Η φορολόγηση των αγροτών και η περικοπή των πρόωρων συντάξεων μετατίθενται, υπό τον φόβο νέων «διαρροών» από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ (εδώ προστίθενται και κάποιοι αντάρτες της πορδής από τη ΝΔ).

    Επιπλέον, άνθρωποι της στενής ομάδας της εξουσίας -και μάλιστα από τους θεωρούμενους ως ρεαλιστές- εξακολουθούν να λένε ότι ήταν… επιτυχία(!) τους το δημοψήφισμα, το κλείσιμο των τραπεζών και οι έλεγχοι κεφαλαίων, επειδή έτσι «άσκησαν πίεση στους εταίρους»! Αν είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια πράγματα μετά τη συσσωρευμένη αρνητική εμπειρία από όλες αυτές τις ανόητες και καταστροφικές επιλογές. Και όμως λέγονται(εδώ). [………..]

  7. Ο/Η Αστρολογία μόνη λύση λέει:

    Ψεκασμένη Αριστερά
    Η λύση για τις συντάξεις υπάρχει στο σύμπαν.
    Θα μας το πουν τα άστρα.
    Η αστρολογία είναι επιστήμη

    Gossip-tv.gr Παύλος Χαϊκάλης: Η αστρολογία ήρθε στη ζωή μου ως εσωτερική αναζήτηση

    • Ο/Η Κωνσταντίνος Παΐδης λέει:

      Ενθυμούμαι τας διδαχάς αυτάς εις το μακρινόν πανεπιστήμιον της Γουαδαλαχάρης. Ο κ. Χαϊκάλης αποτελεί λαμπρόν παράδειγμα αξίου συνεχιστού των αρχαίων σοφών ως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ον και αναφέρει.

  8. Ο/Η Boλταίρος λέει:

    Ραυτόπουλος, Δημήτρης, 1924- , κριτικός λογοτεχνίας

    Βραβείο «Διδώ Σωτηρίου» Εταιρείας Συγγραφέων [2009]

    Ο κριτικός λογοτεχνίας, δοκιμιογράφος και δημοσιογράφος Δημήτρης Ραυτόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά το 1924. Παρακολούθησε μαθήματα στην Ecole Pratique des Hautes Etudes του Παρισιού. Από τα εφηβικά του χρόνια αναμίχθηκε στις κινήσεις της πολιτικής νεολαίας της Αριστεράς. Υπήρξε συντάκτης της εφημερίδας «Ελεύθερη Ελλάδα» (1946-1947) και παράλληλα αρθρογραφούσε στο περιοδικό της ΕΠΟΝ «Νέα Γενιά» (1944-1945). Μετά τη χαλάρωση των μετεμφυλιακών μέτρων εργάστηκε στις εφημερίδες «Η Αυγή» (1952-1967), «Ελεύθερος», «Ώρα» (1955-1956). Μαζί με τον Κ. Κουλουφάκο, τον Τ. Πατρίκιο, τον Κ. Πορφύρη, κ.α. σχημάτισαν τη συντακτική ομάδα του περιοδικού «Επιθεώρηση Τέχνης». Κατά την περίοδο της δικτατορίας (1967-1974), ο Ραυτόπουλος διέφυγε στη Γαλλία. Εκεί εργάστηκε ως συντάκτης στο «Λεξικό Robert» και συμμετείχε στο αφιέρωμα του περιοδικού «Temps Modernes» για την Ελλάδα (1969), συνθέτοντας μία ανθολογία κειμένων από διωχθέντες συγγραφείς. Ιδιαίτερα διαπλαστική για τις πολιτικές θέσεις του και για τη μετέπειτα ιδεολογική εξέλιξή του ήταν η φιλική σχέση του με τον Άρη Αλεξάνδρου, αποτέλεσμα της οποίας ήταν οι οξύτατες αντιδογματικές θέσεις του. Μετά τη μεταπολίτευση ανέλαβε τη διεύθυνση του περιοδικού «Ηριδανός», το οποίο με τα αφιερώματά του πραγματοποίησε ανοίγματα προς νέες τάσεις της λογοτεχνίας. Παράλληλα, έγραφε επιφυλλίδες στην «Αυγή» (1977-1980) και αργότερα εργάστηκε ως δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Απογευματινή» (1976-1981). Αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων. Εξέδωσε τα κριτικά έργα: «Οι ιδέες και τα έργα» (1965), «Τέχνη και εξουσία» (1985), «Κρίσιμη λογοτεχνία» (1986), «Σημεία στίξεως» (1987), «Άρης Αλεξάνδρου: ο εξόριστος» (1996), «Αναθεώρηση Τέχνης: η Επιθεώρηση Τέχνης και οι άνθρωποί της» (2006). Ο Ραυτόπουλος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μαρξιστικής κριτικής στη μεταπολεμική περίοδο. Με τα κείμενά του στην «Επιθεώρηση Τέχνης», αναδείχθηκε σε έναν από τους δυναμικότερους και σημαντικότερους νέους βιβλιοκριτικούς και μελετητές της μεταπολεμικής περιόδου. Παρά τις ακραίες, λόγω των πολιτικών συγκυριών, απόψεις του, απέφυγε συστηματικά τον δογματισμό. Υπήρξε διεισδυτικός, οξυδερκής, αιχμηρός στις τοποθετήσεις του και συχνά τολμούσε ρωμαλέα διατύπωση. Σταδιακά η ματιά του πλουτίστηκε από ένα ποιητικό φρόνημα. Το 1997 τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο δοκιμίου-κριτικής για το έργο του «Άρης Αλεξάνδρου: ο εξόριστος». Το 2008 αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτορας του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ (προσφωνήθηκε από τον πρόεδρο του τμήματος, καθηγητή Αντώνη Ρεγκάκο, και την αναπληρώτρια καθηγήτρια νεοελληνικής φιλολογίας, Μαίρη Μικέ). Το 2009 τιμήθηκε με το βραβείο «Διδώ Σωτηρίου» της Εταιρείας Συγγραφέων για το σύνολο του έργου του.

    Τίτλοι στη βάση Βιβλιονέτ
    (2012) Εμφύλιος και λογοτεχνία, Εκδόσεις Πατάκη
    (2006) Αναθεώρηση τέχνης, Σοκόλη
    (2004) Άρης Αλεξάνδρου: ο εξόριστος, Σοκόλη
    (1987) Σημεία στίξεως, Στοχαστής
    (1986) Κρίσιμη λογοτεχνία, Εκδόσεις Καστανιώτη
    (1985) Τέχνη και εξουσία, Εκδόσεις Καστανιώτη

    Συμμετοχή σε συλλογικά έργα
    (2014) Περί λογοτεχνίας και άλλων δαιμονίων, Gutenberg – Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
    (2011) Εισαγωγή στο έργο του Καζαντζάκη, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης
    (2010) Μ. Καραγάτσης: Ιδεολογία και ποιητική, Μουσείο Μπενάκη [εισήγηση]
    (2009) Για τον Αλέξανδρο Αργυρίου, Μουσείο Μπενάκη
    (2009) Πειραιάς, Τσαμαντάκη
    (2008) Γιώργος Σεφέρης 1900-1971: 45 χρόνια μετά το Νόμπελ, Ελευθεροτυπία
    (2007) Από τα Δεκεμβριανά στον Εμφύλιο, Ελευθεροτυπία
    (1997) Επιθεώρηση τέχνης. Μια κρίσιμη δωδεκαετία, Σχολή Μωραΐτη. Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας [εισήγηση]
    (1980) Οι Ακυβέρνητες πολιτείες του Στρατή Τσίρκα και η κριτική 1960-1966, Κέδρος

    Μεταφράσεις
    (2008) Tournier, Michel, Ο Παρασκευάς ή η πρωτόγονη ζωή, Εκδόσεις Πατάκη
    (2005) Gramsci, Antonio, 1891-1937, Γράμματα από τη φυλακή, Ηριδανός

    Κριτικογραφία
    Μεγάλες μικρομεσαίες γυναίκες [Γιώργος Συμπάρδης, Μεγάλες γυναίκες], «Athens Voice», τχ. 526, 14.5.2015
    Η δολοφονική ουτοπία ομολογεί [Άρθουρ Καίσλερ, Το μηδέν και το άπειρο], «The Books’ Journal», τχ. 55, Μάιος 2015
    Ο ρετρο-μελλοντισμός της Κακιάς (μας) Σκάλας [Μιχάλης Μοδινός, Τελευταία έξοδος Στυμφαλία], «The Books’ Journal», τχ. 52, Φεβρουάριος 2015
    Πλουτοπία, ουτοπία, ρεαλισμός [Μιχάλης Μοδινός, Τελευταία έξοδος Στυμφαλία], Περιοδικό «Το Δέντρο», τχ. 201, Δεκέμβριος 2014
    Μιχάλης Μοδινός, Άγρια Δύση – μια ερωτική ιστορία [Μιχάλης Μοδινός, Άγρια Δύση], Περιοδικό «Μεταρρύθμιση», 12.11.2013
    Στο λογοτεχνικό οικοσύστημα του Μιχάλη Μοδινού [Μιχάλης Μοδινός, Άγρια Δύση], «The Books’ Journal», τχ. 34, Αύγουστος 2013
    Ο διηγηματογράφος Δημήτρης Πετσετίδης. Εκατό ιστορίες για την «Κατάσταση» και άλλες καταστάσεις, «The Athens Review of Books», τχ. 19, Ιούνιος 2011
    Ανθρωπολογική τραγωδία – Πολιτική μασκαράτα [Μισέλ Φάις, Πορφυρά γέλια], Περιοδικό «Νέα Εστία», τχ. 1843, Απρίλιος 2011
    Επιστολική Μούσα. Καραγάτσης – Καββαδίας: πολύτροποι – πολύπλαγκτοι – άντρες [Νίκος Καββαδίας, Αλληλογραφία Νίκου Καββαδία – Μ. Καραγάτση], «The Athens Review of Books», τχ. 15, Φεβρουάριος 2011
    Αλέξανδρος Αργυρίου, κριτικός – ιστορικός, «The Athens Review of Books», τχ. 14, Ιανουάριος 2011
    Το «τολμηρά αποκλίνον» κείμενο του Τάσου Γουδέλη [Τάσος Γουδέλης, Η παρουσία], Περιοδικό «Νέα Εστία», τχ. 1839, Δεκέμβριος 2010
    Η σιωπή του Κιβώτιου, «The Athens Review of Books», τχ. 12, Νοέμβριος 2010
    Λογοτεχνία με ειδικές ανάγκες [Βενετία Αποστολίδου, Τραύμα και μνήμη], «The Athens Review of Books», τχ. 10, Σεπτέμβριος 2010
    Ιουδίπους επί Ζωνιανοίς… Όταν ο χρόνος και ο λόγος έχουν πρόσωπο γυναίκας [Ρέα Γαλανάκη, Φωτιές του Ιούδα, στάχτες του Οιδίποδα], «The Athens Review of Books», τχ. 3, Ιανουάριος 2010
    Η κατάκτηση του εγκεφάλου [Eric R. Kandel, Αναζητώντας τη μνήμη], «The Athens Review of Books», τχ. 1, Νοέμβριος 2009

  9. Ο/Η Boλταίρος λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/aristera-itan-o-mperlingkoyer-ohi-o-syriza

    ΑΛΚΗ ΖΕΗ

    Αριστερά ήταν ο Μπερλινγκουέρ, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ

    Η Αριστερά σήμερα στην εξουσία δεν είναι αντάξια των περιστάσεων, διότι δεν είναι μια Αριστερά ενιαία… Γιατί στην Κατοχή υπήρχε τόση ανάταση, έγινε το Θέατρο του Κουν, βγήκε ο Ελύτης, δημιουργήθηκε το βιβλιοπωλείο Ικαρος, γίνονταν τόσα σημαντικά πράγματα; Επειδή είχαμε ένα συγκεκριμένο όραμα και ήμασταν όλοι μαζί, ενώ τώρα οι αριστεροί είναι σκορπισμένοι και ο ένας λέει έτσι και ο άλλος αλλιώς. Θα θεωρούσα ότι έγινε πραγματικότητα το «πρώτη φορά Αριστερά» στην Ελλάδα, αν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν σαν τον Ενρίκο Μπερλινγκουέρ στην Ιταλία. Τότε έβλεπες μια Αριστερά που έκανε καινούργια πράγματα.

  10. Ο/Η της τρελής λέει:

    Κωνσταντοπούλου: Να μην ολοκληρωθεί το πραξικόπημα

  11. Ο/Η Αληταρίες λέει:

  12. Ο/Η pantso λέει:

    Α​​ν αυτό είναι Αριστερά, δεν δέχομαι την ιδιότητα του αριστερού.

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ

    • Ο/Η Po λέει:

      μικρούτσικε κι ασήμαντε, εσύ κρίνεις τι είναι και τι δεν είναι ο Δημήτρης Ραυτόπουλος;
      φαντάζομαι ξέρεις και τι είναι Αριστερά.
      οπωσδήποτε.

  13. Ο/Η eklag λέει:

    Αγαπητέ Λασκαράτε με καλύψατε,ευχαριστώ.

    Προς αγαπητά απο-κόμματα,
    δεν γνωρίζω αν εις το μακρινόν παν/μιο της Γουαδαλαχάρης διδάσκεται η αστρολογία,θεωρώ όμως ότι ο Κος Χαϊκάλης είναι μακράν ο καλύτερος ηθοποιός του οικτρού κυβερνητικού σχήματος και μιας και περί εμμονών ο λόγος θα αναφέρω και το εξής:
    συνελήφθη γερομπαμπαλής φωνασκών υπέρ ανηλίκου τέκνου.
    «Η Ζωή μας» κραύγαζε θεωρώντας πολύ φυσικό φαινόμενο την αποδοχή δημοσίου χρήματος από μη δικαιούχους.
    Πιθανότατα θα την (ξανά)ψηφίσει στον επόμενο γύρο προκειμένου να υπερασπιστεί τα επιδόματά «μας»,αν και δεν είναι απολύτως βέβαιον ότι στον επόμενο γύρο θα υπάρχει οποιοδήποτε επίδομα για οποιονδήποτε,εξαιρούνται εννοείται οι βουλευτές «μας».

    • Ο/Η Κωνσταντίνος Παΐδης λέει:

      Σαφώς και διδάσκεται η αστρολογία εις το μακρινόν πανεπιστήμιον της Γουαδαλαχάρης. Σας παραπέμπω εις το βιβλίον μου «Αρτσι μπούρτσι και λουλάς τα τρολάκια είναι μπελάς, όσο δεν τους απαντάνε, τόσο εκείνα μπαλαλάνε»

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Τον Δημήτρη Ραυτόπουλο, όπως και την Άλκη Ζέη, δεν μπορούν να τους βρίσουν οι τσιπρολαφαζάνηδες, γιατί μόνο να βρίζουν ξέρουν ως απάντηση κι έτσι τους απάντησαν με το δεύτερο τρόπο που ξέρουν, την απόλυτη σιωπή.
    Στο μεταξύ:
    Ο πρωθυπουργός που έφερε τη χώρα στο στόμιο της Αβύσσου και κρυβόταν μέχρι τις 12 και πέντε πίσω από τις υπογραφές των Παπανδρέου-Σαμαρά-Βενιζέλου και έταζε προγράμματα Θεσσαλονίκης για να γίνει πρωθυπουργος, αποκάλυψε την υποκρισία των Λαφαζάνηδων (άθελά του και τη δική του) και είπε κάποια (λίγα από τα πολλά που χρωστάει να πει) αυτονόητα:

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5260108/tsipras-pros-antartes-den-exete-protaseis-krybeste-pisw-apo-thn-ypografh-moy/

    Μιλώντας σε σύσκεψη συνεργατών του, ο Πρωθυπουργός είπε φανερά ενοχλημένος, αναφερόμενος στους διαφωνούντες: «Μέχρι σήμερα αντιδράσεις βλέπω, ηρωικές δηλώσεις διαβάζω, αλλά καμία πρόταση εναλλακτική στο εκβιαστικό δίλημμα της 12ης Ιούλη δεν άκουσα».

    «Αν κάποιοι πιστεύουν ότι το εναλλακτικό αριστερό σχέδιο είναι το σχέδιο Σόιμπλε, η αρπαγή του στοκ των χαρτονομισμάτων της ΕΚΤ ή το να δίνουμε στους συνταξιούχους χαρτάκια «IOU» αντί για συντάξεις, ας βγουν να το εξηγήσουν στον ελληνικό λαό» τόνισε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε: «Και να μη κρύβονται πίσω από την ασφάλεια της δικής μου υπογραφής».

    «Έχω πλήρη επίγνωση ότι ανέλαβα την ευθύνη ενός δύσκολου συμβιβασμού. Ενός συμβιβασμού, όμως, που μας κρατά ζωντανούς να συνεχίζουμε να παλεύουμε», σημείωσε ο Πρωθυπουργός.

    «Αύριο ψηφίζουμε τις τελευταίες προκαταρκτικές δράσεις και για έναν μήνα, περίπου, δεν έχουμε άλλη υποχρέωση νομοθέτησης και πρέπει να ρίξουμε το βάρος στη διαπραγμάτευση για τη νέα δανειακή σύμβαση» τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας και πρόσθεσε:

    «Η έκβαση της διαπραγμάτευσης αυτής θα είναι καθοριστική και η κυβέρνηση πρέπει να αξιοποιήσει κάθε δυνατότητα συμμαχιών, πολιτικών και κοινωνικών, στην Ευρώπη, προκειμένου να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

    Ταυτόχρονα, είπε ο Πρωθυπουργός, κατά το διάστημα αυτό θα πρέπει να ρίξουμε το βάρος της κυβερνητικής πολιτικής στους τέσσερεις παρακάτω άξονες:

    • Στην καταπολέμηση της διαφθοράς και της διαπλοκής,
    • Στην προώθηση σημαντικών μεταρρυθμίσεων και αναγκαίων αλλαγών στο πολιτικό σύστημα
    • Στη προώθηση στοχευμένων δράσεων για τη στήριξη των πιο αδύναμων κοινωνικών ομάδων
    • Στην προσπάθεια άμεσης προσέλκυσης επενδύσεων στην χώρα, ώστε να αντισταθμιστούν οι υφεσιακές τάσεις στην οικονομία.

  15. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.antenna.gr/news/Politics/article/417485/synantisi-kammenoy-me-ton-patriarxi-ierosolymon

    20 Ιουλίου 2015 21:25

    Συνάντηση Καμμένου με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων

    Συνεχίζει την επίσημη επίσκεψή του στο Ισραήλ ο Πάνος Καμμένος.

    Ανακηρύχθηκε Σταυροφόρος του Τάγματος του Παναγίου Τάφου.

  16. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Παντοτε διατηρουσα σημαντικη αποσταση απο τους παραδοσιακους αριστερους, αλλα και απο τους σταλινιζοντες της ανανεωτικης αριστερας, διοτι χρησιμοποιουσαν χυδαια στα μελη τους τον «δημοκρατικο συγκεντρωτισμο», την καθοδηγηση και την αγκιτατσια προπαγανδα στους επαρχιωτες συμφοιτητες μου, τους οποιους παραμορφωσαν στην πιο τρυφερη ηλικια, την υστερη εφηβικη (διαβαζε μακρα παιδικη). Ως αναρχιζων προοδευτικος Αθηναιος νεος προτιμουσα την ελευθερη και ολοπλευρη αναπτυξη της προσωπικοτητας καθε νεου που περασε το εξαταξιο γυμνασιο μεσα στην δικτατορια….

    Μια βασικη αντιρρηση που διατηρω ειναι ο οργανωτισμος, δηλ. η αφελης πεποιθηση οτι ενας εκλεκτος του κομματος στην διευθυνση ενος παραγωγικου οργανισμου εφαρμοζοντας ενα καποιο εγκεκριμενο σχεδιο μπορει να επιφερει θαυματα

    Το μιγμα αυτο ανθρωπων ψημενο αργα στον φουρνο της 40-ετιας απεδωσε ενα κεηκ που δεν τρωγεται με τιποτα.

  17. Ο/Η eklag λέει:

    Αγαπητέ Διεθνιστή,
    προσωπικά χαίρομαι-LOL- όλους τους δασκάλους.
    Αφομοιώνω τελικά ό,τι προωθεί την σκέψη και πρακτική μου.
    Διαφέρει βέβαια κάπως η δική μου πρόσληψη από του Κου Παϊδα,παραδείγματος χάριν,
    αν όμως αυτό δεν είναι διεθνισμός τότε τι είναι;
    Salute!

  18. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ»
    «Ρεσιτάλ» Θηβαίου σε δημοσιογράφο: Καλύτερα να δουλέψεις στα λιπάσματα

    Εντελώς αντίθετο από το προσδοκόμενο αποτέλεσμα είχε, όπως καταδεικνύουν οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε ο γνωστός τραγουδοποιός Χρήστος Θηβαίος προκειμένου να διαφημίσει τη συναυλία που θα έδινε με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

    Ο γνωστός καλλιτέχνης βρέθηκε καλεσμένος προχθες, Δευτέρα, στη ραδιοφωνική εκπομπή της Δέσποινας Αυγερίδου στο σταθμό FM100 της Θεσσαλονίκης, με αφορμή τη συναυλία του στην συμπρωτεύουσα.

    Μετά από λίγα λεπτά η κουβέντα ξέφυγε από πλευράς του καλλιτέχνη, ο οποίος με αφορμή ένα σχόλιο της ραδιοφωνικής παραγωγού για τις δύσκολες ημέρες που διανύει η χώρα, μίλησε απαξιωτικά για το επάγγελμά της χαρακτηρίζοντάς το αντιπαραγωγικό και την κάλεσε να πάει να δουλέψει στα λιπάσματα και στη γεωργία, αφού έχει πτυχίου χημικού.

    «Να δουλέψετε στα βιοκαύσιμα, δεν μας χρειάζονται ραδιοφωνικοί παραγωγοί κυρία μου, μας χρειάζονται άνθρωποι οι οποίοι δουλεύουν», είπε προκαλώντας την αντίδραση της δημοσιογράφου.

    Στην δική της προτροπή να «αφήσετε την κιθάρα σας και να πάτε να δουλέψετε» ο Χρήστος Θηβαίος απάντησε ότι έχει δουλέψει πάρα πολύ στη ζωή του αλλά εκείνη δεν καταλαβαίνει διότι δεν είναι καλή δημοσιογράφος.

    «Χρησιμοποιήσατε τις λέξεις κρίση, δύσκολες μέρες, τι θα πει δύσκολες μέρες; Πιστεύετε ότι χρειάζεται ένας άνθρωπος παραπάνω από 60 ευρώ τη ημέρα; Μιλάτε για μια επίπλαστη ευμάρεια, αυτή που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ όλα αυτά τα χρόνια. Εγώ από 14 ετών πούλαγα εισιτήρια σε ένα κουβούκλιο στην έκθεση Θεσσαλονίκης».

    Σε άλλο σημείο της συζήτησης, ο Χρήστος Θηβαίος είπε πως δουλειές υπάρχουν πολλές, αλλά είναι νέοι αυτοί που προτιμούν την ανεργία γιατί δε θέλουν να εργαστούν και προτιμούν να ζουν με τη σύνταξη των γονιών τους, για να προσθέσει πως οι νέοι που φεύγουν από τη χώρα αναζητώντας εργασία στο εξωτερικό, επιλέγουν την εύκολη λύση.

    Όταν η ραδιοφωνική παραγωγός έθιξε το γεγονός ότι ένας νέος που θα πάει σήμερα να μοιράσει φυλλάδια θα πάρει 10 ευρώ για όλη την ημέρα διερωτώμενη αν μπορεί κάποιος να ζήσει με 10 ευρώ, ο τραγουδοποιός υποστήριξε ότι εκείνος μπορεί να ζήσει την οικογένειά του με 15 ευρώ την ημέρα.
    «Έχω πενταμελή οικογένεια και με 15 ευρώ μπορούμε να ζήσουμε και οι 5. Τι πρέπει να φάω 10 μπριζόλες και μπιφτέκια για να ζήσω; Μπορώ να ζήσω με ένα καπέλο στη μέση του δρόμου ή να δουλέψω σερβιτόρος».

    Σάλος στο διαδίκτυο
    Όπως ήταν αναμενόμενο, η εξέλιξη της συνέντευξης διαδόθηκε με ταχύτατους ρυθμούς, προκαλώντας την αγανάκτηση πολλών χρηστών του διαδικτύου.

    […..]

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64222684

  19. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Έχω ακούσει τηλεοπτική εκπομπή του, αρχές δεκαετίας του ΄90, που προσπαθούσε σοβαρά να πείσει, ότι οι Αλβανοί είναι ένα διαφορετικό είδος πρωτευόντων, ανάμεσα στον άνθρωπο και στον πίθηκο!
    Δηλώσεις μετάνοιας ζητούσε η ασφάλεια από τους πραγματικούς η φανταστικούς κομμουνιστές και τους συνοδοιπόρους αυτών και είχε και τα «μέσα» για να τις πάρει. (άρα καμία σχέση)
    Εγώ δικαιούμαι νομίζω να απορώ (ακριβώς επειδή έχω παρακολουθήσει για αρκετό καιρό τις απόψεις σου), πως μπορείς έναν άνθρωπο με τέτοιες ιδέες να τον αποκαλείς «δάσκαλο» που τον «σέβεσαι».
    Ξέρω ότι πολλά λαμπρά μυαλά από την φιλοσοφία, τη λογοτεχνία, την επιστήμη κ.λ.π. βρέθηκαν να υποστηρίζουν το φασισμό και αυτός δεν είναι λόγος να μην θαυμάζεις και να μην απολαμβάνεις το έργο τους, αλλά για όνομα του θεού, this is not the case!

  20. Ο/Η eklag λέει:

    Κάπως μπερδεύτηκαν οι βούρτσες με άλλα πράγματα.
    Αναφέρθηκα στον ρόλο του δασκάλου γενικώς,ως απάντηση στην υπογράμμιση που ακολουθούσε την τοποθέτηση του Κου Αμανατίδη:»ο δάσκαλος του Δημοτικού» όπερ και ξεκαθαρίστηκε από τον συντάκτη.
    Ως προς τις απολύτως υγιείς απορίες σας επισυνάπτω το εξής:
    το μόνο για το οποίο εγώ πλέον απορώ είναι «πού χάθηκε τόσο χρυσάφι;» και προς την κατεύθυνση αυτή αναζητώ κάθε πληροφορία την οποία τριμελής επιτροπή-me,myself and I-προκρίνει χρήσιμη.
    Θα συνεχίσω δε να το κάνω ενάντια στη μέρα και ενάντια στις κόκκινες γραμμές οποιουδήποτε,ως οι επιμελείς μαθητές οφείλουν.

  21. Ο/Η eklag λέει:

    p.s.
    maybe…this is just the case.
    Try to think about it!

  22. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    «Ξέρω ότι πολλά λαμπρά μυαλά από την φιλοσοφία, τη λογοτεχνία, την επιστήμη κ.λ.π. βρέθηκαν να υποστηρίζουν το φασισμό και αυτός δεν είναι λόγος να μην θαυμάζεις και να μην απολαμβάνεις το έργο τους,…»

    Ετσι μπράβο. Οσο μιλάτε, τόσο ξεσκεπάζεστε. Τι θα απογίνει η «Ευρωπαϊκή» «αριστερά» χωρίς χαϊντεγκέρηδες, αγκαμπένηδες, κούρζηδες και ζιζέκηδες ? Θα κρυώνει η καψερή. Τώρα για τις συγκρρρίσεις της τυραννίας με τον ναζισμό, τι να σας πω ? είμαι μικρός και άμυαλος.

    Να σας πω για το δημοτικό τότε. Κάποτε φορούσαν ποδίτσες στα παιδάκια, σήμερα υπάρχει λίστα με το τι επιτρέπεται στα κυλικεία ή να έχει το ΠΑΙΔΑΚΙ μαζί του. Τι ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να φάει το ΠΑΙΔΑΚΙ. Και κανείς δεν αντιδρά – δεδομένο κι αυτό. Υστερα πώς φτάσαμε ως εδώ … άντε ντε

  23. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Λασκαράτος, eklag
    Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη, ήμουνα προπέτης και μ@λ@κ@ς.
    Ανώνυμε, η αλήθεια πρέπει να λέγεται ακόμα και όταν είναι ενοχλητική.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Σιγά, δεν χάθηκε ο κόσμος, δεν χρειάζεται τόσο σκληρή και άδικη αυτοκριτική, ένα «λάθος μου», θα ήταν για εμένα υπεραρκετό, δεν συνηθίζουν οι Νεοέλληνες να ζητούν συγνώμη.
      Ευχαριστώ.

    • Ο/Η ανώνυμος λέει:

      Διεθνιστή, τι έγινε τελικά με το εγκεφαλογράφημα ;

  24. Ο/Η eklag λέει:

    Καλή καρδιά μωρέ!
    Και τον Βαρουφάκη-που λέει ο λόγος-τον συγχωρούμε,για να μην λένε οι κακές οι γλώσσες πως τον ζουλεύουμε που έχει πισίνα και φοράει πανταλόνια.
    Ημείς βέβαια θα κολυμπήσουμε εκ νέου με τη φουστίτσα στα βρομόνερα,
    καθώς ως εκεί επιτρέπουν(και για όσο το επιτρέπουν) τα εμβάσματά μας να φτάσουμε.
    Γέλα πουλί μου γέλα,είν’ η Ζωή μια τρέλα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s