Πόλη 1453, Αθήνα 1944, Ελλάδα 2015

[Το ίδιο αυτοκαταστροφικό ΟΧΙ στη Δύση]

lask5july15

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Πως θα ένιωθε ένας ευφυής Ενωτικός λόγιος, μέσα στο παρανοϊκο κλίμα των ανθενωτικών κατοίκων της Κωνσταντινούπολης που τρομοκρατούσαν κάθε δυτικόφιλο στοιχείο την κρίσιμη δεκαετία πριν την Άλωση; Ο ίδιος ο πατριάρχης Μητροφάνης που ενθρονίστηκε το 1440 σε έναν μισοάδειο καθεδρικό αποδοκιμαζόταν από τον όχλο ως μητραλοίας (μητροκτόνος) σε κάθε του δημόσια εμφάνιση. Φαντάζομαι πως ο παπικός λεγάτος που στεκόταν τιμητικά δίπλα του, ο Επίσκοπος Κορώνης Χριστόφορος Garatoni θα ένιωθε όπως νιώθει σήμερα ο Γερμανός πρέσβης. Ο διάδοχός του Μητροφάνη (1443), ο Γρηγόριος Γ΄ αναγκάστηκε αποδοκιμαζόμενος από τους εχθρούς της επανένωσης των Εκκλησιών στα 1450 να το σκάσει στη Ρώμη. «Καλύτερα το τουρκικό φακιόλι παρά η παπική τιάρα», ήταν το αντιδυτικό σύνθημα που επικράτησε και έκανε τον ελλαδικό χώρο τμήμα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και τον καθήλωσε πολιτισμικά στην Ανατολή, η οποία τον διαπερνά μέχρι σήμερα.

Πως θα ένιωθε ένας διορατικός Αριστερός το Δεκέμβρη του ’44 μέχρι την τελική ήττα, βλέποντας το ανέφικτο των πολιτικών φαντασιώσεων των σκληρών του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ πως η Ελλάδα θα γινόταν κομμουνιστική, ενάντια στα συμφέροντα της Βρετανίας και των ΗΠΑ,  απέναντι στο δυτικό στρατόπεδο, χωρίς τη σταλινική βοήθεια, που δεν δηλώθηκε ούτε εκδηλώθηκε ποτέ, όπως δεν θα δοθεί καμία βοήθεια από τον σημερινό σκληρό Ρώσο τσάρο. Η Αριστερά και η χώρα έζησαν και τότε ένα φαινόμενο ανορθολογισμού, παρανοϊκών εμμονών ακραίου βολονταρισμού και σύγκρουσης με την πραγματικότητα. Πόσο πλήρωσε αυτήν την φαντασίωση η χώρα; Με τεράστιο ανθρώπινο πόνο και με μεγάλη πολιτική οπισθοδρόμηση. Πως θα ήταν η Ελλάδα σήμερα αν είχε επικρατήσει η Αριστερά πέρα από τις πράγματι καλές προθέσεις των συντριπτικά περισσότερων στρατευμένων στις τάξεις της ανθρώπων, ας μας το πει ο Χρόνης Μίσσιος, αν δεν μας αρκεί η εκδίκηση της Ιστορίας με την κατάρρευση των κόκκινων καθεστώτων: «Ευτυχώς που δεν νικήσαμε».

lask5july15b

Η Ελλάδα πάσχει από τεράστιο έλλειμμα ορθολογισμού και πραγματισμού. Σήμερα η λαϊκίστικη «Αριστερά» και η Ακροδεξιά με τη ναζιστική δεξιά, σέρνουν το χορό αυτών που θέλουν να σπάσουν το κεφάλι τους στον τοίχο, των κερδοσκόπων της δραχμής και των συμπλεγματικών που θεωρούν πως αποσπώμενοι από την ΕΕ θα μπορούμε να ασκήσουμε «δική μας» (ποιανού από όλους αυτούς του παρδαλού μετώπου του ΟΧΙ;) πολιτική, σε έναν κόσμο συγκοινωνούντων δοχείων. Οι Ναζιστές το κάνουν γιατί πιστεύουν βάσιμα πως θα σωθούν και θα θεριέψουν μέσα στην αναμπουμπούλα της καταστροφής, άλλωστε η Ευρώπη είναι αυτή που απαίτησε τη δίωξή τους. Το εκλογικό αποτέλεσμα θα είναι καθοριστικό. Ο Αλέκος Παπαδόπουλος, το εξήγησε αυτό επιγραμματικά, με την ειλικρίνεια που λείπει ολότελα από τους ακραίους δημαγωγούς του ΣΥΡΙΖΑ σαν τον κ.Βαρουφάκη, που μέχρι τώρα δηλώνει ξεδιάντροπα πως οι Τράπεζες θα ανοίξουν την Τρίτη: «Το ‘ΝΑΙ’ είναι Γολγοθάς, το ‘ΟΧΙ’ είναι συντριβή».

Η διχαστική γραμμή που χάραξε ο κ.Τσίπρας διαπερνά οριζόντια όλα τα κόμματα. Δεν είναι μόνο η ταξική τοποθέτηση που διαιρεί, γιατί σχηματικά πράγματι η μεγαλοαστική τάξη είναι γενικά με το ‘ναι’ και η νεολαία με τα ετερόκλητα αδύνατα οικονομικά στρώματα, γενικά με το ‘όχι’. Υπάρχει όμως και μία άλλη διαστρωμάτωση των δυο στρατοπέδων. Οι καλλιεργημένοι άνθρωποι, οι κοινωνικά ευαίσθητοι, οι οραματιστές ενός ουμανιστικού μέλλοντος, αυτοί που ενδιαφέρονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι πραγματιστές, υποστηρίζουν το ΝΑΙ. Αυτούς πρέπει να ακούσουν οι πολλοί και όχι τους κάθε λογής δημαγωγούς που άλλοι για να σώσουν το τομάρι τους, άλλου για να κερδοσκοπήσουν και άλλοι για να αλωνίζουν ως εξουσιαστές σε μια τριτοκοσμική χώρα χωρίς κανόνες, ουρλιάζουν αγανακτισμένοι μαζί με το Νικολόπουλο, την Κωνσταντοπούλου και το Μιχαλολιάκο υπέρ του ΟΧΙ. Μόνο μέσα στην ευρωπαϊκή οικογένεια η Ελλάδα μπορεί να αγωνιστεί για ένα καλύτερο μέλλον της, σε μια δικαιότερη Ευρώπη.

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

30 απαντήσεις στο Πόλη 1453, Αθήνα 1944, Ελλάδα 2015

  1. Ο/Η Αλμπιρέο λέει:

    τα διλήμματά σας θα μπορούσαν να θυμίζουν και φιλοδυτικούς της Πόλης του 1204 ..

  2. Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

    Ευχαριστώ κ. Λασκαράτε!

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητή Αλμπιρέο,
    νομίζω πως μπερδεύετε τα πράγματα.
    Στα 1204 οι δυτικοί είχαν έλθει σαν επιδρομείς-άρπαγες και όχι σαν φίλοι όπως στα 1450.
    Κανένα δίλημμα δεν θα μπορούσε τότε να μπει.
    Ύστερα επιτρέψτε μου να πω πως στα 1204 η Πόλη ελάχιστη σχέση είχε με τους Έλληνες.
    Στα 1453 είχε ήδη διαμορφωθεί η ελληνική συνείδηση σε πολλούς λόγιους και η Πόλη είχε αυτοκράτορα πιθανότατα Έλληνα από πατέρα, που πάντως είχε θητεύσει στην Ελλάδα (Μυστρά-Πελοπόννησο).

    Επ-αναστάσιε,
    εγώ σε ευχαριστώ, εσένα και όλους τους καλούς σχολιαστές μας στους οποίους δεν προλαβαίνουμε να απαντήσουμε, όχι από αγένεια.

    • Ο/Η Αλμπιρέο λέει:

      αγαπητέ Λασκαράτε, και όμως, δυστυχώς ως «καλεσμένοι» αρχικά εισέβαλαν. Κάποιοι τους ήθελαν, και τους άνοιξαν τις πύλες … για να διώξουν άλλους, απ’τον θρόνο.
      Μάλλον εσείς αγνοείτε ότι ακριβώς η εισβολή αυτή, με την αφαίμαξη και την εκμετάλλευση του τόπου από τους καθ’ όλα άξεστους δυτικούς σταυροφόρους που ακολούθησε, ήταν καθοριστική για την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης …

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Άλλη η συμπεριφορά της τότε πρωτόγονης Δύσης το 1204 και άλλο η συμπεριφορά του ουμανιστή και εξαιρετικά καλλιεργημένου πάπα Νικόλαου Ε΄ στα 1453!

        O oυμανιστής πάπας Νικόλαος ο Ε΄.

        Ο ουμανισμός, ύποπτος μέχρι τότε για την δυτική Εκκλησία, έγινε στα χέρια του Νικόλαου εργαλείο προόδου της Ρώμης
        Συγκέντρωσε γύρω του Έλληνες λόγιους
        Διέσωσε 9.000 τόμους ελληνικών βιβλίων από την πτώση της Κωνσταντινούπολης
        Πολυμαθέστατος, ότι δεν ήξερε ήταν έξω από την ανθρώπινη γνώση.
        Απηύθυνε εκκλήσεις στους ηγέτες της Δύσης να βοηθήσουν την Κωνσταντινούπολη
        Ναυλόχησε όσο πιό γρήγορα μπορούσε και με δικά του έξοδα ακόμη και έστειλε 10 παπικά πλοία να βοηθήσουν την πολιορκημένη Πόλη, αλλά έφτασαν αργά.
        Η πτώση της Πόλης ήταν ένας δεύτερος θάνατος για τον Όμηρο και τον Πλάτωνα έγραψε ο καρδινάλιος Σίλβιο Αινείας Πικολίμινι, στενός φίλος του Νικόλαου και μετέπειτα πάπας Πίος ο 2ος.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Nicholas_V

        Pope Nicholas V
        ……………
        The eight scant years of his pontificate were important in the political, scientific, and literary history of the world.
        ……………………….
        Under the generous patronage of Nicholas V, humanism made rapid strides as well. The new humanist learning had been hitherto looked on with suspicion in Rome, a possible source of schism and heresy from an unhealthy interest in paganism. For Nicholas V, humanism became a tool for the cultural aggrandizement of the Christian capital, and he sent emissaries to the East to attract Greek scholars after the fall of Constantinople. The pope also employed Lorenzo Valla to translate Greek histories, pagan as well as Christian, into Latin. This industry, coming just before the dawn of printing, contributed enormously to the sudden expansion of the intellectual horizon.

        Nicholas V, with assistance from Enoch of Ascoli and Giovanni Tortelli, founded a library of nine thousand volumes, including manuscripts rescued from the Turks after the fall of Constantinople. The Pope himself was a man of vast erudition, and his friend Aeneas Silvius Piccolomini, later Pope Pius II, said of him that «what he does not know is outside the range of human knowledge».

        He was compelled, however, to add that the lustre of his pontificate would be forever dulled by the fall of Constantinople, which the Turks took in 1453. Unsuccessful in a campaign to unite Christian powers to come to the aid of Constantinople, just before that great citadel was conquered, Nicholas V had ordered 10 papal ships to sail with ships from Genoa, Venice and Naples to defend the capital of the Eastern Roman Empire. However, the ancient capitol fell before the ships could offer any aid. The Pope bitterly felt this catastrophe as a double blow to Christendom and to Greek letters. «It is a second death», wrote Aeneas Silvius, «to Homer and Plato.»

        Nicholas V preached a crusade and endeavoured to reconcile the mutual animosities of the Italian states, but without much success. He did not live long enough to see the effect of the Greek scholars armed with unimagined manuscripts who began to find their way to Italy.
        …………….

  4. Ο/Η Αριστείδης Καρατζόγλου λέει:

    Αυτό που διαπιστώνω μετά από μεγάλο αριθμό συζητήσεων με ανθρώπους που σκοπεύουν να ψηφίσουν «όχι» είναι ότι, δυστυχώς, σχεδόν πάντα τα κίνητρό τους είναι ο φθόνος για τους άλλους. Μεροκαματιάρηδες, χρονίως άνεργοι, νέοι φοιτητές με σίγουρη την προοπτική της ανεργίας, κανένας μα κανένας δεν μου έχει πει ότι μετά το μεγάλο όχι φαντάζεται τη ζωή του καλύτερη. Όλοι γνωρίζουν ότι μετά το δημοψήφισμα, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, έρχονται μαύρα σκοτάδια. Αυτό που ακούω συνέχεια είναι «θα νοιώσουν και οι άλλοι όπως εμείς». Οι «άλλοι» ανάλογα με τον συνομιλητή είναι οι δεξιοί, οι περισσότερο φτασμένοι οικονομικά πολίτες, οι δημόσιοι υπάλληλοι κλπ. Ψηφίζουν απελπισμένα για να τραβήξουν περισσότερους στον λάκο.

    • Ο/Η Psycho λέει:

      Ψυχιατρικά διαπιστωμένο το σύνδρομο του θα πάρω πολλούς στο χαμό μου γιαυτό βλέπετε να ψηφίζουν όχι ναζιστές, κομμουνιστές, δεξιοί και αριστεροί.
      Αυτό που δεν φαντάζονται αυτοί είναι πως όταν όσοι κρατάνε φτωχύνουν, τα πράγματα γιαυτούς θα είναι πολύ χειρότερα.
      Λένε οι κακομαθημένοι που θέλουν να πέφτουν λεφτά από τον ουρανό. Μας κάνανε Αφρική όμως δεν είδανε ακόμη τι θα πει Αφρική.
      Είμαστε χώρα ανορθολογιστών, εγωϊστών και μικρόψυχων.

      • Ο/Η Δανείστηκα για τα 300 τ.μ. του φτωχικού μου λέει:

        http://www.protothema.gr/sto-divani/article/489049/ellada-ora-miden-oi-psuhologikes-eblokes-pou-mastizoun-tous-ellines/

        Ελλάδα ώρα μηδέν: Οι ψυχολογικές εμπλοκές που μαστίζουν τους Έλληνες

        Η ανωριμότητα αυτή που χαρακτηρίζει την Ελληνική πλευρά των διαπραγματεύσεων μου θυμίζει επίσης μια ακόμα πτυχή των περιστατικών με τα οποία εργάζομαι. Κατά τη διάρκεια της ψυχοθεραπευτικής μου δουλειάς έχω μάθει ότι το πιο δύσκολο κομμάτι της θεραπείας των ανθρώπων που με επισκέπτονται είναι να αναλάβουν την ευθύνη για αυτό που τους συμβαίνει. Όσο πιο ανώριμος είναι ο άνθρωπος που έχω απέναντί μου, τόσο πιο έντονα κατηγορεί τους γύρω του για τα προβλήματά του. Και στην Ελλάδα, πιστέψτε με, το φαινόμενο αυτό είναι εξαιρετικά συνηθισμένο. Μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων νιώθει δέσμια άλλων ανθρώπων ή των περιστάσεων που τους περιβάλλουν. Για τα προβλήματά τους πάντα φταίει ο σύντροφός τους, τα παιδιά τους, η μάνα τους, ο πατέρας τους, η κακιά ξανθιά που τους πήρε τον άντρα, το αφεντικό τους, η ανεργία, η οικονομική τους κατάσταση κοκ. Προκειμένου όμως να μπορέσει κάποιος να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα αποτελεσματικά είναι απαραίτητο να διερευνήσει τη συμβολή του σε αυτό και να αποδεχτεί το μέρος της ευθύνης που του αναλογεί. Αν και εφόσον αυτή η συνειδητοποίηση επιτευχθεί ανοίγει αμέσως ο δρόμος για την οικοδόμηση μιας νέας πιο ικανοποιητικής πραγματικότητας που θα στηρίζεται στην ενεργητική και όχι στην παθητική στάση του απέναντι στη ζωή.

        Κάτι παρεμφερές συμβαίνει αυτή τη στιγμή και στη μικρή μαγική μας χώρα όπου κανείς δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη για αυτό που συμβαίνει.

  5. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/532/%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC

    Διπολική Αριστερά

    Η διπολικότητα είναι μία εξαιρετικά επικίνδυνη ασθένεια η οποία στις σοβαρές εκδοχές της τιθασεύεται με την παροχή λιθίου στους ασθενείς. Η διπολικότητα στην πολιτική είναι μία εξαιρετικά σοβαρή ασθένεια για τη δημοκρατία η οποία δυστυχώς δεν ξεπερνιέται παρά μόνο με τη λήθη. Ο άνθρωπος είναι επιρρεπής στην κατευναστική επενέργεια της λήθης. Τον απαλλάσσει από τον πόνο. Το λίθιο, επίσης.

    Την ημέρα που ο κ. Λαφαζάνης υπέγραφε ένα «memorandum of understanding» με τον Ρώσο ομόλογό του για την κατασκευή ενός αγωγού φυσικού αερίου που θα είναι επέκταση του Turkish Stream στη Βόρειο Ελλάδα (αγωγός που δεν θα κατασκευαστεί ποτέ αλλά που αποτελεί μείζον φαντασιωσικό-επικοινωνιακό προϊόν του κυβερνητικού μηχανισμού), ο Νίκος Κοτζιάς, υπουργός Εξωτερικών, συναινούσε διά της υπογραφής του στην ανανέωση των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία από την ΕΕ. Διγλωσσία; Αμφισημία; Κοροϊδία; Όχι. Απλά άλλη μία ένδειξη της υφέρπουσας ασθένειας. Διπολικότητα. Ο Νίκος Κοτζιάς ασκεί την πολιτική που ικανοποιεί τη Δύση και τους Αμερικανούς. Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης ασκεί πολιτική με τις φαντασιώσεις που ικανοποιούν τα σταλινικά ανακλαστικά μιας μερίδας της Αριστεράς. Η Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να είναι υπερήφανη. Τετραγωνίζει τον κύκλο. Στο μυαλό της, βέβαια.

    Την ημέρα που ο Αλέξης Τσίπρας συναινούσε στη

  6. Ο/Η Πατρινός λέει:

    Όλα τα βίντεο του Νικολόπουλου που τον δείχνουν να λέει τις θρησκευτικές και πατριωτικές του παπαριές έχουν αποσυρθεί λόγω συριζα

    http://www.star.gr/Pages/Parapolitika.aspx?art=258998&artTitle=ola_ta_lefta_o_pappas_pou_pige_gia_agiasmo_sto_grafeio_tou_nikolopoulou_vinteo_

    Όλα τα λεφτά ο παππάς που πήγε για αγιασμό στο γραφείο του Νικολόπουλου (ΒΙΝΤΕΟ)

    Άγιασε ότι υπήρχε στο χώρο με εντολή του υποψήφιου βουλευτή των ΑΝΕΛ

    Αγιασμό στο πολιτικό του γραφείο έκανε ο Νίκος Νικολόπουλος ο οποίος θα είναι υποψήφιος με τους ΑΝΕΛ στην Αχαΐα. Αρχικά όλα κυλούσαν φυσιολογικά, μέχρι που ο κ.Νικολόπουλος έκανε υπόδειξη στον πάτερ να αγιάσει με τον βασιλικό του ακόμη και το… πορτρέτο του Κωνσταντίνου Καραμανλή που κοσμεί έναν τοίχο του γραφείου! Ο ιερέας όχι μόνο τον άκουσε αλλά έριξε αγιασμό ακόμη και στην προτομή του (Δημήτριου Γούναρη;) που υπήρχε στο σημείο!

    ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ

    • Ο/Η Ζωή Νικολοπούλου, εθνορθόδοξη μπλσεβικα λέει:

      Δεν παίζει κανένα βίντεο με τις μλκς του, όμως αυτό δεν μπορείτε να το σβήσετε σιριζανέλ

      http://www.kathimerini.gr/781507/article/epikairothta/politikh/xydaio-sxolio-nikolopoyloy-sto-twitter

      Χυδαίο σχόλιο Νικολόπουλου στο Twitter

      Το θλιβερό αυτό περιστατικό -θλιβερό γιατί του κ. Νικολόπουλου δεν του περνάει καν από το μυαλό ότι αναφέροντας ως π…ηδες τους ομοφυλόφιλους δεν εκθέτει μόνον τον εαυτό του, αλλά και τη χώρα καθότι βουλευτής της- προκλήθηκε όταν σκέφτηκε ανάμεσα στα καυστικά σχόλιά του για τον αντιρατσιστικό νόμο να περιλάβει και τον Λουξεμβούργιο πρωθυπουργό. «Από την Ευρώπη των Εθνών, στην Ευρώπη των Π…ριών! Ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου αρραβωνιάστηκε τον αγαπημένο του», ήταν το tweet του αυτοπροσδιοριζόμενου και προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος κ. Νικολόπουλου.

      Οι αντιδράσεις δεν άργησαν να φανούν, καθώς το Τwitter γέμισε αμέσως από σχόλια κατακραυγής της ομοφοβίας του βουλευτή. Ο ίδιος όμως όχι μόνον δεν θεώρησε σκόπιμο να ζητήσει συγγνώμη, αλλά επανήλθε ως εξής: «Μετά τις χυδαίες επιθέσεις και τον οχετό ύβρεων απαντώ: Από την Ευρώπη των Εθνών στην Ευρώπη των Κίναιδων δηλαδή αυτών που κινούν την αιδώ». Και κάπως έτσι, ύστερα από λίγες ώρες, ήρθε και η απάντηση από τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου Xavier Βettel τον οποίο προφανώς κάποιος (μπορεί και ανώνυμος χρήστης του Τwitter) ενημέρωσε για το τι εγράφη σε βάρος του από έναν βουλευτή του ελληνικού Κοινοβουλίου. Πολύ ευγενικά αλλά και με προφανή ειρωνεία, ο κ. Bettel έστειλε το εξής tweet στα αγγλικά στον κ.Νικολόπουλο: «Γεια σας. Ακουσα ότι θέλετε κάτι να μου πείτε, αλλά δεν μιλώ ελληνικά. Συγγνώμη».

      Εκτοτε ο βουλευτής απέφυγε να επανέλθει στο θέμα προτιμώντας να αναρτά ανακοινώσεις άσχετες με το επίμαχο tweet του. Ενδεχομένως ο κ. Νικολόπουλος να χάθηκε στη μετάφραση ή μπορεί πάλι ο υπέρμετρος… ανδρισμός του να μην του επέτρεψε να κατανοήσει τη δειλία που εξέπεμψε αποφεύγοντας να εξηγήσει στον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου τι ακριβώς εννοούσε…

  7. Ο/Η Zωή Δαφνί λέει:

  8. Ο/Η του μπαρουφάκι λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/215484/halas-ti-giorti-me-aythadeis-erotiseis-ti-eipe-o-varoyfakis-se-dimosiografo-toy-skynews

    Δεν πίστευε στα αυτιά της η απεσταλμένη του βρετανικού καναλιού Sky News όταν πλησίασε τον Γιάνη Βαρουφάκη που πήγε να ψηφίσει και τον ρώτησε τι θα γίνει με το ρευστό στις τράπεζες.

    «Χαλάς τη γιορτή με αυθάδεις ερωτήσεις» της απάντησε ο Γιάνης Βαρουφάκης.
    Η απεσταλμένη του βρετανικού καναλιού δημοσιοποίησε πολλές φορές το μήνυμά της στο twitter μη πιστεύοντας στα αυτιά της με αυτό που άκουσε.

    Πηγή: «Χαλάς τη γιορτή με αυθάδεις ερωτήσεις» -Τι είπε ο Βαρουφάκης σε δημοσιογράφο του skynews | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/215484/halas-ti-giorti-me-aythadeis-erotiseis-ti-eipe-o-varoyfakis-se-dimosiografo-toy-skynews#ixzz3f0xThmZM

  9. Ο/Η του κώλου λέει:

    Πόλεμος ξέσπασε ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και στο ΚΚΕ με προσωπικές επιθέσεις από το Left για τον Δημήτρη Κουτσούμπα.

    Το άρθρο του Left.gr για τον Κουτσούμπα

    «O Κουτσούμπας χειρότερος και από τους δανειστές», ήταν ο τίτλος που επέλεξε να βάλει το Left.gr στην ανάρτηση που περιείχε τις δηλώσεις του γγ. του ΚΚΕ κατά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος.

    http://www.iefimerida.gr/news/215483/xespase-fanatikos-polemos-syriza-enantion-koytsoympa-kai-kke#ixzz3f0xwtqNQ

    «Στον τοίχο ενός εκλογικού κέντρου στην οδό Μπενάκη, ο Τσίπρας ζωγραφισμένος σαν Θεός»
    Elisa Perrigueur ‏@ElisaPerrigueur
    Sur la façade d’un bureau de vote à Benaki, #Tsipras est représenté en Dieu #Greferedum

    Πηγή: Ξένοι δημοσιογράφοι τουιτάρουν: «Ζωγράφισαν τον Τσίπρα σαν θεό σε εκλογικό κέντρο» [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/215481/xenoi-dimosiografoi-toyitaroyn-zografisan-ton-tsipra-san-theo-se-eklogiko-kentro-eikones#ixzz3f0yEn4ih

  10. Ο/Η fulldays (@fulldayslog) λέει:

    το τι σέρνει ο καθένας στο κάρο του φτιάχνει ιστορία. η λαϊκίστικη αριστερά σέρνει τα ταξικά άκρα και ο δυτικός πολιτισμός τη δυτική εκκλησία και την κουλτούρα, νεποτισμό, ιδεοληψία που τη χαρακτηρίζουν.

    κατανοώ τις συγκρίσεις, αλλά μόνο από ανθρώπους που δεν μπορούν να ξεπεράσουν τις δικές τους προσωπικές ιστορίες. Ειδικά δεξιούς αριστοκράτες με προβλήματα ακοής.

  11. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Τότε ὑπῆρχε ὁ Πλήθων μὲ τὴν πρότασιν δημιουργίας ἑλληνικοῦ κράτους στὴν Πελοπόννησο. Δημιουργία ἐθνικοῦ στρατοῦ, διανομὴ τῆς γῆς στοὺς καλλιεργητὲς καὶ ἐπιστροφὴ στὴν Ἑλληνικὴ Ἐθνικὴ Θρησκεία καὶ στὴν Φιλοσοφία, γιατί οἱ ῥασοφόροι μένουν οἱ ἴδιοι καὶ οἱ ἄθεοι ἀπέτυχαν νὰ τοὺς τιθασσεύσουν ἂν καὶ γνώριζαν τὸ ποιόν τους. Ἡ Ἀναγέννησις ἦταν στὰ σπάργανα, ἀφ’οὗ καθοριστικὸ ῥόλο ἔπαιξε ἡ φυγὴ τῶν μαθητῶν τοῦ Πλήθωνος ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα πρὸς τὴν Ἰταλία μὲ τὴν πτώσιν τῆς Πόλεως καὶ τῆς Πελοποννήσου.
    Οἱ δεκαετίες τοῦ ’40 καὶ τοῦ ’50 δὲν ἦταν χρυσὲς γιὰ τὴν Ἑλλάδα οὔτε καὶ γιὰ τὴν Δυτικὴ Εὐρώπη, γι’αὐτὸ καὶ ἡ μετανάστευσι πρὸς τὶς χῶρες τῆς Δύσεως, ὅταν αὐτὲς χρειάστηκαν ἐργάτες τὸ 1960 καὶ ὄχι πρωτύτερα. Γιὰ τοὺς πλείστους μία δεκαετία, αὐτὴ τοῦ ’80 ἦταν ἡ διαφορὰ μεταξὺ καπιταλισμοῦ καὶ κομμουνισμοῦ. Στὸν ΕΑΜ εἶχαν παγιδευθεῖ καὶ κεντρῷοι.

    Ἡ ἐποχὴ χρειάζεται Πλήθωνες.

  12. Ο/Η eklag λέει:

    Ο Πάπας ουμανιστής και το άλλο με τον Τοτό.
    Με το ΝΑΙ γολγοθά και το ΟΧΙ συντριβή;
    Ανέκδοτα τέτοιες ώρες ρε παιδιά;

  13. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    δυστυχώς σ’ αυτή την χώρα θα συνεχίσουμε να είμαστε η (ορθολογική) μειονότητα. το ποίμνιο απεφάνθη.

  14. Ο/Η alex λέει:

    http://www.kavafis.gr/poems/content.asp?id=7&cat=1

    Είν’ η προσπάθειές μας, των συφοριασμένων·
    είν’ η προσπάθειές μας σαν των Τρώων.
    Κομμάτι κατορθώνουμε· κομμάτι
    παίρνουμ’ επάνω μας· κι αρχίζουμε
    νάχουμε θάρρος και καλές ελπίδες.

    Μα πάντα κάτι βγαίνει και μας σταματά.
    Ο Aχιλλεύς στην τάφρον εμπροστά μας
    βγαίνει και με φωνές μεγάλες μάς τρομάζει.—

    Είν’ η προσπάθειές μας σαν των Τρώων.
    Θαρρούμε πως με απόφασι και τόλμη
    θ’ αλλάξουμε της τύχης την καταφορά,
    κ’ έξω στεκόμεθα ν’ αγωνισθούμε.

    Aλλ’ όταν η μεγάλη κρίσις έλθει,
    η τόλμη κι η απόφασίς μας χάνονται·
    ταράττεται η ψυχή μας, παραλύει·
    κι ολόγυρα απ’ τα τείχη τρέχουμε
    ζητώντας να γλυτώσουμε με την φυγή.

    Όμως η πτώσις μας είναι βεβαία. Επάνω,
    στα τείχη, άρχισεν ήδη ο θρήνος.
    Των ημερών μας αναμνήσεις κλαιν κ’ αισθήματα.
    Πικρά για μας ο Πρίαμος κ’ η Εκάβη κλαίνε.

    Οι Υπηρεσίες του «κομιστή νο 1» θα εργάζονται υπερωριακώς .Καληνύχτα…

  15. Ο/Η ploigos1 λέει:

    «Στα 1204 οι δυτικοί είχαν έλθει σαν επιδρομείς-άρπαγες και όχι σαν φίλοι όπως στα 1450» Να και μία ενδιαφέρουσα άποψη απο πολλές πλευρές. Οι επιδρομείς -άρπαγες που γίνονται φίλοι. Κάπως έτσι και οι Ναζί που ξέσκισαν την χώρα τώρα είναι φίλοι μας. Νομίζετε ε;; Εκτός αν πιστεύετε οτι οι Ναζί σταμάτησαν να υπάρχουν. Ποτέ φυσικά…Ψάξτε το….

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Eίναι πολύ άδικο και εμπαθές να θεωρείς πως πάνω από διακόσια χρόνια μετά οι άνθρωποι, οι καταστάσεις και οι προθέσεις ήταν ενιαίες σε όλη τη Δύση και ίδιες με πριν. Αν θέλεις διάβασε το σχόλιό μου για τον τότε πάπα Νικόλαο Ε΄. Τι να κάνουμε εδώ κάθε ελληνική κυβέρνηση είναι διαφορετική από την προηγούμενη. Άλλωστε στα 1453 δεν υπήρχαν πολλά για να αρπάξουν στην Πόλη, έπρεπε μάλιστα να πολεμήσουν έναν ισχυρό Σουλτάνο.
      Οι Ναζί; Υπάρχουν σε σοβαρό ποσοστό στην Ελλάδα και στρατεύτηκαν υπέρ του ΟΧΙ.
      Αυτά να τα πείτε σε ηγετικούς κύκλους του ΣΥΡΙΖΑ που μας λένε πως δεν υπάρχουν.
      Εσείς επ’αυτού τι πιστεύετε αλήθεια;
      (πατήστε και το next στην εικόνα πολλές φορές, προτού απαντήσετε, αν απαντήσετε)

  16. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΑ (ΝΕΟ)ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ
    Η μέρα που πέθανε ο Κωστοπουλισμός

    Η μεγαλύτερη εθνική καταστροφή είναι η παραίτηση Σαμαρά, του μοναδικού ευρωπαϊκών προδιαγραφών «πολιτευτή» που διέθετε η χώρα. Χάθηκε ο τρισμέγιστος ανήρ που ενσάρκωσε το ευρωπαϊκό όραμα των «διεθνιστών» του έθνους, ο μεταμοντέρνος «άντρας της δεκαετίας», ο αδιαφιλονίκητος γαμιάς του πρωινού καφέ, ο πατέρας του βλασταριού που αντέγραφε στις εξετάσεις και για χάρη του απολύονταν οι καθηγήτριες που του έπαιρναν την κόλλα, αυτός που διόρισε όλη την Καλαμάτα στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο αποκαταστάτης των εικόνων της παναγίας στους δημόσιους οργανισμούς. Η χώρα ζει ένα δράμα.

    http://hypnovatis.blogspot.de/2015/07/blog-post_6.html#more

  17. Ο/Η Παναγιώτης λέει:

    Κύριε Ροΐδη, σας διαβάζουν και υπουργοί της κυβερνήσεως ( έστω και αναπληρωτές ). http://www.kathimerini.gr/822953/article/epikairothta/politikh/mardas-grexit-opws-alwsh-ths-polhs

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

      http://www.kathimerini.gr/822953/article/epikairothta/politikh/mardas-grexit-opws-alwsh-ths-polhs

      Μάρδας: Grexit… όπως Αλωση της Πόλης

      Με την Αλωση της Κωνσταντινούπολης παρομοιάζει μια πιθανή έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών σε μήνυμά του στο Facebook. Ο κ. Δ. Μάρδας ταυτίζει τους οπαδούς της δραχμής με τους «ανθενωτικούς» στην πολιορκούμενη Κωνσταντινούπολη το 1453 και το γενικότερο κλίμα της εποχής που αποδίδεται με τη φράση «καλύτερα σαρίκι τούρκικο, παρά τιάρα παπική». Το σύνθημα αυτό, αναφέρει ο κ. Μάρδας, «απηχούσε την αντιπαράθεση που επικρατούσε στο εσωτερικό της Πόλης, πριν από την Αλωση».

      Σύμφωνα με τον κ. Μάρδα, υπάρχουν σαφείς ιστορικές αναλογίες με τη σημερινή κατάσταση. «Μάταια», περιγράφει ο κ. Μάρδας, «η τραγικότερη φυσιογνωμία της Ιστορίας μας, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, εκλιπαρούσε βοήθεια και από τα ξένα και από το “υπήκοον έθνος” τον Μάιο του 1453. Ζητούσε εκποίηση πραγμάτων για να εξασφαλίσει μισθοφόρους να υπερασπιστούν την Πόλη. Και το υπήκοον αρνιόταν να την προσφέρει και αναθεμάτιζε. Κι ήρθαν οι Τούρκοι κι έπνιξαν στο αίμα της την Πόλη». Χθες, ο κ. Μάρδας επανήλθε, τονίζοντας (Βήμα Fm) ότι με το παραπάνω κείμενό του απευθύνεται σε όλους όσοι «υποστηρίζουν την επιστροφή στη δραχμή ή σε όποιο εικονικό νόμισμα».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s