Συνεπείς αριστεροί – Μεγάλοι επαναστάτες

[Παράδειγμα επαναστατικής πράξης, του έκτακτου συντρόφου Τσακνή]

ro18june15b

Δεν επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες ότι το χειροφίλημά του έληξε, πηγές δεν αποκλείουν να το συνεχίζει ακόμα.

Ως μη-κακόπιστοι, δεν παίρνουμε θέση…

(αν και έχουμε άλλες, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι ο σ. Τσακνής πήρε το χέρι του Ιερώνυμου σπίτι για σουβενίρ, αλλά το θεωρούμε λίγο τραβηγμένο)

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

19 Responses to Συνεπείς αριστεροί – Μεγάλοι επαναστάτες

  1. Πού θα κατρακυλήσουμε αλήθεια; Πόσο ακόμη θα απεμπολούμε την ιδεολογία που (δήθεν;) υπηρετούσαμε;

  2. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Μα χάθηκε το φιλότιμο και κάθε αξιοπρέπεια; Λίγος ανδρισμός;

  3. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Κατ αρχη ο Τσακνης δεν ειναι, ουτε ηταν ΣΥΡΙΖΑ.[ανασανα]
    Ο Τσακνης, ο Πασαλαρης, και αλλοι, πηραν τις θεσεις αυτες, και καλως, για να προκυψει μια ακομματιστη δημοσια τηλεοραση.
    Δηλωνε κομμουνιστης, και ΚΚΕ.
    Δεν εχω να του καταλογισω τιποτα!
    Δεν ειναι κλεφτης, ψευτης, φιλαργυρος, ακαματης, κουτσομπολης.
    Αν ειναι θεουσος, κριμα στη φημη του κομμουνιστη!!
    Οταν ειδα το χειροφιλημα, δαγκωθηκα.
    Προσωπικα ομως δε με νοιαζει ακομα κι αν φιλησει ακομα και το κατω χερι του ρασοφορου δημοσιου υπαλληλου, και γενικου αρπαγα.
    Εκεινο που με ενδιαφερει ειναι αν στην ΕΡΤ που θα υπηρετει, να μη χωσει μεσα τις » θειες λειτουργειες» της μαυροφορεμενης μαφιας!!!!!!
    Φιλε Λασκαρατε, αν ποτε τον συναντησω τον Τσακνη, να εισαι βεβαιος, θα μας ακουσει το πανελληνιο.
    Νομιζω εχω το δικαιωμα, αφου ξυμεροβραδυαστηκα πολλες φορες, συν γυναιξι, για συμπαρασταση στην ΕΡΤ 3.

    • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

      «Νομιζω εχω το δικαιωμα, αφου ξυμεροβραδυαστηκα πολλες φορες, συν γυναιξι, για συμπαρασταση στην ΕΡΤ 3.»

      Καλα να παθεις, διοτι δεν ειχες μακρυνη ξαδελφη, παραγωγο στην ΕΡΤ με 60.000 ευρω ετησιως, ουτε συμφοιτητη μηχανικο που τον διορισε η μητερα του με 67.000 ετησιως

    • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

      Δεν οι ΔΕΚΟ η πατριδα μας
      αλλα η ΕΡΤ ειναι η ….βουλη μας (σχεδιο)

      Δεν ειναι οι γκομενιτσες του κουτσου διευθυντη της ΥΕΝΕΔ
      και τα πιο καλα μυαλα μας της ζωης το αποπαιδ’
      Επαρχιωτες στην ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ
      στον ΟΣΕ, τον ΕΟΜΜΕΧ, τον ΗΛΠΑΠ η τον ΟΠΑΠ
      Η Νακη Αγαθου και η Μιμη μισο-μισο
      του Λιανη η ξαδελφη και η ανηψια
      η Φωτεινη η Πιπιλη, η Συλβανα Ραπτη
      η Λιανα, ο Κουικ κι αλλα δεξια παιδια
      τα πασοκια, οι πασοκες, τα φρικια
      ο Νασος, οι Ρεπορτερς 7 στους 8 βουλευτες
      η ΕΡΤ τους πηγε στην Βουλη, τι τα θες
      Η Αννα η Καραμανλη, η Αγατσα η Αριαγνη
      ο νευρικος Ντινοπουλος που ζηλεψε τον Λιανη
      η Χρυσα η Αραπογλου ο Κωστας ο Γκιουλεκα
      ετσι εις τα προχειρα ξεπερασα τους δεκα!!!
      και αν στο ποιηματιδιο αυτο λησμονησα κανενα
      καλοι μου αναγνωστες συγχωρεστε και εμενα
      Ωχ μολις αντιληφθηκα εξεχασα τον Πανο
      τον κοκκινο μας υπουργο και τωρα τι θα κανω;

      19.06.2013

      Αφωτιστος Φιλελλην

      ΥΓ Γραφει η συμπαθης κορη του Σπυρου Κατσιμη, με μητρια την Ελλη Σταη και συζυγο τον λογογραφο του Α.Τσιπρα.
      » Η μια παρανομία γεννά την άλλη. »

      Καi εχει απολυτο δικαιο. Ποσα παιδια υπουργων, κομματικων στελεχων ΠΑΣΟΚ ΝΔ, μεγαλοδημοσιογραφων ή μεγαλοπαραγωγων διοριστηκαν ηδη απο την εποχη της ΥΕΝΕΔ και εντευθεν στην Κρατικη Τηλεοραση;

      Ν. Μιχαλιτσης, πρώην Διευθυντής Τεχνικών υπηρεσιών ΕΡΤ, γιος της μουσικης παραγωγου Σοφιας Μιχαλιτση
      Δεμιρης γιος της Δεμιρη
      Ζουλας γιος του Ζουλα
      ζευγαρια, αδελφια , ξαδελφια,….

      Ακομη και οι δυο τελευταιοι αρμοδιοι Υφυπουργοι ειναι παιδια Υπουργων (Κεδικογλου, Καψης)

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

      • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

        Η ερμηνεια του ειναι περιπου η εξης

        1. Στο δοχειο αριστερα σε κανονικες συνθηκες η σταθμη του νερου ειναι ιδια με αυτου δεξια (συγκοινωνουντα δοχεια)
        ομως ο ογκος του δοχειου δεξια ειναι διπλασιος απο το δοχειο αριστερα (απολαβες κρατικοδιατιων ελ. επαγγελματιων, μισθοι ΔΥ, ΔΕΚΟ,… εναντι Υπαλληλου ΙΤ) χωρις τα τυχερα και μαυρα.

        2. Μετα τις περικοπες λ.χ. 50% το δοχειο αριστερα εχει μολις το 1/4 του ογκου του δεξιου δοχειου.
        3. καθε προσπαθεια για την περεταιρω αυξηση της σταθμης προσκρουει οτι εχει επιτευχθει δυναμικη ισορροπια τρομου, δηλ. ολο το νερο που πεφτει στο αριστερο δοχειο χανεται απο την τρυπα (για τοκους κια ισως χρεωλυσια) .
        4. Το προβλημα θα επιδεινωθει αν η πλαινη τρυπα «κατεβασει» την σταθμη εκροης με αποτελεσμα το αριστερο δοχειο να τεινει να φτασει στο μισο απο οτι ειναι σημερα, ενω το δεξιο δοχειο θα εχει παλι τον διπλασιο ογκο σε συγκριση με το αριστερο.

        Αρα ειναι εντελως λαθος η εκφραση το χρεος ειναι βαρελι χωρις πατο..

      • Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

        1.Το δυναμικο σκιτσο αφορα απλως στην αρχη των συγκοινωνουντων δοχειων στην βικιπαδεια στα ιταλικα » Rappresentazione del principio dei vasi comunicanti.»
        Mαλλον στην πολυ ζωηρη φαντασια μου οφειλονται αυτες οι εξηγησεις. Οπως οταν κοιτας τα συνεφα που κινουνται και αναγνωριζεις διαφορα πλασματα της φαντασιας σου

        Ομως στην ιταλικη βικπαιδεια γραφεται το εξης (που μολις τωρα ανακαλυψα και μεταφρασα προχειρα)

        «Οικονομικα [Επεξεργασία | wikitext επεξεργασία]
        Στο οικονομικό πεδίο, χρησιμοποιείται η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ενός έργου, όπου τα χρήματα παίρνουν τη θέση του νερού. Χρησιμοποιώντας τον τύπο «εισόδου-εξόδου», αλλά μερικές φορές και στη βιομηχανία για να μελετήσουν την κυκλοφορία των αγαθών, γίνεται πιο εύκολη και άμεση για να καταλάβετε τη μεγάλη εικόνα. Κατά τη διάρκεια της γραφής γίνεται μια γραφική αναπαράσταση (συνήθως σε 2D) μιας πηγής, από ένα ή περισσότερα κανάλια διανομών, των χονδρεμπόρων και του τελικού καταναλωτή. Μια αναπαράσταση αυτού του τύπου βοηθά να καταλάβουμε την κινηση κεφαλαίων, αγαθών (αν υπάρχουν) και ποιες εισόδου / εξόδου θα ήταν όλα τα συστατικά του έργου.»
        https://it.wikipedia.org/wiki/Principio_dei_vasi_comunicanti

        2. Συμφωνα με την ερμηνεια μου ειναι εκπληκτικο δυναμικο σκιτσο που ερμηνευει την κοινωνικη παραπλανηση (εξπατηση) με το ιδιο επιπεδο σταθμης(απολαβων ΙΤ και ΔΤ) των 2 διαφορετικων δοχειων (κοσμων), ενω ο ογκος του αριστερου δοχειου ειναι πολυ μικροτερος (ο μισος) απο του δεξιου δοχειου .

        Αρα ειναι εντελως λαθος η εκφραση το χρεος ειναι βαρελι χωρις πατο. . Υπαρχουν διαφορα επιπεδα δυναμικης ισορροπιας στα μακροικονομικα, αναλογα σε ποια σταθμη ειναι η πλαϊνή οπη στο δεξιο δοχειο.

        ΥΓ Για τους λογους αυτους μαθαμε γεωμετρια, στερεομετρια, δυναμικη συστηματων,…

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Είπα κι εγώ, τόσο περίπλοκο ήταν το μήνυμα του αγαπητού ανώνυμου!

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        Συγκοινωνούντα δοχεία
        (communicating vessels, vases communicants)

        ——-
        λ.χ
        (και επί του δευτέρου σχολίου του Α.Φ
        19/06/2015 στο 6:47 μμ )
        πολιτικοί και δημοσιογράφοι,
        τέταρτες εξουσίες,
        «ελευθερία του λόγου»
        και τα συναφή
        και τα μεγέθη των δοχείων
        άλλοτε αδιάφορα, άλλοτε σημαντικά

        ——-
        «Les vases communicants» :
        επίσης, βιβλίο του André Breton
        που είχα διαβάσει στα dada-μικράτα μου
        http://ir.uiowa.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1226&context=dadasur

        ——-
        επίσης 2,
        όλοι οι προβληματισμοί και οι ερμηνείες του σχήματος
        για καλό, απλό ή σύνθετο

  4. Ο/Η Frixos λέει:

    Ο Τσακνης δεν ειναι μονος του, ειναι ενας ολοκληρος (μικρο)κοσμος απο μαχιμους καλιτεχνες, τους λεγομενους ποιοτικους, προκειται για συνθετες, τραγουδιστες κ.α. δημιουργοι που αντιπροσωπευουν την ποιοτικη μουσικη και τραγουδι, το υπηρετουν και μαχονται για αυτό!
    Οι ανθρωποι αυτοι, που κατα κανονα ειναι αριστεροι, εχουν βαθια συναισθηση της αποστολης τους και της βαριας ευθυνης που κουβαλανε στους ωμους τους και αυτο το δειχνουν σε καθε ευκαιρια, ειτε σε συνεντευξεις τους, ειτε σε εκπομπες του τυπου «Στην υγεια μας ρε παιδια», που τους δινεται η δυνατοτητα να μαζευτουν ολοι μαζι και να απολαυσει ο κοσμος το καλο-ποιοτικο τραγουδι.
    Σε τετοιες περιπτωσεις δεν παραλειπουν να εκδηλωσουν και την απεχθεια τους στο εμπορικο τραγουδι και σε καθε μορφη τεχνης που ειναι …φτηνη και δεν συμβαλει στην πνευματικη εξιψωση των συνανθρωπων τους. Η μουσικη τους σε απογειωνει παρ’ ολο που ο στιχος τους ειναι βαρυς καθως ειναι συνηθως υπερφορτωμενος απο κοινωνικο-πολιτικα μυνηματα που συνηθως μονο οι μυστες της τεχνης (τους) κατανοουν.
    Αναμεσα τους ο αδελφος του Ανδρεα, Θανος Μικρουτσικος καταλαμβανει τη θεση του ατυπου αρχηγου (γιατι δεν γουσταρουνε και τους αρχηγους) ως πρωτος μεταξυ ισων. Ο Θανος αλλωστε εχει διατελεσει και υπουργος πολιτισμου.
    Αλλοι συνοδοιπόροι του Τσακνη στο καλο-ποιοτικο τραγουδι ειναι ο Λαυρεντης Μαχαιριτσας, ο Χρηστος Θηβαιος, ο επανεμφανιστείς (silver alert) Γιαννης Κουτρας, οι αδελφοι Κατσιμιχα, ο Μιλτιαδης Πασχαλιδης, ο Γιαννης ζουγανελης κ.ο.κ.
    Ας μην ξεχναμε οτι ο Τσακνης εχει υπαρξει και διακεκριμενος αρθρογραφος στην «Ελευθεροτυπια» οπου ειχα και προσωπικα την ευκαιρια να θαυμασω την κοινωνικη του ευαισθησια, τη δομη της -ουτως ή αλλως ανατρεπτικης- σκεψης του και γενικωτερα την πολιτικη του συγκροτηση και την επαναστατικη του ιδιοσυγκρασια.
    Θελω να ελπιζω οτι με την ελευση της πρωτηφορααριστερας στην εξουσια θα αξιοποιηθουν και αλλοι ισαποστολοι.
    Βεβαίως ετσι καθως ο Διονυσης βουταει στα παγωμενα νερα του ποταμιου της επικοινωνιας που λεγεται ΕΡΤ, υπαρχει ο κίνδυνος να τον τραβηξουν βαθεια μεσα τους οι δινες της δημιουργικης δρασης, με κινδυνο να τον χασει η μουσικη, η τεχνη που τοσο αγαπησε και υπηρετησε πιστα και να τον στερηθούμε ολοι εμεις οι θαυμαστες του

  5. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    O άνθρωπος δεν φιλάει απλά, λατρεύει τον αρχιεπίσκοπο, που ήθελε να κάνει μπιζνες στο Κατάρ με το φίλο του το Λαυρεντιάδη.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=321260
    Κομμουνισταράς με τα ούλα του, που φιλάει που και που και καμιά κατουρημένη ποδιά, κάτι τρέχει στα γιούφτικα, πρώτη φορά αριστερά καλέ.

    • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

      Μην κατηγορείτε τον σκυπτόν γλυκοφιλούντα κ. Τσακνή, είναι άδικο.

      Εξ απαλών ονύχων υπέστη την τρομερή πλύση εγκεφάλου που επιβάλλουν οι αδίστακτοι ρασοφόροι στα σχολεία της ευρωπαϊκής χώρας μας, και έπεσε θύμα της.

      Φυσιολογικά πράγματα εν Ελλάδι.

      Μετά, στην εφηβεία του, επαναστάτησε (όσο πατάει η γαλή) και φόρεσε τον μανδύα κάποιας «αριστεράς» (τα κορίτσια «έπεφταν» ευκολότερα έτσι, μην το υποτιμάτε αυτό).

      Φυσιολογικά πράγματα εν Ελλάδι.

      Μετά, έγινε αυτό που λένε «αριστερός με δεξιά τσέπη» – όπως άλλωστε οι περισσότεροι «αριστεροί» στη χώρα του παρδαλού (παρδαλότατου) εριφίου.

      Φυσιολογικά πράγματα εν Ελλάδι.

      Και βέβαια, όταν βλέπει ράσο, το υποσυνείδητο εφορμά ακάθεκτο και τον βάζει να αγλείφει με λατρεία παχουλά χέρια που ποιος ξέρει τι και τι έχουν χουφτώσει…

      Φυσιολογικά πράγματα εν Ελλάδι.

      Και όσο για τις «θείες» λειτουργείες, έχουν ήδη κάνει κατάληψη στην Αριστερή ΕΡΤ των αδικημένων «εργαζομένων», μαζί με ντοκυμαντέρ για εκκλησίες, μοναστήρια, καλογέρους, εικόνες, μιράκωλα κ.λπ. (της Αριστερής πάντοτε ιδεολογικής αποχρώσεως).

      Φυσιολογικά πράγματα εν Ελλάδι… (ρεφραίν)

  6. Ο/Η Ποιός τον καλύπτει; λέει:

    http://www.news4all.gr/epikairotita/137-x-files/mediarxis/38285-to-kathimerino-evlogison-megalou-kanalioy

    Το καθημερινό «ευλόγησον» μεγάλου καναλιού…

    Δημοσιεύτηκε στις 08 | 06 | 15 , 16:40

    Είναι ο άνθρωπος με τα πολλά πρόσωπα: γενικός διευθυντής, εξ απορρήτων του αφεντικού αλλά και παπάς – και φιλάνθρωπος. Έχοντας σπουδάσει Ιατρική στη Ρουμανία και με προσωπικές γνωριμίες στην ιεραρχία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της χώρας, επελέγη προσωπικά από τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για να αναλάβει τη διεύθυνση της εκκλησιαστικής ΜΚΟ.

    Το πρώτο γραφείο της «Αλληλεγγύης» βρισκόταν στο Κολωνάκι ενώ ττην πρώτη περίοδο διακυβέρνησης από τη Ν.Δ., δηλαδή το διάστημα 2004-2007 η «Αλληλεγγύη» φαίνεται, σύμφωνα με στοιχεία να έλαβε μόνο από την ΥΔΑΣ πολλά εκατομμύρια ευρώ. Σε λιγότερο από δύο χρόνια, από το δυαράκι η «Αλληλεγγύη» μετακόμισε σε ιδιόκτητα γραφεία ενός εξαώροφου κτιρίου στην Κυψέλη. Και το 2006, δε, σε πολυτελή γραφεία που προκάλεσαν την απορία πολλών επισκεπτών τους. «Πού βρήκαν τόσα χρήματα;» αναρωτιόντουσαν πολλοί.

    Η αντίστροφη μέτρηση για την ΜΚΟ της Εκκλησίας ξεκίνησε όταν τον Απρίλιο του 2007 βρέθηκαν 340 τόνοι σάπιων κοτόπουλων σε αποθήκες ψυγείων. Τα κοτόπουλα είχαν αγοραστεί μέσω ενός προγράμματος του υπουργείου Εξωτερικών.

    Σήμερα ο ίδιος άνθρωπος είναι είναι ένας εκ τον ισχυρών ανδρών της τηλεόρασης του ΑLPHA. Και μάλιστα έχει και άλλη μία ιδιότητα.. αυτή του ιερέα αφού έχει χειροτονηθεί πρεσβύτερος από τον Πατριάρχη Ρουμανίας Δανιήλ.

    Στη φωτογραφία είναι στην εκκλησία του Οσίου Ποταπίου, που βρίσκεται στο ομώνυμο μοναστήρι στο Λουτράκι. Ο μητροπολίτης Κορίνθου προσκάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο Κάτω Δουνάβεως κ. Κασιανό από το Πατριαρχείο Ρουμανίας και συλλειτούργησε ο πατήρ Δημήτρης Φουρλεμάδης – περί ου ο λόγος…-.

  7. Ο/Η Psycho λέει:

    ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΟΜΙΝΓΚΟ ΤΟΡΤΟΡΕΛΙ

    Wall Street Journal: Γιατί ο Τσίπρας θυμίζει γραφικό Ουρουγουανό πολιτικό του ’50

    Πηγή: Wall Street Journal: Γιατί ο Τσίπρας θυμίζει γραφικό Ουρουγουανό πολιτικό του ’50 | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/212788/wall-street-journal-giati-o-tsipras-thymizei-grafiko-oyroygoyano-politiko-toy-50#ixzz3dc2BFj00

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/212886/oli-i-synenteyxi-potamos-gioynker-sto-spiegel-eipa-ston-tsipra-na-ayxisoyme-foroys-stoys#ixzz3diuhbKJP

    Ολη η συνέντευξη-ποταμός Γιούνκερ στο Spiegel: Είπα στον Τσίπρα να αυξήσουμε φόρους στους πλούσιους – Δεν ενθουσιάστηκε
    _____________________
    H φτώχια φέρνει γκρίνια


    http://unfollow.com.gr/print/from-issue/18807-aleksis
    Οι κριτικές φωνές μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ είναι πολλές και η κριτική τους βάσιμη – τόσο για τη μετάλλαξη του κόμματος όσο και για τις υπαναχωρήσεις της κυβέρνησης από τις προεκλογικές εξαγγελίες. Παρά τη σφοδρότητα των συγκρούσεων, όμως, τίποτε δεν αγγίζει ποτέ τον πρωθυπουργό…

    Πώς συνδυάζεται στη ρητορική των καθεστωτικών ΜΜΕ η κριτική στον «παλαιοκομματικό» ΣΥΡΙΖΑ και η εικόνα του Αλέξη Τσίπρα ως «εκλεκτού του λαού»;

    Τι κρύβει πίσω της η λογική «αυτή την κυβέρνηση έχουμε, μ’ αυτήν πρέπει να δουλέψουμε»;

    Μήπως κι από την απέναντι πλευρά, αυτή του ΣΥΡΙΖΑ, έχει επικρατήσει το δόγμα «αυτό το σύστημα έχουμε, μ’ αυτό πρέπει να δουλέψουμε»;

    Ποιοι ευθύνονται γι’ αυτή την εικόνα; Αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ ως κόμμα ή κάποιες συγκεκριμένες ομάδες;

    Πώς μοιράζονται οι ρόλοι, τι αφορούν οι συγκρούσεις και πώς πορεύεται η μεγαλύτερη πολιτική δύναμη της χώρας παλεύοντας, υπό το βάρος της «διαπραγμάτευσης», να εδραιωθεί και να μακροημερεύσει;

    Τι συμβαίνει μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ και ποιος είναι, τελικά, ο ρόλος του Αλέξη Τσίπρα;

    Διαβάστε στο UNFOLLOW 42 (τεύχος Ιουνίου), που κυκλοφορεί στα περίπτερα, «Μην ακουμπάτε τον Αλέξη Τσίπρα!», άρθρο της Μαρινίκης Αλεβιζοπούλου και του Αυγουστίνου Ζενάκου

  9. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Εμφύλιος για την ΕΡΤ
    Ο άγνωστος και άτακτος Τσακνής «σκανδαλίζει» την Αριστερά
    Τίνα Μανδηλαρά 21/05/201507:5022

    [….]
    Το όνομα του Τσακνή είχε κυκλοφορήσει μέρες πριν ως το επικρατέστερο ανάμεσα σε διάφορα άλλα και η διαρροή είχε προκαλέσει διάφορες αντιδράσεις στα social media. «Γιατί τον Τσακνή και όχι τον Νταλάρα;» έγραφε γνωστό στέλεχος της Αριστεράς. «Και ποιον θα ορίσει για αντιπρόεδρο, τον Μαχαιρίτσα;» αναρωτιόταν κάποιο άλλο.

    Η απόφαση οριστικοποιήθηκε τελικά με μια λιτή ανακοίνωση και χωρίς περαιτέρω αποσαφηνίσεις που δημοσιεύτηκαν ύστερα από λίγο στην εφημερίδα «Αυγή» και το συμβάν θεωρήθηκε λήξαν. Οχι όμως για τα υπόλοιπα στελέχη της ΕΡΤ και κάποιους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Σε κοινή τους δήλωση-απόφαση, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καββαδία, Αγλαΐα Κυρίτση και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης δήλωναν πως με έκπληξη πληροφορήθηκαν τη σύνθεση του νέου Δ.Σ. και της νέας ΕΡΤ, ενώ εξέφραζαν απογοήτευσή που δεν προηγήθηκε καμία συζήτηση για τη στελέχωση του εκ μέρους του ΣΥΡΙΖA: «Με κανέναν τρόπο δεν συμμετείχαμε σε οποιαδήποτε συζήτηση για τη στελέχωση του Δ.Σ., πολύ δε περισσότερο δεν είχαμε καμία ανάμειξη στη διαδικασία επιλογής προσώπων….»

    [….]
    » Οσο για το θέμα των εσωτερικών ζητημάτων της ΕΡΤ, υπάρχει ένας βασικός λόγος για να τα γνωρίζει ο ίδιος καλύτερα από τον καθένα. Κι αυτός δεν είναι άλλος από την πρώην σύζυγό του, τη Μαρίνα Λαχανά, γνωστή μουσική παραγωγό και διευθύνουσα σύμβουλο της Ελληνικής Ραδιοφωνίας – και κατά παράξενο τρόπο από τα σημαίνοντα πρόσωπα της παλιάς ΕΡΤ και σημερινή εγγυήτρια μιας νέας τάξης πραγμάτων…»
    [….]
    «…Ο ίδιος βέβαια, παρά την πολυπληθή οικογένεια, τον περιπετειώδη βίο, τις αμέτρητες φιλίες, τις περιπέτειες και το διαζύγιο, δηλώνει αμετανόητα μοναχικός. Ισως και με μια μόνιμη ανάγκη για αγυρτεία, που όπως ομολογεί έχει μείνει ως απωθημένο από τα μικράτα του. «Ιδιαίτερα για εμάς τα παιδιά της επαρχίας, γιατί όσο και να θέλουνε κάποιοι να ισχυριστούν το αντίθετο ήμασταν διαφορετικά σχεδόν σε όλα από τους πρωτευουσιάνους», ήταν η προσωπική θαρραλέα του ομολογία. Δεν χρειάστηκε ούτε σε αυτό να κρυφτεί: δήλωνε πάντα Καρδιτσιώτης με ρίζες στην Αιτωλοακαρνανία και με αγάπη για τις ψηλές ιδέες, τα ψηλά βουνά και τα βιβλία. «Ηρθα στην Αθήνα χωρίς συμμαθητές, φίλους και αναφορές στα παιδικά χρόνια, χωρίς πλάτες και κακώς εννοούμενες υποστηρίξεις», έλεγε δικαιολογώντας τη σχεδόν αυθόρμητη παραφορά του, ίσως και μια αγριότητα που μεταστοιχειώθηκε σε στίχους για την «Αντίσταση κατά της Αρχής» ή για την «Πόρνη εξουσία που σέρνει το βήμα από εδώ και από εκεί». ,,,»

    http://www.protothema.gr/greece/article/477779/-o-agnostos-kai-ataktos-tsaknis-skandalizei-tin-aristera/

  10. Ο/Η Χρυσαυγίτικη Γιουροβίζιον λέει:

    https://www.facebook.com/panayote

    Ο πρώην κνίτης κ. Τσακνής επέλεξε ένα συγκρότημα με χρυσαυγίτικο άρωμα για μας εκπροσωπήσει στη γιουροβίζιον. Κι εγώ ασχολούμαι με το Τρίτο…

    [Ενστάσεις] Χρυσαυγίτικη Γιουροβίζιον
    Ηλίας Κανέλλης

    Κάποτε, στην περιφέρεια της Δράμας, είχαμε βρεθεί με εκλεκτή παρέα σε ένα μαγαζί μουσικών προδιαγραφών, όπως μας είχαν πει οι φίλοι που μας πήγαν, το οποίο αποδείχθηκε σκυλάδικο. Απελπισμένοι από τον κακό ήχο, τον καπνό και τα άθλια ποτά ψάχναμε τρόπο διαφυγής. Δεν γινόταν, το μαρτύριο έπρεπε να πάει ώς το τέλος. Επληττα, ώσπου το ενδιαφέρον μου κίνησε ένας καλλιτέχνης που, σε ένα διάλειμμα, κούρδιζε ένα περίεργο ηλεκτρικό όργανο. Eμοιαζε και φυσιογνωμικά στον Φρανκ Ζάπα, οπότε σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρα της πρωτοπορίας κι έκανα κουράγιο. Είχα δίκιο, διότι στη συνέχεια ο καλλιτέχνης αποδείχθηκε δεινός εκτελεστής του σκυλοποντιακού τραγουδιού, αποθεώθηκε μάλιστα πολύ όταν εκτέλεσε το σουξέ του «Παναγία Σουμελά, τα καντίλια σου πολλά». Εκτοτε, πίστεψα ότι η μουσική δεν έχει σύνορα, κι ότι αξίζει να δίνει κανείς ευκαιρίες σε όσους τις υπόσχονται.
    Περίεργος αν το ποντιακό χιπ-χοπ συγκρότημα που επέλεξε ο Διονύσης Τσακνής έχει ανάλογο μπρίο, μπήκα στο YouTube και άκουσα το σουξέ του «Δεν θέλω thi$, θέλω την πατρίδα μου οπίς». Μαθημένος στο κιτς, αλλά πάγωσα. Περίμενα να ακούσω μια εθνολαϊκιστική παρωδία, άκουσα ένα τραγούδι κανονικά χρυσαυγίτικο. Ανακαλώ θραύσματα στίχων: «Ξεριζωμένοι. […] Η Ρωμανία κι η Ιστορία δεν πεθαίνει. […] Είμαστε σταυραετοί. […] Γενοκτονία (Νίκο Φίλη). […] Μία θρησκεία, χριστιανική ορθοδοξία, τόσοι ακόμα πάνε στη Σουμέλα Παναΐα. […] Νιώθω πλησιάζουνε αυτοί που τόσα χρόνια την πατρίδα μου ρημάζουνε. Δεν θέλουν να μας φτάσουνε, δεν θέλουν να μας πιάσουνε, θέλουν πολλή ανέχεια. […]θέλω την πατρίδα μου οπίς. Τραπεζούντα, Κερασούντα θα έρθει η ώρα θα δεις – κ.λπ.»
    Εθνικισμός. Στερεότυπα. Θρησκευτική ταυτότητα. Συνωμοσιολογία. Αλυτρωτισμός. Ολα αυτά σε λίγους στίχους. Ο Δραμινός Φρανκ Ζάπα τουλάχιστον, που επίσης ήταν κιτς, δεν έβλεπε οράματα.
    Πολύ προοδευτική έχει γίνει η ΕΡΤ, μπράβο στον Διονύση Τσακνή. Μην ξεχάσετε να φωνάξετε τους συντελεστές της παράστασης με το έργο του Ξηρού για τα φωνητικά Elias Kanellis

    http://www.tanea.gr/opinions/all-opinions/article/5333348/xrysaygitikh-gioyrobizion/#.VrrzoHaBWYc.facebook

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s