Υποβοήθηση της Χ.Α και συγκάλυψη σκανδάλων, αυτή είναι η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ;

[Θα καλέσει ο Εισαγγελέας τον κ.Βούτση;]

Evita Peron

Evita Peron

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Έχουμε εδώ και χρόνια, ξεκινώντας από τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα, επισημάνει μια επιμονή του ΣΥΡΙΖΑ να προστατεύει με τη σιωπή του οικονομικά σκάνδαλα, που έχουν δημοσιοποιηθεί και όμως δεν ξεκινούν ή δεν τελεσφορούν δικαστικά οι σχετικές έρευνες. Ενδεικτικά αναφέρω το άρθρο: «ΣΥΡΙΖΑ, κόμμα συγκάλυψης σκανδάλων;» (26.10.2014).

Εκεί σημείωνα και το εξής: «Παραθέτω την κριτική του κ.Βαξεβάνη, το τραγικότερο είναι πως κανείς δεν του απάντησε … (11.7): «Προσοχή! Σύνδρομο στ’ Αριστερά….. Πιο σημαντική έκφραση αυτού του συνδρόμου, θεωρώ την αποχή της Αριστεράς από την προώθηση δύο αποκαλύψεων που αφορούν το σύστημα της διαφθοράς που οδηγεί απευθείας στον πυρήνα της εξουσίας και το Σαμαρά. Η μία είναι η αποκάλυψη για τη δικογραφία Μιχελάκη και τον πιθανό χρηματισμό του και η άλλη η αποκάλυψη για το πόθεν έσχες του υπ.Δικαιοσύνης Χ.Αθανασίου αλλά και όσα ακόμη αφορούν τη δράση του. ….Η Αριστερά δηλαδή, εγκατέλειψε δύο θέματα ουσίας που αποκαλύπτουν τη διαπλοκή αλλά και πρωτοφανείς μεθόδους παρέμβασης στη Δικαιοσύνη, μόνο και μόνο επειδή φοβήθηκε μήπως κατηγορηθεί για σύμπλευση με τη Χ. Α..».

Θεωρώ μια τέτοια δικαιολογία εμφανώς τραβηγμένη από τα μαλλιά και είναι προφανές πως ο δημοσιογράφος αποκλείεται να την πίστευε. Απλώς δεν ήθελε να συγκρουστεί, αντικειμενικά δεν το μπορούσε άλλωστε-αυτό θα σήμαινε τον επαγγελματικό του θάνατο ή την πολύχρονη απομόνωση και στοχοποίησή του από κάθε κέντρο εξουσίας. Χρειαζόταν επικό θάρρος για να συγκρουστεί μετωπικά με το μοναδικό κόμμα που τότε εμφανιζόταν (για τους πάρα πολλούς που ήθελαν μέσα στην απόγνωσή τους να εθελοτυφλούν) ως η μοναδική σανίδα της σωτηρίας της πατρίδας μας. Ο «σοφός, αθώος και πάντα προδομένος λαός» (υπότιτλος κάθε αριστερού κωμειδύλλιου), το ήξεραν αυτό καλά οι φιλόσοφοι της ελληνικής αρχαιότητας, δεν ανέχεται να ακούει δυσάρεστες αλήθειες. Υποθέτω πως η διόγκωση μιας καταδιωκόμενης Χ.Α. θα είναι η ανάλογη δικαιολογία που θα επικαλεστεί ο ΣΥΡΙΖΑ-αν φιλοτιμιόταν κάποιος να ρωτήσει- στο ερώτημα γιατί η κυβέρνησή του παρακαλεί δημόσια δια του αρμοδίου υπουργού τους χρυσαυγίτες αστυνομικούς να μετανοήσουν, αντί να εφαρμόσει εναντίον τους τα νόμιμα. Ίσα ίσα όμως, η εφαρμογή των Νόμων, η τιμωρία των Ναζιστών, η αποκάλυψη και εκδίκαση των σκανδάλων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, από την αντιπολίτευση και μετά κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είναι αφ’ενός υποχρεωτικός μονόδρομος ως στοιχειώδες συνταγματικό, πατριωτικό και δημοκρατικό καθήκον, αλλά και η μόνη οδός για να αποφευχθεί η ηθική καταβαράθρωση του πολιτικού κόσμου (από τη ΝΔ ως το ΚΚΕ), ώστε να μην μπορεί μια παρακρατική δύναμη των πιο σκοτεινών υπονόμων να εμφανίζεται ως δήθεν η μόνη αντισυστημική και ως τάχα καθαρτήρια. Προς το παρόν όμως, πρέπει να αρκεστούμε στην όποια αυτοκάθαρση έκαναν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει τέτοιες «αστικές» ευαισθησίες, ως κόμμα «επαναστατικό», θεωρεί πως ο ιερός σκοπός (η ατομική ευημερία των στελεχών του και των συγγενών και φίλων τους), αγιάζει τα μέσα.  Πόσα εκατομμύρια θα κοστίσει στο Δημόσιο η προς ληστές και απατεώνες διαφημιζόμενη γαλαντομία των Βούτση-Τσίπρα; Είναι δίκαιο αυτή τη γενναιοδωρία των δυο εντιμότατων υπηρετών του δημοσίου συμφέροντος, να δεχθούν να την πληρώσουν εκτός από τους πιο εξαθλιωμένους από τους Έλληνες και , ας πούμε, οι Λιθουανοί φορολογούμενοι;

Χτες ο κ.Βαξεβάνης κατήγγειλε επίσημα πως «Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ απέδιδαν στον Χ.Μαντά …. πως ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας προσπάθησε να αποτρέψει να κατατεθεί ερώτηση με αντικείμενο συγκεκριμένο επιχειρηματία». Είναι απίστευτο αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ προσποιήθηκε πως δεν κατάλαβε και ξέχασε (ακόμη και ο θιγόμενος βουλευτής), να ζητήσει από το δημοσιογράφο να κατονομάσει τον επιχειρηματία ή έστω να τους δώσει το όνομα εμπιστευτικά για να ελέγξουν. Είναι το ίδιο κόμμα που επί των ημερών του οι υπόδικοι Ναζιστές έχουν καταφέρει να αναβάλλουν τέσσερεις φορές ήδη τη δίκη τους. Μάλιστα ο κ.Βούτσης ανήκει στα ευάριθμα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία δημόσια έχουν εκφράσει πολύ περίεργους (για εμένα ύποπτους) ισχυρισμούς, υπονομεύοντας το κύρος των διώξεων, προτείνοντας ουσιαστικά ποινική ασυλία για τους νεοναζί εγκληματίες, επιστρατεύοντας είτε κωμικοτραγικούς νομικισμούς ή ιλλαροτραγικά πολιτικά επιχειρήματα, τα οποία όμως μπορούν να ερμηνευτούν ως προς τα κίνητρά τους, αν διερευνηθούν οι ομολογημένες ψηφοθηρικές σκοπιμότητες ή (το χειρότερο) οι κατά καιρούς περίεργες κινήσεις, πράξεις, συμπάθειες και επαφές πολλλών από δαύτους.

Θαυμάστε τώρα τον προκλητικό κυνισμό της Πρωτηφορααριστερά και πείτε μου αν από το 1974 και μετά υπάρχει τόσο αποκαλυπτική ομολογία διαφθοράς, που ξεπερνάει αντίστοιχες δηλώσεις που αποδόθηκαν (δεν ακούστηκαν δημόσια) στους Καραμανλή Α΄ και Παπανδρέου Β΄, που μπορώ να ανακαλέσω στη μνήμη μου («τους πρωθυπουργούς δεν τους δικάζεις τους στέλνεις στο σπίτι τους», «Είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια!»).

Εισαγγελέως και κάθε πολιτικού κόμματος κωφεύοντος, θριαμβολογεί ο επίσημος ιστότοπος της Χ.Α., βασιζόμενος στο πονηρό κλείσιμο του ματιού του κ.Βούτση σε κάθε πολιτικό ή δημοτικό παράγοντα, κλέφτη του δημόσιου χρήματος, την ώρα που προανάγγελλε στο συνέδριο των Δημάρχων το σεβασμό των συμψηφισμών,της ομερτά και της μεταξύ κατεργαραίων κατανόησης, με το γελοίο και περιφρονητικό για κάθε έντιμο πολίτη «αριστερό» πρόσχημα του αντιναζισμού:

«Βόμβα Βούτση: ‘Αν οι φάκελοι του συστήματος διαπλοκής βγουν στην δημοσιότητα, μόνο η Χρυσή Αυγή θα βγει κερδισμένη’! (8 Μαΐου 2015 – 15:21). Ωμή παραδοχή, ότι το μόνο πολιτικό κόμμα το οποίο δικαιούται να ομιλεί για τα έργα και τις ημέρες των κλεφτών … είναι η Χ.Α., έκανε ουσιαστικά ο υπουργός Ν.Βούτσης, ….Πολύ πιο σημαντικά, όμως, είναι τα όσα είπε στην συνέχεια, …: «…Δεν θα κερδίσει κανείς εάν αυτοί οι φάκελοι βγουν στη δημοσιότητα. Η μόνη που θα βγει κερδισμένη θα είναι η Χ. Α., που θα τρίβει τα χέρια της ενόψει της δίκης. Δεν θα το κάνουμε, αλλά δυστυχώς σε αυτόν τον φάκελο υπάρχουν αποτυπώματα. Δεν θα ξανανοίξει αυτός ο κύκλος»…..Η συγκεκριμένη δήλωση του Βούτση αποτελεί έναν Τίτλο Τιμής … καθώς υποδηλώνει ότι η Χ.Α. όχι μόνο δεν συμμετείχε ποτέ στην διαφθορά, αλλά απεναντίας είναι η μόνη αμόλυντη…».

This entry was posted in Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 απαντήσεις στο Υποβοήθηση της Χ.Α και συγκάλυψη σκανδάλων, αυτή είναι η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ;

  1. Ο/Η Κεντροδεξιός λέει:

    http://www.aftodioikisi.gr/dimoi/patoulis-na-pei-onomata-o-voutsis-gia-ti-diaploki-stous-dimous

    Πατούλης: Να πει ονόματα ο Βούτσης για τη διαπλοκή στους δήμους – Παρέμβαση για τα προγράμματα κοινωνικής πολιτικής και το νέο ΕΣΠΑ

    08 May 2015

    Να δώσει τα ονόματα στα οποία αναφερόταν ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης, μιλώντας για τη διαπλοκή στους δήμους, ζήτησε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.

    Συγκεκριμένα, ο κ. Πατούλης ανέφερε:

    “Ο υπουργός μίλησε για αποτυπώματα και τουλάχιστον στα ΜΜΕ ζητήσαμε να μας πει τι εννοεί αποτυπώματα. Εμείς θέλουμε να μιλάμε με ονόματα και διευθύνσεις και εάν κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει καλό θα είναι να το καταλάβουν. Και σήμερα περιμένουμε να διευκρινίσει τι ακριβώς εννοεί. Επειδή όλα έχουν βγει στη Διαύγεια, εάν έχει βρει κάτι, καλό θα είναι να το διατυπώσει. Δεν μπορεί να επικρατήσει το να μιλάμε χωρίς ονοματεπώνυμα. Η λάσπη ανήκει στο παρελθόν. Εφόσον το ανέφερε, να βγει έστω και σήμερα με ονόματα και διευθύνσεις”.

  2. Ο/Η Φάνης του Λεωνίδα λέει:

    Είναι αμφιλεγόμενος για εμένα ο Βούτσης.
    Δείτε και αυτό που έγραψαν τα χρυσάβγουλα, βασιζόμενα σε μια μλκ του Βούτση γιατί του ξεφεύγουν πολλά:

    (((((((((((((((((xryshaygh.com/enimerosi/view/o-boutshs-omologei-pshfizoume-tis-arseis-asulias-twn-bouleutwn-ths-chrushs#ixzz3aN6aENL9

    Βόμβα Βούτση: Δεν υπάρχουν στοιχεία κατά της Χρυσής Αυγής – Αστείες οι κατηγορίες!
    Πέμπτη, 8 Μαΐου 2014 – 19:33
    Συγκεκριμένα υποστήριξε ότι: «Υπάρχει μία βάση στο ότι τα στοιχεία που έχουν προσκομιστεί και κυρίως αυτά που έχουν ψαχτεί δεν είναι τέτοια που όταν κάνουμε εμείς την άρση ασυλιών, να μπορεί να πει κανείς, έχοντας διαβάσει τη δικογραφία πως δεν σου δημιουργείται καμία αμφιβολία για το βάσιμο ή όχι κάποιων στοιχείων.
    Να σας το πω ευθέως: όταν έρχεται στη Βουλή ότι βρέθηκε μία καραμπίνα με 8 φυσίγγια και με βάση αυτό το στοιχείο γίνεται η παραπομπή για τον εξοπλισμό εγκληματικής οργάνωσης με σκοπό την κατάληψη της εξουσίας αντιλαμβάνεστε ότι επειδή όλοι είμαστε εχέφρονες και έξυπνοι άνθρωποι κάτι είναι πίσω από αυτό, δε μπορεί με βάση αυτό να γίνεται η όλη ιστορία και δημιουργείται στον κόσμο ένα κούμπωμα».
    Όπως σημείωσε ο Βούτσης «Χρειάζεται σε βάθος να πάει αυτή η ιστορία. Αν φτάσουν μόνα τους αυτά στο Δικαστήριο είναι φανερό ότι δεν έχουν καμία τύχη, εννοώ σε σχέση με την οπλοκατοχή. Θα έχουμε εξελίξεις μέχρι το τέλος Ιουνίου».)))))))))))))))))))))))))

    Επειδή πολλοί καλοθελητάδες θα με πουν δεξιάτζα, σας λέω πως ψήφισα μέχρι τέλους ΔΗΜΑΡ.
    Από το fb του Τζήμερου, τον οποίο εν μέρει εκτιμώ εν μέρει όχι, πάντως έχει θάρρος γνώμης, παίρνω το σχόλιο που το θεωρώ παρά το εμπαθές του ύφος με το οποίο διαφωνώ σαν αξιοπρόσεκτο, στο πρώτο του μέρος, στο δεύτερο έχει χάσει τη μπάλα. Λέει και σαχλαμάρες ο Τζήμερος όταν σαν κουτσομπόλα ρωτάει γιατί δεύτερο το όνομα του πατέρα, γιατί έτσι γουστάρει ρε Τζήμερε. Όμως μπορώ να ρωτήσω. Εντάξει ένας νέος βγήκε γρήγορα από τη φυλακή και κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει. Συγχωρούμε τους νέους δίνουμε ευκαιρίες. Για ένα σωρό όμως κλεφτρόνια του περιθωρίου, νέα παιδιά που ξεστράτησαν τι έχει κάνειτο υπουργείο Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ. Ή να το πω και του Καραμανλή με τον πρωην ΕΥΠατζή καραμανλικό υφυπουργό αρχειοθέτησης υποθέσεων που έχωσε τώρα κοντά ο Τσίπρας;

    Thanos Tzimeros

    31 Μαΐου 2013 ·
    .

    Ο γιος του Βούτση, Γιώργος Βογιατζής – Βούτσης, (γιατί, αλήθεια, δεύτερο το επώνυμο του πατρός;) είχε συλληφθεί για ένοπλη ληστεία Τράπεζας στις 4 Οκτωβρίου 2007 στου Γκύζη. Πρωτόδικα καταδικάστηκε σε κάθειρξη 8 ετών. Άσκησε έφεση. Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο επεκύρωσε την ποινή, αλλά το βλαστάρι του «επαναστάτη» βουλευτή δεν κάθησε ούτε 3 χρόνια μέσα. Και βρίσκεται εκτός φυλακών με όρους… Φυσικά, ο συντετριμμένος πατήρ, «σέβεται τις απόψεις και τις επιλογές του γιου του». Τέτοιος πολιτισμός!

    Όμως, τους στυνομικούς που παίζουν κάθε μέρα τη ζωή τους κορώνα γράμματα δεν έχει μάθει να τους σέβεται. Τους θέλει και άοπλους ως πρόβατα επί σφαγήν, ώστε να τους ξεπαστρεύει εύκολα ο γιος του και η παρέα του με τα Καλάσνικωφ. Κι αυτόν εμείς τον πληρώνουμε για να προστατεύει τον κοινοβουλευτισμό! Ζητάμε από την σύνδεσμο των αστυνομικών να μηνύσει τον Βούτση για εξύβριση και από τη Βουλή να άρει την ασυλία του επίορκου βουλευτή και να τον στείλει να κάνει παρέα στον γιο του, εκεί που θα έπρεπε να βρίσκονται κι οι δυο τους. Πόσοι «μπάτσοι» έχουν σκοτωθεί, Βούτση για να προστατέψουν εσένα και όσους τους βρίζουν; Θυμάσαι ένα όνομα; Ένα;

  3. Ο/Η Παλιός λέει:

    Άρχοντας, Κύριος, Κοινοβουλευτικός, Αριστερός, Συγκρατημένος, Μετριόφρων, Νοήμων, πολιτικός με τα ούλα του.
    Ήθος! Koσμεί το Κοινοβούλιο.

    Τα «γαλλικά» του Βούτση στη Βουλή που κάνουν το γύρο του Διαδικτύου (βίντεο)

    24 Apr 2015

    Μια φράση που ακούγεται να λέει ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης στον Παναγιώτη Λαφαζάνη που βρισκόταν δίπλα του στη Βουλή μετά την έντονη αντιπαράθεση του με τους βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, κάνει το γύρο το Διαδικτύου. Συγκεκριμένα, ο υπουργός θεωρώντας προφανώς ότι έχει κλείσει το μικρόφωνο του λέει στον διπλανό συνάδελφό του: «Ξέρω να χτυπάω εγώ, ρε μαλ…α»!

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η συκοφάντηση της αριστεράς

    https://derlandstreicher.wordpress.com/2015/05/13/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%86%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%82/


    …………..

    Το ανοσιούργημα της προγραμματικής συμφωνίας ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ κατέληξε στον κυβερνητικό συνασπισμό – τερατογέννεση με βάση το τρίπτυχο “σκίζουμε τα μνημόνια”, “αλλάζουμε την Ευρώπη”, “εφαρμόζουμε φιλολαϊκό πρόγραμμα και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι”. Οι θέσεις, η προετοιμασία και η διαχείρισή τους θυμίζουν εκθέσεις ιδεών κομματικοποιημένων λυκειόπαιδων, ριζοσπαστών τε και ακροδεξιών συμμαθητών, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα και με τον “έξω κόσμο”.
    ……………………

  5. Ο/Η Κάποιος λέει:

    ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ VIP’S

    Μαΐου 17th, 2015 | Author: kartesios

    Ξεχειλίζει από αστυνομικούς το Τμήμα της Κρατικής Ασφάλειας που είναι επιφορτισμένο με τη φύλαξη των VIPs. Τα στοιχεία που αποκαλύπτει ο «Ε.Τ» της Κυριακής δείχνουν ότι παρά τις εξαγγελίες του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννη Πανούση, για εξοικονόμηση ανδρών από τις συνοδείες επωνύμων, το 4ο Τμήμα Προστασίας Προσώπων Ειδικών Κατηγοριών έχει αυξήσει τη δύναμη του τους τελευταίους τέσσερις μήνες κατά 300 άτομα.

    Συγκεκριμένα, από 860 οι αστυνομικοί έγιναν 1.160, νούμερο που θεωρείται ρεκόρ. Και αυτό γιατί οι ένοπλοι που με «βύσμα» βρίσκονταν στη φύλαξη VIPs και επί Πανούση τους ήρθε μετάθεση για μάχιμη υπηρεσία , χρησιμοποιούν συγκεκριμένο… κόλπο για να επιστρέψουν στην προνομιακή για εκείνους θέση. Πρόκειται για ένστολους που είχαν την οργανική τους θέση στη Διεύθυνση Προστασίας Επισήμων, πήραν μετάθεση σε μάχιμη υπηρεσία, στην οποία όμως δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους γιατί ως δια μαγείας πήραν αμέσως απόσπαση στο 4ο Τμήμα της Κρατικής Ασφάλειας.

    Η αλήθεια με αριθμούς

    -300 αστυνομικούς παραπάνω διαθέτει πλέον το 4ο τμήμα προστασίας προσώπων ειδικών κατηγοριών.

    – 25 αξιωματικούς χωρίς συγκεκριμένες αρμοδιότητες έχει το VIP Τμήμα την ώρα που το νευραλγικό 2ο Τμήμα της υποδιεύθυνσης Δίωξης κατά ζωής, έχει μόλις 23

    – 2.339 στόχους φυλάει συνολικά η αστυνομία, αριθμός τεράστιος για τα δεδομένα της χώρας μας

    – 1 στους 5 αστυνομικούς δηλαδή, 10.000 από τους συνολικά 50.000 που έχει η ΕΛ. ΑΣ, απασχολείται σε φυλάξεις επωνύμων

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/140853/anoihti-epistoli-stin-ko-toy-syriza-toy-kosta-vaxevani

    17 Μαΐου 2015

    Ανοιχτή επιστολή στην Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ του Κώστα Βαξεβάνη

    58 Σχόλια

    Είμαι σίγουρος πως αρκετοί από εσάς, με την ίδια έκπληξη με μένα, διαβάσατε μια ανακοίνωση του Προεδρείου της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ, που με κατηγορεί για αήθη επίθεση στο Γραμματέα της Κ.Ο Χρήστο Μαντά. Για να μην ξεχνάμε το νόημα των λέξεων, αήθης είναι ο ανήθικος. Η ανηθικότητά μου ήταν πως ως δημοσιογράφος, μετέφερα σε ρεπορτάζ, αντιδράσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, στην προσπάθεια του Γραμματέα της Κ.Ο, να μην κατατεθεί Κοινοβουλευτική ερώτηση από βουλευτές. Τις πληροφορίες αυτές μετέφεραν (και επιμένουν σε αυτές), συνάδελφοί σας, ίδιας αριστερότητας, ήθους και πολιτικής ωριμότητας με αυτή που αξιωματικά αποδίδεται στον Χρήστο Μαντά.

    Ο κύριος Μαντάς δεν απάντησε σε όσα έγραψα.Αν και το θέμα αφορούσε τον ίδιο προσωπικά και όχι την Κ.Ο ή το Κόμμα, μου απάντησε όπως φαίνεται από το δελτίο Τύπου “το Προεδρείο της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ”. Και μου απάντησε με χαρακτηρισμό που δεν μου έχει αποδώσει κανένας ποτέ, αλλά και με χαρακτηρισμό που ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αποδώσει σε δημοσιογράφο (με εξαίρεση ανακοίνωση για το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ που επέκτεινε τη λειτουργία της μονταζιέρας).

    Αναρωτήθηκα λοιπόν, ποιά είναι η έλλειψη ήθους μου; Γιατί μια τέτοια ανακοίνωση από ένα κόμμα που δεν το συνηθίζει, σε ένα δημοσιογράφο που δεν το αξίζει; Έτσι ήρθα σε επικοινωνία με την πλειοψηφία των μελών του Προεδρείου της Κ.Ο, τα οποία με διαβεβαίωσαν πως ουδέποτε συναίνεσαν σε αυτή την ανακοίνωση. Τα πραγματικά περιστατικά που περιγράφουν είναι πως ο Γραμματέας του Κόμματος Τάσος Κορωνάκης, στην κοινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας και του Προεδρείου της ΚΟ, ενημέρωσε πως υπήρχε ένα δημοσίευμα για τον Χρήστο Μαντά το οποίο έπρεπε να απαντηθεί. Δεν εξετάστηκε η αλήθεια όσων έλεγα, δεν ζητήθηκαν εξηγήσεις από το Μαντά, δεν κλήθηκαν οι βουλευτές των οποίων παρεμποδίστηκε η υποβολή Ερώτησης να πουν τι συνέβη.Το Προεδρείο ουδέποτε συζήτησε κάποια ανακοίνωση και πολύ περισσότερο ανακοίνωση που με χαρακτηρίζει αήθη.

    Δηλαδή τι έχουμε στην ουσία; Ένας δημοσιογράφος κάνει δημοσίευμα για ένα βουλευτή και τη λειτουργία του. Ο βουλευτής δεν απαντάει με το θάρρος και το βάρος της πολιτικής γνώμης. Στη συνέχεια ο Γραμματέας του Κόμματος, χωρίς να έχει καμιά θεσμική ευθύνη για την Κοινοβουλευτική Ομάδα, προτείνει να βγει ανακοίνωση η οποία δεν συζητιέται. Αλλά ξαφνικά εμφανίζεται μια ανακοίνωση η οποία με εμφανίζει χωρίς ήθος. Πώς; Ποιός την ψήφισε;

    Δεν είναι ώρα για να μιλήσουμε για το ήθος του καθενός ούτε πώς το δοκιμάζει και με ποιό κόστος το διαφυλάττει. Γνωριζόμαστε σε αυτή τη χώρα και πολύ περισσότερο γνωριζόμαστε εγώ και εσείς. Θα παρακάμψω λοιπόν την σύγκριση ηθών και θα θέσω το θέμα όπως διαμορφώνεται πολιτικά και μάλιστα επικίνδυνα.

    Ποιός είναι αυτός ο οποίος χρησιμοποιεί τα θεσμικά όργανα του κόμματος και του Κοινοβουλίου για να βγάλει ανακοινώσεις που δεν ψηφίστηκαν ποτέ και γιατί;

    Ποιός είναι αυτός που σπρώχνει την Κ.Ο σε αντιπαραθέσεις με δημοσιογράφους επειδή έκαναν τη δουλειά τους; Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης παρά το θεσμικό του ρόλο, διαφωνεί στη Βουλή με συντρόφους του και τους επικρίνει ανοιχτά δημιουργώντας “πρωτοσέλιδα”.Έχει δικαίωμα να το κάνει ο Φίλης αλλά αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένας δημοσιογράφος;

    Είναι σωστή πολιτική και επικοινωνιακή τακτική για ένα κυβερνητικό κόμμα να καταδεικνύει εχθρούς αντί να δίνει απαντήσεις;

    Ανταποκρίνεται στο ήθος της Αριστεράς η απόδοση χαρακτηρισμών επιπέδου Μουρούτη σε δημοσιογράφους; Ή για να το κάνω όπως ήδη το σκέφτεστε, ανταποκρίνεται στο ήθος της Αριστεράς να αποκαλεί εμένα ανήθικο;

    Γιατί ενώ μπορούσε να δωθεί απλή και τίμια απάντηση αποδώθηκαν χαρακτηρισμοί; Με ποιά στοιχεία; Τι με κάνει ανήθικο αλήθεια;

    Όλα αυτά, αν υπήρξε πραγματικά απόφαση να δωθεί η συγκεκριμένη απάντηση. Γιατί απ ό,τι φαίνεται τέτοια απόφαση δεν υπήρξε. Αν ισχύει αυτό, τότε κάποιοι στην Κ.Ο, αντιλαμβάνονται διαφορετικά τη λειτουργία των οργάνων, της κυβέρνησης και της Αριστεράς. Χρησιμοποιούν τα όργανα, κάνουν τον προσωπικό κλεφτοπόλεμο και ενδεχομένως βγάζουν προσωπικά συμπλέγματα.

    Δεν θα υπεραμυνθώ του ήθους μου. Θα υπεραμυνθώ της αναγκαιότητας η κυβέρνηση αυτή να τα καταφέρει. Η σχέση μου με την Αριστερά είναι σχέση μάχης, ιστορίας και ιδεολογίας.Η ιδιότητα του Αριστερού δεν αποδίδεται με πολιτικές θέσεις και απονομές, ούτε την έχει κάποιος επειδή θεωρεί τον εαυτό του επαγγελματία Αριστερό . Αυτοί λοιπόν που σήμερα απαιτούν πιστοποιητικά αριστεροσύνης μέσα από τη δημοσιογραφία της σιωπής, όπως κάποτε απαιτούσαν από τον πατέρα μου πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης και σιωπή, κάτι δεν έχουν καταλάβει καλά.

    Ο δημοσιογραφικός έλεγχος είναι η ψυχή της Δημοκρατίας και πάντα ήταν σύμμαχος της Αριστεράς. Δεν μπορούμε τώρα να αντιστρέψουμε την ιστορία ούτε να αντικαταστήσουμε τη διαλεκτική με έναν ιδιότυπο πολιτικό Μακιαβελισμό. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Τα μέσα πρέπει να είναι καθαρά και ηθικά. Όποιος κατηγορεί τον άλλο για ανήθικο δεν γίνεται ταυτόχρονα και ο ίδιος ηθικός .

    Η φερόμενη ως ανακοίνωση του Προεδρείου, πιστεύω πως θίγει λιγότερο εμένα και περισσότερο εσάς. Ειδικά αν δεν υπήρξε ποτέ στην πραγματικότητα απόφαση για τέτοια συγκεκριμένη ανακοίνωση. Αν πάλι οι διαβεβαιώσεις μελών του Προεδρείου πως δεν ψήφισαν τέτοια ανακοίνωση είναι μια υπαναχώρηση και αναγνώριση που δηλώνει πως τα περί αήθειας δεν ήταν και τόσο ηθικά, το καταλαβαίνω. Πρέπει όμως να το ξέρω και εγώ και εσείς.

    Ανάμεσα στις άλλες υποχρεώσεις τις κυβερνώσας Αριστεράς, είναι να μεταφέρει την πολιτική, από τη διαπλοκή, τη συνωμοσία, τις συναλλαγές της σκιάς και τους διαγκωνισμούς, στις αξίες και τη διαφάνεια.Και αυτό δεν μπορεί να έχει ως προυπόθεση το “όταν μας συμφέρει”

    Κώστας Βαξεβάνης

  7. Ο/Η Ζωή Κασιδιάρη, τους πάο λέει:

    Ανοιξε μέτωπο Ζωής-Ποταμιού: Γιατί την αποκαλούν «μάνα του λόχου» της Χρυσής Αυγής

    17|05|2015 18:42

    Αντιδράσεις προκάλεσε η κυριακάτικη συνέντευξη της Ζωής Κωνσταντοπούλου.

    Η Πρόεδρος της Βουλής, μιλώντας το πρωί στον ΣΚΑΪ, διαφώνησε με την έννοια του «δημοκρατικού τόξου» και η πρώτη αντίδραση ήρθε από το Ποτάμι.

    «Ποιος ασχολείται με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, τη “μάνα του λόχου» της Χρυσής Αυγής όπως εύστοχα είπε η Λιάνα Κανέλλη;» σχολιάζουν δηκτικά κύκλοι του κόμματος.

    Πηγή: Ανοιξε μέτωπο Ζωής-Ποταμιού: Γιατί την αποκαλούν «μάνα του λόχου» της Χρυσής Αυγής | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/207005/anoixe-metopo-zois-potamioy-giati-tin-apokaloyn-mana-toy-lohoy-tis-hrysis-aygis#ixzz3aR8WsIe6

    • Ο/Η Left and Liberal λέει:

      http://www.efsyn.gr/arthro/vasilikoteroi-toy-vasileos

      Βασιλικότεροι του βασιλέως

      25.05.2015, 06:00
      Συντάκτης:

      Χάρης Ιωάννου
      .

      Η δημοσιογραφία, σε αντίθεση με τις δημόσιες σχέσεις, προκαλεί αντιδράσεις. Οταν με ένα άρθρο γνώμης (τίτλος: «Το κράτος είμαι εγώ») άσκησα κριτική στη σημερινή πρόεδρο της Βουλής, η απάντηση –περιέργως– δεν ήρθε από την ίδια, αλλά από δύο αρθρογράφους της εφημερίδας που κρατάτε στα χέρια σας.

      Οι συνάδελφοι, στο φύλλο της Παρασκευής (22.5.2015), κάνοντας κατάχρηση του προνομίου να έχουν μόνιμη καθημερινή στήλη στην εφημερίδα, επιτίθενται με απαράδεκτο τρόπο σε ένα συνάδελφό τους, όχι επειδή δεν έκανε καλά τη δουλειά του, αλλά επειδή εξέφρασε τη γνώμη του, κριτικάροντας ένα πρόσωπο της πολιτικής εξουσίας.

      Ο ένας με χαρακτηρίζει «νέο, ελαφρόμυαλο και ασεβή» και ο άλλος μιλά για «ακράτεια πνεύματος».

      Και οι δύο βέβαια με αποκαλούν όργανο συμφερόντων και κομμάτων, ειδικά δε του Ποταμιού, ενώ ταυτόχρονα εξυμνούν -επί λέξει- τη «Ζωάρα, τη μόνη πολιτικό που στέκεται στο πλάι των εργαζομένων».

      Θα ήταν πολύ εύκολο να απαντήσω με έναν αντίστοιχο συκοφαντικό εξυπνακισμό επί προσωπικού, αλλά δεν θα το κάνω και θα επικεντρωθώ στην ουσία της επικίνδυνης αυτής αντίληψης.

      Η λογική τους είναι απλή, ή μάλλον απλοϊκή: «Το Ποτάμι κριτικάρει την Κωνσταντοπούλου, ο Ιωάννου κάνει το ίδιο, άρα ο Ιωάννου είναι Ποτάμι».

      Με την ίδια ακριβώς λογική, επειδή οι χρυσαυγίτες, όπως και οι αγαπητοί συνάδελφοι, στηρίζουν την πρόεδρο, θα μπορούσα να τους εξισώσω με τους νοσταλγούς του μαύρου ολοκληρωτισμού.

      Ευτυχώς, όμως, δεν είμαστε όλοι το ίδιο, ούτε σε αυτή τη ζωή ούτε σε αυτή την εφημερίδα.

      Οι δημοσιογράφοι, εκτός από τα ρεπορτάζ, γράφουν και τη γνώμη τους.

      Είναι αδιανόητο να επιτίθεσαι σε συναδέλφους σου επειδή διαφωνείς με τη γνώμη τους και να τους βαφτίζεις πουλημένους, αργυρώνητους, προδότες, όργανα κομμάτων ή διαπλοκής ή με οποιονδήποτε άλλο χαρακτηρισμό σού έρθει στο μυαλό.

      Αυτά τα κάνει ο Κασιδιάρης, όχι η Αριστερά.

      Οι συνάδελφοι, αντί να υποστηρίξουν με επιχειρήματα σε ένα άρθρο γνώμης γιατί είναι λάθος η κριτική στη Ζ. Κωνσταντοπούλου, έγραψαν έναν λίβελο εναντίον εκείνου που, όπως λένε, «δεν δίστασε» να τα βάλει με την αγαπημένη τους εξουσία.

      Ολοι κρινόμαστε όμως, ακόμη και εκείνοι που –στα λόγια– κόπτονται για την ανεξάρτητη συνεταιριστική δημοσιογραφία και την αλληλεγγύη. «Να λες ελεύθερα τη γνώμη σου, αρκεί να μη διαφωνώ εγώ» είναι το νόημα για όσους δεν κατάλαβαν.

      Μπορώ να φανταστώ τους λόγους που κάποιος αρθρογράφος «λιβανίζει» συνεχώς μια κυβέρνηση ή συγκεκριμένα πρόσωπα, μετατρέποντας τον εαυτό του σε γραφείο Τύπου ή απλώς φερέφωνο μιας εξουσίας. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί οι «παπαγάλοι» είναι μονίμως κάποιοι άλλοι.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η κυβέρνηση της «αριστερο»ακροδεξιάς δεν μπορεί να κρυφτεί, καταδιώκει τον κομμουνιστή δήμαρχο Πάτρας επειδή αρνείται να νομιμοποιήσει σχέση του Δήμου με τη Χ.Α.

    http://jailgoldendawn.com/2015/07/25/%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b4%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%ce%ac%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%82-%ce%ba-%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%b5/

    Απειλούν τον δήμαρχο της Πάτρας Κ. Πελετίδη επειδή αρνείται να νομιμοποιήσει τη Χρυσή Αυγή

    jailgoldendawn / 5 hours ago

    (Κείμενο: Ριζοσπάστης, 25/07/2015)

    Ενα βήμα παραπέρα προχωρά η «αριστερή» κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και οι μηχανισμοί της στην επίθεση προς τον κομμουνιστή δήμαρχο της Πάτρας. Αφορμή στάθηκε η απόφαση του Κώστα Πελετίδη να αποστείλει έγγραφο στους αντιδημάρχους, στους προέδρους των υπηρεσιών και στις υπηρεσίες του Δήμου, στο οποίο σημείωνε πως «ο Δήμος Πατρέων ουδεμία σχέση θέλει να έχει με τη ναζιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής. Ως εκ τούτου, με κανέναν τρόπο δε θα διευκολύνει την κοινοβουλευτική ή άλλη δραστηριότητά της και άρα την εγκληματική της δράση, με τη διάθεση στοιχείων του, χώρων που του ανήκουν ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο».

    Μετά από τοποθέτηση του υπουργού Εσωτερικών στη Βουλή, που στάθηκε ξεκάθαρα απέναντι στην απόφαση του δημάρχου και που προανήγγειλε την τωρινή εξέλιξη, έρχεται τώρα ο ασκών καθήκοντα γενικού γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Διονύσης Παναγιωτόπουλος, να προσπαθήσει να …νουθετήσει τον Κ. Πελετίδη.

    Θυμίζουμε ότι η Χρυσή Αυγή ζήτησε – μέσω Ερώτησης στη Βουλή – από τον υπουργό Εσωτερικών να πάρει μέτρα εναντίον του κομμουνιστή δήμαρχου γι’ αυτή του την απόφαση, με τον Νίκο Βούτση να απαντά πως «είναι μια πολιτική θέση και ευθύνη την οποία παίρνει ο δήμαρχος, η οποία βεβαίως είναι στην κρίση και των πολιτών και της κοινής γνώμης, του δημόσιου χώρου ευρύτερα (…) Εάν υφίσταται ζήτημα παράβασης καθήκοντος, υπάρχει το ζήτημα των πειθαρχικών ποινών, τις οποίες ο ελεγκτής νομιμότητας επιβάλλει κ.λπ. Υπάρχει ένα ολόκληρο πλαίσιο στο οποίο θα μπορούσε κανείς να αναφερθεί ως προς αυτό το ζήτημα. Σας το λέω ευθέως, παρότι δε συμφωνώ – διαφωνώ – με την πολιτική θέση αυτού του δημάρχου. Παρότι – σας επαναλαμβάνω – διαφωνώ, δε θεωρώ πως υπάρχει ζήτημα πειθαρχικής δίωξης σε ό,τι τουλάχιστον με αφορά, δηλαδή να προκαλέσω μία τέτοια δίωξη του δημάρχου». Μάλιστα, από αυτή τη συζήτηση δεν έλειψαν οι φιλοφρονήσεις από μέρους του φασιστικού μορφώματος και ειδικότερα από το βουλευτή Μ. Αρβανίτη, που σημείωνε το θαυμασμό του προς τον υπουργό, με τον τελευταίο να μην αντιδρά καθόλου………………

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Να έχουμε το νου μας στον κ.Βούτση, κινείται πάντα πολύ περίεργα, η Δημοκρατία δεν έχει την πολυτέλεια να ανέχεται τέτοιους πολιτικούς.

    Από την Εφ.τ.Συντακτών
    https://www.efsyn.gr/arthro/loyfa-kai-hrysi-aygi

    09.08.2015, 08:30

    Ο Ιος
    Τάσος Κωστόπουλος, Αντα Ψαρρά, Δημήτρης Ψαρράς
    Λούφα και Χρυσή Αυγή

    ……………..

    Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο

    Απέναντι σ’ αυτήν την εξόφθαλμη μεθόδευση που επιχειρεί να οδηγήσει ταυτόχρονα σε φιάσκο τη δίκη της Χρυσής Αυγής, αλλά και να νομιμοποιήσει την ύπαρξη της ναζιστικής οργάνωσης στο πολιτικό παιχνίδι, το πολιτικό σύστημα μοιάζει ανίκανο να αντιδράσει. Και η μεν κυβέρνηση Σαμαρά ευθύνεται για την πολύμηνη απραξία της μετά τις συλλήψεις του Σεπτεμβρίου του 2013 και τη σκόπιμη καθυστέρηση της ανάκρισης, αλλά και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν ούτε προετοιμασμένη ούτε ασχολήθηκε με το ζήτημα, λες και αρκεί ο ιδρυτικός αντιφασισμός της Αριστεράς για να «σκορπίσει όλα τα κακά».

    Μάλιστα τα μηνύματα που εξέπεμψε εξαρχής η νέα Βουλή προς κάθε κατεύθυνση –και πρώτα απ’ όλα προς την ίδια τη Δικαιοσύνη- ήταν μηνύματα υιοθέτησης της επιχειρηματολογίας της Χρυσής Αυγής περί «πολιτικής δίωξης». Τυφλωμένοι από τη μονοδιάστατη πολιτική ατζέντα του «αντιμνημονιακού» αγώνα, κάποιοι έφτασαν να συμπεριλάβουν τη ναζιστική οργάνωση στο «μέτωπο» αυτό, προσδίδοντάς της το φωτοστέφανο του διωκόμενου αγωνιστή. Οταν εμφανίστηκε να ακολουθεί τη γραμμή αυτή και η πρόεδρος της Βουλής, τα μηνύματα έγιναν πλέον εκκωφαντικά.

    Βέβαια επιχειρήθηκε από εκλεγμένους τοπικούς εκπροσώπους να ακολουθηθεί μια διαφορετική γραμμή. Αλλά και τότε εμφανίστηκε η κυβέρνηση ανέτοιμη να πάρει μια σαφή στάση που θα υπερασπίζεται τη δημοκρατία από τους χαμαιλέοντες εχθρούς της.

    Στις αρχές Ιουνίου ο δήμαρχος της Πάτρας Κώστας Πελετίδης απευθύνθηκε σε φορείς και υπηρεσίες της πόλης του και τους ζήτησε να αποφεύγουν τη στήριξη της ναζιστικής οργάνωσης: «Σας κάνουμε γνωστό ότι οι υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων δεν επιθυμούμε τη στήριξη, με οποιοδήποτε τρόπο, της πολιτικής δράσης της Χρυσής Αυγής, διότι είναι εγκληματική ναζιστική οργάνωση. Αυτό πρακτικά σημαίνει εκτός των άλλων ότι δεν διευκολύνουμε την κοινοβουλευτική της ομάδα δίνοντας στοιχεία από τις υπηρεσίες μας, ούτε παραχωρούμε χώρους του Δήμου για δημόσιες εμφανίσεις» (αρ. πρωτ. 2490/70160/9.6.2015).

    Ακολούθησε διαμαρτυρία της Χρυσής Αυγής και κοινοβουλευτική ερώτηση του βουλευτή Μιχαήλ Αρβανίτη-Αβράμη (αρ. 353/15.6.2015), ο οποίος χαρακτηρίζει «συκοφαντική» την ανακοίνωση του δημάρχου και τον καταγγέλλει για παράβαση του Συντάγματος. Η υπόθεση έφτασε στη Βουλή, όπου ανέλαβε να απαντήσει στην ερώτηση ο υπουργός Εσωτερικών.

    Ο κ. Βούτσης δήλωσε ότι πρόκειται για πολιτικό ζήτημα («είναι μια πολιτική θέση και ευθύνη, την οποία παίρνει ο δήμαρχος, η οποία βεβαίως είναι στην κρίση και των πολιτών και της κοινής γνώμης, του δημόσιου χώρου ευρύτερα»), φρόντισε πάντως να αποστασιοποιηθεί («σας το λέω ευθέως, παρότι δεν συμφωνώ -διαφωνώ- με την πολιτική θέση αυτού του δημάρχου. Διότι προφανώς υπάρχουν πέραν του γενικού δικαιώματος, επειδή έχετε εκλεγεί, και μείζονα και ελάσσονα θέματα της κοινωνικής ζωής εκεί, στα οποία πρέπει να υπάρχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο η πρόσβαση στα στοιχεία, για να φωτιστούν»). Η κατάληξή του ήταν ότι δεν πρόκειται να ασκήσει πειθαρχική δίωξη κατά του δημάρχου, παρά το γεγονός ότι διαφωνεί με την πρακτική του.

    Ο χρυσαυγίτης βουλευτής βρήκε την ευκαιρία να δηλώσει «θαυμαστής» του κ. Βούτση και τον εμφάνισε περίπου ως υποστηρικτή της προπαγάνδας της Χρυσής Αυγής περί «πολιτικής δίωξης» από την κυβέρνηση Σαμαρά: «Σας θυμούμαι ακόμη από του Βήματος της Βουλής να κατηγορείτε τη συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ με εύσχημο αλλά ευθύ τρόπο, γιατί διώκει τη Χρυσή Αυγή και ότι πάει να μας εξαφανίσει.

    Το ενθυμούμαι πολύ καλά. Αυτό ήταν και είναι προς τιμή σας». Στη συνέχεια ο Μ. Αρβανίτης θα καταγγείλει τη Λιάνα Κανέλλη (ότι δήθεν «ηγείται του όχλου που κραυγάζει έξω από τον Κορυδαλλό», πράγμα απολύτως ψευδές), αλλά θα αποκαλύψει και τον λόγο της ανησυχίας του: «Εάν όλοι οι δήμαρχοι ή η πλειονότης των δημάρχων επιχειρούσαν καθημερινώς να φωνάζουν “η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση”, τι θα γινόταν;»

    Αλλά εδώ έγκειται ακριβώς το ζήτημα. Η Χρυσή Αυγή επιδιώκει να ξεχαστεί ο ναζιστικός εγκληματικός της χαρακτήρας και επιτίθεται στον κ. Πελετίδη, επειδή ο δήμαρχος που εκλέχτηκε με τη στήριξη του ΚΚΕ κάνει ακριβώς αυτό που του επιτάσσει η αντιφασιστική του συνείδηση. Ως προς τα «στοιχεία» από τις υπηρεσίες που χρειάζεται η Χρυσή Αυγή, θυμίζουμε ότι από την πρώτη στιγμή που μπήκε στη Βουλή το 2012 προκάλεσε σάλο με την αναζήτηση στοιχείων για την παρουσία παιδιών προσφύγων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

    Υποχρεώθηκε μάλιστα ο τότε υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης να ανακαλέσει το αρχικό του έγγραφο με το οποίο ζητούσε από τις αποκεντρωμένες διοικήσεις τα στοιχεία αυτά που ζητούσε με ερώτησή του ο Ηλίας Παναγιώταρος (4.10.2012) και περιορίστηκε να αναφερθεί σε ποσοστά Ελλήνων και αλλοδαπών.

    Ο σάλος που προκλήθηκε ήταν μεγάλος, εφόσον μόλις λίγους μήνες νωρίτερα ο Παναγιώταρος είχε ομολογήσει πού τα χρειαζόταν τα στοιχεία η οργάνωση: «Μόλις πετάξουμε δυο-τρεις από τα νοσοκομεία, θα δουν πώς γίνεται η δουλειά. Θα πάμε έξω από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς για να μπουν τα παιδιά των Ελλήνων».

    Κανονικά, δηλαδή, αυτό που κάνει ο κ. Πελετίδης θα έπρεπε να το κάνει το σύνολο των δημοκρατών δημάρχων, αλλά και όλοι οι υπουργοί που αντιμετωπίζουν τη Χρυσή Αυγή ως ένα οποιοδήποτε κόμμα. Δυστυχώς μόνο η αναπληρώτρια υπουργός Μετανάστευσης Τασία Χριστοδουλοπούλου ακολουθεί στην παρούσα κυβέρνηση τον δρόμο του Νίκου Δένδια, ο οποίος αρνούνταν να απαντήσει στις ερωτήσεις των χρυσαυγιτών όσο εκκρεμεί η δίκη και βρίσκεται σύσσωμη η ηγεσία της οργάνωσης υπό την κατηγορία της διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης.

    Παρά τη διαφωνία του με τον δήμαρχο Πάτρας, πάντως, ο κ. Βούτσης απέφυγε την ταύτιση με τη θεωρία της «πολιτικής δίωξης» που πήγε να του προσάψει ο κ. Αρβανίτης: «Δεν θεωρώ, όμως, ούτε θεώρησα ποτέ προσωπικά και κανείς από τον χώρο μας δεν το είπε αυτό, πως πρόκειται για μια συνωμοσία, ότι τελικά και μετά από τόσες βίαιες ενέργειες, οι οποίες βεβαίως θα κριθούν και θα τελεσιδικήσουν στο δικαστήριο, υπήρξε η παρέμβαση της Δικαιοσύνης και αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ή μάλλον σε συνεχείς διακοπές η δίκη που αφορά το κόμμα σας».

    Η υπόθεση έχει συνέχεια. Με «εξαιρετικά επείγουσα» απόφασή του, ο ασκών καθήκοντα γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Διονύσιος Παναγιωτόπουλος θεωρεί στις 22.7.2015 άκυρη την απόφαση του δημάρχου Πάτρας, διότι «δεν ερείδεται επί καμιάς διατάξεως νόμου ή δικαστικής αποφάσεως ή αποφάσεως δημοτικού συμβουλίου».

    Μάλιστα με ειρωνικό ύφος ο συντάκτης της απόφασης προσθέτει: «Δεν έχει περιέλθει σε γνώση μας η έκδοση δικαστικής αποφάσεως, με την οποία να χαρακτηρίζεται ως εγκληματική οργάνωση ο κομματικός σχηματισμός Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή, επομένως δεν συνάγεται η ισχύς κάποιου νομίμου λόγου, βάσει του οποίου δικαιολογείται η άρνηση αναγνώρισης στο εν λόγω κόμμα της άσκησης δικαιωμάτων και ευχερειών που αναγνωρίζονται και στα λοιπά κόμματα» (αρ. πρωτ. 76853/8102).

    Η απάντηση του Δήμου Πάτρας ήταν άμεση. Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης συνεδρίασε στις 29.7 και υιοθέτησε με ευρεία πλειοψηφία (35 στους 37 παρόντες) την εισήγηση του δημάρχου, σύμφωνα με την οποία καταδικάζεται το έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, «που ουσιαστικά ακυρώνει τον πολιτικό ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου και του Δημάρχου», και υπενθυμίζεται ότι και στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου είχε ομόφωνα αποφασιστεί να μη δοθεί δημοτικός χώρος στη Χρυσή Αυγή. Και η απόφαση καταλήγει: «Οσον αφορά το αν υπάρχει ή όχι δικαστική απόφαση για τον χαρακτηρισμό ως εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής, υπάρχει κάτι πιο ισχυρό.

    Η ιστορία του λαού μας, που πλήρωσε με φόρο αίματος τον φασισμό. Οι θηριωδίες των ναζί και το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων είναι δίπλα μας και το μαρτυρούν. Υπάρχουν επίσης τα πρόσφατα έργα της Χρυσής Αυγής, όπως η στυγνή δολοφονία του Παύλου Φύσσα, και πολλά άλλα. Ο εγκληματικός της χαρακτήρας εκπορεύεται από τη ναζιστική της ιδεολογία, που ποτέ δεν έκρυψε».

    Ως προς τη συνταγματική κατοχύρωση και την ανυπαρξία «νομίμου λόγου», κάποιος θα έπρεπε να ενημερώσει τον ανησυχούντα γ.γ. ότι με βάση ακριβώς την άσκηση των διώξεων με την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης έχει κινηθεί παράλληλη διαδικασία για την προστασία του κράτους από τη δράση της Χρυσής Αυγής. Πρώτο μέτρο που λήφθηκε με απόφαση της Βουλής, λίγες μέρες μετά τις συλλήψεις των στελεχών της οργάνωσης, ήταν η αναστολή της κρατικής χρηματοδότησης (22.10.2013).

    Με τροπολογία που περιλήφθηκε στον νόμο 4203/2013 προβλέπεται ότι σε περίπτωση άσκησης ποινικής δίωξης και επιβολής προσωρινής κράτησης αρχηγού κόμματος ή του ενός πέμπτου των βουλευτών ενός κόμματος για τα αδικήματα της οργάνωσης κ.λπ., αναστέλλεται προσωρινά η κρατική χρηματοδότηση και η οικονομική ενίσχυση. Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι «η αναστολή μπορεί να επιβληθεί εφόσον οι πράξεις των ώς άνω φυσικών προσώπων τελέσθηκαν στο πλαίσιο δράσης του κόμματος στο οποίο ανήκουν ή στο όνομα αυτού».

    Η τροπολογία αυτή υπερψηφίστηκε από την τότε πλειοψηφία της κυβέρνησης Σαμαρά, αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ, που μετείχε στην τελική της διατύπωση.

    Με πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας απορρίφθηκαν οι ενστάσεις της Χρυσής Αυγής και η διάταξη θεωρήθηκε απολύτως νόμιμη και συνταγματική, καθώς και ότι δεν προσκρούει σε όσα ορίζει η ΕΣΔΑ.

    Οι όψιμοι υπερασπιστές

    Οσο προχωράει στο σκοτάδι η δίκη της Χρυσής Αυγής και παραμένει η δίβουλη στάση πολιτικών παραγόντων, αρχίζουν να εμφανίζονται και νέοι υπερασπιστές της οργάνωσης, οι οποίοι αναπαράγουν με διάφορες αφορμές την προπαγάνδα της περί «πολιτικής δίωξης».

    Το παράδοξο είναι ότι σ’ αυτή την κατεύθυνση αρχίζουν να κινούνται και μέσα ενημέρωσης με «αντιφασιστικό» πρόσημο. Είδαμε ξαφνικά το περιοδικό «Hot Doc» του Κώστα Βαξεβάνη να ξιφουλκεί υπέρ των απόψεων της Χρυσής Αυγής, αφιερώνοντας όλο το τεύχος Αυγούστου στον Ισίδωρο Ντογιάκο, υιοθετώντας όλη τη σχετική προπαγάνδα της οργάνωσης για τον εισαγγελέα που υπέβαλε στο Συμβούλιο Εφετών την πρόταση για παραπομπή σε δίκη της ηγεσίας της.

    Το σχετικό «ντοκουμέντο» είναι ένα ηχητικό λίγων δευτερολέπτων στο οποίο ακούγεται κάποιος άνδρας, του οποίου η φωνή θυμίζει τον Αντώνη Σαμαρά να λέει σε κάποιον άγνωστο «πες στον ψηλό, τον Παναθηναϊκάκια, οι επόμενοι τρεις που θα πάνε, να τους γαμήσει».

    Σύμφωνα με την ερμηνεία του Κασιδιάρη, ο «Παναθηναϊκάκιας» είναι ο Ντογιάκος, και οι τρεις αναφερόμενοι μέλη της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής. Οπως αναμενόταν, το «ρεπορτάζ» αυτό του κ. Βαξεβάνη αναμεταδόθηκε αμέσως από τα έντυπα που διατηρούν καλές σχέσεις με τη Χρυσή Αυγή. Προηγήθηκαν τα «Παραπολιτικά» (1.8) και ακολούθησε η «Δημοκρατία» (2.8).

    Για την αξία του «ντοκουμέντου» αρκεί να σημειωθεί ότι ο Κασιδιάρης το κατέθεσε στη Βουλή στις 10.12.2014, επειδή συζητιόταν η αίτηση άρσης ασυλίας του για το βίντεο Μπαλτάκου. Αλλά για πρώτη φορά το είχε αναφέρει τον Απρίλιο του 2014, με πολλά υπονοούμενα, απειλώντας ότι αν προχωρήσει η δικαστική έρευνα θα το αποκαλύψει!

    Μάλιστα από τότε είχε σπεύσει το «Hot Doc» να υιοθετήσει την καταγγελία. Η εξέλιξη αυτή δείχνει πού μπορεί να οδηγηθεί η υπόθεση αν υποχωρήσουν τα αντιφασιστικά ανακλαστικά της κοινωνίας και δεν λειτουργήσουν οι θεσμικές εγγυήσεις της δημοκρατίας.

    Μια σκοτεινή μεθόδευση, με υποκλοπές, εκβιασμούς και ανοιχτές απειλές χρησιμοποιείται για να θέσει υπό την ομηρία της ναζιστικής οργάνωσης τη Δικαιοσύνη. Είναι το τελευταίο χαρτί που παίζεται από την ηγετική της ομάδα. Ταυτόχρονα όμως είναι άλλο ένα αποδεικτικό στοιχείο για τον τρόπο με τον οποίο πολιτεύεται η Χρυσή Αυγή.

    https://www.efsyn.gr/arthro/loyfa-kai-hrysi-aygi

  10. Ο/Η του Βούτση λέει:

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=693404

    Μια υπουργική οικογενειακή υπόθεση

    Μια υπουργική οικογενειακή υπόθεση

    Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Ν. Βούτση (φωτογραφία) αποσπάται στο υπουργικό γραφείο του η Αγγελική Παπάζογλου. Η κυρία Παπάζογλου είναι δημόσια υπάλληλος στο υπουργείο Εσωτερικών αλλά τυγχάνει να είναι και… σύζυγος του Ν. Βούτση. Το περίεργο σε όλη αυτή την απόσπαση είναι ότι μπορούσε ο υπουργός με μια απλή απόφασή του να διαθέσει εσωτερικά τη σύζυγό του στο γραφείο του αφού εργάζεται στο υπουργείο Εσωτερικών. Ποιος ο λόγος συνεπώς της απόσπασης; Δεν θέλω να πιστέψω αυτά που λένε οι κακεντρεχείς, ότι δήθεν με την απόσπαση θα μπορεί η υπάλληλος-σύζυγος να λαμβάνει και υπερωρίες… Οχι, επί Αριστεράς δεν γίνονται τέτοια πράγματα…

    Αλλά και στο γραφείο του υπουργού Δικαιοσύνης Ν. Παρασκευόπουλου μαθαίνω ότι υπάρχει μια ιδιαιτερότητα: η παράλληλη άσκηση καθηκόντων από υψηλόβαθμο δημόσιο υπάλληλο. Γιατί, αν αληθεύει η πληροφορία ότι διευθυντής στο γραφείο του υπουργού τοποθετήθηκε ο Κ. Γιαννόπουλος, τότε δεν μπορεί να είναι και διευθυντής γραφείου υπουργού και παράλληλα ειδικός επιστήμονας στο υπουργείο Δικαιοσύνης. Ή μήπως γίνεται;

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://www.efsyn.gr/arthro/agkaze-me-ton-nazismo-ta-kommata-oi-ekloges-kai-i-hrysi-aygi

    Εκλογες – Σεπτεμβριος 2015

    Αγκαζέ με τον ναζισμό: τα κόμματα, οι εκλογές και η Χρυσή Αυγή
    07.09.2015

    Συντάκτης: Δημήτρης Ψαρράς

    http://www.efsyn.gr/sites/efsyn.gr/files/styles/teaser_big/public/field/image/xrisi-augi-vitsi.jpg?itok=j2qAZhQ-

    Μαρία Αντωνίου (Ν.Δ.) και Δέσποινα Σβερώνη (Χ.Α.), αγκαζέ στο Βίτσι για τη γιορτή μίσους (30.8.2015)

    (…….)

    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    Η Ν.Δ. θεωρείται από τη Χ.Α. ο χειρότερος εχθρός της. Αλλά μόνο η Ν.Δ. των Σαμαρά, Αθανασίου και Δένδια, οι οποίοι κατονομάζονται ως υπεύθυνοι για την άσκηση των διώξεων. Ο υπόγειος δεσμός της Χ.Α. με τη Ν.Δ. μέσω της κοινής ακροδεξιάς μήτρας ήταν ισχυρότατος μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2013 χάρη στην πολιτική Μπαλτάκου. Αυτό τον δεσμό καθώς φαίνεται θέλει να ενεργοποιήσει ο νέος αρχηγός της Ν.Δ., με ορατό στόχο σε πρώτη φάση να αποκατασταθούν τα ακροδεξιά ερείσματα του κόμματος, αλλά και να μείνει ανοιχτή η δίοδος της ενδεχόμενης μετεκλογικής σύμπραξης με μια «σοβαρότερη Χ.Α.» που ονειρευόταν ο Μπάμπης Παπαδημητρίου το καλοκαίρι του 2013.

    Την προηγούμενη Κυριακή (30.8.2015) πόζαραν αγκαζέ στο Βίτσι η Μαρία Αντωνίου της Ν.Δ. και η Δέσποινα Σβερώνη της Χ.Α. κατά την ετήσια τοπική «γιορτή μίσους». Χαρακτηριστικό της αλλαγής του κλίματος μεταξύ Δεξιάς και Χ.Α., το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια είχε και πάλι βρεθεί στο Βίτσι η κυρία Αντωνίου, απεσταλμένη του τότε προέδρου της Βουλής κ. Μεϊμαράκη, και είχε προπηλακιστεί από τους χρυσαυγίτες με επικεφαλής τον Παναγιώταρο.

    Αγκαζέ με τον ναζισμό: τα κόμματα, οι εκλογές και η Χρυσή Αυγή Ο Β. Μεϊμαράκης βγαίνει από «δεξιά» στη Χ.Α. (Alpha, 27.8.2015) |

    Ο Β. Μεϊμαράκης ψάχνει κάθε αφορμή για να ρίξει γέφυρες στους ψηφοφόρους των ναζιστών. Εφτασε να δηλώσει ότι μόλις πάρει την εντολή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα απευθυνθεί και στον Ν. Μιχαλολιάκο για σχηματισμό κυβέρνησης (20.8.2015). Μπορεί να μην τόλμησε την πολιτική αυτή αθλιότητα, αλλά επανέλαβε λίγες μέρες αργότερα την επιθυμία του να περιληφθεί ο Αρχηγός της Χ.Α. στο ντιμπέιτ (Alpha, 27.8.2015). Μάλιστα ο κ. Μεϊμαράκης έφτασε στο σημείο να προκαλέσει τη Χ.Α. ότι δεν κάνει τίποτα για το μεταναστευτικό!

    Το κίνητρο του νέου αρχηγού της Ν.Δ. είναι βέβαια προφανές. Το αποκάλυψε ο ίδιος, λέγοντας ότι χαίρεται που του θυμίζουν το παρελθόν του «σκληρού δεξιού» γιατί έτσι μπορεί να τον ψηφίσουν και οι χρυσαυγίτες! Αλλά βέβαια η ευθύνη που αναλαμβάνει με την επαναφορά της γραμμής Μπαλτάκου είναι τεράστια.

    ΣΥΡΙΖΑ

    Απέναντι στο φαινόμενο της Χ.Α. δεν λείπουν ούτε οι αριστερές παραφωνίες. Το μπέρδεμα για την Αριστερά άρχισε να προκύπτει από τη στιγμή που μια δεξιά και «μνημονιακή» κυβέρνηση ευλόγησε τη δικαστική διερεύνηση της οργάνωσης, κάτι που δεν συμβάδιζε με την παλιά μηχανιστική αντίληψη ότι οι φασιστικές οργανώσεις είναι «το μακρύ χέρι» του κράτους και του καπιταλισμού. Κάποιοι αριστεροί αναλυτές αδυνατούσαν να αντιληφθούν ότι οι διώξεις άρχισαν μόνο όταν η δράση των Ταγμάτων Εφόδου στράφηκε και εναντίον της Δεξιάς (στον Μελιγαλά) και όταν είχαμε τον πρώτο Ελληνα νεκρό από τη δράση της οργάνωσης που προκάλεσε παλλαϊκό αντιφασιστικό ξέσπασμα.

    Από μερίδα της Αριστεράς καλλιεργείται και η άλλη παρανάγνωση της Ιστορίας, με βάση την οποία οι ποινικές διώξεις των ναζιστών μπορούν να συγκριθούν με τις πολιτικές διώξεις των αριστερών στα μετεμφυλιακά χρόνια και ενδέχεται να καταλήξουν σε «ηρωοποίησή» τους. Βέβαια ήδη βλέπουμε ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Κάτω από το βάρος των διώξεων, τα μεν μέλη της οργάνωσης έχουν πλήρως αποστρατευτεί, ενώ τα στελέχη της αδειάζουν το ένα το άλλο και ο Αρχηγός αποκηρύσσει τη δράση των Ταγμάτων Εφόδου ως «λάθος» και «υπερβολή». Πώς μπορεί να γίνει ήρωας ο Ρουπακιάς ή ο Πατέλης και για ποιον;

    Ενα τελευταίο επιχείρημα που ακούστηκε από την πλευρά της Αριστεράς ήταν ότι οι διώξεις μπορεί να επεκταθούν και στον δικό της χώρο. Αλλά αυτό θα ήταν το καλύτερο επιχείρημα όσων διακονούν τη θεωρία των δύο άκρων.

    Οσο ο ΣΥΡΙΖΑ βρισκόταν στην αντιπολίτευση, δόθηκαν αρκετές ευκαιρίες να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους αυτές οι παραφωνίες στην ενιαία αντιφασιστική γραμμή. Ηδη από το 2013, όταν τέθηκε το ζήτημα της αναστολής χρηματοδότησης της ναζιστικής οργάνωσης και παρά το γεγονός ότι η τελική νομοθετική ρύθμιση διατυπώθηκε με τη συμβολή του εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Βούτση, διαφοροποιήθηκε η Ζωή Κωνσταντοπούλου (απείχε) και ο Μανώλης Γλέζος (διαφώνησε). Βέβαια ο κ. Γλέζος ήταν εκείνος που είχε συμβάλει αποφασιστικά στις αρχικές διώξεις, παραδίδοντας στον Νίκο Δένδια αναλυτικό κατάλογο για την εγκληματική δράση της οργάνωσης επί μια εικοσαετία («Εφ.Συν.», 25.9.2013).

    Τον Ιανουάριο του 2014 ο Αλέξης Μητρόπουλος έστειλε επιστολή στον Αλέξη Τσίπρα δηλώνοντας ότι «η Χρυσή Αυγή δεν είναι ναζιστική» και ότι η δίωξη της ηγεσίας της ήταν «πολιτική, εσπευσμένη και απολυτοποιημένη». Ο εργατολόγος ζητούσε να αναθεωρηθεί ως «λανθασμένη» η αντιφασιστική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ. Η δυσκολία ορισμένων στελεχών του κόμματος να αποδεχτούν τις διώξεις επανεμφανίστηκε τον Μάρτιο του 2014, όταν ζητήθηκε από τη Βουλή η άρση της ασυλίας ορισμένων χρυσαυγιτών βουλευτών.

    Μάλιστα χρειάστηκε η προσωπική παρέμβαση στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα ώστε να καταλήξει το κόμμα σε ομόφωνη απόφαση υπέρ της άρσης των ασυλιών. Και πάλι η κυρία Κωνσταντοπούλου διατύπωσε τις διαφωνίες της. Την ίδια περίοδο, κάποια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύτηκαν να κατανοήσουν την προβοκάτσια του Ηλία Κασιδιάρη με το βίντεο Μπαλτάκου και έσπευσαν αρχικά να ζητήσουν την παραίτηση των υπουργών Αθανασίου και Δένδια, αποδεχόμενα δηλαδή εμμέσως την ερμηνεία Κασιδιάρη.

    Μετά τον σχηματισμό της κυβέρνησης Τσίπρα και την εκλογή της Ζωής Κωνσταντοπούλου στην προεδρία της Βουλής οι παραφωνίες αυτές πήραν και τη μορφή της θεσμικής σύγκρουσης μεταξύ της προέδρου και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Νίκου Φίλη. Η πρόεδρος έφτασε στο σημείο να θεωρήσει άκυρα τα «μνημονιακά» νομοσχέδια που ψηφίστηκαν χωρίς τους προφυλακισμένους χρυσαυγίτες, εντάσσοντας το ναζιστικό μόρφωμα στο αντιμνημονιακό μέτωπο. Η Ρ. Μακρή συντάχθηκε μαζί της.

    Αγκαζέ με τον ναζισμό: τα κόμματα, οι εκλογές και η Χρυσή Αυγή Κατερίνα Παπακώστα, Ραχήλ Μακρή και άλλοι βουλευτές παρηγορούν τον Στάθη Μπούκουρα στη Βουλή (7.5.2014) |

    Πάντως ο Αλέξης Τσίπρας, σε μία από τις πρώτες προεκλογικές δηλώσεις του, ξεκαθάρισε την περασμένη βδομάδα την απόλυτη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στο φλερτ της Ν.Δ. με τη Χ.Α., ειδικά στην αντιμετώπιση του προσφυγικού ζητήματος.

    ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Τα περισσότερα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που διατηρούσαν αμφιβολίες για τη δίωξη της Χρυσής Αυγής έχουν μεταπηδήσει στη Λαϊκή Ενότητα, με πιο χαρακτηριστική την περίπτωση της «συνεργαζόμενης» Ζωής Κωνσταντοπούλου και της Ραχήλ Μακρή. Αλλά υπάρχουν και άλλα προβεβλημένα στελέχη της ΛΑ.Ε., τα οποία διατυπώνουν την πλήρη αντίθεσή τους στις διώξεις, όπως ο νομικός Δημήτρης Μπελαντής ο οποίος υποστηρίζει πως «η θέση ότι το πολιτικό κόμμα είναι ο μανδύας ή η παρένδυση της εγκληματικής οργάνωσης είναι μια θέση πολιτικά ακατανόητη και νομικά έωλη και επικίνδυνη».

    Για να είναι αποδεκτές οι διώξεις «θα έπρεπε όλο το κόμμα ή και όλοι οι ψηφοφόροι να σχετίζονται οργανωτικά με την εγκληματική δραστηριότητα». Σύμφωνα μ’ αυτή την άποψη, η Αριστερά κινδυνεύει από την ποινικοποίηση της φασιστικής δράσης, ενώ οι χρυσαυγίτες δεν εγκληματούν ως οργάνωση, «απλώς έχουν βίαιο φρόνημα ή μιλούν βίαια και πολιτικά ακραία ή ασπάζονται και διακινούν μια βίαιη ιδεολογία, έστω και με οργανωμένο τρόπο».

    (…….)

  12. Παράθεμα: Ο Ν. Βούτσης: Η ασχήμια της ασημαντότητας… | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/155462/i-xafniki-tyflotita-tis-voyleytoy-saltari-toy-syriza

    Η ξαφνική τυφλότητα της βουλευτού Σαλτάρη του ΣΥΡΙΖΑ

    16 Νοεμβρίου

    36 Σχόλια

    Στις αρχές Οκτωβρίου, το HOT DOC κυκλοφόρησε με μια μεγάλη αποκάλυψη που αφορούσε τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) στο νομό Ηλείας.

    Οκτώ ΚΕΚ εμφανίζονταν να παίρνουν 22 περίπου εκατομμύρια. Ποσό που όπως σωστά είχαμε αναρωτηθεί, αν πραγματικά πήγαινε στο να καταρτιστούν στο Νομό, θα είχε μια άλλη μορφή. Για τα ΚΕΚ τα οποία φαίνεται να έχουν ιδιοκτήτες τους τοπικούς μιντιάρχες και τους συγγενείς τους, υπάρχουν μάλιστα και καταγγελίες και εξώδικα καταρτιζόμενων σε αυτά πως πρόκειται για προγράμματα που δεν πληρώθηκαν και συνεπώς κάποιοι τσέπωσαν τα κονδύλια «κατάρτισης».

    Τα οκτώ ΚΕΚ όπως έγραφε το HOT DOC ήταν τα ΚΕΚ KONSUL AE (είχε λάβει 4.761.389 ευρώ) και ανήκε στον Αντιπρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηλείας Κ. Λεβέντη το οποίο είχε ίδια διεύθυνση με ένα άλλο ΚΕΚ, το HONESTY ΕΠΕ το οποίο ανήκε στον εκδότη Λεωνίδα Βαρουξή (είχε λάβει 3.205.889 ευρώ). Το ΚΕΚ ΕΡΕΙΣΜΑ με νόμιμο εκπρόσωπο τον γιο του εκδότη Βαρουξή, Λευτέρη Βαρουξή (είχε λάβει 1.423.829). Οι Λευτέρης Βαρουξής και Κ. Λεβέντης εμφανίζονται και στο «Διαβαλκανικό Κέντρο δια βίου μάθησης» το οποίο έχει λάβει άλλα 2.391.545 ευρώ. Το ΚΕΚ ενός άλλου τοπικού εκδότη, το ΚΕΚ Ολυμπιακή Εκπαιδευτική έχει λάβει 3.482.630 ευρώ. Το ΚΕΚ ΣΕΛΕΚΤΙΚΑ έλαβε 1.844.372 ευρώ, το ΚΕΚ ΕΡΓΑΣΙΑ 2.235.077 ευρώ, το ΗΛΕΙΑΚΟ ΚΕΚ 1.539.280 ευρώ και το ΚΕΚ ΜΑΝΩΛΑ 2.983.639 ευρώ

    Μετά το δημοσίευμα, η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Νομού Ηλείας, θεώρησε πως το θέμα είναι σοβαρό και πρέπει μέσω Βουλής να ενημερωθεί η κοινή γνώμη . Μερικοί παράγοντες του νομού και εκδότες, σχετιζόμενοι μάλιστα μεταξύ τους μέσω κοινών διευθύνσεων και δραστηριοτήτων είχαν πάρει 22 εκατομμύρια. Η Νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ με ομόφωνη απόφασή της ζήτησε από τους τρεις βουλευτές του κόμματος να καταθέσουν Ερώτηση στη Βουλή για να αποκαλυφθεί αν πρόκειται για σκάνδαλο διαφθοράς στο νομό. Στο αίτημα αυτό της νομαρχιακής απάντησε η βουλευτής Έφη Γεωργοπούλου Σαλτάρη η οποία με επιστολή της στα μέλη της Νομαρχιακής ενημερώνει πως:

    «για το θέμα των ΚΕΚ που έλαβα ως προσχέδιο Ερώτησης, θα ήθελα να διευκρινήσω ότι κατ αρχάς δεν μπορούμε να καταθέσουμε Ερώτηση επικαλούμενοι μόνο δημοσιεύματα. Απορρίπτεται από τη Γραμματεία πάραυτα. Ούτε μπορούμε να την καταθέσουμε ως ΑΚΕ-αίτηση κατάθεσης εγγράφων. Εάν υπήρχε η καταγγελία των εργαζομένων ήταν διαφορετικά. Τα επισυναπτόμενα μόνο σε περίπτωση επίκαιρης μπορούν να κατατεθούν στο Προεδρείο για ενισχύσουν το θέμα. Εδώ όμως στην περίπτωσή μας δεν έχουμε καθόλου στοιχεία και στην ουσία θέμα. Μόνο ερωτήματα. Ποιά είναι αυτά τα 8 ΚΕΚ; Γενικώς και αορίστως. Δεν ξέρουμε τίποτα για ένα π.χ πρόγραμμα, ονομασία, κωδικό, τι χρηματοδότηση πήραν οι απασχολούμενοι, οι καθηγητές, πώς γινόταν η επιλογή. Τόσα χρόνια στον Πύργο κανείς δεν έχει ακούσει τίποτα.»

    Έχει ενδιαφέρον η απάντηση της κυρίας Σαλτάρη και κυρίως η επιλεκτική τυφλότητά της. Δεν είναι κακό η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να φιγουράρει συνεχώς στις εφημερίδες των εκδοτών που ταυτόχρονα έχουν εισπράξει και κάτι δεκάδες εκατομμύρια από το Δημόσιο, αλλά είναι κακό να παθαίνει τύφλωση, κώφωση και αμνησία όταν μπαίνει το θέμα διερεύνησης σκανδάλου στα πλαίσια των καθηκόντων της. Έχουμε και λέμε λοιπόν

    1. Το δημοσίευμα δεν είναι αόριστο. Είναι απολύτως συγκεκριμένο και μάλιστα με ακρίβεια λεπτού του ευρώ για όσα έχουν εισπράξει τα 8 ΚΕΚ.

    2. Τα 8 ΚΕΚ επίσης δεν είναι αόριστα, αντιθέτως καταγράφονται όπως άλλωστε και οι ιδιοκτήτες τους. Φαντάζομαι τα διάβασε τα στοιχεία η κυρία Σαλτάρη. Αναρωτιέμαι μήπως τη θεωρία της περί αοριστίας τη γεννά ακριβώς η πλήρης και συγκεκριμένη καταγραφή των συμφερόντων πίσω από όλα αυτά. Πώς ξαφνικά τυφλώθηκε η κυρία Σαλτάρη και δεν είδε τα ονόματα των ΚΕΚ, τα τεράστια ποσά και κυρίως τους ιδιοκτήτες-εκδότες-παράγοντες;

    3. Το δημοσίευμα δεν γράφει πραγματικά κωδικούς ή κριτήρια επιλογής και γι αυτό καλό θα ήταν να τα ρωτήσει αυτά στη Βουλή. Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος του βουλευτή ο οποίος παίρνει ερεθίσματα από τον Τύπο και την κοινωνία

    4. Είναι ψέματα πως οι βουλευτές δεν ρωτάνε με βάση δημοσιεύματα. Πάνω από τις μισές ερωτήσεις στην Ελληνική Βουλή γίνονται με αφορμή δημοσιεύματα. Και εισαγγελικές έρευνες ακόμη. Ο κοινοβουλευτικός έλεγχος αποκαλύπτει την αλήθεια ή όχι του δημοσιεύματος. Η κυρία Σαλτάρη δεν ενδιαφέρεται να τη μάθει;

    5. Είναι επίσης ψέματα πως οι ερωτήσεις απορρίπτονται από το Προεδρείο και τη Γραμματεία. Η Γραμματεία έχει καθαρά συντονιστικό ρόλο. Αν ισχύουν όσα γράφει η Σαλτάρη, τότε η Κοινοβουλευτική λειτουργία είναι αντισυνταγματική αφού το Σύνταγμα ορίζει πως ο βουλευτής ερωτά απρόσκοπτα και για όσα θεωρεί αναγκαία τους αρμόδιους Υπουργούς. Να υποθέσουμε πως στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ η δράση του βουλευτή μπαίνει σε λογοκρισία;

    6. Αν η κυρία Σαλτάρη είχε απορίες και αμφιβολίες αλλά πραγματικό ενδιαφέρον και όχι διάθεση συγκάλυψης, μπορούσε να μας ζητήσει όλα τα στοιχεία όπως έχουν κάνει συνάδελφοί της από όλα τα κόμματα. Θα της δίναμε μάλιστα και το τηλέφωνο του κυβερνητικού παράγοντα που μας έδωσε το θέμα για να την ενημερώσει απευθείας.

    7. Η κυρία Σαλτάρη υποστηρίζει πως στον Πύργο δεν έχει ακουστεί τίποτα. Επιμένει με διάφορα επιχειρήματα στους συντρόφους της, όχι και τόσο κοινοβουλευτικά και συντροφικά να πείσει πως δεν υπάρχει θέμα. Είναι ενδιαφέρουσα και η κώφωσή της εκτός από την τύφλωση αφού ο Πύργος όχι μόνο βοά αλλά υπάρχουν και ένδικες ενέργειες ανθρώπων που φοίτησαν στα ΚΕΚ, όπως επίσης δημοσιεύει το HOT DOC

    Το 2013 άλλωστε όπως βλέπουμε στο διαδίκτυο η κυρία Σαλτάρη όχι μόνο γνωρίζει για τα προβλήματα των ΚΕΚ, αλλά έχει κάνει και ερώτηση για όσους παρακολούθησαν τα προγράμματα του ΚΕΚ ΜΑΝΩΛΑ (ενός από τα 8 ΚΕΚ) και είναι απλήρωτοι. Φαντάζομαι πως την ερώτηση αυτή την έκανε για το πρόβλημα μη καταβολής χρημάτων στους διδασκόμενους και όχι για να εκταμιευτεί το ποσό που καθυστερούσε για τον ιδιοκτήτη των ΚΕΚ.

    Και αφού τελειώσαμε με τα προβλήματα όρασης και ακοής της βουλευτού, τα οποία φαντάζομαι πως βοηθάμε να ανασταλούν, να κάνω και μια ερώτηση με καλή πρόθεση σε ένα δημόσιο πρόσωπο που είναι υποχρεωμένο να απαντά:

    Κυρία Σαλτάρη έχετε άδεια για να διδάσκετε σε ΚΕΚ ως κεραμίστρια. Έχετε διδάξει ως καθηγητής σε ΚΕΚ του Πύργου στο παρελθόν και σε ποιά; Είναι τα ΚΕΚ των καταγγελλόμενων ως πρωταγωνιστών του πιθανού σκανδάλου; Δεν χρειάζεται να μας πείτε κωδικούς και προγράμματα. Μας αρκεί ένα «ναι» ή ένα «όχι».

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Γλέζος (αυτός που θέλει να τον κηδέψει ο αρχιεπίσκοπος των Κυριακίδη και Λαυρεντιάδη) καλεί Χρυσή Αυγή, από την iskra του Λαφαζάνη της Σρεμπρένιτσα.
    Απευθύνεται στους 300 της Βουλής, τσουβαλιάζοντας τη ναζιστική εγκληματική συμμορία με τα υπόλοιπα κόμματα, αυτήν τη συμμορία υπέρ της χρηματοδότησης της οποίας από το Κράτος και υπέρ της μη ποινικής αντιμετώπισής της (μόνο πολιτικής), έχει δώσει μάχες.

    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=22868:mglezosprosvouleytes&catid=84:vouli&Itemid=201

    ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

    (Παρ. 04/12/15 – 11:30)

    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΓΛΕΖΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    Σπάστε τα δεσμά των κομματικών παρωπίδων και ελευθερώστε τις συνειδήσεις.

    Καθισμένος στο παραγώνι των στερνών κατωφλιών της ζήσης μου, απευθύνομαι σε σας τους Τριακόσιους της Βουλής των Ελλήνων, στον κάθε ένα ξεχωριστά και του βροντοφωνάζω.

    Σύνελθε.
    ……………..

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      «απευθύνομαι σε σας τους Τριακόσιους της Βουλής των Ελλήνων, στον κάθε ένα ξεχωριστά»
      σε σας
      Μιχαλολιάκο, Κασιδιάρη, Ζαρούλια, Παππά, Γερμενή, Παναγιώταρε, Λαγέ, Μπαρμπαρούση

      http://news247.gr/eidiseis/politiki/diaforopoihsh-glezoy-pshfise-kata-ths-diakophs-xrhmatodothshs-ths-xryshs-ayghs.2558581.html
      Διαφοροποίηση Γλέζου: Ψήφισε κατά της διακοπής χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής

      http://redflyplanet.blogspot.com/2015/03/2013.html

      7 Μαρτίου 2015

      ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσή Αυγή στη Βουλή: Ένα χρονικό από τον Νοέμβρη του 2013 ως σήμερα
      Στις 18 Δεκέμβρη 2013, διενεργείται στη Βουλή ψηφοφορία για την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής. Κατά της αναστολής τάσσονται οι τότε βουλευτές των ΑΝΕΛ Τ. Κουίκ, Γ. Δημαράς, Β. Καπερνάρος, Π. Χαϊκάλης, Ν. Νικολόπουλος, Γ. Νταβρής, Μ. Ουζουνίδης, Χ. Γιαταγάνα, Ρ. Μακρή, Κ. Γιοβανόπουλος, ενώ ο αρχηγός του κόμματος Π. Καμμένος επιλέγει να απουσιάσει απ’ την ψηφοφορία. Το ίδιο κάνει και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου, ενώ ο Μανώλης Γλέζος καταψηφίζει και αυτός την αναστολή χρηματοδότησης της Χ.Α.

      – Στις 28 Φλεβάρη 2014, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Βούτσης κατηγορεί την ΝΔ, σε τοποθέτησή του στο Κοινοβούλιο, ότι «κλείνει το μάτι προς την άκρα Δεξιά και προς την εκλογική πελατεία της Χρυσής Αυγής» και ότι μεθοδεύει το «να τεθεί εκτός νόμου αυτό το κόμμα». Την ίδια φράση –περί μεθόδευσης– χρησιμοποιεί η ίδια η Χρυσή Αυγή.

      – Στις 5 Μάρτη 2014, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου διαφοροποιείται από το κόμμα της στην ψηφοφορία για άρση ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής, κάνοντας λόγο για «πολιτειακή εκτροπή». Ο Μανώλης Γλέζος συντάσσεται με την διαφοροποίηση Κωνσταντοπούλου για δεύτερη φορά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s