Με «αριστερή» κυβερνητική συνοδεία τα λείψανα στον «Αγιο Σάββα»

[Πρώτη Φορά Αριστερές φαιδρότητες]

©Δημήτρης Χαντζόπουλος

©Δημήτρης Χαντζόπουλος

Υπό τη συνοδεία του Παναγιώτη Κουρουμπλή θα μεταφερθούν τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας στο αντικαρκινικό νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας».

Κι αυτό προκειμένου να τα προσκυνήσουν οι ασθενείς και να γιατρευτούν, όπως αναφέρει η στήλη «Μικροπολιτικός» στην εφημερίδα «Τα Νέα».

Ο υπουργός Υγείας, εξάλλου, είναι από τα στελέχη της κυβέρνησης που δεν δυσανασχετούν για τα λείψανα και το προσκύνημά τους

Πηγή 

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Των Αμνοεριφίων, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

15 Responses to Με «αριστερή» κυβερνητική συνοδεία τα λείψανα στον «Αγιο Σάββα»

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Άλαλα τα χείλη των ασεβών

    http://stithoskopio.blogspot.gr/2015/05/blog-post_12.html

    Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

    Πρώτη φορά υπουργός σε μεταφορά λειψάνου σε νοσοκομείο!
    Και άλλες φορές στο ογκολογικό νοσοκομείο έχει μεταφερθεί λειψανοθήκη, ποτέ ξανά όμως η υποδοχή δεν έχει γίνει παρουσία του υπουργού Υγείας.
    …………………….

    Η υπουργική επίσκεψη στον «Άγιο Σάββα», το ιστορικό νοσοκομείο-σύμβολο του αντικαρκινικού αγώνα, γίνεται σε μια κρίσιμη συγκυρία. Το νοσοκομείο καταρρέει από την έλλειψη προσωπικού, την ώρα που η Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας «Νίκος Κούρκουλος» για τις ημερήσιες νοσηλείες, παραδομένη με το…κλειδί στο χέρι, απο την δωρήτρια κυρία Μαριάννα Λάτση, από τα τέλη του περασμένου Iανουαρίου δεν έχει λειτουργήσει ούτε μία ώρα, δεν έχει περιθάλψει ούτε έναν ασθενή. Είκοσι νοσηλευτές και 5 γιατροί θα αρκούσαν για να προσφέρουν ημερήσια νοσηλεία σε δεκάδες καρκινοπαθείς, συρρικνώνοντας την ασθένεια αλλά και την ταλαιπωρία τους, την αναμονή τους, τον «ξεσπιτωμό» τους.

    Ίσως και ο κ. Κουρουμπλής σκέφτηκε να καταφύγει στην προσευχή και στο προσκύνημα του λειψάνου όχι μόνο ως άνθρωπος αλλά και ως υπουργός, διότι με αυτήν την ιδιότητα καλείται να αντιμετωπίσει το «καρκίνωμα» του ΕΣΥ: οι ογκολόγοι-παθολόγοι με πολυετή πείρα συνταξιοδοτούνται, ενώ το εναπομείναν προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών.

    Ο «Άγιος Σάββας», όπως ολα τα δημοσια ογκολογικά νοσοκομεία απογυμνώνονται απο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, την ώρα που η ζήτηση για τις δημόσιες υπηρεσίες υγείας κορυφώνεται και οι καρκινοπαθείς έχουν ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε την στήριξη και τη θεραπεία τους από το ΕΣΥ.

  2. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://libertarianwords.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

    Άκου Ανθρωπάκο!

    Η απάτη των ιερών λειψάνων

    Τα ιερά λείψανα αποτελούν επί αιώνες μια προσοδοφόρα πηγή πλουτισμού των ρασοφόρων. Κληρικοί και μοναχοί εκμεταλλεύονται επί αιώνες την ηλιθιότητα του ποιμνίου, εφευρίσκοντας οτιδήποτε λείψανα μπορεί να φανταστεί κανείς με το νου του. Ο πιστός γονατίζει μπροστά τους, παρακαλάει, ελπίζει, ταπεινώνεται. Οι παπάδες από την άλλη κάνουν ταμείο στο μαγαζί τους. Και πλουτίζουν πουλώντας ψεύτικες ελπίδες σε απεγνωσμένους και ψεύτικη θεϊκή εύνοια στους ηλίθιους.

    Ο Karlheinz Deschner στον τρίτο τόμο της «Εγκληματικής Ιστορίας του Χριστιανισμού» μας εξηγεί πως:

    Ο καθολικισμός βλέπει τη βιβλική δικαιολόγηση της λατρείας των λειψάνων στο θαυματουργικό χωρισμό των υδάτων του Ιορδάνη ποταμού με το μανδύα του Ελισαίου ή στη νεκρανάσταση με τη βοήθεια των οστών του Ελισαίου στην Παλαιά Διαθήκη. «Και όταν εκείνος άγ­γιξε τα οστά του Ελισαίου, ζωντάνεψε και σηκώθηκε στα πόδια του.» Επίσης παραπέμπουν στο Κατά Ματ θαίον 9,2 0 κ.εξ., και τις Πράξεις Αποστόλων 5,15 και 19,12. Αλλά όλα αυτά δεν είναι παρά πολύ διάτρητες ψεύτικες δικαιολογήσεις. Πουθενά δεν αναφωνεί ο Ιησούς: Φυλάξτε τα λείψανα, λατρέψτε τα, μοιράστε τα, μεταφέρετε τα και ξεπουλήστε τα, χτίστε Άγιες Τράπεζες γύρω τους και διαβάστε τους Θείες Λειτουργίες! Αυτή θα ήταν μια σαφής ρήση που θα δικαιολογούσε τις εξελίξεις — αλλά απουσιάζει, όπως απουσιάζουν και τόσες πολλές ρήσεις για τόσες πολλές απόψεις. Κι αν παρουσιάζει θεραπευτικές ιδιότητες ο μανδύας του Ιησού, ή τα ιδρωμένα μαντήλια και οι ζώνες του Παύλου, αυτά απέχουν πολύ από εκείνα που έμελλε να εμφανιστούν στην Εκκλησία.

    Οι Πατέρες της εκκλησίας φυσικά υποστήριξαν την απάτη των λειψάνων. Σύμφωνα με τον Αμβρόσιο «πολλοί θεραπεύτηκαν σαν από μια σκιά (umbra quadam) των ιερών σορών». Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρεί ότι «όχι μόνο οι σοροί των αγί­ων, αλλά και οι τάφοι τους είναι γεμάτοι πνευματική χάρη». Ο Άγιος Θεοδώρητος μας πληροφορεί ότι και ένα σπασμένο λείψανο διατηρεί τις ίδιες θαυματουργές ιδιότητες. «Τεμαχισμένα σώματα—ολόκληρη η δράση της θείας χάριτος!» (Deschner). Ο Βασίλειος αποκαλύπτει ότι το λείψανο της αγίας Ιουλίττης «αγιάζει μεν το τόπον, αγιάζει δε και τους εις αυτόν συνόντας». Και πάει λέγοντας μέχρι σήμερα…

    Με τις ευλογίες των ιερέων άρχισε να υπάρχει μια τεράστια ζήτηση για ιερά λείψανα. Κόκκαλα νεκρών – θεωρητικά των ίδιων των αγίων – τεμαχίζονταν, ανταλλάσσονταν ή διακινούνταν ως εμπορεύματα. Ο Θεοδόσιος μάλιστα το 386 εξέδωσε και νόμο που απαγόρευε το εμπόριο λειψάνων. Αλλά η ευσεβής παράκρουση ήταν αδύνατο να σταματήσει. Τότε επινοήθηκε και ένα άλλο κόλπο προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση: οι ευλογίες. Πρόκειται για αντικείμενα που τοποθετούνταν πλάι στους τάφους Αγίων, οπότε η υπερφυσική δύναμη του πρωτεύοντος λειψάνου μεταφερόταν στα αντικείμενα αυτά.

    Πολλά πράγματα μπόρεσαν τώρα να γίνουν λείψανα, για να μην πούμε τα πάντα, όχι μόνο το ελάχιστο κομματάκι μιας σορού αγίου, αλλά π.χ. κι ένα σφουγγάρι το οποίο ήταν ποτισμένο με το αίμα του αγίου ή ακόμη κι ένα κουρελάκι, αρκεί να είχε έρθει σε επαφή με το λείψανο · διότι με αυτό τον τρόπο η «δύναμη» του γνήσιου λειψάνου μεταφερόταν στο καινούργιο — από τον 4ο αιώνα μια έμμονη ιδέα ολόκληρου του χριστιανικού κόσμου. Με τη βοήθεια των ευλογιών,τις οποίες η Ρώμη διασκόρπισε σε όλη τη Δύση, εδραίωσε πρώτα από όλα. την επιρροή της εκκλησιαστικής πολιτικής της. Γενναιόδωρα μοίραζαν οι πάπες προς όλες τις κατευθύνσεις δώρα τους που δεν κόστιζαν τίποτα και μπήκαν στην ιστορία της ευσέβειας» με ποικίλα ονόματα: brandea, pallida, sanctuaria, memoriae, benedictiones, eulogiae, patrocinia…» (Deschner)

    Φυσικά και η Ορθόδοξη εκκλησία δεν πήγε πίσω. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πλήθος ταξιδιωτών επισκέπτονταν τον ελλαδικό χώρο ακριβώς για αυτό τον σκοπό. Ο Κυριάκος Σιμόπουλος στο έργο του «Ξένοι Ταξιδιώτες στην Ελλάδα» σχολιάζει σχετικά και μας μεταφέρει τις εμπειρίες τους:

    Ο βυζαντινός κλήρος καπηλεύεται την πίστη και την ευλάβεια των ξένων προσκυνητών σκηνοθετώντας και χαλκεύοντας κατά χιλιάδες «αυθεντικά αντικείμενα». Στον Παρθενώνα, που έχει μετατραπεί σε ναό, έχει συγκεντρωθεί τόσος πλούτος «ιερών κειμηλίων και αγίων λειψάνων», που η δούκισσα τής Αθήνας θερμοπαρακαλούσε το 1379 τον αρχιεπίσκοπο Βελλεστέριο, να τής προμηθεύσει μερικά. Ιδού το σχετικό έγγραφο (βρίσκεται στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο): «Σεβάσμιε πάτερ, έμαθα, ότι στο ναό τής Παναγίας των Αθηνών υπάρχουν πολλά λείψανα τής Παναγίας και άλλων αγίων. Παρακαλώ, λοιπόν, την υμετέρα πατρικότητα, να μού στείλετε από τα λείψανα αυτά και θα μού προσφέρετε μεγάλη εκδούλευση»

    Ο γάλλος ευγενής Seigneur d΄ Anglure (1360-1412), που έφτασε το 1395 στη Ρόδο, καταγράφει στο οδοιπορικό του τα κειμήλια και τα λείψανα τού ναού τού αγίου Ιωάννου τού Βαπτιστή.

    «Μάς έδειξαν πρώτα-πρώτα ένα μπρούτζινο σταυρό, που είναι ξακουστός, επειδή έγινε από τη λεκάνη, όπου ο Χριστός ένιψε τα πόδια των αποστόλων. Έπειτα, μάς έδειξαν το δεξί χέρι τού αγίου Βαρθολομαίου και ένα πλούσιο χρυσοΰφαντο σεντόνι, που ύφανε με τα χέρια της η αγία Ελένη κι ένα αγκάθι από τον στέφανο τού μαρτυρίου τού σωτήρος μας Ιησού Χρίστου, ασημωμένο. Αυτό το αγκάθι μπουμπουκιάζει μια φορά το χρόνο, το μεσημέρι τής Μεγάλης Παρασκευής. Εμείς το είδαμε κατά το γυρισμό μας από τη Ρόδο -ήταν μεσημέρι τής Μεγάλης Παρασκευής- να βγάζει βλαστάρι και άσπρα λουλουδάκια. Και πολλοί αξιόπιστοι άνθρωποι μάς διαβεβαίωσαν, ότι το αγκάθι, μια μέρα πρίν, ήταν κατάξερο και μαύρο».

    Το 1432 ο Bertrandon de la Brocquiere, απεσταλμένος τού βασιλιά τής Γαλλίας, είδε τα κειμήλια τού ναού τής αγίας Σοφίας και των αγίων Αποστόλων. Ιδού η αφήγησή του (Voyages d΄ outremer desannees 1432 et 1433 par Bertrandon de la Brocquiere, conseiller etpremier ecuyer tranchant de Philippe le Bon, Παρίσι, 1804)

    «Στην αγία Σοφία, μού έδειξαν τον έναν από τούς χιτώνες τού Χριστού, τη λόγχη, που τον εκέντησε και το καλάμι, που τού έβαλαν στο χέρι κατά τη διαπόμπευση. Επίσης, μού έδειξαν τη σχάρα, όπου ψήθηκε ο άγιος Λαυρέντιος και μια μεγάλη σκαλιστή πέτρα σε σχήμα κρήνης, όπου ο Αβραάμ ετάισε τούς τρεις αγγέλους, που είχαν εντολή να αφανίσουν τα Σόδομα και τα Γόμορα.

    »Στο ναό τού Παντοκράτορα, μού έδειξαν την πέτρινη πολύχρωμη πλάκα, που ο Νικόδημος είχε πελεκήσει για τον τάφο του, αλλά τη χρησιμοποίησε για να εναποθέσει το σώμα τού Χριστού μετά την αποκαθήλωση. Η Παναγία έκλαιγε πάνω στο σώμα τού Ιησού και τα δάκρυά της, που έπεφταν πάνω στην πλάκα, έχουν μείνει εκεί από τότε πετρωμένα.

    »Στο ναό των αγίων Αποστόλων, μού έδειξαν την κολώνα, όπου έδεσαν τον Ιησού Χριστό, για να τον μαστιγώσουν μπροστά στον Πιλάτο.»

    Το 1435 θα έχει την ευκαιρία να προσκυνήσει τα ιερά κειμήλια τού ναού τής αγίας Σοφίας ο Ισπανός ευγενής Pedro Tajur. (Andazas y viajes de Pedro Tajur por diversaspartes del΄ mundo avidos (1435-1439), Miguel Ginesta, Μαδρίτη, 1874). Την ξενάγησή του είχε αναλάβει ο ίδιος ο αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ Παλαιολόγος. Αφηγείται ο ισπανός περιηγητής:

    «Μόλις τελείωσε η λειτουργία, ο αυτοκράτορας πρόσταξε να μού δείξουν τα άγια κειμήλια. Πήρε ο ίδιος το ένα κλειδί και ο πατριάρχης, που βρισκόταν εκεί, το άλλο. Το τρίτο κλειδί το κρατούσε ο πρωθιερέας τής αγίας Σοφίας.

    »Οι παππάδες, ντυμένοι τα άμφιά τους, έβγαλαν με επισημότητα τα εξής ιερά κειμήλια:

    »Τη λόγχη, που έπληξε την πλευρά τού Κυρίου, ένα εξαίσιο κειμήλιο.

    »Το χιτώνα τού Χριστού (χωρίς ραφή). Πρέπει να ήταν άλλοτε βιολετής, γιατί τώρα έχει γίνει από την πολυκαιρία σκούρος.

    »Ένα από τα καρφιά τού σταυρού και ο στύλος, όπου έδεσαν το Χριστό, για να τον μαστιγώσουν.

    »Μου έδειξαν επίσης πολλά ατομικά αντικείμενα τής Παναγίας, τη σχάρα όπου έψησαν τον άγιο Λαυρέντιο και άλλα πάνσεπτα κειμήλια.

    O μοναχός Felix Faber, που ταξίδεψε το 1482 στους αγίους τόπους, κατέγραψε κατά την άφιξή του στη Ρόδο τα άγια λείψανα, που είδε στούς ναούς:

    «Ένα κομμάτι από το σταυρό τού Ιησού Χριστού, ένα από τα δηνάρια, που πήρε ο Ιούδας, δύο αγκάθια από τον στέφανο τού Κυρίου (το ένα ανθίζει κάθε Μεγάλη Παρασκευή), ένα σταυρό καμωμένο από τη λεκάνη, όπου ο Χριστός ένιψε τα πόδια των μαθητών, ύστερα από το μυστικό δείπνο και πολλά άλλα λείψανα, που είδα και άγγιξα»

    Τα αποσπάσματα απο το έργο του Κυριάκου Σιμόπουλου και οι φωτογραφίες είναι παρμένα από http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=2169

  3. Ο/Η Χάλι γκάλι λέει:

  4. Ο/Η Κάσυ Διάρη ή Βαρβάρα βάρβαρη λέει:

    Θάμα θάμα Παναϊαμ
    Σε δουλειά να βρισκόμαστε.
    Αθάνατη ελληνική Δικαιοσύνη

    Για τις 15 Μαΐου διεκόπη για τρίτη φορά η δίκη της Χρυσής Αυγής

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    AGIOREITIKO BHMA

    Η ντροπιαστική στάση των γιατρών απέναντι στο λείψανο της Αγ. Βαρβάρας και η παραδειγματική στάση του κ.Κουρουμπλή

    Σκέψεις απειρου παραλογισμού κάνουν οι γιατροί σχετικά με την μεταφορά του Ιερου Λειψάνου της Αγίας Βαρβάρας στο νοσοκομείο «Αγιος Σάββας». Μάλιστα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας του κλάδου, Δημήτρης Βαρνάβας, θεωρεί ότι η μεταφορά του λειψάνου αποτελεί ειδωλολατρία(!!!) Φυσικά τα λεγόμενά του έρχονται σε αντίθεση με τη στάση του υπουργού υγείας, κ. Κουρουμπλή ο οποίος θα συνοδέψει τα Ιερά Λείψανα. Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά υπουργός θα είναι σε μεταφορά λειψάνου σε νοσοκομείο, κάτι που μας δείχνει και τη σπουδαιότητα του γεγονότος.

    Καταρχήν, ας σταθούμε στο γεγονός πως και άλλες φορές στο ογκολογικό νοσοκομείο έχει μεταφερθεί λειψανοθήκη, ποτέ ξανά όμως η υποδοχή δεν έχει γίνει παρουσία του υπουργού Υγείας. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως είναι μια ιστορική στιγμή καθώς για πρώτη φορά μετά από 1.000 χρόνια η λειψανοθήκη της Αγίας Βαρβάρας φτάνει σε ορθόδοξη χώρα ! Αυτό μάλλον «διαφεύγει» από τους γιατρούς και πιο συγκεκριμένα από τον κύριο Δημήτρη Βαρνάβα,πρόεδρο της Ομοσπονδίας του κλάδου (ΟΕΝΓΕ), όπου θεωρεί ότι η μεταφορά του λειψάνου αποτελεί ειδωλολατρία!

    Ο παραλογισμός δε σταματά εδώ. Προβληματισμένη είναι και η πρόεδρος της Ένωσης νοσοκομειακών γιατρών Αττικής (ΕΙΝΑΠ), Ματίνα Παγώνη. Η κ. Παγώνη συμφωνεί με το δικαίωμα στην πίστη, αλλά αμφισβητεί τη μεταφορά του λειψάνου σε ένα νοσοκομείο σε ώρα λειτουργίας.Η Αγία Βαρβάρα – σημειώνει – μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς όπου και αν βρίσκεται το λείψανό της.Αναρωτιέται γιατί δεν μεταφέρεται το λείψανο και στα άλλα ογκολογικά νοσοκομεία, δηλαδή το “Μεταξά” και τους “Αγίους Αναργύρους”.

  6. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    «Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά υπουργός θα είναι σε μεταφορά λειψάνου σε νοσοκομείο, κάτι που μας δείχνει και τη σπουδαιότητα του γεγονότος.»

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ !!!
    WHAT THE FUCK?

  7. Ο/Η Stelios Fellas λέει:

    Αν ειναι δυνατόν στον αιώνα μας να υπάρχουν άνθρωποι που την Πίστη τους αντι να την βάζουν στον Θεό και τον Χριστό την βάζουν σε απολιθωμένα λείψανα.
    Το ίδιο ομως έκαναν και οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι, και οι ειδωλολάτρες πρόγονοι μας και κάθε λαός που αντάλλαζε την δόξα του ζωντανού Θεού με ομοιώματα και απολιθωμένα *λείψανα* που μακρια απο την χαρη κα Ελεος του Θεού και του ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ τους άμοιρους πιστούς οδηγούν
    Οποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή (Ιωάννης 8:12)

  8. Ο/Η μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ! λέει:


    ΜΥΡΟΒΛΥΖΟΝΤΑ ΚΡΑΝΙΑ, ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ

    ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΧΡΑΝΤΟΥ

    Την Κυριακή, 21 Ιουνίου 2009, τρεις Κυριακές από την Κυριακή των μυροφόρων, μετά τη Θεία Λειτουργία με κάλεσε ο ηγούμενος της μονής πατέρας Ευδόκιμος, να πάω «να βοηθήσω στο Φωτοδότη».

    Συνάντησα εκεί πέντε προσκυνητές και φίλους της Μονής που εργάζονταν μαζί με τον πατέρα Αέτιο στην διάνοιξη της κρύπτης και στον καθαρισμό των λειψάνων.

    Ο πατέρας Αέτιος, μου είπε, ότι την Κυριακή των Μυροφόρων έκαναν λειτουργία στο Φωτοδότη παρουσία περίπου δέκα προσκυνητών. Είχε αντιληφθεί εδώ και καιρό ο π. Ευδόκιμος αρχικά και το επιβεβαίωσε και ο ίδιος, μια έντονη ευωδία να βγαίνει από την κρύπτη, που τον τελευταίο καιρό είχε αρχίσει να γίνεται ακόμα πιο έντονη. Μετά τη Θεία Λειτουργία, ο ιερέας άνοιξε την οπή στο πάτωμα του ναού και η ευωδία από την κρύπτη πλημμύρισε όλο τον τόπο. Τότε αποφάσισαν να ανοίξουν εξωτερικά τον τοίχο, για να μπουν στην κρύπτη. Όταν πλέον κατάφεραν να ανοίξουν τρύπα στον τοίχο, η ευωδία ήταν τόσο έντονη που έφερνε σχεδόν ζαλάδα στους παρευρισκόμενους. Ο χώρος μέσα στο οστεοφυλάκιο ήταν γεμάτος από ατάκτως ειρημένα, χιλιάδες, οστά και κρανία. Προ

  9. Ο/Η Πάρης λέει:

    Ούτε καν ανίκανους δεν τους λες πλέον στον ΣΥΡΙΖΑ. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο και στη μεγάλη πλειοψηφία αποδείχτηκαν ένα μπουλούκι βυθισμένο στην παράνοια, τον ανορθολογισμό και τη δεισιδαιμονία.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΜΆΙ 16
    Σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους και νόμοι κατά της βλασφημίας σε Ελλάδα και λοιπή Ευρώπη
    Δημόσια · Διοργανωτές: Panayote Dimitras

    Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων
    Akadimias 50, 106 70 Αθήνα
    Οργανώτριες: Ευρωπαϊκή Ουμανιστική Ομοσπονδία – Ένωση Ουμανιστών Ελλάδας με την την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και χορηγό επικοινωνίας τον Αθήνα 984

    (μετάφραση σε αγγλικά και ελληνικά – είσοδος ελεύθερη)
    ________________________

    Συντονίστρια: Μαρία Γιαννακάκη (πρώην βουλευτής ΔΗΜΑΡ και πρώην Γενική Εισηγήτρια του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας)

    Χαιρετισμός: Νέλλη Παπαχελά (Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αθηναίων)

    Μνήμη νομικού συμβούλου ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε. Νίκου Τζένου (14 Σεπτεμβρίου 1956 – 9 Μαΐου 2015)

    Pierre-Arnaud Perrouty (Εκτελεστικός Διευθυντής Ευρωπαϊκής Ουμανιστικής Ομοσπονδίας) «Παγκόσμια εκστρατεία για την κατάργηση των νόμων κατά της βλασφημίας»
    Φίλιππος Λοΐζος («Γέροντας Παστίτσιος») «Πώς βίωσα τους νόμους κατά της βλασφημίας στην Ελλάδα»

    Pavan Dhaliwal (Αντιπρόεδρος Ευρωπαϊκής Ουμανιστικής Ομοσπονδίας) «Σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους στη Μεγάλη Βρετανία»
    Παναγιώτης Δημητράς (Εκπρόσωπος Ένωσης Ουμανιστών Ελλάδας) «Πώς θέλουμε τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους στην Ελλάδα»
    ________________

    Απαντήσεις κυβέρνησης και αντιπολίτευσης

    Ευάγγελος Ξηνταρόπουλος (Ειδικός Συνεργάτης Γενικού Γραμματέα Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης)

    *Εκπρόσωπος Νέας Δημοκρατίας (εκκρεμεί επιβεβαίωση)
    Νικόλας Γιατρομανωλάκης (Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ανθρώπινων Δικαιωμάτων «Το Ποτάμι»)
    Γιάννης Ιωαννίδης (Πρώην Γενικός Γραμματέας Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Εκπρόσωπος ΠΑΣΟΚ στην Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου)

    Το ΚΚΕ προσκλήθηκε αλλά δεν απάντησε
    ___________________

    Pierre Galand (Πρόεδρος Ευρωπαϊκής Ουμανιστικής Ομοσπονδίας) «Καταληκτικά συμπεράσματα»

  11. Ο/Η του κώλου λέει:

    Το ΠΓ και η γραμματεία της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ
    προς το λαό, την Ευρώπη και την ανθρωπότητα

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει κάθε δυνατή πρωτοβουλία για την ενημέρωση τη ςελληνικής κοινωνίας αλλά και των ευρωπαϊκών λαών. Σε κάθε πόλη, σε κάθε γειτονιά και χώρο δουλειάς, αλλά και σε όλες τις χώρες τιςΕυρώπης οι βουλευτές, ευρωβουλευτές και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθούν μαζί με τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και τις αλληλέγγυες με αυτόνδυνάμεις σε ένα πλατύ κάλεσμα κινητοποίησης για την νίκη της δημοκρατίας και της αξιοπρέπειας.

    Τώρα είναι η ώρα να μπουν οι ίδιοι οι λαοί στην μάχη. Θα νικήσουμε.

  12. Ο/Η Dr Mesmer λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=41062

    17 Μαΐου 2015

    Ανδρέας Ζαμπούκας

    Τα «ευλογημένα» στυλό και η ευθύνη

    Το θέαμα μαθητών να προσκυνούν γονατιστοί μέσα σε μια εκκλησία, σε κάποιους από μας, φαίνεται ενοχλητικό έως βάρβαρο. …..

    Υπολογίζεται πως από κάθε σχολείο η συμμετοχή των μαθητών στο κάλεσμα των εκκλησιών για αυτή την «ιδιαίτερη» προετοιμασία, ήταν περίπου 20-30%. Και ασφαλώς δεν πρόκειται για κάτι καινούριο. Εδώ και πολλά χρόνια συνηθίζουν οι Μητροπόλεις να κάνουν λειτουργίες και να μοιράζουν «ιερά» στυλό για «θαυματουργή» επιτυχία στις εξετάσεις!

  13. Ο/Η Nτένης ο τρομερός λέει:

    Υψηλή κουλτούρα-21ος αιώνας

    ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΗ ΤΟΥ ΑΡΓΕΙΟΥ 27/11/2015

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s