«οι καταλήψεις τον τελευταίο καιρό γίνονται μάλλον εκ του ασφαλούς…»

[Είναι όμως «ακαδημαϊκή ελευθερία» η εγκατάσταση καταληψιών σε πανεπιστημιακό χώρο; Είναι ελεύθερη διακίνηση ιδεών; Και έχει σχέση με την ελευθερία της διδασκαλίας και της έρευνας;]

Aντιγραφές και μιμήσεις

Ο Νίκος Κιάος στην Εφημ. των Συντακτών

ro25apr15

©John Fields, 2011 κάρβουνο σε χαρτί , Beta Pictoris gallery, Birmingham

Η προχθεσινή ζοφερή επέτειος του πραξικοπήματος στις 21 Απριλίου 1967 και της επιβολής της επτάχρονης δικτατορίας φέρνει στον νου, μεταξύ άλλων, ορισμένους σταθμούς της αντίστασης στη χούντα, κεφαλαιώδεις πράξεις της αντιδικτατορικής πάλης. Πρωταγωνιστικός ήταν ο ρόλος του φοιτητικού κινήματος σ’ αυτές, αλλά αγκάλιασαν γενικότερα το νεολαιίστικο κίνημα και ανέδειξαν τη λαϊκή αντίσταση.

Ηταν οι δύο καταλήψεις στη Νομική της Αθήνας τον Φεβρουάριο του 1973 και στο Πολυτεχνείο τον Νοέμβριο του 1973, και η κατάληψη στην Πολυτεχνική της Θεσσαλονίκης, επίσης τον Νοέμβριο του 1973.

Επεσε η χούντα το 1974, κατέρρευσε, και ύστερα από λίγο καιρό έκαναν την εμφάνισή τους κάποιες καταλήψεις σε κτίρια Ανώτατων Σχολών, από νέους, όχι μόνο φοιτητές, με πρώτο το Πολυτεχνείο.

Η αίγλη της αντίστασης στη χούντα, ο συμβολισμός, είναι προφανές ότι μπορεί να δημιουργούν και στις νέες συνθήκες, τις μεταδικτατορικές, εντυπώσεις. Και να επιδιώκουν ορισμένοι, οπωσδήποτε ανησυχούντες και στο πλαίσιο των διεκδικητικών αγώνων, να θελήσουν να μιμηθούν ή να αντιγράψουν τις μορφές αυτές πάλης. Ωστόσο, η επανάληψη ή η μίμηση στην κατάληψη ως μορφή πάλης δεν μπορεί να δικαιώσει τη μορφή αυτή, ούτε να δικαιολογήσει την ανάγκη προβολής των αιτημάτων ή της καταγγελίας που έχουν οι καταληψίες.

Εχουν γίνει πολλές καταλήψεις στα 41 χρόνια που πέρασαν. Αρκετές συνοδεύτηκαν από καταστροφές, από φωτιές, από κλοπές κ.λπ., με αποτέλεσμα και γι’ αυτόν τον λόγο να προκαλέσουν δυσφορία στην κοινωνία, να εκδηλωθούν αντιδράσεις και, τελικώς, να δυσφημιστούν οι μορφές αυτές πάλης και να επεκταθεί ίσως η εντύπωση αυτή και πίσω στις καταλήψεις επί δικτατορίας.

Μπορεί να σκεφθεί κανείς ότι κάποιοι δεν έζησαν το δικό τους Πολυτεχνείο και το κατασκευάζουν τώρα, για να το ζήσουν. Είναι ίσως μια αθώα εκδοχή της μίμησης αν και, όπως φάνηκε σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να κρύβονται κι άλλου είδους επιδιώξεις.

Δεν μπορούν να απαγορεύονται μορφές πάλης ή διεκδίκησης. Ωστόσο, δεν μπορούν να μη γίνονται συγκρίσεις εποχής και συνθηκών στις οποίες εκδηλώνονται. Είναι προφανές ότι οι συνθήκες μετά το 1974 δεν έχουν καμία σχέση με τη χούντα.

Ακόμη περισσότερο, οι καταλήψεις τον τελευταίο καιρό γίνονται μάλλον εκ του ασφαλούς, και στον ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο» και στη Νομική και στην Πρυτανεία. Και εξυπακούεται ότι η όποια σύγκρουση των καταληψιών με την Αστυνομία θα εκληφθεί από τους πρώτους ως πράξη ηρωισμού. Ισως και γι’ αυτό να την επιδιώκουν.

Τα πράγματα γίνονται πιο σύνθετα όταν επικρέμαται η απειλή ή η πιθανότητα της αστυνομικής επέμβασης. Τότε σχετίζεται η επέμβαση αυτή με την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Είναι όμως «ακαδημαϊκή ελευθερία» η εγκατάσταση καταληψιών σε πανεπιστημιακό χώρο; Είναι ελεύθερη διακίνηση ιδεών; Και έχει σχέση με την ελευθερία της διδασκαλίας και της έρευνας;

Γιατί είναι καταπάτηση του ασύλου η επέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων,παρουσία εισαγγελέα, αφού την είχαν ζητήσει προηγουμένως και κατ’ επανάληψη οι πανεπιστημιακές αρχές; Η κατάληψη αυτή της Πρυτανείας «προφανώς κατέλυε τη λειτουργία του Πανεπιστημίου και έπρεπε να τελειώνει», είπε ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς, ο οποίος την χαρακτήρισε «ακατανόητη», γιατί «προέβαλλε ως αιτήματα, θέματα των οποίων τη λύση έχει ήδη δρομολογήσει η κυβέρνηση».

[Δεν είναι γνωστό ευρέως. Αλλά ο σημερινός υπουργός Παιδείας δεν είναι «άκαπνος». Εχει συλληφθεί το ’67 για αντιδικτατορική δράση με το Πατριωτικό Μέτωπο και «θήτευσε» στα μπουντρούμια της Γενικής Ασφάλειας Αθηνών.]

Τα πράγματα μπερδεύονται περισσότερο όταν μεταξύ των καταλήψιών είναι και συνεργός «μεγαλοποινικού» και κάποιοι σχετιζόμενοι με ναρκωτικά. Κι ακόμα όταν βγαίνουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και «κατακεραυνώνουν» την «καταπάτηση του ασύλου από την αστυνομία», γιατί θεωρούν υποχρέωσή τους και στον τομέα αυτό να πουν δημόσια τη γνώμη τους;

Δεν ισχύει ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός στη λειτουργία του κόμματος. Αλλά η λειτουργία της διακυβέρνησης αυτής, που και οι ίδιοι επιδιώκουν και θέλουν να πετύχει, έχει κανόνες. Η ίδια η φύση, όπως και οι επιστήμες, έχουν κανόνες, «νόμους», πλαίσιο.

Ισως υπάρχει θέμα με τη συλλογική λειτουργία και έκφραση της κυβέρνησης και του κόμματος. Μην παραγνωρίζουμε, όμως, ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης ψηφίστηκε χάρη στους ΑΝ.ΕΛΛ. Το Ποτάμι, το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ, τι έκαναν;

Κι ακόμη, οι έχοντες την ανάγκη να μιλούν, ξεχνούν το πλαίσιο στο οποίο είναι υποχρεωμένη να κινείται η κυβέρνησή τους, με την ασφυξία και τις ωμές επεμβάσεις που δέχεται;

©Νίκος Κιάος – Εφημ. των Συντακτών

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 Responses to «οι καταλήψεις τον τελευταίο καιρό γίνονται μάλλον εκ του ασφαλούς…»

  1. Ο/Η Left λέει:

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ-ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ

    Οταν ο Δημήτρης Μάρδας έβριζε τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα μήνα πριν γίνει υπουργός

    Ενα άρθρο ιδιαίτερα επικριτικό για τον ΣΥΡΙΖΑ έγραφε στο protagon.gr ο νυν αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, ένα περίπου μήνα πριν ορκιστεί υπουργός στην κυβέρνηση Τσίπρα.

    Το άρθρο έχει ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2014 και δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα με τίτλο «Το μεγαλείο του λαϊκισμού και τα μνημόνια».

    Ο κ. Μάρδας, ο οποίος εκείνη την περίοδο είχε σχέσεις με το Ποτάμι του Σταύρου Θεοδωράκη, αλλά δεν επελέγη για βουλευτής ως «ακατάλληλος» όπως διαρρέουν από το Ποτάμι, εν συνεχεία αποδέχθηκε την πρόταση Τσίπρα για να ορκιστεί υπουργός.

    Μέχρι όμως να γίνει αυτό, είχε αρθρογραφήσει πύρινα κατά του αριστερού λαϊκισμού γράφοντας: «οι λαϊκιστές της Δεξιάς (που σχίζουν φύλλο-φύλλο το Μνημόνιο) και της Αριστεράς (που θα το σχίσουν μια και έξω), προσπαθούν να δείξουν στους Έλληνες ψηφοφόρους πόσο κακοί είναι ή θα είναι απέναντι στην τρόικα…».

    Πηγή: Οταν ο Δημήτρης Μάρδας έβριζε τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα μήνα πριν γίνει υπουργός | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/203224/otan-o-dimitris-mardas-evrize-ton-syriza-ena-mina-prin-ginei-ypoyrgos#ixzz3YIHNdQYe

  2. Ο/Η Doul λέει:

    Με λίγα λόγια: με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ Και υπουργό Μπαλτά οι καταλήψεις είναι καταχρηστικές και όποιος μιλάει υπέρ τους κάνει κακό στον κοινό σκοπό.
    Ανεξάρτητη δημοσιογραφία, μπράβο

  3. Ο/Η Kubi λέει:

    Άσχετο με το θέμα:
    Το site που νομίζει ότι πολεμάει την οργανωμένη θρησκεία και την τύφλωση που αυτή επιφέρει στην κοινωνία, με το να μας αραδιάζει ως νέα Εσπρέσο (και πολλές φορες κοπιάροντας αυτούσια άρθρα της Εσπρέσο!) την κάθε λεπτομέρεια της ερωτικής ζωής κάποιου κακόμοιρου ομοφυλόφιλου παπά, δεν βρήκε χρόνο να αναφέρει καν την έλευση για διάλεξη του Richard Dawkins στην Αθηνα!
    Κρίμα, αν πηγαίνατε θα καταλαβαίνατε πως η μάχη απέναντι στην κάθε θρησκεία δεν περνάει μέσα από κατινιές.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      @»πολλές φορες κοπιάροντας αυτούσια άρθρα της Εσπρέσο!) την κάθε λεπτομέρεια της ερωτικής ζωής κάποιου κακόμοιρου ομοφυλόφιλου παπά»

      Μπορείτε να μας υποδείξετε μια τέτοια περίπτωση, ώστε να σας απαντήσω;

      • Ο/Η Po λέει:

        κ. Λασκαράτο, οι φαιδρότητες αναγνωρίζονται μεταξύ τους.
        Προς τι η απάντησή σας;

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Ὁ Κομμουνισμὸς καὶ ὀ Ναζισμὸς εἶναι χιλιαστικὰ κινήματα καὶ αἱματοκύλισαν τὴν ἀνθρωπότητα, χωρὶς νὰ εἶναι θρησκεῖες. Ὁ Στάλιν σὲ κάποια στιγμὴ συμβιβάστηκε μὲ τὸν Χριστιανισμό. Ἡ ἀντίληψις ὅτι ὁ πλοῦτος δύναται συνεχῶς νὰ αὐξάνῃ εἶναι ἐπίσης χιλιαστικός. Ἂς ἀναλογισθοῖ ὀ καθένας, ἐὰν θὰ ἤθελε νὰ ζῇ στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα καὶ σὲ μία πόλιν τῆς ἐπιλογῆς του, στὸν χριστιανικὸ μεσαίωνα, στὴν ISIS, στὴν ναζιστικὴ Γερμανία, στὴν Σοβιετικὴ Ἕνωσιν ἢ ὠς ἄνεργος στὶς ΗΠΑ, ἐπειδὴ κατὰ ἐκεῖ βαδίζουμε. Ὁ ἄνθρωπος ὠς μέρος τῆς Φύσεως-τοῦ Κόσμου, δὲν γίνεται νὰ εἶναι εὐφυέστερός της-του. Τί ἔχει νὰ πῇ περισσότερο ὁ Ντώκινς; Μόνο ἀπὸ Βιολογία καὶ Χριστιανισμὸ ξέρει. Τὸ ἔχει παραδεχθεῖ ὅτι εἶναι ἕνας ἐκκοσμικευμένος Ἀγγλικανός.

    • Ο/Η Po λέει:

      Kubi…
      (αφήνοντας στους αναγνώστες μας τα περί «Εσπρέσο» κλπ.)Βιάζεστε στα συμπεράσματά σας για τον Richard Dawkins.
      Μόλις χτες ξεκίνησε τις ομιλίες του και συνεχίζει.
      Να σας ενημερώσω για τις στενές, προσωπικές μας σχέσεις με την Ένωση Αθέων αλλά και τις Εκδόσεις Κάτοπτρο.
      Αναμείνατε στο ακουστικό σας για την πλήρη κάλυψη των ομιλιών του.
      Στην ώρα τους.

  4. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Ο ν. Κιάος είναι αξιοσέβαστος, αλλά το απόσπασμα του άρθρου του που χρησιμοποιείται ως τίτλος της ανάρτησης (οι καταλήψεις μάλλον γίνονται εκ του ασφαλούς) διαψεύδεται από την πραγματικότητα.
    ¨Όσο και να διαφωνεί κάποιος με τιςαδιέξοδες επιλογές τμήματος του αναρχικού χώρου είναι μικρόψυχο το να μην αναγνωρίζει το θάρρος που διαθέτει και τα ρίσκα που εθελοντικά αναλαμβάνει.
    Τα υπόλοιπα που αναφέρει το κείμενο βρίσκονται εκτός διαχρονικών θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ.
    Η χειρότερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει κάποιος στην κυβέρνηση είναι το να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
    Αγαπητέ κύριε Κιάο, το πιο ασφαλές κριτήριο για όσους νοιώθουν κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ και στην κυβέρνηση του είναι, πριν τοποθετηθούν για κάποιο γεγονός, να αναλογίζονται ποια θέση θα έπαιρναν αν αυτό που κρίνουν συνέβαινε επί κυβερνήσεων του τέως δικομματισμού.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Φαινόμενα πρωτοφανή που ντροπιάζουν την Αριστερά.
      Το βαρύτατο ατόπημα του Ν.Βούτση να μιλάει καταρχήν με ύφος πεζοδρομιακό («Ακούστε μωρέ, κλπ»), σε συνέχεια πρόσφατων απειλών του πως «θα κοπεί το χέρι, κλπ», ολοκληρώθηκε με την ασυγχώρητη προχειρότητα και ανεμελιά του να μιλάει στον (από κάθε πλευρά απαράδεκτο, φίλο του άγριου ρωσικού καπιταλισμού, των Ελλήνων κυνηγών και του Μιλόσεβιτς) υπουργό Λαφαζάνη με τον τρόπο που μιλάνε μεταξύ τους οι Χρυσαυγίτες μέσα στη Βουλή:

      http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/328164

      Ν. Βούτσης στη Βουλή: «Ξέρω εγώ να χτυπάω ρε μαλ…α»!
      Ξέχασε ανοικτό το μικρόφωνο

      και όλα αυτά με το γνωστό μοντέλο Ραχήλ Μακρή να ωρύεται και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να μιλούν σαν κοινοί αλήτες μέσα στο Κοινοβούλιο:

      http://www.protothema.gr/politics/article/470543/vouleutes-tou-suriza-kinithikan-pros-ton-andrea-loverdo/
      ……………………….
      Το φαινόμενο του ανοικτού μικροφώνου «χτύπησε» και τον προεδρεύοντα Αλέξη Μητρόπουλο που ακούστηκε να λέει «γα..ω το κέρατό μου».
      ………………..

      Σύμφωνα με καταγγελία του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, την ώρα της έντασης οι κ.κ. Πολλάκης, Διαμαντόπουλος και Τριανταφυλλίδης του ΣΥΡΙΖΑ φώναξαν: «Αντε γαμ… γελοίοι». Ο κ. Τριανταφυλλίδης διέψευσε ότι είπε κάτι τέτοιο (σημ.Λασκ.: οι άλλοι;).

      Μάλιστα, όπως καταγγέλλεται, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έβρισαν και τον Αλέξη Μητρόπουλο που προήδρευε της επεισοδιακής συνεδρίασης, φωνάζοντάς του: «Τι τους δίνεις τον λόγο (σσ. των βουλευτών της αντιπολίτευσης) ρε μαλ…;».

    • Ο/Η Po λέει:

      «διαψεύδεται από την πραγματικότητα»
      Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ευτυχώς έστω και την 19η μέρα, με το να αδειάσει τους κυρίους Τίποτα, έσωσε τα προσχήματα.
      Δηλαδή μας προσέφερε τον ακριβή ιδεολογικό προσδιορισμό της έννοιας «άσυλο».
      Η πραγματικότητα διέψευσε τους ΑντιΕξουσιοΜπάχαλους και τους υποστηρικτές μίας στρεβλής έννοιας του Ασύλου.
      τα πράγματα είναι ορθολογικώς απλούστερα κ. Καστρινάκη…

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Έχω σταματήσει να αγοράζω αυτή τη φυλλάδα εδώ και δυο χρόνια.
      Την έχω ονομάσει στο μπλογκ μας «Λαϊκή Ημερήσια» του Πεκίνου.
      Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που, τώρα που έγινε κυβερνητική, δημοσιεύει διαφημίσεις της μεγαλύτερης ιδιωτικής μας τράπεζας, ο στόχος της οποίας προφανέστατα δεν είναι διαφημιστικός στο μικρό κοινό της εφημερίδας, το οποίο το πολύ πολύ να έχει κρύψει τις καταθεσούλες του εκεί που ο παππούς έκρυβε τις προκηρύξεις του.
      Τώρα υμνεί το χαμαιλεοντισμό των ΑΝΕΞΕΛ (σε αντάλλαγμα των επικίνδυνων και πανάκριβων πατριωτικών παιχνιδιών του αρχηγού τους με αεροπλανάκια και προεκλογικά τραινάκια), σαν να μην ξέρει το μίσος που έχει το κόμμα αυτό της Ακροδεξιάς και όχι της Δεξιάς, κατά των ξένων και πως η ψήφος του και η όποια «προοδευτική» στάση του δεν είναι τίποτα άλλο παρά ακραίος και πρόσκαιρος καιροσκοπισμός, της ίδιας αξίας με τις αποδοκιμασίες της Χ.Α. στο χιτλερισμό, στο Ρουπακιά ή στα ρατσιστικά-εγκληματικά κρούσματα της Μανωλάδας.

      Εδώ το πλήρες άρθρο στο μπλογκ του (επιτέλους μετά την παραίτηση Κατρούγκαλου) ευρωβουλευτή (ικανοποιημένου, τώρα, με την κυβέρνηση).

      http://tvxs.gr/news/ellada/zito-oi-anell
      Ζήτω οι ΑΝ.ΕΛΛ.!

      Του Γιώργου Ανανδρανιστάκη
      ΑΥΓΗ
      …………………………

      Οξείες θέσεις -όχι πάντως σαν του Σαμαρά- για το μεταναστευτικό είχαν και εξακολουθούν, ίσως, να έχουν και οι ΑΝ.ΕΛΛ. Κι όμως, στο πρόσφατο ρατσιστικό κρεσέντο των ΜΜΕ και της Ν.Δ., οι ΑΝ.ΕΛΛ. στάθηκαν σπαθιά. Δεν απομακρύνθηκαν ούτε εκατοστό από την επίσημη θέση της κυβέρνησης, δήλωσαν ευθαρσώς ότι το ζήτημα είναι ευρωπαϊκό και ανθρωπιστικό, την ώρα που οι άλλοι, οι και καλά προοδευτικοί, τα ΠΑΣΟΚΙΑ και τα ΠΟΤΑΜΙΑ, κορυβαντιούσαν χέρι – χέρι με τον Άδωνι και τον Βορίδη.

      Να τα λέμε, να τα γράφουμε, να τα αναγνωρίζουμε. Δεν είναι αυτονόητα αυτά, όπως δεν ήταν αυτονόητη και η στάση των ΑΝ.ΕΛΛ. στο νομοσχέδιο του κ. Παρασκευόπουλου για την κατάργηση των φυλακών τύπου Γ και τις υπόλοιπες αλλαγές στο σωφρονιστικό σύστημα. Με τις ψήφους των ΑΝ.ΕΛΛ. πέρασε το νομοσχέδιο. Δύσκολη απόφαση για τον αρχηγό και τους βουλευτές ενός κόμματος με ρίζες στον χώρο της Δεξιάς.

      Κατά τα άλλα, οι ΑΝ.ΕΛΛ., σύμφωνα με πλήθος αναλυτών και λοιπών παραγόντων, είναι κόμμα ακροδεξιό, σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι, που τσαλαβουτάνε στην ανθρωπιά και την πρόοδο. Δεν χρειάζονται πολλά – πολλά: Φανταστείτε πώς θα ήταν σήμερα τα πράγματα αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σχηματίσει κυβέρνηση με τον Σταύρο. Ούτε να το φανταστείτε δεν μπορείτε…
      _________________________

      Θα το θυμηθούμε το άρθρο όταν η λυκοσυμμαχία των σαλτιμπάγκων «με το διάβολο», διαλυθεί και βγουν τα μαχαίρια.

      • Ο/Η Τσιπρανδρέου λέει:

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/πολιτικη/μια-κρίσιμη-στρατηγική-ήττα-του-κ-τσίπρα

        Η αντίδραση του Αυγιανισμού

        Αξίζει να μελετήσει κανείς τον τρόπο του αυγιανικού επικοινωνισμού. Με την εκδήλωση του νεοσταλινικού νιου σπηκ, προσπαθεί φιλότιμα και μεθοδικά να καθυποτάξει τη δημοσιογραφία στη μεθόδευση της κυβερνητικής εικόνας. «Πώς η διαπλοκή κατασκευάζει ‘ειδήσεις’ εναντίον της κυβέρνησης μέσω facebook», εξηγεί ο Αυγιανισμός. Γενικά λέει, δεν μας φτύνουν, βρέχει.

        Στο κλίμα αυτό πέρασε και η εντύπωση ότι όλο το Σαββατοκύριακο ο Τύπος και όλα τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και λοιπές μονταζιέρες άρχισαν τον ύπουλο πόλεμο κατά του κ. Βαρουφάκη και της κυβέρνησης. Τελικά, φάνηκε ποιος είχε το δίκιο. Η δημοσιογραφία και όχι η Αυγιανική μονταζιέρα του Μαξίμου. Μάλιστα, οι αναγνώστες της εφημερίδας μας ξέρουν ότι η αποκάλυψη ήταν προσωπική επιτυχία του Ευτύχη Παλλήκαρη, που την Παρασκευή το πρωί δημοσίευσε πρώτος στην Athens Voice το καυτό ρεπορτάζ («V for Varoufakis»). Αυτό άναψε φωτιές το Σαββατοκύριακο και επιβεβαιώθηκε χτες.

        Και ο Αυγιανισμός δεν είναι μόνο δημοσιογραφικός. Η απόλυτη σήψη είναι από τη μια να προσπαθείς ο εκμερκελισμός σου να γίνει τέλειος και από την άλλη να εγκαλείς ως «ντουντούκες των δανειστών» (Ν. Παππάς) τους αντιπάλους σου «μερκελιστές» γερμανοτσολιάδες. Δεν είναι μόνο τα ΜΜΕ του Αυγιανισμού. Ούτε μόνο ο κ. Βούτσης, που μέσα στη Βουλή έδωσε το δικό του ευγενές δείγμα γραφής, κατηγορώντας την αντιπολίτευση πως «εκπροσωπεί τις αιτιάσεις, τις ενστάσεις και τις απόψεις των δανειστών μέσα στη Βουλή κατά 100%».

        Είναι κυρίως θλιβερό, να αποκαλεί ακόμα και ο ίδιος ο κ. Τσίπρας «Τρόικα Εσωτερικού», όποιον εγείρει αμφισβήτηση στα έργα και τις ημέρες του. Βέβαια, αυτό γίνεται γιατί δεν έχουν κότσια να απαντήσουν επί της ουσίας της κωλοτούμπας. Αφού τους προκαλεί ίλιγγο η σκέψη ότι έρχεται ολοένα και πιο κοντά η ώρα και η στιγμή της. Οπότε η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Και το κλίμα αυτό απορρέει από το πνεύμα «εσύ με ποιον είσαι, μαζί μας ή με τα λιοντάρια;» και από το ιδρυτικό σύνθημα της καφρίλας «ή εμείς ή αυτοί!»…

        Σύντροφοι, κερδάμε! Αυτό είναι το πάγιο μήνυμα του Αυγιανισμού. Τώρα ας ετοιμάζεται και το φιλοθέαμον κοινό να βγει πάλι ακσιοπρεπώς στις πλατείες για να στηρίξει την εθνοσωτήριο, όταν θα ψηφίζει το νέο μνημόνιο.

        Και μέσα σε αυτό το κλίμα, αναπτύσσεται ο βλαχομπαρόκ ηρωισμός του κ. Βούτση και των λοιπών παλληκαράδων. «Ξέρω εγώ να χτυπάω, ρε μαλάκα!» , είπε απρόκλητα στη Βουλή μετά τον λίβελλο που εξέμεσε. Ποιος να τους πει ότι αυτό το ύφος δεν είναι κακό και αμαρτωλό, είναι κάτι χειρότερο… Είναι κακομοίρικος κουτοπόνηρος μαυρογιαλουρισμός, βλαχοελληναραδικός πολιτισμός ντε μίο κάτσο. Μια ντροπή για τους επίγονους του Λεωνίδα και του Μιχάλη…

        Αν ήμασταν αντάξιοι αντίπαλοι του Αυγιανισμού θα στήναμε ωραίες γιορτές. Θα γράφαμε, ας πούμε, ότι οι κακές γλώσσες συνδέουν την καθαίρεση Βαρουφάκη με το χτεσινό πρωτοσέλιδο της Εσπρέσσο, γύρω από την αποκάλυψη Καναδού πρώην υπουργού Άμυνας, ότι ζουν ανάμεσά μας εξωγήινοι. Ένα είδος αυτών είναι και οι short greys (κοντοί γκρίζοι) που έχουν μεγάλα κεφάλια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Ένας από αυτούς φαίνεται πως είναι και ο κ. Βαρουφάκης, γι’ αυτό και τον αποκαθήλωσαν τόσο οι δανειστές όσο και η ελληνική κυβέρνηση, καθείς για τους λόγους του.

        Δεν είναι στρατηγική ήττα η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που ο Αυγιανισμός την αποκάλεσε λαϊκή απαίτηση, αφού ήταν του ΣΥΡΙΖΑ. Ενώ άθλιες ήταν οι ΠΝΠ των άλλων… Απίστευτα είναι τα παιδιά του νεοσταλινικού #syriza_new_speak_padu, κι εδώ και πριν και τώρα και πάντα…

        Για να μην θυμόμαστε τώρα και τα άλλα τα νόστιμα του Αυγιανισμού («Ζήτω οι Αν. Ελλ.!»), που μας επιβεβαιώνουν διαχρονικά, δείχνοντας πόσο τέλεια είναι η «αριστερο»ακροδεξιά εθνολαϊκιστική ώσμωση… Πόσο πειστικός τούς ακούγεται ο κ. Καμμένος, όταν λέει «θέλουνε να χτυπήσουν την Ελλάδα και να την υποτάξουνε!». Το απόλυτο τερατογόνο Ποικιλόχρουν Ακροδεξιό Φαινόμενο, σε ερωτική περίπτυξη των συνιστωσών του, μας κυβερνάει και το ευχαριστιέται. Χωρίς την παραμικρή αιδώ των εραστών.

  5. Ο/Η eklag λέει:

    «…μικρόψυχο το να μην αναγνωρίζει το θάρρος που διαθέτει και τα ρίσκα που εθελοντικά αναλαμβάνει…»:Respect.
    (ορθολογικώς απλούστερα…)

  6. Ο/Η Jacques Ellul λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/efyge-apo-ti-zoi-i-sylvia-papadopoyloy
    Έφυγε από τη ζωή η Σύλβια Παπαδοπούλου

    25.04.2015, Αντα Ψαρρά
    .

    Άλλο ένα μέλος της πρώτης μεταπολιτευτικής γενιάς των αγωνιστών και διανοούμενων αναρχικών έχασε χθες τη μάχη με τη ζωή.

    Η Σύλβια Παπαδοπούλου ήταν μία από τους συντελεστές της σημαντικής εκδοτικής πρωτοβουλίας που δημιούργησε τον εκδοτικό οίκο «Διεθνής Βιβλιοθήκη».

    Τα γνωστά γραφεία των εκδόσεων, στη Δελφών, εκδιώχθηκαν κάποια στιγμή βίαια μέσα στα πλαίσια των «εκκαθαρίσεων» της περιοχής.

    Η γνωστή σε όλους μας παρέα των Νίκου Μπαλή – Χρήστου Κωνσταντινίδη – Σύλβιας Παπαδοπούλου και των άλλων συντρόφων τους έβαλε τη σφραγίδα της στο μεταπολιτευτικό κίνημα αλλά και στην τότε καθημερινότητα της πολύμορφης πλατείας Εξαρχείων.

    Τα συλλυπητήριά μας στους συντρόφους και στους φίλους της.

    Διαβάστε στην «Εφημερίδα των Συντακτών – Σαββατοκύριακο» τη «μνήμη Σύλβιας» γραμμένη από το Γιώργο Σταματόπουλο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s