Το αρνάκι στην εξέδρα του αρχιμανδρίτη

lask23apr15Ιερές ζωοθυσίες στη χρεοκοπημένη Ελλάδα

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Από τη μια υπάρχει η βαρβαρότητα των εθίμων και της λεγόμενης παράδοσης που ξεπλένει πολλή παλιανθρωπιά, η σκληρότητα των ιερέων, ο συχνά αιματηρός πόλεμος των βαρελότων και η σφαγή των αρνιών, από την άλλη έχουμε την παρήγορη συμπεριφορά των Πατρινών ζωόφιλων, που σήκωσαν το θέμα μέχρι την υποβολή μήνυσης, όταν ο αρχιμανδρίτης του αγίου Παύλου Πατρών Νικόδημος Πετρόπουλος δεν υποχωρούσε.

Η ενέργεια αυτή δυστυχώς δεν είχε το αυτόφωρο αποτέλεσμα που προβλέπει ο Ν. 4039/2012 και η ερμηνευτική εγκύκλιος του μακαρίτη αντεισαγγελέα του Αρ.Πάγου και προέδρου της Ένωσης Εισαγγελέων Ρούσσου-Εμμανουήλ Παπαδάκη, εγκύκλιο που πρέπει κάθε ζωόφιλος  να την ξέρει και να την επικαλείται.

«Το αρνί, που ήταν δεμένο πάνω στον εξώστη που είχε στηθεί στον περίβολο της εκκλησίας για την λειτουργία βέλαζε αντιλαμβανόμενο… την τύχη του! Αν και το έθιμο τηρείται εδώ και δεκαετίες, χθες έγινε παρέμβαση από τους φιλόζωους. Σύμφωνα με το νόμο η έκθεση ζώου ισοδυναμεί με κακοποίηση. Στο σημείο έφθασε και η αστυνομία αφού οι φιλόζωοι της Πάτρας θα υποβάλλουν μηνύσεις για ένα έθιμο το οποίο όπως τόνιζαν είναι απαράδεκτο. Μάλιστα πρότειναν στους ιερείς να πληρώσουν εκείνοι το ποσό που ζητούσε ο βοσκός, και η οικογένεια στην οποία είχε κληρωθεί το ζώο να αγοράσει κρέας από το κρεοπωλείο.Ωστόσο ο πρεσβύτερος Νικόδημος και οι άλλοι ιερείς του ναού, αρνήθηκαν….. Το  ζώο περνάει μαρτυρικές στιγμές ενώ σοβαρό ερώτημα τίθεται και για την απόφαση του ιερέα να χαρίσει ζωντανό αρνί το οποίο στη συνέχεια θα οδηγηθεί προς σφαγή!!!».

Η γιορτή της Ανάστασης στην Ελλάδα θυμίζει αιματηρές τελετές αρχέγονων θρησκειών της Μεσοποταμίας, απογυμνωμένη από κάθε συμβολικό περιεχόμενο, με το μαγικό άγιο φως και τις δολοφονικές κροτίδες. Θεωρώ περιττό να αναλύσω το κτηνώδες του θεάματος της έκθεσης μπροστά στο φιλοθεάμον κοινό και σε παιδάκια, ενός τρομοκρατημενου αθώου ζώου που αντιλαμβάνεται πως κινδυνεύει και υποφέρει αφάνταστα, σαν τον αιχμάλωτο που εκτίθεται σε πλειστηριασμό στο σκλαβοπάζαρο ή τον ετοιμοθάνατο που περιμένει το δήμιο. Ένα θεολογικό ερώτημα που θα μπορούσα να απευθύνω στην κρατική Εκκλησία είναι αν αντιλαμβάνεται ότι ο ισχυρισμός της πως ο θεός της αγαπάει λιγότερο τα αρνάκια από ότι οι φιλόζωοι είναι αυταπόδεικτα βλάσφημος. Τι θεός είναι αυτός που δεν νιώθει την αγωνία των αρνιών και τα θέλει σφαγμένα στην ποδιά του, μέσα από μια μαρτυρική διαδικασία που θα αυξήσει τον πόνο τους και τις τοξίνες τους τις οποίες θα γευτεί μετά οι σαρκοφάγες οικογένειες των λεγόμενων «πιστών». Το αρνάκι είναι ένα αγαθό ζώο με ανθρώπινα αισθήματα και όπως το κατσίκι και ο σκύλος απελευθερώνει μεγάλα ποσοστά ωκυτοκίνης,  μιας ερωτικής ορμόνης που παράγει και ο άνθρωπος, όταν το χαϊδεύει το αφεντικό του. Αν ο Ελληνορθόδοξος θεός είναι «αγάπη», όπως τόσο υποκριτικά και μηχανικά χιλιοαναμασούν οι ρασοφόροι στο παθητικό τους ακροαήριο, έχοντας ευτελίσει τη λέξη, γιατί δέχεται να τον τιμούν με τόσο πόνο αθώων και άκακων πλασμάτων του, γιατί ανέχεται γδαρμένα ζώα να κρέμονται σε θέα αποκρουστική από το τσιγκέλι του χασάπη, που σαν μπόγιας του ισαπόστολου ορθόδοξου Ρωμαίου αυτοκράτορα ή του αγίου Σλάβου τσάρου τα σφάζει στη σειρά, αφού το καθένα τους έχει βιώσει προηγουμένως και τη βασανιστική αναμονή στην ουρά των μελλοθάνατων;

Δεν είναι άγνωστος ο πρωθιερέας του τεμένους του επί σφαγήν αμνού, ο όσιος Νικόδημος, πνευματικό τέκνο του ζηλωτή αρχιμανδρίτη Γερβάσιου Παρασκευόπουλου (βλ.βίντεο στο ΥΓ), που επιμένει κάθε Πάσχα να ενεργεί σαν σαμάνος κάποιας ασιατικής Ωγυγίας. Ξεκίνησε την καρριέρα του τρώγοντας δημόσια ένα χαστούκι από τον αγριάνθρωπο μητροπολίτη Ζακύνθου Αλέξιο, πρώην στρατιωτικό παπά, τοποτηρητή της μητρόπολης Κεφαλλονιάς, όταν, ανήκοντας στο ρεύμα των φανατικών ανθενωτικών, διαμαρτυρήθηκε δημόσια για την είσοδο ενός καθολικού ιερωμένου στο ιερό της μούμιας του αγίου Γερασίμου, που πρόσφατα λέει βρυκολάκιασε γιατί κάποιος γιατρός έπιασε το σφυγμό της. Στη «Σπίθα» (φ. 285/10. 1965) του Καντιώτη διαβάζουμε τα ευγενικά λόγια του Αρχιερέα στον τότε διάκο: «Ποιό κατσίκι σε χειροτόνησε;… Θα σὲ αφορίσω. Θα σε καθαιρέσω… Εγὼ είμαι εδώ… Κάνω ότι θέλω…». Όποιος αναζητήσει πληροφορίες γι’ αυτόν τον πατρινό ζηλωτή του Ανατολισμού, θα τον βρει να σκιαμαχεί και με τον πατριάρχη για ανάλογα ζητήματα, να επαινείται από το φασίστα υμνητή των βασανιστών της Χούντας, των Χρυσαυγιτών, του φονιά Ντερτιλή και εσχάτως και του κ.Τσίπρα, τον Αιγίου Αμβρόσιο, να φιλοξενεί το γνωστό ρασοφόρο Μουλατσιώτη που συνοδεύει νέους στην ενορία του και να περιγράφει εκεί «και το θαύμα που γίνεται ετησίως με τα πορτοκάλια τα οποία ενβαπτίζει (sic)  την ημέρα των Θεοφανείων στον Μέγα Αγιασμό και τα οποία για ένα χρόνο δεν αλλοιώνονται και δεν σαπίζουν» (freemonks.gr,  “Ο Γέροντας Νεκτάριος μια εβδομάδα μαζί με νέους 20 – 40 ετών”), αλλά το χειρότερο κι από όλα αυτά, που δείχνει νομίζω την οσιότητα του κοσμοκαλόγερου, σε απόλυτη αρμονία με το γεγονός του βασανισμού του αρνιού, είναι το παρακάτω:

«…Ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης αποφάσισε να καταθέσει μήνυση εναντίον της ιδιοκτήτριας περιπτέρου, που είχε την φαεινή ιδέα να το αγοράσει πριν από αρκετά χρόνια. Ο λόγος; Το εν λόγω περίπτερο εκτός, του ότι παρακωλύει την ομαλή προσέλευση .. στο ναό (αυτό αναφέρει η μηνυτήρια αναφορά), χαλάει την αισθητική του περιβάλλοντος χώρου (και αυτό αναφέρεται στην μήνυση). Έτσι λοιπόν, ελαφρά τη καρδία, ο Αρχιμανδρίτης ζητά την κατεδάφιση…. 1) το περίπτερο βρίσκεται στην ίδια θέση αρκετά χρόνια πριν χτιστεί ο ναός του Απ.Παύλου, 2) ο π.Νικόδημος θέλει να εξαφανίσει οικονομικά, σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο, μια χήρα γυναίκα, με άρρωστο παιδί και τεράστια οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα. Ο αεικίνητος Αρχιμανδρίτης φυσικά στρέφεται δικαστικά και εναντίον του Δήμου Πατρέων, καθώς σε παλαιότερη καταγγελία του πατρός εναντίον της περιπτερούχου, την είχε δικαιώσει και 3) Προσκομίζει υπογραφές περιοίκων, ανάμεσα σε αυτούς και ενός νεκρού από διετίας!!!…».

ΥΓ
Από την πνευματική κίνηση της θεοφρούρητης Μητρόπολης Πατρών:

1). Πολύ ενδιαφέρον και αναλυτικό ιστορικό του ιερού κουτσομπολιού σχετικά με τις κατηγορίες του τοπικού αρχιμανδρίτη Κύριλλου για το «κουσούρι» του αρχιεπισκόπου Χουντόδουλου (3.2.2014) και με το συναφές κλασσικό «κουκούλωμα».

2). «Πάτρα: Σάλος στους φιλόζωους απο την καταγγελία οτι Μοναχός πυροβόλησε κυνηγετικό σκύλο!».

3). Ιούνιος, 2014: Ξεθάψιμο («ανακομιδή»=ιερή τυμβωρυχία) της νεκροκεφαλής του Πατρινού αρχιμανδρίτη Παρασκευόπουλου από τέσσερεις μητροπολίτες που το πλένουν και το ασπάζονται, μπροστά σε συγκέντρωση κληρικών και πιστών!!!. Από το 2:08 ο άγιος Μεγαλουπόλεως κινείται και βρέχει τα γένια του με νερό με το οποίο προηγουμένως έβρεξε το κρανίο.

 

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

22 απαντήσεις στο Το αρνάκι στην εξέδρα του αρχιμανδρίτη

  1. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Θλιβερό!
    «Γυάλινοι τοίχοι», Αφηγείται & πρωταγωνιστεί ο Paul McCartney
    ‘Glass Walls’ 12min48sec

  2. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροΐδη,
    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε να σας πω για μια ακομη φορα οτι οι ελληνοορθοδξοι κληρικοι ειναι οργανα του Πονηρου οπως οι συνάδελφοί τους Αννας και Καϊάφας, συνεπως εχθροι του Χριστου και της Εκκλησιας Του.
    Γνωριζετε πολυ καλα το Ευαγγελιο του Ιησου Χριστου και αρα γνωριζετε οτι ο Κυριος δεν ειπε ποτε να σφαζουμε αρνια ή αλλα ζωα. Ο Προφητης Μωϋσης που εσεις οι Ιουδαιοι τον εχετε οπως οι μουσουλμανοι τον Μωαμεθ, σας εχει δωσει εντολη να σφαζετε καθε πεσαχ ενα αρνι, αλλα να μην ειναι του γαλακτος, δηλαδη να ειναι ζγουρι, και να το τρωτε την επομενη μερα, δηλαδη μετα τη δυση του ηλιου, που ειναι η πρωτη των αζυμων.
    Εμεις οι Χριστιανοι κραταμε αυτη την εντολη του Προφητη Μωϋση γιατι δεχομαστε γενικα τη Παλαια Διαθηκη εκτος απο τις τυπικες διαταξεις, περιτομη κλπ.
    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  3. Ο/Η bill λέει:

    πάντως αν υπάρχει θεός (λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα) θα πρέπει να είναι πολύ περήφανος με τους αντιπροσώπους του και τους ακόλουθούς τους.

  4. Ο/Η Ένας ιερέας λέει:

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2015/04/h.html

    H πασχαλινή ατραξιόν στον Ι. Ναό Αγίου Παύλου Πατρών και οι φιλόζωοι

    AYTO που έγινε στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Πάτρα το βράδυ της Ανάστασης, δεν έχει προηγούμενο. Την ώρα που οι πιστοί ανέμεναν την Ανάσταση του θεανθρώπου, οι φιλόζωοι έτρεχαν να προλάβουν την σφαγή ενός αρνιού το οποίο είχε εκτεθεί στον περίβολο του ναού ολοζώντανο και έτοιμο να παραδοθεί σε κάποιον που θα το παραλάβει και ακολούθως θα το …καθαρίσει για να το φάει κάποια οικογένεια στο όνομα του εθίμου.

    ΓΕΝΙΚΩΣ στον συγκεκριμένο ναό, συνηθίζονται κάτι περίεργα έθιμα, όπως π.χ. το πέταγμα κόκκινων αυγών στους πιστούς. Παράλληλα, από όσο γνωρίζει η πλειοψηφία των Πατρινών, συμβαίνουν και κάποια άλλα …ωραία, όπως π.χ. η εκτόξευση ύβρεων και η ουδόλως κομψή διατύπωση παρατηρήσεων εναντίον γυναικών που δεν πηγαίνουν στην εκκλησία με το απαιτούμενο ράσο. Άντε όμως με το πέταγμα των αυγών να γίνει κανένα λάθος και να δημιουργηθεί κανένα καρούμπαλο και με τις παρατηρήσεις να… παρεξηγηθεί η πιστή και να αλλάξει ενορία.

    Αλλά με το αρνί, τα πράγματα αλλάζουν.

    ΔΙΟΤΙ αυτή η ουδόλως συνάδουσα με τον λόγο του κυρίου έκθεση του αρνιού στο …παζάρι του περιβόλου, με φιόγκο εορταστικό στο λαιμό, λίγο πριν το οδηγήσει ο τυχερός που θα του κληρώσει στον…φούρνο, δεν ενθουσιάζει όλους τους πιστούς του Νικοδήμου και δεν αποτελεί για όλους ένδειξη της πρωτοπορίας της εκκλησίας σε ό,τι αφορά της πασχαλινές ατραξιόν σε ένα χώρο λατρευτικό και όχι …εμπορικό.

    ΑΔΥΝΑΤΩ να κατανοήσω ποιά δουλειά έχει ένα ζωντανό αρνί δεμένο στην εξέδρα στον περίβολο της εκκλησίας την ώρα που οι πιστοί προσέρχονται για να γιορτάσουν την Ανάσταση και όχι για να συμμετάσχουν στην λοταρία της πλατείας του χωριού.

    ΑΔΥΝΑΤΩ επίσης να κατανοήσω την θρησκευτική- παιδευτική αξία αυτού του εθίμου για τους πιστούς, ιδίως δε για τα παιδιά, καθώς ένα αρνί που βελάζει, καταταλαιπωρημένο και φοβισμένο στην αυλή του θεού πριν την Ανάσταση, δεν με παραπέμπει σε έθιμο αλλά σε κάκιστη περίπτωση προσπάθειας εντυπωσιασμού του ποιμνίου με τον βασανισμό ενός ζώου σε μια θρησκεία που απεχθάνεται τον βασανισμό.

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ έκαναν οι φιλόζωοι και υπενθύμισαν στον Νικόδημο ότι άλλο τα αυγά και άλλο τα κοτόπουλα, άλλο οι φιόγκοι και άλλο τα μηνύματα του Πάσχα, άλλο η θρησκευτική λατρεία και άλλο το βουκολικό δρώμενο.

    ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούμε. Μέχρι πρότινος οι οργανώσεις κυνηγούσαν να συνετίσουν τους υπευθύνους των τσίρκων, δεν μπορεί να τρέχουν τώρα να συνετίσουν τους παπάδες.

    Όπως είχε πει ο Μαχάτμα Γκάντι, ο πολιτισμός μιας κοινωνίας φαίνεται από τον τρόπο που φέρεται στα ζώα της. Ακόμη και σε αυτά που …τρώει.

    Γιώτα Κοντογεωργοπούλου

  5. Ο/Η Κ.Δ. λέει:

    http://www.zoosos.gr/article/7069/arnaki-se-ekklesia-sto-aigaleo-demeno-apo-podi-horis-trophe-kai-nero

    Αρνάκι σε εκκλησία στο Αιγάλεω δεμένο από το πόδι χωρίς τροφή και νερό

    22.04.2015 – 19:06

    Στο πίσω μέρος του προαύλιου της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισού και την οδό Προύσσης στο Αιγάλεω βρίσκεται το αρνάκι, που βλέπετε στις φωτογραφίες.

  6. Ο/Η Ουστ αριστεροακροδεξιοί! λέει:

    Ακούσατε την πρώτη φορά αριστεροακροδεξιά

    http://www.econews.gr/2015/04/21/lafazanis-kynhgi-121863/
    21 Απριλίου 2015,

    Λαφαζάνης: το κυνήγι είναι ψυχαγωγία που αναδεικνύει μια νέα ποιότητα ζωής

    • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

      Και πού να βλέπατε τι γίνεται αυτές τις ημέρες στο «νησί του πολιτισμού», τη Ζάκυνθο, ως συνήθως με την ανοχή των Αρχών και μετά από κωμικοτραγικά επεισόδια στο λιμάνι της Ζακύνθου, όπου καμμια τριακοσαριά πολιτισμένοι «κυνηγοί» πέταξαν στη θάλασσα τη Θηροφυλακή και της απαγόρευσαν να «κάνει απόβαση» στη Ζάκυνθο – με υπόγεια ενθάρρυνση από τον φαιδρότατο «κυνηγετικό σύλλογο» του νησιού, μια υψηλού επιπέδου λέσχη φυσιολατρείας, όπου η γλοιώδης πολιτική αναμιγνύεται αρμονικά με τη μαζική εξόντωση ζώων για διασκέδαση.

      Οι – κατά τα άλλα – νομιμόφρονες αιρετοί κυνηγούν παράνομα μαζί με τους υπόλοιπους. Τα βουνά αντηχούν ολημερίς από τους συνεχείς πυροβολισμούς των ευγενών «αθλητών» και «φυσιολατρών» που λατρεύουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τη Φύση πυροβολώντας ό,τι κινείται και εξολοθρεύοντας τα τρυγόνια στην περίοδο της αναπαραγωγής τους.

      Η Φυσιολατρεία στην πράξη. Οι ευγενικές «παραδόσεις» αγροίκων καταστροφέων που δεν σέβονται τίποτα!!

      Ο Δασάρχης οδύρεται στα τοπικά ραδιόφωνα και σε εφημερίδες ότι δέχεται συνεχώς απειλές και ότι οι «κυνηγοί» προκάλεσαν ατιμώρητοι ζημιές χιλιάδων ευρώ σε κρατικά οχήματα… και δεν ιδρώνει κανένα αυτί!

      Εδώ και πολλά χρόνια οι Κυβερνήσεις φροντίζουν να μην εφαρμόζονται οι νόμοι στη Ζάκυνθο, επειδή η εκλογική πελατεία των κομμάτων περιλαμβάνει πολλούς από αυτούς τους «κυνηγούς». Στη Ζάκυνθο λοιπόν υπερισχύει ο νόμος της Μαφίας του «κυνηγιού»! Του υπέροχου «χόμπι» που με την οκτάσφαιρη καραμπίνα κάνει καλό στο περιβάλλον και ωφελεί τη Φύση.

      Τι κι αν υπάρχει διεθνής καταδίκη της χώρας και πρόστιμα για το θέμα αυτό; Τι κι αν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις διαμαρτύρονται; Τι κι αν υπάρχουν τάχα νόμοι και διατάξεις;

      Ο κάθε μικρόνους «χομπίστας» παίρνει ένα όπλο και πυροβολεί ανεξέλεγκτα ό,τι του αρέσει! Και πέρα από αυτό ενοχλεί με θρασύτητα κατοίκους των περιοχών που λυμαίνεται πυροβολώντας δίπλα σε σπίτια, προκαλώντας ζημιές σε περιουσίες, κλέβοντας από χωράφια και μποστάνια, βρωμίζοντας τα δάση, κακοποιώντας ή εγκαταλείποντας τα σκυλιά του και γενικά επιδεικνύοντας κάθε απαράδεκτη συμπεριφορά, επειδή αυτός είναι ο «πολιτισμός» του!…

      Όλα αυτά στο «νησί του Πολιτισμού, του Σολωμού και του Κάλβου», όπου οι επαίσχυντες «παραδόσεις» περιλαμβάνουν τη συστηματική εξόντωση ζώων αποκλειστικά για τη «διασκέδαση» χιλιάδων ημιαγρίων καραμπινοφόρων ψηφοφόρων, χαϊδεμένων παιδιών της πελατειακής πολιτικής που κατάντησε τη χώρα στα χάλια που είναι σε όλους τους τομείς.

      Ε Υ Γ Ε!

  7. Ο/Η του κώλου λέει:

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
    ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64176065

    Απαγορεύτηκε το έθιμο της θυσίας του ταύρου στο Μανταμάδο της Μυτιλήνης

    «Πόλεμος» ξέσπασε στη Λέσβο μετά την απαγόρευση, από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και την εντολή της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Μυτιλήνης, της τήρησης του αρχαίου εθίμου της ταυροθυσίας το απόγευμα του ερχόμενου Σαββάτου στον αύλειο χώρο του εορτάζοντος ναού των Ταξιαρχών στο Μανταμάδο.

    Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η απαγόρευση έγινε «για να τηρηθούν οι υγειονομικοί κανονισμοί που αφορούν τη σφαγή ζώων αποκλειστικά σε σφαγεία, αλλά και του νόμου περί προστασίας των ζώων, που απαγορεύει τη διατήρηση ζώων για πολιτιστικούς και άλλους παρεμφερείς σκοπούς».

    Σύμφωνα με το έθιμο, την παραμονή της Κυριακής των Μυροφόρων, τη μέρα που γίνεται κάθε χρόνο το μεγάλο, γνωστό σε όλη την Ελλάδα, πανηγύρι της Λέσβου, για το Μανταμαδιώτη Ταξιάρχη, σφάζεται ένας ταύρος αλλά και άλλα ζώα, κυρίως αρνιά, προσφορά των πιστών για το λεγόμενο «κισκέκ(ι)».

    Στη συνέχεια μαγειρεύεται το παραδοσιακό «φαγητό του Αγιού», από σπασμένο σιτάρι, κρέας και ρεβύθια και προσφέρεται στους προσκυνητές. Πρόκειται για ένα τοπικό έθιμο, που χάνεται στο βάθος των αιώνων και σίγουρα υπερβαίνει την δισχιλιετή χριστιανική παράδοση.

    Το όλο θέμα προέκυψε με παρέμβαση των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Φιλοζωικού Συλλόγου Μυτιλήνης «Κιβωτός», τα οποία, με ενυπόγραφη επιστολή τους στους μητροπολίτες Μυτιλήνης Ιάκωβο και Μηθύμνης Χρυσόστομο, ανέφεραν τους λόγους που δεν θα παραστούν στο πανηγύρι του Μανταμάδου, ζητώντας την μη τήρηση του τελετουργικού του εθίμου.

    Ακολούθησαν πολλά άλλα δημοσιεύματα, από φιλοζωικούς συλλόγους και άτομα σε όλη τη χώρα, που καλούσαν μέχρι και σε μποϊκοτάζ της Λέσβου, ως τόπο διακοπών και των προϊόντων της, εφόσον τηρείτο το έθιμο.

    Επίσης, η Πανελλαδική Φιλοζωική και περιβαλλοντική Ομοσπονδία και η πανελλαδική συντονιστική επιτροπή ζωοφιλικών σωματείων, με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, κοινοποίησε επιστολές διαμαρτυρίας, σε αρμόδια υπουργεία στις δικαστικές και αστυνομικές αρχές. Έτσι, χθες το βράδυ, δόθηκε εντολή στον πρωτοπρεσβύτερο του ναού των Ταξιαρχών Μανταμάδου, Στρατή Δήσσο, να αποφευχθεί η σφαγή, κάτω από τον πλάτανο στο βόρειο τμήμα του ναού. Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, σε περίπτωση που τηρηθεί το έθιμο, θα υπάρξουν συλλήψεις, όσων προβούν στη σφαγή.

    Τη δημοσιοποίηση της πληροφορίας, για μη τήρηση του εθίμου της σφαγής του ταύρου ακολούθησε σήμερα σειρά διαμαρτυριών. Πολλές δεκάδες αναρτήσεων, σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μιλούν για «σφαγή ενός ιστορικού εθίμου», ενώ ψήφισμα διαμαρτυρίας είχε συγκεντρώσει πολλές δεκάδες, εκατοντάδες υπογραφές διαμαρτυρίας.

    Έντονες ήταν και οι διαμαρτυρίες τοπικών συλλόγων του Μανταμάδου, που με συγκέντρωση τους σήμερα το βράδυ εκφράζουν την αντίθεση τους στην απαγόρευση.

  9. Σάν νά μήν έφτανε η θυσία τού ταύρου στό Μονταμάδο Λέσβου καί τό αρνάκι στήν εξέδρα τής ανάστασης, άλλο ένα βάρβαρο έθιμο τελείται τήν Πρωτομαγιά στήν Νάξο. Τήν νύκτα παραμονή πρωτομαγιάς ανεβάζουν μέ σχοινιά τά γαϊδούρια στίς ταράτσες τών κτιρίων καί τά καταιβάζουν τό απόγευμα τής πρωτομαγιάς. Γιά ποιό σκοπό καί μέ ποιά λογική, μήν ρωτάτε, δέν υπάρχει λογική. Απλά είναι έθιμο. Τί εξυπηρετεί τό ανέβασμα , κατέβασμα τού ταλαίπωρου γαϊδάρου στήν ταράτσα, πάλι μήν ρωτάτε διότι καί αυτοί δέν ξέρουν. Μέ τήν σημερινή ορολογία θά τό εξηγούσα ως bullying, απλά καψόνι σέ ανυπεράσπιστα καί αδύναμα ζώα. Παρεμπιπτόντως, ο παπάς στήν Πάτρα ισχυρίστηκε πως τό αρνάκι είναι σύμβολο τής ανάστασης. Αντε εσύ τώρα νά καταλάβεις τί σχέση έχει η σφαγή τού αρνιού δηλαδή ο θάνατος μέ τήν ανάσταση. Επίσης ο αντιδήμαρχος τού Μονταμάδου μού είπε όταν σέ τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του διαμαρτυρόμενος γιά τό πρωτόγονο καί βάρβαρο εθιμο τής θυσίας τού ταύρου, πως τό ζώο σφάζεται καθώς καί άλλα ζώα εκείνη τήν ημέρα γιά νά φάει ο κόσμος.. «καλά’ τού είπα, «δέ έχουν περάσει ούτε πέντε ημέρες από τήν Κυριακή τού Πάσχα όπου εσφάγησαν χιλιάδες αρνιά καί ο κόσμος έφαγε τόσο κρέας, χρειάζεται κι άλλο τόσο κρέας μέσα σέ μιά εβδομάδα»? Στό τέλος δέν άντεξα καί τού είπα»Θα ήθελες εσύ, νά ήσουν στήν θέση τού ταύρου»? Χάρηκα που τελικά καταργείται αυτό τό αιμοσταγές έθιμο καί ελπίζω νά καταργηθούν κι άλλα βάρβαρα καί αιμοσταγή έθιμα καί νά παύσει ο όχλος νά διψάει γιά αίμα.

    http://www.zoosos.gr/article/1787/astikes-usteries-e-adidrase-mas-gia-ta-gaidouria-stis-taratses-tes-naxou

  10. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΡΕΝΕΙΑ
    Πρώτα ευλογούν τά πρόβατα καί μετά τά σφάζουν.
    Ειδολολατρικά βάρβαρα έθιμα που ο χριστιανισμός καί η εκκλησία διαιωνίζουν.

    http://apollonios.pblogs.gr/2015/04/hristianofreneia-agiazoyn-ta-probata-kai-meta-ta-sfazoyn-re-eist.html

  11. Αντιδρούν τοπικοί καί κρατικοί φορείς καθώς καί κάτοικοι τού Μονταμάδο τής Λέσβου στήν κατάργηση τής σφαγής θυσίας τού ταύρου στό Μονταμάδο. Συλλέγουν υπογραφές καί μέ διάφορα ανόητα επιχειρήματα τάσσονται υπέρ τής σφαγής τού ζώου. Εάν κάποιος είναι υπέρ τής κατάργησης αυτού τού βάρβαρου εθίμου, παρακαλώ νά είσθε προσεκτικοί καί νά μήν υπογράψετε στήν κατάργηση τής απόφασης κατάργησης τού εθίμου που είναι επάνω δεξιά ζητώντας από τούς υπογράφωντες νά δώσουν καί τό ιμέϊλ τους, αλλά νά πάτε στό κάτω μέρος τού κειμένου όπου υπάρχει η λέξη «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ» εκεί κάνετε κλικ καί διαλέξτε όποια επιλογη θέλετε. Αυτό σημαίνει πως θέλετε τήν κατάργηση τού βάρβαρου εθίμου. Καταπολεμήστε τήν βαρβαρότητα, τή δεισιδαιμονία, τόν θρησκευτικό παραλογισμό καί τήν δίψα τού όχλου γιά αίμα.

    https://secure.avaaz.org/el/petition/Dimos_Mytilinis_Arhiepiskopi_Ypoyrgeio_Agrotikis_Anaptyxis_Yp_Politismo_OHI_STIN_KATARGISI_TIS_SFAGIS_STO_PANIGYRI_TON_M/share/?new

  12. Ο/Η Κεντροδεξιός λέει:

    http://www.zoosos.gr/igoumenos-thiras-damaskinos-skotoste-ta-zoa-kai-asxolitheite-me-tis-gunaikes-pou-kanoun-ektroseis/

    Ηγούμενος Θήρας Δαμασκηνός: Σκοτώστε τα ζώα και ασχοληθείτε με τις γυναίκες που κάνουν εκτρώσεις!
    Οι εθελοντές που βοηθούν το έργο της Ε.Ζ.Θ. είναι κυρίως ξένοι και χθες διαμαρτυρήθηκαν γι’ αυτή την απόφαση του Δήμου Θήρας να πετάξει στο δρόμο τα ζώα που φροντίζουν.

    Η Ε.Ζ.Θ. επισημαίνει μεταξύ άλλων την άρνηση της Εκκλησίας, παρά τη θετική στάση του μητροπολίτη Θήρας, Αμοργού και Νήσων Επιφάνειου, να παραχωρήσει μια έκταση στην περιοχή του Πύργου ώστε να μεταφερθούν εκεί τα ζώα τα 100 σκυλιά – για 38 από τα οποία έχουν βρεθεί ήδη εκείνοι που θα τα υιοθετήσουν – και τα 20 γέρικα γαϊδουράκια.

    http://www.zoosos.gr/iereas-pros-tous-philozoous-xephtilisate-ena-oloklero-horio/

    Ιερέας προς τους φιλόζωους: «Ξεφτιλίσατε ένα ολόκληρο χωριό»

    Στον παπά του χωριού Ρογδιά στον νομό Ηρακλείου Κρήτης απευθύνθηκαν τα μέλη του φιλοζωικού σωματείου Ζωόφιλη Δράση προκειμένου χθες μετά το τέλος της λειτουργίας και αφού είχε τελειώσει το κήρυγμα του – την ώρα που μοίραζε το αντίδωρο στους πιστούς – να πει δυο λόγια στο ποίμνιο σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων και φυσικά να καταδικάσει το απεχθές έγκλημα, δηλαδή τη δολοφονία των δύο ανυπεράσπιστων ζώων από κάτοικο του χωριού στις 4 Μαρτίου.

    Ο ιερέας, ενώ του ζητήθηκε με πολύ ευγενικό τρόπο αυτή η παρέμβαση, όχι μόνο δεν θέλησε να βοηθήσει, αλλά απευθυνόμενος στην πρόεδρο του συλλόγου Γεωργία Στεφανάκη κατηγόρησε τους φιλόζωους για την διαπόμπευση του χωριού του. Μάλιστα και ενώ ήταν ανοιχτό το μικρόφωνο της είπε: «Ξεφτιλίσατε ένα ολόκληρο χωριό».

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.patrasevents.gr/article/180829-mono-sto-patrasevents-gr-sinellifthei-ierea-meta-apo-ksenixti-ke-hangover

    Συνελήφθη ιερέας στην Πάτρα μετά από ξενύχτι και… hangover!
    24 Αύγ 2015

    Μετά τη βάφτιση, πήγε για ποτό, πέρασε με κόκκινο και έγινε «τσακωτός» με όπλο στο όχημα του…

    Γυρνάνε οι παπάδες τη νύχτα;

    Γυρνάνε και βγαίνουν σε ελληνάδικα…

    Αγρυπνία σε έναν ναό της διασκέδασης έκανε ιερέας ο οποίος μετά από βάπτιση που τέλεσε και το τραπέζι που βρέθηκε στην συνέχεια σε χωριό της Δυτικής Αχαίας, μπήκε κέντρο για να πιει ένα ποτάκι με τον αδερφό του και άλλους φίλους.

    Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του patrasevents.gr, βρέθηκε σε πολύ γνωστό κέντρο που παίζει κυρίως ελληνική μουσική και ήπιε κάτι παραπάνω, αφού το πρόσταζε η παρέα.

    Τα ξημερώματα λοιπόν, αφού επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο του, με τον αδερφό του και έναν άλλον τύπο παραβίασε τα «κόκκινα» των φαναριών με αποτέλεσμα να τον σταματήσουν οι αρχές για έλεγχο.

    Κατά τον έλεγχο εκτός από τη παραπάνω από τη συνηθισμένη ποσότητα αλκοόλ που είχε καταναλώσει ο ιερέας, βρέθηκε και ένα όπλο το οποίο είχε πάνω του το τρίτο πρόσωπο.

    Όλοι τους οδηγήθηκαν στο αστυνομικό μέγαρο της Ερμού και η υπόθεση βρίσκεται πια στα χέρια των αρχών.

    Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από το περιστατικό ο ιερέας ούτε τη Θεία κοινωνία δεν θα πιει…

    Συνελήφθη λίγο μετά

    http://www.patrasevents.gr/article/191751-iereas-stoukare-se-estiatorio-stin-patra-ke-sikothike-ke-efige-pics

    Iερέας «στούκαρε» σε εστιατόριο στην Πάτρα και σηκώθηκε και έφυγε! (pics)
    25 Οκτ 2015
    Στο ιταλικό εστιατόριο, Al Dente στα Βραχναίικα προσέκρουσε το μεσημέρι της Κυριακής (25-10) ένα αυτοκίνητο προκαλώντας ζημιές.

    Ο οδηγός ερχόμενος από Ροϊτικα προς Βραχναίικα για άγνωστο λόγο, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, το οποίο έριξε πάνω στα τραπεζοκαθίσματα που βρίσκονταν στην πλευρά της παραλίας…

    Στην συνέχεια έκανε όπισθεν και έφυγε σαν κύριος!

    Οι εργαζόμενοι και ο ιδιοκτήτης που εκείνη την ώρα ήταν μέσα στο μαγαζί δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν, καθώς τα πάντα έγιναν πολύ γρήγορα.

    Iερέας «στούκαρε» σε εστιατόριο στην Πάτρα και σηκώθηκε και έφυγε! (pics)

    Αγαπάει όμως ο θεός τον κλέφτη αγαπάει και τον νοικοκύρη λέει ο λαός! Κατά τη σύγκρουση έφυγε η πινακίδα του αυτοκινήτου, την οποία παρέδωσε ο ιδιοκτήτης Θανάσης Παπανικολόπουλος στις αρχές.

    Λίγο μετά συνελήφθη στην περιοχή της Κ. Αχαΐας. Πρόκειται για πολύ γνωστό ιερέα, ο οποίος αν και «άνθρωπος του θεού» δεν φέρθηκε καθόλου ανθρώπινα εγκαταλείποντας το σημείο χωρίς κάποια συνεννόηση ή έστω μια συγγνώμη.

    Η υπόθεση πλέον πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης!

  14. Παράθεμα: Η εκτέλεση ενός αθώου ελέφαντα | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  15. Ο/Η opos_sas_aksizei λέει:

    Μιλάνε για υποκρισία ολοι μιλάνε και οι φασιστοζωόφιλοι.
    Να το βλεπετε σας ενοχλέι-να το τρωτε ομως όχι;
    Ουστ αντικοινωνικοι μισανθρωποι φασιστες που φορατε την προοδευτικη προβια.

    Δεν αγαπάτε τα ζώα ψεύτες και υποκριτες. Απλά μισείτε τους ανθρώπους. Τους μισείτε τόσο πολύ που χαιρεστε οταν ορδες αδεσποτων σκυλιών, που περιφέρονται ανενοχλητα εξαιτιας σας, ξεσκιζουν κανεναν ατυχο περιπατητη. Αυτό δεν είναι λόγια του αέρα σαν τα δικά σας. Το έχω ζήσει (απερίγραπτη συνεδριαση δημου Κηφισιας πριν απο καποια χρονια για να παρθει μια ερμη αποφαση ευθανασιας για ενα βρομοσκυλο που εστειλε στο νοσοκομειο μια γυναικούλα). Για άλλους πάλι είναι απλά θεμα χρηματικο. Βλέπεις όλη η βιομηχανια πετ-σοπ κλπ ειναι χρυσωρυχειο.

    Ταχα ζωοφιλοι που ταιζουν αδεσποτα εξω απ το σπιτι τους για να εχουν τσαμπα προστασια και στα τετοια τους αν ο σκυλος εκφοβιζει απαντες απαγορευοντας την συνταγματικα κατοχυρωμενη ελευθερια προσβασης σε δημοσιο δρομο. Στα τετοια τους και η οχληση και η βρωμια και ολοι οι υπολοιποι με λιγα λογια. Εγωτιστικα καθαρματακια.

    • Ο/Η Psycho λέει:

      Χρειάζεστε ιατρική βοήθεια κύριε/κυρία

      http://psychologein.dagorastos.net/2010/08/31/animal-cruelty/
      Κλινικη Ψυχολογια
      Κακοποίηση ζώων: ένα βήμα πριν την κακοποίηση ανθρώπων

      Αρθρογράφος: Δημήτρης Αγοραστός

      [….]

      Το πρόβλημα είναι πολλαπλό. Πρώτα και κύρια νομικό. Η έλλειψη αυστηρών ποινών σε πολλές χώρες του κόσμου (διαβάστε εδώ για το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα) επιτρέπει σε τέτοιου είδους άτομα να απολαμβάνουν το σαδιστικό τους παιχνίδι δίχως το φόβο τιμωρίας. Ένα καλό νομικό πλαίσιο ιδανικά πρέπει να ορίζει αυστηρές ποινές για άτομα που εσκεμμένα και δίχως κάποιο λόγο (π.χ. αυτοπροστασία) καταφεύγουν στην κακοποίηση ζώων, ιδιαίτερα δε όταν κάτι τέτοιο γίνεται κατ’ εξακολούθηση.

      Δεύτερο πρόβλημα είναι η προφανώς η έλλειψη κοινωνικής συνείδησης απέναντι στα ζώα. Όταν μια κοινωνία δεν δείχνει σεβασμό στα κατοικίδια ζώα και έχει μάθει απλά να τα χρησιμοποιεί ως ζωντανά σκεύη, τότε είναι επόμενο ορισμένα άτομα να θεωρήσουν ότι έχουν κάθε δικαίωμα να κακοποιούν ή ακόμη και να σκοτώνουν τα ζώα κατά συνείδηση. Γιατί όταν τέτοια περιστατικά επαναλαμβάνονται, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επαρκής άτυπος κοινωνικός κανόνας που να απαγορεύει τέτοιες συμπεριφορές.

      Τρίτο πρόβλημα είναι η ανεπαρκής παρακολούθηση τέτοιων ατόμων από ειδικούς. Όταν κάποιος κακοποιήσει ένα ζώο μία φορά, τότε οι πιθανότητες να επαναλάβει την πράξη του είναι αυξημένες[1] , ιδιαίτερα εάν δεν αισθανθεί ότι έχει κάνει κάτι ανήθικο. Πολλές φορές οι κατά συρροή δολοφόνοι ζώων (π.χ. αυτοί που ρίχνουν φόλα σε μεγάλο αριθμό ζώων) έχει τύχει να επαναλάβουν την πράξη τους, ακόμη και εάν έχουν υποστεί κάποιες -ελαφριές κυρίως- νομικές συνέπειες για τις αποτρόπαιες πράξεις τους. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όμως είναι πως η κακοποίηση ζώων είναι απλά το κατώφλι πριν την κακοποίηση ανθρώπων.

      Ο άνθρωπος είναι ένα ων που του αρέσει να έχει τον έλεγχο και να επιβάλλεται, όπως άλλωστε συμβαίνει και για τα περισσότερα ζώα. Αυτή η ορμή όμως συνήθως τιθασεύεται μέσω των κοινωνικών και νομικών κανόνων τους οποίους μαθαίνουμε να υπακούμε ώστε να επιβιώσουμε ως κοινωνία. Τα άτομα που κακοποιούν ανθρώπους ή/και ζώα συνήθως είναι άτομα που έχουν ένα μεγάλο αίσθημα ανασφάλειας και απουσίας ελέγχου. Στην προσπάθειά τους να έχουν τον έλεγχο πάνω σε κάτι (αφού δεν τον έχουν για τη ζωή τους) καταφεύγουν σε πράξεις βίας και κακομεταχειρίζονται άλλους ανθρώπους και ζώα. Συνήθως αυτά τα συναισθήματα στρέφονται εναντίον κάποιου αντικειμένου το οποίο ο θύτης μπορεί να ελέγξει εύκολα (π.χ. τη γυναίκα του, τα παιδιά του ή κάποιο ζώο).

      Υπό αυτή την έννοια το ψυχολογικό προφίλ κάποιου που βασανίζει ζώα είναι το ίδιο με κάποιου που χτυπάει τη γυναίκα του ή κλειδώνει τα παιδιά του στο υπόγειο[2] . Μάλιστα, η κακομεταχείριση ζώων θεωρείται ένα κύριο πρώιμο χαρακτηριστικό της προσωπικότητας ατόμων που αργότερα γίνονται δολοφόνοι[3] .

      Κατά την άποψή μου άτομα που έχουν βασανίσει ή σκοτώσει ζώα θα πρέπει να παρακολουθούνται άμεσα από ειδικούς ψυχικής υγείας και να γίνεται μια συνεχής αξιολόγηση της κατάστασής τους για ένα επαρκές χρονικό διάστημα. Αυτό όχι μόνο θα προστατεύσει τα ζώα που θα βρεθούν στο διάβα αυτών των ατόμων στο μέλλον, αλλά και τους ανθρώπους ή, στο κάτω-κάτω, ακόμη και τους ίδιους τους τους εαυτούς! Δεν αρκεί να «πέφτουμε από τα σύννεφα» όταν κάποιος γνωστός για τον οξύθυμο χαρακτήρα του σκοτώσει κάποιον συνάνθρωπό μας. Θα πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε τις πρώιμες ενδείξεις στην συμπεριφορά του και να τον καταγγέλλουμε όσο είναι καιρός.

  16. Ο/Η Τζένη Κ. λέει:

    https://secure.avaaz.org/en/petition/Proedro_tis_Ellinikis_Dimokratias_Telos_sto_varvaro_ethimo_tis_Sfagis_ton_Amnon_to_Agio_Pasha/?fFRefkb&pv=14

    Τέλος στο βάρβαρο έθιμο της Σφαγής των Αμνών το Αγιο Πάσχα // End the slaughtering of Lambs on Easter Day !

    Why this is important

    We ask to abolish the barbaric and heinous tradition of the Slaughtering of the Lambs on the Holy Day of Easter. If the bloodshed was acceptable in barbaric societies millennia ago, how can it still be acceptable in an evolved society after 21 centuries? And how paranoid is the argument of a «religious tradition» just for a symbolism of brutally taking lives and shedding blood? Especially as this concerns the Christian religion which preaches love for all God’s creatures? In this sense, why don’t societies which, ages ago, staged human sacrifices to their god, still continue them today as a symbolism? Because it is considered barbaric. For the exact same reason, these bloodsheds should cease to exist in our society of today.

    ********
    Η λέξη Πάσχα, αραμαϊκά Pasha και εβραϊκά Paseh, σημαίνει πέρασμα. Το πέρασμα των Εβραίων από την Eρυθρά Θάλασσα στη Γη της Επαγγελίας και την απελευθέρωση τους από τα δεσμά της Αιγύπτου κατά την οποία χρειάστηκε να σφαγιάσουν τα αιγοπρόβατα τους για να βάψουν τις θύρες τους με το αίμα τους ως κώδικας για να μην τους πειράξουν οι Άγγελοι που θα κατέβαιναν για να τιμωρήσουν τους Αιγύπτιους πριν την αναχώρηση τους. Μεταγενέστερα, ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ από τους Χριστιανούς για να γιορτάσουν το Χριστιανικό Πάσχα, δηλαδή το πέρασμα του Μessiah, από τον θάνατο στην αιώνια ζωή θυσιάζοντας τα δύστυχα αυτά ζώα απλά για να συμβολίσουν τη θυσία του κατά Ιωάννη αποκαλούμενου Αμνού του Θεού (1:29), δηλαδή του Χριστού. Ο Ιωάννης, προφανώς, χρησιμοποιώντας αυτή τη μεταφορά, ήθελε να περάσει το μήνυμα ότι ο Χριστός θα θυσιαζόταν σαν αμνός (αγνός, αθώος) για να αίρει τις αμαρτίες μας και να μας χαρίσει την αιώνια ζωή. Θυσιάστηκε, όμως, ο ίδιος. Δεν θυσίασε κανένα ζώο στη θέση του, ενώ αντιθέτως έλεγε ότι θέλει έλεος και αγάπη και όχι θυσίες: «…εἰ δὲ ἐγνώκειτε τί ἐστιν, ἔλεον θέλω καὶ οὐ θυσίαν…» (Κ.Δ. Ματθαίος Κεφ. 9.13 & 12.7), «…διότι ἐὰν θύσωσιν θυσίαν καὶ φάγωσιν κρέα κύριος οὐ προσδέξεται αὐτά νῦν μνησθήσεται τὰς ἀδικίας αὐτῶν…» (Ωσηέ 8:13), «Δεν πρέπουν σε χριστιανούς θυσίες μετά τη Θυσία του Χριστού» (Απόστολος Παύλος προς Εβραίους).

    Αν ο ίδιος ο Χριστός δεν το προτρέπει, τότε πως συνδέθηκε η θυσία των αμνών με την Ανάσταση του Κυρίου και την Ημέρα Αγάπης; Θρησκοληψία του χειρίστου βαθμού υιοθετώντας βάρβαρο ειδωλολατρικό έθιμο βαρβάρων.

    Εκατοντάδες χιλιάδες αμνοερίφια σφάζονται κάθε χρόνο για αυτή την ημέρα του Πάσχα. Έως και δύο εκατομμύρια σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Τα αρνιά προς σφαγή στοιβάζονται κατά εκατοντάδες σε φορτηγά για να ταξιδέψουν στον τόπο του θανάτου τους σε συνθήκες ασφυκτικού συνωστισμού, χωρίς νερό και φαγητό επί ώρες. Αυτό τους προκαλεί στρες και πανικό, ενώ πολλά από αυτά πεθαίνουν πριν φτάσουν στον προορισμό τους. Τα υπόλοιπα οδηγούνται με κλωτσιές και σπρωξιές στον τόπο του θανάτου τους. Τα αρνιά, ως ζώα πράα και ήρεμα, δεν διαθέτουν κανένα φυσικό μηχανισμό για να μπορέσουν να αμυνθούν έναντι όλης αυτής της βαναυσότητας που υφίστανται. Το μόνο που μπορούν να κάνουν εκείνη την τραγική στιγμή που απολύουν τη ζωή τους, είναι να βελάσουν με όση δύναμη τους μένει… Περιμένουν στη μακριά ουρά τρομοκρατημένα και πανικόβλητα, οσμίζοντας την οσμή του θανάτου. Η κορτιζόλη τους (χημική ουσία που προκαλεί καρκίνο στον ανθρώπινο οργανισμό) εκτοξεύεται στα ύψη. Ένα-ένα κρεμιέται με δεμένα τα πίσω του πόδια, ενώ το κοφτερό μαχαίρι ξεσκίζει τη σάρκα τους. Το αίμα αναβλύζει και τα ζώα τινάζονται με σπασμούς μέχρι να χυθεί η σταγόνα εκείνη που θα τα παραδώσει στον θάνατο. Ο σφαγέας τα κατεβάζει από το τσιγκέλι και αρχίζει το γδάρσιμο, το ξεντέριασμα και το ξερίζωμα των εσωτερικών τους οργάνων.

    Στις αγορές, οι κρεοπώλες μοστράρουν τα άψυχα και κακοπαθημένα κορμιά των αμνών και τα εντόσθιά τους, γνωρίζοντας ότι αυτό το θέαμα δεν προκαλεί καμία αισθητική ή ηθική δυσαρέσκεια, αφού άλλωστε το αγοραστικό κοινό είναι εθισμένο σε τέτοιου είδους θεάματα. Ακόμα και στη μικρή οθόνη «παρελαύνουν» τα κρεμασμένα από τα τσιγκέλια πτώματα των σφαγιασμένων ζώων με τα τηλεοπτικά πάνελ ειδήσεων να αγωνιούν για του φτωχού το αρνί, ενώ κακόγουστες διαφημίσεις προβάλλουν σε γκρο πλαν τον γδαρμένο, κακοπαθημένο και σουβλισμένο αμνό. Όλη η παραπάνω βαρβαρότητα φτάνει στο αποκορύφωμά της με το σούβλισμα του δύστυχου ζώου. Ο θάνατος δια του διοβελισμού (οθωμανική πρακτική) προοριζόταν για ειδεχθείς κακούργους ή για όσους αντιστέκονταν στην κρατική εξουσία. Η μέθοδος του παλουκώματος αποκαλύπτει τη σαδιστική πλευρά της εξουσίας η οποία σχετίζεται με τη γενετήσια, πατριαρχική ή φαλλοκρατική οθωμανική κυριαρχία. Η δε εικόνα, όμως, ενός ζώου στη σούβλα είναι από μόνη της βάρβαρη ακόμη και χωρίς να παραπέμπει στους παραπάνω συμβολισμούς.

    Ύστερα από όλα τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι γίνεται κατανοητό γιατί η γενοκτονία των αμνοεριφίων πρέπει να καταργηθεί την Αγία αυτή ημέρα της Ορθοδοξίας, εάν θέλουμε να μιλάμε ως σκεπτόμενη και εξελιγμένη κοινωνία για Χριστιανοσύνη και Αγάπη.

    Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία &
    Η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 115 Ζωοφιλικών Σωματείων

  17. Ο/Η HEKTOR λέει:

    ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΘΡΟ !
    ΤΑ ΟΣΑ ΔΕ, ΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΗΡΥΤΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ .
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ :

    11 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός· ο ποιμένας ο καλός την ψυχή του βάζει για χάρη των προβάτων.
    12 Αλλά, ο μισθωτός, και ο οποίος δεν είναι ποιμένας, του οποίου τα πρόβατα δεν είναι δικά του, βλέπει τον λύκο να έρχεται, και αφήνει τα πρόβατα, και φεύγει· και ο λύκος τα αρπάζει, και σκορπίζει τα πρόβατα.
    13 Και ο μισθωτός φεύγει, επειδή είναι μισθωτός, και δεν τον μέλει για τα πρόβατα.
    14 Εγώ είμαι ο ποιμένας ο καλός, και γνωρίζω τα δικά μου, και γνωρίζομαι από τα δικά μου,
    15 καθώς ο Πατέρας γνωρίζει εμένα, και εγώ γνωρίζω τον Πατέρα· και την ψυχή μου βάζω για χάρη των προβάτων.
    —————————–
    Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΝΙΩΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ……
    ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΙ .
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ .
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ;
    ΑΥΤΟ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ : ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΦΑΞΙΜΟ.

    ΑΝ ΣΑΣ ΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ,
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ .
    ……………………………………

    THE 7 TRUMPETS : Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΝΙΩΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ……
    hektor-the7trumpets-hektor.blogspot.com

  18. Ο/Η HEKTOR λέει:

    7 Αυτός ήταν καταθλιμμένος και βασανισμένος, αλλά δεν άνοιξε το στόμα του· φέρθηκε σαν αρνί σε σφαγή, και σαν άφωνο πρόβατο μπροστά σ’ εκείνον που το κουρεύει, έτσι δεν άνοιξε το στόμα του.
    8 Από κατάθλιψη και κρίση αναρπάχτηκε· τη γενιά του, όμως, ποιος θα τη διηγηθεί; Επειδή, αποκόπηκε από τη γη των ζωντανών ανθρώπων· για τις παραβάσεις τού λαού μου τραυματίστηκε.
    Ησαΐας κεφ. 53.

    Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ :
    ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ» ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΦΑΖΟΝΤΑΣ ΑΡΝΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    ΤΟ ΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΕΠΑΛΗ .

    ΟΜΩΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ :

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s