Η Νεολαία-σουρεάλ των περονιστών* του Συριζα για την κατάληψη της Πρυτανείας ΕΚΠΑ

* [ Λειτουργία Κυριακής διά την εν Ελλάδι «Πρώτη Φορά» ΑριστεροΑκροΔεξιά]

© Παναγιώτης Τζάμαρος -FOSPHOTOS

© Παναγιώτης Τζάμαρος -FOSPHOTOS

Η εν λόγω Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ, που καταδίκασε την επέμβαση της αστυνομίας σε μια ιδιαίτερα αιχμηρή ανακοίνωση. «Η σημερινή επέμβαση των δυνάμεων καταστολής στην Πρυτανεία του ΕΚΠΑ συνιστά καταπάτηση του πανεπιστημιακού ασύλου, το οποίο οι αγώνες δεκαετιών του φοιτητικού και πανεπιστημιακού κινήματος, καθώς και της Αριστεράς, έχουν κατοχυρώσει και διαφυλάξει. Ως τέτοια είναι από εμάς καταδικαστέα», όπου η προχθεσινή αστυνομική επέμβαση χαρακτηρίζεται ως «υποχώρηση προς τις πιέσεις και την τρομο-υστερία του συντηρητικού μπλοκ και των καθεστωτικών ΜΜΕ, που με τέτοιες κινήσεις βλέπουν τον δικό τους αυταρχισμό να δικαιώνεται»… και βεβαίως δεν λείπει το ‘επιστέγασμα’ «η διαφύλαξη του ασύλου δεν αφορά τις δυνάμεις καταστολής. Το δόγμα “Νόμος και Τάξη” της ακροδεξιάς κυβέρνησης Σαμαρά καταδικάστηκε από τον ελληνικό λαό στις εκλογές της 25ης Γενάρη και έτσι πρέπει να παραμείνει». [η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν ακροδεξιά, ενώ εμείς είμαστε ΑριστεροΑκροΔεξιοί περονιστές -υπάρχει διαφορά!]…

Το πανεπιστημιακό άσυλο, αν δεν μας απατά η μνήμη μας (που δεν) είναι για την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών εντός των πλαισίων της φοιτητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας· που παναπεί αποκλειστικά για τα μέλη αυτής της κοινότητας. Τελεία και παύλα.

Τι δουλειά έχουν αντιΕξουσιοΕξουσιαστές-του-τίποτα με κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου (συνεργάτης Παλαιοκώστα, Αφγανοί, Αλγερινοί, Ισπανοί και ο Πολωνός έμπορος ναρκωτικών…) με την φοιτητική και πανεπιστημιακή κοινότητα;;;

ΥΓ1: Επιβεβαιωνόμαστε για άλλη μια φορά για την γραφικότητα και φαιδρότητα του αστείου… συντρόφου και αγωνιστή (αυτό προ 60 χρόνων) Μανώλη Γλέζο : «η εκκένωση του Πανεπιστημίου Αθηνών από τους συνολικά δεκατέσσερις (14) αυτοαποκαλούμενους «αντιεξουσιαστές», υπό των αστυνομικών δυνάμεων, αποτελεί ξεκάθαρα ωμή παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου. [όποιος δεν αντιλαμβάνεται την σουρεάλ-αντίθεση των λεγομένων του, πληροφορίαι εντός]

ΥΓ2: Ο ΣΥΡΙΖΑ, θα το ξαναπούμε, δεν είναι κόμμα της αριστεράς, είναι ένα εθνολαϊκίστικο αριστεροακροδεξιό συνονθύλευμα με άπειρα στοιχεία περονισμού. Ελπίζουμε να σφάλουμε –δεν το νομίζουμε…

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Θεωρίες Συνωμοσίας, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

31 Responses to Η Νεολαία-σουρεάλ των περονιστών* του Συριζα για την κατάληψη της Πρυτανείας ΕΚΠΑ

  1. Ο/Η bill λέει:

    καλά τα λέτε πλην μιας ανακρίβειας. πότε ακριβώς ήταν αγωνιστής ο Γλέζος; από ότι ξέρω πλην του εαυτού του δεν έχει και κανένα άλλον να μαρτυρά ότι κατέβασε μια σημαία που δεν υπήρχε από κάπου. αλήθεια τι την έκανε; τέτοια κειμήλια φυλάσσονται ως κόρη οφθαλμού. σωστά; αν όχι γιατί την πήρε; εδώ κάναμε πρόεδρο αντιστασιακό 10 ετών. οπότε.

  2. Ο/Η Φρίξος φρίττων λέει:

    Tα πανεπιστήμια δεν ανήκουν στους καταληψίες, ανήκουν σε όλους τους πολίτες.

  3. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Η σημερινή ανάρτηση σας αποδεικνύει πως δεν είστε φιλελεύθεροι δημοκράτες, όπως πιθανόν αυτοαποκαλείστε ,αλλά θιασώτες του κρατικού αυταρχισμού.
    Αν το άσυλο αφορούσε μόνο τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, τότε η επέμβαση το 1973 θα ήταν, μερικώς τουλάχιστον, δικαιωμένη με βάση τη λογική σας , αφού μεγάλο τμήμα αυτών που συμμετείχαν στη κατάληψη τότε δεν ήταν φοιτητές ή πανεπιστημιακοί.
    Το άσυλο αφορά αυτούς που το έχουν ανάγκη, δηλαδή κυρίως ομάδες που αποκλεισμένες όπως είναι από ΜΜΕ και άλλα δημόσια βήματα, επιλέγουν αυτό τον τρόπο δημοσιοποίησης των απόψεων τους και άσκησης πίεσης .
    Η δημοκρατία πρέπει να είναι απολύτως ανεκτική απέναντι σε τέτοιες μορφές κινητοποίησης πολιτικών χώρων και κοινωνικών κινημάτων, αν δεν θέλει να διολισθαίνει στην αναπαραγωγή της βαρβαρότητας του κρατικού αυταρχισμού.
    Τέτοιου τύπου ενέργειες δημιουργούν πρόβλημα σημαντικό στην περίπτωση που τα κατειλημμένα κτίρια μετατρέπονται σε ορμητήρια βίαιων ενεργειών επιθετικού χαρακτήρα. Και τότε βέβαια η βαρβαρότητα των ΜΑΤ δεν αποτελεί λύση, διότι δημιουργεί πολύ περισσότερα προβλήματα από αυτά που επιλύει,αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση της κατάληψης της Πρυτανείας μιλάμε για μια συμβολική ενέργεια η οποία κανένα ουσιαστικό θέμα δημόσιας τάξης δεν προκαλούσε, ανεξάρτητα από την υστερία των ακροδεξιών ΜΜΕ και της καθεστωτικής αντιπολίτευσης .
    Βεβαίως, η κατάληψη συνιστά τεράστιο πολιτικό λάθος για αυτούς που την έκαναν, αλλά η αντίληψη πως τα πολιτικά΄ζητήματα αντιπαράθεσης επιλύονται με την επιδρομή της Αστυνομίας συνιστά πολιτικό πρωτογονισμό ακροδεξιάς υφής.
    Η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίζει στην ανακοίνωση της τα αυτονόητα του πολιτικού πολιτισμού της ανανεωτικής και ριζοσπαστικής Αριστεράς στη σημαία της οποίας πάντοτε το στίγμα δινόταν από την αταλάντευτη υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και την κάθετη αντιπαράθεση με την κρατική καταστολή .
    Η κυβέρνηση υπέπεσε σε τεράστιο ολίσθημα το οποίο μπορεί να διορθωθεί μόνο μέσα από την αυστηρή δημόσια αυτοκριτική της και την απομάκρυνση ενός υπουργού ο οποίος πιθανόν είναι χρήσιμος στο ρόλο του παραδοξολογούντος διανοούμενου , αλλά είναι εντελώς ακατάλληλος για τον θεσμικό του ρόλο που βασικά συνίσταται στον εν βάθρων εκδημοκρατισμό της Αστυνομίας.

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      μη λες ανοησίες άνθρωπε του συριζα.
      μην πιάνεις το πολυτεχνείο στο στόμα σου.
      τότε ήταν δικτατορία και κάθε πολίτης είχε το νόμιμο δικαίωμα να καταλάβει το πολυτεχνείο.
      ααντίσταση στην τυραννία το λένε.
      καταφεύγεις και στα ψέματα της χούντας πως μες στο πολυτεχνείο ήταν ξένα στοιχεία, οικοδόμοι κ.ά.
      95% ήταν φοιτητές.
      σήμερα έχουμε δημοκρατία της προτιφωρααροιστεροακροδεξοια {Αλεξοπάν}
      το άσυλο είναι άσυλο ιδεών όχι άσυλο παρανομιών.
      το δικαίωμα της πρυτανείας να πηγαίνει στο γραφείο της και των φοιτητών στα μαθήματά τους τόχεις ακουστά;
      με τη λογική σου κάθε ομάδα που έχει αιτήματα μπορεί να πιάνει το πολυτεχνείο, να λουκετώνει τη Νομική ή να παίρνει την πανεπιστημιούπολη.
      να μουντζουρώνει ο αληταράς και τα αγάλματα.
      όχι του παπα Γρηγόρη, αλλά του Παλαμά.
      αυτά ποιος τα πληρώνει, είναι κι αυτό δικαίωμα;
      τόσοι βανδαλισμοί έχουνε γίνει στις σχολές, αυτό είναι ανθρώπινο δικαίωμα;
      πας καλά;
      τόφερε ο Βελζεβούζης και λαχε στον Αλέξις Τσιπερόν, καταληψία του κώλου, να καταστείλει κατάληψη.
      πονάει;
      ξύδι.

    • Ο/Η Po λέει:

      Αν εμείς κε Καστρινάκη είμαστε ό,τι μας αποκαλείτε, εντάξει δικαίωμά σας, αλλά να ξέρετε ότι τα λόγια σας δεν είναι λόγια αριστερού. Ούτε και οι πράξεις του αριστεροακροδεξιού συνονθυλεύματος που στηρίζετε και εξυπηρετείτε.
      Ο σχολιαστής «του Κώλου» σας απάντησε με τη γλώσσα της αλήθειας τα οποία θα επαναλάβω να τα διαβάσετε εσείς αλλά και ο περαστικός αναγνώστης:

      μη λες ανοησίες άνθρωπε του συριζα.
      μην πιάνεις το πολυτεχνείο στο στόμα σου.
      τότε ήταν δικτατορία και κάθε πολίτης είχε το νόμιμο δικαίωμα να καταλάβει το πολυτεχνείο.
      ααντίσταση στην τυραννία το λένε.
      καταφεύγεις και στα ψέματα της χούντας πως μες στο πολυτεχνείο ήταν ξένα στοιχεία, οικοδόμοι κ.ά.
      95% ήταν φοιτητές.
      σήμερα έχουμε δημοκρατία της προτιφωρααροιστεροακροδεξοια {Αλεξοπάν}
      το άσυλο είναι άσυλο ιδεών όχι άσυλο παρανομιών.
      το δικαίωμα της πρυτανείας να πηγαίνει στο γραφείο της και των φοιτητών στα μαθήματά τους τόχεις ακουστά;
      με τη λογική σου κάθε ομάδα που έχει αιτήματα μπορεί να πιάνει το πολυτεχνείο, να λουκετώνει τη Νομική ή να παίρνει την πανεπιστημιούπολη.
      να μουντζουρώνει ο αληταράς και τα αγάλματα.
      όχι του παπα Γρηγόρη, αλλά του Παλαμά.
      αυτά ποιος τα πληρώνει, είναι κι αυτό δικαίωμα;
      τόσοι βανδαλισμοί έχουνε γίνει στις σχολές, αυτό είναι ανθρώπινο δικαίωμα;
      πας καλά;

      Ξέρετε κε Κστρινάκη με ποιους παρομοιάζω τους ΑντίΚιΈτσι καταληψίες;
      Οι πλέον κοντινοί συγγενείς τους είναι οι Τζιχαντιστές.

      Αυτή είναι η αλήθεια.
      Καταλάβετέ το.

      Ευχαριστώ.
      (εμείς υπερασπιζόμαστε με μεγαλύτερη συνέπεια την Αριστερά του Διαφωτισμού, απ’ ότι αυτοί που δηλώνουν… Αριστεροί)

  4. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Στρίβειν δια του αρραβώνος
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231400986

    Δραγασάκης: Εκλογές ή δημοψήφισμα σε περίπτωση αδιεξόδου

    • Ο/Η Po λέει:

      Αυτό θα πει υπεύθυνη ηγεσία του Κώλου…

      • Ο/Η Nτένης ο τρομερός λέει:

        Mε άδειες τράπεζες και άδεια ταμεία δημοψήφισμα-εκλογές;
        Αυτοκτονία δηλαδή, νέκρωση κάθε οικονομικής κίνησης.
        Πολλοί πατριώτες οι σιριζανέλ.

  5. Ο/Η του γλέζου λέει:

    γλέζος: πρώτα φταινε οι βουλευτές και ύστερις η κυβέρνηση

    http://enosy.blogspot.fr/2015/04/blog-post_16.html

    Δήλωση του Μ. Γλέζου για την παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου

    Απορώ πώς, μέσα σε 19 μέρες κατάληψης, δεν βρέθηκε ούτε μια μικρή ομάδα καθηγητών, από αυτούς μάλιστα που υπεραμύνονται του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων, να μπουν στην Πρυτανεία και να συνομιλήσουν με τους καταληψίες, ασκώντας τον αυτονόητο έλεγχο που οφείλουν στο χώρο όπου λειτουργούν και διδάσκουν.

    Οι εκπαιδευτικοί ασκούν λειτούργημα, και μάλιστα ιερό, γιατί, πέραν των γνώσεων (οφείλουν να) διδάσκουν ήθος δημοκρατικό, κοινωνική αλληλεγγύη και συμπεριφορά, καθώς και πανανθρώπινες αξίες.

    Αντί, λοιπόν, όλοι αυτοί να βρίσκονται στο Πανεπιστήμιο, όπως όφειλαν, διαγκωνίζονταν στα ΜΜΕ, κάνοντας εκκλήσεις προς την Πολιτεία να εκδιώξει τους καταληψίες.

    Αλλά πού απευθύνονταν; Στην αστυνομία και στις δικαστικές αρχές; Μα οι καθηγητές πριν απ’ όλους θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι δεν είναι δουλειά ούτε της αστυνομίας ούτε των δικαστικών αρχών να εμπλέκονται στα των Πανεπιστημίων. Άλλωστε είναι οι ίδιοι που κόπτονται για το αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημίων.

    Πώς έχουν, επιτέλους, στο μυαλό τους αυτό το περίφημο Αυτοδιοίκητο;
    Θα μπορούσα να μιλήσω και για την ευθύνη των ίδιων των φοιτητών, που επίσης υπερασπίζονται (και καλά κάνουν) το αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημίων, αλλά θεωρώ ότι η ευθύνη των καθηγητών τους είναι σαφώς μεγαλύτερη.

    Τέλος, υπάρχουν ευθύνες και στην, πολυπληθή πλέον, κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, για να μην πω και την κυβέρνηση την ίδια.
    Μανωλης Γλεζος
    Βρυξέλλες, 18 Απριλίου 2015

    1 σχόλιο :

    Ανώνυμος19 Απριλίου 2015 – 12:58 π.μ.

    Ανήκω στους καθηγητές που πήγαμε να πλησιάσουμε τους ανθρώπους αυτούς και να μπούμε στο κτήριο. Δεν μας επετράπη η είσοδος. Αντιμετωπίσαμε ύβρεις και απειλές. Αυτή είναι η αλήθεια κύριε Γλέζο. Τέρμα στα παραμύθια.

  6. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Προς ανώνυμο σχολιαστή του κώλου.
    Προφανώς τα συναισθήματα μου αφορούν εμένα και τους φίλους μου και δεν θα τα συζητήσω διαδικτυακά με ανώνυμους. Εκλαμβάνω την χαιρέκακη κατάληξη του σχολίου σας ως ατυχή απόπειρα χιούμορ η οποία ελπίζω ότι δε συνδέεται με γενικότερη δυσανεξία και κακία απέναντι σε όσους διαφωνούν πολιτικά με εσάς.
    Στο Πολυτεχνείο το 73 κυριαρχούσαν οι φοιτητές, αλλά υπήρχαν πολλοί μαθητές και εργατική συνέλευση. Προσπερνώ τον πειρασμό να σας χαρακτηρίσω ανιστόρητο επειδή φαίνεται πως αγνοείτε αυτή την λεπτομέρεια.
    Η παρεμπόδιση της λειτουργίας κάποιων γραφείων της Πρυτανείας, και πολύ περισσότερο η παρεμπόδιση της συγκέντρωσης πανεπιστημιακών που περιγράφεται σε άλλο σχόλιο αποτελούν προβλήματα τα οποία επιλύονται με πολιτικούς συσχετισμούς και σε καμία περίπτωση με την επιστράτευση της βαρβαρότητας των ΜΑΤ.
    Η συγκεκριμένη κατάληψη είναι βέβαιο πως θα έληγε με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τις φυλακές. Η καταστολή της με την Αστυνομία ήταν ενέργεια εκτός από ηθικά απαράδεκτη και
    πολιτικά ανόητη
    Αν πραγματικά ενδιαφερόσασταν για τον περιορισμό των επεισοδίων στην Αθήνα και στα κέντρα άλλων πόλεων ,δεν θα επικροτούσατε με τόση ελαφρότητα μια κρατική επιλογή που οδηγεί στην αναζωπύρωση της έντασης.
    Κύριε Ρ εμένα δεν μου αρέσει καθόλου το σπορ της αμφισβήτησης του πολιτικού αυτοπροσδιορισμού των άλλων, η σημερινή σας ανάρτηση όμως μυρίζει δίψα για αίμα και κρατικό αυταρχισμό. Τα περί της κριτικής σε τμήμα του αναρχικού χώρου (που όντως κομμάτι του διαπερνιέται από μιλιταριστικές λογικές και αντικοινωνικές στοχεύσεις) . αφορούν μια΄άλλη συζήτηση.. Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί δεν ομιλώ ως αριστερός, ενώ δεν παύει να με εντυπωσιάζει η ευκολία σας στη χρήση του αριστερόμετρου.
    Ο Μανώλης Γλέζος, με τον οποίο διαφωνώ σε πολλά, έχει διαχρονική ευαισθησία απέναντι στην κρατική καταστολή.
    Έχω ξαναγράψει στο σάιτ σας πως με είχε συγκινήσει η γενναιότητα του να συμμετάσχει το 1985 (όντας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τότε) σε πορεία απελευθέρωσης από τον κλοιό των ΜΑΤ των καταληψιών του Χημείου το 1985.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν ήξερα πως είναι τόσο ευαίσθητος απέναντι στην κρατική καταστολή ο Γλέζος, δεν το έδειξε όταν υποστήριζε το Στάλιν ξεχνώντας να ζητήσει έλεος για τα αμέτρητα θύματά του ή όταν υμνούσε τους σφαγείς ανηλίκων αγοριών στη Σρεμπρένιτσα και δεν βρήκε το θάρρος τόσα χρόνια μετά να ζητήσει συγνώμη.
      Ούτε για τους άμαχους πού δολοφόνησε ο ελληνικός στρατός το 1922 έχει δείξει ευαισθησία, τον ενδιαφέρει όμως να προπαγανδίζεται στα ελληνικά σχολεία το αιματοκύλισμα του 1922, μόνο από τη μια πλευρά.
      Ούτε για τα αναρίθμητα αθώα θύματα του φίλου του του Ενβέρ Χότζα έδειξε ποτέ το παραμικρό ενδιαφέρον.
      Εξ ίσου περίεργη είναι η ευαισθησία του όταν θεωρεί πως δεν πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση ειδικά κατά των στελεχών της Χ.Α. που για ανεξήγητους λόγους ζητά την προνομιακή τους ασυλία και όταν επαινεί το φιλοχρυσαυγίτη αρχιεπίσκοπο Κύπρου για τα λεφτά που (δεν) θα μοιράσει στο λαό.
      Το ίδιο περίεργο όταν υποδαυλίζει το μίσος κατά της ΠΓΔΜ ψευδολογώντας πως επί Τίτο λεγόταν Βαρντάσκα και όχι Μακεδονία
      Το ίδιο περίεργο όταν έτρεχε στη φιέστα του Χουντόδουλου για την «Εθνική Αντίσταση» και «ξέχασε» να ζητήσει την αποκατάσταση των αντιστασιακών κληρικών που εξολόθρευσε η κρατική Εκκλησία.
      Επίσης δεν μου φάνηκε πολύ ευαίσθητος όταν κατέδιδε σε ακροδεξιά εφημερίδα το ΣΥΡΙΖΑ:
      http://olympia.gr/2011/05/17/glezos/

      Η συνέντευξη – κόλαφος του Μανώλη Γλέζου: «Η Αριστερά δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της απέναντι στα αποβράσματα των μεταναστών».

      Posted by olympiada στο Μαΐου 17, 2011

      «Η Αριστερά δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της απέναντι στα αποβράσματα των μεταναστών» Την έδωσε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» και είναι η απόδειξη ότι ο Πατριώτης είναι πάνω από κόμματα και ιδεολογίες. Όπως επίσης ότι ο άδολος πατριωτισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης.
      ______________
      Κύριε Καστριινάκη μήπως προτού ασκήσετε κριτική σε εμάς θα πρέπει να την ασκήσετε στον εαυτό σας και στο κόμμα σας;

      • Ο/Η Με αεροπλάνα και βαπόρια λέει:

        ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ

        Αποκάλυψη σοκ: Η ίδια η Lockheed προειδοποίησε την κυβέρνηση να μην αναβαθμίσει τα «μουσειακά» αεροπλάνα με 500 εκατ. δολάρια!

        Πρόκειται για τη συμφωνία, που υπέγραψαν οι Αλέξης Τσίπρας και Πάνος Καμμένος, για τη δαπάνη 500 εκατομμυρίων δολαρίων για τον εκσυγχρονισμό τουλάχιστον πέντε πολεμικών αεροσκαφών, για την οποία ήδη δόθηκε προκαταβολή 45 εκατομμυρίων δολαρίων. Μία δαπάνη, που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, ιδιαίτερα για τη χρονική στιγμή κατά την οποία εγκρίθηκε, με τα ταμειακά αποθέματα να τελειώνουν.

        Πηγή: http://www.iefimerida.gr/news/202067/apokalypsi-sok-i-idia-i-lockheed-proeidopoiise-tin-kyvernisi-na-min-anavathmisei-ta#ixzz3Xmd1O7Ho

      • Ο/Η ανώνυμος λέει:

        Να μην ξεχνάμε και τα σούρτα-φέρτα του Γλέζου στην Αλβανία από τα τέλη της δεκαετίας του ’70, όπως μαρτυρεί ο ίδιος ο Χότζα στο βιβλίο του «Two Friendly Peoples». Την ίδια περίοδο, ο θείος ενός φίλου μου ταξίδευε στο φυλάκιο τότε της Κακκαβιάς για να δει την μάνα του και την αδερφή του με τα κυάλια. Τώρα ο κυρ-Μανώλης είναι δημοκράτης και κόπτεται για τα δικαιώματα των έτσι.

    • Ο/Η Po λέει:

      Κύριε Καστρινάκη,
      – μη μου μιλάτε για Πολυτεχνείο… Δεν ξέρω την ηλικία σας, αλλά θα σας πω μόνο πως ήμουν ΚΑΙ μέσα αλλά ΚΑΙ έξω για λόγους που δεν μπορώ εδώ να επεκταθώ… να ξέρετε όμως ότι ήμουν κι εγώ εκεί.

      – Λέτε: «η παρεμπόδιση της συγκέντρωσης πανεπιστημιακών που περιγράφεται σε άλλο σχόλιο αποτελούν προβλήματα τα οποία επιλύονται με πολιτικούς συσχετισμούς και σε καμία περίπτωση με την επιστράτευση της βαρβαρότητας των ΜΑΤ»
      Με ποιους συσχετισμούς; Αστειεύεστε ασφαλώς… Γνωρίζετε για το μηδενικό πολιτικό στίγμα των καταληψειών; μάλλον όχι, διότι θεωρείτε ότι εκτός από άποψη, παράγουν και… πολιτική σκέψη. Μάλιστα. Ό,τι πείτε. Να σας θυμίσω όμως ότι οι αντιΕξουσιοΜπάχαλοι μπήκαν με το-έτσι-θέλω, αυταρχικά χωρίς… δημοκρατικές διαδικασίες, παρέμειναν μέσα με τη αδικαιολόγητη… δημοκρατική ανοχή για 18 μέρες. Ξέρετε και οι υπόλοιποι πολίτες-φορολογούμενοι έχουν δικαιώματα…

      – Λέτε: «Η συγκεκριμένη κατάληψη είναι βέβαιο πως θα έληγε με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τις φυλακές. Η καταστολή της με την Αστυνομία ήταν ενέργεια εκτός από ηθικά απαράδεκτη και
      πολιτικά ανόητη»

      Λάθος κ. Καστρινάκη, διότι αν το κράτος επενέβαινε μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για τις φυλακές, θα καθιστούσε τους καταληψίες νικητές (και σχετικά δικαιωμένους!). Πολύ σωστά έπραξε ο κ. Πανούσης, συμφωνώ μαζί του. Δεν θα επιθυμούσα μηδενιστές να νιώσουν ποτέ νικητές, οποίοι παρεμπιπτόντως, να σας επισημάνω, μισούν τη δημοκρατία…(το ίδιο την μισεί να σας θυμίσω και ο σ. Βούτσης: «Το μακρύ σας χέρι στην επικοινωνία και την κατασυκοφάντηση του λαού, των κινημάτων και των πολιτικών δυνάμεων της Αριστεράς, θα κοπεί από τη ρίζα του…»)

      ΥΓ: Ποτέ δεν αυτοπροσδιορισθήκαμε φιλελεύθεροι, παρά μόνο αριστεροί που πιστεύουν ότι αν είναι να οικοδομηθεί κάποτε κάποιο είδος σοσιαλισμού, ή θα οικοδομηθεί με δημοκρατία ή δεν θα οικοδομηθεί καθόλου. Σεις μας αποκαλέσατε φιλελεύθερους.

  7. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Αγαπητέ κύριε Λ
    νομίζω πως πετάτε την μπάλα στην εξέδρα.
    Η κριτική που κάνω είναι και κριτική σε μια επιλογή της κυβέρνησης, επομένως αφορά και το κόμμα που την στηρίζει. Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ το φιλόξενο βήμα σας για να κάνω κριτική σε κάποια επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ με την οποία διαφωνώ.
    Τα όσα αναφέρετε για τον Γλέζο (για τον οποίο έγραψα πως σε πολλά που υποστηρίζει διαφωνώ) είναι άσχετα με το συγκεκριμένο θέμα της ανάρτησης σας στο οποίο διαφωνώ μαζί σας, ενώ συμφωνώ μαζί του πως πρόκειται για ωμή παραβίαση του ασύλου.
    Για να δείτε λοιπόν ότι επεξεργάζομαι δημιουργικά τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις σας, διορθώνω πως, σε ό,τι αφορά την κρατική καταστολή στη χώρα μας σε βάρος διαδηλωτών ή καταληψιών ο Γλέζος έχει διαχρονικά επιδείξει ευαισθησία, συνοδευόμενη στην περίπτωση που αναφέρω το 1985 από μεγάλο θάρρος, καθώς συμμετείχε σε μια μεγάλη διαδήλωση αναρχικών, αντιεξουσιαστών και αλληλέγγυων από το χώρο της κινηματικής Αριστεράς και του Ρήγα Φεραίου, χωρίς να φοβηθεί το γεγονός ότι η ιδιότητα του ως κυβερνητικού βουλευτή θα λειτουργούσε ως κόκκινο πανί για ένα χώρο που βίωνε τότε την άγρια τρομοκρατία του Δροσογιάννη.

    • Ο/Η bill λέει:

      το 1985 ποιου πολιτικού κόμματος ήταν βουλευτής το παλληκάρι; για πες μας μπας και γελάσουμε λίγο. γράφεις κυβερνητικός αλλά θα είχε πλάκα να αναφέρεις και κόμμα.

    • Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

      Kύριε Ρ
      oι πολιτικό συσχετισμοί στους οποίους αναφέρομαι εννοούν την συμμετοχή του φοιτητικού κινήματος, την απαξίωση στη δημοκρατική κοινή γνώμη αντιδημοκρατικών πρακτικών όπως η παρεμπόδιση της συγκέντρωσης των πανεπιστημιακών, η οποία θα μπορούσε να εκφρασθεί με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και όχι από τον καναπέ και πολλά άλλα τα οποία φαντάζουν (και είναι) πολύ δύσκολο να συμβούν σε κοινωνίες όπου 30 χρόνια ιδεολογικής κυριαρχίας του νεοφιλελευθερισμού έχουν οδηγήσει στην απαξίωση της δημόσιας σφαίρας και των συλλογικοτήτων,. Αυτό δεν σημαίνει ότι ή έλλειψη τους νομιμοποιεί την εύκολη (για κάποιους) λύση της επίλυσης ενός πολιτικού προβλήματος με αστυνομικούς όρους.
      Ο τερματισμός της κατάληψης μέσα από τον ολοκληρωτικό εκφυλισμό της θα σήμαινε την ακόμα πιο έντονη απομόνωση των πρωταγωνιστών της, ακόμα και στα πλαίσια του αντιεξουσιαστικού χώρου. Μόνο ακροδεξιοί εγκέφαλοι της σαμαρικής ΝΔ (και των γελοίων υστερικών ΜΜΕ που αποτελούν το αληθινό κόμμα του συστήματος) θα μπορούσαν να ισχυριστούν πως ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο, το σύνολο των διατάξεων του οποίου αποτελούν διαχρονικές θέσεις και τμήμα του προεκλογικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ, εξαιτίας κινητοποιήσεων που αφορούσαν ελάχιστους και διέθεταν πολύ μικρή κοινωνική συναίνεση . Αντίθετα, η ανόητη επιλογή της επιστράτευσης των δυνάμεων καταστολής περιβάλει με το κύρος των θυμάτων της κρατικής βαρβαρότητας τους συλληφθέντες και όσες και όσους τους στηρίζουν πολιτικά, ανοίγοντας νέους κύκλους αντιπαράθεσης οι οποίοι ευνοούν μόνο όσους ποντάρουν στην στρατηγική της έντασης, από το μιλιταριστικό και αντιδημοκρατικό κομμάτι του αναρχικού χώρου μέχρι το βαθύ κράτος των διαβρωμένων από την Χρυσή Αυγή ειδικών σωμάτων αστυνομικής καταστολής (συμπεριλαμβανομένων των φανατικών του κρατικού αυταρχισμού που ενδημούν στο σαμαρικό τμήμα της ΝΔ και σε πολλές εκδοχές του εξτρεμιστικού Κέντρου.)
      Υποθέτω πως συμφωνείτε με την άποψη πως η υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και η αποστροφή για τον κρατικό αυταρχισμό έχει ιδιαίτερο νόημα όταν γίνεται για αυτούς με τους οποίους διαφωνούμε
      Είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά η χρησιμοποίηση μιας ρητορικής έκφρασης του Βούτση που υποδηλώνει την διάθεση για σύγκρουση με την διαπλοκή στο χώρο των ΜΜΕ (να πληρώσουν τα χρωστούμενα και να αποκτήσει νομιμότητα και διαφάνεια το καθεστώς χορήγησης αδειών) για να τον κατατάξετε στους εχθρούς της δημοκρατίας.
      Επιτρέψτε μου την παρατήρηση πως αυτή η παιδιάστικη ροπή σε απίστευτες υπερβολές δεν συνάδει με την ηλικία που αποκαλύπτει η εκμυστήρευση σας για την πολύ τιμητική για εσάς (και αξιοζήλευτη για εμάς τους νεότερους που η ιστορία δεν μας προσέφερε τη δυνατότητα τέτοιων εμπειριών) συμμετοχή σας στο Πολυτεχνείο.
      Δεν είχα καμιά διάθεση να σας προσβάλλω γράφοντας πως πιθανόν αυτοπροσδιορίζεστε ως φιλελεύθερος δημοκράτης. Ο πολιτικός φιλελευθερισμός μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής και στενοχωριέμαι όταν βλέπω την απουσία τέτοιων δυνάμεων από την πολιτική σκηνή και τον κοινωνικό βίο του τόπου.
      Σε κάθε περίπτωση χαίρομαι που αυτοπροσδιορίζεστε ως αριστερός.

      Προς τον bill.
      Είμαι 51 ετών και δεν έχω τόσο ισχυρή μνήμη, νομίζω πως ο Γλέζος είχε εκλεγεί ως συνεργαζόμενος με το ΠΑΣΟΚ ενώ ο ίδιος ανήκε σε ένα από τα δύο κομμάτια της εναπομείνουσας τότε ΕΔΑ. Αδυνατώ να αντιληφθώ. τι σημασία έχει αυτό.

      • Ο/Η bill λέει:

        και το 1981 και το 1985 βουλευτής με ψηφοδέλτιο ΠΑΣΟΚ καθώς και ευρωβουλευτής με ψηφοδέλτιο ΠΑΣΟΚ. επίσης πρόεδρος ενεργών πολιτών και συνεργαζόμενος με τον συνασπισμό. δείχνει ποιότητα χαρακτήρα και σταθερότητα απόψεων. εκτός από πολιτικός τι άλλο επαγγέλλεται είπαμε; δεν είπαμε; ΗΡΩΑΣ.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Kύριε Καστρινάκη,
      υποθέτω πως θα συμφωνείτε πως η αντίθεση στην κρατική καταστολή την οποία κάθε δημοκρατικός άνθρωπος έχει, στο βαθμό που αυτή παραβιάζει τα ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα, είναι σεβαστή όταν έχει κίνητρα ανθρωπιστικά και δημοκρατικά και όχι κίνητρα αυτοπροβολής και ψηφοθηρίας.
      Αν δεχθώ πως ο Μ.Γλέζος έχει ανθρωπισμό και δημοκρατικές ιδέες σε θέματα του εσωτερικού της χώρας, θα ήθελα να πληροφορηθώ γιατί αυτά εξαφανίζονται όταν πρόκειται για την Αλβανία, την Τουρκία, την ΠΓΔΜ, τη Σοβιετική Ένωση ή την πρώην Γιουγκοσλαβία;

  8. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Κύριε Λ
    δεν συμφωνώ εντελώς μαζί σας στα περί κινήτρων, επειδή αφενός είναι τόσο σπάνια και πολύτιμη η δημοκρατική ευαισθησία ώστε να είναι χρήσιμη ακόμα και αν οι φορείς της είναι ύποπτοι προσωπικών σκοπιμοτήτων και αφετέρου είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστεί η αγνότητα των κινήτρων, τουλάχιστον σε ότι σχετίζεται με την προσωπική προβολή. Όλες όσες και όλοι όσοι παρεμβαίνουμ εστην δημόσια σφαίρα με τον έν αη τον άλλο τρόπο είμαστε εκτεθειμμένοι στην κατηγορία του κινήτρου της αυτοπροβολής.
    Θα ήταν πολύ ανόητο να υπάρχει ψηφοθηρικό κίνητρο το 1985 σε μια πορεία που μάλλον κανέννας από τις χιλιάδες των διαδηλωτών δεν θα ψήφιζε ΠΑΣΟΚ, ενώ ο Γλέζος είχε εκλεγεί με ρεκορ σταυρών , ενώ και σήμερα ο ΜΓ απευθύνεται και σαρώνει εκλογικά σε ένα κοινό μέσα στο οποίο οι έχοντες ευαισθησίες σαν και αυτές τις οποίες συζητάμε αποτελούν ελάχιστο κλάσμα του.
    Είναι πολύ πιο εύλογο να υποθέσουμε πως οι πολύχρονες φυλακίσεις του και τα βιώματα της κατατρεγμένης Αριστεράς της νεότητας ακι ωριμότητας του αποτελούν το κίνητρο του.
    Δεν τον γνωρίζω στην ουσία. επομένως δεν μπορώ να αναφερθώ στις αιτίες της έλλειψξ ςαντίστοιχης ευαισθησίας για άλλες χώρες και εποχές παρά μόνο πολύ γενικα΄και εντελώς υποθετικά. Μεγάλο τμήμα της ελληνικής Αριστεράς (και ιδιαίτερα το σύνολο σχεδόν της αυτοαποκαλούμενης πατριωτικής Αριστεράς στην οποία ανήκει και ο ΜΓ) χαρακτηρίζεται από έλλειμμα διεθνιστικής ευαισθησίας και δημοκρατικών αντανακλαστικών γαι λόγους που η αν’άλυση τους απαιτεί βιβλίο και όχι σχόλιο.
    Πάντως, είναι διαφορετικό να τοποθετείσαι για κάτι που γίνεται μακριά και επομένως λάθος πληροφόρηση και ιδεολογικές εμμονές μπορεί να συσκοτίζουν το βλέμμα σου, από την στάση που παίρνεις για καταστάσεις που συμβαίνουν δίπλα σου.
    Δεν συμφωνώ με την απαισιοδοξία σας για τις δυνατότητες της κυβέρνησης να προχωρήσει στη βελτίωση πλευρών του μεταναστευτικού θέματος (νομιμοποίηση που θα απαλλάξει από το άγχος και την εκεμτάλλευση που αυτή συνεπάγεται της παρανομίας, ενίσχυση δομών υποδοχής κ.λ.π.) οφείλω όμως να δηλώσω την απόλυτη συμφωνία μου μαζί σας γαι την οπτική, τον πολιτικό πολιτισμό και τις ανθρωπιστικές αξίες της ανάρτησης σας για την υπουργό Μετανάστευσης.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Καστρινάκη,
      αναγνωρίζοντάς σας καλή πίστη και εντιμότητα, θα γίνω λίγο σαφέστερος σχετικά με το Γλέζο.
      Πρόκειται για μια ξεκάθαρη περίπτωση εγωκεντρικού στον υπέρτατο βαθμό όπως μια σειρά γεγονότων και συνολικά η δημόσια πολιτεία του δείχνουν.
      Πέρα από την επίμονη ενεργή ενασχόλησή του με τα κοινά με την ιδιότητα του γηραιότερου βουλευτή όλου του ευρωκοινοβουλίου, πέρα από την απαίτησή του να μη διαλυθεί η ανύπαρκτη προσωπική του συνιστώσα, πέρα από την υποτιθέμενη πίστη του στην άμεση Δημοκρατία με την απαίτηση να μην ισχύει αυτή για τη συνιστώσα του που δεν συνεδρίασε ποτέ και πουθενά για να συζητήσει δημόσια, πέρα από τις αντιπολιτευτικές του κορώνες για να εκδικηθεί για την αθέλητα παραταθείσα εξορία του στο ευρωκοινοβούλιο-του είχε τάξει επιστροφή στη Βουλή ο θαυμαστής του Ανδρέα που συνηθίζει να εξαπατά συστηματικά τους συνομιλητές του-πέρα από τις κωμικοτραγικές αντιφάσεις του μεταξύ των σχέσεων που έχει με δολοφόνους, βασανιστές, τυράννους κλπ του εξωτερικού ενώ ταυτόχρονα παριστάνει το δημοκράτη και ανθρωπιστή στο εσωτερικό, πέρα από τις υποκριτικές τοποθετήσεις του, τόσο γελοίες που αποκλείεται να τις πιστεύει με μοναδικό σκοπό την αυτοπροβολή του (απειλείται η ελληνική γλώσσα στο ευρωκοινοβούλιο, μισθός ανειδίκευτου εργάτη για τους βουλευτές, μπράβο στον τραπεζίτη Χρυσόστομο που-δεν- θα μοιράσει λεφτά στους φτωχούς), τα ανοίγματά του στην ακροδεξιά (ακόμη και στη Χ.Α. όπου ανταγωνίζεται τη γνωστή κα Κωνσταντοπούλου), με τα παράλληλα ανοίγματα στους κάθε λογής αναρχικούς, καταληψίες κλπ, δείχνουν μέσα από την προφανέστατη αντίφασή τους μόνο ένα πράγμα:
      τη διεκδίκηση της συλλογικής αποδοχής του εθνικού ήρωα, από όλο το πολιτικό φάσμα.
      Στα πλαίσια αυτά τώρα, όχι πια για ψήφους, λαϊκίζει ασύστολα αλλοιθωρίζοντας και στα δυο ακραία άκρα του πολιτικού φάσματος.

      • Ο/Η Po λέει:

        Θα έπρεπε, λόγω αξιοπρέπειας, να είχε παραιτηθεί προ 20ετίας από δημόσια αξιώματα…
        αλλά τη δόξα, ουδείς εμίσησε.

      • Ο/Η Po λέει:

        ΥΓ: Οι δύο Αλγερινούς… αντιεξουσιoMπάχαλοι έμεναν στη Μ.Βρετανία (Hotel Grande Brettagne) κι εμείς στηρίξαμε την εισβολή της αστυνομίας στην Πρυτανεία, δηλαδή στηρίξαμε/επικροτήσαμε τη φίμωση της… πολιτικής τους άποψης. Αίσχον!
        (συλλογισμός-διαμάντι-άνθος διαλεκτικής σκέψης ιστορικού υλισμού) 😀

  9. Ο/Η Frixos λέει:

    Σιγουρα οχι, δεν είναι ευρωπαϊκο αριστερο κομμα. Το ειχα γραψει κι εγω σε παλαιοτερο σχολιο μου, οτι αυτό το αριστεροακροδεξιο μόρφωμα με τα εντονα λαϊκιστικα εθνοπατριωτικα χαρακτηριστηκα και τα αντιδυτικα ανακλαστικα, που αναπτυχθηκε πανω στην εντελως απολιτικη βαση της αντιμνημονιακης λογικης, προσιδιαζει περισσοτερο με λατινοαμερικανικο κινημα περονιστικου τυπου.

    Αν χρειαζεται να υπαρχει το πανεπιστημιακο ασυλο (ανιατων παθογενειών), προκειμενου να διακινουνται ελευθερα (δια της βιας) οι ιδεες, αυτό σημαινει ότι στην υπολοιπη κοινωνια δεν διακινουνται ελευθερα οι ιδεες.
    Και αυτά τα ισχυρίζονται οι υπερμαχοι του ασυλου την ωρα που ο Μαζιωτης απειλεί με συνεχη μανιφέστα μεσα από τις φυλακες και ο Χ. Ξηρος, όταν δεν παιρνει αδειες, αρθρογραφει τακτικα στη «Ζουγλα» του κ. Τριανταφιλοπουλου (παραλληλα με τον συνεντευξιάζομενο εκει Κασιδιάρη).
    Ο παραλογισμος και το θρασος δειχνουν απροκάλυπτα το απαισιο προσωπο τους, αυτή η κοινωνια είναι βαρια αρρωστη. Ο δρομος για το φασισμο είναι ανοιχτος.

    ΥΓ
    Δεν εχω καμια σχεση με τον σχολιαστη που υπογραφει με το ψευδονυμο «Φρίξος φρίττων».

    • Ο/Η Φρίξος φρίττων λέει:

      ήταν η πρώτη φορά που έγραψα σχόλιο εδώ δεν ήξερα πως υπήρχε και άλλος φρίξος.
      Όταν το ξανακάνω θα το κάνω ως frixos tis ellis
      O.Κ;

  10. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Προς Ρο.
    Δείτε την πρόσφατη σχετική ανάρτηση στην Ένωση Οπαδών για την συσπείρωση της Ριζοσπαστικής Αριστεράς. Θα διαπιστώσετε την προφανή σκευωρία της σύνδεσης των Αλγερινών με την κατάληψη.

    • Ο/Η Συριζανώ ντε Μπερζεράκ λέει:

      http://enosy.blogspot.gr/2015/04/blog-post_34.html

      Τα έγγραφα (κλικ για μεγέθυνση) από την δικογραφία:

      – Στο αρχείο με το όνομα [1] φαίνεται ότι σε όλους αποδίδεται η κατηγορία της συμμετοχής στην κατάληψη, κατά συναυτουργία, από τις 30 Μαρτίου μέχρι και τη μέρα και ώρα της σύλληψης 13 Απριλίου! Ακόμη και για τους ταλαίπωρους τους Αλγερινούς της Philips Morris που έφτασαν στην Ελλάδα στις 13 Απριλίου! Ενδεχόμενα προετοίμαζαν την κατάληψη από την Αλγερία σύμφωνα με τον Κλουζώ Πανούση.

      – Στα αρχεία με το όνομα [5] και [4] υπάρχουν οι απαντήσεις του έκπληκτου ανθρώπου για τη σύλληψή του. Εξηγεί πότε ήρθε (την ίδια ημέρα που συνελήφθη) που μένει (ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία) και παρ όλα αυτά τα σαϊνια της ανάκρισης τους κατηγορούν ότι από τις 30 Μαρτίου κάνουν κατάληψη …από την Αλγερία!

      – Στο αρχείο [3] ο αστυνομικός που τον συνέλαβε δηλώνει σαν τοποθεσία της σύλληψης την οδό Ασκληπιού στο ύψος της Αλεξάνδρας! Καμία σχέση με την Πρυτανεία δηλαδή. Είναι προφανές ότι υπάρχει αστυνομική και πολιτική σκηνοθεσία για να συσχετιστεί η κατάληψη με το ποινικό έγκλημα και τα ναρκωτικά όπως κάνανε οι γκεμπελίσκοι των ΜΜΕ.

      – Στα αρχεία με το όνομα [2] και [6] υπάρχουν οι απαντήσεις του ανθρώπου που κατηγορείται με διεθνές ένταλμα για ποινικούς λόγους και εξηγεί ότι δεν έχει καμιά σχέση με την Πρυτανεία.

      (στα έγγραφα έχουν σβηστεί τα ονόματα των κατηγορούμενων για προφανείς λόγους).

      Σχετικό ψήφισμα για τις συγκεκριμένες συλλήψεις από την ΑΔΕΔΥ, εδώ:

      • Ο/Η Φλοπ λέει:

        Η ΕΥΠ ερευνά τις «περίεργες» συλλήψεις των Αλγερινών επιχειρηματιών που συνελήφθησαν στην κατάληψη της πρυτανείας

        Δημοσιεύθηκε: 22/04/2015
        Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ερευνά την υπόθεση των δύο Αλγερινών επιχειρηματιών που συνελήφθησαν στις 14 Απριλίου 2015 στο υπό κατάληψη κτίριο της πρυτανείας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

        Πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της ΕΥΠ επιβεβαιώνουν την έρευνα από πλευράς ΕΥΠ για τους δύο άνδρες, ηλικίας 45 και 43 χρόνων, χωρίς να αναφέρουν λεπτομέρειες για την εξέλιξή της.

        Οι δύο Αλγερινοί είχαν υποστηρίξει τότε ότι βρέθηκαν τυχαία στην πρυτανεία γιατί νόμιζαν ότι γίνεται εκεί κάποια εκδήλωση, ενώ έμεναν στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα. Οι αστυνομικοί επιβεβαίωσαν ότι πράγματι έμεναν εκεί και είχαν έρθει την προηγούμενη μέρα στη χώρα μας μαζί με οκτώ ακόμη άτομα που είχαν καταλύσει στο ίδιο ξενοδοχείο.

        Από την πρώτη στιγμή υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. υποστήριζαν ότι πρέπει να γίνει έρευνα για το κατά πόσο η παρουσία και σύλληψη των δύο Αλγερινών στην κατάληψη της πρυτανείας ήταν τυχαία ή όχι.

        Από την έρευνα που έκαναν στελέχη της Κρατικής Ασφάλειας δεν προέκυπτε να έχουν απασχολήσει τις αρχές άλλων χωρών, ενώ επιβεβαιώνονταν οι ισχυρισμοί για την ιδιότητά τους και τον λόγο του ταξιδιού τους στη χώρα μας.

        Η υπόθεση, όμως, πέρασε για άγνωστο λόγο στα στελέχη της ΕΥΠ και πιθανόν, όπως επισημαίνουν κύκλοι του αρμόδιου υπουργείου, σχετίζεται με την περαιτέρω διερεύνηση οικονομικών στοιχείων των επαγγελματικών δραστηριοτήτων τους, ενδεχόμενη εκροή χρημάτων στην Ευρώπη, όπως και τυχόν επαφές με εξτρεμιστικά στοιχεία.

        Εντύπωση προκάλεσε, επίσης, ότι ο αρμόδιος Εισαγγελέας όρισε για αυτούς τακτική δικάσιμο.

        Από την πλευρά του εκπρόσωπος της πολυεθνικής εταιρείας με την οποία συνεργάζονται οι δύο Αλγερινοί επιβεβαιώνει στη Huff Post Greece πως πρόκειται για διανομείς-αντιπροσώπους της εταιρείας στην Αλγερία, οι οποίοι μαζί με ακόμη 8 άτομα άλλων εθνικοτήτων είχαν έρθει στην Αθήνα για να συμμετάσχουν σε σεμινάρια προώθησης προϊόντων της. Οι δύο Αλγερινοί είναι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της πολυεθνικής στη χώρα τους και φέρονται να έχουν μεγάλη οικονομική επιφάνεια.

    • Ο/Η Po λέει:

      κ. Καστρινάκη, ο σχλοιαστής «Φλοπ» απαντά επαρκώς: https://roides.wordpress.com/2015/04/19/18apr15-2/#comment-77281
      και δεν υιοθετούμε υποτιθέμενα σενάρια. Μόνο σκεπτόμενοι ορθολογικά βγάζει κανείς, κατά την άποψή μας, άκρη.
      Σας υπογραμμίζω ξανά τη θέση μας: Το πανεπ. άσυλο ΔΕΝ καταλύθηκε από τις δυνάμεις ασφαλείας, καταλύθηκε από κάποιους ΑντιΕξιουσιοΜπάχαλους-συνομιλητές κουφοντίνων, ξηρών, μπαζιώτων κ.α. και άλλα φρούτα και μπάζα της ελληνικής επικράτειας, οι οποίοι δεν φιμώθηκαν ποτέ, στην -έστω κουτσουρεμένη- δημοκρατία μας.

      Όταν πρυτάνεις ζητούν τη βοήθεια αστυνομίας για επέμβαση, αυτό δεν είναι κατάλυση ασύλου, αλλά προστασία ασύλου.

      Αυτή είναι η θέση μας.

Αφήστε απάντηση στον/στην ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.