Όχι άλλα εθνικοθρησκευτικά καραγκιοζιλίκια

lask10apr15Κανένα στρατιωτικό αεροπλάνο, κανένα άγημα, κανείς επίσημος, για το ‘Άγιο φως’

Του Αναγνώστη Λασκαράτου
Πλησιάζει η ώρα που η κυβέρνηση θα δοκιμαστεί στο εξής απλούστατο. Αν δηλαδή θα υποταχτεί σε μια παλιότερη απόφαση της τότε πρωθυπουργεύουσας ευλαβικής αεροσυνoδού και ενός ταξιδιωτικού πράκτορα: «Η ιδέα ανήκε στον …ιδιοκτήτη τουριστικού πρακτορείου ….που κατάφερε να πείσει τον τότε Έξαρχο του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα και μετέπειτα Πατριάρχη Ειρηναίο να συνδράμει στην υλοποίηση της ‘ιερής πτήσης’. Η τότε κυβέρνηση του Αν.Παπανδρέου δεν χρειάστηκε και ιδιαίτερες πιέσεις από την Εκκλησία ώστε να διαθέσει ένα Boeing της Ολυμπιακής ….ο τότε Πρόεδρος είχε μια ακόμη πιο ‘φωτεινή’ ιδέα. Ο Χ.Σαρτζετάκης είναι ο ανάδοχος της επισημοποίησης της φλόγας από τα Ιεροσόλυμα σε «αρχηγό κράτους…».

«Ως το 1988, το ‘Άγ.Φως’ ερχόταν στην Ελλάδα δια της θαλάσσιας οδού μετά από ένα πολυήμερο ταξίδι και φυσικά κατόπιν εορτής. … ξεκινούσε από τα Ιεροσόλυμα το μεσημέρι του Μ.Σαββάτου έμπαινε σε ένα καράβι .. και έφτανε στον Πειραιά τουλάχιστον μια εβδομάδα μετά την Ανάσταση χωρίς ουσιαστικά να το μάθει κανείς..» (19.4.201-Π. Κατσάκος, vice.com) και χωρίς να έχει λείψει, μέχρι τότε, στη φυλλάδα «Star» που κατήγγειλε προχτές πρωτοσέλιδα την ‘Ένωση Αθέων’ («Επιστολή πρόκληση…»).

Ανακοινώθηκε πως τη μεταφορά θα αναλάβει η ιδιωτική εταιρεία Aegean Airlines και η θυγατρική της Oλυμπιακή. Ελπίζω να μη διατεθεί ούτε ένα στρατιωτικό αεροπλάνο για εσωτερική διανομή. Θα είναι απίστευτο πως μια κυβέρνηση της Αριστεράς ενός χρεοκοπημένου Κράτους της Ε.Ε. θα ξοδέψει λεφτά και θα τιμήσει με αγήματα ένα αναμμένο φανάρι, για να στηρίξει ένα πολυέξοδο διαφημιστικό τρικ (που καθιερώθηκε από μια κυβέρνηση που κατέρρεε κάτω από το βάρος του σκανδάλου Κοσκωτά), μιας αγυρτίας της πιο κακόφημης Ορθόδοξης Εκκλησίας, εκκλησιολογικά αιρετικής και απαράδεκτης, λόγω του προκλητικού φυλετισμού της, μήτρας των πιο ανατριχιαστικών σκανδάλων. Μιας μικρής αυτοκέφαλης αποικιοκρατικής Εκκλησίας, με χαρακτηριστικά συμμορίας, που θεωρεί επίσημα από το 1538 τους συμπατριώτες του Χριστού Παλαιστινίους Ορθοδόξους κατώτερους ανθρώπους, οι οποίοι οφείλουν να έχουν Ρωμιό πατριάρχη και επισκόπους, στρατολογημένους κατά κανόνα από την εφηβική ηλικία από την ελληνική ύπαίθρο, για να επανδρώσουν ένα πολύ σκοτεινό μηχανισμό προσωπικών και προσχηματικά εθνικών συμφερόντων, που ακούει στο μακάβριο και ύποπτο τίτλο «Αγιοταφική Αδελφότητα» ή ‘Τάγμα των Σπουδαίων’, που παραπέμπει σε ερεβώδεις μεσαιωνικές ατμόσφαιρες. Ενδεικτικά παραπέμπω σε αποκαλυπτικό και προφητικό δημοσίευμα της ‘Καθημερινής’ (Γρ.Καλοκαιρινός, 22.07.2001), προτού έλθουν στο φως οι απίστευτες καταστάσεις του 2005: “Ολο το παρασκήνιο στα Ιεροσόλυμα”

Είναι γνωστό στους εκκλησιαστικούς κύκλους πως ο ισχυρός μητροπολίτης-τραπεζίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος είχε αρνηθεί να συμμετάσχει στη απάτη και κανείς δεν τόλμησε να του πει τίποτα, γιατί δεν συνέφερε την Εκκλησία να ανοίξει μια συζήτηση, η οποία θα μπορούσε να τινάξει το σκηνικό στον αέρα: «…κάπου εκεί στο Πάσχα ανάμεσα στο 2005 και στο 2006 ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος είχε αρνηθεί να πάραλάβει το Άγιο Φως που είχε φθάσει με πτήση στο αεροδρόμιο «Πύρρος». Στον Τροχονόμο που το παρέλαβε ηχούν ακόμη οι κουβέντες που του είπε ο Άγιος Ιωαννίνων όταν το περιπολικό έφθασε στα χαμηλά της Λεωφόρου Δωδώνης. ‘Όποιος το παρήγγειλε να το παραλάβει …’ του είπε ο δύστροπος Μητροπολίτης..» (crimesοnair.blogspot.gr, 15.4. 2014).

ΥΓ
(‘Ελευθεροτυπία’, 3.4.2005): «Ο αρχιμανδρίτης και μέλος της Ι.Συνόδου, Φώτιος που διακονεί τον Παν.Τάφο, ….μπροστά στις κάμερες καταράστηκε μία δημοσιογράφο. Λίγο αργότερα βέβαια, ζήτησε συγνώμη εξηγώντας ότι είναι ευέξαπτος επειδή έχει ζάχαρο. …Ιδού, λοιπόν, τι γράφει (ο απόφοιτος δημοτικού) Φώτιος σε μητροπολίτη, αντίπαλο του πατριάρχη Ειρηναίου: «Μωρή πατσαβούρα τακουνού, που έκανες αίτηση ότι ο μισθός είναι λίγος . για να πάρεις αύξηση, για να πληρώνεις εκεί που γυρίζεις, στις αγορές, και δεν ντρέπεσαι που έδωσες τα κειμήλια του Αγίου Τάφου στον… Πώς θα βγει η ψυχή σου; Αλλά και αυτός δεν έχει φιλότιμο που τα πήρε». Απολαύστε τον ιερό Φώτιο να φασκελώνει συναδέλφους του στο παλιό βίντεο που διέσωσε το εξαιρετικό μπλογκ Jungle-report.blogspot.com και δείχνει αποκλειστικά Έλληνες ρασοφόρους να βρίζονται μεταξύ τους:

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Διεκδικήσεις, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

25 Responses to Όχι άλλα εθνικοθρησκευτικά καραγκιοζιλίκια

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    To εκκλησιαστικό καθεστώς των Ιεροσολύμων, το οποίο στηρίζει εδώ και χρόνια έμπρακτα και η «Αριστερά», που σήμερα για κακή της μοίρα έγινε και «κυβερνώσα», είναι άθλιο, εθνικιστικό, ρατσιστικό, αποικιοκρατικό και εκκλησιολογικά απαράδεκτο, συνιστώντας μια παγκόσμια μοναδική πρωτοτυπία ντροπής στο χριστιανικό κόσμο και παράγοντας απίστευτα κάθε λογής σκάνδαλα, που όσο κι αν κουκουλώνονται, έχουν κάποιες ατυχείς στιγμές έλθει στο φως.
    Έμμεσα το ομολογεί και ο νεόκοπος θαυμαστής του κ.Τσίπρα, ο πολύς Θεολόγος-«Φιλόσοφος» καθηγητής κ.Γιανναράς, επικαλούμενος το συμφερότερο (και όχι το πρέπον, το οποίο άλλωστε κανέναν δεν ενδιαφέρει στην Ελλάδα), στη συντηρητική «Καθημερινή», που τολμάει να γράφει αλήθειες που κρύβει η υποκριτική «Αυγή» και οι Φαρισαίοι «φιλοπαλαιστίνιοι» και «αντιρατσιστές», μέχρι εκεί που αρχίζει το ελλληνορθόδοξο σούργελο, του ΣΥΡΙΖΑ:

    http://www.kathimerini.gr/698036/opinion/epikairothta/arxeio-monimes-sthles/tagma-twn-spoydaiwn
    Του Χρηστου Γιανναρα
    «Τάγμα των Σπουδαίων»
    ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ 10.04.2005
    ……………………………………..

    . Υπάρχει, βέβαια, μια διοικητική ιδιοτυπία στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, που τις αρχές και την εξέλιξή της θα έπρεπε να φωτίσει μια απροκατάληπτη ιστορική έρευνα. H ιδιοτυπία αρνείται έμπρακτα και ανατρέπει (σχεδόν βλάσφημα) τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις της ορθόδοξης εκκλησιολογίας, δηλαδή τα στοιχεία που καθορίζουν την αλήθεια του εκκλησιαστικού γεγονότος:

    Το Πατριαρχείο διοικείται, ερήμην του εκκλησιαστικού του πληρώματος, από μιαν «Αδελφότητα» («Αγιοταφική Αδελφότης» ή «Ιερόν Κοινόν» ή «Τάγμα των Σπουδαίων»). «Αρχηγό» ή «Πρόεδρο» έχει τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων, τον οποίο αυτή από τα μέλη της εκλέγει. Πρόκειται για μοναστική αδελφότητα ή τάγμα, που περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο Ελληνες κληρικούς (από επισκόπους έως και δόκιμους μοναχούς). Σήμερα τα μέλη της δηλώνεται πως είναι 130. Κληρικός, που προέρχεται από την αραβική συντριπτική πλειονότητα του πληρώματος, αποκλείεται να γίνει μέλος της Αγιοταφικής Αδελφότητας, όπως αποκλείεται και να χειροτονηθεί επίσκοπος. H Αδελφότητα είναι φέουδο των Ελλήνων (συντηρείται με εισαγόμενα από την Ελλάδα μέλη), το ίδιο και ο πατριαρχικός θρόνος.

    Κάποια συνθήκη στο Παρίσι, το 1854, επικύρωσε «την πρωτεύουσαν θέσιν των Ελλήνων εις την φύλαξιν των προσκυνημάτων». Ομαδοποιημένοι συντοπίτες διαχειρίζονται αυτήν την «πρωτεύουσαν θέσιν» – εδώ και αρκετά χρόνια στην εξουσία βρίσκονται οι Σαμιώτες. H περιουσία του Πατριαρχείου δεν πρέπει να είναι ευκαταφρόνητη. Υποτίθεται ότι το ελλαδικό υπουργείο Εξωτερικών ασκεί κάποιου είδους εποπτεία, αλλά είναι κοινό μυστικό ότι η αρμόδια Διεύθυνση Εκκλησιών του υπουργείου ήταν πάντοτε η πιο περιφρονημένη και προγραμματικά αδρανής.

    Θα ήταν μάλλον ωφέλιμο (και για την Εκκλησία και για την πολιτεία) αν, με αφορμή την τρέχουσα επικαιρότητα, έδινε το υπουργείο στη δημοσιότητα έστω μόνο τον φάκελο που αφορά βίο και πολιτεία του αμέσως προηγούμενου πατριάρχη Διοδώρου. Ισως έτσι κατανοούσαμε τη λογική που διέπει τον ένθερμο εθνικισμό της Αγιοταφικής Αδελφότητας. Ισως κατορθώναμε και να προβληματιστούμε, τι είναι εθνικά συμφερότερο: Να διαχειρίζεται η σημερινή ελλαδική παρακμή και να ευτελίζει τους ιστορικούς τίτλους και το πατριαρχικό κύρος των Ιεροσολύμων ή να ενισχύσουμε, με κάθε τρόπο, την ορθόδοξη εκκλησιαστική παρουσία των Παλαιστινίων στην καρδιά των μουσουλμανικών πληθυσμών της Μέσης Ανατολής;……………..
    _______________________

    Αφιερώνεται στους υποκριτές και επικίνδυνους ερασιτέχνες του ΣΥΡΙΖΑ:

    http://www.cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=2607:2013-01-28-05-06-05&catid=67:2010-09-12-08-54-44&Itemid=75

    Ο κ. Κουράκης (ΣΥΡΙΖΑ) οι Παλαιστίνιοι και η Εκκλησία Εκτύπωση E-mail

    Δευτέρα, 28 Ιανουάριος 2013 08:04

    Ροΐδη Εμμονές 26.1.2013
    Λασκαράτος
    …………………..
    Πάνω σε αυτή την άγνοια βασιζόμενος ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί στα μουλωχτά την κρατική εθνικιστική πολιτική, φτάνοντας στο σημείο ο κ.Τσίπρας να ζητά (χαμηλόφωνα) αύξηση των μυστικών κονδυλίων που δίνει η Ελλάδα στην Αγία Μαφία των Ιεροσολύμων, υπό τον όρο η τελευταία να φορολογηθεί! Έχει μάλιστα ενδιαφέρον η σαφής αντιχριστιανική και αποικιοκρατική του τοποθέτηση, που βλέπει την Εκκλησία ως όργανο της εξωτερικής πολιτικής του Καίσαρα και που είναι σύμφωνη και με τη διαχρονική επίσημη εθνικιστική κυβερνητική θέση: «αυτό είναι ένα ειδικό θέμα και είναι και κάποια κονδύλια που δεν έχουν τόσο να κάνουν με την θρησκεία ή την Εκκλησία, αλλά με την ανάγκη να στηριχθούν οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές» (Αmen.gr, Γ.Φερδής 21.3.2010).
    …………………………

    Να δούμε τώρα και την παγκόσμια αντιχριστανική πρωτοτυπία της μοναδικής Εκκλησίας στον κόσμο που αν και αρχαιότατη, οι πιστοί της διοικούνται από ξένους οικονομικούς μετανάστες. Ο πατριάρχης Ιεροσολύμων, και η ολότητα των-πλην ενός ή κατά καιρούς δύο κι αυτών με το στανιό, ύστερα από πιέσεις αραβικών κυβερνήσεων- Αρχιερέων του παλαιστινιακού ποιμνίου, είναι Έλληνες. Πως έχει στηθεί αυτό το αθεολόγητο ανοσιούργημα; Το 638 με τον Αχτιναμέ του κατακτητή χαλίφη Ομάρ Χαττάμπ, αναγνωρίστηκε η κυριαρχία του «πατριάρχη των αυτοκρατορικών» Σωφρόνιου (καταγόμενου από την Δαμασκό) στα προσκυνήματα. Εδώ γίνεται επίκληση δυο αστείων ισχυρισμών:

    Α. Με τον όρο «αυτοκρατορικοί» εννοούνται, κατά τρόπο ανεξήγητο, οι (καταραμένοι από τη βυζαντινή ορθοδοξία) ακατανόμαστοι τότε Έλληνες, που ζούσαν κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα δυτικότερα και όχι οι ντόπιοι Άραβες Ορθόδοξοι πρώην υπήκοοι του ανατολικού Ρωμαίου αυτοκράτορα,

    Β. Το διάταγμα ενός μουσουλμάνου θρησκευτικού ηγέτη, βρίσκεται πάνω από τις ευαγγελικές αξίες και εξασφαλίζει με εγκυρότητα κάποια φαντασιακά κυριαρχικά εκκλησιαστικά δικαιώματα των Ελλήνων οικονομικών μεταναστών πάνω στην κατώτερη φυλή των ντόπιων ορθοδόξων.

    —–Η συνθήκη αυτή, που σαφώς δεν αφορά τους Έλληνες (όχι πως θα είχε κάποια ηθική ή θρησκευτική αξία αν τους αφορούσε), επαναβεβαιώθηκε διαδοχικά με Χάττι Σερίφ του Πορθητή στα 1453 και με ανάλογα διατάγματα του Τούρκου Σουλτάνου Σελήμ Α΄ (1517) προς τον «πατριάρχη των Ρωμαίων» τον Άραβα Δωρόθεο Β΄Αττάλα και με άλλα συναφή αργότερα. Οι συνθήκες των Παρισίων και του Βερολίνου (1856 και 1878) επικύρωσαν το υπάρχον καθεστώς. Ο πελοποννήσιος μετανάστης πατριάρχης Γερμανός Β΄ (1534), ένα καλογεροπαίδι που ήλθε να βρει την τύχη του, που διαδέχθηκε τον τελευταίο Άραβα πατριάρχη Αττάλα (σε «Αττάλη» προσπαθεί κωμικά να τον ελληνοποιήσει η «Ηθική και Θρησκευτική Εγκυκλοπαίδεια»), στάλαξε για λόγους συντεχνιακούς το φαρμάκι του φυλετισμού με τις πλάτες του σουλτανικού πατριάρχη της Πόλης, θεσπίζοντας την αυθαιρεσία να μην γίνονται μοναχοί οι Άραβες ορθόδοξοι, στους οποίους επέτρεψε μόνον την έγγαμη ιεροσύνη, κλείνοντάς τους έτσι σχεδόν απόλυτα τον δρόμο προς την αρχιεροσύνη. Η ελληνική βιβλιογραφία γράφει μόνο υπαινικτικά για την αντιχριστιανική ενέργεια του Γερμανού. Η εγκυκλοπαίδεια του «Ελευθερουδάκη», θεωρώντας τον Πανάγιο Τάφο εθνικό λάφυρο της Αρείας φυλής μας, γράφει πως «η πατριαρχεία του αποτελεί λαμπρότατον σημείον της εκεί εθνικής εξελίξεως». Από κοντά και η «Ηθική κλπ Εγκυκλοπαίδεια», που της ξεφεύγει όμως μια (μισή) αλήθεια: «Πτωχοί και ασήμαντοι ήσαν οι προ του Γερμανού πατριάρχαι, μεταξύ των οποίων και τινες Άραβες». Άραβες λοιπόν, έστω και «τινές», ομολογείται πως υπήρχαν ως πατριάρχες προ του «σημαντικού» χωριάτη Γερμανού. Κανένα φιρμάνι δεν τους είχε αποκλείσει και κανένα πιστοποιητικό ελληνικότητας δεν ζητούσε κανείς Χαλίφης ή Σουλτάνος και πως θα ήταν δυνατόν άλλωστε αυτό σε αυτοκρατορίες που αγνοούσαν τον Έλληνα και γνώριζαν μόνο τον ορθόδοξο Ρωμαίο. Ένας παρείσακτος συμφεροντολόγος λοιπόν, διώχνει πραξικοπηματικά τους ντόπιους από το σπίτι τους, επωφελούμενος από την εξουσία που του δίνει το ρωμέικο πατριαρχείο στην Ιστανμπούλ, που βρίσκεται στην αυλή του Οθωμανού τυράννου και μπορεί να κάνει ότι θέλει πάνω στους ορφανούς από κάθε κρατική προστασία Παλαιστίνιους Ορθόδοξους, ένα αγράμματο, φοβισμένο και ανυποψίαστο ποίμνιο σε μια εποχή που όλοι οι ορθόδοξοι ανήκουν στο μιλιέτι των Ρουμ. Στην ουσία το κίνητρο δεν είναι ο εθνικισμός που δεν υφίστατο ούτε ως έννοια εκείνη την εποχή, αλλά η πιο αισχρή παρεοκρατία, η δημιουργία ενός εξουσιαστικού λόμπυ τυχοδιωκτών, που ροβόλησαν από τα μακρινά χωριά τους, είτε γιατί δεν είχαν στον ήλιο μοίρα είτε γιατί οι φιλοδοξίες τους δεν χωρούσαν εκεί, για να καλοπεράσουν σε βάρος των φτωχών ιθαγενών, εμπορευόμενοι τα χνάρια του Χριστού και περιθωριοποιώντας τους συμπατριώτες του. Στον χώρο της Ανατολής υπήρχε πάντα η τυχοδιωκτική παράδοση και ο Πακτωλός των Αγίων Τόπων ήταν πραγματικός πειρασμός για κάθε περιπλανώμενο αγύρτη ρασοφόρο. Αυτή η νοοτροπία επιβεβαιώνεται και από το επόμενο βήμα του Γερμανού, να βολέψει για διάδοχό του τον Δημητσανίτη ανιψιό του Σωφρόνιο και να αντικαταστήσει βαθμιαία στην μακρόχρονη πατριαρχία του (45 χρόνια) τους Άραβες επισκόπους με Έλληνες. Αλλά και οι δυο διάδοχοι του Σωφρόνιου προέρχονταν από την ίδια παρέα με αυτόν, ήταν μέλη της μονής Φιλοσόφου της Δημητσάνας. Αυτή η ανομολόγητη παρεοκρατία διαιωνίζεται μέχρι σήμερα με την διαίρεση του αδελφάτου σε εθνικοτοπικές φατρίες Σαμίων, Κρητών, Χιωτών κλπ. και με την λειτουργία του ως Λεγεώνας των Ξένων, ξένων που την ηθική στάθμη και τα κίνητρά τους έχει κατά καιρούς αποκαλύψει εκών άκων ο ελληνικός Τύπος. Το εθνικό αυτό όνειδος, που θεωρείται πατριωτικό κατόρθωμα, δεν έχει το παραμικρό εκκλησιολογικό έρεισμα
    …………………………….

  2. Ο/Η stratos fountoulis λέει:

    Η αρχέγονη πνευματική παράδοση των προγόνων μας για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός ξεκινά πριν εκατοντάδες χρόνια, δηλαδή ΑΠΟ ΤΟ… 1988 μ.Χ. επί ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα (γνωστό αρχιερέα της πελατειακής ψηφοθηρίας). Την οργάνωση της μεταφοράς είχε αναλάβει το ταξιδιωτικό γραφείο του Ιάκωβου Οικονομίδη Ζ Tours σε συνεργασία με τον Σουλεϊμάν Α΄τον Μεγαλοπρεπή…

    Λεπτομέρειες εδώ: http://agrimologos.com/2012/04/12/12-4-12/
    Merci.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Χαίρομαι που είχατε και εσείς επισημάνει στο πολύ καλό ιστολόγιό σας κάτι που γενικά κρύβεται πίσω από μια δήθεν παράδοση και με την ευκαιρία σας ευχαριστώ για τους σχολιασμούς σας.

      Να συνεχίσω τώρα με ελάχιστα παραδείγματα για το ηθικό ποιόν του αποικιοκρατικού πατριαρχείου Ιεροσολύμων:

      Α. https://roides.wordpress.com/2008/11/25/25nov08/
      Σκότος και Έρεβος κάτω από το θαυματουργόν «Άγιον Φως»

      1) Λογιστής Παπαδήμας
      BHMA 15 /1/ 2006 (Μ.ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ)

      ………………….
      2) Η οργή των Αράβων πιστών
      Το ΒΗΜΑ, 27/03/2005 (M.ΚΑΡΧΙΛΑΚΗ)
      …………………….
      3) Πληρωμένος φονιάς
      Το ΒΗΜΑ, 11/05/2003 (M.ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ)
      …………………….

      4) Συνοδικός Φώτιος: Λεξιλόγιο Τρούμπας
      ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ 03/04/2005
      ……………………………..
      5) Σακούλες με χρήματα

      …………………………….

      6) «Πατριάρχισσα Μαρίτσα» (ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 03/04/2005)…………………………………

      7) Ρουμάνες καλόγριες-καμπαρετζούδες, φόνοι, λαθρεμπόριο
      «Καθημερινή» 22-07-2001 (Γ.Καλοκαιρινός)

      ………………………..

      8 ) Αρχαιοκαπηλίες-κλεψιές-αμύθητοι θησαυροί (Ελευθεροτυπία 22.5.2005 Β.Σιούτη)

      ……………………………….

      9) Φτωχοί έφηβοι στην αδελφότητα του Mr.Fagin

      Καταγγέλλει ο αρχιεπίσκοπος Νικηφόρος τ. Κωνσταντίνης: (Π.Νικολόπουλος, περ.«Ε-Κ. Ελευθεροτυπίας»- 12.6.’05).
      .

      «……Η πλειονότητα των αγιοταφιτών…ήταν συνήθως παιδιά πολύτεκνων ή φτωχών ανθρώπων που τους είχε τσακίσει ο πόλεμος και στάλθηκαν από τους γονείς τους οποίους κάποιος ιερέας είχε ενημερώσει ότι θα έβρισκαν ένα κομμάτι ψωμί….ακόμη και την δυνατότητα σπουδών….αρκετοί δεν άντεχαν και έφευγαν. Τουλάχιστον 500 μοναχοί έχουν εγκαταλείψει το Πατριαρχείο τα τελευταία 50 χρόνια. ….Όσοι ήλθαν πιστεύοντας ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι, όταν είδαν την πραγματικότητα, έφυγαν κακήν κακώς. Όταν κανείς τολμούσε να διαμαρτυρηθεί, διωκόταν. Πολλοί σε μεγάλη ηλικία βρέθηκαν αβοήθητοι στον δρόμο………Για να είναι κανείς μέλος της αδελφότητας πρέπει…..να διώξει από μέσα του κάθε αξιοπρέπεια……….Όσοι κατάφερναν να προσκολληθούν στον πατριάρχη και να υπομένουν κάθε εξευτελισμό, εξασφάλιζαν θέσεις….οφέλη, χρήματα, δύναμη. Για τους υπόλοιπους η επίγεια Κόλαση. Πολλές φορές δεν είχαμε ούτε ένα πιάτο φαγητό…κοιμόμασταν νηστικοί…κάποιοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ποιότητα του φαγητού το πετούσαν στην πόρτα του πατριάρχη».

      Β. https://roides.wordpress.com/2011/12/28/28dec11b/

      Η ΜΚΟ «Ρωμιοσύνη»…

      …και η νεανική «συνοδεία» της Μονής Τ.Σταυρού Ιεροσολύμων
      ………………
      Ο όσιος Κλαύδιος είχε συνυπογράψει (27 Αυγούστου 1998, «Απογευματινή»-1/3/2005) μαζί με ιερωμένους της ξεφωνημένης στο πανελλήνιο (Μ.Τριανταφυλλόπουλος) μονής επιστολή στον Χουντόδουλο …………….Απορώ γιατί ο όσιος Κλαύδιος δεν μήνυσε τον κατήγορό του αν όχι εις τα κοσμικά δικαστήρια τουλάχιστον εις την Αγιοτάτην Σύνοδον. Θέλω να ελπίζω ότι έπραξεν ούτως ένεκα της χριστιανικής μεγαθυμίας του και πως αηδιασμένος από το νοσηρό περιβάλλον που είχε στήσει στα Κύθηρα ο Ιάκωβος (Κορόζης) μητροπολίτης Κυθήρων……
      ……..
      ΥΓ
      Ο Άγιος Ειρηναίος, κατηγορεί τον Άγιο Θεόφιλο πως αγόρασε με δωροδοκία το θρόνο με 13 εκατ. δολλάρια
      http://ektimotheou.blogspot.gr/2011/11/13oooooo.html

      Γ. https://roides.wordpress.com/2013/05/04/4may13/

      Ο πρέσβυς Άγγελος Βλάχος για το Άγιο Φως…

      …και για το πατριαρχείο Ιεροσολύμων
      ………………………….

      Για τη βλάσφημη απάτη του Αγίου Φωτός, ο πρόξενος προσθέτει και τη δική του αρνητική μαρτυρία στις δεκάδες περιφρονητικές τοποθετήσεις και μαρτυρίες του Αδαμάντιου Κοραή και των ξένων λόγιων περιηγητών: «Ένα μικρό αγιοταφικό τέχνασμα μετουσιώνει σε έκσταση την απλοϊκή αναμονή».
      ………………..

      Πριν να φύγει από τα Ιεροσόλυμα για την Κύπρο, ο Άγγελος Βλάχος δίνει μια τελευταία απωθητική εικόνα από τη ζωή της αμαρτωλής αδελφότητας. Περιγράφει τη θλιβερή μοναξιά αλλά και την ακαταστασία των δυο μοναχών της μονής Γεωργίου του Χοτζεβά. Ο ένας «αποκρουστικός» γέρος με κατάμαυρα νύχια, με γένια όπου υπήρχαν ίχνη του φαγητού του, σχεδόν «παππούς» του άλλου, ο άλλος ένας ρακένδυτος, κάτισχνος, «βρωμερός όσο και ο Γέροντάς του» 20χρονος. Ένα νέο παιδί, που ποιος ξέρει πια δυστυχία, φτώχια και κρατική αδιαφορία για το ψάρεμα φτωχόπαιδων από τους καλόγερους, φυλάκισαν τόσο άδικα στην έρημο της Ιουδαίας. Ο πρόξενος κάνει την αναπόφευκτη σκέψη για τα δυο άτυχα πλάσματα, που ζούσαν μέσα στην αθλιότητα, εκεί στην ερημιά χωρίς καμία κοινωνική δραστηριότητα, ότι ήταν «αχρεία, δηλαδή άχρηστα και ανώφελα». Μερικές ημέρες αργότερα τους έστειλε με έναν κλητήρα, 20 δηνάρια από τα μυστικά κονδύλια που διαχειριζόταν.

      http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=167175
      ΤΟ ΒΗΜΑ
      Αντωνιάδου Μαρία

      Με τις «ευλογίες» του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων μπορεί κάποιος να πληρώνει ενοίκιο λιγότερα από 60 ευρώ για σπίτι 100 τ.μ.

      Σκάνδαλο στην Εξαρχία του Παναγίου Τάφου

      Οικονομικοί επιθεωρητές ερευνούν τις συμβάσεις για εκατοντάδες σπίτια, θέατρα, ναούς και κτήματα στην Ελλάδα

      Συγγενείς, φίλοι, κουμπάροι και πνευματικά παιδιά «εκτελούσαν» επί χρόνια χρέη «βοηθών οικονομικών διαχειριστών» της Εξαρχίας του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα. H διαχείριση των τεσσάρων θεάτρων, των 130 και πλέον διαμερισμάτων, τα ενοίκια από τα εκατοντάδες στρέμματα με ελαιόδενδρα, ο οβολός των πιστών στα παγκάρια των 12 ναών που διαθέτει το Πατριαρχείο στην Αθήνα μπαίνουν στο μικροσκόπιο των επιθεωρητών του υπουργείου Οικονομικών……. (Σημ.Λασκ..όλα κουκουλώθηκαν)…..
      ……………..
      Ενοικιαστής του Πατριαρχείου είναι και το γνωστό τοπ μόντελ κ. N. Παπαδάκης, ο οποίος διαμένει στην οδό Τσάμη Καρατάσου. Ο κ. Παπαδάκης για διαμέρισμα του πέμπτου ορόφου με θέα στην Ακρόπολη καταβάλλει ενοίκιο 110 ευρώ. ………………

  3. Η θρησκεία είναι πλέον, σήμερα, μιά χρεωκοπημένη υπόθεση. Είναι μιά επιταγή χωρίς αντίκρυσμα. Είναι μιά απηρχαιομένη καί ασύμβατη κατάσταση μέ τήν σημερινή κοινωνία τής τεχνολογίας καί τού διαδυκτίου. Παρακολουθώντας στίς ειδήσεις τό τελετουργικό τής αφής τής φλόγας που ονομάσανε άγιο φώς, στά Ιεροσόλυμα, καθώς καί τήν συμπεριφορά καί τά δρώμενα τού πλήθους,αντιλαμβάνεται κανείς πως τό πλήθος διακατέχεται από μαζική υστερία. Δέν διαφέρει από τήν υστερία τής πολιτικο-κομματικής πίστης καί τού ποδοσφαίρου. Η σημερινή κυβέρνηση τής «αριστεράς», αριστεράς τού τίποτα, είναι πολύ μικρή νά δώσει ένα τέλος σέ αυτό παραλήρημα τής απάτης τού «αγίου φωτός» όχι μόνο επειδή τό κόστος τής μεταφοράς είναι δυσβάστακτο στήν σημερινη οικονομική κρίση, αλλά καί νά σταματήσει αυτή η κοροϊδια αυτό τό ναρκοτικό τής απάτης τού ¨αγίου φωτός» καί τής θρησκείας.
    Θρησκεία καί Τέχνη κάπου, κάποτε συμβάδιζαν. Σήμερα η θρησκεία αδύναμη νά προχωρήσει καταρέει στόν μακρύ δρόμο που χαράζεται από τήν εξέλιξη. Η Αιώνια, όμως Τέχνη όχι μόνο παραμένει σταθερή καί ακλόνιτη, αλλά έρχεται νά συμπήρώσει τό κενό που αφήνει πίσω της η θρησκεία. Η Τέχνη, ώς άλλη επιστήμη, μιά έκφραση που πηγάζει μέσα από τό βαθύ είναι τού ανθρώπου, ζεί διότι δέν είναι πίστη. Οπως η επιστήμη αμφισβητεί, ερευνά, δημιουργεί καί ανοίγει νέους ορίζοντες, νέες ερμηνίες τού Κόσμου. Ετσι η Τέχνη, βασιλεύουσα, πλέον, κυριαρχεί επί τού κοινωνικού γίγνεσθαι, συμβαδίδουσα πλέον μέ τήν επιστήμη.
    Εκείνο, όμως, που ωφείλουμε στήν θρησκεία, είναι πως ως μιά άλλη μορφή Τέχνης, εξέφρασε τό ανθρώπινο πάθος, καί μέσα στά τελετουργηκά αυτής τής εβδομάδας, παρα τό εβραϊκο, χριστιανικό της ένδυμα, διακρίνουμε τό θείον δραμα τού ανθρώπου. Τό δράμα τής ζωής καί τού θανάτου καί τής αναγέννησης, ανάστασης. Αλλά, τό θέατρο καί η δραματική τέχνη πιστεύω πως έχει σταθεί πιό συνεπής καί πιό εκφραστική τού ανθρώπινου δράματος. Τής ζωής καί θανάτου, π.χ. Τό θέατρο καθώς καί οί μουσικές συναυλίες αποτελούσαν καί αποτελούν τήν πιό σωστή συνεύρεση, (εκκλησίασμα) τής κοινωνίας. Είναι πλέον καιρός νά επικεντρώσουμε τήν προσοχή μας καί τήν προώθηση τής Τέχνης, ως μιά αιώνια εκκλησία τού ανθρώπου.
    Σέ εσένα μοναχικέ αοιδέ τού ανθρώπινου δράματος, ή θείον πάθος, αιώνιε Αδωνη, δυό λόγια….
    «Τά χείλη μου έστω καί νοερά,
    αγγίξανε τά δικά σου χείλη,
    θεόμορφε νέε ψαλμωδέ τών θείων παθών τού ανθρώπου.
    Τό θείον νέκταρ τού μυστηρίου τής ζωής καί θανάτου
    που διαχεόταν μέσα από τήν μελωδία τού ύμνου,
    επότησε τό διψασμένο καί αποκαμωμένο σώμα μου.
    Αιώνιε ραψωδέ τού ανθρώπινου δράματος,
    συνέχισε νά άδεις τό ατέλειωτο δράμα τής ανθρώπινης ύπαρξης.»

  4. Ο/Η Dr.NoNoNo λέει:

    Ήδη τα νέα παιδιά ακούν Ανδρέα Παπανδρέου, Δήμητρα Λιάνη κλπ και δεν τους λένε τίποτα αυτά τα ονόματα. Και καλά κάνουν. Ανήκουν σε νεότερες γενιές.

    Σε μερικές γενιές ακόμα, που τα ονόματα και τα πεπραγμένα τους θα έχουν περάσει στη λήθη, το «αγιο φως» θα εξακολουθεί να έρχεται με φανφάρες και τιμές και βαρύγδουπους δεκάρικους από πολιτικούς. Η όλη διαδικασία θα έχει ξεπλυθεί στην κολυμπήθρα (no pun intended) που λέγεται παράδοση:
    «Ποιο 1988», «ποιος ταξιδιωτικός πράκτορας», «ποιος Σημίτης και ποια είναι αυτή η αεροσυνοδός που σκούζετε κύριε μου»! Εμείς εδώ τηρούμε τις παραδόσεις διότι λαός που δεν τηρεί τις παραδόσεις του μπλα μπλα μπλα(… αλήθεια τι χειρότερο θα πάθει ένας λαός που δεν τηρεί τις παραδόσεις του; Τουλάχιστον δεν κινδυνεύει να του κατσικωθούν και τίποτα …τηρητές και εφαρμοστές της παράδοσης αλά τζιχαντιστών του ISIS)

    Ξαναμίλα μου λοιπόν για παραδόσεις, και για πόσο σημαντικές είναι να τις τηρείς άκριτα και μπλα μπλα μπλα

  5. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Ολίγα, πολύ ολίγα στο σύνολο, αλλά σαφέστατα

    Ένας άντρας, τοπ μόντελ νοικιάζει με ευνοϊκούς όρους διαμέρισμα του πατριαρχείου

    http://www.stifora.gr/print.php?id=14484

    και ένας τσαχπίνης Έξαρχος

    http://www.press-gr.com/2010/06/blog-post_1710.html
    http://xairete.blogspot.gr/2010/06/blog-post_6232.html

    http://www.diaforetiko.gr/sinelifthh-o-nikos-papadimas-ikonomikos-diachiristis-tou-patriarchiou-ierosolimon-epi-irineou/
    Συνελήφθη ο Παπαδήμας, λογιστής του Ειρηναίου
    Παπάδες Κύθηρα, από εδώ ξεκίνησε ο νυν ηγούμενος της Μονής Τ.Σταυρού Ιεροσολύμων Κλαύδιος της Αγιοταφίτικής αδελφότητας

  6. Ο/Η και σεις Άλεξ; λέει:

    Ω γλυκυτάτη πατρίς, ως αγία οικογένεια, ω θεία Ορθοδοξία
    [και κάτι ψηφαλάκια του κώλου να ουμ]

  7. Ο/Η Γεώργιος Καρατζαφέριος λέει:

    Έχεις ξαναπάει επιτάφιο Αλέξη;

  8. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    32% τοῖς ἑκατὸ εἶναι ἡ δῆθεν ἐπικρατοῦσα θρησκεία. Ἂς τὰ ἑορτάσουν ὅπως θέλουν, ἀλλὰ νὰ μὴν ἐπιβαρύνουν.

  9. Ο/Η πρότι φωρά αροισταιρά λέει:

    Μετά τη λήξη της τελετής, ο Πατριάρχης παρέδωσε το Άγιο Φως στον εκπρόσωπο της Ελληνικής Πολιτείας, βουλευτή Γιάννη Αμανατίδη (ΣΥΡΙΖΑ), γ.γ. της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας της Βουλής, για να ταξιδέψει με ειδική πτήση στην Ελλάδα, όπου θα το υποδεχθούν με τιμές αρχηγού κράτους.

    Της αποστολής παραλαβής του Αγίου Φωτός μετείχαν επιπλέον ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος και ο έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Ελλάδα, αρχιμανδρίτης Δαμιανός.

  10. Ο/Η طالب λέει:

    Summary
    Arab Orthodox youths in the Greek Orthodox Patriarchate of Jerusalem are accusing ruling Greek monks of selling church land to Israel and discriminating against the Arab Christian flock.

    Περίληψη
    Άραβες Ορθοδόξοi νέοi στο Ελληνικό Ορθόδοξο Πατριαρχείο της Ιερουσαλήμ , κατηγορoούν τους κυρίαρχους Έλληνες μοναχούς για την πώληση της εκκλησίαστικής γης στο Ισραήλ και για διακρίσεις εις βάρος του αραβικού χριστιανικού ποιμνίου

    http://www.al-monitor.com/pulse/originals/2015/01/arab-orthodox-accuse-patriarch-selling-church-land-israel.html

    Palestinians push to end Greek ‘occupation’ of patriarchate

    RAMALLAH, West Bank — The Greek Orthodox Church in Palestine and Jordan is witnessing a movement akin to an intifada against Patriarch Theophilos III of Jerusalem, Palestine and Jordan over actions that organizers of the movement call “racist and wasteful.”

    Summary Arab Orthodox youths in the Greek Orthodox Patriarchate of Jerusalem are accusing ruling Greek monks of selling church land to Israel and discriminating against the Arab Christian flock.

    Author Ahmad Melhem
    Posted January 20, 2015
    Translator Kamal Fayad

    On Dec. 27, the executive committee of the Arab Central Orthodox Council in Palestine and Jordan began a campaign against the patriarch, coinciding with his participation in Christmas celebrations. A number of protesters raised banners that read “unworthy” during sit-ins and marches organized in Bethlehem on Jan. 6 and posted “Theophilos is unworthy” on social networking sites.

    Read more: http://www.al-monitor.com/pulse/originals/2015/01/arab-orthodox-accuse-patriarch-selling-church-land-israel.html##ixzz3X1CT2HOX

  11. Ο/Η του κώλου λέει:

    Τι είπε ο γ.γ. της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας της Βουλής Γιάννης Αμανατίδης του ΣΥΡΙΖΑ στον Πατριάρχη Ιεροσολύμων παραλαμβάνοντας το Άγιο Φως
    Σάββατο, 11 Απρίλιος 2015

    «Μακαριώτατε Πάτερ,
    Σεβασμιώτατοι,

    Με ιδιαίτερη συγκίνηση παραλαμβάνω από τα χέρια σας Μακαριώτατε Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλε το Άγιο Φως, έχοντας την εξαιρετική τιμή να εκπροσωπώ την Ελληνική Πολιτεία, καταδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τόσο τους άρρηκτους δεσμούς της με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την Αγιοταφίτικη Αδελφότητα όσο και τον σεβασμό στη θρησκευτική παράδοση του Ελληνισμού.

    Στην Ορθοδοξία δεν φέρουμε τη μνήμη του τάφου, αλλά τη δόξα της Αναστάσεως και στο Φως της Αναστάσεως βλέπουμε το φως της ελπίδας, που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο, όπως κάθε άνθρωπος μοιράζεται τη φλόγα του κεριού του με έναν άλλο.

    Τέλος, εύχομαι , Μακαριώτατε, το Άγιο Φως να μεταδώσει σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας το χαρμόσυνο μήνυμα της ζωής και της Ανάστασης, που τόσο έχει ανάγκη και προσδοκεί ο λαός μας.

    Καλό Πάσχα και Χρόνια Πολλά σε όλους!»

  12. Ο/Η +π.Ι. λέει:

    http://desulfurize59.rssing.com/chan-36512448/latest.php

    Στα αριστερά της φωτογραφίας εικονίζεται ο παράνομα διορισμένος Τοποτηρητής του Θρόνου των Ιεροσολύμων το 2005 και αρεστός του Οικουμενικού Πατριαρχείου για υποψήφιος Πατριάρχης το 2001, μητροπολίτης Πέτρας Κορνήλιος.

    Όπως βλέπετε, ετοιμάζεται να χειροδικήσει κατά του μακαριστού πλέον αρχιμανδρίτη Φώτιου, ενός Αγιοταφίτη που πρόσφερε τις υπηρεσίες του προς όφελος της Σιωνίτιδας Εκκλησίας από το 1956.

  13. Ο/Η Στρίβειν δια του αρραβώνος λέει:

    http://www.makeleio.gr/?p=319133

    BΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ Ή ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ Ο ΠΑΠΠΑΣ; ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ Ή ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ; ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΜΕ Η “ΘΥΣΙΑ” ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ!

    Δημοσιεύθηκε: 11/04/2015 18:50 Makelarisa
    22744821 (1)

    Για διάθεση της εκκλησιαστικής περιουσίας προκειμένου να αποπληρωθεί το ελληνικό χρέος έκανε λόγο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για πρώτη φορά.

    Μιλώντας σε καθεστωτικό μέσο, (τηλεοπτικό σταθμό) ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος διευκρίνισε ότι δεν μιλά για πώληση της εκκλησιαστικής περιουσίας, αλλά για την αξιοποίησή της, προκειμένου αυτή να παραμείνει σε ελληνικά χέρια, υπό την προϋπόθεση ότι τα έσοδά που θα προκύψουν, θα διατεθούν για την αποπληρωμή του χρέους.

    Επεσήμανε παράλληλα ότι το θέμα θα συζητηθεί εν ευθέτω χρόνω με τον πρωθυπουργό και έστειλε μήνυμα στη γερμανίδα Καγκελάριο Άγκελα Μέρκελ, τονίζοντας ότι «δεν έχω διαφορές μαζί της, αλλά ότι μπορεί να γίνει υπέρ του ελληνικού λαού, θα ήταν ευπρόσδεκτο».

    Δεν παρέλειψε μάλιστα να σημειώσει ότι η Αγκελα Μερκελ απέστειλε τον Γιοακίμ Φούχτελ, εκπρόσωπο της καγκελαρίας για την ελληνογερμανική συνεργασία, στην Αρχιεπισκοπή, για να συζητήσει μαζί του.

  14. Ο/Η Tσαχπίνης Έξαρχος λέει:

    Αφίχθη στην Αθήνα το Άγιο Φως με καθυστέρηση δύο ωρών από την καθορισμένη ώρα (20.30) το οποίο έγινε δεκτός με τιμές αρχηγού κράτους.

    Η αποστολή αποτελούταν από τον Μητροπολίτη Γλυφάδας κ. Παύλο ως Εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου, τον Βουλευτή Γιάννη Αμανατίδη και τον Έξαρχο του Παναγίου Τάφου Αρχιμ. Δαμιανό Πάνου.

    Σε λίγη ώρα το Άγιο Φως θα μεταφερθεί στην Εξαρχία του Παναγίου Τάφου στη Πλάκα, όπου και θα μεταλαμπαδευτεί σε όλους τους Ναούς της χώρας.

  15. Ο/Η Ποίημα λέει:

    Στον πανάγιο τον τάφο,
    μ΄ έναν Bic και φως και μπάφο
    μπήκα μέσα και φουμάρω
    κι είδα το χριστό φαντάρο.
    Και στην τρίτη τζούρα πάνω,
    το σταυρό μου όπως κάνω,
    έρχεται και ο δεσπότης,
    πού ‘τανε μεγάλος πότης,
    και μου λέει «ρε φιλάρα
    μόνος σου την τριφυλάρα?
    Δώσε και σε με μια τζούρα
    για να πνίξω την καψούρα
    -θα το πω για δεν αντέχω-
    με τον Άνθιμο που έχω…»
    Κι όπως ρούφαγε το γάρο,
    σα να μη φοβάται χάρο,
    ξάφνου μου πετάει το ράσο
    και μου λέει «με λένε Τάσο
    μα εσύ λέγε με Σούλα
    τώρα που τα ξέρεις ούλα».
    Και μου φύγαν απ’ τα χέρια
    και λαμπάδες κι αγιοκέρια.

  16. Ο/Η Eleftherios Michail λέει:

    Τελικα ετσι εξηγειται η συμμετοχη του Καμενου στην κυβερνηση! Δεν θα τολμουσαν να στειλουν αλλον να υποδεχτει τον Αρχηγο Κρατους εν κρατει «Αγιο Φως»!

  17. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Ο Έξαρχος του Π.Τ. που βλέπετε δεξιά με το σορτσάκι σε ιγκόγνιτο κατάσταση

    έφερε το αγιο φως ντυμένος παπάς και ο Ψεκασμένος πρώτος πρώτος

  18. Ο/Η ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ λέει:

    [Δεύτε λάβετε Φως] του Αντώνη Αντωνάκου

    διήγησις Αγίου Καλαβρύτων και Μουσουνίτσας δια τη Οδύσσειαν του Αγίου Φωτός

    Ήτο μέρα βαριάς μελαγχολίας και σκοτοδίνης. Η πτήσις από Αθήνα είχεν καθυστέρησιν διότι ο άτιμος πιλότος έκανε μαγκιές εις την αεροσυνοδό με στόχο να την γαμεύσει εις αέρος. Ήμασταν κουρνιασμένοι σαν τσόνια 27 Πατριάρχες και 40 διάκοι εις το αεροδρόμιον των Ιεροσολύμων περιμένοντας τον μαλάκα να γαμήσει και να δεήσει κατόπιν να παραλάβει εμάς και το Άγιον Φως για τους Εν Ελλάδι αδερφούς μας, που το περιμένουν με τις λαμπάδες των και τας οικογενείας των, δια να γεμίσουν φώτιση τας ψυχάς των και τα καντήλια των. Αφού εδέησε ο ιπτάμενος εραστής απ’ το Μπογιάτι να προσγειωθεί εις το διεθνές αεροδρόμιον των Ιεροσολύμων δια να μας γλυκάνει και να μετριάσει τα μπινελίκια μας εκέρασεν τουλούμπες απ’ τα χεράκια του εν Χριστώ αδερφού Παρλιάρου Στυλιανού και μας ησπάσθη την δεξιάν. Βεβαίως πολλοί εξ ημών τραβηχτήκαμεν διότι νιώσαμεν αηδίαν απ’ τους γλυκασμούς του που εμύριζαν μουνίλα και γαλοπούλα καπνιστή. Κι αντί να σπεύσει ο άτιμος δια να αναχωρήσωμεν για την πατρίδαν ήθελε να μας κεράσει σάντουιτς με ριζότο και γίδα βραστή. Ο Άγιος Καρπαθίων και Κάτω Μουχρίτσας του έριξε ένα ξεγυρισμένο καντήλι. Ο πιλότος συνετίσθει και απεφάσισε να αναχωρήσει αμέσως. Απογειωθήκαμεν συγκινημένοι απ’ τους Αγίους τόπους ύστερα απ’ την σοβαρήν περιπέτειαν της καθυστερήσεως. Τοποθετήσαμε την λαμπάδαν με το Άγιον φως εις την business class και εδέσαμε τις ζώνες μας. Αφού εκάμναμεν το σταυρό μας δια να έχομεν πτήσιν ασφαλή ανοίξαμε το μπολ με τα κεφτεδάκια που είχε ετοιμάσει ο άγιος Αντιοχείας μαζί με άρτο και κρασί Ρομπόλα. Κάποια στιγμή ηκούσθει σαματάς και χριστοπαναγίες εκ των τεσσάρων θεματοφυλάκων διάκων της αγίας φλογός. Η ατυχία μας ηκολούθει ακροποδητί. Ω τι είχεν διαμειφθεί! Ο Άγιος Στουτγάρδης και Μέσης Αφρικής έβαλεν πιστολάκι δια να στεγνώσει την κοτσίδα του που είχεν κρατήσει υγρασίες απ’ το πρωινό λούσιμο και έσβησεν ακαριαίως το Άγιον Φως. Πανικός και σκηνές αλλοφροσύνης. Τι θα πάμε τώρα πίσω εις την πατρίδαν μιαν σβηστή λαμπάδα με τον Γκούφη! οποίαν ντροπή! Ζόφος εκατέκλυσε την αεροκαμπίναν. Ο Άγιος Συμεών εκ Πάργας Θεσπρωτίας ενόμισεν πως πέφτωμεν διότι ο άτιμος πιλότος αερογαμεί και εβγήκεν αλλόφρων εκ της τουαλέτης με τα ράσα ως τον αφαλόν και τον κούραδον ετοιμοπόλεμον. Κοινώς τα κάμναμεν σκατά και αφού περιπαθώς επέσαμε εις δίνην μελαγχολίας ο Άγιος Περγάμου και Λιοσίων επέταξε μια μεγαλοφυή ιδέαν. Να ανάψωμεν τη λαμπάδα εκ νέου με αναπτήραν. Ακολούθησαν πανηγυρισμοί και ζητωκραυγαί δια την φαεινή ιδέα του. Ο Άγιος Ζωνιανών και Τήλου έβγαλε το τσακμάκι του και άναψε τη λαμπάδαν με σφοδρόν γέλωτα κάνοντας πλάκα αφού φύσαγε τη φλόγα και την ξανάναβε για να μας δείξει πως το πρόβλημα ελύθηκε και οι Έλληνες δεν θα μείνουν με τη λαμπάδα στο χέρι. Ακολούθησε πάρτυ με σιντί από λάιβ ολονυχτία στο Βατοπέδι. Ήτο μια αξέχαστη μεταφορά θείου φωτός εις την πατρίδα. Η ώρα έφτασεν. Το αερόπλοιον ετροχιοδρομούσε εις το Ελευθέριος Βενιζέλος και ένα σμάρι πιστών επλησίαζε το σκάφος με κατάνυξη προεξάρχοντος του πρωθυπουργού Αλεξίου Τσίπρα. Η πόρτα άνοιξεν και το Άγιον φως με τιμές αρχηγού κράτους έφτασε εις τα πάτρια Ελληνικά Εδάφη. Η μπάντα παιάνιζε. Η μυροβόλος Άνοιξις εσκόρπιζε το αεράκι της και οι πιστοί μετέδιδαν με θωπίαν το χαρμόσυνον μαντάτο. Ο Άγιος Ορχομενού και Οιχαλίας άναψε τη λαμπάδα του πρωθυπουργού και τον ησπάσθει τρις. Ο πρωθυπουργός κρατούσε τη λαμπάδα με το αριστερό του χέρι. Το πλήθος αλαλάζοντας εφώναξε: Θαύμα, θαύμα. Πρώτη φορά Αριστερά.

    https://dromos.wordpress.com/2015/04/11/%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%86%CF%89%CF%82/

  19. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=40499
    ……………

    Ο Καμμένος προσφέρει κάτι πιο πολύτιμο από τον εθνολαϊκισμό. Νομιμοποιεί τη νοηματική ισοπέδωση που προκαλεί ο ανορθολογισμός ώστε όλα να ακούγονται εξίσου πιστευτά και δυνατά (συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο); τη συνωμοσιολογία (επιτροπή χρέους, ερωτήματα εξεταστικής) ώστε να καταστρέφεται ο κοινός νους; την κατασκευή εχθρών (παρελάσεις, στεφάνια στα Ίμια, Γερμανοί, μνημόνιο) ώστε να λειτουργούν τα βασικά ένστικτα κάθε υγιούς συνιστώσας. Ο Καμμένος δεν είναι κάτι ξένο στον ΣΥΡΙΖΑ. Πολύ περισσότερο από 14η συνιστώσα του είναι ο πολιτικός ΣΥΡΙΖΑ εσωτερικού. Ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις εκλογές. Όμως ο Καμμένος δίνει βάση στη διακυβέρνησή του. Με τον Καμμένο η κακοφωνία γίνεται πλουραλισμός. Η ανευθυνότητα τόλμη. Η επιπολαιότητα πρωτοτυπία. Το μίσος δίκιο. Ο στιγματισμός δικαιοσύνη.

    Έτσι πορεύεται στην Ελλάδα ο κυβερνών ΣΥΡΙΖΑ. Δεν προχωρά, δεν κυβερνά. Για να απορροφήσει την πραγματικότητα που πεισματικά αρνιόταν, έχει ανάγκη το πλαίσιο ΑΝΕΛ.

    ……………….

    http://politicalreviewgr.blogspot.gr/2015/04/blog-post_24.html?spref=fb

    Η δυαδική εξουσία και το Τρελό Καράβι
    Του Πέτρου Παπασαραντόπουλου

    …………………………

    Tσίπρας εσωτερικού και Τσίπρας εξωτερικού

    Ένας λενινιστής, λοιπόν, θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα το 2015, δεδομένου ότι επιβεβαιώνεται πλήρως, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η θεωρητική ιδιοφυΐα του μέντορα του. Είναι σαφές ότι στην Ελλάδα του «πρώτη φορά Αριστερά» έχουμε δυαδική εξουσία. Τα Σοβιέτ είναι η Ζωή Κωνσταντοπούλου και η Προσωρινή Κυβέρνηση Κερένσκι είναι ο Αλέξης Τσίπρας. Ή καλύτερα, για την ακρίβεια της περιγραφής, ο Αλέξης Τσίπρας εξωτερικού, δεδομένου ότι ο Αλέξης Τσίπρας εσωτερικού μάλλον είναι ενταγμένος στον παράνομο μηχανισμό των Σοβιέτ.

    Έχουμε λοιπόν τον Αλέξη Τσίπρα εξωτερικού να διαβεβαιώνει, όπου σταθεί και όπου βρεθεί (στο εξωτερικό πάντα), ότι το χρέος θα πληρωθεί, ότι στην τελευταία τετραετία έχουν γίνει σημαντικά βήματα στον εξορθολογισμό των δαπανών, και την ίδια στιγμή την ΠτΒ Ζωή Κωνσταντοπούλου να συγκροτεί την Επιτροπή Αλήθειας Δημόσιου Χρέους, η οποία πριν καν ολοκληρώσει τις εργασίες της έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το χρέος, ως απεχθές[2], πρέπει να διαγραφεί.

    Προκειμένου δε να εμπεδωθεί από τον «λαό» η Αλήθεια, ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής, που μέχρι τώρα μετέδιδε τις συνεδριάσεις της Βουλής και αρκετά καλές ταινίες και ντοκιμαντέρ, άρχισε να μεταδίδει, χωρίς οποιονδήποτε αντίλογο, ντοκιμαντέρ πρωτόγονης αντιμνημονιακής προπαγάνδας, όπως το Debtocracy και το Katastroika, θυμίζοντας τις χειρότερες προβλέψεις του Όργουελ στο 1984 και στη Φάρμα των Ζώων[3].

    ………………………

    Κυβέρνηση και Εξουσία

    Αντίθετα, υπάρχουν συνειδητοί λενινιστές, όπως ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης που δήλωσε στη Βουλή ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την κυβέρνηση αλλά δεν έχει την εξουσία»[4]. Η δήλωση αυτή, που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη, συμπυκνώνει τον σκληρό πυρήνα της λενινιστικής αντίληψης για το κράτος. Το αστικό κράτος πρέπει να καταληφθεί εξ εφόδου και στη συνέχεια να συντριβεί. Μέχρι να το συντρίψουν, πρέπει να αλωθεί από τα μέσα με την τοποθέτηση ημετέρων σε θέσεις-κλειδιά.

    Αυτονόητο είναι ότι αυτή η αντίληψη δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές της φιλελεύθερης δημοκρατίας που, αφελώς, θεωρεί ότι οι εκλογές αναδεικνύουν κυβέρνηση που με τη σειρά της ασκεί την εξουσία της μέσω των συντεταγμένων οργάνων της πολιτείας, εφαρμόζοντας τους νόμους και το σύνταγμα της χώρας.

    ……….

    Το Τρελό Καράβι

    Στο σημείο αυτό είναι απαραίτητο να επισημάνουμε ότι υπάρχει και μια άλλη, καταφανώς αντιλενινιστική σχολή σκέψης, η οποία υποστηρίζει ότι τα πεπραγμένα της κυβέρνησης έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τους την ασυναρτησία και την αντιφατικότητα, την αδυναμία κατανόησης του συσχετισμού δυνάμεων και την επίκληση μιας νεφελώδους πολιτικής διαπραγμάτευσης προκειμένου να μην αποδειχτεί, εν τοις πράγμασι, η ένδεια των προεκλογικών εξαγγελιών και το αβάσιμο των υποσχέσεων που έχουν δοθεί, κυρίως προς τις οργανωμένες ομάδες συμφερόντων.

    Εις επίρρωση αυτών των απόψεων, επαναλαμβάνω προς εμπέδωση αντιλενινιστικών απόψεων, αναφέρουν ότι η πορεία της κυβέρνησης προσομοιάζει με τη στάση του ΚΚΕ μετά την απελευθέρωση του 1944 μέχρι την αρχή του Εμφυλίου, την οποία ο μαρξιστής ιστορικός Φίλιππος Ηλιού είχε χαρακτηρίσει ως το «Τρελό Καράβι»:

    …………….
    Για όσους αναρωτιούνται ποια από τις δύο προσεγγίσεις είναι η πλέον βάσιμη, η λενινιστική θεωρία της δυαδικής εξουσίας ή η ασυναρτησία του τρελού καραβιού, η απάντηση είναι ότι, εν τέλει, και οι δύο οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα: Η χώρα οδηγείται πλησίστια στα βράχια[7], χωρίς οποιαδήποτε δυνατότητα αλλαγής πορείας. Κάποιοι, ελάχιστοι, υποψιασμένοι επιβάτες βλέπουν με φρίκη την επερχόμενη πρόσκρουση σε αργή κίνηση και οι υπόλοιποι φαντασιώνονται ότι ο από μηχανής Θεός θα σώσει και πάλι τη χώρα.

  20. Ο/Η pelekanos92 λέει:

    Να θυμήσουμε μόνο πως όπου σβήνει ένα φως, πυκνώνει το σκοτάδι…
    Χριστός ανέστη!!! Χρόνια πολλά!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s