Ένα ερώτημα για το ΚΚΕ και την κα Λιάννα Κανέλλη

Με αφορμή μια βαθιά υπόκλιση κι ένα χειροφίλημα στη Σπάρτηlask4apr15

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Έχουμε με διάφορες αφορμές αναφερθεί στον μητροπολίτη Σπάρτης. Αντισημητισμός στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης, σιωπή στην τραγωδία των Πακιστανών εργατών γης της Σκάλας και καθόλου πειστική απάντηση στην αποκάλυψη του φύρερ πως είχε βάλει ένα ολόκληρο γηροκομείο να ψηφίσει τη ναζιστική συμμορία, είναι τρεις από αυτές. Συνοπτικά ο αναγνώστης μπορεί να τις δει, μαζί με κάμποσες ακόμη, ε δ ώ, όπου καλούσαμε, μάταια, τον ευσεβή τοπικό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ.Αραχωβίτη να ασκήσει τον οφειλόμενο έλεγχο, για τον οποίο πληρώνεται αδρά σε καιρούς μεγάλης κρίσης, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ δεν φιλοτιμήθηκε να μειώσει τις προκλητικά προνομιακές απολαβές των βουλευτών. Να προσθέσω επιβαρυντικά και την εκφρασμένη υπερβολική εκτίμηση του δεσπότη και στο πρόσωπο του ακροδεξιού αντισημίτη Καρατζαφέρη («Nαυτεμπορική», 26.9.2009), που φανερώνει, αν μη τι άλλο, και τις περίεργες αντιλήψεις του για την έννοια του καλλιεργημένου ανθρώπου: «Είστε ένας άνθρωπος της Εκκλησίας, ένας άνθρωπος καλλιεργημένος (sic). Έχετε κλείσει στην καρδιά σας Χριστό και Ελλάδα. Για μένα αυτό λέει πολλά και πιστεύω ότι λέει και για όλη την Ελλάδα». Σε ένα τέτοιο κλίμα λοιπον μπορεί να κυκλοφορούν θριαμβευτικά σε τοπικούς ιστότοπους πληροφορίες όπως αυτή: «19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2011. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» (leimonitis.blogspot.gr). Να προσθέσω πως ο μητροπολίτης φέρει όπως όλοι οι προκάτοχοί του από τις αρχές του 14ου αι., μέσα στην επαρχία του το βλάσφημο τίτλο «Παναγιότατος», ο οποίος έχει απονεμηθεί με χρυσόβουλο του κακούργου αυτοκράτορα Ανδρόνικου Β΄, ο οποίος είχε προσλάβει ως μισθοφόρους τους συμμορίτες της εγκληματικής οργάνωσης «Καταλανική Εταιρεία», που λεηλάτησε και κατέσφαξε με κτηνωδία χιλιάδες κατοίκους της υπόδουλης ελληνικής επαρχίας της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, με μεθόδους που θα ζήλευαν και οι Ναζιστές εγκληματίες.

Έχουμε από το 2009 επικρίνει τη συνεργαζόμενη με το ΚΚΕ ευσεβέστατη βουλευτίνα Λ.Κανέλλη, για τις πολύ περίεργες και έξω από την αριστερές ιδέες δηλώσεις της και πρακτικές, στις οποίες προστέθηκαν έκτοτε πέρα από τη δημοσιογραφική συνεργασία της με το μετέπετα βουλευτή του ‘Λάος’ Αϊβαλιώτη και τη δηλωμένη εκτίμησή της στο Χουντοδουλο, κάποιες φιλικές της συνευρέσεις με το δεσπότη Πειραιά και με τον κ. Μπαλτάκο. Είχαμε εκτιμήσει όμως ιδιαίτερα («Η Λιάνα ήταν λεβεντιά»-11.6.2012) τη γενναία στάση της κας Κανέλλη απέναντι στον υπόδικο σήμερα ναζιστή Κασιδιάρη, στάση που αποκτά ιδιαίτερη αξία αν συγκριθεί με αυτήν του Προέδρου κ.Π.Παυλόπουλου.
Όμως η κα Κανέλλη γνωρίζει τον τρόπο να προκαλεί τα δημοκρατικά αισθήματα κι έτσι δεν δίστασε να συναντηθεί στη Σπάρτη με το δεσπότη, να υποκλιθεί μπροστά του και να ασπαστεί τη δεξιά του. Αυτό συνέβη στις 28.3, στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου, σε εκδήλωση με θέμα: «Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες …», που οργάνωσε το «Ινστιτούτο Σπάρτης» με τη χορηγία του Δήμου.
Στη Σπάρτη έχει εκλεγεί για πρώτη φορά αριστερόστροφος δήμαρχος, συνεργαζόμενος παλιότερα με το ΚΚΕ και στη Λακωνία αριστερός βουλευτής. Δυστυχώς και οι δυο ακολουθούν την πεπατημένη. Έσπευσε (29.4.2014) ο πρώτος σε προεκλογική συνάντηση με τον μητροπολίτη και με τον αντικανονικο επίσκοπο «βοηθό» (!) του και σε εορταστικό Εσπερινό στο Γύθειο, σχεδόν αμέσως (2.2) μετά την εκλογή του, ο δεύτερος, που στήθηκε καμαρωτός και στην πρώτη γραμμή των επισήμων της δοξολογίας της 25ης Μαρτίου. Η Αριστερά, αρνούμενη έμπρακτα την ανθρωπιστική κληρονομιά του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα, όχι μόνο δεν αναλαμβάνει τον αυτονόητο διαφωτιστικό της ρόλο και την ιστορική κοινωνική της ευθύνη, αλλά στεγάζει επαγγελματίες πολιτευτές, πολλοί από τους οποίους ελάχιστα διαφέρουν από τους συντηρητικούς συναδέλφους τους, αδυνατώντας ακόμη και σε επίπεδο συμβολισμών να δώσουν ένα διακριτό στίγμα. Προσωπικά δεν νομίζω πως θα ενοχλούσε κανέναν τίμιο και δημοκρατικό άνθρωπο μια ιδιωτική και έμπρακτη ευσέβεια οποιουδήποτε στην Αριστερά. Προκαλεί όμως κάθε τίμιο άνθρωπο η αγοραία, δουλική και υποκριτική εκδήλωση θρησκευτικότητας του προέδρου και δεκάδων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, που προεκτείνεται μοιραία και σε ανάλογες συντηρητικές πολιτικές συμπεριφορές, που αποπνέουν και οσμή συναλλαγής. Στην υπόθεση της ενδεχόμενης νόθευσης του εκλογικού αποτελέσματος, με θύματα εξαρτημένους από τη Μητρόπολη ανήμπορους να αντισταθούν γέροντες, το μοναδικό ενδιαφέρον από πλευράς Αριστεράς μετά την αποκάλυψη της είδησης, ήταν η υποκριτική στάση του τότε βουλευτή Δ.Παπαδημούλη, που κατήγγειλε μέσω twitter και ξόφλησε, ξεχνώντας πως υπάρχει και η διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου και η δυνατότητα υποβολής αναφοράς στην αρμόδια εισαγγελική αρχή:
«Τρία ‘καυτά’ ερωτήματα έθεσε μέσα από τον λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δ.Παπαδημούλης. …. ‘Ο Μιχαλολιάκος ‘δίνει’ Μητροπολίτες που δίνουν λεφτά κ ψήφους στη ΧΑ. Τι απαντούν οι ίδιοι; Τι λέει η Εκκλησία; Θα ρωτηθούν απ τους Δικαστές;’ ….» (paraskhnio.gr, 13/12/2013 18:56).

Ασφυκτιά σήμερα η Σπάρτη και ο Νομός, όπως λίγο πολύ και όλη η ελληνική επαρχία, από ένα κλίμα θρησκευτικής υποκρισίας, κοινωνικού συντηρητισμού και εθνικισμού, που επιδεινώθηκε με την οικονομική κρίση η οποία έφερε ανεργία και κοινωνική απορρύθμιση. Θέλει πολλή δουλειά για να αντιστραφεί η παρακμή, μέσα από θαρραλέα και εμπνευσμένη αριστερή και δημοκρατική πολιτική, με παροχή πραγματικής Παιδείας και με υγιείς διαδικασίες οικονομικής ανάκαμψης. Δύσκολα πράγματα που θέλουν χρόνο. Στο μεταξύ υπάρχουν ακόμη και σ’αυτή τη φωλιά της συντήρησης με την πανελλαδικά ισχυρότερη εκλογική παρουσία της Χ.Α., πυρήνες αντίστασης και εναλλακτικές φωνές, που παρά τις επί μέρους διαφωνίες που μπορεί να έχει κάποιος προοδευτικός άνθρωπος, δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει τη νεανική αθωότητα, τη μαχητικότητα, τη δίψα για Δικαιοσύνη και για Πολιτισμό. Σίγουρα η συνείδηση της τοπικής Αριστεράς και η μνήμη των παλιών αγώνων κοινωνικής και εθνικής αντίστασης, στεγάζονται καλύτερα σε δυο ριζοσπαστικές νεανικές οργανώσεις, στην πρωτεύουσα και στη Σκάλα του λακωνικού Νότου με τις καλύβες του μπαρμπα-Θωμά, παρά στους δυο ολοένα και πιο ενσωματωμένους στο τοπικό σύστημα νοοτροπιών και εξουσίας ιθαγενείς μηχανισμούς της κοινοβουλευτικής Αριστεράς, αφού ακόμη και το ΚΚΕ όχι μόνο ξέχασε το καθήκον του απέναντι στους ξένους δουλοπάροικους αλλά υποβάλει μέσω της πληθωρικής βουλευτίνας του τα σέβη του στον τοπικό ιερό φεουδάρχη, δίνοντάς του έτσι το συγχωροχάρτι που χρειάζεται για να ξεπλύνει όχι μονο τις σιωπές, τις απουσίες και τις μισαλλοδοξίες του, αλλά και τις, ουσιαστικά, αναπάντητες αποκαλύψεις του φύρερ.

Ενδεικτικά διαβάστε:
1)«η σύντομη ιστορία της Πακιστανικής κοινότητας στην Λακωνία»
2) “…Τη Δευτέρα 2 Φλεβάρη θα γίνει προβολή του Ντοκιμαντέρ ‘Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου’ και θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συντελεστές Ν. Βεντούρα και Λ. Χ.Θωμά. .. στο Εργ.Κέντρο Σπάρτης,..”.

ΥΓ1
Παρακολουθείστε το βίντεο. Η κυρία Κανέλλη εμφανίζεται στην αρχή του φουριόζα, πανευτυχής, υποκλινόμενη και χειροφιλώντας το μητροπολίτη: «Ο μόνος Λάκων που με πήρε τηλέφωνο να μου ευχηθεί και να με συγχαρεί» (και αυτό δεν σας προβληματίζει μαντάμ;).

ΥΓ2
Άλλη μια υπόθεση που δεν φαίνεται να έχει ερευνηθεί από τη Δικαιοσύνη, για την οποία ούτε η Αριστερά, έδειξε κάποιο ενδιαφέρον να θέσει ερωτήματα σε κάθε αρμόδιο: «ηχητικό απόσπασμα από τηλεφωνική συνομιλία μεταξύ του Λαγού και του Σωτήρη Δεβελέκου, που είχε συλληφθεί για οπλοκατοχή. Ομολογούν μέχρι και βιασμό κοριτσιού στα γραφεία τους στη Σπάρτη που συγκαλύφθηκε…», ακούστε το διάλογο των δυο ναζιστών από το 9ο λεπτό και μετά.

Advertisements
This entry was posted in φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ένα ερώτημα για το ΚΚΕ και την κα Λιάννα Κανέλλη

  1. Ο/Η bill λέει:

    Ο δήμαρχος μπορεί να ήταν αριστερόστροφός (τρίχες πάντα δεξιός ήταν αλλά το ΚΚΕ στα χωριά που έβγαινε είχε καλό ποσοστό και το έπαιξε καλά για να εκλεγεί) παλιά αλλά τώρα εκλέχθηκε υποστηριζόμενος από ΝΔ, ΛΑΟΣ και ΧΑ. Γενικά στις δημοτικές της Σπάρτης ο πρώην δήμαρχος (ΝΔ) κατέβαινε τώρα υποστηριζόμενος από το ΠΑΣΟΚ (Γρηγοράκος) και ο νυν από τους παραπάνω. Τελικά το αποτέλεσμα το καθόρισαν οι τσιγγάνοι με τον γνωστό τρόπο. Δηλαδή ο πρώην ήρθε πρώτος την πρώτη Κυριακή αλλά πήρε την δεύτερη περίπου 2500 ψήφους λιγότερους από την πρώτη οι οποίοι σε ποσοστό περίπου 70% πήγαν στον νυν. Θαύμα του πενηντάευρου. Για να μην λέτε μόνο για τον Μιχαλολιάκο ότι παίρνει ψήφους.

  2. Ο/Η Αναξίμανδρος ο φιλόσοφος στη Σπάρτη λέει:

    μερικά διαμαντάκια πρέπει να τα τεκμηριώνετε αγαπητοί φίλοι

    http://www.naftemporiki.gr/story/232274/sunantisi-g-karatzaferi-me-to-mitropoliti-monembasias-kai-spartis
    Συνάντηση Γ. Καρατζαφέρη με το Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης

    Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009 12:49
    Συνάντηση με το Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης είχε σήμερα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης,

    «Είστε ένας άνθρωπος της Εκκλησίας, ένας άνθρωπος καλλιεργημένος Έχετε κλείσει στην καρδιά σας Χριστό και Ελλάδα. Για μένα αυτό λέει πολλά και πιστεύω ότι λέει και για όλη την Ελλάδα», δήλωσε απευθυνόμενος προς τον κ. Καρατζαφέρη ο Μητροπολίτης.

    Από την πλευρά του ο κ. Καρατζαφέρης άκουσε προσεκτικά τα θέματα που έθεσε ο Μητροπολίτης και εξήρε το πνευματικό και φιλανθρωπικό έργο της Μητρόπολης.

    http://leimonitis.blogspot.gr/2011/09/blog-post_4694.html

    ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ ΣΚΑΛΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

    ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ 28-11-2011: ΣΚΑΛΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

    Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    • Με νόμο του κράτους απαλλάσσονται την καταβολής κάθε φόρου στο ελληνικό δημόσιο • Γνωστές τεράστιες βιομηχανίες που λειτουργούν στην Ελλάδα, είναι εβραϊκών συμφερόντων και δεν πληρώνουν κανέναν φόρο!!!

  3. Παράθεμα: Ένα ερώτημα για το ΚΚΕ και την κα Λιάννα Κανέλλη | αυτόνομη πρωτοβουλία ενάντια στην λήθη

  4. Παράθεμα: Ένα ερώτημα για το ΚΚΕ και την κα Λιάννα Κανέλλη | grassrootreuter

  5. Ο/Η Eco λέει:

    Περί θρησκείας σε ένα εκπληκτικό δεκάλεπτο του G.Carlin. υποτιτλισμένο στα Ελληνικά

  6. Ο/Η Kάποιος λέει:

    https://skalalakonias.wordpress.com/
    κάλεσμα αλληλεγγύης στους 51 μετανάστες που κρατούνται στο Γύθειο

    furdenkommunismus / 3 ημέρες ago

    Όπως μάθαμε σήμερα απ’ τα casual ρατσιστικά ΜΜΕ του λακωνικού βούρκου, 51 μετανάστες σε ιστιοφόρο ανακαλύφθηκαν από ένα ναυαγοσωστικό σκάφος της ελληνικής ακτοφυλακής. Το άρθρο [1] που αναπαράγεται πανομοιότυπα σε διάφορα ΜΜΕ τονίζει τον ανθρωπιστικό ρόλο της δημοκρατίας που τους βρήκε σε δυσχερή θέση και τους έσωσε τη ζωή. Φυσικά μόλις οι μετανάστες πάτησαν στη στεριά οι μπάτσοι τους συνέλαβαν και τους φυλάκισαν πιθανόν στο αστυνομικό τμήμα Γυθείου ή κάπου αλλού, δεν αξίζει άλλωστε προς το παρόν να αναφερθεί στο δημοσίευμα.

  7. Ο/Η Καραδεξιός αλλά τίμιος λέει:

    Ώστε δέσποτα έλεγες για τον καρατζαφύρερ: «Είστε ένας άνθρωπος της Εκκλησίας, ένας άνθρωπος καλλιεργημένος (sic). Έχετε κλείσει στην καρδιά σας Χριστό και Ελλάδα. Για μένα αυτό λέει πολλά και πιστεύω ότι λέει και για όλη την Ελλάδα».

    τι λες βρε δέσποτα;

    http://www.makeleio.gr/?p=314640
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: ΣΑΚΑΤΕΨΑΝ ΤΗΝ ΞΑΝΘΙΑ ΠΟΥ ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ-ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟ “ΒΑΘΥ ΛΑΡΥΓΓΙ” ΠΟΥ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΝΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ-ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ “ΦΑΚΕΛΟ Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ”;

    Δημοσιεύθηκε: 06/04/2015 07:47 Makelaris http://www.makeleio.gr/?p=314640

  8. Ο/Η Καραδεξιός αλλά τίμιος λέει:

    http://veteranos.gr/pia-ine-zoiri-xanthia-pou-karfose-ton-karatzaferi/

    Ποιά είναι η «ξανθιά» που (κάρφωσε) τον Καρατζαφέρη;

    Μια ( ξανθιά ) που ήταν κοντά στο περιβάλλον του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ φέρεται να είναι ο (Ιούδας που κάρφωσε) τον Καρατζαφέρη! http://veteranos.gr/pia-ine-zoiri-xanthia-pou-karfose-ton-karatzaferi/

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://skalalakonias.wordpress.com/2015/04/06/nosokomeiospartis/

    Σχετικά με την σύλληψη μιας μετανάστριας αποκλειστικής νοσοκόμας στο Νοσοκομείο Σπάρτης

    …………………………..

    Η Αυτόνομη Πρωτοβουλία Ενάντια στην Λήθη θέλει να εκφράσει την αλληλεγγύη και συμπαράσταση της στην μετανάστρια νοσοκόμα από την Αλβανία. Η σκέψη μας και ίσως όποια βοήθεια με τα ελάχιστα μέσα που έχουμε ως συλλογικότητα (έστω και καθυστερημένα) είναι στην διάθεση της. Οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την κατάσταση είναι χρήσιμη, γιαυτό να μην διστάσει κανείς να μας γράψει.

  10. Ο/Η Μητροπολίτης Σαλαμίνας και Αγκιστρίου λέει:

    https://enthemata.wordpress.com/2015/04/05/taleb/

    O δεύτερος βασανισμός του Ουαλίντ Ταλέμπ


    5 Απριλίου 2015 5 σχόλια

    «Να σιχαίνεσαι το ψωμί που τρως»

    του Γιάννη Χατζηδημητράκη

    «Δεν είναι δικό σου το παιδί;» «Τι προβλέπει η θρησκεία σου για τους άπιστους;» «Μια χαρά σε βλέπω να κόβεις βόλτες». Με την υποβολή τέτοιων ερωτήσεων ολοκληρώθηκε την περασμένη Τρίτη η «επανάληψη» των βασανιστηρίων του Ουαλίντ Ταλέμπ. Σε δύο πράξεις: μετά την κατάθεση και περιγραφή των βασανιστηρίων τα οποία υπέστη, αυτή τη φορά σειρά είχε η εξέτασή του από την υπεράσπιση. Εξέταση εξαντλητική, προκλητική, που προσέβαλε πολλές φορές την κατάσταση της υγείας, την υπόληψη, την οικογένεια και την θρησκεία του Ουαλίντ. Μια ρατσιστική εξέταση από την υπεράσπιση ενός ρατσιστικού εγκλήματος. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και το αυτονόητο savoir vivre των δικαστικών αιθουσών –το να απευθύνεται κάποιος στον μάρτυρα στον πληθυντικό– κατακτήθηκε μόνο χάρη στην πίεση και τις πολλαπλές παρεμβάσεις των δεκάδων αλληλέγγυων που είχαν κατακλύσει την αίθουσα. Ούτε είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο συνήγορος αποκάλεσε τον μάρτυρα κατηγορούμενο — για κάποιους, φαίνεται, ότι οι απόκληροι αυτού του κόσμου έχουν θέση στα δικαστήρια μόνο ως κατηγορούμενοι, ποτέ ως κατήγοροι.

    Τα βασανιστήρια στα οποία υποβλήθηκε ο Ουαλίντ, όπως κατέθεσε ο ίδιος, είναι βασανιστήρια φριχτά, που θα έπρεπε να προκαλέσουν αν όχι ενοχές, τουλάχιστον προβληματισμό σε όλους αυτούς που έθρεψαν το τέρας και το άφησαν ελεύθερο να σκορπά τον πόνο και τον τρόμο. Αντ’ αυτού, μόλις δυο μέρες πριν ο Α. Σαμαράς επανέλαβε για πολλοστή φορά την ατάκα για «ορδές λαθρομεταναστών που κατέλαβαν ξανά το κέντρο της πόλης», ρίχνοντας τους σπόρους του για να βλαστήσουν νέοι φουρνάρηδες της Σαλαμίνας και φραουλοπαραγωγοί της Μανωλάδας.

    Θέλω να σταθώ σε ένα σημείο της κατάθεσης Ουαλίντ. Η πρώτη φάση των βασανιστηρίων έλαβε χώρα στο εργαστήριο του φούρνου, με μια απλή τζαμαρία να το χωρίζει από το πρατήριο και σε οπτική επαφή με εργαζόμενους εκεί ή τυχόν πελάτες που θα έμπαιναν μέσα εκείνη τη στιγμή. Σκέφτομαι πόσο «πετυχημένη» αποδείχθηκε η ρητορική του μίσους, που έκανε έναν «νοικοκυραίο» και «επαγγελματία» να προβαίνει σε βασανιστήρια παρέα με το γιο του και τους φίλους του σε κοινή θέα, σαν να είναι μια φυσιολογική διαδικασία, σαν το ζύμωμα του ψωμιού. «Να σιχαίνεσαι το ψωμί που τρως», γύρισε και μου είπε μια κυρία που καθόταν δίπλα μου στην αίθουσα, η οποία είχε έρθει από τη Σαλαμίνα να παρακολουθήσει τη δίκη. Τι τέρας αφήσαμε να κυκλοφορεί ελεύθερο και κοντεύει να μας καταπιεί όλους.

    Το ξέπλυμα αυτής της ντροπής και η συγγνώμη που οφείλουμε στους Ουαλίντ αυτού του κόσμου είναι ένας από τους λόγους που με ώθησαν να πάω στο δικαστήριο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτός. Η στήριξη των αλληλέγγυων στις δικαστικές μάχες είναι απαραίτητη, για τη διαφύλαξη των όρων της ορθής διεξαγωγής τους, όπως φάνηκε και χθες (και έχει φανεί, από την ανάποδη, σε πολλές δίκες Χρυσαυγιτών). Έβαλε φρένο σε απαράδεκτες και αντιδικονομικές συμπεριφορές της υπεράσπισης και στήριξε πρακτικά και ηθικά τον Ουαλίντ, ώστε να βγάλει εις πέρας αυτή την επώδυνη διαδικασία. Αυτή τη φορά ο Ουαλίντ δεν ήταν μόνος του. Όπως δεν θα πρέπει να είναι μόνοι τους και αυτοί που θα δώσουν τη μάχη στη δίκη της Χρυσής Αυγής, για να ρίξουμε το τέρας στον σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας.

    O Γιάννης Χατζηδημητράκης είναι κοινωνιολόγος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s