«Αυτά είναι περίπου και τα σχετικά ρεαλιστικά αιτήματα που μέσες-άκρες ζητούν να ικανοποιηθούν οι απεργοί»

Χάριν δημοκρατικού διαλόγου: Σχόλιο-απάντηση του σχολιαστή tory anarchist σε απάντηση της ανάρτησής μας «Κάτω τα χέρια απ’ τους αγωνιστές» (χε-χε)

rebels5.12.14«Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το «προσπαθώ να τα βγάλω πέρα» με τους αγώνες για τη χειραφέτηση του ανθρώπου. Δηλαδή κάποιος που πασχίζει για την επιβίωσή του είναι «αγωνιστής»; Δεν είναι αυτό το κριτήριο και ασφαλώς δεν το λέω για να μειώσω κανέναν ηθικά. Κι εγώ άλλωστε άνεργος είμαι, αλλά την καθημερινή μάχη για τα ψίχουλα που δίνουν τα αφεντικά δεν την ονομάζω και πολιτικό αγώνα, μάλλον συμβιβασμό με τις υπερσύγχρονες μορφές κρυπτοδουλείας θα την ονόμαζα… όχι τίποτα άλλο για να μην διαστρεβλώνουμε τις έννοιες.

Τους αντιεξουσιαστο-έτσι δεν τους διόρισε κανείς. Οι συνελεύσεις συντονισμού, δράσης και κινητοποίησης είναι ανοιχτές, άρα δυνητικά μπορείτε κι εσείς να πάτε σ’ αυτές κε αρθρογράφε, να καταθέσετε τις απόψεις σας και που ξέρετε, ίσως και οι υπόλοιποι να συμφωνήσουν μαζί σας και να ακολουθήσουν τη δική σας λογική εφόσον θα κρίνετε αποτελεσματική πολιτικά και πιο αξιόλογη ηθικά. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να σας ενδιαφέρει ο ρόλος των ιδρυμάτων εγκλεισμού και της τιμωρητικής πειθαρχίας των φυλακών ως «δημοκρατικές» πολιτικές επανένταξης στην κοινωνία. Αν όμως έχετε την άποψη ότι «εφόσον ο άλλος κατηγορείται για βόμβες και καλάζνικοφ άρα του αξίζει να λιώσει στα κολαστήρια να μάθει (τι να μάθει άραγε;;)», τότε θα διατηρήσετε να έχετε αυτές τις, απαρχαιωμένες αν μου επιτρέπετε, απόψεις περί σωφρονισμού και μεταμέλειας.

Γενικότερα τα υποκείμενα δεν είναι τέτοια μόνο όταν υπάρχει κάποιος διορισμένος γι’ αυτά. Στη ζωή, υπάρχει και το ενδεχόμενο της αδιαμεσολάβητης πρωτοβουλίας, δεν χρειάζεται να πάμε όλοι στον κοινοτάρχη, τον δημοτικό σύμβουλο ή να πάρουμε γραμμή από τα ανώτατα κλιμάκια κάποιου Κόμματος ώστε να δράσουμε πολιτικά. Αυτό κι αν είναι κλασική νεοελληνική μικροαστική νοοτροπία on how to do politics. Κι επίσης, δεν νομίζω οι συγκεκριμένοι αντιεξουσιαστο-έτσι ισχυρίζονται ότι εκπροσωπούν κάποιον πέραν απ’ τους εαυτούς τους. Τουλάχιστον στη δική μου την αντίληψη δεν υπέπεσε κάποια ρητή αναφορά από πλευράς τους ότι εκπροσωπούν την κοινωνία, τον λαό, το έθνος κ.ο.κ. Ισχυρίζονται μονάχα ότι αγωνίζονται για τους καταπιεσμένους των φυλακών. Όχι εις το όνομά τους, αλλά εις ένδειξη αλληλεγγύης. Να θυμίσω ότι κάνουν περίπου ένα μήνα απεργία πείνας ορισμένοι «τρομοκράτες» και αυτός είναι ο ρόλος των κινητοποιήσεων. Και γενικότερα, την τελευταία δεκαετία γίνονται διαρκώς αν το έχετε παρατηρήσει (σχεδόν ανά κάποιους μήνες) εξαντλητικές απεργίες πείνας για τη βελτίωση των συνθηκών στις φυλακές και την εφαρμογή των εσωτερικών κανονισμών. Αυτό περίπου σημαίνει ή ότι μεγάλο μέρος των ποινικών και πολιτικών κρατούμενων είναι «κακομαθημένοι βουτυρομπεμπέδες των Βορείων Προαστίων που δεν αντέχουν την αρρενωπή σκληρότητα των συνθηκών στις φυλακές» (περίπου αυτά που ακούγονται από Μανδραβέληδες, Φαήλους και Αδώνιδες….) ή ότι όντως ίσως να υπάρχει πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή στο σωφρονιστικό σύστημα και να επιβάλλεται μια προοδευτική μεταρρύθμισή του για να αντιμετωπιστούν μια σειρά από ζητήματα (από την άθλια υγιεινή, την ελλειπή σίτιση, τον υπερπληθυσμό, τη νοοτροπία των δεσμοφυλάκων κ.ο.κ.).

Αυτά είναι περίπου και τα σχετικά ρεαλιστικά αιτήματα που μέσες-άκρες ζητούν να ικανοποιηθούν οι απεργοί. Από ‘κει και πέρα, ο καθείς τραβάει το δικό του μονοπάτι αλλά στο τέλος που θα γίνει το ταμείο μην δούμε πάλι χιλιάδες Άιχμαν να λένε «δεν ήξερα τι έκανα, δεν είχα πάρει χαμπάρι τη συνέβαινε»….

Αυτά τα ολίγα με κριτική αλλά και φιλική διάθεση.»

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 Responses to «Αυτά είναι περίπου και τα σχετικά ρεαλιστικά αιτήματα που μέσες-άκρες ζητούν να ικανοποιηθούν οι απεργοί»

  1. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Μπράβο για την δημοκρατική σας πολυφωνία.

  2. Ο/Η Po λέει:

    Μία απορία για όποιον είναι σε θέση να απαντήσει:
    Γιατί οι ΑντιΕξουσιοΕτσι δεν έκαναν… αγώνα και πριν, για τους Ανώνυμους Άλλους πέραν των τωρινών φλογοβόλων Επώνυμων πλέον κρατουμένων;

    Οι Ανώνυμοι Άλλοι φυλακισμένοι ζούσαν σε ιδεώδες περιβάλλον στα σωφρονιστικά καταστήματα, πριν φανούν οι Επώνυμοι φλογοβόλοι;

    Η απορία μου είναι νομίζω εύλογη.
    Γιατί λοιπόν δεν έκαναν ποτέ πριν αγώνα οι ΑντιΕξουσιοΕτσι για τον ανώνυμο φυλακισμένο;

    Ακούω.

    ΥΓ: εμείς γράφαμε για τις άθλιες συνθήκες κράτησης π ο λ ύ πριν φυλακιστούν επώνυμοι φλογοβόλοι, σκεπτόμενοι ανιδιοτελώς.
    Ναι εμείς οι… φιλελέδες!

    • Ο/Η anarchist tory λέει:

      Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τη δημοσίευση του σχολίου.

      Όσον αφορά τα υπόλοιπα που λέτε. Πολλοί αγώνες έχουν γίνει εδώ και αρκετά χρόνια και για ανώνυμους φυλακισμένους, όπως είναι για παράδειγμα οι πορείες ενάντια στις φυλακές τύπου Γ που δεν αφορούν μονάχα τους επώνυμους. Το 2007 (αν δεν κάνω λάθος) θυμάμαι επίσης κινητοποιήσεις για μια απεργία πείνας που κάνανε εκατοντάδες κρατούμενοι ανώνυμοι. Και άλλες στο ενδιάμεσο που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν. Όπως, αντίστοιχα, και πολλές απεργίες πείνας αναρχικών δεν έτυχαν της υποστήριξης που είχε π.χ. η περίπτωση Ρωμανού ή των ΣΦΠ και 17Ν. Άρα δεν είναι ούτε ζήτημα καταγραφής των μεν, ούτε αποκλειστικά ζήτημα ιδεολογίας των δε, αν και αυτή παίζει ρόλο.

      Μέσα σ’ όλα αυτά ισχύει και αυτό που λέει ο Διεθνιστής. Ίσως να τίθεται ζήτημα χρόνου, δυνάμεων, συσπείρωσης, συγκυρίας. Επίσης το να ζητάμε από άλλους να κάνουν κάτι για μας ή να τους κουνάμε το χέρι όταν δεν το κάνουν «σωστά» δεν οδηγεί πουθενά. Αν κάποιος αντιλαμβάνεται ότι κάπου υπάρχει κάποιο κενό, τότε ιδού η ευκαιρία ν’ αναλάβει την πρωτοβουλία ή να θέσει προβληματισμούς.

      Στο δια ταύτα όμως: νομίζω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε τους αναρχικούς και τους αντιεξουσιαστές για 1002 πράγματα και να συμφωνήσουμε γύρω απ’ αυτά. Αλλά αν ένα πράγμα μονοπωλεί τις ανησυχίες και τις δράσεις τους είναι ο αγώνας υπέρ των κρατουμένων. Όχι μόνο των «δικών» τους, αλλά γενικά. Άρα δεν είναι εδώ το ζήτημα να βγαίνουν οι μεν και να λένε «όταν εμείς λέγαμε για τις φυλακές, εσείς πίνατε μπύρες στα Εξάρχεια», αλλά να δούμε αν στα 10 που θέτουν αυτοί, τα 3 μας βρίσκουν σύμφωνους και τους υπόλοιπους ώστε τουλάχιστον τα 2 απ’ αυτά να ικανοποιηθούν άμεσα από την πολιτεία (εναλλακτικός σωφρονισμός και κοινωνική εργασία αντί για εγκλεισμό, βραχιολάκι και κατ’ οίκον περιορισμός, βελτίωση των συνθηκών υγιεινής κ.ο.κ.).

      Γενικότερα χαίρομαι που επί της ουσίας συμφωνούμε. Ότι η κατάσταση με τις φυλακές στη χώρα είναι πλέον σε οριακό σημείο και χρειάζονται δραστικά μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος κυρίως μέσω της αναμόρφωσης του εκδικητικού χαρακτήρα του σωφρονιστικού συστήματος αλλά και μέσω της αναμόρφωσης των νόμων που οδηγούν στη φυλακή διότι υπάρχουν και πολύ εξωπραγματικές περιπτώσεις (μικρο-οφειλετών παλαιότερα, χρηστών ναρκωτικών κ.ο.κ.). Κι αυτό δεν είναι ζήτημα επικράτησης μιας ιδεολογίας έναντι της άλλης, αντιεξουσιαστών vs φιλελεύθερων, αλλά πάνω απ’ όλα ζήτημα ανθρωπιάς και κατ’ επέκταση ηθικής στάσης.

  3. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Αυτή την απορία την είχα κι εγώ, αφού όμως την διατυπώσατε εσείς σκέφτηκα μια πιθανή εξήγηση.
    Η εξήγηση είναι απλή, ο καθένας αναγκαστικά επιλέγει σε ποιούς θα διαθέσει την αλληλεγγύη του, άρα (σε αντιδιαστολή) και σε ποιούς δεν θα την διαθέσει.
    Όχι επειδή δεν θα ήθελε, αλλά επειδή δεν έχει άπειρο χρόνο, ενέργεια, πόρους κ.λ.π.
    Βέβαια η επιλογή γίνεται με κριτήρια που προκύπτουν από την γενικότερη πολιτική/φιλοσοφική στάση του.
    Βέβαια ακόμα κι έτσι ο αγώνας για τις συνθήκες στις φυλακές, έχει αποτελέσματα για όλους και μας αφορά όλους έμμεσα και ίσως (ποτέ δεν ξέρεις) και άμεσα.

  4. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Διάβασα την απορία του κύριου Ρ και δεν πίστευα στα μάτια μου, παρότι όταν σας διαβάζω είμαι προετοιμασμένος για το γεγονός πως θα αντικρύσω τα πιο αναπάντεχα πράγματα.
    Από το 1980 ήδη και τις διαδηλώσεις που οργάνωνε τότε ο χώρος έξω από τις φυλακές Κορυδαλλού, η αλληλεγγύη στους ποινικούς κρατούμενους και στους κατά καιρούς αγώνες τους αποτελεί θεματολογία που βρίσκεται πολύ ψηλά στην πολιτική ιεράρχηση που κάνουν αντιεξουσιαστές και αναρχικοί κάθε απόχρωσης. Δύο από τα διαχρονικότερα συνθήματα του χώρου είναι το ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΛΑΚΗ. και το ΕΞΟ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ
    Πάμπολλοι πολιτικοί κρατούμενοι του χώρου πρωτοστάτησαν σε εξεγέρσεις και αγώνες μέσα στις φυλακές, ενώ εκατοντάδες είναι οι κινητοποιήσεις για τις φυλακές εδώ και 35 χρόνια.στις οποίες πρωτοστατεί (όταν δεν συμμετέχει αποκλειστικά) ο ελευθεριακός χώρος.
    Η ευαισθησία του χώρου για το ζήτημα είναι τόσο μεγάλη που κατά καιρούς συνέβαλε στο να υιοθετηθεί από μεγάλο τμήμα του χώρου η ρομαντική και εξωπραγματική άποψη πως κοινωνικό υποκείμενο του αγώνα για την αυτοδιεύθυνση είναι οι ευρισκόμενοι στο κοινωνικό περιθώριο με ηγεμονεύουσα ανατρεπτική κοινωνική δύναμη ανάμεσα τους τους ποινικούς κρατούμενους.
    Υπάρχουν ίσως πολλά θέματα για να ασκηθεί κριτική σε επιλογές τμημάτων του χώρου, το να κατηγορείται όμως για έλλειψη ευαισθησίας για τους φυλακισμένους είναι τόσο γελοίο όσο θα ακουγόταν η άποψη πως ο Καμμένος είναι διεθνιστής.

  5. Ο/Η Κωλόγερας λέει:

    Πολύ κακό για το τίποτα. Όταν ο καπετάν Ερμής του Άρη δηλώνει σήμερα πως η εθνική συμφιλίωση είναι επιβεβλημένη και πως στήριξε την κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για να βγει η Ελλάδα από την κρίση, το τι λέει ο οποιοσδήποτε άλλος αυτόκλητος Αντιεξουσιαστής που δεν έζησε ούτε Εμφύλιο, ούτε τίποτα. απλώς περισσεύει. Το δικαίωμα της ζωής και όλο το πακέτο είναι μέσα στη Χάρτα του αστικού κράτους. Το να τουφεκίζει και να σκοτώνει ο κάθε μετέπειτα φυλακισμένος όποιος γουστάρει και να έρχεται μετά ο κάθε παπάρας και να επικαλείται το δικαίωμα στη ζωή του κουμπουροφόρου (στο όνομα της Χάρτας) είναι τουλάχιστον εξωφρενικό. Οι Αντιεξουσιαστές είναι μια θρησκεία (σε εκατό φράξιες, για να υπάρχουν 100 Πάπες που διψούν για φασισμό), απλώς οι Ελένες Λουκάδες της πολλές φορές οπλοφορούν.

    • Ο/Η Δρ Ιακωβος λέει:

      Κωλογερα και Θεκλα μιλατε για φασισμο των συνομιλητων σας και ειστε οι ιδιοι που οταν καποιος βγαινει με κοκκινο στην νοικοκυρεικη λογικη σας ειστε οι πρωτοι που απαντατε με φασιστικα και φοβικα συνδρομα,ιδιον της μικροαστικοτητας σας.

      • Ο/Η Po λέει:

        Δρ Ιακωβος…
        Ο Κωλόγερας και η Θέκλα απαντούν «με φασιστικα και φοβικα συνδρομα» επειδή δεν συμφωνούν με τους ΑντιΕξουσιοΕτσι μπαχαλάκηδες;

        Πρόσεχε αγαπητέ εδώ τα λόγια σου.
        Εδώ δεν κάνουμε προσωπικές επιθέσεις, καταθέτουμε απόψεις και τις στηρίζουμε.
        Εάν δεν μπορείς να στηρίξεις αυτά που λές να μη σχολιάζεις, δεν είσαι ευπρόσδεκτος.
        ΟΚ;
        Τελευταία φορά.
        την επόμενη το σχόλιο διαγράφεται χωρίς καμία εξήγηση.
        Μπάστα!

      • Ο/Η Kίρκη Φακλάνα, πσυχολόγος. λέει:

        dr Jacob,
        η αδελφή μου ανεχώρησε για διακοπές και με εξουσιοδότησε τηλεφωνικώς να σας απαντήσω.
        Η Θέκλα ως νέα υπήρξε Κνε, τώρα είναι μια Libertarian, οικονομικώς δε ημιξεπεσμένη μεγαλοαστή, με μικροαστισμό καμία σχέση.

  6. Ο/Η Κωλόγερας λέει:

    @Δρ. Ιάκωβος
    Μην εκμεταλλεύεστε τη δημοκρατική συνείδηση του Ρο, ο οποίος φιλοξενεί πάντοτε όλες τις απόψεις, προκειμένου να μας υβρίζετε. Το ποιος έχει φασιστικά σύνδρομα, ας το ψάξετε αλλού. Υπάρχει ένα – ΕΣΤΩ ΕΝΑ; – σχόλιο σε ιστοχώρους του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου που να διαφωνεί από τη γραμμή του μέσου; Ποτέ των ποτών! Μα ποτέ! Αλλά και πιο πέρα, προσωπικά ούτε σκότωσα, ούτε απείλησα, ούτε εισέβαλα σε χώρους που δεν επιτρεπόταν η πρόσβαση, ούτε παραβίασα τη νομιμότητα,για να προασπίσω με το «έτσι γουσταρίζω» τις ιδέες μου.

    Αφού έφαγα στη μάπα το ότι «δεν είσαι αριστερός εσύ», τώρα τρώω στη μάπα το «είσαι φασίστας».
    Τα εμφυλιοπολεμικά παρατράγουδα δεν ξέρω ποιον εξυπηρετούν σε αυτή τη χρονική στιγμή. Εγώ λυπάμαι που το λέω – και απείχα αυτό το διάστημα από το μπλογκ για να ζυγίσω καλά τη γνώμη μου – αλλά βλέπω την απειλή προς το παρόν του περιορισμού της ελευθερίας του λόγου. Δύο υπουργοί της κυβέρνησης σέρνουν στα δικαστήρια δημοσιογράφους γιατί δεν τους γουστάριζαν αυτά που έγραφαν. Η Πρόεδρος της Βουλής λειτουργεί με απολυταρχικό τρόπο, προεδρεύει σε πολλές επιτροπές η ίδια, σχολιάζει τους ομιλητές, διακόπτει συνεχώς, προσβάλλει, ειρωνεύεται, λοιδορεί. Η κυβέρνηση εμμένει στην αλλαγή της σημασίας των λέξεων, τρόικα, μνημόνιο. Δεν ξέρω αν αυτό κάτι σας θυμίζει. Μπουκάρουν κάποιοι στη Βουλή και λέει η Πρόεδρος ότι δεν τρέχει μία. Τα Πανεπιστήμια είναι κατειλημμένα από ανθρώπους που δεν είναι φοιτητές και τα αιτήματά τους δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Οι λεγόμενοι αντιεξουσιαστές «αγωνίζονται» για καταδικασμένους τρομοκράτες που θεωρούσαν ότι μπορεί να αφανίσουν όποιον κρίνουν ότι είναι «προδότης». Ο Μαζιώτης απαντά στους διαδηλωτές και κατονομάζει ως «πόρνη» εκλεγμένη βουλευτή και υβρίζει επίσης άλλους. Στοχοποιεί. Δίνει το σήμα να γίνει ότι έγινε και στη γειτονική Τουρκία με την ομηρία του εισαγγελέα. Το λέει ο ίδιος αυτό, έτσι ακριβώς. Δεν το λέω εγώ. Και η κυβέρνηση δεν μαζεύει τους καταληψίες, δεν εφαρμόζει το νόμο.

    Ο Τσίπρας με τη σιγή του ρίχνει νερό στο μύλο του εμφυλιοπολεμικού κλίματος. Διχάζει τους πολίτες αυτής της χώρας. Αφού με ένα λαϊκιστικό οίστρο ισοπεδώθηκαν όλες οι κυβερνήσεις της Μεταπολίτευσης (λες και αυτές δεν τις εξέλεξε ο λαός, λες και ήταν όλοι αυτοί βρώμικοι και άχρηστοι), έρχεται ο Τσίπρας ως ο Μόνος Πούρος (Καθαρός) να δικάσει και να διχάσει, αλλά στο μεταξύ δεν μπορεί να καταλάβει τα βασικά, τι εστί νομιμότητα. Όμως, τα Πανεπιστήμια, η Βουλή οι δημόσιοι χώροι δεν ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ, ανήκουν στο ελληνικό δημόσιο, στο ελληνικό κράτος. Δεν μπορεί (δεν νοείται) η κυβέρνηση να μην εφαρμόζει το νόμο και να μη μεριμνά για το κράτος δικαίου. Αν συνεχίσουν αυτή την αλλοπρόσαλλη τακτική, θα βγουν ντουγρού έξω από αυτά το πλαίσιο της αστικής δημοκρατίας (που λειτουργεί με θεσμούς και νόμους και όχι με το τι γουσταρίζει στον εκάστοτε κυβερνώντα).

    Κωλόγερας

  7. Ο/Η Psycho λέει:

    αυτή κι αν είναι κωλοτούμπα
    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_6.html
    Ποιός κυβερνά αυτό τον τόπο; Το παρακράτος της δεξιάς. (Ηχητικό)
    Από ΒΑΘΥ , Δευτέρα, 6 Απριλίου 2015 | 12:51 π.μ.

    Γράφει ο mitsos175

    Σε δηλώσεις της στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Ιγγλέζη κατήγγειλε τη χρήση δακρυγόνων από την αστυνομία.

    «Αυτό που συνέβη είναι πρωτοφανές. Τα ΜΑΤ, όχι μόνο επέτρεψαν στους μεταλλωρύχους, που είχαν προφανείς άγριες διαθέσεις, να φθάσουν στο σημείο της συγκέντρωσης των κατοίκων, αλλά συνασπίστηκαν μαζί τους. Η αστυνομία επιτέθηκε εναντίον των κατοίκων μαζί με τους μεταλλωρύχους της Eldorado Gold. Καταγγέλλω τους υπεύθυνους της Αστυνομίας, Μανωλά και Μαντουβάκη, για αυτό.

    «Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση δεν στρέφεται μόνο εναντίον των κατοίκων της Χαλκιδικής και του κινήματος εναντίον της ολέθριας εξόρυξης. Εκθέτει την ίδια την κυβέρνηση. Ποιος ελέγχει την αστυνομία; Η κυβέρνηση ή η Eldorado Gold; Ο κόσμος εδώ είναι απογοητευμένος. Δεν περίμενε ότι θα του ρίχνουν χημικά, όταν διαδηλώνει, και επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ».

  8. Ο/Η Centre-left λέει:

    Petros Tatsopoulos

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s