Λειτουργία Κυριακής: Προσκυνούμεν τας παντούφλας Αγίου Παστίτσιου (ταις πλαστικαίς)

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της λογικής -Τα «μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τους ματαίωσαν την επένδυση γι’ αυτό συνεχίζουμε ακάθεκτα το κράξιμο!

ro29mar15

Λεμεσός, Κύπρος
Σε ιερό προσκήνυμα τέθηκαν οι παντόφλες του γέροντα Παΐσιου με πρωτοβουλίου κύπριου ιερέα, κάνοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παίρνουν φωτιά αναδημοσιεύοντας την εικόνα με πλήθος αρνητικών σχολίων.

Πρόκειται για ένα ζευγάρι πλαστικές καλοκαιρινές ανδρικές παντόφλες, οι οποίες τοποθετήθηκαν μέσα σε μια ξύλινη θήκη. Στο πάνω μέρος του ξύλινου κουτιού τοποθετήθηκε μια εικόνα του γέροντα Παϊσίου, ο οποίος αγιοποιήθηκε με απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

«Ήταν λάθος μου που δεν ενημέρωσα πριν την Μητρόπολη» είπε μιλώντας στο orthodoxia.info ο κύπριος κληρικός. Παραδέχθηκε πως υπήρξαν αντιδράσεις και στην Κύπρο, ενώ η Μητρόπολη Λεμεσού στην οποία ανήκει ο ναός που πραγματοποιήθηκε το προσκύνημα κάλεσε τον ιερέα για εξηγήσεις.

Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν οι παντόφλες του γέροντα Παΐσιου αποσύρθηκαν.

(χοχοχο!)

πηγή: http://goo.gl/ozoBdh

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

7 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Προσκυνούμεν τας παντούφλας Αγίου Παστίτσιου (ταις πλαστικαίς)

  1. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

    Ζακυνθινή Ομιλία – «Το εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος»

    • Ο/Η Εφραιμία η βιτσιόζα ηγουμένη λέει:

      http://eineken.pblogs.gr/2009/10/522509.html

      Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος

      .

      Στο 8ο τεύχος του περιοδικού «Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ» δημοσιεύτηκε ένα αφιέρωμα στον Επτανήσιο σατιρικό ποιητή Ιωάννη Κολώνια και ειδικά στο ποίημά του με τίτλο «Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος». Το αντιγράφουμε αυτούσιο με την άδεια του εκδότη κ. Μάριου Βερέττα που επιμελήθηκε την παρουσίαση και τα σχόλια:

      Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος Στις Εκδόσεις «Περίπλους», του εκλεκτού συναδέλφου Διονύση Βίτσου, ανακαλύψαμε έναν θησαυρό: το σατιρικό ποίημα του Ιωάννη Κολώνια με τίτλο «Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος».

      Ο Ιωάννης Κολώνιας υπήρξε ένας αθυρόστομος σατιρικός ποιητής, που έζησε στα τέλη του 19ου αιώνα στη Ζάκυνθο, την Αθήνα, την Καλαμάτα, και πέθανε αλκοολικός στις Καρυές του Άθωνα.

      Το ποίημα «Το εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος» προέρχεται από τον Καζαμία του Ιωάννη Κολώνια, που κυκλοφόρησε την Πρωτοχρονιά του 1896. Τα παρακάτω αποσπάσματα αντιγράφηκαν από την έκδοση του «Περίπλου».

      Ο ποιητής περιγράφει κατ’ αρχήν τον ήρωά του:
      Ιεροκήρυξ ξακουστός και ρήτωρ εκ των πρώτων

      εγύριζεν σ΄Ανατολήν, Δύσιν, Βοράν και Νότον

      κηρύττων με ευφράδειαν πολλήν και ευγλωτίαν

      προτρέπων εις μετάνοιαν εκάστην κοινωνίαν.

      Τους δε πιστούς εφείλκυε με τη ρητορικήν του

      ως εφελκύει σίδηρον ο πόλος του μαγνήτου.

      Είχε δε λείψανα πολλά οσίων και μαρτύρων

      δια των πολλών θαυμάτων του τον θαυμασμόν ενσπείρων.

      Και νόσους εθεράπευε πολλάς και μαλακίας

      δια των λειψάνων του αυτών της θείας ενεργείας…»

      Ώσπου έξαφνα ο θεός Έρως ετόξευσε ευθύβολα τον ρασοφόρο:

      «Κηρύττων εκ του άμβωνος ο ρήτωρ διακρίνει,

      σε πλήθος άλλων γυναικών, μια νιά σαν μπουγαρίνι.

      Όσον κι αν είναι τις παπάς τ’ωραίον τον ελκύει

      γιατί τα άνθη εις την γην ο πλαστουργός εκφύει,

      βεβαίως ν’απολαύωμεν αυτών την ευωδίαν

      να απολαύσει ήθελε κι εκείνος την κυρία…»

      Η κυρία δεν είχε αντίρρηση κι ας ήταν παντρεμένη:

      «Η νέα ήτο σύζυγος κόντε τινός ζαπλούτου,

      την είδε, την ηγάπησε, έχασ’ ευθύς τον νού του.

      Ήτο πτωχή! Τι προς αυτό αφού πονεί η καρδία!

      τα πλούτη δεν μας φέρουνε τελείαν ευτυχία.

      Έρως και αφοσίωσις, ομόνοια κ’ ειρήνη

      την ευτυχίαν φέρουσι παντού την ευφροσύνη…

      Εκείνος την ελάτρευε την είχε ‘κόνισμα του

      το ίνδαλμα του βίου του, η τέρψις, η χαρά του.

      Τον ηγαπούσε και αυτή, αλλ’ όσο μια γυναίκα!

      Που έχει στην καρδίαν της χώρο για άλλους δέκα…»

      Και ιδού η ευκαιρία της συνάντησης των δύο εραστών:

      «Ο κόντες ετοιμάστηκε μίαν λαμπρά πρωία

      να πάη εις το κτήμα του στην εξοχή μακρία…

      Εκείνη: «Να περίστασις!» στην κουβερνάντα λέει,

      διότι της ειχε προειπεί το πάθος που την καίει.

      «Τρέξε αμέσως στου παπά, πόνοι με έχουν ζώσει

      να φέρει τ’ άγια λείψανα ευθύς να με σταυρώσει»»

      Ο παπάς βέβαια δεν άργησε να ανταποκριθεί. Κατέφθασε με τα λείψανα και τον διάκονό του. Ο ίδιος ανέλαβε τη «θεραπεία» της κοντέσας και ο διάκονος της καμαριέρας της. Δυστυχώς όμως:

      «Πλην πριν να τελειώσουνε, πριν επανέλθ’ η τάξις,

      ακούεται εις την αυλήν ο θόρυβος αμάξης.

      Επέστρεφεν ο κύριος και βλέπων μαζευμένους

      δούλους και δούλες στην αυλήν πολύ τεταραγμένους,

      «Πώς τι συμβαίνει;» ερωτά. Κ’ εκείνοι: «Η κυρία

      μόλις εφύγατ’ έπαθεν σφοδρή κεφαλαλγία

      κ’ είναι επάνω ο παπάς αυτός και την σταυρώνει

      με τ’ άγιά του λείψανα να μαλαχθούν οι πόνοι»»

      Ο κόντες έτρεξε στην κρεβατοκάμαρα, όπου την τελευταία στιγμή ο παπάς πρόλαβε και ντύθηκε, ενώ η κοντέσα έμεινε ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Μόλις έφυγε ο ρασοφόρος με τη συνοδεία του, ο δύστυχος κόντες έσκυψε να χαϊδέψει την άρρωστη, αλλά κάτω από το προσκεφάλι της έκανε μια συνταρακτική ανακάλυψη:

      «…πλην κάτω αφ’ το προσκέφαλο εξείχον δυό κορδέλλαις.

      Ταις τράβηξε κι απόρησε κ’ είχε μεγάλο δίκιο

      γιατ’ έβγαλ’ ένα ‘σώβρακο, πολύ μεγάλο, ανδρίκιο!»

      Η μοιχαλίδα όμως δεν έχασε την ψυχραιμία της και εξήγησε αμέσως την παρουσία του ξένου ανδρικού εσώρουχου:

      «Ως ότου το κεφάλι μου, ψυχή μου, μου περάσει

      τώχει αφήσει ο παπάς τους πόνους να μου γιάνη

      είναι τ’ Αγίου Γρύφωνος όπου για πόνους κάνει.

      Είναι πολύ θαυματουργός αφού το σώβρακό του

      αμέσως μ’ εθεράπευσε, σκέψου το κόκκαλό του.

      Ω! Αγιέ μου Γρύφωνα πολύ θα σε δοξάζω

      και την αγίαν μνήμην σου με νήστεια θα γιορτάζω»

      Στη συνέχεια, η κοντέσα ενημέρωσε κρυφά τον ρασοφόρο εραστή της, ο οποίος κατέφυγε στον ηγούμενο του μοναστηριού για συμπαράσταση. Κι εκείνος αφού τον συμβούλεψε να μην βγάζει ποτέ το σώβρακό του σε ξένα σπίτια:

      «Αμέσως δίνει διαταγάς να ενδυθούν παπάδες,

      Διακόνοι, εξαπτέρυγα, θυμιατά, λαμπάδες.

      Διότι τ’ αγίου Γρύφωνος το ‘σώβρακο θα φέρουν

      εις τον ναόν και με ωδάς και ύμνους θα γεραίρουν.

      Όλη αυτή η ιερά λοιπόν ακολουθία

      επήγανε στου δυστυχούς του κόντε την οικία.

      Ανέρχεται ο ‘γούμενος την κεφαλήν του γέρνει

      και με πολλήν ευλάβειαν το εσωβράκι παίρνει.

      Το έφερε να τ’ ασπασθούν όσ’ ήσαν παρησία

      τ’ ασπάζεται κι ο σύζυγος εν πίστει κ’ ευλαβεία…»

      Μ’ αυτό τον τρόπο, το σώβρακο του θρασύτατου μοιχού παπά έγινε ιερό κειμήλιο, παρόμοιο ακριβώς με όλα τα άλλα που προσκυνούν και φιλούν ακόμη και σήμερα οι πιστοί σε Ανατολή και Δύση, προς μεγάλη ικανοποίηση των ρασοφόρων παράσιτων…

  2. http://kefalonitis-onos.blogspot.com/2014/11/blog-post_66.html

    ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥΦΛΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

    Φαίνεται ότι η εκκλησία έχει επιδοθεί σε αγιοποίηση παντούφλων. Τον Αύγουστο η Μητρόπολη Κέρκυρας, έκανε εξαγωγή «ιερής παντούφλας» του Αγίου Σπυρίδωνα στην Κεφαλονιά. Την παντούφλα την μετέφερε, κάτι σαν «κούριερ», ο νυν θεματικός αντιπεριφεριάρχης τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ και τότε πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Κεφαλονιάς κ. Σπύρος Γαλιατσάτος.

    Η Μητρόπολη μας όπως έλαβε την αποσταλεισα παντούφλα την έβγαλε βόλτα στους ναούς του Ληξουριού και τελικά αυτή φυλάσσεται στον Ιερό Ναό του Άγιου Σπυρίδωνα – παπά Μπασιά.

    Η φύλαξη κρίνεται αναγκαία εν όψει της έντονης ζήτησης ιερών παντούφλων στις μέρες μας.

    • Ο/Η Εκκλησία του μυρωδάτου πασουμιού λέει:

      http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=55609&Itemid=43

      Όταν ταξιδεύω με το «αρχοντοβάπορο» το «Νήσος Κεφαλονιά», πάω πάντα να δω την παντούφλα του Αγίου Διονυσίου, έτσι για πλάκα, γιατί το θεωρώ από τα πιο αστεία και αντιχριστιανικά πράγματα που έχουν συμβεί τελευταία.

      Ε, λοιπόν χθές τρελάθηκα!

      Οι παντόφλες πλέον είναι δύο!!!

      Δίπλα στην «άγια παντόφλα του Αγίου Διονυσίου», χωρίς να το πάρει κανένας χαμπάρι, βάλανε νέα παντόφλα, μεγαλύτερη, με πινακίδα «άγια παντόφλα Αγίου Γερασίμου».

      Ο πλοιοκτήτης δεν με ενδιαφέρει τι κάνει. Αν το βαπόρι του πάει στην Κέρκυρα θα βάλει παντόφλα του Αγίου Σπυρίδωνα, στην Αίγινα του Αγίου Νεκταρίου κ.λ.π, αλλά αυτοί στην Μητρόπολη Κεφαλονιάς τρελάθηκαν τελείως.

      Που ακούστηκε η παραχώρηση «άγιων παντούφλων» του Αγίου Γερασίμου;

      Θυμηθείτε την τύχη του μακαριστού Προκόπιου…

      Το ερώτημα λοιπόν τίθεται στην Μητρόπολη Κεφαλληνίας.

      Πως παραχωρήθηκε η παντόφλα;

      Ποιός αποφάσισε;

      Δια ποιου εγγράφου;

      Πως παρεδόθη;

      Γιατί παραχωρήθηκε η παντόφλα; Λόγω της άκρας πίστης του πλοιοκτήτη ή μετά την «χορηγία» προς την εκκλησία και αν πρόκειται για το δεύτερο, πόσα, πότε, πόθεν;

      http://sgial.pblogs.gr/2013/12/o-fetihismos-sthn-ekklhsia.html

      Ο φετιχισμός στην εκκλησία

      Πανηγυρικό χαρακτήρα έλαβε το πρώτο τακτικό δρομολόγιο της KEFALONIAN LINES στην γραμμή ΚΥΛΛΗΝΗ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ.

      Το επιβατικό κοινό και η κοινωνία της Ζακύνθου αγκάλιασε το εγχείρημα της Εταιρείας μας και το πλοίο, ενώ η Εκκλησία παρέδωσε στο πλοίο την ιερή παντόφλα του Αγίου Διονυσίου, πολιούχου του νησιού, τιμή που αποδίδεται σε πολύ σημαντικές στιγμές για το νησί.

      Η παράδοση πραγματοποιήθηκε με ειδική τελετή αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου στο λιμάνι, ενώ ακολούθησε αγιασμός, στον οποίο παρευρέθηκε πλήθος κόσμου και επιβατών.

      Η KEFALONIAN LINES, ο πλοίαρχος του Πλοίου και όλο το προσωπικό ευχαριστούν από καρδιάς την ζακυνθινή κοινωνία και τον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής του Αγ. Διονυσίου για την μεγάλη τιμή που έκαναν στο πλοίο μας , ενώ από την πλευρά της η Εταιρεία μας υπόσχεται ότι θα σταθεί αντάξια των προσδοκιών του νησιού.

      Η ιερή παντόφλα του Αγ. Διονυσίου τοποθετήθηκε σε ειδική λάρνακα και θα παραμείνει τοποθετημένη στο κεντρικό σαλόνι του «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ».

      Με εκτίμηση,

      Για την KEFALONIAN LINES SHIPPING Co.

      ΣΠΥΡΙΔΩΝ Δ. ΛΥΚΟΥΔΗΣ

      Read more: http://www.kefalonitikanea.gr/2013/12/blog-post_5950.html#ixzz2oGsLfEgm

      Δεν είναι ειδωλολατρία αλλά …φετιχισμός και

  3. Παράθεμα: Λειτουργία Κυριακής: Προσκυνούμεν τας παντούφλας Αγίου Παστίτσιου (ταις πλαστικαίς) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  4. Ο/Η Κερής Σ. λέει:

    Αυτά κι αυτά έχουν αρχίσει να με κάνουν ΑΠΙΣΤΟ και βδελυσσόμενον πάσαν αγυρτίαν περιφερο-
    μένην με οιανδήποτε μορφήν!!Φαντάζεστε,αν-λέμε αν-κατέβαινε ο Χριστός με τι ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ
    θα κυνηγούσε ΟΛΟΥΣ αυτούς τους ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ!!!!!!!

  5. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    η εύκολη επαγγελματική λύση, καλά λεφτά, λούφα και μονιμότητα

    http://www.msn.com/el-gr/news/other/%ce%b7-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7-%c2%ab%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%c2%bb-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%80%ce%ac%ce%b4%ce%b5%cf%82/ar-AAaa0Ui?ocid=iehp

    Η κρίση «κάνει» τους νέους Ελληνες παπάδες

    «Απαιτείται αφοσίωση. Είναι απόφαση ζωής να γίνεις ιερέας. Δεν σε παίρνει να γυρίσεις πίσω» εξομολογείται στην «Κ», ο 34χρονος Νικόλαος Σαμόλης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας, σήμερα εργάζεται στον χώρο εστίασης σε νοσοκομείο της πρωτεύουσας και τα τελευταία χρόνια ακολούθησε την «Κλήση του Θεού», όπως αναφέρει η Ιερά Σύνοδος, για να γίνει ιερέας. «Δεύτε οπίσω μου και ποιήσω υμάς αλιείς ανθρώπων» ήταν το μήνυμα του Κυρίου. «Η Εκκλησία μας, συνεχίζοντας αυτή την παράδοση, καλεί τα τέκνα Της «εκ του κόσμου» για να διακονήσουν το ιερό θυσιαστήριο. Το κάλεσμα του Θεού, δηλαδή η «Κλήση», τιμά ιδιαίτερα τους προσερχομένους στην Ιεροσύνη, επειδή ο Θεός Πατέρας επιλέγει, «καλεί» ανάμεσα σε χιλιάδες νέους» λέει η Ιερά Σύνοδος. Και το ενδιαφέρον για μια θέση ιερέα έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. «Ο αριθμός των αιτήσεων έχει υπερτριπλασιαστεί μέσα σε μία τριετία» ανέφερε στην «Κ» ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών πατέρας Συμεών Βολιώτης.

    Ειδικότερα, ενώ προ τριετίας οι αιτήσεις για το Εργαστήριο Υποστήριξης Υποψηφίων Κληρικών της Αρχιεπισκοπής Αθηνών ήταν περίπου δεκαπέντε, φέτος ξεπέρασαν τις πενήντα. Η σημαντική αύξηση αποδίδεται στον πολλαπλό ρόλο που διαδραματίζει η Εκκλησία στην αντιμετώπιση της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης αλλά και των προσωπικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι. «Με ενδιαφέρει πολύ το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας. Θα ήθελα να γίνω κληρικός σε νοσοκομείο για να προσφέρω στήριξη στους ανθρώπους που τη χρειάζονται. Κάνω την προσευχή μου γι’ αυτό και ό,τι αποφασίσει ο Θεός» τονίζει ο κ. Σαμόλης.

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s