Αυτήν την «κοινωνική προσφορά», της Εκκλησίας, την ξέρει η κυβέρνηση;

Έλληνες κληρικοί λύνουν μάγια στην Αφρική

lask24mar15

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Αντιγράφω από σπαρταριστό ρεπορτάζ, το οποίο αναδύει μια αίσθηση ανταλλαγής υποκρισιών: «Συνάντηση με τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας είχε ο πρωθυπουργός. Ο μακαριώτατος αποκάλυψε πως ο Ρώσος πρόεδρος τον θεωρεί χαρισματικό (δηλαδή ο παπάς παριστάνει τον συνομιλητή και αγγελιοφόρο ενός πολύ αυταρχικού και ισχυρού ηγέτη). Ο πρωθυπουργός απάντησε ότι «θεωρούμε μεγάλο κατόρθωμα ότι έχουμε την ισχυρή ενότητα του λαού και ένα αίσθημα εθνικής περηφάνιας γιατί διεκδικούμε το δίκιο μας» (το μόνο που έχουμε δει απο την κυβέρνηση της αριστεροακροδεξιάς είναι η παραγωγή εθνικής υπερηφάνειας).

«Και θα το έχετε. Εγώ ως Πατριάρχης των φτωχών (τι σεμνότητα!) θα είμαι κοντά σας» κατέληξε ο κ. Θεόδωρος στον διάλογο που είχαν παρουσία των τηλεοπτικών συνεργείων (χωρίς τηλεοπτικά συνεργεία δεν γίνονται αυτοί οι διάλογοι).

Είναι η δεύτερη φορά τουλάχιστον, που συναντιέται ο κ.Τσίπρας με τον συγκεκριμένο κληρικό, ενός πατριαρχείου που ήταν η μόνη χριστιανική Εκκλησία στη Ν.Αφρική, που δεν ασκούσε το αποστολικό της καθήκον, είχε αποκλειστικά εθνικό και λευκό εκκλησίασμα και υπηρέτησε με θέρμη και χωρίς αντιρρήσεις το καθεστώς του απαρτχάιντ, όπως είχε επίσης συνταχθεί επί 7ετίας αναφανδόν με τη δικτατορία. Η πρώτη επίσκεψη είχε σχολιασθεί από εμάς εδώ.

Θέλω να παραπέμψω σε δυο κείμενα ώστε ο αναγνώστης να αντιληφθεί με ποιούς συνδιαλέγεται ο πρωθυπουργός:

Α. «Ιστολόγιο Orthodox Mission 17.2.2015. ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ

Στα 2006 έφτασε στο Κολουέζι του Κονγκό μια μωαμεθανή με τα δυο της παιδιά, παράλυτα από την επίδραση της μαγείας. Ο χότζας του Μπουκάβου, δεν μπόρεσε να κάνει τίποτε, κι η απελπισμένη μάνα κατέφυγε στους Παπικούς. Ο φραγκόπαπας, ονόματι Ζιλμπέρ, της είπε ότι οι Παπικοί δεν θεραπεύουν δαιμονόπληκτους και ασθενείς από μάγια και την παρέπεμψε στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Όταν ο π. Ιάκωβος Μπάνζα κι άλλοι ορθόδοξοι ιερείς τους διάβασαν Εξορκισμούς, με τη χάρη του Θεού θεραπεύτηκαν.

…. Η αδελφή του για πολλές νύκτες κατά τα μεσάνυκτα έβλεπε καποιον να μπαίνει στο δωμάτιο της και να της φωνάζει να φύγει από το κρεββάτι του. Ο π. Παύλος είπε στο Μαρκελλίνο να καλέσει το φραγκόπαπα. “Τον κάλεσα ήδη», αποκρίθηκε, «χωρίς κανένα αποτέλεσμα”. Επέμενε να ζητά βοήθεια από τον ορθόδοξο ιερέα. Μπροστά στην επιμονή του ο π. Παύλος κάλεσε την κοπέλα στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου στην πόλη Λικάσι. Της διάβασε τους Εξορκισμούς και τη ράντισε με αγιασμό. Από τότε κανείς δεν την ξαναενόχλησε στον ύπνο της.

Στην Κινσάσα, ..εγκαταστάθηκε ένας φραγκόπαπας από το Βέλγιο για να διαδώσει τον Παπισμό. Στο διπλανό όμως κτίριο κατοικούσε ένας μάγος. ..Με δαιμονική ενέργεια ο μάγος έκανε αυτά τα άψυχα πράγματα να κινούνται, με αποτέλεσμα να ξεκουφαίνουν τη γειτονία από τη φασαρία που έκαναν. Ο φραγκόπαπας έκανε στην αρχή υπομονή, .. Μια μέρα, λοιπόν, μπαίνει στο σπίτι του μάγου κι αρπάζει το πρώτο ξύλινο αγαλματάκι που βρίσκει μπροστά του και κάνει να το πετάξει στο πάτωμα. Όμως αυτό δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το χέρι του. Παρά τις προσπάθειες του, αυτό έμεινε πεισματικά κολλημένο στο χέρι του. Τότε αυτός ταπεινωμένος πήγε κι εκλιπαρούσε το μάγο να κάνει κάτι για ν’ απαλλακτεί .. Ο μάγος κάτι μουρμούρισε και το ενοχλητικό αντικείμενο έπεσε από το χέρι του φραγκόπαπα. .. Την άλλη μέρα τα μάζεψε και γύρισε στο Βέλγιο.

Όταν ο μακαριστός π. Κοσμάς Γρηγοριάτης είχε αρχίσει την Ιεραποστολή στο Κονγκό ένα ανδρόγυνο έφερε το διαμονισμένο παιδί του στον ιερέα να το θεραπεύσει. Εκείνος, μόλις έμαθε πως ήταν Παπικοί, τους παρέπεμψε στο φραγκόπαπα. Όταν πήγαν στο φραγκόπαπα κι αυτός άρχισε να διαβάζει τις ευχές του, το δαιμόνιο, με το στόμα του μικρού παιδιού, είπε προκλητικά σ’ αυτόν: “Ποιος είσαι συ, βρε Καπουτσίνε που έχεις τη δύναμη να με βγάλεις από το παιδι;” Κι αμέσως εγκατέλειψε το παιδί και ο φραγκόπαπας δαιμονίστηκε».

Β. «Ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Νικηφόρος στην τράπεζα της Μονής Βατοπαιδίου στις 23 Ιουλίου 2013 μιλάει για την ιεραποστολική δράση της μητροπόλεως του … ιδιαίτερα αναφέρεται σε περιπτώσεις μαύρης μαγείας από τους ιθαγενείς μάγους που κάνουν εναντίον των ιεραποστόλων…ο Μητροπολίτης Νικηφόρος είναι Αγιορείτης μοναχός και χρημάτισε σχολάρχης της Αθωνιάδας».

Όποιος έχει την υπομονή να παρακολουθήσει το ζοφερό βίντεο από το βατοπεδινό ημίφως, θα αντιληφθεί αυτά που οι ελληνικές κυβερνήσεις προσποιούνται οτι αγνοούν, αν και έχουν πρεσβείες και προξένους σε όλη την Αφρική.

Mε αυτούς λοιπόν συνομιλεί ο πρωθυπουργός μιας χρεοκοπημένης εθνικά υπερήφανης χώρας, που χρηματοδοτεί αυτά τα μασκαριλίκια και ζητά κατανόηση από τους δανειστές της ανορθολογικής, αντιπαραγωγικής και διεφθαρμένης της δομής. Εμείς νομίζουμε ότι όφειλε να συνομιλούσε με το γιατρό Denis Mukwege αλλά ο γιατρός δεν είναι ελληνορθόδοξος κληρικός του πελατειακού και ανορθολογικού μας κράτους για να λύνει μάγια και επί πλέον έχει βραβευτεί από έναν «Γερμανό», που ζηλεύει τον ανώτερο πολιτισμό μας και συνωμοτεί εναντίον μας, τον Μάρτιν Σουλτς στο κατώφλι του οποίου οι Κοτζιάς-Καμμένος θα αδειάσουν μετανάστες τζιχαντιστές, ενώ ο υπ.Δικαιοσύνης θα του δημεύσει το ινστιτούτο Γκαίτε, δήλωση που ψευδώς διέψευσε ο κ.Τσίπρας στη Γερμανία, με τη γνωστή διγλωσσία εσωτερικού-εξωτερικού:

«Ένας  Άγιος από το Κονγκό», του Κώστα Γιαννακίδη:

«Από τα θεωρεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου βλέπω τον Denis Mukwege να παραλαμβάνει το βραβείο Ζαχάρωφ από τα χέρια του Μάρτιν Σουλτς…. Ο Mukwege γεννήθηκε το 1955 στο Κονγκό (πρώην βελγική αποικία, μην τα ξεχνάμε αυτά), στο χειρότερο μέρος του κόσμου για τις γυναίκες. Σπούδασε ιατρική, πήρε την ειδικότητα του γυναικολόγου και δημιούργησε μία κλινική στο ανατολικό Κονγκό, που καταστράφηκε πλήρως όταν ξέσπασε ο εμφύλιος το 1996. Δεν έχω την απαίτηση να γνωρίζετε για τον εμφύλιο στο Κονγκό. Εγώ δεν είχα ιδέα. Κατάλαβα, όμως, τι συμβαίνει, όταν ο γιατρός μας έδειξε το κινητό του (παλιό, δεκαετίας) για να ζητήσει να σας μεταφέρουμε ότι άνθρωποι πεθαίνουν και υποφέρουν σε έναν εμφύλιο που ξέσπασε για τον έλεγχο των πρώτων υλών της χώρας. «Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας, να σκέφτεστε ότι κατασκευάζεται από υλικά για τα οποία πεθαίνουν άνθρωποι σε μία χώρα που είναι τόσο πλούσια σε πρώτες ύλες, αλλά τόσο φτωχή σε βιοτικό επίπεδο…». Αυτή η ιστορία είναι χαραγμένη στον χάρτη της Αφρικής. Όμως η ιστορία του γιατρού είναι μοναδική. Γιατί στο Κονγκό οι γυναίκες είναι τα μεγαλύτερα θύματα του πολέμου. Κάθε μέρα καταγράφονται 14 βιασμοί. Εννοείται ότι είναι πολλαπλάσιοι, μιλάμε για αυτούς που δηλώνονται…. Όταν άνοιξε και πάλι το νοσοκομείο του, το 1999, προσέφερε ιατρική βοήθεια σε 40.000 γυναίκες που έπεσαν θύματα σεξουαλικής κακοποίησης. Απίστευτο νούμερο. «Ξέρεις τι είναι να σου φέρνουν κοριτσάκι έξι μηνών και να διαπιστώνεις ότι βιάστηκε; Ακόμα και οι πιο έμπειροι χειρούργοι σοκάρονται με αυτά που βλέπουν στην κλινική μου… Ο γιατρός ξεκίνησε καμπάνια για τα δικαιώματα των γυναικών. Και αυτό δεν άρεσε σε κανέναν. Ούτε στην κυβέρνηση του Κονγκό, ούτε στους αντάρτες που αντιμάχονται το καθεστώς. Το 2012 ο Mukwege και η οικογένειά του δέχθηκαν δολοφονική επίθεση. Επέζησαν και διέφυγαν στη Σουηδία και στο Βέλγιο. Ο Mukwege επέστρεψε το 2013, όταν γυναίκες από το Κονγκό, που ζουν με ένα δολάριο τη μέρα, συγκέντρωσαν τα χρήματα για το αεροπορικό του εισιτήριο. Εργάζεται και πάλι στην κλινική του, σχετικά «ασφαλής» καθώς είναι πλέον μία παγκοσμίως γνωστή προσωπικότητα. Ωστόσο κανένα μέσο του Κονγκό δεν έχει δημοσιεύσει συνέντευξή του…».

ΥΓ
«..Τον Μάιο του 1969 ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Νικόλαος απένειμε στον Παπαδόπουλο το Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου, λέγοντας: «Ο δρόμος τον οποίον ακολουθήσατε διά την λύσιν της πολιτικής καταστάσεως και την εξυγίανσιν του τόπου είναι ο καλύτερος, και θα μας φέρει εις την Ανάστασιν του έθνους (…) Ο Θεός σας επέλεξεν ως όργανόν Του (…) Το έργο αυτό σάς το ανέθεσεν η πρόνοια του Θεού» (Ιός-Ελευθεροτυπία, 22/4/2001).

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

13 απαντήσεις στο Αυτήν την «κοινωνική προσφορά», της Εκκλησίας, την ξέρει η κυβέρνηση;

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ
    Τα υπουργεία Θρησκευμάτων και Εξωτερικών γνωρίζουν την υπόθεση;

    1. Δικαστική απόφαση για τις καταγγελίες Έλληνορθόδοξου ιεραπόστολου κατά του νεαρού επισκόπου του Μπραζαβίλ
    http://romfea.gr/patriarxeia/patriarxeia/patriarxeio-alexandreias/25068-2014-06-25-19-19-27

    «Με…Απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όσα έχει ισχυρισθεί ο κ.Δ. Καραμάτσκος με σειρά επιστολών και αναρτήσεων στο διαδίκτυο σε βάρος του Θεοφιλ. Επισκόπου Μπραζαβίλ κ.Παντελεήμονος, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα …».

    2. «Αγιορείτικο Βήμα» (28.11.2014, 09:18):
    http://www.agioritikovima.gr/patriarcheia/item/48530-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1

    «Μια σοβαρή καταγγελία περί πλαστογράφησης υπογραφών ιερέων ταράζει τα λιμνάζοντα ύδατα της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην «μαύρη ήπειρο». Συγκεκριμένα σε δήλωση των τεσσάρων ιερέων, καταγγέλεται ο επίσκοπος του Κονγκό κ. Παντελεήμων Αράθυμος ότι έχει σφετεριστεί τις υπογραφές τους προς όφελός του εδώ και ένα χρόνο, με στόχο να παραποιήσει τα κείμενα και τα έγγραφα προκειμένου αυτά να παρουσιαστούν … μπροστά στην ελληνική δικαιοσύνη…». Παράλληλα, οι συγκεκριμένοι ιερείς ζητούν να σταματήσει η δίωξη…εναντίον του ιεραπόστολου κ. Δημήτριου Καραμάτσκου, ..».

    3. Ένα (anastasiosk.blogspot.gr, 31.10.2013) από τα πολλά παρόμοια δημοσιεύματα ελληνορθόδοξων ιστότοπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο: «Κανείς δέν ἀκούει τήν φωνή τους;».
    http://anastasiosk.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2175.html

    «… Τό Ἀλεξανδρινό κέντρο ἔχει στολίσει τήν Ἀφρική μέ παρόμοια ‘μπουμπούκια’…. Ἡ ἔκκλησις τῆς Ὀρθοδόξου Νεολαίας τοῦ Μπραζαβίλ συγκλονίζει… Ἐλπίδα γιά τό θέμα εἶναι οἱ λοιπές Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ἀλλά καί τό Ἑλληνικό κράτος, πού εἶναι πιθανόν ἀνυποψίαστο (σημ.Λασκ.: !) γιά τό τί πρόσωπα μισθοδοτεῖ, ὡς ἐπισκόπους στήν Ἀφρική…»-Περιοδικό ‘ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ’, τ.Νοεμβρίου 2013».

  2. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.impantokratoros.gr/AD267F31.el.aspx

    Ιεραποστολή και Μαγεία

    Την Πέμπτη ώρα 11 της 22ας Ιουλίου παρέλαβαν 4 άνθρωποι τον νεκρό με το φέρετρο και με τα πόδια επορεύοντο προς τον τάφο, που απείχε 8 χιλιόμετρα μέσα στο δάσος. Τους ακολουθούσε ένα πλήθος από 500 άτομα που είχαν έλθει από τα γύρω χωριά.

    Όταν έφθασαν στον τάφο συνέβη κάτι το πρωτοφανές. Το φέρετρο κόλλησε στους ώμους των ανθρώπων και δεν κατέβαινε στον τάφο. Αντίθετα, έγινε το ίδιο ο αρχηγός τους. Τους παρέλαβε και με ταχύτητα τους επέστρεφε πίσω. Όλος ο κόσμος ακολουθούσε το φέρετρο, το οποίον τους ωδηγούσε όπου εκείνο (ο διάβολος δηλ.) ήθελε. Περνούσαν ανάμεσα από δάση, αγκάθια, λακκούβες και ρεματιές τρέχοντας. Όταν το φέρετρο έφθασε και πέρασε το πρώτο χωριό που λέγεται Μαπέντο συνέβη άλλο συγκλονιστικό γεγονός. Οι δολοφόνοι-μάγοι εγνώριζαν τα τερτίπια του αφεντικού τους, του διαβόλου, γι’ αυτό με άλλα μαγικά επεχείρησαν να αναχαιτίσουν και εμποδίσουν, εάν ήτο δυνατό, την επιστροφή του φερέτρου. Και τι έκαναν; Ύψωσαν ένα δίκτυ ψαριών κατά μήκος του δρόμου απ’ όπου θα περνούσε το φέρετρο και τα άκρα του τα έδεσαν σε δένδρα. Πράγματι έφθασε εκεί το φέρετρο και δεν μπορούσε να περάσει. Αλλ’ όμως προχώρησε κατά μήκος του δικτυού και πέρασε από το ακρινό σημείο, όπου κατέληγε. Έτσι συνέχισε την πορεία του ακάθεκτα και τρέχοντας με τους ανθρώπους κολλημένους επάνω του. Τριακόσια μέτρα πριν φθάσει στο χωριό, από όπου ξεκίνησε, δηλ. το Λουανκόκο, σε ένα σημείο το φέρετρο σταμάτησε και στάθηκε όρθιο. Κατόπιν ανεβαίνει στις πλάτες των ανθρώπων και μπαίνει σε λίγα λεπτά στο χωριό. Χωρίς καθυστερήσεις πλησιάζει ένα σπίτι και γκρεμίζοντας με πάταγο τον τοίχο μπήκε μέσα μαζί με τους μεταφορείς του και κάθισε πάνω σ’ ένα κρεββάτι. Οι άνθρωποι, σύμφωνα με τα έθιμά τους σκέπασαν το φέρετρο για να ξεκουρασθεί δήθεν ο νεκρός. Κοντά ακολουθούσαν και τα παιδιά του, τα οποία, όπως κατόπιν μου είπαν, άκουγαν τον πατέρα τους (σημείωσε τον διάβολο) να αγκομαχεί μέσα στο φέρετρο. Τώρα, έλεγαν, επήρε μια δυνατή ανάσα και ξεκουράζεται. Οπότε εκείνα τον ρωτούσαν: «Πατέρα, πες μας ποιος σε σκότωσε. Τι θέλεις να σου κάνουμε. Πήγαινέ μας εσύ όπου θέλεις».Στάθηκε εκεί το φέρετρο λίγα λεπτά και κατόπιν ανέβηκε στις πλάτες των τεσσάρων και βγήκε έξω για ν’ αποκαλύψει και τους άλλους δολοφόνους του νεκρού. Εδώ βλέπουμε την μισανθρωπία του διαβόλου. Ο ίδιος ωδήγησε τους μάγους να σκοτώσουν τον άνθρωπο και τώρα πάλι ο ίδιος ο διάβολος στο ίδιο επεισόδιο έρχεται ν’ αποκαλύψει τους μάγους για να χωρίσει τους ανθρώπους σε δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις και να τους προκαλέσει εμφύλιο σπαραγμό. Μου έλεγε παλαιότερα ο μακαριστός π. Κοσμάς ότι σε ένα χωριό, εξ αιτίας των μαγικών τους, σκοτώθηκαν μέσα σ’ ένα μήνα 62 άτομα.

    Το φέρετρο, λοιπόν εν συνεχεία κατευθύνθηκε σε άλλο σπίτι, γκρέμισε την πόρτα μαζί με την κάσα και μπήκε μέσα. Έψαχνε τον δεύτερο μάγο, ο οποίος το είχε ήδη αντιληφθεί και είχε κρυφθή σε μια άλλη καλύβα. Βγήκε το φέρετρο έξω, τον κυνήγησε, του έδωσε ένα δυνατό κτύπημα στο στήθος και τον πέταξε κάτω. Κατόπιν κατευθύνθηκε στο τρίτο σπίτι. Δεν ήταν σπίτι, αλλά μια χορτοκαλύβα με πασσάλους και λάσπη, ενώ η στέγη της ήταν σκεπασμένη με χόρτα. Ο τρίτος μάγος μόλις έβγαινε από την πορτίτσα της καλύβας. Το φέρετρο τον κτύπησε στο στήθος και μαζί του έπεσε κάτω και ολόκληρη η χορτοκαλύβα.

    Οι κάτοικοι των ειδωλολατρικών εκείνων χωριών που γνωρίζουν τις μηχανουργίες του διαβόλου, αμέσως συνέλαβαν τους τρείς μάγους, τους έδεσαν και τους ρώτησαν αν αυτοί σκότωσαν τον νεκρό. Δεν ήταν δυνατόν να αρνηθούν, διότι ο νεκρός (γράφε καλλίτερα ο διάβολος) τους απεκάλυψε. Τα φέρετρο κατόπιν πήγε και στάθηκε στο πατρικό σπίτι, δήθεν για να ξεκουρασθή, όπως λένε εκεί οι κάτοικοι. Μόνο του κατόπιν έφυγε κι’ ανέβηκε επάνω στην τερμητιέρα-μυρμηγκοφωλιά, από τη οποία εκείνη την ημέρα έβγαινε συνεχώς καπνός και σύννεφο σκόνης. Προφανώς ανέβηκε στην μυρμηγκοφωλιά για να αποκαλύψει στους άλλους τον τόπο, όπου οι μάγοι συγκεντρώνοντο και έκαναν τα μαγικά τους για να σκοτώσουν τον Κατόκα. Οι κάτοικοι μας πληροφόρησαν κατόπιν ότι κι΄άλλες φορές στο παρελθόν έβλεπαν σύννεφο καπνού να βγαίνει από την κορυφή της τερμητιέρας, αλλά δεν μας έλεγαν τίποτε, διότι ούτε αυτοί ήξεραν τι ακριβώς συνέβαινε, εφ’ όσον οι μάγοι μυστικά τις νύκτες έκαναν τα μαγικά τους. Μάλιστα κατέπληξε τους πάντες το γεγονός ότι στάθηκε το φέρετρο γι’ αρκετή ώρα όρθιο και κατόπιν κατέβηκε και στάθμευσε στον πεδινό χώρο. Οι συγγενείς του νεκρού ζήτησαν τις αναγκαίες αποζημιώσεις για την εγκληματική αυτή πράξι των μάγων. Το φέρετρο παρέμεινε κάτω κι’ έγινε πλέον ασήκωτο μέχρις ότου οι μάγοι φέρουν ό,τι έχουν και δεν έχουν για να ικανοποιήσουν δήθεν τον νεκρό. Έφεραν και εναπέθεσαν λοιπόν οι μάγοι πλησίον του φερέτρου κουβέρτες, γιδοπρόβατα, ραδιομαγνητόφωνα, χρήματα και ό,τι άλλο υπήρχε στην καλύβα τους. Κριτήριο ικανοποιήσεως του νεκρού θα είναι όταν το φέρετρο γίνει ανάλαφρο και μπορούν ύστερα να θάψουν τον νεκρό. Μα το φέρετρο δεν σηκωνόταν. Ο διάβολος τους έφερε σε αδιέξοδο. Αμέσως έστειλαν ένα ορθόδοξο νεαρό Χριστιανό μας με ποδήλατο στο Κολουέζι. Μας είπε ότι «μέγα πρόβλημα μας απασχολεί». Εκείνη την ώρα ο π. Μελέτιος απουσίαζε για Εσπερινό και κήρυγμα σε ένα χωριό της περιοχής μας. Οπότε κάλεσα δύο ντόπιους ιερείς, τους ανακοίνωσα το περιστατικέ κι’ αποφασίσαμε το ταχύτερο να φθάσουμε στο χώρο της τραγωδίας τους. Πήραμε μαζί μας Αγιασμό, Άγια λείψανα, το Ευχολόγιο στα σουαχίλι, θυμιατό, 2-3-εργάτες μας και ξεκινήσαμε. Σε μία ώρα φθάσαμε στο χωριό. Όλοι οι άνθρωποι ήταν όρθιοι και αλαφιασμένοι. Το φέρετρο βρισκόταν ανάμεσά τους ενώ οι τρείς μάγοι μπροστά στην κεφαλή του νεκρού και γονατιστοί.

    Ήταν η πρώτη φορά που αντίκρυζα αυτό το θέαμα. Δεν ήξερα τι συνέβαινε. Τους είπα με αυστηρό ύφος: «Κάνετε ησυχία και να μας ειπεί ένας από σας τι συμβαίνει». Αφού άκουσα συνοπτικά το γεγονός, είπα στους ιερείς μας και σε όσους ήσαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί μας να γονατίσουν όλοι γύρω από το φέρετρο να κάνουμε προσευχή.

    Οι ιερείς έβαλαν «Ευλογητός…», το Τρισάγιο και στην συνέχεια τους είπα και διάβασαν τους εξορκισμούς του Μεγάλου Βασιλείου. Κατόπιν ο π. Ιάκωβος μου είπε ν’ ανοίξουμε το καπάκι του φέρετρου, να βγάλουμε τις λαστιχένιες λωρίδες με τις οποίες είχαν δέσει το καπάκι, διότι μου είπε ότι αυτές είναι διαβασμένες. Κατόπιν έριξε Αγιασμό μέσα στο λεκανάκι που οι μάγοι είχαν κάνει τα μαγικά τους και ψάλλοντας το: «Σώσον , Κύριε, τον λαόν σου…» εράντησε τον νεκρό και κατόπιν τους παρισταμένους. Εκείνοι, σχεδόν όλοι ειδωλολάτρες, ενόμισαν ότι είμαστε μάγοι και απομακρύνθηκαν φοβισμένοι, όταν ο π. Ιάκωβος τους εράντησε.

    Ενώ οι εργάτες μας, μας είπαν κατόπιν ότι άκουγαν σχόλια κατά την ανάγνωση των ευχών από άλλους που έλεγαν: Δεν θα μπορέσουν οι παπάδες τους να κάνουν τίποτε. Δεν θα μπορέσουν ν’ αναγκάσουν το φέρετρο να τους ακολουθήσει». Μετά την απόλυσι των ευχών, είπα στους μάγους και στους άλλους: «Πάρτε το φέρετρο κι ελάτε μαζί μας». Εν τω μεταξύ δεν ήξερα εγώ ότι αυτοί οι τρείς Χριστιανοί μας που ακάθοντο κάτω ήταν μάγοι. Βέβαια έβλεπα τα μάτια τους κατακόκκινα, ωσάν να έβγαζαν φλόγες, αλλά ποτέ δεν θα μπορούσα να πιστεύσω ότι αυτοί σκότωσαν τον νεκρό. Ο Τρύφων ήταν συνεργάτης μας, γεωπόνος και υπεύθυνος του αγροκτήματος, ο δεύτερος, ο Γεώργιος ήταν ο κατηχητής του χωριού μας Λουανκόκο και ο τρίτος ήταν φύλακας του χωριού. Μου ήταν αδύνατον λοιπόν, να πιστεύσω ότι αυτοί ήταν εγκληματίες. Γι’ αυτό, όταν τους είπα : «Πάρτε το φέρετρο…» αυτοί τάχασαν. Προσπάθησαν να σηκωθούν και πάλι εκάθοντο κάτω. Εφοβούντο τώρα ν’ αγγίξουν το φέρετρο. Καθώς έμαθα κατόπιν, οσάκις δοκίμαζαν να σηκωθούν για να πάνε λίγο πιο πέρα, αμέσως το φέρετρο σηκωνόταν και τους κτυπούσε και τους ανάγκαζε να είναι κάτω δεμένοι με αόρατα δεσμά. Με φωνή λοιπόν ισχυρά και αυστηρή τους ξαναρώτησα: Ποιός είναι ορθόδοξος Χριστιανός ανάμεσά σας για να πάρει το φέρετρο; Απήντησαν μερικοί νέοι:

    -Εγώ πάτερ, εγώ πάτερ…

    -Πάρτε το φέρετρο και βάλτε το επάνω στο αυτοκίνητο. Πράγματι το άρπαξαν λοιπόν, χωρίς την παραμικρή δαιμονική αντίδρασι και το ανέβασαν στο αυτοκίνητο. Τότε γνωρίσαμε μια άλλη ισχυρή αντίδρασι των παιδιών του νεκρού που δεν μας άφηναν να κάνουμε εκείνη τη στιγμή την ταφή του πατέρα τους. Επενέβη ο π. Ιάκωβος . Ανέβηκε ψηλά επάνω στο αυτοκίνητο και τους ωμίλησε θαρραλέα και αποφασιστικά. Ο π. Ιάκωβος έχει το χάρισμα από τον Θεό να ειρηνεύει και να συμφιλιώνει τους διαπληκτιζόμενους ανθρώπους και με την πατρική του στοργή και απλότητα να τους ειρηνεύει και με τον Θεό. Σε κάθε κίνδυνο που θα μας εύρει θα τρέξει να βοηθήσει. Παλαιότερα, σαν νεαρός ειδωλολάτρης, ήταν κυνηγός αγρίων ζώων του δάσους. Τώρα τον κάλεσε ο Θεός να γίνει κυνηγός των ανθρωπίνων ψυχών για την αιώνια σωτηρία τους.

    Ο π. Ιάκωβος, λοιπόν, και τώρα ειρήνευσε τα μανιασμένα ειδωλολατρικά πλήθη. Συγκατατέθησαν να γίνει αμέσως η ταφή, παρότι είχε αρχίσει να νυκτώνει. Επάνω στ’ αυτοκίνητο, αν ήταν δυνατόν, ήθελαν ν’ ανέβουν όλοι οι άνθρωποι. Τελικά ανέβησαν μόνο 15 και σε λίγο φθάσαμε στον τάφο. Μερικοί απ’ αυτούς έλεγαν στους εργάτες μας : «Τώρα θα ιδούμε, θα μπορέσουν οι παπάδες σας να βάλουν το φέρετρο στον τάφο η θα γυρίσει πίσω, όπως χθές;».

    Φθάσαμε νύκτα στον τάφο. Παντού ησυχία μέσα στην αφρικανική ζούγκλα. Ρίξαμε Αγιασμό μέσα στον τάφο, τον σταυρώσαμε με τ’ Άγια Λείψανα και ψάλλαμε λίγα τροπάρια της κηδείας. Οι νεαροί Χριστιανοί μας κατέβασαν το φέρετρο ανάλαφρο μέσα στο τάφο, το σκέπασαν με χώμα, έβαλαν και τον σταυρό στην θέσι του και είμασταν έτοιμοι για αναχώρησι. Απόλυτη σιωπή είχε ξαπλωθή ανάμεσά τους μ’ αυτά τα θαυματουργήματα της Αγίας Πίστεώς μας. Επαναφέραμε τους ανθρώπους στις καλύβες τους. Τους συστήσαμε ησυχία και αποφυγή κάθε διαμάχης. Όλοι τους κάθισαν καθ’ ομάδες γύρω από αναμμένα ξύλα και ξενύκτισαν, σύμφωνα με τα έθιμά τους. Εμείς επιστρέψαμε αργά την νύκτα στο Κολουέζι ικανοποιημένοι για τα θαυμάσια της πίστεώς μας.

    Οι άνθρωποι μέχρι τώρα ενόμιζαν ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι μια από τις συνηθισμένες προτεσταντικές Κοινότητες, όπου θα μπορούσαν ν α περιγελάσουν, να εξαπατήσουν, η να αμφισβητήσουν την δύναμή της. Τα σημεία που είδαν με τα μάτια τους, την αναχώρησι των δαιμόνων από τον νεκρό, την υπάκουη και ανεμπόδιστη μεταφορά και ταφή του φερέτρου τους εδίδαξαν πολλά. Διδάχθηκαν ότι η Ορθοδοξία στην Αφρική είναι μία μυστηριώδης Δύναμις μία υπερφυσική Εξουσία, ένας ακαταμάχητος καταπέλτης και καταστροφέας των δαιμονικών δυνάμεων. Γι’ αυτό τώρα αρχίζουν να την φοβούνται, να την υπολογίζουν, να την φωνάζουν σε βοήθεια, όταν τα άλλα δόγματα αδυνατούν να δαμάσουν και εκδιώξουν τα πονηρά πνεύματα.

  3. Ο/Η stoppaidofilia λέει:

    Όχι στην Παιδοφιλία Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ
    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΟ
    http://stop-paidofilia.blogspot.gr/
    Το ιστολόγιο ασχολείται με μια εκκρεμή υπόθεση παιδοφιλίας.
    Θέλουν και προσπαθούν να την κουκουλώσουν
    για να προστατευτεί το εμπλεκόμενο εκκλησιαστικό πρόσωπο

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Σας ευχαριστούμε που μας εμπιστευόσαστε, αντιλαμβάνομαι πως είσαστε ένα πολύ ηθικό στοιχείο, ευχόμαστε να βρείτε το δίκιο σας, πράγμα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο αν η χώρα λειτουργούσε σε καθεστώς ευνομίας, αν και σε μια τέτοια περίπτωση αυτά τα περιστατικά δεν θα συνέβαιναν.

    • http://orthodoxia.info/reuters-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%85/

      Το πρακτορείο Reuters ζητά από την κυβέρνηση να σταματήσει να πληρώνει μισθούς ιερέων

      http://www.cna.org.cy/webnews.asp?a=add066abc5f3428ba1dff8b033234852

      Στο δικαστήριο δέκα ιερείς στην Ισπανία για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου
      ΚΥΠΕ – Reuters – ΜΑΔΡΙΤΗ 27/1/2015 20:52

      Δέκα Ισπανοί ιερείς κατηγορήθηκαν με σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου την Τρίτη, σε μια υπόθεση που πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης αφότου ο Πάπας Φραγκίσκος τηλεφώνησε στο θύμα για να εκφράσει την απολογία της Εκκλησίας, σύμφωνα με τα έγγραφα του δικαστηρίου.

      Όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters το θύμα που τώρα είναι 24 χρονών, έγραψε στον Πάπα λέγοντας του ότι είχε κακοποιηθεί όταν ήταν παπαδοπαίδι .

      Ο Πάπας τηλεφώνησε στον 24χρονο άνδρα τον Αύγουστο για να απολογηθεί, σύμφωνα με δημοσίευμα στην ηλεκτρονική εφημερίδα Religion Digital τον Νοέμβριο, το οποίο και επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο αργότερα.

  4. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://rodosalarm.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BB%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE/

    Στα δικαστήρια ο Δήμος Λέρου και η Μονή της Πάτμου για την κυριότητα της νησίδας Λέβιθα

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ 01/03/2015

    Το θέμα επανήλθε στη δημοσιότητα κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λέρου, με αφορμή αγωγή που έχει καταθέσει η Μονή Πάτμου, επικαλούμενη το ιδιοκτησιακό καθεστώς βυζαντινών χρόνων (με αυτοκρατορικά παραχωρητήρια, “χρυσόβουλους λόγους” των Κομνηνών Αυτοκρατόρων, για τα οποία, ισχυρίζεται ότι έχουν ανανεωθεί και με Σουλτανικά φιρμάνια).

    Οι λιγοστοί κάτοικοι στα Λέβιθα είναι κτηνοτρόφοι και έχουν περιορισμένη οικοτουριστική δραστηριότητα.

  5. Ο/Η eklag λέει:

    Αγαπητέ «Όχι στην Παιδοφιλία»,

    πολλοί εξ υμών θεωρούμε ότι οι Παιδεραστές,
    αν όχι να θανατώνονται με συνοπτικές διαδικασίες,
    πρέπει να φυλακίζονται διά βίου προσφέροντας παράλληλα κοινωνικό έργο
    (μακριά από παιδιά).
    Η σύνδεση όμως του πολύ σοβαρού αυτού θέματος με το Αλβανικό Έπος,
    στην ιστοσελίδα σας,
    (δεν ήξερες-δεν ρώταγες;)
    δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί το θέμα σας και θέμα όλων.
    Είμαστε δε πολύ απαισιόδοξοι για την έκβαση της υπόθεσης,
    καθώς και το ποίμνιο σε τέτοιες περιπτώσεις αντί να γκαρίζει,σιωπά.
    Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιον Αρχιτράγο μακρινού νησιού,
    ο οποίος βίαζε τα παιδάκια του υπό την εποπτεία του ορφανοτροφείου
    και εκ παραλλήλου ευλογούσε τους πιστούς από το παράθυρο.
    Στην κηδεία του παρευρέθησαν ΟΛΟΙ να τον τιμήσουν,
    αν και γνώριζαν…

  6. Ο/Η Aλέκσις Καμμένος λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=40193

    Κι όμως είναι μία επίπλαστη επέτειος. Μία εθνική πράξη που την οικειοποιήθηκε η εκκλησία. Όπως, εκ των υστέρων, και την επανάσταση.

    Εξακολουθεί ο εορτασμός να βασίζεται στη φράση με τα περισσότερα ιστορικά ψεύδη στην υφήλιο: «Στις 25 του Μάρτη, γιορτή του Ευαγγελισμού, στην Αγία Λαύρα, ο Παλαιών Πατρών Γερμανός σήκωσε το λάβαρο της Επανάστασης». Ούτε μία λέξη δεν ανταποκρίνεται στην ιστορική αλήθεια.

    Έγραψε ο σοφός George Santayana: «Όσοι δεν θυμούνται (σωστά) το παρελθόν, είναι καταδικασμένοι να το επαναλαμβάνουν».

    Κι εμείς, για εκατόν ενενήντα τέσσερα χρόνια, κάνουμε ακριβώς αυτό: Επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη: μύθους, υπερβολές, έριδες, διχόνοια, υπονόμευση, εμφύλια διαμάχη, διαφθορά, υποκρισία. Τα ίδια που οδήγησαν την Επανάσταση του 21 σε αποτυχία (για να μας σώσουν οι Μεγάλες Δυνάμεις στο Ναβαρίνο).

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=40212

    H σημασία του να είσαι Καμμένος
    Τάκης Μίχας

    Διότι ο κ. Καμμένος αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό πρόσωπο -μετά τον Αλέξη Τσίπρα- στο εγχείρημα της μετάβασης της χώρας στο Χαρούμενο Αύριο. Και για αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αντικατασταθεί από το Ποτάμι ή οποιαδήποτε άλλη φιλομεταρρυθμιστική δύναμη.

    Ο λόγος είναι απλός: Καμία ιδεολογία «αντίστασης» στην Ελλάδα, κανένα αφήγημα «εξέγερσης» δεν θα «πούλαγε» αν δεν περιείχε μία «πατριωτική» διάσταση. Ο κ. Καμμένος είναι αυτός που παρέχει την πειστική εθνικιστική νομιμοποίηση στον λαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ηγέτης των ΑΝΕΛ αντιπροσωπεύει τα ειδικά γυαλιά που επιτρέπουν στους θεατες να βλέπουν το φιλμ του ΣΥΡΙΖΑ σε 3D.

    Όσοι πιστεύουν ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ χωρίς μια διάσταση ΑΝΕΛ (ή κάτι παρόμοιο), παραβλέπουν τις εξελίξεις που έχουν συμβεί στον χώρο της Αριστεράς παγκοσμίως. Αναφέρομαι εδώ στο μπόλιασμα του αριστερού χώρου με μία ισχυρή δόση εθνικισμού, που αρχίζει κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’80. Ο «Τσαβίσμο» της Βενεζουέλας αποτελεί το κατ’ εξοχήν αφήγημα αυτής της νέας «Νέας Αριστεράς». Εδώ, πλέον, οι άξονες αναφοράς δεν είναι το «Κέφάλαιο» του Μαρξ και ούτε καν οι «Θέσεις επί του Φόιερμπαχ»: Είναι το αφήγημα της «αντίστασης» και της «κοινωνικής οργής».

    Απο μία σκοπιά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βρίσκεται, όπως θα ‘λεγε ο Φουκουγιάμα, όχι απλά μέσα αλλά στο κέντρο της Ιστορίας. Ενσαρκώνει με τον πιο αρμονικό τρόπο το πάντρεμα του λαϊκιστικού αυταρχισμού με τον εθνικισμό, όπως εκφράζεται σήμερα ανά τον κόσμο, π.χ με την ιδεολογία του Τσαβίσμο, το καθεστώς Πούτιν κ.λπ.. Μπορεί να πει κανείς, μάλιστα, ότι η Ελλάδα έπαιξε πρωτοποριακό ρόλο στην άνδρωση αυτού του φαινομένου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποτελεί το εγγόνι του περίφημου «φαιοκόκκινου μετώπου» της περιόδου των πολέμων της Βοσνίας, με το δίδυμο Δούρου-Καμμένος να υποκαθιστά σήμερα το θρυλικό τότε δίδυμο Λυκουρέζος-Κανέλλη.

  7. Ο/Η psycho λέει:

    http://imfth.gr/news_events/o-mitropolitis-kentroas-afrikis-k-nikiforos-stin-lamia-kai-ston-geronta-vissariona

    Ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Νικηφόρος στην Λαμία και στον Γέροντα Βησσαρίωνα 30.9.2012

    Προσκεκλημένος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Νικόλαου βρέθηκε την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου στην Λαμία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Νικηφόρος

    Μετά την Θεία Λειτουργία οι δύο Αρχιερείς με τις συνοδείες τους μετέβησαν στην Ιερά Μονή Αγάθωνος όπου τους υποδέχθηκε η αδελφότητα της Ιεράς Μονής και προσκύνησαν την Θαυματουργό Εικόνα της Παναγίας Αγάθωνος, το άφθαρτο σκήνωμα του Γέροντος Βησσαρίωνος και ξεναγήθηκαν στο Μουσείο και τους χώρους της Μονής.

    http://www.agioritikovima.gr/arthra/item/13098-o-kentroas-afrikis-eksigei-ena-sygklonistiko-gegonos-video
    Του Γιώργου Θεοχάρη

    Ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Νικηφόρος στο «Αγιορείτικο Βήμα».

    Ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής κ. Νικηφόρος μιλά στο «Αγιορείτικο Βήμα» για ένα αξιοσημείωτο γεγονός που έλαβε χώρα στο μακρινό Κονγκό της Αφρικής με πρωταγωνιστές έναν μάγο και έναν Ορθόδοξο Ιερέα.

  8. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://xairete.blogspot.gr/2013/10/blog-post_21.html

    ΔΕΥΤΈΡΑ, 21 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2013
    Σχόλια στο θέμα: «Επώνυμες καταγγελίες πιστών Κονγκό Μπραζαβίλ, για σκανδαλώδη ζωή του Επισκόπου τους!»

    http://agonasax.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4166.html
    ΑΓΩΝΙΩΔΗΣ ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΟ -ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ νυχτοβιου Δεσποτη Μπραζαβιλ τω ονοματι Αραθυμος εκ Συρου

    Παρακαλούμε να δημοσιεύσετε τις επιστολές μας αυτές και να μας βοηθήσετε να απαλλαγεί η εκκλησία μας από τον άνθρωπο αυτό που σκανδαλίζει τους πιστούς και μόνο κακό μας κάνει.
    Οι πιστοί και οι νέοι του Κονγκό Μπραζαβίλ

    Οι αντιπρόσωποι των νέων και των πιστών του Κονγκό Μπραζαβίλ
    Christ Le Beau MAHONIO, Αντιπρόεδρος της νεολαίας – ενορία Αγίου Δημητρίου
    Prudent KITSOUKOU, Σπουδαστής της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Κινσάσα Άγιος Αθανάσιος
    Christ OKOULIS, Πρώην γραμματέας της Επισκοπής
    Dimitrios MBOKO, Γραμματέας της νεολαίας της ενορίας της Αναστάσεως
    Romanos Dane MILANDOU
    Nicolas POATY, Πρόεδρος της νεολαίας – ενορία της Αναστάσεως
    Nicolas Cédric Tchissambou
    Ezéchiel NGALIKOUBA, Πρώην νεωκόρος και αναγνώστης– Ενορία Αγ. Δημητρίου

    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3514.html

    Γι’ αυτό θέλουμε να παρακαλέσουμε θερμά τον κ. Υφυπουργό να σκύψει με προσοχή στο πρόβλημα που υπάρχει στην Εκκλησία της Αλεξανδρείας -και δη στην επισκοπή Μπραζαβίλ και Κογκό- και να διερευνήσει αν οι φοβερές καταγγελίες εναντίον του Θεοφιλ. κ. Παντελεήμονα (Αράθυμου) ευσταθούν και να ενεργήσει ανάλογα.

    Είναι κρίμα να κατεδαφιστεί ένα σπουδαίο ιεραποστολικό έργο και να αμαυρωθεί η παρουσία του Ελληνισμού σ’ αυτή τη χώρα.

    Ο κύριος υφυπουργός έχει τη δυνατότητα -ως εκ του τομέως ευθύνης του- μέσω των πρεσβευτικών και προξενικών αρχών της Ελλάδας, να διερευνήσει επαρκώς το θέμα και να ενεργήσει ανάλογα.

    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=37077
    ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚ ΣΥΡΟΥ, ΝΥΧΤΟΒΙΟ ΔΕΣΠΟΤΗ ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ
    .
    Όλα τα «μαργαριτάρια» τα κάνουν δεσποτάδες, για να πολεμίσουν την Εκκλησία του Χριστού από έσωθεν
    Κραυγη αγωνιας απο τους νεους
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ

    http://apotixisi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_7671.html

    Η γαλανοματα MEΓΑΛΟΚΟΡΗ τι κανει;΄Η θα παρουν και αυτην με τις πετρες;
    ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

    ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ νυχτοβιου

    Δεσποτη Μπραζαβιλ

    τω ονοματι Αραθυμος εκ Συρου

    http://agonasax.blogspot.gr/2014/11/blog-post_30.html
    ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
    ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ
    ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ (ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ)—ΓΚΑΜΠΟΝ
    ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΡΙΩΝ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ, ΑΓΙΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
    Σύμφωνα με την πίστη της εκκλησίας μας, που είναι «στύλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» εμείς, ορθόδοξοι ιερείς της Ορθόδ. Επισκοπής Κονγκό (Μπραζαβίλ)—Γκαμπόν δηλώνουμε ότι δεν αναγνωρίζουμε ότι έχουμε υπογράψει ένα οποιοδήποτε έγγραφο, που τιτλοφορείται «δήλωση του κλήρου της Επισκοπής του Κονγκό (Μπραζαβίλ)—Γκαμπόν», που χρονολογείται στις 24 Οκτωβρίου 2013 και παρουσιάστηκε στα ελληνικά δικαστήρια στην Ελλάδα ως έγγραφο που χρησιμοποιείται ως εξουσιοδότηση των ιερέων και επιτρέπει μια διεξαγωγή δικαστικών διώξεων.

    Με την παρούσα δήλωση, εκφράζουμε

    την αγανάκτησή μας και καταγγέλλουμε το χειρισμό μιας (σ.σ. ἄλλης) επιστολής, που γράφηκε από μας την ίδια ημερομηνία, που απευθύνεται στον πατέρα μας, τον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής.

  9. Ο/Η Λα λα Λώλα λέει:

    σας ξεπέρασε το κομποσχοίνι ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

    WordPress.com

    Blogs of the Day

    Top Posts

    The most popular WordPress.com posts are ranked here according to a special formula.

    [……]

    7.
    ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ: ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

    – Γέροντα, ποιά σημασία έχει το κομποσχοίνι;…
    Αόρατος Πόλεμος
    8.
    Αυτήν την «κοινωνική προσφορά», της Εκκλησίας, την ξέρει η […]

    Έλληνες κληρικοί λύνουν μάγια στην Αφρική του Αναγνώστη …
    Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

    9.

  10. Ο/Η Ιερέας Χ λέει:

    διά τον πάπα και πατριάρχην Νικόλαον

    http://e-theologia.blogspot.gr/2012/11/1967-1974_16.html

    Ακολουθώντας τη γραμμή του στις 6-5-1969 ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ. Νικόλαος απένειμε στον δικτάτορα Παπαδόπουλο το Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Αποστόλου και Ευαγγελιστή Μάρκου. Στη προσφώνησή του υπογραμμίζει «ο δρόμος τον οποίον ακολουθήσατε δια την λύσιν της πολιτικής καταστάσεως και την εξυγίανσιν του τόπου είναι ο καλύτερος,ασφαλής και βέβαιος, ο οποίος θα μας φέρη εις την κορυφήν της δόξης και της Αναστάσεως του Έθνους ημών. Είναι ασφαλώς, όπως θα γνωρίζετε και εσείς ο ίδιος, ο δρόμος αυτός ολίγον τι δύσκολος και ανηφορικός, αλλά να ενθυμήσθε πάντοτε τον δρόμον τον οποίον ηκολούθησε Αυτός, οΑρχηγός της εκκλησίας μας,ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Από τον Γολγοθάν θα πορευθούμε προς την Ανάστασιν. Έχετε παρά το πλευρόν σας σύμπασαν την εκκλησίαν όχι μόνον της Αλεξανδρείας και της Ελλάδος, αλλά όπου απανταχού ευρίσκονται Έλληνες Χριστιανοί. Και ο Θεός, ο οποίος σας εξέλεξε ως όργανόν του, θα σας βοηθήσει δια να φέρετε εις αίσιον πέρας το βαρύ έργον, το οποίον αναλάβατε, ήτοι την Αναγέννησιν του τόπου αυτού. Σας εύχομαι εξοχώτατε υγείαν σιδηράν και ακλόνητον, δια να ημπορέσετε να φέρετε εις αίσιον πέρας το έργον το οποίον σας ανέθεσε η πρόνοια του Θεού»[18].

    [18] ΣΜΠαπαθ., Η μαύρη βίβλος του Ελληνικού κατηχητισμού, εφ. Χριστιανική, αρ. φ. 59 (7/9/1974) σ. 6.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s