Au secours! Αλεξίου του πορθητού: «Βαρουφιάς»

Εκκλησία, στρατιωτικές δαπάνες, εφοπλιστές στο απυρόβλητο

‘l'église orthodoxe possédant un patrimoine de 3 milliard d'€’ (kwack.hautetfort.com)

‘l’église orthodoxe possédant un patrimoine de 3 milliard d’€’ (kwack.hautetfort.com)

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Oμιλεί ο Βαρουφάκης στο Charlie Hebdo:

Ερώτηση: Εάν θέλουμε να διευκολύνουμε την επιστροφή στην δημοσιονομική εξισορρόπησης του ελληνικού προϋπολογισμού δεν θα πρέπει να πληρώσουν φόρους η Ορθόδοξη εκκλησία και οι εφοπλιστές και να μειωθούν οι αμυντικές δαπάνες;

Απάντηση: Οι αμυντικές δαπάνες έχουν ήδη μειωθεί με ουσιαστικό τρόπο. Αλλά αν η Ευρώπη αντιμετώπιζε τα σύνορα της Ελλάδας όπως τα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης (που είναι) το λοιπόν θα μπορούσαμε να τις μειώσουμε ακόμα περισσότερο. Αντίθετα είναι σωστό ότι η ορθόδοξη εκκλησία θα μπορούσε να συνεισφέρει. Το πρόβλημα είναι ότι η μεγάλη περιουσία που διαθέτει δεν της προσφέρει ένα υψηλό εισόδημα για να μπορέσει να φορολογηθεί. Οι εφοπλιστές θα πρέπει να καταβάλουν το μερίδιο τους. Όμως η εφαρμογή μιας τέτοιας φορολογίας είναι δύσκολη: οι εφοπλιστές κινούνται πολύ και είναι πολύ πιθανό να μεταφέρουν τα εισοδήματα τους, να εγκαταλείψουν τη χώρα εάν φορολογηθούν.

Τρία σχόλια:

Α. «Οι αμυντικές δαπάνες έχουν ήδη μειωθεί με ουσιαστικό τρόπο». Απόλυτη ταύτιση με την πολιτική του ΝΔΠΑΣΟΚ. Η επανάληψη της φάρσας του ΠΑΣΟΚ που ως αντιπολίτευση ψήφιζε πάντα τις στρατιωτικές δαπάνες (και μόνον αυτές). Ας δώσουν λοιπόν συγχαρητήρια στον κ.Σαμαρά.

Β. «…είναι σωστό ότι η ορθόδοξη εκκλησία θα μπορούσε να συνεισφέρει. Το πρόβλημα είναι ότι η μεγάλη περιουσία που διαθέτει δεν της προσφέρει ένα υψηλό εισόδημα για να μπορέσει να φορολογηθεί». Από πότε φορολογούνται μονο τα ακίνητα που αποδίδουν έσοδα; Ούτε επί ΝΔΠΑΣΟΚ ούτε στα σχέδια του ΣΥΡΙΖΑ έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο. Όσο για το εισόδημα της Εκκλησίας, ποιός έψαξε τα παγκάρια των Δαναϊδων και το απεριόριστο μαύρο χρήμα από την εμπορία των μυστηρίων, των ιερών σκελετών και των εικόνων που κλαίνε; Ποιός, που και πότε κατέγραψε τα μυθώδη ιερά έσοδα συνολικά και όχι χωριστά για κάθε ενορία, μητρόπολη, μονή ή επιχείρηση θαυμάτων;

Γ.  «Οι εφοπλιστές θα πρέπει να καταβάλουν το μερίδιο τους. Όμως η εφαρμογή μιας τέτοιας φορολογίας είναι δύσκολη: οι εφοπλιστές κινούνται πολύ και είναι πολύ πιθανό να μεταφέρουν τα εισοδήματα τους, να εγκαταλείψουν τη χώρα..».

Δηλαδή ο αρχηγός κορόιδευε;

(17.1.2013): «Τον «τάπωσε» τον Β. Βενιζέλο, ο Αλ. Τσίπρας στη Βουλή. Ο υπό παραπομπή πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επιχείρησε να προσάψει στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ «κρυφές συναντήσεις» με το ελληνικό εφοπλιστικό λόμπι.

Ο κ. Τσίπρας απάντησε ευθέως ότι καθόλου κρυφή, αλλά απόλυτα επίσημη, με ανακοίνωσή της εκ των προτέρων και με δημοσιοποίηση των όσων συζητήθηκαν, ήταν η συνάντηση με τους εφοπλιστές. Μάλιστα, ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης προχώρησε και ένα βήμα παραπέρα και αναφέρθηκε στο περιεχόμενο των επαφών, τονίζοντας ότι τους διεμήνυσε πως επιτέλους πρέπει και οι εφοπλιστές να σηκώσουν τα βάρη της χώρας που τους αναλογούν. Ιδιαίτερα τώρα, που ο ελληνικός λαός στενάζει, πρέπει και οι εφοπλιστές να φορολογηθούν ανάλογα με τα -τεράστια- κέρδη τους. Ο κ. Τσίπρας τους έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα ότι μια κυβέρνησή του θα βάλει τέλος στις ημέρες της φορολογικής τους ασυλίας και ότι οι δεκάδες φοροαπαλλαγές που απολαμβάνουν -υπό τη χυδαία απειλή ότι θα αποσύρουν τα καράβια τους από την ελληνική σημαία- θα αποτελέσουν παρελθόν. Η ξεκάθαρη τοποθέτηση Τσίπρα από το βήμα της Βουλής, την ώρα που παρακολουθεί όλος ο ελληνικός λαός, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την προκλητική στάση της τρικομματικής κυβέρνησης, που μόλις πριν από λίγα 24ωρα απέσυρε το φόρο πολυτελείας για τα σκάφη από το φορολογικό νομοσχέδιο..».

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

29 Responses to Au secours! Αλεξίου του πορθητού: «Βαρουφιάς»

  1. Ο/Η ataktos λέει:

    Η δίωξη των «21» δεν είναι πολιτική. Είναι επιχειρηματική
    Την ώρα που η κυβέρνηση ανακαλεί την θεώρηση της Αρχιτεκτονικής-Ηλεκτρομηχανολογικής Μελέτης της μονάδας εμπλουτισμού Σκουριών, και ουσιαστικά ανακαλεί την άδεια δόμησης του εργοστασίου, η Δικαιοσύνη «λειτουργεί» σε άλλους ρυθμούς. Παραπέμπει 21 συμπατριώτες για την γνωστή υπόθεση του εμπρησμού του εργοταξίου των Σκουριών. Και μάλιστα το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Χαλκιδικής τους επιρρίπτει σχεδόν όλες τις κατηγορίες, μεταξύ αυτών σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, απόπειρας ανθρωποκτονίας, ληστεία κ.α.
    Η κυβέρνηση Σαμαρά και Βενιζέλου επιχείρησε να νομιμοποιήσει το θηριώδες εργοστάσιο της Ελληνικός Χρυσός στις Σκουριές με φωτογραφική διάταξη το νόμο 4280/2014, καθώς δεν μπορούσε να πάρει έγκριση και άδεια δόμησης γιατί ήταν αντίθετο στο σύνολο της πολεοδομικής νομοθεσίας.
    Οι πολίτες της Χαλκιδικής αντέδρασαν μαζικά στην απόφαση αυτή. Η σημερινή κυβέρνηση τους δικαίωσε. Όμως αυτά για το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Χαλκιδικής είναι «ψιλά γράμματα». Οι άνθρωποι απειλούνται να πάνε φυλακή για μία υπόθεση που η κυβέρνηση λέει ότι είχαν δίκιο!!!
    Η δίωξη των 21 συμπολιτών μας δεν είναι πολιτική. Είναι επιχειρηματική. Η Δικαιοσύνη με την συγκεκριμένη της απόφαση στηρίζει τα επιχειρηματικά συμφέροντα που κρύβονται πίσω από το εργοστάσιο του χρυσού.
    Κάποιος πρέπει να ενημερώσει το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Χαλκιδικής: οι καιροί ου μενετοί.

  2. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Πολύ λίγος ο χαριτόβρυτος Βαρουφάκης, πολύ ελαστικών θέσεων ο σώουμαν.

  3. Ο/Η cool Alexis λέει:

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=1911

    Καταθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, δεκάδες ακίνητα, χιλιάδες στρέμματα γης και μετοχές
    Χεκίμογλου Αχιλλέας

    Το top-10 των χρυσών μοναστηριών

    Οι μονές με τη μεγαλύτερη περιουσία στον ελλαδικό χώρο και η σκοτεινή πλευρά του «πόθεν έσχες

    Ελάχιστοι μπορούν να υπολογίσουν το μέγεθος της περιουσίας που διαθέτουν δεκάδες μονές σε ολόκληρη τη χώρα. Για ιστορικούς λόγους κάποιες κατάφεραν να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν ένα πολύ πλούσιο χαρτοφυλάκιο, με καταθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, δεκάδες ακίνητα, χιλιάδες στρέμματα γης και μετοχές. Αρχαιότερες ή νεότερες μονές γνώρισαν την απλόχερη γαλαντομία των βυζαντινών αυτοκρατόρων, ενώ άλλες πέτυχαν την έκδοση πατριαρχικών σιγιλίων και σουλτανικών φιρμανίων, επί των Οθωμανών, που τους παραχωρούσαν γη και ύδωρ. Σήμερα ορισμένες επαναφέρουν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας ξεχασμένα βεράτια ή διατάγματα και διεκδικούν κολοσσιαίες εκτάσεις.
    Σε αυτή την ιστορία υπάρχουν και σκοτεινές πλευρές. Η πρώτη είναι ότι, σε αντίθεση με την κυρίαρχη άποψη, οι βυζαντινοί αυτοκράτορες ουδόλως σεβάστηκαν την περιουσία των μονών. Αντίθετα, χρησιμοποίησαν την Εκκλησία και τον μοναχισμό κατά το δοκούν, άλλοτε υφαρπάζοντας τις περιουσίες τους, όταν το δημόσιο ταμείο ήταν μείον, και άλλοτε ευνοώντας συγκεκριμένες μονές, προκειμένου να εξασφαλίσουν υποστήριξη και επιρροή. Στο Βυζάντιο το πολιτικό συμφέρον ήταν υπέρ πάντων και αξίζει να σημειωθεί ότι, στις όποιες παραχωρήσεις, η ψιλή κυριότητα παρέμενε στα αυτοκρατορικά χέρια.

    Από την άλλη η άποψη που υποστηρίζει ότι οι Οθωμανοί σεβάστηκαν την περιουσία της Εκκλησίας, χωρίς να είναι ψευδής, «σηκώνει» πολλές ερμηνείες, καθώς αν στις μέρες μας «το νόμιμο είναι ηθικό», στην Υψηλή Πύλη το νόμιμο ήταν μάλλον σχετικό. Στην Οθωμανική περίοδο οι σουλτάνοι προχώρησαν σε μεγάλες κατασχέσεις και εκποιήσεις της μοναστηριακής περιουσίας και οι σύγχρονοι ιστορικοί ανακαλύπτουν όλο και συχνότερα ότι τα ίδια μετόχια άλλαζαν γεωγραφική θέση από αιώνα σε αιώνα και επισημαίνουν ότι η ρευστότητα της νομοθεσίας και της οθωμανικής διοίκησης ώθησε τους καλόγερους να μάθουν από νωρίς τους αμείλικτους κανόνες του real estate. Αυτό συνέβη και για έναν άλλον λόγο, ακόμη πιο πρακτικό. Χιλιάδες χριστιανοί, φοβούμενοι ότι ανά πάσα στιγμή η περιουσία τους θα μπορούσε να δημευθεί από κάποιον φιλόδοξο πασά, τη μετέγγραφαν εικονικά στην Εκκλησία και την εκμεταλλεύονταν μέσω αυτής. Ετσι πολλοί κατάφεραν να προστατέψουν τις περιουσίες τους, αν και αιώνες αργότερα εκ των πραγμάτων οι μονές τις καρπώθηκαν.

    Το τρίτο σκοτεινό σημείο είναι η αξιοπιστία των χρυσόβουλλων που επικαλούνται πολλές μονές στα δικαστήρια. Αυτό που πολλοί ιστορικοί και αρχειονόμοι αναφέρουν είναι ότι, λόγω της τακτικότατης ενασχόλησης των καλογέρων με την αντιγραφή βιβλίων, πολλοί φρόντισαν να παραχαράξουν αντίγραφα αυτοκρατορικών αποφάσεων.

    Ενας άλλος παράγοντας που διογκώνει τη μοναστηριακή περιουσία είναι ο κανόνας που θέλει τους μοναχούς να είναι ακτήμονες, κάτι που σημαίνει ότι χαρίζουν την περιουσία τους στη μονή όπου ζουν, ενώ δεν πρέπει να λησμονούμε τις εκατοντάδες δωρεές ανά την επικράτεια.

    Τέλος, ένα ακόμη χαρακτηριστικό που δυσκολεύει τη χαρτογράφηση της περιουσίας των μονών, εν προκειμένω του Αγίου Ορους, είναι ότι λόγω αυτοδιοικήτου η μοναστηριακή περιουσία παραμένει επτασφράγιστο μυστικό του ηγουμένου και του οικονόμου της μονής. Ελλείψει διαφάνειας μόνο αν φτάσει μία υπόθεση στη Δικαιοσύνη ή κινητοποιηθούν οι τοπικές κοινωνίες με αφορμή μια ακραία επενδυτική κίνηση ή διεκδίκηση εκ μέρους των μονών ρίχνεται λίγο φως στην αχλύ του περιουσιακού μυστηρίου.
    Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας

    Η Μονή Μεγίστης Λαύρας είναι η πρώτη τη τάξει στην Αθωνική Πολιτεία. Οταν ιδρύθηκε από τον Αγιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη, κληροδοτήθηκε από τον Νικηφόρο Φωκά με το ένα τρίτο της Σκύρου (40.000 στρέμματα). Μία χιλιετία αργότερα η μονή δρομολογεί στον Νότο του νησιού την κατασκευή του δεύτερου μεγαλύτερου αιολικού πάρκου στην Ευρώπη. Πριν από λίγα χρόνια η μονή εκποίησε ένα κομμάτι γης που κατείχε στο νησί, το οποίο αγόρασε το υπουργείο Αμυνας αντί 12 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας.

    Η Μεγίστη Λαύρα ελέγχει από τον 10ο αιώνα και την Κυρά Παναγιά, το μεγαλύτερο από τα «ερημονήσια» των Βορείων Σποράδων. Πρόκειται για μία προστατευόμενη περιοχή μοναδικού φυσικού και αρχαιολογικού πλούτου, η οποία όμως έχει ήδη υποστεί τις πρώτες εργολαβικές επεμβάσεις. Ακόμη, στην Κυρά Παναγιά η μονή μισθώνει περίπου 2.500 ερίφια σε χωρικούς, για τα οποία λαμβάνει και επιδοτήσεις.

    Το μεγαλύτερο μετόχι της Αγίας Λαύρας, αυτό του Μυλοποτάμου, βρίσκεται εντός του Αθωνα, παράγει κρασί και προσθέτει έσοδα στην περιουσία της μονής. Αλλο ένα μετόχι υπάρχει εκτός του Αγίου Ορους και είναι η Μονή της Αγίας Τριάδας της Ανω Γατζέας στη Μαγνησία. Ακόμη, σύμφωνα με τη μοναδική επίσημη καταγραφή του υπουργείου Γεωργίας (1984), η μονή κατέχει 7.000 στρέμματα στη Χαλκιδική και άλλα 400 στη Σκόπελο. Επίσης η μονή διεκδικεί 10.000 στρέμματα γης στη Χαλκιδική, ενώ πρόσφατα προχώρησε σε εκποίηση επτά ακινήτων της στην Αττική, συνολικής αξίας 450.000 ευρώ. Ολα τα ακίνητα ήταν κληρονομιές μοναχών που έζησαν στη Μεγίστη Λαύρα. Θεωρείται από όλους η πλέον ευκατάστατη μονή.
    Ιερά Μονή Διονυσίου

    Πέμπτη τη τάξει αγιορείτικη μονή, διαθέτει σημαντική περιουσία από παρεκκλήσια και μετόχια, ενώ στις προθήκες της φυλάσσει μοναδικά κειμήλια. Την τελευταία περίοδο προκάλεσε αρνητικές εντυπώσεις καθώς διεκδικεί από τη Νομαρχία Χαλκιδικής και τον Δήμο Ορμύλιας δεκάδες στρέμματα, σε περιοχή όπου στεγάζεται εδώ και δεκαετίες κατασκήνωση για ανάπηρα παιδιά. Από τη δεκαετία του 1930 η μονή διεκδικεί στη Χαλκιδική 15.000 στρέμματα-«φιλέτα» και ο Αρειος Πάγος της αναγνώρισε την κυριότητα στα μισά. Τα άλλα μισά βρίσκονται υπό διεκδίκηση. Ακόμη, σύμφωνα με το υπουργείο Γεωργίας, έχει στην κυριότητά της 18.000 στρέμματα στη Χαλκιδική.
    Ιερά Μονή Βατοπαιδίου

    Το Βατοπαίδι, η δεύτερη τη τάξει μονή του Αγίου Ορους, αποτελεί εδώ και τρεις εβδομάδες την «πέτρα του σκανδάλου» της επικαιρότητας. Με ενεργό δραστηριότητα στα κτηματομεσιτικά και εμφανή πολιτική υποστήριξη κατάφερε να καλύψει σε μεγάλο βαθμό το περιουσιακό χάσμα που τη χωρίζει από τον «αιώνιο αντίπαλό» της, την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το τελευταίο διάστημα, η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου έχει στην ιδιοκτησία της καταθέσεις που προσεγγίζουν τα 70 εκατ. ευρώ, χιλιάδες στρέμματα-«φιλέτα» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σημαντικές εκτάσεις στην Πέλλα. Ακόμη η μονή διαθέτει μεζονέτες στη Θεσσαλονίκη, κτίρια στη λεωφόρο Κηφισιάς και κατοικίες σε πολλά γεωγραφικά διαμερίσματα. Το Βατοπαίδι έχει επίσης στην κυριότητά του 4.000 στρέμματα στη Χαλκιδική, ενώ στην Ουρανούπολη έχει δρομολογήσει, μέσω ενός δυναμικού business plan, την κατασκευή ενός ομοιώματος της μονής. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το 2001 εκποίησε ένα ακίνητο στα βόρεια προάστια λαμβάνοντας 7,5 εκατ. ευρώ, ενώ σήμερα διεκδικεί χιλιάδες στρέμματα σε Ξάνθη και Ροδόπη. Τέλος, όπως έγινε γνωστό, στα τέλη του 2007 πούλησε ακίνητα και καταστήματα που διέθετε στη Θεσσαλονίκη, συνολικής αντικειμενικής αξίας 500.000 ευρώ.
    Ιερά Μονή Ασωμάτων Πετράκη

    Μία από τις ιστορικότερες μονές της Αθήνας, η Μονή Πετράκη θεωρείται πάμπλουτη εδώ και πολλούς αιώνες. Ριζάρειος, ΝΙΜΤΣ, Ακαδημία Αθηνών, Αιγινήτειο, Πολυτεχνείο, Μαράσλειος, Ευαγγελισμός, Αρεταίειο, Αγγλική Αρχαιολογική Σχολή, Σχολή Χωροφυλακής, Νοσοκομείο Συγγρού, Λαϊκό, Σωτηρία, Ασκληπιείο, Γεννάδιος Βιβλιοθήκη είναι μόνο λίγα από τα κτίρια που χτίστηκαν σε εκτάσεις που δώρισε η μονή στο κράτος σε βάθος ενός αιώνα. Σήμερα η μονή είναι μέτοχος της Εθνικής Τράπεζας, έχει στην ιδιοκτησία της κτήματα στην Πεντέλη, στον Υμηττό και στην Πάρνηθα και συμμετέχει σε αναπτυξιακή εταιρεία της Εκκλησίας. Αν και είναι χαρακτηρισμένη ως εθνικός ευεργέτης, το 1997, μαζί με άλλες επτά μονές, προσέφυγε κατά του Δημοσίου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για αρπαγή περιουσίας, μία υπόθεση που έκλεισε τελικά με συμβιβασμό.

    Ιερά Μονή Ξενοφώντος

    Αν και βρίσκεται στη 16η θέση των μονών του Αθωνα, η Μονή Ξενοφώντος διαθέτει μετόχια και εκτάσεις στη Σκόπελο, στη Χαλκιδική, στις Σέρρες και στην Αττική. Επίσης διεκδικεί από τους Χαλκιδικιώτες 53.000 στρέμματα γης, βασιζόμενη σε χρυσόβουλλα.

    Ιερά Μονή Ξηροποτάμου

    Η όγδοη τη τάξει αγιορείτικη μονή διαθέτει μακρά ιστορία καθώς είναι μία από τις παλαιότερες της Αθωνικής Πολιτείας. Οπως έχει γίνει γνωστό η μονή έχει στην ιδιοκτησία της σχεδόν 40.000 στρέμματα στη Σάρτη, ακίνητο 3.500 τ.μ. στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας και κατάστημα 400 τ.μ. στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. Ακόμη έχει πουλήσει περισσότερα από 32.000 στρέμματα σε οικοδομικούς συνεταιρισμούς, ενώ διεκδικεί χιλιάδες στρέμματα δάσους στη Βόρεια Σιθωνία.

    Μονή Τοπλού

    Το ιστορικό μοναστήρι συγκέντρωσε την προσοχή της κοινής γνώμης πριν από μία δεκαετία όταν εξήγγειλε τη δημιουργία μιας… πόλης δίπλα στο Βάι, στη Σητεία της Κρήτης. Σε μία περιοχή που τοπικοί παράγοντες χαρακτηρίζουν «το καλύτερο οικόπεδο της Μεσογείου», η μονή συνήψε συμφωνία με μία βρετανική εταιρεία για την κατασκευή πέντε τουριστικών χωριών με εμπορικά, εκθεσιακά και συνεδριακά κέντρα, καθώς και πέντε γηπέδων γκολφ σε έκταση 26.000 στρεμμάτων που της ανήκουν. Το Δημόσιο παρενέβη και διεκδίκησε 10.000 στρέμματα. Η υπόθεση απασχόλησε τη Δικαιοσύνη πολύ καιρό. Αν και στην αρχή ασκήθηκαν ποινικές διώξεις, στο τέλος… δεν άνοιξε ρουθούνι. Η επένδυση, ύψους 1,2 δισ. ευρώ(!), εξελίσσεται κανονικά και όταν ολοκληρωθεί θα κάνει τη μονή μία από τις πλουσιότερες της Μεσογείου.
    Ιερά Μονή Πεντέλης

    Ιδρύθηκε τον 16ο αιώνα και κατέστη σταδιακά μία από τις πλουσιότερες της παλαιάς Ελλάδας. Και αυτή συμμετέχει σε αναπτυξιακή εταιρεία της Εκκλησίας και διαθέτει μεγάλη ακίνητη περιουσία, καθώς και μετοχές της Εθνικής Τράπεζας. Ωστόσο, σε αντίθεση με τη Μονή Πετράκη, η Μονή Πεντέλης έχει βεβαρημένο παρελθόν στα κτηματομεσιτικά. Εχοντας στην ιδιοκτησία της τεράστιες εκτάσεις στους πρόποδες της Πεντέλης, πούλησε τμηματικά εκατοντάδες στρέμματα σε οικοδομικούς συνεταιρισμούς, αφήνοντας όμως αναπάντητα ερωτήματα για το πώς απέκτησε αυτή τη γη. Επιπλέον με χρυσόβουλλα διεκδικεί από το Δημόσιο αλλά και από κατοίκους της περιοχής περισσότερα από 50.000 στρέμματα. Της έχει επιβληθεί πρόστιμο ενός εκατομμυρίου ευρώ από τη Νομαρχία για αυθαίρετα, ενώ όταν κάηκε η Πεντέλη ζήτησε, από κοινού με τον συνεταιρισμό των αξιωματικών, να μην καθαριστούν και αναδασωθούν τα καμένα που διεκδικούσε. Τέλος διαθέτει ακίνητο 1.133 τ.μ. στην οδό Ευριπίδου.
    Μονή Ιβήρων

    Η Μονή Ιβήρων, τρίτη τη τάξει στο Αγιον Ορος, αν και πανίσχυρη, ήταν επί δεκαετίες αφοσιωμένη στο πνευματικό της έργο και στη συντήρηση των χιλιάδων μνημείων που υπάρχουν στις προθήκες της. Ολα αυτά ως τη στιγμή που διεκδίκησε με κάθε επισημότητα την Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας! Οι ιβηρίτες μοναχοί γνώριζαν ότι είχαν τόσο τις νομικές όσο και τις ιστορικές προϋποθέσεις για να καταστούν μέτοχοι της «ψυχής» της ακριβότερης πόλης του πλανήτη. Τελικά, όπως έγινε γνωστό, η ρωσική κυβέρνηση διαπραγματεύεται την παραχώρηση ενός ιστορικού παρεκκλησίου πλησίον της πλατείας, το οποίο τους ανήκε κατά την προσοβιετική περίοδο. Ακόμη, η Μονή έχει στην ιδιοκτησία της 7.000 στρέμματα γης στη Χαλκιδική και άλλα 2.000 στον Εβρο.
    Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου

    Στην Πάτμο ο Αλέξιος Β´ Κομνηνός χάρισε στη μονή το σύνολο του νησιού. Στους αιώνες που πέρασαν η μονή απέκτησε μετόχια σε ολόκληρο το Αιγαίο, ενώ βρέθηκε με περιουσία και στη Μικρά Ασία. Τα περισσότερα από αυτά εκμισθώνονταν σε τρίτους και το μοναστήρι εισέπραττε σημαντικά ποσά. Στις μέρες μας η μονή διαθέτει δεκάδες σκήτες και ιερά καθίσματα, καθώς και 13 μετόχια, διάσπαρτα στο Αιγαίο. Μέσα από τα μετόχια της έχει στην κυριότητά της μία σημαντική περιουσία, την οποία ουδείς, πλην ελαχίστων, μπορεί να υπολογίσει. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο στη Σάμο έχει στην κυριότητά της 18.000 στρέμματα γης. Συν τοις άλλοις η μονή διαθέτει ακόμη και σήμερα ένα μεγάλο κομμάτι του νότιου τμήματος της Πάτμου. Η μονή απασχόλησε την κοινή γνώμη πριν από λίγα χρόνια με το σκάνδαλο που αφορούσε ένα δίκτυο εκμετάλλευσης της περιουσίας της από μοναχούς. Ακόμη, στο πλαίσιο των διεκδικήσεών του, το μοναστήρι πρόσφατα ενεπλάκη σε δικαστική διένεξη (από κοινού με τον δήμο και την ΚΥΔ) για την κυριότητα του ακριτικού νησιού Αρκοί.

  4. Ο/Η cool Alexis λέει:

    Απατεωνίσκοι, σαχλαμάρες, λιμάρηδες και κότες του ΣΥΡΙΖΑ οι μέρες σας είναι μετρημένες
    Ψευταράκο μπαρουφάκη πήγαινε να δουλέψεις στην τηλεόραση ή θυρωρός στους ΑΝΕΛ.

    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=491898

    ΝΑΤΟ: Δεύτερη η Ελλάδα σε αμυντικές δαπάνες μετά τις ΗΠΑ
    Ελάχιστη η μείωση του προϋπολογισμού σε σχέση με άλλους τομείς
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/01/2013 11:08

  5. Ο/Η Liberal λέει:

    Μαρτίου 2015

    Σαμαράς έδωσε αυξήσεις στους ένστολους. Ο Τσίπρας δίνει στους εργαζόμενους της ΔΕΗ. Ο καθένας στους «πελάτες» του.

    Γιάννης Παντελάκης

    Καν’ το όπως ο Σαμαράς…

    Δεν ξέρω ποιος είναι ο μέσος μισθός ενός εργαζόμενου στη ΔΕΗ. Νομίζω για τα σημερινά δεδομένα είναι αξιοπρεπής ίσως και παραπάνω από αυτό. Αυτό που ξέρω, είναι πως είναι πολλαπλάσιος ενός επιδόματος ανεργίας από τον ΟΑΕΔ, όσο χρόνο βέβαια αυτό δίνεται. Και ο χρόνος αυτός είναι περιορισμένος.

    Η κυβέρνηση, έκανε μια πολιτική επιλογή. Δεν αύξησε είτε τα ποσά του επιδόματος ανεργίας ούτε τον χρόνο κατά τον οποίο καταβάλλεται αυτό το επίδομα. Προτίμησε να δώσει έμμεσες αυξήσεις στους εργαζόμενους της ΔΕΗ. Διαβάζω, πως το πιο άμεσο και μεγαλύτερο κέρδος για τους περίπου 15.000 εργαζόμενους στη ΔΕΗ, είναι το «επίδομα σίτισης», το οποίο θα φτάνει τα 6 ευρώ την ημέρα. Είμαι σίγουρος, πως με 6 ευρώ την ημέρα, χιλιάδες άνεργοι θα ένοιωθαν μια μικρή ανακούφιση.

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=39827

  6. Ο/Η o βαρούφ στην cosco λέει:

    Ο Βαρουφ ξέρει το μονοπάτι

    http://www.efsyn.gr/arthro/episkepsi-varoyfaki-stis-egkatastaseis-tis-cosco-sto-limani

    Επίσκεψη Βαρουφάκη στις εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι

    :

    Χριστίνα Παπασταθοπούλου
    .

    Τις εγκαταστάσεις της ΣΕΠ Α.Ε. (θυγατρική της Cosco) στο λιμάνι του Πειραιά επισκέφτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, συνοδευόμενος από τον πρέσβη της Κίνας στην Ελλάδα, Ζου Ξιαολί.

    Μια επίσκεψη που προκάλεσε εντύπωση και αντιδράσεις, καθώς έγινε «εν κρυπτώ», αφού ούτε πριν αλλά ούτε και μετά υπήρξε καμία επίσημη ανακοίνωση, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Χαρακτηριστικό είναι δε το γεγονός ότι τα μόνα ΜΜΕ που τη γνώριζαν και την κάλυψαν δημοσιογραφικά ήταν η «Καθημερινή» και το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο της Κίνας. Πληροφορίες λένε δε ότι για την επίσκεψη δεν είχαν ενημερωθεί ούτε καν οι συναρμόδιοι υπουργοί, όπως άγνοια είχαν και κομματικά-συνδικαλιστικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά.

  7. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://jailgoldendawn.com/

    Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Σερρών για τη δίκη των νεοναζί Σιώη-Ηλιάδη

    Αναδημοσιεύουμε ανακοίνωση-κάλεσμα της τοπικής επιτροπής Σερρών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τη δίκη των νεοναζί Σιώη (φωτό) και Ηλιάδη που επιτέθηκαν τον Οκτώβρη του 2012 σε μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Το δικαστήριο είναι προγραμματισμένο, κατόπιν αναβολής, για τις 4/03/2015.

    “Ένα μήνα μετά τις βουλευτικές εκλογές του Ιανουαρίου, και την σαφή λαϊκή εντολή για κατάργηση των μνημονίων, διαπιστώνεται η μετάβαση από τις προεκλογικές «κωλοτούμπες» του ΣΥΡΙΖΑ στα μετεκλογικά «χαστούκια» της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Από το σκίσιμο των μνημονίων και τη διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους με έναν νόμο, στην διαπραγμάτευση για την παράταση της δανειακής σύμβασης δηλ. του μνημονίου, προετοιμάζοντας το έδαφος για ένα νέο μνημόνιο με νέο όνομα μετά το πέρας της τετράμηνης παράτασης.

    Με την επιλογή Παυλόπουλου ως πρώτου πολίτη της χώρας, του ενορχηστρωτή του πελατειακού κράτους και της διαφθοράς της κυβέρνησης Καραμανλή, υπουργό της «κυβέρνησης των δολοφόνων» του Δεκέμβρη του ‘08 , ο ΣΥΡΙΖΑ κλείνει το μάτι στην κεντροδεξιά αφήνοντας περιθώρια για πολιτικές «συναλλαγές» ή και μελλοντικές κυβερνητικές συνεργασίες.

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    Χρυσαυγίτικα νομικά τεχνάσματα

    Ούτε λέξη δεν γίνεται πλέον για την ουσία των κακουργημάτων που βαρύνουν τους υπόδικους. Οι χρυσαυγίτες γνωρίζουν ότι εκεί, στην ουσία δηλαδή της ποινικής υπόθεσης, βρίσκεται η αδυναμία τους και έτσι προσπαθούν με νομικίστικα επιχειρήματα να καταρρίψουν το κατηγορητήριο, με πρώτο στόχο να βρεθεί τρόπος μέσω ενστάσεων να μην προχωρήσει καν η δίκη.

    1. Είχαμε πρώτα απ’ όλα τη γνωστή μειοψηφία ενός εφέτη στο συμβούλιο που εξέτασε την υπόθεση. Ο εφέτης υιοθέτησε στην ουσία τους ισχυρισμούς των κατηγορουμένων, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν μια συζήτηση που γινόταν σε νομικούς κύκλους σε σχέση με την ενδεχόμενη τροποποίηση του άρθρου 187.1 του Π.Κ.

    Ο δικαστής που μειοψήφησε θεώρησε ότι πρέπει να εκπέσει η κατηγορία της ένταξης και διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης διότι, σύμφωνα με τη Σύμβαση του Παλέρμο, απαιτείται οικονομικό κίνητρο για τον χαρακτηρισμό μιας οργάνωσης ως εγκληματικής.

    Το σκεπτικό του εφέτη σταματάει απότομα στο σημείο αυτό, ενώ η φυσιολογική επόμενη σκέψη του θα ήταν να μετατραπούν οι κατηγορίες και να υπαχθεί επομένως η Χρυσή Αυγή στις ένοπλες εγκληματικές οργανώσεις που δικάζονται με τον (νέο) αντιτρομοκρατικό νόμο (187.Α) στον βαθμό που όλα τα χαρακτηριστικά της δράσης της πληρούν τις προϋποθέσεις καταδίκης της σύμφωνα με τον 187.Α.

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    Φακελάκι “μόνο από Έλληνες” έπαιρνε ο χρυσαυγίτης μαιευτήρας στη Μυτιλήνη!

    Γιατρός-ιδρυτικό στέλεχος της Χ.Α. στη Λέσβο πιάστηκε με «φακελάκι»

    Ο συγκεκριμένος γιατρός στο παρελθόν είχε διατελέσει στέλεχος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης καθώς και του κόμματος της Ν.Δ. ενώ στο πρόσφατο παρελθόν είχε ενεργοποιηθεί στην Τοπική Οργάνωση Λέσβου της Χρυσής Αυγής.

    Ο συλληφθείς κρατείται και την Κυριακή (1/3) στο οδηγηθεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης.

    Πειθαρχικό παράπτωμα Γ. Διακορώνα καταγγέλει ο Βουλευτής Γ. Ζερδελής στον Υπουργό Υγείας

    • Ο/Η Σαπφώ η Λεσβία λέει:

      http://www.lesvospost.com/2014/03/4_28.html

      Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

      4 μήνες φυλάκιση στον γιατρό Γ. Διακορωνα για πλαστογραφία σε υπόθεση του Αιολικού

      Σε τέσσερις μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο πρώην πρόεδρος της ΑΕΝΑΛ και πρωην πρόεδρος του Αιολικού Μυτιλήνης Ιατρός Γιώργος Διακορωνας.

      Ο Γιώργος Διακορωνας κατηγορείτε για πλαστογραφία μετά χρήσης.

      Την καταγγελία την είχε κάνει ο κος Χατζηκομνηνος.

      Το τριμελές πρωτοδικείο Μυτιλήνης δέχθηκε πως το πρακτικό της ΠΑΕ Αιολικός που είχε συνταχθεί το 2007, είχε πλαστογραφηθεί η υπογραφή του κ Χατζηκομνηνου. Το πρακτικό χρησιμοποιήθηκε προκειμένου ο κος Διακορωνας να εισπράξει το ποσό της επιχορήγησης αξίας 35.000€ από τον ΟΠΑΠ για λογαριασμό της ομάδας του Αιολικού.

      Ο κος Διακορωνας στα τέλη του 2006 είχε αναλάβει την προεδρία της ΠΑΕ Αιολικός από τον κ Χαρζηκομνηνο.

  8. Ο/Η Eco λέει:

    o Κοδέλας και όχι μόνο αυτός θέλει αμάξι

    http://enosy.blogspot.gr/2015/03/blog-post_3.html

    Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015

    Ορντινάτσες της ιδιοτέλειας

    του Χάρη Ναξάκη

    Ο πρόεδρος της Ουρουγουάης Χοσέ Μουχίκα μετακινείται με ένα παμπάλαιο σκαραβαίο αξίας 1900 δολαρίων και από τα 12500 δολάρια, που είναι ο μηνιαίος μισθός του, κρατάει για τον εαυτό του μόνο τα 1250 δολάρια διότι όπως λέει «τι να κάνω όλο αυτό το ποσό; Οι περισσότεροι κάτοικοι της Ουρουγουάης ζουν με πολύ λιγότερα». Αν η παραπάνω είδηση είναι ο θρίαμβος της ανιδιοτέλειας και της λιτής ζωής η επόμενη είναι το αποκορύφωμα του ιδιοτελούς ατομικισμού. Βουλευτές του Σύριζα, κυρίως από την επαρχία, ζήτησαν από την πρόεδρο της βουλής να μην καταργηθεί η χρήση των βουλευτικών αυτοκινήτων και να μην κοπεί ο ένας από τους δυο αστυνομικούς φρουρούς. Δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο;

    Όχι βέβαια. Πως σκέφτεται όμως ένας ορθολογικός ατομιστής; «Δεν είναι προτιμότερο μεγιστοποιώντας το προσωπικό μου όφελος να παρκάρω το αυτοκίνητο στο σπίτι μου, για να μην φθείρεται, και να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο του άλλου (το δημόσιο);» Αν είσαι δε αριστερός έχεις και ιστορικό παράδειγμα που νομιμοποιεί ηθικά τη στάση αυτή. Δεν ήταν καλύτεροι από μας, σκέφτηκαν οι βουλευτές, οι κομμουνιστές του ΚΚΣΕ που είχαν κρατικές βίλες στην Κριμαία μετά τη ρώσικη επανάσταση. Αυτοί ήταν η πρωτοπορία του προλεταριάτου και εμείς ήμαστε οι οργανικοί διανοούμενοι του κοινωνικού μετασχηματισμού για μια δίκαιη κοινωνία. Και οι αστυνομικοί φρουροί που προφυλάσσουν τους βουλευτές από τις τρομοκρατικές επιθέσεις; Ναι , αυτοί που είναι σωφέρηδες για να μας πηγαίνουν στη Βουλή, στις κομματικές εκδηλώσεις, στις προεκλογικές ομιλίες, για φαγητό και ενίοτε για ψώνια. Η απάντηση ενός αριστερού που σέβεται τον εαυτό του στο επαναστατικό αυτό ερώτημα και είναι υπέρ των εργασιακών δικαιωμάτων είναι μια.

    Χρειάζονται δυο για να έχει τη δυνατότητα ο ένας να παίρνει ρεπό!!! Ειρήσθω εν παρόδω, γιατί χρειάζεται σε έναν αριστερό το πολιτικό γραφείο με πάγια έξοδα πληρωμένα από το πόπολο; Τι άλλο είναι από ένα κατάλοιπο του πελατειακού κράτους, της θεσμοθέτησης των πελατειακών σχέσεων και της κομματοκρατίας; Γιατί αν ένας βουλευτής θέλει να επικοινωνήσει με το λαό δεν οργανώνει ανά τακτά διαστήματα λαϊκές αμεσοδημοκρατικές συνελεύσεις στις γειτονιές; Και τέλος πάντων γιατί οι βουλευτές ενός κόμματος μιας περιφέρειας της χώρας να μην έχουν κοινά γραφεία; Τρελός είσαι; Και πως θα γίνονται οι ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις; Άλλωστε εκτός από αυτό οι περισσότεροι δεν μιλιούνται

  9. Παράθεμα: Au secours! Αλεξίου του πορθητού: «Βαρουφιάς» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  10. Ο/Η Σαπφώ η Λεσβία λέει:

    http://www.emprosnet.gr/article/39567-kai-antiepistimonikos

    Και… αντιεπιστημονικός!

    Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012 | Πολιτική

    Σε ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Λέσβου, στην οποία επιλέγεται να μη γίνει αναφορά του ονόματος του γιατρού, σημειώνεται ότι η τοποθέτηση του κ. Διακορώνα στη σύσκεψη αυτή, περιλάμβανε «πλήθος ανακριβειών και αντιεπιστημονικών απόψεων που καταρρίπτονται από την τρέχουσα βιβλιογραφία. Η φυματίωση, οι ηπατίτιδες, το AIDS και άλλα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα δεν είχαν “εξαφανισθεί από την ελληνική κοινωνία” και βέβαια υπήρχαν και πριν εμφανισθεί ή αυξηθεί το ρεύμα προσφύγων και οικονομικών μεταναστών από τα ανατολικά της χώρας. Επίσης από πουθενά δεν προκύπτει, τονίζεται, ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι “αιτία για τις αρρώστιες” αυτές ή ότι τα περιστατικά αυτά έχουν πρόσφατα αυξηθεί “πάνω από 100%”».

    Και οι γιατροί της Λέσβου συνεχίζουν: «Οι απόψεις του (σ.σ. αναφέρονται στις απόψεις Διακορώνα) για την προσφορά υπηρεσιών σε ανθρώπους με λοιμώδη νοσήματα και μάλιστα στην κορυφαία στιγμή της γέννησης ενός παιδιού (σ.σ. αναφέρονται στην ιατρική ειδικότητα του γυναικολόγου που έχει ο κ. Διακορώνας), αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο χωρίς σεβασμό και καταπατούν την αξιοπρέπεια της ανθρώπινης ύπαρξης. Οι διακρίσεις και οι ρατσιστικοί διαχωρισμοί σύμφωνα με τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνότητα κ.λπ., προσβάλλουν στοιχειώδεις αξίες της ανθρώπινης ζωής. Απειλούν την ίδια τη ζωή. Επιπλέον όταν εκφράζονται από ένα γιατρό, ευτελίζουν το έργο του και υποβαθμίζουν το κύρος και την αξιοπρέπεια του ιατρικού σώματος».

  11. Ο/Η Left and liberal λέει:

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/516/edito-516

    Ανάμεσα στις πρώτες ενέργειες για την αντιμετώπιση της «ανθρωπιστικής κρίσης» είναι και το πάγωμα των πλειστηριασμών για τα κόκκινα στεγαστικά δάνεια. Έτσι πρέπει να γίνει, πρέπει να βοηθηθούν όσοι βρίσκονται σε μια άσχημη οικονομική κατάσταση και αδυνατούν να πληρώσουν τη δόση του δανείου. Το σύνθημα όμως «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη» είναι σωστό σύνθημα; Γιατί δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης, κανείς δεν χαρίζει χρήματα, κάποιοι άλλοι πληρώνουν όσα διαγράφονται. Πληρώνουν οι καταθέτες των τραπεζών εάν χρεοκοπήσουν, πληρώνει η οικονομία που δεν έχει ρευστότητα πράγμα που οδηγεί σε λουκέτα και ανεργία, πληρώνουν οι φορολογούμενοι όταν οι τράπεζες διασώζονται από το κράτος για να μη χαθούν οι καταθέσεις. Όσοι έμειναν άνεργοι, όσοι δεν έχουν εισοδήματα και περιουσία, όσοι έχουν εισοδήματα ελάχιστα, τόσο λίγα που δεν τους επιτρέπουν να πληρώσουν τη δόση τους, χρειάζονται βοήθεια. Οι άλλοι; Οι πολιτικές αποφάσεις δεν είναι ουδέτερες, έχουν πρόσημο, και το υπέρ ποίων είναι συνήθως το δείχνει το ανώτερο όριο. Χρειάζονται προστασία όσοι έχουν οικογενειακή ακίνητη περιουσία 700.000 ευρώ και ετήσιο εισόδημα 70.000 ευρώ; Αν δεν μπορεί να πληρώσει τη δόση του στεγαστικού αυτός που βγάζει 70 χιλιάδες το χρόνο, τότε ποιος μπορεί; Όταν ανακοινώθηκαν τα πρώτα αυτά νούμερα, εγώ έμεινα άναυδος. Δεν είδα όμως καμία αντίδραση, κανένα κύμα αγανάκτησης στην κοινωνία που αντιμετωπίζει την «ανθρωπιστική κρίση». Μήπως ως κοινωνία έχουμε ξεφύγει, μήπως μας μπερδεύει το ευρώ, μήπως αν το πούμε σε δραχμές θα το καταλάβουμε καλύτερα; Ακίνητη περιουσία 240 εκατομμύρια δραχμές και ετήσιο εισόδημα 24 εκατομμύρια. Αυτός δεν είναι νόμος για την ανθρωπιστική κρίση, είναι νόμος για την προστασία των εκατομμυριούχων. Που αναδιανέμει το χρέος εις βάρος όλων, κι αυτών που μαζεύουν με θυσίες κάθε μήνα το νοίκι για να μην τους κάνουν έξωση. Ίσως έτσι καταλάβουμε γιατί η τόσο εύκολη, τόσο αστήρικτη επίκληση της ελληνικής «ανθρωπιστικής κρίσης» σοκάρει τόσο πολύ τον υπόλοιπο κόσμο. Γιατί αυτό που στον υπόλοιπο κόσμο θα φαινόταν μια ξεκάθαρη ταξική επιλογή, στην Ελλάδα ονομάζεται μέτρο υπέρ των φτωχών.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ούτε τα προσχήματα δεν τηρούνται:

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/eidikos-sumboulos-sto-upeks-topotheteitai-prwtos-ksadelfos-tou-aleksi-tsipra

    Ειδικός σύμβουλος στο ΥΠΕΞ τοποθετείται πρώτος ξάδελφος του Αλέξη Τσίπρα

    Πρόκειται για τον Γιώργο Τσίπρα ο οποίος είναι διεθνολόγος και αρθρογράφος της εφημερίδας «Αυγή».

    Σύμφωνα με την απόφαση που υπογράφει ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς ο Γιώργος Τσίπρας διορίζεται από 27/01/2014 στο Πολιτικό Γραφείο του σε θέση Ειδικού Συμβούλου κατηγορίας ΠΕ με βαθμό Β και εισαγωγικό ΜΚ.

  13. Ο/Η Kάποιος λέει:

    ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ Αριστερά

    http://www.efsyn.gr/arthro/aneggihtoi-paramenoyn-oi-ellines-efoplistes
    Ανέγγιχτοι παραμένουν οι Ελληνες εφοπλιστές!
    Κώστας Τσάβαλος
    .

    Στην πεπατημένη των τελευταίων ετών φαίνεται να κινείται η κυβέρνηση για να βάλει φρένο στον δημοσιονομικό εκτροχιασμό.

    Ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής ενός νέου έκτακτου φόρου στους φορολογούμενους που δηλώνουν πάνω από ένα όριο ετήσιου εισοδήματος.

    Δηλαδή το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει να επιβάλει μια δεύτερη υποχρεωτική εισφορά αλληλεγγύης για τους «έχοντες», την ώρα που υπάρχουν κλάδοι της οικονομίας οι οποίοι, ενώ έμειναν ουσιαστικά αλώβητοι από την οικονομική κρίση, δεν συμβάλλουν στα έσοδα ανάλογα με τη φοροδοτική τους δύναμη.

    Χαρακτηριστική περίπτωση ο εφοπλισμός. Η έκτακτη εισφορά της ναυτιλιακής κοινότητας για την αντιμετώπιση της κρίσης παραμένει εθελοντική, όταν η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης για τους υπόλοιπους… ιθαγενείς όχι μόνο είναι υποχρεωτική, αλλά επιβάλλεται και φέτος, με έκπτωση 30%, ενώ υποτίθεται ότι θα καταργούνταν από πέρυσι. Η μόνιμη παρουσία της στον βίο των φορολογουμένων με εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ τον χρόνο είναι σχεδόν δεδομένη, καθώς δεν προβλέπεται η κατάργησή της ούτε από το πρόγραμμα της νέας κυβέρνησης.

    Η υπερφορολόγηση των συνήθων φορολογικών υποζυγίων θα συνεχίζεται στο… διηνεκές όσο δεν «αγγίζονται» η φοροδιαφυγή, το λαθρεμπόριο, η διαφθορά και ορισμένες «ιερές αγελάδες» του εγχώριου οικονομικού γίγνεσθαι.

  14. Ο/Η Mίμης ο σιδεράς λέει:

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/ekproswpos-tou-soimple-rwtiste-ton-baroufaki-an-erxetai-pistwtiko-gegonos

    Εκπρόσωπος του Σόιμπλε: Ρωτήστε τον Βαρουφάκη αν έρχεται πιστωτικό γεγονός

    Ο εκπρόσωπος του Σόιμπλε ανέφερε ότι τις τελευταίες εβδομάδες χάθηκε μεγάλο μέρος της εμπιστοσύνης και φωτογράφισε ως υπεύθυνο τον Υπουργό Οικονομικών.

    Σύμφωνα με τον κ. Γιέγκερ ο Γ.Βαρουφάκης έχει κάνει τόσα πολλά σχόλια «που είναι δύσκολο να κρατήσουμε τον λογαριασμό» ενώ απέρριψε εκ νέου τον ισχυρισμό του Γιάνη Βαρουφάκη ότι η συμφωνία με το Eurogroup ήταν ηθελημένα ασαφής.

    «Ο έλληνας υπουργός Οικονομικών έχει σχολιάσει πολλά πράγματα, τόσα πολλά που είναι δύσκολο να κρατήσουμε τον λογαριασμό» είπε ο Γιέγκερ.

    Είπε, επίσης ότι είναι ασυνήθιστο για μία ευρωπαϊκή χώρα να κατακρίνει άλλες χώρες της Ευρωζώνης, όπως την Ισπανία και την Πορτογαλία, τονίζοντας ότι το Βερολίνο στηρίζει τις δύο αυτές χώρες και τα βήματα που έχουν κάνει.

    Και κατέληξε πως η Ελλάδα θα πρέπει να τηρήσει τους κανόνες.

  15. Ο/Η Ρομπέν των δασών λέει:

    «Παρανοϊκή» χαρακτηρίζει την ελληνική κυβέρνηση το γερμανικό περιοδικό Spiegel, υποστηρίζοντας ότι βλέπει παντού συνωμοσίες.

    Σε άρθρο με τίτλο «Η παράνοια της ελληνικής κυβέρνησης: ίντριγκες, ίντριγκες παντού», το περιοδικό τονίζει ότι αντί να βρεθεί αντιμέτωπη με την πραγματικότητα βλέπει παντού συνωμοσίες τις οποίες επικαλείται για να καλύψει τις ανεπάρκειές της.

    Το δημοσίευμα υπογράφει ο Γιώργος Χρηστίδης ο οποίος κάνει λόγο για το χάος που προκλήθηκε στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες με αφορμή το ζήτημα των κέντρων κράτησης, τονίζοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση χρησιμοποιεί την ίδια δικαιολογία εντός και εκτός της χώρας.

    «Οι εχθροί της αριστερής κυβέρνησης βρίσκονται παντού. Στο εξωτερικό την τελευταία βδομάδα ήταν η Ισπανία και η Πορτογαλία. Οι συντηρητικές κυβερνήσεις ήθελαν να ρίξουν την κυβέρνηση της Αριστεράς στην Ελλάδα, έλεγε ο πρωθυπουργός, ενώ στο εσωτερικό είναι τα ασφαλιστικά ταμεία που αρνούνται να διαθέσουν τα αποθεματικά τους», σημειώνει ο αρθρογράφος και προσθέτει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προτιμάει την αναζήτηση του επόμενου εχθρού και όχι να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.

    «Το πιο απλό πράγμα από όλα είναι να ψάχνεις έναν αποδιοπομπαίο τράγο» σημειώνει ο αρθρογράφος.

    Πηγή: Spiegel: Η παράνοια της ελληνικής κυβέρνησης – Ιντριγκες, ίντριγκες παντού | iefimerida.gr

    http://www.iefimerida.gr/news/194522/spiegel-i-paranoia-tis-ellinikis-kyvernisis-intrigkes-intrigkes-pantoy#ixzz3TTqs5W9x

  16. Ο/Η Antifa2 λέει:

    Επισκεφθείτε το, αξίζει

    http://atheofobos2.blogspot.gr/2015/03/blog-post_5.html

    Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015
    ΠΕΡΑΣΕ ΗΔΗ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ…..

  17. Ο/Η του κώλου λέει:

    Αν. Υπουργός Οικονομικών: »Κανένα θέμα με τη μισθοδοσία του κλήρου»

    Πέμπτη, 05 Μαρτίου 2015
    Romfea.gr

    Του Αιμίλιου Πολυγένη

    Δεν τίθεται κανένα θέμα μισθοδοσίας του κλήρου διαβεβαίωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Μάρδας απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ενώπιον του Αρχιεπισκόπου.

    Στην εθιμοτυπική συνάντηση που είχαν σήμερα το μεσημέρι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με τον αναπληρωτή υπουργό έγινε μία πρώτη συζήτηση για όλα τα θέματα που αφορούν τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας.

    Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν υπάρχει ζήτημα με την μισθοδοσία των κληρικών ο κ. Μάρδας ήταν κατηγορηματικός πως «δεν υπάρχει κανένα ζήτημα».

    Ο Αρχιεπίσκοπος απαντώντας στην ίδια ερώτηση διευκρίνισε με δήλωσή του πως δεν υπάρχει κανένα θέμα με τη μισθοδοσία του κλήρου, η οποία «αποτελεί συμβατική υποχρέωση της Πολιτείας», αφού η Εκκλησία είχε δώσει την περιουσία της στο κράτος γι αυτόν τον σκοπό.

    «Η Εκκλησία», είπε ο Αρχιεπίσκοπος, «φορολογείται κανονικά και ίσως περισσότερο από άλλους φορείς».

  18. Ο/Η του κώλου λέει:

    Δείπνο στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών παρέθεσε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, στο οποίο συζητήθηκε ο κοινωνικός ρόλος της Αρχιεπισκοπής στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.

    Ο κ. Τσίπρας εμφανίστηκε στην Αρχιεπισκοπή στις 8.30 μ.μ. και συζητούσε με τον Αρχιεπίσκοπο σε εξαιρετικά καλό κλίμα επί δύο και πλέον ώρες.

    Όπως πληροφορείται «Το Βήμα» το κύριο θέμα της συζήτησης ήταν ο συντονισμός του κοινωνικού έργου της Αρχισπισκοπής της Εκκλησίας της Ελλάδος με τα συσσίτια προς τους πληγέντας από την κρίση αλλά και με τις δράσεις αλληλεγύης που δείχνει, σε συνδυασμό με το νοσμοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση που κατέθεσε η κυβέρνηση προς ψήφιση στη Βουλή.

    Ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για όλες τις ενέργειες που γίνονται, όλες αυτές τις μέρες, για τις συζητήσεις με τουτς δανειστές μας και ευρύτερα θεματα κοινωνικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος.

    Σύμφωνα με πληροφορίες από κυβερνητικούς κύκλους το τελευταίο διάστημα υπάρχουν συνεχείς δίαυλοι επικοινωνίας της κυβέρνησης με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος.

    in.gr

  19. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

    https://www.facebook.com/theofilos.kafarakis

    Theofilos Kafarakis

    .

    O Διχασμός και η Μικρασιατική Καταστροφή, ο Εμφύλιος, η δικτατορία του 1967 και η τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, ευθύνονται πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

    Τώρα γιατί να γίνει διαφορετικά; Οι μεγάλες δυνάμεις…………

    Η ελληνική κοινωνία όμως αρνείται διαχρονικά να αναγνωρίσει τις δικές της ευθύνες, να κοιτάξει αυτοκριτικά τον εαυτό της στον καθρέπτη και να αντιμετωπίσει τις παθογένειές της. Η θυματοποίηση συνακόλουθα οδηγεί στον εγκλωβισμό στην παραδοσιοκρατία, στη νομιμοποίηση και την αποδοχή ακραίων εθνικιστικών αντιλήψεων, στη δαιμονοποίηση των κατά περίπτωση ξένων και βέβαια στη διεθνή απομόνωση. Η ανορθολογική δε πρόσληψη και ερμηνεία της τρέχουσας κρίσης με τη θεώρηση της χώρας ως «αποικίας χρέους» και ως «πειραματόζωου» κάποιων κακών άλλων αναζωπύρωσε (με κεντρική πολιτική πυροδότηση μάλιστα) τον υφέρποντα αντιδυτικισμό, με τη μορφή τώρα του αντιγερμανισμού. Το οξύμωρο είναι ότι αυτή η ξεκάθαρα αντιδραστική εθνικιστική συμπεριφορά κατασκευάζεται και αναπαράγεται με «αριστερό» πρόσημο.

    • Ο/Η Βολταίρος λέει:

      http://staxtes.com/2003/?p=6172

      19/03/2015 · 07:56
      Η εθνική σχιζοφρένεια, η τάση των Ελλήνων να απομονώνονται

      Οι Στάχτες θεωρούν καθήκον τους την προβολή βιβλίων που αν και εκδόθηκαν παλαιότερα διατηρούν στην ουσία την επικαιρότητά τους.

      Στάθης Γουργουρής: Έθνος – όνειρο: Διαφωτισμός και θέσμιση της σύγχρονης Ελλάδας
      μετάφραση: Αθανάσιος Κατσικερός
      Εκδόσεις Κριτική 2007

  20. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δραγασάκης: Η τέχνη του να μην απαντάς.
    Ο ξεπεσμός του πιο σοβαρού του ΣΥΝ.
    Σε ερώτηση για τη φορολόγηση Εκκλησίας-Εφοπλιστών, καμία απάντηση.

    http://www.efsyn.gr/arthro/prepei-na-epimeinoyme-se-mia-kathari-lysi
    «Πρέπει να επιμείνουμε σε μια καθαρή λύση»

    09.05.2015,

    Συντάκτης:

    Αντα Ψαρρά
    .

    Με λίγη… πίεση ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης δέχτηκε να παραχωρήσει συνέντευξη στην «Εφ.Συν.»,

    …………………………………….

    Ερωτηση:
    • Σε μια συνέντευξη που είχατε παραχωρήσει μαζί με τον Γιάννη Μηλιό στον Ιό τον Φεβρουάριο του 2010, παρατηρούσατε ότι «δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για κίνδυνο χρεοκοπίας και να πρωτοστατεί η Εκκλησία στο πώς δεν θα φορολογηθεί, να πρωτοστατούν οι εφοπλιστές στο πώς δεν θα φορολογηθούν, οι τραπεζίτες στο πώς θα μειωθεί κι άλλο η φορολογική επιβάρυνση των τραπεζών, οι πραγματικά προνομιούχοι στο πώς θα αποφύγουν τα φορολογικά βάρη». Θα απλοποιηθεί τελικά το φορολογικό σύστημα επί το δικαιότερον;

    Απάντηση:
    Στη φορολογία θα φτάσουμε σε ένα σύστημα απλό, δίκαιο και σταθερό. Είναι ιστορική ευκαιρία αυτής της χώρας να το κάνουμε τώρα. Αν δεν το κάνουμε τώρα, δεν ξέρω πότε θα γίνει. Λέω ότι είναι ιστορική ευκαιρία διότι και οι ξένοι για δικούς τους λόγους είναι σε αυτό θετικοί, αλλά και η κοινωνία η ίδια είναι νομίζω πολύ ώριμη για να προχωρήσουμε σε ένα τέτοιο σύστημα. Υπάρχουν κάποιες δυσχέρειες γιατί έχουν επιτρέψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις να διαμορφωθεί μια κατάσταση όπου η χώρα αντιμετωπίζεται ως προτεκτοράτο, με την έννοια ότι ακόμα και τα αυτονόητα να κάνουμε θα πρέπει να το συζητήσουμε με τους θεσμούς, να τους πείσουμε κ.λπ. Αυτή την πραγματικότητα ακριβώς προσπαθούμε να αλλάξουμε.

  21. Ο/Η του κώλου λέει:

    Βαρουφάκης: Δηλαδή ο Σαμουήλ δεν έπρεπε να ανατινάξει το Κούγκι; .

    “Το θέμα είναι να μην χρειαστεί να γίνει Κούγκι” είπε και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο δημοψηφίσματος

    ΣΧΟΛΙΑ (7)

    7 σχόλια

    Ανηθικος αυτουργος

    15.5.2015 | 19:31
    .

    Κούγκι θα γίνει μόνο η Ελλάδα ΑΛΛΑ εσύ και οι σύντροφοι σου θα είστε ασφαλείς στο Τέξας και στο Λονδίνο (μαζί με τα λεφτά σας) και θα κομπάζετε για την έκρηξη πίνοντας τα κοκτέιλ σας…
    .

    never on sunday

    15.5.2015 | 19:41
    .

    εχει χαθει το μετρο, καθε μερα λενε και μια κοτσανα
    .

    RF_junkie

    15.5.2015 | 22:14
    .

    Μία?
    .
    Astrea

    15.5.2015 | 19:47
    .

    Τι σοφιστεία είναι αυτή κ. Βαρουφάκη μου; Κι εγώ δεν ντρέπομαι για το Κούγκι και τον καλόγερο Σαμουήλ, αλλά έτερον εκάτερον. Ο Σαμουήλ ανατίναξε την μπαρουταποθήκη για να μην πέσει στα χέρια του εχθρού και συγκεκριμένα του Αλή Πασά. Στη σημερινή Ελλάδα γιατί να γίνει Κούγκι; Αν δεν συμφωνήσετε με τους δανειστές, θα ήταν περηφάνια να κάψετε την Ελλάδα; Βοήθησε με να καταλάβω κ. Βαρουφάκη μου, γιατί είμαι και λίγο αργόστροφη.
    .

    den katalabaino tipota

    15.5.2015 | 20:15
    .

    Καλός κάλλιστος ο Σαμουήλ, αλλά τωρα είναι αλλοι καιροί καμμία σύγκριση!
    Τωρα αμα θες εσύ Γιανη μου Κούγκι μη σκας! μέσα εσυ, απ’εξω εμεις!

    .

    Ashton Heston III

    15.5.2015 | 22:13
    .

    Ούτε το Κούγκι κατέστρεψε τον Αλή Πασά, ούτε το Αρκάδι απελευθέρωσε την Κρήτη. Κανένα από τα δυο γεγονότα δεν ήταν game changer, για να το πούμε στην γλώσσα του Βαρούφα. Σκοπός της «διαπραγμάτευσης» είναι να βελτιώσουμε το πρόγραμμα, όχι να καταστρέψουμε τελείως τη χώρα. Ας αφήσει τις σοφιστείες, όπως λέει και η Astrea.

    st. paul

    15.5.2015 | 22:19
    .

    Σχόλιο του Σκυλακάκη σχετικά με το θέμα:

    Κούγκι και Βαρουφάκης. Να διάβαζε και ιστορία…

    Ο κ. Βαρουφάκης φλερτάροντας πάλι με την ρήξη (είναι Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή -αν ήταν Τρίτη Πέμπτη, Σάββατο θα μίλαγε για συμφωνία), είπε μιλώντας για την πορεία των διαπραγματεύσεων σε συνέντευξή του στην «ERTOpen»:
    «Δηλαδή, ο Σαμουήλ δεν έπρεπε να ανατινάξει το Κούγκι. Είναι κακό το δείγμα αυταπάρνησης;»
    Αν είχε διαβάσει την ιστορία ο κ. Βαρουφάκης θα απέφευγε να εμπλέξει το Κούγκι στην παρούσα διαπραγμάτευση. Γιατί η ιστορία δεν έγινε όπως νομίζει. Οι Σουιλώτες στην τελική αναμέτρηση με τον Αλή Πασά ηττήθηκαν μετά από πολυετή συγκρουση (1800-1803) και συνθηκολόγησαν. Όπως γράφει ο Παπαρρηγόπουλος οι Σουλιώτες στη συνέχεια αποχώρησαν με τις οικογένειές τους και τα όπλα τους και ο καλόγερος Σαμουήλ έμεινε πίσω για λογαριασμό τους να παραδώσει τα πολεμοφόδια που είχαν απομείνει και να λάβει το χρηματικό αντίτιμο που είχε συμφωνήσει να πληρώσει ο Αλή Πασάς στους Σουλιώτες. Ο Σαμουήλ πράγματι έλαβε το σχετικό αντίτιμο από έναν γραμματέα του Αλή που μετέβη στην πυριτιδαποθήκη που βρισκόταν στο Κούγκι, αλλά απείλησε ταυτόχρονα τον Σαμουήλ ότι «θα υποστεί δεινή τιμωρία αφού είχε την αφροσύνη να παραδοθεί στα χέρια του βεζύρη». «Καμία δεν μπορεί να μου επιβάλει τιμωρία» είπε αυτός και άδειασε το όπλο του στην πυριτιδαποθήκη και την τίναξε στον αέρα θάβοντας τον εαυτό του, τους τούρκους που είχαν έρθει για την παράδοση-παραλαβή και τους συναγωνιστές του που είχαν μείνει. Ο Αλή Πασάς βρήκε αφορμή να θεωρήσει ότι δεν ίσχυαν πλέον οι συνθήκες που είχε υπογράψει με τους Σουλιώτες και κατεδίωξε τις τρεις φάλαγγες που είχαν αποχωρήσει εκ των οποίων οι δύο σχεδόν εξολοθρεύτηκαν (η μια στο Ζάλογγο όπου και το γνωστό περιστατικό της ομαδικής αυτοκτονίας).
    Συμπέρασμα. Το Κούγκι δεν ήταν επιλογή αλλά αναπάντεχο συμβάν που οδήγησε στην αναίτια φυσική εξόντωση των μισών τουλάχιστον Σουλιωτών, μετά την συνθηκολόγηση.
    Ελπίζω ο κ. Βαρουφάκης να μην μας οδηγήσει σε ένα νέο Κούγκι. Γιατί μπορεί θεωρητικώς να μας προτρέπει στον λιτό βίο με τις ωραίες φωτογραφήσεις στα γαλλικά περιοδικά, αλλά πρακτικώς όταν οι σημερινοί «Σουλιώτες» θα πηδούν αναγκαστικά στο Ζάλογγο, αυτός θα κάνει εκτός χώρας περισπούδαστες διαλέξεις για να εξηγεί αναγκαιότητα της ομαδικής μας αυτοκτονίας σε ξένους φοιτητές…

  22. Παράθεμα: Μπροστά στο γκρεμό | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s