Εκλεκτέ υποψηφιότητε

(Υπουργός Εξωτερικών;;;Ο κ. Νικόλαος Κοτζιάς  με τον Σύριζαν

lask4dec14

Από το ΒΗΜΑ, 17.4.2011

Του Αναγνώστη Λασκαράτου

Υπάρχει ένα πολιτικό πρόσωπο που παρουσιάζει τη μοναδικότητα να έχει θητεύσει στο ΚΚΕ, μετά στο πλευρό του πρωθυπουργού ΓΑΠ, να επαινεί αργότερα τον κ.Σαμαρά, να έχει ως δικηγόρο σε αντιδικία του με δημοκρατικό έντυπο τον κ.Γαρουφαήλ Κρανιδιώτη, στη συνέχεια να γίνεται αφανής σύμβουλος του Αλ.Τσίπρα επί «πατριωτικών» θεμάτων, συνεργαζόμενος από τις τελευταίες ημέρες ανοιχτά με το ΣΥΡΙΖΑ.

Για τον κ.Κοτζιά υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο, δεν θα προσθέσω απολύτως τίποτα, πέρα από την εντύπωσή μου πως ο νεαρός πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αναζητεί,  μανιωδώς συμβούλους, μέντορες ή πολιτευτές, με κριτήριο κυρίως τον μεγάλο πατριωτισμό τους, παρά το γεγονός ότι ενίοτε η αναζήτηση αυτή κατέληξε σε δημόσιο ατύχημα  (Κωνσταντίνος Γρίβας, Γεώργιος Αϋφαντής, Θεόδωρος Καρυπίδης) ή χωρίς δημόσια συνέχεια (sir Βασίλειος Μαρκεζίνης-υιός)

Νομίζω πως η στιβαρή παρουσία του κ.Κοτζιά, θα αποτελέσει σε ενδεχόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (ή όπερ κάθε πατριώτης εύχεται, ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΞΕΛ, o κ.Κοτζιάς πάντως το έχει εισηγηθεί προ έτους: matrix.gr, 23/02/2013. «Κοτζιάς υπέρ συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ.»), την εγγύηση της πατριωτικής πορείας της:

(17.5.2014-tribune.gr): “…Λίγες ημέρες όμως μετά την εκλογική επικράτηση του ΠΑΣΟΚ, επειδή ο Γ.Παπανδρέου επέλεξε να τοποθετήσει υπ.Εξωτερικών τον απίθανο Δ. Δρούτσα,  ο Ν.Κοτζιάς αποχώρησε από το Κίνημα, αρνούμενος να αναλάβει τη θέση του υφυπουργού Εξωτερικών που του προτάθηκε, βαθιά προσβεβλημένος…..Για λίγο καιρό παρέμεινε πολιτικά άστεγος, μέχρι που βρέθηκε στο δρόμο του ο Αλ.Τσίπρας κι ο Ν.Κοτζιάς αποφάσισε να τον υιοθετήσει και να του μεταδώσει τα φώτα του.  Στον Ν.Κοτζιά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό η πατριωτική ρητορική που υιοθέτησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και τα πρώτα ανοίγματα στους ΠΑΣΟΚογενείς που είχαν αρχίσει να αποχωρούν μαζικά από το Κίνημα από το καλοκαίρι του 2011 ..».

(ΒΗΜΑ-Α. ΡΑΒΑΝΟΣ,17.4.2011): «ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ. Από το ΚΚΕ στον Γιώργο και τώρα υπέρ Αντώνη……Ο κ. Κοτζιάς, με αντιδικτατορική δράση στην ΚΝΕ και με πολυετή πορεία μεταπολιτευτικά στο ΚΚΕ, εξέπληξε πολλούς εντός της ΝΔ όταν προ ημερών σε άρθρο του αναφέρθηκε στις εξωτερικές δυνάμεις και στο εγχώριο κατεστημένο που προσπαθούν να πριονίσουν τον κ. Αντ. Σαμαρά. Ο άλλοτε «θεωρητικός» του ΚΚΕ και κατοπινός πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ- «Ανδρέας Παπανδρέου» βρέθηκε ουσιαστικά στο ίδιο… μετερίζι χωρίς να έχει και καμία ιδεολογική συγγένεια με πολιτικούς φίλους του κ. Σαμαρά, όπως ο πρόεδρος του «Δικτύου 21» κ. Φαήλος Κρανιδιώτης, ο οποίος διατυπώνει παρεμφερή άποψη: ότι ο πρόεδρος της ΝΔ βάλλεται από εξωτερικές δυνάμεις και το εγχώριο κατεστημένο. Πριν από έξι ημέρες μάλιστα ο κ. Κρανιδιώτης (δικηγόρος του κ. Κοτζιά σε αντιδικία του με περιοδικό), επί πολλά έτη φίλος του κ. Σαμαρά, σχολιάζοντας το άρθρο του κ. Κοτζιά, ο οποίος επεσήμανε ότι οι συγκεκριμένες «δυνάμεις» «επιδιώκουν επιπλέον να ελέγξουν σημαντικά πόστα εντός της ΝΔ, ιδιαίτερα στο περιβάλλον του αρχηγού της», άδραξε την ευκαιρία για ένα σχόλιο ύμνο . «Ο Κοτζιάς, παίδες, δεν είναι τυχαία περίπτωση. Εχει συγκρότηση, πατριωτικό πυρήνα και καθαρό μυαλό» ανέφερε ο κ. Κρανιδιώτης, ο οποίος με τη στάση του προκαλεί συχνά εσωκομματική αναταραχή στη ΝΔ. …ο κ. Κοτζιάς, …εξηγώντας γιατί οι εξωτερικές δυνάμεις και το εγχώριο κατεστημένο προσπαθούν να πριονίσουν- κατ΄ αυτόν- τον κ. Σαμαρά, ανέφερε: «Διότι θέλουν να εξασφαλίσουν χρόνο και ηρεμία στην πολιτική σκηνή προκειμένου να διασφαλίσουν τη λεηλασία των 50 και άλλων τινών δισεκατομμυρίων που η κυβέρνηση τους κάνει δώρο».

Η τριανδρία Κοτζιάς-Παπανδρέου- Σαμαράς

Η σημερινή αναφορά του κ. Κοτζιά θυμίζει μια παλαιότερη- παρεμφερή φράση του για τον κ. Παπανδρέου, όταν ήταν από τους τακτικούς συνομιλητές. «Είναι φανερό ότι υπάρχουν δυνάμεις που κινούνται στο παρασκήνιο που δεν θα ήθελαν να γίνει ο Γιώργος Παπανδρέου πρωθυπουργός της χώρας. Θα αποτύχουν όμως» σημείωνε. … τον Απρίλιο του 2009 … ο κ. Κοτζιάς παρουσίαζε το βιβλίο του στην Παλαιά Βουλή. Εκεί ήταν παρόντες και μίλησαν οι κκ. Παπανδρέου και Σαμαράς και ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ.Αλαβάνος. «Εκτιμώ αυτό που προσπαθεί και αυτό που επιτυγχάνει,άσχετα με το αν συμφωνώ με όλες τις αναλύσεις και τα συμπεράσματά του» είχε πει ο κ. Σαμαράς στην ομιλία του και ο κ. Κοτζιάς λίγους μήνες αργότερα είχε σχολιάσει θετικά την εκλογή του στην ηγεσία της ΝΔ. Οι κκ. Σαμαράς και Κοτζιάς γνωρίζονται από την παιδική τους ηλικία και υπάρχει αλληλεκτίμηση και σεβασμός, αν και ξεκαθαρίζεται από κάθε πλευρά πως δεν υπάρχει πολιτική φιλία. Εξάλλου, σε όποιον τον ρωτάει λέει ευθέως ότι δεν είναι υπέρ του Σαμαρά, από τον οποίο τον χωρίζει πολιτικό χάσμα.

«Η φιλία μου με τον Γιώργο Παπανδρέου στηριζόταν σε μια συναντίληψη ότι στην Ελλάδα η πολιτική πρέπει να είναι αυτόνομη από τα συμφέροντα.
Ο κ. Κοτζιάς, ο οποίος εξακολουθεί και αποτελεί ένα ιδιότυπο «σημείο αναφοράς» για κάποια στελέχη εντός ΠαΣοΚ, έχει πει σε συνομιλητές του ότι δεν έχει πει πικρή και κακή κουβέντα προσωπικά για τον κ. Παπανδρέου, τον οποίο αποκαλεί Γιώργο. «Εγώ έμεινα στην ίδια όχθη. Δεν άλλαξα απόψεις, άλλοι άλλαξαν. Βρέθηκα με τον Παπανδρέου στη μάχη ενάντια στη διαπλοκή» είναι μία από τις εξηγήσεις του.

«Χτυπάνε τα περιβάλλοντα των αρχηγών»

Ο κ. Ν. Κοτζιάς θεωρεί ότι στόχος είναι τα περιβάλλοντα των αρχηγών, όπως είχε γίνει και την περίοδο που ο κ. Γ. Παπανδρέου ήταν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
…. η άποψή του είναι πως όταν δεν μπορούν τα συστήματα να ελέγξουν τους προέδρους των κομμάτων επιχειρούν να ελέγξουν το περιβάλλον εξοβελίζοντας τους στενούς τους συνεργάτες. Αυτό πιστεύει ότι γίνεται και σήμερα στη ΝΔ και γι΄ αυτό βάλλονται διάφοροι, όπως ο λογογράφος του κ. Σαμαρά και εκ των εμπίστων του κ.Χρυσ. Λαζαρίδης, για τον οποίο λέει ο κ. Κοτζιάς ότι δεν έχει κανέναν δεσμό μαζί του, αφού από τα φοιτητικά τους χρόνια ήταν σε διαφορετικά μετερίζια (αυτός στην ΚΝΕ και ο κ. Λαζαρίδης στον Ρήγα Φεραίο).

(Μ. Νταλιάνη –ΤΑ ΝΕΑ,16/05/2014): «Νίκος Κοτζιάς: Ο «Σουσλόφ» του ΚΚΕ, σύμβουλος του Τσίπρα. Τι κρύβει η συμμετοχή του συγγραφέα στην πρόσφατη αποστολή του ΣΥΡΙΖΑ στη Ρωσία»: «….Η λύση του Γιώργου Αϋφαντή που επελέγη τότε, «περπάτησε» με δυσκολίες και φαίνεται πως εξάντλησε τη δυναμική της μετά και την «άστοχη» – κατά τα στελέχη του κόμματος – επιλογή της Σαμπιχά Σουλεϊμάν. Δύο είναι τα νέα πρόσωπα που ανατέλλουν στον ορίζοντα της Κουμουνδούρου σε ό,τι αφορά τα εξωτερικά θέματα. Το ένα είναι ο έμπειρος και προερχόμενος από το ΚΚΕ Νίκος Κοτζιάς. Και το άλλο, το οποίο δεν έχει ρόλο ούτε καμία σχέση αλλά απλά χαίρει της εκτίμησης προσωπικά του Αλέξη Τσίπρα, είναι ο σερ Βασίλειος Μαρκεζίνης. Με τον τελευταίο συναντήθηκε και στις αρχές της άνοιξης, στο γραφείο του στη Βουλή. Η παρουσία του πρώτου στην επίσημη αποστολή του κόμματος στη Μόσχα δημιούργησε μεικτά συναισθήματα στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ…Η γραμμή τής κίνησης Πράττω για τις αυτοδιοικητικές και ευρωεκλογές έχει το δικό της ενδιαφέρον. Υποστηρίζει «κριτικά» το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Δίνει ψήφο στη Ρένα Δούρου στην περιφέρεια και στον ναύαρχο εν αποστρατεία Τάκη Χατζηπέρο, υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη…Το αρχηγικό μοντέλο φέρνει γκρίνια
Η υπόγεια γκρίνια του ΣΥΡΙΖΑ για τον Νίκο Κοτζιά δεν αφορά τόσο το πρόσωπο αλλά το μοντέλο διακυβέρνησης της ηγεσίας. Για μία ακόμα φορά έγινε σε όλους αντιληπτό πως για κρίσιμες επιλογές η ηγεσία «δεν δίνει λόγο σε κανέναν». Και το μοντέλο του δημοκρατικού ανοιχτού κόμματος μάλλον όσο πλησιάζει προς την εξουσία μεταβάλλεται σε ένα κλασικό αρχηγοκεντρικό».

«Ν. Κοτζιάς εναντίον Athens Review of Books με δικηγόρο τον Φαήλο Κρανιδιώτη! (4.4.11, parapolitiki.com): Ο Γαρουφαήλ Κρανιδιώτης ανέλαβε μαζί με το Γιάννη Μαντζουράνη την εκπροσώπηση του Νίκου Κοτζιά στη δικαστική του διαμάχη με την Αthens Review of Books. Ο πρώην πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ και νυν πύρινος αντιμνημονιακός σχολιογράφος κατέθεσε αγωγή εις βάρος της Μαρίας Βασιλάκη, του Μανώλη Βασιλάκη, του Ηλία Κανέλλη και του Ανδρέα Παππά εξαιτίας ενός άρθρου του τελευταίου στο τεύχος του Ιουνίου του 2010.Ο αρθρογράφος χαρακτηρίζει τον Κοτζιά «γκαουλάιτερ του σταλινισμού» και μένει να ακούσουμε τα επιχειρήματα του δημοφιλούς Φαήλου υπέρ του πελάτη του ο οποίος υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της ΚΝΕ… Λέτε να καταθέσει υπέρ του Κοτζιά και ο πρώην Ρηγάς, Χρύσανθος Λαζαρίδης;».

Κλείνω το παρόν με μια υπόμνηση για τον φερόμενο ως ένας εκ των δυο δικηγόρων του κ.Κοτζιά, κ.Γ.Μαντζουράνη:

(livepedia.gr, λ. «Κουτσόγιωργας Αγαμέμνων»): «Το Μάρτιο του 1989, κυκλοφόρησαν μαγνητοφωνημένες συνομιλίες μεταξύ του Γιάννη Ματζουράνη και της Αικατερίνης συζύγου του τραπεζίτη Γιώργου Κοσκωτά, από τις οποίες είναι ξεκάθαρο ότι ζήτησε δύο εκατομμύρια δολάρια σε κατάθεση στην Ελβετία για να κατασκευάσει νόμο που θα απάλλασσε τον Κοσκωτά….».

(Wikipedia, λ. «Σκάνδαλο Κοσκωτά»): Ο Κουτσόγιωργας συνδεόταν με τον στενό συνεργάτη του Κοσκωτά Ιωάννη Ματζουράνη ο οποίος προερχόταν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην οποία είχε διατελέσει Γενικός Γραμματέας του Υπουργικού Συμβουλίου. Το φθινόπωρο του 1988 ανοίχτηκε μέσω του Ματζουράνη ένας τραπεζικός λογαριασμός στο όνομα του Κουτσόγιωργα στην Ελβετία. Στη συνέχεια, λίγες εβδομάδες πριν τοποθετηθεί επίτροπος στην Τράπεζα Κρήτης, ο Ματζουράνης μετέφερε 1,200,000 δολάρια στον λογαριασμό του Μένιου Κουτσόγιωργα. Ο Ματζουράνης υποστήριξε ότι η κατάθεση έγινε εν γνώσει του Κουτσόγιωργα ενώ ο Κουτσόγιωργας υποστήριξε ότι παγιδεύτηκε από τους Κοσκωτά/Ματζουράνη και ότι δεν είχε γνώση για το συγκεκριμένο έμβασμα..».

 

This entry was posted in Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

61 απαντήσεις στο Εκλεκτέ υποψηφιότητε

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αν πιστέψουμε το παρακάτω, ο κ.Κοτζιάς λύνει και δένει στο ΣΥΡΙΖΑ, όπου όπως φαίνεται, τα χέρια του κ.Τσίπρα λύθηκαν με το «ανοιχτό δημοκρατικό προσκλητήριο» που αποφάσισε χτες η Κ.Ε. (δηλ. μήπως: ελάτε ορφανά του Καμμένου κλπ 😉 :

    http://www.paraskhnio.gr/pappas-kai-kotzias-svinoyn-kai-grafoy/

    Παππάς και Κοτζιάς σβήνουν και γράφουν

    29/12/2014
    Ετοιμάζουν τις λίστες του ΣΥΡΙΖΑ

    Του Γιάννη Σπ. Παργινού

    http://pratto.gr/2015/01/02/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%84%CF%89-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83/

    Ανακοίνωση της κίνησης ΠΡΑΤΤΩ για τη σημερινή συνάντηση με ΣΥΡΙΖΑ ως προς την εκλογική συνεργασία

    Posted by kinisipratto ⋅ Ιανουαρίου 2, 2015

    Σήμερα, 2.1.2014, συναντήθηκαν αντιπροσωπείες του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Αλέξη Τσίπρα και της πολιτικής κίνησης «ΠΡΑΤΤΩ», με επικεφαλής τον Πρόεδρό του Νίκο Κοτζιά. Στη συνάντηση έγιναν ανταλλαγές σκέψεων και προβληματισμών για την κατάσταση και τις προοπτικές της χώρας.

    Η αντιπροσωπεία του ΠΡΑΤΤΩ επισήμανε τη συμφωνία της με προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα της οικονομίας. Τόνισε ότι επιθυμεί και υποστηρίζει την διαμόρφωση ενός πατριωτικού μετώπου ενάντια στην Τρόικα και την Επιτροπεία, ενός δημοκρατικού μετώπου ενάντια στην Ολιγαρχία και τη διαπλοκή, όπως και ενός κοινωνικού μετώπου προκειμένου να διασφαλιστεί η δίκαιη ανακατανομή εισοδημάτων και πλούτου. Στόχος μια άλλη πολιτική.

    Η αντιπροσωπεία του ΠΡΑΤΤΩ υπογράμμισε την ανάγκη αναβάθμισης στον λόγο του δημοκρατικού αντιμνημονιακού μετώπου και των μεγάλων θεματικών της παραγωγικής ανασυγκρότησης του τόπου, του Πολιτισμού, της Μόρφωσης και ‘Έρευνας καθώς και του Πατριωτισμού.

    Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχιστεί η συζήτηση την Δευτέρα 5.1.2015 ως προς τις δυνατότητες εκλογικής συνεργασίας.

    Γραφείο Τύπου Πράττω

    Αθήνα 2.1.2015

    http://www.inewsgr.com/253/kotzias-yper-synergasias-syriza-anell.htm

    Κοτζιάς υπέρ συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ.

    07:33 23/2/2013

  2. Ο/Η Phoenix λέει:

    Reblogged this on tolmima.

  3. Ο/Η Liberal λέει:

    https://diktyon.wordpress.com/2011/04/17/%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%80/

    Νίκος Κοτζιάς: Περιπλανώμενος μυαλοπώλης!

    17 Απρ 2011

    Ουδέποτε είχα καλή γνώμη για όλους αυτούς τους άλλοτε επαναστάτες που ψωμίζονταν από το ΚΚΕ και που κάποτε μας θεωρούσαν συλλήβδην, όλους εμάς που κινούμασταν στο χώρο του ΠΑΣΟΚ, συμμάχους του κατεστημένου. Αλλωστε το ΚΚΕ και σήμερα όποιον δεν συμφωνεί μαζί του τον τοποθετεί απέναντί του και τον ονοματίζει εχθρό του λαού. Το σημερινό ρεπορτάζ για τη «δράση»του άλλοτε στελέχους του ΚΚΕ Νίκου Κοτζιά είναι αποκαλυπτικό των ιδεολογικών και πολιτικών περιπετειών μιας γενιάς ανθρώπων που πίστεψαν ότι μπορούν να υπηρετούν τους πάντες και τα πάντα.

    Ο δημοσιογράφος Α. ΡΑΒΑΝΟΣ στο «Βήμα» γράφει ότι ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ έκανε άλματα «Από το ΚΚΕ στον Γιώργο και τώρα υπέρ Αντώνη»

    (…)

    Εν πάση περιπτώσει, τώρα γιατί οι ιδέες του Κοτζιά να έχουν απήχηση; Βέβαια, κακώς μιλώ για «ιδέες». Απλώς στοιχίζεται με όλους εκείνους που είναι εναντίον του «μνημονίου». Είναι κι αυτό μια άποψη. Ωστόσο, αναρωτιέμαι τι του βρήκε ο Παπανδρέου και τον είχε διορίσει πρόεδρο στο ΙΣΤΑΜΕ! Στη διάρκεια της θητείας του στη δεξαμενή σκέψης και ιδέων του σοσιαλιστικού χώρου τι προσέφερε ο Κοτζιάς; Δεν κατάλαβα κι ούτε νομίζω ότι κατάλαβε κάποιος άλλος. Οπως τώρα ο Σαμαράς. Τελικά, οι πολιτικοί μας αυθέντες αναζητούν δεκανίκια. Εδώ, ο Παπανδρέου μας είχε κουφάνει με τη δημιουργία ομάδας σοφών οικονομολόγων που θα τον συμβούλευαν κ.λπ. Τελικά, τι απέγιναν όλοι αυτοί και όσο εργάστηκαν τι προσέφεραν; Είναι κι αυτό ένα άλλο ζήτημα που θέλει ειδική ανάλυση.

  4. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/01/blog-post_0.html

    Νίκος Κοτζιάς: Από μέλος της Κ.Ε του ΚΚΕ. μυστικοσύμβουλος του Γ. Παπανδρέου και τώρα στον ΣΥΡΙΖΑ

    Από ΒΑΘΥ , Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015 | 5:22 μ.μ.

    Ενδιαφέρουσα εξελιξη. Ο Νίκος Κοτζιάς που εμφανίζεται σαν πρόεδρος κάποια πολιτικής κίνησης με το όνομα «ΠΡΑΤΤΩ» -που εμείς την αγνοούσαμε- είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που χρημάτισε μέλος της Κ.Ε του ΚΚΕ, ιδρυτικό μέλος του Κέντρου Μαρξιστικών Ερευνών για να καταντήσει πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ- «Ανδρέας Παπανδρέου» κολλητός του Γ. Παπανδρέου, από τότε που αυτός ήταν στο υπουργείου Εξωτερικών και αργότερα μυστικοσύμβουλος του και σήμερα πιθανόν να πολιτευτεί με τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.

    11 σχόλια

    vamal

    3 Ιανουαρίου 2015 – 5:32 μ.μ.

    Αυτό θα πει διεύρυνση.

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 6:11 μ.μ.

    Οσο είναι ο Κουβέλης υποψήφιος αλλο τόσο θα είναι και τουτος.

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 6:39 μ.μ.

    Τιποτα παραξενο παιδια με τον οπορτουνισμο. Μονο που ξεχασατε κατι σκοπιμα. Ητανε και στο ΝΑΡ Ενδιαμεσα μην εισαστε ξεχασιαρηδες

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 7:17 μ.μ.

    Αυτό θα πεί κατάντια και ξεπούλημα συνείδησης, για όλους τους «πρώην». Και να φανταστείς, ότι κάτι τέτοια ναυάγια, κουνάν το δάκτυλο στο ΚΚΕ. Κι ο απόπατος δεν έχει πάτο!! Δυστυχώς!!! Μανώλης.

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 8:54 μ.μ.

    που διαφωνεις και ζορι τραβας; για προτεινε μας αλλες διερυνσεις; να καλεσουμε το κκε;

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 10:15 μ.μ.

    Παντως στη συζητησεις με το ΣΥΡΙΖΑ ζητηματα οπως εθνικη ανεξαρτησια ΝΑΤΟ ευρω ΕΕ ελληνικη αστικη ταξη ελληνικα και ξενα μονοπωλια
    εργατικη ταξη επανασταση καταληψη εξουσιας εγκαθιδρυση σοσιαλισμου δεν υπηρξε ουτε η παραμικρη αναφορα Τι μπορει να περμενει κανεις απ αυτους Μια διαχειρηση του υπαρχοντος συστηματος με καποια » φιογκακια και μερικες κορδελιτσες »
    melito

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 10:18 μ.μ.

    Ανώνυμε 6:39: Ο Κοτζιάς δεν πέρασε ποτέ από το ΝΑΡ. Ή είσαι απληροφόρητος ή είσαι συνειδητός ψεύτης.

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 10:29 μ.μ.

    Το ΚΚΕ είναι ένα Κόμμα που αμα το αφήσεις την κατάλληλη στιγμή μπορεί να σε πάει πολύ ψιλά (στη συνείδηση της αντίπαλης τάξης) Τέτοιες κρίσιμες στιγμές αυτός που δοξάζετε περισσότερο είναι ο προδότης της τάξης του τέτοιοι προδότες έχουν δοξαστεί ήδη από την αστική τάξη αλλά η ιστορία τους έχει καρφώσει κιόλας στον πάσσαλο της ατίμωσης! ζήτω το ΚΚΕ

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 10:40 μ.μ.

    Ολα τα μπουμπούκια ξεκίνησαν απο το ΚΚΕ.
    Τυχαίο?Οχιβέβαια.
    Είναι το κόμμα τέτοιο που παράγει τερατογεννέσεις.

    Ανώνυμος

    3 Ιανουαρίου 2015 – 11:10 μ.μ.

    10.18 Επαιξες και εχασες. Ητανε στην ιδρυση του ΝΑΡ Αν δεν το ξερεις να το ψαξεις το 1989 εφυγε. 10.40 Ειναι το κομμα που η αστικη ταξη αναγνωριζει για εχθρος της για αυτο και εχει τους οπορτουνιστες

    ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ

    3 Ιανουαρίου 2015 – 11:48 μ.μ.

    Ο Νικος Κοτζιας ηταν στο ΝΑΡ για μικρο διαστημα και απανταω γι αυτους που λενε οτι ειναι ψεμα. Αυτο ομως δεν λεει τιποτα. Σημασια εχει οτι ο τυπος ηταν στην ηγεσια του κομματος κ μαλιστα θεωρουνταν απο το πιο σκληρο αταλαντευτο κομματι της καθοδηγησης.Βρεθηκε ομως γρηγορα να προδιδει τις αρχες της Μ-Λ κοσμοθεωριας.

  5. Ο/Η Ντόρα Μπόρα λέει:

    http://www.capital.gr/ipad/gmessages/showTopic.asp?id=1653497&pg=1&orderdir=desc

    24/4/2010 21:18 από kerkis
    Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

    (….)
    Τώρα θα σας λυθεί η απορία γιατί το ψηλό παιδί από την Μινεσότα δεν έβαλε ΥΠΕΞ τον Νίκο Κοτζιά αλλά τοποθέτησε ως αναπληρωτή της αυτού κωπηλατικής εξοχότητος τον επίδοξο Δραγουμάνο, κ. Δρούτσα. Ο Κοτζιάς έχει δύο ελαττώματα : ελληνοκεντρική ρεαλιστική άποψη και δύσκαμπτη μέση. Αν δε τις των γνωστών μαλακίων του την έπεφτε για «υπερπατριωτισμό» θα ‘πεφτε πολύ γέλιο. Όμως στο κούφιο μέγαρο της Βασιλίσσης Σοφίας ο «ανανισμός» θεωρείται in.
    (….)

    • Ο/Η Aδ.Κοραής λέει:

      ευτυχώς κύριε Φαϊλο μου το λάθος του παιδιού από τη Μινεσότα θα το διορθώσει το παιδάκι από την κατάληψη του Γυμνασίου Πατησίων διορίζοντας Υπ. Εξωτ. το θινκ τνκ με την ελληνοκεντρική άποψη που ακτινοβολάει πατριωτισμό σε κάθε του φράση

    • Ο/Η Po λέει:

      ξεφτίλες.

      • Ο/Η Zωζώ Σαπουνάκη λέει:

        Μα γιατί γλυκούλη μου Ροϊδάκο;
        Διαβάζοντας τα όσα έλεγε για ΓΑΠ-Θαμαρά στη φωτο τον βρίσκω μεγαλοφυϊα, think tank με τα ούλα του μεσιέ Ρο

  6. Ο/Η Aλέξη πρόσεχε λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/25869/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B3%CE%B1%CF%80#ixzz3NsrB8d3y

    Ν.ΑΘΑΝΑΣΑΚΗΣ – Χ.ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ – Ν.ΚΟΤΖΙΑΣ – Γ.ΕΛΕΝΟΠΟΥΛΟ

    Οι μοιραίοι σύμβουλοι που οδήγησαν σε χρεοκοπία τον ΓΑΠ

    Τέσσερα μοιραία πρόσωπα (Νίκος Κοτζιάς, Χάρης Παμπούκης, Νίκος Αθανασάκης, Γιώργος Ελενόπουλος) είναι οι βασικοί υπεύθυνοι, μαζί φυσικά με τον Γιώργο Παπανδρέου, που οδήγησαν τη χώρα τα τελευταία δύο χρόνια σε μια οπερετική διακυβέρνηση που λίγο έλειψε να τη διαλύσουν.

    Οι τέσσερις αυτοί συνεργάτες του Παπανδρέου που εκμεταλλεύθηκαν το χαμηλό πολιτικό του κριτήριο και το τεράστιο έλλειμμα πολιτικής διαίσθησης, τον οδήγησαν με τις επιλογές τους στον όλεθρο και λίγο έλλειψαν να συμπαρασύρουν και την ίδια την χώρα στην καταστροφή. Οι δύο από αυτούς, ο καθηγητής Νικος Κοτζιάς και ο δικηγόρος Χάρης Παμπούκης, έχουν αποχωρήσει από το περιβάλλον Παπανδρέου. Ο Νίκος Κοτζιάς, πρώην στέλεχος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ, που υπήρξε βασικός συμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου από την εποχή του υπουργείου Εξωτερικών σήμερα έχει προσχωρήσει στο επιτελείο του Τσίπρα και είναι ένας από αυτούς που ενθαρρύνουν τον νεαρό πρόεδρο του Συνασπισμού σε ακραίες και αδιέξοδες θέσεις. Ο Νίκος Κοτζιάς έσπρωχνε συστηματικά τον Γιώργο σε δήθεν ριζοσπαστικές επιλογές χωρίς ουσιαστικά περιεχόμενο και είναι αυτός, που το 2007 μετά την ήττα στις εκλογές και την εσωκομματική σύγκρουση με το Βενιζελικό στρατόπεδο, είχε επινοήσει τη γνωστή φράση «ένας Παπανδρέου δεν παραιτείται». Ο Νίκος Κοτζιάς που διακατέχεται από αριστερίστικα σύνδρομα επιχείρησε ουσιαστικά να «σταλινοποιήσει» το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου και ήταν ο υπέρμαχος της μηδενικής ανοχής στην εσωκομματική αντιπολίτευση. Είχε αποκαλέσει τότε σε άρθρο του το Βενιζέλο «βλαχοδήμαρχο» και ωθούσε συστηματικά τον Παπανδρέου σε εθνικοπατριωτικές κορώνες και σε σύγκρουση με τις διεθνείς αγορές.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δυο πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις::

    http://www.efsyn.gr/arthro/para-polloi-ellines-ehoyn-mia-dynati-deyteri-taytotita-toy-mikrasiati

    Συνεντευξεις

    Πάρα πολλοί Ελληνες έχουν μια δυνατή δεύτερη ταυτότητα: του Μικρασιάτη

    Συντάκτης:

    Νόρα Ράλλη
    .

    Με καταγωγή και από τους δύο γονείς από τη Μικρασία, αποφάσισε μετά από τρία χρόνια έρευνας και δουλειάς να εκδώσει το πρώτο δικό του graphic novel, με τίτλο «Αϊβαλί» (εκδόσεις Κέδρος). Πρόκειται για «ένα βιβλίο μαγικό, καθώς συνεχώς ξεκλειδώνει ανθρώπους», μας λέει. Εχοντας σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες αλλά και ως διδάκτωρ Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, ο Soloup ξέρει πολύ καλά πώς να προσεγγίσει ένα ευαίσθητο θέμα όπως η μικρασιατική καταστροφή και οι συνέπειές της και για τις δύο χώρες, Τουρκία και Ελλάδα. Γιατί ακριβώς αυτό κάνει μέσα από το «Αϊβαλί».

    Η πάλαι ποτέ παρουσία και άνθηση του ελληνικού στοιχείου στην «αιολική γη» αποτέλεσε μια δεξαμενή μνήμης και αισθημάτων στην οποία ανέτρεξε και ο γνωστός σκιτσογράφος του «Ποντικιού», «πατώντας» σε μεγάλες σταθερές της παράδοσής μας: στα βιβλία που έχουν γράψει οι Αϊβαλιώτες Φώτης Κόντογλου («Αϊβαλί η πατρίδα μου», εκδ. Αγκυρα) και Ηλίας Βενέζης («Νούμερο 31328» και «Μικρασία, χαίρε», εκδ. Εστία). Από αυτά αντλεί τις τρεις αφηγήσεις του.

    Για την τέταρτη ιστορία του, ο Soloup χρησιμοποιεί υλικό από βιβλίο του Αχμέτ Γιορουλμάζ («Τα παιδιά του πολέμου», εκδ. Ωμέγα). Οπως λέει και ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του «Δυο φορές ξένος», στο εισαγωγικό σημείωμα, ο Soloup έχει κατορθώσει «να υφάνει μια σύγχρονη ιστορία για έναν Ελληνα που παίρνει το πλοίο από τη Μυτιλήνη για το Αϊβαλί, με αρκετές διηγήσεις από το παρελθόν». Κι εμείς θα προσθέταμε ότι μετά το «Logicomix» των Δοξιάδη – Παπαδημητρίου – Παπαδάτου, αποκτήσαμε ακόμη ένα ολοκληρωμένο και καλλιτεχνικά άρτιο graphic novel.

    ……..

    • Από πού προκύπτει το ψευδώνυμο Soloup;

    Από την ανάγκη να ξαναβαφτιστείς μέσα στα πράγματα που εσύ έχεις επιλέξει για να ζεις. Ισως και από μια αόριστη κοσμοφοβία… Πρακτικά προέκυψε από αναγραμματισμό του ονόματός μου. Μετά και αυτό κόπηκε κι άλλο και, κάπως έτσι, φτάσαμε στο Soloup.

    …………..

    • Θα μου έκανε ευχάριστη εντύπωση αν μεταφραζόταν και στα τουρκικά.

    Κι όμως, το βιβλίο πρόκειται σύντομα να μεταφραστεί και στα τουρκικά. Και αυτό είναι ένα πρώτο βήμα για να έρθουμε πιο κοντά.

    …………..

    ________________________

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7/%C2%AB%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AC-1944%C2%BB-%CE%B7-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CF%89%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%AF%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%B7%CF%82

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

    26/12/2014

    «Δεκεμβριανά 1944»: Η Αθήνα ως πεδίο μάχης

    Συζήτηση με το συγγραφέα του εξαιρετικού βιβλίου

    ……………

    Άργησε λοιπόν, μα η μελέτη αυτή είναι λαμπρή, γιατί αξιοποιεί πολύ καινούργιο υλικό και στηρίζει γερά τα συμπεράσματά της. Και την έγραψε ο Δρ Ιστορίας Μενέλαος Χαραλαμπίδης (γεν. 1970), που μας είχε δώσει δυο χρόνια πριν το «Η εμπειρία της Κατοχής και της Αντίστασης στην Αθήνα»- εύλογο είναι ότι το παρόν βιβλίο αποτελεί εν μέρει συνέχεια εκείνου.

    Συναντηθήκαμε με το Μενέλαο και τα είπαμε για πολλή ώρα, άλλοτε συμφωνώντας κι άλλοτε διαφωνώντας, σ΄ ένα καφενείο του Κεραμεικού. Μέρος της συζήτησής μας είναι η συνέντευξη που ακολουθεί.
    ……………

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αν προσελάμβανε κάποιο φιλόλογο στη θέση του πατριώτη συμβουλάτορα Κοτζιά, ίσως γλύτωνε μερικά ρεζιλίκια:

    Ναι το ακούσαμε και αυτό, μετά από τόσα άλλα: Νεοποτισμός:

    http://www.kathimerini.gr/797959/opinion/epikairothta/politikh/h-synexeia-toy-kratoys

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
    ………….

    Οι γνωστοί καλοπροαίρετοι έσπευσαν να λοιδορήσουν τον πρόεδρο για την αγραμματοσύνη του, ισχυριζόμενοι ότι ήθελε να πει «νεποτισμός» αλλά του βγήκε ως «νεοποτισμός», επειδή δήθεν δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη.

    Λένε βλακείες όσοι τα υποστηρίζουν αυτά και πρέπει να ντρέπονται! Πέραν των άλλων και επειδή, με την αβάσιμη κριτική τους, εκθέτουν τη δική τους αγραμματοσύνη. Διότι η αναφορά του προέδρου στη σύγχρονη, πλην ολοένα αμφισβητούμενη, μέθοδο γεωργικής καλλιέργειας που ακούει στο (πράγματι κακόηχο, αλλά τι να κάνουμε;) όνομα του νεοποτισμού, ήταν σκόπιμη και αντανακλούσε το πάγιο και αποδεδειγμένο ενδιαφέρον του ΣΥΡΙΖΑ για το οικολογικό κίνημα.

    ……………..

  9. Ο/Η kostas λέει:

    ΛΑΣΚΑΡΑΤΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΣΦΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΣΥΡΙΖΑ. .ΟΣΟ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΛΑΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΘΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΤΕΡΑΤΑ.

  10. Ο/Η πατριωτικά λέει:

    http://www.nikoskotzias.com/

    Το ιστολόγιο του Νίκου Κοτζιά

    Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014

    Για τον Πατριωτισμό και την Αριστερά

    Κύριε Κοτζιά σε λίγες μέρες παρουσιάζετε στην πόλη μας το βιβλίο σας «Πατριωτισμός και Αριστερά». Τι περιλαμβάνει το νέο σας βιβλίο;

    Στόχος του Βιβλίου είναι να αποκαταστήσει τη δημιουργική σχέση ανάμεσα στις δυνάμεις της αριστεράς και τον πατριωτισμό. Ο τελευταίος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορικής ταυτότητας και της σημερινής φυσιογνωμίας της.

  11. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/politika-paraskinia-05012015

    Επιθυμίες

    Οσα έγιναν γνωστά για τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ και τις «επιθυμίες» των νομαρχιακών οργανώσεων δίνουν την εικόνα ενός κόμματος που τουλάχιστον οι διαδικασίες του είναι ιδιαίτερα «ζωντανές». Πληροφορίες φέρουν τη Νομαρχιακή Επιτροπή Κοζάνης του ΣΥΡΙΖΑ να έχει εκφράσει σε παλαιότερο χρόνο την επιθυμία να συμπεριληφθεί στα ψηφοδέλτια του κόμματος η Ραχήλ Μακρή, ενώ η ίδια οργάνωση είχε υποστηρίξει την υποψηφιότητα Καρυπίδη στις τελευταίες περιφερειακές εκλογές, που όμως «κόπηκε». Η υποψηφιότητα, όμως, της Ραχήλ Μακρή τώρα δεν τέθηκε καν στο τραπέζι του αρμόδιου επιτελείου που εξετάζει τα ψηφοδέλτια. Την ίδια τύχη είχε και η άλλη ανεξάρτητη βουλευτής, που προέρχεται από τους ΑΝ.ΕΛΛ., η Χρυσούλα Γιαταγάνα. Σύμπτωση; Γιατί άραγε;

    Κ.Π.

    Συνέδριο

    Δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι σύνεδροι του ΣΥΡΙΖΑ που δεν γνώριζαν ότι το Διαρκές Προγραμματικό Συνέδριό του είχε ολοκληρωθεί το βράδυ του Σαββάτου. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσουν στο γήπεδο Τάε Κβον Ντο το πρωί της Κυριακής και να ψάχνουν (χωρίς αποτέλεσμα) το συνέδριο, ενώ οι τεχνικοί τούς διαβεβαίωναν ότι ολοκληρώθηκε. Δεν ήταν πάντως λίγοι εκείνοι που διαμαρτυρήθηκαν έντονα στο άκουσμα της εισήγησης του προεδρείου να τελειώσουν οι εργασίες του συνεδρίου και από το βήμα του εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για το ότι η εικόνα της διαδικασίας δεν συνάδει με την έννοια συνεδρίου της Αριστεράς.

    Ν.ΣΒ.

    Καταθέσεις

    Προφανώς η ένταση και η διάρκεια του χειροκροτήματος έπειτα από μια φράση του ομιλητή δεν συνιστά επιστημονικό τρόπο μελέτης της αποδοχής ή της απόρριψής της. Στο Τάε Κβον Ντο οι σύνεδροι του ΣΥΡΙΖΑ χειροκρότησαν θερμά την πρόσκληση συμπόρευσης του Αλέξη Τσίπρα προς το ΚΚΕ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, καθώς και την άμεση στήριξη 300.000 φτωχών οικογενειών, την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, την επαναφορά του κατώτατου μισθού και των εργασιακών δικαιωμάτων, την επαναπροκήρυξη της διαδικασίας αδειοδότησης στα ιδιωτικά κανάλια και στα ραδιόφωνα, και τις άλλες προγραμματικές προτάσεις. Πλην μιας. Τη δέσμευση για την προστασία των τραπεζικών καταθέσεων δεν τη χειροκρότησαν πολλοί! Μάλλον δεν έχουν πλέον καταθέσεις. Τους τα έχουν πάρει οι δανειστές και οι τραπεζίτες…

    Δ.Τρ.

  12. Ο/Η A. Pavlidis λέει:

    Ο ίδιος ο κ. Κοτζιάς σε πρόσφατη προφορική του δήλωση αρνήθηκε ότι είχε ως δικηγόρο τον Φ. Κρανιδιώτη. Εκτός από την πηγή των παραπολιτικών, υπάρχει κάποια άλλη επιβεβαίωση ή διάψευση;

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θα ήμουν ευτυχής να αναδημοσιεύσω την διάψευση αυτή η οποία έγινε που και πότε;

      Όσο για επιβεβαίωση, θα σας στενοχωρήσω, αλλά η είδηση για τον κ.Φαήλο Κρανιδιώτη ως δικηγόρο του κ.Κοτζιά δεν υπάρχει μόνο στα «Παραπολιτικά», υπάρχει και στο ΒΗΜΑ (έχω λινκ και στο ποστ, δεν θα το είδατε):

      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=396045
      «..Πριν από έξι ημέρες μάλιστα ο κ. Κρανιδιώτης (δικηγόρος του κ. Κοτζιά σε αντιδικία του με περιοδικό), ….».
      ________

      Αναπαράγεται από τα Παραπολιτικά και αλλού, όπως εδώ:
      http://politicalreviewgr.blogspot.gr/2011/04/athens-review-of-books.html

      Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

      Νίκος Κοτζιάς εναντίον Athens Review of Books με δικηγόρο τον Φαήλο Κρανιδιώτη!

      ________
      Δεν βρήκα καμία διάψευση.

      • Ο/Η A. Pavlidis λέει:

        Δεν με στενοχωρείτε καθόλου, προσπαθώ να δω το θέμα από όσο περισσότερο ουδέτερη γωνιά γίνεται (είμαι επιφυλακτικός πάντως με κάθε είδους ‘εθνοσωτήριες’ πολιτικές…). Η προφορική διάψευση στην οποία αναφέρθηκα έγινε από τον ίδιο στην παρουσίαση του βιβλίου του που έγινε στην Κομοτηνή – δεν γνωρίζω αν υπάρχει βιντεοσκοπημένη η παρουσίαση στο δίκτυο… Ευχαριστώ πάντως για την άμεση απάντηση.

  13. Ο/Η Ο Αλέξης στον Σεραφείμ λέει:

    και σ’ανώτερα

    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%85%CE%B4%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%AC

    Παρουσία Τσίπρα ο αγιασμός των υδάτων στον Πειραιά

    10:31 06/01/2015

    Παρουσία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα θα πραγματοποιηθεί σήμερα η τελετή αγιασμού των υδάτων στον Πειραιά, στο πλαίσιο του εορτασμού των Θεοφανείων.

    Η τελετή θα γίνει στις 11 π.μ. στην αποβάθρα που βρίσκεται μπροστά από τον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα.

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

  14. Ο/Η Left λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/na-prolavei-na-metalavei-o-tsipras
    Να προλάβει να μεταλάβει ο Τσίπρας

    Σαν να ζηλεύει δίπλα ο Ανδρέας Λοβέρδος…

    Συντάκτης Δημήτρης Κανελλόπουλος
    .

    Το μόνο κακό (ή καλό, αναλόγως πως το βλέπει κανένας) είναι που οι εκλογές θα γίνουν πολύ γρήγορα και ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα προλάβει να περάσει προεκλογικά απ’ όλα τα απαραίτητα στάδια της ορθοδοξίας.

    Ξεκίνησε σήμερα με τα Θεοφάνεια και το περιστέρι (του Καρατζαφέρη;) στον Πειραιά, μπορεί αύριο που είναι του Αϊ Γιαννιού να το συνεχίσει με έναν καλό εκκλησιασμό.

    Το twitter τον υποδέχτηκε κατάλληλα πάντως σήμερα. Σιγά να μην του χαρίζοταν. Το θετικό(;) της υποθέσεως είναι που, έτσι, αφαίρεσε επιχειρήματα από τον Άδωνι.

  15. Ο/Η Greek and atheist λέει:

    O Economist gia to peristeri tou Tsipra

    http://www.economist.com/blogs/erasmus/2015/01/epiphany-greek-leftEpiphany for the Greek left

    Spreading his wings

    Jan 6th 2015, 17:30 by B.C.

    FOR GREEKS (and generally for those eastern Christians who observe the new calendar) today is a day of warm public togetherness: a time when Hellenes of all classes, generations and ideological persuasions put aside their differences and join in an enjoyable public ritual. For the religiously-minded, it is a commemoration of a primordial scene in the Christian drama:
    {….}

    All that poses a dilemma for Alexis Tsipras, {………}

  16. Ο/Η kostas λέει:

    Γραμμα από το πεζοδρομιο για τα σαλονια

    Το νεον είναι δυστυχώς παλαιον , στους αναθετοντες τους αναθετουμε να σηκωσουν το λαβαρο ψηλα και να καταλαβουν την εξουσία. Μετα τις πετυχεμενες επιλογές των αυτοδιοικητικων εκλογων συνεχιζουν αγερωχοι να ανασυρουν ότι ποιο ριζοσπαστικο κυκλοφορει εντός και εκτός. Ένας γερων αγωνιστης καθομενος στο ταμπουρι του αντικρυσε μακριά να ερχεται προς το μέρος του το ασκερι που θα καταλαβει την λαικην εξουσία δεν πολυγνωριζε μονο που ακουσε, ορματε και τους φαγαμε .Μολις ξεμακριναν από το ταμπουρι του χαιδευοντας το οπλο του μονολογησε θα τους κλασεται τα αρχιδια … περαστικοι μου φαινεσται τους αγώνες τους κάνουν μονιμοι και όχι οι περαστικοι.
    ΥΓ .απο το ινστιτουτο μαρξικων σπουδων.Τους μαλακες τους έχουμε αν μείνει και κανενας περαστικος κέρδος θαχουμε
    Καρολος Μαρξικος

  17. Ο/Η πατριωτικά έπη λέει:

    http://papaioannou-giannis.net/2012/12/22/%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9/

    Κοτζιάς: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καλύπτει το πατριωτικό χώρο! (video)

    By pap-net | December 22, 2012 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Κοτζιας για ένα Δημοκρατικό Πατριωτικό Μέτωπο
    ΠΙΕΣΤΗΡΙΟ-ΤΑΛΑΜΑΓΚΑΣ-ΚΟΥΡΗΣ-ΚΟΤΖΙΑΣ-Α’-17/12/2012

  18. Ο/Η πατριωτικά έπη λέει:

    Ως υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ φέρεται ο Χάρρυ Κλυνν

    http://olympia.gr/2012/05/29/%CF%87%CE%AC%CF%81%CF%81%CF%85-%CE%BA%CE%BB%CF%85%CE%BD%CE%BD-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CF%81/

    « Tα »χρειάστηκε» ο Τσίπρας στο …ΓΕΕΘΑ !

    Άλωση της Κωνσταντινούπολης: 559 χρόνια μετά »

    Χάρρυ Κλυνν: Ντροπή στο υποκείμενο Μαρία Ρεπούση

    Posted by arch στο Μαΐου 29, 2012

    «Ντροπή να είναι στη Βουλή η Μαρία Ρεπούση» λέει, μεταξύ άλλων, ο Χάρρυ Κλυνν με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο, το οποίο συνοδεύει με βίντεο, όπου η κ. Ρεπούση αναφέρεται στα γεγονότα της Μικράς Ασίας.

    «Έλληνες του Πειραιά, Πόντιοι του Πειραιά ο φαρμακογλυκομίλητος Φώτης Κουβέλης έχει υπεύθυνη παιδείας στο κόμμα του και υποψήφια βουλευτή Πειραιά και νήσων την υμνήτρια του σφαγέα Κεμάλ, Μαρία Ρεπούση, που δε δέχεται ότι…..υπήρξαν Έλληνες θύματα στη Μικρά Ασία και στον Πόντο…

    Οι 353.000 αδελφοί μας, κυρίως γυναικόπαιδα και γέροντες (οι νέοι ήταν αντάρτες στα βουνά του Πόντου) που βασανίστηκαν και σφαγιάστηκαν με τρόπο ανατριχιαστικό, υπάρχουν μόνο στα αρρωστημένα μυαλά ημών των Ποντίων… Και όλα αυτά τα τραγικά, τα απάνθρωπα, για ομαδικές εκτελέσεις, βιασμούς, κρεμάλες, αποκεφαλισμούς, θανάτους στη φωτιά, παλουκώματα, που άκουσα από το στόμα της μητέρας και του πατέρα μου, όλα τα ανήκουστα και φοβερά που μου διηγήθηκαν με δάκρυα στα μάτια ο παππούς μου και η γιαγιά μου, ήταν ψέματα!!! Γιατί το λέει το υποκείμενο που λέγεται Μαρία Ρεπούση…

    Ούτε μία ψήφος στους αρνητές της γενοκτονίας των Ελλήνων της Μ. Ασίας… Μολύνει με την παρουσία τη Βουλή η ανεκδιήγητη Μαρία Ρεπούση. Αδέρφια του Πειραιά, θα είναι ντροπή να σας εκπροσωπεί στη Βουλή μια Μαρία Ρεπούση».
    Χάρρυ Κλυνν

    eglimatikotita.gr

  19. Ο/Η του κώλου λέει:

    ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ

    Ο Μίκης Θεοδωράκης τα βάζει τώρα με τον ΣΥΡΙΖΑ: Εκμεταλλεύτηκαν εμένα και τον Μανώλη Γλέζο

    08|01|2015

    Πλήγμα στον ΣΥΡΙΖΑ λίγες μέρες πριν τις εκλογές προσπαθεί να καταφέρει τώρα ο Μίκης Θεοδωράκης, ο οποίος στρέφει τα πυρά του με πρωτοφανή τρόπο κατά του Αλέξη Τσίπρα και του κόμματός του. Σε επιστολή του, αναφέρεται με πικρία για την στάση του ΣΥΡΙΖΑ έναντι του ίδιου και του Μανώλη Γλέζου.

    Ο Θεοδωράκης υποστηρίζει ότι η συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ μαζί τους «δεν ήταν ειλικρινής αλλά απλώς μας μεταχειρίστηκε, για να αυξήσει μονομερώς την εκλογική του δύναμη και να μπει στη Βουλή, με στόχο την κατάκτηση της διακυβέρνησης μέσα από το Σύστημα εγκαταλείποντας τους δυο πυλώνες άμυνας, το Λαϊκό Μέτωπο και τον πλούτο της χώρας».

    Η επιστολή είναι απαντητική στον φίλο του Δ.Α. ο οποίος τον είχε ρωτήσει κατά πόσον ο όρος που έθεσε για να στηρίξει τον ΣΥΡΙΖΑ είναι εφικτός.

    Αναλυτικά η επιστολή του μουσικοσυνθέτη, όπως αναρτήθηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα:

    «Αγαπητέ μου Δημήτρη,
    http://www.iefimerida.gr/news/186034/o-mikis-theodorakis-ta-vazei-tora-me-ton-syriza-ekmetalleytikan-emena-kai-ton-manoli#ixzz3OFK4hxYb

  20. Ο/Η laskaratos λέει:

    H Ραχήλ Μακρή έγινε δεκτή

    Η ξεδιαντροπιά του Τσίπρα:

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=532043

    ΒΗΜΑτοδότης

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/09/2013 23:55 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 27/09/2013 05:45

    Υπάρχουν βουλευτές που ομιλούν για τη Χρυσή Αυγή. όπως η βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κυρία Ραχήλ Μακρή με τα παραάτω λόγια «Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής μού συμπεριφέρθηκαν στη Βουλή άψογα, πολύ καλύτερα από ορισμένους βουλευτές της ΝΔ» είπε, αποκαλύπτοντας ότι πολλές φορές έχει συνεργαστεί μαζί τους στις κοινοβουλευτικές επιτροπές και ότι οι χρυσαυγίτες έχουν ζητήσει τη γνώμη της.

    ______________

    Για τους μη γνωρίζοντες ο πατέρας της Βούλτεψη υπήρξε αριστερός δημοσιογράφος που αποκάλυψε το παρασκήνιο της υπόθεσης Λαμπράκη,
    πράγματα ενοχλητικά για τη Ραχήλ που δεν υπολόγιε τότε πως το μπουλούκι ΑΝΕΞΕΛ θα εξατμίζονταν κι αυτή θα αναγκζόταν να πάει στο ΣΥΡΙΖΑ:

    http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27371&subid=2&pubid=30465275

    Πρωτοφανή γεγονότα έζησε χθες το βράδυ το ελληνικό κοινοβούλιο όταν η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή, μίλησε με απαξιωτικό τρόπο για τον παλαίμαχο δημοσιογράφο, Γιάννη Βούλτεψη, πατέρα της βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας, Σοφίας Βούλτεψη.

    Την ώρα που η κα Βούλτεψη προσπαθούσε να ηρεμήσει τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος οργισμένα ζητούσε τον λόγο, ακολούθησε ο εξής διάλογος:

    Σοφία Βούλτεψη: Βρε Τέρενς είμαστε κι εμείς εδώ. Πώς κάνετε έτσι;

    Ραχήλ Μακρή: Τί λες μωρή που είστε και εσείς εδω;

    Σοφία Βούλτεψη: Εγώ εδώ είμαι και με ξέρουν όλοι. Εσύ που μεγάλωσες;

    Ραχήλ Μακρή: Εγώ μεγάλωσα στη Σαλονίκη. Εσύ ξέρουμε που και πως και ποιος ήταν ο πατέρας σου.

    Σοφία Βούλτεψη: Ποιος ήταν ο πατέρας μου;

    Ραχήλ Μακρή: Άμα δεν τον ξέρεις θα στον μάθω εγώ ποιος ήταν.
    ……………..

    Ωστόσο, την κα Μακρή και τις διαψεύσεις της διαψεύδουν σήμερα οι δυο βουλευτές της ΔΗΜΑΡ που ήταν παρόντες στα γεγονότα. Η Ασημίνα Ξυροτύρη μιλώντας σε δημοσιογράφους επιβεβαίωσε πλήρως τα όσα έγιναν χθες και επανέλαβε τι της είπε: «Ως εδώ κορίτσι μου. Γιατί μιλάς έτσι; Ξέρεις ποιος ήταν ο Βούλτεψης; Ξέρεις ότι ήταν αριστερός και αντιστασιακός; Είναι δυνατόν να μιλάς έτσι για τον πατέρα της; Εσύ τι είσαι; Υπερασπίζεσαι την χούντα; Είσαι χουντική;».

    Την ίδια επιβεβαίωση έκανε και ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, κ. Αναγνωστάκης ο οποίος φώναζε στους διαδρόμους της Βουλής «είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά αυτή κ. Κουίκ, μαζέψτε την σας εκθέτει».

  21. Ο/Η laskaratos λέει:

    Είναι περίεργο που δεν βρέθηκε ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς της Μακρή.

    http://www.kathimerini.gr/761625/article/epikairothta/politikh/antidraseis-prokalesan-oi-mhnyseis-ths-raxhl-makrh-kata-dhmosiografwn

    Αντιδράσεις προκάλεσαν οι μηνύσεις της Ραχήλ Μακρή κατά δημοσιογράφων

    Συνέχεια με μηνύσεις και αγωγές κατά δημοσιογράφων αλλά και κατά βουλευτών θα δώσει, όπως είπε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, η βουλευτής των ΑΝΕΛ Ραχήλ Μακρή. Μετά τη μηνυτήρια αναφορά της σε δημοσιογράφους, βάσει της οποίας συνελήφθη η αρχισυντάκτρια του Ελεύθερου Τύπου την Κυριακή (αργά το βράδυ αφέθηκε ελεύθερη), είπε πως «δεν μετανιώνω γι’ αυτό που έκανα, και θα το συνεχίσω μέχρι τέλους και με αγωγές» και προσέθεσε πως θα συμπεριλάβει και συναδέλφους της βουλευτές, όπως η Φωτεινή Πιπιλή.

    Η κ. Μακρή ανέφερε ότι αυτό που την εκνεύρισε ήταν ότι τη χαρακτήρισαν «ανεκδιήγητη». Υποστήριξε δε ότι κατέφυγε στην αστυνομία και τη δικαιοσύνη γιατί απειλείται η ζωή της.

    Δήλωσε, επίσης, ότι ποτέ δεν είπε τις συγκεκριμένες φράσεις υποστήριξης της Χρυσής Αυγής. «Επικαλούνται μια ατάκα την οποία ουδέποτε είπα και δεν μπορεί να την αποδείξουν, διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις επίτηδες. Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και στην αστυνομία για να με προστατέψει» σημείωσε.

    Η κ. Μακρή επιτέθηκε και κατά της ΕΣΗΕΑ, ενώ αναφέρθηκε στην πρόεδρο της Ένωσης Μαρία Αντωνιάδου, ως κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ.

    Αντιδράσεις Κεδίκογλου-Γεωργιάδη για τη σύλληψη της Δέσποινας Κονταράκη

    «Είναι απαράδεκτο για ένα πολιτικό πρόσωπο να απαντά στην κριτική δημοσιογράφων με μηνύσεις και συλλήψεις. Η λογική της κατρακύλας είναι ο πάτος» δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, με αφορμή τις μηνύσεις εναντίον δημοσιογράφων από τη βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ κ. Ραχήλ Μακρή, που οδήγησαν στη σύλληψη της δημοσιογράφου του Ελεύθερου Τύπου, Δέσποινας Κονταράκη, το απόγευμα της Κυριακής, στα γραφεία της εφημερίδας.

    «Την πρωτοφανή σύλληψη της συναδέλφου Δέσποινας Κονταράκη», κατήγγειλε με ανακοίνωσή του και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.

    «Η συνάδελφος οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα έπειτα από μήνυση της Βουλευτού των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» Ραχήλ Μακρή, η οποία στρέφεται ευθέως εναντίον του δικαιώματος του δημοσιογράφου να σχολιάζει την επικαιρότητα και να ενημερώνει τον πολίτη…», αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Οι Έλληνες δημοσιογράφοι δεν πτοούνται από μηνύσεις και απειλές. Αντίθετα, διακηρύσσουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι θα αγωνιστούμε σθεναρά εναντίον εκείνων, οι οποίοι επιχειρούν να φιμώσουν τους δημοσιογράφους με απειλές και μηνύσεις. Οι πρακτικές αυτές είναι απαράδεκτες και θα τις καταγγείλουμε αμέσως στη Διεθνή και την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων».

    Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, κατηγόρησε την Ραχήλ Μακρή για υποκρισία.

    Πρόσθεσε εξάλλου, ότι πράγματι η βουλευτής των ΑΝΕΛ έκανε τις θετικές αναφορές για τη Χρυσή Αυγή στην επιτροπή της Βουλής, αλλά όσα ανέφερε τα είπε εκτός μικροφώνου, (δεν ήταν ομιλήτρια) και δεν έχουν καταγραφεί στα πρακτικά.

    ………..

    __________________
    .
    Περί Ύψους:

    http://www.aixmi.gr/index.php/sto-peitharxiko-i-raxil-makri-gia-gymno/

    Η Ραχήλ Μακρή ανέβάσε στο Facebook το εξής άκρως ειρωνικό σχόλιο:

    «Την αποκατέστησε την κρητικοπούλα. Αυτό το σπουδαίο στέλεχος για τις καλές υπηρεσίες που πρόσφερε στον αγώνα λασπολογίας μαζί με τους υπάνθρωπους».

    Και συνέχισε:

    «Για να δούμε τι θα γράψετε απόψε στην ομάδα προβληματισμού σας με αρχηγό τη βουλευτάρα. Πάντως θα γελάσουμε γιατί τώρα δεν μπορώ λόγω χειρουργείου. Να τις δω και τις δυο έξω από την Αμφίπολη μαζί με τον τρελό του Αιγίου, τον ξάδελφο γυμνοσάλιαγκα, την ομάδα της Χαλκιδικής, την όρκα, την ερωμένη αεροσυνοδό και τι στον κόσμο. Δεν θα κάνουν τις καρυάτιδες πάντως»…
    _________________________

    Αυτά ισχυρίζεται το ΒΗΜΑ.
    Οι νέοι σύντροφοι της Ρ.Μακρή, οφείλουν να το διαψεύσουν:

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=583304

    Ραχήλ Μακρή σε κυβέρνηση: Είστε χούντα, θέλετε να φυλακίσετε αθώους

    Μετά την αποκάλυψη του βίντεο-σοκ με την συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/04/2014 13:32

    Ραχήλ Μακρή σε κυβέρνηση: Είστε χούντα, θέλετε να φυλακίσετε αθώους

    Εκρηξη οργής στην επιτροπή εμπορίου στη Βουλή μετά την αποκάλυψη της συνομιλίας-σοκ Τ. Μπαλτάκου-Ηλ.Κασιδιάρη.

    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος έθεσε θέμα διαδικασίας μετά την δημοσιοποίηση του επίμαχου βίντεο, εμπλέκοντας και τον Αντώνη Σαμαρά, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των βουλευτών της ΝΔ.

    Στο επεισόδιο ενεπλάκησαν και οι χρυσαυγίτες βουλευτές Νίκος Μίχος και Ηλίας Παναγιώταρος με τον πρώτο να φωνάζει ότι ο «Σαμαράς θέλει να μας χώσει φυλακή» και με τον δεύτερο να αποκαλεί τον πρωθυπουργό «φασίστα».

    Λάδι στη φωτιά έριξε η βουλευτής των ΑΝΕΛ Ραχήλ Μακρή η οποία εξαπέλυσε και αυτή πυρά κατά της κυβέρνησης λέγοντας: «Είστε χούντα. Παρεμβαίνετε στη Δικαιοσύνη. Είστε φασίστες. Θέλετε να βάλετε φυλακή αθώους ανθρώπους».

    «Δε θα το κάνουμε καλοκαιρινό εδώ μέσα. Σοβαρευτείτε όλοι», παρενέβη ο Πρόεδρος της Επιτροπής Γιώργος Βλάχος ο οποίος έκλεισε τα μικρόφωνα σε όλους και έκοψε τη συζήτηση.

    Σχόλια αναγνωστών (46)

  22. Ο/Η laskaratos λέει:

    Βαγενά: Από το ΣΥΝ στο Σημίτη, θαυμάστρια του Χουντόδουλου που τον υποδέχθηκε στο θέατρό της φιλώντας του το χέρι, τώρα ξανά υποψήφια με το ΣΥΡΙΖΑ:

    http://yannisharis.blogspot.gr/2010/05/blog-post_29.html

    Υπάρχουν και ηλεκτροφόρες ακίδες

    Για την Άννα Βαγενά, με την πλούσια ιστορία στο θέατρο και την Αριστερά, είχα γράψει και πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν δήλωνε πως ντρέπεται που η γειτονιά της στο Μεταξουργείο γέμισε μετανάστες που αφοδεύουν μες στο δρόμο. Σημείωνα το ήδη τότε οφθαλμοφανέστατο, πως η υποβαθμισμένη ανέκαθεν περιοχή, ιδίως την εποχή που έστηνε εκείνη το θέατρό της, είχε αρχίσει από καιρό να αναπλάθεται, με υποδειγματικές αναπαλαιώσεις, με καινούρια θέατρα, κέντρα κτλ., με κίνδυνο ίσα ίσα να μετατραπεί σε ισοπεδωτική διασκεδασούπολη, όπως του Ψυρρή λ.χ., παρά να πνιγεί μες στο σκατό που έβλεπε παντού, αυτό και μόνο, η κ. Βαγενά.

    Στο μεταξύ η κ. Βαγενά, που είχε ενώσει τότε τη φωνή της με την πιο αντιδραστική του δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη, κατέβηκε υποψήφια στις τελευταίες εκλογές με το ΠΑΣΟΚ. Στις εκλογές αυτές, με τον θρίαμβο του ΠΑΣΟΚ, που έβγαλε βουλευτές ακόμα και ονόματα βήτα, γάμα και κάτω κατηγορίας, η κ. Βαγενά, με την πλούσια, ξαναλέω, ιστορία στο θέατρο και την Αριστερά, δεν κατόρθωσε να εκλεγεί. Τίποτα όμως δεν της είπε αυτό.

    Τώρα, αν περάσετε έξω από το όντως καλαίσθητο θέατρό της, στον περιποιημένο πεζόδρομο, με άλλο θέατρο κόσμημα ακριβώς απέναντί της, δεν θα δείτε, φυσικά, σκατά και πεταμένες σύριγγες. Αλλά τα δυο παγκάκια που είχε φτιάξει δεξιά κι αριστερά απ’ την είσοδο του θεάτρου, μαζί με μια μαρμάρινη κρήνη, που τα είχε φτιάξει, όπως έλεγε σε κάποια εκπομπή, για να σταματάει και να δροσίζεται ο περαστικός και πήγαν και της στρώθηκαν οι βρομεροί λαθραίοι, αυτά τώρα τα παγκάκια (που, δικά της ξεδικά της, βρίσκονται σε δημόσιο πάντως χώρο) τα περιέφραξε με κοτετσόσυρμα.

    Μα κοτετσόσυρμα, κυρία Βαγενά; Αφού υπάρχουν αυτές οι ακίδες που βάζουν για να μην κάθονται τα περιστέρια. Και θα υπάρχουν, υποθέτω, και ακίδες ηλεκτροφόρες.

  23. Ο/Η Βαγενά, όξω οι ξένοι λέει:

    H Άννα Βαγενά, μπλογκ Greek Nation.

    http://greeknation.blogspot.gr/2011/01/blog-post_321.html
    Αξιότιμε Κύριε πρωθυπουργέ,

    Κάντε μια γενναία πράξη. Ελάτε να κατοικήσετε στο κέντρο της Αθήνας. Και βέβαια, όταν λέω κέντρο δεν εννοώ το Κολωνάκι, την Πλάκα, την Ρηγίλλης ούτε καν το Παγκράτι και το Μετς. Εννοώ τις μαρτυρικές περιοχές της Αχαρνών, της Πατησίων, του Μεταξουργείου, της Ομόνοιας και του Κεραμεικού.
    Ελάτε να μείνετε εδώ που ζούμε εμείς, στο κολαστήριο των ψυχών και των σωμάτων.

    Μόνον τότε υπάρχει ελπίδα να σωθεί το κέντρο της Αθήνας. Και βάλτε έναν όρο στους βουλευτές σας, της Α’ Αθηνών και τους δημοτικούς συμβούλους της Αθήνας, να μην κατοικούν πουθενά αλλού, ούτε στα όρια ούτε στα νότια προάστια πολυτελείας, παρά μόνον εδώ στο κέντρο της Αθήνας, εδώ που υποτίθεται ότι χτυπάει η καρδιά της Ελλάδος.

    Κάντε αυτό, κύριε πρωθυπουργέ και θα σας γράψει η ιστορία σαν πραγματικά γενναίο πολιτικό, που αγαπά αληθινά αυτόν τον τόπο.

    Συγχωρέστε με αλλά, όλα τ’ άλλα για συντονισμό, 11 υπουργεία που θα δράσουν για τη σωτηρία του κέντρου, είναι καλές προθέσεις, αλλά είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα χαθούν στην γραφειοκρατία και τίποτα χειροπιαστό δεν θα γίνει για μας τους απελπισμένους κατοίκους αυτών των περιοχών.

    Εάλω η Πόλις, κύριε πρωθυπουργέ.

    Με τιμή,
    Άννα Βαγενά-ηθοποιός, κάτοικος Μεταξουργείου.

    Το αγανακτισμένο άρθρο Βαγενά προς Παπανδρέου

    Φεβ 12, 2012

    Ποιο είναι το αγανακτισμένο μήνυμα της Άννα Βαγενά προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου; Διαβάστε το άρθρο που είχε δημοσιευτεί.

    Δήλωσε ότι θα δεχθεί να πάρει τη θέση της παραιτηθείσας Πέμης Ζούνη στη Βουλή η ηθοποιός Άννα Βαγενά που ήταν πρώτη επιλαχούσα στην Α” Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ. Πάντως εδώ και καιρό η Άννα Βαγενά ήταν φωτιά και λάβρα με τον Γιώργο Παπανδρέου και την κυβέρνησή του. Ενδεικτικό και ένα άρθρο που είχε δημοσιεύσει με τίτλο «Το θαύμα κράτησε μια μέρα κύριε πρωθυπουργέ» και έλεγε τα εξής:

    Σάββατο 2 Απριλίου 2011
    Αθήνα, 1/4/11
    Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

    Χτες το βράδυ γύρω στις 8, έφυγα όπως κάθε μέρα από το σπίτι μου, στην οδό Ακαδήμου στο Μεταξουργείο, για να πάω στο Θέατρο, όπου παίζω αυτόν τον καιρό, στην Πατησίων. Βγήκα, λοιπόν, στην Πειραιώς για να πάρω ταξί. Εκεί, μπροστά στην πλατεία Κουμουνδούρου, είδα μια κλούβα της Αστυνομίας γεμάτη αστυνομικούς. Είπα μέσα μου: Μπράβο, πώς το πάθανε; Θυμηθήκανε τη γειτονιά μας!

    Η ευχάριστη έκπληξή μου όμως συνεχίστηκε σε όλη τη διαδρομή μου προς την Ομόνοια. Ούτε ένα “βαποράκι” με εμπόρευμα σε όλο το δρόμο. Όταν έφτασα δε στην πλατεία, η εκπληξή μου ορυφώθηκε. Η πλατεία “πεντακάθαρη”. Ως δια μαγείας όλοι οι “κολασμένοι” είχαν εξαφανιστεί. Ποτέ δεν την είχα ξαναδεί έτσι. Κοίτα, είπα, αποφάσισαν επιτέλους να “δράσουν” στην Ομόνοια. Κάτι άρχισε να γίνεται. Μπράβο! Όταν θέλουν, μπορούν να είναι αποτελεσματικοί. Όταν γύρισα, όμως το βράδυ στο σπίτι και είδα το νυχτερινό δελτίο ειδήσεων, ξαφνικά ξεκαθάρισαν όλα και η χαρά μου εξατμίστηκε.

    Είδα, λοιπόν στις ειδήσεις, κύριε Πρωθυπουργέ, ότι χτες το βράδυ 31/3/11, είχατε έρθει στη γειτονιά μας και συγκεκριμένα στο “Σινέ Κεραμεικός”, όπου γινόταν η έναρξη των εργασιών του Πρώτου Συνεδρίου της “Δημοκρατικής Αριστεράς”. Γι’αυτό λοιπόν, η αλλαγή τοπίου. Το “θαύμα” όμως, δυστυχώς κράτησε μόνον λίγες ώρες. Από σήμερα πάλι, οι γειτονιές μας, η Πειραιώς, η Ομόνοια, το Μεταξουργείο, αφημένες στην κατάντια τους.

    Κύριε Πρωθυπουργέ,
    Πριν από λίγους μήνες σας είχα ζητήσει με μια επιστολή μου, να έρθετε να κατοικήσετε κι εσείς και όλοι οι Βουλευτές της Α’ Αθηνών και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι στο κέντρο της Αθήνας. Αν αυτό είναι δύσκολο, ας έρχεστε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, όπως χτες στην περιοχή μας, για να παίρνουμε κι εμείς μια ανάσα.

    Αυτά ήθελα να σας πω και προσπαθώ να χαμογελάσω, για να μην με πνίξει η οργή και η λύπη.

    Με τιμή
    Άννα Βαγενά – ηθοποιός
    Κάτοικος Ακαδήμου 16, Μεταξουργείο

  24. Ο/Η laskaratos λέει:

    O διαλεκτικός υλισμός ερμηνεύει τις ιστορικές εξελίξεις:

    Αρχικώς:

    http://mao.gr/karypidis-2/

    Τελειωμένος από τον ΣΥΡΙΖΑ ο αντισημίτης Καρυπίδης

    5 Φεβρουαρίου 2014

    Καμένο χαρτί η υποψηφιότητα Καρυπίδη

    Με αυτογκόλ από τα αποδυτήρια ξεκινά τη μάχη των τοπικών εκλογών ο ΣΥΡΙΖΑ. Τα (μη βιντεοσκοπημένα) λόγια πετούν τα γραπτά μένουν. Στην Αμερική και άλλες δυτικές χώρες πριν καν εγκριθεί η ανακοινωθεί η υποψηφιότητα ενός πολιτικού για ένα σημαντικό πόστο γίνεται διεξοδική έρευνα στο παρελθόν του υποψηφίου μήπως έχει «σκελετούς στη ντουλάπα» του που θα μπορέσουν ενδεχομένως να αξιοποιηθούν από τους πολιτικούς του αντιπάλους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Κάτι ανάλογο δεν έγινε στην περίπτωση του υποψηφίου του ΣΥΡΙΖΑ στη Δυτική Μακεδονία Θοδωρή Καρυπίδη με αποτέλεσμα η Κουμουνδούρου να υποστεί μια σημαντική επικοινωνιακή ήττα. Όπως έγινε γνωστό ο Θοδωρής Καρυπίδης όχι μόνο είχε ταχτεί κατά της ποινικής δίωξης της Χρυσής Αυγής (γράφοντας ότι τα νοσοκομεία είναι ανοιχτά μόνο για λαθρομετανάστες, sic, ) αλλά είχε καλεσμένο στην εκπομπή του τον Ηλία Κασιδιάρη αμέσως μετά τη δολοφονία των μελών της Χρυσής Αυγής τον οποίο άφησε ανενόχλητο να κάνει προπαγάνδα με ανώδυνες ερωτήσεις.

    _______________

    Εν συνεχεία:
    http://www.kozanilife.gr/index.php/kozani/politikikozani/item/17090-raxil-makri-gia-karipidi.html

    Ραχήλ Μακρή: «Ο Καρυπίδης με την στήριξη των ΑΝΕΛ θα είναι ο μεγάλος νικητής – Τελειώσανε – Η Δυτική Μακεδονία δεν παραδίδεται!»

    18 Μαϊ 2014
    _____________________

    Ο κυρίαρχος λαός επέλεξε Καρυπίδη και ο καλός αριστερός πολιτικός ακολουθεί πάντα τη λαϊκή θέληση.
    ____________

    και εγένετο ούτως:

    http://metarithmisi.gr/%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%AE%CE%BB-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%85%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CF%89%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82/

    Ραχήλ Μακρή, Καρυπίδης και Φωτόπουλος στο «πλευρό» του Τσίπρα στην Κοζάνη

    22/12/2014

    Μεγάλο ενδιαφέρον είχε το ακροατήριο του Αλέξη Τσίπρα στην Κοζάνη, καθώς στην συνδιάσκεψη έφτασε με την συνοδεία του Περιφερειάρχη Θ.Καρυπίδη, ενώ παράλληλα το παρών έδωσαν τόσο η Ραχήλ Μακρή αλλά και ο Ν. Φωτόπουλος πρώην πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ.

    Μάλιστα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ από το βήμα της συνδιάσκεψης αναφέρθηκε ονομαστικά στον νέο Περιφερειάρχη για την δέσμευση του να υλοποιήσει την πρόταση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για φθηνότερο ρεύμα.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ για την περιφέρεια Θ.Μουμουλίδης και η τοπική οργάνωση δεν είναι το ίδιο ένθερμοι με τον νέο περιφερειάρχη, ενώ έχουν χαρακτηρίσει ως «λαϊκισμό» τις εξαγγελίες του.

    Η πρώην βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή πάντως μόνο αμήχανα δεν αισθανόταν στην συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ καθώς απεύθυνε χαιρετισμό ενώ παράλληλα πήρε τον λόγο πριν από τους βουλευτές του κόμματος.

    Ο Ν.Φωτόπουλος ωστόσο αρκέστηκε στις συνομιλίες με στελέχη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ.
    ___________

    τα υπόλοιπα είναι γνωστά, το μέλλον όμως άδηλον.

  25. Ο/Η του οίκου Λιβάνη λέει:

    http://stefivos.com/oi-logoi-tis-lysis-tou-symvolaiou-mou-me-tis-ekdoseis-livani/

    Οι λόγοι της λύσης του συμβολαίου μου με τις Εκδόσεις Λιβάνη. Ή αλλιώς, ένας οδηγός επιβίωσης για νέους συγγραφείς.

    On July 20, 2014

    http://kourdistoportocali.com/post/13799/o-libanhs-o-laliwths-kai-h-eleytherotypia

    Ο Λιβάνης, ο Λαλιώτης και η «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»
    ….
    Στον 4ο όροφο του κτιρίου εργάζεται αθόρυβα ο πρώην γραμματέας και ιστορικό στέλεχος του κινήματος Κώστας Λαλιώτης.

    Το αντικείμενο του Κώστα δεν μπορεί να είναι άλλο από αυτό του συμβούλου ανάπτυξης της επιχείρησης.

    http://www.7imeres.gr/%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BB%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9/

    Ο Ηλίας Λιβάνης-γιος του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ- “κλειδώνει” στο ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ

    Καταλυτικό ρόλο στο «κλείδωμα» της συμφωνίας που αναμένεται να ανακοινωθεί τα επόμενα 24ωρα έπαιξε το επίσης ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Κ. Λαλιώτης.

    Το ρεπορτάζ του ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ αναφέρει ότι συμφώνησαν οριστικά οι δύο πλευρές(Ηλ. Λιβάνης και Κουμουνδούρου) για τη συμμετοχή του επικεφαλής του μεγάλου εκδοτικού οίκου “Λιβάνης” στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ, με πλέον πιθανότερη περιφέρεια το νομό Σερρών από όπου είναι και η καταγωγή του ή την Α’ Αθήνας.

    Ο Ηλίας Λιβάνης, ο οποίος εκτός από επιτυχημένος επιχειρηματίας στο χώρο των εκδόσεων είναι και ένας ακτιβιστής οικολόγος με δραστηριότητες και στις βιολογικές καλλιέργειες, είναι γιος του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ και συνοδοιπόρου από τα πρώτα πολιτικά βήματα του Ανδρέα Παπανδρέου, Αντώνη Λιβάνη.

    Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι τις επαφές των δύο πλευρών καταλυτικό ρόλο έπαιξε, το επίσης ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και συνεργάτης του Ανδρέα Παπανδρέου, Κ. Λαλιώτης ο οποίος διατηρεί από την πρώτη μέρα ανοικτούς διαύλους επικοινωνίας με την Κουμουνδούρου και ιδιαίτερα με το επικοινωνιακό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ ( Γ. Δραγασάκης, Ν. Παππάς) και ο οποίος πρόσφατα ήρθε ουσιαστικά σε ρήξη με το Γ. Παπανδρέου ζητώντας του να μην προχωρήσει στη δημιουργία νέου κόμματος θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο θα “έριχνε νερό στο μύλο” του Αντώνη Σαμαρά.

    Ο Κ. Λαλιώτης την τελευταία περίπου δεκαετία έχει σημαντική θέση στον εκδοτικό οίκο Λιβάνη.

    • Ο/Η του οίκου Λιβάνη λέει:

      πολύς πατριωτισμός μαζεύτηκε

      http://www.cretalive.gr/isawihear/view/ena-proswpo-ekplhjh-sto-epikrateias-tou-suriza/217146

      Πρόκειται για τον εκδότη Ηλία Λιβάνη, γιο του επί δεκαετίες εξ απορρήτων του Ανδρέα Παπανδρέου, Αντώνη Λιβάνη, ο οποίος εδώ και αρκετό καιρό έχει αποστασιοποιηθεί πλήρως από τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

      Ο Ηλίας Λιβάνης, απόφοιτος της Νομικής, ο οποίος μαζί με την αδελφή του, Γιώτα, διατηρούν τον γνωστό ιστορικό εκδοτικό οίκο, το τελευταίο διάστημα έχει πυκνώσει τις δημόσιες παρουσίες του σε τηλεοπτικά «παράθυρα», εκφράζοντας τις απόψεις του για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση και καταγγέλλοντας ευθέως τη σημερινή κυβέρνηση, με αιχμή της κριτικής του το ΠΑΣΟΚ του Ευάγγελου Βενιζέλου.

      Ο άνθρωπος που γαλουχήθηκε πολιτικά στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου, τον οποίο ο πατέρας του υπηρέτησε με αφοσίωση και μεγάλη αγάπη, στις τοποθετήσεις του δεν κρύβει την οργή του για τη σημερινή ηγεσία του Κινήματος. Χωρίς να ταυτίζεται απόλυτα με τον ΣΥΡΙΖΑ, δείχνει να συμμερίζεται τις θέσεις του για μια σειρά από θέματα, όπως τα οικονομικά, αλλά διατηρεί αποστάσεις σε σχέση με τα εθνικά ζητήματα, στα οποία έχει ιδιαίτερη ευαισθησία. Αλλωστε, ουδέποτε έκρυψε ότι ανήκει στον χώρο του λεγόμενου «πατριωτικού» ΠΑΣΟΚ και γι’ αυτό διέκοψε σταδιακά τους δεσμούς του με τη Χαριλάου Τρικούπη από την περίοδο Σημίτη.

      «Πρόκειται για έναν άνθρωπο εξαιρετικά ευαίσθητο στα εθνικά θέματα, αυθεντικό σοσιαλιστή και δεμένο ψυχικά με τον Ανδρέα Παπανδρέου», λένε όσοι τον γνωρίζουν και δεν βλέπουν καθόλου απίθανο το ενδεχόμενο να ευοδωθούν οι συζητήσεις που γίνονται προς το παρόν ανεπίσημα και στο παρασκήνιο της Κουμουνδούρου. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο Ηλίας Λιβάνης θα βρίσκεται σε εκλόγιμη θέση, με στόχο να προσελκύσει ακόμα μεγαλύτερο εκλογικό ακροατήριο που προέρχεται από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ, το οποίο, έστω και με βαριά καρδιά, εξακολουθεί να στηρίζει σήμερα το κόμμα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου.

      ΑΠΟ ΤΟ ’60

      Ο πατέρας του, Αντώνης Λιβάνης, που βρίσκεται στην ένατη δεκαετία της ζωής του, ήταν ο άνθρωπος που βρέθηκε επί 35 χρόνια στο πλευρό του Ανδρέα Παπανδρέου, από την πρώτη εμπλοκή του στην πολιτική, στη δεκαετία του ’60. Αχαιός την καταγωγή, όπως και η οικογένεια Παπανδρέου, βρέθηκε αρκετά νέος κοντά στον Γεώργιο Παπανδρέου, του οποίου υπήρξε «κομματάρχης». Οταν ο Ανδρέας επέστρεψε στην Ελλάδα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου ήταν καθηγητής, και ενεπλάκη στην πολιτική, ο κ. Λιβάνης ανέλαβε διευθυντής του πολιτικού του γραφείου.

  26. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/01/blog-post_37.html

    Συριζέικες εσωκομματικές καταστάσεις

    Από ΒΑΘΥ , Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015 | 2:30 π.μ.

    Το ενδεχόμενο ανάληψης κυβερνητικής εξουσίας από τον Σύριζα έχει κάνει τις αντιδράσεις που υπάρχουν στο εσωτερικό του κόμματος της Κουμουνδούρου για τις μεθοδεύσεις τις ηγετικής ομάδας του Σύριζα σχετικά με την κατάρτιση των ψηφοδελτίων να μην παίρνουν διαστάσεις.

    Αφού η ομάδα πέριξ του Τσίπρα επέβαλε όλες τις επιλογές της, παρά τις έντονες αντιρρήσεις που υπήρχαν στο εσωτερικό του κόμματος, τώρα διαμηνύει ότι προσφέρει υπηρεσίες στον πολιτικό αντίπαλο όποιος κάνει δημόσια κριτική για τα άτομα που επιλέχτηκαν και στις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την στελέχωση των ψηφοδελτίων του κόμματος.

    Δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε δικές μας πληροφορίες. Το μόνο που μπορεί να πούμε ότι πριν ελάχιστες μέρες πρωτοκλασάτο στέλεχος του Σύριζα (που μάλιστα συμμετείχε στην εξαμελή επιτροπή διαμόρφωσης των ψηφοδελτίων (!!!) διαβεβαίωνε δημόσια την ομήγυρη του ότι η Θ. Τζάκρη δεν θα ήταν υποψήφια. Τώρα, φανταζόμαστε ότι θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει που εκτέθηκε σε τόσο κόσμο.

    Θα προτιμήσουμε να παραθέσουμε κάποια σχετικά δημοσιεύματα. Η Κίνηση για την Ενότητα Δράσης της Αριστεράς (ΚΕΔΑ) – πρόκειται για μια συλλογικότητα ατόμων που έχουν αποχωρήσει ή διαγραφεί από το ΚΚΕ η οποία δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία Κωστόπουλου-Θεωνά και από το 2004 συμμετέχει στον Σύριζα- σε δελτίο τύπου της προχτές 9/1/2015 υπογραμμίζει μεταξύ άλλων:

    «Η ΚΕΔΑ, εξετάζοντας τις διαδικασίες και τις μεθοδεύσεις, που ακολουθήθηκαν για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων του ΣΥΡΙΖΑ και ιδιαίτερα τα αποτελέσματα, που είχαν σε ορισμένες περιπτώσεις, με ανησυχία σημειώνει:

    Οι αποφάσεις των Οργανώσεων Μελών, χρησιμοποιήθηκαν ως προπέτασμα καπνού απόκρυψης του ρόλου των κυρίαρχων ομάδων και τάσεων, που υποκατέστησαν το Κόμμα των μελών…

    Οι 3 υποψηφιότητες, σε επαρχιακές πόλεις και τον Πειραιά, μελών του ΣΥΡΙΖΑ, προερχομένων από την ΚΕΔΑ, απορρίφθηκαν αναιτιολόγητα, παρά το γεγονός ότι χαίρουν εξαιρετικής εκτίμησης και αποδοχής της κοινωνίας των Περιοχών τους και των μελών των αντίστοιχων Κομματικών Οργανώσεων. Κατόπιν αυτών των εξελίξεων, η ΚΕΔΑ αποφάσισε να αποσυρθεί η μόνη υποψηφιότητα, που έγινε δεκτή, του σ. Γιάννη Θεωνά μέλους της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ, απόφαση η οποία ήδη υλοποιήθηκε».

    Επίσης από το χθεσινό φύλλο της εφημερίδας «Δρόμος της Αριστεράς» -που πρόσκειται στον Σύριζα- αντιγράφουμε με δικές μας υπογραμμίσεις:

    «Προχώρησε η ένταξη στα ψηφοδέλτια ανεξάρτητων βουλευτών που καταψήφισαν την κυβερνητική πρόταση για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Τζάκρη και Βουδούρης, που σε διαφορετικές στιγμές αποχώρησαν από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, θα είναι στα ψηφοδέλτια (σε Πέλλα και Β’ Αθήνας αντίστοιχα) παρά τις διαφωνίες μελών του ΣΥΡΙΖΑ.

    Το ίδιο θα συμβεί, τελικά, και με τον Θ. Παραστατίδη στον Νομό Κιλκίς, παρ’ όλο που στη συγκεκριμένη περίπτωση οι αντιδράσεις των μελών του ΣΥΡΙΖΑ ήταν καθολικές. Συγκεκριμένα, μετά την επιμονή να είναι υποψήφιος ο συγκεκριμένος πρώην κομματάρχης του ΠΑΣΟΚ στο Νομό, αρχικά σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ παραιτήθηκαν (συμπεριλαμβανομένης και της νυν βουλευτίνας Ειρήνης Αγαθοπούλου). Προς στιγμήν, ακούστηκε ότι ο Θ. Παραστατίδης θα είναι υποψήφιος σε άλλη περιφέρεια, αλλά αργά το βράδυ με ευθύνη της ηγετικής ομάδας, διαμηνύθηκε ότι ο συγκεκριμένος θα είναι οπωσδήποτε υποψήφιος στο Κιλκίς, όπως και τελικά έγινε, μετά από τις ασφυκτικές πιέσεις και την οριστική παραίτηση του υποψήφιου Π. Χρονόπουλου.

    Η περίπτωση ειδικά του Θ. Παραστατίδη και των προβλημάτων που δημιούργησε η υποψηφιότητά του αλλά και των υπόλοιπων προερχόμενων από τα μνημονιακά κόμματα αναδεικνύει σοβαρά ζητήματα που έρχονται σαν «ουρά» της τακτικής που ακολουθήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ στο ζήτημα της εκλογής Προέδρου. Είναι πλέον φανερό ότι η σύμπραξη για την καταψήφιση του Στ. Δήμα αφήνει μια «προίκα» στον ΣΥΡΙΖΑ που καθόλου βοηθητική δεν είναι για το ριζοσπαστισμό του εγχειρήματος που είναι απαραίτητος στο βαθμό που ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέξει ή οδηγηθεί ακόμα και σε στοιχειώδεις ρήξεις στο εξωτερικό ή το εσωτερικό της χώρας.

    Θυμίζουμε ότι αρνητική άποψη σχετικά με το ενδεχόμενο υποψηφιότητας των Βουδούρη, Παραστατίδη είχε διατυπωθεί πριν από εβδομάδες και από τον Μανώλη Γλέζο που με δήλωσή του είχε υποστηρίξει ότι δεν χωρούν πολιτικοί καριέρας στις γραμμές της Αριστερός, εγείροντας και ζητήματα πολιτικής ηθικής».

    Μοιράσου το :

  27. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Απο οσα διαβασα σημερα για τον Κοτζια, νομιζω λιγη σχεση εχουν με την πραγματικοτητα.
    Εφτασε μαλιστα καποιος φιλος να γραψει οτι ψωμιζονταν απο το ΚΚΕ, αυτο κι αν ειναι για γελια.
    Απο αυτο βγαινει οτι μαλλον ελαχιστα γνωριζει απο το βιογραφικο του.
    Κανενας δεν εγραψε οτι καταγεται απο μεγαλοαστικη οικογενεια, της οποιας τα πλουτη παρατησε απο τα 17 του για να ενταχτει στην ΚΝΕ, πως οσα χρονια συμμετειχε στο ΚΚΕ δεν εδωσε ποτε δικαιωμα, οτι ποτε δεν κατηγορησε ανθρωπους του ΠΑΣΟΚ παρα μονο πολιτικες ,η οτι περασε με αξιοκτατικες διαδικασιες στο υπουργειο, και εκ του ρολου του σαν υπαλληλος συμβουλευε υπουργους- προθυπουργο, κανεις δεν εγραψε αν ειχε τις δεουσες ικανοτητες να τους συμβουλευει, ουτε αν γνωριζει τελεια το αντικειμενο του ως καθηγητης που επισης περασε με αξιοκρατικες διαδηκασιες και μαλιστα εφτασε να δικαιωθει απο τα δικαστηρια, οταν το Μητσοτακεϊκο τον φρεναριζε. ουτε κανεις εγραψε για τις απεραντες [γενικα παραδεκτες και οχι απο την μετριοτητα μου] γνωσεις του.
    Απο τα λιγα που μπορει καποιος να του προσαψει, θα πω μονο ενα.
    Οταν ο ανθρωποφαγος Βενιζελος με την προτροπη του Σιμιτη ηθελαν να φανε τον Γιωργακη, τοτε και περαν του ρολου του, ειπε επι λεξη ο Κοτζιας στον Γιωργακη.
    -Θα ησουν μαλακας αν παραιτηθεις.
    Και ετσι ο Γιωργαρος παρεμεινε πρωθυπουργος.
    Στη θεση του και ως κομμουνιστης, δεν θα μιλουσα αφου ο Γιωργακης ηταν για τα τσακιδια!!
    Αγαπητε Λασκαρατε, το ξαναγραψα νομιζω, σχεδον αγραμματος, τα οποια κολυβογραμματα κατεχω τα εμαθα τοτε στο ΚΚΕ απο το 74 μεχρι 91, και απο τοτε το 80, αν καλα θυμαμε, σε ενα κομματικο σχολειο ετυχε να γνωρισω τον σ Νικο τον Κοτζια που μας εκανε καθημερινα ιδεολογικα μαθηματα.
    Απο τοτε θα μου πεις κυλισε πολυ νερο, αλλα παρακολουθησα οσο γινοταν την πορεια του.
    Συμπαθα με για την παρεμβαση, δεν ξερω αν βοηθησα, το εκανα μονο και μονο επιδη δεν θελω να αδικειται κανενας.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.΄

      Με την ευκαιρία ο Μάνος Στεφανίδης, που χρημάτισε και υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΝ στους πολύ δύσκολους εκλογικά καιρούς,, για τον Κ. Τσουκαλά, επικεφαλής του «Επικρατείας»:

      http://ardin-rixi.gr/archives/109510

      Λουλούδια της Αριστεράς είναι και οι Όρχει…δέες

      Το κείμενο του Μάνου Στεφανίδη για τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνο Τσουκάλα γράφτηκε τον Μάιο του 2014, όταν και τότε πάλι το όνομα του καθηγητή ακουγόταν για τα ψηφοδέλτια των Ευρωεκλογών. Τότε η ένταξη του Κ. Τσουκαλά, αλλά και άλλων προσώπων από το περιβάλλον του Κ. Σημίτη, όπως η Μυρσίνη Ζορμπά, δεν προχώρησε λόγω αντιδράσεων από το Αριστερό Ρεύμα, του Π. Λαφαζάνη, τώρα φαίνεται το δέλεαρ της εξουσίας είναι τέτοιο που έκαμψε τις όποιες αντιδράσεις. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς ήταν συνδεδεμένος τις δεκαετίες του 90 και του 2000 με το εκσυγχρονιστικό Πασοκ, μιας και ήταν άλλοτε σύμβουλος του Κ.Σημίτη (http://news.in.gr/greece/article/?aid=287606), αλλά και φίλος του Ευάγγελου Βενιζέλου (ο Βενιζέλος τον είχε τοποθετήσει πρόεδρο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας στα χρόνια πριν το 2004, όταν ο Βενιζέλος ηταν υπουργός Πολιτισμού), τον είχε υποστηρίξει άλλωστε και στη σύγκρουσή του με τον ΓΑΠ το 2007 (http://news.in.gr/greece/article/?aid=832509). Την τρέχουσα δεκαετία με τη διάλυση του Πασοκ βρήκε στέγη στον ΣΥΡΙΖΑ. Για την περίπτωση του Κωνσταντίνου Τσουκαλά και των πολυάριθμων “σημιτικών” που έχουν εισχωρήσει στον ΣΥΡΙΖΑ και που πια η επιρροή τους είναι απροκάλυπτη θα επανέλθουμε.
      Α-Ρ

      Του Μάνου Στεφανίδη από το προσωπικό του ιστολόγιο manosstefanidis.blogspot.gr

      Βλάσης Κανιάρης, 1969

      Ν´ αφήνομαι μέσα στη μνήμη
      ένα χαμόγελο, μια κνήμη. (sic)
      Δ. Καψάλης

      Προχτές στο “Ακροπόλ” ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς παρουσίασε τον υποψήφιο για την ευρωπαϊκή προεδρία Αλέξη Τσίπρα και την Altra Europa. Ο Τσουκαλάς, ο άλλοτε μυστικοσύμβουλος του Βενιζέλου, ο υμνητής του Σημίτη, ο παχυλά αμειβόμενος της “Πολιτιστικής Ολυμπιάδας”, ο εκσυγχρονιστής με το αζημίωτο για τον οποίο το “Αντί” έγραφε εκείνη την περίοδο τα μύρια όσα. Ο Τσουκαλάς εκείνος, τέλος, που το 2003 μετέφερε στον Κανιάρη πως ο τότε υπουργός πολιτισμόυ Βαγγέλης δεν θα παραστεί στην έκθεση στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού της Νέας Υόρκης εφόσον ήμουν εγώ ο επιμελητής της! Τέτοια ιταμότητα. Αυτός ο Τσουκαλάς, ο κολωνακιώτης, όχι ο άλλος, ο πληβείος ο συνδικαλιστής του ενός εκατομμυρίου ευρώ εφάπαξ, παρουσίασε τον Τσίπρα.
      Ο ίδιος, ο οργανικός διανοούμενος του “Βήματος” που πάντως πρόλαβε να με αποκλείσει από την “Εφημερίδα των Συντακτών” (όπως εξάλλου ο σύντροφος και γείτονάς μου από τα Ταμπούρια) Ξυδάκης από τη “Καθημερινή”). Ξέρετε κάτι; Δεν μ’ενοχλεί τόσο που η Αριστερά έχει κοντή μνήμη. Με θλίβει που κάποιοι εκπρόσωποί της έχουν συρρικνωμένους όρχεις. Και ο ΣΥΡΙΖΑ έτσι γίνεται η κολυμβήθρα του Σιλωάμ για κάθε τυχοδιώκτη πασόκο.
      Τις προάλλες έψαχνα κείμενο μου στην “Αυγή της Κυριακής” – που δε μπήκε – κι έπεσα πάνω σε βαρυσήμαντο άρθρο της Θεοδώρας Τζάκρη! Σύντροφοι, η συνέπεια ήταν κάποτε μια από τις αρετές μας. Και βέβαια καμία κωλοτούμπα δεν δικαιώνεται σε βάθος χρόνου παρά την οποία ευκαιριακή σκοπιμότητα. Η Ιστορία μας περιμένει, όλους στη στροφή του δρόμου. Παραδείγματα, λοιπόν, στάση ζωής, όχι πόζες.

      ΥΓ 1 Κι άλλο παράδειγμα κυβίστησης: Όσο βαρύγδουπος ήταν ο δημοσιογράφος Κύρτσος στα διάφορα πάνελ, τόσο αξιοθρήνητος είναι ως υποψήφιος της ΝΔ. “Συμφορά από το πολύ μυαλό” που έγραφε, τότε που ζούσαμε, ο Γριμπογιέντοφ.

      ΥΓ 2 Ο Διονύσης Καψάλης, άλλος υπερεκτιμημένος και υπερχρυσωμένος διανοούμενος, θύμωσε και δεν απεδέχθη το Κρατικό Βραβείο Μετάφρασης που του απονεμήθηκε εξ ημισείας με τον σεμνό και ουσιαστικό Συμεών Σταμπουλού, τέως καθηγητή στο Πανεπιστήμιο της Λειψίας (για την υποδειγματική δουλειά του στον Rielke, τον Hölderlin, τον Novalis και τον Celan). Όταν το Κολωνάκι αλαζονεύεται, εμείς στα Ταμπούρια καγχάζουμε. Και απαγγέλλουμε τους κάτωθι αθάνατους στίχους:

      “Βρισκόμαστε στη Νέα Υόρκη
      και ομοιοκαταληκτούν οι όρκοι” .
      (Νέο Πλανόδιον, σ.16)

      ΥΓ. 3 Επαναλαμβάνουμε: Υπάρχει ένα οιονεί μεταφυσικό λάθος, ένα λογικό χάσμα: Επειδή η ιδεολογία της Αριστεράς ταυτίζεται με την ηθική στάση και το διεκδίκηση ενός καλύτερου και πιο δίκαιου κόσμου και επειδή τέτοια προτάγματα ανέκαθεν γοήτευαν τους ποιητές και τους αλλοπαρμένους, προπαγανδίζεται σκόπιμα η ταύτιση της ηθικής με άπαντα συλλήβδην τα υποκείμενα της Αριστεράς, δηλαδή όλους τους επαγγελματίες αριστερούς. Όπερ άτοπον… Επειδή έχουν και αυτοί τις ίδιες αδυναμίες ή μικρότητες με τα υπόλοιπα ζώα της πολιτικής πανίδας. Θέλω να πω πως δεν αρκεί να δηλώνεις “Αριστερός”, να τσιρίζεις εξαλλότητες ή να εφαρμόζεις το “αριστερόμετρο” σε όποιον ασκεί κριτική στα τρέχοντα πολιτικά πρόσωπα και τις πολιτικές τους αρνούμενος ακόμα και την παραμικρή διαλεκτική σύνθεση. Αριστερός σημαίνει κυρίως γνώση, ανάλυση και παράδειγμα. Ακούει κανείς;

      • Ο/Η ένας στρατηγός του ΠΑΣΟΚ στο ΣΥΡΙΖΑ λέει:

        Λασκ. σου ξέφυγε λαυράκι.
        Ο Νίκος Τόσκας υποψήφιος στο φηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν ο κύριος συντάκτης του προγράμματος του ΠΑΣΟΚ για την άμυνα στις εκλογές του 2009 και επικεφαλής του γραφείου του Πάνου Μπεγλίτη επί διετία, από το 2009 ως τον Ιούνιο του 2011, οπότε και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ έγινε υπουργός Άμυνας.

        Τώρα δίνει το «παρών» στην πολιτική, μέσω της κίνησης «Πράττω», της οποίας ηγείται ο Νίκος Κοτζιάς και συντονίζει ο Νίκος Τόσκας..

      • Ο/Η Μπαγκς Μπάνυ λέει:

        http://kranosgr.blogspot.gr/2012/09/1974.html

        Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

        Υποστράτηγος Ν. Τόσκας: »Από το 1974 ουδέποτε υπήρξε κίνδυνος πραξικοπήματος’’

        Ολόκληρη η επιστολή του πρώην Διευθυντή του Πάνου Μπεγλίτη στο Υπ. Άμυνας που εστάλη στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ

        Κύριε Καρακούση,

        Το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας σας με τίτλο ΄΄το πραξικόπημα που δεν έγινε…΄΄, μου προκάλεσε κατάπληξη και οργή σε ο,τι με αφορά κυρίως για όσα γράφει ή δεν γράφει ο συντάκτης σας Π. Παπαδόπουλος.

        Ο εν λόγω συντάκτης επικοινώνησε μαζί μου προκειμένου να ενημερωθεί σχετικά με την περίοδο των κρίσεων αξιωματικών τον Νοέμβριο του 2011.

        Eξέφρασα την απορία μου λέγοντας ότι διευκρινήσεις θα έπρεπε να δώσει ο κ. Μπεγλίτης σαν ο μόνος αρμόδιος να μιλήσει, γιατί ήταν ο υπουργός Αμυνας στην περίοδο που αναφέρεται το δημοσίευμά σας, ενώ εγώ είχα ήδη παραιτηθεί από τη θέση του διευθυντή του γραφείου του πέντε (5) μήνες πριν την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας διαφωνώντας για χειρισμούς σε σειρά θεμάτων που αφορούσαν την λειτουργία του υπουργείου. Εξάλλου οι πολιτικές ηγεσίες πρέπει να αιτιολογούν τις αποφάσεις τους με πραγματικά δεδομένα και με θάρρος.

        Σχετικά με το ενδεχόμενο πραξικοπήματος, απάντησα κατηγορηματικά αρνητικά ‘’από το 1974 ουδέποτε υπήρξε κίνδυνος πραξικοπήματος’’ και επόμενα ‘’δεν πιστεύω σε τέτοια σενάρια ούτε για την περίοδο της αλλαγής της στρατιωτικής ηγεσίας τον Νοέμβριο του 2011’’ (όπως από τότε είχα γράψει σε δημοσιεύματα), δήλωση που ο εν λόγω συντάκτης σας, συνειδητά δεν ενέταξε στο ρεπορτάζ του.

        Ουδέποτε απέφυγα να μιλήσω για οτιδήποτε, ούτε έθεσα κανένα θέμα αφοσίωσης για τον κ. Φράγκο. Αλλο πράγμα οι απόψεις μου για την διοίκηση του κ. Φράγκου ως αρχηγού του ΓΕΣ όσον αφορά θέματα όπως το κλείσιμο ή την συγχώνευση στρατοπέδων. Απέκρυψε ο συντάκτης σας δήλωσή μου ότι ‘’η αντιπαράθεση με τον κ. Φράγκο δεν ήταν ιδεολογικοπολιτικής φύσης αλλά αφορούσε υπηρεσιακά θέματα’’.

        Ουδέποτε μέχρι τώρα υπήρξα μέλος κόμματος. Μάλιστα οι αναφορές για το Πολυτεχνείο είναι ψευδείς ακόμη και η χρονολογία γέννησής μου είναι λάθος. Ο συντάκτης σας δεν ανακαλύπτει μόνο φανταστικά πραξικοπήματα , αλλά και φανταστικά πολιτικά ΄΄φλέρτ΄΄.

        Ως στρατιωτικός που πέρασα όλη μου τη ζωή υπηρετώντας την πατρίδα και γνωρίζοντας το πνεύμα που επικρατεί στις Ένοπλες Δυνάμεις, σας διαβεβαιώ ότι τέτοιου είδους δημοσιεύματα προσβάλουν το δημοκρατικό φρόνημα του στρατεύματος. Οι στρατιωτικοί παρότι έχουν χάσει το 40% του μισθού τους, συνεχίζουν να εργάζονται στις ακριτικές περιοχές, στη θάλασσα και τον αέρα, πιστοί στα καθήκοντά τους και αρνούνται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε. Η Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τις Ένοπλες Δυνάμεις αλλά από το Μνημόνιο και από την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας μας στην Τρόικα, από την εξαθλίωση μεγάλου μέρους του πληθυσμού.

        Οσον αφορά τον συντάκτη σας, πραγματικά εκφράζω τη θλίψη μου, γιατί χειρίζεται με ανεπίτρεπτο τρόπο και με παντελή έλλειψη σεβασμού στους κανόνες δεοντολογίας, ζητήματα που φέρνουν στη μνήμη μας τραγικές στιγμές της χώρας μας.

        Και κάτι ακόμη για το συντάκτη σας. Ποιός του είπε ότι κάνω κριτική για τα ΄΄εθνικοπατριωτικά ιδεώδη΄΄ τα οποία άλλωστε υποστηρίζω, όταν αυτά συνδέονται με τα συμφέροντα της κοινωνίας και δεν υποκρύπτουν άλλες σκοπιμότητες ;

        Ελπίζω στην δημοσίευση της επιστολής μου για την αποκατάσταση της αλήθειας.

        Με εκτίμηση

        Νίκος Τόσκας

        Υποστράτηγος (ε.α.)

  28. Ο/Η Παλιός λέει:

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=37240&subid=2&pubid=113439079
    ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line
    23/1 14:41
    Αυτοί θα είναι οι υπουργοί της «κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ»

    Στο Υπουργείο Εξωτερικών, ετοιμάζονται ο Νίκος Κοτζιάς, παλαιός συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου και η βουλευτής Νάντια Βαλαβάνη.

  29. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    ήλθε η ώρα να αποδοθεί δικαιοσύνη.
    Η υπόθεσις της αναλήψεως του θώκου των Εξωτερικών υπό του κ.Νικολάου Κοτζιά, προέδρου της αυτοπροσδιοριζομένης ως πατριωτικής κινήσεως «Πράττω» (δηλαδή υπάρχουν και πολιτικαί κινήσεις μη πατριωτικές ή και ανθελληνικές κατά το δη λεγόμενον;) εκκρεμεί ως ένιοι έχουν ισχυρισθεί, παλαιόθεν, από τας εκλογάς του 2012. Ο κ.Κοτζιάς δεν εξετέθη εις τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικώς, ήλθεν η ώρα να εμφανισθεί ως κεντρικόν κυβερνητικόν στέλεχος μετεκλογικώς.

    http://www.tribune.gr/politics/news/article/33616/o-alexis-dini-ston-kotzia-ipourgio-pou-tou-arnithike-o-giorgos.html

    17 Μαΐου 2014, 19:23
    Ο Αλέξης δίνει στον Κοτζιά το υπουργείο που του αρνήθηκε ο Γιώργος

    Μέχρι τη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2009, ο Νίκος Κοτζιάς ήταν από τους πιο στενούς συνεργάτες του Γιώργου Παπανδρέου, πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ και ιδεολογικός καθοδηγητής του ΠΑΣΟΚ, όπως παλαιότερα υπήρξε ιδεολογικός καθοδηγητής στο ΚΚΕ.

    Λίγες ημέρες όμως μετά την εκλογική επικράτηση του ΠΑΣΟΚ, επειδή ο Γιώργος Παπανδρέου επέλεξε να τοποθετήσει υπουργό Εξωτερικών τον απίθανο Δ. Δρούτσα, ο Νίκος Κοτζιάς αποχώρησε από το Κίνημα, αρνούμενος να αναλάβει τη θέση του υφυπουργού Εξωτερικών που του προτάθηκε, βαθιά προσβεβλημένος..».
    _______

    Τώρα πληροφορούμαστε πανταχόθεν, πως θα αναλάβει την θέσιν που δικαιούται, υποθέτω ως υπερκομματική προσωπικότης η οποία ηυτύχησεν να θητεύσει σε πλείονας του ενός κομματικούς χώρους, εκτιμών και εκτιμώμενος υπό ευρέως φάσματος πολιτικών αρχηγών.
    Επιτέλους η Εξωτερική πολιτική θα είναι τω όντι εθνική.

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=37240&subid=2&pubid=113439079
    ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line
    23/1 14:41

    «…Στο Υπουργείο Εξωτερικών, ετοιμάζονται ο Νίκος Κοτζιάς, παλαιός συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου και η βουλευτής Νάντια Βαλαβάνη….».
    _____________________
    Συνυπογράφω την δήλωσιν Κοτζιά:

    http://pratto.gr/2015/01/23/%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5/
    «..Νομίζω, ακόμα, ότι η συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ μαζί μας, δηλαδή με το «ΠΡΑΤΤΩ» μια κίνηση δημοκρατική-πατριωτική με ειδικό βάρος στα ζητήματα της αλληλεγγύης, της εξωτερικής πολιτικής και άμυνας σηματοδοτεί μια μεγάλη προσπάθεια της αριστεράς να παντρευτεί εκ νέου τον δημοκρατικό-συνταγματικό πατριωτισμό και να εκφράσει την ψυχή, τη θέληση, τα όνειρα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού..».

  30. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο κ.Λαφαζάνης, συνήγορος (μαζί με άλλους αριστερούς, κομμουνιστές, δεξιούς, ακροδεξιούς, «χριστιανούς» και πασοκικούς) των Σέρβων εθνικιστών χασάπηδων ανήλικων παιδιών, γεγονός για το οποίο ποτέ του δεν ζήτησε συγνώμη, ούτε του ζητήθηκε από κανέναν!) το σκάει με γελοία προσχήματα από την τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση για να μην τον στριμώξουν με τις τελευταίες οικονομικές εξελίξεις.
    Κάποτε η Αριστερά διαμαρτυρόταν δίκαια για αποκλεισμό της από τα ΜΜΕ. Τώρα αυτοαποκλείεται και κρύβεται.

    • Ο/Η Left and Liberal λέει:

      http://www.lifo.gr/now/politics/59071

      Αποχώρησε ο Λαφαζάνης από την εκπομπή της Κοσιώνη .

      “Με πολύ προσβλητικές εκφράσεις προς το πρόσωπο μου”, είπε η δημοσιογράφος

      ΣΧΟΛΙΑ (14)

      avatar
      Διογένης Κυνικός

      24.1.2015 | 11:39
      .

      Βλέποντας το πάνελ, διαπιστώνω ότι μεταξύ αυτού ήταν:
      α) Ο κ. Ψαριανός, πρώην »σύντροφος» του κ. Λαφαζάνη στον ΣΥΡΙΖΑ και μέλος ενός κόμματος το οποίο δηλώνει ότι είναι ανοιχτό σε μία συνεργασία για »αριστερή» διακυβέρνηση.
      β) Ο κ. Χρυσοχοΐδης, εκπρόσωπος ενός κόμματος της κεντροαριστεράς που δηλώνει (το κόμμα) ότι προτίθεται να συνεργασθεί με τον ΣΥΡΙΖΑ μετεκλογικώς.
      γ) Η κ. Κανέλλη, εκπρόσωπος του Κ.Κ.Ε. προς το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ απευθύνεται για μετεκλογική συνεργασία.
      Οι παραπάνω ως εκ των ιδιοτήτων τους θεωρώ ότι δεν συνιστούν »εχθρούς» του ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Βορίδης, ως εκπρόσωπος της Ν.Δ. θα μπορούσε να θεωρηθεί ως »εχθρός» αφού ανήκει στο βασικό αντίπαλο του ΣΥΡΙΖΑ στις αυριανές εκλογές, αλλά στη θέση του θα μπορούσε να είναι οιοσδήποτε άλλος από το εν λόγω κόμμα. Για την κ. Κοσιώνη, ναι μεν δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αυτό το γεγονός από μόνο του δε δικαιολογεί την άρνηση σε έναν »δημοκρατικό» διάλογο.
      Τα συμπεράσματα από εκεί και πέρα νομίζω ότι τα βγάζει καθένας μόνος του. Και είναι πρωτοφανής ενέργεια υποψήφιος του κόμματος το οποίο »καλπάζει» προς την εξουσία να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο. Αν ήταν βέβαια »φασίστας» θα έφταιγε ο φασισμός του, τώρα τι φταίει άραγε που ο κ. Λαφαζάνης δεν είναι »φασίστας» αλλά »αριστερός»;;;

      • Ο/Η Ντόρα Μπόρα λέει:

        Ο Λαφαζάν κάνει την νήσσα, η ακροδεξιά υπερασπίζεται το Λαφαζάνη δίχως μισό επιχείρημα

        olympia.gr (φιλοΑΝΕΛ)

        http://olympia.gr/2015/01/23/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CE%B7/

        Πανικός στον ΣΚΑΙ με τον Λαφαζάνη !

        Posted by economikos στο Ιανουαρίου 23, 2015

        ΜΑΚΕΛΕΙΟ

        http://www.makeleio.gr/?p=260812
        Δημοσιεύθηκε: 24/01/2015 08:24 Βλάχος
        Comments: 25

        Έξω φρενών 0 Λαφαζάνης με τη Σία Κοσιώνη!! Της τα “ΕΧΩΣΕ ΑΓΡΙΑ”, την άφησε σύξυλη και ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ από την ΕΚΠΟΜΠΗ!! (βίντεο)
        Πήγε στην προεκλογική εκπομπή με παρουσιάστρια την Σία Κοσιώνη και ..έφυγε! Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης είχε μια έντονη στιχομυθία με την παρουσιάστρια, καθώς σύμφωνα με την κα. Κοσιώνη (όσα ειπε στον τηλεοπτικό «αέρα») ο Λαφαζάνης σήμερα είδε εχθρικό περιβάλλον κατά του ΣΥΡΙΖΑ.

        Στο ίδιο πάνελ βρίσκονται οι Μάκης Βορίδης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Λιάνα Κανέλλη, Γρηγόρης Ψαριανός..

        Τι ειπε η Σία Κοσιώνη «καρφώνοντας» τον Λαφαζάνη;

        Δείτε την έναρξη της εκπομπής..

        45 Σχόλια

        Nobody 24/01/2015 at 1:52 pm Reply
        Κάλεσε το ΠΟΤΑΜΙ και όχι τους ΑΝ.ΕΛ που είναι στη Βουλή. Πού είναι η Χ.Α.;
        Καλά έκανε κι έφυγε.

  31. Ο/Η λίγο χαβιάρι κύριε πρέσβη; λέει:

    http://www.kathimerini.gr/785680/article/epikairothta/politikh/ston-syriza-meletoyn-gia-thn-epomenh-mera

    28.09.2014
    Στον ΣΥΡΙΖΑ μελετούν για την επόμενη μέρα

    ΔΩΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    Παράλληλα, ως ακλόνητα φαβορί για τα υπουργεία Δικαιοσύνης και Αμυνας εμφανίζονται η κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο κ. Θοδωρής Δρίτσας αντίστοιχα. Για το υπουργείο Εξωτερικών ορισμένοι θεώρησαν ότι η προσέγγιση του κ. Νίκου Κοτζιά στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να οδηγήσει στην υπουργοποίησή του. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι στο εσωτερικό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης που θεωρούν τις θέσεις του «σκληρές» για τα δεδομένα του ΣΥΡΙΖΑ και επισημαίνουν ότι θα μπορούσε για το συγκεκριμένο υπουργείο να προτιμηθεί η λύση κάποιου αφυπηρετήσαντος πρέσβη.

    http://www.news.gr/politikh/esoterikh-politikh/article/203479/oi-pithanoi-ypoyrgoi-mias-kyvernhshs-syriza.html

    19/01/2015

    Οι πιθανοί υπουργοί μίας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ

    Στο υπουργείο Εξωτερικών φαίνεται να τοποθετείται ο Νίκος Κοτζιάς και για υφυπουργοί προορίζονται η Νάντια Βαλαβάνη και ο Νίκος Χουντής.

    http://www.parapolitika.gr/parapolitikablog/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%80%CF%81%CE%B1

    Γιάννης Ρουμπάτης και Νίκος Κοτζιάς «δίπλα» στον Τσίπρα!

    Πρώην παπανδρεϊκοί, νυν… συριζαίοι και με καλές θέσεις!

    Ο πρώην ευρωβουλευτής και κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Ρουμπάτης, συνεργάτης του Γιώργου Παπανδρέου, με τον οποίο στη συνέχεια διαφώνησε έντονα, βρίσκεται πολύ κοντά στον Αλέξη Τσίπρα.

    Μάλιστα και σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τον συμβουλεύεται για θέματα εξωτερικής πολιτικής και το τελευταίο διάστημα η συνεργασία τους διευρύνεται όλο και περισσότερο.

    Θυμίζουμε ότι ο Γ. Ρουμπάτης είναι διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων, με σπουδές στο φημισμένο Πανεπιστήμιο «Τζον Χόπκινς» των ΗΠΑ.

    Εκ των πραγμάτων, αυτό τον φέρνει στην ίδια όχθη με τον επικεφαλής της κίνησης «ΠΡΑΤΤΩ», καθηγητή Νίκο Κοτζιά, ο οποίος φέρεται ως ο επικρατέστερος για τη θέση του ΥΠ.ΕΞ. σε μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

    Η σχέση του με την Κουμουνδούρου έγινε ευρύτερα γνωστή όταν ταξίδεψε στη Μόσχα μαζί με τον Αλ. Τσίπρα. Ο Ν. Κοτζιάς υπήρξε σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου τον καιρό που ήταν υπουργός Εξωτερικών, αλλά στη συνέχεια οι δρόμοι τους χώρισαν. Δύο πρώην στενοί συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού, λοιπόν, ανήκουν σήμερα στον κύκλο των συνομιλητών του Αλ. Τσίπρα.

    Οχι δύο, αλλά τρεις, αν συνυπολογίσει κανείς τη Λούκα Κατσέλη, που εδώ και καιρό διατηρεί στενή σχέση με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Κάποιοι προσθέτουν και τον Γιάννη Βαρουφάκη, που όμως ποτέ δεν υπήρξε επισήμως συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου. Αλλά και χωρίς τον Βαρουφάκη, προκύπτει παπανδρεϊκή συνιστώσα.

  32. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://agrimologos.com/2015/02/10/10-2-15/

    Προς υπεράσπιση της ελευθερίας του κριτικού λόγου

    10/02/2015

    Εδώ και πέντε χρόνια o νυν υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς απειλεί την καταξιωμένη για την ποιότητα και το κύρος της Athens Review of Books, έχοντας υποβάλει αγωγή αστικής αποζημίωσης. Με αυτήν ζητεί «αποζημίωση» 250. 000 ευρώ εξαιτίας της δημοσίευσης μιας επιστολής αναγνώστη ο οποίος τον χαρακτήριζε ως «τον πιο ακραίο και φανατικό, σκληρό και αμείλικτο κνίτη της γενιάς μας/του, έναν πραγματικό γκαουλάιτερ του σταλινισμού», δηλαδή φανατικό προπαγανδιστή των αλήστου μνήμης σταλινικών καθεστώτων (Γιαρουζέλσκι, Χόνεκερ, Μπρέζνιεφ κ.λπ.). O Ν. Κοτζιάς υπέβαλε αυτή την αγωγή, τη στιγμή που είναι, μεταξύ άλλων, ο συγγραφέας του προπαγανδιστικού βιβλίου «Η Πολωνία κι εμείς» υπέρ της σταλινικής στρατιωτικής δικτατορίας στην Πολωνία το 1982. Δεν θεωρούμε περιττό να σημειώσουμε ότι με αυτόν τον τρόπο ο «ενάγων» προφανέστατα επεδίωκε, το 2010 που υπέβαλε τη αγωγή, να μην γίνονται αναφορές στο παρελθόν του ως σκληρού προπαγανδιστή των σταλινικών καθεστώτων, καθώς τότε ήταν στενός συνεργάτης, ήδη από το 1996, του Γιώργου Παπανδρέου.

    Ο Ν. Κοτζιάς, προκειμένου να θεμελιώσει τις απαιτήσεις του, ισχυρίζεται ψευδέστατα, με τον πιο παράλογο και αυθαίρετο τρόπο, ότι ο συντάκτης της επιστολής (και άρα και η Athens Review of Books που την φιλοξένησε) τον χαρακτήρισε δήθεν σαν «Ράινχαρτ Χάιντριχ» και «Γιούλιους Στράιχερ» και «Γιόζεφ Γκέμπελς», σαν «επιτελάρχη ακραίων απολυταρχικών, γενοκτονικών, καθεστώτων!» και άλλα παρόμοια. Οι συνέπειες της όλης κατασκευής του είναι καφκικές / οργουελιανές.

    Μια τέτοια μεθόδευση, η οποία διαστρέφει την ουσία της κριτικής στο πρόσωπο του Κοτζιά, δεν απειλεί μόνο την Athens Review of Books, απειλεί ανοιχτά την ελευθερία του Τύπου. Ο Ν. Κοτζιάς, ενώ έχει ενεργή δημόσια παρουσία και πολιτική δράση δεκαετίες τώρα, αξιώνει να μην αντιμετωπίζεται ως πολιτικό πρόσωπο, όποτε τον βολεύει, αλλά ως ιδιώτης του οποίου το πολιτικό παρελθόν και η δράση μένουν στο απυρόβλητο της δημόσιας κριτικής.

    Στις 5 Μαρτίου γίνεται η δίκη στο Εφετείο Αθηνών. Η ύπαρξη της Athens Review of Books εδώ και έξι χρόνια τιμά τα γράμματα και την ελεύθερη σκέψη. Αν γίνουν δεκτές οι απαιτήσεις του Ν. Κοτζιά, η Athens Review of Books προφανώς θα κλείσει. Όσοι υπογράφουμε το παραπάνω κείμενο θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Δεν υπερασπιζόμαστε μόνο το δικαίωμα της Athens Review of Books στον κριτικό λόγο, υπερασπιζόμαστε την ελευθερία του λόγου και του Τύπου. Πρέπει επιτέλους να αλλάξει ο νόμος της ανελευθερίας του λόγου, ο οποίος επιτρέπει την άσκηση τόσων καταχρηστικών αγωγών που χρησιμοποιούνται πολλές φορές ως μέσον εκβιασμού ή και αθέμιτου πλουτισμού.

    Η υπογραφή όλων μας είναι αναγκαία – Ε Δ Ω

    Διαβάστε: Πανεπιστημιακοί εναντίον Κοτζιά: Υπερασπιζόμαστε τον κριτικό λόγο >>> Στις Στάχτες

  33. Ο/Η Εco λέει:

    https://panosz.wordpress.com/2015/03/26/sxoliasths-capital-kina-1/

    Πεκίνο προς Ν. Κοτζιά: Ο Πειραιάς πάνω απ΄ όλα

    Μαρτίου 26, 2015 in σχολιαστής

    «οι δυο πλευρές πρέπει να συνεχίσουν να παγιώνουν και να διευρύνουν της συνεργασία τους σε ρεαλιστική βάση πραγματιστική συνεργασία και να καταστήσουν το project του λιμανιού του Πειραιά πρότυπο του αμοιβαίου οφέλους τους»

    Πεκίνο προς Ν. Κοτζιά: Ο Πειραιάς πάνω απ΄ όλα

    Πηγή: capital.gr

    Του Ηλία Γ. Μπέλλου

    Τον Πειραιά υπέδειξε ως πρότυπο για τη συνεργασία Ελλάδας Κίνας ο Kινέζος υπουργός εξωτερικών Wang Yi στον Έλληνα ομόλογό του Νίκο Κοτζιά, ο όποιος επισκέπτεται μαζί με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη το Πεκίνο. «Η αμοιβαία εμπιστοσύνη και στήριξη μεταξύ των δυο χωρών είναι τα θεμέλια για την ολοκληρωμένη στρατηγική σχέση» ανέφερε ο κινέζος ΥΠΕΞ σε μια αποστροφή του που εντάσσεται από διπλωματικούς κύκλους στις κινεζικές επισημάνσεις προς την Αθήνα να μην ανατρέψει την διαδικασία πώλησης της πλειοψηφίας της ΟΛΠ ΑΕ στον διαγωνισμό γα την οποία φαβορί θεωρείται ευρέως η Cosco.

    Και για όσους έχουν αμφιβολία για το πόσο σημαντικός είναι ο Πειραιάς πλέον στην συνέχιση και ανάπτυξη της σχέσης των δυο χωρών, ο Wang Yi φρόντισε να το κάνει «λιανά». Σύμφωνα με κινεζικά μέσα ο υπουργός εξωτερικών της Λαοκρατικής Δημοκρατίας της Κίνας απευθυνόμενος στον Έλληνα ομόλογό του παρουσία αξιωματούχων των δυο χωρών του υπογράμμισε πως «οι δυο πλευρές πρέπει να συνεχίσουν να παγιώνουν και να διευρύνουν της συνεργασία τους σε ρεαλιστική βάση πραγματιστική συνεργασία και να καταστήσουν το project του λιμανιού του Πειραιά πρότυπο του αμοιβαίου οφέλους τους».

  34. Ο/Η Παλιός λέει:

    Δεν κάνει μόνο ο Κοτζιάς αγωγές

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.media&id=40249
    Ανδρέας Πετρουλάκης

    Ο Π. Καμμένος μου ζητά 1 εκατομμύριο

    Η βιομηχανία αγωγών που αποσκοπούν στη τρομοκράτηση της ελευθερίας της έκφρασης. Μετά τον κ. Κουρή, ο κ.Καμμένος άσκησε αγωγή εναντίον μου για άρθρο μου που δημοσιεύτηκε στο Προταγκον. Ζητά 1 εκατομμύριο ευρώ από μένα και κάνει το λάθος να ζητά και 1 εκατομμύριο από τον Σταύρο Θεοδωράκη ως ιδιοκτήτη του σάιτ, αγνοώντας προφανώς ότι έχει μεταβιβάσει το σύνολο των μετοχών του και δεν έχει καμία σχέση πια με το πρόταγκον, παραπονούμενος για προσβολή της προσωπικότητάς του. Προσβολή για αξιολογικές κρίσεις που διατύπωσα, ασφαλώς πολύ πιο ήπιες από αυτές που κατά καιρούς έχει εκφράσει ο ίδιος υπουργός Εθνικής Άμυνας. Και μόνο από το εξοντωτικό ποσό που ζητεί ως αποζημίωση δείχνει ότι η αγωγή χρησιμοποιείται για να φιμώσει την κριτική και τον δημόσιο διάλογο.

    Στο κείμενο στο οποίο αναφέρεται ο κ.Καμμένος, όπως εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε, υποστηρίζω πολιτικές απόψεις, χρησιμοποιώ πολιτικούς χαρακτηρισμούς για την πρόσφατη και παλαιότερη πολιτεία του, αναφέρομαι δε σε γνωστά σε όλους μας περιστατικά που χαρακτηρίζουν τη θητεία του, όπως έχει αυτονόητη υποχρέωση κάθε δημοσιογράφος να κάνει απέναντι στα δημόσια πρόσωπα. Αλήθεια, δεν εχει βήμα στο δημόσιο λόγο να υπερασπιστεί τον εαυτό του ο υπουργός; Πιστεύει κανείς στα σοβαρά ότι δεν θα ακουγόταν ο αντίλογός του και διάλεξε να απαντήσει με αγωγή;

    Ασφαλώς όχι. Επιλογή του είναι ο εκφοβισμός και ο παραδειγματισμός των υπολοίπων, αλλά πλανάται ο κ.Καμμένος. Δεν σκοπεύουμε να καταθέσουμε τη δημοσιογραφική μας ταυτότητα, οι συνάδελφοί μου και εγώ, επειδή γινόμαστε ενοχλητικοί σε κείνον ή σε άλλους. Κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής, δεν νοείται δημοκρατία χωρίς ελεύθερο διάλογο και καθήκον των δημοσιογράφων είναι ο έλεγχος των δημοσίων προσώπων.

    • Ο/Η Po λέει:

      Αυτό θα το ανεβάσουμε.
      Χρειάζεται προβολή, να καταργηθεί ο επαίσχυντος βενιζέλιος Νόμος περί Τύπου.
      Από πότε ποινικοποιείται ο κριτικός λόγος;

  35. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη

    https://ssl.koutipandoras.gr/article/150069/ta-psifodeltia-toy-syriza-stin-kai-v-athinon-pros-oloklirosi-epikrateias

    Υπό μελέτη φαίνεται η παράκληση του πρώην υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά για την συμμετοχή στις λίστες και μάλιστα σε εκλόγιμες θέσεις, συνεργατών του από την κίνηση ΠΡΑΤΤΩ.

  36. Ο/Η laskaratos λέει:

    Φρονώ, που έμαθε να λέει με ύφος κι ο Τσίπρας, πως επιβάλλεται ο εμπλουτισμός του σύστριγγλου ΣΥΡΙΖΑ με πατριωτικά στελέχη της κινήσεως Κοτζιά.
    Ο πατριωτισμός εκφράζει το «νέο».

  37. Ο/Η Ντούγκιν λέει:

    http://www.antinews.gr/POLITIKE/ti-krubei-i-kontra-kotzia-xouliaraki-/

    Τι ακριβώς παίζει με τον ΣΥΡΙΖΑ και την υπηρεσιακή κυβέρνηση; Είναι πρωτοφανές αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες. Η Κουμουνδούρου έχει αρχίσει και αντιπολιτεύεται μια υπηρεσιακή κυβέρνηση που η κύρια αποστολή αυτής της κυβέρνησης είναι η ομαλή διεξαγωγή των εκλογών λες και είναι μια κανονική κυβέρνηση που εφαρμόζει τη δικιά της πολιτική και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αξιωματική αντιπολίτευση.

    Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ο σχηματισμός της υπηρεσιακής κυβέρνησης σε μεγάλο βαθμό συγκροτήθηκε με ευθύνη της απελθούσας κυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου.

    Ο Δρίτσας βγάζει ανακοινώσεις και καλεί την υπηρεσιακή κυβέρνηση να μην υπερβεί το ρόλο της και κατηγορεί το ΤΑΙΠΕΔ ότι αυθαιρετεί. Το τμήμα περιβάλλοντος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπολύει πυρά κατά του υπηρεσιακού υπουργού παραγωγικής ανασυγκρότησης ότι εξυπηρετεί τα εργολαβικά συμφέροντα. Πριν από μέρες ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ζητήσει την αναστολή από την υπηρεσιακή κυβέρνηση να ανασταλεί το 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση που ο ίδιος είχε ψηφίσει και θα εφάρμοζε.

    Το αποκορύφωμα ωστόσο ήταν η κόντρα που ξέσπασε με τον Νίκο Κοτζιά και τα υπηρεσιακά υπουργεία εξωτερικών και οικονομικών με αφορμή την στάση της χώρας μας στον ΟΗΕ για ψήφισμα που θα αφορούσε στα δημόσια χρέη. Στην κόντρα αυτή ο Κοτζιάς έχει την πλήρη κάλυψη του Τσίπρα και το ενδιαφέρον είναι ότι ο πρώην υπουργός εξωτερικών και υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στρέφεται ευθέως κατά του Γιώργου Χουλιαράκη ο οποίος θεωρείται άνθρωπος του Δραγασάκη.

    Το μόνο λογικό συμπέρασμα που εξάγει κανείς είναι ότι στο ΣΥΡΙΖΑ σκοτώνονται σε επίπεδο κορυφής για τις μετεκλογικές συνεργασίες και μάλλον οι σχέσεις Τσίπρα και Δραγασάκη δεν βρίσκονται στα καλύτερά τους, καθώς ο τελευταίος συγκεντρώνει όλα τα φόντα για πρωθυπουργός κυβερνήσεων ευρύτερης συνεργασίας σε περίπτωση άρνησης του Τσίπρα.

    Βέβαια υπάρχει και μια ψηφοθηρική λεπτομέρεια στην κόντρα του Κοτζιά με την υπηρεσιακή κυβέρνηση και αυτό είναι το δημόσιο χρέος θέλοντας να δείξει προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ ότι αυτός θα διαπραγματευτεί σκληρά την αναδιάρθρωσή του. Ότι έκανε δηλαδή και με τις Σκουριές για να έχει να πουλήσει κάτι στους ψηφοφόρους του.

  38. Ο/Η Nτόρα Μπόρα λέει:

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=743777

    Μπακογιάννη κατά Κοτζιά από το βήμα της Βουλής

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/10/2015 20:50

    Επίθεση κατά του Νίκου Κοτζιά εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής η Ντόρα Μπακογιάννη, κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων, κατηγορώντας τον υπουργό Εξωτερικών ότι «επιδίδεται σε διώξεις υψηλόβαθμων ικανών διπλωματών, με προσωπικά και ιδιοτελή κίνητρα».

    Αιτία για την επίθεση αυτή αποτελεί η απόφαση του κ. Κοτζιά να αποσύρει από τη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στις Βρυξέλλες την πρέσβη Αλέξάνδρα Παπαδοπούλου.

    Σε τετ-α-τετ που είχαν η κ. Μπακογιάννη με τον κ. Κοτζιά, η βουλευτής της ΝΔ φέρεται να ζήτησε από τον υπουργό Εξωτερικών να αλλάξει την απόφασή του και να παραμείνει η κ. Παπαδοπούλου στο πόστο της.

    Λίγο πριν από τις εκλογές του Σεπτεμβρίου ο κ. Κοτζιάς είχε ανακαλέσει την κ. Παπαδοπούλου, ο υπηρεσιακός υπουργός Εξωτερικών Πέτρος Μολυβιάτης την επανέφερε, αλλά ο κ. Κοτζιάς μετά τις εκλογές επανήλθε.

    Μιλώντας στη Βουλή, το απόγευμα της Τρίτης, η κ. Μπακογιάννη παρατήρησε επίσης πως πρώτη φορά δεν έγινε αναφορά στην εξωτερική πολιτική της χώρας σε προγραμματικές δηλώσεις και σημείωσε πως «είναι άκρως ανησυχητικό ότι μετά από οκτώ μήνες πρωθυπουργίας και μία πολυήμερη παρουσία στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το μόνο που βρήκε να μας ο κ. Τσίπρας, είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να αναλάβει πρωτοβουλίες για την επίλυση των κρίσεων στην περιοχή μας».

    Η βουλευτής της ΝΔ είπε πως «προϋπόθεση για να πάρει μία χώρα τέτοιες πρωτοβουλίες είναι: πρώτον, να είναι παρούσα με θέσεις και προτάσεις και δεν άκουσα καμία ιδέα και καμία πρόταση από τον πρωθυπουργό. Δεύτερον, να έχει ιεραρχήσει τους στόχους της». Διερωτήθηκε ποιο είναι το αποτέλεσμα της συνάντησης του κ. Τσίπρα με τον κ. Ράμα, εκτός των ποδοσφαιρικών εμπειριών που αντάλλαξαν μπροστά στις κάμερες.

    «Η συμφωνία για την ΑΟΖ με την Αλβανία, που υπεγράφη επί των ημερών μας, ετέθη στο τραπέζι; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα;» διερωτήθη.

    «Είναι η πρώτη φορά που σε προγραμματικές δηλώσεις δεν ακούγεται λέξη για το Κυπριακό. Στην Κύπρο, όμως, διεξάγονται συζητήσεις μεταξύ των δύο κοινοτήτων και η Ελλάδα εμφανίζεται αδιάφορη και αμέτοχη» επισήμανε.

  39. Ο/Η γλεντούν στον ΣΥΡΙΖΑ λέει:

    Ο ξέφρενος χορός του υπουργού Εξωτερικών

  40. Παράθεμα: Έτσι μιλάνε οι υπουργοί του κ.Τσίπρα; (ή, τα «Γαλλικά» του κ. Κοτζιά) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  41. Ο/Η laskaratos λέει:

    Το μεταφραστικό του κ.Κοτζιά καθυστερεί και δεν προκάνει

    http://www.efsyn.gr/arthro/ep-aoriston-anavoli-tis-dikis-gia-ta-mayra-tameia-tis-siemens

    Επ’ αόριστον αναβολή της δίκης για τα «μαύρα ταμεία» της Siemens

    Θόδωρος Τσουκάτος Ο άλλοτε σύμβουλος του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, Θόδωρος Τσουκάτος, μεταξύ των κατηγορουμένων

    Μαρία Δήμα
    .

    Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας αναβολής, και μάλιστα επ’ αόριστον, ήταν αυτή που δόθηκε σήμερα για την εκδίκαση της υπόθεσης της Siemens.

    Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων προχώρησε στην επ’ αόριστον αναβολή της δίκης, επειδή δεν είχε μεταφραστεί ακόμη στη μητρική γλώσσα των αλλοδαπών κατηγορουμένων το βούλευμα με το οποίο παραπέμφθηκαν σε δίκη στη χώρα μας.

    Αντίθετα, στην προηγούμενη συνεδρίαση του δικαστηρίου με πρότασή του ο εισαγγελέας της έδρας, Χαρ. Τζώνης, είχε ταχθεί υπέρ τής συνέχισης της δίκης, κρούοντας μάλιστα τον κώδωνα του κινδύνου για την παραγραφή των αδικημάτων της δωροδοκίας και του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος που αντιμετωπίζουν, κατά περίπτωση, οι συνολικά 64 κατηγορούμενοι.

    Αν και χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να φτάσει η υπόθεση στο ακροατήριο, σήμερα η ολιγωρία τής μη μετάφρασης του παραπεμπτικού βουλεύματος οδήγησε στην αναβολή της εκδίκασης του σκανδάλου του γερμανικού κολοσσού με 64 κατηγορούμενους που αφορά τη σύμβαση για την προμήθεια ψηφιακών κέντρων του ΟΤΕ 8002/1997.

    Σύμφωνα με πηγές της Εισαγγελίας Εφετών, έγιναν κατ’ επανάληψη υπομνήσεις στη μεταφραστική υπηρεσία του υπουργείου Εξωτερικών για την άμεση μεταγραφή του βουλεύματος, οι οποίες ωστόσο δεν ευοδώθηκαν.
    ………….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s