«…όσο πληθαίνουν οι φωνές «συμπαράστασης» που ξεσηκώνουν τον «ήρωα», τόσο περισσότερο εξαγνίζονται οι πραγματικοί «δημιουργικοί» ένοχοι της παθογένειας»

Το θέμα είναι κάποια στιγμή, να αντιληφθούν οι απανταχού θιασώτες των «επαναστάσεων» ότι δεν υπάρχει καλύτερο ηθικό «ξέπλυμα» των πονηρών εξουσιών από τη δραματοποίηση της «ιστορίας» τους.

rebels5.12.14

Συστημικά μίντια υπέρ «επαναστατών»…

Του Ανδρέα Ζαμπούκα στο protagon
Σύμφωνα με τον Ουμπέρτο Έκο, τα mass media ενθαρρύνουν μια παθητική και άκριτη θεώρηση του κόσμου. Τείνουν να επιβάλουν σύμβολα και μύθους, βάσει των κοινών δοξασιών, λειτουργούν ως μια διαρκής επιβεβαίωση αυτού που ήδη σκεφτόμαστε. Κατ’ αυτήν την έννοια, η κοινωνική τους δράση είναι πάντοτε συντηρητική! Κάποιοι μάλιστα θεωρούν ότι ο μιντιακός συντηρητισμός είναι τόσο μεγάλος ώστε, αν η κοινωνία που επηρεάζουν δεν έχει άλλους δυνατούς μηχανισμούς καλλιέργειας (καλό εκπαιδευτικό σύστημα), τα μέλη της είναι καταδικασμένα στη χειραγώγηση, μέσα από τη διαστρέβλωση των ήδη παθογόνων παραδεδομένων αξιών.

Τι συμβαίνει, όμως, με τα ελληνικά μίντια; Είναι συντηρητικά; Η επίκαιρη περίπτωση Ρωμανού αποδεικνύει τον συντηρητισμό τους. Όπως και σε άλλες περιπτώσεις, έτσι κι εδώ, δεν έχουν καμία διάθεση να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που ελλοχεύει στο εθνικό υποσυνείδητο των Ελλήνων. Έχουν συνυπολογίσει ότι μια σημαντική μειοψηφία της κοινής γνώμης υποστηρίζει οποιαδήποτε αντίδραση στην κρατική εξουσία. Ακόμα, λαμβάνουν υπόψη τους πως η «επανάσταση» αποτελεί μια έννοια με έντονο επικοινωνιακό γόητρο για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Από μικροί, οι πάντες μεγαλώνουν με συνθήματα, με ιδεολογήματα, με σύμβολα και φιγούρες επαναστατών που αντιστέκονται σε μια επιβεβλημένη και άδικη κυριαρχία.

Άρα, λοιπόν, η κοινή γνώμη «απολαμβάνει» όμορφα μιντιακά επεισόδια της ιστορίας του Ρωμανού ή οποιουδήποτε άλλου «ενδιαφέροντος» προσώπου ηρωοποιείται για να «παίξει» όσο περισσότερο γίνεται στη «δραματουργία» του θεάματος. Φυσικά, το κοινό είναι έτοιμο για να δεχτεί το ξετύλιγμα μιας τέτοιας ιστορίας και να την υποστηρίξει.

Σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να αναρωτηθούμε πώς θα λειτουργούσαν τα mass media σε μια δυτικοευρωπαϊκή κοινωνία και σε μια, για παράδειγμα, ισλαμική. Κατά πάσα πιθανότητα, στην πρώτη, η υπόθεση Ρωμανού δεν θα προκαλούσε παρά ελάχιστο ενδιαφέρον της κοινής γνώμης στην αποδοχή ενός παράνομου «ήρωα», ενώ στη δεύτερη, οι πάντες θα τον επευφημούσαν.

Μια τέτοια παρατήρηση θα έπρεπε να μας προβληματίσει ιδιαίτερα ως κοινωνία και να μας βάλει σε σκέψεις για τις σύγχρονες πολιτισμικές μας καταβολές. Αν δηλαδή οι τάσεις μεσσιανισμού που έχουμε, είναι αποτέλεσμα μιας κακής δημοκρατίας που δημιουργεί το αίσθημα της αδικίας ή αν κλίνουμε περισσότερο σε έναν πρωτογονισμό που τα μίντια τον βρίσκουν πρόσφορο και τον υποθάλπουν καθημερινά.

Όπως και να ΄χει, το σίγουρο είναι ότι η δραματοποίηση τέτοιων καταστάσεων εξυπηρετεί πάντα τις υφιστάμενες εξουσίες. Οι «επαναστάτες» «στρατεύονται» με την αφέλειά τους, στη δημιουργία πολλαπλών άλλοθι, θυματοποιώντας τους αντιπάλους τους. Με απλά λόγια, στην περίπτωσή μας, ο Ρωμανός «αποθεώνεται» από μία αναγνωρίσιμη μειοψηφία αλλά ταυτόχρονα, απέναντι, συγκεντρώνεται με φυσική αντίδραση μια τεράστια πλειοψηφία που σπεύδει να «συμπαρασταθεί» στην κρατική εξουσία, που στην πραγματικότητα απεχθάνεται.

Τι κάνουν λοιπόν τα συστημικά μίντια; Με τη δραματοποίηση ακίνδυνων για το σύστημα και αναλώσιμων «επαναστατών», προστατεύουν τη «θυματοποιημένη» εξουσία, που υπηρετούν. Την ώρα δηλαδή, που ο Ρωμανός βγαίνει στο μπαλκόνι και ζει τη δική του μέθεξη στο κοινό του, κάποιοι, χωμένοι στις δερμάτινες πολυθρόνες των γραφείων τους γελούν και τρίβουν τα χέρια τους. Κι όσο περισσότερο διαρκεί το σίριαλ των συγκρούσεων, όσο πληθαίνουν οι φωνές «συμπαράστασης» που ξεσηκώνουν τον «ήρωα», τόσο περισσότερο εξαγνίζονται οι πραγματικοί «δημιουργικοί» ένοχοι της παθογένειας.

Δυστυχώς, αδυνατούμε ακόμα να κατανοήσουμε τα βασικά ένστικτα του κοινωνικού μας ψυχισμού. Και στην περίπτωσή μας, το ζήτημα δεν είναι αν πρέπει να πάρει ή να μην πάρει άδεια ο Ρωμανός (προφανώς θα έπρεπε να τηρηθεί ο νόμος περί δικαιωμάτων που προβλέπεται ως τώρα). Μείζον ζήτημα πολιτικό και ανθρωπιστικό, αλλά αρκούντως παραπλανητικό.

Το θέμα είναι κάποια στιγμή, να αντιληφθούν οι απανταχού θιασώτες των «επαναστάσεων» ότι δεν υπάρχει καλύτερο ηθικό «ξέπλυμα» των πονηρών εξουσιών από τη δραματοποίηση της «ιστορίας» τους. Όσο, λοιπόν, προσφέρονται πρόθυμα στα μίντια για μελοδραματικές «παραστάσεις», τόσο απαλλάσσουν τις εξουσίες από τις πραγματικές τους ευθύνες.

Δυστυχώς για κείνον, ο σύγχρονος επαναστάτης δεν λαμβάνει υπόψη του ότι δεν είναι πια μόνος στην ιστορική του αφήγηση. Σε αντίθεση με άλλες εποχές, όλες οι μεγάλες του στιγμές καταγράφονται ή και σκηνοθετούνται σε ένα κατευθυνόμενο «σενάριο». Και τις περισσότερες φορές ο σκηνοθέτης είναι η ίδια η εξουσία που θέλει ο ίδιος να γκρεμίσει…

*

ΥΓ: Το κείμενο αναρτήθηκε με σκοπό να φυσήξει λίγο φρέσκο αεράκι σε όλη αυτή τη Déjà vu ταγκίλα.

ΥΓ2: Κείμενα με τα οποία μερικώς συμφωνούμε (ή μερικώς διαφωνούμε, το ίδιο κάνει): Αυτό & Αυτό -Δεν έχουμε ακόμα γράψει τη δική μας γνώμη λόγω στενότητας χρόνου…

This entry was posted in σκέψεις, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

14 Responses to «…όσο πληθαίνουν οι φωνές «συμπαράστασης» που ξεσηκώνουν τον «ήρωα», τόσο περισσότερο εξαγνίζονται οι πραγματικοί «δημιουργικοί» ένοχοι της παθογένειας»

  1. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Ο Κωστάρης την πλήρωσε άδικα, μα κι ο μικρός πρέπει να σπουδάσει.

  2. Ο/Η Βασίλης λέει:

    σε μια μαλακισμένη κοινωνία ασχολούμαστε με μαλακίες. ας ψοφήσει. δηλαδή αν η ένοπλη ληστεία ή η απαγωγή πήγαινε στραβά τι θα λέγαμε; με τους αυτοκτονούντες λόγω κρίσης δεν ασχολείται κανείς ενώ με το κωλόπαιδο που το παίζει ¨θα αυτοκτονήσω¨¨ επειδή η μαμά και ο παππούς είναι φίρμες μας τα ζαλίσουν όλοι. ας ψοφήσει επειδή δικαιώματα έχουν τα θύματα και όχι οι θύτες.

    • Ο/Η Left and Liberal λέει:

      O Ρωμανός είναι καταδικαστέος ως προς τη ληστεία, είναι παιδί της αλαζονικής Αριστεράς του Κολωνακίου, αλλά δεν παύει να είναι παλληκάρι με αρχές και παιδί που δικαιούται να σπουδάσει.
      Ο Υπουργός είναι υπόλογος, είναι ακροδεξιάς προέλευσης και εκδικείται.
      http://www.koutipandoras.gr/article/117230/kaleitai-eisaggeleas-gia-pseydes-pothen-eshes-toy-ypoyrgoy-dikaiosynis
      http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/12/blog-post_82.html

      • Ο/Η Red λέει:

        http://info-war.gr/2014/12/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD-%CE%BF-%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82/

        λαυρεντιάδης παπούλιας
        Και αν ο Ρωμανός λεγόταν Λαυρεντιάδης;

        04/12/2014

        Του Μανώλη Λαγουδάκη

      • Ο/Η Kubi λέει:

        Όταν πάρετε το καλάσνικοφ και αρχίζετε να ληστεύετε τράπεζες χάνετε πολλά από τα δικαιώματα σας. Χάνετε το δικαίωμα να κάνετε sex με την κοπέλα σας, χάνετε το δικαίωμα να κάνετε τσάρκες με τους φίλους σας στα μπαράκια, χάνετε και το δικαίωμα να παρακολουθήσετε τα μαθήματα στην σχολή σας εκτος και αν οι αρμόδιοι αποφασίσουν ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι που θα σας έκαναν ύποπτο φυγής αν σας επέτρεπαν να παρακολουθήσετε.
        Έτσι είναι η φυλακή τι να κάνουμε? Έτσι είναι ο άτιμος ο νόμος, αν δεν σας αρέσει ψηφίστε το κόμμα που λέει ότι θα τον αλλάξει (ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι θα τον αλλάξει, λέει να σπουδάσει ο Ρωμανός, όχι να αλλάξει ο νόμος και ΟΛΟΙ να μπορούν να σπουδάζουν …. έχει διαφορα).
        Ο Ρωμανός ως κάποιος ο οποίος δεν έχει δείξει ποτε μεταμέλεια, δεν έχει αποκηρύξει ποτε την ένοπλη βία και πολύ πρόσφατα έχει δημόσια δηλώσει ότι η απεργία πεινας δεν αφορά τις σπουδές αλλα έναν «εκβιασμό στο σύστημα», δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ.
        Ακούγεται σκληρό? Μπορεί, αλλα αυτός είναι ο νόμος και όπως είπα κανεις από τα κοινοβουλευτικά κόμματα δεν θέλει να αλλάξει.

        Ξαφνικά το Ρωμανός έγινε «παιδί» και το «παιδί πρέπει να σπουδάσει». Αλήθεια έχετε σκεφτεί τι τον έκανε στο μυαλό σας ένα κακόμοιρο παιδί? Μήπως όχι οι πραγματικές του πράξεις αλλά η πολιτική του τοποθέτηση?
        Αν αύριο ο Κασιδιάρης γραφόταν σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα ήσασταν υπέρ στο να σπουδάσει το «παιδί»? Για αυτό και όσοι είναι υπέρ του να σπουδάσει ο Ρωμανός ζητάνε την κατεξαίρεση άδεια του να σπουδάσει και όχι την γενική αλλαγή του νόμου, πολύ απλά θέλουν οι δικοί τους να βγαίνουν από τις φυλακες για σπουδές, όχι οι πολιτικοί τους αντίπαλοι!

        Σήμερα όλη η Ελλάδα γιορτάζει την επέτειο μιας δολοφονίας! Έχετε σκεφτεί τον παραλογισμό του πράγματος?
        Γιορτάζουμε όχι ένα πολιτικό γεγονός, γιορτάζουμε μια υπόθεση κοινού ποινικού δικαίου. Ένας Αστυνομικός σκότωσε έναν έφηβο, τίποτα άλλο, θα μπορούσε να έχει σκοτώσει την γυναικα του!
        Υπάρχει καμία πολιτική προέκταση στην δολοφονία αυτή? Βρέθηκε ποτέ καμία σχέση του αστυνομικού με κάποιο σχέδιο του κράτους να δολοφονεί εφήβους?
        Απλά ξύπνησε κάποια αντιεξουσιαστικά αντανακλαστικά στην κοινωνία μας το γεγονός, τίποτα άλλο. Γιατί δεν γιορτάζουμε τις δολοφονίες αστυνομικών? Το χυμένο αίμα τους βρωμάει μήπως?
        Σαν να μην έφτανε αυτό γιορτάζουμε ένα γεγονός που είχε μια κατάληξη που σε κανένα μέρος του κόσμου δεν θα είχε.
        Ο συγκεκριμένος αστυνομικός (και δολοφόνος πέρα από κάθε αμφιβολία) αποδείχθηκε ότι δεν σκότωσε τον άτυχο νέο με ευθεία βολή, αλλα το ότι ο νέος σκοτώθηκε από σφαίρα που εξοστρακίστηκε στο πεζοδρόμιο. Προσέξτε, αυτή δεν είναι κάποια γνώμη , είναι η ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΛΗΘΕΙΑ. Στη Αμερική ο αστυνομικός αυτός δεν θα πήγαινε καν σε δικη, δεν λέω ότι έτσι πρέπει , λέω απλά τι θα γινόταν, εδώ έφαγε ισόβια.
        Αν αυτός ο άνθρωπος αύριο πει «θέλω άδεια να δω τα παιδιά μου» εσείς θα πείτε : «είναι πατέρας και έχει δικαίωμα να βλέπει τα παιδιά του» ή θα πείτε «να σαπίσει στην φυλακή, ας σκεφτόταν τα παιδιά του πριν σηκώσει το περίστροφο» ?

        Η αριστερά χάνει μεγάλο μέρος της νεολαίας που δεν είναι φανατική και βλέπει τα δυο μετρα και τα δυο σταθμά που χρησιμοποιούνται. Υπάρχει η νεολαία που βλέπει μια αριστερά να αγωνίζεται για τις άδειες του κάθε Ξηρού που έχει σκοτώσει αθώους και δηλώνει ότι θα το ξανάκανε, ενώ την ίδια στιγμή θέλει να βάλει τους πολιτικούς της αντιπαλους στο πιο βαθύ κελί και να πετάξει το κλειδί!
        Θα χρησιμοποιήσω πάλι ένα παράδειγμα μέλους της Χ.Α. όχι γιατί ανήκω σε αυτό τον χώρο (φιλελεύθερος είμαι) αλλα γιατί εκεί επιδεικνύονται τα δυο μετρα και τα δυο σταθμά.
        Ένας βουλευτής της Χ.Α. έκλαιγε μπροστά στο πανελλήνιο ζητώντας να τον αφήσουν να δει τα παιδιά του, ενώ είναι φυλακισμένος για μετατροπή κυνηγετικής καραμπίνας. Γέμισε ο κόσμος ειρωνικά σχόλια! Γελοιοποιήθηκε, ρεζιλεύτηκε, βγήκαν όλοι οι αριστεροί να τον κοροϊδέψουν και να μιλήσουν για την υποκρισία του!
        Εκεί που ήταν η ευαισθησία της αριστεράς?

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Για τον Κορκονέα υπήρξε εποστρακισμός, υπήρξε όμως και δόλος είπε το δικαστήριο, άλλωστε οι αστυνομικοί εποστρακισμοί έχουν φτιάξει μια παράδοση.
        Για τα παιδιά του Κορκονέα συμμερίζομαι κάθε λογική πρόταση για να βλέπουν τον πατέρα τους. Προσωπικά υποστηρίζω και την άδεια.

        Τώρα αυτό το τσουβάλιασμα Ρωμανού με τον Κασιδιάρη είναι αυτονόητα γελοίο και κατάφωρα άδικο.
        Άλλωστε κύριε οι Ναζιστές δεν κάνουν απεργίες πείνας, δεν έχουν τα κότσια.
        Θέλει άλλο θάρρος να μαχαιρώνουν δέκα πληρωμένοι νταήδες τη νύχτα έναν πεινασμένο μετανάστη και άλλο η απεργία πείνας.
        Επίσης άλλο πράγμα είναι να μυξοκλαίει ο ελληναράς ψευτοπαλληκαράς ναζιστής Bukur και άλλο πράγμα να κάνει απεργία πείνας ένα γενναίο παιδί, διαταραγμένο κατ’εμέ, αλλά γενναίο, που όπως είπε ο Εισαγελλέας στη δίκη του: «»πρώτη φορά βλέπω ληστεία που να αφήνουν τους ομήρους ελεύθερους, κατά δε την καταδίωξη, ενώ είχαν το επάνω χέρι διαθέτοντας βαρύ οπλισμό, ούτε πυροβόλησαν αστυνομικούς που τους καταδίωκαν ούτε χρησιμοποίησαν τον όμηρο σαν ασπίδα για να διαφύγουν…».

        Καταδικάζουμε τη ληστεία της Τράπεζας, να πληρώσει ο Ρωμανός, αλλά η κοινωνία δεν θα κερδίσει τίποτα αν τον αφήσει αμόρφωτο.

      • Ο/Η Oυρανοία Μπουζωλοιάκου λέει:

        μπουκουρ θα πει όμωρφως στα αλβανέζηκα γιαφτό το παλοικάρη μας το Μπούκουρα δεν του μελάνηασε η αστοινωμηα τη μόστρα κε δε χρηάστοικε μετά να κάνουν οι μπάτσοι μας φωτοσωπ
        http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/h_kakopoihsh_twn_4_syllhfthentwn_kai_to_photoshop_ths_el_as.2113366.html

        ήνε ηπαίρωχως τον αγαπο τρεληάροικα

      • Ο/Η Βασίλης λέει:

        το παιδί που ο πατέρας του έχασε τη δουλειά του λόγω κρίσης και δεν μπορεί να το στείλει για σπουδές αλλά δεν έχει κάνει ένοπλες ληστείες και απαγωγές γιατί δεν μπορεί να σπουδάσει με έξοδα της πολιτείας; ολο μπούρδες λέτε γιαυτό η αριστερά πιάνει συνεχώς πάτο. ο Ρωμανός είναι εγκληματίας.- αλήθεια τι εξετάσεις έδωσε για να περάσει στη σχολή που πέρασε; το έχεις ψάξει; μήπως εκτός πανελληνίων και μόνο αυτός δηλαδή χωρίς ανταγωνισμό. Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει δηλαδή. για ψάξτο και μετά λες την άποψή σου.

    • Ο/Η Kubi λέει:

      @ laskaratos

      1. Δεν είπα ότι δεν είχε δόλο ο Κορωνέας, ανέφερα μάλιστα ότι τον θεωρώ δολοφώνο πέρα από κάθε αμφιβολία ακριβώς για να μην κάνει κάποιος την παρανόηση που εσείς κάνατε, ο εξοστρακισμός δεν κάνει τον φόνο εξ αμελείας. Από την άλλη ο εξοστρακισμός είναι τεράστιο ελαφρυντικό που δεν του αναγνωρίστηκε, ένα ελαφρυντικό που θα αναγνωριζόταν σε κάθε άλλον πολίτη του πλανήτη γη! Ισχυρίζομαι πως οποισδήποτε εγκληματίας του κοινού ποινικού δικαίου σκότωνε με τον ίδιο τρόπο αστυνομικό θα είχε γλιτώσει τα εισόβια, τον Κορωνέα τον δικάναν εισόβια όχι οι δικαστές αλλά η κοινή γνώμη που βάρυνε στης τελική απόφαση.

      2. Ο Κασιδιάρης αγαπητέ είναι κάποιος που αν πέρναγε από το χέρι του θα εγκαθιδρυε μια απολυταρχία με την βία, ωραία ως εδώ?
      Ο Ρωμανός τι είναι νομίζετε? Ιδεολόγος ? Επαναστάτης ? Όχι φυσικά! Είναι ακριβώς όπως και ο Κασιδιάρης κάποιος που θα εγκαθιδρυε μια απολυταρχία με την βία αν περνούσε από το χέρι του.
      Και οι δύο δεν εμειναν στο να φαντάζονται το όραμα τους, προσπάθησαν να το υλοποιήσουν κιόλας κάνοντας αξιόποινες πράξεις.
      Μπορεί ο ένας να είναι συμπαθέστερος και ο άλλος αντιπαθέστερος αλλά από νομικής απόψεος αυτό δεν παίζει κανέναν ρόλο, είναι σαν να μου λέτε πως ο ένας είναι κοντός και ο άλλος ψηλός. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΌ.
      Ο μόνος λόγος που δεν τους βλέπετε το ίδιο είναι γιατί το απολυταρχικό όραμα του Ρωμανού σας είναι πιο συμπαθές από το απολυταρχικό όραμα του Κασιδιάρη.
      Εγώ που μισώ και των δύο τα απολυταρχικά οράματα το ίδιο, μου φαίνονται απόλυτα ίδιοι.

      3. Η κοινωνία δεν θα κερδίσει τίποτα αφήνοντας αμόρφωτο τον Ρωμανό, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει και τίποτα αυτή την στιγμή για να μην μείνει αμόρφωτος ο Ρωμανός. Για να μην μείνει αμόρφωτος ο Ρωμανός πρέπει αυτός να κάνει μερικά πράγματα που δεν τα έχει κάνει.
      Τέλος πραγματικά πιστευετε ότι το ΤΕΙ που μπήκε ο Ρωμανός είναι μόρφωση? Και ότι αν δεν το τελειώσει θα μείνει αμόρφωτος? Και ότι μπήκε για να μορφωθεί?
      Λαϊκίζετε συνηδητά ή σας έπεισαν με τις δακρύβρεχτες αυτές χαζομάρες?
      Δεν έχει καμία πρόθεση να σπουδάσει σε κάποιο άσχετο ΤΕΙ αγαπητέ, για της άδειες και τον «εκβιασμό του συστήματος» σύμφωνα με δήλωση του πέρασε.

  3. Ο/Η τους θέλο ώλους λέει:

    http://www.paraskhnio.gr/xorisan-o-matthaiopoylos-me-tin-oyrani/
    Χώρισαν ο Ματθαιόπουλος με την Ουρανία Μιχαλολιάκου
    Η φυλακή μπορεί να είναι το μεγάλο πρόβλημα της οικογένειας Μιχαλολιάκου, αλλά δεν είναι και το μοναδικό.

    Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής μπορεί να βρίσκεται ακόμη στον Κορυδαλλό να κάνει ότι μπορεί για να κρατήσει ζωντανό το ακροδεξιό του μόρφωμα, αλλά τα οικογενειακά προβλήματα δεν λένε να τον εγκαταλείψουν.

    Το μεγάλο πρόβλημα είναι η κόρη του Ουρανία, η οποία δε βρίσκεται και στα καλύτερά της και ο λόγος έχει σχέση με τον καλό της.

    Όπως αναφέρει ο Βηματοδότης, ο εκλεκτός της Ουρανίας, ο βουλευτής Αρτέμης Ματθαιόπουλος δεν είναι πια μαζί της

    «Το λένε οι ίδιοι οι χρυσαυγίτες, αλλά δεν γνωρίζουν (δήθεν) τον λόγο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο βηματότης. Εάν σκεφτεί κανείς τώρα, ότι ο Νίκος Μιχαλολιάκος παραίτησε άλλο βουλευτή για να πάρει τη θέση του ο Αρτέμης, καταλαβαίνετε το τι γίνεται ή καλύτερα τι έχει να γίνει.

    http://www.bankwars.gr/2013/10/%CE%9C%CF%80%CE%AE%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%B7/

    Μπήκε η αντιτρομοκρατική στο σπίτι της Ουρανίας και τι βρήκε; ένα μαχαίρι, χειροπέδες και…τρεις άντρες

    Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την Αστυνομία, στο σπίτι της Ουρανίας Μιχαλολιάκου βρισκόταν η ίδια μαζί με τρία ακόμη άτομα. Κατά την έρευνα βρέθηκαν μεταξύ άλλων ένα πτυσσόμενο μεταλλικό μαχαίρι, ένα ζευγάρι χειροπέδες, φορητοί ηελκτρονικοί υπολογστές με τα εξαρτήματα τους και ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες.

  4. Ο/Η fpoilles λέει:

    Αδύναμο το επιχείρημα ότι κάθε ριζοσπαστική δράση εντέλει οδηγεί σε ενίσχυση του συντηρητικού αφηγήματος. Μήπως ψάχνεις δικαιολογίες για τη δική σου απραξία ή απλά βλέπεις πολύ τηλεόραση;

  5. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Κατ’ αρχήν να εκφράσω τη λύπη μου που διαβάζω πλέον τόσα σχόλια ακροδεξιών τρολλ (ή μήπως ισαποστασίτων φιλελέδων; αδυνατώ να να διακρίνω τη διαφορά τους σε περιπτώσεις σαν κι αυτές) και σε αυτό το site. Δεν πειράζει, καλοδεχούμενα κι αυτά. Φαινόμενα των καιρών. Περισσότερο με προβληματίζουν οι δύο πρόσφατες αναδημοσιεύσεις εκ μέρους σας καλέ μου Ρο (αυτή με την εκ βαθέων εξομολόγηση από τον πανεπιστημιακό τις προάλλες https://roides.wordpress.com/2014/11/29/29noe14/ και η σημερινή).
    Ώρες-ώρες φοβάμαι ότι θα μας παρουσιάσετε και άρθρο που θα ψέγει την ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς για όλα τα δεινά που περνάει ο τόπος.
    (Ιδεολογική Ηγεμονία:)

    Συγχωρείστε την πολυλογία μου, αλλά είναι τόσα που θέλω να σας πω που κι εγώ δεν ξέρω πως να χωρέσω τις σκέψεις μου σε ένα ρημαδο-κείμενο. Σας εκλιπαρώ να βρείτε χρόνο και να τοποθετηθείτε.

    Και πάλι, λοιπόν, θα διαφωνήσω με τη σημερινή επιλογή για αναδημοσίευση αγαπημένε Ρο,
    (ούτε και η επιλογή για αναδημοσίευση του άρθρου του Άλκη Γαλδαδά με καλύπτει https://roides.wordpress.com/2014/12/04/4dec14-2/, θεωρώ την ανάλυσή του κατώτερη των περιστάσεων. Αυτές τις μέρες γράφονται και λέγονται πολύ σπουδαιότερα πράγματα εκεί έξω, εκτός protagon, ψάξετε να τα βρείτε. Είστε καλύτερος από εμένα σε αυτό. Στο protagon κατ’ εμέ δεν γράφονται και οι καλύτερες πολιτικές αναλύσεις (προσέχω τα λόγια μου).
    Αφήνω, δε, κατά μέρος και το απαράδεκτο άρθρο του Ανδρέα Πετρουλάκη http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=37998 που ζητάει «δημόσια
    δήλωση τιμής»(!) από το Ν. Ρωμανό ως προϋπόθεση για τη λήψη εκπαιδευτικής άδειας. Ναι, έφτασε, μέχρι εκεί.)

    Και εάν στην πρώτη παράγραφο το άρθρο του Α. Ζαμπούκα ξεκινάει με μία γενική παραδοχή, το υπόλοιπο κείμενο, που το εξειδικεύει στο πρόσωπο του Ν. Ρωμανού κιόλας, είναι πέρα για πέρα άστοχο και λάθος. Θα ήθελα πραγματικά να είχατε το χρόνο να μας αναπτύξετε και το που συμφωνείτε και που διαφωνείτε με το συγκεκριμένο άρθρο από τη β’ παράγραφο και μετά.

    Η παράγραφος του Ο. Έκο καταλήγει στο ότι «τα μέλη της είναι καταδικασμένα στη χειραγώγηση, μέσα από τη διαστρέβλωση των ήδη παθογόνων παραδεδομένων αξιών.»
    Που το είδε αυτό ο αρθρογράφος να ισχύει ως προς τις μειοψηφικές απόψεις από τα ΜΜΕ;
    Αυτό ισχύει μόνο ως προς τις πλειοψηφικές τάσεις με την εξιδανίκευση ιστορικών προσωπικοτήτων και την αναπαραγωγή εθνικών μύθων, και φτάνει μέχρι την υπερπροβολή διαττόντων αστέρων και την κατασκευή εφήμερων ειδώλων.
    Κοινό στοιχείο αυτών των αφηγήσεων η πατριδοκαπηλεία, ο εθνικισμός, ο συντηρητισμός και η θρησκοληψία:
    Από τον Μέγα Αλέξανδρο, την απλοϊκή εξιστόρηση της Ελληνικής Επανάστασης, το μύθο του κρυφού-σχολιού, την αποσπασματική αφήγηση των γεγονότων που οδήγησαν στην σφαγή της Σμύρνης, και την απλοϊκή-αφαιρετική εξιστόρηση της Ελληνικής Επανάστασης (θυμηθείτε π.χ. τα
    εγκεφαλικά που προκάλεσε η προβολή του 1821 στο Σκάι για να δείτε πόσο ξένη είναι η μειοψηφικής αποδοχής αφήγηση από συστηματικό ΜΜΕ), μέχρι τα πρόσφατα και σύγχρονα παραδείγματα με το Άγιο Φως, τον Γέροντα Παϊσιο, τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: διάττοντες αστέρες (AKA guest stars) Γ. Καρατζαφέρης (Τα ΜΜΕ “σπρώχνουν” την ακροδεξιά http://www.tovima.gr/books-ideas/article/?aid=460553), και Π. Ψωμιάδης.
    ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: (Ανερχόμενο αστέρι) ο Μ. Βορίδης.
    HONORABLE MENTION: η επιφανειακή αφήγηση και συστηματική προσέγγιση της υπόθεσης της «αρπαγής» της μικρής Μαρίας με τα ξανθά μαλιά (που τελικά δεν ήταν αρπαγή, και παρά τα ξανθά της μαλιά ήταν κι αυτή μια Ρομά και όχι κάποια από «μας», οπότε who cares). http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2013/10/spiegel.html

    Αυτά (υπερ)προβάλλονται από τα ΜΜΕ, καλέ μου Ρο! Αυτοί είναι οι …ήρωες που κατασκευάζονται και όχι κάποιοι μεμονωμένοι αναρχικοί, εξεγερμένοι ή μειοψηφίες οι οποίοι συνθλίβονται εν τη γεννέση τους τόσο νομικά, όσο και επικοινωνιακά.
    Η κοινωνία, η δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ είναι πρόθυμα να ξεχάσουν, να παραγράψουν (κυριολεκτικά) ή να σηκώσουν ψιλοαδιάφορα-ανήμπορα τους ώμους απέναντι σε υποθέσεις γενικευμένης διαφθοράς όπως το Βατοπέδι, ο Χριστοφοράκος και η siemens, ο Λαυρεντιάδης, το ξεπούλημα φιλέτων δημοσίας περιουσίας σε προνομιακές τιμές, η λίστα Λαγκάρντ. Τι στο καλό, ακόμα και την κρίση που τους έπιασε στον ύπνο δεν ασχολούνται για το ποιοι «καταλληλότεροι» ευθύνονται για την κακοδιαχείριση της χώρας (και αυτές είναι μερικές σύγχρονες υποθέσεις τόσο ακραίες που παρά τα «στραβά μάτια» των ΜΜΕ απασχόλησαν τελικά, έστω και πρόσκαιρα, τη Δικαιοσύνη).

    Αλλά όλα κι όλα! Στη θέα ενός καμένου αυτοκινήτου, μιας σπασμένης τζαμαρίας τράπεζας, ή ενός 18αρη που -έχοντας βιώσει στα 15 του την εν ψυχρώ δολοφονία του φίλου του από αστυνομικό και το γαϊτανάκι ξεπλύματος που στήθηκε στη συνέχεια από ΜΜΕ και ακροδεξιούς αφηγητές- πήρε το καλάζνικοφ και λήστεψε την τράπεζα, ε, τότε τα ΜΜΕ σημαίνουν γενικό συναγερμό προς διασφάλιση της τάξης και ηρεμίας των απανταχού νοικυραίων. Έ, κι αν «έφαγε»και με μερικές ψιλές παραπάνω κατά τη σύλληψη του δεν πειράζει. Τρομοκράτης είναι. Ένα φωτοσόπ και είμαστε εντάξει.

    Θυμηθείτε την Νάντια Αλεξίου στο πρώτο έκτακτο της δολοφονίας Γρηγορόπουλου (ALTER)

    Κι αν κάποιος καλοθελητής θεωρήσει τη βιασύνη της Αλεξίου να υιοθετήσει όλως τυχαίως την φιλο-αστυνομική ερμηνεία σε …ατυχία, μπορεί να πει το ίδιο και για το MEGA που είχε το χρόνο να χαλκεύσει βίντεο-ντοκουμέντο, αλλά όχι να διασταυρώσει τα πραγματικά περιστατικά; Ή ότι τους πήρε 3 χρόνια να απολογηθούν για αυτό, όταν όλο το internet βούιζε; http://www.aixmi.gr/index.php/prosopikh-martyria-gia-ton-alexandro/

    Θυμηθείτε την πρώτη ενημέρωση από ΣΚΑΙ στη δολοφονία Π. Φύσσα που έκανε λόγο ότι τον “σκότωσε για το ποδόσφαιρο” (τη στιγμή που τον Παύλο τον κυνηγούσαν καμιά 50αρια άτομα μέλη Τάγματος Εφόδου της ΧΑ)

    Την ομιλούσα πλάτη στον Ευαγγελάτο (επίσης ΣΚΑΙ) που μας αποκάλυπτε ότι ο Ρουπακιάς ήταν …αριστερός, (ο Ευαγγελάτος, σε αντίθεση με την πρωϊνή ενημέρωση είχε όλο το χρόνο να διασταυρώσει τον πληροφοριοδότη του)

    Ο μόνος λόγος που τελικά η αφήγηση των ΜΜΕ και της πολιτείας δεν παρέμεινε στις ανωτέρω ερμηνείες και σύρθηκαν σε μια άλλη αφήγηση που “ηρωποιούσε” κατά τον αρθογράφο το θύμα, ήταν ότι τα στοιχεία και ο τρόπος εκτέλεσης τους ήταν τόσο εξώφθαλμα εξοργιστικά και απροκάλυπτα που δεν μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς.

    Από κει και πέρα, έχετε ακούσει να εξοργίζονται τα ΜΜΕ και να ηρωποιούν θύματα αστυνομικής βίας ή πρεκτροπής σε λιγότερο ηχηρές περιπτώσεις;
    Μάριος Ζέρβας: Ο καθηγητής κολύμβησης με το ράστα μαλλί και τα σαμπουάν στο σάκο. 44 ημέρες προφυλάκισης, φορτώθηκε 2 κακουργήματα και άλλα τόσα πλημμελήματα και ακόμα τραβιέται κατηγορούμενος και με περιοριστικούς όρους 4 χρόνια τώρα. http://unfollow.com.gr/web-only/6608-zervaso/

    Ο φοιτητής με τις πυτζάμες: Προφυλάκιση και άσκηση δίωξης για κακούργημα με μόνη την μαρτυρία των αστυνομικών που του φόρτωσαν -κυριολεκτικά- μολότωφ. Για καλή του τύχη οι φωτογραφίες των παρευρισκομένων ήταν πολλές και ξεκάθαρες. Οι αστυνομικοί που το έκαναν αυτό, ούτε καν δικάστηκαν.
    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%86%CF%8C%CF%81%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%C2%AB%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%B6%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%82%C2%BB

    Φανταστείτε τι γίνεται, τι παθαίνουν αλλά και πως αφηγούνται από Αστυνομία, ΜΜΕ, δικαιοσύνη και πολιτικούς οι υπόλοιπες περιπτώσεις. Εκεί που δεν υπάρχουν μάρτυρες, φωτογραφίες, βίντεο. Αν τα ΜΜΕ και η δικαιοσύνη έκαναν καλά τη δουλειά τους καταγγέλλοντας και καταδικάζοντας περιπτώσεις αυθαιρεσίας κρατικής ή αστυνομικής δε θα είχαμε ούτε την εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008, ούτε τη δολοφονία Π. Φύσσα (είχε προηγηθεί η επίθεση από το ίδιο Τάγμα Εφόδου στο ΚΚΕ, θυμάστε; θυμάστε την αδράνεια ΜΜΕ και πολιτείας-αστυνομίας-δικαιοσύνης;).

    Και να πείτε ότι δεν μας τα λένε επίσημα Ευρωπαϊκά Όργανα που συμμετέχουμε;
    “Επίτροπος για τα ανθρώπινα δικαιώματα: Σοβαρά κρούσματα ρατσισμού από Χρυσή Αυγή και αστυνομία” (Νιλς Μούιζνιεκς. 2013)
    http://www.iefimerida.gr/news/105050/%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CF%83%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%B9%CE%B6%CE%BD%CE%B9%CE%B5%CE%BA%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD

    http://www.iefimerida.gr/tag/%CE%BD%CE%B9%CE%BB%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%B9%CE%B6%CE%BD%CE%B9%CE%B5%CE%BA%CF%82

    Και να πείτε ότι φωνάζουν και καταγγέλουν χρόνια τώρα τις αστυνομικές αυθαιρεσίες διεθνείς οργανισμοί όπως Amnesty International και το Human Rights Watch?

    Click to access Police-Violence-in-Greece_REPORT.pdf

    Ότι δεν μετράμε δεκάδες επίσημες ευρω-καταδίκες για βασανιστήρια;
    http://hellenicaction.blogspot.gr/2010/04/blog-post_7720.html

    Είδατε πολιτικούς, ΜΜΕ ΚΑΙ Δικαιοσύνη να κινητοποιούνται μετά τις ανωτέρω καταγγελίες και καταδίκες, καλέ μου Ρο;
    Οι μόνες αντιδράσεις που είδα ήταν για τους …ανθέλληνες ξένους που μας διαβάλουν διασπείροντας τέτοιες ….ειδήσεις.
    Οπότε για ποια …”δραματοποιημένη” αφήγηση και μεσσιανισμού των θυμάτων από τα ΜΜΕ κάνει λόγο ο αρθρογράφος;

    Θυμηθείτε τέλος τα life-style της TV και εφημερίδων όπως το Πρώτο Θέμα με Κασιδιάρη, Παναγιώταρο και λοιπούς Χρυσαυγίτες. Το ψεύτικο ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος για τα προσκοπάκια που πηγαίνουν τις γιαγιάδες στα ΑΤΜ. http://www.aksioprepeiakantoxh.com/mesa-mazikis-eximerosis/arthra/782-stimeno-reportaz-iper-xa.html
    Θυμηθείτε τις εκπομπές του Στ. Θεοδωράκη για ΧΑ και Φαρμακονήσι. Θυμηθείτε, αγαπητέ μου Ρο, θυμηθείτε….

    “…Η συστηματική και ολοένα εντεινόμενη αντιστροφή της πραγματικότητας, η παρουσίαση δηλαδή του θύματος ως θύτη που συντελείται με αναγκαία συνθήκη την ψευδορκία αστυνομικών, την ετυμηγορία δικαστών, υπό την αδιαφορία –αν όχι την καθοδήγηση– της πολιτικής εξουσίας, είναι η σύγχρονη πραγματικότητά μας. Γι’ αυτήν την πραγματικότητα θα μιλήσουμε κάποια στιγμή;” -unfollow- http://unfollow.com.gr/web-only/6608-zervaso/

    • Ο/Η Kubi λέει:

      Ο «ισαποστασίτης φιλελες» να υποθέσω ότι είμαι εγώ?
      Τι άλλη φραστική χαζομάρα θα σκευτεί η αριστερά για να βάλει ταμπέλες σε όσους την ενοχλούν? Με κάνατε και γέλασα!
      Όλες αυτές οι ταμπέλες χρησιμεύουν σε αυτό που η αριστερά λατρεύει : την έλειψη επιχηρημάτων. Πετάς μια ταμπέλα και δεν χρειάζεται να απαντήσεις σε τίποτα! Όμορφος κόσμος, αριστερός για ηλίθιους φτιαγμένος!
      Το ότι λυπάστε διαβάζοντας απόψεις διαφορετικές από την δική σας είναι πρόβλημα αγαπητέ, αλλά η δημοκρατία έχει λύση και για αυτό το πρόβλημα. ΞΥΔΙ !!!

      • Ο/Η Μιχάλης λέει:

        Ποιο μέρος του » Δεν πειράζει, καλοδεχούμενα κι αυτά. « στον πρόλογό μου δεν καταλάβατε να σας το κάνω ταληράκια;
        Και φυσικά και με λυπούν χίλια-δυο πράγματα γύρω μου. Λέτε να έχω πρόβλημα;
        -Εσάς; Όλα καλά; Σας ζηλεύω!

        Από κει και πέρα, αν σας ξέφυγε τέτοιος ελέφαντας από τις πρώτες αράδες ακόμα, καταλαβαίνω γιατί με κατηγορείτε για …έλλειψη επιχειρημάτων(!) -μετά από ένα σεντόνι, τίγκα στα ονόματα, λινκς και γεγονότα.
        Μια που μιλάτε και για Δημοκρατία να θυμίσουμε ότι εκτός από πολυφωνία, -θα σας σοκάρω τώρα- δημοκρατία σημαίνει και θεσμοί που λειτουργούν σωστά, σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα, ισονομία, κράτος δικαίου, παροχή ίσων ευκαιριών και άλλα πολλά.
        Δεν πειράζει. Ευχαριστώ για την ανάγνωση, anyway.

        Υ.Γ. Don’t flatter yourself, τα τρολλοσχόλια τα περνάω διαγωνίως κάνοντας σκρόλινγκ. Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε σας και ειλικρινά, τώρα, βαριέμαι να ανεβαίνω να διαβάζω τι γράψατε.
        Μ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.