Μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα σε αυτό το Μπάχαλο;

Π  Ω  Σ. Γιατί δ ε ν αντέχεται

Πολιτισμένος διάλογος επί τω έργω

Πολιτισμένος διάλογος επί τω έργω και ο πρόεδρος της Φιλοσοφικής ΑΠΕ κ. Τζιφόπουλος που τον ερμήνευσε προτείνοντας την κατάλληλη γιατρειά…

Καταδικαστέο: Ο κ. Τζιφόπουλος, πρόεδρος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και αντιπρύτανης του εν λόγω ιδρύματος, σε συνέντευξη που έδωσε σε τηλεοπτικό σταθμό της Κατερίνης είπε πως εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα πρέπει και οι αρχές του Πανεπιστημίου να «φασιστοποιηθούν και να ρίχνουν και καμιά σφαλιάρα».

Λίγο πριν την εν λόγω απαράδεκτη δήλωση του κ. Τζιφόπουλου, συνέβη το εξής ισάξιο σε  «αγωνιστική ποιότητα» περιστατικό, το οποίο είναι εξ ίσου Καταδικαστέο: Φοιτητές από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών εισέβαλαν σήμερα στην Πρυτανεία, αδειάζοντας δύο σακούλες με σκουπίδια πάνω στο γραφείο του αντιπρύτανη, κ. Αντώνη Καλοκαιρινού…

Η εικόνα, μιας επαίσχυντης, γραφικής πράξης ασήμαντης μειοψηφίας φοιτητών, και η απάντηση-αντίδραση από πρύτανη και μάλιστα της Φιλοσοφικής(!), προσφέρεται απλόχερα για να κατανοήσει(;) κανείς την ποιότητα της κοινωνίας μας. Γιατί τα δύο αυτά περιστατικά δεν είναι ουρανοκατέβατα. Το φαντασιακό του μεν (πρύτανη) και των δε (μερικών γραφικών φοιτητών) είναι αυθαίρετο. Δεν χρειάζεται καμία φασιστοποίηση και καμία σφαλιάρα προς ανυπάκουους φοιτητές-ο συλλογισμός είναι ολωσδιόλου ηλίθιος, και δεν μπορεί να ονομαστεί «αντίσταση» το παιδικό, άκρως γραφικό κι επικίνδυνο ως πράξη, το άδειασμα σακούλας σκουπιδιών σε γραφείο αντιπρύτανη, όσο και αν τα απερίγραπτα λόγια του κ. Τζιφόπουλου «…πρέπει να φασιστοποιηθούμε όσοι είμαστε σε θέση εξουσίας γιατί αλλιώς δεν αλλάζει ο Έλληνας» παραπέμπουν στο ανιστόρητο, και ευρέως διαδεδομένο «ένας Παπαδόπουλος μας χρειάζεται!».

Πολλοί γραμματείς, φαρισαίοι, επιφυλλιδογράφοι, αγωνιστές της αριστεράς, κομματάρχες, συνδικαλιστές του γλυκού φοιτητικού νερού, θεωρητικοί  κ.λπ. προσέφεραν απλόχερα τα εύσημα προς τον μεν αλλά και προς τους δε. Το βρίσκω λογικό. Αυτή είναι η γενικευμένη συνειδησιακή μας υπόσταση ως κοινωνία. Επόμενο είναι ο σύλλογος φοιτητών της Φιλοσοφικής με ανακοίνωσή του, να ζητά την παραίτηση όχι μόνο του κ. Τζιφόπουλου, αλλά του κ. Φορτσάκη και των συν αυτώ. «Ελευθερία» ανακοινώσεων έχουμε, ό,τι θέλουμε ανακοινώνουμε, φτάνει να φουσκώνει, να επιβεβαιώνει το ιδεολογικό μας νεφελώδες φαντασιακό.

Λογικά θεωρούνται τα πάντα σε αυτό τον τόπο, εκτός από τα λογικώς αυτονόητα.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα ένα στιγμιότυπο από μια ολομέλεια στη Βουλή, ας μοιραστούμε μαζί τη βροχή των τροπολογιών σε ένα νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας:

«Ρυθμίσεις ευνοϊκές για αυθαίρετες κατασκευές καταστημάτων στο Μικρολίμανο, ζητήματα σχετικά με «επιλέξιμες βοσκήσιμες εκτάσεις», θέματα ΝΕΡΙΤ αλλά και υποθέσεις ειδικού ενδιαφέροντος για τους εθελοντές μακράς θητείας στις Ενοπλες Δυνάμεις, είναι μεταξύ εκείνων που υπουργοί και βουλευτές ζητούν να ψηφιστούν σήμερα, μέσω τροπολογιών που κατέθεσαν στο πλαίσιο συζήτησης νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, αντικείμενο του οποίου είναι η «Ερευνα, η Τεχνολογική Ανάπτυξη και η Καινοτομία»! Ο αριθμός των τροπολογιών, έως χθες το απόγευμα κατά την έναρξη της συζήτησης του σχεδίου νόμου ήταν 61: Εξ αυτών ήταν δέκα υπουργικές και όλες οι υπόλοιπες βουλευτικές. Πιθανόν δε, να διευρυνθεί έως τη στιγμή της σημερινής ψηφοφορίας η «λίστα» που άνοιξε με την κατάθεση της πρώτης τροπολογίας τα πρώτα 24ωρα Νοεμβρίου και με την 61η να κατατίθεται στις 6 χθες το απόγευμα.

Οι παλαιότεροι εκ των κοινοβουλευτικών θυμήθηκαν ότι σε παλαιότερο χρόνο το «ρεκόρ» ήταν περίπου 100 τροπολογίες σε νομοσχέδιο. Αλλά και ο χθεσινός αριθμός κάθε άλλο παρά απαρατήρητος μπορεί να περάσει. Πέραν του ποσοτικού στοιχείου, αρνητικά φορτισμένα είναι και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αρκετών εξ αυτών. Οι περισσότερες, βεβαίως, αφορούν θέματα σχετικά με το νομοσχέδιο (όπως ζητήματα για τη λειτουργία ερευνητικών κέντρων στην Ελλάδα κ.λπ.). Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένες με περιεχόμενο που όχι μόνο είναι εντελώς άσχετο με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας -κάτι το οποίο απαγορεύεται εκ του Συντάγματος- αλλά και που σε κάποιες περιπτώσεις παραπέμπουν σε καταστάσεις ανταπόκρισης έναντι αιτημάτων εκλογικής πελατείας». [οι υπογραμμίσεις δικές μου].

Δηλαδή αυθαιρεσίας το κάγκελο. Μπάχαλο. Στη Βουλή αυτά. Ας κατέβουμε λίγο ποιο κάτω, στη κοινωνία των… πολιτών.

Αυθαίρετα παρκάρουμε στα πεζοδρόμια, αυθαίρετα ρίχνουμε τα σκουπίδια όπου βρούμε, αυθαίρετα καταλαμβάνουμε δημόσια κτίρια. Για 49 αυθαίρετες χωματερές, πληρώνουμε 22 εκατ. πρόστιμο στους «κουτόφραγκους». Αυθαίρετα καταλαμβάνουν κτίρια στην Πλάκα οι υπάλληλοι του ΥΠΠΟ. [Γουσέτης –Καθημερινή 26.11.14]

Όλα λογικά τα τεκταινόμενα εν Ελλάδι. Σε ποια χώρα του πλανήτη, είτε αυτή ανήκει στον Πρώτο, Δεύτερο, Τρίτο ή ακόμα και Τέταρτο κόσμο διαθέτουν συνδικαλιστικά όργανα ιδιοκτήτες αυθαιρέτων, οι γνωστοί ως «Οικιστές»; Σε ποια χώρα διαλέγει κάποιος ένα κομμάτι γης της αρεσκείας του –έτσι επειδή γουστάρει- και χτίζει το μικρό ή μεγάλο σπίτι του, γίνεται μέλος του τοπικού συλλόγου των «οικιστών» και εάν δεν νομιμοποιηθεί το σπιτάκι του (που νομιμοποιείται, πάντα!), κατεβαίνει σε διαδήλωση διεκδικώντας «κεκτημένα»; Οι υπόλοιποι, οι νόμιμοι, αυτοί που αγόρασαν νομίμως ακίνητο, τι πρέπει να κάνουν; Ποια πολιτική παράταξη προάσπισε τα δικαιώματα αυτών, των ελάχιστων εντίμων; Βρείτε μου μια παράταξη.

Λογικά. Όλα. Δεν βλέπει το συνδικαλιστικό «κίνημα» ότι τα τελευταία 5-6 χρόνια αυτοί που κινητοποιούνται για τα, πράγματι δίκαια (τις περισσότερες φορές) αιτήματά τους, μειώνονται συνεχώς; Αναρωτήθηκε κανείς γιατί, ενώ τα εργασιακά δικαιώματα έχουν καταρρακωθεί, οι εργασιακές συμβάσεις σβήστηκαν από τον χάρτη με συγκριμένους ακριβείς αντεργατικούς νόμους χωρίς να ματώσει ρουθούνι. Ταυτόχρονα οι αντίστοιχες με τα απάνθρωπα αυτά μέτρα κινητοποιήσεις βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας πεντηκονταετίας(!). Γιατί. Ανέλυσε κάποιο κόμμα ή παράταξη σοβαρά το φαινόμενο;

Ομως το θέμα είναι μεγάλο, πολυπλόκαμο και δεν είναι αντικείμενο αυτού του σχολίου. Εστιαζόμαστε, λοιπόν, στη «γλώσσα» και στα «αιτήματα», ενδεικτικά και τα δύο της καθήλωσης στον χρόνο ή μήπως άρνησης ή, εν τέλει, αδυναμίας να αντιληφθούν οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι ότι η κοινωνία λειτουργεί πλέον με διαφορετικά ανακλαστικά. Οτι μέσα στο μαξιμαλιστικό και εξωπραγματικό να αλλάξουν όλα «τώρα» και «αμέσως», ενισχύεται απλώς η αδράνεια και υπονομεύεται το κύρος αλλά και η αποτελεσματικότητα ακόμα και μιας δίκαιης απεργιακής κινητοποίησης. Δεν απασχολεί κανέναν η χαμηλή συσπείρωση των κινητοποιήσεων; Με μια οικονομική κρίση, όπως περιγράφεται, και μια κοινωνία πάσχουσα, με τη φτώχεια και την ανεργία να εμφανίζουν ιστορικά υψηλά ποσοστά, δεν θα έπρεπε να είναι «μαζική» και, κυρίως, πραγματική η συμμετοχή; Αρα κάτι συμβαίνει, που είναι πιο διαλυτικό από τον «ταξικό εχθρό».

Λογικά λοιπόν όλα. Η συμμετοχή στις φοιτητικές συνελεύσεις που παίρνονται οι… αποφάσεις των κινητοποιήσεων (βλ. καταλήψεων λόγω λειψής φαντασίας, δεν «υπάρχει άλλο μέσο πίεσης¨…), παίρνονται με λιγότερο από το 5% του συνόλου των φοιτητών. Άρα και εδώ, κάτι συμβαίνει. Ισχύει ή δεν ισχύει ο αυταρχισμός των διοικούντων και της εξουσίας; Και εάν ισχύει πόσοι το έχουν κατανοήσει. Πάντως το 95%, άντε το 90%, των φοιτητών δεν συμμετέχει σε όλον αυτόν το θόρυβο και τον προβληματισμό. Πιστεύω ότι θα έπρεπε. Συμβαίνει πάντως. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Τι φταίει για όλα τα προαναφερόμενα του κειμένου. Γιατί αυτό το μπάχαλο κι η αυθαιρεσία που κυβερνά τον τόπο; Πως μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα;

Διαλέγω μία από τις προϋποθέσεις, ίσως η σημαντικότερη, όπως μας τη λέει ο Καστοριάδης:

«Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι μια δημοκρατία τέλεια, ολοκληρωμένη κ.λπ. μας πέφτει από τον ουρανό, είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσει να επιζήσει περισσότερο από μερικά χρόνια, αν δεν δημιουργήσει τα άτομα που της αντιστοιχούν και που είναι, πρώτα και πάνω απ’ όλα, ικανά να την κάνουν να λειτουργήσει και να την αναπαράγουν. Δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατική κοινωνία χωρίς δημοκρατική παιδεία».

ΥΓ:
Δεν αναφέρθηκα στη (μη)λειτουργία της Δικαιοσύνης που συμβάλει καθοριστικά σε όλο αυτό το νεοελληνικό αλαλούμ, διότι αποτελεί ένα τουλάχιστον ξεχωριστό ζήτημα από μόνο του. Το ίδιο και το μείζον ζήτημα της Εκκλησιαστικής παρέμβασης, τόσο πρακτικής όσο και στη διαμόρφωση μαζικών στρεβλών ανορθολογικών συνειδήσεων. Άλλωστε μία ανάρτηση δεν λέει, δεν μπορεί, να καλύψει περισσότερα ζητήματα, πόσο μάλλον να τα αναπτύξει επαρκώς. Τα γράφουμε άλλωστε καιρό τώρα…

This entry was posted in φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

22 απαντήσεις στο Μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα σε αυτό το Μπάχαλο;

  1. Ο/Η Θέκλα Φακλάνα-σεκσολόγος λέει:

    Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

    • Ο/Η Betty λέει:

      Πόσο συμφωνω με την άνωθέν μου. Αλλά τι βγαίνει? Το όνομά σας με ξετρελαίνει, ψάχνω και εγώ αλλά μάταια, οπότε υπογράφω με το βαφτιστικό μου.

  2. Ο/Η gazakas λέει:

    Δύο πράγματα: α) τα δύο περιστατικά δεν έχουν καμία χρονικά ή αιτιώδη συνάφεια, καθώς οι δηλώσεις Τζιφόπουλου έγιναν μήνες πριν.
    β) Γνωρίζετε πόσο καιρό έχει να καθαριστεί σοβαρά το ΕΚΠΑ:

    • Ο/Η Po λέει:

      α) αν δεν έχουν, νομιμοποιούμε να το υποθέσω, «δένουν» άλλωστε ιδανικά, δεν νομίζετε;
      β) Γνωρίζω. Για το ζήτημα της καθαριότητας της χώρας έχουμε γράψει άπειρες φορές, συμπεριλαμβανομένου των πανεπιστημίων. Τι θέλετε να πείτε, ότι η… πολιτισμένη «ενέργεια/αντίσταση» των γραφικών, ήταν η ενδεδειγμένη;

      • Ο/Η gazakas λέει:

        α) Ο καθένας μπορεί να κάνει ελεύθερα τους συσχετισμούς που επιθυμεί. Εγώ απλώς επισήμανα ότι δεν ισχύει κάτι που αναφέρεται ρητά στην ανάρτηση («Λίγο πριν την εν λόγω απαράδεκτη δήλωση του κ. Τζιφόπουλου, συνέβη το εξής ισάξιο σε «αγωνιστική ποιότητα» περιστατικό»).
        β) Εχμ, δεν συζητάμε για μια γενική έλλειψη καθαριότητας, αλλά για μια κατάσταση που εγκυμονεί σοβαρότατους υγειονομικούς κινδύνους. Δεν θέλω να πω τίποτα, αλλά σκεφτείτε ότι αυτή η ενέργεια των «γραφικών» έφερε στη δημοσιότητα ένα πρόβλημα που ήταν σαν να μην υπάρχει. Αισθητικά δεν είναι για μένα ό,τι καλύτερο, το ίδιο και χειρότερο όμως ισχύει για την κατάσταση της καθαριότητας του ιδρύματος, για την οποία δεν είδα πουθενά ανάλογη ιερή οργή. Τέλος, δεν μπορώ να πιστέψω ότι ξαφνικά ένα πρωί ξυπνούν 40 γραφικοί και λένε «πάμε να ρίξουμε δύο σακούλες σκουπίδια στο γραφείο του αντιπρύτανη». Νομίζω ότι δικαιούμαι να υποθέσω ότι είχαν προηγηθεί αρκετές ατελέσφορες ενέργειες για το συγκεκριμένο θέμα. Είδατε όμως νωρίτερα καμιά σχετική ανακοίνωση του ΕΚΠΑ; Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι δεν μπορούμε να εξισώσουμε (γράφετε: «ισάξιο σε «αγωνιστική ποιότητα»») την έστω και κακόγουστη ή προβληματική αντίδραση κάποιων θιγόμενων έμπρακτα από μια χρονίζουσα κατάσταση με τη δήλωση κάποιου που διαθέτει εξουσία και καλεί σε φασιστικοποίηση.

      • Ο/Η Po λέει:

        Δεν εξισώνω δηλώσεις πρύτανη με φοιτητές, προς θεού, υπογραμμίζω το παράλογο, το ανορθολογικό, που επικρατεί παντού.
        που είναι και το θέμα της ανάρτησης.
        Δύσκολο να πιστέψει κανείς όπως λέτε ξαφνικά ένα πρωί ξυπνούν 40 γραφικοί και λένε «πάμε να ρίξουμε δύο σακούλες σκουπίδια στο γραφείο του αντιπρύτανη», εκτός και αν φέρουμε στο νου διάφορα του παρελθόντος όπως το χτίσιμο γραφείων καθηγητών φερειπείν κ.λπ.

  3. Ο/Η ataktos λέει:

    προσωπικά καιρό τώρα βλέπω ..το διαμελισμό της χώρας

  4. Ο/Η Αλμπιρέο λέει:

    Μα στις παρούσες φαιδρές συνθήκες, φαύλο κύκλο δημιουργεί η προϋπόθεση που προτείνετε μέσα από τον σοφό λόγο του Καστοριάδη.
    Διότι η δημοκρατίες δυστυχώς δεν πέφτουν απ’ τον ουρανό στο κεφάλι μας, δημιουργούνται μέσα από δημοκρατικές παιδείες, κι εκείνες πάλι από ανάλογες συνθήκες κ.ο.κ.
    Νομίζω χρειαζόμαστε πιο συγκεκριμένες λύσεις-προτάσεις, αλλά πάλι ίσως είναι νωρίς ακόμα για να τις «εμπνευστούμε».
    Μέχρι τότε, θα μένουμε με το στόμα ανοιχτό μπροστά σε διαλόγους της μορφής που περιγράψατε.

    • Ο/Η Po λέει:

      συμφωνώ απολύτως.
      ό,τι γράφουμε εδώ δεν αποτελούν (σχεδόν ποτέ) μανιφέστα ή κυβερνητικά/ες προγράμματα/προτάσεις

  5. Ο/Η Vasilis λέει:

    Το επεισόδιο με τους φοιτητές και τον αντιπρύτανη να είναι προβοκάτσια δεν περνάει από το μυαλό κανενός; Τι σημαίνει ότι οι καταλήψεις γίνονται με απόφαση μόνο από του 5%. Αφού το υπόλοιπο 95% δεν συμμετέχει στις αποφάσεις τότε ποιος ο λόγος να διαμαρτύρεται ο γράφων (ο οποιοδήποτε) υπέρ του 95% που δεν συμμετέχει και δεν διαμαρτύρεται υπέρ του 50,75% (απόλυτη πλειοψηφία) που δεν ψήφισαν την δεύτερη Κυριακή στις εκλογές του 2014. Τις τελευταίες ημέρες γίνεται ο χαμός στις τράπεζες επειδή οι ελληναράδες τρέχουν να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ ο οποίος όταν πληρωνόταν μέσω ΔΕΗ γλυτώναμε αυτή την ταλαιπωρία αλλά τότε τον λέγαμε χαράτσι και είμαστε και ευαίσθητοι παναθεμά μας. Τώρα όμως που άλλαξε ο τρόπος πληρωμής και στηνόμαστε με τις ώρες στις ουρές των τραπεζών είμαστε και ευχαριστημένοι τα βόδια. Έχουμε τους ηγέτες που μας αξίζουν γιατί αυτοί μας αξίζουν.

  6. Ο/Η Δικαστική ασυλία λέει:

    H Δικαιοσύνη πότε θα ασχοληθεί με δεινόσαυρους κι όχι μόνο με σαμιαμίδια;

    Σε ανοικτό πόλεμο μέχρις εσχάτων βρίσκονται πλέον ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Η αντιπαράθεση δύο εκ των πιο ισχυρών «παικτών» της ελληνικής οικονομίας είναι πολυεπίπεδη, περιλαμβάνει πολλά επεισόδια, με τα τελευταία όμως να σημαίνουν συναγερμό στις εισαγγελικές αρχές και όχι μόνο.

    Το ποδόσφαιρο, όπου μεταφέρθηκε το πεδίο μάχης των κ.κ. Μελισσανίδη και Μαρινάκη, είναι – όπως έχει ειπωθεί – το… όπιο των λαών και εν προκειμένω ο πόλεμος του προέδρου του Ολυμπιακού με τον πρόεδρο της ΑΕΚ αφορά ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Επομένως η κόντρα μπορεί να μοιάζει με παιχνίδι εξουσίας και ικανοποίησης εγωισμών, οι οποίοι ενισχύονται ανάλογα με την οικονομική επιφάνεια καθενός, μπορεί επίσης να έχει ρίζες σε επιχειρηματικές δραστηριότητες και οικονομικά συμφέροντα, όμως τώρα παίρνει άλλες διαστάσεις, καθώς ακουμπάει σε… πάθη εκατομμυρίων ανθρώπων.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=654232

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Καταδίκη Ελλάδας για μεταχείριση κρατουμένων

    Υποχρέωση να καταβάλει χρηματικές αποζημιώσεις στους προσφεύγοντες

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/11/2014

    Με δύο αποφάσεις του, σήμερα, το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε την Ελλάδα για παραβίαση του δικαιώματος στην ελευθερία και στην ασφάλεια, καθώς και για παράβαση του άρθρου 3 της Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, με βάση το οποίο απαγορεύεται η απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση.

    Η πρώτη υπόθεση αφορούσε την προσφυγή του Α.Ε, τούρκου υπηκόου κουρδικής καταγωγής, ο οποίος διωκόταν για τις πολιτικές του δραστηριότητες στην Τουρκία, συνελήφθη στις 10 Σεπτεμβρίου 2009 με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα στα σύνορα και μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα κράτησης μεταναστών της Θεσσαλονίκης.

    Στην προσφυγή του ενώπιον του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων υποστήριξε ότι τόσο κατά το διάστημα κράτησής του στον συνοριακό αστυνομικό σταθμό της Θέρμης όσο και στο αστυνομικό τμήμα της Θεσσαλονίκης, παραβιάστηκαν βασικά ανθρώπινα δικαιώματά του.

    Το Δικαστήριο δέχθηκε σήμερα τους ισχυρισμούς του και καταδίκασε την Ελλάδα για παραβίαση του δικαιώματος στην ελευθερία και ασφάλεια, καθώς και για παράβαση των διατάξεων του άρθρου 3 της ΕΣΔΑ, με βάση τις οποίες απαγορεύεται η απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση.

    Υποχρέωσε δε την Ελλάδα να καταβάλει στον Α.Ε. 8.000 ευρώ ως αποζημίωση για μη χρηματική βλάβη.

    Η δεύτερη υπόθεση αφορούσε την προσφυγή του Βλαδίμηρου Κουταλίδη και τις συνθήκες κράτησής του στις φυλακές, ενώ ήταν φορέας ηπατίτιδας C και στη συνέχεια διαγνώστηκε ότι έπασχε από σκλήρυνση κατά πλάκας.

  8. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Επίσης να υπενθυμίσω κάτι σχετικά με τα σκουπίδια.
    http://www.skai.gr/news/greece/article/217572/apth-foitites-kai-kathigitria-dehtikan-epithesi-epeidi-epiheirisan-na-mazepsoun-ta-skoupidia/

    Αυτό.
    Οι «ίδιοι» που επιτέθηκαν τότε σε αυτούς που πήγαν να μαζέψουν τα σκουπίδια στο ΑΠΘ πήγαν να πετάξουν και σκουπίδια στον πρύτανη στο ΕΚΠΑ για να «διαμαρτυρηθούν» για την κατάσταση..
    Καλά κρασιά.

    • Ο/Η Po λέει:

      Αγαπητέ Γιάννη, το σχόλιο διαγράφηκε, καθώς και το τελευταίο σου με τις επισημάνσεις, ξέρω τι πρέπει να κάνω.
      Ευχαριστώ και πάλι.

  9. Ο/Η Po λέει:

    Αγαπητέ κ. Γιάννη,
    Σας ευχαριστώ πολύ!
    Αυτά είναι που πρέπει να γράφονται και να προβάλλονται.
    Αυτές οι αλήθειες, όταν ομολογούνται ωφελούν τους πάντες στο χώρο, ωφελούν τη κοινωνία.

    Ευχαριστώ και πάλι.
    Αν και εσείς το επιθυμείτε, θα ήθελα το σχόλιο σας να το κάνω κεντρική ανάρτηση. Να διαβαστεί.
    Να τελειώνουμε με έναν ακόμη μύθο.

    • Ο/Η Ρεώμυρος Καρυοθραύστης, πρύτανης Θεολογικής Ζαχάρως λέει:

      Η επαναστατική Γυμναστική σε όλο της το μεγαλείο

  10. Ο/Η atheofobos λέει:

    Ακριβώς αυτά που περιγράφει ο Γιάννης και τα οποία είναι δυστυχώς απολύτως πραγματικά, τα έχει γράψει με γλαφυρό τρόπο την περασμένη κυριακή στο ΒΗΜΑ ο Κυψελιώτης Διόδωρος και τα έχω μεταφέρει στο ποστ μου ΕΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ !
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2014/11/blog-post_28.html

  11. Τό παρακάτω δέν τό αναρτώ διότι συμφωνώ μέ τούς πρυτάνεις καί τό Ελληνικό πανεπιστήμιο. Ούτε παίρνω τό μέρος τών φοιτητών. Τό αναρτώ μόνο καί μόνο ίσως εγείρει ερωτήματα. Η άποψή μου είναι πως σέ μιά Χώρα σάν τήν Ελλάδα, Χώρα μπάχαλο είναι φυσικό νά συμβαίνουν έκτροπα τού είδους αυτού. Γιατί? Καί οί δύο πλευρές, πανεπιστημιακές αρχές, εκπαιδευτικό σύστημα, η ηθική, ο πολιτισμός, η οικονομική κατάσταση, οί διεφθαρμένοι πολιτικοί κυβερνώντες καί μή, καί φοιτητές, θύματα τού απέραντου σκουπιδότοπου τής απέραντης χαβούζας Ελλάδας, αποτελούν τά σάπια πλοκάμια τού μπάχαλου. Φαύλος κύκλος. Τό ένα γεννάει τό άλλο. Τί περιμένεις, όταν η «ερωτική» σχέση καθηγητού καί φοιτητή, μαθητή, είναι ανύπαρκτη σέ μιά Χώρα χαβούζα?
    http://www.freepen.gr/2014/11/blog-post_5004.html

  12. Παράθεμα: Σχόλιο εκ βαθέων, για τα αίσχη του «δημοκρατικού» φοιτητικού συνδικαλισμού και των περίφημων «συνελεύσεων» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  13. Ο/Η haghios λέει:

    To πιο δύσκολο είναι να καθαριστούν τα βρόμικα μυαλά. Αν αυτά καθαριστούν, θα αλλάξει και το όλο σύστημα.

  14. Παράθεμα: το 2014 λέγαμε: Μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα σε αυτό το Μπάχαλο; | Ασμοδαιος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s